Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Graviton12 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:43:
Wat mij betreft qua de expansions, als ze daar gewoon niks over gezegd hadden was er geen vuiltje aan de lucht.
Dat mensen dan vragen beginnen te stellen zoals "wat dan met de 2 andere rassen?" zou je dan natuurlijk automatisch krijgen.
Maar aangezien ze blijkbaar deze 'aanpassing' naderhand hebben doorgegeven was er weinig aan te doen :)

En dat alleen maar om een betere verhaallijn te kunnen maken.
Een aantal uitbreidingen vind ik niet erg voor een blizzard game. Vooral na Warcraft 3 gespeeld te hebben. Zolang ze maar niet de geruchten waar gaan maken dat zij maandelijkse betalingen gaan vragen voor premium services en het mogelijk maken om geld te vragen voor maps. Dan hoeft het van mij bij voorbaad al niet meer.

Dat laatste niet zo zeer om het geld, maar meer om 'Gaan mensen het dan werkelijk spelen?'. Als een custom map geld gaat kosten wordt de userbase voor de meeste maps ( behalve uitzonderingen zoals bijv. dota ) wel erg klein.

[ Voor 32% gewijzigd door Fox op 13-01-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Je bedoelt custom mappen die Blizzard zou maken of die van SC2 users afkomen en via battlenet gespeeld dienen te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:35:
Wat RTG zegt.. alleen denk ik wel dat het spel minder nieuw aanvoelt.. Ik heb nu al zoveel filmpjes/fotos/artikelen/etc. gezien dat ik, wanneer ik het spel voor het eerst ga opstarten, niet meer zoiets ga hebben van: WOW. . Wat dat betreft mis je een stukje ervaring die je anders wel zou hebben als het spel gewoon snel uit was gekomen.. maarja lekker boeiend :+
ik denk dat dat wel meevalt. zodra je sc2 opstart en het intro filmpje bekijkt ben je al die schokkerige youtube video's vergeten :D je weet nu nog ongeveer niks van het verhaal, tier3 units zijn bijna nog niet aan bod gekomen en als ze er nog een paar leuke custom maps bijdoen voelt het echt wel nieuw.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Hier nog een goeie link met interview van december

http://eu.blizzard.com/events/en/igromir2009/interview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is oud nieuws, but nice try :)

Er lopen weer geruchten rond in Twitter dat de beta-versie in het afrondende fase zit. Waar had ik dat eerder van gehoord? :P

Verder kreeg ik te horen dat SC2 niet in de halfjaar van 2010 zal verschijnen. Een korean-manager had dat vermeld in het website-forum van www.SC2Legacy.com. Blizzard weet niet wanneer ze beta moeten gaan uitbrengen ivm B.net 2.0 problemen. De Blizzard-forum loopt er ook helemaal vol van. :)

Ik vind dat Blizzard het slechte nieuws moet gaan rondmelden via hun community. Dan hebben we iig begrip voor. Zo zie je maar weer dat de communicatie van Blizz heel wat te wensen valt. :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Hence "december".

Geruchten dat het quasi afgerond zou zijn is omdat Blizzard aangaf dat ze nog wat aan het fine tunen zijn maar aangezien (ook weer volgens de 'geruchten') Bnet 2.0 het probleem zou zijn kan het nog lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sclegacy.com/images/uploaded/starcraftiinews/20100108-sc2_pro_keyboard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Zou niet meer zijn dan een WoW toetsenbord met andere stickers erop werd gezegd op SC2 forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
lijkt meer op een gewoon toetsenbord met stickers erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graviton12 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:40:
Zou niet meer zijn dan een WoW toetsenbord met andere stickers erop werd gezegd op SC2 forum :)
haha ja dacht je dat ze een hele speciale nieuwe gingen maken dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Dunno, lijkt me logisch dat je voor een andere game een andere layout zou kunnen voorstellen but then again, een knop is een knop zolang je hem maar kan instellen.

Vandaag is er een verhaallijn op forum gezet over het moederschip van Protoss.

http://www.starcraft2.com/features/story/mothership.xml

Geruchten gingen dat de beta vandaag aangekondigd zou worden, ipv daarvan postten ze dingen zoals dit argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graviton12 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:04:
Dunno, lijkt me logisch dat je voor een andere game een andere layout zou kunnen voorstellen but then again, een knop is een knop zolang je hem maar kan instellen.

Geruchten gingen dat de beta vandaag aangekondigd zou worden, ipv daarvan postten ze dingen zoals dit argh.
Inderdaad.

Blizzard: It will come soon...
Media: When soon?
Blizzard: REALLY really soon

:')

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Op het officiele forum beginnen de gebruikers zelfs te schelden dat Blizzard nu eindelijk maar eens SC2 moet uitbrengen, beta hoeft zelfs niet, zolang als de mensen maar kunnen spelen :d
WoW heeft volgens mij roet in het eten gegooid, developers die al van 2003 met SC2 bezig waren werden er vanaf gehaald om op WoW te programmeren, de kip met het gouden ei of was het een gans?
Zie op het internet beta keys gaan voor meer dan 150 dollar, ongelooflijk :)
Had een key gezien op Ebay voor 11 dollar maar met nog 1 dag te gaan staat hij al op meer dan 70, dat is erover voor mij.

Wat mij betreft met mijn slecht lange en korte termijn geheugen, als het niet binnen een maand uitkomt koop ik wel andere games ook al zullen ze veel slechter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Graviton12 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:04:

Kijk dit is dan wel weer echt blizzard, ze zorgen ervoor dat elk verhaal wat inhoud krijgt. Ookal is het soms wat snel verzonnen, het voegt toch zeker wat toe.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Graviton12 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:40:
Sowieso zien die lettertjes op de onderkant van de toetsen er al zielig uit, duidelijk geen foto.
Daarnaast schrijven ze steevast 'Protos', ik gok dat iemand zich met Gimp vermaakt heeft. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graviton12 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:48:
Op het officiele forum beginnen de gebruikers zelfs te schelden dat Blizzard nu eindelijk maar eens SC2 moet uitbrengen, beta hoeft zelfs niet, zolang als de mensen maar kunnen spelen :d
WoW heeft volgens mij roet in het eten gegooid, developers die al van 2003 met SC2 bezig waren werden er vanaf gehaald om op WoW te programmeren, de kip met het gouden ei of was het een gans?
Zie op het internet beta keys gaan voor meer dan 150 dollar, ongelooflijk :)
Had een key gezien op Ebay voor 11 dollar maar met nog 1 dag te gaan staat hij al op meer dan 70, dat is erover voor mij.

Wat mij betreft met mijn slecht lange en korte termijn geheugen, als het niet binnen een maand uitkomt koop ik wel andere games ook al zullen ze veel slechter zijn.
Ik zou zeggen: Join the club, ik zit al een tijdje erin :)

Voor de beta moet je gewoon rustig afwachten, als je een betakey gaat aanschaffen en je wordt geselecteerd voor een betakey. Dan zit je met 2 betakeys. Ook is de kans zeer klein dat je een betakey gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Dacht dat er in totaal een 20 000 keys uitgedeeld zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
er wordt toch eerst gebetatest in de USA. europa zal wel een aantal maanden moeten wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:26

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

ik heb war3 stiekem maar weer eens uit de kast gehaald... t wachten op sc2 begint nu wel heel lang te worden :(

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Betatest zou niet langer kunnen duren dan enkele maanden afaik omdat ze de vakantieperiodes niet willen missen en aandeelhouders zijn tegenwoordig ook niet meer gelukkig precies van wat ik allemaal las :)

Volgens een of andere oostblok website die hun info halen in Zuid Korea zou SC2 uitkomen in juni of juli wat zou betekenen dat beta eigenlijk niet veel langer meer op zich zou kunnen laten wachten.

Snap nog altijd niet dat ze de developers zomaar even een heel jaar op WoW hebben laten werken, net alsof er geen miljoenen DVD's verkocht zullen worden van SC2 met zulk een hype/achterban/mogelijke opvulling leegte qua RTS op dit moment.

Neem dan extra mensen aan, ik wil gerust inspringen O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Graviton12 op 15-01-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Precies. Ongelooflijk de leegte op rts gebied. Hier vemaken we ons nog steeds met SC1 en af en toe wc3. Puur omdat er gewoon niets is wat daaraan kan tippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jouke_buissink schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:11:
[...]

Precies. Ongelooflijk de leegte op rts gebied. Hier vemaken we ons nog steeds met SC1 en af en toe wc3. Puur omdat er gewoon niets is wat daaraan kan tippen...
Company of Heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga weer eens Age of Empires 1 installeren. .goede tijden..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Moest toch wel lachen toen ik deze op ebay zag, 2025 dollar voor een beta key

http://cgi.ebay.com/ws/eB...Name=VIP:watchlink:top:en

Denk dat de verkoper 122 dollar niet voldoende vond en zelf via andere account begon te bieden, ofwel lopen er gekken rond op deze wereld die ik nog niet ben tegengekomen 8)7 O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Graviton12 op 16-01-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
http://www.sc2p.com/News/Detail/41857

Ze zoeken een manager voor in China SC2 aan de man te brengen, klinkt hoopvol :)

Blizzard zou ook over 3-4 weken uitkomen met kwartaalcijfers of halfjaar ofzo waarbij de aandeelhouders meer info verwachten over SC2.

[ Voor 36% gewijzigd door Graviton12 op 19-01-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een hele interessante berichtgeving:

http://forums.battle.net/...icId=22739813925&sid=3000

Jammer dat ze geen Nederlands language pack van maken. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:39:

Mwah de meeste polen kunnen ook geen best engels en wij nederlanders over het algemeen wel (goed) dus ik acht de kans zeer klein. (Eerlijk gezegd hoeft dat van mij ook nooit zo want vaak vernaggelen ze dan ook meteen de 'normale' termen).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:39:

Op Facebook stond het volgende berichtje:
We are proud to announce that StarCraft II: Wings of Liberty will be fully localised in Italian and Polish. This will bring the number of officially supported European language versions to seven, including English, French, German, Russian, and Spanish, all scheduled to be released simultaneously in 2010. Check out the ...official site for more information!
Officieel bericht dat SC2 in 2010 gereleased zal worden. Misschien is het al eerder gemeld? Ik had er nog niets officieels over gezien/gehoord iig.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:03:
[...]

Op Facebook stond het volgende berichtje:

[...]

Officieel bericht dat SC2 in 2010 gereleased zal worden. Misschien is het al eerder gemeld? Ik had er nog niets officieels over gezien/gehoord iig.
Ik volg zelf geen nieuws op Twitter of via Facebook. Als Blizzard updates gaat uitbrengen via Twitter/Facebook, dan komt het vanzelf terecht op de official forums.

De geplande releasedatum van Blizzard is ergens in Q2 a Q3. Volgens de geruchten in Korea kan het weer uitgesteld worden ivm Battlenet 2.0 complicaties. Als ze daarmee problemen mee hebben, dan moet je jezelf gaan afvragen wanneer de betaversie gaat verschijnen.

Jaja! It comes really really soon! O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
10 februari is er een conference die je live kan volgen via internet.
Vorige keer was dit niet mogelijk en toen werd er slecht nieuws medegedeeld, speculatie nu is dat, als het live is dat het goed nieuws zou kunnen zijn.

Op het officiële forum is het zo erg dat de mods eigenlijk bijna geen commentaar meer geven, enkel topics moven naar off topic en af en toe nog iets zeggen over units, het lijkt wel vergeven van trolls en dergelijke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Denk dat de mods het daar ook wel dik beu zijn. Al dat gemekker over beta en zelfs suggesties van "fans" dat ze het spel maar beter nu en ongebalanceerd uitbrengen ipv nog langer te moeten wachten. Te gek voor woorden gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 21-01-2010 13:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Sja ik kan me daar wel iets bij voorstellen dat mensen die SC1 al van in den beginne spelen en die het forum in de gaten houden sinds oprichting ergens 2005 of zo dat die het zo moe zijn als koude pap :)

Dat topics waarin gezegd wordt dat ze de beta zo maar moeten uitgeven balanced of niet, ieder zijn mening...

Alles hangt af van perceptie binnen Blizzard imo, als ze denken dat de negatieve publiciteit opweegt tegen de verbeteringen die ze na zoveel jaren nog kunnen aanbrengen.

Als Bnet 2 inderdaad de grote boosdoener zou zijn ok, maar kom op, wie wil er nu chat functionaliteit tussen games, goed als het erin zit maar imo hadden ze gerust Bnet 2 kunnen uitbrengen gericht op snelheid en stabiliteit en van daaruit verder werken door updates om al die extras erin te krijgen.
Als dat zou betekenen dat SC2 nu al officieel uitgekomen was dan zullen er veel mensen niet mee kunnen lachen.

Hopelijk zullen ze de lijn volgen dat hoe langer ze wachten hoe meer mensen zullen afhaken en andere games kopen, als ik het zo zie op forums hebben veel mensen al problemen met de 2 expansions die eraan zouden komen en dan praten we over schamele 100 euro of zoiets.

Edit:
Net nog een link tegengekomen, weet niet wat ik ervan zou moeten maken, is een vertaling maar komt goed overeen met wat er allemaal gezegd is tot nu toe en het komt uit Koreaans forum precies :)

http://translate.google.c...rurl=translate.google.com

Zou betekenen dat het ergens eind februari beta zou zijn en dat het 3 maand gaat duren vooraleer het uitkomt, allemaal goed en wel maar ik heb nog geen beta key, om dan tijdens beta nog eens zolang te moeten wachten, argghhh, dan download ik wel een gehackte versie of koop ik een key damnit :|

[ Voor 22% gewijzigd door Graviton12 op 21-01-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Graviton12 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:45:
Als Bnet 2 inderdaad de grote boosdoener zou zijn ok, maar kom op, wie wil er nu chat functionaliteit tussen games, goed als het erin zit maar imo hadden ze gerust Bnet 2 kunnen uitbrengen gericht op snelheid en stabiliteit en van daaruit verder werken door updates om al die extras erin te krijgen.
Als dat zou betekenen dat SC2 nu al officieel uitgekomen was dan zullen er veel mensen niet mee kunnen lachen.
Blizzard mag dan wel perfectionistisch wezen maar dat de beta van SC2 er nog niet is zal echt niet liggen aan een probleem met de cross-game chat functionaliteit.. Punt is dat je niet weet wat het oponthoud is en ik geef het de stabiliteit/snelheid van bnet 2.0 eerder de kans dan zo'n chat functie terwijl SC2 de eerste echte game zal zijn die van bnet 2.0 gebruik maakt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
cross game is enkel maar een voorbeeld ...
En Bnet 2 zou specifiek gemaakt zijn voor SC2 om dan later al de andere games erin te zetten.

Edit:

Correcte vertaling van bovenstaande zou zijn dat Blizzard een korte periode vóór de beta al mensen zou laten testen zoals journalisten en site admins en hiervoor een mail gestuurd heeft zodat ze die keys kunnen leveren.

[ Voor 45% gewijzigd door Graviton12 op 21-01-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:11:
Denk dat de mods het daar ook wel dik beu zijn. Al dat gemekker over beta en zelfs suggesties van "fans" dat ze het spel maar beter nu en ongebalanceerd uitbrengen ipv nog langer te moeten wachten. Te gek voor woorden gewoon.
Tja, als ze continue weinig nieuws gaat uitbrengen in zo'n lange ontwikkeltijd, en de releasedatums niet gaan nakomen. Dan vraag je het erom :)

De aandeelhouders, media en de fans gaan het minder waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
psychoclown schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:04:
[...]

Blizzard mag dan wel perfectionistisch wezen maar dat de beta van SC2 er nog niet is zal echt niet liggen aan een probleem met de cross-game chat functionaliteit.. Punt is dat je niet weet wat het oponthoud is en ik geef het de stabiliteit/snelheid van bnet 2.0 eerder de kans dan zo'n chat functie terwijl SC2 de eerste echte game zal zijn die van bnet 2.0 gebruik maakt.. :)
Denk dat het aan de snelheid van Bnet 2.0 te wijten valt, ik denk zelf dat de beta vlak om de hoek ligt... maar dat is wat ik denk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Graviton12 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:06:
En Bnet 2 zou specifiek gemaakt zijn voor SC2 om dan later al de andere games erin te zetten.
Dat is het punt juist..
Bnet 2.0 wordt nu juist geoptimaliseerd voor SC2 en de integratie moet perfect wezen maar triviale dingen als cross-game chat (zoals jij als vb. gaf) hebben nu ook nog geen nut omdat SC2 de eerste echt game is die van bnet 2.0 gebruik zal maken. Andere functionaliteiten zoals bijv. Guilds (voor bijv. Diablo 3) zijn ze ook nog lang niet mee bezig dus is het ook logisch te beredeneren dat er juist een probleem zou moeten zijn met de stabiliteit/snelheid of 'benodigde' functionaliteit.

-offtopic-
Wat ik van Diablo 3 weet is dat ze met het netwerk gedeelte pas in een later stadium mee bezig zullen gaan. Wanneer dat dan goed geïmplementeerd is kan het bnet team Diablo 3 in bnet 2.0 integreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Graviton12 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:06:

Edit:

Correcte vertaling van bovenstaande zou zijn dat Blizzard een korte periode vóór de beta al mensen zou laten testen zoals journalisten en site admins en hiervoor een mail gestuurd heeft zodat ze die keys kunnen leveren.
Volgens mij is het zo gemaakt dat Battle.net 2.0 voor elk Blizzard spel kan worden geoptimaliseerd, dus dat SC2 een beetje het idee heeft van Warcraft 3 battlenet, Diablo 3 in de trend van Diablo 2 en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

jouke_buissink schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:11:
[...]

Als ik de echte enige geschiedenis voorafgaand aan Starcraft 2 zou willen herspelen? Mis ik dan nog iets essentieels?

- Age of Emprires
- Warcraft
- Starcraft
- Age of Empires 2
- Warcraft 2
- Age of Mythology
- Warcraft 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

sanderander schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Als ik de echte enige geschiedenis voorafgaand aan Starcraft 2 zou willen herspelen? Mis ik dan nog iets essentieels?

- Age of Emprires
- Warcraft
- Starcraft
- Age of Empires 2
- Warcraft 2
- Age of Mythology
- Warcraft 3
Meesterlijk bedacht weer. :D

Je mist C&C Generals. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Total Annihilation rox :)
Als ik me goed herinner kwamen die zo ongeveer in dezelfde periode uit.

Laatste dag van inschrijving zou 26 januari zijn voor de journalisten, developers en site admins, ook weer volgens koreaanse bron.
Zou gedaan worden zodat ze zelf niets moeten doen voor in te schrijven via beta opt en dat iedereen standaard een key krijgt die "belangrijk" genoeg is ;(

[ Voor 59% gewijzigd door Graviton12 op 21-01-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
[...]

- Age of Emprires
- Warcraft
- Starcraft
- Age of Empires 2
- Warcraft 2
- Age of Mythology
- Warcraft 3
Broodwar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat is een expansion, die staan niet in de lijst.
Dune 2 ftw!

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC2? Is dat niet Supreme Commander 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Wordt voor beide gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
Graviton12 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:51:
Total Annihilation rox :)
Als ik me goed herinner kwamen die zo ongeveer in dezelfde periode uit.

Laatste dag van inschrijving zou 26 januari zijn voor de journalisten, developers en site admins, ook weer volgens koreaanse bron.
Zou gedaan worden zodat ze zelf niets moeten doen voor in te schrijven via beta opt en dat iedereen standaard een key krijgt die "belangrijk" genoeg is ;(
Ach, als het waar is is het nou ook niet bepaald iets nieuws eh. Leden van de pers krijgen al lange tijd als een van de eersten toegang tot de laatste games, alles voor de publiciteit tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Niks nieuws onder de zon nee maar wel een indicatie dat het snel dichterbij komt tenzij ze de pers ook op een verkeerd been willen zetten, ze hebben al een vermelding gekregen op Vaporware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34
Dat is de grootste onzin van het laatste jaar geweest. Vaporware :') Hij komt echt wel, alleen het duurt te lang dus noemen ze het maar vaporware. |:(

Vaporware is voor dingen als Duke Nukem Forever, nieuwe consoles die nooit uit zijn gekomen etc. Niet voor een spel waar al mensen mee gespeeld hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 24-01-2010 12:59 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

[...]

- Age of Emprires
- Warcraft
- Starcraft
- Age of Empires 2
- Warcraft 2
- Age of Mythology
- Warcraft 3
Na enig uitzoekwerk heb ik de volgende lijst opgesteld van games die ik voor de release van Starcraft 2 (nog een keer) ga spelen.

Het wordt dus een oldschool jaartje. qua RTS.

Mocht ik écht iets vergeten zijn, of een game écht moet overslaan volgens jou, hoor ik het graag, maar dit is mijn lijst van games die ik moet spelen in aanloop naar de klapper van 2010, Starcraft 2, om die hele RTS evolutie nog eens in versneld tempo te ervaren. Ik heb bewust De eerste AOE, de eerste 2 Warcrafts en Total Anihilation links laten liggen trouwens, anders was de lijst nóg langer en deze zijn wel heel gedateerd. Maargoed, komtie:
  • StarCraft - 1998
  • StarCraft: Brood War - 1998
  • Age of Empires II: The Age of Kings - 1999
  • Age of Empires II: The Conquerors - 2000
  • Age of Mythology - 2002
  • Warcraft III: Reign of Chaos - 2002
  • Age of Mythology: The Titans - 2003
  • Rise of Nations - 2003
  • Warcraft III: The Frozen Throne - 2003
  • Rise of Nations: Thrones and Patriots - 2004
  • Age of Empires III - 2005
  • Age of Empires III: The War Chiefs - 2006
  • Rise of Nations: Rise of Legends - 2006
  • Age of Empires III: The Asian Dynasties 2007
  • Command & Conquer 3: Tiberium Wars 2007 (buitenbeentje)

[ Voor 3% gewijzigd door sanderander op 25-01-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Waarom ga je AoE serie spelen? Dat je warcraft gaat doen snap ik wel... maar AoE ? Dan zou ik zoiezo Total Annihilation en Supreme Commander erbij pakken, maar ook deze games hebben niks met Starcraft te maken.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Stalllone schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:21:
Waarom ga je AoE serie spelen? Dat je warcraft gaat doen snap ik wel... maar AoE ? Dan zou ik zoiezo Total Annihilation en Supreme Commander erbij pakken, maar ook deze games hebben niks met Starcraft te maken.
Maar waarom snap je dat niet dan? Qua gameplay niet, of omdat het historic is een niet scifi?

Total Annihilation vind ik iets te gedateerd, maar Supreme Commander is wel een goeie tip! Is het qua gameplay wel een beetje dezelfde RTS als de anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Waarom ga je dan Age of Empires spelen :P

Of wil je gewoon veel goede RTSen speelt hebben? Als dat zo is, dan is TA zeker niet oud :D ! Ik zou het zelfs nu nog bijna gaan spelen. Eerder iedergeval dan de opvolger (SupCom).

Check nog eens: Dune2, Red Alert1, Populous (3), Halo Wars en misschien de Total War serie :) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:53:
[...]

Maar waarom snap je dat niet dan? Qua gameplay niet, of omdat het historic is een niet scifi?

Total Annihilation vind ik iets te gedateerd, maar Supreme Commander is wel een goeie tip! Is het qua gameplay wel een beetje dezelfde RTS als de anderen?
Sup com voelt voor mij een beetje saai aan. Wachten op energie en metaal. Wachten op gebouwen die niet af willen. Dat is natuurlijk bij elke RTS, maar supcom lijkt het veel langer te duren / is het veel meer een macro sport. Tenminste dat gevoel had ik met de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Je zou company of heroes eens moeten spelen. Past zeker in het rijtje met starcraft en AoE, het is echt een hele sterke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Zoals in eerdere posts reeds aangegeven, mijn all time favoriet is Total Annihilation maar dan wel met de expansion pack, extra units en verbeterde AI en dergelijke die je manueel moet toevoegen.
Imo is er nog altijd niets beters geweest tot nu toe, had ook hoge verwachtingen van Supreme Commander maar viel behoorlijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Weer een hele boel geruchten wegens een halve seconde van video :)

http://img718.imageshack.us/img718/7464/sc2teamjacehall.jpg

Vind Blizzard toch een raar bedrijf eigenlijk als ik zie hoe het eraan toe gaat, bedrijf van 7 miljard dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:34:
[...]

Sup com voelt voor mij een beetje saai aan. Wachten op energie en metaal. Wachten op gebouwen die niet af willen. Dat is natuurlijk bij elke RTS, maar supcom lijkt het veel langer te duren / is het veel meer een macro sport. Tenminste dat gevoel had ik met de demo.
Supreme Commander vind ik zelf de beste RTS ooit, en op nr 2 komt TA. Vooral online is het geweldig om 2 vs 2 potjes o.i.d. te doen. De experimentals maken het geheel af (letterlijk en figuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja klopt ook het Diablo 3 team is in het filmpje te vinden dus ook daar is de rumormill weer hard bezig (vanochtend in het Diablo 3 topic gepost). 29 Januari gaat de eerste episode van seizoen 3 van de Jace Hall show van start dus ik ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Misschien gebruiken ze Jace Hall wel als aankondiging voor beta :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Grappige is wel, besloot om de eerste pagina van dit topic te bekijken, kom ik dit tegen:
appelsientje schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:27:
Als ze in dit tempo doorgaan ... dan mogen we al blij zijn als het spel eind 2008 uit komt..
Sterker nog :P misschien is Duke nukem wel eerder uit ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Boeboe schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:38:
Grappige is wel, besloot om de eerste pagina van dit topic te bekijken, kom ik dit tegen:

[...]
Tijd voor een nieuw topic!.... lol :p. Tsja, de wacht duurt lang, wrs veel langer dan aanvankelijk verwacht, denk ook bij Blizzard wel. Ze hebben bij DIII al aangegeven misschien voorbarig te zijn geweest met de announcement, SC2 zal het gevoel denk ik niet veel anders zijn.

En het einde van de wacht is eigenlijk nog steeds niet in zicht, een definitieve release date is er nog niet, een definitief antwoord of de beta echt begonnen is of niet is er ook nog niet (alhoewel dat waarschijnlijk binnen enkele dagen wel zo zal zijn gezien de recente vid). Dan is het nog maar de vraag hoe lang duurt de beta? We zitten praktisch in februari, duurt het slechts 3 maanden, dan zien we begin mei SC2 in het meest optimale geval.

Duurt het echter 6 maanden, dan zitten we eigenlijk al weer in augustus en is er nog een deadline niet gehaald.

Laat ze maar eens opschieten, voor we het weten zitten we in 2011 nog te wachten met ze XD. Ze mogen van mij ook best patchen NA ze het spel verkopen in de winkel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:30:
[...]
Laat ze maar eens opschieten, voor we het weten zitten we in 2011 nog te wachten met ze XD. Ze mogen van mij ook best patchen NA ze het spel verkopen in de winkel ;).
Zo inderdaad zeg.. Het hoeft niet meteen perfect te zijn.. eerst ga ik toch met de singleplayer aan de slag.. balance maakt dan niet zo veel uit :P

En over die foto (http://img718.imageshack.us/img718/7464/sc2teamjacehall.jpg) :
Check die gasten dan... nog met hun aantekeningen op tafel.. ze moeten wel iets te vieren hebben gehad..
edit: ownee, het lijkt er meer op dat ze aan het brainstormen zijn onder het genot van een biertje..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De SC2 beta kan wel eens dichterbij zijn dan we denken. Over de screen hierboven: Toch nog even de pic herposten aangezien de andere een beetje stereoview is :p.
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/sc2beta.jpg
Deze feestscene kwam letterlijk minder dan een halve seconde in beeld en het is Blizzard zelf die op twitter aanraadde om naar de teaser te kijken.
Ik weet niet hoe lang het er al staat, maar de Starcraft 2 technical support FAQ staat ook al online.

Niet dat ik valse hoop wil scheppen of zo, maar het zou niet ZO verbazingwekkend zijn als ze zeer binnenkort een grote aankondiging doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:16:
[...]

Na enig uitzoekwerk heb ik de volgende lijst opgesteld van games die ik voor de release van Starcraft 2 (nog een keer) ga spelen.

Het wordt dus een oldschool jaartje. qua RTS.

Mocht ik écht iets vergeten zijn, of een game écht moet overslaan volgens jou, hoor ik het graag, maar dit is mijn lijst van games die ik moet spelen in aanloop naar de klapper van 2010, Starcraft 2, om die hele RTS evolutie nog eens in versneld tempo te ervaren. Ik heb bewust De eerste AOE, de eerste 2 Warcrafts en Total Anihilation links laten liggen trouwens, anders was de lijst nóg langer en deze zijn wel heel gedateerd. Maargoed, komtie:
  • StarCraft - 1998
  • Rise of Nations - 2003
Ik weet niet welk gevoel je zelf bij de spellen hebt, maar ik zou zeker alle add-ons vervangen voor spellen als Dune, KKND, Red Alert en C&C. Daar zie je pas de echte evolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:22:
[...]

Ik weet niet welk gevoel je zelf bij de spellen hebt, maar ik zou zeker alle add-ons vervangen voor spellen als Dune, KKND, Red Alert en C&C. Daar zie je pas de echte evolutie.
KKND _/-\o_
dat iemand dat spel nog kent :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Technical support staat er al een tijdje op, ook toen gelijk op alle sites "beta komt" :)

Het officiële forum heeft er nog een Poolse medewerker bijgekregen, de admins posten laatste week ook 10 keer meer wat het vermoeden doet rijzen dat ze zich aan het klaarmaken zijn voor het forum op te kuisen om zoveel mogelijk mensen met vragen te kunnen helpen en alle trolls en eikels buiten te gooien.
Worden ook meer threads gesloten, en snel zelfs, je ziet mensen gewoon beginnen te posten omdat de admins hun mond ook weer opentrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34
RocketKoen schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:24:
[...]

KKND _/-\o_
Heb hem hier ook liggen hoor. Grafisch was het best indrukwekkend, erg realistisch en scherp ogen voor die tijd :)

[ Voor 43% gewijzigd door Angeloonie op 26-01-2010 21:28 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:24:
[...]

KKND _/-\o_
Mijn eerste RTS die ik zelf in bezit had! (die ik dus niet bij vriendjes hoefde te spelen ;) ). Weet nog goed dat als vriendjes bij mij kwamen spelen ze altijd 8 uur lang mochten kijken hoe ik de levels van KKND haalde :D

Ik heb een paar jaar terug met cheats weer eens het een na laatste level van KKND geprobeerd (waar ik toen niet verder kwam), maar dat is nog best lastig zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Angeloonie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:28:
[...]

Heb hem hier ook liggen hoor. Grafisch was het best indrukwekkend, erg realistisch en scherp ogen voor die tijd :)
Hehe, hoe blind we in die tijd wel niet geweest moeten zijn :).

Vind dat trouwens altijd wel grappig, met wat voor een bagger graphics we destijds als gamers zwaar onder de indruk waren, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb hier zelf nog KKND 2 liggen. Zaten best een aantal leuke concepten in zoals een custom tank en een unit editor.
sanderander schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:16:
[...]

• StarCraft - 1998
  • Rise of Nations - 2003
Ik denk dat je toch wel één essentiele RTS mist in deze lijst; Company of Heroes. Dat was net zoals warcraft en starcraft een ware evolutie in RTS gaming. Niet alleen qua verfrissende gameplay, maar ook qua animaties, graphics en geluids effecten was en is het een ware topper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:51
Niemand hier bekend met Act of War? tsk tsk tsk. Eén van de meest ondergewaardeerde RTS'en ooit!

Overigens: KKND heerscht :Y) Heb 1 en 2 hier origineel liggen, daar zijn echt heel wat uurtjes aan verloren gegaan :D

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kunnen we het weer over SC2 gaan hebben in plaats van RTS'en in het algemeen te bespreken?

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 27-01-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Ik ga toch zeker die Jace Hall afleveringen volgen als ik kan. *O* -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
ze zullen toch zeker niet de beta in die show gaan aankondigen of wel 8)7 kende iemand die show al voor die screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Toevallig eens op youtube gezien tijdje terug.

SC2 forums zijn al paar uur offline, gelijk weer geruchten aan de gang op forums lmao.
Hoop niet dat de beta in de eerstvolgende 3 weken begint, ga net op reis, om dan een beta key te krijgen zou wreed zijn -O-

En wat betreft de Jace Hall afleveringen, ik denk het niet want de twitter pagina kwam kort nadat er melding van werd gemaakt op forums, dus ze konden niet anders dan confirmeren dat ze het gezien hadden.

[ Voor 28% gewijzigd door Graviton12 op 27-01-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Vandaag postten ze doodleuk een 3 jaar oude trailer op facebook, einde van trailer is 'Hell, it's about time'.
Begin toch echt te vermoeden dat het begin nabij is, februari start van beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
ik heb ook berichten gelezen dat een aantal fansites betakeys hebben ontvangen en dat progamers zich uiterlijk tot vandaag konden opgeven voor de beta. zou het er dan eindelijk van komen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is relevant voor het SC2 topic omdat?..

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 28-01-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Houdt het ontopic en nuttig voor de rest.

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 28-01-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Graviton12 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:47:
Vandaag postten ze doodleuk een 3 jaar oude trailer op facebook, einde van trailer is 'Hell, it's about time'.
Begin toch echt te vermoeden dat het begin nabij is, februari start van beta.
Zou mooi zijn, alhoewel kans klein is dat we direct zullen spelen is er als het goed is geen NDA van wat ik gelezen heb, en kan alles mooi online gepost worden. Dus dat worden veel gameplay matches on van te genieten terwijl we wachten :D.

Gaat weer tientallen GB aan bandbreedte op youtube weg voor mij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01
Minimum Requirements:
Operating System
Windows XP / XP64 (Service Pack 3)
Windows Vista / Vista64 (service Pack 1)
Windows 7 Home Premium
Processor
Intel Pentium IV 1.3GHz
AMD XP 1500+
Memory
(Windows XP) 512mb
(Windows Vista) 1024mb
(Windows 7) 1024mb
Graphics
3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM
such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better
Hard Drive
15Gb (of free space) -
DirectX
DirectX9.0c

Recommended Requirements:
Processor
Intel Pentium D
AMD 64 X2
Memory
(Windows XP) 1024mb
(Windows Vista) 2048mb
(Windows 7) 2048mb
Graphics
3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM
such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better

Bron: http://eu.blizzard.com/su...eNumber=1&categoryId=7040

[ Voor 7% gewijzigd door Pedr0 op 29-01-2010 18:34 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Lekker specs, iedereen kan dit wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:51
Wanneer komt de eerste episode van die Jace Hall show eigenlijk uit, kan het nergens vinden? Ik vermoed toch dat daar de aankondiging van de StarCraft 2 beta in zit, gezien de screencap van 1 seconde beeld uit de trailer die al de hele wereld over is gegaan :P
Ik lees overal wel dat hij de 29ste uit komt, maar hoe laat precies?

* Morax is ongeduldig...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24
Pedr0 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:33:
Minimum Requirements:
Operating System
Windows XP / XP64 (Service Pack 3)
Windows Vista / Vista64 (service Pack 1)
Windows 7 Home Premium
Processor
Intel Pentium IV 1.3GHz
AMD XP 1500+
Memory
(Windows XP) 512mb
(Windows Vista) 1024mb
(Windows 7) 1024mb
Graphics
3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM
such as an ATI Radeon 7200 or NVIDIA GeForce 2 class card or better
Hard Drive
15Gb (of free space) -
DirectX
DirectX9.0c

Recommended Requirements:
Processor
Intel Pentium D
AMD 64 X2
Memory
(Windows XP) 1024mb
(Windows Vista) 2048mb
(Windows 7) 2048mb
Graphics
3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM
such as an ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 GT class card or better

Bron: http://eu.blizzard.com/su...eNumber=1&categoryId=7040
Die specs zijn alweer ingetrokken. Het waren placeholders en niet correct voor SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
iemand de Jace Hall show gezien? staat nergens nog iets over een beta :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Jace Hall show was amusant, maar absoluut niets over SC2, enkel een speelse onzinmeet over diablo 3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
De Nullifier is wederom hernoemt, dit keer naar 'Sentry' en heeft ook een model update gekregen!

http://www.starcraft2.com/images/news/SCIISentry2.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Pedr0 op 04-02-2010 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Geduld, je klinkt al even zielig als die klagers op facebook :p.
Ga gewoon wat Brood War spelen als je een starcraft fix nodig hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 03-02-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Offtopic: Ik denk dat je eerder zielig bent als je uberhaupt een account hebt op Facebook, of er op kijkt! ;)

En ik heb wel geduld hoor....heb sowieso geen tijd voor games atm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
nou met zo'n mooie update kan ik het wel weer een maandje uithouden :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de volgende Jace Hall show komt dan eindelijk iets over starcraft.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:30:
In de volgende Jace Hall show komt dan eindelijk iets over starcraft.. :O
das wel keihard kijkers scoren 8)

las wel vandaag berichtje dat de beta misschien open wordt. speculatie natuurlijk maar wel hoopgevend :)

http://www.incgamers.com/News/20850/starcraft-ii-open-beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
daanteb schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:56:
[...]

das wel keihard kijkers scoren 8)

las wel vandaag berichtje dat de beta misschien open wordt. speculatie natuurlijk maar wel hoopgevend :)

http://www.incgamers.com/News/20850/starcraft-ii-open-beta
http://starcraft.incgamer...n-starcraft-ii-open-beta/

Om je hoop maar weer iets naar beneden te halen ;).

Sowiezo zal een open beta periode van 4 weken ofzo pre-launch me niet verbazen. Veel langer dan dat zal het denk ik niet open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Battle.net 2.0 komt rond Maart uit, lijkt mij dat dan ongeveer SC2 beta uitkomt en maandje later de echte game. Het spel zelf is al af, gisteren nog van mijn raid officer gehoord, wie bij Blizzard werkt. Nu heeft Blizzard eindelijk de hardware geregeld voor de nieuwe B.net 2.0. Drie maanden geleden knalde de B.net server eruit, was veels te traag voor SC2 closed beta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
psychodude schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:47:
[...]

http://starcraft.incgamer...n-starcraft-ii-open-beta/

Om je hoop maar weer iets naar beneden te halen ;).

Sowiezo zal een open beta periode van 4 weken ofzo pre-launch me niet verbazen. Veel langer dan dat zal het denk ik niet open zijn.
dat was snel, iig wel prettig dat ze reageren.
Zhalix schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:17:
Battle.net 2.0 komt rond Maart uit, lijkt mij dat dan ongeveer SC2 beta uitkomt en maandje later de echte game. Het spel zelf is al af, gisteren nog van mijn raid officer gehoord, wie bij Blizzard werkt. Nu heeft Blizzard eindelijk de hardware geregeld voor de nieuwe B.net 2.0. Drie maanden geleden knalde de B.net server eruit, was veels te traag voor SC2 closed beta :+
ik wil je geloven maar al veel te veel van dit soort posts gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Mmmm, ik geloof er weinig van zolang er geen officiele bluepost van is.

Anyway, de SC2 BETA forums zijn ook up-and-running: http://forums.battle.net/index.html?sid=5010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zhalix schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:17:
gisteren nog van mijn raid officer gehoord
right...speel nog wat verder je mmo jongen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Ook de tweede Jace Hall aflevering weer niets boeiends. "Next week", zoals ze in deze aflevering aangeven, wel meer over SC2. Dat zou a.s. vrijdag moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Boeboe schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:11:
[...]

right...speel nog wat verder je mmo jongen :w
Zal ik doen! Als SC2 uit is zal er wel veel uitval zijn, dan maar even de B.net 2 notify feature uitschakelen :+ kan je ook niet gezien worden.
Paar features:
Cross-game messaging - geldt voor elk B.net spel (inclusief WoW, aangezien dat je een b.net account ervoor nodig hebt)
Achievement systeem - makkelijk achievements bekijken
Marketplace - voor normale en 'premium' maps, de premium maps zijn de top van de top, als een DOTA lookalike voor SC2 zou komen, zou deze niet eens meegerekend worden als premium.
Downloadable games - Als je je spel registreert (wat volgens mij een vereiste wordt) kan je overal je spellen downloaden

En de verhalen over de closed beta's & hardware crap halen het meestal ook niet bij de blue posts, met een reden. :+ de beta die nog gaat komen is in feite al het complete spel, waar nog wat online functies uitgestreken moeten worden. En je kent Blizzard! Heel lang ergens (vaag) over doen en dan ineens is de beta er en komt tonnen met info beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door ItMeAedri op 09-02-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Dit wisten we toch allemaal al? Ik denk zelf ook wel dat SC2 zogoed als af is.........het is gewoon wachten op Battlenet.net 2.0 :D

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic.