Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De drm beveiliging met activatie is een zeer spijtige zaak (wat als de derde wereldoorlog uitbreekt en de activatieservers neergaan, kan jij mooi geen sc2 meer installeren). Kan ik absoluut niet goedpraten. Bij andere games slopen ze de cd check er volledig uit en hier gaan ze juist een stap verder met hun beveiliging, en dat laten ze dan weten in hetzelfde interview waarin vertellen dat piracy nooit een issue geweest is voor hen :|.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Alles is beter dan een constante verbinding met (ik noem maar iets) Games for Windows Live! te moeten hebben. Een activatie kan ik dan nog wel accepteren in deze tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Dus aankomend weekend zowel Blizzcon als Gamescom? Ben benieuwd wat dat gaat opleveren. Waarschijnlijk nog geen beta want er zit nog een nieuwe battle report aan te komen.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24
Als Blizzard tijdens Blizzcon niet met een releasedate voor de beta komt dan zal dat een enorm grote teleurstelling zijn eigenlijk. De beloofde release van SC2 voor 2009 is al verplaatst naar 2010, nu ons ook nog in het ongewisse laten over de start van de beta is lame :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
als dat gezeur over een release dat van een blizzard game
...

je kent blizzard, dus gewoon afwachten

als je teleurgestelt ben dat er geen datum komt voor de beta, en die komt ook niet op blizzcon, dan snap je blizzard niet...

When it's done!

ik zie de game wel verschijnen, en eventueel een beta key.

Tot dan vermaak ik me wel met dota en de campaign van sc 1 / brood war ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Nou, als ze hem naar de eerste helft van 2010 verplaatsen mogen ze nu wel starten met de beta. Zo te zien doen ze dat niet dus zal het nog wel later worden. Mijn gok ligt op oktober 2010 of misschien komt de kerstman/sinterklaas hem zelfs wel releasen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Dat is natuurlijk ook dikke onzin. Natuurlijk is het Blizzard en weet je dat het "it's done when it's done" is. Neemt echter niet weg dat ze de eerste "releasedate" (2009) al gemist hebben. Ik vind het prima dat ze er zo lang over doen als ze willen, maar dan moeten ze geen beloftes maken die ze niet waar kunnen maken. Ze creëren een hype door die beta voor 2009 aan te kondigen, er zijn al tig beta keys beloofd aan fansites die contests houden (en dat doet Blizz zelf ook) en nog is er geen enkel idee wanneer die beta eens begint.

Het meest stomme is nog dan dat het niet aan SC2 zelf schijnt te liggen maar aan Battle.net 2.
Bartske schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:42:
Nou, als ze hem naar de eerste helft van 2010 verplaatsen mogen ze nu wel starten met de beta. Zo te zien doen ze dat niet dus zal het nog wel later worden. Mijn gok ligt op oktober 2010 of misschien komt de kerstman/sinterklaas hem zelfs wel releasen...
Ook dat nog eens ja. Zoals te lezen is in dit bericht: nieuws: Blizzard schuift Starcraft II door naar 2010 is SC2 naar de eerste helft van 2010 doorgeschoven. Blizzard wil een beta periode van ongeveer een half jaar houden. Uitgaande van het meest negatieve scenario waarin de game in juni 2010 gereleased wordt en men een maand voor de release de beta beëindigd dan zou de beta begin december 2009 moeten beginnen. Me dunkt dat Blizzard nu dus zo onderhand wel weet of ze dat halen of niet en dat dus bekend kunnen maken.

[ Voor 43% gewijzigd door Wmm op 18-08-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:45:
Dat is natuurlijk ook dikke onzin. Natuurlijk is het Blizzard en weet je dat het "it's done when it's done" is. Neemt echter niet weg dat ze de eerste "releasedate" (2009) al gemist hebben. Ik vind het prima dat ze er zo lang over doen als ze willen, maar dan moeten ze geen beloftes maken die ze niet waar kunnen maken. Ze creëren een hype door die beta voor 2009 aan te kondigen, er zijn al tig beta keys beloofd aan fansites die contests houden (en dat doet Blizz zelf ook) en nog is er geen enkel idee wanneer die beta eens begint.

Het meest stomme is nog dan dat het niet aan SC2 zelf schijnt te liggen maar aan Battle.net 2.

[...]

Ook dat nog eens ja. Zoals te lezen is in dit bericht: nieuws: Blizzard schuift Starcraft II door naar 2010 is SC2 naar de eerste helft van 2010 doorgeschoven. Blizzard wil een beta periode van ongeveer een half jaar houden. Uitgaande van het meest negatieve scenario waarin de game in juni 2010 gereleased wordt en men een maand voor de release de beta beëindigd dan zou de beta begin december 2009 moeten beginnen. Me dunkt dat Blizzard nu dus zo onderhand wel weet of ze dat halen of niet en dat dus bekend kunnen maken.
als het aan battle.net ligt, heb ik liever dat ze alles nog naar voren schuiven dan dat er strax een buggy netwerkcode en lobby in zit, zoals de laatste tijd wel vaker gebeurt bij bepaalde online games. Natuurlijk is het klote dat de game zelf strax zo goed als af is, maar het netwerk gebeuren zelf niet, maar kun je die 2 echt apart zien? ik denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Wmm schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:39:
Het zal zeer triest zijn als Battle.net 2.0 geen goede vervanging biedt, anders is het totaal niet boeiend. En ergens reken ik erop dat Blizzard gewoon iets extreem goed gaat doen met B.net 2.0. Blizzard ontwikkeld SC2 als een e-sports game, de belangrijkste toernooien worden in lan gespeeld, onder meer om zo min mogelijk lag te krijgen. Als je op deze lans nu net zoveel lag krijgt als via normaal internet dan snijdt Blizzard zichzelf natuurlijk gigantisch in de vingers.

Dus ergens denk ik wel dat er een verrassing in zit. Dat je wel altijd in moet loggen op B.net daarvoor is niet erg. Mensen met illegale versies hebben toch al geen recht om te zeuren en als je verder via B.net 2.0 een lan kunt "simuleren" ofzo, wat is dan het probleem?
Simuleren is niet eens nodig, gewoon inloggen op battle.net en vervolgens een client-host verbinding indien je dat wilt bijvoorbeeld is wss wat we gewoon zullen krijgen. Wordt alles toch nog gewoon over LAN verzonden, je moet enkel verbonden zijn om het te kunnen starten. Zou zinloos zijn om alles eerst via battle.net servers te laten verlopen.

Heb er goede hoop bij dat het goed uitpakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
:/ Dubbelpost, foutje.

[ Voor 94% gewijzigd door Wmm op 18-08-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:02:
[...]

als het aan battle.net ligt, heb ik liever dat ze alles nog naar voren schuiven dan dat er strax een buggy netwerkcode en lobby in zit, zoals de laatste tijd wel vaker gebeurt bij bepaalde online games. Natuurlijk is het klote dat de game zelf strax zo goed als af is, maar het netwerk gebeuren zelf niet, maar kun je die 2 echt apart zien? ik denk het niet
Je kunt het wel los zien. SC2 ontwikkelen ze terwijl ze gebruik maken van een subset van BNet 2. Daarnaast gaat BNet 2 ook gebruikt worden voor Diablo 3 (en toekomstige games?). Browder (hoofd ontwikkeling SC2) heeft ook wel eens gepikeerd gezegd dat BNet 2 de oorzaak is van vertraging geloof ik.
psychodude schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:29:
[...]

Simuleren is niet eens nodig, gewoon inloggen op battle.net en vervolgens een client-host verbinding indien je dat wilt bijvoorbeeld is wss wat we gewoon zullen krijgen. Wordt alles toch nog gewoon over LAN verzonden, je moet enkel verbonden zijn om het te kunnen starten. Zou zinloos zijn om alles eerst via battle.net servers te laten verlopen.

Jep, dat bedoel ik dus eigenlijk ook met simuleren ;). Het zou ontzettend slecht zijn als dat gewoon niet mogelijk is, maar ik verwacht dat het gewoon mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
psychodude schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:29:
[...]

LAN hoef je ook niet te simuleren maar als je een illegale versie hebt heb je dus ook geen geldige B.net login en kan je ook niet op je eigen LAN. Dan moet je dus de login simuleren om zelf te LAN'en.
Maakt me dan verder geen reet uit wat voor functies ze in B.net 2.0 stoppen, het is overduidelijk een anti-piraterijmiddel.
Niet mijn probleem wat ik koop het toch wel, maar wees er dan in ieder geval eerlijk over.
En waag het niet om de spawnoptie er uit te laten. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:24
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:02:
[...]

Agree, dit is één van de redens dat bijvoorbeeld de multiplayer van Generals om zeep is geholpen. Een buggy netwerkcode en lobby is bijzonder frustrerend en kan een game vroegtijdig de nek omdraaien. Dit wil Blizzard hopelijk koste wat het kost voorkomen. En daar ben ik erg dankbaar voor, die maandjes wachten ben je straks alweer vergeten, maar dan heb je wel voor een aantal jaar een goede game.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Gonadan schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:37:
[...]

LAN hoef je ook niet te simuleren maar als je een illegale versie hebt heb je dus ook geen geldige B.net login en kan je ook niet op je eigen LAN. Dan moet je dus de login simuleren om zelf te LAN'en.
Maakt me dan verder geen reet uit wat voor functies ze in B.net 2.0 stoppen, het is overduidelijk een anti-piraterijmiddel.
Niet mijn probleem wat ik koop het toch wel, maar wees er dan in ieder geval eerlijk over.
En waag het niet om de spawnoptie er uit te laten. :P
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zozeer een anti-piracy middel is, want zodra het enkel een login server is wordt dat toch veel te snel omzeild en blizzard weet dat maar al te goed. Kijk maar naar WoW waarbij de sandbox servers al beschikbaar waren voor launch en ik geloof zelfs al meerdere spelers toeliet. De rest werkte daarbij dan nog wel niet, maar als je een game in SC2 lokaal host zal dat dus niets uitmaken.

Wat ik eerder denk dat ze gewoon als reden heb is de community zo groot mogelijk houden voor matchmaking purposes. Het scheelt namelijk nogal als je een legio aan spelers hebt welk zich tot offline spelen beperken. Op deze manier stimuleer je mensen gewoon meer tot online play. En waarschijnlijk zit er in battle.net 2 dan ook weer een legio aan dingen waardoor je tevens gestimuleerd wordt om niet enkel binnen je vaste clubje te spelen. Sociale aspect is denk ik een hogere prioriteit in deze beslissing geweest dan simpelweg anti-piracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
net die single player footage bekeken, supervet zeg! maar blijkbaar zijn er in de single player wel medics beschikbaar? ik meende dat die vervangen waren door die medivac ships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06
:9~ :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 21-08-2009 21:46 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Press conference notes van Gamereplays.org:
The opening ceremony may have been lacking on Starcraft 2 information but as one might expect the Starcraft 2 Press Conference had its share. For now we are going to give a short overview. Stay tuned for sometime in the next few days and we will upload full video footage of the conference.

GameReplays.org’s press crew, in true fashion of our site, showed its dedication to Starcraft by being the first press group to enter the conference room. After a few minutes the questions began with Dustin Browder, the Lead Designer of Starcraft 2, answering questions fielded by the media. Here are the highlights:

* Blizzard is still aiming for a 2009 beta; it will not be this summer.
* If there will be a tool to convert recorded games into a video format, is a question still being discussed. Blizzard is interested in this and the question is more when this tool will be created rather than if this tool is created. Blizzard reassured everyone in their commitment to eSports.
* The map editor will probably be in the beta, but probably not released until around mid-beta.
* In the current build, Dustin thinks the Zerg “blow.” In all fairness to Blizzard, however, this is something they are saying, and are obviously working on.
* Blizzard is not attempting to balance the game perfectly before the beta. Blizzard realizes the community will find many strange new balance issues, even if Blizzard did attempt to release a perfectly balanced beta.
* There are many new improvements to the map editor and features for modders to use. One example is an inventory system.

That is all for now folks. Stay tuned as images from the event will be coming to you shortly. We are also working on interviews.
Bron: http://www.gamereplays.or...=index&name=blizzcon-2009

Zo te zien zal er dus toch geen datum voor de beta komen dit weekend. Dat ze nog in 2009 willen beginnen met de beta is geen nieuws maar zoals verwacht.

Edit: nieuwe screens zijn hier te vinden (oa van het menu etc): http://www.gamereplays.or...&name=blizzcon-2009&tab=1

[ Voor 3% gewijzigd door Wmm op 22-08-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Denk niet dat het echt veel zal worden. Ik begrijp het concept wel en is leuk en aardig, maar het minpuntje is dat het gewoon heel makkelijk is zo'n map na te maken. Dus betaal je voor het origineel, of pak je de kloon gratis? Velen zullen de kloon pakken waardoor het origineel minder gespeeld wordt en dus minder aantrekkelijk. Wat ze denk ik veel beter kunnen doen is donaties aanmoedigen, behoud de maps in principe gratis maar kom met een donatie systeem geintegreerd met battle.net 2. Op die fiets zijn kloons niet zo noodzakelijk, behoud de populariteit en je hebt toch een groot publiek waaruit je mogelijk wat inkomsten zal drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:35
Hier wat Battlenet 2.0 (Starcraft2) screens

Heb trouwens vandaag StarCraft2 en DiabloIII gespeeld op GamesCom en kan niet wachten tot beide games uitkomen!!

Edit: Remote screens zijn deleted

[ Voor 84% gewijzigd door Pedr0 op 27-08-2009 10:03 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Over the top editor: http://www.youtube.com/watch?v=joNPrnY4K_4

Haha, waarom zouden ze het ook gewoon bij map editing laten eh ;).

Kleine recap van wat je er mee kan:
"regular" RTS
TPS style
Arcade action :p

[ Voor 23% gewijzigd door psychodude op 23-08-2009 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

psychodude schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 07:57:
Over the top editor: http://www.youtube.com/watch?v=joNPrnY4K_4

Haha, waarom zouden ze het ook gewoon bij map editing laten eh ;).

Kleine recap van wat je er mee kan:
"regular" RTS
TPS style
Arcade action :p
Custom maps waren absoluut fantastisch in wc3 en ik maakte me wat zorgen of sc2 wel even customizable ging zijn. Deze video overtreft echter ZEER ver al mijn verwachtingen, prachtig gewoon _/-\o_

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
* Noxious heeft SC2 op GamesCom gedaan zondag samen met Accesteam en het was tof O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Ziet er allemaal weer erg goed uit. Heb erg veel zin in de béta moet ik zeggen. Nu maar hopen dat die snel begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dat je er een third-person shooter van kan maken, had ik nooit verwacht :D echt tof gewoon. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor wc3 waren er ook al 3rd person shooter mods, al kwam daar wel aardig wat hackwerk aan te pas :).
Vind het heel fijn dat ze het hele rpg aspect erin gelaten hebben. Zelfs je zelfgemaakte heroes kan je items laten oppikken en equippen, net zoals in wc3. Ik kijk weer enorm uit naar hele avonden online rpg mods spelen met men vrienden :)

*edit* ik moest trouwens direkt aan een dungeon keeper mod denken toen ik dat gedoe met die ondergrondse tunnels + mogelijkheid om naar 3rd person view te gaan zag :)

[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 25-08-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Pedr0 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 23:00:
Hier wat Battlenet 2.0 (Starcraft2) screens

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Edit: Heb trouwens vandaag StarCraft2 en DiabloIII gespeeld op GamesCom en kan niet wachten tot beide games uitkomen!!
Heb je hier ook grote(re) versies van?
Dit is zo ontzettend vet!

Ik wacht al ongeveer sinds ik de eerste computer kreeg die 1024x768 aan kon op Starcraft II! Dat is sinds 2001. Poor me.

Echt stoer dit.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Dit ziet er inderdaad heel erg belovend uit. Custom maps waren ook in deel I heel erg tof, maar dit heeft nog zo veel meer potentieel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

HD interview met blizzard rep. over battle.net: http://www.gametrailers.c...on-09-blizzcon-2009/54895

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

welke boeken kan ik het beste kopen om de verhaal lijn van SCI (en of II) het beste uit te diepen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Liberty's Crusade is een hele goede voor meer over de val van de Confederacy en het ontstaan van de Terran Dominion, Queen of Blades gaat over Kerrigan en vooral de zoektocht van Raynor naar Kerrigan.

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/starcraft/images/thumb/6/67/Liberty%27sCrusade_Nov_Cover1.jpg/200px-Liberty%27sCrusade_Nov_Cover1.jpgAfbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/starcraft/images/thumb/e/ee/QueenBlades_Novel_Cover1.jpg/200px-QueenBlades_Novel_Cover1.jpg

De Firstborn trilogie is wel leuk, maar niet enorm waardevol, ik zou beginnen met de bovengenoemde 2 en dan eventueel later de rest nog kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 26-08-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

HD footage over de menu GUI en battlenet features, errrrg interessant :)
Deel 1
Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:51
Boeboe schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:09:
Deel 1
Deel 2
Ziet er allemaal goed uit hoor :) Poe, hoe ga ik het ooit nog volhouden tot release? :D

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Pedr0
Filmpje van (Pro gamers)

http://www.youtube.com/watch?v=IgE3Q6Ol3wQ

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap echt neit waarom de beta nog niet is gereleased. Het lijkt zo 'AF' allemaal??!!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De vertraging van battle.net zal er wel iets mee te maken hebben. Als je de bovenstaande battle.net filmpjes bekijkt is het niet ondenkbaar dat ze die ook samen met de sc2 beta willen meegeven om zo uitvoerig mogelijk te testen. Een battle.net login is ook een mooie manier om te controleren wie er recht heeft om de beta te mogen spelen.
Ik begrijp je frustratie wel hoor. Voor mij is dit momenteel ook het meest geanticipeerde spel, zeker met de footage die de laatste tijd is uitgebracht. It's like waiting for Christmas times a thousand :)

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:40

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

De bèta schijnt nog een paar weekjes van ons af te zijn...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
HetWonder schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:53:
De bèta schijnt nog een paar weekjes van ons af te zijn...
Waar haal je die informatie vandaan dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Pedr0 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:22:
Filmpje van (Pro gamers)

http://www.youtube.com/watch?v=IgE3Q6Ol3wQ

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap echt neit waarom de beta nog niet is gereleased. Het lijkt zo 'AF' allemaal??!!
Echt blizzard, de beta releasen als de game al af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
StarCraft II Gameplay Video from PAX 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=6pHwc9t2l4k

Nog eentje (kort maar zeker de moeite waard als je een Zerg player bent:
http://www.youtube.com/watch?v=y6Vl1syPdRA

[ Voor 41% gewijzigd door Pedr0 op 08-09-2009 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nieuw, 2min durende, filmpje van SC2 Zerg vs Protos
http://www.youtube.com/us...lay/uploads/3/f4na0h8eRGw

Wat me opvalt is de death-/distroyanimations van de Protosbuildings @1:00m. Was dat al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 07:40:
Nieuw, 2min durende, filmpje van SC2 Zerg vs Protos
http://www.youtube.com/us...lay/uploads/3/f4na0h8eRGw

Wat me opvalt is de death-/distroyanimations van de Protosbuildings @1:00m. Was dat al?
Nee.. dat was nog niet.. Eerst was er zo een placeholder deathanimation, zo'n blauw wolkje.. Nu is het veel beter. Ik vraag me af hoe de colloseus DA er nu uitziet..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmm... getuige de hoeveelheid materiaal die de afgelopen tijd gereleased wordt, raakt de SC2 motor aardig op stoom. Ik hoop dat ze B.net zsm op orde krijgen, want daar scheelt nog wel wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Boeboe schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:09:
Deel 1
Deel 2
HD?

Het is met camera op een scherm gericht opgenomen, hoe kan je dat HD noemen?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

:?
16:9 verhouding + 720p resolutie = high definition. Dat het met een camera is opgenomen maakt geen hol uit. Of had het voor jou er hetzelfde uitgezien als het in SD resolutie was weergegeven?

[ Voor 31% gewijzigd door boe2 op 08-09-2009 12:01 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

op twitter worden momenteel SC2 keys weggegeven aan de mensen die eerder een "tweet" achtergelaten hebben. Ik heb dit ook geprobeerd, maar ik snap nog steeds niet hoe twitter werkt dus ik weet helemaal niet of mijn tweet toen uberhaupt was aangekomen. Iemand toevallig bij de gelukkigen?
De keys worden dus al weggegeven. Zou dat betekenen dat de Beta aanstaande is? Hoop het wel!
Best mogelijk. Tijdens blizzcon zei men "niet voor deze zomer" en eigenlijk zijn we ondertussen al herfst ;)

[ Voor 27% gewijzigd door boe2 op 10-09-2009 14:40 ]

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

De keys worden dus al weggegeven. Zou dat betekenen dat de Beta aanstaande is? Hoop het wel!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Boeboe schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:16:
op twitter worden momenteel SC2 keys weggegeven aan de mensen die eerder een "tweet" achtergelaten hebben. Ik heb dit ook geprobeerd, maar ik snap nog steeds niet hoe twitter werkt dus ik weet helemaal niet of mijn tweet toen uberhaupt was aangekomen. Iemand toevallig bij de gelukkigen?
Ja dat is echt te vaag gewoon maar houd er rekening mee dat Blizzard soms nog wel Contests op twitter houdt waar alleen inwoners van USA aan mogen deelnemen..
Als dat niet het geval is is het natuurlijk wel tof als je er zo eentje kan scoren :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Pedr0
De contest (waar ook ik aan heb meegedaan) is US only blijkt nu achteraf. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er ook een EU contest komt.

Verwijderd

Mr.Nash schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:02:
Keys worden toch echt al heel lang weggegeven? Vanaf Blizzconn vorig jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:45

VP.

Wat een stilte omtrent deze game. Heeft iemand wat nieuws opgepikt de laatste tijd? Is er al meer bekend over de beta? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Vanavond laat en anders morgenvroeg zal of de BETA of BR4 released gaan worden.

Ik denk zelf dat het BR4 is, en dat de BETA ergens in november released gaat worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Pedr0 schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:22:
Vanavond laat en anders morgenvroeg zal of de BETA of BR4 released gaan worden.

Ik denk zelf dat het BR4 is, en dat de BETA ergens in november released gaat worden! :)
Bron :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

battlereport zou niet zo verbazingwekkend zijn, maar beta? Als je zo'n claims maakt zijn bronnen best welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ik vind bronnen die zeggen dat BR4 idd zo goed als klaar is:
http://twitter.com/StarCraft/statuses/4347956090
http://starcraft.incgamer...le-report-4-almost-ready/

De beta zal het ook vast wel niet zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:40

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mja, dit wordt wel heel erg spectaculair gebracht allemaal... t gaat om niets meer dan een filmpje in feite. Ik hoop dat Blizzard eens wat meer laat weten over wanneer we de beta kunnen verwachten...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
En toen was het weer stil... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Idd, het bewijst maar weer eens dat je niet op Blizzard kan vertrouwen totdat je echt iets in je handen hebt! :S

• MrFl0ppY
Het is inderdaad verdacht stil rond een game waar zoveel van verwacht wordt. En die battlereports zijn leuk maar meer dan gameplay filmpjes zijn het niet.

Verwijderd

op een gegeven moment is de wachtkoek op. Wake me up when they release the game.

• Pedr0
Ja, erg veel mensen beginnen het nu ook echt beu te worden. Als ze alleen maar laten weten waar ze mee bezig zijn he, dat is al genoeg!

• Angeloonie
Ik vind het prima dat er niets naar buiten komt, hoe meer ik zie, hoe meer ik het spel wil spelen, en hoe minder de verrassing is, omdat je alles van te voren al weet.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pedr0 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:30:
Ja, erg veel mensen beginnen het nu ook echt beu te worden. Als ze alleen maar laten weten waar ze mee bezig zijn he, dat is al genoeg!
Beu :?
De meeste mensen hebben iets belangrijk geleerd van hun ouders: GEDULD.
Laat ze maar rustig verder werken en de boel uitbalanceren. Blizzard heeft tijdens blizzcon al laten weten dat SC2 niet voor 2010 in de winkels ligt. Wat wil je dan in hemelsnaam dat ze dan laten zien??

Als je toch een zoethoudertje wil: Blizzard heeft net een nieuw youtube kanaal geopend ;)

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 30-09-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hmmz, jullie weten toch wel dat het Blizzard is waar we op wachten? We hebben 10 gewacht op de aankondiging van iets waar ze al jaren mee bezig waren, dan is een jaar of 2 wachten niet erg. Vooral niet bij een ontwikeklaars al Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
StarCraft II Q&A Batch 53

1. Computer AI – Does the computer’s online AI vary from its offline counterpart?
No. They are the same.

2. Have you considered allowing a post-game lobby for users to discuss the last game, collectively watch replays, or immediately enter into a rematch?
Yes, we have a plan for a post game lobby. However the details are not finalized yet.

3. Is there any update on additional map features other than the Xel’Naga watch towers, destructible rocks and tall grass?
No. Currently there is no update on additional map features.

4. How many different voice actors are needed for StarCraft II, including the unit sounds and campaign heroes?
There are 58 unique voice actors participating, with some voicing multiple roles, and the number may increase as the game gets closer to release.

5. The terrain types in StarCraft II we have seen so far had names like “Bel’Shir (Jungle)”. Does this mean that “Bel’Shir” is just an alias for jungle and every terrain is just named after a typical planet using it or are there – to stick with this example – other jungle maps with a different terrain set, something like “Aiur (Jungle)”?
We named our terrain sets based on the planets. There are a lot more terrain sets than in the original StarCraft and you will have huge flexibility in modifying the terrain sets (including adjusting textures, doodads, lighting) allowing you to create your own variations of the default maps. There may be other jungle-themed default maps named after other planets.

6. Will there be any chance to have more options on pausing the game? In StarCraft: Brood War every player can pause the game three times, but every other player can unpause it. How about a (user editable) time limit before other players can unpause the game?
We recommend that players communicate with each other in the game to agree on when to pause and unpause during the game. We feel that pausing the game interrupts the game flow and it would be inconvenient for players to be forced to wait for a certain amount of time before being able to unpause. The pausing feature is mainly meant to allow for pausing of the game when all players are in agreement and for which duration.

7. I already knew the map editor would be available to beta testers a while after Beta was released, but this is why I’m asking the bland question, will it also be available to non-participating people?
No, the map editor will only be available during the beta for beta testers.

8. When a unit comes out from a building will there be only 4 exits from the building like in Warcraft 3 or will there be “infinite”
It is not infinite, but your units will come out from a building at the closest point on the building to where your rally point is set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Met andere woorden, de gebouwen kunnen definitief niet gedraaid worden. Dat vind ik dan weer teleurstellend, ik bedoel in 2009 kun je dit best toevoegen. Bij Warcraft 3 komt het niet heel zelden voor dat ik m'n gebouw gewoon goed en doordacht plaats en de rallypoint goed instel en vervolgens komt de hero ergens klem te zitten tussen 2 gebouwen of tussen bomen, terwijl ik daar dus niks aan kan doen. Dit soort dingen kun je makkelijk voorkomen door de mogelijkheid om te draaien met gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wtf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuX DeLuXe schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:43:
Met andere woorden, de gebouwen kunnen definitief niet gedraaid worden. Dat vind ik dan weer teleurstellend, ik bedoel in 2009 kun je dit best toevoegen. Bij Warcraft 3 komt het niet heel zelden voor dat ik m'n gebouw gewoon goed en doordacht plaats en de rallypoint goed instel en vervolgens komt de hero ergens klem te zitten tussen 2 gebouwen of tussen bomen, terwijl ik daar dus niks aan kan doen. Dit soort dingen kun je makkelijk voorkomen door de mogelijkheid om te draaien met gebouwen.
1. ik snap echt die hele heisa om die draaiende gebouwen heen niet.
2. in de bovenstaande QnA. staat toch dat units uit meerdere kanten van het gebouw kunnen komen. WCiii heeft er maar vier, waardoor je dus problemen krijgt met klemzitten. Dat krijg je dus niet als er laten we zeggen 16 of 32 exit punten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

SuX DeLuXe schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:43:
De tering man, get a life. :')

Je hebt het al het hele topic lang alleen maar over dat draaien van gebouwen waar je dus geen reet aan hebt want er zijn meerdere uitgangen.
Leuk als je wilt SIM'en ofzo maar dit is strategie. :)

Edit:
Als hij trouwens zo vaak vast komt te staan kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het óf niet doordacht geplaatst is óf dat je inschattingsvermogen je dan gewoon in de steek laat.
Het is helemaal niet moeilijk om je kamp zo op te zetten dat je geen problemen hebt. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 02-10-2009 09:38 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
hehe, weer dat draaien? ik heb het idee dat hij gewoon een beetje wil zieken en dat lukt hem aardig :)

maar jemig, het duurt wel lang zo. de blizzcon is al weer een maand geleden en nog steeds niks :| ik weet nog, half jaar geleden dacht ik dat ik eind 2009 sc2 al kon spelen... good times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Had ik al gezegd dat de graphics er "cartoony" uitzien? :')
Zal ook wel vaker gezegd zijn maarja, 't is moeilijk te ontkennen als je Starcraft 1 gewend bent. Nee echt heel positief ben ik nog niet over Sc2 omdat het in mijn ogen ook beter zou kunnen. Dit is wel alleen beoordeeld op eerste indrukken, en nog geen volledig oordeel omdat ik dat nu niet kan geven. Ik zal hem zeker halen, Sc2 maar of het Starcraft 1 zal evenaren dat betwijfel ik zeker.

[ Voor 74% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-10-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

daanteb schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:00:
hehe, weer dat draaien? ik heb het idee dat hij gewoon een beetje wil zieken en dat lukt hem aardig :)
In eerste instantie dacht ik van niet maar de meest recente post neigt toch wel naar trollen.
Misschien net het cafe uit komen rollen. :')
maar jemig, het duurt wel lang zo. de blizzcon is al weer een maand geleden en nog steeds niks :| ik weet nog, half jaar geleden dacht ik dat ik eind 2009 sc2 al kon spelen... good times.
Op zich zonde inderdaad, ik kijk eigenlijk nergens meer naar, wordt ik tenminste ook niet blij gemaakt met een dode mus.
Blizzard kennende denk je de hele tijd dat er niets is en dan ineens hebben ze wel wat. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
nieuws: WoW-spelers moeten uiterlijk 12 november overstappen naar Battle.net

Dus zal minimaal de eerste maand battle.net wel gereserveerd zijn voor WoW, om te kijken of die overstap soepel gaat. Dus de beta gaat nog wel ff duren vrees ik.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Gamer.nl heeft Battle Report 4 in HD kwaliteit! Het lijkt alleen alsof half Europa gelijk op gamer.nl zit, want de site is baggertraag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Pedr0 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:30:
het zijn de mensen die het voor zichzelf zo overhypen, niet blizzard.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Die nieuwe Battlereport ziet er echt goed uit! Het viel me direct op dat ze heel veel grafische details hebben toegevoegd, wat het geheel gelijk een stuk aantrekkelijker maakt (niet dat dat het al niet was!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Op het moment dat David Kim die 2 command centres aan het bouwen is zie je heel erg mooi het bouwprocess. Wat een detail zit daar in, echt heel mooie animaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Prachtige match. Ligt het nu aan mij, of bouwen die nukes nu een stuk sneller dan vroeger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Hij had waarschijnlijk meerdere addons waarin hij nukes kon bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik weet niet of dit al was, maar je kan nu goed zien dat er meerdere uitgangen zijn bij verschillende gebouwen. :D

Aan de interface is ook het eea aan gedaan volgens mij!

[ Voor 20% gewijzigd door Pedr0 op 20-10-2009 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
mooi om te horen dat report #4 er is, eindelijk weer wat om te kijken :) wel jammer dat dit Blizzard weer de mogelijkheid bied om niks van zich te laten horen voor 2 maanden.

ben benieuwd of de beta nog dit jaar uit zal komen. als het november niet wordt zal het waarschijnlijk volgend jaar worden, december lijkt me niet echt een handige maand om een beta uit te brengen. we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

daanteb schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:33:
wel jammer dat dit Blizzard weer de mogelijkheid bied om niks van zich te laten horen voor 2 maanden.
Ik snap echt nog steeds niet waarom mensen dit soort dingen steeds posten.

We kennen allemaal de werkwijze van Blizzard, namelijk: iets maken, dat testen, aanpassen, testen, aanpassen, etc etc. Tot ze er zelf tevreden over zijn. Dat ze die Battlereports (en overige info) naar buiten brengen is geen verplichting maar een gunst.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Erg toffe Battle Report! :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

VP. schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:57:
Hij had waarschijnlijk meerdere addons waarin hij nukes kon bouwen ;)
Nee, je maakt nu nukes bij je Ghost gebouw. Als je goed op let zie je dat de spectator dat gebouw selecteert. Je ziet dan het nuke knopje met een 0 erbij. Betekent naar mijn idee dat je er daar gewoon meer kan maken ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
daanteb schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:33:
mooi om te horen dat report #4 er is, eindelijk weer wat om te kijken :) wel jammer dat dit Blizzard weer de mogelijkheid bied om niks van zich te laten horen voor 2 maanden.

ben benieuwd of de beta nog dit jaar uit zal komen. als het november niet wordt zal het waarschijnlijk volgend jaar worden, december lijkt me niet echt een handige maand om een beta uit te brengen. we zullen zien.
Uuhhmm, of ze geven nu géén battle report uit en laten 2 maanden niets van zich horen, of ze geven nu een battle report uit waarna ze 2 maanden niets meer van zich laten horen. Dan kies ik toch voor het laatste hoor ;)

Maar ik heb liever dat ze aan het spel werken dan dat ze continue bezig zijn met filmpjes voor ons maken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
OkkE schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:58:
[...]

Ik snap echt nog steeds niet waarom mensen dit soort dingen steeds posten.

We kennen allemaal de werkwijze van Blizzard, namelijk: iets maken, dat testen, aanpassen, testen, aanpassen, etc etc. Tot ze er zelf tevreden over zijn. Dat ze die Battlereports (en overige info) naar buiten brengen is geen verplichting maar een gunst.
tsja, je kan hoog of laag springen, ze doen er nu wel erg lang over :) maar ik denk ook niet dat het zozeer het wachten is maar de beloftes die niet ingelost worden. als er geroepen wordt dat men nog een half jaar nodig heeft voordat het in de winkel ligt geef je iedereen het gevoel dat de game bijna af is. wat blijkbaar niet zo is. misschien dat ze teveel hooi op de vork nemen met dingen zoals battlenet2.

en die battle reports zijn echt geen gunst, dat is gewoon om fans lekker te houden en dat lukt :) leuke battle report weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Wiebbe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:49:
[...]

Nee, je maakt nu nukes bij je Ghost gebouw. Als je goed op let zie je dat de spectator dat gebouw selecteert. Je ziet dan het nuke knopje met een 0 erbij. Betekent naar mijn idee dat je er daar gewoon meer kan maken ;)
Pfoe, gevaarlijke shit! Eventjes een berg nukes stacken en met een groepje ghosts de vijand z'n basis platleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

daanteb schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:28:
tsja, je kan hoog of laag springen, ze doen er nu wel erg lang over :)
Een game maken kost gewoon veel tijd, daarnaast is Blizzard een bedrijf dat voor alles zoveel tijd neemt als nodig is, en dus niet rushed; gelukkig.
maar ik denk ook niet dat het zozeer het wachten is maar de beloftes die niet ingelost worden. als er geroepen wordt dat men nog een half jaar nodig heeft voordat het in de winkel ligt geef je iedereen het gevoel dat de game bijna af is. wat blijkbaar niet zo is. misschien dat ze teveel hooi op de vork nemen met dingen zoals battlenet2.
Beloftes? Misschien heb ik iets gemist, maar zover ik weet hebben ze nooit beloofd dat de game een half jaar na datum X in de winkel zou liggen. Over het algemeen zijn het ongeduldige fans die uitspraken van Blizzard uit hun verband trekken en vroegtijdige conclusies trekken over releasedates. Wat door andere fans dan weer als waarheid wordt aangenomen.
en die battle reports zijn echt geen gunst, dat is gewoon om fans lekker te houden en dat lukt :) leuke battle report weer.
Het is wat de fans (onder andere) willen. Misschien is gunst niet het juiste woord, maar een verplichting is het zeker niet. De fans willen Battlereports (en andere info) wat Blizzard ze geeft, misschien om ze "rustig te houden", maar ook om feedback te krijgen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
nuja, het was geen officiële aankondiging, maar als ceo van Blizzard het roept neem ik dat wel voor waar aan.

nieuws: E3: Blizzard streeft naar StarCraft 2-release 'eind dit jaar'
nieuws: Blizzard schuift Starcraft II door naar 2010

maar goed, loze discussie. ik wil ook graag een game die af is, dus dat ze de tijd nemen die ze nodig hebben. ik krijg alleen elke keer de indruk dat de game bijna af is terwijl dat dus niet zo is, en dat vind ik jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well iritant die taktiek. De ghost zat hoog dus als tegenstander kun je hem moeilijk zien. Blink je er eindelijk naar toe word hij gehealed en vervolgens getransport door hetzelfde voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:56:
Well iritant die taktiek. De ghost zat hoog dus als tegenstander kun je hem moeilijk zien. Blink je er eindelijk naar toe word hij gehealed en vervolgens getransport door hetzelfde voertuig.
Kwestie van je defense op orde hebben toch? Zo heeft elk ras wel een irritante tactiek als je gaatjes laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tja ik weet niet wat ik ervan moet vinden, Battlereport #4...Aan de ene kant, leuk geprobeerd. Aan de andere kant, Starcraft 1 was veel vetter. Dat zie je nu al, vettere units, grauwere sfeer. Ik vind sommige units van de komende Starcraft 2 echt niet passen, zoals die jeepjes van de Terran en ook die Thor vind ik eigelijk niet veel aan. Veel te jaren '80 stijl voor een ras dat technologisch ver ontwikkeld moet zijn. Voor de rest leuk leuk, maar ook niet echt denderend. De battles zijn over het algemeen steeds binnen een paar tellen beslist. De nukes zijn dan wel weer best vet (laat ik maar eens wat positiefs zeggen). Ook die hele lange units op poten van de Protoss vind ik wel mooi om te zien. Maar sommige units zet je toch je vraagtekens bij...
Kun je uberhaupt nuttige base defense torens bouwen? Of is dat n00bstijl, want je ziet het bij die pro's niet voor zover ik kijk. Bij Warcraft 3 wordt er dan vaak toch wel defense neergeplant bij een expand.
Waarom geen Battlecruisers bij de Terran? Ik bedoel, met 2/3 expands moet je daar toch minerals voor hebben? Dan vind ik het verder ook nog jammer dat de Goliath weg is, die had echt iets machtigs _/-\o_ vooral als er 100 van die dingen door elkaar liepen.

[ Voor 23% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-10-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De battles zijn over het algemeen steeds binnen een paar tellen beslist. De nukes zijn dan wel weer best vet (laat ik maar eens wat positiefs zeggen).
Heb jij ooit de originele starcraft wel gespeeld :?. Het spel is gekend vanwege zijn enorm snelle gameplay en de nukes zijn nu ook niet bepaald nieuw. De rauwe, primitieve sfeer droop er al vanaf in de eerste SC (zeker in de tussenfilmpjes komen ze naar voor als een bende rednecks).
Waarom geen Battlecruisers bij de Terran? Ik bedoel, met 2/3 expands moet je daar toch minerals voor hebben?
Gezien de units die de protoss speler gebruikte, wat voor nut konden battlecruisers hebben in dat gevecht :?. Zeker met die ghost die aars kickte.
Het is dat SC 1 hier op Win7 niet draait voor zover ik weet (niet goed althans), anders zat ik dat spel nu nog dagelijks te spelen, zo goed vind ik het.
right....ik speel met regelmaat starcraft op mijn win7 64-bit.

[ Voor 60% gewijzigd door boe2 op 21-10-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Boeboe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:56:
[...]

Heb jij ooit de originele starcraft wel gespeeld :?. Het spel is gekend vanwege zijn enorm snelle gameplay en de nukes zijn nu ook niet bepaald nieuw. De rauwe, primitieve sfeer droop er al vanaf in de eerste SC (zeker in de tussenfilmpjes komen ze naar voor als een bende rednecks).
Ik heb Starcraft 1 gespeeld ja :?
Nukes zijn zeker niet nieuw, ik heb het over de graphics van de nukes. Niet over het feit dat het nukes zijn. Het ziet er alleen wel stoer uit, dat was wat ik bedoelde...
Het is dat SC 1 hier op Win7 niet draait voor zover ik weet (niet goed althans), anders zat ik dat spel nu nog dagelijks te spelen, zo goed vind ik het. Maar W3 is ook een waardige vervanger met een hele lading humor erin dus ik vind het goed zo voorlopig. Ik had alleen wat hogere verwachtingen bij de titel "Starcraft 2". Maarja ik denk dat veel mensen dat stiekem wel een beetje hadden.

[ Voor 24% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-10-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Boeboe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:56:

Gezien de units die de protoss speler gebruikte, wat voor nut konden battlecruisers hebben in dat gevecht :?
Sorry hoor, maar een Battlecruiser hoort in mijn ogen "altijd" nut te hebben. Dat was in Starcraft 1 ook zo. Ik vind dat die developers iets te ver doordraven met diepgang creëren. Een Battlecruiser hoort machtig te zijn, net zoals de Carrier dat altijd was. Dit is dan ook weer zoiets wat me niet helemaal aanstaat aan Starcraft 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kerel, je doet echt wel negatief om negatief te doen he? Kom op zijn minst met argumenten die steek houden: De battlecruiser is KRACHTIGER dan in de originele starcraft. Een battlecruiser is NIET almachtig, nooit geweest (tenzij je ze in groep gaat gebruiken), doch er is wel een grote tijdsinvestering nodig om hem tenvolle te kunnen gebruiken (Yamato cannon).

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 21-10-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Boeboe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:17:
Kerel, je doet echt wel negatief om negatief te doen he? Kom op zijn minst met argumenten die steek houden: De battlecruiser is KRACHTIGER dan in de originele starcraft. Een battlecruiser is NIET almachtig, nooit geweest, doch er is wel een grote tijdsinvestering nodig om hem tenvolle te kunnen gebruiken (Yamato cannon).
Ow ik meen mij te herinneren pro gamers (die chingies en Koreanen) die massale Battlecruiser gevechten en Goliath gevechten uitvoerden, en nee dit was niet op Fastest Possible...
Mja blijkbaar ben ik de enige die nog niet helemaal onder de indruk van Starcraft 2 is. Maar ok mijn hoop is dat zodra ik SC 2 speel ik denk "dit is toch wel leuk" en dat ik die nostalgische gedachtes opzij kan zetten. Maarja SC1 was ook zó goed, dat het moeilijk voor me is om dingen te accepteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
haha, fastest 15min no rush?? lolol;D

tis opzich wel jammer dat de speciale units maar weinig naar voren komen in de battle reports, had bv. wel graag zo'n mothership gezien. mja misschien zijn die de resources niet waard in 1v1 gevechten. geldt ook voor battleships denk ik.

vond de marauders en stalkers wel echt tof :)

[ Voor 8% gewijzigd door daanteb op 22-10-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
daanteb schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:58:
haha, fastest 15min no rush?? lolol;D
baseblocken met 2 gateways, cannons erachter en dan snel voor Reaverdrop gaan. Of 2v2 Zerg gaan en dan bij de vijand met z'n 2en door dat smalle doorgangetje stoten met ieder 200/200 hydralisks. Zo vet was dat 8)
Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic.