Ik vergeet altijd maar dan ook altijd om genoeg tier1 gebouwen te maken, als ik dan voor expansion ga en er wordt gevochten heb ik paar 1000 minerals en vespene over die ongebruikt staan te wachten omdat ik ondertussen bezig ben.
Om dan nog niet te spreken van detectors, speel altijd met Terran, eer je die vliegende detectors gemaakt hebt, als ik er al aan denk ...
En als ik ze heb selecteer ik ze samen met een army dus vallen ze ook aan wat ervoor zorgt dat ik ze gelijk kwijt ben ofwel te laat gemaakt en DT lopen zo mijn base in.
Ook al paar keer aan de hand gehad dat je begint te vechten en ik maak geen enkele kill, gewoonweg niks, altijd als er lag is, precies alsof mijn units ff op vakantie zijn.
En als je mij harrassed ben ik altijd de pineut, op een of andere manier vallen ze altijd aan op de plaats waar ik niet ben, ik zet alle units aan de ingang of expansion

Niet in het begin want mijn build order is behoorlijk goed geworden.
2 SCV, supply, 1 SCV, barracks, 1 marine, 2 SCV, Vespene, 2 SCV, supply, upgrade van base en dan ofwel barracks of factory met nog een hoop scv's en minstens een 5 marines, werkt altijd precies, tegen alle 3 rassen.
Met deze build ben je altijd leeg qua minerals en vespene voor de eerste 5 minuten en komt allemaal net goed uit.
Enige waar je voor moet opletten is dat er een worker binnenslipt en bv een barracks of pylon met cannons maakt, maar kost ze alleen maar resources omdat ik ze 10-20 seconden laat doen en dan gelijk aanvallen met paar scv's en marine.
Wordt veel te oud voor zulk een games, mijn APM zit ergens rond de 30 en stijgt maar matig tijdens een game.