Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bezorg mij een key en ik ben iedere avond je boksbal :p (god, klinkt zo fout)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Gaat Blizzard voor SC2 ook een EU/US/etc scheiding houden? Ik kan US vrienden niet adden en vice versa. Beetje nutteloos, of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-07 15:38

VP.

apNia schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:55:
Gaat Blizzard voor SC2 ook een EU/US/etc scheiding houden? Ik kan US vrienden niet adden en vice versa. Beetje nutteloos, of wat?
Ja, dat is met alle Blizzard games die gebruik maken van Battle.net zo.

Ik vraag me overigens af wanneer ik gereset word. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Boeboe schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:41:
Nou, als ik een friend invite key zou krijgen mag je hem hebben, goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322654

Boeboe schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:41:
Als ik er toevallig 2 tegen kom, dan mag jij er wel één hebben hoor ;)
Eerst moet ik er zelf nog één zien te bemachtigen haha.

Ik ben momenteel starcraft:brood war weer kapot aan het spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Hetzelfde geld voor mij....als ik er twee heb, krijgt een medetweaker zeker de 2de :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Wie wil er nou niet een key, helaas is het voor de meeste (incl mij) nog even wachten... en die mooie verhalen hier maken het er niet makkelijker op! :(

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik had ook een extra key, gegeven aan een collega die weinig speelt. Wetende dat jullie hier net zo hard wortel schieten als ik deed, vind ik dat behoorlijk suf. Hij krijgt elke dag nu een "slacker" naar z'n hoofd geslingerd van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:53:
Ik had ook een extra key, gegeven aan een collega die weinig speelt. Wetende dat jullie hier net zo hard wortel schieten als ik deed, vind ik dat behoorlijk suf. Hij krijgt elke dag nu een "slacker" naar z'n hoofd geslingerd van me ;)
Dwing hem eens die key te delen met me! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42

PromWarMachine

Forsaken Archer

Goed, ik heb had een key over. Uiteraard hoop ik dat hij zo goed mogelijk besteed wordt. Daarom heb ik het lijstje van mensen die nog geen key hebben en er wel een willen, vergeleken met mensen die al in begin 2002 bij de aankondiging, samen met mij enthousiast waren over Starcraft II. :)

Tijdens het vergelijken, leek het er lang op alsof ik niemand kon vinden, maar er is een gelukkige uit gekomen. Sjeik! Als je nog geen key hebt, DM me, ik zal jou ook DMen.
Sorry Outcast, BoeBoe, Pedr0 en alle anderen van wie ik weet dat de key ook goed besteed zou zijn. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-04 13:15
Kijk dat zijn leuke acties, mooi werk PromWarMachine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Whoa... Ik heb de key inmiddels... Echt, geen woorden! De animatie van dat het Starcraft 2 beta icoontje in mijn battle.net account is al helemaal super. Straks kan ik hem dan ook echt spelen! :D Je bent mijn held PromWarMachine!! _/-\o_ Na 12 jaar wachten eindelijk verder starcraften... hopelijk kan ik het nog. Anders moet ik maar veel tijd steken in het leren :>

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi om te zien dat er tweakers zijn die anderen aan een key helpen!

Gefeliciteerd Sjeik. Voor zover ik kan beoordelen van uren kijken naar streams zal sc2 wel even wennen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Als er een manier was om een account te "beveiligen" zou ik hem zeker sharen maar heb nog niet nagekeken of creditcard gegevens en dergelijke bij Blizzard op te vragen zijn van mijn oude WoW account.
En als iemand het email adres aanpast?
Kan mijn account gerust enkele uren per dag missen :p

Edit:
Email adres heb je geheime vraag voor nodig - check
Wachtwoord kan je zo aanpassen zonder geheime vraag maar zal wel via standaard inlog pagina aanpasbaar zijn via je email adres - check

[ Voor 27% gewijzigd door Graviton12 op 25-03-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graviton12 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 00:02:
Als er een manier was om een account te "beveiligen" zou ik hem zeker sharen maar heb nog niet nagekeken of creditcard gegevens en dergelijke bij Blizzard op te vragen zijn van mijn oude WoW account.
En als iemand het email adres aanpast?
Kan mijn account gerust enkele uren per dag missen :p
Om het email adres te wijzigen is het antwoord op je 'secret question' nodig. Dit zal dus niet mogelijk zijn ;)

Creditcard gegevens opvragen lijkt me ook een onmogelijke opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Anoniem: 322654 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 00:06:
[...]

Om het email adres te wijzigen is het antwoord op je 'secret question' nodig. Dit zal dus niet mogelijk zijn ;)

Creditcard gegevens opvragen lijkt me ook een onmogelijke opgave.
Meen me te herinneren dat ik vroeger toch altijd al mijn gegevens kon opvragen via de WoW website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graviton12 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 00:08:
[...]

Meen me te herinneren dat ik vroeger toch altijd al mijn gegevens kon opvragen via de WoW website.
Dat zou ik dan voor de zekerheid echt even uitzoeken. It's better to be safe than sorry ;)

Helaas kan ik je er niets over vertellen, gezien ik nooit een WoW account heb gehad. Alle andere games wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Payments van WoW van vroeger vind ik al terug op account site maar daar lig ik niet wakker van, zal morgen es verder kijken op hun paginas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Als je je account dan deelt zou ik zorgen dat je het doet met iemand waarvan je weet dat ie sowiezo niet naar dat soort dingen gaat zoeken.(daarnaast lijkt het me sowiezo niet lekker werken maar wie weet vind je iemand).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:04

NoTimeRemains

I know

@Praya: nogmaals sorry, stomme koe moest weer wat doms doen... Verder ga ik er niet op in (zo dom was het)
@Outcast check je DM ;)

Mijn friend key is naar Outcast gegaan. Ondanks zijn domme opmerking ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Bleh speel nu alleen nog maar toss en 2 gateway rush. Merk dat ik sneller ben dan de meeste. 8 probes, pylon, gateway, gateway, pylon, drones/zealots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Goed bezig jongens, wat betreft de friendkeys. @PromWarMachine: leuke actie!

Hopelijk ben ik nu de volgende! ;)

Wat denken jullie trouwens over de releasedate? Ik hoop en denk dat hij toch echt eind juni in de schappen ligt!

[ Voor 33% gewijzigd door Pedr0 op 25-03-2010 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-07 17:10
Pedr0 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:24:
Goed bezig jongens, wat betreft de friendkeys. @PromWarMachine: leuke actie!

Hopelijk ben ik nu de volgende! ;)

Wat denken jullie trouwens over de releasedate? Ik hoop en denk dat hij toch echt eind juni in de schappen ligt!
Geen idee moet ik zeggen, maar ik kan je wel vertellen dat ik veel spellen heb gespeeld die bug-wise na 5 patches nog slechter waren dan SC2 nu. Het voelt ook totaal niet aan als béta. Sterker nog, ben nog geen 1 bug tegen gekomen.

Ik moet het blizzard weer meegeven, het hele battle.net en SC2 zijn weer even strak als altijd. Als werkt gewoon, voelt smooth aan en klopt gewoon! EA moet echt eens op cursus bij deze jongens als ik de verhalen over C&C4 zo af en toe eens lees.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37
Ik heb 2 keer een crash gehad en beide op de map Metalopis (?) die map zorgt voor problemen op mijn lappie, cpu max ~45 graden dus niet overhitting oid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
ik heb me toch maar even aangemeld voor de beta op battle.net. had ik nog nieteens gedaan! :$
nu wachten op die ene lucky chance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
MrFl0ppY schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:21:
[...]

Geen idee moet ik zeggen, maar ik kan je wel vertellen dat ik veel spellen heb gespeeld die bug-wise na 5 patches nog slechter waren dan SC2 nu. Het voelt ook totaal niet aan als béta. Sterker nog, ben nog geen 1 bug tegen gekomen.

Ik moet het blizzard weer meegeven, het hele battle.net en SC2 zijn weer even strak als altijd. Als werkt gewoon, voelt smooth aan en klopt gewoon! EA moet echt eens op cursus bij deze jongens als ik de verhalen over C&C4 zo af en toe eens lees.
Sterker nog, ik heb de alpha build gespeeld in 2008. Dat spel was al meer af dan de gemiddelde EA game na 4 expansions.
NoTimeRemains schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 01:11:
@Praya: nogmaals sorry, stomme koe moest weer wat doms doen... Verder ga ik er niet op in (zo dom was het)
Als nog gewonnen binnen 6 minuten dus was niet zo'n probleem. Tegenstanders werden er echter niet vrolijk van toen ik ze 1v2 kapot maakte :)

[ Voor 20% gewijzigd door praya op 25-03-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Positieve update aan het lijstje

Het lijstje geupdate. Voor de duidelijkheid houd het posten over betakeys tot een minimum aangezien het weinig bijdraagt aan het topic zelf. Moderators hebben zelfs aangegeven dat zulke posts niet nuttig en ontopic zijn.

Blizzard heeft onlangs een aantal betakeyhouders een extra code gegeven om een vriend voor de beta uit te nodigen. Mochten er tweakers zijn die zo'n code over hebben, dan zouden ze er een medetweaker blij mee kunnen maken.
Om dit process te vergemakkelijken en het topic enigzins key-request vrij te houden dit lijstje.
Mocht je een betakeywees zijn en aan het lijstje toegevoegd willen worden, post dan niet in dit topic, maar stuur mij een DM en ik zet je er zo snel mogelijk op.
Ook als je een key hebt bemachtigt en weer van de lijst af wilt, kun je mij een DM sturen.
Dit is dus een lijstje met mensen zonder key, die graag geadopteert willen worden.
graviton12 geadopteert
millert
stallone Heeft een key via een vriend
yzord Geholpen door een toffe tweakert.
daanteb
viper
detwisj
omnjyakom
mektheb Iemand omgekocht :P
Outcast_within notimeremains is mijn god
Paterpor
BoeBoe
pedro
MrFloppy geadopteert
squirtle
lukin
equilibrium
terrorgroesland
gonadan
baardmeester
vp.
itons
ryan
hugoy
vanx
psychodude
weia Heeft succesvol lopen vissen in kanalen
cyclone nl
roxors
verderf
sjeik geadopteerd door PromWarMachine
soar
80000
azqi
remco
mroizo
rocketkoen
icegodd
xhale
painkill
adnankananda
forseen
memoryandfate
Patrickos85
trolando
morphix
lewt
Dante_Alighieri
de gesnaakte geholpen door een medetweakert
mrharry
jayden
kaluro2
deathnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:04

NoTimeRemains

I know

praya schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:09:
[...]

Sterker nog, ik heb de alpha build gespeeld in 2008. Dat spel was al meer af dan de gemiddelde EA game na 4 expansions.

[...]

Als nog gewonnen binnen 6 minuten dus was niet zo'n probleem. Tegenstanders werden er echter niet vrolijk van toen ik ze 1v2 kapot maakte :)
Dat is echt ziek, arme tegenstanders...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Heb al verschillende crashes gehad maar was telkens als mijn ISP verbinding wegviel.
Stopt en na een 20tal seconden krijg ik de W7 boodschap SC2 werkt niet meer.
Wat ik nog wel als bug aanzie :) als je een supply omlaag haalt en je stuurt direct erna een unit erover stopt hij meestal omdat hij vastzit.

Mijn god ik zuig zo hard met dit spel, elke harrass die men doet werkt gewoon, altijd verkeerde units op verkeerde plaats.
Net nog gehad dat mijn expansion door 2 canons bijna volledig destroyed werd, stonden op verhoog met paar turrets dus ik had geen line of sight en kon geen vliegers sturen, enige wat ik kon doen was met workers mijn HQ blijven repairen en ondertussen deel vliegers maken, natuurlijk was het na 10 minuten gedaan omdat ik totaal geen macro kon doen in de tussentijd.

Nu iets anders, ben vanavond weg dus in principe zou iemand mijn account kunnen gebruiken, enige wat ik nog moet nazien is of ik, zoals bij msn bv, wanneer je een 2de keer inlogt de 1ste uitgelogd wordt, anders kan iemand gewoon Battlenet indefinite laten openstaan en kan ik er niet meer in :p

Denk dat ik maar eens tutorials voor gameplay ga nazien want word hier echt gek van, ben ook niet meer zo snel als 10 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
Graviton12 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:58:

Nu iets anders, ben vanavond weg dus in principe zou iemand mijn account kunnen gebruiken, enige wat ik nog moet nazien is of ik, zoals bij msn bv, wanneer je een 2de keer inlogt de 1ste uitgelogd wordt, anders kan iemand gewoon Battlenet indefinite laten openstaan en kan ik er niet meer in :p
Het moment dat je inlogt op je account wordt degene die op dat moment online is offline getrapt, ook als deze in een game zit. Dus zoals altijd met account sharen, deel met iemand die je vertrouwt en waar je afspraken mee kunt maken :) Maar je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat iemand je account vast kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Sja, ik ken hier niemand persoonlijk dus eigenlijk kan ik alleen maar afgaan op aantal posts, registratie datum en leeftijd, niet dat iemand van 18 meer of minder scrupules heeft :p

Dus ... vanavond vanaf laat ons zeggen 19:00 uur is mijn account vrij, misschien tot 's morgens vroeg 7-8 uur :)
Ofwel 1 persoon ofwel dat er meerdere een paar uur kunnen spelen?
Vecht het maar uit ;)

De download is wel 1.64GB groot en verloopt via torrent achtig iets dus kan zijn dat je enkele uren bezig bent met te downloaden, had zelf 3 uur nodig, dus misschien is het het beste dat ik de account deze namiddag ff vrijgeef zodat mensen kunnen inloggen en de officiële download kunnen binnenhalen.
Of dat iemand hem shared, er zijn nogal veel torrents en dergelijke beschikbaar maar veel daarvan lijken me fishy, had er zelf 1 binnengehaald tijd terug, die wilde niet unpacken :)

Edit: Volgende week woensdag is ie tot een uur of 17:00 helemaal vrij.
En natuurlijk tussen vandaag en woensdag ook 's nachts, mocht iemand nachtwerk, van wacht zijn of zo en niks beters te doen hebben :p

[ Voor 10% gewijzigd door Graviton12 op 25-03-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik zou wel wat potjes willen spelen....maar voor mij wordt dat dan sowieso vanaf 20:00u. :) Misschien kan je de persoon toevoegen aan msn en zo contact houden.

Zo kan je ook aangeven wanneer je terug bent en weer wil gaan spelen. Dit lijkt me de meest makelijke oplossing!

Edit: de client staat hier al installed ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Pedr0 op 25-03-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
kan iemand nog wat zeggen over het aantal spelers dat online is? hopelijk is het nodig dat er weer wat keys vrijgegeven worden! krijgen mensen trouwens nog steeds keys toegestuurd of zijn dat allemaal mails die een tijdje in de junkmail zijn blijven liggen? :p

ps. mooi om te zien dat het lijstje kleiner wordt :D

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
First come first serve :)

Dus jij vanaf 20:00 uur :)

Zou zeggen minimum 2 uur per persoon, dan kan je minstens een 5-10tal games spelen dus alle 3 rassen mocht je willen.

Zit in copper rond 10de plaats dus je zal wel af en toe tegen bronze silver spelen, 2v2 heb ik nog maar 1 game gespeeld.

@Daan
Zitten nu meestal rond de 8000-11000 afhangende van uur dat je gaat kijken natuurlijk :p

@Boeboe, als je vanavond wilt gamen?

[ Voor 18% gewijzigd door Graviton12 op 25-03-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De client kan je ook wel via torrent binnenhalen, al heb ik hier momenteel nog altijd de US client staan die ongetwijfeld nutteloos is wanneer ik ooit in de beta geraak.

*edit* Zoek op TPB naar "starcraft beta enGB", bloedsnelle torrent daar ;)

@Graviton12: Graag :)

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 25-03-2010 10:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
Boeboe schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:
De client kan je ook wel via torrent binnenhalen, al heb ik hier momenteel nog altijd de US client staan die ongetwijfeld nutteloos is wanneer ik ooit in de beta geraak.
US Client valt alleen met US battle.net accounts te gebruiken, dat klopt ja.

[ Voor 66% gewijzigd door praya op 25-03-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
praya schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:26:
Wellicht handig om te weten, dat als je je account met iemand gaat delen dat diegene op een eerder tijdstip al het spel kan downloaden en vervolgens het spel opstart om te patchen. Op die manier hoef je dus geen 3 uur te download + half uur te patchen anders heb je nog niets aan je avondje gamen.
Is vermeld in vorige post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Boeboe schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:
Zal direct ff checken want volgens mij heb ik ook de US client installed staan. Hoe kan ik dat zien?

[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 25-03-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

Heeft iemand hier trouwens ook soms dat wanneer je op 'find match' drukt, de knop wel 'greyed out' wordt maar het zoeken niet daadwerkelijk start? Het goudkleurige schermpje dat dan bovenin hoort te verschijnen verschijnt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
@Graviton12: Ik denk dat je te weinig in beweging bent, turtlen is bijna niet te doen, er is altijd wel een gat in je basis te vinden. Voor mij geldt echt: de beste defence is offence. Op die manier houdt je het initiatief bij jezelf en houdt je de tegenstander onder druk. Alleen verdedigen wanneer het jouw uitkomt, bijvoorbeeld wanneer je weet dat ie komt en dat het je hem zwaar sloopt als hij langskomt.

Iets wat trouwens ook bijna altijd werkt; wanneer je op een 4 player map 1vs1 doet heb je soms dat jij en je tegenstander beide aan 1 kant van de map zitten. Wanneer dit het geval is kun je vaak ongezien een "gold-expansion" pakken aan de andere kant van de map zonder dat hij het doorheeft. Dit is me al een paar keer gelukt en geeft zeker veel voordeel.

Gisteren overigens helemaal geownt door een Zerg, echt geen schijn van kans tegen zijn roaches-rush. Kijk ik vandaag op wiki voor een counter, wordt de immortal voorgesteld, tsja allemaal leuk een aardig maar die kost dus echt 86x zoveel als een roach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Duurt ooit wel een paar seconden maar hij matched gewoonweg altijd binnen 30 seconden of zo wat ik echt straf vind, toch als je vergelijkt met andere games, en dan zijn er nog maar 10 000 mensen online, kudos Blizzard, wel af en toe lag met oostblokkers.

Edit:
@Floppy, nu moet je weten, ik schaak al meer dan 30 jaar, als er iets is wat ik in dat spel doe is zo agressief spelen als maar kan vanaf zet 1.
In RTS games volledig tegenovergestelde, maar ik raak ook te snel in paniek, als er maar 1 unit mijn basis binnenvalt ligt mijn hele game plan in duigen :( wil altijd een goede basis opzetten met diversiteit, upgrades en beveiliging maar is altijd te laat.

[ Voor 44% gewijzigd door Graviton12 op 25-03-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
Ah, te snel gepost, je had het inderdaad duidelijk vermeldt.

Dan heb ik alleen de toevoeging dat je na de installatie ook even het spel opstart, zodat deze ook gepatched is voordat je inlogt. Wellicht ligt het aan mijn verbinding maar patchen duurt bij mij 15-25 minuten als alle patches gedaan worden.

[ Voor 35% gewijzigd door praya op 25-03-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
MrFl0ppY schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:29:
Gisteren overigens helemaal geownt door een Zerg, echt geen schijn van kans tegen zijn roaches-rush. Kijk ik vandaag op wiki voor een counter, wordt de immortal voorgesteld, tsja allemaal leuk een aardig maar die kost dus echt 86x zoveel als een roach...
Je kunt een immortal klaar hebben voordat hij roaches in je kamp heeft, of enkele seconden daarna. Een immortal killed roaches in 3 schoten. Het is een zodanige hard counter dat het voor zerg amper zin heeft om roaches te maken als protoss immortals op het veld heeft staan. Verwacht je roaches, ga dan direct door naar immortals en je lacht je krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Pedr0 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:27:
[...]

Zal direct ff checken want volgens mij heb ik ook de US client installed staan. Hoe kan ik dat zien?
Als je de install files nog hebt, in de naam staat ofwel US ofwel GB.
In de log files staat geen enkele verwijzing naar welke versie het is.

@Praya
Dan zal het je verbinding zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door Graviton12 op 25-03-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Edit: hij is al aan het downloaden, 3.5MB/sec ftw! :D
Edit2: hij is binnen.

[ Voor 101% gewijzigd door Pedr0 op 25-03-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
stalker doet ook bonus dmg tegen armored, mja die zijn weer sneller dood :p maar je kan misschien ook zealots + zo'n sentry met guardian shield proberen. of ook in combinatie met stalkers.

edit: die guardian shield lijkt me trouwens wel erg sterk, heeft iemand die al wel eens uitgeprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door daanteb op 25-03-2010 10:43 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
Ja, eu.battle.net kan je de juiste versie van downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
daanteb schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:41:
[...]

stalker doet ook bonus dmg tegen armored, mja die zijn weer sneller dood :p maar je kan misschien ook zealots + zo'n sentry met guardian shield proberen. of ook in combinatie met stalkers
Stalker is cost-for-cost een slechte counter tegen roaches. Early game gaat het nog wel omdat je ze outranged en leuke micro truukjes kan doen. Maar als je tegenstander echt mass roaches gaat zijn immortals je beste optie. Wat een mooie opening is om zodra je 2 immortals hebt gelijk zerg aan te vallen. Als zerg enkel roaches gemaakt heeft is het dan direct einde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Net een paar filmpjes bekeken van pros achter hun pc, ze geven nog sneller commandos dan ik kan typen omg.
Denk niet dat ik ooit verder zal geraken dan silver of gold na paar 1000 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Big StarCraft 2 Beta Key News Update (http://starcraft.incgamers.com)
Posted 24th Mar 2010 05:57 PM by Leord

There has been big beta-key-related news today. Many contests in giving out keys are starting for European fansites (we are preparing ours as well), and many more will follow. Blizzard have given beta keys to each site to give away in contests or giveaways that engages the community. (The Pal key giveaway we have are not from Blizzard, but our own.)

This news item will be kept up to date of any new fansite contests going up, but the primary location you might want to check out is the StarCraft 2 Beta Centre, where there is a dedicated section to How to Get a StarCraft 2 Beta Key. For general beta-key-specific news, there's a section for that as well.

Before you sign up for any of these, mind you the international contests might only take entries in their own language, and also, the keys will not be delivered instantly after the contest. Please check the StarCraft 2 Beta Keys Explained article for more information on this.

On a related note, if you were in the big Twitter contest in ages past this might be interesting to you. If you were an eligible winner of one of the 500 keys but not receive one, you should e-mail the person who notified you, telling them you are not in the beta yet.

@Tweakers.net: Kunnen jullie niet wat keys regelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Pedro check ur PM's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pedr0 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:09:
Big StarCraft 2 Beta Key News Update (http://starcraft.incgamers.com)
Posted 24th Mar 2010 05:57 PM by Leord
@Tweakers.net: Kunnen jullie niet wat keys regelen? ;)
Paul Hulsebosch in 'nieuws: Blizzard ondersteunt StarCraft II-bèta met forum en faq' ;)
Dat is natuurlijk geen garantie, maar ik ga de boel hier wel HEEL nauw in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

332377

Boeboe schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:18:
[...]

Paul Hulsebosch in 'nieuws: Blizzard ondersteunt StarCraft II-bèta met forum en faq' ;)
Dat is natuurlijk geen garantie, maar ik ga de boel hier wel HEEL nauw in de gaten houden.
Ik had me voorgenomen om "gewoon rustig" af te wachten op de final release van SC2. Als je leest dat er weer beta keys worden verzonden gaat het toch weer heel erg kriebelen :D.

Trouwens top initiatief om account te delen, zo maak je ongetwijfeld mensen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

praya schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:32:
[...]

Je kunt een immortal klaar hebben voordat hij roaches in je kamp heeft, of enkele seconden daarna. Een immortal killed roaches in 3 schoten. Het is een zodanige hard counter dat het voor zerg amper zin heeft om roaches te maken als protoss immortals op het veld heeft staan. Verwacht je roaches, ga dan direct door naar immortals en je lacht je krom.
Het blijft een kwestie van goed scouten en zorgen dat je tegenstander jou niet scout. Als ik zie (of weet, zoals bij vrienden) dat ze voor Immortals gaan, dan maak ik bijv. alleen Zerglings en Banelings.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Van 20:00 tot 00:00 is al ingenomen, als er nog iemand wil van 18:00 tot 20:00 of na 00:00 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
bij deze mezelf ook maar even toegevoegd

GoT-naamName.Id.1v1 league2v2 league
PostiusPostiusTerran1v1 Zilver2v2 Zilver
ErwienOErwienoErwieno1v1 Copper2v2 Copper
prayaprayanavitaprayanavita1v1 2v2
SeiniytoSeiniytafosse1v1 Copper 2v2 placement
raflerRaflerfranca1v1 placement 2v2 Copper
VP.lemiilemii1v1 Silver 2v2 -
MrVegetaAlucarduhellsing1v1 copper2v2 -
TerraGuyTerraGuyterraguy1v1 Copper 2v2 nog niet gespeeld
MrFl0ppYFlopsterflopster1v1 Placement 2v2 nog niet gespeeld
NoTimeRemainsNormajHenshin1v1 Copper 2v2 Copper
MekthebMekthebMek1v1 Copper 2v2 -
JJeromediscodisco1v1 Platinum2v2 - Platinum
MheydoMheydoscurvy1v1 Gold2v2 - Gold
PromWarMachinePromwarmpwm1v1 Copper2v2 - Silver
De GesnaakteScorchorScorchor1v1 placement2v2 nog niet gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Al volzet van 20:00 tot 2:00, ik stuur iedereen de inloggegevens later deze namiddag

Deze voormiddag eens wat replays bekeken van pros.

omg, naderhand zelf de strat eens uitgeprobeerd als Terran tegen Protoss met 1 barracks en factory, 1 vespene en vespene dan gebruiken voor beide buildings met reactor te voorzien -> hellions en marines, van de 5 games 4 gewonnen binnen 5-10 minuten of ze nu zealots immortals of stalkers maakten, telkens met hellions ofwel zealots microen of als hij stalkers had gelijk voor de workers gaan met hellion en marines ondertussen met stalkers laten vechten.
1 keer verloren omdat de strat is van basis dicht te bouwen met alleen maar supplies en ik er nog niet genoeg had staan, hij kwam met zealots dus marines waren eraan voor de moeite.
Gelijk naar eerste 5 plaatsen doorgeschoven copper.

Moet toch eens wat meer pros gaan bekijken hoe zij het doen, waarom het wiel opnieuw uitvinden :p

[ Voor 83% gewijzigd door Graviton12 op 25-03-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-07 06:51
Had gehoopt op een beta key maarja.. dan maar wachten op de release :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 09:47
Het is jammer dat ik vanavond/vannacht niet kan anders had ik ook wel gewild. Krijgen mensen die worden geinvite nou ook een invite key voor vrienden? Want dan zou iedereen die geadopteerd wordt ook weer iemand kunnen adopteren, zodat iedereen een key krijgt op tweakers die er een wil natuurlijk.
Graviton12 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:29:
@Floppy, nu moet je weten, ik schaak al meer dan 30 jaar, als er iets is wat ik in dat spel doe is zo agressief spelen als maar kan vanaf zet 1.
In RTS games volledig tegenovergestelde, maar ik raak ook te snel in paniek, als er maar 1 unit mijn basis binnenvalt ligt mijn hele game plan in duigen :( wil altijd een goede basis opzetten met diversiteit, upgrades en beveiliging maar is altijd te laat.
Dit komt vooral met ervaring. Als je over een tijd veel games heb gespeeld dan zal je meer op je gemak voelen als er zoiets gebeurd, omdat je dan gewoon weet wat je moet doen. Hetzelfde geld voor dingen zoals timing, map control etc. Je moet het gewoon veel doen en dan na een tijd wordt je er beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Graviton12 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:50:
Moet toch eens wat meer pros gaan bekijken hoe zij het doen, waarom het wiel opnieuw uitvinden :p
Tof is dat he :P Ik leer er ook mooie trucjes van. Bijvoorbeeld bij Terran of Protoss als tegenstander al heel vroeg een Probe richting z'n basis sturen en dan z'n Vespene Geysers afpakken. Krijg je meestal reacties als: what the hell???? _O- Als ze dom zijn gaan ze de gebouwen aanvallen met de workers, de wat slimmeren spammen zo snel mogelijk Marines/Zealots, maar ik tech dan lekker door naar Immortals/Voids.. *O*

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
TerraGuy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:59:
[...]

Tof is dat he :P Ik leer er ook mooie trucjes van. Bijvoorbeeld bij Terran of Protoss als tegenstander al heel vroeg een Probe richting z'n basis sturen en dan z'n Vespene Geysers afpakken. Krijg je meestal reacties als: what the hell???? _O- Als ze dom zijn gaan ze de gebouwen aanvallen met de workers, de wat slimmeren spammen zo snel mogelijk Marines/Zealots, maar ik tech dan lekker door naar Immortals/Voids.. *O*
rofl die is koninklijk! Ga ik ook eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Lachen is altijd als iemand in je base iets bouwt zoals pylon helemaal int begin met eerste scout, je ziet onmiddellijk of je tegenstander dat van plan is.
Omdat als hij enkel komt voor te scouten gaat ie recht naar je HQ, als ie komt voor sneaky iets te planten gaan ze gelijk out of sight inside je base, 10 seconden wachten en paar workers op afsturen of zelfs dat nog niet, warp gate duurt met laatste patches toch een stuk langer, ondertussen is je base dicht en maak je de probe ook nog af, is 150 minerals weg terwijl je ff paar workers van hun bezigheid afhoudt of zelfs wacht op marines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Graviton12 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:10:
Lachen is altijd als iemand in je base iets bouwt zoals pylon helemaal int begin met eerste scout, je ziet onmiddellijk of je tegenstander dat van plan is.
Omdat als hij enkel komt voor te scouten gaat ie recht naar je HQ, als ie komt voor sneaky iets te planten gaan ze gelijk out of sight inside je base, 10 seconden wachten en paar workers op afsturen of zelfs dat nog niet, warp gate duurt met laatste patches toch een stuk langer, ondertussen is je base dicht en maak je de probe ook nog af, is 150 minerals weg terwijl je ff paar workers van hun bezigheid afhoudt of zelfs wacht op marines.
Ja, daar trap je na een paar keer niet meer in. Je ziet wel of de probe iets te lang uit beeld is geweest, en als je Marines of Zealots kunt bouwen, gewoon ff een rondje laten lopen om het op te ruimen.

Wat wel irritant is: als hij een Pilon verbergt net buiten je basis in een donker hoekje, hoeft niet eens zo ontzettend dichtbij te zijn. Krijg je toch altijd weer gedonder mee als je 'm gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

TerraGuy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:19:
Wat wel irritant is: als hij een Pilon verbergt net buiten je basis in een donker hoekje, hoeft niet eens zo ontzettend dichtbij te zijn. Krijg je toch altijd weer gedonder mee als je 'm gemist hebt.
Als je Zerg bent kun je je Overlords een beetje verspreiden rond de randen van je basis, zie je het meestal vrij snel als iemand zoiets van plan is. :)

-- edit --

En uiteraard, wanneer je eenmaal je Queen hebt, van die kleine patches met Creep plaatsen. Is er én geen plek voor Pilons én je units verplaatsen sneller.

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 25-03-2010 14:24 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als je als zergeen queen hebt kan je geen tumior doen. Overlords werken beter. Tumor is voor later leuk maar anders scheelt het je een Larvae spawn en dat is te kostbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 15:27
MrFl0ppY schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:01:
[...]

rofl die is koninklijk! Ga ik ook eens proberen
Is het niet waard. kost je als Protoss 150 minerals, ik zou als Terran je hartelijk mijn gas laten stelen. Ik neem dan rustig een OC of een fast expand, wetend dat jij 150 waardevolle minerals in de eerste minuten al kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

JJerome schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:30:
[...]

Is het niet waard. kost je als Protoss 150 minerals, ik zou als Terran je hartelijk mijn gas laten stelen. Ik neem dan rustig een OC of een fast expand, wetend dat jij 150 waardevolle minerals in de eerste minuten al kwijt bent.
Ok, het werkt niet tegen Platinum-spelers. :P Maar tegen Copper/Bronze-spelers wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Spelers die dan de tijd nemen om reacties te typen werkt het wel tegen inderdaad. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 15:27
TerraGuy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:19:
[...]

Ja, daar trap je na een paar keer niet meer in. Je ziet wel of de probe iets te lang uit beeld is geweest, en als je Marines of Zealots kunt bouwen, gewoon ff een rondje laten lopen om het op te ruimen.

Ik had er laatst 1 die een pylon net buiten me basis bouwde (op Lost Temple) en dan een observer gebruikte om zicht op het randje van mijn basis te krijgen waar net aan pylon power was. Zonder dat ik het door had 4 dark templars tussen mijn scv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Domme vraag misschien maar waar kan ik replays saven?
In warcraft iii was dat nadat je de game had geleaved en in de stats section komt.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 25-03-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Replay's van je eigen games worden standaard gesaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

En je vindt ze in je documents map onder Starcraft 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 29-06 12:00
apNia schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:12:
En je vindt ze in je documents map onder Starcraft 2
kijk dat wist ik dan weer niet ;),
en @ hierboven inderdaad datt warpen van templar's heb ik ook gezien ( he vegeta ) maar weet nu hoe het foefje werkt en gebruik het zelf nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Ik blijf Protoss slachtoffers maken met hellions.
Cannons zijn vervelend en stalkers duren lang eer ze neergaan maar zealots gaan als warme broodjes, wist niet dat de vlammenwerper splashdamage doet tegen units in line of fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Helions met die upgrade rosteren drones alsof het een uitgedroogd bos besmeurd met terpetine is. xD

Ik speel de laatste tijd ook wat meer terrans, bevalt zeer goed. Ik moet zeggen dat zilver een leuke ladder is alle potjes zijn erg spannend. Alleen ook erg inspannend. Als ik 3 of 4 1v1 games achter elkaar doe moet ik echt ff een pauze pakken. Bij andere spellen nooit last van gehad :9.

En iemand die als zerg iets goeds weet tegen immortals? En nu niet komen met mutas want dat is geen goeie counter in het begin. Ik zoek iets anders. Schnelle immortals doet 9 v/d 10 tos spelers tegen zerg. Maar roaches hebben dan geen nut, banelings ook niet echt. Zerglings werkt opzich wel maar daar moet je er veel van hebben daar gaan je larvae weer. En als je tegenstander geen retard is zul je nooit mutas hebben voor zijn immortals. Hoogsten als ze in je basis staan zijn ze klaar en dan red je het of net wel of net nie en dat vind ik iets te gokkerig. Er moet toch wel gewoon een fatsoenelijk tactiek zijn. Iemand een replay of iets?

[ Voor 45% gewijzigd door Postius op 25-03-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Lings met Hydra's misschien?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
MMhhhh werd net gedropped tijdens game terwijl verbinding goed was, toevallig iemand van de mensen die ik mijn inloggegevens gegeven heb die probeerden te gamen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Af en toe hapert hij bij mij ook, meestal als er een aanval gaat beginnen (hoef je ook niet meer te scouten :P).

En soms staat er 'TerraGuy is slowing down the game', terwijl hij bij mij dan als een tierelier draait. :? Merkt de tegenstander dan wel iets wat ik niet merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Dat heb ik ook een keer gehad die message 'is slowing down the game', ik dacht, misschien is er een optie om de speel snelheid aan te passen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
...

Oké ik neem mijn woorden terug. De immortal maakt inderdaad gehakt van Roaches! Die Roaches werden echt verpletterd! Ah dat voelde goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Graviton12 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:40:
MMhhhh werd net gedropped tijdens game terwijl verbinding goed was, toevallig iemand van de mensen die ik mijn inloggegevens gegeven heb die probeerden te gamen? :p
Ik was het niet, ben net thuis. Vanaf 20:00u ga ik kijken of ik er nog wat van kan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooievriend
  • Niet online

Dooievriend

gitlab.com/JoD/exact

nvm

[ Voor 100% gewijzigd door Dooievriend op 25-03-2010 17:42 ]

'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Mocht er nog iemand vanaf nu willen spelen tot 20:00 ...
Message me, ben wel 20 minuten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Mektheb schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:15:
[...]

kijk dat wist ik dan weer niet ;),
en @ hierboven inderdaad datt warpen van templar's heb ik ook gezien ( he vegeta ) maar weet nu hoe het foefje werkt en gebruik het zelf nu ook.
Ja leuke actie hoor :'). ;). Ben al weer eens klaar om revange te nemen?

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 25-03-2010 18:48 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 16:15
Fasttech naar (cloaked) banshee is ook heerlijk. Het timed allemaal net precies zodat je goed door kunt blijven bouwen en cloak is klaar met researchen als je 1e banshee bij je tegenstander is (op een grote map, op een kleinere map niet). Het raped iig bronze spelers (ik ben teruggevallen naar bronze nadat ik Protoss ben gaan spelen en een winstpercentage van 10% behaalde in 30 games, nu maar weer Terran spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand een goede counter tegen emp als toss? Zelfs als ik block met force fields en shield gebruik voor de emp verlies ik nog van MM+ghost terwijl ik kwa units zelfs meer resources heb uitgegeven. 2 immortals en 6-8 stalkes + 2 sentries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mheydo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 13:57
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:06:
Iemand een goede counter tegen emp als toss? Zelfs als ik block met force fields en shield gebruik voor de emp verlies ik nog van MM+ghost terwijl ik kwa units zelfs meer resources heb uitgegeven. 2 immortals en 6-8 stalkes + 2 sentries.
units spreiden ik maak dan 3 controle groups aan, ook werkt hallucinate goed hiertegen 3-4 illusions maken van dure units zoals temp of collosus and die in de mmm bal sturen zodat hij zijn emp verspilt
en als je beetje goede micro hebt 1 temp erbij kan zonder upgrades feedback alle energie weg van de ghost dat is als je hem kan vinden in die grote drukte -_-
werkt ook goed tegen die medivacs btw dat feedback al hun energie weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ha! Graviton was ook zo vriendelijk mij even zijn account uit te lenen. Eigenlijk voor morgenvroeg van 6 tot 8, maar aangezien de account nu tussen 7 en 8 ook niet gebruikt wordt kon ik alvast downloaden, updaten en een potje spelen.

Was ook gelijk een erg vet potje. Speelde met Zerg tegen een Terran die echt de meest smerige trukjes uithaalde. Zo begon hij gelijk een barracks en factory naast mijn basis te bouwen, die ik gelukkig spotte omdat ik mijn overlords naar de randen van mijn basis verplaatst had. Dus hup, een hoop zerglings eropaf. Hij natuurlijk opstijgen, irritant! Dus ik met een berg zerglings naar zijn basis, lag volledig open op een paar marines na, dood half zn workers, heeft hij zijn basis tot een planetary fortress omgebouwd. Retreat! Ik daarna maar weer opnieuw aangevallen met een hele berg roaches, zet hij al zn workers op het repairen van zn fortress waardoor mijn roaches het ook niet redden. Ondertussen had ik iets van 2000 minerals maar kreeg het niet snel genoeg uitgegeven. Kwam hij ook nog aanzetten met een 2e fortress, mutalisks achteraangestuurd en weggejaagd. Daarna een mega massa roaches gebouwd en 2 expansions. Gecontroleerd of hij geen expansions had en voor de finale aanval gegaan.

En toen sloeg de klok 8 uur en stond er "you have been dropped from the game" ;)
Er zitten dus ook nadelen aan een account sharen, maar nog steeds erg vet. Graviton, bedankt!

Tegen een mensch spelen is toch echt heel anders dan tegen een computer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:21
dus, zonet even een eerste potje op een account van een vriend van me (ik wacht nog steeds geduldig af op mijn eigen :) ) maar ik mocht even spelen als ik maar geen ranked matches zou doen.

Ik was zerg en hij terran, ik ging voor een snelle exp en hij ging voor M&M&M. er was geen een keer in de hele game actie op na het eindgevecht. ik had een mix van zerglings met Roaches en nog 12 mutas die zijn economie zouden aanvallen als ik frontaal met mijn leger er op af ging. Dit werkte perfect, al zijn troepen werden naar voren gestuurd dus konden mijn Mutas even lekker huishouden in zijn base. Hij typte vervolgens dit:

"spamming macros is so last patch"

vervolgens leaved hij. Ik heb dus geen idee wat dit inhoud, een typisch geval van een slechte verliezer? Of deed ik toevallig in mijn onwetendheid iets wat als "macroing" wordt bedoelt?

Edit: net even de replay terug gekeken, toch wel mooi op te zien, wild net met zijn leger mij aanvallen, ze stonden al ongeveer op de helft van de map. En dan kom ik aan mat 12 mutas in zijn base. hij trekt volop terug en vervolgens storm ik erin :P

[ Voor 12% gewijzigd door imafishlol op 25-03-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Leuke verhalen :) maar goed, wat kan ik als Terran doen tegen mass air?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
MrVegeta schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:54:
Leuke verhalen :) maar goed, wat kan ik als Terran doen tegen mass air?
Marines met medvacs?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Meh beetje irritant is dat die air dus over richels heen vliegen waardoor mijn marines te langzaam zijn. Ik begin er wat van te balen dat ik end game zo slecht ben :(. Hebben jullie nog tips om je expension bases te verdedigen?

Had net een potje tegen Zerg, wel okay pot maar duurde veel te lang. Ik ging op een gegeven moment for cloacked Banshees. Ik sloop zijn HQ harstikke leuk heeft 'ie net een expension gemaakt maar ik moest terug trekken. Daarna sweep ik, zie ik dat hij zo een overseer heeft, dus ik vlieg naar zijn expension kom ik onderweg een observer (dus niet geupgrade) tegen, verassing weg en zijn expension met 50hp over :').

Zag dat hij dus mass air ging, dus idd ik mass marine met medics maar ze waren te veel. Gaap. Stomme Zerg.

[ Voor 75% gewijzigd door MrVegeta op 25-03-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:04
MrVegeta schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:57:
Meh beetje irritant is dat die air dus over richels heen vliegen waardoor mijn marines te langzaam zijn.
rondrennen met stim en ondertussen wat vikings maken :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Wilde ik net potje tegen VP. spelen wordt ik eruit gedonderd....was de tijd ff vergeten!

Damn, wat een geweldig spel. De meeste potjes met Zerg gespeeld en I love it. Thx Graviton voor de speeltijd.

Nu hoop ik helemaal een betakey te kunnen scoren! :)
Ik zal morgen ff verslagje maken van de games die ik gespeeld heb.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blizzard kondigt BlizzCon 2010 aan
Door Jurian Ubachs, donderdag 25 maart 2010 17:47, views: 5.829

Ontwikkelstudio Blizzard heeft BlizzCon 2010 aangekondigd. Het jaarlijks terugkerende evenement zal op 22 en 23 oktober plaatsvinden. De gamesconventie wordt opnieuw in het Convention Center in Anaheim gehouden.

BlizzCon 2010 vindt later in het jaar plaats dan de editie van afgelopen jaar, zo blijkt uit de officiële aankondiging van Blizzard. Waar het evenement vorig jaar nog op 21 en 22 augustus werd gehouden, heeft Blizzard dit jaar gekozen voor eind oktober. De locatie blijft ongewijzigd; BlizzCon 2010 zal plaatsvinden in het Convention Center in Anaheim. Ook het voorlopige programma dat Blizzard donderdag heeft gepubliceerd, wijkt nauwelijks af van het schema van vorig jaar.

Het BlizzCon-evenement is het jaarlijkse evenement bij uitstek voor fans van Diablo, StarCraft en Warcraft. Zij krijgen onder meer te horen wat hen het komende jaar te wachten staat. Zo kondigde Blizzard vorig jaar de World of Warcraft-uitbreiding Cataclysm aan, terwijl er ook nieuws naar buiten kwam over Diablo III en StarCraft 2. Blizzcon 2009 was dan ook al enkele minuten na aanvang van de kaartverkoop uitverkocht. Meer informatie over BlizzCon 2010 en over de start van de kaartverkoop zal Blizzard te zijner tijd via de officiële website bekendmaken.

[ Voor 97% gewijzigd door Pedr0 op 25-03-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:11

DefLite

Why so serious?

Ìk denk even wat SC2 spelen, wil ik inloggen staat er opeens dat ik mijn authenticator code moet invoeren terwijk ik de authenticator vorige week van me account had afgehaald(heb ooit de authenticator gekocht om hackers te voorkomen in WoW en die is dus mee gegaan toen mijn wow account > blizzard account werd).

Dus ik maar authenticator code invoeren en krijg dat info niet klopt, nog een keer geprobeerd en klopte weer niet, ik naar battle.net probeer in te loggen en krijg "To many failed attempts to login, contact billing department bla bla bla".....
Moet ik morgen ochtend weer met die lui gaan bellen, is gratis gelukkig.....

Maarja lekker dan, dingen die zichzelf aan je account terug koppelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 29-06 12:00
Little_captain schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:49:
Ìk denk even wat SC2 spelen, wil ik inloggen staat er opeens dat ik mijn authenticator code moet invoeren terwijk ik de authenticator vorige week van me account had afgehaald(heb ooit de authenticator gekocht om hackers te voorkomen in WoW en die is dus mee gegaan toen mijn wow account > blizzard account werd).

Dus ik maar authenticator code invoeren en krijg dat info niet klopt, nog een keer geprobeerd en klopte weer niet, ik naar battle.net probeer in te loggen en krijg "To many failed attempts to login, contact billing department bla bla bla".....
Moet ik morgen ochtend weer met die lui gaan bellen, is gratis gelukkig.....

Maarja lekker dan, dingen die zichzelf aan je account terug koppelen :S
of je bent gehacked en hebben de hackers een authenticator erop gepleured...gebeurd vaak :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:06:
De counter tegen EMP is Feedback in de templars. Het is dus zaak dat je de ghosts feedbacked voordat ze EMP casten. Dat is de beste oplossing maar wel micro-intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

praya schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:17:
[...]

De counter tegen EMP is Feedback in de templars. Het is dus zaak dat je de ghosts feedbacked voordat ze EMP casten. Dat is de beste oplossing maar wel micro-intensief.
Hij heeft ghosts voordat ik templars heb. Makkelijk. Rax+tech en dan tegelijkertijd ghost academy. Ik moet Gate, Cyber, Twilight Council en dan Templar Archives.

600/300 min gas vs terran 350/100.

Dus nee, Templars zijn geen counter. Ik had net m'n eerste immortals. Als ik templars was gegaan had ik ze simpelweg gewoon nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
In dat geval spreid je je units zodat emp niet zoveel effect heeft en zou je een groter leger moeten hebben aangezien jij niet doorgeteched bent. Als hij hard met ghosts aan het werk gaat kan je er voor kiezen om toch templars te bouwen. Of als hij niet heel veel marines heeft kan je met phoenix de gravitation beam gebruiken, erg situatie afhankelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Gisteren dus wat potjes gespeeld op het account van Graviton12, nogmaals bedankt.

Eerste instantie met Protoss begonnen, maar dit voelde niet goed aan op een of andere manier. Toch maar de switch gemaakt naar Zerg en ik moet zeggen, dat ging met de pot beter!

Zerg vs Zerg heb ik allemaal, redelijk easy, gewonnen. Het meeste moeite had ik vs Terran, daar is gewoon niet doorheen te komen heb ik het idee. (lees: meer oefenen denk ik!)

Voor de rest vindt ik de interface er subliem uitzien, en het belangrijkste, het is gewoon AF. Releasen die zooi!! :D

@Graviton: Als je je account 's avonds niet gebruikt, dan hoor ik het wel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 26-03-2010 08:39 ]

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic.