Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mheydo schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:01:
Net potje 2 vs 2 met ntodas gedaan was best spannend :9
Replay voor mensen die het potje willen zien duurde 38 min en niet de beste spelers maarja zie je je medetweakers spelen hehe
http://www.megaupload.com/?d=2YAQ2C80

Bekijk de replay net zoveel fouten idle workers en macro fouten achja oefenen 8)7
En dacht dat die ene carriers ofzo zou gaan daarom mass phoenix gegaan :X maarja blijken ook best handig tegen ground te zijn met die lift
Was een vermakelijk potje ja. Halfverwege de game werd het me iets teveel. Op een gegeven moment floatte ik 2500 minerals ofzo :p. Maar goed, we hadden ze redelijk contained.

Wel een goede tip voor mensen die regelmatig blink gebruiken met groepen stalkers: Zet eerst met shift een waypoint vlak voor de cliff, en dan shift-blink er op. Dan blinken ze allemaal één voor één naar boven in plaats van dat de helft voor de cliff blink, en alsnog beneden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mheydo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 13:57
Pedr0 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:11:
* Pedr0 is nog steeds hopende op een BETA key :X
ik zie altijd rond de 6-5k spelers online nu en ze willen richten op 10k spelers zodat het matchmaking goed werkt dus je hebt nog kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

TerraGuy schreef op maandag 15 maart 2010 @ 01:52:
[...]

In de replays kun je het in ieder geval wel terugzien, realtime zou ik niet weten.
Hoe krijg je die te zien?
ik meen op het startscherm van Starcraft gezien te hebben van het opvoeren van spelers idd. Je wordt sinds de laatste patch dan ook asap samengestopt met iemand ipv op skill level. Spelers idd nar 10k ofzo, dus je maakt nog kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
apNia schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:53:
[...]

Hoe krijg je die te zien?
In game de start pagina boven aan staat het aantal speler online.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ErwienO schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:04:
[...]

In game de start pagina boven aan staat het aantal speler online.
Heuh ik vroeg het aantal APMs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 00:16
apNia schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:31:
[...]

Staat in het uitklap menu'tje linksboven in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
jep ik ook nog steeds. aanstaande vrijdag is het weer 2 weken sinds de laatste wave, hopelijk worden er weer wat uitgegeven. wel frustrerend hoor, ze mogen best een topic openen met datums van waves, iig de waves die geweest zijn. ik check battlenet elke dag maar volgens mij heeft dat weinig zin :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
Begint tegenwoordig weer erg populair te worden heb ik gemerkt.
Zijn natuurlijk goed tegen heel veel units. +armoured zorgt er ook voor dat veel air units snel geowned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
apNia schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:31:
[...]

Ooow lol was weer erg vroeg vanmorgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 11:51
DaMayan schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:54:
[...]

Begint tegenwoordig weer erg populair te worden heb ik gemerkt.
Zijn natuurlijk goed tegen heel veel units. +armoured zorgt er ook voor dat veel air units snel geowned worden.
De reden om voor mass stalkers te gaan is simpel: Warpgates laten je Stalkers op elke pylon of Warp Prism gevoedde plek maken, ze na wat upgrades redelijk sterk zijn en ze tegen alles wel een beetje werken (behalve tanks, high templar, en een paar andere high-power eenheden die goed tegen numbers werken)

Je kan zeer snel, als je goed aan het minen bent, je volledige leger opnieuw bouwen in Stalkers, het kost niet te veel en als je 2 expos hebt draaien (je eerste is al uitgemined) kun je elke drie seconden wel een Stalker maken.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben laatst als zerg volledig geowned door een leger van massa Dark Archons en de niet ge combineerde versie. AUUCCCHHH

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Voor de OSX gebruikers onder ons (waaronder mijzelf): Er komt eind maart/begin april hoog waarschijnlijk ook een OSX beta :D!

Starcraft I draait hier nu al een tijdje weer lekker retro te zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Pat-Skim schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:00:
Voor de OSX gebruikers onder ons (waaronder mijzelf): Er komt eind maart/begin april hoog waarschijnlijk ook een OSX beta :D!
Heb je daar ook een bron van?

-- edit --

It's true. :)
Uit een Q&A met Blizzard:
Q. Mac beta please! Any information?
A. We are currently working on a Mac version of the beta and hope to release it sometime in April. Hang in there!! :)

[ Voor 37% gewijzigd door OkkE op 16-03-2010 09:01 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Vandaag ook maar een battle dot net account aangemaakt.

Helaas niet mijn oudste wow account gemerged (2004, verkocht) maar een bot account uit 2007 8)7.

Nu maar hopen :9 !

[ Voor 6% gewijzigd door Sak3d op 16-03-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Ik geloof er niet meer in dat ik de beta zal kunnen spelen :)
Check elke dag maar niks, zelfs als de spelers aantallen terugvallen, wat doen ze dan, paar 1000 mensen uitnodigen, that's it, als ze maar 10 000 tegelijkertijd nodig hebben of willen.

Gelukkig heb ik cursussen en werk om me bezig te houden, 1 keer als het spel uit is een paar weken verlof of ziekenkas :)

Snap eigenlijk niet dat ze met zo weinig testers willen werken ofwel gaan ze er vanuit dat er dan teveel mensen de game uiteindelijk niet zullen kopen omdat ze het niks vinden ofzo.

Kan er in ieder geval niet mee lachen dat het nog wel eens 3-5 maand kan duren eer de game uitkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er na 9 dagen achter dat ik wel een beta-uitnodiging gekregen heb. :+ , Spel gedownload (ging nog behoorlijk snel ook nog, wetend dat bnet niet de beste is), geinstalleerd en toen begon het pas....kon de authentication module niet downloaden dus niet inloggen. Naja, vandaag kon ik wel inloggen, maar kan verscheidene maps niet downloaden. Net ff een rondje tegen een comp gespeeld op Steppes of War, maar de meeste maps kan ik gewoon niet downloaden. Nu had ik op het forum gelezen dat je het kon oplossen met het overschrijven van de cachedir van iemand die wel alles heeft kunnen downloaden. Bij deze als iemand de cache dir kan posten zou ik zeer erkentelijk zijn.

Mijn ingame name is Dathon, dus als iemand interesse heeft in een rondje, just gimme a call :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

OkkE schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:37:
[...]

Heb je daar ook een bron van?

-- edit --

It's true. :)
Uit een Q&A met Blizzard:

[...]
Had er idd de bron bij moeten zetten. De geruchten waaien ook op het net dat ze misschien eerder dan ergens in april een osx beta releasen :). Persoonlijk nog liever gister dan vandaag :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Pat-Skim schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:36:
[...]

Had er idd de bron bij moeten zetten. De geruchten waaien ook op het net dat ze misschien eerder dan ergens in april een osx beta releasen :). Persoonlijk nog liever gister dan vandaag :P!
Bron was gelukkig snel te vinden. :)

Ik hoop dat er ook een redelijk groot aantal Mac gebruikers een beta zullen krijgen, al verwacht ik het eigenlijk niet. Matchmaking systeem en balance worden beide nu al goed getest. Enige wat nog getest moet worden is of alles wel goed op Mac werkt, maar aangezien er zo weinig hardware variaties zijn, en het allemaal vaste specs zijn, kan dat met een beperkt aantal.

We'll see. Ik zou het iig niet erg vinden om een beta te ontvangen. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wat sc2 vids te kijken. Heb zelf geen beta. Maar ik vroeg me af. Op een kleine map. Kun je meteen een engineering bay bouwen een planetary fortress. scv's loaden en naar je vijand gaan. En dan zijn minerals minen en miners neerschieten.
Lijkt me wel grappig als zoiets zou kunnen werken tegen bronze league oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:40
Planetary Fortress kan niet Lift-Off doen, en je hebt gas nodig. Dus dat is sowieso niet mogelijk vroeg in de game. Tegen de tijd dat jij dat gas hebt, heeft je tegenstander al een legertje. En zelfs als je hem als normale command centre zou overvliegen en ter plaatse een Planetary Fortess zou maken dan red je het niet, de CC vliegt gewoon te langzaam.

[ Voor 56% gewijzigd door Angeloonie op 17-03-2010 08:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
StarCraft II Beta Full Reset

In the near future, we will be doing a full reset of the beta database. This reset will wipe the following information for all players:

* Character and identifier
* Friends list
* Profile
* League placement
* Ladder rank

Due to the amount of people currently participating in the beta, this database reset will allow us to monitor and test conditions similar to a game release (albeit smaller). We want to thank everyone for their patience and continued help and support in testing StarCraft II.

Bron
Goed of slecht nieuws?
Zal wel samen met de MAC release gebeuren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:53:
Ik zit wat sc2 vids te kijken. Heb zelf geen beta. Maar ik vroeg me af. Op een kleine map. Kun je meteen een engineering bay bouwen een planetary fortress. scv's loaden en naar je vijand gaan. En dan zijn minerals minen en miners neerschieten.
Dat kan inderdaad. Ik heb een replay gezien waarin iemand dat deed. (PF upgrade pas nadat hij is geland in enemy base, anders kan ie niet meer opstijgen) Op zich is het makkelijk te counteren door marines achter de minerals te zetten, buiten range van de PF. Dan kan hij niet minen in jouw base en kun je bij een expansion gewoon units maken. Je moet alleen op tijd 400 minerals hebben, voordat je niet meer kan minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
@Gonadan: Oef slecht nieuws. Mijn broertje en huisgenoot staan 2e in de 2v2 platinum _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik vind 't een goeie zaak. Vaak andere mensen laten spelen waardoor m'n rank beetje distorted was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Maar dat 2v2 niveau is ook echt LLLLAAAAGGGGGG neemt niet weg dat het knap is als je 2de bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas nog steeds geen key ontvangen :<
Hoe is het kwa latency online op de servers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik denk dat jullie 't wel doorhebben als er nieuwe keys komen jongens.. voor nu staat het stil.. ik gok over tijdje weer een nieuwe wave...

hier nog een FAQ over ladders and such: http://forums.battle.net/...icId=23767559983&sid=5010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:53:
Je kan dit doen: http://www.youtube.com/wa...8Y&feature=video_response
Ik kijk echt superveel van die filmpjes, ik wil zo graag een key!! :(

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Angeloonie schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:55:
Planetary Fortress kan niet Lift-Off doen, en je hebt gas nodig. Dus dat is sowieso niet mogelijk vroeg in de game. Tegen de tijd dat jij dat gas hebt, heeft je tegenstander al een legertje. En zelfs als je hem als normale command centre zou overvliegen en ter plaatse een Planetary Fortess zou maken dan red je het niet, de CC vliegt gewoon te langzaam.
Het is zeker wel mogelijk, ik heb het zelf gedaan. Ik moest eten en dus opschieten, dus ik ben voor de minimale aantal resources gegaan om een planetary fortress te bouwen en toen naar de tegenstander gevlogen. Hij had het niet verwacht en het werkte. Dit was wel op een kleine map (Scrap Station) waar de basis niet ver uit elkaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Voor iedereen die beter wilt worden:
http://www.sirlin.net/ptw-book/intermediates-guide.html.

Gaat trouwens erg lekker nu met de zerg. Win bijzonder veel sta nu 40-30 in 1v1. Ter vergelijking in de hele top 20 van mijn divisie(ik ben 12) hebben er 3 een postieve Win/loss ratio en ik heb de beste ratio van mijn divisie!
*zichzelf een schouderklopje geeft*

[ Voor 59% gewijzigd door Postius op 18-03-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=116368

Dus sommige mensen krijgen de mogelijkheid om een vriend te inviten, dus nog minder kans voor mensen zonder key om ene te krijgen.

*hint* Als iemand een key voor een vriend heeft en niemand heeft om een te geven direct messaging staat aan. *hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Squirtle schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 01:32:
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=116368

Dus sommige mensen krijgen de mogelijkheid om een vriend te inviten, dus nog minder kans voor mensen zonder key om ene te krijgen.

*hint* Als iemand een key voor een vriend heeft en niemand heeft om een te geven direct messaging staat aan. *hint*
Ik heb een hele vriendenkring die allemaal starcraft niet kennen :|
Dus mocht ik er 1 krijgen(al lijkt me dat stug), dan zal ik hier wel een wedstrijdje organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Heb de mail met friend key binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Mektheb schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:18:
Helaas nog steeds geen key ontvangen :<
Hoe is het kwa latency online op de servers ?
Kreeg 10 min geleden een mail van blizz met een invite een friend to SC2 beta key.

Misschien is er iemand zo lief om je te inviten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 00:16
Wel weer vervelend, want ik ken niemand met een beta key. Worden mijn kansen nog kleiner. Ik snap wel dat ze dit doen voor 2v2, maar de helft van de keys zal wel op ebay eindigen.

Als iemand zijn key hier wil weggeven, het kan altijd aan mij :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwienO schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:01:
[...]

Kreeg 10 min geleden een mail van blizz met een invite een friend to SC2 beta key.

Misschien is er iemand zo lief om je te inviten :)
Dat zou wel erg top zijn !, ben echt al sinds begin van starcraft starcraft speler en kan dus ook echt niet wachte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hmm, vanmiddag eens aan een vriend vragen. Hij zat bij de aller eerste beta invites, best kans dat hij ook een beta-key mailtje heeft. Zou erg mooi zijn, kunnen we samen gaan spelen. Jammer dat er nog geen OSX client is, maar heb gelukkig ook nog een PC staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit zou betekenen dat er geen nieuwe waves met beta-keys (of minder) aankomen zou het inderdaad erg vervelend zijn. Aangezien ik ook niemand in m'n omgeving ken met een beta key.

Ach ja dan maar miss zo een UMS potje met SC1 doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:18:
Als dit zou betekenen dat er geen nieuwe waves met beta-keys (of minder) aankomen zou het inderdaad erg vervelend zijn. Aangezien ik ook niemand in m'n omgeving ken met een beta key.

Ach ja dan maar miss zo een UMS potje met SC1 doen :D
Ja ik speel Sc1 ook op me oude pc omdat op me nieuwe pc het gewoon niet speelbaar is maar ach lang leve afgedankte sempron laptops :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
jammer voor de mensen die niemand kennen in de beta |:( maar er zal zo wel veel meer 2v2 gespeeld worden. hopelijk worden er ook nog gewoon wat keys weggegeven.

zie trouwens nog een beta key op marktplaats staan, 100eu. koopje! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Zijn die keys regio gebonden?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Zou me sterk lijken, als je dan als europeaan naar Blizzcon bent geweest zou je nog niet kunnen spelen.

Volgens twitter op gosu worden er de eerstvolgende weken nog een heel deel keys uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Mektheb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:03:
[...]

Dat zou wel erg top zijn !, ben echt al sinds begin van starcraft starcraft speler en kan dus ook echt niet wachte :D
same here, dus als iemand een key overheeft houd ik me aanbevolen ;)

kan me nog goed herrineren dat ik als klein kind in de winkel stond en mn pa smeekte starcraft voor me te kopen :P

aaah, the good old times :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Net een invite van een vriend gekregen (ik speelde al af en toe al op zijn key). Dat zijn nou ECHTE vrienden ;)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chief-XL schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:13:
Net een invite van een vriend gekregen (ik speelde al af en toe al op zijn key). Dat zijn nou ECHTE vrienden ;)
Mijn echte vrienden spelen helaas alleen cod4 tournooien of ze zijn WoW verslaafd ( ik ook )
En verder niemand die het speeld...

Kan proberen een oud koreaanse vriend op te bellen die in duitsland woont van vroeger, maar betwijfel of die me nog kent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 19:34
Je bent niet de enige ;) hier ik ook. Alleen een pc flipt hem hele tijd random crashes na 5 minuten :( echt zwaar irritant xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:14
toch maar eens gepost, houd dit topic al dagen in de gaten.

nu ik hoor over die friend invites voeg ik mijzelf ook maar even stiekem toe aan deze onzichtbare lijst van mensen die geen vriend met een SC2 Beta key hebben :P

Ik moet dit spel gewoon spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:35
* Pedr0 zit ook nog steeds op een invite te wachten. Hopelijk kan iemand me gelukkig maken! ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen mensen laat dit topic nou niet volstromen met mensen die om een invite vragen....
...
...
*puppy eyes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

apNia schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:49:
Heb de mail met friend key binnen! :)
Vriend! Makker! :w

Ik vraag me af of iedere huidige speler een key gekregen heeft om uit te delen of slechts een select aantal mensen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mocht er iemand nog een vriend zoeken...ik wil ook wel zo'n key. Ik hoop nergens op, maar het zou lief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Hier ook een extra key binnen. :) Zal voor het gros wel gelden dan. Heb ook geen SC2-ers in mijn omgeving zitten, of ik moet 's vragen of m'n broer al werk heeft. ;)

Anders, iemand 40 euro over? ;)

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerraGuy schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:32:
Hier ook een extra key binnen. :) Zal voor het gros wel gelden dan. Heb ook geen SC2-ers in mijn omgeving zitten, of ik moet 's vragen of m'n broer al werk heeft. ;)

Anders, iemand 40 euro over? ;)
Ja ik :D

mocht je dus em kwijt willen moet je me maar mailen of dm sturen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 18-03-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:45

VP.

Als iemand een key over heeft, ik zou het ZEER waarderen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen die in de sc2 beta zit een invite heeft gekregen. Dan is een tweaker adopteer een betakey wees project wel mogelijk.

Ik zal de laatste twintig pagina's even scannen en een lijstje met wezen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Doe dat eens niet op het forum imo... Niet iedereen heeft er één gekregen.

[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 18-03-2010 12:46 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:
Als iedereen die in de sc2 beta zit een invite heeft gekregen. Dan is een adopteer een betakey wees project wel mogelijk.

Ik zal de laatste twintig pagina's even scannen en een lijstje met wezen maken.
Goed idee :), zo help je mekaar toch in deze wereld : :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

MrVegeta schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:45:
Doe dat eens niet op het forum imo... Niet iedereen heeft er één gekregen.
Ja je zou maar een publiekelijk iemand heel erg blij maken zeg...de schande :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Nee flapdrol ik bedoel het bieden :'). Het is hier geen veredelde marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:50:
daarom zei ik al mail of dm maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

MrVegeta schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:50:
En dat schelden mag je ook wel achterwege laten...bah, opgeschoten mannetjes tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
mja denk dat de meesten gewoon een rl vriend uitnodigen zoals het bedoeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daanteb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:53:
Mja denk het niet echt uitmaakt voor hun, bedoel stel jij krijgt geen key en niemand in je kennisen kring speeld het dan maak je dus geen kans ?.

wachten op het echte spel is nou ook weer niet zo'n ramp maar goed :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 18-03-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:51:
[...]

En dat schelden mag je ook wel achterwege laten...bah, opgeschoten mannetjes tegenwoordig.
:') kerel toch zeg. Ga je ergens anders lopen ergeren dat je geen beta-key kan krijgen hé. Flapdrol is nou niet echt beledigend bedoelt en als je je daar (al) door beledigt voelt bied ik bij deze mijn excuses aan. Ik zou je liever een key aanbieden maar ja die heb ik dan weer niet.

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 18-03-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
daanteb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:53:
ik vind het wel een beetje raar hoor, ipv dat ze meer mensen uitverloten gaan ze mensen op deze manier uitnodigen.

vooral voor mensen zoals ik die al sinds het begin ingeschreven staan een beetje zuur :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

MrVegeta schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:55:
[...]

:') kerel toch zeg. Ga je ergens anders lopen ergeren dat je geen beta-key kan krijgen hé. Flapdrol is nou niet echt beledigend bedoelt en als je je daar (al) door beledigt voelt bied ik bij deze mijn excuses aan. Ik zou je liever een key aanbieden maar ja die heb ik dan weer niet.
Allereerst gaat het mij niet om de betakey...zo frusty ben ik nu ook weer niet. Dat je iemand meteen flapdrol noemt vind ik wel beledigend.

Maar goed, excuses geaccepteerd...klaar ermee nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verderf schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:56:
[...]

ik vind het wel een beetje raar hoor, ipv dat ze meer mensen uitverloten gaan ze mensen op deze manier uitnodigen.

vooral voor mensen zoals ik die al sinds het begin ingeschreven staan een beetje zuur :P
Ach ik heb het zelfde, bedoel het is geen ramp hoor alleen jammer ik tweaker graag en wil ook me ervaringen vertellen en van andere lezen en er echt weer serious op die game storten.

Zodra de echte uit is gaat bv bij mij WoW van de baan en cancle ik me subcribtion om dus volledig alleen maar Sc2 elke dag te spelen :)
Sta ingeschreven met 3 battlenet accounts, heb ook verschillende orginele starcraft key's en broodwar's en diablo's en WoW's.
En heb ook geen key, het is jammer maar goed niet iedereen geven ze der 1 en dat is met een rede !!!
Kortom we zien het vanzelf of iemand vriendelijk genoeg is of blizzard even mee leest haha.

En anders zit er niks anders op me zomervakantie op te nemen als die uit komt om 4weken lang in boxer achter de pc te kunnen vertoeven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het lijstje van betakey wezen. Mocht je hier aan toegevoegd willen worden. Stuur mij een DM en ik zet je er zo snel mogelijk op.
Dit lijstje is puur voor tweakers met een betakey die een tweaker zonder betakey een goede dag willen bezorgen. Dus niet voor verkoop oid.
Dit is dus een lijstje met mensen zonder key, die graag geadopteert willen worden.
graviton12
millert
stallone
okke
yzord
daanteb
viper
detwisj
omnjyakom
mektheb
Outcast_within
Paterpor
BoeBoe
pedro
MrFloppy
squirtle
lukin
equilibrium
terrorgroesland
gonadan
baardmeester
vp.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Mektheb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:00:
Sta ingeschreven met 3 battlenet accounts, heb ook verschillende orginele starcraft key's en broodwar's en diablo's en WoW's.
Helaas maakt het niet uit hoeveel blizzard games je op je b-net account hebt staan :(.
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:01:
1. Hoeveel keys zijn er eigenlijk vrijgekomen. Als het er maar een paar zijn dan heeft het niet veel nut om door te spitten.
Helaas hebben niet alle beta spelers key's ontvangen, de meesten (neem ik aan) geven de key aan een vriend ipv een vreemde op t.net dus imo is het niet heel wijs om hun users hier te plaatsen, als zij één over hebben dan droppen ze het hier wel.

[ Voor 64% gewijzigd door MrVegeta op 18-03-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Mektheb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:55:
[...]

Mja denk het niet echt uitmaakt voor hun, bedoel stel jij krijgt geen key en niemand in je kennisen kring speeld het dan maak je dus geen kans ?.

wachten op het echte spel is nou ook weer niet zo'n ramp maar goed :D
Als ik een extra key weg te geven had zou ik het aan iemand vragen die ik ken, zelfs als hij/zij nog nooit sc heeft gespeeld. En niet een random dude op het internet :)
[...]

Je kan zo wel 2v2 promoten. Maar ik vind het ook heel zuur ja :'(

[ Voor 4% gewijzigd door daanteb op 18-03-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Right dit zijn de beta key wezen die ik van pagina 50-55 heb weten te plukken.
1. Hoeveel keys zijn er eigenlijk vrijgekomen. Als het er maar een paar zijn dan heeft het niet veel nut om door te spitten.
2. Als er wel veel keys zijn. Misschien een idee dat degene die geen key hebben mij een DM te sturen. En dan houd ik periodiek het lijstje van wezen bij.
Hey, ik ontbreek nog :p.
Als werkelijk iedereen in de beta iemand kan uitnodigen flans ik vanavond nog wel een scriptje in elkaar die tweakers invites wat kan automatiseren ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daanteb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:04:
[...]

Als ik een extra key weg te geven had zou ik het aan iemand vragen die ik ken, zelfs als hij/zij nog nooit sc heeft gespeeld. En niet een random dude op het internet :)
[...]

Je kan zo wel 2v2 promoten. Maar ik vind het ook heel zuur ja :'(
Ja naja dat is verschillend per persoon, ik ken niemand die uberhaudt ook geintereseert is in een RTS, dus ik zou hem wel aan iemand random weggeven tis toch maar beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
2. Als er wel veel keys zijn. Misschien een idee dat degene die geen key hebben mij een DM te sturen. En dan houd ik periodiek het lijstje van wezen bij.
Hey, mij ben je ook vergeten. ThX! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Right ik hou het lijstje bij. Maar het is ook een beetje om het topic overzichtelijk te houden. Dat doe je dus door DM's te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:24
Ook ik houd me aanbevolen voor een béta key. Betalen doe ik er overigens niet voor, dat vind ik beneden elk niveau.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar, logisch zelfs. Door dat mensen een vriend/vriendin kunnen uitnodigen, is er een grotere kans dat ze zelf ook weer meer gaan spelen. Een hoop mensen vinden het tenslotte leuker om met bekende te spelen. Plus, grotere kans op 2v2.
Ik heb zelf geen beta, een goede vriend van me wel. Heb bij hem een aantal matches gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja het is ook om sociaal gamen te bevorderen en de sociale aspecten van battle.net onder de loep te nemen. Uit de mail:
Congratulations! This is an additional invitation to the beta test for Blizzard Entertainment’s StarCraft® II: Wings of Liberty™ for you to share with a friend! You are receiving this email because you are currently participating in the StarCraft II beta test, and we want to encourage you to test out some of the social features of the revamped Battle.net® online-gaming service by inviting one of your friends to play with you. This email contains your additional beta key for you to send to a friend, along with instructions to help your friend get started.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Voor de mensen die hem nog niet hebben gezien. HDStarcraft heeft een vette pro match gecast...5 parter, http://www.youtube.com/user/HDstarcraft#p/u/4/jSYAIkrwTJY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijstje bijgewerkt. En nu maar hopen dat er tweakers zijn die een invite over hebben :)

Blizzard heeft onlangs een aantal betakeyhouders een extra code gegeven om een vriend voor de beta uit te nodigen. Mochten er tweakers zijn die zo'n code over hebben, dan zouden ze er een medetweaker blij mee kunnen maken.
Om dit process te vergemakkelijken en het topic enigzins key-request vrij te houden dit lijstje.
Mocht je een betakeywees zijn en aan het lijstje toegevoegd willen worden, post dan niet in dit topic, maar stuur mij een DM en ik zet je er zo snel mogelijk op. Ook als je een key hebt bemachtigt en weer van de lijst af wilt, kun je mij een DM sturen.
Dit is dus een lijstje met mensen zonder key, die graag geadopteert willen worden.
graviton12
millert
stallone Heeft een key via een vriend
yzord Geholpen door een toffe tweakert.
daanteb
viper
detwisj
omnjyakom
mektheb Iemand omgekocht :P
Outcast_within
Paterpor
BoeBoe
pedro
MrFloppy
squirtle
lukin
equilibrium
terrorgroesland
gonadan
baardmeester
vp.
itons
ryan
hugoy
vanx
psychodude
weia
cyclone nl
roxors
verderf
sjeik
soar

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Voor de duidelijkheid, deze tweakers WILLEN dus een key en hebben er GEEN.
Ik kreeg al DM of ik mijn tweede key wilde afstaan. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gonadan schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:41:
Voor de duidelijkheid, deze tweakers WILLEN dus een key en hebben er GEEN.
Ik kreeg al DM of ik mijn tweede key wilde afstaan. :D
lol :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:12
Ik zou ook graag in aanmerkingen willen komen voor een Beta key. Wil je mij aan het lijstje toevoegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:26:
Mocht je hier aan toegevoegd willen worden. Stuur mij een DM en ik zet je er zo snel mogelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
misschien is het slim om het in de topic waarschuwing te laten zetten, dat als mensen dat willen dat ze het dmé en niet blijven posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:16:
[...]

misschien is het slim om het in de topic waarschuwing te laten zetten, dat als mensen dat willen dat ze het dmé en niet blijven posten ?
Ik heb het nu zo mogelijk nog duidelijker gezegd. Dus als het nu nog gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Er zouden Tweakers accounts aangemaakt kunnen worden :)
Dus dat iedereen die wilt, zich kan opgeven en dan een bepaalde tijd spelen op een gedeelde account?
Zelfs al is het maar 30 minuten per week I don't care,beter dan niks :p

Een account is altijd te retrieven als een of andere eikel wachtwoorden aanpast of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graviton12 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:12:
Er zouden Tweakers accounts aangemaakt kunnen worden :)
Dus dat iedereen die wilt, zich kan opgeven en dan een bepaalde tijd spelen op een gedeelde account?
Zelfs al is het maar 30 minuten per week I don't care,beter dan niks :p

Een account is altijd te retrieven als een of andere eikel wachtwoorden aanpast of zie ik het verkeerd?
logistieke nachtmerie. lijkt me dat je niet meer als met 2 mensen een account kan delen. En zelfs dan word het lastig aangezien veel mensen het wel wat meer gaan spelen op wat "uitproberen" na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Kwestie van beetje volwassenheid tonen maar besef goed genoeg wat je wilt zeggen :)
Vaste tijden en soort afspraken maken, wil gerust 's nachts spelen :p

Heb een WoW account die ik al enkele jaren niet meer gebruik, kan eventueel daarvoor ingezet worden.

Lijkt me dat je met zoveel mensen kan delen als je wilt, enige is de download installeren en inloggen, toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Graviton12 op 18-03-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:26:
Het lijstje bijgewerkt. En nu maar hopen dat er tweakers zijn die een invite over hebben :)
Ik heb er 1 gehad van een vriend van me, whooooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Weer een minder die we op Tweakers zullen zien posten wegens geen tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24
Zo, door die friend invites (L) mag ik nu ook op een eigen account spelen. Die placement matches zijn toch vreemd, ik ben ingedeeld in de Gold league door die matches met 7/3 door te komen. Echter heb ik maar 1x tegen een Gold en 2x (geloof ik) tegen een Silver gespeeld. Die tegen Gold verloor ik en die tegen Silver was 1/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

Ik heb een extra code gekregen, voor 250 euro is die van jou ;)
Ik moet even kijken, ik wil hem eigenlijk aan een vriend geven, maar ik weet niet of hij er tijd voor heeft. Mocht hij nou geen tijd hebben krijgt een iemand de code hier.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Dat had je nou net niet moeten zeggen :p
Als er een limiet op DM's inbox zit zal ie tegen morgen vol zitten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Maak er een wedstrijd van! Bijvoorbeeld...

De eerste die weet wat jou ava is en waar die vandaan komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wmm schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:44:
Zo, door die friend invites (L) mag ik nu ook op een eigen account spelen. Die placement matches zijn toch vreemd, ik ben ingedeeld in de Gold league door die matches met 7/3 door te komen. Echter heb ik maar 1x tegen een Gold en 2x (geloof ik) tegen een Silver gespeeld. Die tegen Gold verloor ik en die tegen Silver was 1/1.
Het gaat niet om winnen eensch noodzakelijk. Athans dat is er wat ik ervan begrepen heb, gaat ook gedeeltelijk hoe je speelt. En in je placement matches kom je expres tegen zowel copper mensen als gold. Feli trouwens ik werd in Bronze geplaatst xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:39:
Maak er een wedstrijd van! Bijvoorbeeld...

De eerste die weet wat jou ava is en waar die vandaan komt!
van een grote schijt serie, vol met lelijke onaardige mensen met oninteressante verhalen....
damn schiet ik mezelf nou in de voet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:43:
[...]

van een grote schijt serie, vol met lelijke onaardige mensen met oninteressante verhalen....
damn schiet ik mezelf nou in de voet
ja

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master-47
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10-2022
hallo tweakers!

hoop reacties hier op dat starcraft 2! Heb zelf deel één helemaal kapot gespeeld vroeger, en ben nu uitgenodigd (al een tijdje) om de sc2 beta te spelen, goed spel tot zover!, maar ja ook ik heb een EXTRA key gekregen!
Vanwege tijdgebrek van mijzelf en mijn vrienden bied ik bij deze mijn extra key aan, dus stuur een message, ben je de eerste heb je geluk en speel je de sc2 beta!! ^^
dan doe ik der tenminste iemand plezier mee!

KEY is al weg!! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Master-47 op 18-03-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24
Postius schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:42:
[...]

Het gaat niet om winnen eensch noodzakelijk. Athans dat is er wat ik ervan begrepen heb, gaat ook gedeeltelijk hoe je speelt. En in je placement matches kom je expres tegen zowel copper mensen als gold. Feli trouwens ik werd in Bronze geplaatst xD.
Dat kan wel eens waar zijn ja. Ik heb alle matches vrij snel afgewerkt, sommigen erg snel. Na 2,5 uur spelen had ik ze alle tien gedaan (en dan ramde ik nog niet eens weer direct op next game), dus dat is ~ 15 mins per game gemiddeld. Denk dat het systeem daar ook wel naar kijkt. Als je 10x van een copper speler wint maar daar telkens een uur over doet plaatst het systeem je vast niet in Platinum :P.

Ik heb trouwens de afgelopen week op een account van iemand anders zo'n 65 games kunnen spelen in de Bronze league. Dus bij deze placement matches had ik vast al veel meer ervaring dan toen jij de jouwe speelde :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:45

VP.

Master-47 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:49:
hallo tweakers!

hoop reacties hier op dat starcraft 2! Heb zelf deel één helemaal kapot gespeeld vroeger, en ben nu uitgenodigd (al een tijdje) om de sc2 beta te spelen, goed spel tot zover!, maar ja ook ik heb een EXTRA key gekregen!
Vanwege tijdgebrek van mijzelf en mijn vrienden bied ik bij deze mijn extra key aan, dus stuur een message, ben je de eerste heb je geluk en speel je de sc2 beta!! ^^
dan doe ik der tenminste iemand plezier mee!

KEY is al weg!! :)
DAMN! Balennnnnnnnn! Zo.... dichtbij...... :(

Hoeveel seconden was ik te laat?

[ Voor 5% gewijzigd door VP. op 18-03-2010 22:01 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic.