Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Mag schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:30:
[...]

Siege tanks kunnen erg goed zijn. Ik speel zelf voornamelijk Zerg maar speelde op gegeven moment Terran en werd gelijk gematched tegen de rank1 van zilver league die als Zerg speelde. Op gegeven moment had hij zo'n 130 supply en ik 70 supply, ik won door met een paar marine/marauder/medivacs zijn leger van hydras/lings/roaches te lokken in mijn siegetanks en met een goed geplaatste seeker missile (jammer dat die zo hoog in de tech tree zit want het is echt toffe ability) won ik het gevecht met minimale losses en uiteindelijk de game :)
Een seeker missile doet toch alleen damage naar de unit die hij target? Of is het een soort mini nuke? :> Heb hem nog nooit gebruikt eigenlijk!

[edit]

holy crap, tis echt een soort mini nuke! Perfect tegen Lings en andere mass :>

* Wiebbe denkt nu aan een EMP met een ghost en daarna 2 seeker missiles er boven op :D

(En dan te bedenken dat ik in de gold league zit ^^)

[ Voor 13% gewijzigd door Wiebbe op 01-03-2010 17:39 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
daanteb schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:53:
ik heb zelf ook 1gb ram maar bij mij klaagde hij niet bij het installeren, heb ook geen problemen het gehad met spelen van replays. alle graphics staan op het allerlaagst uiteraard maar loopt voor de rest soepel.
Ik zelf ook, maar ja de gameplay is gewoon top! En zo lelijk is het niet meteen, artwork is gewoon goed wat erg veel helpt.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
kaluro2 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:41:
[...]

Omdat je bij single player games zogeheten "Bad habits" adopteerd.. Dingen waar je mee weg komt tegen AI opponents maar die niet werken tegen echte tegenstanders.

Ik weet zo geen echte concrete voorbeelden, maandag en ik ben nog niet wakker maar je snapt me.
Als je vanaf dag 1 online speelt leer je veel meer dan als je single player speelt. En dan hoef je je speelstijl niet opeens aan te passen als je naar multiplayer switcht.
1 van de grootste gevaren is AI is niet adaptief, het speelt eigenlijk altijd wel een beetje hetzelfde. Terwijl je qua multiplayer gemaplay strategien ziet veranderen in de loop der tijd. Mensen ontdekken efficientere strategien op bepaalde maps of tegen bepaalde opponents en maken daar gebruik van.

Speel je enkel tegen AI, dan zal je dat gewoon niet kennen.

Alhoewel SC redelijk eenvoudig is qua opzet, is het bijvoorbeeld in games als company of heroes dodelijk om je erin te vergissen. AI beweegt namelijk leuk van buiten af naar binnen, terwijl spelers toch vrij snel eerst gaan voor de gebieden welk echt van interesse zijn. Mis je dat omdat je net als de AI van buiten naar binnen werkt omdat je eigenlijk nooit anders hebt gezien, zul je al snel verliezen.

Binnen games als SC en WC3 is het verschil tussen hard AI en de betere spelers de manier van aanvallen. Waarbij de AI vaak gaat voor grote legers, een hoge APM hebben en soms op voor jou wat magische wijze plotseling met bijvoorbeeld een leger van colossus voor je deur staat en 3 expansions heeft terwijl jij net een groepje marauders bij elkaar hebt en je eerste expansion plaatst om maar iets te noemen; terwijl de goede speler qua units meer op jouw niveau zal liggen maar het eerder zal doen met goede macro en micro en je daarmee dan ook gewoon geheel de pan in hakt.

Je zal AI bijvoorbeeld echt niet snel warp ins of efficient spel met dropships zien gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl je qua multiplayer gemaplay strategien ziet veranderen in de loop der tijd. Mensen ontdekken efficientere strategien op bepaalde maps of tegen bepaalde opponents en maken daar gebruik van.
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

en op wat is dat nu een repliek :?. Heb je IEMAND zien beweren dat je beter tegen bots kan spelen dan in multiplayer? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Boeboe schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:49:
en op wat is dat nu een repliek :?. Heb je IEMAND zien beweren dat je beter tegen bots kan spelen dan in multiplayer? ;)
Probeerde die jongen wat concrete voorbeelden te geven ;), het was tenslotte nog vroeg in de ochtend voor hem toen hij het schreef :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Omdat ICCUP down is speel ik op normaal battle.net Broodwar. Zit in de NLD ruimte als iemand zin heeft om wat 2 vs 2 te doen(of 1 tegen 1), drop even binnen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wegens gebrek aan nieuws: Nog een leuke video :)

En men nieuwe favoriet: Hydra lord of the dance _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door boe2 op 04-03-2010 00:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Ik heb vandaag mijn Beta key ontvangen (Friends & Family key) straks even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:34
Wat houdt dat in, Friends & Family? Kan je er een doorgespeeld krijgen als een bekende al in de beta zit?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Zijn keys die uitgedeeld mogen worden door staff van blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
er zou toch morgen een nieuwe wave met keys komen? of was dat gisteren al :|

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Las er net iets van op sc2 forum dat er een gerucht zou gaan dat keys vandaag uitgedeeld zouden worden.
Maar dan ook niks meer dan een gerucht helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Boeboe schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:10:
Wegens gebrek aan nieuws: Nog een leuke video :)
[video]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik dacht dat het friends en family programma een aantal betas geleden afgevoerd was en het nu enkel voor de ECHTE friends/family is?

Vroeger kon je een "friend of Blizzard" worden wanneer je heel behulpzaam bleek te zijn bij het vinden van kritieke bugs. Deze mensen werden dan een plaats in alle betas gegarandeerd, vaak zelfs de alpha.
Wat ik vreemd vind is dat ik dacht dit dit programma niet meer bestond EN dat degenen die wel nog bevoordeeld werden om die reden al vanaf het begin hun key gekregen hadden (zij wisten dit ook al op voorhand dat ze die gingen krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Dat klopt ook boeboe, zoals ik al eerder in dit topic gemeld had, wist ik dat ik er een zou krijgen, maar wist alleen niet wanneer, vandaag mocht ik deze ontvangen in me mailbox! met de title "The time has come! StarCraftR II: Wings of LibertyT Beta Test - Friends and Family Key"

En deze kunnen idd alleen uitgedeeld worden voor echte 'friends' dus niet met behulpzaam zijn of wat dan ook. Alleen als je contacten hebt met mensen die bij blizzard werken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Zucht, nog maar eens de hele dag inloggen voor te zien of er een extra icoontje is bijgekomen :)
Nog veel langer replays bekijken en ik ga uit pure ellende Supreme Commander 2 spelen :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reflow schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:02:
Dat klopt ook boeboe, zoals ik al eerder in dit topic gemeld had, wist ik dat ik er een zou krijgen, maar wist alleen niet wanneer, vandaag mocht ik deze ontvangen in me mailbox! met de title "The time has come! StarCraftR II: Wings of LibertyT Beta Test - Friends and Family Key"

En deze kunnen idd alleen uitgedeeld worden voor echte 'friends' dus niet met behulpzaam zijn of wat dan ook. Alleen als je contacten hebt met mensen die bij blizzard werken bijvoorbeeld.
Klopt, en als ik me niet vergis krijgt iedere Blizzard werknemer 5 keys voor beta en de officiële releases van Blizzard spellen. Zo was het althans voor Wrah of the Lich king CE edition en nu de Starcraft 2 beta.

@Graviton, Wees gerust, je gaat wel een key krijgen, is het niet door de bron die ik ken, dan wel door de random invites. Er zijn nu te weinig spelers om de ladder matchmaking goed te testen, ze hebben daarvoor een héél stuk meer mensen voor nodig.

Geschat word dat ze ongeveer zo'n 100.000 spelers tegelijk online willen hebben aan het eind van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:34
Je kan de beta downloaden en hier de instructies volgen, http://www.gamingnewslink...starcraft-2-beta-ai-maps/.
Dan kan je op een aantal maps tegen computers spelen, heb zelf Starcrack AI version 5.5 geprobeerd. En moet zeggen dat speelt best goed. Maakt het wachten een stuk draaglijker.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

StarCraft II Beta - Patch 3 (version 0.5.0.14219B)

Niet bijzonder veel: Belangrijkste is dat terran research een grote boost heeft gekregen.
Naar verluidt is er momenteel ook een grote hoeveelheid invites aan de gang.
* boe2 houdt de vingers gekruist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Zou al zijn afgelopen helaas, vrij weinig activiteit op forums trouwens, iemand maakte melding dat er totaal geen verhoging is in gamers online, iets van een 2700.

Net nog eens gekeken op ebay, staat vol met keys, hoop dat ze er allemaal mee blijven zitten, wie durft er in godsnaam 350 dollar voor te vragen, schandalig gewoon.
Als ze 50 misschien 100 buy now deden waren ze allemaal al weg imo.

[ Voor 42% gewijzigd door Graviton12 op 05-03-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Graviton12 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:40:
Zou al zijn afgelopen helaas, vrij weinig activiteit op forums trouwens, iemand maakte melding dat er totaal geen verhoging is in gamers online, iets van een 2700.

Net nog eens gekeken op ebay, staat vol met keys, hoop dat ze er allemaal mee blijven zitten, wie durft er in godsnaam 350 dollar voor te vragen, schandalig gewoon.
Als ze 50 misschien 100 buy now deden waren ze allemaal al weg imo.
Exclusiviteit laat hoge prijzen toe.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Check allemaal je beta account op www.battle.net. Er is weer een nieuwe wave aan keys uit die voornamelijk naar Europeanen zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Laatst online: 14-09 23:21
ja maar hoe langer je wacht hoe minder exclusief ze worden?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

YES! Ik heb 'm :D
Dank je JJerome! Zonder dat ik er ook mail voor heb gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
wat ziet starcraft 2 er eigenlijk kinderachtig uit ? Qua looks dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

bones schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:27:
wat ziet starcraft 2 er eigenlijk kinderachtig uit ? Qua looks dan.
onderbouw het eens? want dat het niet 100% realistisch is maakt het niet kinderachtig imo.

maar ik gok dat je maar random wat roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

apNia schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:25:
YES! Ik heb 'm :D
Dank je JJerome! Zonder dat ik er ook mail voor heb gehad :D
Bastard :P

/Zit nog zonder ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb wat collega's die geregistreerd ook zijn voor beta. Ik en een andere hadden het wel, en twee andere hadden het niet. Ik en collega die het wel hadden hadden nog oudere gegevens er in staan van toen die beta meuk open ging, en een was gisteren pas geregged en een andere had z'n gegevens geupdate naar z'n splinternieuwe computer (ook al sinds dag 1 in beta opt-in). Ik denk tbh dat het puur random is gebeurd, maar het KAN er mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:48:
[...]

onderbouw het eens? want dat het niet 100% realistisch is maakt het niet kinderachtig imo.

maar ik gok dat je maar random wat roept.
Ieder zijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hij zal waarschijnlijk het 'cartoony' effect bedoelen.
Dat heeft Blizzard altijd al in SC en WC, het zorgt er juist voor dat de graphics evengoed mooi zijn, realistisch maken is vele malen moeilijker en vergt erg veel van de hardware.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja maar kinderachtig vind ik tbh een beetje far fetched :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Gonadan schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:00:
Hij zal waarschijnlijk het 'cartoony' effect bedoelen.
Dat heeft Blizzard altijd al in SC en WC, het zorgt er juist voor dat de graphics evengoed mooi zijn, realistisch maken is vele malen moeilijker en vergt erg veel van de hardware.
het cell shaded en felle kleuren effect zorgt ook voor betere overzichtelijkheid, units snel herkennen bijvoorbeeld.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke password restricties een battlenet account heeft?
Moet het een combinatie zijn van cijfers en letters bijvoorbeeld.

Ik kom niet in mijn account en ik weet ook niet welke onzin ik heb ingevuld bij naam e.d.

edit: Ik heb de restricties gevonden. zucht damn you verplicht nummer gebruik. Niet mijn naam mogen gebruiken. En niet mijn accounts gebruiken.

edit2: Heb nu ook maar meteen mijn warcraft roc + ft bij die nieuwe account gestopt. Misschien dat het wat helpt in het verkrijgen van de beta :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

JJerome schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:18:
Check allemaal je beta account op www.battle.net. Er is weer een nieuwe wave aan keys uit die voornamelijk naar Europeanen zijn gegaan.
Damn, ik vergeet steeds mijn MacBook specs te vervangen voor mijn Windows specs. Zo komt ik natuurlijk nooit aan een eigen Beta key. :) Vanavond thuis gelijk even doen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
ja wel raar dat ze de ook de optie voor mac hebben terwijl er meteen gezegd werdt dat er voorlopig alleen een beta voor pc beschikbaar is. mja misschien ben je wel meteen aan de beurt als er de mac versie komt :P

ik heb iig ook nog geen key en ook afgelopen maand mn specs aangepast. volgende wave meer geluk hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/2831/74047251.png
Als je de beta krijgt. Komt deze dan hier tussen te staan?
Dan stel ik die pagina erbij als startpagina. Ipv in te loggen in een onzin gmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
FUCK YEAH.
Van de week dus voor 10 euro starcraft battlepack gekocht. En nu een BETA key voor deel 2. W000000000000000t.

Iemand voor 2 vs 2?

En ja hij komt daar tussen te staan

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 05-03-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

daanteb schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:20:
ja wel raar dat ze de ook de optie voor mac hebben terwijl er meteen gezegd werdt dat er voorlopig alleen een beta voor pc beschikbaar is. mja misschien ben je wel meteen aan de beurt als er de mac versie komt :P

ik heb iig ook nog geen key en ook afgelopen maand mn specs aangepast. volgende wave meer geluk hopelijk :)
volgens mij komt het constant de komende twee weken, niet in waves, but I could be wrong.. check http://news.bigdownload.c...ing-out-within-two-weeks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
;( weer niks

dan maar weer dota doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ook geen beta invite, het gaat lekker; ik kom geen enkele plek binnen de laatste tijd :( (ook ffxiv beta gaat mijn neus voorbij... bah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Na jaren wachten mag ik dan eindelijk de Beta spelen en ik moet zeggen...heb ik daar 10 jaar op gewacht?? Het is gewoon een exacte kopie van SC1 met hier en daar wat add ons. Wat wel mooi is is dat ik geen Broodwar meer nodig heb om 200 units te krijgen.

Van vinden jullie van de Beta? Ligt het aan mij en zie ik de "updates" over het hoofd? Of is het echt maar een oppoetsmiddel geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Yzord schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:09:
Na jaren wachten mag ik dan eindelijk de Beta spelen en ik moet zeggen...heb ik daar 10 jaar op gewacht?? Het is gewoon een exacte kopie van SC1 met hier en daar wat add ons. Wat wel mooi is is dat ik geen Broodwar meer nodig heb om 200 units te krijgen.

Van vinden jullie van de Beta? Ligt het aan mij en zie ik de "updates" over het hoofd? Of is het echt maar een oppoetsmiddel geweest..
Ja maar zoals ik typte heb ik laatst broodwar weer vrij intensief gespeeld. De afgelopen jaren heb ik nogal wat spellen serieus online gespeeld en dan vooral veel RTS games. Met name Company of heroes want die steekt toch boven alle RTS games uit op dit moment. Het is echt een geniaal spel.

En toen ik broodwar opstartte merkte ik dat het nog steeds veel beter was in vergelijking met CoH. Het spel zelf steekt extreem goed in elkaar en er zijn hele generaties gamers opgegroeid zonder starcraft. Dus dat ze bijna een 1:1 maken met veel betere graphics snap ik eigelijk wel. Tuurlijk het is mischien laf maar volgens mij wel de beste keuze. Want zoals aangehaald CoH is een extreem goed spel, echt heel goed. Maar zodra ik broodwar ging spelen merkte je dat dit gewoon nog steeds eigelijk beter is qua mechanics maar het had een update nodig.(dingen als makkelijk waypoints kunnen maken, miners meteen laten minen vannuit je hoofdgebouw etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
JJerome schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:18:
Mooi dat je dat ff zegt, ik dacht ze sturen wel een mailtje als je een beta key krijgt.
Blijkt dat ik ook een key heb gehad op me battle.net account.

Nou hoop ik dat het spel er toch wel aardig uit ziet, wat ik zover op die screenshots gezien heb ziet het er wel te cartoony uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online

Mijn eerste indruk was ook toen ik de beta demo games zag "het lijkt net sc1 maar dan met betere graphics en nieuwe units".

Maar uiteindelijk is er naar mijn idee toch wel veel veranderd. Niet alleen op grafisch gebied, maar vooral op gameplay, units en actie/tactiek. Aan de andere kant hebben ze wel het echte sc gevoel en gamestyle proberen te behouden.

Ik vond de battles op de WCG van al die koreanen mooi om te zien.

Ook in de sc2 games heb ik gezien dat mensen echt gebruik maken van de kracht van sommige units en de weaknesses proberen te cancelen met andere units. Er wordt veel 'drops' en 'sneaky attacks' gedaan in plaats van gewoon full frontal assault zoals vele andere RTS'en.
Elke partij heeft sterke en zwakke kanten, de balans geeft dit spel echt een pluspunt naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
No key :( wordt mss eens tijd om alle games aan te kopen en aparte accounts aan te maken op verschillende computers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het is nooit goed voor sommige mensen. Beta forums zijn hilarisch op dat vlak: De ene klaagt dat het spel teveel verschilt van Broodwar, de andere klaagt dat het er teveel op lijkt :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
&*^@$&*$^@*&$^*$^@*$^@&* ook geen key. Wordt je toch echt ziek van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Join the club *O* *O* *O* -O- }:| :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asator schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:30:
[...]

Mooi dat je dat ff zegt, ik dacht ze sturen wel een mailtje als je een beta key krijgt.
Blijkt dat ik ook een key heb gehad op me battle.net account.

Nou hoop ik dat het spel er toch wel aardig uit ziet, wat ik zover op die screenshots gezien heb ziet het er wel te cartoony uit.
Alles beter dan C&C in mijn ogen, liever cartoony en epic gameplay :)
Mensen moeten ook bedenken het op veel pc's moet kunnen draaien zonder problemen om dus een groot public aan te trekken, en niet dat iedereen ze pc moet upgraden om ook maar te kunnen spelen ;)
en helaas hier ook nog geen key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hahahahaha ook mooi is al die mensen zien ragen in het ik heb nog geen beta key topic. Is wel lol opzich(ik volgde dat ook al toen ik geen key had). Echt erg hoe sommige mensen denken meer recht te hebben op een key xD Alles goedpraten voor zichzelf. Ook om reacties als Blizzard sux!!! DIE ACTIVISON is humor, geen beta key dus blizzard zuigt als bedrijf. Sommige mensen.... |:(

Zo en nu is ff SC2 opstarten en geownd worden, maar ik heb er zin an!
Nick is Postius voor als mensen me vriendje willen worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toevallig ook een key gekregen (2 dagen wcbc van 5,- :') ), misschien heeft het te maken met mijn systeemspecs. Ik speel het op een laptop met een 8600m gt en hoewel ik de graphics ook laag heb staan (in ieder geval wat betreft shadows/lighting etc), speelt het zeer soepel.

Net even snel naar een ranking toegewerkt, is bronze geworden. Beter dan verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mijn systeem specs zijn ook aan de lage kant. Het zou kunnen, maar het kan ook dat ze het random hebben gedaan hebben. Je zult altijd wel een paar met goeie en paar met slechte specs ertussen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
De topicwaarschuwing staat er niet voor niets, houdt het dan ook nuttig.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:16:
Heb toevallig ook een key gekregen (2 dagen wcbc van 5,- :') ), misschien heeft het te maken met mijn systeemspecs. Ik speel het op een laptop met een 8600m gt en hoewel ik de graphics ook laag heb staan (in ieder geval wat betreft shadows/lighting etc), speelt het zeer soepel.

Net even snel naar een ranking toegewerkt, is bronze geworden. Beter dan verwacht. :)
mmmmhhhhhh ik dacht nog toendertijd of ik het via mijn laptop 8600m GT zou doen of mijn desktop, misschien toch de verkeerde keuze gemaakt :p
Alhoewel die grafische kaart toendertijd al paar jaar oud was speelt hij nog verrassend goed spelletjes, weliswaar niet op hoogste settings, maar redelijk lage resolutie en alle settings op medium draait zelfs CoD MW2 nog vlotjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Graviton12 op 05-03-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat maakt dat uit dan ?

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:16:

Is er iets lagers dan bronze dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJerome schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:32:
[...]

Is er iets lagers dan bronze dan? :P
Copper, waar ik zit. in Divisie 11 XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net terug van de Cebit.. Mijn eerste echte Starcraft 2 match gespeeld tegen een rus en meteen gewonnen :D Hij ging banshees en ik mutas, maar hij wist dat niet .. dus ik had wel makkelijk gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:51:
Ik ben net terug van de Cebit.. Mijn eerste echte Starcraft 2 match gespeeld tegen een rus en meteen gewonnen :D Hij ging banshees en ik mutas, maar hij wist dat niet .. dus ik had wel makkelijk gewonnen.
Gaaf ! :D, kweet nog in mijn vroege starcraft tijden we online tegen een 2 koreanen kwamen, in een ladder match van mij "clan" tegen zijn clan..
2vs2..

Ik zerg & me maatje terran, tegen een terran en protoss

De Korean gebruikte een Inbunker tactiek met sieges en verder alleen marines, de proto's ging puur voor lucht ondersteuning.
Kwam er eigenlijk op neer dat we 2x konden uitbreiden van onze basis en de rest was een wall of tanks / marines waar je door moest voor je uberhaudt wat kon.

Om het verhaal kort te maken, ze hebben gewacht tot we uitgehongerd waren want hun hadden +9 extra spots en wij 2.
En doorbreken lukte bijna niet zonder zelf overrun te worden.

Uit eindelijk een GG gegeven nadat we uitgehongerd waren,en het uitbreken niet lukte
Starcraft <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Laatst online: 03-09 08:34
Ohja, vorige week mij voor de beta geregistreerd met mijn Dell Precision M4300 workstation met Quadro vid kaart. En vannacht mailtje gehad... heerlijk.
Zou je ook met je key op een andere bak mij iemand thuis kunnen spelen?

g,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Aangezien je inlog online gebeurt is het enige wat je nodig hebt een installatie van sc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeroenSiero schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:35:
Ohja, vorige week mij voor de beta geregistreerd met mijn Dell Precision M4300 workstation met Quadro vid kaart. En vannacht mailtje gehad... heerlijk.
Zou je ook met je key op een andere bak mij iemand thuis kunnen spelen?

g,
Nice en ik met me 5 ingeschreven accounts maar wachten haha :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
wow, zijn al best veel mensen met een key zo te lezen :P is al bekend wanneer de volgende wave is? hopelijk duurt dat niet weer 2 weken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 09:24

NoTimeRemains

I know

ik heb ook een invite gekregen. Kreeg vannacht een e-mailje van Blizzard; had ik de mail verwijdert omdat ik dacht dat het weer een bullshit mail was om mijn WoW account te kraken... Ben ik vanmorgen maar even naar B.net gegaan en kijken of het toch niet waar was. Gelukkig had ik nu het SC icoon daar staan en kon ik zo de beta downloaden.
Net een paar potjes gespeeld en ik moet zeggen dat ik nogal roestig ben :(. Paar matches verloren en pas twee gewonnen. Ben nog aan het oefenen met de terrans...
Het spel ziet er echt super uit; en ghost harass is super leuk ^^

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:52:
[...]

Uit eindelijk een GG gegeven nadat we uitgehongerd waren,en het uitbreken niet lukte
Starcraft <3
lol ik dacht nu komt het stuk dat je op magische wijze toch gaat winnen :P

wow veel mensen hebben een invite.. Maar over een tijdje wordt de beta toch voor iedereen toegangkelijk? (stresstest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:14:
[...]

lol ik dacht nu komt het stuk dat je op magische wijze toch gaat winnen :P

wow veel mensen hebben een invite.. Maar over een tijdje wordt de beta toch voor iedereen toegangkelijk? (stresstest)
Helaas niet, heb regelmatig gehad aant einde van een game ( + - 10 min en het was klaar )

GG where you from ?
Antwoord : Korea
Age ? :
Antwoord : 12
O-O
Cya
Cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 11:51
Heb nu ook beta access! Heb drie potjes gespeeld en er achter gekomen dat er veel noobs zijn, want ik ben het ook en won ze allen alsnog.

Ik heb besloten Protoss te gaan spelen. Ik vind het lekker om te macroen en de tech tree is niet te ingewikkeld vooralsnog. Ik weet alleen geen early detectors noch goede anti air. Erg vet spel, ik ga morgen een zooitje potjes spelen!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coptician schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:35:
Heb nu ook beta access! Heb drie potjes gespeeld en er achter gekomen dat er veel noobs zijn, want ik ben het ook en won ze allen alsnog.

Ik heb besloten Protoss te gaan spelen. Ik vind het lekker om te macroen en de tech tree is niet te ingewikkeld vooralsnog. Ik weet alleen geen early detectors noch goede anti air. Erg vet spel, ik ga morgen een zooitje potjes spelen!
volgens mij speelt een groot deel van bnet met protos. Goede aa is stalker volgens mij. Niet dat ik een beta code heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat ik maf vind is dat ik wel al iig sinds gisteren vroeg access heb maar nog geen mail. Iemand hier dat ook gehad of ben ik weer een gevalletje apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
apNia schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:27:
Wat ik maf vind is dat ik wel al iig sinds gisteren vroeg access heb maar nog geen mail. Iemand hier dat ook gehad of ben ik weer een gevalletje apart?
Kijk in je spambox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

No sir, alle Blizzard mail krijgt bij mij automatisch een label, dus zou het moeten zien :)
Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vriend van mij heeft ook toegang tot de Beta gekregen, zonder mail ook :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
WOW! mijn huisgenoot en broertje gisteren allebij een invite gekregen _/-\o_
(1 invite was zonder mailtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
apNia schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:27:
Je krijgt sowiezo geen mail als ik me niet vergis. Mail is enkel voor versturen van keys, bij de random invites worden geen key verstuurd maar krijg je het gewoon aan een battle.net account toegevoegd. Je bent iig verre van de enige welk geen mail ontvangen heeft bij de random waves ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:21:
[...]

Je krijgt sowiezo geen mail als ik me niet vergis. Mail is enkel voor versturen van keys, bij de random invites worden geen key verstuurd maar krijg je het gewoon aan een battle.net account toegevoegd. Je bent iig verre van de enige welk geen mail ontvangen heeft bij de random waves ;).
Je vergist je, ook bij een random invite kan je een mail krijgen. Geen idee of het standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Vandaag een mail gehad, zonder key overigens. Kan 'm dus ook niet verpatsen. :P Of ik moet m'n hele account te koop zetten, maar da's ook weer zo wat.

Ondertussen 5 potjes gespeeld met de Terrans. Resultaat:

- 1e keer grandioos gewonnen tegen Protoss (terwijl ik het heeeeel slecht deed :P)
- 2 & 3e keer gewonnen omdat de ander binnen een paar minuten de game verliet, heb je ook geen zak aan.
- 4 & 5e keer grandioos verloren: één keer twee dozijn zerg op m'n dak toen ik nog maar 3 marines had, en ééntje tegen een Terran die er een half uur over deed om mijn Reaper-aanvallen te pareren, om daarna met een gigantische overmacht op de grond en in de lucht mijn 3 basissen binnen te vallen.

Leuke binnenkomer om dat eerste potje te winnen, om daarna nog even met de neus op de feiten gedrukt te worden dat ik nog heeeeel veel efficiënter kan doen. Het begin heb ik al aardig op orde als ik dat zo vergelijk met mijn twee winnende tegenstanders, maar na een tijdje gebeurt er teveel en raak ik de draad wat kwijt. Het zit iets gedetailleerder in elkaar dan SC1, zo lijkt het.

En ik moet de shortcuts nog uit m'n hoofd leren, en weten welke units goed zijn voor danwel tegen andere units. Daarvoor is een single player-modus wel zo fijn, maar ja.. Of zit er ook een 'trainingsmodus' in tegen de pc? Heb het nog niet zo goed bestudeerd, zal dat morgen eens gaan doen.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

TerraGuy schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:25:
Vandaag een mail gehad, zonder key overigens. Kan 'm dus ook niet verpatsen. :P Of ik moet m'n hele account te koop zetten, maar da's ook weer zo wat.

Ondertussen 5 potjes gespeeld met de Terrans. Resultaat:

- 1e keer grandioos gewonnen tegen Protoss (terwijl ik het heeeeel slecht deed :P)
- 2 & 3e keer gewonnen omdat de ander binnen een paar minuten de game verliet, heb je ook geen zak aan.
- 4 & 5e keer grandioos verloren: één keer twee dozijn zerg op m'n dak toen ik nog maar 3 marines had, en ééntje tegen een Terran die er een half uur over deed om mijn Reaper-aanvallen te pareren, om daarna met een gigantische overmacht op de grond en in de lucht mijn 3 basissen binnen te vallen.

Leuke binnenkomer om dat eerste potje te winnen, om daarna nog even met de neus op de feiten gedrukt te worden dat ik nog heeeeel veel efficiënter kan doen. Het begin heb ik al aardig op orde als ik dat zo vergelijk met mijn twee winnende tegenstanders, maar na een tijdje gebeurt er teveel en raak ik de draad wat kwijt. Het zit iets gedetailleerder in elkaar dan SC1, zo lijkt het.

En ik moet de shortcuts nog uit m'n hoofd leren, en weten welke units goed zijn voor danwel tegen andere units. Daarvoor is een single player-modus wel zo fijn, maar ja.. Of zit er ook een 'trainingsmodus' in tegen de pc? Heb het nog niet zo goed bestudeerd, zal dat morgen eens gaan doen.
ik heb een single game gestart en daar eens goed de tech trees bekeken.
nog strategieen die je zou willen delen? ik heb nu 5 potjes gewonnen, en 10-12 verloren :P

die reapers zijn heel handig om keer op keer te harassen. daarnaast medivac en ghost zijn gewoon gemeen :+ vooral in 2v2

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
ik heb ook mijn invite dat word hard spelen !!!! zoo benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

NoTimeRemains schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:29:
[...]

ik heb een single game gestart en daar eens goed de tech trees bekeken.
nog strategieen die je zou willen delen? ik heb nu 5 potjes gewonnen, en 10-12 verloren :P

die reapers zijn heel handig om keer op keer te harassen. daarnaast medivac en ghost zijn gewoon gemeen :+ vooral in 2v2
om eerlijk te zijn vind ik Reaper sinds de build time nerf hardstikke slecht. Het duurt echt lang voor je er uberhaupt 6 hebt, en ze vallen echt hardstikke snel neer. Misschien als je 2 raxes verstopt ergens op de map :P

De moeilijkste matchups vind ik als Terran zijnde nog wel tegen Zerg. Protoss is op dit moment te makkelijk, als je Marines/Maurauders/Ghost/Vikings gaat kunnen ze dat gewoon niet stoppen. EMP + Vikings voor Colossus is gewoon win :P

Tegen zerg moet je gewoon zo hard harassen met Hellions, roaches en hydra's doen echt rete veel pijn en als ze op een gegeven moment zo'n critical mass heeft bereikt is het amper te stoppen :(

Tegen Terran komen bijna al mijn matches nu uit op Battlecruisers.. Het irritante van TvT is dat je op een gegeven moment op een stalemate komt en hun basis bijna niet kan pushen door bunkers/tanks en ze dat omgekeerd ook niet echt kunnen.

Ik zit in Gold, Div 6 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb nu net pas mail gehad, 6 uur geleden. Weird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als zerg zijnde had ik ook echt geen moeite met die reapers.. mijn roaches maakte ze gewoon af.. reapers zijn ook meer om gebouwen te harrassen die niet beveiligd zijn heb ik het idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:50
ik wil dit spel ook zo graag heb me al een tijd geleden ingeschreven en kijk ook regelmatig op battle.net maar krijg maar niks :(

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Wiebbe schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:03:
[...]

Tegen Terran komen bijna al mijn matches nu uit op Battlecruisers.. Het irritante van TvT is dat je op een gegeven moment op een stalemate komt en hun basis bijna niet kan pushen door bunkers/tanks en ze dat omgekeerd ook niet echt kunnen.
Idd, net een game daarvan gehad, iemand die zich gewoon helemaal inbouwde met bunkers, siege tanks en 3-dubbele turrets. Frustrerend om daar dan nog een gaatje in te vinden (wat uiteindelijk wel lukte), en met 100 units z'n basis binnenstormen mislukte ook grandioos. Dan duurt zo'n pot lang! Uiteindelijk moest hij weg :P, ja schiet dan ook eens op en val míj eens aan! Dan glip ik achterlangs...

Toch maar vanuit de lucht proberen dan volgende keer.

Reapers zijn retehandig om even snel z'n economie plat te leggen en dan weer weg te rennen. Als je ook maar enige tegenstand hebt en je bent niet snel genoeg, ben je ze kwijt.

Oh, en natuurlijk is de beste tip: bekijk andermans strategieën, bijvoorbeeld deze video met uitleg, Terran vs Terran.

[ Voor 9% gewijzigd door TerraGuy op 07-03-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

TerraGuy schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:17:
[...]

IReapers zijn retehandig om even snel z'n economie plat te leggen en dan weer weg te rennen. Als je ook maar enige tegenstand hebt en je bent niet snel genoeg, ben je ze kwijt.
Ja, maar een tegenstander die goed scout zal altijd weten wat je aan het doen bent. 2/3 rax build met allemaal Techlab valt nogal op ;)

En als je weet dat ze langs komen, zet je 1 defense gebouw neer, en 1/2 units en al ze reapers vallen als bosjes :P
dan heeft hij veel resources gewaste, terwijl jij gewoon hebt kunnen expanden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Ligt natuurlijk aan het niveau van de mensen waar je tegen speelt of het nuttig is. Helaas weet je dat pas achteraf. :P Tot nu toe heb ik er wel lol aan gehad, maar als ik de pro's bekijk, dan gebruiken ze die meestal niet, of slechts een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Aha, heb het mailtje ook gehad gister. Ben het nu aan het downloaden, lekker spelen vanavond! Moest wel even m'n password recoveren, iets wat ook niet direct lukte. Ben benieuwd!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb zo de indruk dat iedereen die ik ken behalve ikzelf in de beta geraakt is. Bijzonder nefast voor je game-avonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik zit in de Bronze league. Ach ik weet dat ik nog veel moet leren. Niet op RTS gebied gelukkig. Ik speel graag met zerg maar ben beter met protoss, waar ik met zerg erg tegen aan loop is het macro-en meestal 1 van mijn betere punten maar je moet echt zo fuckin veel doen bij de zerg op macro niveau. Iemand tips voor het dat schneller/beter kan(overigens heb ik wel aardig wat potjes gewonnen met roach rush).

Ook haal ik vaak early game wel een voordeel maar mijn mid game is heel slecht. Ik weet nog niet precies wat de beste manier is om door te techen. Terwijl ik de eerste 10-15 erg goed speel vaak beter, lukt het me niet het gecreeerde voordeel uit te buiten in mid en end game en verlies ik alsnog.
(en zoals aangegeven ik speel al 12 jaar rts games online op competief niveau dus ik kan wel wat maar SC is echt een spel dat je geen rust gunt)

Zit in Copper league, 20 ste divisie ofzo(divisie boeit toch niet of wel?) sta nu 30ste in de league maar ik ga wel bij de eerste 8 komen.

Mijn micro in battles is voor dit niveau goed te noemen, aangezien in battles vaak wel mijn tegenstander eruit micro(al is het vast niet echt goed maar goed genoeg voor dit niveau). Vooral met roaches en burrow kan dat leuk zijn :9

[ Voor 38% gewijzigd door Postius op 07-03-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Vind het wel raar dat zo weinig mensen burrow gebruiken, is toch ideaal voor regeneratie, roaches doen het dan zelfs sneller.
Tenzij de tegenstander natuurlijk een scout heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:30:
Heb zo de indruk dat iedereen die ik ken behalve ikzelf in de beta geraakt is. Bijzonder nefast voor je game-avonden :(
inderdaad, ben echt een diehard fan zoals heel veel natuurlijk, heb de orignele starcraft echt veel gespeeld normale matches, clan matches , ladder matches

Helaas ook geen key mogen ontvangen tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graviton12 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:33:
Vind het wel raar dat zo weinig mensen burrow gebruiken, is toch ideaal voor regeneratie, roaches doen het dan zelfs sneller.
Tenzij de tegenstander natuurlijk een scout heeft.
Ik heb vandaag eens Zerg gespeeld, damn, ik vond zelf niet hoe je units kon upgraden om burrow te doen. vet irritant.

En ik begin eindelijk wat meer te winnen als Protoss. 23 wins, 51 losses. Ik hoop tenminste nog in Bronze te geraken voor het einde van de beta XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:08:
[...]
Ik heb vandaag eens Zerg gespeeld, damn, ik vond zelf niet hoe je units kon upgraden om burrow te doen. vet irritant.
in de hatchery dacht ik.
mensen ideeen hoe ik protoss stalkers kan counteren?
en tegen zerg heb ik geen schijn van kans... zoveel zo snel :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Hm, net een crash gehad tijdens het laden van het spel. Hopelijk gaat me dat geen punten kosten wegen het verlaten van het spel. :/

Zit nu in de Copper league, 36th division. Zat het vorige rondje nog in de 70th division, gaat hard. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
NoTimeRemains schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:35:
[...]

in de hatchery dacht ik.
mensen ideeen hoe ik protoss stalkers kan counteren?
en tegen zerg heb ik geen schijn van kans... zoveel zo snel :P
MEt welk ras? Counters verschillen nogal per ras. Als je met Protos bent werken immortals goed. Met zergs zou ik zeggen hydra's met een handjevol zerglings of banelings. Roaches werken nie tegen stalkers.
Ultralisks zijn altijd de bomb xD.
Met terrans geen idee want daar speel ik nie veel mee maar ik zou zeggen M&M's.

Ik speel in de Bronze League mensen die me willen toevoegen: Postius.terran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:03:
[...]

De moeilijkste matchups vind ik als Terran zijnde nog wel tegen Zerg. Protoss is op dit moment te makkelijk, als je Marines/Maurauders/Ghost/Vikings gaat kunnen ze dat gewoon niet stoppen. EMP + Vikings voor Colossus is gewoon win :P
ik zag een replay waarin een zerg ingemaakt werd met mass banshee (ook wat bunkers en turrets later om de expo veilig te stellen.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:17:
[...]

ik zag een replay waarin een zerg ingemaakt werd met mass banshee (ook wat bunkers en turrets later om de expo veilig te stellen.)

[video]
Hmm, viel me toch wel op dat de zerg en terran speler niet echt goed waren :P

De Zerg speler had meteen early banelings kunnen gaan zonder speed upgrade, de supply depots op de ramp kunnen slopen en naar binnen kunnen rennen. En het aller slechtste is nog wel dat hij de Terran speler liet expanden!

Hij had daar al lang moeten staan campen, kom maar op met die marines zonder stims/maurauders (want hij had een reactor) tegen zerglings met speed upgrade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Laatst online: 12-02-2024
Hmm ik zit nu in 2v2 gold devision 6, is dat redelijk of spelen gewoon niet zoveel mensen 2v2?

Zo goed ben ik niet niet en ik speel alleen met random gasten omdat niemand die ik ken een beta invite heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Asator schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:00:
Hmm ik zit nu in 2v2 gold devision 6, is dat redelijk of spelen gewoon niet zoveel mensen 2v2?

Zo goed ben ik niet niet en ik speel alleen met random gasten omdat niemand die ik ken een beta invite heeft :P
Je bent waarschijnlijk te bescheiden en best wel goed. ;)

Copper 23 op het moment, vanaf 70 al aardig opgeklommen. :) Begin de slag een beetje te pakken te krijgen. Heb SC1 enorm veel gespeeld in de afgelopen 12 jaar, maar alleen de campaigns, slechts af en toe een LANnetje tegen iemand, verder nooit online. Dus ik moet nog een hele manier van verdedigen, aanvallen, counteren en recoveren ontwikkelen. Dat duurt nog wel even. Amai, m'n tijd.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Asator schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:00:

Zit in zilver. Nog niet gespeeld ben benieuwd hoe het me vergaat zit in Bronze 1 v 1 league en dat is 50-50 atm.(sta plek 35 van de 98).

En iedereen wordt random geteamed, vast team is andere ladder.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 08-03-2010 05:04 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic.