Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:30:
[...]

De knopjes aan de zijkant hebben geen functie tijdens een sms invoeren of lezen.

De navigatietoets naar links of rechts indrukken heeft als effect tijdens het smsen dat je nog steeds door je bericht scrolt maar dan natuurlijk van links naar rechts om tussen de verschillende woorden te navigeren.
Tijdens het lezen van een sms heeft het naar links en rechts indrukken van de navigatietoets de functie dat je navigeert tussen de verschillende sms berichten die in je inbox staan.
Weet je zeker dat je goed geinformeerd bent? Want de g810 is inmiddels mijn 5e samsung en bij geen enkele samsung kon ik de tekst van de sms vergroten door middel van de navigatietoets.

Hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben
Vast bedankt voor je moeite.
Mijn collega heeft een samsung G800 en ik heb gezien dat hierbij de sms berichten vergroot konden worden. Zij is volgende week terug van vakantie.
Ik vraag dan even hoe zij dat precies doet .....
Ik laat het nog even weten dan !!!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:16
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:13:
;)

[...]

Ben nu ook benieuwd, laat u het nog even weten??
En ik bel zeker weer naar Samsung als ze niet terugbellen hoor ;)
zal ik doen maar zit er sterk over te denken mijn geld terug te vragen en te wachten op een iphone

zucht maar het is zo een gruwelijk mooi toestel

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Gisteren mijn iPhone verkocht (dat ding kan echt niks) en deze G810 gekocht. Ik heb helemaal niks met samsung, maar dit is toch S60, heeft normale micro USB aansluitingen en 3.5mm jack. Dus afgezien van het merkje top :D.

• Wognummer
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik ga het toestel terugbrengen en mijn geld terug vragen, het is me de moeite gewoon niet meer waard. Als ik voor ca 500 euro een nieuw toestel koop dan verwacht ik ook dat het toestel werkt. Ik ga niet meer achter samsung aanbellen of wat dan ook. Mochten ze me mijn geld niet terug geven dan gaat het toestel marktplaats op.

• chrisr5gt
Over de GPS: mijne komt bij Mediamarkt vandaan. Ik heb een koude fix binnen 10 seconden! Werkt top en geeft geen problemen verder.

Als iemand graag TT wil installeren, houd dan rekening met de versie. Niet elke versie werkt met ingebouwde GPS. Dat ligt verder niet aan je telefoon, maar gewoon aan het programma. Dus als mensen TT nog gaan 'opsnorren', zoek dan TT geschikt voor de N95.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-11 17:38
Locks schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:12:
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik ga het toestel terugbrengen en mijn geld terug vragen, het is me de moeite gewoon niet meer waard. Als ik voor ca 500 euro een nieuw toestel koop dan verwacht ik ook dat het toestel werkt. Ik ga niet meer achter samsung aanbellen of wat dan ook. Mochten ze me mijn geld niet terug geven dan gaat het toestel marktplaats op.
Ik heb mogelijk de oplossing gevonden.
Althans, mijn navi deed het na een aantal dagen ook niet meer en ik ben eens gaan zoeken.

Route66 openen.
Opties --> instellingen --> extra's --> toegangspunt.

Die stond bij mij op KPN streaming kennelijk en toen deed hij het niet.
Ik heb de instelling gewijzigd naar KPN internet en meteen pakte hij weer de sateliet.

Waarschijnlijk dat die instelling gewijzigd is omdat ik wat heb zitten rommelen om hem hier op mn wlan te krijgen ofzo? Geen idee, maar ik he b een aantal keren die instelling weer terug gezet op kpn streaming en dan deed hij het steeds wéér niet.

En zodra ik hem op kpn internet zet doet ie het telkens meteen.

Wellicht dat jullie dat ook eens kunnen testen?

ps: ik vind de naam alleen een beetje vreemd. Ik bedoel het is een ingebouwde gps module, wat moet dat ding op knp internet doen? HEt is toch niet zo dat hij dan een dure lijn naar internet opengooit ofwel? :?

• Wognummer
geen idee ik heb hem ingepakt en ga hem zo terugbrengen ben het zat ik wacht wel op de N96 ofzo

• chrisr5gt
het toestel ondersteund A-GPS. Dus als er geen nauwkeurige fix gemaakt kan worden d.m.v. sattelieten dan zoekt hij via lokale masten om een nauwkeurige locatie te bepalen. Dit heb ik op 'altijd vragen' staan, maar heb toch eindeloos online van KPN. Hij heeft er nog niet om gevraagd bij mij.

• vosss
Dus als er geen nauwkeurige fix gemaakt kan worden d.m.v. sattelieten dan zoekt hij via lokale masten om een nauwkeurige locatie te bepalen.
En dat kost geld? Ik heb hem namelijk op altijd toestaan ingesteld staan, maar heb geen eindeloos online pakket van KPN :?

• chrisr5gt
Jup dat kost geld. Ook de Nokia N-Series hebben die functie en de nieuwe iPhone 3G.
Net even een 4GB SDHC gekocht en ben nu daar Route 66 op aan het overzetten. Dan is er nog ruim 2,5GB over daarna :D

• Wognummer
na het afstruinen van de komende releases vandaag ben ik toch overstag gegaan en heb van de belcompany een nieuwe mee gekregen. Samsung heb ik tot op heden niets meer van vernomen en verwacht ook niets meer helaas wat een support weer zucht

EDIT: lol ik moet vaker gaan zeuren over iets in een topic, net samsung gesproken 2de lijns medewerker (iemand met 3 maanden erv ipv 3 weken ze moest alles navragen) die optie van dat data is niet nodig wel handig. het is gebleken dat de eerste keer een fix krijgen in sommige gevallen 3 uur duurt... hmmz lol nou nog de tijd vinden om 3 uur vrij te maken :(

en je zou niet moeten bewegen om een fix te krijgen volgens deze dame we will see

[ Voor 48% gewijzigd door Wognummer op 17-06-2008 18:08 ]

• chrisr5gt
Klopt, het is verstandig om stil te blijven staan. Maar als je een fix zoekt op een open stuk en niet tussen de gebouwen dan wil dat prima binnen een paar minuten.

• Wognummer
ik had het over de eerste keer dat kan dus uren duren :(

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:50
Heb de telefoon vandaag binnengekregen, en hij ziet er echt strak uit :). Had btw n gps fix binnen 10 seconden, helemaal geen probleem. Nu alleen nog even een groter microSD kaartje scoren. Werkt n 8 gig kaartje? En anders maar 4 gig...

• chrisr5gt
Locks schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:07:
ik had het over de eerste keer dat kan dus uren duren :(
Das onzin, ik had net als degene hier boven binnen no-time verbinding. Gewoon even een open stuk opzoeken. Hoewel ikhet gewoon midden in de stad heb gedaan.

• Wognummer
zoals ik aangaf het KAN ;) zelfs samsung geeft dat toe, het is gewoon even hopen dat deze wel werkt zoals het hoort

EDIT: en vanmorgen op de fiets gestapt (fiets door de weilanden) en in tegenstelling tot de vorige samsung na ca 10 min en fix, uit gezet aan gezet weer fix proberen te krijgen en woa gewoon netjes binnen 5 sec een fix. (wel even ter vergelijking, de vorige samsung G810 had na 4 keer hetzelfde stuk nog geen fix)

voordat ik dit probeerde heb ik de toegang tot het internet even UIT gezet, dus die is niet nodig om een gps fix te krijgen.

alleen de support die je vanuit samsung krijgt blijft heel slecht als je de support van nokia gewend bent via een service point

ahh kijk daarom krijg je van samsung zo slecht antwoord :+

Afbeeldingslocatie: http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/05/funny-pictures-technical-support-cat.jpg

[ Voor 85% gewijzigd door Wognummer op 18-06-2008 10:38 ]

• chrisr5gt
Mooi dat je meer succes hebt met deze ;).
Even een update voor de Startpost: De g810 heeft FP1 en geen 2, dus ff kijken of ie al te hacken is :P
Ergens ben ik al benieuwd of de firmware te modden is. Ik zou een tabbladen systeem zoals op de N-series wel erg gaaf vinden :D.
Afbeeldingslocatie: http://i176.photobucket.com/albums/w181/guaykarchng/MMMenu.jpg

Of desnoods deze :D
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2007/04/26/nokia_n95_1.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door chrisr5gt op 18-06-2008 12:07 ]

Verwijderd

Ik was dus blijkbaar gewoon ongeduldig want zojuist heeft en Route66 en TomTom gewoon gewerkt zoals het moet, ben opgelucht dat alles dus toch gewoon werkt.
Het heeft bij mij dus alleen met het niet goed ontvangen van de satelieten te maken, in de auto werkt hij gewoon als een tierelier en zo hoort het ook.

Ik ben iig blij *O* *O* *O*

Verwijderd

Gaargod schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:31:
Heb de telefoon vandaag binnengekregen, en hij ziet er echt strak uit :). Had btw n gps fix binnen 10 seconden, helemaal geen probleem. Nu alleen nog even een groter microSD kaartje scoren. Werkt n 8 gig kaartje? En anders maar 4 gig...
Er kan vlgs mij niet meer in dan een 4 GB kaartje, en die werkt zeker wel want ik heb er ook 1tje inzitten van 4 GB ;)

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 12:23
Ik heb inmiddels ook de G810 binnen. Wat een geniaal toestel is het zeg! Moet zelf heel erg wennen aan het Symbian OS maar dat gaat wel lukken. Heb ook probleempjes met de GPS. In zowel Route66 als in Google maps krijg ik geen connectie met de GPS. In Google maps krijg ik wel een triangulatie door de zendmasten en hij download ook wel de kaarten enzo, maar geen plaatsbepaling.

Iemand een idee hoe dit op te lossen. Mijn instellingen staan op KPN WAP(1). Dat (1) komt omdat er al instellingen in de telefoon stonden, maar ik via SMS nieuwe instellingen kreeg. De oude deden zowieso niks en met de nieuwe krijg ik dus wel internet via KPN WAP(1). Ik heb eindeloos online van Hi (KPN).

Verwijderd

Randeazy schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 08:35:
Heb gisteravond deze telefoon voor mn vriendin gehaald en hij was me zeer positief bevallen.
Heb ooit eens een N70 gehad maar dit is toch wel een grote stap vooruit.

GPS werkt snel met de bijgeleverde Route66 (moest inderdaad ook de GPS uit aan truck uitvoeren)..
En ben toch wel aangenaam verrast over de kwaliteit van de Camera.
Leuk punt vergeleken met de G800 is wel de gezichtsherkenning en beeldstabilisatie wat erg fijn werkt...

Nutteloos is wel de meegeleverde Samsung Auto Houder waar nog geen verbindingstuk voor bestaat :| Verder ben ik ook op zoek naar
een auto lader
? iemand deze al gespot?

Ik ben er zeer over te spreken en heb een zeer tevreden meisje ;)
Volgens Samsung moeten we een autolader type CAD 310 hebben en die is overal slecht leverbaar.
Ik heb de autolader nu ergens besteld bij een levarancier van het bedrijf waar ik werk en volgende week komt die als het goed is binnen, laat het weten hoe en wat.

• chrisr5gt
Gewoon de autolader van de Nokia 6500 classic kopen. Kost een tientje bij Belcompany. Het is gewoon micro-USB en dat hebben meerdere Nokia's en de Razr2 ook.

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-10 23:38
mogge,
het internetten, via de browser,is dat goed te doen? met de D-500 vond ik het nogal brand hout,kweet het nog niet helemaal zeker of ik zal halen. ik ben een beetje verpest door de window based MDA's
groet sebas

• Wognummer
ok helaas het volgende probleem.

nieuwe geheugenkaart binnen (4gb) word netjes door het toestel herkend, echter als ik route 66 er opnieuw op wil zetten blijft ie met de foutmelding komen dat ie de geheugenkaart niet kan vinden?

de telefoon kan de kaart gewoon lezen en de laptop/pc hebben er beide ook geen problemen mee

ook wanneer ik de telefoon aan de kabel hang en de geheugenkaart hierin steek geeft hij dezelfde foutmelding.

iemand ideeen?

EDIT: mijn gps is wederom verdwenen lijkt het zucht geen fix meer

ga morgen nog wel een uurtje met een boek tussen de koeien zitten (volgens samsung is een weiland de ideale plek om de eerste keer een fix te krijgen, maar meneer ik heb die fix al gehad die eerste) kunnen 2 dingen zijn ik heb de telefoon gister helemaal uitgehad 5 min (zou belachelijk zijn als dit iedere keer moest als de telefoon uit gezet word) of ik heb opnieuw de navigatie erop proberen te zetten (programma staat er nog steeds op alleen de mappen niet meer) of ik heb gewoon pech

nou ja ill keep you all posted 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Wognummer op 19-06-2008 10:08 ]

• -ErikE-
-ErikE- schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:16:
Iemand een idee hoe dit op te lossen. Mijn instellingen staan op KPN WAP(1). Dat (1) komt omdat er al instellingen in de telefoon stonden, maar ik via SMS nieuwe instellingen kreeg. De oude deden zowieso niks en met de nieuwe krijg ik dus wel internet via KPN WAP(1). Ik heb eindeloos online van Hi (KPN).
De problemen zijn inmiddels uit zichzelf verdwenen. Ik heb handmatig alle instellingen weg gedonderd en alleen 'Mobiel Internet' overgelaten. Dit is nu de enige waarmee hij kan connecten. Dit werkt ook. GPS doet het ook, zowel bij Google Maps, Route 66 en de interne positiebepaling van Samsung. M`n eerste fix had ik in de IC van Den Haag naar Leiden (redelijk weilandig dus).

Over het browsen, je kan tijdens het browsen het scherm in landscape (dus breedbeeld, telefoon op z`n zij) zetten. Browsen wordt zo echt ideaal! Itt tot IE mobile op de WM6 toestellen als de Touch serie, ondersteund deze browser wel goed WEB2.0 sites. De IE mobile browser is echt ontzettend r*k als je `m vergelijkt met de symbian browser. Probeer anders de telefoon gewoon een keertje uit bij de belcompany of een soortgelijke winkel. Gewoon vragen of je ff mag testen omdat je twijfelt tussen deze (topmodel) en een HTC Touch Diamond ofzo (ook topmodel). Winkeldude`s willen graag topmodellen verkopen (marge) dus zullen je lekker laten spelen!

Verwijderd

@ locks

Ik had dit probleem ook, maar ik heb er een oplossing voor gevonden.
Je moet natuurlijk beginnen met een lege geheugen kaart. Je moet de bestanden handmatig overzetten op de geheugenkaart. Dus niet het install progje gebruiken! Kies optie bladeren in het opstartscherm van de dvd. Vervolgens open je de map MEMORYIMAGE en kopieer je de hele inhoud van deze map naar je geheugenkaart. Steek je geheugenkaart weer in je telefoon en hij zal het doen.

• maardein
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik heb vandaag eindelijk ook mijn G810 binnen gekregen. Er zit nu een 8GB Sandisk microSDHC kaartje in, en dat werkt als een trein :) Dus niet te bang zijn om gewoon toch die 8GB te bestellen!

Verder loopt ie al een half uur positie te bepalen met Route66, maar ik moet toegeven dat GPS hier ook bagger is. Mijn E90 heeft er hier ook moeite mee, dus misschien zometeen eens een rondje buiten lopen.

Eerste indruk is dat het een mooi toestel is, maar wat plasticeriger dan ik had verwacht, op alle foto's ziet ie er uit als een solide en degelijk toestel, en delen waarvan ik eigenlijk verwachtte dat ze metaal waren zijn gewoon plastic. Dat vind ik erg jammer, daardoor voelt ie een stuk minder degelijk aan dan ik had gehoopt.

Ik ga nog uitgebreid experimenteren natuurlijk, maar dit zijn mijn eerste bevindingen :)

• Wognummer
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:18:
@ locks

Ik had dit probleem ook, maar ik heb er een oplossing voor gevonden.
Je moet natuurlijk beginnen met een lege geheugen kaart. Je moet de bestanden handmatig overzetten op de geheugenkaart. Dus niet het install progje gebruiken! Kies optie bladeren in het opstartscherm van de dvd. Vervolgens open je de map MEMORYIMAGE en kopieer je de hele inhoud van deze map naar je geheugenkaart. Steek je geheugenkaart weer in je telefoon en hij zal het doen.
das leuk maar dan is het programma in het engels ;) nou ja ik probeer het straks even :)

thx for the tip

• maardein
Ik heb gewoon de gehele inhoud van de 2GB microSD die je erbij krijgt gekopieerd naar mijn 8GB. Vervolgens die in mijn telefoon gedaan en naar de .sis gebladerd. Dan die aanklikken, en kiezen voor installeren. Dan kreeg ik de melding dat hij al bestond, en of ik hem opnieuw wilde installeren. Toen koos ik voor ja, en nu werkt het perfect:)

Verder heb ik nog wel wat vraagjes waar ik zo snel het antwoord niet op kan vinden:

-Hoe stel je in dat je op je desktop het WLAN-scan balkje krijgt, net als bij een Nokia symbian S60? Je kan dit wel instellen onder Menu>Instelilngen>Verbinding>Wireless LAN en dan 'Beschkbrhd WLAN tonen' op Ja, maar dat heeft niet het effect dat het ook op de desktop verschijnt.

-Hoe krijg je de *$#@ google toolbar van je desktop af :(

• Wognummer
probleem is alleen dat mijn 2gb kaartje nooit gewerkt heeft helaas, maar daar ik een grotere wilde heb ik meteen een 4gb aangeschaft

• maardein
Oh, das een beetje jammer inderdaad, dan gaat het verhaal niet op. Nog nooit een microSD kaartje gehad overigens dat het niet deed...

• Wognummer
het is inmiddels opgelost dat is dan weer een pluspunt, minpunt is dat ik mijn navigatiesoftware niet meer aan de praat krijg. die is nl imei gebonden dus staat nog gekoppeld aan mijn oude telefoon...

ik ga vanmiddag mijn nieuwe software halen

en die google toolbar krijg je er alleen vanaf door alles uit te zetten (staat een paar pagina's terug beschreven hoe)

[ Voor 20% gewijzigd door Wognummer op 19-06-2008 15:07 ]

Verwijderd

chrisr5gt schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:36:
Gewoon de autolader van de Nokia 6500 classic kopen. Kost een tientje bij Belcompany. Het is gewoon micro-USB en dat hebben meerdere Nokia's en de Razr2 ook.
Weet u dat heel zeker want als ik naar de foto kijk komt het niet overeen met de oplader thuis?
Mijn collega heeft de G800 en haar oplader is iets breder als die van de G810 dus dat past ook al niet.
Daarbij kan ik me ook bijna niet voorstellen dat nokia accesoires op samsung toestellen passen maar uiteraard kan ik helemaal abuis zijn.
Heeft u dan die autolader in uw bezit??

@vandenhoeven, heb het aan mijn collega gevraagd over dat vergroten in smsberichten en dat klopt idd wat u zegt, dat doet ze dus met de toetsen aan de zijkant voor normaal de telefoon harder en zachter te zetten en dan kan ze dus helemaal inzoomen in het bericht en worden de letters heel groot of erg klein.
Dit kan dus iig NIET met de G810 want dat hebben we gelijk maar getest.
Hopelijk is uw vraag nu beantwoord ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:12:
[...]

Weet u dat heel zeker want als ik naar de foto kijk komt het niet overeen met de oplader thuis?
Mijn collega heeft de G800 en haar oplader is iets breder als die van de G810 dus dat past ook al niet.
Daarbij kan ik me ook bijna niet voorstellen dat nokia accesoires op samsung toestellen passen maar uiteraard kan ik helemaal abuis zijn.
Heeft u dan die autolader in uw bezit??

@vandenhoeven, heb het aan mijn collega gevraagd over dat vergroten in smsberichten en dat klopt idd wat u zegt, dat doet ze dus met de toetsen aan de zijkant voor normaal de telefoon harder en zachter te zetten en dan kan ze dus helemaal inzoomen in het bericht en worden de letters heel groot of erg klein.
Dit kan dus iig NIET met de G810 want dat hebben we gelijk maar getest.
Hopelijk is uw vraag nu beantwoord ;)
Hartstikke bedankt !!! Vond het wel een voordeel dat vergroten .... (leesbril haha)
Maar de G810 heeft een groot display, misschien zijn de letters goed te lezen...
Misschien kan ik hem ergens werkend zien in een winkel, maar even kijken ....
Iig bedankt voor de moeite !!!

• ijsbeer910
joepie!!

kheb er ook eentje nu, tis wel even wennen, maar dat gaatbest wel snel.
alleen contactpersonen via pcstudio (vista) wil niet lukken, maar verder ziet het er leuk uit!
jammer alleen dat de lader weer net wat anders is dan mini/ micro USB van de andere fabricanten (o.a. HTC) weer een lader mee sjouwen

• Gaargod
Shit, ik net gisteren een 4 gig kaartje gehaald, was toch bang dat 8 gig niet zou werken... En nu lees ik dat het dus toch wel kan. Naja, helaas pindakaas zullen we maar zeggen.

Ik vind het ook raar dat die Google searchbar niet optioneel is, je moet echt het gehele Actief Stand-By uitzetten om ook van die balk af te komen. Verder na n paar dagen nog dik tevreden erover, paar leuke foto's geschoten, niets mis mee. Batterij gaat wel verschrikkelijk snel leeg zeg!! Had hiervoor een Nokia N91, die moest ik om de 1,5 / 2 dagen opladen, dat vond ik al veel. Mijn G810 moet ik echt bijna dagelijks opladen, en dat is ZONDER enig GPS / WiFi gebruik! Bijv. vandaag een aantal nieuwe liedjes en ringtones erop gezet, maarja dat zou niet mogen uitmaken want hij laadt op via de Micro-USB kabel. Daarna wat dingen verzonden via BlueTooth, paar telefoontjes en smsjes, wat foto's gemaakt en dat was het. Zijn nu al 3 streepjes weg, gaat echt rap! Hebben anderen dit ook?

• chrisr5gt
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:03:
[...]

Hartstikke bedankt !!! Vond het wel een voordeel dat vergroten .... (leesbril haha)
Maar de G810 heeft een groot display, misschien zijn de letters goed te lezen...
Jahoor werkt prima. Mijn vriendin heeft een 6500 en daar gebruik ik de lader ook wel van. Lekker makkelijk nu die uit te wisselen zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:03:
[...]

Graag gedaan _/-\o_ en voordeel voor mij was dat ik het nu eindelijk zelf ook kon zien hoe het nu werkte ;)
Suc6 met het kijken in de winkel en het is echt een mooie telefoon hoor.

Verwijderd

chrisr5gt schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:14:
[...]

Jahoor werkt prima. Mijn vriendin heeft een 6500 en daar gebruik ik de lader ook wel van. Lekker makkelijk nu die uit te wisselen zijn.
Dat is idd makkelijker jah ;)
Morgen kan ik iig mijn oplader ophalen dus nu kan ik ook zeker opladen in de auto.

@Gaargod, sorry voor het ongemak -O-
op het inet staat te lezen dat er max 4 GB inkon vandaar dat ik ook geen 8 GB heb gekocht, verbaasd te lezen dat het dus blijkbaar wel kan maar ik vind het iig prima zo
En idd de telefoon is snel leeg zeker als je druk met de telefoon bezig bent.
Nu als sinds dinsdag niet opgeladen en ik heb nog steeds 2 streepjes in beeld.
als je navigeert gaat het wel snel want dan staat bluetooth aan, gpsda en je route66 of TT

Verwijderd

ijsbeer910 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:26:
joepie!!

alleen contactpersonen via pcstudio (vista) wil niet lukken, maar verder ziet het er leuk uit!
jammer alleen dat de lader weer net wat anders is dan mini/ micro USB van de andere fabricanten (o.a. HTC) weer een lader mee sjouwen
Dat probleem heb ik ook al ondervonden met pc studio, ik kan de contactpersonen niet aanpassen of bewerken, heel jammer maar het zij zo...heb pc studio daarvoor niet perse nodig ;)

• chrisr5gt
Nou, ook ik ben er wel een beetje klaar mee inmiddels. Na twee dagen krijg ook ik met geen mogelijkheid meer een fix. Daarnaast ben ik er achter gekomen dat er ALTIJD internet verbinding open staat. Bij actieve verbindingen staat altijd een profiel aan. Als je die sluit springt ie wéér aan. Mateloos irritant als je geen eindeloos online bundel hebt.

Ik reset 'm nu naar fabrieksinstellingen, mar dikke kans dat morgen dit ding terug gaat en ik een N82 aanschaf.

• maardein
en die google toolbar krijg je er alleen vanaf door alles uit te zetten (staat een paar pagina's terug beschreven hoe)
Ja, maar dan moet je heel actief standby uit zetten, en ik wil me snelkoppelingen wel houden:)

Verder over de opgegeven 4GB limiet, heb je al eens gekeken naar de Nokia E-series limiet? Die van mijn E90 is officieel 2GB, maar desondanks werkt een 8GB kaartje prima. Vandaar ook dat ik de gok wel wilde nemen met een 8GB kaartje. Helaas had Sandisk zijn 16GB kaartjes uitgesteld tot volgende maand, anders was die er in gekomen })

Over een (auto)lader, pas wel op, want veel Nokia's/HTC's etc hebben mini USB, terwijl deze micro USB gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://deinema.net/pic/USB_types_2.jpgLinks micro USB, daarnaast mini USB.

BTW, had hem op de terugweg van mijn werk even in de auto op sattelieten zoeken gezet, en binnen 2min had ik een fix. Nu krijg ik aldoor <30 sec een fix.

[ Voor 12% gewijzigd door maardein op 19-06-2008 23:48 ]

• chrisr5gt
Ok, net een reset gedaan. Het gedoe met verbindingen die open blijven is voorbij, maar de GPS zit mij niet lekker. Het liefst hou ik dit toestel, want verder vind ik 'm echt top. Morgen even weer proberen buiten.

• DeTinuxNL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 18:05
Zo, ik heb hem ook gehaald. Bevalt prima. Weet iemand of en waar je Windows Live Messenger kunt downloaden? Had dat wel op mijn N73 maar kan het nergens meer vinden (behalve dan een versie met een verlopen certificaat).

Ook hier heeft de GPS niet echt zin. Bij de applicatie GPS-gegevens staat er eerst dat ie zoekt, daarna dat ie de coördinaten berekent, maar het enige dat in het scherm blijft staan is 'Geen verbinding'. Heb hem vannacht zes uur aan het raam een fix laten zoeken, maar dat werkte niet. Zit hier wel midden in Amsterdam. Vanmiddag eens in The Middle of Nowhere proberen (Alkmaar).

• Wognummer
gister in de tuin gezeten bij kennissen (boerderij dus in the MIDDLE of NOWHERE) 3,5 uur later (aan de laptop gelegt toen de batt leegwas) maar helaas de fix bleef ver weg

Verwijderd

Vanmorgen bleek dat de opgegeven CAD 310 autolader dus helemaal niet voor de samsung is maar voor draadloze headsets van Samsung, dus ik was niet blij.
Heb nu een andere oplossing:

Heb een USB autolader gekocht voor 9,95 euro en daar de USB kabel voor de pc op aangesloten want die laadt tenslotte de telefoon ook op als deze aan de pc ligt.
Opgelost dus en alles werkt naar behoren.

• BrumCel
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Locks schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:26:
gister in de tuin gezeten bij kennissen (boerderij dus in the MIDDLE of NOWHERE) 3,5 uur later (aan de laptop gelegt toen de batt leegwas) maar helaas de fix bleef ver weg
Al een keer geprobeerd om de telefoon uit te zetten en weer aan te doen ? (Of is je telefoon uitgeweest nadat de accu leeg was) Ik kreeg sinds gisteren ook geen fix meer. Normaal binnen 20 sec en nu na 5 min nog steeds niks. Nadat ik de telefoon had uitgezet en weer aan kreeg ik binnen 20 sec weer een fix.

• chrisr5gt
Ik was het zat vandaag. Die GPS is echt een regelrechte ramp. Gelijk naar de Mediamarkt gegaan en alles terug gebracht. Ik heb nu een N82 Black mee genomen. Werkt prima...

• Wognummer
het probleem is een beetje dat ik hem gehaald heb bij de BC en die zijn niet zo scheutig met omruilen/geld terug geven helaas

• DeTinuxNL
Ik krijg het vermoeden dat hij de interne GPS niet herkent. Er knippert steeds een symbool van een GPS met een kruisje rechts erboven. Bij GPS-informatie staat er steeds 'geen gegevens'. Weet iemand al over een oplossing voor dit probleem? Ik voel er weinig voor dit alles terug te brengen.

• ijsbeer910
op het moment dat de GPS niets ontvangt, heeft hij ook geen gegevens.
nu weet ik dat een GPS een soort van opwarm tijd heeft.

die kan versneld worden (tomtom en andere devices) door een quick fix ofzo.
daar in staan dan gegevens waar je je ongeveer kan bevinden?
maar goed dat helpt in iedergeval om sneller een fix te krijgen.

vanmiddag had ik vrijsnel een fix, het viel me even op dat wanneer de telefoon ingeschoven was dit sneller ging. daarna met een uitgeschoven toestel ging het wel snel. met google maps
en ook met route 66.

jammere vindt ik wel dat er weinig software meegeleverd is, een simpel spelletje ofzo.
goh wat was dat toen een hit met snake, mensen namen gewoon het toestel er voor :)

• Gaargod
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:24:

Heb nu een andere oplossing:

Heb een USB autolader gekocht voor 9,95 euro en daar de USB kabel voor de pc op aangesloten want die laadt tenslotte de telefoon ook op als deze aan de pc ligt.
Opgelost dus en alles werkt naar behoren.
Kun je dat even wat uitgebreider uitleggen? Dan kan ik voor mezelf ook zoiets gaan regelen :)

Dus wat voor lader heb je nu precies gekocht, bepaald type, en waar? Was laatst in de mediamarkt, daar hadden ze alleen de Samsung CAD-300 autolader liggen. Wil toch wel graag zo af en toe een reisje maken dat meer dan 2 uur duurt :P dat gaat beetje lastig als je telefoon dan leeg is en je dus geen gps meer hebt.

Verwijderd

Gaargod schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:49:
[...]

Kun je dat even wat uitgebreider uitleggen? Dan kan ik voor mezelf ook zoiets gaan regelen :)

Dus wat voor lader heb je nu precies gekocht, bepaald type, en waar? Was laatst in de mediamarkt, daar hadden ze alleen de Samsung CAD-300 autolader liggen. Wil toch wel graag zo af en toe een reisje maken dat meer dan 2 uur duurt :P dat gaat beetje lastig als je telefoon dan leeg is en je dus geen gps meer hebt.
Uiteraard kan ik dat uitgebreider uitleggen ;)

Ik heb een USB autolader gekocht waar dus alleen de USB lader in gaat (die bij de telefoon werd geleverd als USB kabel naar je pc) Deze USB kabel laadt namelijk ook je telefoon op als je hem op de pc aansluit.
Dus je sluit die USB kabel aan op de USB autolader en dan laad je telefoon tijdens het rijden op via de sigaretten aansteker.
Het is dus alleen een autolader zonder stekker eraan en waar je dus de USB lader in kunt steken.

Ik heb hem gekocht bij een zaak waar ze carkits inbouwen hier in mijn woonplaats.

De samsung CAD300 is ook niet de juiste oplader voor deze telefoon.

Hopelijk heb ik het u duidelijk kunnen uitleggen, mochten er nog vragen zjn dan hoor ik het wel weer.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 20-06-2008 21:08 . Reden: groeten is niet nodig ]

• vosss
Iemand enig idee waarmee ik de filmpjes die ik maak met mijn 810 kan afspelen op mijn pc?

Het zijn gewoon mp4 bestanden en normaal kan ik die gewoon afspelen, maar nu lukt dat dus niet :?

Zowel windows media player, VLC en quicktime doen het niet met de mp4 bestanden die van mn telefoon afkomen.

Zit daar een of andere vreemde codec in ofzo? :?

• Sparcky
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 21:43
Een opmerking en een vraagje ....
De GPS wordt volgens mij sneller gevonden als ik het toestel instel op "english" ...
(Puur toeval ? ... maar een verschil 10 minuten en 10 seconden ...)

En weet er iemand hoe ik die "fun club" weg haal of verander ???

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sparck schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:49:
Een opmerking en een vraagje ....
De GPS wordt volgens mij sneller gevonden als ik het toestel instel op "english" ...
(Puur toeval ? ... maar een verschil 10 minuten en 10 seconden ...)

En weet er iemand hoe ik die "fun club" weg haal of verander ???
Voor je een fix krijgt? Waarschijnlijk had je toestel onthouden waar de vorige fix gestopt is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Sparcky
Marzman schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:50:
[...]Voor je een fix krijgt? Waarschijnlijk had je toestel onthouden waar de vorige fix gestopt is.
Neen, binnen 10 sc een fix met de GPS (ipv no connection etc..) en in route 66 : bepalen positie en dan 5 sec later klaar .....
Wat een verschil met die 10 minuten en 20 minuten van gisteren toen ie nog op nederlands stond ....

Nu alleen nog die stomme "fun club" key veranderen :-(

• Sparcky
Sparck schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 13:57:
[...]
Nu alleen nog die stomme "fun club" key veranderen :-(
Opgelost:
==> menu->settings->general->personalisation->standby mode->shortcuts.....
effe zoeken maar dan heb je wat ;-)

Maar ik twijfel nog steeds of deze g810 mijn Mio a701 gaat vervangen
(alleen al dat gemekker van die certificaten :-( en Igo 2008 is toch stukken beter dan die route 66 :-/

• MoehMan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 13:20
Hier ook de g810 gekocht. Wat een supergaaf toestel!

De gps werkte na downloaden Xtra-bestanden (+-20 sec). Toch heb ik er nog wat problemen mee. Ik ben van Enschede naar Haarlem gereden: een mooi moment om de navigatie te testen. auw... de gps verliest elke x seconden z'n fix, waardoor Route 66 helemaal de weg kwijt raakt. Terwijl ik midden over de veluwe (A1) rij, krijg ik berichten te horen als "probeer om te draaien" en iets van "ga terug naar de weg". Ik kon een glimlach niet onderdrukken, maar ik ben er toch niet zo blij mee. Ik heb steeds tussen de 6 en 0 (bij geen fix) satellieten.

Heeft iemand anders al genavigeerd met Route66? Over de lange afstanden is het nog wel "werkbaar", maar in de stad (en dus af en toe op de snelweg) moet ik de aanwijzingen negeren om veilig over te komen.

Ik moet zeggen dat alles verder perfect is. Een mooi en stevig toestel :-)

• MoehMan
ijsbeer910 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:26:
Heb ik ook gehad. Bij mij was de oorzaak dat ik een contactpersoon al in de telefoon had staan en deze ook al op de pc had ingevoerd (conflict dus). Toen ik deze had verwijderd (op m'n pc), werkte alles weer prima.

• ijsbeer910
MoehMan schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:19:
[...]

Heb ik ook gehad. Bij mij was de oorzaak dat ik een contactpersoon al in de telefoon had staan en deze ook al op de pc had ingevoerd (conflict dus). Toen ik deze had verwijderd (op m'n pc), werkte alles weer prima.
adresboek was nog helemaal leeg :$
een nieuwe entry of aanpassen lukt helaas niet.
hij blijft vast lopen, ik zie wel het plaatje van de contact personen nu die in gevoerd zijn.

gisteren een aantal maal in route en goolge een fix binnen een paar seconden.

Verwijderd

Ik twijfel nog of ik de G810 zal aanschaffen of de Soul U900.

Bij beller-id kun je meestal foto toevoegen.
Maar bij de Soul krijg je de foto van de beller echt superklein in beeld 1x1 cm, dat is niks.

Kan iemand mij vertellen of bij de G810 de foto wel groot in beeld komt ???

• -ErikE-
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 09:32:

Kan iemand mij vertellen of bij de G810 de foto wel groot in beeld komt ???
Ga het zometeen even voor je checken. Vanavond post ik wel of het groot of klein in beeld komt.

• Wognummer
update vanuit hier, gister mijn g810 in het raamkozijn gelegd en elk half uur gaan kijken. na 4 uur had ik ziets van hmm duurt wel lang. nou ja ik wilde hem nog 3 uur laten liggen (ik zou weggaan)

na 6 (totaal) uur niets, een half uur later ging ik mijn telefoon pakken en het aanzicht verbeisterde me... een FIX wow lol ik meteen de goden verzocht en het toestel uitgezet. en je raad het nooit meteen weer een fix. Googlemaps erop gezet en wat is dat programma onnouwkeurig zeg zat er bijna een KM naast lol

nou ja het lijkt allemaal gewoon te werken ga het in de komende tijd eens testen allemaal

achteraf zeer blij dat ik hem niet weggedaan heb

een fix

Verwijderd

Locks schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:40:
update vanuit hier, gister mijn g810 in het raamkozijn gelegd en elk half uur gaan kijken. na 4 uur had ik ziets van hmm duurt wel lang. nou ja ik wilde hem nog 3 uur laten liggen (ik zou weggaan)

na 6 (totaal) uur niets, een half uur later ging ik mijn telefoon pakken en het aanzicht verbeisterde me... een FIX wow lol ik meteen de goden verzocht en het toestel uitgezet. en je raad het nooit meteen weer een fix. Googlemaps erop gezet en wat is dat programma onnouwkeurig zeg zat er bijna een KM naast lol

nou ja het lijkt allemaal gewoon te werken ga het in de komende tijd eens testen allemaal

een fix
Jahoe na alle ellende eindelijk een fix, super!
Veel plezier ermee locks ;)

Verwijderd

Al veel informatie hier gelezen. Maar ik kom er nog niet uit met een oplossing.
Wie kan mij helpen?

Problemen zijn als volgt:
1. Constant internet...(3gp verbinding, maar geen online bundel, dus dat gaat geld kosten :( )
2. Hoe kan ik resetten? Vraagt blokkeringscode maar die is niet meegestuurd
3. Kan geen verbinding maken met computer, nadat ik stuurprogramma en studio7 heb geïnstalleerd :S

Verder mooi toestel, maar wie o wie helpt mij uit de brand?
Thnx alvast

• -ErikE-
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:01:
Al veel informatie hier gelezen. Maar ik kom er nog niet uit met een oplossing.
Wie kan mij helpen?

3. Kan geen verbinding maken met computer, nadat ik stuurprogramma en studio7 heb geïnstalleerd :S

Verder mooi toestel, maar wie o wie helpt mij uit de brand?
Thnx alvast
heb je, als je de USB kabel erin duwt de telefoon wel op 'PC Studio' modus gezet ipv 'Data Transfer'? Dn wil ie namelijk niet connecten met PCstudio.

Verder, als je een foto of afbeelding instelt bij een contactpersoon, wordt dit als een icoontje van 1x1cm getoond. Niet fullscreen dus.

Verwijderd

-ErikE- schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:29:
[...]

heb je, als je de USB kabel erin duwt de telefoon wel op 'PC Studio' modus gezet ipv 'Data Transfer'? Dn wil ie namelijk niet connecten met PCstudio.
Thnx voor je reactie.
Jep, dat heb ik gedaan. Maar helaas. Ik denk dat ik daar wel uit kom paar keer opnieuw installeren en anders probeer ik het op mn andere pc.

Ik erger me vooral aan dat internet gedoe! Wordt me gewoon geld uit m'n zak geklopt zonder dat ik toestemming geef. }:O

Als iemand de Reset code weet.... 12345 is het niet.
Hij is 5 cijferig, maar welke 5 cijfers?
Alle hulp is welkom

Verwijderd

-ErikE- schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:29:
[...]

Verder, als je een foto of afbeelding instelt bij een contactpersoon, wordt dit als een icoontje van 1x1cm getoond. Niet fullscreen dus.
Bedankt ... erg jammer, want dan kun je bijna niet zien wie er belt.
Heb nu een E900, daar is het wel fullscreen.
Maar goed, als het verder een mooi en goed toestel is, moet ik dat maar op de koop toenemen....

Verwijderd

Oké...ff de handleiding gedownload.
Blokkeringscode is 00000000.....
Ik de boel gereset...Staat er links bovenin nog steeds 3G, dat betekent dat ik dus gewoon nog steeds internet heb? Hoe zet ik dat ooit uit?

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Weet je zeker dat je dan ook verbinding hebt op 3G? Ik heb zelf een N70, daar staat 3G altijd in beeld als ik binnen het UMTS gebied ben en als ik vebinding maak komt daar nog een apart verbindingstekentje bij. Ik zou daar de handleiding even over opslaan.

offtopic:
en nu wachten tot deze week mijn G810 binnenkomt

• vosss
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:57:
Oké...ff de handleiding gedownload.
Blokkeringscode is 00000000.....
Ik de boel gereset...Staat er links bovenin nog steeds 3G, dat betekent dat ik dus gewoon nog steeds internet heb? Hoe zet ik dat ooit uit?
Ga eens naar het menu --> connect. -->verb. beh. --> act. geg.verb.

Als het goed is staat daar gewoon (geen actieve verbindingen).

Het icoontje van 3G is gewoon dat je binnen bereik van een 3G netwerk zit.
Zelfde als je normale bereik zegmaar :)

Overigens iemand die geen problemen heeft met filmpjes afspelen op de pc?

• MoehMan
Je hebt alleen verbinding als je twee horizontale streepjes in beeld hebt staan, onder de 3G(+). Als die streepjes onderbroken zijn, heb je geen verbinding.

• DeTinuxNL
Locks schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:40:

een fix
min of meer hetzelfde hier! blij dat ik hem niet heb weggedaan, want ook al duurde die fix lang, nu heb ik vrij snel een fix. maar heel nauwkeurig is die GPS niet... het gaat vaak mis en nauwkeurigheid komt niet verder dan 255 meter. iemand enig idee waarmee je hem aan je autoruit kan vastmaken?

maar een fix, en dat is heel wat!! :*)

• rittap
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 13:56
Ik zoek nog een Barcode reader die werkt met dit toestel. Daar ik dit veel gebruik in de bloggingwereld.

De Nokia reader doet het in ieder geval niet, alsmede upCode die direct crasht. Iemand een idee?

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-11 14:28
bij mij werkt de barcode reader prima, het kost wel even tijd om de goede stand te vinden alleen

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 13:00
Het lukt me maar niet om de telefoon met de computer te verbinden.
Onder vista en XP krijg ik de melding dat er een onbekend apparaat is aangesloten.

Heb gewoon eerst samsung pc studio 7 en de usb driver geinstalleerd. Iemand een idee over een instelling of zo die moet veranderen?

[ Voor 65% gewijzigd door Sevenhunt op 23-06-2008 20:16 ]

Verwijderd

Ja mijn problemen zijn nu opgelost. Idd, 3g is gewoon bereik, maar soms niet...want dan moet hij positie bepalen ofzo zonder dat ik het vraag. Heel veel instellingen gewijzigd, en w8woord op alle verbindingen gegooid. Nu gaat het goed.
Pc studio doet het ook eindelijk :) Dus, tevreden gebruiker, mooi toestel.

• rittap
philippevk schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:43:
bij mij werkt de barcode reader prima, het kost wel even tijd om de goede stand te vinden alleen
Kan je mij vertellen welke dit is, is dat de reader van Nokia?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan je dit toestel eigenlijk gewoon als UMS benaderen dus zonder die PC Studio onzin ?? Als ik iets haat dan zijn het wel dat soort verplichtingen :r |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

MoehMan schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:14:
Hier ook de g810 gekocht. Wat een supergaaf toestel!

De gps werkte na downloaden Xtra-bestanden (+-20 sec). Toch heb ik er nog wat problemen mee. Ik ben van Enschede naar Haarlem gereden: een mooi moment om de navigatie te testen. auw... de gps verliest elke x seconden z'n fix, waardoor Route 66 helemaal de weg kwijt raakt. Terwijl ik midden over de veluwe (A1) rij, krijg ik berichten te horen als "probeer om te draaien" en iets van "ga terug naar de weg". Ik kon een glimlach niet onderdrukken, maar ik ben er toch niet zo blij mee. Ik heb steeds tussen de 6 en 0 (bij geen fix) satellieten.

Heeft iemand anders al genavigeerd met Route66? Over de lange afstanden is het nog wel "werkbaar", maar in de stad (en dus af en toe op de snelweg) moet ik de aanwijzingen negeren om veilig over te komen.

Ik moet zeggen dat alles verder perfect is. Een mooi en stevig toestel :-)
waar kan je de Xtra-bestanden downloaden.

edit:
navigatie werkt. de eerste fix is niet gelukt in de trein van dordrecht naar breda. maar toen ik een stukje ging fietsen kreeg ik een fix. nu krijg ik een fix binnen 10 sec in mijn tuin. gps is best nauwkeurig.

ik heb alleen integrated GPS aan staan de andere twee staan uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 18:38 ]

• Gaargod
nero355 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:38:
Kan je dit toestel eigenlijk gewoon als UMS benaderen dus zonder die PC Studio onzin ?? Als ik iets haat dan zijn het wel dat soort verplichtingen :r |:(
K heb geen idee wat UMS betekend, maar wat ik wel weet is dat je niet verplicht bent om PC Studio te installeren. De USB Driver wel, maar dat is het enige. Je kunt daarna de telefoon gewoon als massa-opslag gebruiken.

Trouwens iets wat ik van de week zag: telegoon zat nog aangesloten op de micro usb kabel, pc was uit. Hij laadde echter wel nogsteeds op! grappig.

• vosss
Iemand die het lukt om de filmpjes die je maakt met de G810 op de pc af te spelen?

Hij maakt er MP4 bestanden van en ik heb de volgende programma's al geprobeerd om de filmpjes af te spelen, maar geen enkele werkt.

Windows Media Player
Quicktime
VLC Player
MP4Player
BSPlayer

Tevens heb ik diverse codec packs gedownload, maar nog steeds kan ik ze nergens mee af spelen.

Iemand die nog tips heeft om ze af te kunnen spelen op de pc? :)

• Wognummer
kleine update vanuit het mooie noorwesten van nl

helaas vanmorgen was ik wat kwijt, en je raad het al idd mijn fix was wederom verdwenen... zucht ik begin een beetje vermoeid te raken hiervan, samsung heeft geen oplossing helaas |:(

nou ja vanavond maar weer in het raam kozijn leggen en kijken wat het gaat doen

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

_O_ Thnx voor de info !! USB Mass Storage wordt dus ondersteund *O*
Zit namelijk heel erg te twijfelen of ik dit toestel koop. Mijn Ma heeft een U600 en dat is echt een onding net als de E250 ofzo van mijn Pa => Te dun en TE fragiel gewoon. Over die stomme "touch" knoppen wil ik het niet eens hebben net als de veel te kleine navigatie toetsen :/

* nero355 wil eigenlijk gewoon een Motorola V600 met updated specs + GPS mogelijkheden 8)
Blijven dromen dan maar ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-11 14:28
rittap schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:30:
[...]

Kan je mij vertellen welke dit is, is dat de reader van Nokia?
die van nokia

edit sorry: het gaat hier om een n95 8gb

[ Voor 10% gewijzigd door philippevk op 25-06-2008 13:51 ]

• rittap
Locks schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:31:
kleine update vanuit het mooie noorwesten van nl

helaas vanmorgen was ik wat kwijt, en je raad het al idd mijn fix was wederom verdwenen... zucht ik begin een beetje vermoeid te raken hiervan, samsung heeft geen oplossing helaas |:(

nou ja vanavond maar weer in het raam kozijn leggen en kijken wat het gaat doen
Wat vreemd. Ik heb altijd een fix, ook in de verste uithoeken van Nederland. Voor een interne GPS receiver vind ik hem zelfs zeer goed, in sommige korte tunnels (zoals de Drechttunnel bij Dordrecht) kan hij hem zelfs min of meer vasthouden!

Fix duurt bij mij zo'n 30 sec, tot een minuut na een reboot.

Settings:
Instellingen->Algemeen->Positiebepaling->Methoden positiebepaling:
v Integrated GPS
- Bluetooth GPS
- Op basis van netwerk

Route66->Instellingen->Extra's:
Netwerkverbinding: Niet toegestaan

Installaties->XTRA->Settings:
Enabled
Auto-download ON
interval 168

Kijk of je hier wat mee kan. Zelf ben ik aardig tevreden over de interne GPS, schrijf hem dus nog niet af. Het kan echt wel!

• Wognummer
de bovenstaande instellingen staan bij mij ook gewoon goed, en ga het toestel zeker nog niet afschrijven daar het gewoon de mooiste slider is met GPS op het moment (wil geen iphone)

ik ga hem vanavond gewoon even bij het raam leggen en ik zie wel

:) tnx for the info

• M-spec
  • Niet online
Afgelopen twee dagen de navigatie van de G810 goed kunnen testen. Even naar Duitsland Nürburgring op en neer geweest. Alleen op de heenweg was hij op een bepaald punt de weg even goed kwijt op de Autobahn. Enige manier om het signaal weer terug te krijgen was dmv Route66 opnieuw op te starten. Voor de rest geen problemen ondervonden. Werkte prima. :)

Het is trouwens niet aan te raden om voor lange tijd de navigatie icm een autolader te gebruiken!

De accu wordt door GPS gebruik al redelijk warm, in auto was het ook best warm (wel dakraam open) en ik kreeg na een goede 2 uur dan ook een pieptoon met de melding "opladen beëindigd, batterij te heet". En de accu was inderdaad ook loeiheet. Deze is dus wel beveiligd maar ik betwijfel of het goed is voor de accu. Dus bij deze even een waarschuwing. Alleen opladen als het echt nodig is.

R7 5800X3D | RTX 3090 | C6H X370 | Evolv customloop | PV: 8500Wp ; 24x LG Neon2 ; SMA STP 8.0 | Daikin EHVX 6kW | custom smart grid + EVSE

• rittap
Ik haalde met mijn vorige telefoon met het autoladen en navigeren tegelijk ook de achterklep eraf. Betere ventilatie.. wellicht een tip?

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
rittap schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:41:
[...]

Wat vreemd. Ik heb altijd een fix, ook in de verste uithoeken van Nederland. Voor een interne GPS receiver vind ik hem zelfs zeer goed, in sommige korte tunnels (zoals de Drechttunnel bij Dordrecht) kan hij hem zelfs min of meer vasthouden!

Fix duurt bij mij zo'n 30 sec, tot een minuut na een reboot.

Settings:
Instellingen->Algemeen->Positiebepaling->Methoden positiebepaling:
v Integrated GPS
- Bluetooth GPS
- Op basis van netwerk

Route66->Instellingen->Extra's:
Netwerkverbinding: Niet toegestaan

Installaties->XTRA->Settings:
Enabled
Auto-download ON
interval 168

Kijk of je hier wat mee kan. Zelf ben ik aardig tevreden over de interne GPS, schrijf hem dus nog niet af. Het kan echt wel!
Wat is dat XTRA eigenlijk en wat doet het icm het interne navigatie programma en route66? samsung kan het me niet vertellen.
en wat heb jij dan hier staan?
Instellingen->Algemeen->Positiebepaling->Positiebepalingserver

[ Voor 6% gewijzigd door Zenlung op 26-06-2008 09:33 ]

• BrumCel
  • Nu online
DeTinuxNL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:58:
[...]
iemand enig idee waarmee je hem aan je autoruit kan vastmaken?
Ik heb onlangs de raambevestigingsbeugel (of hoe je 't ook wilt noemen) bij de Belcompany gehaald. Heb 'm nu in de auto hangen met de bijgeleverde houder. Hangt stevig moet ik zeggen. Zo'n beugel met zuignap kost €19.99

• Wognummer
Hallo,

gister naast het raam gelegd en voila 2 uur later een fix. toestel naast mn bed gelegd. vanmorgen navigatie aangezet en guess what GEEN FIX

het begint me echt de keel uit te hangen zo |:( :X

• rittap
THC-HiDeOuT schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:03:
[...]

Wat is dat XTRA eigenlijk en wat doet het icm het interne navigatie programma en route66? samsung kan het me niet vertellen.
en wat heb jij dan hier staan?
Instellingen->Algemeen->Positiebepaling->Positiebepalingserver
Dat is knap dat Samsung dat niet kan vertellen. Dit haal ik namelijk regelrecht uit de User Manual:
XTRA biedt een verbeterde zelfstandige GPS-functionaliteit met een hogere snelheid en een nauwkeuriger positiebepaling. Met XTRA vergroot u uw navigatiebereik. Ook buiten het draadloos netwerkgebied. Download het gratis XTRA-gegevensbestand om sneller met de navigatie te kunnen beginnen.
Positiebepalingserver is bij ingevuld met mijn standaard toegangspunt, het standaard serveradres (factory default) en hij staat op Stand Alone...
BrumCel schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:27:
[...]

Ik heb onlangs de raambevestigingsbeugel (of hoe je 't ook wilt noemen) bij de Belcompany gehaald. Heb 'm nu in de auto hangen met de bijgeleverde houder. Hangt stevig moet ik zeggen. Zo'n beugel met zuignap kost €19.99
Kan je mij vertellen welke dat precies is?

[ Voor 14% gewijzigd door rittap op 26-06-2008 11:16 ]

• BrumCel
  • Nu online
rittap schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:15:
Kan je mij vertellen welke dat precies is?
Ben gewoon naar de Belcompany gegaan (Winkelcentrum Maxis in Muiden) en gevraagd naar de zwanenhals voor de houder die bij de G810 zit. In hun systeem was dat gewoon terug te vinden. Mocht je de exacte info willen hebben kan ik thuis nog wel even kijken of ik het doosje en/of bonnetje nog ergens heb, maar ben bang van niet.

Verwijderd

zo schijnt hij eruit te zien, alleen beetje duur :D

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=1564&gid=60

Die moet ik dus ook nog ergens op de kop gaan tikken

Verwijderd

Ik heb mijn houder van de samsung gewoon opengeschroefd. Vervolgens netjes 3 gaatjes geboord door de achterkant, en dit vervolgens op een dashmount (naast de radio) geplaatst met boutjes en moertjes. En alles werkt prima, navigatie werkt ook gewoon goed.

Scheeld weer ruim 20 pleuro en een lelijke zuignap op het raam :*)

Verwijderd

BrumCel schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:23:
[...]

Ben gewoon naar de Belcompany gegaan (Winkelcentrum Maxis in Muiden) en gevraagd naar de zwanenhals voor de houder die bij de G810 zit. In hun systeem was dat gewoon terug te vinden. Mocht je de exacte info willen hebben kan ik thuis nog wel even kijken of ik het doosje en/of bonnetje nog ergens heb, maar ben bang van niet.
Ik heb rondgebeld en zojuist ook de zuignap opgehaald bij een Belcompany, ze hadden er nog mooi 1 op voorraad, nou die was dus mooi voor mij :*)

Op de doos staat: Car Cradle Mount
Model: ACTH151SBE

_/-\o_ _/-\o_

• Gaargod
Weet niet of anderen hier ook last van hebben:
Het schuifje van de camera maakt bij mij aan een kant krassen op mn batterijklepje! Dus als ik het schuifje naar beneden doe, komt er een kras. Dit viel me gisteren in ene op. Het gebeurt maar aan een kant (rechts als je de telefoon gewoon normaal vasthoudt), daar waar het batterijklepje zeg maar de ronding maakt van de vorm van de telefoon. Het is een behoorlijke diepe (gelukkig wel dunne) kras, met mijn nagel kan ik hem echt voelen. Even aankijken of ie nog veel verder gaat krassen, zoja dan word het maar even tijd voor een belletje... Misschien was het gewoon wel een ongelukkig zandkorreltje ofzo, dat hoop ik dan maar. Heb m even goed uitgeblazen toen ik het zag.

• ijsbeer910
ook erg appart,

ik zit te internetten via WIFI, maar heb geen bereik (telefoon dan he, kanje wel eens hebben midden opzee).
en ineens krijg ik geen verbinding meer, de pagina's worden neit gerefreshed, (accu 2 streepjes)
browser uit, en weer aan, krijg wel de pagina waar ik al eerder opgeweest was. maar niet refreshen.
nog een keer proberen, blijft het scherm hangen, deels browser, deels normaal scherm.

dan maar evenopnieuw opstarten, wel uit niet meer aan..
helemaal niets gewoon... lader er aan.... niets... 10 minuten wachten..niets...
uSD kaart er uit, nog niets...
accu er af, sim er uit, nog steeds aan de lader nog niets ....
hmm echt stuk, ik doe alles er in, **poef** een laad schermpje en toen ging ie weer aan :S
asjemenou??

ken dat nou? accu was niet diep ontladen ofzo, heb em notabene zelf uitgezet.
maar toch wel weer blij dat ie het weer doet hoor :).

ps zit je camera klepje wel "recht" dat ie niet scheef op je toestel zit?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste