Ik zet hier even een kleine samenvatting neer van een aantal zaken om je G810 in te stellen. Omdat er tevens veel gebruikers aangeven problemen te hebben met GPS en ik geen problemen heb, denk ik dat dit te maken zou kunnen hebben met de firmware versie. Daarvoor heb ik hieronder mijn firmware versie weergegeven, zodat je een vergelijking kunt maken.
Firmware versie van je GSM:
Toets *#0000# in op je telefoon.
Mijn firmware versie:
G810CEHE5 30-05-2008 SGH-G810
De de oplossing voor het GPS probleem was inmiddels al doorgegeven, maar hierbij nogmaals.
Fix duurt bij mij ook zo'n 10 sec.
Menu->Instellingen->Algemeen->Positiebepaling->Methoden positiebepaling
Integrated GPS: Aan
Bluetooth GPS: Uit
Op basis van netwerk: Uit
Menu->Route66->Instellingen->Extra's
Netwerkverbinding: Niet toegestaan
Menu->Installaties->XTRA->Opties->Settings
Enable/Disable: Enabled
Auto-download: ON
interval: 168
Om op het beginscherm van de Bluetooth of de Samsung Fun Club snelkoppeling af te komen kiest u voor de volgende keuzes om deze snelkoppelingen terug te vinden:
Menu->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Standby-modus
Snelkoppelingen: Bluetooth & Fun Club
Om er voor te zorgen dat er niet direct een webpagina geopend wordt als je naar web toegaat doet u het volgende:
Menu->Web->Opties->Instellingen->Algemeen:
Toegangspunt: Altijd vragen
Homepage: Bookmarks
Om er voor te zorgen dat je het scherm kunt inklappen tijdens het gebruik van Route66 of een andere applicatie doet u het volgende:
Menu->Instellingen->Telefoon->Oproep
Schuif omlaag: Bewerking voortzetten
Verder kan ik jullie vermelden dat er in de telefoon een SanDisk 8GB Micro SDHC kaartje past, voor meer informatie zie:
pricewatch: Sandisk SDSDQR-8192 Secure Digital Micro High Capacity 8GB
Verder misschien nog leuk om te installeren op je telefoon zijn Google Maps en Gmail, welke te downloaden zijn direct via de WAP functie op
http://m.google.com/.
Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
[
Voor 9% gewijzigd door
Vandili op 30-07-2008 16:06
]