Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 18:42
reyals schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:39:
Weet iemand of het mogelijk is om bepaalde nummers anoniem te bellen (of bij het bellen aan te geven dat je anoniem wilt bellen), terwijl voor andere nummers je nummer gewoon wordt meegezonden? kon dit zo gauw nergens vinden. of is hier aparte software voor nodig?
dit kun je toch gewoon doen door er #31# ervoor te zetten ofzoeits?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
is het mogelijk om mijn telefoon automatisch te laten blokkeren zolang hij op 1 profiel staat? en zodra ik een ander profiel kies hoeft hij dit niet meer te doen.
ik heb nu bij Instell. → Algemeen →
Beveiliging → Telefoon
en SIM-kaart ingesteld dat hij na een minuut automatisch moet blokkeren. alleen wil ik dit enkel hebben als het profiel stil is geselecteerd. zodra ik het profiel algemeen aanzet hoeft dit niet meer. is dit ergens mee in te stellen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Vraag 1 : hoe krijg ik R66 weer Nederlands?

hij werkte in eens niet meer toen her instaleert maar er staat nergens nederlands maar auto lang
maar ... dan pakt die engels ..

Verwijderd

Ik heb G810ASHE2 2008-05-07 (dezelfde als Marckiejj dus)
Nergens problemen mee.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 23:11 ]

Verwijderd

Typfoutje :?, ik had ook de G810CEHE3 2008-05-26 en dat is de versie met USB-problemen. Het servicecenter Dynafix in Nuth heeft dit geupdated naar G810CEHE5 2008-05-30 en daar heb ik de USB-problemen nu nog af en toe. Er zijn echter veel recentere updates en ik heb Dynafix gevraagd waarom ze die niet hebben toegepast. Ze zijn niet zo snel met antwoorden, dus nog even afwachten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:52:
Vraag 1 : hoe krijg ik R66 weer Nederlands?

hij werkte in eens niet meer toen her instaleert maar er staat nergens nederlands maar auto lang
maar ... dan pakt die engels ..
Ik had dit probleem ook. Pas toen ik de herinstallatie met PC-Studio vanuit Bestandbeheer met het SD-microkaartje had gedaan was R66 weer Nederlandstalig te kiezen. Op die manier werkt de G810 als kaartlezer en wordt de installatie via de computer gedaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:08:
Ik heb G810ASHE2 2008-05-07 (dezelfde als Marckiejj dus)
Nergens problemen mee.
Vreemd, want dat is een oudere Firmwareversie dan G810CEHE3 2008-05-26. Volgens postings op dit forum is de meest recente versie G810BHHG1 2008-07-22.

Misschien is de Firmwareversie hardware afhankelijk.

• reyals
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:48:
[...]

Vreemd, want dat is een oudere Firmwareversie dan G810CEHE3 2008-05-26. Volgens postings op dit forum is de meest recente versie G810BHHG1 2008-07-22.

Misschien is de Firmwareversie hardware afhankelijk.
of het hardware afhankelijk is durf ik niet te zeggen, maar ik heb volgens mij een duitse versie gekregen.
Er zit namelijk navigon bij, met alleen een code voor de duitse kaart. Dus wellicht dat het daar iets mee te maken heeft.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:57
Dat is inderdaad een Duitse firmware die jij hebt.
Ik heb een site gevonden http://www.share4gsm.com/ waar alle firmwares te downloaden zijn en de software om hem zelf te flashen, alleen kost het wel 15 euro om 1 maand alles te kunnen downloaden daar.
Sowieso durf ik het zelf flashen momenteel nog niet aan, omdat ik meerdere gevallen heb gezien op een andere site waarbij de G810 door het flashen is overleden en er zijn heel veel verschillende fw versies.
Wie het wel aandurft en er 15 euro voor overheeft (en de files daarna even ergens anders wil uploaden ;) ) kan dus op de genoemde site terecht.

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:02:
Ik had G810CEHE3 2008-05-26 en heb nu G810CEHE5 2008-05-30. Vreemde zaak want er bestaat ook al een G810CEHE6 van juni en ik lees hier twee postings terug een G810BHHG1 2008-07-22.
En de G810CEHG1 van 24-07-2008. Overigens een tot dusver probleemloze firmware. (in mijn geval tenminste).

@Marckiejj: Je verbindingsprobleem (of af en toe wegvallen daarvan) kan liggen aan de software op je parrot.
Als je een laptop hebt met bluetooth kan je je parrot eenvoudig zelf updaten. Parrot levert deze software zelf (gratis) en werkt bijzonder eenvoudig.

Mocht het om de één of andere reden niet willen (wat in mijn geval gebeurde, hij werkt wel, maar laat zich niet updaten), is het mogelijk om (kosten: verzendkosten naar Frankrijk) de parrot om te ruilen. Daar wordt absoluut niet moeilijk over gedaan is mijn ervaring.

[ Voor 39% gewijzigd door Harry op 14-10-2008 16:25 ]

BMW 535D

Verwijderd

StrayDog schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:49:
Dat is inderdaad een Duitse firmware die jij hebt.
Ik heb een site gevonden http://www.share4gsm.com/ waar alle firmwares te downloaden zijn en de software om hem zelf te flashen, alleen kost het wel 15 euro om 1 maand alles te kunnen downloaden daar.
Sowieso durf ik het zelf flashen momenteel nog niet aan, omdat ik meerdere gevallen heb gezien op een andere site waarbij de G810 door het flashen is overleden en er zijn heel veel verschillende fw versies.
Wie het wel aandurft en er 15 euro voor overheeft (en de files daarna even ergens anders wil uploaden ;) ) kan dus op de genoemde site terecht.
Kan je ook vertellen hoe je de nieuwe Firmware in de G810 schiet? Gaat dat met het bijgeleverde USB-kabeltje?

• StrayDog
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:35:
[...]

Kan je ook vertellen hoe je de nieuwe Firmware in de G810 schiet? Gaat dat met het bijgeleverde USB-kabeltje?
Inderdaad.

Verwijderd

zou super zijn als er hier of daar een downloadbare firmware te krijgen is,of iemand er idd 15 euro voor over heeft!
die firmware overspelen moet toch niet zo moeilijk zijn,en het toestel bricken zal wel meevallen.

Verwijderd

Dan hebben de andere servicepoints tegen me gelogen dat de reden voor het niet kunnen updaten kwam door het niet hebben van een 'speciale' kabel. Overigens heb ik van Dynafix, het Samsung servicepoint in Nuth, nog steeds geen antwoord op m'n vraag gekregen waarom ze niet de laatste firmware in mijn G810 geschoten hebben. Af en toe moet ik m'n G810, net als voor de update, opnieuw opstarten voordat een usb verbinding met de PC-Studio mogelijk is. Een GPS-Fix duurt soms ook nog veel te lang voor een bruikbare navigator.

Verwijderd

Vandaag antwoord gekregen van Dynafix. Simpelweg: 'stuur maar weer terug dan kijken we er naar'. Dus weer een backup maken en weer terug naar de VodaFoneShop, in de rij staan wachten, formulieren invullen, 14 dagen wachten, weer terug naar de VodaFoneShop om op te halen en dus weer in de rij staan, kijken of-ie niet beschadigd is, thuis de backup weer terug zetten en Route66 weer installeren waarbij je je navigatiehistorie natuurlijk kwijt bent. Kortom, zo ben ik nu al bezig vanaf eind juli. Morgen dus maar eerst de juridische afdeling van VodaFone bellen en ze wijzen op m'n consumentenrecht op een deugdelijk apparaat. Ik blijf niet aan de gang! :(

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Raar maar waar.

Ik kreeg de GPS bij mijn vriendin niet aan de praat.
Ook al stond alles (in het menu etc...) aan, ik kreeg maar geen satelieten te pakken

Totdat we op een avond een paar foto's aan het maken waren en we in de algemene instellingen van de CAMERA de optie GPS zagen staan.

Toen we daar de gps hadden gezet hadden we binnen 30seconden verbinding.
Kortom wat was voor ons de truck?

Camera starten, instellingen, algemeen, onderaan GPS aanzetten.

Sindsdien geen probleem!

• dude-nl
De avond dat de GPS werkte vonden we wel een ander probleem.

We krijgen geen scherpe foto´s.

Test was het concert van Marco Borsato.
Ok ik geef toe, is erg donker, maar helemaal geen enkele foto maar een beetje scherp te krijgen :(

waardeloos!

Overdags gaat het wel maar in het donker lijkt hij niet te kunnen focussen, welke stand of verlichting ik ook probeerde.

Iemand een tip?

Verwijderd

dude-nl schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:46:
De avond dat de GPS werkte vonden we wel een ander probleem.

We krijgen geen scherpe foto´s.

Test was het concert van Marco Borsato.
Ok ik geef toe, is erg donker, maar helemaal geen enkele foto maar een beetje scherp te krijgen :(

waardeloos!

Overdags gaat het wel maar in het donker lijkt hij niet te kunnen focussen, welke stand of verlichting ik ook probeerde.

Iemand een tip?
Ik had hiermee geen problemen. Mijn foto's van Marco Borsato zijn haarscherp, bijzonder mooi (genoeg gamma en kleuren e.d.) en een genot om terug te kijken hoe geweldig die avond was! Heb je wel je autofocus gebruikt? En de instellingen van grootte en scherpte goed ingesteld? Tot op heden vind ik de foto's superb, beter dan de N95/96. Ik fotografeer met mijn mobiel veel met uitgaan, en concerten, en dan heb je minder licht dan normaal. De foto's bij daglicht vallen ietwat tegen. Is het zonnetje er, heb ik geen problemen, bij bewolkt weer zijn de foto's snel flets e.d.

Lang leve photoshop!

@ Soulfly, thnx for the update! Zal eens even kijken of dat met de laptop te bewerkstelligen is..En opsturen naar FR is voor mij geen optie, enkel het uitbouwen kost mij al te veel tijd. Helaas heb ik de carkitt elke dag nodig. Nu maar hopen dat het lukt, vanavond even klooien.

• Sparcky
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 21:43
voor de avontuurlijke vrienden:
http://www.faq4mobiles.de...lashes-fuer-sgh-g810.html
(gratis ;-)
en als je de g810XEHG3 erop flasht .... kan je onze g810 Jailbreaken via de hellocarbide hack.
(je verliest wel de NL taal .)

Verwijderd

@ Soulfly, nogmaals bedankt voor je tip mbt mijn parrot. Het is inderdaad gelukt om de firmware te updaten via de tool van Parrot. E.e.a resulteerde in een stabielere verbinding en volledige synchronisatie e.d. wat ik voorheen niet had. Toch valt de verbinding tussen Parrot en G810 nog wel eens weg, maar dit is een stuk minder. Eens in de gaten houden of het zo blijft of dat er toch weer een neerwaartse lijn te detecteren is..:)

@ Sparck, die flashes vallen tegen zo te lezen. Weinig veranderingen in het uiterlijk en qua gebruik niet sneller o.i.d. Ik laat deze aan mij voorbijgaan, wellicht voor andere gebruikers nog een tip. Begin niet aan flashen als je niet weet wat je doet. Klinkt logisch, toch zou je verbaast zijn als je hoort hoeveel mensen hun telefoon kunnen weggooien wanneer zij het verkeerd gedaan hebben, of achteraf totaal niet wisten waaraan zij begonnen. Toch bedankt voor je tip!! Dit soort tips word uiteraard zeer op prijs gesteld.

Verwijderd

@ Marckiejj hoe kom ik aan de flashtool van de Parrot? Via Google kan ik niks bruikbaars vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:04:
@ Marckiejj hoe kom ik aan de flashtool van de Parrot? Via Google kan ik niks bruikbaars vinden.
die kan je hier vinden en downloaden.
http://www.parrot.com/uk/support/downloads.

• dude-nl
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:29:
[...]

Ik had hiermee geen problemen. Mijn foto's van Marco Borsato zijn haarscherp, bijzonder mooi (genoeg gamma en kleuren e.d.) en een genot om terug te kijken hoe geweldig die avond was! Heb je wel je autofocus gebruikt? En de instellingen van grootte en scherpte goed ingesteld? Tot op heden vind ik de foto's superb, beter dan de N95/96. Ik fotografeer met mijn mobiel veel met uitgaan, en concerten, en dan heb je minder licht dan normaal. De foto's bij daglicht vallen ietwat tegen. Is het zonnetje er, heb ik geen problemen, bij bewolkt weer zijn de foto's snel flets e.d.

Lang leve photoshop!
Heb zo'n beetje elke instelling geprobeerd maar helaas geen goed plaatje mee te schieten
En uiteraard de autofocus gebruikt...

Ben nogal een gadget freak dus niet onhandig met apparaatjes etc...

Verwijderd

Zijn er mensen die ook problemen hebben met het volume wanneer je MP3'tjes afspeeld. Het volume wat de mediaspeler produceert is superlaag, terwijl de radio gewoon normaal volume geeft.

Iemand riep in een newsgroup dat je dat kon oplossen door een factory default te doen, maar als ik dat wil doen vraagt ie om een code. Is dit een standaard code vanuit de fabriek?

Iemand suggesties?

Groet,

Alex

• Baddie09
  • Laatst online: 23-10 10:46
Ik heb hetzelfde probleem met mijn camera. De foto's die ik maak met mijn camera zijn van een beroerde kwaliteit.
Wel merk ik als ik anti trillen aanzet dat de foto's iets beter worden (maar nog steeds niet goed). Ook is het zo dat de instelling niet blijft staan, elke keer als ik de camera afsluit en weer opstart dan moet ik anti trillen aanzetten.

Moet je de instellingen opslaan ofzo?

[ Voor 41% gewijzigd door Baddie09 op 29-10-2008 17:39 ]

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:17
Baddie09 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:38:
Ik heb hetzelfde probleem met mijn camera. De foto's die ik maak met mijn camera zijn van een beroerde kwaliteit.
Wel merk ik als ik anti trillen aanzet dat de foto's iets beter worden (maar nog steeds niet goed). Ook is het zo dat de instelling niet blijft staan, elke keer als ik de camera afsluit en weer opstart dan moet ik anti trillen aanzetten.

Moet je de instellingen opslaan ofzo?
Van slechte foto's heb ik geen last, wel van dit probleem dat ie de instellingen niet opslaat. Anti-trillen (wat wel een handige optie is) word steeds als ik de camera afsluit weer uitgezet. Er is ook geen optie te vinden die echt instellingen opslaat, maarja dat geld voor bijna alle opties op de telefoon, bevestigen met ok = opslaan toch...

• HerrieMan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 11:21
Hoi,
zojuist dus onderstaande:
Sparck schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:29:
voor de avontuurlijke vrienden:
http://www.faq4mobiles.de...lashes-fuer-sgh-g810.html
(gratis ;-)
en als je de g810XEHG3 erop flasht .... kan je onze g810 Jailbreaken via de hellocarbide hack.
(je verliest wel de NL taal .)
gedaan, en niet geheel met succes :(
Het flashen enzo ging prima, maar nu vraagt mijn gsm bij opstarten om een unlock code......
Heb ik waarschijnlijk een hele tijd terug zelf ingesteld ('lock on sim change' ofzo), maar dat ik die dus mooi niet meer weet 8)7
Weet hier misschien iemand hoe je deze phone code weer ongedaan kunt maken, of resetten ofzo ?
Herman

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:07:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met het volume wanneer je MP3'tjes afspeeld. Het volume wat de mediaspeler produceert is superlaag, terwijl de radio gewoon normaal volume geeft.

Iemand riep in een newsgroup dat je dat kon oplossen door een factory default te doen, maar als ik dat wil doen vraagt ie om een code. Is dit een standaard code vanuit de fabriek?

Iemand suggesties?

Groet,

Alex
Standaardcode fabriek is 00000000 (8 x nul)

Verwijderd

HerrieMan schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:55:
Hoi,

[...]

Het flashen enzo ging prima, maar nu vraagt mijn gsm bij opstarten om een unlock code......
Heb ik waarschijnlijk een hele tijd terug zelf ingesteld ('lock on sim change' ofzo), maar dat ik die dus mooi niet meer weet 8)7
Weet hier misschien iemand hoe je deze phone code weer ongedaan kunt maken, of resetten ofzo ?
Herman
Misschien is die unlockcode hetzelfde als de zogenaamde pukcode van je simcard?

Verwijderd

..................Bedankt! d:)b

• HerrieMan
pukcode geprobeerd en ook standaard code 00000000 werkt niet helaas, nog meer suggesties ?

• reyals
weet iemand hoe ik de foto's die ik maak met gps data op de kaart weer kan geven?

Verwijderd

Gisteren mijn G810 binnen gekregen. Wat een leuk speeltje! Heb net dit topic zitten doorneuzen voor handige tips. Ik las dat je je Mac-adres en Firmware kunt achterhalen d.m.v. #62209526# en #0000# respectievelijk in te toetsen. Maar ik krijg dan te zien "verzoek niet voltooid". Waar zou dit aan kunnen liggen? Moet ik nog iets in de instellingen veranderen? Alvast bedankt.

Greetz,

Kuch, ik heb weer eens met mijn neus zitten lezen, er moet nog een * voor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 17:30 ]

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hebben andere mensen ook het probleem dat als je bij de Omrekenen app in de telefoon valuta probeert om te rekenen, dat in de lijst dan alleen "Eigen" 1 keer vermeld staat, en "Vreemd" 6 keer.

Is dit te fixen?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
sorry verkeerde topic.

[ Voor 90% gewijzigd door Wii4all op 03-11-2008 10:19 ]

Burp

Verwijderd

THC-HiDeOuT schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:03:
[...]

Wat is dat XTRA eigenlijk en wat doet het icm het interne navigatie programma en route66? samsung kan het me niet vertellen.
en wat heb jij dan hier staan?
Instellingen->Algemeen->Positiebepaling->Positiebepalingserver
Zijn deze instellingen goed:??
Positiebepalingsserver

1.TOEGANSPUNT
verplicht (huidige stand)
andere keus:
* geen
* T-Mobile MMS
* T-Mobile Streaming
* T-Mobile WAP
2.SEVERADRESS
h-slp.mnc016.mcc20.......

3.BEWERKINGSMODUS
stand alone

Alvast bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:57:
Gisteren mijn G810 binnen gekregen. Wat een leuk speeltje! Heb net dit topic zitten doorneuzen voor handige tips. Ik las dat je je Mac-adres en Firmware kunt achterhalen d.m.v. #62209526# en #0000# respectievelijk in te toetsen. Maar ik krijg dan te zien "verzoek niet voltooid". Waar zou dit aan kunnen liggen? Moet ik nog iets in de instellingen veranderen? Alvast bedankt.

Greetz,

Kuch, ik heb weer eens met mijn neus zitten lezen, er moet nog een * voor :)
*#0000#

Verwijderd

Greyfreeroad, inmiddels de flasher gevonden? Het werkt via Bluetooth erg makkelijk en supersnel!

Heren waarvan de camera slecht is:

Ik kan echt geen slechte eigenschappen vinden. Wellicht heb ik geluk met de camera of jullie pech. Als ik de foto's bekijk die ik in de kroeg gemaakt heb zijn dit altijd scherpe en kleurvolle foto's. De flitser heb ik aan, antitrillen uit. Verder alles op zijn hoogst en belichting op binnenstand of fluo bij veel licht. Wellicht even langs de dealer/verkoper?

Verwijderd

weet iemand ook hoe en of ik ontvangsbevestiging kan aanzetten voor sms?

dus als je een sms verstuurd hebt, dat je dan weer een bericht krijgt als de ontvanger hem ontvangen heeft? Bij mijn vorige samsung kon dit wel en vond ik erg handig, maar het lijkt erop dat het bij deze niet eens kan? :( Kan de instelling nergens vinden..

Verwijderd

HerrieMan schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:17:
pukcode geprobeerd en ook standaard code 00000000 werkt niet helaas, nog meer suggesties ?
Dit is de simunlockcode, moet je aanvragen bij je provider en kost je vaak redelijk wat geld... :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:14:
weet iemand ook hoe en of ik ontvangsbevestiging kan aanzetten voor sms?

dus als je een sms verstuurd hebt, dat je dan weer een bericht krijgt als de ontvanger hem ontvangen heeft? Bij mijn vorige samsung kon dit wel en vond ik erg handig, maar het lijkt erop dat het bij deze niet eens kan? :( Kan de instelling nergens vinden..
Dat kan, een verzendrapport, je ontvangt het niet maar het staat bij de rapporten in de lijst, dus dit moet je wel nakijken, ontvangen kan niet helaas. Ga naar Berichten-Opties-Instellingen-SMS-Rapport Ontvangen op JA zetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:24:
[...]

Zijn deze instellingen goed:??
Positiebepalingsserver

1.TOEGANSPUNT
verplicht (huidige stand)
andere keus:
* geen
* T-Mobile MMS
* T-Mobile Streaming
* T-Mobile WAP
2.SEVERADRESS
h-slp.mnc016.mcc20.......

3.BEWERKINGSMODUS
stand alone

Alvast bedankt
Lijkt prima. Even ter verduidelijking EXTRA van Samsung is een soort Pre-fix van de satelieten. Op internetsites word dit gepubliceerd, EXTRA haald dit binnen en zo krijg je een snellere FIX. Dit werkt hetzelfde als het programma HOT-Fix voor TomTom, en QuickFix voor andere programma's.

Verwijderd

Is het 1 van jullie al gelukt om Synic Mc Guider op de G810 aan de praat te krijgen?

Greetz,

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem, ik kom niet met mijn samsung g810 op mijn wireless thuis netwerk.
ik heb al veel gelezen over dit probleem in deze topic maar kom er niet uit.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

ik ga naar beschikbare wlan verbindingen
voeg mij netwerk (thuis) toe en voer de sleutel in,.. (cijfers, letters, simbolen)
ik verwijderde al mijn andere verbindingen (kpn mobiel, enz.)
mac adres ingevoerd na het op vragen met : *#62209526#
dat werkt niet, ook als ik mac adres filter uit zet, geen verbinding mogenlijk

inst. verbinding. toegangspunt;
naam, thuis
wireles LAN
naam, thuis
openbaar < (optie verborgen maar dat is het netwerk niet, openbaar eigenlijk ook niet, WPA key) ??
infastructuur
wpa/wpa2 < dit klopt saat ook in mijn router

beveiliging inst. :
vooraf ged. sleutel,
sleutel ****,
alleen wpa2 :uit

Ik hoop dat iemand ziet waar het verkeerd gaat.

Oja als ik via google ga zoeken krijg ik de melding kan geen verbinding leggen,
dit werd voorheen dan automatsch kpn mobiel netwerk
ik hoop dat ik vanavond dit: |:( doe en dat ik er wat van heb geleerd

Alvast erg bedankt,..

Stefan

Verwijderd

Ook zonder key (open netwerk) en zonder mac filter is er ook geen verbinding mogenlijk,..

In "toeganspunten" vind ik het netwerk met de standaard cofiguratie?

Stefan

Verwijderd

Waneer ik de telefoon met de usb kabel aan de pc verbind en samsung PC studio 7
start komt er verbinding tussen telefoon en pc.

Waneer ik dan kies voor "verbinding maken met het internet" komt er ook geen verbinding tot stand
en krijg ik de zelfde melding internet: kan geen verbinding maken.

Schiet mij maar lek nu vat ik er niet meer van.

Ik hoop dat dit verhaal voor iemand duidelijk is.

Verwijderd

eindelijk, het werkt!

maar alleen nog maar op CH2 en zonder mac,.. maar ik ben een stap verder !

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 12:54
@Greyfreeroad

Ben jij nu uit de problemen ?

Ik heb o.a d.m.v van jouw info mijn telefoon met dezelfde firmware als jij weten te flashen naar G810XXHG5.

2008-07-25

Als je wilt kan ik die van jou ook doen..

Ja ja ja Nee !!

• rittap
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 13:56
Na maanden tevreden, intensief gebruik.. Ben ik toch teleurgesteld.

Je kan de camera niet vaak gebruiken, klepje is bij mij nu helemaal lam.
Morgen maar eens terug ermee..

• StrayDog
pdxnet96 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:22:
@Greyfreeroad

Ik heb o.a d.m.v van jouw info mijn telefoon met dezelfde firmware als jij weten te flashen naar G810XXHG5.

2008-07-25

Zou je hier misschien een handleiding kunnen neerzetten hoe je het gedaan hebt?
En is G810XXHG5 met NL taal?

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 12:54
StrayDog schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:16:
[...]

Zou je hier misschien een handleiding kunnen neerzetten hoe je het gedaan hebt?
En is G810XXHG5 met NL taal?
Uiteraard mag dat niet..

Ja ja ja Nee !!

• StrayDog
Waarom zou dat niet mogen dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:40:
Is het 1 van jullie al gelukt om Synic Mc Guider op de G810 aan de praat te krijgen?

Greetz,
ja werkt perfect en pakt zelf de sattelieten op.
versie 7.1.... met benelux kaart.
toppie. en ook met rijbaan hulp.

• TWFpa2Vs
mensen die graag willen weten hoe ze hun samsung kunnen flashen moeten even DM'en

[ Voor 71% gewijzigd door TWFpa2Vs op 12-11-2008 14:15 ]

• StrayDog
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:24:
mensen die graag willen weten hoe ze hun samsung kunnen flashen moeten even DM'en
DM gestuurd :)

Verwijderd

HerrieMan schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:55[/message]:[/b]
Hoi,

[...]

Herman

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 23:45 ]

Verwijderd

probeer deze link eens.
er staat wel geen smart phones maar je weet het maar nooit.
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=317349
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:31:
HerrieMan schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:55[/message]:[/b]
Hoi,

[...]

Herman

• ferdinand1
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-04-2023
ik heb veel problemen met laden van de SamsungG810, soms laadt hij wel anders weer niet, kan er geen peil op trekken, lijkt wel een los contact in te zitten, wie weet wat de oorzaak is? Kan ook niet goed zien aan het pictogram of hij laadt of niet, alleen in uitstand zie ik de batterij , soms , opladen in een vorm van lege batterij die in oranje oplaadt.
zijn er anderen met ook dit probleem?

Verwijderd

Hoi. weet iemand ,hoe de samsung g810 een harde reset te geven
BVD.

Verwijderd

-ErikE- schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 22:55:
[...]

ik haal mijn *stuff* vanaf Newsnet...uitleg hierover op www.binaries4all.nl
Voor de rest zijn de meeste programmas te krijgen via Jamba.nl of andere betaalsites.
Ik zag laatst ook een programma waarme dingen als VoipBuster e.d. ook werken. Ik zal het even uitzoeken. Kom er later op terug! ;)
ik heb op www.binaries4all.nl gekeken voor "stuf " maar begrijp er niets van.nu weet ik nog niet hoe ik iets gratis kan binnen halen :/ |:(

• HerrieMan
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:29:
[...]

Dit is de simunlockcode, moet je aanvragen bij je provider en kost je vaak redelijk wat geld... :/
Hoi,
het heeft even geduurt, maar mijn telefoon is zojuist weer teruggekeerd uit het land der doden. Ik heb hem, onder garantie gelukkig, door een service center laten 'repareren'. Ze hebben volgens eigen opgave alleen de software geupdated en dat heeft het probleem verholpen. *#1234# geeft bij mij nu:
G810CEHG1
Compile date : 22 jul 2008
compile time: 11:56:48
ik ben dus weer redelijk up to date geloof ik.
Groeten

• TWFpa2Vs
HerrieMan schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:48:
[...]

Hoi,
het heeft even geduurt, maar mijn telefoon is zojuist weer teruggekeerd uit het land der doden. Ik heb hem, onder garantie gelukkig, door een service center laten 'repareren'. Ze hebben volgens eigen opgave alleen de software geupdated en dat heeft het probleem verholpen. *#1234# geeft bij mij nu:
G810CEHG1
Compile date : 22 jul 2008
compile time: 11:56:48
ik ben dus weer redelijk up to date geloof ik.
Groeten
dan ben je idd redelijk up to date. de laaste versie is G810XXHG5 en die is van Jul 25 2008 compile time 15:10:25

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:12:
Greyfreeroad, inmiddels de flasher gevonden? Het werkt via Bluetooth erg makkelijk en supersnel!

Heren waarvan de camera slecht is:

Ik kan echt geen slechte eigenschappen vinden. Wellicht heb ik geluk met de camera of jullie pech. Als ik de foto's bekijk die ik in de kroeg gemaakt heb zijn dit altijd scherpe en kleurvolle foto's. De flitser heb ik aan, antitrillen uit. Verder alles op zijn hoogst en belichting op binnenstand of fluo bij veel licht. Wellicht even langs de dealer/verkoper?
Ik heb de flasher gevonden, maar heb hem niet meer nodig. Na lang aandringen heb ik van Vodafone een 2e nieuwe G810 gekregen met firmware G810CEHG1 2008-07-24. De USB-problemen zijn nu gelukkig voorbij en een GPS-fix gaat nu ook veel sneller. Wel was het weer een heel gedoe om Route66 er op te zetten. De rest was eenvoudig te doen met de backup die ik gemaakt had. Dit is nu m'n derde firmware versie en het is opvallend dat ze allemaal verschillen in de eigenschappen van de G810 veroorzaken. Zo had ik in mijn verbindingenlijstje 'naar beschikbare WLan netwerken zoeken' en dat zit er nu niet meer bij. Je kan nog wel checken op beschikbare WLan, maar alleen via een lastige omweg. Ook begrijp ik nog niet waarom de accu in standby de ene keer veel sneller leeg is dan de andere keer. Het is net alsof er af en toe iets blijft aanstaan wat stroom vreet terwijl ik alles altijd netjes afsluit. Alleen als ik de G810 helemaal uitschakel en dan weer opstart en in standby laat staan gaat de accu dagenlang mee.

Verwijderd

pdxnet96 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:22:
@Greyfreeroad

2008-07-25

Bedankt voor je aanbod, maar mijn problemen zijn opgelost. Ik schreef het al eerder maar ik herhaal het hier nog een keer voor jou.
Na lang aandringen heb ik van Vodafone een 2e nieuwe G810 gekregen met firmware G810CEHG1 2008-07-24. De USB-problemen zijn nu gelukkig voorbij en een GPS-fix gaat nu ook veel sneller. Wel was het weer een heel gedoe om Route66 er op te zetten. De rest was eenvoudig te doen met de backup die ik gemaakt had. Dit is nu m'n derde firmware versie en het is opvallend dat ze allemaal verschillen in de eigenschappen van de G810 veroorzaken. Zo had ik in mijn verbindingenlijstje 'naar beschikbare WLan netwerken zoeken' en dat zit er nu niet meer bij. Je kan nog wel checken op beschikbare WLan, maar alleen via een lastige omweg. Ook begrijp ik nog niet waarom de accu in standby de ene keer veel sneller leeg is dan de andere keer. Het is net alsof er af en toe iets blijft aanstaan wat stroom vreet terwijl ik alles altijd netjes afsluit. Alleen als ik de G810 helemaal uitschakel en dan weer opstart en in standby laat staan gaat de accu dagenlang mee.

Verwijderd

ferdinand1 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:57:
ik heb veel problemen met laden van de SamsungG810, soms laadt hij wel anders weer niet, kan er geen peil op trekken, lijkt wel een los contact in te zitten, wie weet wat de oorzaak is? Kan ook niet goed zien aan het pictogram of hij laadt of niet, alleen in uitstand zie ik de batterij , soms , opladen in een vorm van lege batterij die in oranje oplaadt.
zijn er anderen met ook dit probleem?
Dat moeilijke laden is mij ook al eens opgevallen. Bij mij begon de lader zelfs rare tikgeluidjes te maken. Ik denk dat de lader niet zwaar genoeg is om gelijktijdig te laden en de G810 te voeden. Ik los dit op door het toetsenbord van G810 te blokeren waardoor hij in standby gaat en het scherm uitschakeld. Daarna gaat het laden probleemloos.

Verwijderd

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:24:
@Prologic. Bij jouw profiel staat geen mailadres. Hoe kan ik je dan DM'en?

• TWFpa2Vs
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:37:
[...]

@Prologic. Bij jouw profiel staat geen mailadres. Hoe kan ik je dan DM'en?
je moet DM aanzetten in je profiel. zie onder het knopje forum Direct messages

• rittap
Ik heb alweer een ander toestel.. Was er weer helemaal klaar mee!

• TWFpa2Vs
rittap schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:51:
welk toestel heb je nu dan?

Verwijderd

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 07:52:
[...]

je moet DM aanzetten in je profiel. zie onder het knopje forum Direct messages
Ik heb onder 'Voorkeuren' DM aangezet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:15:
Hallo,

Ik heb mijn G810 nu een weekje of twee en ben er eigenlijk zeer tevreden mee. Alles werkt naar behoren: wifi, gps, foto, agenda sync etc...

Maar sinds vandaag kan ik plots niet meer op WLAN :-s De voorbije twee weken kon ik zonder problemen verbinden met netwerk thuis, op 't werk en bij m'n vriendin. Vandaag heb ik op't werk gemerkt dat ik geen connectie kreeg, en thuis lukt plots ook niet meer.
Ook ik kan soms opeens het internet niet meer op. Daar waar ik normaal gesproken een keuzelijstje krijg met de beschikbare internetverbindingen, krijg ik de foutmelding 'kan geen verbinding leggen, probeer opnieuw'.

Bij mij werkt het om een fake-toegangspunt te maken: Instellingen -> Verbinding -> Toegangspunten -> Opties -> Nieuw toeganspunt -> Terug. Je hoeft geen gegevens in te vullen.

De foutmelding is daarmee helaas niet voorgoed verdwenen. Elke keer als ik de melding krijg, verwijder ik het fake-toegangspunt en maak weer een nieuwe aan. Dan gaat het weer een tijd goed.

Wouter

• fopspeen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik weet niet of dit misschien al aan bod is geweest, maar is het mogelijk om die nieuwe 16 GB micro SD kaartjes te gebruiken met de 810?
Dit zou namelijk wel erg relax zijn! Kan al mijn muziek, naviagatie software foto's en dergerlijke tenminste blijven staan zonder dat ik de halve tijd alles eraf moet gooien!

Via de site van SanDisk staat dat het neit gaat met de SGH-810 maar dit lijkt mij onlogisch...

• rittap
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:00:
[...]

welk toestel heb je nu dan?
Heb een HTC Touch Pro gehaald. Daar ben ik nu zeer tevreden over. :)

Verwijderd

ik snap eigenlijk niet de kritiek op dit toestel behalve dan dat hij ook bij mijn versie geen usb verbinding kon maken.
heb dit toestel proberen te flashen (wat ik eerder met andere toestellen heb gedaan) maar nu ging het fout.
Ik heb hem weggebracht en kreeg hem gratis weer terug met bijna de nieuwste versie erop.(super).
problemen met wifi,gps of andere zaken heb ik nooit last gehad,ik vind het nog steeds een super toestel maar daar zijn de meningen noagal over verdeeld.
Wie vindt het tot nu toe nog steeds een goed toestel of is iedereen er ook klaar mee (gewoon een vraag)????
rittap schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:51:

• fopspeen
Nee, ik ben er ook tevreden mee. Ik heb he ondertussen 3 maanden denk ik! En nooit ergens problemen mee gehad. Niet met usb, niet met laden of gps of wat dan ook.
Hij werkt perfect!
Maar dit neemt natuurlijk niet weg dat ik best geloof dat er mensen zijn met problemen.
Hoe meer spul er in een klein telefoontje worden gestopt, hoe sneller je fouten krijgt lijkt me. Dit is ook met PC's Stop er meer in dan er plaats voor is en deze werkt ook niet meer.

• TWFpa2Vs
Ik ben op zich ook wel tevreden met het toestel, ik vind het alleen erg jammer dat die google bar er standaard inzit en dan de accu niet geweldig lang meegaat. Voor de rest een prima toestel.

• fopspeen
TWFpa2Vs schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:13:
ik vind het alleen erg jammer dat die google bar er standaard inzit en dan de accu niet geweldig lang meegaat.
Dit ben ik wel met je eens, maargoed, dit mag voor mij de functionaliteit en pret niet drukken :)
Ik neem mijn woorden terug! Vanmorgen omstraaks 8 uur is mijn telefoon gecrashed lijkt eht wel! :(
Mijn telefoon laat net zien alsof er een schermpje gebarsten is onder het plastic!:o
Zodra ik hem uit zet en weer aan krijg i kweer die barsten en geen beeld..

Iemand die dit al eens heeft gehad en hoe je dit kunt oplossen?

[ Voor 34% gewijzigd door fopspeen op 05-12-2008 08:24 ]

Verwijderd

wie kan mij helpen aan goede free gps software.ik heb wel de cdrom van route 66 maar krijg die niet weer op mijn kaart.
liefst tom tom dat ben ik gewend maar als ik maar gps software heb.
en wie kan me helpen om spelletjes free te downloaden. 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 18:06:
wie kan me helpen om spelletjes free te downloaden.
www.mobile9.com

Verwijderd

@ Yourivandorst betrf. Firmware.

Ik heb G810CEHE3, niet 5, en problemen met PC studio op vista, geen enkel op XP, en fix duurt eindeloos lang.

Kan het liggen aan de firmware?
Geen flauw idee of je dat kan veranderen en hoe.

Xtramet pijltje (up) dacht ik dat dat misschien een fix versneller programma was en ook geprobeerd te downloaden maar moet dan iets invullen voor valid time. Wat is Xtra dan?

Bedankt alvast

Toevoeging later:
Intussen al deze pagina's 20 maar doorgeworsteld en begrijp dat er geen touw aan vast te knopen is welke software versie nu perfect werkt, ze hebben allemaal wat.
Snap intussen van de firmware en wacht dus maar even of er nog iets nieuws komt aan firmware waar echt helemaal niks aan mankeert of dat er toch een downlaod mogelijkheid komt.
Xtra ook duidelijk, niet waarom hij vraagt om valid time.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 20:47 ]

Verwijderd

Sinds ik G810CEHG1 2008-07-24 heb gaat een gps fix redelijk snel en zijn m'n usb problemen over. Met Vista kan ik de G810 niet als modem gebruiken, met XP kan dat wel. Ook valt me op dat vooral na het afsluiten van de navigatiefunctie maar ook andere functies de accu snel leeg raakt. Ondanks dat ik in de auto gebruik heb gemaakt van een caradapter. Het lijkt net alsof de functie niet afsluit en het stroomverbruik dus doorgaat. Ik los dit op door na het navigeren de hele G810 uit te schakelen en daarna weer op te starten. Daarna gaat de accu in standby weer dagenlang mee. Ik vrees met jou dat er inderdaad geen enkele firmwareversie deugt en dat ook hier geldt dat de nieuwste firmware tevens de nieuwste fouten heeft en ik heb dan eigenlijk ook geen enkel vertrouwen meer in die Koreaanse rotzooi!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Is er hier toevallig iemand die met succes filmpjes van youtube kan afspelen?

En dan bedoel ik specifiek op een andere manier dan via realplayer, die streamt namelijk, hij gebruikt een poort die op veel publieke draadloze netwerken dicht zit(554 meen ik).

Ik heb inmiddels geprobeerd:

emtube: Telefoon geeft aan de het formaat niet wordt herkend wanneer ik een filmpje af probeer te spelen
Mobitubia: Video gaat wel redelijk, echter hapert de audio ALTIJD, zelfs als ik de frameskip op unlimited zet(mocht het een cpu gerelateerd iets zijn), en wanneer ik de .flv opsla, kan ik deze niet meer bekijken via de galerij en CorePlayer(hij lijkt op hidden te staan oid)

Wie kan me helpen met mijn youtube probleem?

Wat is trouwens het handigste programma om gesprekken op te nemen(BestCallRecorder geeft 0 byte bestanden...)

Verwijderd

Goedemiddag allemaal,

Veel vragen al beantwoord gekregen via deze site, echter heb ik nu een probleempje met mijn Samsung G810. Mijn telefoon springt willekeurig over in het opstartscherm (soms met en soms zonder laadbalkje), waarna ik alleen een wit schem zie. Mijn telefoon veranderd dus van het ene op het andere moment in een heel duur leeslampje, waarna ik er niets meer mee kan. Ik kan de telefoon alleen uitzetten door de batterij er uit te halen.

Ken iemand dit probleem...en nog belangrijker...weet iemand de oplossing?

Mijn dank is groot.

Grt,

Ztefan

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Bijzonder probleem.

Mijn toestel heeft sinds vanavond ook de hik.
Had 'm even uitgezet. Wil 'm later weer aanzetten, het Samsung logo verschijnt en thats it.
Uitzetten wil niet.

Accu er uit. Tijdje laten liggen..
Accu er weer in en direct na het aanzetten enkel 't logo.

Zucht....

Ben opzich best tevreden met het toestel, maar op dit soort dingen zit ik niet te wachten

BMW 535D

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 21:13
Hebben er meer mensen last van dat de batterij echt belachelijk snel leeg is :S.

Ik heb tijdelijk even geruild met met pa omdat een betrouwbare telefoon nodig heeft voor zijn werk. Ik heb hem een dag niet gebruikt (gewoon op standby) en hij is helemaal leeg :S?

Bluetooth staat uit en hij connect ook niet met Wifi... Ook is ie ondertussen al 2 x opgestuurd naar het reparatiecentrum (trouwens niet hoofdzakelijk vanwege de batterijtijd maar om een kraak in de speaker).

Snap er niets van.... Zou de batterij defect zijn?

Mijn oude SGH-G800 die me pa dus nu tijdelijk gebruik doet makkelijk 2 a 3 dagen met een batterij terwijl de geadverteerde standby en beltijd veel lager zijn als die van een SGH-G810.....

Verwijderd

Een tijdje later:

Ik heb inmiddels mijn Samsung verruild voor mijn oude vertrouwde nokia. Ik vond het in het begin een super toestel, nu beginnen er problemen te komen met het cameraklepje. Deze gaat om de haverklap open in mijn broekzak, waardoor én de batterij snel leeg gaat, én ik mensen bel zonder dat ik dit wel(komt weinig voor maar toch).

Staat erg slordig als je je werk belt onder werktijd en je neemt zelf op..

Daarnaast is de software nog steeds super. Dat moet ik wel kwijt. De software draait nog even snel als toen ik de telefoon net had, navigatie werkt nog steeds vlekkeloos. Sterker nog, hij vind snellere routes dan de TomTom van collega's! Achja, over 4 maanden mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken...

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 21:13
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:02:
Een tijdje later:

Ik heb inmiddels mijn Samsung verruild voor mijn oude vertrouwde nokia. Ik vond het in het begin een super toestel, nu beginnen er problemen te komen met het cameraklepje. Deze gaat om de haverklap open in mijn broekzak, waardoor én de batterij snel leeg gaat, én ik mensen bel zonder dat ik dit wel(komt weinig voor maar toch).

Staat erg slordig als je je werk belt onder werktijd en je neemt zelf op..

Daarnaast is de software nog steeds super. Dat moet ik wel kwijt. De software draait nog even snel als toen ik de telefoon net had, navigatie werkt nog steeds vlekkeloos. Sterker nog, hij vind snellere routes dan de TomTom van collega's! Achja, over 4 maanden mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken...
Naar mijn idee is de kwaliteit ook achteruit gegaan van de SG-G810... Mijn pa gebruikt nu even mijn oude SGH-G800 maar die bevalt hem veel beter (en mij ook).

Het klepje van de G800 gaat veel minder snel los en ook vind ik het materiaal waarvan hij gemaakt is veel duurzamer ogen (aluminium met chroomkleur randen).

Vind het tot nu toe nog geen topper! de SGH-G810...

Verwijderd

Annihilism schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:48:
[...]

Naar mijn idee is de kwaliteit ook achteruit gegaan van de SG-G810... Mijn pa gebruikt nu even mijn oude SGH-G800 maar die bevalt hem veel beter (en mij ook).

Het klepje van de G800 gaat veel minder snel los en ook vind ik het materiaal waarvan hij gemaakt is veel duurzamer ogen (aluminium met chroomkleur randen).

Vind het tot nu toe nog geen topper! de SGH-G810...
Het probleem met je G810 is dus niet opgelost?

grt,

Ztefan

Verwijderd

Het enige probleempje dat ik heb is dat hij inderdaad applicaties soms niet goed afsluit.
(bij mij voornamelijk na internetgebruik)
Ik los dit op door hem helemaal uit te schakelen en daarna weer aan te zetten en hop, de batterij gaat makkelijk 3 of zelfs 4 dagen mee zonder tussentijds opladen.

Het cameraklepje kan niet zomaar openschuiven in mijn tas of broekzak omdat ik er een crystalcase omheen heb.
Maar goed ook, want deze hebben al mening valpartij/tas laten vallen opgevangen.
Crystalcase een barst, G810 geen schrammetje.
(ik heb er meerdere tegelijk gekocht op ebay...daar heb je er namelijk 5 voor de prijs waar je er in NL in de winkel maar 1 voor hebt, en dat is incl. verzenden vanuit de UK)

Ik ben nog steeds erg tevreden over het toestel.

(edit: voorheen was ik in dit topic Shira)

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik synchroniseer mijn Outlook agenda met PC Sync. Nu wil deze geen afspraken syncen die door een ander zijn geinitieerd. Hebben meer mensen hier last van?

Groet,

Alex

Verwijderd

Wat een vreselijk toestel is het zeg! Ik heb het toestel nu 5 maanden, en het is één grote brok ergernis geworden. Het camera-klepje is inderdaad al helemaal lam (crystal case is besteld, ik hoop dat het daarmee iets beter wordt en dat hij daarmee nog steeds makkelijk in je broekzak past), GPS doet het de ene keer goed maar heel vaak gewoon niet goed. Bij internet krijg je de ene keer een lijstje van mogelijke verbindingen te zien en een volgende keer krijg je ineens de melding "kan geen verbinding maken" (wat op te lossen is door je batterij eruit te halen en opnieuw te starten, maar dan moet ik alle vodafone-internet-instellingen weer opnieuw erin zetten). Programma's die je erop wil installeren doen het ook niet allemaal goed (bijvoorbeeld Fring (een gratis variant van skype, maar op de G810 hoor jij de ander wel, maar de ander hoort jou niet) Kortom, de specs zijn prima, maar het werkt allemaal nét niet. Doe mij maar een E71 ofzo...

Zijn er toevallig nog ergens goede/betere/nieuwere firmwares te krijgen? Ik had er een andere firmware op geflashed maar die firmware kende de Nederlandse taal niet (dus ook het Nederlandse sms-woordenboek niet, best vervelend als je vaak in het nederlands smst) dus ik zoek de meest nieuwe Nederlandse firmware, weet iemand er iets over?

• fopspeen
Heeft iemand hier misschien een handleiding van hoe je de display van een g810 moet vervangen?
Mijn display was kapot dus heb een nieuwe besteld, maar weet totaal niet hoe ik dit moet vervangen.

Enige hulp is welkom.

Verwijderd

ik heb sinds kort een probleem.
ik kan geen smsjes meer versturen maar wel ontvangen, en ik kan bellen en gebeld worden!
als ik een sms verzend komt er te staan dat de sms is 'uitgesteld tot **:**-tijd'

daarna krijg ik deze foutmelding :
[i]Algemeen:
Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer 't opnieuw.

1: mijn geheugen is niet vol... heb alles al zo'n beetje verwijderd.
2: heb geen enkele toepassing open staan!

en om et nog vreemder te maken kon ik afgelopen weekend wel sms'en... maar sinds gisterochtend weer niet
alle hulp is welkom!
bij voorbaat dank!

Verwijderd

Als ik XTRA wil installeren staat er "Xtra data download"en "Valid time of data"
Klik ik op de eerste dan komt er een melding "You may be charged for downloading XTRA.bin. Continue?
Klik ik op yes dan krijg ik de volgende melding "Xtra data download fail".

Kan iemand mij uitleggen hoe ik Xtra kan downloaden?
Alvast bedankt.

Verwijderd

sinds een paar dagen kan ik mijn tonen niet meer wijzigen op mijn G810. Als ik bijv. mijn beltoon wil aanpassen gaat hij zoeken en komt vervolgens met 'Selecteer toon:" -> "Geluiden downldn" of "Uit". Ik kan geen ringtone meer kiezen die op mijn geheugenkaartje of op mijn telefoon staan.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:12:
sinds een paar dagen kan ik mijn tonen niet meer wijzigen op mijn G810. Als ik bijv. mijn beltoon wil aanpassen gaat hij zoeken en komt vervolgens met 'Selecteer toon:" -> "Geluiden downldn" of "Uit". Ik kan geen ringtone meer kiezen die op mijn geheugenkaartje of op mijn telefoon staan.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?
Ik kom er net achter dat wanneer ik mijn geheugenkaartje uit de telefoon haal bovenstaand probleem verdwenen is. Blijft wel vaag overigens.

• Baddie09
  • Laatst online: 23-10 10:46
Weet iermand hoe je het klepje van de foto camera kunt deactiveren? Ook ik heb last van een lam klepje.
ik heb al een cover geprobeerd maar deze blijven bij mij ongeveer een week goed en dan is ie gebroken, beejte dure oplossing dus. (buiten het feit dat ik erg veel opmerkingen krijg of ik een condoom om mijn telefoon heb gestopt :-0 )

Nu wil ik het klepje deactiveren zodat het toetsslot niet er af gaat (en de camera aan) wanneer de klep open gaat.

Ik neem aan dat meer mensen dit willen.

bart

• fopspeen
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:24:
ik heb sinds kort een probleem.
ik kan geen smsjes meer versturen maar wel ontvangen, en ik kan bellen en gebeld worden!
als ik een sms verzend komt er te staan dat de sms is 'uitgesteld tot **:**-tijd'

daarna krijg ik deze foutmelding :
[i]Algemeen:
Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer 't opnieuw.

1: mijn geheugen is niet vol... heb alles al zo'n beetje verwijderd.
2: heb geen enkele toepassing open staan!

en om et nog vreemder te maken kon ik afgelopen weekend wel sms'en... maar sinds gisterochtend weer niet
alle hulp is welkom!
bij voorbaat dank!
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

Ik zit nu met hetzelfde probleem! :?

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik meerdere files kan selecteren in bijvoorbeeld de file-manager? Ik ben een noob als het om Symbian gaat.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste