ik ook hoor. ik ben semi-raidleader.. ik bash een beetje op sommige mensen.. als ik mensen in gruul zonder een flask rond zie rennen, word ik boos. simpelweg omdat het ten eerste HEEL makkelijk is om aan te komen met de daily (4 daily's x 15 apexis shard = 60 shards=6 pots) en daarnaast zijn ze spotgoedkoop op AH. misschien 1G per stuk. Raidwarning 2x gespammed met trade me for pots (ik was zo vriendelijk om 40 van die dingen te scoren) en dan sta je net voor het hek van gruul en zie je nog steeds 4 mensen zonder flask..Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:22:
[...]
Jawel, maar ik heb oneindig apexis shards, dus die kwamen mooi van pas. Gewone flasks zijn nogal prijzig en na vorige raid 150g (flasks x2, pots, repairs) te hebben uitgegeven, vond ik dat ik wel even mocht minderen. Zo hard kan ik nou ook weer niet grindenDus ik mis nu een klein beetje stamina (100 hp ongeveer) en gain een minimiem beetje dodge, dus zo erg is het niet. Maar flask is flask
En onze raidleader kickt op pot-slikkende mensen.
zeggen ze tegen mij "why didnt you trade mé"... zucht. eigenlijk zou je zo een gast direct van de raid moeten kicken...
buff-food is ook zoiets.. de guildregels zijn nog niet bekend, dus ik kan nog weinig uitrichten. Als die eenmaal online staan, zal ik wel eisen (ja ik weet het, eisen) dat iedereen naar firstkill attempts minimaal buff-food bij zich heeft, en ook een flask voor gruul, of anders guardian + offensive pot..