Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 149 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.922 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:22:
[...]

Jawel, maar ik heb oneindig apexis shards, dus die kwamen mooi van pas. Gewone flasks zijn nogal prijzig en na vorige raid 150g (flasks x2, pots, repairs) te hebben uitgegeven, vond ik dat ik wel even mocht minderen. Zo hard kan ik nou ook weer niet grinden :) Dus ik mis nu een klein beetje stamina (100 hp ongeveer) en gain een minimiem beetje dodge, dus zo erg is het niet. Maar flask is flask :P En onze raidleader kickt op pot-slikkende mensen.
ik ook hoor. ik ben semi-raidleader.. ik bash een beetje op sommige mensen.. als ik mensen in gruul zonder een flask rond zie rennen, word ik boos. simpelweg omdat het ten eerste HEEL makkelijk is om aan te komen met de daily (4 daily's x 15 apexis shard = 60 shards=6 pots) en daarnaast zijn ze spotgoedkoop op AH. misschien 1G per stuk. Raidwarning 2x gespammed met trade me for pots (ik was zo vriendelijk om 40 van die dingen te scoren) en dan sta je net voor het hek van gruul en zie je nog steeds 4 mensen zonder flask..

zeggen ze tegen mij "why didnt you trade mé"... zucht. eigenlijk zou je zo een gast direct van de raid moeten kicken...

buff-food is ook zoiets.. de guildregels zijn nog niet bekend, dus ik kan nog weinig uitrichten. Als die eenmaal online staan, zal ik wel eisen (ja ik weet het, eisen) dat iedereen naar firstkill attempts minimaal buff-food bij zich heeft, en ook een flask voor gruul, of anders guardian + offensive pot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Bokkie schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:59:
spec soulink siphon life, en stack spelldmg en stamina, zet steeds voor je begint je felpuppy op stay buiten bereik van cleaves/aoe van de te tanken mobs doe alsof je in een arena zit :P
Ok, dan ga ik daar eens na kijken, ben nu ook erachter gekommen dat de VW, en niet de Felguard, een hele goeie offtank kan zijn, mist goed gespeeld/geheald.

Moet ik dan zelf ook +defense rating halen, of juist alles op +stam en +dmg gooien?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:22:
[...]

Jawel, maar ik heb oneindig apexis shards, dus die kwamen mooi van pas. Gewone flasks zijn nogal prijzig en na vorige raid 150g (flasks x2, pots, repairs) te hebben uitgegeven, vond ik dat ik wel even mocht minderen. Zo hard kan ik nou ook weer niet grinden :) Dus ik mis nu een klein beetje stamina (100 hp ongeveer) en gain een minimiem beetje dodge, dus zo erg is het niet. Maar flask is flask :P En onze raidleader kickt op pot-slikkende mensen.
Apexis Shards kan je niet vendorren, BEM-flask wel. Fijne manier om van je oneindige stack Apexis Shards een oneindige hoeveelheid goud te maken :+

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
unstable flask of the beast, vanuit warrior(tank) oogpunt
Increases Agility by 20, Strength by 20, and Stamina by 30

20 agi = wat dodge + armor(altijd leuk)
20 str = meer block
30 sta = 300 meer hp bij default.
echter boven op die stats komt nog 10% (kings) + 5% meer hp van tauren racial(als je tauren bent).

ik vind het jammer dat flasks niet sta based zijn, ik zou graag 50 sta hebben ipv 500 hp.
mdmeijer schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Apexis Shards kan je niet vendorren, BEM-flask wel. Fijne manier om van je oneindige stack Apexis Shards een oneindige hoeveelheid goud te maken :+
23 s :)

[ Voor 20% gewijzigd door Kevinp op 13-02-2008 10:35 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28
Dennism schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:17:
[...]

Lijkt me vrij voldoende, zijn echter fortification flasks niet een stuk beter dan die gruuls lair crap dingen. Heb bij ons eigenlijk nooit iemand die gruuls lair flasks zien gebruiken. Altijd iedereen met fortification/supreme power en mighty restoration. Pure death bestond nl nog niet toen wij gruul leerden.
Unstable Flask of the beast is 30 stamina en 20 strength en agility. Flask of fortification is 500 health en 10 defense. Aangezien Fort flask minimaal 35g kosten en ik dus meestal voor fort + agi elixir ga (als tank) is UFotB beter (schaalt ook nog eens met BoK). Bovendien zijn de UFotB practisch gratis.

@ Kevinp inderdaad, echter is die 20 str 1 block en 20 Agi 40 armor beide niet echt relevant, de extra dogde icm de extra threat van extra AP en crit zijn echter wel interesant.

[ Voor 10% gewijzigd door Nivado op 13-02-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 18:46
Samen met Okke gisteren inderdaad een Karazhan run gedaan. Prince zat zo rond de 75-80%. Voor een eerste try met 9 man is dat toch best netjes dacht ik. Toen kregen we een Infernal midden op onze ranged group met daarbij ook nog Enfeeble. Dat was onze wipe oorzaak. Het voor mij de eerste keer als Spotter, is wel ff wennen dat ik nu de Star mark ben ipv dat ik zelf Star moet huggen. We gaan steeds makkelijker door Karazhan heen dus op Prince zullen we snel genoeg weer een aantal tries kunnen doen. Mensen moet alleen nog even doorkrijgen dat Star heilig is in dat gevecht en dat je echt letterlijk IN de Star moet gaan staan. Daar ging het bij de positioning nog een beetje mis van sommige mensen.

Daarnaast ook een aantal nieuwe healing macro's gemaakt, ipv klikken is het nu [target=mouseover] healing wat ik doe. Op die manier kan ik veel sneller reageren, hotkey 1 t/m 5 zijn nu gebind aan Primary healing macro's. Earth Shield doe ik nog wel clicketyclick. Misschien daar ook maar iets voor schrijven.

Na Karazhan nog een full guild run naar Heroic Ramparts gedaan waar we eigenlijk doorheen liepen te fluiten tot op een bepaald punt waar we het voor elkaar kregen om 3 keer te ninja pullen. Nog wat moeite gehad met de Dragon welke de neiging had om achter mij als Healer aan te gaan. Op een gegeven moment had ik er genoeg van, heb ik me maar laten 2-shotten door het rotbeest en gelijk ge-ankhed. Innervate + Mana Tide + Water Shield, toen ging ie ook zonder problemen neer. 3 Epics rijker aan het eind van de avond en 23g aan Repair costs armer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Oneindig was wellicht wat overdreven... ik heb er rond de 1000, 50 nodig voor 5 flasks, en 3 per mana pot :P Dus dat zit wel goed... zoiets zouden ze voor elke (raid)instance moeten doen.

Ben nu ook coilfang armaments aan het verzamelen om in te ruilen voor pots voor SSC (waar we vast binnenkort beginnen denk ik?), maar ik vraag me af of dat wel kosteneffectief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heeft iemand trouwens een beetje goede guildregels voor een semi-casual guild..? Ik weet nog niet precies of we gaan zitten tussen casual en die-hard, lieft wel, maar ligt niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:41:
[...]

Oneindig was wellicht wat overdreven... ik heb er rond de 1000, 50 nodig voor 5 flasks, en 3 per mana pot :P Dus dat zit wel goed... zoiets zouden ze voor elke (raid)instance moeten doen.

Ben nu ook coilfang armaments aan het verzamelen om in te ruilen voor pots voor SSC (waar we vast binnenkort beginnen denk ik?), maar ik vraag me af of dat wel kosteneffectief is.
Denk dat gewone pots goedkoper zullen zijn. Bij ons gaan Armaments voor 10G op de AH van de hand, mana pots iets van 15G per stack van 5. En flasks zou je van Mark of the Illidari moeten krijgen van je guild.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:42
BootVluchteling schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:41:
heeft iemand trouwens een beetje goede guildregels voor een semi-casual guild..? Ik weet nog niet precies of we gaan zitten tussen casual en die-hard, lieft wel, maar ligt niet aan mij.
Ik heb met onze guild wel gemerkt dat het lastig is om een transitie te doen van echt casual naar semi-hardcore.
Over het algemeen houdt het in dat er mensen weg gaan, omdat ze te casual zijn voor 25 mans en de focus op kara verdwijnt. Bedenk dus goed waar je heen wil. Het is lastig, met name ook om mensen die wel hardcore willen zijn tevreden te houden. Je gaat een moeilijke periode tegemoet waar de ene helft wil progressen en de andere helft het allemaal wel prima vindt en rustig aan wil doen. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens de beste enchant voor de [Staff of beasts] voor een feral druid?

Ik las dat de strength enchant niet kan op two-handers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:44:
En flasks zou je van Mark of the Illidari moeten krijgen van je guild.
Mja, we gaan voor het eerst Gruul doen he :P We hebben die marks vast nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Ja bij ons is het ook een beetje bizar aan het worden.
Als er raids worden georganiseerd (Kara/ZA/Gruul) zijn de singups direct vol, maar wanneer de raid daar is, zijn er no-shows en af en toe noobgedrag (afk, geen concentratie,....)

Nu zijn er al 2-3 dagen geen raids meer georganiseerd en zijn er whines waarom er niets georganiseerd is.

We zijn een casual guild, maar voor mij is er nog altijd een verschil tussen casual zijn en slacker zijn. Ik heb niet de tijd om 4 dagen/week 3-4u te raiden, maar toch sta ik (in tegenstelling tot anderen) op tijd en prepared klaar als de raid begint (of zou moeten beginnen)

Ik vind dat er meer "regels" moeten komen, maar daar zal nog een tijdje over gediscussiëerd moeten worden binnen de guild zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:01:
Vanavond mijn eerste (baby)stapjes in de 25 man raids. Na tijden niet meer geraid te hebben, gaat het er dan nu toch van komen. We zijn in ZA inmiddels op de 5de baas (4 aspecten dood) en proberen vanavond Gruul. Ik hoop mee te kunnen op mijn paladintank, maar kan iemand mij zeggen of mijn gear goed genoeg is (paladintank)?
Ik heb unbuffed rond de 13k of 14k hp en ongeveer 16,8k armor. Verder de standaard 35% dodge+parry en de rest block uiteraard. Mijn spelldamage weet ik niet precies, maar zit redelijk ok. Rond de 300 schat ik.

Ik heb inmiddels 5 flasks (BEM beast dingen), 15 wizard oil (42 spelldmg) en 60 mana potions bij. 3 Reserveschilden en genoeg goud voor 4x compleet rood.

I am (hopefully) prepared.
Ik zit in een guild die reaver net op farm hebben en bezig zijn met lurker, gruul staat al een poosje op farm en we hebben hem ook elke keer in 1 keer neer. maar we komen in ZA niet verder dan 3e baas, dus ik denk dat (als mensen weten wat te doen) gruul geen probleem voor jullie moet zijn. over je prepare, ik denk dat dat dik in orde is... ik wou dat al mijn guild members zo kwamen opdagen =)

suc6 ermee =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:47:
Wat is trouwens de beste enchant voor de [Staff of beasts] voor een feral druid?

Ik las dat de strength enchant niet kan of two-handers?
Major Agility of Savegery lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:49:
[...]

Mja, we gaan voor het eerst Gruul doen he :P We hebben die marks vast nog niet.
Die marks droppen in TK en SSC. Gruul inderdaad niet maar daarvoor zijn die BEM flasks prima geschikt en zoals eerder al gezegd zo goed als voor niks. Iedereen zou die flasks moeten gebruiken, dan zou het een stuk makkelijker worden denk ik. Desnoods organiseer je wat flask runs op de hele uren. Die event van de Sha'tari Skyguard raid op dat ethereal dorp verderop in BEM, voor degenen die met de "standaard" flasks niets kunnen.

Overigens moet je voor die Mark of the Illidari wel exalted met Aldor/Scryer (een van de twee), Sha'tar en Cenarion Expedition zijn om ze in te kunnen leveren bij de vendor in de Aldor en Scryer banks.

[ Voor 13% gewijzigd door redfoxert op 13-02-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
TroX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:44:
[...]

Ik heb met onze guild wel gemerkt dat het lastig is om een transitie te doen van echt casual naar semi-hardcore.
Over het algemeen houdt het in dat er mensen weg gaan, omdat ze te casual zijn voor 25 mans en de focus op kara verdwijnt. Bedenk dus goed waar je heen wil. Het is lastig, met name ook om mensen die wel hardcore willen zijn tevreden te houden. Je gaat een moeilijke periode tegemoet waar de ene helft wil progressen en de andere helft het allemaal wel prima vindt en rustig aan wil doen. Succes :)
de guild staat op dit moment een flinke groei door. er is nog niet echt bepaald wát we precies zijn, maar toch proberen we wel elke avond te raiden. Een casual guild doet dit denk ik niet zo snel. Verder houd ik de eisen een beetje strict. Geen groene gems, geen crap enchants en een beetje goede voorbereiding. Voordat er mensen weer leuk oude reacties van mij naar boven halen, ik ben ook zo geweest, maar nu niet meer..

Wordt gewoon even de komende 2 weken aankijken. denk dat gruul wel haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

UTwizard schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:36:
Samen met Okke gisteren inderdaad een Karazhan run gedaan. Prince zat zo rond de 75-80%. Voor een eerste try met 9 man is dat toch best netjes dacht ik.
Vind het zeker een leuk gevecht, geeft weer een uitdaging aan Kara, want de eerste 5 bosses zijn nu echt wel simpel. Maar inderdaad heeft de positionering nog wat werk nodig, ook bij mij. :)

Verbaasde me wel hoeveel mensen echt hun mond hielden tijdens tactics, wat dat betreft leren ze wel. :) Nu alleen nog zorgen dat iedereen ook een Bossmod heeft, maakt het voor iedereen ook een stuk makkelijker.
Daarnaast ook een aantal nieuwe healing macro's gemaakt, ipv klikken is het nu [target=mouseover] healing wat ik doe.
Misschien moet ik dit ook eens proberen, al heb ik tot nu toe nog geen problemen gehad. Vind klikken wel fijn ergens, voor me gevoel meer zekerheid (wat natuurlijk onzin is). :)
Na Karazhan nog een full guild run naar Heroic Ramparts gedaan waar we eigenlijk doorheen liepen te fluiten tot op een bepaald punt waar we het voor elkaar kregen om 3 keer te ninja pullen.
Had best mee willen gaan, eindelijk eens een Heroic die wel lekker loopt. :) Maargoed, was tijd voor bed, en één healer is natuurlijk wel genoeg ook. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren met de guild voor het eerst kara gedaan.

Setup:

2x paladins ( 1 prot (offtank) en 1 holy)
1x shaman (Resto)
2x Mage (Beide frost)
1x priest (holy)
1x Warrior (Prot, main tank)
2x Rogue's (combat specced)
1x Warlock (ik :p)

Aangezien dit voor bijna iedereen de eerste raid was, was iedereen wel wat gespannen.
Gelukkig wel allemaal buff food + pots gekocht.
Wij hadden Attumen en Maiden op het programma staan en eventueel moroes als beide snel neergingen.
Trash voor attumen ging snel een effectief neer, eenmaal bij attumen aangekomen nog even de tactics besproken.
Attumen ging snel down, mooie en clean kill 1 dode :P
En hij dropte hele mooie gloves: Handwraps of the flowing thought en deze won ik in de roll :D
De stemming was goed dus gelijk doorgestoomd naar maiden.
op een of andere reden wilde deze niet dood, tactics besproken en ons daar goed aangehouden maar ze wilde niet sterven, 3 keer geprobeerd best try was 50%. heeft hier iemand nog tips voor ?
Daarna gingen we nog even kijken bij moroes, maar bij een gebrek aan focus op de trash gewiped en de raid gestopt.

Een goede eerste ervaring al met al :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Nivado. Word denk agility, daar heb je als feral meer aan. Dodge, crit, ap, armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat eerst in een casual guild waar 25's mans aan het uitsterven waren... nu zit ik in een nieuwe guild, een soort van semi hardcore... we hebben 6 raid per week (2 op zondag) waarbij gemiddeld 30 inschrijving per raid zijn. als we 25 man gaan beginnen we bij reaver en eindigen bij gruul =) of ander 60g repairs van lurker =P

de regels is 50% van de raids op komen dagen, Ventrilo hebben en aadons; omen + biggmodwings. daarnaast vind ik oons dkp system erg mooi. bioj me4 oude guuld als er een drop was koste dit ALtijd dkp. daarom gingen mensen drops laten de'en terwijl ze het wel konden gebruiken maar "sparen" voor tier.... daar heeft je guild nix aan en hebben ze vrijwel geen progress. bij me nieuwe guild kost het alleen dkp als er meerdere needers zijn. als je de enigste bent die het nodig heeft kost het 50% van normale prijs. als het voor off spec is kost het je 2 shards. hiermee kan je soms als je een uber drop krijgt een GRATIS ench van de guildbank krijgen. dit systeem werkt super.

ik hoop dat je hier wat mee kan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zeg duidelijk hoe vaak je raid, zodat iedereen het weet.
Je mag kommen, maar het hoeft niet.
Als je komt, wees wel voorbereid, want anders ben je uren bezig met de tactics(Slechte ervaringen mee op Gruul, zag me pots+buffs wegtikken omdat mensen de tactics etc niet lezen.)

Problem is wel dat als je richting 25 mans gaat, dit een beetje toewijding vereist, en voor sommigen casual spelers kan dit al teveel zijn, of alleen het feit dat de g-chat ineens stiller is, kan ervoor zorgen dat sommigen /gleave doen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

misschien heb ik iets gemist Tom, maar ben je van guild veranderd? Dacht dat je ergens in BT rondliep..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy33 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:11:
misschien heb ik iets gemist Tom, maar ben je van guild veranderd? Dacht dat je ergens in BT rondliep..
ja, je heb flink wat gemist. maar je zit wel goed.. mn main (warlock) en pally zaten in een guild genaamd "default".. alleen de laatste tijd ging het bergafwaards.. slackers, 15 minuten pauze na een wipe, ging nergens om..

mensen ook die gewoon geen gold hadden. ik snap daar echt niets van.. dan snap je het spel niet..

uiteindelijk raid-stop. geen enkele end-raiding guild heeft nog locks nodig, dus zou ik teruggaan naar een paar minder goede guilds met imo sommige grote noobs.. had ik geen trek in. nu dus lekker prot pally gearen in kara en van voor af aan beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

deadsy33 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:11:
Nee dat is zijn leet pally die nu bij gruul rondhangt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
weeeeee :9~ deze week voor het eerst vashj met onze guild gekilled.
De 3e try op de 3e avond is het ons gelukt met 0 deaths en 2 combat resses :p

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/5323/vashjuj5.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/5323/vashjuj5.th.jpg

Deze week op menu kaart: Keal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Wootlock schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:04:
op een of andere reden wilde deze niet dood, tactics besproken en ons daar goed aangehouden maar ze wilde niet sterven, 3 keer geprobeerd best try was 50%. heeft hier iemand nog tips voor ?
Holy Priest zit op Dispel Duty, iedere Holy Fire debuff moet zo snel mogelijk worden gedispelled anders wordt het voor de healers al snel te veel. Shaman kan Grounding Totem neerzetten welke ook Holy Fire absorbeert. Melee staat in een 'driehoek' om Maiden heen.

De rest van de raid staat op de eerste tree van het plateau waar Maiden ook op staat, iedereen tussen zijn eigen 'setje' pilaren. Op die manier sta je uit range van Maiden's Consecration maar wel in range voor healing. Het is dus ook belangrijk dat Maiden precies wordt getankt op de plek waar ze staat, anders wordt de raid alsnog geraakt door Consecration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

UTwizard schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:19:
[...]

Holy Priest zit op Dispel Duty, iedere Holy Fire debuff moet zo snel mogelijk worden gedispelled anders wordt het voor de healers al snel te veel. Shaman kan Grounding Totem neerzetten welke ook Holy Fire absorbeert. Melee staat in een 'driehoek' om Maiden heen.

De rest van de raid staat op de eerste tree van het plateau waar Maiden ook op staat, iedereen tussen zijn eigen 'setje' pilaren. Op die manier sta je uit range van Maiden's Consecration maar wel in range voor healing. Het is dus ook belangrijk dat Maiden precies wordt getankt op de plek waar ze staat, anders wordt de raid alsnog geraakt door Consecration.
4 melee helpt ook niet misschien hadden ze de prot pala mee kunnen laten healen anders krijg je telkens die chain dmg van teveel melee. En laat je melee verspreiden om haar heen met deadly boss mods kan je nog mooi zien of je te close staat.
Met 3 disspellers moeten ze toch makkelijk kunnen disspellen dan hoeft die priest ook niet alleen daarop te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:47:

Ik las dat de strength enchant niet kan of two-handers?
Altijd agility kiezen voor een feral.
Dus voor je staff idd 35.
Agility >> Str > hit > crit

Chech anders even de druid wiki, erg veel goede info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

En ik weet niet of ze dat deden, denk 't wel, maar de Paladin's Blessing of Sacrifice op de tank laten casten, zodat ze tijdens Rependence kunnen door healen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:35:
[...]

4 melee helpt ook niet misschien hadden ze de prot pala mee kunnen laten healen anders krijg je telkens die chain dmg van teveel melee. En laat je melee verspreiden om haar heen met deadly boss mods kan je nog mooi zien of je te close staat.
Met 3 disspellers moeten ze toch makkelijk kunnen disspellen dan hoeft die priest ook niet alleen daarop te focussen.
Mischien is het niet handig om de offtank pala te laten healen maar hij kan zeker ook op dispell duty staan, ook is het mischien handig op wowwikki andere tactics te lezen of youtube de how too video te bekijken, zorg dat iedereen duidelijk weet wat hij/zij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Iemand enig idee waaneer 2.4 komt, dat gisteren ergens datum te hebben gezien, maar kan deze niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:39:
[...]

En ik weet niet of ze dat deden, denk 't wel, maar de Paladin's Blessing of Sacrifice op de tank laten casten, zodat ze tijdens Rependence kunnen door healen. :)
op de tank te laten casten zodat deze door kan heale?? die was duidelijk... maar holy pala kan wel buble in rependence casten opzichzelf zodat deze door kan healen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Darkasantion schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:40:
Iemand enig idee waaneer 2.4 komt, dat gisteren ergens datum te hebben gezien, maar kan deze niet terug vinden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:40:
ben ik ook erg benieuwd naar =)

alle resto spells in ToL omg xD heroics here i come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

UTwizard schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:19:
[...]

Thanks !
Donderdag staat er weer een raid geplanned, dan zal ik deze tactiek eens aankaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Ik heb gisteravond weer een PvP item gekocht, en heb nu 271 resilience, best aardig dacht ik zo.

Alleen mijn AP wordt steeds lager, zit nu al onder de 1300, en ik vraag me af wat nou eigenlijk een beetje goed is wat AP betreft voor PvPende Rogues ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:41:
[...]

op de tank te laten casten zodat deze door kan heale?? die was duidelijk... maar holy pala kan wel buble in rependence casten opzichzelf zodat deze door kan healen...
Lezen aub.

Door dat een Paladin BoS op de tank cast, ontvangt de Paladin een beetje dmg tijdens Rependence (tank wordt immers altijd geraakt), door die dmg zal de Paladin zijn Rependence breken en kan die de tank verder healen terwijl de rest CC'ed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:41:
Zodat de pala door kan healen.

Pala 1 cast BoSacrifice op tank, eventueel cast pala 2 BoSacrifice op pala 1. Repentance, tank pakt dmg van consecration, pala 1 pakt een beetje dmg door BoSacrifice op tank, pala 2 pakt een beetje dmg door BoSacrifice op pala 1 en beiden komen daardoor uit repentance. (breekt als je dmg pakt) Gevolg: twee vrije healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:45:
[...]

Lezen aub.

Door dat een Paladin BoS op de tank cast, ontvangt de Paladin een beetje dmg tijdens Rependence (tank wordt immers altijd geraakt), door die dmg zal de Paladin zijn Rependence breken en kan die de tank verder healen terwijl de rest CC'ed is.
hehe srry ^^ zit op me werk en daar is vrijwel alles geblockt.. ik dat dat sacrifice die blessing was dat de pala zichzelf opofferde en leek me nogal vaag,... dat wad DE waar ik mee in de war was

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:43:
[...]

ben ik ook erg benieuwd naar =)

alle resto spells in ToL omg xD heroics here i come!
Je bedoelt Healing Touch in Tree of Life? Waar haal je die info vandaan, want ik zie het niet staan in de test patchnotes.

Btw wel leuk om nog een Eonar speler tegen te komen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 13-02-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:48:
[...]

hehe srry ^^ zit op me werk en daar is vrijwel alles geblockt.. ik dat dat sacrifice die blessing was dat de pala zichzelf opofferde en leek me nogal vaag,... dat wad DE waar ik mee in de war was
Dat is Devine Intervention (en ik ben een pala noob :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:14:
Gisteren niet gefailed bij Teron Gorefiend \o/

* ImdaMned is so happy :D

No wall of shame for me !

Oh, en een nette steady 1500+ dps op gorefiend : )
Nub dps, jammer van de 4 % wipe.
Vanavond ZA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:51:
[...]

Je bedoelt Healing Touch in Tree of Life? Waar haal je die info vandaan, want ik zie het niet staan in de test patchnotes.
Stond op wowwikki vorige week, wist niet dat de testnotes al beschikbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 15:18

Croga

The Unreasonable Man

Yahoo! Gisteren Kaelthas Sunstrider gedood!

Eergisteren was onze vierde try-avond. Op de eerste avond is Phase 1 redelijk onder controle gekomen. Op de tweede avond kregen we Phase 2 onder controle (tot het punt waar de 4 aan het begin van Phase 3 goed opgepakt werden). Derde avond kregen we de vier adds dood maar stierven vervolgens aan Phoenixes. Afgelopen Maandag was Phase 3 dusdanig onder controle dat we phase 4 fatsoenlijk in konden en hadden we de eerste aanvaring met Phase 5. 9% was het beste van die avond.

Gisteren op de derde try ging hij dan eindelijk neer. Raar genoeg heb je vanaf dat moment het idee dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is, als je maar niet te hard schrikt van een stapel zwevende wapens, 6 targets tegelijk op (5 op de laatste try en de axe was bijna dood), of in de lucht zweven met het gevoel dat je zwemt :)

Meteen Ultra-safe naar Gadgetzan getransport. Mount Hyjal lijkt mij persoonlijk de leukste instance in het spel. Dat blijkt ook wel nadat Rage Winterchill op de eerste poging een gruwelijke dood sterft. Prachtig die AOE gevechten als Warlock zijnde. Anatheron bleek wat lastiger en na twee tries (54%) de avond beeindigt met een tripje naar Black Temple. Volgende week eens serieus zaken doen in MH en BT. Het lijkt me dat Gruul en Magtheridon nu wel permanent van het schema verwijdert kunnen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:39:
[...]

Mischien is het niet handig om de offtank pala te laten healen maar hij kan zeker ook op dispell duty staan, ook is het mischien handig op wowwikki andere tactics te lezen of youtube de how too video te bekijken, zorg dat iedereen duidelijk weet wat hij/zij moet doen.
Waarom zou je iemand op disspell duty zetten je kan toch tussen healen door gewoon disspellen zeker als er 3 zijn dan heb je ook geen ranged issues. Wij hebben nooit 1 dedicated.
Pom is btw ideaal op de melee daar, net als circle of healing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
MantaMania schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:08:
[...]

Waarom zou je iemand op disspell duty zetten je kan toch tussen healen door gewoon disspellen zeker als er 3 zijn dan heb je ook geen ranged issues. Wij hebben nooit 1 dedicated.
Niet dedicated inderdaad, maar het is wel van belang dat iedereen die kan dispellen, dat ook echt doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:52:
[...]

Nub dps, jammer van de 4 % wipe.
Vanavond ZA ?
Poker/catan/munchkin/machiavelli etc in de planning voor vanaaf. Had anders graag mee gewild. Need badges / caster dagger / caster sword / haste cloak en natuurlijk de trinket die nog niet gedropped is : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Collega kwam net met Vashj tactics trouwens, interessant om te lezen denk ik, ook voor mensen die er niks aan hebben. :9

Phase 1: http://www.nvguild.org/images/vashjstrat1.jp_
Phase 2: http://www.nvguild.org/images/vashjstrat2.jp_
Phase 3: http://www.nvguild.org/images/vashjstrat3.jp_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

is er ooit gezegt dat er niet gehealed wordt als je dispel duty staat? alsof een mage met cc niet dpsed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Chainlol ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:43:
[Maiden verhaaltje]

Thanks !
Donderdag staat er weer een raid geplanned, dan zal ik deze tactiek eens aankaarten
Als je per ongeluk een shadow priest mee hebt kan je ook die op dispel duty zetten, heb ik zelf ook ontzettend vaak moeten doen zonder enig probleem. Is misschien iets handiger, dan kan de healer zich gewoon op het healen blijven richten.
Je kan natuurlijk ook iedere dispeller zeggen dat ze moeten opletten, maar ik denk dat het toch handig is als je iemand aanwijst om het te doen, anders kan iedereen zoiets hebben van 'ach, dat doet een van de anderen nu wel ff'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net even het topic aan het doorlezen en lees steeds over tries op prince en dat er een hoop wordt rondgelopen ed. Ik ben al een tijdje niet meer in Karazhan geweest dus weet niet of dit nog van toepassing is. Maar hoe wij het altijd deden was Prince op een bepaalde plek tanken met een warrior tegen de 'muur' aan. En de DPS en healers stonden tegen de deur aan keihard te nuken. Dit maakte het echt het makkelijkste gevecht in heel KZ en het enige waar je op moest letten was dat je niet OOM ging. Ik weet overigens niet meer of we toen ook melee DPS hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:16:
[...]

is er ooit gezegt dat er niet gehealed wordt als je dispel duty staat? alsof een mage met cc niet dpsed....
ik bedoel meer waarom zou je dan iemand aanwijzen als disspeller tis toch gewoon wie het snelst is en in range staat??
Croga schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:56:
Yahoo! Gisteren Kaelthas Sunstrider gedood!

Eergisteren was onze vierde try-avond. Op de eerste avond is Phase 1 redelijk onder controle gekomen. Op de tweede avond kregen we Phase 2 onder controle (tot het punt waar de 4 aan het begin van Phase 3 goed opgepakt werden). Derde avond kregen we de vier adds dood maar stierven vervolgens aan Phoenixes. Afgelopen Maandag was Phase 3 dusdanig onder controle dat we phase 4 fatsoenlijk in konden en hadden we de eerste aanvaring met Phase 5. 9% was het beste van die avond.

Gisteren op de derde try ging hij dan eindelijk neer. Raar genoeg heb je vanaf dat moment het idee dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is, als je maar niet te hard schrikt van een stapel zwevende wapens, 6 targets tegelijk op (5 op de laatste try en de axe was bijna dood), of in de lucht zweven met het gevoel dat je zwemt :)

Meteen Ultra-safe naar Gadgetzan getransport. Mount Hyjal lijkt mij persoonlijk de leukste instance in het spel. Dat blijkt ook wel nadat Rage Winterchill op de eerste poging een gruwelijke dood sterft. Prachtig die AOE gevechten als Warlock zijnde. Anatheron bleek wat lastiger en na twee tries (54%) de avond beeindigt met een tripje naar Black Temple. Volgende week eens serieus zaken doen in MH en BT. Het lijkt me dat Gruul en Magtheridon nu wel permanent van het schema verwijdert kunnen worden ;)
Ahhhh ik had je naam ff niet zien staan. Grats man jullie hebben echt super progress zeg. wij moeten nog beginnen aan keal. Maar top gedaan en altijd leuk als je daarna meteen nog een kill hebt ;)

[ Voor 70% gewijzigd door MantaMania op 13-02-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:03:
Ik ben net even het topic aan het doorlezen en lees steeds over tries op prince en dat er een hoop wordt rondgelopen ed. Ik ben al een tijdje niet meer in Karazhan geweest dus weet niet of dit nog van toepassing is. Maar hoe wij het altijd deden was Prince op een bepaalde plek tanken met een warrior tegen de 'muur' aan. En de DPS en healers stonden tegen de deur aan keihard te nuken. Dit maakte het echt het makkelijkste gevecht in heel KZ en het enige waar je op moest letten was dat je niet OOM ging. Ik weet overigens niet meer of we toen ook melee DPS hadden.
Van het weekend nog geprobeert en dr landde een infernal recht voor de deur, tussen mij en de ranged dps in.

Ik ben toen een stukje verplaatst en de hele ranged group ging voor hun naar links, onder de overhangende muur staan.

[ Voor 0% gewijzigd door redfoxert op 13-02-2008 13:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagboek

gisteravond lol gehad met een wipefest in aq20 .. iemand op met friends list vroeg me mee, en ik ben een beetje contentjunk. dus had zoiets van .. ja .. omdat het anders toch heel lang duurt voordat er weer zoiets gebeurt. maar ondanks dat de helft 70 was (en het een lvl 60 - 20 man raid is) behoorlijk aan het wipen geslagen. beetje te random pug. nauwelijks buffen, nauwelijks tactics bespreken. en op de een of andere manier telkens als we met ressurecten bezig waren kwamen de mobs weer terug om ons weer finaal in de grond te slaan. groep begon steeds kleiner te worden. niemand die kon verklaren waarom het zo k*t ging. dus helaas - einde oefening

toch nog eens stukje van de instance gezien. zelfs heel even mogen tanken... maar dat is ook niet zo'n succes .. ben toevallig (paladin) tank specced - geen idee waarom eigenlijk, ben niet direct een instance liefhebber, maar ik ga er in ieder geval heeeel zelden mee dood in pve XD

anyway .. toen stond ik dus buiten in silithus en besloot meteen maar even de elder coins te zoeken in de buurt (2 in silithus) . en bleek er ook eentje in ZF te staan. die kant uit. geprobeert of ik nog een devilsaur kon vinden in un' goro (daar staat ook een elder) .. maar helaas was er denk ik net een meteoriet langs gekomen en waren ze uitgestorven ofzo :D .. verder ..elder bij uldam. paar van die lopende rotsblokjes er omheen. weer wat solid stone voor me elune lantaarn. en verder naar zf

ik denk . op hoop van zegen erin rennen op me mount en gewoon hopen dat ik het overleef :D
erg grappig - die elder staat dus in de buurt van het zwembad waar godzilla uit gesummoned wordt - you know what i mean- .. en daar staat ook een mob die de hex spell cast ...

heb screenshot thuis ;) .. maar ooit eens een kikker op een paard gezien ?? XD

- nouja (had de elder in gadgetztan al dus) .. dat gehad , doorgelopen naar racetrack en dorpje in 1k needles ..verder naar ferales. daar staan er dus 2 .. eentje in dire maul .. ook grappig. en toen bedacht ik me eens gelezen te hebben dat er voor de kust een eiland ligt met lvl 60-62s Chimaerok die ooit geraid werden voor de cooking material voor een epic recipe. .. nouja .. die ook maar een bezoekje gebracht, best raar gevecht. soort van bubble en reflect iets wat ze hebben , maar gingen toch best gemakkelijk neer uiteindelijk.. een potion en judged seal of wisdom + seal of wisdom ftw ;)

en eigenlijk daar uitgelogd omdat het wat laat begon te worden. straks maar eens verder nutteloos grinden. gewoon voor de fun. misschien wil er nog een of andere gek om nostalgische redenen een voorraadje Dirge's Kickin' Chimaerok Chops maken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
daroy schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:20:
Klein vraagje over een Hunter. Maakt het eigenlijk uit of je een 2H of twee 1H wapens gebruikt? Het gaat denk ik alleen maar om de stats lijkt me?
Zoals iemand al zei zijn de stats het belangrijkst. Nu het is wel zo dat je op lagere levels veel meer one-handers gaat vinden, ook van quest rewards. Als je twee 1H gebruikt heb je dus een veel grotere kans op goeie stats dan met een 2H.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
W00t w00t, Illidari Council down nu, tijd om te gaan focussen op Illidan! Jammer dat het vandaag al weer reset is, dus dat word snel BT clearen zodat we kunnen beginnen met de encounter waar iedereen al bijna een jaar op zit te wachten :P Ik kan iig zeker niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:23:
misschien wil er nog een of andere gek om nostalgische redenen een voorraadje Dirge's Kickin' Chimaerok Chops maken XD
Mail maar naar Cisqo op Outland, horde :D Kheb nog bergen ander spul wat ervoor nodig is. Misschien voor de gein vanavond eens gaan kijken wat ik er in mn eentje kan uithalen. Toen ik nog niet zo in de epics zat ging het net niet zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
zo deden we het ook, en melee dps had pech als d'r dan een infernal spawnde. :D

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:07:
[...]

ik bedoel meer waarom zou je dan iemand aanwijzen als disspeller tis toch gewoon wie het snelst is en in range staat??
klopt maar5 dat schijnt bij ze nog niet egt lekker te werken, als je ze aanstelt als "dispel duty" waar ik overgens niet mee aan kwam dragen, zullen ze zich en meer op focussen en in de hoop dat ze sneller zullen dispellen. ja het is idd logisch om 3 verspreid om maiden neer te zetten en alles te laten dispellen in range =). ik heb zelf ook nog nooit gewiped op maiden (op 1 keer na door een leeroy actie tijdens het buffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiermee heb je nog welleens kans op "evade" bugs waardoor prince weer op 100% komt... er zijn wel infernal vrije spots die veel guilds gebruiken. hierdoor is hij egt erg easy. blizz heeft aangeven nix aan deze fout te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:38
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:05:
bij onze Vashj kills nemen we de volgende classes mee

2 tanks, voor vashj en naga's
3 roogs (1 op naga, 2 op stairs 123 en 1011)
2 dps warriors (stairs 456 en 789)
1 pala,midden healen met rigth fury
2 radom healers voor in het midden
4 healers/depoisoners, voor de 4 trapstukken
4 range dps, voor de 4 trapstukken
1 kiter, liefst Elemental shaman (desnoods laat je een shaman respeccen die wat +dmg gear heeft, dit scheelt enorm (ook voor interupts op priest bij kara :P ))
6 random range dps, liefst met tailoring ivm netjes en liefst locks/SP aangezien die dots kunnen zetten op meerdere targets
Hoezo een Elemental Shammy?

Ben eindelijk beetje bij sinds 2 weke begon bij 148, maar dit is iets wat ik toch wel wil wete, want mijn guild zit nu al een tijdje bij Vashj en ik ben Enhancement shaman met redelijke ele gear dus als het egt zo handig is kan ik het voorstellen aan de GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu al een tijdje met mijn hunter op level 70 als BM, maar wat is nu de beste endgame PVE build, aangezien ik binnenkort KARA in ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Ralfvanw schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:40:
[...]

Ben eindelijk beetje bij sinds 2 weke begon bij 148, maar dit is iets wat ik toch wel wil wete, want mijn guild zit nu al een tijdje bij Vashj en ik ben Enhancement shaman met redelijke ele gear dus als het egt zo handig is kan ik het voorstellen aan de GL
Waarschijnlijk omdat elemental shammies constant frostshock op de strider kunnen doen, welke ook nog is een goede amount aan threath genereert, daarnaast heeft hij een snelle cast op zijn lightningbolt en earthbind totem, dit geeft hem speling om 1 / 2 lightningbolts, chainligtnings te casten welke ook aardige treath genereren.
Ook kan hij zichzelf healen mocht dit mogelijk zijn. En met elemental mastery (evt beserking mits troll) een gegarandeerde frostshock crit om aggro weer terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

Frostshock > hoge threat > 8 seconden 50% slow > valt rennend te casten > is instant > relatieve lage cd

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:41:
Ik speel nu al een tijdje met mijn hunter op level 70 als BM, maar wat is nu de beste endgame PVE build, aangezien ik binnenkort KARA in ga?
BM :)
ik top vrij regelmatig dmg-meters in kara/HC's met mijn build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ralfvanw schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:40:
[...]

meer dmg op shocks, kortere cooldowns, meer aggro, etc

edit: te laat :P

anyway wij deden het altijd met lock kiting, gewoon voldotten, coex erop en af en toe een searing pain

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 13-02-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
deadsy33 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:44:
[...]

Frostshock > hoge threat > 8 seconden 50% slow > valt rennend te casten > is instant > relatieve lage cd
Dus dan loop je gewoon rondjes terwijl je alleen Frost shock doet? Dat zou een Enh shaman of Resto shaman ook moeten kunnen. De enh shaman moet dan wel die 30% ap --> Spell power hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

HellPunk schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:24:
[...]

Zoals iemand al zei zijn de stats het belangrijkst. Nu het is wel zo dat je op lagere levels veel meer one-handers gaat vinden, ook van quest rewards. Als je twee 1H gebruikt heb je dus een veel grotere kans op goeie stats dan met een 2H.
Als je op lvl 70 zit, en je vraag inclusief enchants beschouwd, wil je volgens mij alleen 2H.
Ik heb een epic 2H axe met standaard 80 AP. Inclusief savagery enchant kom ik uit op 150AP.
Dat valt m.i. nooit te halen met 2 x 1H inclusief per one hander +20agi.
Althans, ik heb nog geen enkele 1H gezien met meer dan 55 agi standaard stats :)

Als je niet voor + AP wil gaan (ivm gear-gerelateerde keuze) maar voor + agi, dan valt het wellicht uit naar 2 x 1H ivm. de +20 agi enchant per 1H. (Max +agi enchant op 2H is namelijk +35.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Ralfvanw schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:49:
[...]

Dus dan loop je gewoon rondjes terwijl je alleen Frost shock doet? Dat zou een Enh shaman of Resto shaman ook moeten kunnen. De enh shaman moet dan wel die 30% ap --> Spell power hebben.
Dan nerf je wel een hoop dps als je het een enha of resto shaman laat doen. De striders moeten ook vaak genet zijn, zodat je tijd hebt om chain lightnings ed. te casten. Locks kunnen ook de striders kiten, maar ik heb gemerkt dat het met een ele shaman beter gaat. Voordeel van een shamen tov een lock is dat Frost Shock instant is. Bij kitende locks wil nog een strider nog wel eens wat casters op de stairs omleggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Nivado op 13-02-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
nvm, spuit 85

[ Voor 96% gewijzigd door ImdaMned op 13-02-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nivado schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Dan nerf je wel een hoop dps als je het een enha of resto shaman laat doen. De striders moeten ook vaak genet zijn, zodat je tijd hebt om chain lightnings ed. te casten. Locks kunnen ook de striders kiten, maar ik heb gemerkt dat het met een ele shaman beter gaat. Voordeel van een shamen tov een lock is dat Frost Shock instant is. Bij kitende locks wil nog een strider nog wel eens wat casters op de stairs omleggen.
moet je je locks bitch slappen :P, bos wegklikken, shadowburn, coex, searing voldotten en rondjes lopen :) na elke coex verversing ook een searing pain ertussen. full afflic lock zou geen problemen moeten hebben met aggro, er van uitgaande dat de dps altijd eerst nog een naga moet killen voor ze de strider aanpakken, wat de lock net genoeg tijd geeft om een afdoende threat voorsprong op te bouwen

maar er zijn meerdere manieren om ze te kiten, probeer gewoon wat dingen en kijk wat jullie setup het beste uitkomt, heb ook filmpjes gezien waarin een hunter striders aan het kiten is

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 13-02-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Exitium schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:14:
Collega kwam net met Vashj tactics trouwens, interessant om te lezen denk ik, ook voor mensen die er niks aan hebben. :9

Phase 1: http://www.nvguild.org/images/vashjstrat1.jp_
Phase 2: http://www.nvguild.org/images/vashjstrat2.jp_
Phase 3: http://www.nvguild.org/images/vashjstrat3.jp_
na 6 nachten wipen op vashj kan ik hier hard om lache :d

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Nivado schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:59:
[...]

ik zal et is een x voorstellen aan de GL, kan ik weer is een x mn ele gear uit mn bank halen :D
Alleen zullen de Respecc koste wat minder zijn....

Weet iemand nog een goeie manier om snel veel geld te verdienen ik heb JC en Mining op max, epic flying mount. Ik weet dat ik redelijk wat kan verdiene per dag met dailies maar ivm met stage + raiden heb ik daar bijna geen tijd meer voor.
eendje schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:09:
[...]

na 6 nachten wipen op vashj kan ik hier hard om lache :d
Ik vond ze ook prachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:45:
Ik heb gisteravond weer een PvP item gekocht, en heb nu 271 resilience, best aardig dacht ik zo.

Alleen mijn AP wordt steeds lager, zit nu al onder de 1300, en ik vraag me af wat nou eigenlijk een beetje goed is wat AP betreft voor PvPende Rogues ?
1903 Unbuffed hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Ralfvanw schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:11:
[...]
ik zal et is een x voorstellen aan de GL, kan ik weer is een x mn ele gear uit mn bank halen :D
Alleen zullen de Respecc koste wat minder zijn....

Weet iemand nog een goeie manier om snel veel geld te verdienen ik heb JC en Mining op max, epic flying mount. Ik weet dat ik redelijk wat kan verdiene per dag met dailies maar ivm met stage + raiden heb ik daar bijna geen tijd meer voor.
[...]
Ik vond ze ook prachtig :P
Kopen en verkopen op de AH, kost je ongeveer 10/15 minuten per dag en levert aardig wat op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

MantaMania schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:07:
Ahhhh ik had je naam ff niet zien staan. Grats man jullie hebben echt super progress zeg. wij moeten nog beginnen aan keal. Maar top gedaan en altijd leuk als je daarna meteen nog een kill hebt ;)
Yup, gaat behoorlijk snel inderdaad.. Het mooie is dat het Kael gevecht eigenlijk continue vooruitgang kent. Zelfs al wipe je 20 keer, je komt altijd wel een phase verder. Daardoor voelt het wipen niet aan als een verlies. Bij Vashj kun je 20 keer wipen op Phase 2 zonder het gevoel te hebben dat het beter gaat..

Wat Rage Winterchill betreft: Ik kan iedereen aanraden na de eerste Kael kill meteen naar MH te gaan. Rage Winterchill is grofweg van het niveau Prince als je de truuk bij de deur door hebt. AOE op de 8 waves, tank&spank op Rage zelf en zorgen dat je uit de Death&Decay blijft (die overigens een veel groter oppervlak heeft dan je verwacht).

Nog een maand of twee te gaan naar 2.4 (verwacht ik), eens kijken of we MH en BT voor die tijd kunnen afronden zodat we meteen Sunwell Plateau in kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog ff te twijfelen of ik Mongoose of Executioner op mijn Gladiator's Slicer wil hebben. Ik ben PVP (ShadowStep) ingesteld. Op mijn OH heb ik nog niks (ook niks gepland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:37:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een addon die laat zien hoelang een target immuun is tegen een bepaalde soort CC in PvP door disminishing returns. Maakt het leven weer een stukje makkelijker he. :)

Ook dacht ik dat floating combat text van WoW zelf kon laten zien wanner mjin feral charge up is terwijl ik in een andere form zit. Toch heb ik dit nog nooit voorbij zien komen.

En kun je met ag_unitframes ook laten zien in je party / raid of iemand in range is voor je heals door bijvoorbeeld als ie niet in range is dat het balkje dan rood is? Veel makkelijker met healen in Bg's imo.

EDIT: Ik bedenk nu net nog wat leuks. Is het mogelijk om te laten zien hoeveel damage mijn target(s) krijgen. Dat is handig om dan te zien of mijn hots de healing wel bij kunnen houden dan. :P

Als iemand hier iets van weet, TY. :)
*bumpje*
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:19:
Ik zit nog ff te twijfelen of ik Mongoose of Executioner op mijn Gladiator's Slicer wil hebben. Ik ben PVP (ShadowStep) ingesteld. Op mijn OH heb ik nog niks (ook niks gepland).
Mongoose op MH en executioner op OH. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:20:
[...]
Zou je dat niet andersom doen, aangezien Executioner een beter enchant schijnt te zijn, en je MH een grote proc kans heeft (door specials ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:20:
[...]

*bumpje*

[...]

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Croga schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:16:
[...]

Yup, gaat behoorlijk snel inderdaad.. Het mooie is dat het Kael gevecht eigenlijk continue vooruitgang kent. Zelfs al wipe je 20 keer, je komt altijd wel een phase verder. Daardoor voelt het wipen niet aan als een verlies. Bij Vashj kun je 20 keer wipen op Phase 2 zonder het gevoel te hebben dat het beter gaat..

Wat Rage Winterchill betreft: Ik kan iedereen aanraden na de eerste Kael kill meteen naar MH te gaan. Rage Winterchill is grofweg van het niveau Prince als je de truuk bij de deur door hebt. AOE op de 8 waves, tank&spank op Rage zelf en zorgen dat je uit de Death&Decay blijft (die overigens een veel groter oppervlak heeft dan je verwacht).

Nog een maand of twee te gaan naar 2.4 (verwacht ik), eens kijken of we MH en BT voor die tijd kunnen afronden zodat we meteen Sunwell Plateau in kunnen ;)
O das wel beter vashj is idd behoorlijk demotiverend wat dat betreft. ff door mh en bt stormen zou mooi zijn idd lekker snel naar sunwell ;) Maar oke denk dat je daar ook nog wel een paar leuke tegenstandertjes tegenkomt ;)
offtopic
PS is nou het grootste deel van jullie mensen gewoon van de server of zit er aardig wat transfers bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat me raden die 1903 atp is PVE gear zeker...volgens mij heeft hij het over PVP gear.

Ik heb zelf 205 res op me rogue en kom ook echt niet boven de 1500 atp uit hoor.. :|

edit: ff een klein vraagje, er werd hier laatst genoemd hoeveel hit rating voor een rogue genoeg is in Peeveepee.
Bent ff vergeten en kan het ook nie meer terug vinden, zou ook wel willen rondzoeken maar tsja werk he :P
Iemand? :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:41:
Vraag maar aan Skillz. :p

Die is BM, en met een goede raid spec doet hij echt zieke damage. Bij zijn trial run (om in de guild te komen) probeerde ik hem eens bij te houden met mijn frost mage. Nou mooi niet dus, en zijn gear is nu duidelijk beter. _/-\o_

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

AKooi22 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:37:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een addon die laat zien hoelang een target immuun is tegen een bepaalde soort CC in PvP door disminishing returns. Maakt het leven weer een stukje makkelijker he. :)
Geen idee of het bestaat, zijn er geen nuttige resultaten als je zoekt op iets als 'addon show diminishing return' of iets dergelijks?
Ook dacht ik dat floating combat text van WoW zelf kon laten zien wanner mjin feral charge up is terwijl ik in een andere form zit. Toch heb ik dit nog nooit voorbij zien komen.
Zelf altijd SCT gebruikt dus weet niet of het kan. Misschien mist er nog ergens een vinkje voor het laten zien van cooldowns ofzo?
En kun je met ag_unitframes ook laten zien in je party / raid of iemand in range is voor je heals door bijvoorbeeld als ie niet in range is dat het balkje dan rood is? Veel makkelijker met healen in Bg's imo.
Zelf nooit gebruikt aangezien ik altijd Grid gebruik, maar volgens mij is het wel mogelijk. Zit vast ergens een optie om het aan te geven, geen idee of het ook met een rode balk kan.
EDIT: Ik bedenk nu net nog wat leuks. Is het mogelijk om te laten zien hoeveel damage mijn target(s) krijgen. Dat is handig om dan te zien of mijn hots de healing wel bij kunnen houden dan. :P
Als de health van je target(s) steeds verder zakt weet je dat je HoTs het niet bij kunnen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:35:
[...]

Laat me raden die 1903 atp is PVE gear zeker...volgens mij heeft hij het over PVP gear.

Ik heb zelf 205 res op me rogue en kom ook echt niet boven de 1500 atp uit hoor.. :|

edit: ff een klein vraagje, er werd hier laatst genoemd hoeveel hit rating voor een rogue genoeg is in Peeveepee.
Bent ff vergeten en kan het ook nie meer terug vinden, zou ook wel willen rondzoeken maar tsja werk he :P
Iemand? :)
Ik heb 1903 in PvP gear, gebruik 1 PvE belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:41:

Als de health van je target(s) steeds verder zakt weet je dat je HoTs het niet bij kunnen houden...
No shit sherlock? ;)

grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

Neelon schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:41:
[...]

Vraag maar aan Skillz. :p

Die is BM, en met een goede raid spec doet hij echt zieke damage. Bij zijn trial run (om in de guild te komen) probeerde ik hem eens bij te houden met mijn frost mage. Nou mooi niet dus, en zijn gear is nu duidelijk beter. _/-\o_
hmmjah Frost damage is sowieso minder dan fire :) gister avond in ZA heb ik eigenlijk bij alle gevechten met een 1/49/11 build de dmgmeter gepwned. en onze overige dps is echt niet slecht. (als frostmage kon ik hem niet toppen)

op onze Zuljin kill, stond ik 2% hoger dan nummer 2, Hunter of Ench Shaman weet niet meer precies :)
denk wel dat die hunter aan het slacken was want normaal is hij nogal ziek :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:47:
[...]

Full S3 of wat?

Met S1 ga je dat echt niet redden, of je moet alles op atp gechant en gegemd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

MantaMania schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:34:
PS is nou het grootste deel van jullie mensen gewoon van de server of zit er aardig wat transfers bij?
De guild is origineel gestart door een stuk of 5 transfers. Hoeveel er transfers zijn ondertussen weet ik niet precies maar een groot deel is gewoon "locals" zoals Shaladan/Sukker, Desscent, Dutchpride, ikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:47:
[...]

En dat is in S1? S2? S3? Met hoeveel pieces vindicator of veteran? En welke cape? En hoeveel resi heb je in die gear? Met welke weapons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:37:

Als iemand hier iets van weet, TY. :)
Ik dacht dat Natur enemycastbar?? Dit deed, je zou hem is moeten proberen ik gebruik hem al een tijdje ik vind hem heel handig laat namelijk ook andere cooldowns of timers zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Had zo'n reactie al verwacht. ;)

Maar kom op, is zijn vraag niet ook een beetje "O'rly". Hij wil de damage zien die andere krijgen om zo zelf te kunnen berekenen of zijn HoTs wel voldoende zijn... Is het niet gewoon veel sneller/simpeler om te kijken of (en zo ja, hoe snel) de health zakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Croga schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:49:
[...]

De guild is origineel gestart door een stuk of 5 transfers. Hoeveel er transfers zijn ondertussen weet ik niet precies maar een groot deel is gewoon "locals" zoals Shaladan/Sukker, Desscent, Dutchpride, ikke.
K, snappen Cru en ik gelijk waar het idee vandaan komt dat NiD veel realmtransfer chars heeft. :P /wave trouwens Croga, niet gezien dat jij hier ook komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:50:
[...]

En dat is in S1? S2? S3? Met hoeveel pieces vindicator of veteran? En welke cape? En hoeveel resi heb je in die gear? Met welke weapons?
http://eu.wowarmory.com/c...r=Stormscale&n=Mysteriouz

Full S3/Full Vindicator en Cloak van badges.
Gewoon alles AP gemmen + AP echanten omdat dit gewoon het beste is voor Dps ja
370 ress ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:52:
[...]

Had zo'n reactie al verwacht. ;)

Maar kom op, is zijn vraag niet ook een beetje "O'rly". Hij wil de damage zien die andere krijgen om zo zelf te kunnen berekenen of zijn HoTs wel voldoende zijn... Is het niet gewoon veel sneller/simpeler om te kijken of (en zo ja, hoe snel) de health zakt? :)
euhhm...ja :)

edit: als je naar iemand zijn HP zit te kijken of hij dropt, dan kijk je toch auto naar de damage die hij krijgt?
Zonder damage dropt zijn HP toch niet of wel...dat is dan toch het zelfde als de inkomende damage zien op een MT/OT/DPS? O-)

****confused**** 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Gohan-san schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:47:
[...]

hmmjah Frost damage is sowieso minder dan fire :) gister avond in ZA heb ik eigenlijk bij alle gevechten met een 1/49/11 build de dmgmeter gepwned. en onze overige dps is echt niet slecht. (als frostmage kon ik hem niet toppen)

op onze Zuljin kill, stond ik 2% hoger dan nummer 2, Hunter of Ench Shaman weet niet meer precies :)
denk wel dat die hunter aan het slacken was want normaal is hij nogal ziek :P
Mwa, zit als ik me volbuff (inclusief volle charges van darmoon: crusade trinket) op een kleine 1150 forst damage bonus. Kom je toch een heel eind mee hoor (4k+ crits zijn ook wel lekker trouwens).

Is nu mn alt trouwens, en die zit dikker in de gear dan het overgrote deel van onze mains. :D

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:55:
[...]

K, snappen Cru en ik gelijk waar het idee vandaan komt dat NiD veel realmtransfer chars heeft. :P
En ik ook! Een succesvolle guild met allerlei onbekende namen, vroeg het me al af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:57:
[...]

http://eu.wowarmory.com/c...r=Stormscale&n=Mysteriouz

Full S3/Full Vindicator en Cloak van badges.
Gewoon alles AP gemmen + AP echanten omdat dit gewoon het beste is voor Dps ja
370 ress ofzo...
Ah, dan wil het ook wel idd :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.