Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 149 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 46.593 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252297

met efficient bedoel ik downtime he =) . en goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:01
Speedy55 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:39:
[...]

Misschien wel, maar ik zit op level 66 in terrokar forest, dus die dingen heb ik dan nog niet gevonden. Alles wat ik tot nu toe heb gevonden, vond ik niet echt een verbetering, daarbij heb je ook nog een setbonus.

Maar goed voor mij werkt dit, voor ander hoeft dat helemaal niet, maar hard levelen doe ik zeker :P.
Gaat een stuk harder dan met me priest in ieder geval.
de group quests hebben over het algemeen erg leuke gear zelf heb ik ook lang niet alles quests nog gedaan.

Moet nog een stukje BeM doen, deze ben ik geskipped omdat ik ff snel van 69-70 wil en dat in netherstorm zo gedaan is.

verder ga ik deze:
http://www.wowhead.com/?talent=oixE00czgIzioZVA

uitproberen voor het farmen van elemental fire, met dus als main spell gewoon arcane missles(van arcane blast ben ik te snel oom).

of zoiets met icy veisn:

http://www.wowhead.com/?talent=oixq00czgIzioZVAh0o

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 19-02-2008 10:47 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Anoniem: 23522 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:41:
Ook de crossbow lijkt me goed (wellicht iets aan de snelle kant nog?) voor hunters.

Jullie mening?
Volgens de theorycrafters is een 2.8 wapen nodig voor een perfecte 3:2 shot-rotatie.
Dus dit zal hoogstwaarschijnlijk dé boog worden die Bristleblitz /black bow zal vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:45:
met efficient bedoel ik downtime he =) . en goedkoper
Aye, met een priest zat ik nog regelmatig even te drinken, zelfs met redelijk wat spirit gear. Met een lock (draintanking + life tap, en dark pact vanaf 40) of een feral (rejuv, regrowth, catform en verder) nooit. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 19-02-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:09
Tegenwoordig farm ik als 0/21/40 lock zelfs veel beter dan felguard of UA spec. Mobs liggen na 3 shadowbolts neer, voordat ze bij me aankomen... Voor het mana probleem sacrifice ik gewoon een felhunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Heeft iedereen inmiddels de nieuwe badgerewards gezien? (www.worldofraids.com)

Ik vroeg mij af waarom ze op alle feral items haste rating hebben gezet. Juist voor een feral doet dat toch echt ongeveer niks?

Overigens vond ik de paladin tank loot ook niet bijzonder in vergelijking met wat je nu al kunt kopen (vooral gebrek aan sockets ook).

Combat fist rogues gaan er hard op vooruit en ook de gear voor de andere classes ziet er sterk uit. Ook de crossbow lijkt me goed (wellicht iets aan de snelle kant nog?) voor hunters.

Jullie mening?
Voor Resto shammies is de badge loot ook niet echt om over naar huis te schrijven. Ik zou voor 200 badges (chest en leggings) ongeveer 4 mp/5 en iets van 30 +healing winnen. Zonde van de badges.
Opzich is de healing mace wel aardig, maar merciless gladiators salvation is bijna net zo goed, kost wat tijd om wat arena punten te farmen, maar 150 badges is veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:49:
[...]

Aye, met een priest zat ik nog regelmatig even te drinken, zelfs met redelijk wat spirit gear. Met een lock (draintanking + life tap, en dark pact vanaf 40) of een feral (rejuv, regrowth, catform en verder) nooit. ;)
echt nooit last mee gehad =P zal wel aan mij liggen ;) maarjah ben nu druk begonnen aan me druid . lvl 20 immidels dus ik ben benieuwd =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:07
Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:16:
[...]

ik vraag me dan af hoe diep arc hij dan is want 40/0/21 doet inderdaad meer damage in een raid dan deep fire. alleen jammer dat het voor de rest egt een waardeloose spec is... (pvp, farm, loling =P)
Bullshit detected.

2/48/11 doet echt een stuk meer dmg dan 40/0/21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 149371 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:22:
[...]

Ok, maar mijn damage per second. Kijk ik heb nu een staf die geeft 11,3 dmg per second en een speed van 2,5 sec. Geldt dat voor mijn magische aanvallen of is dit gewoon melee? Als dit melee is, hoe verhoog ik dan mijn dmg per second van mijn magische aanvallen?
Ik weet niet welk level je bent, misschien kan je eens je character naam en server posten, dan is het iets makkelijker om aan te geven waar je betere items kunt vinden. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 17:21

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:40:
=o respect voor de shadowpriest =D naast een mage is het de meest efficiente char om te lvlen
Hunter en Warlock doen het ook wel knap in de level snelheid. ;)

Moet alleen eens een keer tijd zien te vinden voor mn Lock, staat al weken op lvl14 te hangen. Zal er voorlopig alleen niet inzitten denk ik.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hunter is op het blaadje idd het snelst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 13:23
Heeft iedereen inmiddels de nieuwe badgerewards gezien? (www.worldofraids.com)

Ik vroeg mij af waarom ze op alle feral items haste rating hebben gezet. Juist voor een feral doet dat toch echt ongeveer niks?

Overigens vond ik de paladin tank loot ook niet bijzonder in vergelijking met wat je nu al kunt kopen (vooral gebrek aan sockets ook).

Combat fist rogues gaan er hard op vooruit en ook de gear voor de andere classes ziet er sterk uit. Ook de crossbow lijkt me goed (wellicht iets aan de snelle kant nog?) voor hunters.

Jullie mening?
Ben blij dat er nu een tankchest voor warriors te krijgen is, was voorheen alleen de pala chest te krijgen met badges, die van de warrior dropte in ZA. De pala's konden idd al aardige loot krijgen, nu zijn de warriors aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook zit er eindelijk wat + hit + spirit gear bij voor spriests =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Capa schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:09:
[...]

Ben blij dat er nu een tankchest voor warriors te krijgen is, was voorheen alleen de pala chest te krijgen met badges, die van de warrior dropte in ZA. De pala's konden idd al aardige loot krijgen, nu zijn de warriors aan de beurt :)
zo goed is die warrior loot niet.

geen echte upgrades tov van t5 en ZA zooi. Wel wat kleine, maar niet waard om daarvoor te gaan farmen als je al in BT/MH loopt.

[ Voor 14% gewijzigd door Kevinp op 19-02-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik vind over het algemeen die nieuwe badge loot niet echt bijzonder, denk echter wel dat het vrij goed is als je nog niet echt aan 25 mans begonnen bent en het moet doen met Heroics. Maar aan de andere kant als je op het niveau heroic zit heb je de gearimprovement ook niet echt nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:51:
[...]

Voor Resto shammies is de badge loot ook niet echt om over naar huis te schrijven. Ik zou voor 200 badges (chest en leggings) ongeveer 4 mp/5 en iets van 30 +healing winnen. Zonde van de badges.
Opzich is de healing mace wel aardig, maar merciless gladiators salvation is bijna net zo goed, kost wat tijd om wat arena punten te farmen, maar 150 badges is veel ;)
Raidbosses gaan er ook 2-3 elk droppen dus het kan best hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Leuke items voor Badges straks, "cough " enige leuke voor mij is de dagger :
Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/february/scryersbladeoffocus.jpg

En moet zeggen als dat de S4 sets woorden hoop ik wel ze bij S5 ( nieuwe ontwerpers hebben gehuurd ofzo want tjonge tjonge )

sorry moest ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00

NoTimeRemains

I know

boh BT well fare epics echt iets voor mij :P
Scryer's Blade of Focus voor maar 150 badges.
paar keer heroics, paar keer full kara clears, tada...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 08:59

Scrummie

Think different

Sorry voor deze ongelovelijke noob vraag, maar ik heb mijn warlock gerushed naar 70, en niet veel aandacht geschonken aan stats nog. Heb nu een respec gedaan naar affliction primair. Wat zijn op dat moment belangrijke stats voor een warlock? Spellhit? Spelldmg? Crit? Stamina uiteraard lijkt me, maar ik zit dus te tubben over de gems die ik mn Shadoweave set moet gaan zetten.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NoTimeRemains schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:20:
boh BT well fare epics echt iets voor mij :P
Scryer's Blade of Focus voor maar 150 badges.
paar keer heroics, paar keer full kara clears, tada...
Heheh i agree leuk voor bij me offhand en pvp setje :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 19-02-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00

NoTimeRemains

I know

spell hit > spell dmg > spell haste > sta > int
volgens mij iets in die trant

kijk anders even op elitistjerks forum staat veel info op :)
Mektheb schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:23:
[...]

Volgens mij is hij maatr 105 badges :P
LIEK GIEF NOW PLX

[ Voor 39% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-02-2008 11:24 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NoTimeRemains schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:23:

[...]

LIEK GIEF NOW PLX
hahah nee je had gelijk :P ik had niet goed door gelezen op WoWchamp.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
cls schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:50:
Tegenwoordig farm ik als 0/21/40 lock zelfs veel beter dan felguard of UA spec. Mobs liggen na 3 shadowbolts neer, voordat ze bij me aankomen... Voor het mana probleem sacrifice ik gewoon een felhunter :)
jups met de juiste gear is dat de een van de beste farm specs, zelfs efficienter/sneller dan de easy mode hunter bm spec

Wat betreft de nieuwe badge gear

die dagger is inderdaad uber voor spriests aangezien ze geen swords kunnen, hij is beter dan de hyjal/bt trash mace.

voor de rest heb ik op de ptr al die nieuwe badge rewards een beetje bekeken, maar zoals gezelgd hangen ze rond de T5 qua quality. heb voor mezelf niet iets gezien wat een upgrade is voor mijn lock

voor mijn alts however zit er leuk spul tussen, beter imho dan de pvp gear en prettiger om te halen (heb schurft aan wsg/ab/eots farmen voor tokens)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
NoTimeRemains schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:23:

[...]

LIEK GIEF NOW PLX
yep als je gaat raiden (en dat is meestal fire als main spell) dan heb je eerst je hit nodig anders heb je niks aan de dingen die je schiet :p.

echter voor farmen heb je +hit niet echt nodig. een paar % +hit is wel fijn, maar niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bokkie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:26:
[...]

jups met de juiste gear is dat de een van de beste farm specs, zelfs efficienter/sneller dan de easy mode hunter bm spec

Wat betreft de nieuwe badge gear

die dagger is inderdaad uber voor spriests aangezien ze geen swords kunnen, hij is beter dan de hyjal/bt trash mace.

voor de rest heb ik op de ptr al die nieuwe badge rewards een beetje bekeken, maar zoals gezelgd hangen ze rond de T5 qua quality. heb voor mezelf niet iets gezien wat een upgrade is voor mijn lock

voor mijn alts however zit er leuk spul tussen, beter imho dan de pvp gear en prettiger om te halen (heb schurft aan wsg/ab/eots farmen voor tokens)
Ik heb ook een hekel aan die normale BG's , gelukkig heb ik van alles 100 Tokens en hoef ik nog maar 1 ding van PVP en dan verlaat ik de BG's voor sirious world PVP en Arena weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

sabriel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 07:55:
[...]

10s zoekwerk : http://forums.wow-europe....?topicId=2406043948&sid=1

[...]

1 van de slechtste keuzes die ze konden doen. vooral voor mensen die in PUG's instances doen. Vanaf nu gaat dus iedereen needen op Primal Nether, "ik heb het nodig". (voor AH idd, en dan vooral gepost door een alt) Ik voorzie weer veel ninja-verhalen, ik zet de popcorn al vast klaar
in mijn party's wordt dus primal nether dan dus 'need all'
Simpel , geen ninja acties mogelijk.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Btw nog even een "Lief dagboek" ...

Gister Kara weer in en alles tot en met Curator ge-one-shot en Exhalted geworden, dus gelijk die Ring opgehaald. Nu iedereen een beetje de juiste gear heeft schieten we er echt door heen, lekker is dat.

Eindelijk gister ook een Warlock mee, dus we zijn bij Illhoof gaan kijken, zodat we dat gevecht vast gezien hadden. Opzich ging het wel lekker, alleen bij de helft van de DPSers werkte de macro niet en twee disconnects tijdens het gevecht, dus uiteindelijk op 23% wwn wipe. Verwacht wel dat hij vandaag neer gaat, echt moeilijk is het niet, zolang iedereen de Chains gelijk target en niemand disconnect. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Scrummie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:20:
Sorry voor deze ongelovelijke noob vraag, maar ik heb mijn warlock gerushed naar 70, en niet veel aandacht geschonken aan stats nog. Heb nu een respec gedaan naar affliction primair. Wat zijn op dat moment belangrijke stats voor een warlock? Spellhit? Spelldmg? Crit? Stamina uiteraard lijkt me, maar ik zit dus te tubben over de gems die ik mn Shadoweave set moet gaan zetten.
Ik heb FSW gesocket voor de socket bonussen met 5 spelldmg / 4 hit in geel en 5 spelldmg / 6 sta in blauw. Zou anders nogal laag uitkomen qua stats.

Spellhit is belangrijk. Je kan wel 10% hit voor affliction spells uit je talents halen, maar een flink deel van je dmg zal alsnog uit shadowbolt komen, waarvoor die hit niet telt. Spellcrit is ook belangrijk voor imp. shadowbolt talent, maar in mindere mate omdat je dots niet kunnen critten. (op immolate na dan) Spelldmg is logischerwijs erg belangrijk, en sta/int in zoverre dat je er niet te laag mee moet zitten. Spell haste is voor een affliction lock niet de meest waardevolle stat, omdat drie van de vijf dots instants zijn. Zou met namen voor spellhit en spelldmg gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

sabriel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:27:
[...]

Lang leve de rush naar lvl70 en skip elke instance (pre-TBC) omdat er geen groep voor is.
Tevens levelt elke warrior bijna arms en vindt zichzelf uber DPS dus niet voor tanking.

Ik voorzie ook dat hij nog geen 490def heeft, waarschijnlijk omdat zijn focus lag op arms/dps-gear en niet def-gear.
ik quote de warior : Ik wil graag tanken in normals
waarom zou hij perse 490 def nodig moeten hebben voor normal instances ?
Leuk als je het hebt maar niet echt nodig op normal dungeons.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:53
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 150

Nieuw topic, daar verder. :)
Laten we nu eens geen slowchats gaan vormen, waar we reply'en met 1 regeltje tekst. ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 17:21

Neelon

FOR PONY!!!

OkkE schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:29:
Btw nog even een "Lief dagboek" ...

Gister Kara weer in en alles tot en met Curator ge-one-shot en Exhalted geworden, dus gelijk die Ring opgehaald. Nu iedereen een beetje de juiste gear heeft schieten we er echt door heen, lekker is dat.

Eindelijk gister ook een Warlock mee, dus we zijn bij Illhoof gaan kijken, zodat we dat gevecht vast gezien hadden. Opzich ging het wel lekker, alleen bij de helft van de DPSers werkte de macro niet en twee disconnects tijdens het gevecht, dus uiteindelijk op 23% wwn wipe. Verwacht wel dat hij vandaag neer gaat, echt moeilijk is het niet, zolang iedereen de Chains gelijk target en niemand disconnect. :)
code:
1
2
3
4
5
6
/cleartarget
/target Demon Chains
/stopmacro [nodead, harm]
/target Kil'rek
/target Terestian Illhoof

Ik denk dat ik weet waar de fout in de macro ligt. Misschien /target Demiic Chains? Die ic moet weg. Die fout is erg makkelijk gemaakt namelijk.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:07
Bokkie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:26:
[...]

Ik zeg: onzin

Volgens mij is een SL/SL met een succy en 2 x tier 5 een stuk efficienter : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Neelon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:41:
Ik denk dat ik weet waar de fout in de macro ligt. Misschien /target Demiic Chains? Die ic moet weg. Die fout is erg makkelijk gemaakt namelijk.
De Macro heeft iedereen van Wowwiki, en daar staat-ie volgens mij gewoon goed, inderdaad zonder "ic". Ach, vanavond nog eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252070

Anoniem: 149371 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:22:
[...]

Ok, maar mijn damage per second. Kijk ik heb nu een staf die geeft 11,3 dmg per second en een speed van 2,5 sec. Geldt dat voor mijn magische aanvallen of is dit gewoon melee? Als dit melee is, hoe verhoog ik dan mijn dmg per second van mijn magische aanvallen?
ik weet niet precies welk level je bent, want onder de lvl 30 is spell dmg niet belangrijk (er zijn er maar een paar van en het verschil zie je nauwlijks) en als ik jouw was zal ik me ook niet druk maken over spelldmg tot lvl 50 (maar als je het tegen komt zeker meenemen)
en probeer als mage altijd melee te voorkomen en ga zeker niet met je staf slaan dan kan je beter je wand gebruiken als het erop aan komt

zorg dat je int en stamina een beetje redelijk zijn en dan zou het goed moeten komen =)

ps. je kan ook een guildy met tailooring vragen of ze bruikbare dingen voor je kunnen maken. dit zal niet veel moeite/geld kosten =P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 19-02-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neelon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:41:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
/cleartarget
/target Demon Chains
/target Kil'rek
/target Terestian Illhoof

die macro voor de chains is simpel vrijwel alles werkt; /tar demon >> /target denomic >>> /target chains ze doen het allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 13:23
Kevinp schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:16:
[...]

zo goed is die warrior loot niet.

geen echte upgrades tov van t5 en ZA zooi. Wel wat kleine, maar niet waard om daarvoor te gaan farmen als je al in BT/MH loopt.
Ik loop nog niet in MH/BT... Heb ook geen geluk met Nightbane plate chest en ZA lukt nog niet ivm gebrek aan goed gegearde dps. Dus nieuwe tank chest voor BoJ is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:28:
[...]

Yup dat is alleen melee, dus daar hoef je de rest van je WoW leven op je mage niet meer naar te kijken. :)

Meer damage = inderdaad spelldamage stacken, maar heel veel intellect is ook zeker niet verkeerd voor een (lvlende) mage (ben ik nu achter). :P
Ok duidelijk, maar ik heb nu items met +intellect en +spirit? Bedoel je hiermee spelldamage stacken? Of bedoel je items met +6 frost damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:27:
[...]

Ok duidelijk, maar ik heb nu items met +intellect en +spirit? Bedoel je hiermee spelldamage stacken? Of bedoel je items met +6 frost damage?
er is maar een zeer beperkte kues in + frost dmg items. je kan beter items kiesen met:

+ ... intelect
+ ... Stamina
+ ... Spirit (optoineel)
equip: increasing damage and healing done by magical spells and effect up by ...(getal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Deel 150 loopt alweer eventjes: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 150
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.