mijn banktroll heeft de lunar festival suitEvil_Kroki schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:05:
Welke gear hebben jullie lvl1 bank-alts aan?
Mijn Bank-alt is dus een lvl1 Undead Female met de typische tuxedo set aan...
Binnenkort een bloemetje halen in Thunder Bluff om in haar klauwen te proppen.
ik kan geen research doen hier vanop het werk, maar die zal wel BoP zijn, neem ik aan?Anoniem: 215903 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:54:
[...]
mijn banktroll heeft de lunar festival suit
Ik heb niet veel zin om met m'n alt (als lvl1 zijnde) UC uit te gaan enzo.
Zijn er geen leuke non-soulbound, requirement-loze items voor een lvl1 char?
Anoniem: 232504
Tuxedo set?Evil_Kroki schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:23:
Voor de Lunar Festival Dress moest je een quest doen, waarbij je met NPCs door de hele spelwereld moest praten. De Black Dress die je tijdens Valentijn kon krijgen heeft volgens mij geen requirements, zelfde geld voor de Wedding Dress en de Xmas Dress - beide gemaakt door Tailors.Evil_Kroki schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:23:
[...]
ik kan geen research doen hier vanop het werk, maar die zal wel BoP zijn, neem ik aan?
Ik heb niet veel zin om met m'n alt (als lvl1 zijnde) UC uit te gaan enzo.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja, die heeft ze al aan, maar ik zou graag wat extra hebben
Ik zag dat de lvl-req voor Craftsman's Monocle in 2.4 weggehaald wordt, maar dan moet je nog altijd 125(?) Engineering hebben.
heerlijk die engineer dingen zonder level req met al die dingen kan je lekker overpowered rond lopen.Evil_Kroki schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:33:
[...]
Ja, die heeft ze al aan, maar ik zou graag wat extra hebben
Ik zag dat de lvl-req voor Craftsman's Monocle in 2.4 weggehaald wordt, maar dan moet je nog altijd 125(?) Engineering hebben.
Je moet alleen een beetje door levelen telkens.
Volgens mij is dit een redelijk complete lijst met kleding voor een bank alt.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Primal Nether are no longer Bind on Pickup!
Gaan die kosten ?.. 8 .. 900G ?
Mijn bankbitch heeft de Lunar Festival Dress, daarvoor had ze de Green Winter Clothes met zwarte laarsjes ^^Anoniem: 215903 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:54:
[...]
mijn banktroll heeft de lunar festival suit
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
denk het niet daar ze 10 badges kosten en de vortex 15 dus denk 50 en 100gSolid Seal schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:47:
Anoniem: 171114
die lunar suit kan je met weinig moeite krijgen ook op een lvl 1
je hoeft namelijk van de 50 mogelijke elders maar 5 coins te krijgen
1 in uc , 1 in brill , 1 in orgrimar, 1 in sepulcher , 1 in ratchet , 1 in crossroad , 1 in mulgore , 1 in thunder bluff .... lijkt me niet zo lastig
met een klein beetje hulp pak je er nog 1 in ashenvale (bij dat allied dorpje (noordwest? in het dorpje) .. laat een lvl 70 de guards afleiden) .. en eentje in horde dorp in thousand needles .. en presto 2 suits
ik ga nu net mijn 40 elder coins inleveren ^^
ik speel op een pve realm , met een lvl 68.. loop in moonglade .. zie ik daar een lvl 54 allied /chicken doen tegen een lvl 14 tauren .. en de sukkel is pvp flagged.. normaal zou ik er langs rennen .. maar dat verdiende een heel kort gevecht
best grappig trouwens .. heb coins uit de allied steden.
wel om 4 uur 's nachts een keer gedaan en wat hulp gehad van een allied die inzag dat we niet ironforge aan het raiden waren (we hadden net de coin en zaten op de tram te wachten naar stormwind
) en wij toch met ze tweeen hem zouden killen .. dus we hadden alledrie pvp aan ..
met ze drieen op de tram gestapt . hij hield nog even 2 lvl 70;s tegen in stormwind .. en toen hoefden we aldaar ook alleen maar zorgen te maken over de guards ..
mount . crusader aura .. reeeennnnnen!!!
heel gaaf
je hoeft namelijk van de 50 mogelijke elders maar 5 coins te krijgen
1 in uc , 1 in brill , 1 in orgrimar, 1 in sepulcher , 1 in ratchet , 1 in crossroad , 1 in mulgore , 1 in thunder bluff .... lijkt me niet zo lastig
met een klein beetje hulp pak je er nog 1 in ashenvale (bij dat allied dorpje (noordwest? in het dorpje) .. laat een lvl 70 de guards afleiden) .. en eentje in horde dorp in thousand needles .. en presto 2 suits
ik ga nu net mijn 40 elder coins inleveren ^^
ik speel op een pve realm , met een lvl 68.. loop in moonglade .. zie ik daar een lvl 54 allied /chicken doen tegen een lvl 14 tauren .. en de sukkel is pvp flagged.. normaal zou ik er langs rennen .. maar dat verdiende een heel kort gevecht
best grappig trouwens .. heb coins uit de allied steden.
wel om 4 uur 's nachts een keer gedaan en wat hulp gehad van een allied die inzag dat we niet ironforge aan het raiden waren (we hadden net de coin en zaten op de tram te wachten naar stormwind
met ze drieen op de tram gestapt . hij hield nog even 2 lvl 70;s tegen in stormwind .. en toen hoefden we aldaar ook alleen maar zorgen te maken over de guards ..
mount . crusader aura .. reeeennnnnen!!!
heel gaaf
primal nethers kosten zo tussen de 100-200 gold, ik denk niet dat een vortex voor minder dan 250-300 weg gaat.. ik vind zowiezo 15 badges veel te weinigLocks schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:52:
[...]
denk het niet daar ze 10 badges kosten en de vortex 15 dus denk 50 en 100g
blup
Anoniem: 171114
1 suit
1 lunar suit patern
1 lunar dress patern
en 208 festival dumpling ^^
lol - voorlopig geen voedsel/drinks kopen ^^
1 lunar suit patern
1 lunar dress patern
en 208 festival dumpling ^^
lol - voorlopig geen voedsel/drinks kopen ^^
Ok wellicht een hele stomme vraag maar ik kom er echt niet uit. Ik wil graag de quest The Vengeful Harbinger doen ( http://thottbot.com/q10842 ) Echter hoe krijg ik die quest. Niemand die me op de server een duidelijk antwoord kan geven. Ik weet waar en van wie maar ik zie geen quest uitroepteken.
Ik ben Horde dus als iemand heel aardig wil zijn en me in een paar stappen kan vertellen welke quests ik eerst moet doen en waar dan ben ik heel erg geholpen.
Ik ben Horde dus als iemand heel aardig wil zijn en me in een paar stappen kan vertellen welke quests ik eerst moet doen en waar dan ben ik heel erg geholpen.
Het zal eens tijd worden.Solid Seal schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:47:

Kan ik eindelijk die engineering goggles maken. En zo duur zullen ze nou ook weer niet worden denk ik, aangezien het aantal badges wat dropt ook weer toeneemt en dat dus een mooie manier wordt om geld te verdienen. Daarbij, nu wordt ca. 100g gerekend als craftfee als er een Primal Nether in het spel is, dus het zal wel iets van 150-200g worden gok ik (hoop ik
Eerder 10-50g per stuk ofzo. Per kara raid heb je totaal 22 primal nethers die mogelijk op de markt kunnen komen, verder kosten ze zelf maar 6g. Ik snap niet hoe jij van 100 -> 200 gold gaat als die dingen via badges gekocht kunnen worden en niet meer bop zijn.
Een Blizzard GM zegt dit:Kaasje123 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:06:
Ok wellicht een hele stomme vraag maar ik kom er echt niet uit. Ik wil graag de quest The Vengeful Harbinger doen ( http://thottbot.com/q10842 ) Echter hoe krijg ik die quest. Niemand die me op de server een duidelijk antwoord kan geven. Ik weet waar en van wie maar ik zie geen quest uitroepteken.

http://www.wowhead.com/?quest=10842
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb een probleem.... Ik ben een klein tijdje aan het PvPen met mijn 70 warrior.... en ik vind er geen zak aan. Ik wil graag tanken in normals zodat ik over een tijd kara kan gaan doen maar, ik kan geen zak van tanken.....
What to do? kan iemand een hele hele goede duidelijke tank guide geven die duidelijk uitlegt welke spells ik moet gebruiken enzo?
What to do? kan iemand een hele hele goede duidelijke tank guide geven die duidelijk uitlegt welke spells ik moet gebruiken enzo?
Hoog inschatten, dan kan het alleen maar meevallen.cls schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:29:
Eerder 10-50g per stuk ofzo. Per kara raid heb je totaal 22 primal nethers die mogelijk op de markt kunnen komen, verder kosten ze zelf maar 6g. Ik snap niet hoe jij van 100 -> 200 gold gaat als die dingen via badges gekocht kunnen worden en niet meer bop zijn.
Bovendien zullen ze zeker in het begin als warme broodjes over de toonbank gaan, dus zullen de prijzen nog best hoog zijn. Als iedere casual z'n craftables heeft zal het goedkoper worden denk ik. Maar ach, we zien wel.
Hmm ja maar dat gaat meer over de quest zelf dan over hoe de quest überhaubt op te kunnen pakken of zie ik dit verkeerd? Is er een bepaalde quest die ik gedaan moet hebben of ben ik nou echt zo'n sufferd?Rakkerzero schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:40:
[...]
Een Blizzard GM zegt dit:
[afbeelding]
http://www.wowhead.com/?quest=10842

Hmm. nietzolang geleden deze quest nog gedaan, eerst ik en een druid, daarna ik en een paladin, redelijk kart na elkaar geen problemen ondervonden.Kaasje123 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:46:
[...]
Hmm ja maar dat gaat meer over de quest zelf dan over hoe de quest überhaubt op te kunnen pakken of zie ik dit verkeerd? Is er een bepaalde quest die ik gedaan moet hebben of ben ik nou echt zo'n sufferd?
Was ook 1 van de weinige quests dat ik zoiets had van 'WoW dat was leuk/mooi' is weer is wat anders dan 'kill xx times y' of 'get item x from y'...
[ Voor 13% gewijzigd door prutser001 op 18-02-2008 23:46 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Miles Teg schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:27:
[...]
Hoog inschatten, dan kan het alleen maar meevallen.
Bovendien zullen ze zeker in het begin als warme broodjes over de toonbank gaan, dus zullen de prijzen nog best hoog zijn. Als iedere casual z'n craftables heeft zal het goedkoper worden denk ik. Maar ach, we zien wel.
10s zoekwerk : http://forums.wow-europe....?topicId=2406043948&sid=1RMB schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:14:
Ik heb een probleem.... Ik ben een klein tijdje aan het PvPen met mijn 70 warrior.... en ik vind er geen zak aan. Ik wil graag tanken in normals zodat ik over een tijd kara kan gaan doen maar, ik kan geen zak van tanken.....
1 van de slechtste keuzes die ze konden doen. vooral voor mensen die in PUG's instances doen. Vanaf nu gaat dus iedereen needen op Primal Nether, "ik heb het nodig". (voor AH idd, en dan vooral gepost door een alt) Ik voorzie weer veel ninja-verhalen, ik zet de popcorn al vast klaarMiles Teg schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:25:
[...]
Het zal eens tijd worden.![]()
Kan ik eindelijk die engineering goggles maken. En zo duur zullen ze nou ook weer niet worden denk ik, aangezien het aantal badges wat dropt ook weer toeneemt en dat dus een mooie manier wordt om geld te verdienen. Daarbij, nu wordt ca. 100g gerekend als craftfee als er een Primal Nether in het spel is, dus het zal wel iets van 150-200g worden gok ik (hoop ik).
[ Voor 42% gewijzigd door sabriel op 19-02-2008 07:59 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
dus je hebt nog nooit getankt tijdens het levelen naar level 70? lijkt me vreemd tbhRMB schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:14:
Lief dagboek,
W00t Aran neer! Nadat het onze vorige try resulteerde in 4 wipes en we 3 nieuwe mensen mee hadden was het spannend, maar iedereen had de tactics gelezen en belangrijker las de raid warnings. Niemand heeft gelopen op een flame wreath (typo?), dus 1-shot ^^. Scheelt misschien ook dat de mensen die de vorige keer niet stil bleven staan niet mee waren.
Direct een wipe op de eerste ghost groep na Aran
. Wat zijn die dingen vervelend zeg.
Doorgegaan naar Chess en nadat ik eerst die pion niet aan het lopen kreeg (dacht dat ik met de "pet bar" alles moest doen, dusssss) uiteindlijk vrij makkelijk gewonnen (zoals 90% hier wel weet
).
Helaas de Nightbane quest niet helemaal voort kunnen zetten omdat de helft van de mensen die de q heeft al het boek op Master Terrace had gelezen voordat de andere helft er was. Hierdoor gebeurde er bij mij en een andere guildie dus niks. Vanmiddag maar even kijken of een softreset dit verhelpt.
Wat dan ook nog wat storend is aan die q is dat je daarna dat bot buiten KZ moet zoeken. Ik wist zeker waar die lag (screenshot op wowhead), guildie die hem moest hebben zegt nee hoor dat is de verkeerde, kan 'm niet pakken. Is het een freaking normale quest dus die werkt niet in een raid
. Maar goed uiteindelijk gelukt en ik weet het als ik 'm moet pakken.
W00t Aran neer! Nadat het onze vorige try resulteerde in 4 wipes en we 3 nieuwe mensen mee hadden was het spannend, maar iedereen had de tactics gelezen en belangrijker las de raid warnings. Niemand heeft gelopen op een flame wreath (typo?), dus 1-shot ^^. Scheelt misschien ook dat de mensen die de vorige keer niet stil bleven staan niet mee waren.
Direct een wipe op de eerste ghost groep na Aran
Doorgegaan naar Chess en nadat ik eerst die pion niet aan het lopen kreeg (dacht dat ik met de "pet bar" alles moest doen, dusssss) uiteindlijk vrij makkelijk gewonnen (zoals 90% hier wel weet
Helaas de Nightbane quest niet helemaal voort kunnen zetten omdat de helft van de mensen die de q heeft al het boek op Master Terrace had gelezen voordat de andere helft er was. Hierdoor gebeurde er bij mij en een andere guildie dus niks. Vanmiddag maar even kijken of een softreset dit verhelpt.
Wat dan ook nog wat storend is aan die q is dat je daarna dat bot buiten KZ moet zoeken. Ik wist zeker waar die lag (screenshot op wowhead), guildie die hem moest hebben zegt nee hoor dat is de verkeerde, kan 'm niet pakken. Is het een freaking normale quest dus die werkt niet in een raid
@Neelon:
Naar welke server/raiding guild ga je?
Wel jammer dat je weg gaat, maar ik snap je beslissing,
zit nu ook al af en toe met het gevoel van laten we nou eens doorgaan.
Vooral na dat (korte) uitstapje afgelopen zaterdag naar Gruul heb ik helemaal de kriebels
Vooral na dat (korte) uitstapje afgelopen zaterdag naar Gruul heb ik helemaal de kriebels
Save your badges...BT quality wellfare epics incoming..
Meh, in ieder geval, die crossbow ziet er wel erg lekker uit. En dat ding kost maar 150 badges
Kijk ff op mmo-champion.com voor de items.
Meh, in ieder geval, die crossbow ziet er wel erg lekker uit. En dat ding kost maar 150 badges
Prices for Sunwell badge items
Chest/Legs - 100 Badges
Gloves/Belt - 75 Badges
Rings - 60 Badges
Two-Hand/Caster Weapons (Including 1H Caster) - 150 Badges
One-hand Weapons - 105 Badges
Off-hands - 45 Badges
Lang leve de rush naar lvl70 en skip elke instance (pre-TBC) omdat er geen groep voor is.THE_CR0SS schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:04:
[...]
dus je hebt nog nooit getankt tijdens het levelen naar level 70? lijkt me vreemd tbh
Tevens levelt elke warrior bijna arms en vindt zichzelf uber DPS dus niet voor tanking.
Ik voorzie ook dat hij nog geen 490def heeft, waarschijnlijk omdat zijn focus lag op arms/dps-gear en niet def-gear.
Ben momenteel lv51 en doe het al regelmatig ( momenteel Fury gespecced maar ja ) wil niet zeggen dat ik er een superster in ben maar zo af en toen zooitje guildes helpen , je bouwt toch enige echte ervaring op. Maar pas op lv70 ga ik definitief full protection speccen, tank en = leukTHE_CR0SS schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:04:
[...]
dus je hebt nog nooit getankt tijdens het levelen naar level 70? lijkt me vreemd tbh
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Heb een application lopen bij Legend Reborn, waar ik al een aantal mensen ken.Skillz schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:26:
@Neelon:
BoD is een goede club mensen, maar ik wil meer van het raiden meemaken, en met een andere instelling als waar BoD mee bezig is. Vergis je niet, de instelling werkt voor BoD (we hebben Kara cleared, had ik van te voren nooit durven dromen) maar werkt niet meer voor mij.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
En tevens iedereen die wat gecraft wil hebben, kunnen nu dus bij de mats ook de nether aanleveren en dat scheelt ook weer in de kosten. Surely zullen er mensen zijn die het needen voor de AH.sabriel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 07:55:
1 van de slechtste keuzes die ze konden doen. vooral voor mensen die in PUG's instances doen. Vanaf nu gaat dus iedereen needen op Primal Nether, "ik heb het nodig". (voor AH idd, en dan vooral gepost door een alt) Ik voorzie weer veel ninja-verhalen, ik zet de popcorn al vast klaar
Denk ook dat er best wel wat frustraties zijn bij crafters omdat ze hun moneymaker kwijtraken.
Jij hebt je warrior als prot geleveled dan zeker? Nee, dacht ik dus ook niet. En heel goed van hem dat zijn focus op arms/dps gear lag tijdens het levelen, ik bedoel, als frost mage verkies je een item met frost damage ook boven een item met fire damage als je de keuze hebt.sabriel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:27:
[...]
Lang leve de rush naar lvl70 en skip elke instance (pre-TBC) omdat er geen groep voor is.
Tevens levelt elke warrior bijna arms en vindt zichzelf uber DPS dus niet voor tanking.
Ik voorzie ook dat hij nog geen 490def heeft, waarschijnlijk omdat zijn focus lag op arms/dps-gear en niet def-gear.
[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-02-2008 08:40 ]
Ik geloof dat je al die vogel quests gedaan moet hebben. die oa in lower city starten. Dan moet je die tombe in gaan je ding ebruiken en na een tijdje kan je iets looten. het is wel lastig alleen.Kaasje123 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:46:
[...]
Hmm ja maar dat gaat meer over de quest zelf dan over hoe de quest überhaubt op te kunnen pakken of zie ik dit verkeerd? Is er een bepaalde quest die ik gedaan moet hebben of ben ik nou echt zo'n sufferd?
pre quests:
This quest is not a chain, but can kind of be considered one because you can't obtain it before completing others.
1. Do the quest Seek Out Kirrik (it's part 3 of a different chain)
-read quest details here: http://www.thottbot.com/?qu=10849
2. Do Missing Friends (available after Seek Out Kirrik is completed)
-read quest details here: http://www.thottbot.com/?qu=10852
After you turn in Missing Friends then High Priest Orglum should have a yellow ! above his head. He's at the refugee caravan also.
[ Voor 33% gewijzigd door Kevinp op 19-02-2008 08:41 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=4450.0deadsy33 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:27:
[...]
Leuke items, betekend dat ik vast kan gaan sparen voor minimaal 265 Badges, en eigenlijk nog een 150 extra voor ook de 2H weapon.
Toevallig welKaap schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:37:
[...]
Jij hebt je warrior als prot geleveled dan zeker? Nee, dacht ik dus ook niet. En heel goed van hem dat zijn focus op arms/dps gear lag tijdens het levelen, ik bedoel, als frost mage verkies je een item met frost damage ook boven een item met fire damage als je de keuze hebt.
Duurt wat langer dan dps-based, maar als je een holy priest hebt geleveld ben je niet gewent dat alles binnen 5s om ligt en kijk je anders tegen het grinden aan.
[ Voor 16% gewijzigd door sabriel op 19-02-2008 08:50 ]
Waarom zou dat vreemd zijn?THE_CR0SS schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:04:
Ik heb mijn warrior puur gelevelled met rested grinding. Ik had al 3 karakters op de "normale" manier naar 60 getrokken indertijd dus daar had ik geen zin meer in. Hij is nu in 6 dagen played (onder de oude XP hoeveelheden!) level 60 en zit nu lekker in de inn tot ik hem naar 61 kan grinden
zit eerder tussen de T5 en T6, niet echt BT quality, wel goed spul, maar T6 rated items zijn nog steeds beterdeadsy33 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:27:
[...]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zou beginnen met het tanken van Mana Tombs, Old Hillsbrad en Sethekk Halls. Dit zijn redelijk makkelijke instances voor een lvl 70, waar je toch nog wel wat van kan leren. Als je prot spect zorg dat je iig Shield Slam en Devastate hebt. Dit zullen naast Revenge je meest gebruikte skills zijn.RMB schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:14:
Iedereen staat vrij om zodanig te levelen dat hij/zij er plezier aan beleeft.sabriel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:49:
[...]
Toevallig wel
Duurt wat langer dan dps-based, maar als je een holy priest hebt geleveld ben je niet gewent dat alles binnen 5s om ligt en kijk je anders tegen het grinden aan.
dan doet iedereen toch need op dat ding? of greed, net zoals een BoE blue ofzo..sabriel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 07:55:
[...]
1 van de slechtste keuzes die ze konden doen. vooral voor mensen die in PUG's instances doen. Vanaf nu gaat dus iedereen needen op Primal Nether, "ik heb het nodig". (voor AH idd, en dan vooral gepost door een alt) Ik voorzie weer veel ninja-verhalen, ik zet de popcorn al vast klaar
Of tier items natuurlijk !jarnotjuh schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:39:
[...]
Leather met haste + spelldmg bijv, Oomkins gaan tohc voor clothdrops, he smultie?
Tanken is easyNivado schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:02:
[...]
Ik zou beginnen met het tanken van Mana Tombs, Old Hillsbrad en Sethekk Halls. Dit zijn redelijk makkelijke instances voor een lvl 70, waar je toch nog wel wat van kan leren. Als je prot spect zorg dat je iig Shield Slam en Devastate hebt. Dit zullen naast Revenge je meest gebruikte skills zijn.
regel 1:
JIJ bent de baas, zeker in PuG zorg ervoor dat iedereen (zeker je healer) mana heeft.
2. je healer is heilig is je god laat hem/haar nooit klappen krijgen
3. zie 2 maar dan de rest
4. Zorg dat dps jou target dps' ed, dat kan door bv marks te gebruiken en goed af te spreken wat er eerst dood gaat
5. Gebruik geen taunt als het niet echt nodig is.
6. afhankelijk van de hoeveelheid rage:
-devestate(doet automagisch sunder)
-heroic strike(alleen als je >60 rage hebt)
-revenge(altijd wanneer je kan)
-shield slam, goede opening, maar als je niet veel rage krijgt kan je beter het niet gebruiken
-spell reflect, erg goede manier om casters die ergens achter staan te tanken, maar zorg wel dat je hiermee opend want anders krijgt de healer alle spells op zich.
voor het meer mobs tanken kan je openen met TC, waarbij imp TC stukken beter werkt dan normal TC. Echter zal je dan nog steeds goed moeten oppassen dat mobs niet weglopen, je kan als je het niet vertrouwd ook met tab op elke mob 1-2 devestate(sunder) kunnen doen. Ondertussen cleave gebruiken helpt ook.
en als je tauren bent Warstomp is echt imbah als mobs weglopen.
Vroeger had je ook tank macro's dan hoefde je niks te doen als die button spammen, ik weet niet hoe goed dat werkt, ik doe het de chaos manier en haal op stilstaande bosses die geen knockback doen enzo makkelijk 1000 TPS(mits ik die boss niet oudgeared ben).
Wanneer je een hunter bij je hebt kan je misdirect gebruiken erg fijne voorsprong op de TPS maar daar niet op vertrouwen, je hebt immers meestal geen hunter bij.
Verder rustig blijven en wanneer meer mobs weglopen healer>cloth dps>shaman>rogue>hunter>plate dps.
zo ongeveer iig. Zeker als de rogue pvp specc is dan kan hij nog wel wat "tanken", en enders moeten hunters/rogues maar wat cooldowns gebruiken en de volgende keer wat voorzichtiger zijn.
Anoniem: 149371
Beste Tweakers,
Ik ben een beginnend WoW speler. En ben begonnen met een Mage. Een Frost build lijkt mij super leuk om te spelen. Maar wat moet ik verhogen als Frost mage? Spirit en Intellect, of nog andere dingen? En wat verbeteren eigenlijk deze 2 ´stats´?
Ook heb ik een vraag wat de ´beste´ pvp build is als frost mage. Ik heb gekeken op wowwiki, maar zie daar door de bomen het bos niet meer.
Alvast Bedankt!
Ik ben een beginnend WoW speler. En ben begonnen met een Mage. Een Frost build lijkt mij super leuk om te spelen. Maar wat moet ik verhogen als Frost mage? Spirit en Intellect, of nog andere dingen? En wat verbeteren eigenlijk deze 2 ´stats´?
Ook heb ik een vraag wat de ´beste´ pvp build is als frost mage. Ik heb gekeken op wowwiki, maar zie daar door de bomen het bos niet meer.
Alvast Bedankt!
ik geloof ergens een quote gezien te hebben;Anoniem: 149371 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:17:
Beste Tweakers,
Alvast Bedankt!
"you can't make a wrong build as long as you choose a route and stick with it".
ik heb mijn(alt) mage frost geleveld. en ben voor spi+int gegaan, maar daarbij ook zo veel mogelijk spelldmg. Zeker spelldmg vond ik erg fijn om te lvl'en. Mobs gaan sneller neer maar je hebt ook minder mana. maar als iets sneller neergaat dan heb je minder kans om geraakt te worden. Het enige probleem krijg je als mobs ineens bij je op bezoek komen
[ Voor 20% gewijzigd door Kevinp op 19-02-2008 09:21 ]
Intellect zorgt ervoor dat je meerder mobs met een lading mana kan vermoorden, zeker een aan te raden eigenschap. Bij een frost built zijn de volgende eigenschappen belangrijkAnoniem: 149371 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:17:
Beste Tweakers,
Alvast Bedankt!
1- slow (langzamer laten lopen)
2- freeze (vastzetten op de grond)
3- damage (mobs dood maken)
4- mana per spell (langer door gaan)
5- survivability (langer blijven leven)
Richt je bij de talent build dus op alles dat hier mee helpt
Ah, dus je blijft op dezelfde server, dan spreken we elkaar nog welNeelon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:32:
[...]
Heb een application lopen bij Legend Reborn, waar ik al een aantal mensen ken.
BoD is een goede club mensen, maar ik wil meer van het raiden meemaken, en met een andere instelling als waar BoD mee bezig is. Vergis je niet, de instelling werkt voor BoD (we hebben Kara cleared, had ik van te voren nooit durven dromen) maar werkt niet meer voor mij.
Tsja, nu we Kara practisch op farm hebben (mits de juiste groep bezig is), wil ik ook wel verder.
Maar dat willen er vast wel meer bij BoD, dus ik wacht nog even af.
Minder mana hebben is minder lang drinken totdat je weer vol zit.Kevinp schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:19:
[...]
ik geloof ergens een quote gezien te hebben;
"you can't make a wrong build as long as you choose a route and stick with it".
ik heb mijn(alt) mage frost geleveld. en ben voor spi+int gegaan, maar daarbij ook zo veel mogelijk spelldmg. Zeker spelldmg vond ik erg fijn om te lvl'en. Mobs gaan sneller neer maar je hebt ook minder mana. maar als iets sneller neergaat dan heb je minder kans om geraakt te worden. Het enige probleem krijg je als mobs ineens bij je op bezoek komen
[ Voor 115% gewijzigd door ImdaMned op 19-02-2008 09:25 ]
Owjeej, het INT vs Spelldamage verhaal komt weer naar bovenImdaMned schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:24:
Minder mana hebben is minder lang drinken totdat je weer vol zit.
Als beginnend mage zou ik voor intellect en stamina gaanAnoniem: 149371 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:17:
Beste Tweakers,
Alvast Bedankt!
als je in melee range komt van bepaalde mobs, dan gaat een mage over het algemeen wel snel dood.
Je hebt natuurlijk verschillende dingen om niet in melee range te komen, maar soms kun je er niet onderuit.
Na woensdag SSC te hebben bijna helemaal te hebben gecleared en donderdag niet geraid (RL wannabes met valentijn waaronder ikzelf natuurlijk), stond voor gisteren Morogrim op het programma.
19:30 raidinvites welgeteld 0 paladins... Komt er eentje op vent blijkt hij gebanned te zijn voor botten in AV, de loser.
Nouja toen maar besloten naar TK te gaan. Op naar Lootreaver, ondertussen al 3x Mantle of the elven kings gedropt van trash maar mijn belt (mail healing) is natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen. Dit bleek toch een uitdaging te zijn zonder salvation (je bent een paladin inmiddels ook zo gewend). Een keer een wipe, daarna gelukkig een pally online en een dr00d gereplaced. Toen meteen een oneshot. Voor een healing shaman echt een e-peen booster. Stond tussen de melee (stuk of 5/6) en kon nonstop chainhealen. Ik had gelukkig wel een shadowpriest en chain nether vapors werkten aardig mee. Natuurlijk nr1 op de healing meter met 25% van de healing done met de nummer 2 op 12%
.
Daarna op weg naar solarian, hier werd er een beetje geslacked ondertussen nog 2x Mantle of the elven king
nog een leather healing belt van trash en een shitload aan patterns (stuk of 3/4). Uiteindelijk solarian geoneshot.
Inmiddels trash respawns bij Al'ar welke we nog wilden gaan tryen. Het was 22:15 en de eerste mensen begonnen al weer te zeiken dat ze weg moesten. Te lui om te tryen en trash te clearen ik begin wel een beetje klaar te zijn met mijn guild. Dus de raid maar gecancelled.
Nog geprobeerd om een ZA party voor Malacress en Zuljin op te zetten maar zelfs dat lukte niet.
Hopelijk hebben we vanavond wel de paladins online en kunnen we morogrim / Vashj.
Edit: Dit doet me denken aan de post eerder waarbij we iemand aanraadde om een meer hardcore guild te joinen. Ik ben in die periode gebleven in mijn guild, maar loop nu weer tegen dezelfde problemen op. Er is wel een schaarste aan goed gearde resto shamans, de betere guilds op mijn server proberen me allemaal lost te weken, maarja je hebt toch wel een warm gevoel bij een guild als je van Prince first try tot SSC totaan vashj hebt meegemaakt.
19:30 raidinvites welgeteld 0 paladins... Komt er eentje op vent blijkt hij gebanned te zijn voor botten in AV, de loser.
Nouja toen maar besloten naar TK te gaan. Op naar Lootreaver, ondertussen al 3x Mantle of the elven kings gedropt van trash maar mijn belt (mail healing) is natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen. Dit bleek toch een uitdaging te zijn zonder salvation (je bent een paladin inmiddels ook zo gewend). Een keer een wipe, daarna gelukkig een pally online en een dr00d gereplaced. Toen meteen een oneshot. Voor een healing shaman echt een e-peen booster. Stond tussen de melee (stuk of 5/6) en kon nonstop chainhealen. Ik had gelukkig wel een shadowpriest en chain nether vapors werkten aardig mee. Natuurlijk nr1 op de healing meter met 25% van de healing done met de nummer 2 op 12%
Daarna op weg naar solarian, hier werd er een beetje geslacked ondertussen nog 2x Mantle of the elven king

Inmiddels trash respawns bij Al'ar welke we nog wilden gaan tryen. Het was 22:15 en de eerste mensen begonnen al weer te zeiken dat ze weg moesten. Te lui om te tryen en trash te clearen ik begin wel een beetje klaar te zijn met mijn guild. Dus de raid maar gecancelled.
Nog geprobeerd om een ZA party voor Malacress en Zuljin op te zetten maar zelfs dat lukte niet.
Hopelijk hebben we vanavond wel de paladins online en kunnen we morogrim / Vashj.
Edit: Dit doet me denken aan de post eerder waarbij we iemand aanraadde om een meer hardcore guild te joinen. Ik ben in die periode gebleven in mijn guild, maar loop nu weer tegen dezelfde problemen op. Er is wel een schaarste aan goed gearde resto shamans, de betere guilds op mijn server proberen me allemaal lost te weken, maarja je hebt toch wel een warm gevoel bij een guild als je van Prince first try tot SSC totaan vashj hebt meegemaakt.
[ Voor 11% gewijzigd door TroX op 19-02-2008 09:58 ]
Toen ik lvl 50 was ofzo en naar hinterlands ging was ik heel even grouped met een frost mage zelfde lvl, hij had dus wel spi en int gear. terwijl ik vooral voor dmg gear ben gegaan. hij deed frostbolt mob voor 25% af(crit) ik deed crit frostbold 50% erafRaseriaN schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:25:
[...]
Owjeej, het INT vs Spelldamage verhaal komt weer naar boven
Helemaal mee eens, maar wat ik steeds meer zie is dat men het levelen niet meer ziet als een leerproces om alles van je character te leren kennen, maar meer als een noodzakelijk kwaad om asap lvl70 te worden.Kaap schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:08:
[...]
Iedereen staat vrij om zodanig te levelen dat hij/zij er plezier aan beleeft.
Momenteel help ik een guildie die def specced is door de TBC instances, en het enigste wat ik doe is de marking en de reden waarom sommige eerst moeten etc. Ik hoef hem niet te vertellen om TC te gebruiken bij meerdere targets, om sunder te gebruiken etc, dat zijn basisbeginselen wat je al leert voor lvl20.
Maar ja, blijkbaar zijn de mensen die echt een class willen begrijpen een uitstervend ras.
Het is beter voor je e-peen om met 6 dagen played lvl70 te zijn en niets van je class te begrijpen.
Jawel, maar dat ging soms goed, soms slecht. Op 70 heb ik er een hoop spells bijgekregen aangezien ik toen switchte naar prot. en wist ik niemeer welke spells ik moet gebruiken...THE_CR0SS schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:04:
[...]
Thnx Sabriel, ik had em later ook gevonden
Ik heb nog een vraag. Ik kan vast 3 keer door de week van 6 tot 12 spelen. soms 4 keer en 1 van de 2 weekenden ook nog es een dag in het weekend.
Als ik dan zou gaan raiden, moet ik dan zoeken voor een hardcore of casual raiding guild?
Ikke toevallig ook weer eens bezig geweest met mijn Mage. Was lang frost-aoe spec, maar nu met de increased quest-xp toch maar even respecced en dat dan naar fire.
Speelt iig ook heel leuk (tot nu toe, meteen hele avond op die alt blijven hangen ipv van nog wat broodnodige honor op mijn druid farmen) en alles ligt snel neer ondanks dat ik nog (op lvl48) nog wat in de 35-44 eagle items aan heb momenteel. Hierdoor wel relatief veel mana/health, maar wil nu toch eens wat damage items maken (cindercloth enzo en dan enchanten op mijn priest) en dan met een clefthide leg armor op de legs zorgen dat ik toch nog wat redelijke stamina heb.
Dat moet me dan maar een beetje tot 57-58 door de quests helpen en dan koop ik gewoon een bunch outland greens, die zijn toch meteen stukken beter.
Mensen hier dan trouwens nog specifieke tips voor een fire-build? (niet dat mijn huidige niet werkt
)
Speelt iig ook heel leuk (tot nu toe, meteen hele avond op die alt blijven hangen ipv van nog wat broodnodige honor op mijn druid farmen) en alles ligt snel neer ondanks dat ik nog (op lvl48) nog wat in de 35-44 eagle items aan heb momenteel. Hierdoor wel relatief veel mana/health, maar wil nu toch eens wat damage items maken (cindercloth enzo en dan enchanten op mijn priest) en dan met een clefthide leg armor op de legs zorgen dat ik toch nog wat redelijke stamina heb.
Dat moet me dan maar een beetje tot 57-58 door de quests helpen en dan koop ik gewoon een bunch outland greens, die zijn toch meteen stukken beter.
Mensen hier dan trouwens nog specifieke tips voor een fire-build? (niet dat mijn huidige niet werkt
kheb de app gezienNeelon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:32:
[...]
Heb een application lopen bij Legend Reborn, waar ik al een aantal mensen ken.
blup
Ik ben zelf een fire mage, vanwege het easykill gehalte, wat minder crowdcontrol, maar tot nu toe ga ik niet zo vaak dood. Ik ga dan ook voor veel stamina en +damage, heb me main de netherweave set laten maken voor level 65 en hoger en nu de imbued netherweave set erbij voor level 70, toch een leuke set om mee te beginnen. Denk dat omdat je veel crowd control heb, dat het toch wel makkelijk is om snel te regennen, dus persoonlijk zou ik voor spirit gaan. Maar ja misschien zie ik het wel verkeerd.
Ligt aan de server waar je op zit. Ik heb regelmatig WC getanked, RFD RFK, SM BRD, UBRS LBRS, erg veel Maruadon, Zul' farak. Wie doet die instances nou nog? Een groep vinden duurt jaren, en de meeste vragen guildies voor boosts.sabriel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:33:
[...]
Helemaal mee eens, maar wat ik steeds meer zie is dat men het levelen niet meer ziet als een leerproces om alles van je character te leren kennen, maar meer als een noodzakelijk kwaad om asap lvl70 te worden.
Momenteel help ik een guildie die def specced is door de TBC instances, en het enigste wat ik doe is de marking en de reden waarom sommige eerst moeten etc. Ik hoef hem niet te vertellen om TC te gebruiken bij meerdere targets, om sunder te gebruiken etc, dat zijn basisbeginselen wat je al leert voor lvl20.
Maar ja, blijkbaar zijn de mensen die echt een class willen begrijpen een uitstervend ras.
Het is beter voor je e-peen om met 6 dagen played lvl70 te zijn en niets van je class te begrijpen.
er is genoeg betere loot te vinden van quests enzo.Speedy55 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:35:
Ik ben zelf een fire mage, vanwege het easykill gehalte, wat minder crowdcontrol, maar tot nu toe ga ik niet zo vaak dood. Ik ga dan ook voor veel stamina en +damage, heb me main de netherweave set laten maken voor level 65 en hoger en nu de imbued netherweave set erbij voor level 70, toch een leuke set om mee te beginnen. Denk dat omdat je veel crowd control heb, dat het toch wel makkelijk is om snel te regennen, dus persoonlijk zou ik voor spirit gaan. Maar ja misschien zie ik het wel verkeerd.
[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 19-02-2008 09:36 ]
Casual...RMB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:33:
Ik heb nog een vraag. Ik kan vast 3 keer door de week van 6 tot 12 spelen. soms 4 keer en 1 van de 2 weekenden ook nog es een dag in het weekend.
Als ik dan zou gaan raiden, moet ik dan zoeken voor een hardcore of casual raiding guild?
Hmm, misschien moet ik mijn druid eens gaan verhuizen. Die hangt nu rond op Darkmoon Faire zonder iets te doen, aangezien RP gewoon niks voor mij is en ik er alleen maar terecht ben gekomen vanwege een vriendin waar ik mee geleveld heb. Nu heb ik een lvl 70 feral druid die stof staat te vangen terwijl ik voor WotLK nog wel wat endgame wil zien (op DMF nooit verder gekomen dan wipen op Prince). Enorm teleurgesteld in de guilds op DMF, maar ken nergens iemand anders, Horde side. Ben nu bij een vriend op de server wel een nelf druid aan het levelen, maar daar vind ik dus geen ruk aan... *sigh* Where to go? Choices, choices...
Anoniem: 252070
=O op mijn kost dat 800/1100g........Miles Teg schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:25:
[...]
Het zal eens tijd worden.![]()
Daarbij, nu wordt ca. 100g gerekend als craftfee als er een Primal Nether in het spel is, dus het zal wel iets van 150-200g worden gok ik (hoop ik).
het gaat over primal nethers niet over void crystals... btw ze droppen niet in kara je kan ze wel hallen met 10 token awards maar daar kan je er nog geen 20 van halen in 1 kara....cls schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:29:
voor 1 nether? dat lijkt me wel erg veelAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:39:
[...]
=O op mijn kost dat 800/1100g........
een persoon niet maar de raid wel in totaal.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:42:
[...]
het gaat over primal nethers niet over void crystals... btw ze droppen niet in kara je kan ze wel hallen met 10 token awards maar daar kan je er nog geen 20 van halen in 1 kara....
[ Voor 45% gewijzigd door Kevinp op 19-02-2008 09:43 ]
Helaas wel jasabriel schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:33:
Ik merk het aan mijzelf dat zodra ik een nieuwe char begin ik ook direct allerlei websites afstruin naar Guide's, Theorycrafts, Talentbuilds en andere informatie om zsm. het character te leren kennen.
Tegenwoordig is het belangrijker om snel 70 te worden en easy epics te scoren via een guild..
waarom van frost aoe naar fire gegaan? fire is natuurlijk wel leuk, maar met frost schiet je ze net zo hard neer en kan je aan aoe quest grinding doen. Vooral bij melee mobs en beasts is het zo fijn om met 2 aoe grinds klaar met je quest te zijn.cannibal schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:33:
Ikke toevallig ook weer eens bezig geweest met mijn Mage. Was lang frost-aoe spec, maar nu met de increased quest-xp toch maar even respecced en dat dan naar fire.
Mensen hier dan trouwens nog specifieke tips voor een fire-build? (niet dat mijn huidige niet werkt)
blup
Inderdaad.RaseriaN schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:43:
[...]
Helaas wel ja![]()
Ik merk het aan mijzelf dat zodra ik een nieuwe char begin ik ook direct allerlei websites afstruin naar Guide's, Theorycrafts, Talentbuilds en andere informatie om zsm. het character te leren kennen.
Tegenwoordig is het belangrijker om snel 70 te worden en easy epics te scoren via een guild..
Ik heb een aantal guildies, prima mensen, maar ze levellen zo snel mogelijk een char naar 70, en that's it. Als je gelukt hebt doen ze wat dungeons voor loot, en vaak beginnen ze een nieuwe char.

Heb ik op het forum een uitleg geschreven over wat de belangrijke stats zijn per class/spec, leest bijna niemand het. Zucht.
Lees mijn post opnieuw. In totaal droppen er 220 badges in 1 kara run. (per persoon 22) Als ze nu alleen al maar 100g kosten terwijl je een heroic instances moet clearen en er maar 1 krijgt, dan ga je dus echt mooi niet meer dan 50g betalen voor dingen die via EEN simpele kara raid +6g per stuk meer dan 20x op de markt komen.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:42:
[...]
het gaat over primal nethers niet over void crystals... btw ze droppen niet in kara je kan ze wel hallen met 10 token awards maar daar kan je er nog geen 20 van halen in 1 kara....
Je zult wel nether vortex bedoelen ;pAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:39:
[...]
Full kara clear = 22 badges.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:42:
[...]
10 personen
10 badges/nether
aka 22 nethers.
Bij ons kan je dat door 10 delen, ligt ook een beetje aan de profession though.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:39:
[...]
Tailoring krijg je meestal 40/50 gold voor een nether.
Met engineering kom ik voor de epic gun meestal wel weg met 100/150 gold aangezien engineers met nethers vrij schaars zijn
Maar 800/1000g dat is eccht pure afzetterij, ik wou dat het bij ons zo was, dan had ik mijn epic mounts redelijk vlot bij elkaar
Anoniem: 252297
tja, ik ken het gevoel .OkkE schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:46:
[...]
Inderdaad.
Ik heb een aantal guildies, prima mensen, maar ze levellen zo snel mogelijk een char naar 70, en that's it. Als je gelukt hebt doen ze wat dungeons voor loot, en vaak beginnen ze een nieuwe char.
Heb ik op het forum een uitleg geschreven over wat de belangrijke stats zijn per class/spec, leest bijna niemand het. Zucht.
Ik ben nu met mijn 8ste character bezig om nbaar 70 te lvlen
gemiddeld heb ik 9-12 dagen per character. Maar ben nogsteeds hartstikke gek op me shadowpriestje. me allereerste character. De character waarmee ik welgeteld nu bijna 300 dagen /played heb.
Ik geef eerlijk toe dat ik verslaafd "was" heb al 20 dagen niet meer gespeeld omdat ik het gewoon niet meer zocht.
Tevens heb ik verschillende guides geschreven over mount hyjall / black temple
maarja probleem is niemand leest ze. Of ze snappen het niet / of ze komen me vervelen terwijl ik aan het raiden ben met onzinnige vragen..... maarja
hopelijk wordt het weer wat leuker als 2.4 uitkomt... of natuurlijk the lich king
Verder heb ik net ff alles gelezen
frost mages is idd super om te lvlen en te pvpen. het belangrijkste voor een frost mage is spell dmg en intelect. wat voor pvp belangrijk is je frost nova + icelance + crit chance verder is alle + dmg en + xtra slow wel lkker. voor de rest is het gewoon wat jij lekker vind om mee te spelen. (vergeet je WE niet! =P)Anoniem: 149371 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:17:
Beste Tweakers,
Alvast Bedankt!
Frost laat wel te wensen over in pve... sommige zeggen WE spam maar die bugged tog 50% van de tijd en is hun dmg aanzienlijk lager dan arc of fire.
als je dit lukt met een frost mage kan je maar beter een ander char aanmakenAnoniem: 232504 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:25:
[...]
Als beginnend mage zou ik voor intellect en stamina gaan![]()
als je in melee range komt van bepaalde mobs, dan gaat een mage over het algemeen wel snel dood.![]()
Je hebt natuurlijk verschillende dingen om niet in melee range te komen, maar soms kun je er niet onderuit.
Anoniem: 236948
Ik moet zeggen, ik ben nu al een flinke tijd bezig met mijn ShadowPriest en ben nu bijna level 40 (eindelijk shadowform! en mijn mount niet te vergeten). Krijg heel af en toe een boost van een maat van me (lvl70 Warlock) maar ik probeer met mijn guild de instances ook te doen. De Boost vind ik leuk omdat ik de instance al een keer goed in me op kan nemen. Maar ik vind het nog leuker om hem zelf te doen met nog 4 anderen van rond mijn level. Hierdoor leer ik ook beter te kijken wat voor mij handig is (wel lastig dat je als Spriest meestal toch gevraagd wordt voor alleen healing)OkkE schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:46:
[...]
Inderdaad.
Heb op een low level al 's meegelopen met 4 guildies bijvoorbeeld in SM-Graveyard en was dan alleen aan het healen. Dit geeft je veel ervaring en zorgt er ook voor dat je leert zien waar je op moet letten.
Al met al vind ik het heerlijk om gewoon langzaam te levellen (wel blij met mijn eindelijk lvl 40 vanavond, maar dat is meer omdat ik een hekel heb aan dat langzame heen en weer geren) Ik heb tot nu toe ook nog alle dungeons kunnen doen die binnen mijn bereik lagen. Maar hoop toch ook nog wel een keer wat pre-TBC instances te kunnen doen.
dat is niet helemaal waar,Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:56:
[...]
frost mages is idd super om te lvlen en te pvpen. het belangrijkste voor een frost mage is spell dmg en intelect. wat voor pvp belangrijk is je frost nova + icelance + crit chance verder is alle + dmg en + xtra slow wel lkker. voor de rest is het gewoon wat jij lekker vind om mee te spelen. (vergeet je WE niet! =P)
Frost laat wel te wensen over in pve... sommige zeggen WE spam maar die bugged tog 50% van de tijd en is hun dmg aanzienlijk lager dan arc of fire.
Ik heb frost/arcane mages in mijn guild, meer damage output zien doen dan een fire mage in ongeveer dezelfde gear. Op het moment dat de gevechten langer worden is het echt chill als je een paar frostmages hebt met een shadowpriest. dat is gewoon fb spam =D
Denken jullie, dat als ik gewoon redelijke pre-kara gear verzamel om kara te gaan doen in de normals.... toch goed mee kan komen in kara raids met 3x 6 uur en 1 weekenddag? of is dit op voorhand al zinloos als warrior tank... ik heb namelijk vaak gelezen dat dit geen zin heeft omdat warrior veel te gear afhankelijk is....
Ik mag aannemen dat je als mage bij elk DPS gevecht wel een shadowpriest hebt..
Als je er 1 hebt ga je mij niet wijsmaken dat je out of mana kan met een fight van korter dan 8-9 minuten.
Gem -> Pot -> evocation -> Gem -> Pot... Dat hou je echt wel effetjes vol.
Nieuwe badgegear ziet er leuk uit, maar nog lang niet gelijk aan t6 idd. Sommige komen bij t5 in de buurt, maar het meeste wat je mist op die gear is hit OF crit, die je dan toch weer uit je sockets moet gaan halen, da's zonde.
Als je er 1 hebt ga je mij niet wijsmaken dat je out of mana kan met een fight van korter dan 8-9 minuten.
Gem -> Pot -> evocation -> Gem -> Pot... Dat hou je echt wel effetjes vol.
Nieuwe badgegear ziet er leuk uit, maar nog lang niet gelijk aan t6 idd. Sommige komen bij t5 in de buurt, maar het meeste wat je mist op die gear is hit OF crit, die je dan toch weer uit je sockets moet gaan halen, da's zonde.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Meh..m'n mage (nu fire,net gerespecced) lvl 36, is het me wel een paar keer gelukt ja, dan deed ik weer te laat een frost-nova ofzo..Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:59:
[...]
als je dit lukt met een frost mage kan je maar beter een ander char aanmaken
Mm denk dat ik nog nie echt een goede rotatie heb qua spells, dit is ook mijn eerste serieuze poging een mage te lvlen.
Ik ben alleen maar healing en melee gewend, aangezien ik nooit meer op mijn huntard speel.
ik denk dat "disable" een betere term is dan CC. want cc wordt meestal wat anders bedoelt (zoals npc even tijdenlijk weg zetten maar geen dmg op kunnen doen)Speedy55 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:35:
over spirit op een mage = bagger. ik heb een arc mage + de 30% mana regen while casting is dat nog steeds maar 50 mps in redelijke kara gear. spirit is meestal gebruikt voor healers die af en toe even moeten casten. een mage cast de heletijd door en heeft hierdoor weinig kans om die spirit een beetje te gebruiken. zeker in lagere lvls vind ik dit niet om aan te raden. ik zou een combi van int + sta kiezen met wat +spell dmg, kan je lkker achter elkaar door knallen want dmg doet een mage tog wel =P
Warrior is inderdaad heel gear dependend.RMB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:05:
Denken jullie, dat als ik gewoon redelijke pre-kara gear verzamel om kara te gaan doen in de normals.... toch goed mee kan komen in kara raids met 3x 6 uur en 1 weekenddag? of is dit op voorhand al zinloos als warrior tank... ik heb namelijk vaak gelezen dat dit geen zin heeft omdat warrior veel te gear afhankelijk is....
Ik denk dat je uit normals wel genoeg gear kan krijgen om "Offtank te zijn"
je moet niet verwachten meteen alles te kunnen tanken.
Verder ligt het niet zo zeer aan gear, Maar je moet wel goede healers hebben. "met goede healers kom je heel erg ver".
Verder krijg je vanzelf gear als je 3 x 6 uur en 1 weekenddag doet
suc6
dat klopt maar je post was een beetje vaag. maar de prijs zal denk ik de eerste maand 100/200g blijven en daarna drastisch kelderen naar 10/15g denk ikcls schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:49:
[...]
Lees mijn post opnieuw. In totaal droppen er 220 badges in 1 kara run. (per persoon 22) Als ze nu alleen al maar 100g kosten terwijl je een heroic instances moet clearen en er maar 1 krijgt, dan ga je dus echt mooi niet meer dan 50g betalen voor dingen die via EEN simpele kara raid +6g per stuk meer dan 20x op de markt komen.
Een gemiddelde kara run duurt 4/5 uur als je nog niet zo goed gegeared bent. Dus met 1 / 2 avonden raiden moet je al een heel eind in de epics kunnen komen.
Als je guild dan al wat beter gegeared is dan heb je na een kara run van 2/3 uurtjes nog tijd over om ook nog even Gruul gedag te zeggen.
Als je guild dan al wat beter gegeared is dan heb je na een kara run van 2/3 uurtjes nog tijd over om ook nog even Gruul gedag te zeggen.
Gisteren ziek naar huis gegaan, dus na douche en pijnstillers enzo maar achter WoW gekropen. Druidje gelogd, beetje in DWM rondgelopen met een vriendin en 38 gedingd. Leuke questzone moet ik zeggen.
's Avonds raid, had al aangegeven dat ik niet zeker wist of ik erbij zou zijn, maar kreeg om 20:50 (raidstart 20:00) gewoon een invite in m'n mik. Ze waren nog druk bezig met Vent omdat TS offline was.
Rond 21:15 toch maar begonnen op RoS. Redelijke avond met een paar behoorlijke tries in P2, maar ook te rommelig. Uiteindelijk om 23:20 gestopt wegens respawns.
Toen weer terug naar m'n druid en ding 39, gaat lekker zo.
Daarna nog maar even Onyxia gedaan ook. Vanavond misschien ZA, hangt ervan af of ik zin heb of niet. 
's Avonds raid, had al aangegeven dat ik niet zeker wist of ik erbij zou zijn, maar kreeg om 20:50 (raidstart 20:00) gewoon een invite in m'n mik. Ze waren nog druk bezig met Vent omdat TS offline was.
Toen weer terug naar m'n druid en ding 39, gaat lekker zo.
Alle 149 topics? o.OAnoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:54:
Verder heb ik net ff alles gelezenaan jullie allen
Denk dat de meeste mensen zelf hun nethers gaan aanleveren, aangezien ze toch niet meer BOP zijn. Iedere halve zool gaat zijn badges dan gebruiken. Ik bedoel 10 badges is 2 dagen Mech heroic er bij runnen.Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:13:
[...]
dat klopt maar je post was een beetje vaag. maar de prijs zal denk ik de eerste maand 100/200g blijven en daarna drastisch kelderen naar 10/15g denk ik
Ik denk dat je nu meer craftfee moet gaan betalen.
ik vraag me dan af hoe diep arc hij dan is want 40/0/21 doet inderdaad meer damage in een raid dan deep fire. alleen jammer dat het voor de rest egt een waardeloose spec is... (pvp, farm, loling =P)Anoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:00:
[...]
dat is niet helemaal waar,
Ik heb frost/arcane mages in mijn guild, meer damage output zien doen dan een fire mage in ongeveer dezelfde gear. Op het moment dat de gevechten langer worden is het echt chill als je een paar frostmages hebt met een shadowpriest. dat is gewoon fb spam =D
dat is inderdaad de spec die ik bedoel =pAnoniem: 252070 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:16:
[...]
ik vraag me dan af hoe diep arc hij dan is want 40/0/21 doet inderdaad meer damage in een raid dan deep fire. alleen jammer dat het voor de rest egt een waardeloose spec is... (pvp, farm, loling =P)
En je had het over pve encounters (A)
heb nooit gezegt dat het voor de rest ook goed is
dat denk ik ook, ik doelde op AH rpijzen btw ^^TroX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:15:
[...]
Denk dat de meeste mensen zelf hun nethers gaan aanleveren, aangezien ze toch niet meer BOP zijn. Iedere halve zool gaat zijn badges dan gebruiken. Ik bedoel 10 badges is 2 dagen Mech heroic er bij runnen.
Ik denk dat je nu meer craftfee moet gaan betalen.
ik had het over pve met DEEP frost spec =P en sommige zeggen dat ik niet lees =P xDAnoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:18:
[...]
dat is inderdaad de spec die ik bedoel =p
En je had het over pve encounters (A)![]()
heb nooit gezegt dat het voor de rest ook goed is
Anoniem: 149371
Ok, maar mijn damage per second. Kijk ik heb nu een staf die geeft 11,3 dmg per second en een speed van 2,5 sec. Geldt dat voor mijn magische aanvallen of is dit gewoon melee? Als dit melee is, hoe verhoog ik dan mijn dmg per second van mijn magische aanvallen?Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:25:
[...]
Als beginnend mage zou ik voor intellect en stamina gaan![]()
als je in melee range komt van bepaalde mobs, dan gaat een mage over het algemeen wel snel dood.![]()
dat is alleen meleeAnoniem: 149371 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:22:
[...]
Ok, maar mijn damage per second. Kijk ik heb nu een staf die geeft 11,3 dmg per second en een speed van 2,5 sec. Geldt dat voor mijn magische aanvallen of is dit gewoon melee? Als dit melee is, hoe verhoog ik dan mijn dmg per second van mijn magische aanvallen?
je verhoogt je spelldamage natuurlijk door + spelldamage/items, en intellect geeft je ook meer wat meer spelldamage als je die talent hebt
dat is arcane, dat ga ik van het weekend proberen, kijken of ik daarmee kan farmen. Met mijn gear ben ik toch wel OOM, dus zo heel druk maak ik me daar niet om.Anoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:24:
[...]
dat is alleen melee
je verhoogt je spelldamage natuurlijk door + spelldamage/items, en intellect geeft je ook meer wat meer spelldamage als je die talent hebt
Ik heb nu in ieder geval alle mats voor mijn alt mage voor bracers of nimble tought. Nu nog vooral primal fire farmen voor spellfire set
een shadowpriest > met een spirit build en ongeveer 1000 + damage > all in farming =P
Yup dat is alleen melee, dus daar hoef je de rest van je WoW leven op je mage niet meer naar te kijken.Anoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:24:
[...]
dat is alleen melee
Meer damage = inderdaad spelldamage stacken, maar heel veel intellect is ook zeker niet verkeerd voor een (lvlende) mage (ben ik nu achter).
Ik had een echte aoe-frost spec en dat beperkt toch wel enigzins de dps op single target en wilde dus voorlopig weer wat meer single-target gaan voor questing. En dus voor de lol maar eens gekozen voor een finaal andere type build. Om er iig eens een keer mee gespeeld te hebben.eendje schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:46:
[...]
waarom van frost aoe naar fire gegaan? fire is natuurlijk wel leuk, maar met frost schiet je ze net zo hard neer en kan je aan aoe quest grinding doen. Vooral bij melee mobs en beasts is het zo fijn om met 2 aoe grinds klaar met je quest te zijn.
En zeker tegenover de aoe-frost spec is het dmg verschil (met zelfde gear) toch wel heel duidelijk.
Misschien wel, maar ik zit op level 66 in terrokar forest, dus die dingen heb ik dan nog niet gevonden. Alles wat ik tot nu toe heb gevonden, vond ik niet echt een verbetering, daarbij heb je ook nog een setbonus.Kevinp schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:36:
[...]
er is genoeg betere loot te vinden van quests enzo.
Maar goed voor mij werkt dit, voor ander hoeft dat helemaal niet, maar hard levelen doe ik zeker
Gaat een stuk harder dan met me priest in ieder geval.
=o respect voor de shadowpriest =D naast een mage is het de meest efficiente char om te lvlen
Anoniem: 23522
Heeft iedereen inmiddels de nieuwe badgerewards gezien? (www.worldofraids.com)
Ik vroeg mij af waarom ze op alle feral items haste rating hebben gezet. Juist voor een feral doet dat toch echt ongeveer niks?
Overigens vond ik de paladin tank loot ook niet bijzonder in vergelijking met wat je nu al kunt kopen (vooral gebrek aan sockets ook).
Combat fist rogues gaan er hard op vooruit en ook de gear voor de andere classes ziet er sterk uit. Ook de crossbow lijkt me goed (wellicht iets aan de snelle kant nog?) voor hunters.
Jullie mening?
Ik vroeg mij af waarom ze op alle feral items haste rating hebben gezet. Juist voor een feral doet dat toch echt ongeveer niks?
Overigens vond ik de paladin tank loot ook niet bijzonder in vergelijking met wat je nu al kunt kopen (vooral gebrek aan sockets ook).
Combat fist rogues gaan er hard op vooruit en ook de gear voor de andere classes ziet er sterk uit. Ook de crossbow lijkt me goed (wellicht iets aan de snelle kant nog?) voor hunters.
Jullie mening?
Tbh vond ik feral druid/affliction warlock een stuk efficienter lvlen dan een mage ^^Anoniem: 252297 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:40:
=o respect voor de shadowpriest =D naast een mage is het de meest efficiente char om te lvlen
Agree, lock (70) en priest (51) allebei pre TBC gelvled (jaja, lock tot 60 toenHolyCorn schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:42:
[...]
Tbh vond ik feral druid/affliction warlock een stuk efficienter lvlen dan een mage ^^
Dit topic is gesloten.