Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 149 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.921 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:54:
weet iemand ongeveer wanneer 2.4 uit zal komen..? ik begreep dat de PTR atm up zijn, en dus sowieso morgen niet uitkomen, maar wanneer ongeveer wel..?
Soon™

When its done™

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:26:
[...]

Wrong, laatste bevat de bear mount.

Eerste chest (maakt geen bal uit welke boss) bevat een stuk armor, tweede een wapen, derde een ring en vierde de mount.
Aah okay thanks :) dan hebben we gewoon de laatste niet gehaald :P
OkkE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:19:
[...]

Zijn er ook genoeg in PoA die mee willen, dus als Wrath daar geen probleem mee heeft, zou je ook kunnen mixen. :)

[...]

Zover ik weet, werkt het times event zo: Wanneer je alle bosses binnen een bepaalde tijd neer hebt, kan je de laatste (4e) chest openen, en daar zit altijd 1x Bear Mount in. :)

Benieuwd naar je Gnomes trouwens, lol.
Als ik vanavond Nightbane moet summonen laat ik ze wel zien :P
En inderdaad ja, als ik een heroic ga doen moet ik ff kijken wie van beide guilds mee wil, probleem is alleen dat ik er niet altijd veel zin in heb x.x en op de een of andere manier gaan de parties die ik samen stel altijd fout :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Bokkie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:45:
[...]

/use 13
/use 14
/cast lifebloom

die heb je al dus waarom zou dat op een andere manier moeten :?
Voor mij hoeft het niet op een andere manier, maar ik kan me voorstellen dat het handig is. Door de autoscroll heb je een soort van switch, waarmee je 't aan en uit kunt zetten, zo kun je (zonder macro's te hoeven aanpassen, wisselen etc) voor bepaalde gevechten de auto-use van trinkets uitzetten.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:52:
Als ik vanavond Nightbane moet summonen laat ik ze wel zien :P
En inderdaad ja, als ik een heroic ga doen moet ik ff kijken wie van beide guilds mee wil, probleem is alleen dat ik er niet altijd veel zin in heb x.x en op de een of andere manier gaan de parties die ik samen stel altijd fout :'(
Volgens mij is er een dps-er afgevallen, dus mocht je tijd/zin hebben, is er plek. :)

Probleem bij ons is eigenlijk de mensen (gear). We hebben eigenlijk maar een tank die goed genoeg is en ook vaak genoeg online is; en die wil niet altijd. Van de healers denk ik dat de meeste het wel kunnen bijhouden, maar kunnen er ook vaak maar weinig. DPS zitten (zoals je weet) ook genoeg mensen tussen die nog niet goed weten wat ze doen. Dusja, dan is het snel over met de heroic's.

[ Voor 46% gewijzigd door OkkE op 12-02-2008 14:56 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:52:

Volgens mij is er een dps-er afgevallen, dus mocht je tijd/zin hebben, is er plek. :)

Probleem bij ons is eigenlijk de mensen (gear). We hebben eigenlijk maar een tank die goed genoeg is en ook vaak genoeg online is; en die wil niet altijd. Van de healers denk ik dat de meeste het wel kunnen bijhouden, maar kunnen er ook vaak maar weinig. DPS zitten (zoals je weet) ook genoeg mensen tussen die nog niet goed weten wat ze doen. Dusja, dan is het snel over met de heroic's.
Gesigned :)

Ja, om heel eerlijk te zijn zou ik niet in de guild chat mensen gaan uitnodigen voor een heroic, ik zou gewoon een aantal whisperen of ze mee willen ^^;; mag dan lullig zijn, maar uren doorbrengen in een heroic is ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
redfoxert schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:40:
[...]

Het G15 keyboard van Logitech is ook zoiets, kan je ook programmeren en is ook niet illegaal. Wordt zelfs actief ondersteunt vanuit WoW door de LCD te gebruiken voor stats en andere info. Zolang je er geen volledig geautomatiseerde dingen achter hangt zal het wel mee vallen.

Ik vraag me alleen af wat je achter die "cruise" functie wilt hangen :)
Mja, als hunter heb je een macro die je steadyshots tussen je autoshots 'weaved' zodat je geen last hebt van clipping... Ik heb nu een wapen waarmee je als je die macro spammed precies genoeg ruimte hebt. Ik heb em nu nog gewoon aan een normale toets gehangen die ik als een gek spam... Met die autoscroll functie hoef ik alleen een knop ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Viggen schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:03:
[...]

Mja, als hunter heb je een macro die je steadyshots tussen je autoshots 'weaved' zodat je geen last hebt van clipping... Ik heb nu een wapen waarmee je als je die macro spammed precies genoeg ruimte hebt. Ik heb em nu nog gewoon aan een normale toets gehangen die ik als een gek spam... Met die autoscroll functie hoef ik alleen een knop ingedrukt houden.
Khoop dat je nog veel plezier in 't spel zult hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:00:
[...]

Gesigned :)

Ja, om heel eerlijk te zijn zou ik niet in de guild chat mensen gaan uitnodigen voor een heroic, ik zou gewoon een aantal whisperen of ze mee willen ^^;; mag dan lullig zijn, maar uren doorbrengen in een heroic is ook niks aan.
Eigenlijk is dat ook veel beter, we hebben gewoon nog te veel onervaren spelers.

Laatst 5x wipe op de eerste 4 trash packs in Steamvaults, toen zijn we maar gestopt. Dat is ook de reden dat ik geen heroics wil doen, levert alleen ergernis op.

We zitten er wel over te denken wat nieuwe tanks, een healer (of 2) en misschien een aantal andere classes (Rogue, Warlock, Spriest, ...) te recruiten. Misscihen binnenkort nog eens overleggen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:09:
[...]

Khoop dat je nog veel plezier in 't spel zult hebben!
ach, ik raid met m'n shadowpriest (geen macro's daar ;)) dus dat zal wel goedkomen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je met iDeal kan betalen zit ik eraan te denken om weer eens een maandje met mijn druid te gaan raiden/heroics. Zag gisteren me gear op armory en die was niet echt slecht. :9 :9

Nu hoop ik dat iemand weet wat een leuke guild is op Frostwhisper. Geen high end guild want daar heb ik toch geen tijd voor! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 16:02
Goedemiddag,

Hebben jullie nog tips voor een net gestarte elemental shaman?

Tanken (op mijn warrior) gaat beetje vervelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door den85 op 12-02-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExitDust
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 16:20
saai hoor. Ik doe dat gewoon met de losse hand. Veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 18:46
den85 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:45:
Goedemiddag,

Tanken gaat beetje vervelen :)
Neem een Feral Druid als leveling maatje, respec zelf Resto en start loving it O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Goedemiddag,

Tanken doe je met een Druid/Warrior/Paladin over het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Goedemiddag,

Tot 50 enhancement, daarna pas elemental speccen imo ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
redfoxert schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:51:
[...]

Tanken doe je met een Druid/Warrior/Paladin over het algemeen :)
Tanken doe ik ook met mijn warrior :/

Volgens mij lees je het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
den85 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:55:
[...]

Tanken doe ik ook met mijn warrior :/

Volgens mij lees je het verkeerd
Staat niks over een warrior in die post hoor.

Ik las vervelenD :D

[ Voor 7% gewijzigd door redfoxert op 12-02-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
lijkt niet echt verstandig tot aan dual wield, is enchacement vrij lastig om te lvlen.

verder is voor namelijk welke rol je wilt als shaman,
up close (tussen de rogues & tanks) enhancement
of casting (tussen de rest basicly) elemental

van uit gaaan dat resto geen optie (zeker niet voor lvlen)

[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 12-02-2008 15:59 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
redfoxert schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:57:
[...]

Staat niks over een warrior in die post hoor.

Ik las vervelenD :D
Dat klopt ook wel weer. Er staat niks over warrior, maar alleen dat tanken me gaat vervelen :p

Ben echt net gestart level 2 woohoo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 15:44
Teunis schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:58:
lijkt niet echt verstandig tot aan dual wield, is enchacement vrij lastig om te lvlen.

verder is voor namelijk welke rol je wilt als shaman,
up close (tussen de rogues & tanks) enhancement
of casting (tussen de rest basicly) elemental

van uit gaaan dat resto geen optie (zeker niet voor lvlen)
Je kan echt het beste levellen als enhancement shaman, echter is het tot dual wield wel aan te raden goede 2handers te spotten, dus check de instances voor wat goede axes zoals de corpsemaker en de ravager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Goedemiddag,

euh...?
tanken?
daar hebben ze plate, of op dat lvl mail, of een druid voor uitgevonden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Nu van mijn kant ook een Shaman vraagje :Y)

Op dit moment is mijn Shaman LvL62 met redelijke Enhancement gear.
Wat mij opvalt dat er bij de quest rewards eigenlijk alleen maar Elemental gear tussen zit of dat er alleen maar DPS Leather bij zit waardoor ik eigenlijk steeds meer problemen krijg met quests.

Is het verstandiger om om te switchen naar Elemental en zo verder te levelen?
Of heb ik gewoon de pech dat Hellfire nog niet de juiste questrewards heeft voor me?

Wil sowieso op 70 naar Resto speccen, maar dit lijkt me om te levelen niet verstandig.
Sowieso zullen quests dan tergend traag gaan en zoveel 'goede' party's voor normal instance ben ik nog niet tegengekomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:04:
[...]

euh...?
tanken?
daar hebben ze plate, of op dat lvl mail, of een druid voor uitgevonden.
You are to slow, you fail :P

Hij tankt dus op z'n warrior, en idd is tanken erg lastig met leather behalve als drood.
Of heeft een shammy gelijk al mogelijkheid tot mail?...nee toch? **confused** 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboekje:

Laatste dagen flink honor gefarmed. heb mn fistweapon en offhand alreeds bij elkaar voor S1.

En love av, and ow I hate Eye als alliance. Gister 24 rondes eye voor marks uiteraard, van de 24 ehmm jaja 23 verloren en 1 ja echt waar 1 eye gewonnen. :'( was zo blij als een kind gezien het gister de daily was. Moet nog 10 marks voor mn offhand, dus vanavond ff 10 x verliezen :+

Moet zeggen dat ik steeds meer aan het pvpen ben en begin het erg leuk te vinden, soms leuker als pve maargoed na 50+ dagen een lock te hebben, heb ik haar wel gezien voorlopig. En pvp brengt toch weer een leuke demensie met zich mee. Soms erg spannend en dat mis ik de laatste tijd in pve.

Als rogue moet ik ontzettend veel leren maar leer iedere dag bij en killing blows worden er steeds meer. Heb zo'n leuke G15 Keyboard die mn killing blows laat zien alsmede ook zeer onbelangrijk deads >:)

Heb nog steeds geen goede rotatie en waneer ik precies wat moet doen, hoewel het wel iedere keer beter gaat, maar sommige rogues :/ phoe, dan zie je dat je nog veel moet leren. Maar kom er wel

/Einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:06:
[...]

You are to slow, you fail :P

Hij tankt dus op z'n warrior, en idd is tanken erg lastig met leather behalve als drood.
Of heeft een shammy gelijk al mogelijkheiod tot mail?...nee toch? **confused** 8)7
Heb mijn post maar ff ge-edit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:07:

Als rogue moet ik ontzettend veel leren maar leer iedere dag bij en killing blows worden er steeds meer. Heb zo'n leuke G15 Keyboard die mn killing blows laat zien alsmede ook zeer onbelangrijk deads >:)

Heb nog steeds geen goede rotatie en waneer ik precies wat moet doen, hoewel het wel iedere keer beter gaat, maar sommige rogues :/ phoe, dan zie je dat je nog veel moet leren. Maar kom er wel

/Einde
Mja maak je geen zorgen..komt allemaal vanzelf, en dan ga je je ook echt inleven in een rogue.

Gister ook weer ff ge-peeveepeeed op mijn rogue, en dat doe ik nu al een tijdje.
Ik vind het echt heerlijk, omdat ik weet dat de meeste mensen een pesthekel hebben aan rogue's })

Kon (toen gister de honorwas ge-update) m'n S1 Head halen, en heb daarmee m'n 4 set bonus gehaald(t)..woohoo lang leve 10 more energy :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExitDust
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 16:20
ik heb een full spec level 70 enhachment shaman en een goeie additie tot de guild. Ik mag ook mn spec gewoon houden. Is een stuk leuker dan die manaverslindende elemental shamans of healsnoooorreeee resto shamans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Offspecs ftw, hebben drie actieve raidende feral druids, een ret pala, twee enhancement shamans en hadden tot voor kort een elemental shaman. Missen een kip en een prot pala. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:47:
[...]

One hand spec geeft 5% meer damage op alle damage die je doet als je een 1h weapon equiped hebt. Dat is een 10% threat increase voor maar 5 talent points aangezien de meeste threat van je holy damage komt.
hoe kom je aan 10% threat increase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:14:
[...]

Mja maak je geen zorgen..komt allemaal vanzelf, en dan ga je je ook echt inleven in een rogue.

Gister ook weer ff ge-peeveepeeed op mijn rogue, en dat doe ik nu al een tijdje.
Ik vind het echt heerlijk, omdat ik weet dat de meeste mensen een pesthekel hebben aan rogue's })

Kon (toen gister de honorwas ge-update) m'n S1 Head halen, en heb daarmee m'n 4 set bonus gehaald(t)..woohoo lang leve 10 more energy :)
Gratz,

Weet je wat erg leuk is om te doen als rogue, speciaal in av vind ik dat erg grappig, ergens gaan staan waar veel hordes voorbij komen tussendoor, en dan terwijl ze op zn mount zitten sappen :9

Als ze uit mn sap komen, kijken ze in de ronde van huh O-) Zo grappig , doe dat soms zo tussendoor, ff wat fun ;)

En ja dat doen ze met mij ook :D

Of als ik de base defend en zo'n slimme wil doorgassen met zn mount over onze brug, hopa sap, dead horde I see :*)

Aye, rogues are evil, I know but LOVE IT :) iam one of them......

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:26:
[...]

hoe kom je aan 10% threat increase?
5% meer damage, dus ook holy damage. Holy damage krijgt 90% meer threat met Righteous Fury, dus je krijgt eigenlijk 9,5% meer threat :) Nou telt dit niet perfect aangezien je ook een stukje melee-threat en seal-threat hebt (judgen zelf en recasten is ook threat, niet veel, maar toch!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:04:
Nu van mijn kant ook een Shaman vraagje :Y)

Op dit moment is mijn Shaman LvL62 met redelijke Enhancement gear.
Wat mij opvalt dat er bij de quest rewards eigenlijk alleen maar Elemental gear tussen zit of dat er alleen maar DPS Leather bij zit waardoor ik eigenlijk steeds meer problemen krijg met quests.

Is het verstandiger om om te switchen naar Elemental en zo verder te levelen?
Of heb ik gewoon de pech dat Hellfire nog niet de juiste questrewards heeft voor me?

Wil sowieso op 70 naar Resto speccen, maar dit lijkt me om te levelen niet verstandig.
Sowieso zullen quests dan tergend traag gaan en zoveel 'goede' party's voor normal instance ben ik nog niet tegengekomen :/
Voor mij al weer een tijdje geleden dat ik mijn shaman alt naar 70 levelde, maar het viel mij ook op dat ik de eerste 2 levels of zo in Outland veel meer moeite had dan met mijn rogue (maar die begon met goede gear) en mijn shadowpriest. Ik ben enhancement gebleven en na een tijdje ging het beter, waarschijnlijk door gear maar ik zorgde in ieder geval dat ik 2 goede wapens had met 2.6 of 2.7 speed. Ik had het gevoel dat dat vooral verschil maakte. En ik level ook altijd puur rested, na een tijdje worden de quests dan ook makkelijker omdat je dan een iets hoger level dan noodzakelijk hebt voor het gebied waar je dan quest, er vanuit gaand dat je Hellfire, Zangarmarsh, Terrokar, Nagrand en evt BEM doet. Tegen die tijd ben je wel 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:32:
[...]

5% meer damage, dus ook holy damage. Holy damage krijgt 90% meer threat met Righteous Fury, dus je krijgt eigenlijk 9,5% meer threat :) Nou telt dit niet perfect aangezien je ook een stukje melee-threat en seal-threat hebt (judgen zelf en recasten is ook threat, niet veel, maar toch!).
Volgens mij wordt hier een klassiek rekenfoutje gemaakt:

Over je base holy dmg krijg je dan toch ook 90% extra threat, dus dan kom je als nog op 5% meer threat uit. Voorbeeld:

Zonder talents doe je 100 dps holy dmg en 50 dps melee dmg (fictief!)
Met talents doe je 105 dps holy en 52.5 melee (5% meer dus)
Threat zonder talents 190+50 = 240 tps (nogsteeds fictief)
Threat met talents 199,5 + 52.5 = 252 tps
Verschil (240 x 105% = 252) = 5%

Disclaimer: Ik heb geen idee of deze talentpoints ook invoeld hebben op je holy dmg, dit is een aanname naar aanleiding van de info van bram. Het gaat puur om het reken kundige aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:50:
[...]

Neem een Feral Druid als leveling maatje, respec zelf Resto en start loving it O+
Zo ongeveer alle 5-man group quests in outland hebben we gewoon met z'n tweëen gedaan op die manier. Het duurt alleen eventjes om ze dan neer te krijgen.. maar het werkt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Leuke site die be.imba.hu. Wel veel gebruikt, en hopelijk kan de Hosting Provider het wel aan..

Mijn mage zit redelijk goed (Maggy&Gruul nivo) iets meer hit graag.. Maar idd mijn hunter (SCC/TK) kan wel wat upgrades en enchants gebruiken volgens de site. Zal ze nog wel eens posten.. Heh ook is die BM 41/20 voor zo'n beetje alles goed.. PvP, grind, PvE..zit wel goed..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 18:46
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:42:
[...]

Zo ongeveer alle 5-man group quests in outland hebben we gewoon met z'n tweëen gedaan op die manier. Het duurt alleen eventjes om ze dan neer te krijgen.. maar het werkt wel :P
1 quest niet; Gorefiend's Armor. Die hebben we met z'n drieen gedaan, alle andere Group Quests inderdaad wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Today 15:30:34 - The talent build evaluation logic has been significantly changed to show a more realistic picture and to solve the constant Hunter and Warlock evaluations as PVP. The reports now show the individual scores the build received for PvE, PvP and Grinding to be more convenient.
Die kerel van be.imba.hu zet er vaart achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Exitium schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:25:
Offspecs ftw, hebben drie actieve raidende feral druids, een ret pala, twee enhancement shamans en hadden tot voor kort een elemental shaman. Missen een kip en een prot pala. :)
Feral druid offspec? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-TBC waren denk ik 90% van alle druids healers in endgame, dus vandaar Feral = offspec denk ik, al geld dat al niet meer, tegenwoordig is een druid healer een uitzondering, en een druid tank de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigcookie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:31:
Pre-TBC waren denk ik 90% van alle druids healers in endgame, dus vandaar Feral = offspec denk ik, al geld dat al niet meer, tegenwoordig is een druid healer een uitzondering, en een druid tank de regel.
das niet helemaal waar ik weet nog genoeg resto druids ;) zoals ik zelf bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
That was my point inderdaad. Vroegâh hadden wij al ferals tho, één gozer tankte alles wat warriors ook tankten, op fearfights na. Then again, wij hadden ook een prot pala. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigcookie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:33:
[...]

das niet helemaal waar ik weet nog genoeg resto druids ;) zoals ik zelf bijvoorbeeld :P
Ga maar eens na hoeveel raidende druids feral zijn en hoeveel er resto zijn. Ferals zijn vast en zeker wel de regel, alhoewel resto een uitzondering noemen mss inderdaad wat overdreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Uk schijnt internet problemen te hebben, net heel veel guildies offline en weer online zien kommen, gevolgd door een dikke massive DC, wat toch wel leuk is om te zien, behalve dat mijn SP Heroic groep nu niet doorgaat terwijl de 1e boss al dood is, en ik het dus niet kan afmaken :( .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:41:[...]

Over je base holy dmg krijg je dan toch ook 90% extra threat, dus dan kom je als nog op 5% meer threat uit. Voorbeeld:

Disclaimer: Ik heb geen idee of deze talentpoints ook invoeld hebben op je holy dmg, dit is een aanname naar aanleiding van de info van bram. Het gaat puur om het reken kundige aspect.
Je hebt gelijk het is 5% meer threat. Wat nog steeds erg goed is voor 5 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een Eye mark -_- wat een drame om daar te winnen. Een + punt dit is voorlopig de laatste eye, heb mn wapens haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar een addon die laat zien hoelang een target immuun is tegen een bepaalde soort CC in PvP door disminishing returns. Maakt het leven weer een stukje makkelijker he. :)

Ook dacht ik dat floating combat text van WoW zelf kon laten zien wanner mjin feral charge up is terwijl ik in een andere form zit. Toch heb ik dit nog nooit voorbij zien komen.

En kun je met ag_unitframes ook laten zien in je party / raid of iemand in range is voor je heals door bijvoorbeeld als ie niet in range is dat het balkje dan rood is? Veel makkelijker met healen in Bg's imo.

EDIT: Ik bedenk nu net nog wat leuks. Is het mogelijk om te laten zien hoeveel damage mijn target(s) krijgen. Dat is handig om dan te zien of mijn hots de healing wel bij kunnen houden dan. :P

Als iemand hier iets van weet, TY. :)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Darkasantion schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:37:
Uk schijnt internet problemen te hebben, net heel veel guildies offline en weer online zien kommen, gevolgd door een dikke massive DC, wat toch wel leuk is om te zien, behalve dat mijn SP Heroic groep nu niet doorgaat terwijl de 1e boss al dood is, en ik het dus niet kan afmaken :( .
niet alleen de UK, ik ben er net ook afgegooid, en kom er niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:41:
[...]

Meh, ik en mijn grote mond :P I stand corrected!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm heb een vraag over fury warriors:

is het nou beter om sinds 2.3 bijv. een gladiator's slicer & gladiator's quickblade te wielden of 2x een gladiator's slicer.. dus een trage MH en snelle OH of 2x een trage MH?

p.s hoe komt het toch dat horde zo owned @ eye of the storm haha vergeleken met de andere BG's blinkt horde daar echt uit :) echt makkelijk marks te verdienen net 10x achter elkaar met 2000 - 2xx-6xx gewonnen ofzo :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Klein vraagje over een Hunter. Maakt het eigenlijk uit of je een 2H of twee 1H wapens gebruikt? Het gaat denk ik alleen maar om de stats lijkt me?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

daroy schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:20:
Klein vraagje over een Hunter. Maakt het eigenlijk uit of je een 2H of twee 1H wapens gebruikt? Het gaat denk ik alleen maar om de stats lijkt me?
Maakt niets uit idd, gaat alleen om de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

2 lock vragen:

Wat is Fel Guard Raiding? Heb er vaag wat over gehoord/gelezen vandaag, maar wat is het nu precies?

En ik denk erom om puur voor de gein, eens normale OL Instances op mijn Warlock te gaan tanken, heb dit al op the The Black Stalker gedaan, en dat is ook gelukt.
Als ik dit serieus wil doen, wat voor gear(stats) zou ik dan moeten gaan halen, en welke enchants/gems moet ik dan gaan opzoeken?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
heb mijn char ook eens door die site gehaald

Knight-Lieutenant Chronia of <Unity>
Warlock, Destruction 0/21/40
this character may be improved
Warnings:

Unenchanted items: 1
Robe of Hateful Echoes ...
Suggested enchants: Exceptional Stats, Exceptional Health, Heavy Knothide Armor Kit, Knothide Armor Kit
LOW chance to hit: 15.54% < 16% (needs 6 more hit rating to cap)

Hints:

This talent build seems to be most suitable for: PvE > PvP > Grinding
Talent checks are under development for this build
Suggested instances: End game content
Black temple/Hyjal icoontjes staan erbij (ben nog niet eens attuned :D)

Average weighted itemlevel: 174.42
This character has been cached on 2008 February 13. 00:46:31
Link to this report

Wel lachen opzich, moet alleen wel lachen over de spellhit, LOW chance to hit lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Darkasantion schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 01:15:
2 lock vragen:

Wat is Fel Guard Raiding? Heb er vaag wat over gehoord/gelezen vandaag, maar wat is het nu precies?
Raiden met een felguard, oftewel een x/4x/x spec
En ik denk erom om puur voor de gein, eens normale OL Instances op mijn Warlock te gaan tanken, heb dit al op the The Black Stalker gedaan, en dat is ook gelukt.
Als ik dit serieus wil doen, wat voor gear(stats) zou ik dan moeten gaan halen, en welke enchants/gems moet ik dan gaan opzoeken?
spec soulink siphon life, en stack spelldmg en stamina, zet steeds voor je begint je felpuppy op stay buiten bereik van cleaves/aoe van de te tanken mobs doe alsof je in een arena zit :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Yay, Illidari Council down \\\0///

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Gisteren lady Vashj de eerste serious attempts. Maar jeetje wat valt phase 2 tegen.
Grootste probleem dat we hadden was het vinden van een goede balans tussen de DPS op de elementals en de striders. De nagas was prima aangezien melee deze redelijk vlot neer had.
Phase 1 is echt te makkelijk en slaat nergens op.

Vanavond weer ff SSC clearen en hopelijk nog wat tries op Vashj.

Iemand tips voor de verdeling? Als namelijke meerdere striders gaan rondlopen ben je fucked, maar meerdere elementals bij Vashj is ook niet echt relaxed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
TroX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:22:
Gisteren lady Vashj de eerste serious attempts. Maar jeetje wat valt phase 2 tegen.
Grootste probleem dat we hadden was het vinden van een goede balans tussen de DPS op de elementals en de striders. De nagas was prima aangezien melee deze redelijk vlot neer had.

Iemand tips voor de verdeling? Als namelijke meerdere striders gaan rondlopen ben je fucked, maar meerdere elementals bij Vashj is ook niet echt relaxed ;)
Neem iets minder melee mee, zodat de ranged die ze vervangen ook de striders kan dpsen/dotten (tussen de naga's door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:22:Iemand tips voor de verdeling? Als namelijke meerdere striders gaan rondlopen ben je fucked, maar meerdere elementals bij Vashj is ook niet echt relaxed ;)
Wat bij ons hielp was voldoende dps op naga's en striders zetten. In principe moet een naga of strider dood of bijna dood zijn voor de volgende spawned. Dat een elementel een keer door komt is niet zo erg, de naga melee groep moet deze dan wel dood maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:22:

wij doen het volgende;

2 tanks en 1 melee dps (roog/enh shaman) op Naga's, 1 tank ophalen de andere uiteindelijk af tanken.

3 healers in het midden waarvan 1 pala die met right fury staat te healen (zodat spawnende nagas en/of striders iig richting het midden gaan)

een elemental shaman of hunter (shaman is echt het beste) op de strider, al je affl locks en SP, frostmages (in totaal 7 dps incl kiter), hopelijk hebben die allemaal tailoring waardoor ze om de beurt netjes kunnen gooien, dan is het voor de kiter makkelijk om veel threat weg te zetten (kiter klikt BoS iig weg)

de stairs verdelen in 12 vlakken en op ieder kwart 2 dps en 1 healer neerzetten.
Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/559/vashjlt5.jpg

123 (ranged dps en 1 random melee) + healer/depoisoner
456 (hunter en dps warrior) +healer/depoisoner
789 (hunter en dps warrior) + healer/depoisoner
1011 (range dps en 1 random melee) + healer/depoisoner

456 en 789 is erg druk, waardoor 9 af en toe slecht gekilled wordt, mensen van 1011 ff helpen.

gebruik de volgende macro voor de cores (weet niet of ie werkt, komt van ons forum)

/use Tainted Core
/y TAINTED CORE TO: %t!!!
/s TAINTED CORE TO: %t!!!
/run local t="target" if (UnitName(t)~=nil) then SendChatMessage("You have the core.","WHISPER",nil,UnitName(t)) end

laat dps naar healer/depoisoner gooien, die bovenaan de stairs staat en die gooi naar iemand in het midden (NIET DE KITER :P )
oh ja zet loot op FFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Darkasantion schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 01:15:
2 lock vragen:

Kijk hier eens http://forums.wow-europe....l?topicId=298915537&sid=1 deze kerel raid ook met felguard =)
en hij raid BT/Hyal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Little_captain schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:45:
[...]

Kijk hier eens http://forums.wow-europe....l?topicId=298915537&sid=1 deze kerel raid ook met felguard =)
en hij raid BT/Hyal
Raidde :P volgens mij is Nyarla gestopt met raiden namelijk, maar hij deed wel altijd dikke dps met zijn felguard inderdaad

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:39:
[...]
wij doen het volgende;
2 tanks en 1 melee dps (roog/enh shaman) op Naga's, 1 tank ophalen de andere uiteindelijk af tanken.
3 healers in het midden waarvan 1 pala die met right fury staat te healen (zodat spawnende nagas en/of striders iig richting het midden gaan)
een elemental shaman of hunter (shaman is echt het beste) op de strider, al je affl locks en SP, frostmages (in totaal 7 dps incl kiter), hopelijk hebben die allemaal tailoring waardoor ze om de beurt netjes kunnen gooien, dan is het voor de kiter makkelijk om veel threat weg te zetten (kiter klikt BoS iig weg)
de stairs verdelen in 12 vlakken en op ieder kwart 2 dps en 1 healer neerzetten.
123 (ranged dps en 1 random melee) + healer/depoisoner
456 (hunter en dps warrior) +healer/depoisoner
789 (hunter en dps warrior) + healer/depoisoner
1011 (range dps en 1 random melee) + healer/depoisoner
456 en 789 is erg druk, waardoor 9 af en toe slecht gekilled wordt, mensen van 1011 ff helpen.
gebruik de volgende macro voor de cores (weet niet of ie werkt, komt van ons forum)
laat dps naar healer/depoisoner gooien, die bovenaan de stairs staat en die gooi naar iemand in het midden (NIET DE KITER :P )
oh ja zet loot op FFA
Mja wij hebben over het algemeen wat meer rogues in onze raid en vaak maar 1 dps warrior, maar dit is eventueel ook in te vullen door een andere class.

Wat we nu deden was enh shaman en 2 rogues op de Naga's maar misschien is dat wat teveel en kunnen we inderdaad die lekker naar elementals laten runnen, zodat we uiteindelijk weer wat meer dps hebben op de striders.
Maar jullie zetten dus 7 dps incl kiter op de striders? Killen deze dan ook de naga's als de strider down is? Blijf je anders met 1 tank en 1 rogue niet te veel nagas over houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wij hebben in principe twee locks voor kiting, maar in principe moet de eerste strider liggen als de tweede spawned. Ranged spreiden we uit met daartussen een paar healers/dispellers. (zie pic, ik was destijds met een break vanwege werk, vakantieperiode ftl :() Goed opletten dat mensen die poison kunnen dispellen verspreid staan. Op de pic zijn Laventor, Sakaba en Asure paladins (ik heb toen ik terugkwam de spot van Asure ingenomen) en stond een druid rond positie vier. Melee + tanks + overige healers staan in het midden voor naga en doorkomende elementals. Overige ranged kijkt waar ze het hardst nodig zijn.

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/6126/vashjmondaygt0.jpg

Als strider voorbij komt probeert iedereen die te nuken, maar elementals zijn in principe het belangrijkst. Als er één doorkomt is dat geen ramp, die pakt de melee groep wel op. Netjes zijn erg handig maar hebben wij nooit gebruikt. Also, paladins kunnen striders stunnen zonder in fear-range te komen, alle pala's doen dat als ze de kans krijgen. We hebben geen specifieke DPS chars op de strider, behalve dan dat iedereen die kan 'm vol DoT's gooit en iedereen die kan er een paar fireballs of w/e op gooit.

Tainted elementals hebben natuurlijk prio. Je kan er één of twee missen, maar vanaf drie wordt het lastiger. DPS nuked tainted, healer aan die kant gaat alvast in throwing range bovenaan de trap staan en krijgt de core. Een ander (in ons geval was dat vaak een tank healer of een ranged, zelfs wel 'ns gehad dat Skeld tainted killt, naar mij gooit, naar boven loopt zodat ik weer naar hem kon gooien :P) gaat bij een generator staan waar de healer heen gooit. Volgende macro wordt gebruikt.
/use tainted core
/s TAINTED CORE TO %t !!1
/y TAINTED CORE TO %t !!1
/script SendChatMessage("!! YOU HAVE THE CORE !!", "WHISPER", "Common", UnitName("target"));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Gister ook Ramparts gehealed met mijn 60 Holy pala, maar had een stuk meer moeite ermee als met Blood Furnace. Het kostte me in iedergeval 97% van mijn gear ;D Groep was ook een stuk lager dus dat kan het wel verklaren. Wel gelijk de volledige "Weaken the Ramparts" quest klaar door het switchen naar 70 warrior bij de eindbaas door een vriend.

Paar mooie stomme fouten gemaakt (Lay on Hands door verkeerd klikken, Soulstond verprutsen etc.) dus was niet echt een toprun, maar van fouten leert men/

Nu nog een keer 61 gaan dingen....

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt eerst 1 naga, die wordt opgepakt door de tank. Alle dps die in het midden staat doet er dps op/zet dots erop totdat de strider spawned. dan gaat range dps naar de strider.
Wat ik doe (SP dps op strider), vol los op naga, dot strider vol, gooi netje, dots op naga zetten, dps op strider, evt helpen waar nodig op elementals die naar midden komen.
Door na het gooien van je netje nog ff terug te gaan op de naga, gaat die op tijd dood en trek je geen aggro van strider.

op 123 en 1011 kan een roog staan, op 456 789 niet, of je zet er 2 range neer of 1 range en 1 dps warrior (ivm charge).
bij onze Vashj kills nemen we de volgende classes mee

2 tanks, voor vashj en naga's
3 roogs (1 op naga, 2 op stairs 123 en 1011)
2 dps warriors (stairs 456 en 789)
1 pala,midden healen met rigth fury
2 radom healers voor in het midden
4 healers/depoisoners, voor de 4 trapstukken
4 range dps, voor de 4 trapstukken
1 kiter, liefst Elemental shaman (desnoods laat je een shaman respeccen die wat +dmg gear heeft, dit scheelt enorm (ook voor interupts op priest bij kara :P ))
6 random range dps, liefst met tailoring ivm netjes en liefst locks/SP aangezien die dots kunnen zetten op meerdere targets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Lief dagboek...

Love is in the Air
Gister bezig geweest met de quests, ging allemaal vrij snel. Gelukkig genoeg mensen die mijn gebroken hart wilde "maken". Duurde alleen even voor ik alle Darnassus items had, omdat ik eerst niet door had dat ik als female ook gewoon cologne kon gebruiken. :D Moet nu nog een paar Stormwind items.

Mijn [Lovely Red Dress] heb ik al wel, altijd leuk om zoiets te hebben, gewoon voor de fun. :)

Kara raid
Ook nog even in Kara gaan kijken gister. Als eerste Nightbane gedaan (thanks Chi voor summon :)), die ging weer vlekkeloos neer, op de dood van een Priest na; maar dat kwam door enorme lagg. Toen door naar Chess, free epics :P.

En toen? Op naar Prince. Eenmaal aangekomen de tactics besproken (thanks UTwizard), helaas moest iemand even reloggen die niet meer terug kwam, dus met 9 mensen toch een poging gedaan. Geen idee hoe ver we zijn gekomen, niet heel ver, maar wel een aardige try.

Ik was als een van de eerste dood, tijdens Enfeeble kreeg ik een Shadow Nova op me (:X), gewoon niet dicht genoeg bij de Spotter gebleven dus.. Is het misschien een idee om mijzelf op Follow te zetten? Of zou dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Die be.imba site is echt nog lange niet goed voor het publiek hoor :/
Hij ziet dat ik 1 item niet ge-enchant heb terwijl ik zeker weet dat mijn OH ook niet ge-enchant is :Y)
Verder wel grappig tooltje hoor!

Ps. niemand anders meer reacties op mijn Shaman vraagje? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Ik heb 60 -> 70 gelevelled als resto :P
Maar wat ik wel merkte is dat enhancement gear schaars is. Niet echt lekkere gear. Maar ik denk dat het wel altijd nog beter is dan elemental, omdat je dan oom gaat en moet drinken.
Vooral tot lvl 61 is het moeilijk voor een enhancement shaman om te levellen.
Waar je inderdaad voor moet zorgen zijn goede weapons. Wat dat betreft ben je net een dps warrior met crap wapens is het echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Gisteren niet gefailed bij Teron Gorefiend \o/

* ImdaMned is so happy :D

No wall of shame for me !

Oh, en een nette steady 1500+ dps op gorefiend : )

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 13-02-2008 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:06:
Ik was als een van de eerste dood, tijdens Enfeeble kreeg ik een Shadow Nova op me (:X), gewoon niet dicht genoeg bij de Spotter gebleven dus.. Is het misschien een idee om mijzelf op Follow te zetten? Of zou dat niet werken?
1 van de healers markeren en daarnaartoe terug rennen als je enfeeble hebt als melee dps. works like a charm. Iedereen die verder ranged is gewoon hem volgen als er verplaatst moet worden ivm een infernal.

[ Voor 47% gewijzigd door redfoxert op 13-02-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]
Zorg dat je BigWigs of DeadlyBossMods hebt. Deze geven timers zodat je weet wanneer enfeebles, Shadow Nova's en Infernals komen. Jij ben Healer toch? Dan kan je rustig achter de spotter gaan staan want healing range is groter dan dps range. Op follow zetten is niet handing, als je net bijna een 3sec cast afhebt en de spotter verzet een stap ben je interupted. Gewoon max range gaan staan en goed opletten.
redfoxert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:18:
[...]
1 van de healers markeren en daarnaartoe terug rennen als je enfeeble hebt als melee dps. works like a charm. Iedereen die verder ranged is gewoon hem volgen als er verplaatst moet worden ivm een infernal.
Dat is de spotter (hebben we het gister over gehad :P )

[ Voor 20% gewijzigd door Nivado op 13-02-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

RaseriaN schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:08:
Die be.imba site is echt nog lange niet goed voor het publiek hoor :/
Ik denk eigenlijk dat 'ie juist wel goed is voor het publiek. Niet voor de theorycrafters en mensen die zelf moeite doen om hun class te kennen, maar wel voor de groep spelers die eigenlijk "zomaar wat doet".

Natuurlijk zitten er foutjes in, en dingen die niet helemaal kloppen, maar als je verder zelf totaal geen idee heb hoe je je character kunt verbeteren, is het best een mooie tool. Een aantal guildies van me (die ook best kunnen verbeteren) hebben er veel aan.

Om een of andere reden lijkt het ook wel om "men" het veel eerder wil aannemen van zo'n website, als van een ervaren speler. 8)7

-- edit --

@redfoxert;
Haha ja dat soort dingen zie je ook snel over het hoofd. Maar soms maakt die website wel foutjes; zover ik weet kun je Armor Kits niet op Shoulder items zetten, maar toch wordt mij die enchant (o.a.) aangeraden. :)

[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 13-02-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:18:
[...]

Ik denk eigenlijk dat 'ie juist wel goed is voor het publiek. Niet voor de theorycrafters en mensen die zelf moeite doen om hun class te kennen, maar wel voor de groep spelers die eigenlijk "zomaar wat doet".

Natuurlijk zitten er foutjes in, en dingen die niet helemaal kloppen, maar als je verder zelf totaal geen idee heb hoe je je character kunt verbeteren, is het best een mooie tool. Een aantal guildies van me (die ook best kunnen verbeteren) hebben er veel aan.

Om een of andere reden lijkt het ook wel om "men" het veel eerder wil aannemen van zo'n website, als van een ervaren speler. 8)7
Ik kwam er zo achter dat ik op mn alt-warlock nog 2 green gems in mn Battlecast Hood had zitten .... nub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nivado schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:18:
[...]

Zorg dat je BigWigs of DeadlyBossMods hebt. Deze geven timers zodat je weet wanneer enfeebles, Shadow Nova's en Infernals komen. Jij ben Healer toch? Dan kan je rustig achter de spotter gaan staan want healing range is groter dan dps range. Op follow zetten is niet handing, als je net bijna een 3sec cast afhebt en de spotter verzet een stap ben je interupted. Gewoon max range gaan staan en goed opletten.
Ik heb (uiteraard) BigWigs, en ben inderdaad healer. Ik had ook het idee dat ik ver genoeg weg stond, maar blijkbaar niet. Moest voor me gevoel ook op teveel dingen letten. Maar ik ben Druid, dus ik dacht dat daarom Follow wel makkelijk was, mijn healing spells zijn toch instant. :)

Nouja het was natuurlijk ook nog maar de eerste try ever, denk dat we een hoop geleerd hebben en dat het de volgende keer stukken beter zal gaan. Hadden ook wel pech met de Infernal drops op 't laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:18:

Ben/was inderdaad zon theorycrafter maar moet zeggen dat er bepaalde dingen gewoon apart aanvoelen.
Zo wordt mijn build als een Grind build gezien (terwijl het een Full PvE/DPS build is), ziet hij wel dat ik een verkeerde enchant heb op mn boots maar niet dat de boots ansich niet goed zijn.
En natuurlijk heb ik dan nog wel meer dingen die niet helemaal kloppen, maargoed :)

Maar het is wel zo wat je zegt.. mensen nemen liever iets aan van een website ipv. een persoon.
Want zon website kan het toch niet fout hebben?!?! Of wel dan? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
OkkE schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:21:
[...]

Ik heb (uiteraard) BigWigs, en ben inderdaad healer. Ik had ook het idee dat ik ver genoeg weg stond, maar blijkbaar niet. Moest voor me gevoel ook op teveel dingen letten. Maar ik ben Druid, dus ik dacht dat daarom Follow wel makkelijk was, mijn healing spells zijn toch instant. :)

Nouja het was natuurlijk ook nog maar de eerste try ever, denk dat we een hoop geleerd hebben en dat het de volgende keer stukken beter zal gaan. Hadden ook wel pech met de Infernal drops op 't laatst.
Als je dps spells op een actionbar hebt staan (Starfire?) dan kun je daar aan zien of je binnen of buiten de max dps range staat. Als je net buiten je max dps range staat zou je nogsteeds de tank moeten kunnen healen en sta je toch safe. En inderdaad zo'n eerste try is vooral even wennen en met eigen ogen zien wat je allemaal al gelezen/gehoord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo lief dagboek,

Begin mijn Priest steeds leuker te vinden. Ben al best wel sterk vind ik zelf. Eindelijk nu ook level 37 dus nog hopelijk deze week level 40 halen, voor mijn shadowform en een mount natuurlijk.

Kreeg gisteren een whisper van een vriend van me (lvl70 Lock) of ik nog wat nodig had uit bepaalde dungeons.... dus wij eerst naar SM, dropte voor mij de Whitemane's Chapeau!!!! Jippie... daarna nog even een keer naar Razorfen Kraul gegaan om een quest te doen die ik nog had staan.

Was een leuk avondje boosten, maar ja volgende keer toch maar weer 's met een 5-mans naar SM..... vind het daar te leuk en er is nog een en ander wat ik graag zie vallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Je bent een resto druid? (volgens je sig wel iig :P) Dan zou je nooit in shadow nova range moeten komen. Is een AoE met een range van een yard of 30, terwijl je heals 40 yrd range hebben. Als ik niet op dispel duty sta, loop ik terug tot ik net out of range ben, dan een stap of drie naar voren zodat ik wat speling heb en ik sta goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
RaseriaN schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:27:
[...]

Maar het is wel zo wat je zegt.. mensen nemen liever iets aan van een website ipv. een persoon.
Nee inderdaad, die website is niet door iemand met een bepaalde mening/visie/kennis gemaakt en is dus correct en objectief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Wmm schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:47:
[...]

Maakt niets uit idd, gaat alleen om de stats.
Voor PVP wil je wel een 2H ivm de Melee Special Attacks (Raptor Strike ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagboekkie

Gister weer ff een beetje aan het peeveepeeen gegaan, en ik d8 "laat ik weer eens een WSG run doen".

ZO gezegd, zo gedaan.

Op een gegeven moment nam een dwarf pally, the horde vlag en kwam hij onze basis binnen rennen.

Ik was op mijn priest toen hij opeens aan mij vroeg "how do i capture the flag?" 8)7

Dus ik leg hem uit dat hij op die plek moest blijven, en dat als onze vlag terug zou komen dat het zichzelf ging.

Zegt hij op een gegeven moment tegen me "dont tell anyone i asked you, ok?" :?
Dus ik vraag hem "your not one of those ebay noobs, right?"...blijkbaar dus wel want daarna was het stil :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:36:
dagboekkie

Gister weer ff een beetje aan het peeveepeeen gegaan, en ik d8 "laat ik weer eens een WSG run doen".

ZO gezegd, zo gedaan.

Op een gegeven moment nam een dwarf pally, the horde vlag en kwam hij onze basis binnen rennen.

Ik was op mijn priest toen hij opeens aan mij vroeg "how do i capture the flag?" 8)7

Dus ik leg hem uit dat hij op die plek moest blijven, en dat onze vlag terug zou komen dat het zichzelf captured.

Zegt hij op een gegeven moment tegen me "dont tell anyone i asked you, ok?" :?
Dus ik vraag hem "your not one of those ebay noobs, right?"...blijkbaar dus wel want daarna was het stil :N
hoor het vaak genoeg. zoek maar eens paar threadjes terug naar een lock met een 57/4/0 spec die ik op mn prot pally outdmg.. :+

gisteren trouwens een keer gruul proberen te tanken. Mana was geen enkel probleem. kreeg niet eens echt een kans om het te burnen.. aggro ging ook goed. alleen scheen ik nog teveel klappen te krijgen. ten minste, te hárde klappen.

We hebben HKM 2shot voor een guild first, dus die mag min of meer wel als farm beschouwd worden. de raidleader heeft besloten dat we eerst even vanavond met 2 groepen kara-runs doen, om ff de tans sowieso beter te equippen.. beetje jammer dat ik alleen een girlfriend-raid heb vanavond, maar goed. morgen zal die instance misschien half leeg zijn. heus niet meer denk ik zo.

Welke bazen zijn in karazan niet te tanken als een paladin? we hebben nu vaak een warrior trashtank, maar ik voel me beetje nutteloos op zo een moment, omdat ik dan moet gaan "dps-en"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb sinds dit weekend mijn account geruild met mijn neef. Was na nog net geen 3 jaar het dps-en wel zat en heb zin in een healer. Aangezien hij nog een healer had (Druid), ff gevraagd of hij wilde ruilen. Voor hem natuurlijk wel een goede deal. Vier level 70's voor een level 61 Druid.

Maar, man, man, man. Wat zijn Druids vet, ben nu in feral aan het levelen en ik doe al lekkere damage nu ik wat greens gekocht heb voor feral. Had 500 AP, en heb nu al 1400 give or take. De AP scaled beter dan mijn 68 Rogue die nu pas 1200 AP heeft.

Druid zeer leuke classe, en kan niet wachten om te gaan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
BootVluchteling schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:42:
[...]

Welke bazen zijn in karazan niet te tanken als een paladin? we hebben nu vaak een warrior trashtank, maar ik voel me beetje nutteloos op zo een moment, omdat ik dan moet gaan "dps-en"..
Voor Trash Pala > All. Laat de warrior lekker zijn dps kit aan doen en dpsen op trash. Voor Nightbane will je (meestal) een warrior ivm Fears. Voor de rest maakt het niets uit volgens mij en is het vooral wie heeft de beste gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Nivado schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:49:
[...]

Voor Trash Pala > All. Laat de warrior lekker zijn dps kit aan doen en dpsen op trash. Voor Nightbane will je (meestal) een warrior ivm Fears. Voor de rest maakt het niets uit volgens mij en is het vooral wie heeft de beste gear.
Als healer hou ik echt van feral druid tanks, voor mijn gevoel is de manier waarop ze DPS krijgen veel constanter en minder enorme spikes zoals bij een warrior. Dit maakt de healing stabiel en een stuk makkelijker.

Prottadins zijn met name lekker op AOE'able trash packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
RaseriaN schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:27:
[...]

Ben/was inderdaad zon theorycrafter maar moet zeggen dat er bepaalde dingen gewoon apart aanvoelen.
Zo wordt mijn build als een Grind build gezien (terwijl het een Full PvE/DPS build is), ziet hij wel dat ik een verkeerde enchant heb op mn boots maar niet dat de boots ansich niet goed zijn.
En natuurlijk heb ik dan nog wel meer dingen die niet helemaal kloppen, maargoed :)

Het leuk is dat ik nu mijn shadowpriest in holy gear heb(nou ja mijn holy priest die shadow specc is). die gear is veel beter dan mijn shadow gear.

hij zegt vrolijk PVE >Grinding > PvP.

en daarna zegt hij ook small 25 man instances. Maar hij ziet niet dat de gear niet matched met de specc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:11:
Hmm heb een vraag over fury warriors:

is het nou beter om sinds 2.3 bijv. een gladiator's slicer & gladiator's quickblade te wielden of 2x een gladiator's slicer.. dus een trage MH en snelle OH of 2x een trage MH?
Als je nog rage issues hebt traag/snel, anders traag/traag voor betere whirlwinds. Zowiezo geeft traag/traag mits ze dezelfde snelheid zijn een voordeel in de vorm van een extra flurry attack.
De AP scaled beter dan mijn 68 Rogue die nu pas 1200 AP heeft
Dat is omdat druids geen bonus krijgen van weapon dps. Rogues/warriors' dps gaat omhoog naarmate de dps van het item beter wordt, voor druids geldt dit niet. Daarom zit er op feral wapens ook altijd zo'n gestoorde hoeveelheid AP.

[ Voor 22% gewijzigd door Hmzaniac op 13-02-2008 10:00 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond mijn eerste (baby)stapjes in de 25 man raids. Na tijden niet meer geraid te hebben, gaat het er dan nu toch van komen. We zijn in ZA inmiddels op de 5de baas (4 aspecten dood) en proberen vanavond Gruul. Ik hoop mee te kunnen op mijn paladintank, maar kan iemand mij zeggen of mijn gear goed genoeg is (paladintank)?
Ik heb unbuffed rond de 13k of 14k hp en ongeveer 16,8k armor. Verder de standaard 35% dodge+parry en de rest block uiteraard. Mijn spelldamage weet ik niet precies, maar zit redelijk ok. Rond de 300 schat ik.

Ik heb inmiddels 5 flasks (BEM beast dingen), 15 wizard oil (42 spelldmg) en 60 mana potions bij. 3 Reserveschilden en genoeg goud voor 4x compleet rood.

I am (hopefully) prepared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:47:
Zo, heb sinds dit weekend mijn account geruild met mijn neef. Was na nog net geen 3 jaar het dps-en wel zat en heb zin in een healer. Aangezien hij nog een healer had (Druid), ff gevraagd of hij wilde ruilen. Voor hem natuurlijk wel een goede deal. Vier level 70's voor een level 61 Druid.
* JeroenNietDoen casts fireshield on %t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:01:
Vanavond mijn eerste (baby)stapjes in de 25 man raids. Na tijden niet meer geraid te hebben, gaat het er dan nu toch van komen. We zijn in ZA inmiddels op de 5de baas (4 aspecten dood) en proberen vanavond Gruul. Ik hoop mee te kunnen op mijn paladintank, maar kan iemand mij zeggen of mijn gear goed genoeg is (paladintank)?
Ik heb unbuffed rond de 13k of 14k hp en ongeveer 16,8k armor. Verder de standaard 35% dodge+parry en de rest block uiteraard. Mijn spelldamage weet ik niet precies, maar zit redelijk ok. Rond de 300 schat ik.

Ik heb inmiddels 5 flasks (BEM beast dingen), 15 wizard oil (42 spelldmg) en 60 mana potions bij. 3 Reserveschilden en genoeg goud voor 4x compleet rood.

Voor het feit of je gear goed genoeg is ben je ook afhankelijk van je DPS. Als je DPS niet genoeg damage er uit weet te pompen en je bij growth 15 komt dan kan je inderdaad wel een probleem hebben :P. Als je DPS goed genoeg is dan moet het makkelijk lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

haha, ik weet niet precies hoe het met paladin tanks is, 14k unbuffed lijkt me ruim voldoende en bijna 17k armor ook.

qua moeilijkheid van isntances (imho)

BT> MH > TK > SSC > Mag > ZA > Gruul > heroics > kara > al het andere.

ik denk dat ZA meer van je healers + tanks vraagt dan gruul.

Magtheridon kan ik nu niet helemaal over praten, ik heb hem gekilled na de eerste nerf(die nerf dat iedereen moest klikken). Maar die lijkt nu retard safe, al gaan we daar nooit meer naartoe(gelukkig).

en ow ja een gemiddle raid duurt 4 uur? dus 2 flask ruim voldoende. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Gisteren 2x Lovely Black Dress gekregen via love tokens (heb ik nou zo'n mazzel of valt die "drop rate" mee?). Geloof nooit dat die op mijn server (geen RP) voor 1K goud worden verkocht maar er stond er niet 1 op AH toen ik keek dus ik kan t proberen :P

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hmzaniac schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:58:
Dat is omdat druids geen bonus krijgen van weapon dps. Rogues/warriors' dps gaat omhoog naarmate de dps van het item beter wordt, voor druids geldt dit niet. Daarom zit er op feral wapens ook altijd zo'n gestoorde hoeveelheid AP.
Hehe, gisteren in ZA geweest, had onze feral druid in kitty form 5.2k AP met trinket procs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu hard bezig met me druid te levelen nu level 48 @ trollbane. Levelen gaat wel harder dan ik dacht dat het ging, oa door de patch natuurlijk.

offtopic: heeft iemand een alternatieve mod voor Opium. (dus: track pvp kills/death en naam van diegene etc. KoS list voor guilds en players met een toevoegbare commentline, en die een alert geeft als KoS member in de buurt is.) aangezien Opium al tijden niet geupdate is en hij error meldingen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
BootVluchteling schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:42:
[...]

Volgens mij is alles in kara wel te tanken als paladan zolang je de gear maar hebt, behalve aran uiteraard, maarja die kan niemand echt tanken ;) Zie zo niet echt bazen met een groot pally probleem, misschien nightbane aangezien hij nu tijdens de fear wel aan je zal blijven plakken, echter het lijkt me niet echt fijn als jij gefeared rond rent en hij flamebreath/cleaved even wat clothies/leather ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:32:
[...]

Je bent een resto druid? (volgens je sig wel iig :P) Dan zou je nooit in shadow nova range moeten komen. Is een AoE met een range van een yard of 30, terwijl je heals 40 yrd range hebben. Als ik niet op dispel duty sta, loop ik terug tot ik net out of range ben, dan een stap of drie naar voren zodat ik wat speling heb en ik sta goed.
Minder nog ... als ik op mn warlock sta te bolten zonder Destructive Reach sta ik op 30 yards en word ik niet geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:58:
[...]

Als je nog rage issues hebt traag/snel, anders traag/traag voor betere whirlwinds. Zowiezo geeft traag/traag mits ze dezelfde snelheid zijn een voordeel in de vorm van een extra flurry attack.

[...]

Ahh vandaar. Had er al iets over gelezen. En iets over een base dps van 55 op level 70. Is dat de white hits? Las ook dat naarmate je ubergear krijgt, je jezelf kwa stats weer omlaaghaalt met dps?

Heb het niet allemaal onthouden maar kwam erop neer dat naarmate je gear beter werd, je langzaam aan weer minder DPS ging doen ofzo. Iets met de scaling.

Maar wel leuk om een hoog AP gehalte te zien.
Kaap schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:01:
[...]

/me casts fireshield on %t
Ik snap niet wat ik met een Fireshield moet? Is dat negatief bedoelt of positief? :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism

Lijkt me vrij voldoende, zijn echter fortification flasks niet een stuk beter dan die gruuls lair crap dingen. Heb bij ons eigenlijk nooit iemand die gruuls lair flasks zien gebruiken. Altijd iedereen met fortification/supreme power en mighty restoration. Pure death bestond nl nog niet toen wij gruul leerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Dennism schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:17:
[...]

Lijkt me vrij voldoende, zijn echter fortification flasks niet een stuk beter dan die gruuls lair crap dingen. Heb bij ons eigenlijk nooit iemand die gruuls lair flasks zien gebruiken. Altijd iedereen met fortification/supreme power en mighty restoration. Pure death bestond nl nog niet toen wij gruul leerden.
Beter ja, Goedkoper nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:17:
[...]

Jawel, maar ik heb oneindig apexis shards, dus die kwamen mooi van pas. Gewone flasks zijn nogal prijzig en na vorige raid 150g (flasks x2, pots, repairs) te hebben uitgegeven, vond ik dat ik wel even mocht minderen. Zo hard kan ik nou ook weer niet grinden :) Dus ik mis nu een klein beetje stamina (100 hp ongeveer) en gain een minimiem beetje dodge, dus zo erg is het niet. Maar flask is flask :P En onze raidleader kickt op pot-slikkende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
ImdaMned schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:14:
Gisteren niet gefailed bij Teron Gorefiend \o/

* ImdaMned is so happy :D

No wall of shame for me !

Oh, en een nette steady 1500+ dps op gorefiend : )
Hahaha zo herkenbaar.
Ik ging de eerste keer dat ik het moest doen grandioos nat omdat ik de abilities op de pet bar verwachtte. Bleek dat een of andere patch ze naar je mainbar had verplaatst :/
Sindsdien nooit meer de mist in gegaan.

Ook mede dankzij: Teron Gorefiend Simulator

De sim is moeilijker dan het echte gevecht, maar als je van de sim kunt winnen, lukt je Teron ook.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.