Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 149 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:20
Kevinp schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:53:
[...]

5% niet geraakt worden maar wel rage krijgen? Ja dat is nuttig
Tgaat natuurlijk wel over Pala tank. Dus onze rage bar is voor één of andere reden blauw, en begint vol ipv leeg. Om hem te vullen moeten we damage nemen (en gehealed worden, liefst).

Kan me wel vinden in de suggesties van hierboven: reckoning is niet goed voor MT (wel voor solo AOEen), Spell warding doet iets aan je achilleshiel als pala: spell damage (hoewel je bij spelldamage-heavy fights toch vaker aan de kant zal worden geschoven).

Kijk hier voor véél info over de échte rol van de pala: http://maintankadin.failsafedesign.com/

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SMulTiE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:56:
\0/
Vanavond Council!
*starts reading tactics!
1. niet dood gaan
2. dps de palladin
3. niet dood gaan
4. interupt de heals
5. niet dood gaan

oh en belangrijkste, niet doodgaan :+ zoals onze ouwe raidleader altijd zegt met zijn zware zweedse accent: "Survival over dps!" tijd zat binnen de enrage :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-07 23:23
DexterBelgium schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:04:
[...]

Tgaat natuurlijk wel over Pala tank. Dus onze rage bar is voor één of andere reden blauw, en begint vol ipv leeg. Om hem te vullen moeten we damage nemen (en gehealed worden, liefst).

Kan me wel vinden in de suggesties van hierboven: reckoning is niet goed voor MT (wel voor solo AOEen), Spell warding doet iets aan je achilleshiel als pala: spell damage (hoewel je bij spelldamage-heavy fights toch vaker aan de kant zal worden geschoven).

Kijk hier voor véél info over de échte rol van de pala: http://maintankadin.failsafedesign.com/
Het kan dan wel over een Pala tank gaan, het blijft zo dat je een tank neemt omdat deze minder dmg pakt. Anders kun je net zo goed een holy pala met heel veel stamina laten tanken.. 5% minder dmg, die ook nog eens je swingtimer vervroegd wil laten resetten, lijkt mij niet iets wat je overslaat in een tank tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Gister weer een Kara run, ging erg lekker! Wel een aantal wipes op trash, wat vooral door stomme fouten kwam, en één waarbij de Paladin tank toch iets te veel trash moest tanken. Verder prima run, Attumen, Moroes, Maiden, Opera (R&J) en Curator allemaal in 1x neer.

Wat ik wel zonde vind, er dropte 3 prachtige Leather healing items, maar die werden allemaal DE'ed omdat ik ze al heb. Vind het toch wel jammer om te zien dat zulke loot dan "verloren" gaat.

Moeten alleen even een Mage gaan opvoeden, aangezien hij niet aan aggro management doet, het is alleen: nuke, nuke, nuke, hey i'm not dead. Misschien volgende run gewoon helemaal geen heals meer geven.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:26:
[...]

1. niet dood gaan
2. dps de palladin
3. niet dood gaan
4. interupt de heals
5. niet dood gaan

oh en belangrijkste, niet doodgaan :+ zoals onze ouwe raidleader altijd zegt met zijn zware zweedse accent: "Survival over dps!" tijd zat binnen de enrage :)
Gaattie niet bubblen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 08:20
Nivado schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:44:
[...]

Het kan dan wel over een Pala tank gaan, het blijft zo dat je een tank neemt omdat deze minder dmg pakt. Anders kun je net zo goed een holy pala met heel veel stamina laten tanken.. 5% minder dmg, die ook nog eens je swingtimer vervroegd wil laten resetten, lijkt mij niet iets wat je overslaat in een tank tree.
Ik bedoelde ook niet dat de parry niet nuttig was voor de maintankadin (is het zéker wel), had het alleen over het feit dat de poster die ik quotte het over "rage" had.

De "cookie cutter" basis build voor een maintankadin is trouwens dit (0/46/12)

met nog een paar puntjes die je zelf mag verdelen. (PoJ of BoK of nog wat anders...)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07 11:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

Lief dagboek:

Gisteren weer een wipenight op Vashj. Onze 5de zo ondertussen. Het lijkt maar niet te gebeuren dat we in p3 komen. Bij 3/4 raken sommige mensen in paniek en gaat het tainted killen opeens helemaal kut of komt er een naga bij die niet getanked word of raakt er een strider los. Het hielp ook niet dat een nieuwe trailist 45 minuten erover deed om nog steeds niet ready te zijn. Of hij is zo stom als het achtereind van een varken of hij begrijpt engels gewoon niet.. duidelijk gefailed dus in z'n trail. Dit was de eerste keer in de geschiedenis van de guild dat iemand vanwege performance uit de raid is gezet.. zegt toch wel genoeg.

Nou ja na dus veel te lang moeten wachten eindelijk begonnen. En een best try van 4/4 toen iedereen al dood was. Jammer genoeg ging het daarna alleen maar slechter, vnl de locks raakte gewoon vermoeid en de striders waren all over the place. Hopelijk vanavond een zelfde groep weer voor vashj zodat we de leermomenten van gisteren mee kunnen nemen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh en nog een leuk plaatje

vashj heeft een hele hele hele lange attack range:

Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/my.php?image=longrangeattacksjt1.jpg

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Gister avond voor het eerst fathom lord karathress neer. De enige boss die wij nog moesten in SSC.
Het begon allemaal niet zo voortvarend. Eerste pull was meteen een harde wipe omdat de hunter een multishot gebruikte in de pull naar een van de tanks ;/

Daarna nog 2 keer gewiped. Daarna ging hij netjes neer zonder doden.

Even een kijkje bij Vashj genomen. Met de tactic uhm phase 1 tank and spank en phase 2 zie maar wat je doet kwamen we toch tot 60% en 2/4.

Vanavond tries op Vashj en kijken of we een beetje eenvoudig in phase 3 kunnen komen en hopelijk een kill. (Als mensen de moeite nemen om de tactics te leren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nooit op gelet eigenlijk :P

ben tussen het shadowbolten en ontwijken van de blizzards en flamestrikes, meer bezig met het cot up houden op malande dat ik eigenlijk niet let op wat die palladin allemaal doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:06
Bokkie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:26:
[...]

1. niet dood gaan
2. dps de palladin
3. niet dood gaan
4. interupt de heals
5. niet dood gaan

Leuke fight voor mij dus! Gelukkig heb ik deze boss al een aantal keren gedaan(still, i failed), maar overleven kan ik wel hier. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

*veel te laat

ps .. voor iedereen die al aan het spelen is geweesd met de parfume/colone en love token

je krijgt 3 verschillende dingen per stad, daar moet je van elk een stapel van hebben en kan je een ander item maken .... maak je er 3stapels van kun je die binden tot een gift of <city> en alle 3 die dingen samen maakt een <fractie> gift collection

en dan .. lever je ze in bij de plaatselijke cupido voor ... nouja .. niet echt iets blijvends :( :(

Handful of Rose Petals x5
or
Silver Shafted Arrow x5
+
Box of Chocolates ->

Box of Chocolates =

Dark Desire
Binds when picked up
Use: Increases your hit rating by 20 (52.0%@1) for 1 hour.

Buttermilk Delight
Binds when picked up
Use: Increases defense rating by 20 (346.7@1) for 1 hour.

Very Berry Cream
Binds when picked up
Use: Increases damage done from spells by up to 23 for 1 hour.

Sweet Surprise
Binds when picked up
Use: Increases healing done by magical spells by up to 44 for 1 hour.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 12-02-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

eendje schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:00:
oh en nog een leuk plaatje

vashj heeft een hele hele hele lange attack range:

[afbeelding]
Erg lange range inderdaad.

En "Davosaurus" is daarna nog even met ons wezen pew-pew-en in Durnholde. Hij doet best veel schade eigenlijk als elemental shammy. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 16:34

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wij hebben gisteren Leo neer gekregen en dat was wel even een spannende fight. We kwamen eigenlijk altijd tot de split alleen niet snel genoeg. Te veel dps neer met demons etc. Het gejuich was weer super toen hij dan daadwerkelijk neer ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:29:
[...]

Leuke fight voor mij dus! Gelukkig heb ik deze boss al een aantal keren gedaan(still, i failed), maar overleven kan ik wel hier. :P
mage toch? kan zijn dat je moet tanken :P en spellstealen ^^

Maulgar + Moroes + Twin Emperors = Council

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-07 16:43
OkkE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:45:
één waarbij de Paladin tank toch iets te veel trash moest tanken.
Zoals ik al aangaf, zodra die in wat betere gear zit zal het zonder problemen gaan, health en armor (of het gebrek daaraan) is wat de wipe veroorzaakte.
Wat ik wel zonde vind, er dropte 3 prachtige Leather healing items, maar die werden allemaal DE'ed omdat ik ze al heb. Vind het toch wel jammer om te zien dat zulke loot dan "verloren" gaat.
Die Gloves wou ik best wel hebben, zouden een flinke upgrade zijn geweest. Er werd alleen al gelijk DE geroepen dus dan heb ik geen zin om de discussie aan te gaan. Ook hoop ik stiekem nog steeds op de Mail Gloves van Maiden, daar bewaar ik liever mijn LPA voor.
Moeten alleen even een Mage gaan opvoeden, aangezien hij niet aan aggro management doet, het is alleen: nuke, nuke, nuke, hey i'm not dead. Misschien volgende run gewoon helemaal geen heals meer geven.
Jullie hoeven hem niet te healen, dat moet ik doen :'( Als ik hem niet heal doe ik mijn werk niet goed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:06
Bokkie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:35:
[...]

mage toch? kan zijn dat je moet tanken :P en spellstealen ^^

Maulgar + Moroes + Twin Emperors = Council
Yeah, maar dat tanken ga ik sowieso niet doen, heb te weinig hp gear ervoor denk ik. 11k haal ik denk maar net in pvp gear, buffed :P, en dan nerf ik mezelf teveel omdat het echt crap items zijn.
Ik ga wel counterspellen ofzo. :)

Vanavond/morgen eens mijn mother shahraz movie een beetje editten. Niet dat ie zo boeiend is om te kijken(heb maar 2x fatal attraction gehad) en de rest is gewoon 1 camera view en op de scorchknop smashen :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

echt belachelijk .. gister de hele avond geprobeerd om zo'n mooi cadeautje te krijgen voor valentijn

uiteindelijk blijkt dat ..

als je de "adored" buff niet hebt en je doet dat trucje met colone/parfume .. token -> npc

dat je dan een extra item in je gift krijgt... nouja .. voordat ik dat doorhad was ik al een paar uur aan het klikken natuurlijk...

een vriendin van me heeft al 3 van die picnic dingen en een fancy valentine dress .... en ik krijg alleen maar love rockets .. heel bizar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:36:
Zoals ik al aangaf, zodra die in wat betere gear zit zal het zonder problemen gaan, health en armor (of het gebrek daaraan) is wat de wipe veroorzaakte.
Ja inderdaad, waren er gewoon net iets te veel. :)
Die Gloves wou ik best wel hebben, zouden een flinke upgrade zijn geweest. Er werd alleen al gelijk DE geroepen dus dan heb ik geen zin om de discussie aan te gaan. Ook hoop ik stiekem nog steeds op de Mail Gloves van Maiden, daar bewaar ik liever mijn LPA voor.
Je had het best kunnen zeggen, had je ze zo gehad. Maar zou natuurlijk nog mooier zijn als je die Gloves kunt looten, wat dat betreft is het wel handig om LPA beetje te bewaren.
Jullie hoeven hem niet te healen, dat moet ik doen :'( Als ik hem niet heal doe ik mijn werk niet goed :'(
Ja inderdaad, maar toch denk ik dat het misschien wel een idee is om 'm gewoon eens dood te laten gaan. Of anders gewoon heel weinig heals te geven, kijken of hij het overleefd. Het is heus niet zo dat je gelijk niet meer mee mag als je hem niet healed. :)
__

Heb trouwens eens naar het Prince gevecht gekeken en tactics gelezen, als ik dat zo zie/lees zijn ook daar weer genoeg dingen die mis kunnen gaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor iedereen dit gevecht door gaat hebben...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 11:15
gisteren met de guild waar ik inzit, 1e keer naar gruul gegaan..

Ik joinde vorige week met mn prot pally, en inspecte de meeste mensen en moest mn broek vasthouden omdat hij anders afzakte.. Groene gems OVERAL, geen enchants, of +15 spirit op chest als MT enzo.. om te janken..

ff een flinke rant op het forum gezet, einde van de dag was ik 2nd in command in de guild. goed. wij naar Gruuls layer, die dag al mensen gepushed om goede meta/blauwe gems te nemen ipv crap gems.

offtopic:
zijn die trashpacks in GL trouwens dik generfed?

HKM dus even gedag gezegd. bij 1e try stierf de mage-tank na een minuut oid.. 2e try ging alles gewoon neer.. echt geweldig gevoel!

T4 shoulders voor een trialist (geen afspraken over gemaakt...) druid, en andere shoulders gingen naar een pally dacht ik. durf ik niet zeker te zeggen. een rogue kreeg nieuwe headamor.

gruul kwam beste try rond de 40% oid. moet wel goed lukken, alleen ben ik uiteindelijk maar gaan dps-en omdat ik niet goed threat kan builden op gruul omdat ik oom raak, en geraakt moet worden voor beetje threat..

wat is de beste oplossing? een druid was MT met 18K hp ofzo dacht ik. ik zat op 15.7K hp buffed. MT spelen kan ik dan niet echt, moet ik dan maar dps-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:57
@iedereen die niet altijd gelooft wat Nawa schrijft :)

Tja, ik heb dat ook, maar wat is het nut om daar iedere keer weer op in te gaan? Het is en blijft een spelletje dat heel veel verschillende mensen spelen, van theory crafters tot totale nubs tot mensen die het omleggen van een rabbit als epische ervaring zien. De manier waarop mensen het spel beleven is waarschijnlijk ook de manier waarop ze hier op het forum erover schrijven.

Als iemand bijvoorbeeld schrijft dat hij geen poisons gebruikt in BG's omdat het nodig is enzo (nofi) dan weet ik genoeg en zie ik de rest van zijn of haar posts ook in dat licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Anoniem: 85443 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:45:
[...]
- Hij tanked met een 20/41/0 build. Dit kan je dus niet vergelijken met een willekeurige MT.
- Aggro is niet af te pakken. Het is mij 1x gelukt met blade furry en de lock met SoC
- Ondanks hij niet prot is (voor zover ik weet zitten daar de Mitigation talents en lifesavers in) krijgt hij toch weinig damage.
Niemand valt ook echt over de eerste twee punten eigenlijk. Aggro niet af te pakken geloof ik best als DPS warrior die alle rage krijgt omdat ie tanked. Bovendien kun je door lekker mee te dpsen de aggro prima vasthouden, dus daarvoor is de 20/41/0 build prima.

Waar men wel over valt is dat je zegt dat hij weinig damage krijgt ondanks dat hij niet prot is. Ik schat het damage taken verschil tussen prot/non-prot rond de 10% (zou iets meer of minder kunnen zijn) met een paar meer 'outs' als het fout gaat. Maar verder is de damage-intake niet iets waar hij controle over heeft, een mindflay zal, bij gelijke gear, ALTIJD harder tikken op hem dan op een prot-build (ongeveer 6% harder). Ik gok het meer op een skilled healer dan iets anders (of hij is way te overgeared), want dat heb je wel nodig in heroics (alhoewel ik blijkbaar gister her. botanica heb ge-aoe-tanked zonder CC met enkel 2 hots op me... beetje freaky wat gear-upgrades kan doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:57:
Ik joinde vorige week met mn prot pally, en inspecte de meeste mensen en moest mn broek vasthouden omdat hij anders afzakte.. Groene gems OVERAL, geen enchants, of +15 spirit op chest als MT enzo.. om te janken..
Ik kan me nog een post van jou herinneren waar je zelf te lui was om betere gems en enchants te pakken omdat het toch niet nodig was enzo.

Beetje jammer dat je nu andere gaat afvlammen terwijl je zelf vroeger net zo was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afgelopen weekend hadden we in Karazhan tijdens een farm run trouwens wat raars.

Bij de opera event kregen we in eerste instantie The Crone. Let wel, in eerste instantie. Alles ging prima, totdat ik gefeared werd. Ik kwam buiten de deur terecht, samen met Tito, die mij achterna kwam. Tito verdween en .... de deur ging open en het doek ging omlaag ?!

Shit ... reset. Nog eens dan. Iedereen weer klaar enzo, starten het zaakje weer... wtf ?! Krijgen we ineens Romulo en Julliane !!

Iemand dat wel eens meegemaakt misschien?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:10:
[...]

Ik kan me nog een post van jou herinneren waar je zelf te lui was om betere gems en enchants te pakken omdat het toch niet nodig was enzo.

Beetje jammer dat je nu andere gaat afvlammen terwijl je zelf vroeger net zo was ;)
+15 spirit enchant op de chest van de MT is dan ook wel heel erg om te huilen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
OkkE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:48:
[...]

Heb trouwens eens naar het Prince gevecht gekeken en tactics gelezen, als ik dat zo zie/lees zijn ook daar weer genoeg dingen die mis kunnen gaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor iedereen dit gevecht door gaat hebben...
Prince is een fight waar positioning heel belangrijk is. Wij hadden altijd een iemand uit de raid, met een mark op zijn hoofd, op de uitkijk die de inkomende infernals in de gaten hield. Hij melde dan op TS Infernal on Raid follow me, of Infernal on tank move right/left.
Tank hem met je rug tegen de muur, en vermijd de hoeken zo veel mogelijk, zodat je jezelf zo min mogelijk beperkt in het ontwijken van infernals.
Neem zo min mogelijk melee mee, en laat de melee die er is naar de raid rennen bij enfeble. (let op dat de SP's ook een paar stappen naar achteren doen bij enfeble, als ze in MF range staan staan ze ook in shadow nova range) Ranged gaat allemaal op max range bij de marked persoon staan en volgt deze als hij zich verplaatst.
Let op dat de Tank (zeker in het begin) heel erg weinig tot geen overzicht heeft en dat als een infernal ongemerkt naast hem kan landen. Wees dus duidlijk in je communicatie naar de tank. (ik ben wel eens recht de armen van een infernal gerent omdat het mij duidelijk was dat de raid naar zijn links moest verplaatsen en ik niet naar de mijne 8)7 en dan lig je heel snel op je gezicht)
Verder is het een redelijk luck based fight waar je door botte pech ingesloten kan worden. Ik heb er lang nadat heel kara op farm was, nog regelmatig gewhiped. Veel suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:10:
[...]

het enige wat ik niet enchante was mn wapen uit heroic SP die nog steeds on te janken is.. uiteindelijk heb ik dat ook gedaan, dus heb ik genoeg reden om te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandor Scheffer schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:58:
@iedereen die niet altijd gelooft wat Nawa schrijft :)

Tja, ik heb dat ook, maar wat is het nut om daar iedere keer weer op in te gaan? Het is en blijft een spelletje dat heel veel verschillende mensen spelen, van theory crafters tot totale nubs tot mensen die het omleggen van een rabbit als epische ervaring zien. De manier waarop mensen het spel beleven is waarschijnlijk ook de manier waarop ze hier op het forum erover schrijven.

Als iemand bijvoorbeeld schrijft dat hij geen poisons gebruikt in BG's omdat het nodig is enzo (nofi) dan weet ik genoeg en zie ik de rest van zijn of haar posts ook in dat licht.
Ik haat dat... ik probeer op mijn paladin ook een beetje 'goed' te zijn. Laatst was ik gererolled naar een rogue en toen had ik een konijn doodgemaakt... meteen karakter gedelete...

(misschien moet ik minder RPing doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:12:
Afgelopen weekend hadden we in Karazhan tijdens een farm run trouwens wat raars.

Bij de opera event kregen we in eerste instantie The Crone. Let wel, in eerste instantie. Alles ging prima, totdat ik gefeared werd. Ik kwam buiten de deur terecht, samen met Tito, die mij achterna kwam. Tito verdween en .... de deur ging open en het doek ging omlaag ?!

Shit ... reset. Nog eens dan. Iedereen weer klaar enzo, starten het zaakje weer... wtf ?! Krijgen we ineens Romulo en Julliane !!

Iemand dat wel eens meegemaakt misschien?
Eigenlijk alleen in het begin toen we nog wipte op opera events

1e keer bbw, wipe, toen kregen R&J, wipe, toen konden we kiezen of we bbw wilden of dat we een andere random? kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

http://be.imba.hu/ voor iedereen die applications moet doorlezen, veel makkelijker op deze manier :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nivado schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:13:
Prince is een fight waar positioning heel belangrijk is. Wij hadden altijd een iemand uit de raid, met een mark op zijn hoofd, op de uitkijk die de inkomende infernals in de gaten hield. Hij melde dan op TS Infernal on Raid follow me, of Infernal on tank move right/left.
[...]
Veel suc6
Thanks!

Nu nog eens een betere video gekeken en meer gelezen, het is inderdaad meer luck-based als dat het een retard-check is. Zolang iemand maar overzicht houdt en alles /RW spammed.

Het is nog niet helemaal zeker of we Prince gaan doen volgens mij, maar lijkt mij wel erg gaaf. Heb erg zin in een nieuwe boss. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-07 18:43
eendje schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:18:
http://be.imba.hu/ voor iedereen die applications moet doorlezen, veel makkelijker op deze manier :)
Lawl

Warnings:

Misenchanted items: 1
Vestments of the Sea-Witch ...

Ik heb er 6 to all stats op zitten, ze willen waarschijnlijk 6mp5 op hebben. Nub site dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-06 14:35

Darkasantion

Just keep swimming!

Eigenlijk is het best simpel, als iedereen gewoon op de safespot gaat staan:
Afbeeldingslocatie: http://flavaguild.com/images/karasafe.jpg
Kunt het beste iemand een mark geven, die op 30 yard van de tanks/melee DPs laten staan en dan is het gewoon tank n spank, waarbij je gewoon op de Shadow Nova en Enfeeble moet letten, en in Phase 2 en 3 op de dmg spikes van de tank en de personen die worden aangevallen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
http://be.imba.hu/?zone=E...whisper&character=Zhearis

This talent build seems to be most suitable for PvP _O-

okaaaayyy...... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Handige site!

Gelijk mezelf even opgezocht. Behalve de Cloak niet echt dingen om me heeel erg voor te schamen. En leuk om te lezen dat de suggestie ZA, en min-25 mans is. :)
Warnings:
Unenchanted items: 2
Low quality gems: 7
Low level items: 1
Natural Perfection: 3 points recommended

Hints:
This talent build seems to be most suitable for PvE
Suggested instances: Zul'Aman and mid-range 25 men content
Average weighted itemlevel: 158.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:27:
[...]

http://be.imba.hu/?zone=E...whisper&character=Zhearis

This talent build seems to be most suitable for PvP _O-

okaaaayyy...... :N
ja, ik had hetzelfde.. met een 41/1/18 spec op mn warlock....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 15:08
Site kan nog wat verbeterd worden ja.
Geeft 1 misenchanted item aan wat gewoon niet enchanted is... mijn fout....hij linkt natuurlijk niet naar je eigen items ;)
en voor mijn fury warrior geeft ie (braaf) low hitrating aan.... die 242 is maar volgens hem nog 167 van de cap af is.... ja tuurlijk. Maar geen enkele warrior pakt veel meer hitrating als ik heb, anders gimp je alle andere stats.

Verder wel leuke site ja.

ps.

Die safe spots bij Prince schijnen allemaal aangepast en verwijderd te zijn....

[ Voor 22% gewijzigd door cannibal op 12-02-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 09:03
redfoxert schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:13:
[...]

+15 spirit enchant op de chest van de MT is dan ook wel heel erg om te huilen hoor :P
mijn mage heeft lang met +5 agi op gloves rond gelopen :p. Tja lvl'en van mage + enchating is overal shit enchants op :D
haha, wel leuk, mijn priest komt in shadowgear uit op heroics + karazhan.

mijn warriors(epicurus stormreaver) komt uit op MH/BT, en heeft 1 "low lvl item" namelijk de tank BWL trinket(nog steeds een van de beste trinkets in het spel).

[ Voor 35% gewijzigd door Kevinp op 12-02-2008 10:46 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
cannibal schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:28:
Site kan nog wat verbeterd worden ja.
Geeft 1 misenchanted item aan wat gewoon niet enchanted is...
en voor mijn fury warrior geeft ie (braaf) low hitrating aan.... die 242 is maar volgens hem nog 167 van de cap af is.... ja tuurlijk. Maar geen enkele warrior pakt veel meer hitrating als ik heb, anders gimp je alle andere stats.

Verder wel leuke site ja.

ps.

MISenchanted. dus de verkeerde enchant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
Warnings:
Misenchanted items: 1
Stainless Cloak of the Pure Hearted ...
Suggested enchants: Subtlety

Ik ben een paladin! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Coole site, alleen ... Low level items: 2 voor mn eigen warrior

2 blue trinkets, level 70. Gemakshalve vergeet ie het oranje lvl 60 zwaardje als mainhand maar even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-07 15:53
Jup handige site, wist niet dat ik 40 man raid en mag/gruul gear had.

En moet ook nog wat aan echants werken... o.O

Unenchanted items: 3
Misenchanted items: 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Lief schattig dagboek,

Gister mijn eerste avond als level 60 holy Paladin. Gelijk een invite als healer om mijn oren voor Blood Furnace. Voorzichtig als ik ben in mijn halfgare Azeroth gear zei ik voorzichtig dat ik wel Holy specced was maar totaal geen gear had. Toch wilde ze het proberen...

Zo gezegd zo gedaan, maar begon wat matig (was ondertussen nog even aan het pokeren) en liet gelijk een overijverige Rogue sterven :X echter daarna ging het perfect. Totaal geen problemen met mijn matige manapool. Ik mistte alleen mijn renew die ik gewend was van een priest ;D Maar zonder problemen de instance gecleared en nog twee aardige drops gehad (Blauwe riem, die ik nog niet aankon - level 61 en een healing mac) en aardig wat XP.

Ben in iedergeval blij dat ik Holy gespecced ben, rekening houdend met het feit dat ik 99% toch met z'n 2en quest met een Shadow Priest. En de rest breng ik wel door in instances..

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
OkkE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:18:
[...]

Thanks!

Nu nog eens een betere video gekeken en meer gelezen, het is inderdaad meer luck-based als dat het een retard-check is. Zolang iemand maar overzicht houdt en alles /RW spammed.

Het is nog niet helemaal zeker of we Prince gaan doen volgens mij, maar lijkt mij wel erg gaaf. Heb erg zin in een nieuwe boss. :)
Ik heb het Prince fight ook altijd gedaan met iemand die is gemarked die op Teamspeak riep dat we hem moesten huggen en de raid moesten verplaatsen.

Qua tactics is Prince niet zo heel moeilijk, je moet alleen wel iedereen 100% focused hebben vanwege de Enfeeble en Infernals. Een MT die goed mobiel is en een Infernal Spotter raad ik aan, we weten in ieder geval dat we 9 mensen hebben die focused zijn (;)), als we vanavond de tijd hebben ben ik best bereid om de tactics voor Prince uit te leggen zodat we een paar tries kunnen doen. Zal voor iedereen goede ervaring zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Aspivalth of <Ashen Dawn>
Warlock, Affliction 42/0/19
This character may be improved
Warnings:

Misenchanted items: 2
Bracer met +5 Stam en cloak met +120 Armor voor PvP(en omdat die gratis was ;) )
Overcapped chance to hit: 22.37% > 16% (safe to reduce by 80 hit rating)

Hints:

This talent build seems to be most suitable for PvP
Talent checks are under development for this build

Lol dus, want dat is een PvE build, en ik ben niet hitcapped, want dat is alleen voor Affliction spells. Maar doe nu wel Zul'Aman, en ga richting TK/SSC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Over TK/SSC, wij gaan morgen voor het eerst The Eye doen, zijn er nog dingen die ik moet weten behalve de algemene tactics van wowwiki? Of hebben jullie nog nuttige tips ervoor? Zowel voor de raid als wel voor mij als lock zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Darkasantion schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:52:
Over TK/SSC, wij gaan morgen voor het eerst The Eye doen, zijn er nog dingen die ik moet weten behalve de algemene tactics van wowwiki? Of hebben jullie nog nuttige tips ervoor? Zowel voor de raid als wel voor mij als lock zijnde?
PVP gear op trash = Win
Verder op Lootreaver echt op je aggro letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

BootVluchteling schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:57:gruul kwam beste try rond de 40% oid. moet wel goed lukken, alleen ben ik uiteindelijk maar gaan dps-en omdat ik niet goed threat kan builden op gruul omdat ik oom raak, en geraakt moet worden voor beetje threat..

wat is de beste oplossing? een druid was MT met 18K hp ofzo dacht ik. ik zat op 15.7K hp buffed. MT spelen kan ik dan niet echt, moet ik dan maar dps-en?
Je hebt als pally tank een paar keuzes bij Gruul.

Je kunt gaan dps'en maar dat zet geen zoden aan de dijk. Jouw dps is nog minder dan een prot warrior die gaat dps'en.

Je kunt gaan healen. Maar als je al genoeg healers hebt, is dit in principe niet nodig.

Je kunt proberen OT te spelen. Dit werkt alleen als je in een groep zit met een shadow priest en mana pots naar binnen werkt alsof het zoete koekjes zijn. Maar zelfs dan is je threat generatie minder dan bijvoorbeeld een druid OT.

De beste plaats voor jou is MT. Als je daar de gear voor hebt. 16-17K hitpoint minimaal zou ik zeggen. Verder moet je goed de holy shield timen zodat je niet zonder komt te zitten tijdens een silence. Gebruik redoubt procs om je holy shield een seconde of meer later te kunnen activeren.

Imo moet je de volgende keer als MT gaan en de druid als OT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 16:35
Darkasantion schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:52:
Genoeg sheepers mee voor de trash helpt 'n boel :D

Overigens Okke, voor Prince, sommigen zweren bij die safespot, ik vind het maar irritant. De melee kan niet heen en weer rennen (1 stukje van de muur af en ze krijgen fire dmg als er een elemental staat), volgens mij herinner ik me ook een stukje muur dat voor LoS probs kan zorgen qua 't healen van de tank, etc etc.
Ik tank em altijd gewoon in 't midden van de overstaande muur waar je binnenkomt en 't is al weer ff geleden dat ik (jaja zelfs met pugs :> ) gewiped ben daar. Pugs en netherspite is dan weer een heel ander verhaal :D

[ Voor 40% gewijzigd door porn* op 12-02-2008 10:58 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Ja inderdaad, maar toch denk ik dat het misschien wel een idee is om 'm gewoon eens dood te laten gaan. Of anders gewoon heel weinig heals te geven, kijken of hij het overleefd. Het is heus niet zo dat je gelijk niet meer mee mag als je hem niet healed. :)
__

Als die mage aggro pakt en je laat hem dood gaan dan is over het algemeen de volgende target van die mob een healer en voor je het weet ligt de hele raid op zijn gat door 1 persoon niet te healen >:)
tenzij de tank snel is en de mob tauntable natuurlijk ...

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

TroX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:54:
[...]

PVP gear op trash = Win
Verder op Lootreaver echt op je aggro letten :P
Heb niet echt veel PvP gear, laatste tijd veel aan het alten als ik niet aan het raiden ben.
Lootreaver dacht ik al dat je daar echt aggromanagment moet hebben, terwijl je maximal DPS doet.
A'lar lijkt me persoonlijk ook wel leuk, omdat je dan in Phase 1 gewoon kunt nuken totdat het beestje dood is >:) . Phase 2 is dan weer letten op aggro.
Kael'thas lijkt me erg moelijk om te doen voor het eerst ivm de 4 adds, maar de weapons lijken mij wel leuk om te hebben, hoewel mijn eigen Dagger+Offhand meer +dmg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

dontcare schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:55:
[...]

Als die mage aggro pakt en je laat hem dood gaan dan is over het algemeen de volgende target van die mob een healer en voor je het weet ligt de hele raid op zijn gat door 1 persoon niet te healen >:)
Helemaal niet healen. ;)

Nee, ik weet dat het niet zo simpel is als "niet healen", we moeten hem er gewoon nog is op aanspreken. Kleine minpunt is, we hebben 'm regelmatig nodig omdat we anders iemand tekort komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Haha mijn char is dan echt een zooitje :)
Net 70 gehaald na ~10+ maanden inactiviteit. Mijn 'spec' zal worden : http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Magtheridon&n=Muqq , maarja dis endgame, wat ik doe is beetje pvpen/questen en zo langzaam aan beetje items veranderen, en mijn enchanting/tailoring levelen.
Nu de schrik :) http://be.imba.hu/?zone=E...flight&character=Michieru
ben nog geen 15 uur lvl 70 zo give me a break, als iemand een goede build weet voor pvp build let me know :) niet echt opgelet waar ik me TP's neerzette eerst maar eens lvl 70 en quests doen. Voordat je vraagt 'hoe kom je in godsnaam aan 3 pvp items' ik had nog ~19k honor points en 100AV/65AB tokens van laatste keer dat ik gespeeld had :)

Nou klopt het wel wat die 'be.imba.hu' zegt, 'pvp build' merk wel dat ik een verschrikkelijke aggro bom ben inderdaad, als ik aggro pull van 3 warlocks.. die toch wel wat betere gear hebben dan ik.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
dontcare schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:55:
[...]

Als die mage aggro pakt en je laat hem dood gaan dan is over het algemeen de volgende target van die mob een healer en voor je het weet ligt de hele raid op zijn gat door 1 persoon niet te healen die niet op zijn threat let >:)
Fixed.

Laat de tank weten dat je de mage niet gaat healen, zodat hij weet dat hij heel snel moet zijn. Bovendien staan er in kara vaak meer mensen boven de healers in threat dan de tank (vooral als de healers de mage laten doodgaan), dus zolang de tank in de buurt is komt hij vanzelf weer een keer bij de tank, zonder healers te gaan oneshotten. Laat iemand die continue overagroed het maar eens goed voelden. Omen en KTM zijn er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij klapt de browser er steeds uit als ik 'm probeer uit te voeren. Kan iemand deze draaien voor Argaii (met 2x i) op Darksorrow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb trouwens gister Xperl unitframes geinstalleerd. Echter kan ik nu dus niet neer inspecten, inviten etc. Misschien komt het door de combinatie met Click2Cast. Iemand dit ook ervaren? Of heb ik een optie over het hoofd gezien?

(Shift+Rechtsclick etc. werkt niet)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Anoniem: 23522 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:05:
[...]

Bij mij klapt de browser er steeds uit als ik 'm probeer uit te voeren. Kan iemand deze draaien voor Argaii (met 2x i) op Darksorrow?
Kreeg 'Your report is in the wait queue. Current position: #15'
dus ik denk dat dit al gebeurd :)
http://be.imba.hu/?zone=E...rksorrow&character=Argaii

[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 12-02-2008 11:07 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 23522 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:05:
[...]

Argaii of <Death Knight>
Paladin, Protection 0/48/13
this character may be improved
Warnings:

Breastplate of the Righteous ...
Suggested enchants: Heavy Knothide Armor Kit, Knothide Armor Kit, Vindicator's Armor Kit, Exceptional Health, Exceptional Stats, Major Resilience
Iron Gauntlets of the Maiden ...
Suggested enchants: Heavy Knothide Armor Kit, Knothide Armor Kit, Vindicator's Armor Kit, Threat, Major Spellpower
Low quality gems: 3
Solid Azure Moonstone in Breastplate of the Righteous
Dabiri's Enigma find upgrades on Armory
LOW chance to hit: 2% < 9% (needs 111 more hit rating to cap)
Overcapped defenses: -1.1% crit chance on you (safe to free up 27 defense or 43 resilience rating)

Hints:

Talent build evaluation for this class is under development
Average weighted itemlevel: 158.41
This character has been cached on 2008 February 12. 10:46:40

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 15:08
Punt van de site is wel dat de recommended instances bepaald worden (zie faq) op basis van "weighted itemlvl". Wat wil zeggen dat mensen met flink wat pvp-gear (die belachelijk hoge items lvls hebben tov de meeste pve-counterparts) dus meteen Hyal en BT in kunnen en de PVE-gear dragers lekker gruuls en mag mogen doen ;)

Al zijn ook daar natuurlijk uitzonderingen op hier op het forum! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Ebayzo schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:06:
Ik heb trouwens gister Xperl unitframes geinstalleerd. Echter kan ik nu dus niet neer inspecten, inviten etc. Misschien komt het door de combinatie met Click2Cast. Iemand dit ook ervaren? Of heb ik een optie over het hoofd gezien?

/invite
/inspect
/trade

Zou moeten werken. (ik weet het, het is een workaround, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:43:
Zoals gezegd, mn Hunter is nu level 70, en nu moet ik weer factions grinden denk ik.

Enige inkoppers welke ik zeker moet doen? Zit op mn werk nu, en internet toegang is her en der wat op slot gezet.

Owja, en misschien een lichte respec. Moet een beetje een fatsoenlijke groep/raid BM build zien te fabrieken nu. :p
Beetje laat misschien (was vrij en zo ;), maar zeker Thrallmar rep en Aldor rep, verder nog Cenarion Expedition rep voor de helm enchant.

Voor een BM build... je zou die van mij eens kunnen bekijken (41/20/0) en ja, Animal Handler 2/2 is erg belangrijk om te nemen voor de dps. (de increase in speed is boeie omdat een riding crop meer snelheid geeft en het niet samen stacked...)

Bestial Swiftness heb ik genomen omdat ik me anders irriteer aan de lage snelheid van de pet als Dash/Dive op cooldown is, maar die kan je idd beter besteden als je met die snelheid geen problemen hebt.

Verder zou je nog kunnen kijken naar Thick Hide vs. Endurance Training.
...Welke is eigenlijk beter om te nemen?

[ Voor 16% gewijzigd door bitpixl op 12-02-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

woohoo kazzak down.. :)

We zouden SSC gaan, toen een van ons ging kijken of hij up was en ja hoor.

Leuk man dat gevecht..echt een puur dps gevecht.

Ik was uiteraard op Oak (zie sig), toen we een whipe hadden.

Ik zeg in Officer chat "invite my rogue in 1 min", zo gezegd zo gedaan.
En hij ging neer (guild first) en eergister hadden we ook doomwalker neer (ook guild first :) ).

Dus we kunnen weer 2 nieuwe kills op onze naam schrijven hehe 8)

Leuk avondje dus gister ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 12-02-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ebayzo schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:07:
[...]

Argaii of <Death Knight>
Paladin, Protection 0/48/13
this character may be improved
Warnings:

Breastplate of the Righteous ...
Suggested enchants: Heavy Knothide Armor Kit, Knothide Armor Kit, Vindicator's Armor Kit, Exceptional Health, Exceptional Stats, Major Resilience
Iron Gauntlets of the Maiden ...
Suggested enchants: Heavy Knothide Armor Kit, Knothide Armor Kit, Vindicator's Armor Kit, Threat, Major Spellpower
Low quality gems: 3
Solid Azure Moonstone in Breastplate of the Righteous
Dabiri's Enigma find upgrades on Armory
LOW chance to hit: 2% < 9% (needs 111 more hit rating to cap)
Overcapped defenses: -1.1% crit chance on you (safe to free up 27 defense or 43 resilience rating)

Hints:

Talent build evaluation for this class is under development
Average weighted itemlevel: 158.41
This character has been cached on 2008 February 12. 10:46:40

De chestpiece wordt over 2 dagen vervangen door de protpally badgereward chestpiece, dan pas stop ik er de goede gems in en de goede enchant. Tot dan moet dit er maar even toe doen. Er moet overigens idd een enchant op mijn gloves... maar eens achteraan.

Tenslotte zeurt hij over hitrating, maar is mijn spellhit niet veel belangrijker? Dat dacht ik altijd als pally eigenlijk... en ik durf defenserating nog niet om te zetten ... maar daar zal uiteindelijk wel een trinket sneuvelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:15:
[...]

het enige wat ik niet enchante was mn wapen uit heroic SP die nog steeds on te janken is.. uiteindelijk heb ik dat ook gedaan, dus heb ik genoeg reden om te klagen
Je doet het echt zelf :>
http://gathering.tweakers...message/28875020#28875020
(stukje omhoog lezen ook :p)
Taxi of <Denial>
Warlock, Destruction 0/21/40
this character is in top shape
O-)

_O-

[ Voor 32% gewijzigd door HolyCorn op 12-02-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

cannibal schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:10:
Punt van de site is wel dat de recommended instances bepaald worden (zie faq) op basis van "weighted itemlvl". Wat wil zeggen dat mensen met flink wat pvp-gear (die belachelijk hoge items lvls hebben tov de meeste pve-counterparts) dus meteen Hyal en BT in kunnen en de PVE-gear dragers lekker gruuls en mag mogen doen ;)

Al zijn ook daar natuurlijk uitzonderingen op hier op het forum! ;)
Mjah het is wel PVE gefocused inderdaad, aangezien het ook kan zien dat het of PVE of PVP is, zou het leuk zijn als ze aangaven wat er verbeterd kan worden aan je PVP spec ofzo. Ik snap ook wel dat enchants/epicgems mijn char verbeteren, maarja ik ga echt geen enchants op me groene meuk toevoegen eerst maar eens alles naar epics en dan verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HolyCorn schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:19:
[...]

[...]

Taxi of <Denial>

O-)
Tssss, 0/12/40 = PvP spec = fail !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:26:
[...]

Tssss, 0/12/40 = PvP spec = fail !
Juh, zag het net, zie m'n edit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Ebayzo schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:06:

Ik gebruik ook X-Perl en ik kan al die opties gewoon nog gebruiken. Rechtsklikken gooit bij mij hetzelfde menu omhoog als dat je normaal altijd krijgt. Lijkt me dat het ergens anders aan ligt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HolyCorn schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:27:
[...]

Juh, zag het net, zie m'n edit :>
Clearly Clueless Site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 12:18
Tenslotte zeurt hij over hitrating, maar is mijn spellhit niet veel belangrijker? Dat dacht ik altijd als pally eigenlijk... en ik durf defenserating nog niet om te zetten ... maar daar zal uiteindelijk wel een trinket sneuvelen denk ik.
Als ik me niet vergis zijn de meeste spells van de pally melee based spells.

Tevens heb je voor de heals en zo geen spellhit nodig, die raken toch altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

cannibal schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:28:

ps.

Die werken nog steeds.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

UTwizard schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:30:
[...]

Ik gebruik ook X-Perl en ik kan al die opties gewoon nog gebruiken. Rechtsklikken gooit bij mij hetzelfde menu omhoog als dat je normaal altijd krijgt. Lijkt me dat het ergens anders aan ligt dan.
Vreesde ik al. Vanavond maar even spelen ermee. Commando's /invite etc werken uiteraard wel, maar het is vooral commando's als "Reset instance", "Leave party" etc die ik mis en niet de commando's voor weet.

Vanavond maar even Click2Cast vervangen / Tunen

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:12:
[...]

Beetje laat misschien (was vrij en zo ;), maar zeker Thrallmar rep en Aldor rep, verder nog Cenarion Expedition rep voor de helm enchant.

Voor een BM build... je zou die van mij eens kunnen bekijken (41/20/0) en ja, Animal Handler 2/2 is erg belangrijk om te nemen voor de dps. (de increase in speed is boeie omdat een riding crop meer snelheid geeft en het niet samen stacked...)

Bestial Swiftness heb ik genomen omdat ik me anders irriteer aan de lage snelheid van de pet als Dash/Dive op cooldown is, maar die kan je idd beter besteden als je met die snelheid geen problemen hebt.

Verder zou je nog kunnen kijken naar Thick Hide vs. Endurance Training.
...Welke is eigenlijk beter om te nemen?
Animal Handler is wel fijn (is die +hit voor pet toch?), en scheelt me een riding crop (8% of 10% boost, niet genoeg verschil).

Zal ook een heel eind jouw build worden, al moet ik eerst nog *kuch* wat quests afmaken. Heb pas 3 quests gehad in Nagrand (de eerste 3 kill quests van Nessingware), en moet dan ook nog Blade's Edge, Netherstorm en Shadowmoon Valley doen. _O-

Heb veel mats gefarmed met mn hunter (voor mn priest, maar ook voor de Thick Netherscale Breastplate, alleen hebben beide LW's die het recept hebben in onze guild geen nether...) maar dan hou ik lekker wat poen over voor epic flying skill.

GET TO DA CHOPPAH. (ben engineer, maar dit is een referentie naar een ex-guildie)

Ook wil ik nog 2 pets levelen en alle pet skills gaan halen. Moet nog een DPS pet hebben, en ik kan maar niet beslissen wat. Een cat of ravager (beide top dps pets wat ik begrijp) of misschien iets anders? Heb nu een Razorfang armored boar, maar die is voornamelijk voor grinden. Maar qua DPS is ie ook nog niet eens zo verkeerd eigenlijk. Hij vrat de Durnholde guards goed op gisteren. WTB faster cooldown of Kill Command... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
HolyCorn schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:19:
[...]

[...]

Taxi of <Denial>
O-)

_O-
Volgens mij ziet dat ding alle lock specs als 'most suitable for PvP'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Guildmember kwam net met VisualHeal (download) aan, iemand hier ervaring mee? Het lijkt mij een prima Addon, wij gaan het komende tijd zeker testen.

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 12-02-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
weet iemand ongeveer wanneer 2.4 uit zal komen..? ik begreep dat de PTR atm up zijn, en dus sowieso morgen niet uitkomen, maar wanneer ongeveer wel..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

BootVluchteling schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:54:
weet iemand ongeveer wanneer 2.4 uit zal komen..? ik begreep dat de PTR atm up zijn, en dus sowieso morgen niet uitkomen, maar wanneer ongeveer wel..?
Kan nog wel even duren denk ik, is een vrij grote patch, en de tests kunnen nog allerlei tekortkomingen en bugs naar voren laten komen. Zou zelfs zo kunnen zijn dat er een nieuwe versie van de PTR komt mochten ze heel veel dingen vinden die niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-07 14:48

Wootlock

Evilution

BootVluchteling schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:54:
:?

Vanavond de eerste guildrun naar kara :D
Kijken of hiet iets wordt

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 12:13
Nivado schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:13:
[...]

Tank hem met je rug tegen de muur, en vermijd de hoeken zo veel mogelijk, zodat je jezelf zo min mogelijk beperkt in het ontwijken van infernals.
Neem zo min mogelijk melee mee, en laat de melee die er is naar de raid rennen bij enfeble. (let op dat de SP's ook een paar stappen naar achteren doen bij enfeble, als ze in MF range staan staan ze ook in shadow nova range) Ranged gaat allemaal op max range bij de marked persoon staan en volgt deze als hij zich verplaatst.
Let op dat de Tank (zeker in het begin) heel erg weinig tot geen overzicht heeft en dat als een infernal ongemerkt naast hem kan landen. Wees dus duidlijk in je communicatie naar de tank. (ik ben wel eens recht de armen van een infernal gerent omdat het mij duidelijk was dat de raid naar zijn links moest verplaatsen en ik niet naar de mijne 8)7 en dan lig je heel snel op je gezicht)
Verder is het een redelijk luck based fight waar je door botte pech ingesloten kan worden. Ik heb er lang nadat heel kara op farm was, nog regelmatig gewhiped. Veel suc6
Die infernals doen niet super veel pijn op tanks, maar je moet er niet te lang in blijven staan natuurlijk. En je kan met gebruik van de boss addons zien wanneer de infernals eraan komen, even naar boven kijken als tank zijnde zolang je char naar de boss staat gericht en je met je toetsenbord knoppen kan spammen maak het niet uit waar je heen kijkt.
En vergeet vooral niet dat je nooit met je rug naar Prince moet gaan staat/lopen wanneer je van plaats veranderd, in je rug slaat hij zo'n beetje alles raak en dan lig je snel op je gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250914

UTwizard schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:41:
[...]

Ik heb het Prince fight ook altijd gedaan met iemand die is gemarked die op Teamspeak riep dat we hem moesten huggen en de raid moesten verplaatsen.

Qua tactics is Prince niet zo heel moeilijk, je moet alleen wel iedereen 100% focused hebben vanwege de Enfeeble en Infernals. Een MT die goed mobiel is en een Infernal Spotter raad ik aan, we weten in ieder geval dat we 9 mensen hebben die focused zijn (;)), als we vanavond de tijd hebben ben ik best bereid om de tactics voor Prince uit te leggen zodat we een paar tries kunnen doen. Zal voor iedereen goede ervaring zijn denk ik.
Ik had hetzelfde willen voorstellen als er vanavond een dps plekje over was ('Nee sorry, we hadden het al aan de kitty/Spriest beloofd..' zal de mage alleen niet genoege mee nemen denk ik :P). Maar okay, meestal heb ik als dps ook gewoon stom de mark kunnen volgen en dan hoefde ik me om de rest weinig zorgen te maken, jij zal de tactics allemaal wel beter kennen bij Prince.

En voor OkkE:
Het is in ieder geval een beter gevecht om te proberen dan Netherspite waar ik ook wat over hoorde gisteren? Oo probeer dat in ieder geval zonder die mage te doen dan, want als iemand daar een foutje maakt kan je alleen maar hopen dat er een ander in de buurt is om het snel even op te lossen, zo niet, dan wipe je. Ik kan me een gevecht bij Netherspite herinneren waar ik constant de beam moest pakken wanneer er eigenlijk een hunter aan de beurt was, die hunter stond dan namelijk gewoon vrolijk te schieten en niet op de beams te letten, zelfs als we hem een whisper gaven x.x
(en voor Netherspite zou een of andere voice chat toch ook wel heel handig zijn)
OkkE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:27:
[...]

Handige site!

Gelijk mezelf even opgezocht. Behalve de Cloak niet echt dingen om me heeel erg voor te schamen. En leuk om te lezen dat de suggestie ZA, en min-25 mans is. :)

[...]
Warnings:

Spirit Tap: unnecessary talent

Hints:

This talent build seems to be most suitable for PvE
Suggested instances: End game content (Hyjal, BT)
Hmm, ziet er nog aardig goed uit ^^ ach en dat ze Spirit Tap niet nodig vinden kan ik wel mee leven Oo liever dat dan een kans om te stunnen, zoveel heb je daar nou ook weer niet aan in PvE, niet mijn taak :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 250914 op 12-02-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Capa schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:02:
[...]

Die infernals doen niet super veel pijn op tanks, maar je moet er niet te lang in blijven staan natuurlijk. En je kan met gebruik van de boss addons zien wanneer de infernals eraan komen, even naar boven kijken als tank zijnde zolang je char naar de boss staat gericht en je met je toetsenbord knoppen kan spammen maak het niet uit waar je heen kijkt.
En vergeet vooral niet dat je nooit met je rug naar Prince moet gaan staat/lopen wanneer je van plaats veranderd, in je rug slaat hij zo'n beetje alles raak en dan lig je snel op je gezicht.
Rug naar mob = niet crush immune = 7k+ hits van Prince..
En infernals vallen opzich wel mee, maar ik liep ook gelijkt uit de range van de healers, dan lig je na 3-4 klappen van prince ook op je gezicht.
Anoniem: 250914 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:05:
[...]
Hmm, ziet er nog aardig goed uit ^^ ach en dat ze Spirit Tap niet nodig vinden kan ik wel mee leven Oo liever dat dan een kans om te stunnen, zoveel heb je daar nou ook weer niet aan in PvE, niet mijn taak :)
Als je blackout neemt lijkt me dat ze dat ook een onnodig talent vinden denk ik, beide zijn alleen fillers voor een raidspec.

En van de Locks was me inderdaad ook al opgevallen dat alles PVP spec is. En als je een PVP-er opzoekt krijg je: "WARNING: probably caught in PVP gear!"

[ Voor 25% gewijzigd door Nivado op 12-02-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:31:
*veel te laat

ps .. voor iedereen die al aan het spelen is geweesd met de parfume/colone en love token

*knip*
Die gifts die je krijgt zijn veel leuker :+
Elk uur ff alts inloggen en kijken of er wat leuks tussen zit.
Heb nu 3x picnic ding, en 1x Lovely Black Dress.

Nu schijnt die Lovely Black Dress een hoop waard te zijn, vooral mensen die RP doen willen hem graag.
Snap niet waarom RP dat ding zo aantrekkelijk maakt, kan iemand mij RP uitleggen in het kort? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 250914 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:05:
Ik had hetzelfde willen voorstellen als er vanavond een dps plekje over was ('Nee sorry, we hadden het al aan de kitty/Spriest beloofd..' zal de mage alleen niet genoege mee nemen denk ik :P).
Van mij mag je zeker mee, hij heeft er maar genoegen mee te nemen. Alleen ben ik geen RL. :)
Het is in ieder geval een beter gevecht om te proberen dan Netherspite waar ik ook wat over hoorde gisteren? Oo probeer dat in ieder geval zonder die mage te doen dan, want als iemand daar een foutje maakt kan je alleen maar hopen dat er een ander in de buurt is om het snel even op te lossen, zo niet, dan wipe je. Ik kan me een gevecht bij Netherspite herinneren waar ik constant de beam moest pakken wanneer er eigenlijk een hunter aan de beurt was, die hunter stond dan namelijk gewoon vrolijk te schieten en niet op de beams te letten, zelfs als we hem een whisper gaven x.x
(en voor Netherspite zou een of andere voice chat toch ook wel heel handig zijn)
Ach, we moeten eerst nog maar eens kijken hoeveel we wipen op Aran en hoe snel alles verloopt. We hebben nog niemand niet Nightbane kan summonen (behalve jij) dus als je niet mee gaat dan moeten we maar even kijken; als de Warlock mee kan dan kunnen we Illhoof wel proberen denk ik, en anders zullen we waarschijnlijk na Chess wel besluiten, maar grote kans dat het Prince wordt. :)
Je zou eens Ekis moeten bekijken uit de guild... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Capa schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:32:

Snap niet waarom RP dat ding zo aantrekkelijk maakt, kan iemand mij RP uitleggen in het kort? :P
Je speelt (zoals de naam het al zegt) echt een rol van een virtueel iemand.

Mekander begroeten bij voorbij komst enzo..ik heb er zelf ook geen idee van hoe dat gaat, maar het zal wel zoiets zijn. ;)

Ook moet je een echte naam verzinnen voor je char.. :) (geloof ik ;) )

En je draagt ook gewoon normale kleding vandaar dat die jurk daar erg gewild is :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 12-02-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

4fun schreef:

Is dat die healing priest die gquit doet omdat ie 1 keer reserve staat ?
daar wil ik effe opterug komen :P haha

Ik had al eerder aangegeven dat ik pissed was over het feit dat ik reserve was gezet.
In de hele eerste 2 weken miste ik geen raid, ik weet hoe ik zelf ben. heb sinds begin okt nog geen raid gemist en toch werd ik reserve geplaatst, had het daar heel erg moelijk mee.
Ik ben een slechte verliezer, wordt sacherijnig en pissig als dingen niet lopen zoals ik wil.

Zat me die dag de kolere te vervelen en een beetje tespelen, ik ben bijzonder trouw aan mijn guilds en nooit eerder opgestapt btw, deed uit verveling /guildquit en had een pop-op verwacht, die pop-up kwam niet en ik was de guild geleaved. was niet eens de bedoeling. lol owned mezelf :D

Meteen daarna werd me een invite van een maat toegeworpen, ik accepteerde maar had nooit de intentie om in de Guild te blijven op dat moment, er was geen officer online anders had ik om een invite terug gevraagd. toen ik jouw later sprak gaf je niet echt het gevoel me terug te willen inviten dus heb ik me 150% op I51 gegooid, ha resultaat mag er zijn :D

afijn het had ook anders kunnen lopen, vond het wel een klote streek van me zelf want zo handel ik mijn problemen normaal gesproken niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250914

OkkE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:45:
[...]
Je zou eens Ekis moeten bekijken uit de guild... :'(
Ik denk niet dat ik dat wil zien :P Ach mijn druid heeft ook nog aardig wat dingen die ik moet verbeteren, maar op dit moment ga ik even geen geld uitgeven aan nieuwe gear, want ik wil m'n epic flightform zo graag hebben, dan kan ik herbs gaan gatheren zonder me er aan te irriteren dat het zo ontzettend langzaam gaat.
Gems en enchants probeer ik natuurlijk wel zo goed mogelijk te houden, dat is ietsjes goedkoper dan een nieuw chestpiece van 1k (om maar even een voorbeeld te geven).

Eiiiiigenlijk zou ik een aantal heroics moeten doen.... maar PuGs wil ik niet meer, dus dan komt het er voor een groot deel op neer dat ik de mensen van Wrath lief aan moet gaan kijken :P

Trouwens gisteren een volle clear van ZA met ze gedaan, we hebben geprobeerd de timed run te halen. Ik snap nog steeds niet hoe dat nou precies zit, we hebben 3 chests kunnen openen, maar ik hoorde dat als je dat event haalt, dat er dan sowieso een bear mount dropt. Telt de Lynx boss ook mee voor de event? Want dan zal het wel eens zo kunnen zijn dat we dat stukje niet gehaald hebben ofzo.. ik snap het niet :?
Heb wel de gnome trinket gekregen ^^ nu heb ik 3 gekke gnomes achter me aan lopen :D (en nog een leuke ring gekregen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236948

Anoniem: 232504 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:47:
[...]

Je speelt (zoals de naam het al zegt) echt een rol van een virtueel iemand.

Mekander begroeten bij voorbij komst enzo..ik heb er zelf ook geen idee van hoe dat gaat, maar het zal wel zoiets zijn. ;)

Ook moet je een echte naam verzinnen voor je char.. :) (geloof ik ;) )

En je draagt ook gewoon normale kleding vandaar dat die jurk daar erg gewild is :)
Klopt bijna, ik speel zelf ook op een RP realm (Steamwheedle Cartel) en het is daar de bedoeling dat je je zoveel mogelijk in karakter gedraagd.

Ben zelf een Blood Elve en dan zijn de Forsaken eigenlijk de enigen die je vertrouwd bijvoorbeeld. Je volgt op dat moment ook meer de verhaallijn en gedraagd je dan ook zo. Net wat je al zegt, je kleedt je ook naar het seizoen en alles, vandaar dat de jurken en pakken erg gewild zijn bij de Seasonal feesten.

Helaas merk je wel dat er veel spelers zijn die niet echt in karakter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:02:
[...]

Ik had al eerder aangegeven dat ik pissed was over het feit dat ik reserve was gezet.
In de hele eerste 2 weken miste ik geen raid, ik weet hoe ik zelf ben. heb sinds begin okt nog geen raid gemist en toch werd ik reserve geplaatst, had het daar heel erg moelijk mee.
Ik ben een slechte verliezer, wordt sacherijnig en pissig als dingen niet lopen zoals ik wil.

Zat me die dag de kolere te vervelen en een beetje tespelen, ik ben bijzonder trouw aan mijn guilds en nooit eerder opgestapt btw, deed uit verveling /guildquit en had een pop-op verwacht, die pop-up kwam niet en ik was de guild geleaved. was niet eens de bedoeling. lol owned mezelf :D

Meteen daarna werd me een invite van een maat toegeworpen, ik accepteerde maar had nooit de intentie om in de Guild te blijven op dat moment, er was geen officer online anders had ik om een invite terug gevraagd. toen ik jouw later sprak gaf je niet echt het gevoel me terug te willen inviten dus heb ik me 150% op I51 gegooid, ha resultaat mag er zijn :D

afijn het had ook anders kunnen lopen, vond het wel een klote streek van me zelf want zo handel ik mijn problemen normaal gesproken niet af.
Wat een vreemd verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 250914 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:04:
[...]

Trouwens gisteren een volle clear van ZA met ze gedaan, we hebben geprobeerd de timed run te halen. Ik snap nog steeds niet hoe dat nou precies zit, we hebben 3 chests kunnen openen, maar ik hoorde dat als je dat event haalt, dat er dan sowieso een bear mount dropt. Telt de Lynx boss ook mee voor de event? Want dan zal het wel eens zo kunnen zijn dat we dat stukje niet gehaald hebben ofzo.. ik snap het niet :?
Heb wel de gnome trinket gekregen ^^ nu heb ik 3 gekke gnomes achter me aan lopen :D (en nog een leuke ring gekregen :))
ZA timed event, 45 minuten voor de 4 aspect bazen, Eagle, Bear, Dragonhawk, Lynx
Voor elke Baas die je binnen de 45 minuten, downt, kan je een gevangene bevrijden, welke een extra kist/bag spawned met een extra loot item, Lynx boss gevangene bag bevat altijd de bear mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 251710 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:02:
[...]

/w redsoull ?

was niet genoeg begrijp ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 250914 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:04:
Ik denk niet dat ik dat wil zien :P Ach mijn druid heeft ook nog aardig wat dingen die ik moet verbeteren, maar op dit moment ga ik even geen geld uitgeven aan nieuwe gear, want ik wil m'n epic flightform zo graag hebben, dan kan ik herbs gaan gatheren zonder me er aan te irriteren dat het zo ontzettend langzaam gaat.
Gems en enchants probeer ik natuurlijk wel zo goed mogelijk te houden, dat is ietsjes goedkoper dan een nieuw chestpiece van 1k (om maar even een voorbeeld te geven).
Nou, jouw Druid heeft zeker weten betere gear vergeleken met hem. En je hebt tenminste gems en enchants, al zijn ze misschien niet de beste (weet niet, niet gekeken), hij heeft op items geen enchant of geen gems, en veer groen.. Snap dat je niet te veel wil uitgeven, het is tenslotte toch een alt.
Eiiiiigenlijk zou ik een aantal heroics moeten doen.... maar PuGs wil ik niet meer, dus dan komt het er voor een groot deel op neer dat ik de mensen van Wrath lief aan moet gaan kijken :P
Zijn er ook genoeg in PoA die mee willen, dus als Wrath daar geen probleem mee heeft, zou je ook kunnen mixen. :)
Zover ik weet, werkt het times event zo: Wanneer je alle bosses binnen een bepaalde tijd neer hebt, kan je de laatste (4e) chest openen, en daar zit altijd 1x Bear Mount in. :)

Benieuwd naar je Gnomes trouwens, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:15:
[...]

ZA timed event, 45 minuten voor de 4 aspect bazen, Eagle, Bear, Dragonhawk, Lynx
Voor elke Baas die je binnen de 45 minuten, downt, kan je een gevangene bevrijden, welke een extra kist/bag spawned met een extra loot item, Lynx boss gevangene bag bevat altijd de bear mount
Wrong, laatste bevat de bear mount.

Eerste chest (maakt geen bal uit welke boss) bevat een stuk armor, tweede een wapen, derde een ring en vierde de mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:26:
[...]

Eerste chest (maakt geen bal uit welke boss) bevat een stuk armor, tweede een wapen, derde een ring en vierde de mount.
Vond het al raar .... waarom zou dan niet iedereen direct die Lynx doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:26:
[...]

bij ons is dat altijd lynx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik had een vraag met betrekking tot de legaliteit van het gebruik maken van de autoscroll functie (aka cruise) @ mijn muis. Ik heb op m'n muis 2 knoppen die ervoor zorgen dat je automatisch omhoog of omlaag scrolled. Nu kun je in WoW een actie binden aan scroll up bijvoorbeeld en als ik dan die autoscroll up knop indruk blijft ie dus die actie spammen. Nou vroeg ik me af of dat is toegestaan omdat het wel een soort van automatisme is, maar je moet natuurlijk wel nogsteeds zelf die autoscroll knop indrukken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Viggen schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:37:
Ik had een vraag met betrekking tot de legaliteit van het gebruik maken van de autoscroll functie (aka cruise) @ mijn muis. Ik heb op m'n muis 2 knoppen die ervoor zorgen dat je automatisch omhoog of omlaag scrolled. Nu kun je in WoW een actie binden aan scroll up bijvoorbeeld en als ik dan die autoscroll up knop indruk blijft ie dus die actie spammen. Nou vroeg ik me af of dat is toegestaan omdat het wel een soort van automatisme is, maar je moet natuurlijk wel nogsteeds zelf die autoscroll knop indrukken. Iemand een idee?
Het G15 keyboard van Logitech is ook zoiets, kan je ook programmeren en is ook niet illegaal. Wordt zelfs actief ondersteunt vanuit WoW door de LCD te gebruiken voor stats en andere info. Zolang je er geen volledig geautomatiseerde dingen achter hangt zal het wel mee vallen.

Ik vraag me alleen af wat je achter die "cruise" functie wilt hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

redfoxert schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:40:
Ik vraag me alleen af wat je achter die "cruise" functie wilt hangen :)
De USE van een trinket misschien. :)

Ik heb een Macro die altijd mijn trinket used en daarna Lifebloom cast, zodat de trinket altijd op cooldown zit, zou opzich best handig zijn als dat via zoiets kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:43:
[...]

De USE van een trinket misschien. :)

Ik heb een Macro die altijd mijn trinket used en daarna Lifebloom cast, zodat de trinket altijd op cooldown zit, zou opzich best handig zijn als dat via zoiets kan.
/use 13
/use 14
/cast lifebloom

die heb je al dus waarom zou dat op een andere manier moeten :?

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 12-02-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Anoniem: 236948 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:06:
[...]

Klopt bijna, ik speel zelf ook op een RP realm (Steamwheedle Cartel) en het is daar de bedoeling dat je je zoveel mogelijk in karakter gedraagd.

Ben zelf een Blood Elve en dan zijn de Forsaken eigenlijk de enigen die je vertrouwd bijvoorbeeld. Je volgt op dat moment ook meer de verhaallijn en gedraagd je dan ook zo. Net wat je al zegt, je kleedt je ook naar het seizoen en alles, vandaar dat de jurken en pakken erg gewild zijn bij de Seasonal feesten.

Helaas merk je wel dat er veel spelers zijn die niet echt in karakter zijn.
Net maar even wowwiki gelezen over RP, maar lijkt mij niets tbh (nofi).
Ik wil gewoon hakken, zagen, lolleren in general en trade, slappen, etc. :P
Gelukkig houdt Blizzard rekening met de wensen van vershillende type spelers ;)

Btw, dis ook een mooi stukje kleding voor RP: http://www.wowdb.com/item.aspx?id=940
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.