Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 149 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens verkijken veel rogues zich op resilience. Als ik de beschikking had over T6 gear zou ik die nu al lang en breed aanhebben in PvP, gewoon omdat Rogues door Cheat Death nooit meer het target zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04
Tao schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:57:
[...]

Als je op lvl 70 zit, en je vraag inclusief enchants beschouwd, wil je volgens mij alleen 2H.
Ik heb vanaf pakweg level 60 ook alleen maar two-handers gebruikt, dus ik geef je volkomen gelijk :). Maar zeker tijdens de eerste 40 levels krijg je om de haverklap goeie one-handers terwijl de two-handers dan net heel dun gezaaid zijn. Als je dan DW bent levert dat toch wat meer flexibiliteit op.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

Neelon schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:02:
[...]

Mwa, zit als ik me volbuff (inclusief volle charges van darmoon: crusade trinket) op een kleine 1150 forst damage bonus. Kom je toch een heel eind mee hoor (4k+ crits zijn ook wel lekker trouwens).

Is nu mn alt trouwens, en die zit dikker in de gear dan het overgrote deel van onze mains. :D
maar ja als je een fire mage opdezelfde manier full buffed zal die altijd meer dmg doen :)
met alleen een foodbuff + adepts elixier + shaman totem zat ik gister al boven de 11xx fire dmg :)

shit ik moet die darkmoon trinket eigenlijk ook eens zien te versieren, of de chest van Nightbane moet een keer droppen als ik op mijn mage zit. (en ik uberhaupt nog naar kara ga :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:09:
Overigens verkijken veel rogues zich op resilience. Als ik de beschikking had over T6 gear zou ik die nu al lang en breed aanhebben in PvP, gewoon omdat Rogues door Cheat Death nooit meer het target zijn.
Gaat je niet lukken, je failed in 2vs2 en PvE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:22:
[...]

Gaat je niet lukken, je failed in 2vs2 en PvE !
En daarom loopt ie ook in full s3. Ik denk niet dat ie failed. Geef me jou link van amory maar is indamned ofzo, kijken waar jij in failed.

EDIT: Mysteriouz, wat zijn jullie tactics in 5vs5 als je zeg maar tegen deze setup zou komen:
Disc Priest, Holy Pala, Ele Shaman, Mage, Warrior. Ik ga misschien ook in die setup 5vs5 spelen. En wat is de druid zijn rol precies in deze setup?
HolyCorn schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:51:
[...]

_O-

Er is er maar 1 hier die faalt :')
En dat ben jij helaas. :'(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:46:
[...]

En daarom loopt ie ook in full s3. Ik denk niet dat ie failed. Geef me jou link van amory maar is indamned ofzo, kijken waar jij in failed.
_O-

Er is er maar 1 hier die faalt :')

[ Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 13-02-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
[...]

Hij failed in 2vs2 omdat zijn arena maatje een brakke connectie heeft atm.

- 25 punten per potje hakt er goed in : )

Oh, en ik fail in 2vs2, 3vs3, 5vs5, Teron Gorefiend en kiten. Nu maak ik je het toch makkelijk om me te bashen he. Het feit dat ik hierin fail heeft voor de rest toch niets te maken met Mysteriouz z'n 2vs2?

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 13-02-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:35:
[...]

Laat me raden die 1903 atp is PVE gear zeker...volgens mij heeft hij het over PVP gear.

Ik heb zelf 205 res op me rogue en kom ook echt niet boven de 1500 atp uit hoor.. :|

edit: ff een klein vraagje, er werd hier laatst genoemd hoeveel hit rating voor een rogue genoeg is in Peeveepee.
Bent ff vergeten en kan het ook nie meer terug vinden, zou ook wel willen rondzoeken maar tsja werk he :P
Iemand? :)
363 hit rating (incl talent) nu ze weapon skill hebben omgezet in expertise.
Expertise moet je 34 skill (134 rating) hebben gelukkig krijg je van je talents al 10 en humans met maces of swords nog eens 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
ImdaMned schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:54:
Oh, en ik fail in 2vs2, 3vs3, 5vs5, Teron Gorefiend en kiten.
OMG U *&@#JK$@#$GHK#@JH$@#$@#$H@#G$@#$@#JKH$@#$ nub!!! :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Neelon schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:41:
[...]
Vraag maar aan Skillz. :p

Die is BM, en met een goede raid spec doet hij echt zieke damage. Bij zijn trial run (om in de guild te komen) probeerde ik hem eens bij te houden met mijn frost mage. Nou mooi niet dus, en zijn gear is nu duidelijk beter. _/-\o_
....nou nou nou....

Ik ben nu best tevreden met mijn huidige build, maar er zijn echt nog wel dingen die vast beter/anders kunnen. Zo twijfel ik nog wel aan een paar punten:

- Die 2 punten in Thick Hide of Endurance Training?
- Bestial Swiftness punt kan je beter in iets anders stoppen (maar IK erger me aan slow pets...)
- Sommige builds hebben weer full Endurance Training ipv IAotH.
- Ik zou eigenlijk 2 punten in Impr Revive pet moeten hebben.

Verder vind ik het leuk om te theorycraften, wat voor mijn gevoel wel resultaat heeft opgeleverd.
Meestal sta ik wel hoog in de top dps meters, wat naar mijn mening voor een raiding hunter een prima baseline is om te kijken of je goed mee komt met de rest :)

Gear-wise is er gelukkig nog zat ruimte om mezelf te verbeteren.
Ik huppel nu rond in Kara met nog steeds mijn 4 piece (blue) beastlord set (wat een goede set bonus heeft) en ik heb via theorycrafting gezien dat als ik bv nu mijn T4 (epic) gloves equip (en dus mijn beastlord set bonus verlies), ik flink wat dps inlever. Hetzelfde gebeurd als ik mijn (epic) Legacy axe equip ipv mijn (blue) Sonic Spear, dan verlies ik ook dps omdat ik dan te weinig overall +hit zal hebben.

Dus nu wacht/bid/hoop ik op verdere drops zodat ik later in 1x kan switchen naar gear wat me geen dps zal kosten en uiteraard ook een boost zal geven in de verdere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
MantaMania schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:01:
[...]

363 hit rating (incl talent) nu ze weapon skill hebben omgezet in expertise.
Expertise moet je 34 skill (134 rating) hebben gelukkig krijg je van je talents al 10 en humans met maces of swords nog eens 5.
Dit is voor PvE bosses. PvP gelden hele andere waarden voor: ik zit zelf rond de 100, en dat is nog wat aan de hoge kant.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Als je minder op de flames gericht zou zijn had je geweten dat ze bekende zijn van elkaar.
Dus ImdaMned maakt gewoon een leuk sarcastisch grapje en jij trapt een open deur in.

Priceless :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Exitium schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:12:
[...]

OMG U *&@#JK$@#$GHK#@JH$@#$@#$H@#G$@#$@#JKH$@#$ nub!!! :o :o :o
sommeg, go enchant subtelty, you'll need it!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Skillz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:15:
[...]

....nou nou nou....

Ik ben nu best tevreden met mijn huidige build, maar er zijn echt nog wel dingen die vast beter/anders kunnen. Zo twijfel ik nog wel aan een paar punten:

- Bestial Swiftness punt kan je beter in iets anders stoppen (maar IK erger me aan slow pets...)

Verder vind ik het leuk om te theorycraften, wat voor mijn gevoel wel resultaat heeft opgeleverd.
Meestal sta ik wel hoog in de top dps meters, wat naar mijn mening voor een raiding hunter een prima baseline is om te kijken of je goed mee komt met de rest :)

Ik huppel nu rond in Kara met nog steeds mijn 4 piece (blue) beastlord set (wat een goede set bonus heeft) en ik heb via theorycrafting gezien dat als ik bv nu mijn T4 (epic) gloves equip (en dus mijn beastlord set bonus verlies), ik flink wat dps inlever. Hetzelfde gebeurd als ik mijn (epic) Legacy axe equip ipv mijn (blue) Sonic Spear, dan verlies ik ook dps omdat ik dan te weinig overall +hit zal hebben.

Dus nu wacht/bid/hoop ik op verdere drops zodat ik later in 1x kan switchen naar gear wat me geen dps zal kosten en uiteraard ook een boost zal geven in de verdere stats.
Dit is mijn build waar ik zeer tevreden over ben.
Mijn gear kan stukken beter, maar daar wordt 'langzaam maar traag' aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

ImdaMned schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:20:
Dankzij onze be.imba.hu vrienden kwam ik er achter dat ik die enchant ook nog miste. :o Vind het wel jammer dat er verder niet echt healer enchants zijn voor Cloak, maargoed, je kunt niet alles hebben.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ImdaMned schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:20:
[...]

;)
Yes, I overaggro all the time. : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Vexx schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:18:
[...]

Dit is voor PvE bosses. PvP gelden hele andere waarden voor: ik zit zelf rond de 100, en dat is nog wat aan de hoge kant.
oeps ik zie peeeeveeeepeee staan en zie zoveel eeeee's dat ik bijna meteen pve lees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:03:
En ik ook! Een succesvolle guild met allerlei onbekende namen, vroeg het me al af. :)
onbekende namen? ONBEKENDE NAMEN?
Thaban onbekend? Bah! Golgotha onbekend? Niet bij Crulon en Eleamar hoop ik dan toch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Ok, dus eigenlijk zou ik al mijn non-AP gems moeten vervangen met +16 of +20 AP gems ?

(als iemand even wil kijken naar mijn gear, dank U :) )

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Croga schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:34:
[...]

Thaban onbekend? Bah! Golgotha onbekend? Niet bij Crulon en Eleamar hoop ik dan toch! ;)
Gol die was niet vanaf het begin he ;) En thaban is toch een onbekend altje wij kennen je als croga of hoogt uit die andere priest van je ;)

Die be.imba.hu is idd nog niet helemaal oke de rogue van mn vrouw geeft ie aan 1 misenchanted item op de boots heeft ze surefooted volgens mij is dat ook voor pve de beste enchant.
Grappig is dat ie daaronder aangeeft dat ze te weinig hit heeft ;) Dit terwijl veel vinden dat ze al te hoog zit 307 ongeveer maar ja ze is gek op hit.
On_E schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:36:
Ok, dus eigenlijk zou ik al mijn non-AP gems moeten vervangen met +16 of +20 AP gems ?

helaas is de armory al een paar uur down.

[ Voor 47% gewijzigd door MantaMania op 13-02-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:20:
[...]

Als je minder op de flames gericht zou zijn had je geweten dat ze bekende zijn van elkaar.
Dus ImdaMned maakt gewoon een leuk sarcastisch grapje en jij trapt een open deur in.

Priceless :Y)
Oh nou sorry hoor dat ik niet constant dit forum in de gaten houd en wie elkaar kent en wie niet. Sjonge jonge.
On_E schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:36:

Nou ik weet niet veel van rogues, maar ik weet wel dat het hele "nuke" gebeuren niet echt meer kan in arena, het is meer outlasten geworden. Dus ik denk dat je spec al niet goed is. Daarbij komt dat iig een tijdje geleden iedereen hemo was, en volgens mij is dat nu nog hetzelfde. En ik denk dat hemo met daggers niet echt wil, maar het beter is met maces / swords / fist. Zoals ik zei ben ik geen echte roguekenner, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:42:
[...]

Oh nou sorry hoor dat ik niet constant dit forum in de gaten houd en wie elkaar kent en wie niet. Sjonge jonge.
En meteen weer in de defense.. :X
We zitten hier niet met zijn allen om jou het leven zuur te maken, hoor. :+

Over het rogue verhaal: vergeet niet dat Mysteri0uZ 20/0/41 is. Dat houdt in dat hij 15% extra agility krijgt (geeft toch al gauw 80 AP extra) in combinatie met Deadliness (10% extra AP, nog een keer 160 AP extra). Dan kom je inderdaad al gauw aan 1900 AP. Zonder zijn talents zit hij maar rond de 1650 AP. Nog steeds aardig wat in PvP, maar een stuk beter te verklaren. Door fullout AP te gemmen/enchanten win je misschien 50-100 AP, maar waarschijnlijk heb je nu toch ook al heel veel AP/Agi enchants.

Ik zit zelf in mijn PvP gear op 300 resilience, 11k hp, 27% crit en 1500 AP. En dat is met een PvE spec (11/26/24) en crappy PvP gear.

[ Voor 47% gewijzigd door Vexx op 13-02-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Thaban had ik altijd erg leuke gesprekken mee in MC met DIDoD, zat ook altijd als één van de weinigen op TS. :P Golgotha is zeker ook bekend. Xtortion ook kunnen strikken toevallig? ;) Zag pas dat 'ie guildloos was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Thaban onbekend? Bah! Golgotha onbekend?
Nog nooooit van gehoord! :P
Niet bij Crulon en Eleamar hoop ik dan toch! ;)
Die ken ik dan weer wel, het kan tenslotte niet altijd mee zitten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er meer mensen problemen met WoW? Ik kan namelijk niet eens maar naar mn account connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:17
Btw nog mensen hier die op genjuros spelen?
Ik weet dat blackranger er speelde aan alliance kant, maar volgens mij is hij gemigreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:06:
Hebben er meer mensen problemen met WoW? Ik kan namelijk niet eens maar naar mn account connecten
Heb je KPN? Sommige sites + MSN doet het bij ons ook niet meer, en WoW dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Hier liggen er ook een aantal sites uit, ergens een gateway / dns probleempje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:11:
[...]

Heb je KPN? Sommige sites + MSN doet het bij ons ook niet meer, en WoW dus ook niet.
check :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Planet internet, van KPN dus ;) balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:36

Reda

HA DO KEN

xs4all/kpn

kan ook niet op wow.

msn werkt wel

[ Voor 7% gewijzigd door Reda op 13-02-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
KPN 4tw.. =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kpn weer ;( Waarom is het nu net wow en msn?

offtopic: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ik had vorige weer donderdag ook problemen met mijn verbinding richting WOW.
Weet niet of je wel algemeen internet hebt, want hier zijn er meer:
http://forums.wow-europe....?topicId=2405449732&sid=1

Donderdag was het pagina 7, nu intussen 19.

Edit: Weet niet was de oplossing is geweest. Van woensdag avond tot donderdag middag geen connectie met wow, wel met internet.

In het forum zei ook iemand dat het te maken heeft met de kabel kreuk onder de oceaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Tjeerdtq op 13-02-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang duurt zon dsn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
niet alleen kpn btw, heb hier bbned/speedxs (crap provider btw), en ik kan delen van internet slecht bereiken, alleen ene paar nederlandse sites hebben er minder last van lijkt het.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is nu oke, planet/kpn werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren had UK er last van blijkbaar, hoewel ik nu 'nog' niks heb.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Net wel geDC'd, kwam er daarna wel weer op maar lag lag rond de 1400ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:15:
[...]

....nou nou nou....

Ik ga zelf denk ik voor iets als dit, als ik klaar ben met de solo quests. Ben Nagrand nog maar half door, dus dat duurt nog wel even, har har.

Gisteren wel Gutripper, Back'Lor en Banthar gesoloed. En dan zit ik nog lange na niet op het gear level wat ik wil (Zylian @ Azjol-Nerub). Bij Bach'Lor op 10% kreeg mn pet ook nog eens een air elemental op z'n hakken, maar wel allebei levend eruit. pet wel met minder dan 1k hp, maar toch. Vond het al heel wat dat ik hier geen hulp bij nodig had. Weet alleen niet of ik die dikke Elekk kan soloen, die is toch heel wat lastiger dan Gutrippen en Bach'Lor meen ik me te herinneren.

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Maar je zou bijvoorbeeld een puntje uit Bestial Discipline kunnen halen en die in Bestial Swiftness stoppen. Ik zit nu al met momenten dat mn pet niet weet wat ie met zn Focus moet doen, en dan zit ik pas op 17-18% crit rating.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:26
Focus dump skill nemen zoals claw. dan raakt ie snel genoeg van ze focus af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

EDIT: Mysteriouz, wat zijn jullie tactics in 5vs5 als je zeg maar tegen deze setup zou komen:
Disc Priest, Holy Pala, Ele Shaman, Mage, Warrior. Ik ga misschien ook in die setup 5vs5 spelen. En wat is de druid zijn rol precies in deze setup?
Waarschijnlijk wordt dat iets als Rogue op de Mage samen met Warlock en je eigen Mage. Je mage Sheeped de Pala, de lock feared de shaman. Als je DRs hebt op beide target switch je en sheep je de shaman en fear je de Pala. Als Druid ben je één van de belangerijkste CC's, jij houdt namelijk de Warrior van je clothies af (Waarschijnlijk je warlock) Root/Cyclone/ Faerie Fire en Moonfire rank 1 om dispels te voorkomen van roots. Ook ben je de main healer van het team, want je Priest is de dispeller.

Het is iig een leuke setup om te spelen, enorm veel CC. Je enige counter is een 3 healer team met daarin een Resto Druid. Speel het zelf nu een weekje, gaat best ok O-)

En let niet op Indamn'ed, hij failt idd in zoooo veel dingen :P (Zoals een 1400 rating hebben op z'n 'PvP alt' als warlock/Dr00d!, krijg je terug voor je stomme 3 vs 3 naam ;( )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:45:
[...]

En let niet op Indamn'ed, hij failt idd in zoooo veel dingen :P (Zoals een 1400 rating hebben op z'n 'PvP alt' als warlock/Dr00d!, krijg je terug voor je stomme 3 vs 3 naam ;( )
Ja fu, beetje een resto druid hebben met 0 resilience en 5600 hp : P

En die 3vs3 naam owned k?

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 13-02-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Ik wil eigenlijk wel naar de Blizzard Worldwide invitational in Parijs. Meerderen ook wel denk ik! Misschien loont het wel hier een topic over te openen en dat we met een hele groep gaan? Hoogstwaarschijnlijk ben ik niet de enige die niet weet hoe hij hier in vredesnaam moet komen :) Bovendien lijkt het mij een gezellig uitje! Ik weet niet of iemand zich geroepen voelt dit te organiseren? :)

70 € voor een kaartje - bekijk 't maar... :/

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 13-02-2008 19:05 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 16:29
Gohan-san schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:27:
[...]

one handed spec is het niet waard? en als je de defense hit bereikt hebt is het handig er overheen te gaan of gewoon zo laten?
Spell warding zo belangrijk? 4% is nu niet echt om over naar huis te schrijven?
aah verkeerd linkje. one handed spec nemen en reckoning laten vallen dan is die goed.

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Resisted op z'n best:

RL op TS: 'zing forgot his enhancement gear, that's why he's not in the melee group right now'

HIJ IS EEN FUCKIN ENHANCEMENT SHAMAN!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

MantaMania schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:39:
Gol die was niet vanaf het begin he ;) En thaban is toch een onbekend altje wij kennen je als croga of hoogt uit die andere priest van je ;)
Gol zat in ieder geval ook in TheFirstLine dus die is waarschijnlijk ongeveer zo lang met MC mee gegaan als ik zelf. Overigens is Croga ondertussen hernoemd aangezien Thaban nu mijn main is en ik die Croga wilde gaan noemen. Blijkt dat die naam niet vrij komt als je je karakter hernoemt :( Ramalcotte bestaat uiteraard ook nogsteeds. Net als Leiandra, Ryac, Gaineeday, Milyndra en mijn nieuwe mage en paladin Paleia en Minilyn :) Binnenkort iedere class een level 70 (behalve hunters die ik tot op het bot haat en shaman waar ik pas aan begin als de rest klaar is ;))
Exitium schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:56:
Thaban had ik altijd erg leuke gesprekken mee in MC met DIDoD, zat ook altijd als één van de weinigen op TS. :P Golgotha is zeker ook bekend. Xtortion ook kunnen strikken toevallig? ;) Zag pas dat 'ie guildloos was.
Xtortion wordt tegenwoordig door Golgotha gespeeld. En die heeft nog even moeite te wennen aan het spelen van een Warlock.
Ik weet niet of je mij dan gesproken hebt op Thaban of een vriend van me. Kan me zo voorstellen dat ik dat zelf geweest ben :)
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:02:
Nog nooooit van gehoord! :P
Die ken ik dan weer wel, het kan tenslotte niet altijd mee zitten. 8)
Dan vertellen ze de verhalen wel :) Over de oeverloze (en redenloze) discussies over de priest spec, de gevechten die ik ontketende maar vooral ook de zinvolle discussies met de rekenmachine en de talent calculator ;)

Afijn; Turalyon VDW zegmaar en op weg naar de top-10 servers ;) Genoeg guilds die daar aan mee aan het werken zijn lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
Ik heb nu al schurft aan de volgende quest:

"A Call to Arms: The Plaguelands!"

Ik heb de 3 (4?) npc's gevonden die de quest geven en voldoe aan de voorwaarde om minimaal lvl 50 te zijn. Maar die quest is er gewoon niet :S
Terwijl die toch leid naar een NPC die veel quests in WP geeft.

Nu maar wachten tot de GM's van Blizzard eens een keer reactie geven. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes. Die hebben echt tijd zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Croga schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:12:
Xtortion wordt tegenwoordig door Golgotha gespeeld. En die heeft nog even moeite te wennen aan het spelen van een Warlock.
Ik weet niet of je mij dan gesproken hebt op Thaban of een vriend van me. Kan me zo voorstellen dat ik dat zelf geweest ben :)

[...]

Dan vertellen ze de verhalen wel :) Over de oeverloze (en redenloze) discussies over de priest spec, de gevechten die ik ontketende maar vooral ook de zinvolle discussies met de rekenmachine en de talent calculator ;)

Afijn; Turalyon VDW zegmaar en op weg naar de top-10 servers ;) Genoeg guilds die daar aan mee aan het werken zijn lijkt me zo.
Hehe, herinner me nog dat we op de BBQ bij Kevin verschillende healclasses hebben lopen vergelijken geloof ik. En Tranz hebben lopen bashen omdat de enige echte palaspec natuurlijk holy was. :D Was geloof ik samen met Sarsox en Healy. Theorycrafting ftw. ;)

Tenzij je iedere week twee avonden een vriend op je lock naar MC liet gaan, was je het zelf. :P Geloof dat op de runs met DIDoD destijds zowel Croga, Thaban, Leiandra als Ramal meegeweest zijn. (voor T2 legs uit m'n hoofd, samen met Healy?)

Pas nog wel met Drmacabre gesproken, is geloof ik ook weer een RL vriend van X en Gol. X verder helemaal gestopt dan?

Anyway, ging net lekker in Hyjal. :/ Winterchill was nog niet in positie of ik had de eerste ice bolt al te pakken. Bubble en verder. Drie minuten later de tweede, dood. Toen Anetheron, swarm, direct erna infernal op m'n dak en dood. Combat ress, heal me up en ga verder. 3%, infernal op m'n dak, ren weg met half health, swarm en weer dood. :| Vanaf Kaz'Rogal nog maar één keer doodgegaan omdat er in de waves voor Azgalor een drietal necro's vrij rondliep tho. :O

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Croga schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:12:
[...]

Ha die Croga/Thaban! Profi met KT kill. Erg hard gegaan met jullie na de VR kill :)

Ja gaat lekker nu met guilds in T6 content op Tura. Mag ook wel met Sunwell Plataue over een tijdje.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Exitium schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:51:
Tenzij je iedere week twee avonden een vriend op je lock naar MC liet gaan, was je het zelf. :P Geloof dat op de runs met DIDoD destijds zowel Croga, Thaban, Leiandra als Ramal meegeweest zijn. (voor T2 legs uit m'n hoofd, samen met Healy?)
Croga is een aantal keer mee geweest voor de T1 chest, damn dat heeft lang geduurt :D Leiandra werd toen nog door mijn vrouw gespeeld en Ramal was toen nog shadow priest. The good old days, zeg maar :D
Pas nog wel met Drmacabre gesproken, is geloof ik ook weer een RL vriend van X en Gol. X verder helemaal gestopt dan?
DrM ken ik inderdaad ook nog wel. Was een aardige lock groep die we hadden indertijd. Dudes heeft nogsteeds een enorm actieve warlock groep hoewel "de oude garde" grotendeels gestopt is met spelen. Theorycraft is ook daar erg sterk.
Anyway, ging net lekker in Hyjal. :/ Winterchill was nog niet in positie of ik had de eerste ice bolt al te pakken. Bubble en verder. Drie minuten later de tweede, dood. Toen Anetheron, swarm, direct erna infernal op m'n dak en dood. Combat ress, heal me up en ga verder. 3%, infernal op m'n dak, ren weg met half health, swarm en weer dood. :| Vanaf Kaz'Rogal nog maar één keer doodgegaan omdat er in de waves voor Azgalor een drietal necro's vrij rondliep tho. :O
Ik moet zeggen dat de Death&Decay voor mij de grootste verassing was bij Winterchill. Damn dat is een groot oppervlak! En als je dan icetomb en D&D tegelijk krijgt valt er voor de healers echt niks meer aan te doen, zelfs niet bij een lock met 14k health :D

Ik kijk in ieder geval erg uit naar onze volgende MH run waar we met wat meer voorbereiding op Anatheron in gaan hakken. Nu maar hopen dat Vashj voor mij de trinket dropt, mijn overleefbaarheid op de waves van Anatheron was nou niet echt ideaal :D Er zijn wat dat betreft ook nog wel wat uitdagingen in de tanking/hunters.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Croga schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 07:52:

Ik moet zeggen dat de Death&Decay voor mij de grootste verassing was bij Winterchill. Damn dat is een groot oppervlak! En als je dan icetomb en D&D tegelijk krijgt valt er voor de healers echt niks meer aan te doen, zelfs niet bij een lock met 14k health :D
Doe effe normaal? :P
Als je niet uit Death & Decay kan lopen moet je echt gewoon sneller zijn, lukt makkelijk.

Zelfde geldt voor icetomb, als je die krijgt kan je echt wel up gehouden worden.. Onze healers houden mij up met 10k buffed, maar ik zorg altijd dat mijn frostward active is.
Je wil toch niet zeggen dat je een lock met 14k niet up kan houden, met een total van 15k dmg? Ze moeten dus een whooptiedoo 1k dmg healen! 8k initial hit, en dan nog zo'n dot.

En idd, zoals sn0x0r en smultie al zeiden, council down! :) Zeker een easy peasy fight, als iedereen goed zijn werk doet.

@imdamned, fail je nogsteeds op teron dan, dat je nu pas 1x je constructs killed? Ik bak er met die flashgame geen kont van, maar bij teron is het wel makkelijk. En hoe haal jij 1500+ dps op teron? Dat kan ik de eerste 2 min halen, maar daarna kakt het behoorlijk in.. ;(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
jarnotjuh schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:38:
[...]

Doe effe normaal? :P
Als je niet uit Death & Decay kan lopen moet je echt gewoon sneller zijn, lukt makkelijk.

Zelfde geldt voor icetomb, als je die krijgt kan je echt wel up gehouden worden.. Onze healers houden mij up met 10k buffed, maar ik zorg altijd dat mijn frostward active is.
Je wil toch niet zeggen dat je een lock met 14k niet up kan houden, met een total van 15k dmg? Ze moeten dus een whooptiedoo 1k dmg healen! 8k initial hit, en dan nog zo'n dot.

En idd, zoals sn0x0r en smultie al zeiden, council down! :) Zeker een easy peasy fight, als iedereen goed zijn werk doet.

@imdamned, fail je nogsteeds op teron dan, dat je nu pas 1x je constructs killed? Ik bak er met die flashgame geen kont van, maar bij teron is het wel makkelijk. En hoe haal jij 1500+ dps op teron? Dat kan ik de eerste 2 min halen, maar daarna kakt het behoorlijk in.. ;(
In onze raid heeft iedereen de 2 minuten pvp trinket mee, als je wordt geiceblockt: trinket poppen en weglopen. Easy as that.

Paling Terran & Shaman

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:04:
Resisted op z'n best:

RL op TS: 'zing forgot his enhancement gear, that's why he's not in the melee group right now'

HIJ IS EEN FUCKIN ENHANCEMENT SHAMAN!!! :P
Daarom kan hij toch nog wel in een resto set rond lopen. Ik krijg ook geregeld van die opmerkingen naar mijn hoofd.

Zit ik in een instance als healer (ben enhancement shaman) in mijn resto set. Krijg ik de opmerking van een andere enhancement shaman dat ik een (excuses voor de kiddo slang) noob ben en dat ik in noob gear rond loop voor een enhancement shaman. Toen vroeg ik hem uiteraard beleefd of het hem misschien een beter idee leek om in mijn enhancement set de groep te healen. Waarop ik uiteraard geen reactie kreeg.

• ImdaMned
  • Nu online
[...]

Teron:
1e keer fail: misclicken op spirit lance
2e keer fail: in de raid neergemept worden met death (fail healers)
3e keer fail: zie 1
4e keer: no fail

En dps... geen idee, je weet hoe m'n gear er uit ziet : P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mdmeijer schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:40:
[...]

In onze raid heeft iedereen de 2 minuten pvp trinket mee, als je wordt geiceblockt: trinket poppen en weglopen. Easy as that.
Die trinket wil je zowieso hebben voor archimonde :)
Gisteren weer 2x Pauldrons of forgotten protector :X

Mwoah 14k eraf kan best snel gaan hoor, gistern ik bij council, ren uit blizzard (1 tick) nog voor ik me healtstone kan gebruiken, "Poison on Zhearis" precies op moment dat die lijer achter me *ploffed* sta ik ground zero op een flamestrike }:|

Ondanks een slordige bb kill toch een snelle run, maar ondanks een wipe op council toch om 23:20 council neer, moesten helaas mensen voor weg dus illidan maar vanavond doen. met hopelijk 2x lock robes, skull en cowl of the high lord (andere casters moeten dkp burnen }> )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Het gaat ook niet om D&D of icetomb. Het gaat er om dat je icetomb krijgt en meteen de D&D op jezelf komt. Uit lopen is geen optie meer en de combinatie van 8k initial en 2 DOTs is genoeg om binnen anderhalve seconde dood neer te vallen. Net genoeg tijd voor de healers om zich te realiseren dat er mischien een heal nodig is, te weinig om hem ook nog gecast te krijgen.
D&D zelf had ik niet zo'n moeite mee. Icetomb zelf hadden de healers niet zo'n moeite mee. Maar als je allebei tegelijk over je heen krijgt valt er weinig mee te redden :D

Daarnaast moet je je realiseren dat het de eerste keer was dat we het gevecht uberhaupt te zien kregen. Ik had zelf verwacht dat D&D beter te zien zou zijn (zoiets als de voidzones van Netherspite). De eerste keer was het dus best een verassing dat het zo slecht zichtbaar was. Och, Healthstones genoeg zullen we maar zeggen :)

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
ImdaMned schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:49:
[...]

Teron:
1e keer fail: misclicken op spirit lance
2e keer fail: in de raid neergemept worden met death (fail healers)
3e keer fail: zie 1
4e keer: no fail

die simulator kan ik niet, en ik ben maar 2x ghost geweest(meesatal ben ik MT dus heb ik daar geen last van soms prot dps :D ;P).

heeft trouwens iemand een ftp link waar de wow client op staat die blizzard downloader maakt mijn netwerk namelijk onbruikbaar omdat die mijn upload vol trekt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Exitium
Icebolt hadden wij gisteren moeite zat mee, kwamen zelfs onder de 5 min warning. :X
Seth_Chaos schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:46:
Daarom kan hij toch nog wel in een resto set rond lopen. Ik krijg ook geregeld van die opmerkingen naar mijn hoofd.

Zit ik in een instance als healer (ben enhancement shaman) in mijn resto set. Krijg ik de opmerking van een andere enhancement shaman dat ik een (excuses voor de kiddo slang) noob ben en dat ik in noob gear rond loop voor een enhancement shaman. Toen vroeg ik hem uiteraard beleefd of het hem misschien een beter idee leek om in mijn enhancement set de groep te healen. Waarop ik uiteraard geen reactie kreeg.
Sure, maar om dan je mainspec gear te vergeten als je Hyjal gaat raiden... :P Als 'ie nou nog een paar dagen resto gespecced had ofzo (hebben ze oa wel 'ns gedaan voor Bloodboil) kan ik het nog wel begrijpen, maar de dag ervoor had 'ie nog als enh in ZA rondgeDC'ed. :)

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Rakkerzero schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:33:
Ik heb nu al schurft aan de volgende quest:

"A Call to Arms: The Plaguelands!"

Ik heb de 3 (4?) npc's gevonden die de quest geven en voldoe aan de voorwaarde om minimaal lvl 50 te zijn. Maar die quest is er gewoon niet :S
Terwijl die toch leid naar een NPC die veel quests in WP geeft.

Nu maar wachten tot de GM's van Blizzard eens een keer reactie geven. :/
http://thottbot.com/c10838

Bekend probleem, is al 1,5 jaar oud

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Verwijderd

[...]
ImdaMned schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:49:

Hij heeft imba mana regen :P
Gisteren zeer moeizaam door Za heen gegaan, uiteindelijk wel alles clear maar vraag niet hoe.

• Kevinp
Exitium schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:07:
Icebolt hadden wij gisteren moeite zat mee, kwamen zelfs onder de 5 min warning. :X

[...]

Sure, maar om dan je mainspec gear te vergeten als je Hyjal gaat raiden... :P Als 'ie nou nog een paar dagen resto gespecced had ofzo (hebben ze oa wel 'ns gedaan voor Bloodboil) kan ik het nog wel begrijpen, maar de dag ervoor had 'ie nog als enh in ZA rondgeDC'ed. :)
Je mainspecc gear heb je altijd bij, ik iig als tank heb altijd tank gear + dps gear bij. Zelfs als ik ga farmen, hetzelfde geld voor keys, vooral de keys zoals die BT neck, en vroeger onyxia neck.

En anders ga je ff naar buiten summon je hem en dan heeft hij z'n main specc gear je hebt niet zo veel aan iemand in offspecc gear.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:16:
[...]

[...]

Hij heeft imba mana regen :P
Gisteren zeer moeizaam door Za heen gegaan, uiteindelijk wel alles clear maar vraag niet hoe.
Hoe?

• Exitium
Kevinp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:16:
En anders ga je ff naar buiten summon je hem en dan heeft hij z'n main specc gear je hebt niet zo veel aan iemand in offspecc gear.
Hij is geHS'ed en wij zijn gewoon begonnen, kwartiertje later was 'ie er ook. :P

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Je mainspecc gear heb je altijd bij, ik iig als tank heb altijd tank gear + dps gear bij. Zelfs als ik ga farmen, hetzelfde geld voor keys, vooral de keys zoals die BT neck, en vroeger onyxia neck.
Bagspace blijft een probleem :( Ik loop rond met 3 20-slots, 1 28-slot shardbag en de 16 slot backpack. In mijn, oude, Destruction build had ik daar eigenlijk al te weinig aan wat shards betreft (all-out DPS kost zo'n 25 shards per try. Moet je 2 keer wipen op Alar :() Ondertussen ben ik raid-utility Affliction en heb ik dus iets minder shards nodig maar toch nogsteeds snel een stuk of 5 per try (soulstone, twee keer healthstones, soulshatter hopelijk ook twee keer). Nou ga ik voor MH nog eens extra gear mee willen nemen ook (waves aanpakken met Crit gear lijkt me heerlijk :)). En neem van mij aan dat je op de meeste waves helemaal geen tijd hebt om nog wat shards ta maken. channeling tijdens AOE casting gaat erg lastig :(

Afijn; het komt allemaal wel goed. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen aan de nieuwe instance en als je het een aantal keer gedaan hebt gewoon op de laatste twee van iedere wave souldrain gooien. Teveel shards gaat zowieso nooit een probleem worden :)

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Dan zitten altijd je bags vol nee dankje ik waag dan wel een reisje naar de bank. Als shaman zitten mn tassen al vol genoeg met shaman crap.

• Bokkie
  • Niet online
Croga schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:47:
[...]

Bagspace blijft een probleem :( Ik loop rond met 3 20-slots, 1 28-slot shardbag en de 16 slot backpack. In mijn, oude, Destruction build had ik daar eigenlijk al te weinig aan wat shards betreft (all-out DPS kost zo'n 25 shards per try. Moet je 2 keer wipen op Alar :() Ondertussen ben ik raid-utility Affliction en heb ik dus iets minder shards nodig maar toch nogsteeds snel een stuk of 5 per try (soulstone, twee keer healthstones, soulshatter hopelijk ook twee keer). Nou ga ik voor MH nog eens extra gear mee willen nemen ook (waves aanpakken met Crit gear lijkt me heerlijk :)). En neem van mij aan dat je op de meeste waves helemaal geen tijd hebt om nog wat shards ta maken. channeling tijdens AOE casting gaat erg lastig :(

Afijn; het komt allemaal wel goed. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen aan de nieuwe instance en als je het een aantal keer gedaan hebt gewoon op de laatste twee van iedere wave souldrain gooien. Teveel shards gaat zowieso nooit een probleem worden :)
wtf burn je aan shards met een destruction build :?

1x Succy voor ds
1x soulstone ready

tussen trash door steeds een soulwell zetten en shards bijhouden
Shards farmen in hyjal packs is easy, v toest gebruiken en low targets drainen vlak voor ze dood gaan :)

1 max 2x shatter

• ImdaMned
  • Nu online
Croga schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:47:
[...]

Huh? Waarom kost destro spec zoveel meer shards dan affliction? Allout dps is dan toch CoS / SB / SB / SB en na 5 minuten CoS verversen? Enige wat ik me kan bedenken is shadowburn, maar dat verkloot je GCD.

• Kevinp
Seth_Chaos schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:49:
[...]

Dan zitten altijd je bags vol nee dankje ik waag dan wel een reisje naar de bank. Als shaman zitten mn tassen al vol genoeg met shaman crap.
en als warrior niet?
laat ik beginnen, ik heb 90 slots total bag(16 bakcpack) 3x 18 en 1x 20.

daarin heb ik een fire resistance set
3 stukken shadow resistance (zodat we als tank ook wat resisten bij mother)
DPS set(meestal ben ik OT dus soms doe ik ook mijn best om wat dmg te doen).
dan Nature resistance en Frost resistance(alhoewel die nu in de bank zitten want hydross doen we toch net meer).
en natuurlijk mijn tank set.

gelukkig komen er als het goed is soulbound gear bags dus als die lekker 28 slots zijn zou dat erg fijn zijn.

ow ja kleine bump: bestaat d'r een ftp site waarop de wow clients staan.

Verwijderd

Schaam me er wel een beetje voor
2x wipe op eagle, eagle kill met 3 man dood
1 x wipe op bear dode MT
1 x wipe op dragonhawk
kill Lynx
1 x wipe op Hex lord (kut ding dropte mijn trinket weer niet)
2x wipe op Zuljin

Dan kom je dus uit op 3 uur raiden, 0 timed chests en 15 g repairs en 25 g aan pots ed, terwijl we normaal 3 kistjes oppakken met 5 min over op timer ofzo en binnen 2 uur weer buiten staan.

• Smultie
  • Niet online

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

ImdaMned schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:56:
Huh? Waarom kost destro spec zoveel meer shards dan affliction? Allout dps is dan toch CoS / SB / SB / SB en na 5 minuten CoS verversen? Enige wat ik me kan bedenken is shadowburn, maar dat verkloot je GCD.
Allout DPS (voor een Shadow Destro lock) is Immolate, Corruption, Curse, Shadowburn, SB. Zowel Imm, Corr als Shadowburn geven meer DPSC dan SB dus die horen altijd in je spell rotation te zitten. Het kan zijn dat dat voor Shadowburn verandert wanneer je +shadow damage boven de 1500 komt gezien de grotere returns, maar tot die tijd is Shadowburn de spreuk met de hoogste DPSC (zelfs met GCD mee gerekend).

Daarnaast heb je uiteraard je shard voor de succubus summon terwijl de Affliction lock's Imp dat niet kost :) maar in vergelijking met Shadowburn stelt die ene shard niet zo veel voor :)

• Bokkie
  • Niet online
Croga schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:10:
[...]

Allout DPS (voor een Shadow Destro lock) is Immolate, Corruption, Curse, Shadowburn, SB. Zowel Imm, Corr als Shadowburn geven meer DPSC dan SB dus die horen altijd in je spell rotation te zitten. Het kan zijn dat dat voor Shadowburn verandert wanneer je +shadow damage boven de 1500 komt gezien de grotere returns, maar tot die tijd is Shadowburn de spreuk met de hoogste DPSC (zelfs met GCD mee gerekend).

Daarnaast heb je uiteraard je shard voor de succubus summon terwijl de Affliction lock's Imp dat niet kost :) maar in vergelijking met Shadowburn stelt die ene shard niet zo veel voor :)
1 woord, leuliers

• ImdaMned
  • Nu online
Croga schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:10:
[...]

SB spam is meer kans dat je de SB debuff ophoud wat imo meer dps oplevert voor de raid.

**edit**

@ bokkie, fu, ga werken ofzo ; )
i r 2 slow : (

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 14-02-2008 10:18 ]

Verwijderd

Gisteren Maulgar en Gruul gedaan. Maulgar ge-1-shot, Gruul ge-2-shot (eerste keer was iedereen dood op shatter :P). Maar meteen doorgegaan naar SSC en daar slechts 1 attempt op Lurker gedaan, toen was iedereen al te moe en bla bla.

Ondanks dat het goed ging qua (pala)tanken was het toch eigenlijk niet zo tof als dat ik hoopte... Wordt SSC toffer? Of is TK tof? Ik vond het eigenlijk mega-boring... :s In SSC tankte ik zelfs alle trash aoe en het deed niet meer pijn dan in heroics, beetje suf.

Misschien toch verder met een DPS class te levellen ofzo...

• Exitium
Gogo spec holy. :D

• Vexx
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:31:
Gisteren Maulgar en Gruul gedaan. Maulgar ge-1-shot, Gruul ge-2-shot (eerste keer was iedereen dood op shatter :P). Maar meteen doorgegaan naar SSC en daar slechts 1 attempt op Lurker gedaan, toen was iedereen al te moe en bla bla.

Ondanks dat het goed ging qua (pala)tanken was het toch eigenlijk niet zo tof als dat ik hoopte... Wordt SSC toffer? Of is TK tof? Ik vond het eigenlijk mega-boring... :s In SSC tankte ik zelfs alle trash aoe en het deed niet meer pijn dan in heroics, beetje suf.

Misschien toch verder met een DPS class te levellen ofzo...
Je krijgt voor Fathomlord Karathress nog meer van die Boglords, en die meppen wel behoorlijk hard. Dan is er natuurlijk altijd nog Morogrim Tidewalker die behoorlijke klappen uitdeelt. Als wij tegenwoordig nog wipen op Morogrim dan is het omdat de healers de incoming damage op de MT onderschatten.

In TK heb je voor Void Reaver ook van die leuke trash: als je warlocks daar niet opletten (of je mages voor sheep) met hun banish dan gaan er ook aardig wat mensen dood. Twee van die Saw Blade DoT´s doen een hoop pijn (3k damage per tick ofzo). Als je er dan ook nog van die humanoid adds bij hebt is dat echt wel een raidwiper (ik weet nog hoe lang het duurde voordat wij in het begin voor VR stonden, iedereen dik undergeared, en dan VR neerkrijgen 10 seconden na Enrage).

Mijn guild heeft gister TK gecleared, eigenlijk stond er Mount Hyjal op de planning, maar er waren nog een hoop mensen die Al´ar nog nodig hadden voor hun BT attunement. Die mensen kunnen vanavond dan meteen Black Temple attuned raken op Rage Winterchill.

• Kevinp
Vexx schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:43:
[...]

Je krijgt voor Fathomlord Karathress nog meer van die Boglords, en die meppen wel behoorlijk hard. Dan is er natuurlijk altijd nog Morogrim Tidewalker die behoorlijke klappen uitdeelt. Als wij tegenwoordig nog wipen op Morogrim dan is het omdat de healers de incoming damage op de MT onderschatten.

In TK heb je voor Void Reaver ook van die leuke trash: als je warlocks daar niet opletten (of je mages voor sheep) met hun banish dan gaan er ook aardig wat mensen dood. Twee van die Saw Blade DoT´s doen een hoop pijn (3k damage per tick ofzo). Als je er dan ook nog van die humanoid adds bij hebt is dat echt wel een raidwiper (ik weet nog hoe lang het duurde voordat wij in het begin voor VR stonden, iedereen dik undergeared, en dan VR neerkrijgen 10 seconden na Enrage).

Mijn guild heeft gister TK gecleared, eigenlijk stond er Mount Hyjal op de planning, maar er waren nog een hoop mensen die Al´ar nog nodig hadden voor hun BT attunement. Die mensen kunnen vanavond dan meteen Black Temple attuned raken op Rage Winterchill.
voidreaver trash, laat ik zeggen: WARRIOR TANK, iig die robots liever een fury warrior met shield en spell reflect(dat is 15k dmg) dan een pala tank die twee van die dingen tanked, en dus zomaar 30k dmg in 1x kan krijgen :P

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Vandaag wordt er weer een Kara raid georganiseerd.
Doel van de avond: Attumen - Maiden ( nu gaat ze dood :D) en misshien Moroes mits genoeg CC :)

"Don't let your dreams be memes"

• porn*
  • Laatst online: 09:23
Kevinp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:46:
[...]

voidreaver trash, laat ik zeggen: WARRIOR TANK, iig die robots liever een fury warrior met shield en spell reflect(dat is 15k dmg) dan een pala tank die twee van die dingen tanked, en dus zomaar 30k dmg in 1x kan krijgen :P
Voor die arcane explosion? Kun je die reflecten dan?

Bnet pindle#2913

• Vexx
Kevinp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:46:
[...]

Geluk bij een ongeluk is in dit geval dat wij nog geen Paladin tank hadden toen we hieraan begonnen. Sowieso die robots nooit laten tanken door 1 tank, en ook bij elkaar vandaan houden. Die Arcane Explosion die ze doen is ook iets van 6k damage, en is best link als ze vlak bij elkaar staan.

Die trash vlak voor Kael´Thas is trouwens ook nog wel nasty (die Arcane Flurry doet VEEL pijn bij melee, en de pull is best lastig als je pulling hunter traag is).

@Porn*

Ik denk dat hij de ´Overcharge´ bedoelt, want die Arcane Explosion doet veel minder, en die triggert volgens mij pas als hij onder de 30% health komt. Als je hard nuked is-ie down voor hij klaar is met casten.

[ Voor 12% gewijzigd door Vexx op 14-02-2008 10:53 ]

• TroX
Na 1 avond vashj tries vorige week, nu na de reset meteen weer SSC in gegaan om alvast het een en ander te clearen.
Het is soms zo vreemd dat het de ene keer met ongeveer dezelfde mensen in de raid (misschien 1/2 andere mensen) zoveel slechter gaat met de dps.

Eerst hydros, beetje sloppy gevecht wat healers down in het begin, uiteindelijk net down tijdens de enrage (WTF).

Daarna door naar Lurker, wat ook een one-shot was, maar ook hier was de DPS echt verschirkkelijk.
Besloten verder te gaan naar Leo, stond nog niet echt op farm. Twee mensen gereplaced van wie de DPS onder de maat.(Lees onder de dps van de tanks :P) wat voor een van de trial members meteen beeindiging van zijn trial betekende. Leo geoneshot.
Gezien de samenstelling van de raid nog even doorgegaan naar karathress die we maandag voor het eerst hadden omgelegd.

Na 1 wipe iets met slackende healers op de shaman tank, ging deze ook neer alhoewel het weer een sloppy fight was. De tank van de priest en zijn healer gingen down (gelukkig nadat de hunter down was) de healer en de tank van de hunter konden deze gelukkig net oppikken zodat we uiteindelijk Karathress neer konden krijgen.

Toen besloten de meeste mensen dat het tijd was om te stoppen (22:40) helaas geen morogrim meer gedaan. Maar deze week Vashj here we come again!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

ImdaMned schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:18:
SB spam is meer kans dat je de SB debuff ophoud wat imo meer dps oplevert voor de raid.
mehheh :) Onze Destro lock zit nu raid buffed op 40% crit. Ik, als Affliction lock, heb ook imp SB en zit raid buffed net onder de 25% (met Nightfall ofcourse). In de normale rotation staat de debuff er binnen 10 seconden op en zolang we normaal kunnen blijven casten duurt dat over het algemeen de rest van het gevecht :)

Daarnaast hebben wij (wellicht helaas) altijd maar 1 shadow priest bij. De debuff is dan ook alleen nuttig voor mij, de destro lock en de shadow priest. Daardoor wordt de vraag wat zinvoller is een hele moeilijke.

Ik ben het met je eens dat de debuff een belangrijke afweging is. Maar zeker als je naar spellrotation kijkt zijn er nog een hele stapel andere afwegingen te maken (zoals bijvoorbeeld: Als je af en toe moet lopen zul je met je DOTs schade blijven doen terwijl je SBs tijdelijk stoppen).

• porn*
  • Laatst online: 09:23
Vexx schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:51:
[...]

Geluk bij een ongeluk is in dit geval dat wij nog geen Paladin tank hadden toen we hieraan begonnen. Sowieso die robots nooit laten tanken door 1 tank, en ook bij elkaar vandaan houden. Die Arcane Explosion die ze doen is ook iets van 6k damage, en is best link als ze vlak bij elkaar staan.

Die trash vlak voor Kael´Thas is trouwens ook nog wel nasty (die Arcane Flurry doet VEEL pijn bij melee, en de pull is best lastig als je pulling hunter traag is).

@Porn*

Ik denk dat hij de ´Overcharge´ bedoelt, want die Arcane Explosion doet veel minder, en die triggert volgens mij pas als hij onder de 30% health komt. Als je hard nuked is-ie down voor hij klaar is met casten.
Ahja die!

Zetten jullie melee op die Flurry dudes? Wij laten ranged die altijd pakken, melee gaat met de rest aan de slag.

Kwamen er nou trouwens nieuwe badge rewards? Heb 3 nieuwe trinkets gezien maar als 't dat is valt 't nogal vies tegen... hoopte eik op m'n priest (nieuwe main vanwege healertekort) nog een aantal nieuwtjes te kunnen kopen...

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 14-02-2008 11:06 ]

Bnet pindle#2913

• Vexx
porn* schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:02:
[...]

Ahja die!

Zetten jullie melee op die Flurry dudes? Wij laten ranged die altijd pakken, melee gaat met de rest aan de slag.
Bij ons gaat meestal de rest er eerst aan, en pakken we de Flurry eppos samen daarna. Maar die groepen betekenen stuk voor stuk 3 of 4 deaths in de meleegroep, dus ik raak ze niet meer aan. Dat mogen de ranged oplossen. Als je pech hebt zit je al op 60% durability voordat je ook maar aan KT begint.

Gister nog met veel tegenzin T5 shoulders gepakt: eigenlijk zijn de shoulders van Hydross een stuk beter, maar die droppen nooit voor ons. Nu was ik het zat, en ben ik maar gewoon voor T5 gegaan.

• Kevinp
Vexx schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:09:
[...]

Bij ons gaat meestal de rest er eerst aan, en pakken we de Flurry eppos samen daarna. Maar die groepen betekenen stuk voor stuk 3 of 4 deaths in de meleegroep, dus ik raak ze niet meer aan. Dat mogen de ranged oplossen. Als je pech hebt zit je al op 60% durability voordat je ook maar aan KT begint.

Gister nog met veel tegenzin T5 shoulders gepakt: eigenlijk zijn de shoulders van Hydross een stuk beter, maar die droppen nooit voor ons. Nu was ik het zat, en ben ik maar gewoon voor T5 gegaan.
we asignen 1 mage for spamsheep dat breakt de flurry en hij healt niet als je maar genoeg dps op ze houd. :D

en ja ik bedoel overcharge :P.

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou.. de frustratie.. gister volgens ~estimated honor 12000 honor gefarmed.. met dat precies genoeg om nieuwe epic pvp gear te halen.. wat denk je na die zogenaamde 'recount' nog maar 8000 over.. das _4000_ minder!!! Vindt dit een beetje naaierij, na aanraden van guildies maar report aangemaakt want 4000 aftrek is wel heel veel, natuurlijk een standaard ruk reactie van een GM, 'ja dat hoort zo' en dan de standaard macro afsluiting 'may your shadow spells melt faces' zzz... dus nu weer hele dag honor farmen, als ik nu weer ~8000 overhoudt na aftrek nog 2 dagen voor epic staff.. want die is 'maar' 27000 honor points.., tokens in overvloed.. heb bijna constant ~100 tokens kheb nu alle 4 de mounts constant 10 mana/hp pots .. maar nooit genoeg honor points om iets nuttigs te halen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
porn* schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:02:
[...]

Ahja die!

Kwamen er nou trouwens nieuwe badge rewards? Heb 3 nieuwe trinkets gezien maar als 't dat is valt 't nogal vies tegen... hoopte eik op m'n priest (nieuwe main vanwege healertekort) nog een aantal nieuwtjes te kunnen kopen...
heb je een bron betreft badge rewards?

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Gister voor de 2de keers voor serieuze pogingen SSC (lurker) in geweest, maar echt suf onze DPS was goed rond de 30% gehad, maar telkens ging er gewoon teveel dood, door de whirl of de spout.

zoals elke raid ben ik RL dus veel organisatorische dingen in de gaten aan het houden, van een mede collegas kreeg ik een stapel coilfang dingen om mana pots te kopen (ik ben wel exhatled met CE) dus ik koop iets van 90 van die dingen en 15 HP pots, blijkt dat die dingen Soulbound zijn aaaahhhhh echt fucked up :(

Ticket aangemaakt, maar verwacht niet teveel van een GM :( nou goed volgende week moet ie neer gaan anders ben ik geen RL meer.

in totaal 4 tries gedaan ofzo, net toen we er helemaal klaar voor waren, bleken ook de fishies gerespawned te zijn :(

iRacing Profiel

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Ticket aangemaakt, maar verwacht niet teveel van een GM :( nou goed volgende week moet ie neer gaan anders ben ik geen RL meer.
Als je al zo gaat doen na 2 weken op lurker, veel plezier met vashj... als je denkt dat lurker veel organisatorische skills vereist.

Ik heb een WOS-post!

• BootVluchteling
Hmzaniac schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:36:
[...]

Als je al zo gaat doen na 2 weken op lurker, veel plezier met vashj... als je denkt dat lurker veel organisatorische skills vereist.
idd QFT.. lurker is piss easy met een beetje DPS en common sense.. assign paar mensen naar eilandjes, beetje sheepen hier en daar, mensen laten duiken bij spout.. als er mensen sterven bij spout zijn ze lomp.. end of story.. dat het je 1x gebeurt als je 1st try heb, kan ik misschien inkomen.. niet anders...

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hmzaniac schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:36:
[...]

Valt mee hoor, maar ik ben al zo lang om raiden op gang te houden, elke keer weer: flask up/ repair
en dan na 2 wipes krijg je: my shoulders are red.....
Het buffen en Terug rennen duurt veel te lang. Ik zit echt al lang in dze guild en bevalt mij ook goed. maar er zijn gewoon zoveel slackers in de guild, wat aardige personen zijn, maar je hebt ze nodig in de 25 mans.

het ging niet over de organisatorische skills tijdens het gevecht, maar voor de raid om iedereen binnen te krijgen gesummoned en noem maar op. buiten de nodig whisper van velen.

na de respawns maar even naar Gruul gegaaan, dus in de DKP mod even de table omgezet naar de Guurl/Maggy table dus ik zeg:
/rw If u wanna know your DKP for gruul whisp me !dkp
echt ongeloofelijk krijg ik van 3 rogues de whisper:"how much dkp am i having?"
Dus ik maar in /raid i just got 3 whispers with the question how much dkp there having.
goed kreeg toen ook wel weer whisps met oops lol sorry.

(2 van deze whisps waren ook rogues welke minstens 3x tijdens een spout doodgingen.)

maar goed volgende week gaat ie neer! het is gewoon een beetje annoying de raid balance was echt goed. maar echt raiden zit er denk ik niet in :(
BootVluchteling schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:40:
[...]

idd QFT.. lurker is piss easy met een beetje DPS en common sense.. assign paar mensen naar eilandjes, beetje sheepen hier en daar, mensen laten duiken bij spout.. als er mensen sterven bij spout zijn ze lomp.. end of story.. dat het je 1x gebeurt als je 1st try heb, kan ik misschien inkomen.. niet anders...
vandaar dus ook mijn reactie, Het was niet dat wij DPS te kort kwamen verre van dat. Healing/Dps/Tanking was gewoon goed.
maar dan dood gaan op spouts en meer van dat soort grappen dat is gewoon irritant.

[ Voor 18% gewijzigd door Valkyre op 14-02-2008 11:46 ]

iRacing Profiel

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
prutser001 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:22:
Nou.. de frustratie.. gister volgens ~estimated honor 12000 honor gefarmed.. met dat precies genoeg om nieuwe epic pvp gear te halen.. wat denk je na die zogenaamde 'recount' nog maar 8000 over.. das _4000_ minder!!! Vindt dit een beetje naaierij, na aanraden van guildies maar report aangemaakt want 4000 aftrek is wel heel veel, natuurlijk een standaard ruk reactie van een GM, 'ja dat hoort zo' en dan de standaard macro afsluiting 'may your shadow spells melt faces' zzz... dus nu weer hele dag honor farmen, als ik nu weer ~8000 overhoudt na aftrek nog 2 dagen voor epic staff.. want die is 'maar' 27000 honor points.., tokens in overvloed.. heb bijna constant ~100 tokens kheb nu alle 4 de mounts constant 10 mana/hp pots .. maar nooit genoeg honor points om iets nuttigs te halen.
Er zijn genoeg add-ons die je netjes zeggen hoeveel honor je uiteindelijk krijgt. (Fubarr honor)
Zeker als je veel kills heb denkt de wow client dat je voor elke kill honor krijgt maar na elke kill krijg je al 10% minder honor.

Ik zou wel graag zien dat er leuke nieuwe honor-badge rewards erbij komen. Van elke 100 en dan maar wachten op honor. Omzetten in gold of Heroic badges (10/20/ hell desnoods 100 pvp voor 1 heroic badge?)

In de komende 2.4 patch krijg je meteen een fixed amount honor per kill en word het intessanter om veel kills te maken en worden winst minder belangrijk. (tot 50 kills per persoon)

Tot die tijd focussen om wins van battle grounds ipv kills in battle grounds.

ps. Lijstje met nieuwe daily quests, helaas geen nieuwe PVP bg quests
http://www.wowhead.com/?q...=cr=8;crs=1;crv=0#0+6+1+2

[ Voor 4% gewijzigd door barfieldmv op 14-02-2008 11:51 ]

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:40:
[...]

Idd lurker is easy.

Bij lurker moet je gewoon een beetje je verstand erbij hebben, en dan krijg je hem neer, easy as that.

Iedereen ervaart bosses op zijn eigen manier, maar om dan gelijk te zeggen dat je uit je rol als RL stapt is een beetje zwak om eerlijk te zeggen. :|

Er komen gevechten die nog zeker wel 3-4 moeilijker zijn als lurker, waaronder idd vashj zoals Hmzaniac al zegt, maar wacht maar tot je bij Keal'thas bent aangekomen. >:)

• HolyCorn
  • Niet online
Gohan-san schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:25:
Gister voor de 2de keers voor serieuze pogingen SSC (lurker) in geweest, maar echt suf onze DPS was goed rond de 30% gehad, maar telkens ging er gewoon teveel dood, door de whirl of de spout.

zoals elke raid ben ik RL dus veel organisatorische dingen in de gaten aan het houden, van een mede collegas kreeg ik een stapel coilfang dingen om mana pots te kopen (ik ben wel exhatled met CE) dus ik koop iets van 90 van die dingen en 15 HP pots, blijkt dat die dingen Soulbound zijn aaaahhhhh echt fucked up :(

in totaal 4 tries gedaan ofzo, net toen we er helemaal klaar voor waren, bleken ook de fishies gerespawned te zijn :(
Gek he, alle dingen die je met een rep requirement kunt kopen zijn soulbound. Anders was het een beetje makkelijk om aan te komen he ^^
Staat ook gewoon op het item zelf: Binds when picked up, gewoon beter kijken/nadenken :>

[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 14-02-2008 11:54 ]

• BootVluchteling
Gohan-san schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:45:
[...]

Valt mee hoor, maar ik ben al zo lang om raiden op gang te houden, elke keer weer: flask up/ repair
en dan na 2 wipes krijg je: my shoulders are red.....
Het buffen en Terug rennen duurt veel te lang. Ik zit echt al lang in dze guild en bevalt mij ook goed. maar er zijn gewoon zoveel slackers in de guild, wat aardige personen zijn, maar je hebt ze nodig in de 25 mans.

het ging niet over de organisatorische skills tijdens het gevecht, maar voor de raid om iedereen binnen te krijgen gesummoned en noem maar op. buiten de nodig whisper van velen.

na de respawns maar even naar Gruul gegaaan, dus in de DKP mod even de table omgezet naar de Guurl/Maggy table dus ik zeg:
/rw If u wanna know your DKP for gruul whisp me !dkp
echt ongeloofelijk krijg ik van 3 rogues de whisper:"how much dkp am i having?"
Dus ik maar in /raid i just got 3 whispers with the question how much dkp there having.
goed kreeg toen ook wel weer whisps met oops lol sorry.

(2 van deze whisps waren ook rogues welke minstens 3x tijdens een spout doodgingen.)

maar goed volgende week gaat ie neer! het is gewoon een beetje annoying de raid balance was echt goed. maar echt raiden zit er denk ik niet in :(
slackers moet je keihard afstraffen..

Ik ben erg grof met mijn opvattingen, wat de meeste op dit forum al bekend mee zijn. Het liefst zou ik erg vriendelijk zijn in de guild, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

mensen die wanken dat ze na 2 deaths rode shoulders hebben, mogen van mij een persoonlijke portal naar shatt hebben en daar lekker blijven totdat ze weten wat repairen is. Geen corpserun, krijg je van mij ook op je flikker. Het enige wat mij weerhoud van mensen -dkp of demote geven is het feit dat er nog geen guildrules op het forum staan.

Op het moment dat we die hebben, ga ik los. Nogmaals, ik ben liever met iedereen vriendjes, maar wipen kan elke lamzak, maar probleemloos een instance doorkomen is soms een kunst.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Gohan-san schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:25:

Hoezo, als de boss niet neergaat dat je dan geen raidleader meer bent? Het is toch niet JOUW schuld dat de boss niet neergaat?
Elke raid kan in principe zonder leader, ALS iedereen doet wat hij of zij moet doen. Blijkbaar is dat dus echt niet het geval(in de meeste gevallen niet :+), want doodgaan op whirl is wel heel kansloos, en op spout nog erger..

Je zegt dat je 4 tries gedaan hebt. Ik weet niet wat de trash respawn is van lurker, maar dat zijn dus gewoon alle 6 de platforms. Stel dat je (heel ruim genomen) 45 minuten over trash doet, dan heb je 1 uur en een kwartier voor de boss(aannemend dat de trash respawn op 2 uur zit, zoals elke andere trash).
Hoe kan je in 1 uur toch maar 4x whipen? Lijkt me een beetje erg weinig? Mijn eerste Lurker kill ooit was 17 minuten geloof ik, maar er was echt al 10 man dood op 60%... :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Kevinp
jarnotjuh schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:55:
[...]

Hoezo, als de boss niet neergaat dat je dan geen raidleader meer bent? Het is toch niet JOUW schuld dat de boss niet neergaat?
Elke raid kan in principe zonder leader, ALS iedereen doet wat hij of zij moet doen! Blijkbaar is dat dus echt niet het geval(in de meeste gevalle niet :+ ), want doodgaan op whirl is wel heel kansloos, en op spout nog erger..

Je zegt dat je 4 tries gedaan hebt. Ik weet niet wat de trash respawn is van lurker, maar dat zijn dus gewoon alle 6 de platforms. Stel dat je (heel ruim genomen) 45 minuten over trash doet, dan heb je 1 uur en een kwartier voor de boss(aannemend dat de trash respawn op 2 uur zit, zoals elke andere trash).
Hoe kan je in 1 uur toch maar 4x whipen? Lijkt me een beetje erg weinig? Mijn eerste Lurker kill ooit was 17 minuten geloof ik, maar er was echt al 10 man dood op 60%... :P
mijn slechtste lurker kill was 30 minuten met 20 man (de eerste 5 gingen dood op 1ste spout).

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Wootlock schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:48:
Vandaag wordt er weer een Kara raid georganiseerd.
Doel van de avond: Attumen - Maiden ( nu gaat ze dood :D) en misshien Moroes mits genoeg CC :)
Afhankelijk van de setup mollen we eerst een paar van de adds voor Moroes klappen gaat vangen. Ik heb als motto, minder shackles, is minder stress voor de Priest healers. Daar komt bij, Priest healers hebben geen of nagenoeg geen spell-hit, waardoor een shackle te vaak geresist wordt.

Ik was gisteren de enige Priest (shadow spec), dus maar 1 shackle anyway.

Plan was dus de arms warrior te shackelen, en de holy priest en de paladin te killen, want die laatste 2 kunnen shackle dispellen. De 4e add geven we altijd aan de off-tank om mee te spelen.

Tip, als Baroness Millstipe een van de adds is, nuke die als eerste zo hard mogelijk de grond in. Die heeft mana-burn, en die fakkelt dus zo 6-8k mana en hp weg met die spell. Daarna de rest van de adds die je weg wil hebben en dan gassen op Moroes.

Het klinkt allemaal makkelijk, en dat is het eigenlijk ook, maar je moet dit geintje leren, ons heeft het ook 8 tries ofzo gekost voor we hem de eerste neerhadden.

Zoals gezegd, wij gisteren ook Kara in voor het vaste menu (Moroes -> Opera (R&J deze keer) -> Maiden of Virtue -> Attumen the Huntsman).

Moroes eerste try plat, en natuurlijk weer geen Shadow-Cloak of Dalaran :'( . Had wel de plate boots voor vendor trash, omdat de enige plate wearer die hem nog niet had (retri-din) deze niet wou hebben.

Dus op naar Opera. En wat denk je, de laatste trash mob voor het event dropt gewoon Ritssyn's Lost Pendant. Puur damage-wise gezien is er geen betere neck item te krijgen voor een Shadow Priest, zelfs niet in Black Temple. Toen kon mijn avond eigenlijk al niet meer stuk.

Opera en Maiden of Virtue droppen niks interessants voor me, of het moet healing off-spec zijn, maar die wil ik eigenlijk niet, want als een Shadow Priest moet gaan healen om de raid te redden is het eigenlijk al een wipe.

Dus, als toetje, Attumen. Na de staljongens en de paarden ervan overtuigt te hebben dat we er toch echt door wilden, een snelle tank and spank op Attumen, en dan eindelijk droppen mijn Handwraps of Flowing Thought.

Bij aankomst in de bank snel een Veiled Noble Topaz (+4 spell hit/+5 spell damage) gemaakt, en de gem reward (Infused Amethyst, +6stamina/+6 spelldamage) van de Nightbane quest-lijn erin gestopt.

Nu nog een keer de laatste 2-3k honor halen om de PVP Bracers te halen, daar een gem in te knallen, en dan bracers en hands laten enchanten voor een extra +35 spell damage. Zit op het moment unbuffed op 1099 shadow damage, zonder mijn Darkmoon:Crusade kaart mee te rekenen.

Eindelijk eens echt goede Shadow Priest loot uit Karazhan. _/-\o_

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.