Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 182.220 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of de TyTn II, waar men het alleen vertikt heeft een stukje software erbij te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:54:
Of de TyTn II, waar men het alleen vertikt heeft een stukje software erbij te doen :/
Breng SE alstublieft niet op ideeen ;) Dan krijgen we een tweede zogenaamde "class action" en zal het probleem waarschijnlijk ook nooit opgelost gaan worden...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon stom dat elk toestel wel een hoofdpunt enorm fout heeft.

De HTC TyTn II heeft een beperkte schermresolutie en dus dat videoacceleratie gedoe.

De E-Ten M800 is absoluut niet degelijk, pluspunt is het 640x480 scherm, maar door 64 MB RAM te traag.

De Toshiba G900 'mist' GPS (+ traag op grafisch gebied?)

Dan is er nog de Samsung i780, die staat nu redelijk hoog in m'n lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:
Het is gewoon stom dat elk toestel wel een hoofdpunt enorm fout heeft.

De HTC TyTn II heeft een beperkte schermresolutie en dus dat videoacceleratie gedoe.

De E-Ten M800 is absoluut niet degelijk, pluspunt is het 640x480 scherm, maar door 64 MB RAM te traag.

Dan is er nog de Samsung i780, die staat nu redelijk hoog in m'n lijstje.
En waarom dan geen X1? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat die nog lang niet uitkomt? Had zelf ook gehoopt dat ie rond de zomer te krijgen zou zijn. Maar goed, de rest van de fabrikanten zitten ook niet stil. Die X1 komt te laat denk ik :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, zou wel erg jammer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je m'n een winkel wijst die hem deze week nog verstuurd ;)

Ik zit wel wat te kijken, maar als ik nu een TyTn II koop met 2 jarig abbo zit ik 2 jaar vast aan 320x240 terwijl de hele markt over een jaar op 800x480 zit. En als resolutie-freak is dat niets voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:

De G910 zou nog deze maand uit moeten komen, met GPS, VGA res, en een snelle chipset.
Alleen hoor je daar niemand over. Mijn topic over dit toch wel erg interessante toestel is ook behoorlijk dood aan het bloeden ;(

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:26
Hmm... wist nog niets van deze telefoon. Ik zat eigenlijk eerst te wachten op de Meizu M8. Maar deze heeft ongeveer dezelfde afmeting en specificaties, maar het grote voordeel is toch het toetsenbordje, ook al krijgt de M8 een multitouchscreen (of hoe het ook heet)

Topic maar is even in de gaten houden.

is wel 2x zo duur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w3sTErGaS schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:03:
[...]

De G910 zou nog deze maand uit moeten komen, met GPS, VGA res, en een snelle chipset.
Alleen hoor je daar niemand over. Mijn topic over dit toch wel erg interessante toestel is ook behoorlijk dood aan het bloeden ;(
Hmm, maar daar kun je zo weinig mee zonder open te klappen. En soms wil je gewoon via de stylus / touch werken zonder open te klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:35

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:02:
[...]

Omdat die nog lang niet uitkomt? Had zelf ook gehoopt dat ie rond de zomer te krijgen zou zijn. Maar goed, de rest van de fabrikanten zitten ook niet stil. Die X1 komt te laat denk ik :/
Half jaar voor een toestel... ik kan wachten. Mijn huidige (non-HTC, full acceleratie :P) PDA-telefoon gaat tot die tijd nog wel mee. En al komt er voor die tijd wat beters... ach... dan neem je toch het betere? Je kan het ook zo zien: je hebt nu tot september de tijd om 700 euro te sparen. ;)
[...]

Interessant toestel. Echter, dat openklappen voor elke actie m.u.v. gebeld worden en voor langdurig gebruik (navigatie) vind ik eigenlijk niets. Vooral al moet je even iets snel doen (scherm openklappen, PDA pen pakken, PDA pen wegstoppen, scherm dichtklappen).

Is er al een prijs bekend van de G910 en/of de G920? En wat is het verschil tussen die twee? Overigens, besef je dat dit toestel maar op één enkele third-party bron op internet voor 'april' staat en dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het deze maand geleverd zal worden? De hamvraag is dus wanneer hij werkelijk uitkomt.

Antwoorden op bovenstaande vragen zullen helpen in de vergelijking tussen de X1 en de nieuwe PDA's van Toshiba.

Ja, die laatste zin maakt deze gehele post on-topic. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:24:
Hmm, maar daar kun je zo weinig mee zonder open te klappen. En soms wil je gewoon via de stylus / touch werken zonder open te klappen.
Klopt uiteraard, maar die vormfactor heeft ook een belangrijk voordeel: Het touchscreen wordt daardoor erg goed beschermd. Het scherm is ook groter dan de meeste hedendaagse schermpjes, en dus nóg kwetsbaarder. Door deze vorm hoef je geen screen-protector te gebruiken, en kun je de telefoon gewoon in je broekzak stoppen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat met de stylus werken niet zo fijn zal zijn, zelfs niet als ie opengeklapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:24:
[...]

Inderdaad mijn stijl is het ook niet.
Ik wil een touchscreen phone met indien nodig een toetsenbord.
Niet op deze manier dat je altijd dat ding open moet klappen.

Bij de X1 is draait je beeld ook pas na het openen van het toestenbord, je werkt dus meestal verticaal. Hier moet je altijd horizontaal werken, lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beuzelarij schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:16:
[...]

Klopt uiteraard, maar die vormfactor heeft ook een belangrijk voordeel: Het touchscreen wordt daardoor erg goed beschermd. Het scherm is ook groter dan de meeste hedendaagse schermpjes, en dus nóg kwetsbaarder. Door deze vorm hoef je geen screen-protector te gebruiken, en kun je de telefoon gewoon in je broekzak stoppen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat met de stylus werken niet zo fijn zal zijn, zelfs niet als ie opengeklapt is.
Mwoah, 3 inch. Da's al redelijk aan het inburgeren. Maar goed, het zal niet makkelijk worden. Veel fabrikanten zullen tegen die tijd wel iets keks op de markt hebben gedropt en dat maakt het kiezen niet makkelijker. Zowel Windows als Symbian en Mac spreken me wel aan. Ben als Windows/Symbian 'fanboy' ook redelijk benieuwd wat de iPhone 2 (?) gaat doen qua specs. Als we het dan toch over een multimedia-apparaat hebben. Heb nu een Viewty en een Touch Dual.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/sadm_files/xperia.jpg

Se.blogvasion.com has posted an interesting image reporting it as a spy pic of the new SE communicator from the XPERIA series. The device is dressed up in the same form-factor as the X1 with the side slide-out QWERTY-keyboard. It differs from the pioneer XPERIA in a big touchscreen display and no buttons on the front panel. We don’t know for sure if this photo really depicted a new XPERIA phone, so let’s wait for further details.

Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beuzelarij schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:16:
[...]

Ja, maar m'n broekzakken zitten al vol, dus dat is voor mij niet zo'n argument. Hij moet 'dus' aan m'n riem en dan is het fijn als hij niet te breed is. (Heb tot nog toe altijd mijn GSM in een verticale riemholster (metalen clip) die ik dan hortizontaal hang door de clip om zo'n lusje te doen. Dan nog het uitstekende stukje van de riem eronder en dat ding zit prima. Als hij breder wordt is dat niet echt handig in die situatie.

Tot dusver valt de i780 dus ook nog af voor mij, omdat er daar geen riemholster voor is die goed past. :)

De TyTn II is dan wel een optie, zeker in combinatie met die alu. case. Maar om nu een QVGA toestel te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:39

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

De 'nieuwe' X1? :D Sexy?!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het een MID is, dus GEEN telefoon, maar net zoals de N810 alleen voor internetten en muziek/video. Denk aan iPhone en iPod Touch hahaha ;)
Weten we in ieder geval wie SE als concurentie ziet

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
Zo'n MID is wel een apparaat voor een kleine markt als ik zo de reviews bekijken/lees van de Nokia versie :X

video: http://www.pocketinfo.nl/...tv-review-nokia-n810.html
tekst: http://www.pocketinfo.nl/...n810-internet-tablet.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Laatst online: 08:39

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:49:
[...]

Ik denk dat het een MID is, dus GEEN telefoon, maar net zoals de N810 alleen voor internetten en muziek/video. Denk aan iPhone en iPod Touch hahaha ;)
Weten we in ieder geval wie SE als concurentie ziet
Jammer!! Maar ik hoop dat de X1 snel uitkomt, want ik hout niet meer :X

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:
[...]

Ik zeg ik DENK hoor, mensen verwarren dat nog welleens met FEITEN :P
Als dit wel een phone is, HOEZEE SE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

XTREEMRaGE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:
[...]

Je hoeft niet te hopen. Hij komt uit in september. Je moet misschien bepalen voor jezelf of dat het wachten waard is of niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Favorietje gemaakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:09:
[...]

Riemholster? Bedoel je dan een riemclip direct aan je mobiel of een etui's die je aan de riem kan doen? Het tweede is al officieel bekend, zoals je al heb kunnen zien bij de compatible accessoires op de SonyEricsson-site. En als de X1 populair gaat worden dan denk ik dat er vast wel dergelijke meuk van 3rd party komt.
Ik heb nog nooit een riemclip gezien van SE, dan moet ik je teleurstellen. Anders kan je natuurlijk SE mailen erover ;).
Op die site staat ook dat horloge, denken je dat Deze ook gaat werken met de X1. Er is al Windows Mobile software voor, maar niet van SE zelf. Ik hoop dat dat horloge ook gaat werken. Maar er staat ook een M2 geheugen reader op die link en de X1 ondersteund alleen micro-sd dus ik weet niet of die site specifiek voor de X1 is dus het zegt niet veel over dat horloge.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:46

The Legend

*Plop*

Heeft iemand nu uitsluitsel ove hoe het zit met aGPS vs GPS? Kan ik nu straks navigeren zonder internetverbinding of niet? :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:40
Via gps kan je sowieso zonder internet verbinding navigeren.
In de specificaties van de SE site staat aGPS.

Wat me opviel is dat zelfs de reclame al klaar is. Dus dan is het waarschijnlijk alleen nog de software en evt Windows mobile 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar er is dus ook zo iets wat alleen gebruik maakt van triangulatie van een stel GSM masten. Dan is het dus; geen ontvangst, geen navigatie, en dat is natuurlijk nogal bout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Juist, en er lijkt nergens uitsluitsel te zijn wat het nu is. De meeste sites gaan er vanuit dat er volledige GPS functionaliteit is maar dit lijkt dit toch tegen te spreken :? Met enkel navigeren als je internetverbinidng hebt ga ik weer opzoek naar een andere foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

The Legend schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:48:
Juist, en er lijkt nergens uitsluitsel te zijn wat het nu is. De meeste sites gaan er vanuit dat er volledige GPS functionaliteit is maar dit lijkt dit toch tegen te spreken :? Met enkel navigeren als je internetverbinidng hebt ga ik weer opzoek naar een andere foon.
Ach je kunt tegenwoordig een GPS ontvanger aan je sleutelbos hangen, dus opzich zou het niet heel erg zijn. Zou wel makkelijk geweest zijn als de X1 het wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Xof schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:28:
[...]

Ach je kunt tegenwoordig een GPS ontvanger aan je sleutelbos hangen, dus opzich zou het niet heel erg zijn. Zou wel makkelijk geweest zijn als de X1 het wel had.
Je praat in de verleden tijd, alsof het al een feit is dat de X1 geen klassieke GPS heeft. Dit is echter nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renbull
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:24
The Legend schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:11:
Heeft iemand nu uitsluitsel ove hoe het zit met aGPS vs GPS? Kan ik nu straks navigeren zonder internetverbinding of niet? :)
even op wiki zegt genoeg denk ik.
http://en.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS

vooral: "Some A-GPS solutions require an active connection to a cell phone (or other data) network to function, in others [2] [3] it simply makes positioning faster and more accurate, but is not required."

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geeft dus nog steeds geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:20

Veritas

concedo nulli

Mooi toestel, ook wel een kanshebber voor de opvolger van mijn S710... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:03
Is ook dat accu levensduur bekend?

Ik heb gehoord dat de TyTn II maar 1 dag mee zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:03:
Dat geeft dus nog steeds geen antwoord...
wat het voor dit toestel inhoudt is dat het (ook) via de gsm zendmasten je positie kan bepalen

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wisten we al...

De vraag is of hij het ook zonder masten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
ja. A-GPS is alleen maar in de VS bedoeld, om als je niet genoeg bereik naar sattelieten hebt voor een nauwkeurige GPS plaatsbepaling, hij aan de zendmasten (wel bereik want geen line of sight nodig) de extra nauwkeurigheid kan gebruiken. Het is dus "assisted" GPS, het helpt GPS wanneer de exacte plaatsbepaling niet lukt.

Dit ivm de eis in de VS dat je aan je mobieltje als je 911 belt gepeild moet kunnen worden mocht het niet lukken om je nog te spreken.

Dus als ie A-GPS heeft, heeft ie sowieso GPS met als plus extra nauwkeurigheid als het GPS bereik slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
wilde niet editten, vandaar deze toevoeging:

het komt in gebieden met veel wolkenkrabbers veel voor dat je GPS oplossing niet goed genoeg werkt om een nauwkeurige plaatsbepaling te maken. Iets dat in grote steden van de VS dus veel voorkomt. Plus de eis dat je mobieltje voor hulpdiensten te peilen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Een GSM zonder aGPS kan toch ook gewoon gepeild worden (gebeurd hier in Nederland ook wel eens)? Ik vind het nog steeds een vreemd verhaal, ik las laatst ook weer dat aGPS puur softwarematig is waar GPS een hardwaremodule vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Voor wie het nog niet begrijpt kijk even op de volgende site:
Wikipedia: Assisted GPS

hier word ook duidelijk uitgelegd dat de (te summiere) gps signalen die worden ontvangen door de telefoon vanuit de ruimte, worden aangevuld door een met de zendmasten verbonden server, om zo de plaatsbepaling completer en dus nauwkeuriger te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

wessel99 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 00:33:
Voor wie het nog niet begrijpt kijk even op de volgende site:
Wikipedia: Assisted GPS

hier word ook duidelijk uitgelegd dat de (te summiere) gps signalen die worden ontvangen door de telefoon vanuit de ruimte, worden aangevuld door een met de zendmasten verbonden server, om zo de plaatsbepaling completer en dus nauwkeuriger te maken.
Dude, lees anders eens de reacties 8)7

Quote uit je bron:
Some A-GPS solutions require an active connection to a cell phone (or other data) network to function, in others [2] [3] it simply makes positioning faster and more accurate, but is not required.
Er staat letterlijk dat bij sommige aGPS apparaten er dus een internetverbinding is vereist. Er staat niet bij hoe je dat kunt controleren en SE heeft hier geen uitsluitsel over gegeven. Niemand weet dus of je kunt navigeren zonder intenernetverbinding.

Dat proberen we al een tiental posts duidelijk te maken maar het wil er geloof ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 04-09 21:20
DaYwaLkUr schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:21:
Is ook dat accu levensduur bekend?

Ik heb gehoord dat de TyTn II maar 1 dag mee zou gaan?
Als je GPS+WIFI/HSDPA aanzet en je schermpje constant aanstaat wel ja, de meeste doen er 2/3 dagen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

The Legend schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:31:
[...]

Dude, lees anders eens de reacties 8)7

Quote uit je bron:

[...]

Er staat letterlijk dat bij sommige aGPS apparaten er dus een internetverbinding is vereist. Er staat niet bij hoe je dat kunt controleren en SE heeft hier geen uitsluitsel over gegeven. Niemand weet dus of je kunt navigeren zonder intenernetverbinding.

Dat proberen we al een tiental posts duidelijk te maken maar het wil er geloof ik niet in.
Volgens mij kan je ALTIJD navigeren zonder internet, maar is alleen voor het het ASSISTED gedeelte (hogere nauwkeurigheid) een extra (data) connectie nodig. Dat is zoals ik het ooit heb gelezen in een uitleg over agps :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:40
Sinds wanneer heb je voor gps een data verbinding nodig ? Dat is wel heel erg nieuw dan. Lijkt me erg gek als SE dit op die manier inbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Taenadar schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:37:
Sinds wanneer heb je voor gps een data verbinding nodig ? Dat is wel heel erg nieuw dan. Lijkt me erg gek als SE dit op die manier inbouwd.
Het gaat niet om GPS, maar om aGPS, zoals hierboven ook te lezen staat. En zoals /me The Legend al zegt, is er niet altijd een extra dataverbinding nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:51
Online pre-order prijzen van Sony Xperia X1 variëren aanzienlijk

Na de klapper van Sony op het WMC met hun nieuwe Windows Mobile-gebaseerde Xperia X1 blijft het angstvallig stil rond dit toestel. Enkele online bronnen doen wel een poging er alvast wat aan te verdienen.

Voor wie het gemist heeft: de Sony Xperia X1 is het eerste Windows Mobile-toestel van Sony Ericsson, die voorheen altijd Symbian UIQ-gebaseerde smartphones op de markt bracht. Sony zelf heeft in een grijs verleden successen geboekt met de innovatieve Clié-lijn gebaseerd op het PalmOS.

Hoewel er officieel absoluut nog geen prijzen vrij zijn gegeven door Sony, weerhoudt dat online retailers er niet van om alvast te gokken met een pre-order prijs, om zo mensen alvast geld afhandig te maken, onder het mom: 'Dan ben je wel de eerste die hem heeft, nadat wij hem binnenkrijgen!'. Online pre-order prijzen variëren maar liefst van $699 tot en met $1500!

Kijk hier maar even naar:

MobileCityOnline - $999

CellHUT - $699

Wireless Galaxy - $1,428

Smart Mobile Gadgets - $979.94
Hoewel cynici die betwijfelen of de Xperia X1 wel binnen een korte termijn uitkomt zullen zeggen dat dit toestel alweer verouderd zal zijn tegen de tijd dat het daadwerkelijk uitkomt, hopen online aanbieders dus blijkbaar dat er genoeg mensen zijn die een pre-order willen plaatsen. Beetje wanhopig, niet?

Van http://www.pocketinfo.nl/...-variren-aanzienlijk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Wel of geen GPS... volgens mij wordt 't hierin wel duidelijk in de X1 White Paper:
http://www.inxperia.com/i...n=com_mojo&Itemid=10&p=28
Location services
XPERIA™ X1 supports a GPS for satellite navigation. Several 3rd party applications can be used for navigation and location based services. Google Maps will be pre-installed for getting the real-time traffic, driving directions, POI and GPS positioning. Phone can support the Turn by Turn driving client with map data.
Effe naar onder scrollen om te downloaden.

En ik lees niks over een MMC-card ergens... wel SDHC. En weet iemand wat Touch Focus inhoud voor de camera??

:) Enjoy!

[ Voor 12% gewijzigd door Wicked_Wy op 19-03-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Heey hier wat meer info...
http://www.allaboutphones...a83eb5ad680cb3ba36d2dfa48

Naast heel veel nieuwe toestellen zijn er ook wat veranderingen deze week: De X1 is toch voor dit jaar nog gepland, en wel voor het eind van de zomer (Q3/Q4).

[ Voor 39% gewijzigd door patrick1988 op 19-03-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
patrick1988 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:57:

Naast heel veel nieuwe toestellen zijn er ook wat veranderingen deze week: De X1 is toch voor dit jaar nog gepland, en wel voor het eind van de zomer (Q3/Q4).
Q3/Q4 is nog steeds hetzelfde als H2. Dus de X1 komt sowiezo na Juni en voor 31 December. Summer ends op 21 September...ben benieuwd, maar het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar als ze hem met kerst 2008 lanceren (dan ligt alles lam), wordt hij nog getest door providers e.d., nog wat bugjes eruit en het resultaat is alsnog februari 2009 in de winkels.. :/

Ik wil eigenlijk nu een nieuwe phone (weinig thuis, vooral voor de email), maar om te investeren in een duur ding als de TyTn II terwijl die nog 320x240 scherm heeft (ik heb aan m'n desktop ook niet voor niks 2x 1600x1200; ben verwend wat dat betreft :P ) heb ik niet zo'n zin in. Ik denk dat ik daar namelijk erg veel spijt van krijg als na een 8 maanden opeens de 800x480 toestellen komen en ik nog 16 maanden aan een contract zit. Maar een Nokia 6120 voor een jaar... hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

patrick1988 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:57:

Wees daar maar niet te zeker van.... Ik heb uit eerste hand dat het waarschijnlijk in Nederland 2008 niet gaat redden. Hij zal hopelijke, aldus een manager bij SonyEricsson, wel in 2008 in de landen die een grotere afzet kunnen generen uitkomen, maar Nedelands volgt waarschijnlijk pas in 2009.

Naja... De één zegt 2008, de andere 2009. En dan zegt de andere weer 2008 en de één 2009.... Oftewel, niet is nog zeker.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt dan alweer importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Als 't zo doorgaat kun je dan wel mooi profiteren van een lage dollar ;)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 01:26:
Ik wil eigenlijk nu een nieuwe phone (weinig thuis, vooral voor de email), maar om te investeren in een duur ding als de TyTn II terwijl die nog 320x240 scherm heeft (ik heb aan m'n desktop ook niet voor niks 2x 1600x1200; ben verwend wat dat betreft :P ) heb ik niet zo'n zin in. Ik denk dat ik daar namelijk erg veel spijt van krijg als na een 8 maanden opeens de 800x480 toestellen komen en ik nog 16 maanden aan een contract zit. Maar een Nokia 6120 voor een jaar... hmm.
Misschien is dit dan wat voor je, die is nu al te koop: http://www.smartphoneshop...ten-glofiish-x800-nl.html en dan koop je over drie jaar weer wat er dan op de markt is :)

Tytn II is overigens een fijn apparaat op zich hoor. Ik ken een aantal mensen die er 1 hebben, en die zijn er allemaal dik tevreden mee. Ik vind hem zelf net even iets te groot en zwaar eigenlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:41:
[...]

En weet iemand wat Touch Focus inhoud voor de camera??
Als ik mag gokken, dan kun je wanneer je een foto maakt de focus bepalen door ergens op het scherm te drukken. ( achtergrond vs voorgrond etc. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Laatst online: 30-08 20:29
De white paper is uit van deze beauty:

http://www.inxperia.com/i...-its-official-white-paper

Opvallend is wel dat er nergens gerept wordt over de WM versie... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

buttonfreak85 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:04:
De whitepaper is uit van deze beauty:

http://www.inxperia.com/i...-its-official-white-paper

Opvallend is wel dat er nergens gerept wordt over de WM versie... 8)7
jawel
microsoft Today Panel - standard Windows Mobile Today screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Laatst online: 30-08 20:29
Ik doelde meer op de verschillende geruchten die rond gaan over de versie van WM: WM6.1, WM6.5 en zelfs WM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We weren't allowed to do much with the X1; we were forbidden from touching the screen (though we snuck a tap to see if the Start menu was real - it was). Still, we're very impressed by Sony Ericsson's first Windows Mobile device, and even more impressed by how hidden WinMo might be on this phone. Beyond the super specs, S/E has done a lot to the interface, including the panels window up top and their own media player beneath (why no Walkman player?). But the best features of this phone may be lost to the announcement of a new OS for Sony Ericsson devices. Instead of Windows Mobile, we'd prefer to focus on the WVGA screen (800 by 480 pixels), the optical "joystick" and the 3.2-megapixel camera with touch auto focus. Oh, and did we mention that it has 3G radio bands for North American networks? Windows who? Release: August 2008.
Pros: WVGA screen, high-end camera features, optical joystick, cool arc slide design, panels interface.
Cons: Beneath it all lurks Windows Mobile, with Internet Explorer Mobile.

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i09.jpg

Size 4.29 by 2.07 by 0.65 inches
Weight 5.1 ounces
Screen 3.0 inches, 800x480 pixels, 65K colors
Touch: Yes
OS & Platform Windows Mobile 6
Network GSM 850/900/1800/1900 MHz
Talk time
Messaging clients
Keypad Full QWERTY
Camera 3 Megapixel(s) with autofocus
Video recorder with VGA resolution
GPS
Memory 512MB out-of-box
microSD memory slot ()
Connectivity - HSDPA/HSUPA 850/1700/1900/2100 MHz
- Bluetooth 2.0
- USB

Video

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ginz schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 02:46:
[...]

Wees daar maar niet te zeker van.... Ik heb uit eerste hand dat het waarschijnlijk in Nederland 2008 niet gaat redden. Hij zal hopelijke, aldus een manager bij SonyEricsson, wel in 2008 in de landen die een grotere afzet kunnen generen uitkomen, maar Nedelands volgt waarschijnlijk pas in 2009.

Naja... De één zegt 2008, de andere 2009. En dan zegt de andere weer 2008 en de één 2009.... Oftewel, niet is nog zeker.
Wij hebben ook uit eerste hand mogen weten dat hij wss er wel zit aan te komen:
Vraag: kunnen we de Xperia X1 dit jaar nog verwachten?
Ja! De tweede helft van dit jaar. Waarschijnlijk rond september oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
En ook niets voor GPS. Wel agps.. maar we weten nu dat dit dus niet hetzelfde is :)

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
[...]

Misschien is dit dan wat voor je, die is nu al te koop: http://www.smartphoneshop...ten-glofiish-x800-nl.html en dan koop je over drie jaar weer wat er dan op de markt is :)

Tytn II is overigens een fijn apparaat op zich hoor. Ik ken een aantal mensen die er 1 hebben, en die zijn er allemaal dik tevreden mee. Ik vind hem zelf net even iets te groot en zwaar eigenlijk.
De bouwkwaliteit van die E-Ten's laat wat te wensen over, dus nee. Het ding moet de marmer vloer droptest wel overleven :+

Ik ga denk voor een Nokia 6120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 09-09 20:57
Ik heb de Toshiba g900 met dezelfde resolutie als dit apparaat. De introductie ervan zal er volgens mij voor zorgen dat er veel meer apps aangepast worden op wvga en dat mag van mij wel, wat een heerlijk scherm btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Wat is de release date in Amerika? de vader van mij vriendin is daar vaker voor werk. Is het mogelijk deze hier daar aan te schaffen en hier te unlocken?

De mogelijkheid is er vast wel. Maar daarmee kunnen we je hier niet helpen. Daarnaast is `ie nog niet uit, dus praktijk ervaring heeft nog niemand.

[ Voor 34% gewijzigd door Ginz op 20-03-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Kwa formaat scheelt deze tel niet veel met de TyTN II zie ik net:
109 x 59 x 17 mm --> TyTN II
110 x 53 x 17 mm --> Xperia X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:54:
Pros: WVGA screen, high-end camera features, optical joystick, cool arc slide design, panels interface.
Cons: Beneath it all lurks Windows Mobile, with Internet Explorer Mobile.
Wat is er mis met Windows Mobile? Android van Google is nog niet echt volwassen, Symbian OS is veels te beperkt (probeer op het moment maar eens je eigen geschreven software op je eigen hardware te draaien zonder extra kosten) en Palm OS is dood. OK, Linux zou wel stoer zijn voor de tweaker, maar er is al zoveel software beschikbaar voor Windows Mobile. Bovendien hoef je geen Internet Explorer Mobile te draaien. Opera Mini draait er perfect op met de juiste Java applicatie.

[small]Dit is natuurlijk geen persoonlijk commentaar op Vonturk. ;)
DaYwaLkUr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:53:
Klopt. En als bonus (wat hem toch ietsje 'groter' maakt ;) ) levert Sony-Ericsson wel de volledig werkende drivers van de chipset mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh, is dat al zeker dan?

Ben vandaag even op jacht geweest naar een telefoon en een rondje telefoonzaken gedaan in de stad. Grapig om te zien hoeveel die verkopers van de phones zelf afweten.

(...)
Ik: 'Jammer dat je de Nokia 6120 niet op voorraad hebt, heb je nog iets vergelijkbaars, ook met HSDPA?'
Verkoper: (zoekt op computer): 'Hmm, deze heeft AD2P'
Ik: 'Dat is iets met Bluetooth, heeft niks met HSDPA te maken'
Verkoper: 'Hmm, laten we eens naar de Nokia 3110 kijken'
Ik: 'Hmm, ik wacht wel even tot jullie de Nokia 6120 weer hebben, tot ziens' :+

(...)
Ik: 'Ik zoek een toestel met snel internet (liefst HSDPA) en waar ik mee kan e-mailen. Dat laatste is voor mij het belangrijkste.'
Verkoper: 'Hmm, deze heeft net zoals de Nokia 6120 die jij noemt ook een 2 Megapixel camera'
Ik: (zucht): 'De camera kan me niks schelen, die gebruik ik toch niet, ik zeg toch 'e-mailen'?' :X

Ligt het nu aan mij of vind echt 90% van de telefoonkopers de dikte van de telefoon en het aantal megapixels het belangrijkste :X ? Ik vind het zelf alleen maar irritant als je telefoon uit je vingers glijd omdat hij zo verdraaid dun is. Doe er dan een fatsoenlijke accu in, zou ik zeggen. (Ik ga geen merken noemen hoor, Samsung :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat komt omdat het gemiddelde phone-kopende publiek vaak niet verder kijkt dan dat. Maar wat heeft dat met dit topic te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh.... weinig. Het ging vooral om de eerste regel van m'n post :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

The Zep Man schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:17:
[...]
Klopt. En als bonus (wat hem toch ietsje 'groter' maakt ;) ) levert Sony-Ericsson wel de volledig werkende drivers van de chipset mee. :)
Ouch, ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met wat je hier zegt. Dit soort statements kan je pas maken op het moment dat dit toestel grondig is bekeken, zowel software als hardwarematig.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
DaYwaLkUr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:53:
Op de HTC site staan ander maten.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

wat voor hardware platform heeft deze dan? als het Qualcomm MSM7200 is lijkt ie me wel interessant :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wow, kwijlen bij het zien van die foto's! Ik raak met de dag meer enthousiast over dit toestel en kan dan ook werkelijk niet wachten totdat dit toestel leverbaar wordt. Mijn M600i is echt op aan het raken wat dat betreft, dus hopelijk houdt ie het nog even vol!.
Wat dat betreft vind ik het echt onvoorstelbaar dat we nog een dik half jaar moeten wachten (op zijn minst!). Probeert Sony hiermee klanten van de concurrentie te laten wachten totdat de X1 komt of zouden we een enorme hype/marketingcampagne kunnen verwachten?
Daarnaast nog het hele mysterieuze gedoe rond WM6/6.1/7 bijzonder allemaal!!!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:32
als latere versies van windows mobile uitkomen? kun je dat dan ook een update doen naar latere versies. of is het net als met gewone pc's of teminste sinds xp, voor elk station een eigen licentie??

en zijn dit soort apparaten vast gebonden aan windows mobile of symbian?

buiten open en closed source om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat hangt er vanaf of de fabrikant het aanbiedt dmv een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Psyonara schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:55:
als latere versies van windows mobile uitkomen? kun je dat dan ook een update doen naar latere versies. of is het net als met gewone pc's of teminste sinds xp, voor elk station een eigen licentie??

en zijn dit soort apparaten vast gebonden aan windows mobile of symbian?

buiten open en closed source om?
Hangt er vanaf. Je zag wel dat toen net Windows Mobile 6 uitkwam relatief nieuwe PDA's een update kregen van de producent, voor oudere toestellen geld dat dus niet. De verwachting is dat alles wat nu WM 6 heeft wel een update naar 6.1 zal krijgen echter Windows Mobile 7 zal pas ergens in 2009 uit komen en wss zal dit niet officieel voor de X1 beschikbaar zijn. Echter de mensen van XDA kunnen tegenwoordig erg veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop wel dat 'ie ook in 'all black' uitkomt. Wit toetsenbord :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:32
mooiste zou zijn smoked kleur toetsen.

maar er is toch ook in de planning, dat er straks pda/smart phones komen met een linux os. heb er wat geprobeerd naar te googlen. maar niet echt iets interessants gevonden.

ben op moment een newbie kwa dit soort telefoons totaal geen ervaring mee.

maar neem aan dat alleen wm op de xperia beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:01:
Ik hoop wel dat 'ie ook in 'all black' uitkomt. Wit toetsenbord :r
Wit toetsenbord? :?

Volgens mij zijn er twee kleuren: zilver en zwart. Zilver (getoond op het CeBIT) lijkt ook echt op zilver en niet op wit. Zwart zou geheel zwart moeten zijn.

En al heb ik de keuze: doe mij de zwarte maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Psyonara schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:15:
maar er is toch ook in de planning, dat er straks pda/smart phones komen met een linux os. heb er wat geprobeerd naar te googlen. maar niet echt iets interessants gevonden.
Dan kun je kijken naar toestellen zoals openMoko, of toestellen die Android draaien.

In mijn ogen is WM superieur aan Android, om verschillende redenen die hier totaal offtopic zijn.
maar neem aan dat alleen wm op de xperia beschikbaar is?
Lijkt me wel ja. 't zou imho onlogisch zijn als SE meerdere platforms zou aanbieden op hun smartphone, is alleen maar meer werk voor hun qua onderhoud.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hallo,

Mijn contract verloopt 14 april en ben dus een beetje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Ik heb nu een K800, maar die gaat sinds vrijdag niet meer aan. Ik was zeer tevreden over dit apparaatje en ben daarom van plan bij SE te blijven. Nou las een week of zo terug op de frontpage dat de release van de x1 een jaar verschoven was. Maar nu zit ik op de SE site en daar staat doodleuk dat het apparaatje al te verkrijgbaar is, of althans, die illusie wordt gewekt. Ik ben nu tijdelijk met me oude nokia 5110 en dat is verder niet zo'n probleem. Maar wil toch wel snel een andere. Heeft iemand enig idee wanneer dit appaatje verkrijgbaar is? Of is het beter om ff jaartje een ander abo te pakken met ander mobieltje tot deze uit is?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Lees het topic, helpt bij het vinden van het antwoord op je vraag :+

Omdat het pasen is; de release staat gepland op 2H 2008. Dat duurt dus nog ff/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:56
No offence (omdat het pasen is :+ ), maar het lezen van dit topic helpt vrij weinig bij het bepalen van een eventuele release-date omdat een heel scala van verschillende data wordt genoemd. Een echte goed onderbouwde datum is vooralsnog niet bekend. Maar ik gok op q3 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hij heeft het over korte termijn (verlopen van z'n contract op 14 april) dus als hij dit topic gelezen had was iig duidelijk dat de foon op korte termijn niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
ye-roon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:28:
Hallo,

Mijn contract verloopt 14 april en ben dus een beetje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Ik heb nu een K800, maar die gaat sinds vrijdag niet meer aan. Ik was zeer tevreden over dit apparaatje en ben daarom van plan bij SE te blijven. Nou las een week of zo terug op de frontpage dat de release van de x1 een jaar verschoven was. Maar nu zit ik op de SE site en daar staat doodleuk dat het apparaatje al te verkrijgbaar is, of althans, die illusie wordt gewekt. Ik ben nu tijdelijk met me oude nokia 5110 en dat is verder niet zo'n probleem. Maar wil toch wel snel een andere. Heeft iemand enig idee wanneer dit appaatje verkrijgbaar is? Of is het beter om ff jaartje een ander abo te pakken met ander mobieltje tot deze uit is?
Punt 1 komt hij pas ergens richting eind dit jaar uit en Punt 2 je kunt je SE K800i gewoon laten maken (mits niet je eigen schuld water ofzo) 2jaar garantie.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ye-roon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:28:
Hallo,

Je k800 is waarschijnlijk eenvoudig weer goed te krijgen. Kijk eens in het topic daar.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zag deze telefoon net voor het eerst via een linkje die ik kreeg. Wat een prachtige telefoon van Sony! Ik zat al te twijfelen of ik zou overstappen naar een ander merk, aangezien Sony nog geen telefoon had die me aansprak. Maar deze lijkt precies alles in zich te hebben wat ik wil, dus met touchscreen én toetsenbord en dan ook nog een compact en prachtig design :)
Mijn abo loopt in juni af, dus ik ga wel even moeten kijken wat ik dan ga doen...Op zich zou ik wel op deze willen wachten eigenlijk. Dit zou dan mijn 4de SE telefoon op rij worden.
xvanwaart schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:18:
Het mooiste zou natuurlijk zijn als deze kan communiceren met mijn PSP/PS3, Video streamen van je PS3 naar je telefoon als je op de pot zit!
Het lijkt me wel erg handig als je de PS3 zou kunnen besturen met deze telefoon. En dan denk ik vooral aan dingen zoals het intypen van berichten en het besturen van de muis met het touchscreen :)

[ Voor 63% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2008 14:26 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavalon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-06 14:29
Op de sony erricson website staat dat hij binnenkort beschikbaar is
http://www.sonyericsson.c...s/overview/x1?cc=nl&lc=nl

Op de speciale Xperia X1 mini product website staat zelfs dat de X1 plaatselijk beschikbaar is. Zin is echter wel voor meerdere interpretaties vatbaar.
http://www.sonyericsson.com/x1/default.aspx?cc=nl&lc=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xavalon schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:05:
Op de sony erricson website staat dat hij binnenkort beschikbaar is
http://www.sonyericsson.c...s/overview/x1?cc=nl&lc=nl

Op de speciale Xperia X1 mini product website staat zelfs dat de X1 plaatselijk beschikbaar is. Zin is echter wel voor meerdere interpretaties vatbaar.
http://www.sonyericsson.com/x1/default.aspx?cc=nl&lc=nl
Dat 'binnenkort beschikbaar' staat er al een tijd, maar dat plaatselijk verkrijgbaar had ik nog niet opgemerkt, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Zou wel wat zijn zeg als hij snel zou komen. Kan ik mn touch cruise afbestellen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24