Of de TyTn II, waar men het alleen vertikt heeft een stukje software erbij te doen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Breng SE alstublieft niet op ideeenVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:54:
Of de TyTn II, waar men het alleen vertikt heeft een stukje software erbij te doen
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Verwijderd
En waarom dan geen X1?Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:
Het is gewoon stom dat elk toestel wel een hoofdpunt enorm fout heeft.
De HTC TyTn II heeft een beperkte schermresolutie en dus dat videoacceleratie gedoe.
De E-Ten M800 is absoluut niet degelijk, pluspunt is het 640x480 scherm, maar door 64 MB RAM te traag.
De Toshiba G900 'mist' GPS (+ traag op grafisch gebied?)
Dan is er nog de Samsung i780, die staat nu redelijk hoog in m'n lijstje.
Verwijderd
Omdat die nog lang niet uitkomt? Had zelf ook gehoopt dat ie rond de zomer te krijgen zou zijn. Maar goed, de rest van de fabrikanten zitten ook niet stil. Die X1 komt te laat denk ik
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 17:02 ]
Verwijderd
Als je m'n een winkel wijst die hem deze week nog verstuurd
De G910 zou nog deze maand uit moeten komen, met GPS, VGA res, en een snelle chipset.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:14:
De Toshiba G900 'mist' GPS (+ traag op grafisch gebied?)
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Hmm, maar daar kun je zo weinig mee zonder open te klappen. En soms wil je gewoon via de stylus / touch werken zonder open te klappen.w3sTErGaS schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:03:
[...]
De G910 zou nog deze maand uit moeten komen, met GPS, VGA res, en een snelle chipset.
Alleen hoor je daar niemand over. Mijn topic over dit toch wel erg interessante toestel is ook behoorlijk dood aan het bloeden
Half jaar voor een toestel... ik kan wachten. Mijn huidige (non-HTC, full acceleratieVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:02:
[...]
Omdat die nog lang niet uitkomt? Had zelf ook gehoopt dat ie rond de zomer te krijgen zou zijn. Maar goed, de rest van de fabrikanten zitten ook niet stil. Die X1 komt te laat denk ik
Interessant toestel. Echter, dat openklappen voor elke actie m.u.v. gebeld worden en voor langdurig gebruik (navigatie) vind ik eigenlijk niets. Vooral al moet je even iets snel doen (scherm openklappen, PDA pen pakken, PDA pen wegstoppen, scherm dichtklappen).w3sTErGaS schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:03:
[...]
De G910 zou nog deze maand uit moeten komen, met GPS, VGA res, en een snelle chipset.
Alleen hoor je daar niemand over. Mijn topic over dit toch wel erg interessante toestel is ook behoorlijk dood aan het bloeden
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Klopt uiteraard, maar die vormfactor heeft ook een belangrijk voordeel: Het touchscreen wordt daardoor erg goed beschermd. Het scherm is ook groter dan de meeste hedendaagse schermpjes, en dus nóg kwetsbaarder. Door deze vorm hoef je geen screen-protector te gebruiken, en kun je de telefoon gewoon in je broekzak stoppen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat met de stylus werken niet zo fijn zal zijn, zelfs niet als ie opengeklapt is.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:24:
Hmm, maar daar kun je zo weinig mee zonder open te klappen. En soms wil je gewoon via de stylus / touch werken zonder open te klappen.
Verwijderd
Inderdaad mijn stijl is het ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:24:
[...]
Hmm, maar daar kun je zo weinig mee zonder open te klappen. En soms wil je gewoon via de stylus / touch werken zonder open te klappen.
Verwijderd
Mwoah, 3 inch. Da's al redelijk aan het inburgeren. Maar goed, het zal niet makkelijk worden. Veel fabrikanten zullen tegen die tijd wel iets keks op de markt hebben gedropt en dat maakt het kiezen niet makkelijker. Zowel Windows als Symbian en Mac spreken me wel aan. Ben als Windows/Symbian 'fanboy' ook redelijk benieuwd wat de iPhone 2 (?) gaat doen qua specs. Als we het dan toch over een multimedia-apparaat hebben. Heb nu een Viewty en een Touch Dual.Beuzelarij schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:16:
[...]
Klopt uiteraard, maar die vormfactor heeft ook een belangrijk voordeel: Het touchscreen wordt daardoor erg goed beschermd. Het scherm is ook groter dan de meeste hedendaagse schermpjes, en dus nóg kwetsbaarder. Door deze vorm hoef je geen screen-protector te gebruiken, en kun je de telefoon gewoon in je broekzak stoppen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat met de stylus werken niet zo fijn zal zijn, zelfs niet als ie opengeklapt is.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 13:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja, maar m'n broekzakken zitten al vol, dus dat is voor mij niet zo'n argument. Hij moet 'dus' aan m'n riem en dan is het fijn als hij niet te breed is. (Heb tot nog toe altijd mijn GSM in een verticale riemholster (metalen clip) die ik dan hortizontaal hang door de clip om zo'n lusje te doen. Dan nog het uitstekende stukje van de riem eronder en dat ding zit prima. Als hij breder wordt is dat niet echt handig in die situatie.Beuzelarij schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:16:
[...]
Klopt uiteraard, maar die vormfactor heeft ook een belangrijk voordeel: Het touchscreen wordt daardoor erg goed beschermd. Het scherm is ook groter dan de meeste hedendaagse schermpjes, en dus nóg kwetsbaarder. Door deze vorm hoef je geen screen-protector te gebruiken, en kun je de telefoon gewoon in je broekzak stoppen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat met de stylus werken niet zo fijn zal zijn, zelfs niet als ie opengeklapt is.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Verwijderd
Ik denk dat het een MID is, dus GEEN telefoon, maar net zoals de N810 alleen voor internetten en muziek/video. Denk aan iPhone en iPod Touch hahaha
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 16:54 ]
Jammer!! Maar ik hoop dat de X1 snel uitkomt, want ik hout niet meerVerwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:49:
[...]
Ik denk dat het een MID is, dus GEEN telefoon, maar net zoals de N810 alleen voor internetten en muziek/video. Denk aan iPhone en iPod Touch hahaha
Weten we in ieder geval wie SE als concurentie ziet
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Verwijderd
Ik zeg ik DENK hoor, mensen verwarren dat nog welleens met FEITENXTREEMRaGE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:
[...]
Jammer!! Maar ik hoop dat de X1 snel uitkomt, want ik hout niet meer
Je hoeft niet te hopen. Hij komt uit in september. Je moet misschien bepalen voor jezelf of dat het wachten waard is of niet.XTREEMRaGE schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:
[...]
Jammer!! Maar ik hoop dat de X1 snel uitkomt, want ik hout niet meer
Verwijderd
Favorietje gemaakt ;-)w3sTErGaS schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:03:
[...]
Op die site staat ook dat horloge, denken je dat Deze ook gaat werken met de X1. Er is al Windows Mobile software voor, maar niet van SE zelf. Ik hoop dat dat horloge ook gaat werken. Maar er staat ook een M2 geheugen reader op die link en de X1 ondersteund alleen micro-sd dus ik weet niet of die site specifiek voor de X1 is dus het zegt niet veel over dat horloge.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:09:
[...]
Riemholster? Bedoel je dan een riemclip direct aan je mobiel of een etui's die je aan de riem kan doen? Het tweede is al officieel bekend, zoals je al heb kunnen zien bij de compatible accessoires op de SonyEricsson-site. En als de X1 populair gaat worden dan denk ik dat er vast wel dergelijke meuk van 3rd party komt.
Ik heb nog nooit een riemclip gezien van SE, dan moet ik je teleurstellen. Anders kan je natuurlijk SE mailen erover.
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ach je kunt tegenwoordig een GPS ontvanger aan je sleutelbos hangen, dus opzich zou het niet heel erg zijn. Zou wel makkelijk geweest zijn als de X1 het wel had.The Legend schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:48:
Juist, en er lijkt nergens uitsluitsel te zijn wat het nu is. De meeste sites gaan er vanuit dat er volledige GPS functionaliteit is maar dit lijkt dit toch tegen te sprekenMet enkel navigeren als je internetverbinidng hebt ga ik weer opzoek naar een andere foon.
Je praat in de verleden tijd, alsof het al een feit is dat de X1 geen klassieke GPS heeft. Dit is echter nog niet zeker.Xof schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:28:
[...]
Ach je kunt tegenwoordig een GPS ontvanger aan je sleutelbos hangen, dus opzich zou het niet heel erg zijn. Zou wel makkelijk geweest zijn als de X1 het wel had.
even op wiki zegt genoeg denk ik.The Legend schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:11:
Heeft iemand nu uitsluitsel ove hoe het zit met aGPS vs GPS? Kan ik nu straks navigeren zonder internetverbinding of niet?
Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5
wat het voor dit toestel inhoudt is dat het (ook) via de gsm zendmasten je positie kan bepalenVerwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:03:
Dat geeft dus nog steeds geen antwoord...
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Dude, lees anders eens de reactieswessel99 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 00:33:
Voor wie het nog niet begrijpt kijk even op de volgende site:
Wikipedia: Assisted GPS
hier word ook duidelijk uitgelegd dat de (te summiere) gps signalen die worden ontvangen door de telefoon vanuit de ruimte, worden aangevuld door een met de zendmasten verbonden server, om zo de plaatsbepaling completer en dus nauwkeuriger te maken.
Er staat letterlijk dat bij sommige aGPS apparaten er dus een internetverbinding is vereist. Er staat niet bij hoe je dat kunt controleren en SE heeft hier geen uitsluitsel over gegeven. Niemand weet dus of je kunt navigeren zonder intenernetverbinding.Some A-GPS solutions require an active connection to a cell phone (or other data) network to function, in others [2] [3] it simply makes positioning faster and more accurate, but is not required.
Als je GPS+WIFI/HSDPA aanzet en je schermpje constant aanstaat wel ja, de meeste doen er 2/3 dagen meeDaYwaLkUr schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:21:
Is ook dat accu levensduur bekend?
Ik heb gehoord dat de TyTn II maar 1 dag mee zou gaan?
Volgens mij kan je ALTIJD navigeren zonder internet, maar is alleen voor het het ASSISTED gedeelte (hogere nauwkeurigheid) een extra (data) connectie nodig. Dat is zoals ik het ooit heb gelezen in een uitleg over agpsThe Legend schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:31:
[...]
Dude, lees anders eens de reacties
Quote uit je bron:
[...]
Er staat letterlijk dat bij sommige aGPS apparaten er dus een internetverbinding is vereist. Er staat niet bij hoe je dat kunt controleren en SE heeft hier geen uitsluitsel over gegeven. Niemand weet dus of je kunt navigeren zonder intenernetverbinding.
Dat proberen we al een tiental posts duidelijk te maken maar het wil er geloof ik niet in.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Het gaat niet om GPS, maar om aGPS, zoals hierboven ook te lezen staat. En zoals /me The Legend al zegt, is er niet altijd een extra dataverbinding nodig.Taenadar schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:37:
Sinds wanneer heb je voor gps een data verbinding nodig ? Dat is wel heel erg nieuw dan. Lijkt me erg gek als SE dit op die manier inbouwd.
Effe naar onder scrollen om te downloaden.Location services
XPERIA™ X1 supports a GPS for satellite navigation. Several 3rd party applications can be used for navigation and location based services. Google Maps will be pre-installed for getting the real-time traffic, driving directions, POI and GPS positioning. Phone can support the Turn by Turn driving client with map data.
[ Voor 12% gewijzigd door Wicked_Wy op 19-03-2008 23:00 ]
[ Voor 39% gewijzigd door patrick1988 op 19-03-2008 22:58 ]
Q3/Q4 is nog steeds hetzelfde als H2. Dus de X1 komt sowiezo na Juni en voor 31 December. Summer ends op 21 September...ben benieuwd, maar het kan welpatrick1988 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:57:
Heey hier wat meer info...
http://www.allaboutphones...a83eb5ad680cb3ba36d2dfa48
Naast heel veel nieuwe toestellen zijn er ook wat veranderingen deze week: De X1 is toch voor dit jaar nog gepland, en wel voor het eind van de zomer (Q3/Q4).
Verwijderd
Wees daar maar niet te zeker van.... Ik heb uit eerste hand dat het waarschijnlijk in Nederland 2008 niet gaat redden. Hij zal hopelijke, aldus een manager bij SonyEricsson, wel in 2008 in de landen die een grotere afzet kunnen generen uitkomen, maar Nedelands volgt waarschijnlijk pas in 2009.patrick1988 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:57:
Heey hier wat meer info...
http://www.allaboutphones...a83eb5ad680cb3ba36d2dfa48
Naast heel veel nieuwe toestellen zijn er ook wat veranderingen deze week: De X1 is toch voor dit jaar nog gepland, en wel voor het eind van de zomer (Q3/Q4).
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Als 't zo doorgaat kun je dan wel mooi profiteren van een lage dollarVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 03:16:
Dat wordt dan alweer importeren
We are shaping the future
Misschien is dit dan wat voor je, die is nu al te koop: http://www.smartphoneshop...ten-glofiish-x800-nl.html en dan koop je over drie jaar weer wat er dan op de markt isVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 01:26:
Ik wil eigenlijk nu een nieuwe phone (weinig thuis, vooral voor de email), maar om te investeren in een duur ding als de TyTn II terwijl die nog 320x240 scherm heeft (ik heb aan m'n desktop ook niet voor niks 2x 1600x1200; ben verwend wat dat betreft) heb ik niet zo'n zin in. Ik denk dat ik daar namelijk erg veel spijt van krijg als na een 8 maanden opeens de 800x480 toestellen komen en ik nog 16 maanden aan een contract zit. Maar een Nokia 6120 voor een jaar... hmm.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Als ik mag gokken, dan kun je wanneer je een foto maakt de focus bepalen door ergens op het scherm te drukken. ( achtergrond vs voorgrond etc. )Wicked_Wy schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:41:
[...]
En weet iemand wat Touch Focus inhoud voor de camera??
jawelbuttonfreak85 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:04:
De whitepaper is uit van deze beauty:
http://www.inxperia.com/i...-its-official-white-paper
Opvallend is wel dat er nergens gerept wordt over de WM versie...
microsoft Today Panel - standard Windows Mobile Today screen
Ik doelde meer op de verschillende geruchten die rond gaan over de versie van WM: WM6.1, WM6.5 en zelfs WM7.
Verwijderd
Wij hebben ook uit eerste hand mogen weten dat hij wss er wel zit aan te komen:Ginz schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 02:46:
[...]
Wees daar maar niet te zeker van.... Ik heb uit eerste hand dat het waarschijnlijk in Nederland 2008 niet gaat redden. Hij zal hopelijke, aldus een manager bij SonyEricsson, wel in 2008 in de landen die een grotere afzet kunnen generen uitkomen, maar Nedelands volgt waarschijnlijk pas in 2009.
Naja... De één zegt 2008, de andere 2009. En dan zegt de andere weer 2008 en de één 2009.... Oftewel, niet is nog zeker.
Vraag: kunnen we de Xperia X1 dit jaar nog verwachten?
Ja! De tweede helft van dit jaar. Waarschijnlijk rond september oktober.
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Verwijderd
De bouwkwaliteit van die E-Ten's laat wat te wensen over, dus nee. Het ding moet de marmer vloer droptest wel overlevenBeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
[...]
Misschien is dit dan wat voor je, die is nu al te koop: http://www.smartphoneshop...ten-glofiish-x800-nl.html en dan koop je over drie jaar weer wat er dan op de markt is
Tytn II is overigens een fijn apparaat op zich hoor. Ik ken een aantal mensen die er 1 hebben, en die zijn er allemaal dik tevreden mee. Ik vind hem zelf net even iets te groot en zwaar eigenlijk.
[ Voor 34% gewijzigd door Ginz op 20-03-2008 23:19 ]
Wat is er mis met Windows Mobile? Android van Google is nog niet echt volwassen, Symbian OS is veels te beperkt (probeer op het moment maar eens je eigen geschreven software op je eigen hardware te draaien zonder extra kosten) en Palm OS is dood. OK, Linux zou wel stoer zijn voor de tweaker, maar er is al zoveel software beschikbaar voor Windows Mobile. Bovendien hoef je geen Internet Explorer Mobile te draaien. Opera Mini draait er perfect op met de juiste Java applicatie.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:54:
Pros: WVGA screen, high-end camera features, optical joystick, cool arc slide design, panels interface.
Cons: Beneath it all lurks Windows Mobile, with Internet Explorer Mobile.
Klopt. En als bonus (wat hem toch ietsje 'groter' maaktDaYwaLkUr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:53:
Kwa formaat scheelt deze tel niet veel met de TyTN II zie ik net:
109 x 59 x 17 mm --> TyTN II
110 x 53 x 17 mm --> Xperia X1
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 01:07 ]
Ouch, ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met wat je hier zegt. Dit soort statements kan je pas maken op het moment dat dit toestel grondig is bekeken, zowel software als hardwarematig.The Zep Man schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:17:
[...]
Klopt. En als bonus (wat hem toch ietsje 'groter' maakt) levert Sony-Ericsson wel de volledig werkende drivers van de chipset mee.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Op de HTC site staan ander maten.DaYwaLkUr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:53:
Kwa formaat scheelt deze tel niet veel met de TyTN II zie ik net:
109 x 59 x 17 mm --> TyTN II
110 x 53 x 17 mm --> Xperia X1
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Wow, kwijlen bij het zien van die foto's! Ik raak met de dag meer enthousiast over dit toestel en kan dan ook werkelijk niet wachten totdat dit toestel leverbaar wordt. Mijn M600i is echt op aan het raken wat dat betreft, dus hopelijk houdt ie het nog even vol!.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Hangt er vanaf. Je zag wel dat toen net Windows Mobile 6 uitkwam relatief nieuwe PDA's een update kregen van de producent, voor oudere toestellen geld dat dus niet. De verwachting is dat alles wat nu WM 6 heeft wel een update naar 6.1 zal krijgen echter Windows Mobile 7 zal pas ergens in 2009 uit komen en wss zal dit niet officieel voor de X1 beschikbaar zijn. Echter de mensen van XDA kunnen tegenwoordig erg veelPsyonara schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:55:
als latere versies van windows mobile uitkomen? kun je dat dan ook een update doen naar latere versies. of is het net als met gewone pc's of teminste sinds xp, voor elk station een eigen licentie??
en zijn dit soort apparaten vast gebonden aan windows mobile of symbian?
buiten open en closed source om?
Wit toetsenbord?Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:01:
Ik hoop wel dat 'ie ook in 'all black' uitkomt. Wit toetsenbord
Dan kun je kijken naar toestellen zoals openMoko, of toestellen die Android draaien.Psyonara schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:15:
maar er is toch ook in de planning, dat er straks pda/smart phones komen met een linux os. heb er wat geprobeerd naar te googlen. maar niet echt iets interessants gevonden.
Lijkt me wel ja. 't zou imho onlogisch zijn als SE meerdere platforms zou aanbieden op hun smartphone, is alleen maar meer werk voor hun qua onderhoud.maar neem aan dat alleen wm op de xperia beschikbaar is?
We are shaping the future
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Punt 1 komt hij pas ergens richting eind dit jaar uit en Punt 2 je kunt je SE K800i gewoon laten maken (mits niet je eigen schuld water ofzo) 2jaar garantie.ye-roon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:28:
Hallo,
Mijn contract verloopt 14 april en ben dus een beetje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Ik heb nu een K800, maar die gaat sinds vrijdag niet meer aan. Ik was zeer tevreden over dit apparaatje en ben daarom van plan bij SE te blijven. Nou las een week of zo terug op de frontpage dat de release van de x1 een jaar verschoven was. Maar nu zit ik op de SE site en daar staat doodleuk dat het apparaatje al te verkrijgbaar is, of althans, die illusie wordt gewekt. Ik ben nu tijdelijk met me oude nokia 5110 en dat is verder niet zo'n probleem. Maar wil toch wel snel een andere. Heeft iemand enig idee wanneer dit appaatje verkrijgbaar is? Of is het beter om ff jaartje een ander abo te pakken met ander mobieltje tot deze uit is?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Je k800 is waarschijnlijk eenvoudig weer goed te krijgen. Kijk eens in het topic daar.ye-roon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:28:
Hallo,
Mijn contract verloopt 14 april en ben dus een beetje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Ik heb nu een K800, maar die gaat sinds vrijdag niet meer aan. Ik was zeer tevreden over dit apparaatje en ben daarom van plan bij SE te blijven. Nou las een week of zo terug op de frontpage dat de release van de x1 een jaar verschoven was. Maar nu zit ik op de SE site en daar staat doodleuk dat het apparaatje al te verkrijgbaar is, of althans, die illusie wordt gewekt. Ik ben nu tijdelijk met me oude nokia 5110 en dat is verder niet zo'n probleem. Maar wil toch wel snel een andere. Heeft iemand enig idee wanneer dit appaatje verkrijgbaar is? Of is het beter om ff jaartje een ander abo te pakken met ander mobieltje tot deze uit is?
PSN: Shiver23
Het lijkt me wel erg handig als je de PS3 zou kunnen besturen met deze telefoon. En dan denk ik vooral aan dingen zoals het intypen van berichten en het besturen van de muis met het touchscreenxvanwaart schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:18:
Het mooiste zou natuurlijk zijn als deze kan communiceren met mijn PSP/PS3, Video streamen van je PS3 naar je telefoon als je op de pot zit!
[ Voor 63% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2008 14:26 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Dat 'binnenkort beschikbaar' staat er al een tijd, maar dat plaatselijk verkrijgbaar had ik nog niet opgemerkt, anyone?xavalon schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:05:
Op de sony erricson website staat dat hij binnenkort beschikbaar is
http://www.sonyericsson.c...s/overview/x1?cc=nl&lc=nl
Op de speciale Xperia X1 mini product website staat zelfs dat de X1 plaatselijk beschikbaar is. Zin is echter wel voor meerdere interpretaties vatbaar.
http://www.sonyericsson.com/x1/default.aspx?cc=nl&lc=nl
Flickr PSN ID= cheironnl
Is 'binnenkort verkrijgbaar' niet relatief?Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:29:
[...]
Dat 'binnenkort beschikbaar' staat er al een tijd, maar dat plaatselijk verkrijgbaar had ik nog niet opgemerkt, anyone?
Verwijderd
Ja zeker, en vooral bij SE. Laten we eerst maar zien of ze september kunnen halen..DaMarcus schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:14:
[...]
Is 'binnenkort verkrijgbaar' niet relatief?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 29-03-2008 23:46 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
In het document, zie hieronder, staat allemaal nieuwe en vooral technische informatie over de Xperia X1. Zo staat er in wat voor "panelen" de X1 zal meekrijgen. Deze panelen zijn bekend van bijna alle X1 foto's en zijjn bedacht door Sony Ericsson om het gebruikersgemak te vergroten. Zo zullen de volgende panelen erop verschijnen:
Sony Ericsson Panel - news weather, finance, worl clock, weather, and app shortcuts
Media Experience Panel - multimedia consumption and navigation
Slideshow Panel - slideshow of recent videos and pics
microsoft Today Panel - standard Windows Mobile Today screen
3D Fish Panel - Aquarium with 3D fishes
Custom Panels - user customized
Ook worden de video opties uitbundig besproken en de framerates worden er ook bij gemeld.
MPEG-4: 30fps @ VGA
H.263: 30fps @ VGA (U.S. model only at 24fps)
H.264: 15fps @ VGA (not supported on U.S model)
Is dat uitbundig?Ook worden de video opties uitbundig besproken en de framerates worden er ook bij gemeld.
MPEG-4: 30fps @ VGA
H.263: 30fps @ VGA (U.S. model only at 24fps)
H.264: 15fps @ VGA (not supported on U.S model)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq