Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.109 views

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:03:
Heeft iemand fring er al op staan?en zo ja werkt het.
Ik had t gedownload, en geinstaleerd. Maar ik probeerde in te loggen op me msn, maar hij bleef verbinden. Kon de optie msn daarna ook niet weer vinden in fring...typ

[ Voor 0% gewijzigd door Isane op 24-09-2008 18:25 . Reden: typo ]

Verwijderd

heeft iemand ook problemen met bijvoorbeeld buienradar.mobi ? die doet het bij mij niet....

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:23:
heeft iemand ook problemen met bijvoorbeeld buienradar.mobi ? die doet het bij mij niet....
Bij mij ook niet. De gewone buienradar doet het wel.

Verwijderd

made schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:03:
Update over live messenger.

Ik heb Nokia maar eens gevraagd waarom het niet bij downloads staat bij mij.
Hun antwoord : " Als de toepassing niet in de lijst staat dan zal u deze niet kunnen gebruiken.
Het is mogelijk dat de operator dit blokkeert."

Dus heb KPN gemaild met de vraag of bovenstaande juist is. En waarom ze dat dan doen.
Ben benieuwd. Zal wel een potje voetbal worden, balletje heen en weer trappen tussen Nokia en KPN.
Ons toestel hebben we van KPN, kpn heeft deze toestellen aangepast, doormiddel van een product code. In de product code staat veel informatie: bijvoorbeeld welke talen jou toestel ondersteund, of welke instellingen vooraf geprogrameerd zijn.

Als het goed is, hebben jullie ook al bij het aanzetten van je N96 de instellingen van mobiel internet en MMS in de telefoon staan.
KPN heeft de N96 dusdanig voor ons ingericht dat we onderanderen géén MMS instellingen of internet instellingen hoeven te ontvangen via SMS.

Echter kan kpn ook gemeen zijn door bepaalde opties te blokkeren, waarschijnlijk is dat nu het geval.
Kijk naar veel vodafone of t-mobile toestellen, die hebben vaak een irritante screensaver van de betreffende provider. Dat staat ook in die product code beschreven.

Nu is het mogelijk om jou N96 geheel standaard te maken, maar ik weet niet of ik de namen van het programma hier mag noemen, want in feite is het niet toegestaan om je product code te veranderen. Doe je dit wel, vervalt je garantie.

Kortom, KPN heeft waarschijnlijk de Live Messenger geblokkeerd uit de N96 omdat deze applicatie veel data slurpt.. meer info ovewr een product code of het veranderen hiervan vind je vast op google.

Verwijderd

Waar kan je de blokkeringscode vinden voor de harde reset? Pin werkt niet.

Verwijderd

heeft iemand een oplossing voor het probleem buienradar want .mobi zou toch minder data slurpen neem ik aan...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:25:
Waar kan je de blokkeringscode vinden voor de harde reset? Pin werkt niet.
Laat maar heb um al, 12345

Verwijderd

Verwijderd

ben er ook achter hoe je dat irritant knipperende witte licht kan uitzetten (instellingen -algemeen-navigatiewieltje-breathing-uit)
zal vast wel wat batterij schelen.

en qua andere bugs, had ook meteen de N95 toen ie uitkwam, en elke FW update werd ie beter, dus ga ik nu ook maar vanuit.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:18:
Kortom, KPN heeft waarschijnlijk de Live Messenger geblokkeerd uit de N96 omdat deze applicatie veel data slurpt.. meer info ovewr een product code of het veranderen hiervan vind je vast op google.
Ik denk het niet: Live Messenger slurpt helemaal niet veel dataverkeer (dat doen filmpjes, streaming audio, surfen). Ik denk eerder dat KPN heeft dat je liever via dure SMSjes communiceert of telefoneert met je vrienden dan via MSN Live Messenger. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 21:15 ]

Verwijderd

herculesds schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:16:
[...]

Ik had t gedownload, en geinstaleerd. Maar ik probeerde in te loggen op me msn, maar hij bleef verbinden. Kon de optie msn daarna ook niet weer vinden in fring...typ
ik heb Fring op me n96 staan en dat werkt perfect.
ik raad iedereen aan dit te gebruiken, zeker zolang msn toch niet werkt.

Het probleem met het stille profiel heb ik ook gehad maar een reset lost dat op.
verder geen problemen gehad

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Net binnen :*) maar met simlock en mijn nummerbehoud duurt nog twee maanden. :(
Iemand enig ervaring met het verzoeken aan KPN dit op te heffen?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

bombadil schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:38:
Nee, vaak kost dit het nodige bedrag ( € 100,- of veel hoger ), duurt het ff voor je de unlock-code hebt.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

bombadil schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:38:
ik had het met Hi ook, dacht nog wel ff mijn simkaart van Orange te gebruiken. jammer. maar gelukkig deed orange niet moeilijk en kon het nummer een maand voor einde contract al omgezet worden, je bataald wel tot het eind, maar kan iig de telefoon gebruiken.

las op de site van hi dat simlock erafhalen zo'n 65 euro kost en voor je de code binnen hebt het ongeveer 3 weken duurt

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:27:
[...]

Voel me best wel genaaid. Heb hem zaterdag besteld en ben vandaag maar even met Vodafone gaan bellen. Meisje vertelde me dat het toestel niet op voorraad was - joh! Ik gok dat ik dus braaf 3 weken mag wachten, terwijl ik al wel 230 euro heb neergetikt en er nergens stond dat de N96 'coming soon' was; staat in de webshop gewoon onder toestellen en niet onder coming soon. Behoorlijk zuur dus.

Maar als ik de verhalen zo lees, mis ik nog even niks aan de N96?
Mag ik dan even vragen waarom je hem niet gewoon in een Vodafone Winkel hebt gehaald? Is ie al sinds een dikke week leverbaar...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Eraringen met hoesjes? ik zie dat pdashop er enkele had maar die zijn uitverkocht.
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:41:
[...]

ik had het met Hi ook, dacht nog wel ff mijn simkaart van Orange te gebruiken. jammer. maar gelukkig deed orange niet moeilijk en kon het nummer een maand voor einde contract al omgezet worden, je bataald wel tot het eind, maar kan iig de telefoon gebruiken.

las op de site van hi dat simlock erafhalen zo'n 65 euro kost en voor je de code binnen hebt het ongeveer 3 weken duurt
Ah, kijken of vodafone dat ook wil. Ik heb toch maar een sim-only dus ff doorbetalen is geen probleem.

heb je eerst contact met KPN of eerst met Orange opgenomen?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

bombadil schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:52:
Eraringen met hoesjes? ik zie dat pdashop er enkele had maar die zijn uitverkocht.

[...]

Ah, kijken of vodafone dat ook wil. Ik heb toch maar een sim-only dus ff doorbetalen is geen probleem.

heb je eerst contact met KPN of eerst met Orange opgenomen?
belde gewoon Hi op met de vraag wanneer het omgezet kon worden, aangezien het simlock en het dus niet kunnen gebruiken, en ze wilde het zsm voor me regelen, als orange mee wilde werken, en dat hebben ze dus gedaan

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In de herhaling:

Modbreak:Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:14:
[...]

Ik denk het niet: Live Messenger slurpt helemaal niet veel dataverkeer (dat doen filmpjes, streaming audio, surfen). Ik denk eerder dat KPN heeft dat je liever via dure SMSjes communiceert of telefoneert met je vrienden dan via MSN Live Messenger. |:(
Streaming stuff is ook niet in de bundel inbegrepen dus dat slurpen wat jij zegt wordt naast WLM ook op streaming toegepast. Ja, intensieve WLM'ers slurpen wel. :)

Verwijderd

Topicstarter
djpdjpnl schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:57:

Ja, intensieve WLM'ers slurpen wel. :)
Daar gaat het niet om: hij stelt dat de Live Messenger applicatie veel dataverkeer verbruikt. En dat is niet zo:

Zie bijv: http://www.theunwired.net/?itemid=547

Als jij mogelijk de mening bent toegedaan dat Live Messenger wél veel dataverkeer verbruikt dan zie ik graag die gegevens. Let op: vrijwel iedere applicatie bij (zwaar-)intensief gebruik verbruikt wat, maar daar gaat het hier niet om: hij zegt dat de applicatie veel dataverkeer verbruikt - en dat is niet zo. Tenminste, toon jij maar aan dat de Live Messenger applicatie veel verkeer verbruikt (voor het sturen van berichtjes). Kost 1 berichtje 1MB of kost 1 berichtje een paar kb of minder? Dus ik stel opnieuw: dat Live Messenger minder verbruikt dan bijv: streaming audio of video-verkeer. Maar misschien bedoel je de gebruiker i.p.v. de applicatie? Maar daar ging ons verschil niet over.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 23:10 ]

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:07:
[...]

Daar gaat het niet om: hij stelt dat de Live Messenger applicatie veel dataverkeer verbruikt. En dat is niet zo:

Zie bijv: http://www.theunwired.net/?itemid=547

Als jij mogelijk de mening bent toegedaan dat Live Messenger wél veel dataverkeer verbruikt dan zie ik graag die gegevens. Let op: vrijwel iedere applicatie bij (zwaar-)intensief gebruik verbruikt wat, maar daar gaat het hier niet om: hij zegt dat de applicatie veel dataverkeer verbruikt - en dat is niet zo. Tenminste, toon jij maar aan dat de Live Messenger applicatie veel verkeer verbruikt (voor het sturen van berichtjes). Kost 1 berichtje 1MB of kost 1 berichtje een paar kb of minder? Dus ik stel opnieuw: dat Live Messenger minder verbruikt dan bijv: streaming audio of video-verkeer. Maar misschien bedoel je de gebruiker i.p.v. de applicatie? Maar daar ging ons verschil niet over.
Hmz... wat meer research gedaan en op Base (Belgische provider) meldt dat je met 1mb ca. 1000 berichten kunt versturen. Zijn toch flinke gesprekken wil je gigabytes aan verkeer maken. :) Had verwacht dat het veul meer zou zijn. In dat geval vraag ik me wel af waarom het niet ondersteund zou worden... :/ Misschien om gekloot tegen te gaan dat als iemand je niet mag en hij stuurt je d.m.v. een scriptje of simpelweg uithoudingsvermogen een miljoen berichten... maar da's nog steeds niet shockend hehe. :)

• MrPanda
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08-2021
ik heb fring er op staan werkt niet zo lekker... heb nu ebuddy messenger erop staan is al iets beter :)

• Mister.Ed640
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 06:10
Heb een probleempje met nokiamaps die op de N96 staat. Zodra ik dit ga gebruiken dan hangt mijn N96 binnen 2 minuten :( . Enige manier om eruit te komen is de batterij er even uit te halen en weer terug te plaatsen. Heb dit al meerdere malen geprobeerd maar na het opgeven van een adres en het selecteren dat je met de auto er naartoe wilt rijden gaat het mis. :X

Iemand hetzelfde probleem ???

Tevens valt het mij ook tegen hoe snel ik een GPS fix krijg met nokiamaps.
(denk er nu zwaar over om een licensie voor Route66 te nemen en deze nokiamaps eraf te gooien) O-)

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

TF

bla bla

Hoe houden jullie eigenlijk je telefoon netjes? Ik heb de N82 en die ziet er na 3 weken gebruik al niet meer uit. Komt vast door broekzak, sleutels e.d.

Ik kan telefoons gewooon niet netjes houden. Het is in mijn opninie ook een gebruiksvoorwerp

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
Mister.Ed640 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 07:35:
Heb een probleempje met nokiamaps die op de N96 staat. Zodra ik dit ga gebruiken dan hangt mijn N96 binnen 2 minuten :( . Enige manier om eruit te komen is de batterij er even uit te halen en weer terug te plaatsen. Heb dit al meerdere malen geprobeerd maar na het opgeven van een adres en het selecteren dat je met de auto er naartoe wilt rijden gaat het mis. :X

(denk er nu zwaar over om een licensie voor Route66 te nemen en deze nokiamaps eraf te gooien) O-)
Ik heb in Nokia Maps dus voornamelijk het probleem dat m'n backlight op een gegeven moment definitief uit gaat, tot ik reboot.

Trouwens, ik vind ook de sterkte van de interne GPS erg tegenvallen. Ik had begrepen dat die bij de n95 best redelijk was, maar bij de N96 viel hij in Nav4all al weg toen de auto onder een relatief smal viaductje door reed onderweg van Almere naar Amsterdam Z-O. Ook als ik de telefoon in m'n broekzak doe tijdens het wandelen om een track te loggen, dan is de fix al weg :/

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• eymey
TF schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:53:
Hoe houden jullie eigenlijk je telefoon netjes? Ik heb de N82 en die ziet er na 3 weken gebruik al niet meer uit. Komt vast door broekzak, sleutels e.d.

Ik kan telefoons gewooon niet netjes houden. Het is in mijn opninie ook een gebruiksvoorwerp
Ik heb er een hoesje voor gekocht (via de Nokia online shop, wilde daar toch zo'n oplader verloopsnoertje bestellen). Hij zit er best strak omheen, maar nu beschadigt hij iig niet zo snel in m'n zak.

Wel vraag ik me af of de telefoon zo geen risico loopt op oververhitting.

Overigens, met de slechte gps moet ik tijdens trackloggen hem waarschijnlijk alsnog uit het hoesje houden.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Hoe langer ik de telefoon gebruik hoor meer ik me erger,
Hij is TE langzaam, carkit probleem komt terug bij gesprekken langer dan 3 minuten.

Loopt iedere keer vast, televisie opnemen gaat voor geen meter (langer dan 40 minuten).

Ik denk dat ik mijn N95 toch maar weer even uit de doos haal en niet verkoop.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:01:
Hoe langer ik de telefoon gebruik hoor meer ik me erger,
Hij is TE langzaam, carkit probleem komt terug bij gesprekken langer dan 3 minuten.
Tja, ik had er al voor gewaarschuwd, zelfs in de TS..Maar sommige mensen staarden zich liever blind op de specs dan op de usability/userfriendliness.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Mister.Ed640 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 07:35:

Op mijn N78 werkte Route 66 niet, en ik heb het vermoeden dat het niet werkt doordat de telefoon Symbian S60 FP2 draait. Hou er dus rekening mee dat Route 66 misschien wel niet werkt. Als iemand ervaringen heeft met dit programma op de N96 ben ik benieuwd hoe die zijn.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Verwijderd

Nav4all werkt prima! Google Maps ook........
Ik neem aan dat jullie ook een internetabo hebben.

• Mister.Ed640
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:42:
Nav4all werkt prima! Google Maps ook........
Ik neem aan dat jullie ook een internetabo hebben.
Yep heb een internetabo. Alleen vandaag weer 2x geprobeerd en opnieuw dat bij "Berekenen Route" de applicatie volledig vastslaat. Trouwens ik kan wel een andere toepassing ernaast starten als ik wil. Is er niet ergens iets waarbij je draaiende applicaties op de N96 kunt beeindigen ?? Soort taskmanager dus ??

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Mister.Ed640 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:14:
[...]

Yep heb een internetabo. Alleen vandaag weer 2x geprobeerd en opnieuw dat bij "Berekenen Route" de applicatie volledig vastslaat. Trouwens ik kan wel een andere toepassing ernaast starten als ik wil. Is er niet ergens iets waarbij je draaiende applicaties op de N96 kunt beeindigen ?? Soort taskmanager dus ??
Je menu knop lang ingedrukt houden en je krijgt een overzicht van de applicaties die op dat moment draaien

Verwijderd

Goed nieuws Nokia komt een deze dagen met een Firmware update die het toestel sneller moet maken bron: jaspp.net

Verwijderd

Upbeat schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:20:
[...]

Je menu knop lang ingedrukt houden en je krijgt een overzicht van de applicaties die op dat moment draaien
Ik heb ook steeds vaker dat hij blijft hangen. Zelfs als ik maar 1 applicatie open heb staan.
Ook heb ik een paar keer master reset gedaan. Ngage is nu weg... is dat erg?

En ik kan nog steeds niet vinden hoe je van je sim je contacten kopieert. Bij Nokia weten ze het ook niet.. :S Hoe hebben jullie dit allemaal gedaan? Allemaal handmatig?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:33:
[...]

Ik heb ook steeds vaker dat hij blijft hangen. Zelfs als ik maar 1 applicatie open heb staan.
Ook heb ik een paar keer master reset gedaan. Ngage is nu weg... is dat erg?

En ik kan nog steeds niet vinden hoe je van je sim je contacten kopieert. Bij Nokia weten ze het ook niet.. :S Hoe hebben jullie dit allemaal gedaan? Allemaal handmatig?
naar contacten, opties, contacten weergeven en dan sim contacten aanvinken. Dan alles markeren en naar contacten kopieren

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
De nieuwe Firmware update is uit, het betreft hier een kleine update !
Via de bekende weg te realiseren...pc suite

groeten

Vincent @ tfortelecom hoogeveen

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Staat erop, telefoon reageert iets sneller krijg ik het idee. Ik heb ook de backup niet terug hoeven te zetten, alle applicaties etc. staan erin zoals voor de update.
Verder kan ik (nog) niets nieuws onrdekken zo snel.

• djpdjpnl
  • Niet online
Barock schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:53:
[...]

Staat erop, telefoon reageert iets sneller krijg ik het idee. Ik heb ook de backup niet terug hoeven te zetten, alle applicaties etc. staan erin zoals voor de update.
Verder kan ik (nog) niets nieuws onrdekken zo snel.
'Currently there is no software update available for your phone' :(

• Barock
djpdjpnl schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:59:
[...]

Ik heb hem niet via een provider gekocht, ik heb no. 67 van de 96 Limited Editions. Misschien ligt het daar aan.

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:59:
[...]

idem helaas

• djpdjpnl
  • Niet online
Barock schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:16:
[...]

Ik heb hem niet via een provider gekocht, ik heb no. 67 van de 96 Limited Editions. Misschien ligt het daar aan.
Zo van 'omdat jullie 'm te laat kregen krijgen jullie de firmware eerder'. :P haha

• Upbeat
Onze firmware is sowieso aangepast door KPN. Ik denk dat het wel even duurt voordat wij kunnen upgraden naar de nieuwere firmware :/

Verwijderd

1. Ik zou die kleine firmware update graag willen installeren alleen krijg ik PC Suite op geen enkele manier met mijn N96 verbonden. , en ook het installeren van nieuwe cable driver zoals hier eerder werd gesuggereerd werkt niet. Ik heb dit met de op CD Rom meegeleverde PC Suite geprobeerd (2.2.2.7.8.0) en met de versie die op de Nokia site staat (7.0.8.2) De PC ziet hem wel, maar PC Suite niet. (PC Suite ziet wel mijn oude N73)

2. Hoewel in de profielen de beltonen op maximaal staan, is de beltoon nauwelijks hoorbaar.

Wie o wie kan mij met bovenstaande twee problemen helpen...

Verwijderd

Windows Live Messenger is wel uit voor de N96. Deze 2.00 versie is alleen zonder Windows Live Mail. Ik zal vanavond de link neerzetten, ik internet nu op mijn mobiel

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:54:
1. Ik zou die kleine firmware update graag willen installeren alleen krijg ik PC Suite op geen enkele manier met mijn N96 verbonden. , en ook het installeren van nieuwe cable driver zoals hier eerder werd gesuggereerd werkt niet. Ik heb dit met de op CD Rom meegeleverde PC Suite geprobeerd (2.2.2.7.8.0) en met de versie die op de Nokia site staat (7.0.8.2) De PC ziet hem wel, maar PC Suite niet. (PC Suite ziet wel mijn oude N73)

2. Hoewel in de profielen de beltonen op maximaal staan, is de beltoon nauwelijks hoorbaar.

Ovi suite installeren voor de driver.

Fabrieksinstellingen herstellen voor de beltoon en bidden dat de update snel beschikbaar is voor de kpn versie van de N96

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Ik was vergeten te melden dat ik ook al Ovi had geprobeerd... Maar de soft reset, althans *#7780#, heeft wel geholpen voor het beltoon volume. Misschien ook voor de PC Suite connectivity. Ik ga dat later proberen. Bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:37:
[...]

Is bij mij gelukt door Instrumenten>Connect.>GPS-ggvns aan te laten staan en dan Garmin opstarten.
Helaas niet hier, krijg het ook niet voor elkaar om in garmin de ingebouwde gps aan de praat te krijgen.

en/of nokia maps de weergave in de rijrichting te verkrijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 17:35 ]

• eymey
Nou, bij mij (verkregen via KPN) wordt door de Nokia Software Updater ook nog geen update gevonden.... :(

Ik heb de RM-247 met software versie 10.065.

Leuk en aardig hoor, dat KPN zo'n toestel meteen helemaal wil "branden" en aanpassen, maar het is toch van de gekken dat je daarna dus verstoken blijft van de broodnodige updates.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:50:
[...]
naar contacten, opties, contacten weergeven en dan sim contacten aanvinken. Dan alles markeren en naar contacten kopieren
Ik zie contacten weergeven niet staan... Heb hem al een paar keer gereset. Weet je zeker dat het letterijk contacten - opties - contacten weergeven is?

Verwijderd

Windows Live Messenger voor de Nokia N96 krijg je als volgt:

http://windowslivemobile.msn.com/Homepage.aspx?lang=nl-nl

- Vul op deze site je Netwerk Provider in
- Kies bij Type toestel de Nokia N96
- Voer je telefoon nummer in.

Nu krijg je een SMS met de download link

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 16:49
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:33:
[...]
Ik zie contacten weergeven niet staan... Heb hem al een paar keer gereset. Weet je zeker dat het letterijk contacten - opties - contacten weergeven is?
Uit de gebruiksaanwijzing pag. 169-170
Contacten kopiëren
Wanneer u Contacten voor het eerst opent, wordt
u gevraagd of u namen en nummers van de SIMkaart
naar het apparaat wilt kopiëren.
Selecteer OK om het kopiëren te starten.
Selecteer Annuleren als u de SIM-contacten niet
naar het apparaat wilt kopiëren. U wordt gevraagd
of u de SIM-contacten in de lijst met contacten wilt
weergeven. Selecteer OK om de contacten weer te
geven. Contacten wordt geopend en u kunt de
namen zien die op de SIM-kaart zijn opgeslagen. Ze
zijn gemarkeerd met .
Of
SIM-contacten
Selecteer Opties > Instellingen > Contacten
weergeven > SIM-geheugen om de namen en
nummers die op de SIM-kaart zijn opgeslagen, toe
te voegen aan Contacten. U kunt SIM-contacten
toevoegen, de gegevens van SIM-contacten
wijzigen en SIM-contacten bellen.
De nummers die u in Contacten opslaat, worden niet
automatisch op uw SIM-kaart opgeslagen. Als u
nummers op de SIM-kaart wilt opslaan, selecteert u
in Contacten een contactpersoon en selecteert u
Opties > Kopiëren > SIM-geheugen.

[ Voor 24% gewijzigd door EdjeK op 25-09-2008 18:43 ]

Verwijderd

EdjeK schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:39:
[...]

Uit de gebruiksaanwijzing:
Contacten kopiëren
Wanneer u Contacten voor het eerst opent, wordt
u gevraagd of u namen en nummers van de SIMkaart
naar het apparaat wilt kopiëren.
Selecteer OK om het kopiëren te starten.
Selecteer Annuleren als u de SIM-contacten niet
naar het apparaat wilt kopiëren. U wordt gevraagd
of u de SIM-contacten in de lijst met contacten wilt
weergeven. Selecteer OK om de contacten weer te
geven. Contacten wordt geopend en u kunt de
namen zien die op de SIM-kaart zijn opgeslagen. Ze
zijn gemarkeerd met .
En dat gebeurd dus niet bij mij...

Verwijderd

De Firmware update doet het bij mij ook niet, maar dit ligt waarschijnlijk niet aan KPN. Alle Nokia N96's met Euro1 code kunnen deze nog niet downloaden...

• EdjeK
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:43:
[...]

En dat gebeurd dus niet bij mij...
Kijk ook is naar het tweede stukje. Moet lukken volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:47:
De Firmware update doet het bij mij ook niet, maar dit ligt waarschijnlijk niet aan KPN. Alle Nokia N96's met Euro1 code kunnen deze nog niet downloaden...
Gewoon je productcode even aanpassen - had ik ook gedaan op m'n branded N95. Dan heb je tenminste alle updates gelijk, nooit tegen problemen mee opgelopen.

Verwijderd

EdjeK schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:47:
[...]

Kijk ook is naar het tweede stukje. Moet lukken volgens mij.
Hehe hier heb ik lang naar gezocht... Bedankt
Waarom is de notatie zo raar? Bij sim contacten staat er /1 achter. Ook krijg ik bij sim contacten eerst de achternaam, dan een ;, dan de voornaam. Dit terwijl ik de weergave heb ingesteld als voornaam achternaam. Bij telefooncontacten doet hij dit goed.
Mijn handleiding gaat maar tot 71? Welke heb je gebruikt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:55:
[...]

Gewoon je productcode even aanpassen - had ik ook gedaan op m'n branded N95. Dan heb je tenminste alle updates gelijk, nooit tegen problemen mee opgelopen.
Dan vervalt ook je garantie gelijk

• EdjeK
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:55:
[...]
Hehe hier heb ik lang naar gezocht... Bedankt
Waarom is de notatie zo raar? Bij sim contacten staat er /1 achter. Ook krijg ik bij sim contacten eerst de achternaam, dan een ;, dan de voornaam. Dit terwijl ik de weergave heb ingesteld als voornaam achternaam. Bij telefooncontacten doet hij dit goed.
Mijn handleiding gaat maar tot 71? Welke heb je gebruikt?
Kijk eens hier....http://www.kpn.com/mobiele-telefonie/service-mobiel/gebruiksaanwijzing/Nokia-handleidingen.htm

Verwijderd

Bedankt Edjek
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:37:

Dit kost wel 2,50 zie ik

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik ontvang vaak de tekens :-) onder andere , maar ik zie geen emoticons op deze telefoon.
En ik kan ook geen emoticons toevoegen, zie ik wat over het hoofd, of kan deze telefoon dat niet?
smiletjes enzo..

[ Voor 4% gewijzigd door The Champ op 25-09-2008 19:19 ]

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:26:
[...]

Helaas niet hier, krijg het ook niet voor elkaar om in garmin de ingebouwde gps aan de praat te krijgen.

Lamaar, Sygic Drive op de N96 werkt perfect met de interne GPS _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:54:

Ik heb precies hetzelfde probleem... Ik krijg mijn telefoon ook niet met mijn pc verbonden. Ik krijg ook een melding dat het installeren van MTP mislukt is. Heeft dit er mee te maken ? iemand een oplossing?

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Helaas krijg ik ook geen verbinding met PC suite,

1e keer na installatie wel, totdat ik updates in pcsuite uitvoer (nokia updater, verplicht om te gebruiken)
Daarna krijg ik geen verbinding meer terwijl windows hem wel ziet.

iemand hier al een oplossing voor?

Ook het installeren van nieuwe cable drivers etc geeft geen oplossing...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:26:
[...]

Wat heb je aanstaan bij instell. positiebepaling>Methoden positiebepaling?
Met alleen Assisted GPS en Integrated GPS aan. daarna Positie aanzetten(wachten tot er ontvangst is) dan op rood drukken en Garmin opstarten en Instellen -> Systeem -> Externe GPS en zet het vinkje aan bij Aangesloten/ingebouwde GPS en druk op Inschakelen en daarna op Gereed.

Wat voor Garmin heb je?

• Th0mmie2009
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:19:
[...]

Lamaar, Sygic Drive op de N96 werkt perfect met de interne GPS _/-\o_
Hoe heb je dit in hemelsnaam voor elkaar gekregen. Ik heb ook Sygic geinstalleerd. Dat gaat allemaal prima. Maar als ik via toepassingen Sygic Drive start krijg ik "unexpected error!"

Iemand een idee

Verwijderd

Th0mmie2009 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:27:
[...]

Hoe heb je dit in hemelsnaam voor elkaar gekregen. Ik heb ook Sygic geinstalleerd. Dat gaat allemaal prima. Maar als ik via toepassingen Sygic Drive start krijg ik "unexpected error!"

Iemand een idee
Sygic Drive v7.60.(731) zoeken in ftd, zit een goede uitleg bij. Als het mij lukt ;)

• dude-nl
Mijn telfort kaart werkt in mijn (kpn gelockte) toestel.

Alleen krijg ik het mobiel internet niet aan de gang.

Iemand de juiste telfort instellingen? ook met de automatische instellingen (via SMS) van telfort krijg ik de foutmelding pakketggvns fout of iets met netwerk.

Verder wertk mobiel tv (op mijn tijdelijke KPN kaart) prima.
Hetzij dat ik bij de klanten service moest zeuren omdat ze volgens de regels pas mogen activeren zodra mijn nummer is overgenomen (lees: kan tot 3 maanden duren)

• Isane
Th0mmie2009 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:27:
[...]

Iemand een idee
Bij mij werkt tie ook, helemaal vlekkeloos! Top navigatie!

• dude-nl
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:52:
[...]

Sygic Drive v7.60.(731) zoeken in ftd, zit een goede uitleg bij. Als het mij lukt ;)
Ik krijg ook de "unexpected error" foutmelding bij het starten van het programma.

Ik heb wel de juiste versie gepakt.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Hebben julie hem werkend op een KPN versie? of een andere versie? wellicht dat het verschil uitmaakt.

Voorlopig werkt de telefoon zelf wel, maar alle extra's eigenlijk niet...

EDIT: Het programma werkt door de inhoud van de map naar de root van het externe gehugen te kopieren en niet door de hele map er naar toe te zetten!

[ Voor 12% gewijzigd door dude-nl op 25-09-2008 22:31 ]

• Isane
Installatie:

*warez*

Kleine vertaling:

1. De mappen Drive, maps, res en het bestand SetupSymbianS60.sis naar me root geplaatst.
2. map NLD aangemaakt in de map 'maps' en nld.pak eringeplaatst. (zelf zoeken voor de map)
3. In "Nokia N96\Massageheugen\Res\voices" de map Dutch aangemaakt en de voice bestanden erin gegooid. (te downloaden vanaf *warez*)
4. Dan in de telefoon naar Bestandsbeheer gegaan, daar het sis bestand installeren.
5. Na de installatie het programma opstarten
6. Vind bij opties (over) het apparaat ID.
7. Voer die code in op *warez*. Daar kan je je code ophalen!
8. Dan ga naar kaartbeheer en activeer de kaart met die code!

Succes! :9

Ik weet niet als dit mag, anders hoor ik het wel...

Zo werkt het natuurlijk niet, je moet hier maar vooraf aan denken.

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 26-09-2008 07:50 ]

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
nieuwe firmware is voor mij nog niet beschikbaar :(

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:18:
[...]

Ons toestel hebben we van KPN, kpn heeft deze toestellen aangepast, doormiddel van een product code. In de product code staat veel informatie: bijvoorbeeld welke talen jou toestel ondersteund, of welke instellingen vooraf geprogrameerd zijn.

Als het goed is, hebben jullie ook al bij het aanzetten van je N96 de instellingen van mobiel internet en MMS in de telefoon staan.
KPN heeft de N96 dusdanig voor ons ingericht dat we onderanderen géén MMS instellingen of internet instellingen hoeven te ontvangen via SMS.

Echter kan kpn ook gemeen zijn door bepaalde opties te blokkeren, waarschijnlijk is dat nu het geval.
Kijk naar veel vodafone of t-mobile toestellen, die hebben vaak een irritante screensaver van de betreffende provider. Dat staat ook in die product code beschreven.

Nu is het mogelijk om jou N96 geheel standaard te maken, maar ik weet niet of ik de namen van het programma hier mag noemen, want in feite is het niet toegestaan om je product code te veranderen. Doe je dit wel, vervalt je garantie.

Ik hoop dat het mogelijk is het toestel te voorzien van de originele firmware, deze zijn bij alle toestellen wat ik nu tot nu toe gehad heb altijd sneller geweest en voorzien van minder "meegeleverde fouten" ;) Tevens werkt de hierbovenstaande methode op de N95 dus ik denk ook op de N96. Alleen jammer dat dan je garantie vervalt of is de product code nog terug te zetten? :P
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:37:

Werkt niet. Ik krijg deze link : http://wlm.msn.com/9GRL.aspx per sms aangeleved. Als ik deze open wordt ik doorgelinkt naar het volgende webadres: http://wapkpnmsn.miyowa.net/ en krijg ik een "HTTP Error 403.6" foutpagina. Oftewel: You are not authorized to view this page. Dit heb ik zowel met mijn N96 als met mijn computer.

*Zucht* |:(

[ Voor 99% gewijzigd door MitchellOnline op 26-09-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2coowl4you schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:40:
[...]

Ik hoop dat het mogelijk is het toestel te voorzien van de originele firmware, deze zijn bij alle toestellen wat ik nu tot nu toe gehad heb altijd sneller geweest en voorzien van minder "meegeleverde fouten" ;) Tevens werkt de hierbovenstaande methode op de N95 dus ik denk ook op de N96. Alleen jammer dat dan je garantie vervalt of is de product code nog terug te zetten? :P
Ja, die kun je vrij simpel terugzetten.
Ik heb eens een nieuwe N96 gekregen, omdat mijn oude n95 niet gerepareerd kon worden. Maar op deze nieuwe N95 stond geen nederlandse taal. Toen heeft het nokia repair point gewoon effe mijn product code veranderd, ik hoefde geen nieuwe garantiebon te hebben.
Ik denk dat nokia echt niet gaat kijken of jou product code overeenkomt met wat er onder jou accu staat.

Als je bang bent dat ze dat wel doen, kun je hem terugzetten voor je hem in reparatie brengt.
Om het programma dat jou product code kan veranderen, werkt niet met de nieuwste nokia cable drivers.
Je hebt nokia pc suite 6.8 nodig.

Echter bied Pc suite 6.8 waarschijnlijk geen ondersteuning voor de N96, omdat deze toen nog niet uit was.
Daarnaast heb ik nog geen product codes voor de n96 gevonden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet naar je geheugen kaart maar naar je E drive in de telefoon. oftewel je extern geheugen.

[ Voor 63% gewijzigd door pven op 26-09-2008 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 02:25:
[...]

Niet naar je geheugen kaart maar naar je E drive in de telefoon. oftewel je extern geheugen.
Staat er wel in, maar alleen beetje onduidelijk!

3. In "Nokia N96\3. In "Nokia N96\ Massageheugen \Res\voices" de map Dutch aangemaakt en de voice bestanden erin gegooid.\Res\voices" de map Dutch aangemaakt en de voice bestanden erin gegooid.

[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 26-09-2008 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rechtboven in mijn Nokia N96 scherm knippert er een envelopje, ik kan nergens vinden wat dit nu precies is.
Ik heb geen nieuwe sms/mss berichten, heb geen gemiste oproepen. Uit en aan zetten heeft helaas ook geen nut.

Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:05:
rechtboven in mijn Nokia N96 scherm knippert er een envelopje, ik kan nergens vinden wat dit nu precies is.
Ik heb geen nieuwe sms/mss berichten, heb geen gemiste oproepen. Uit en aan zetten heeft helaas ook geen nut.

Heeft iemand enig idee?
Zit je smsbox niet vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit helemaal niets in mijn sms box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Wanneer ik bij mijn vorige toestel de N95-1 standaardnummers had aangegeven in de contactenlijst verscheen er een icoontje voor de naam in de contactenlijst. Wel zo handig kon je meteen zien welk nummer er standaard werd gekozen. :)
Bij de nieuwe N96 heb ik ook bij al mijn contacten standaardnummers voor bellen, berichten en e-mail ingegeven, maar de icoontjes zoals bij de N95 zie ik niet.
Zie ik iets over het hoofd of is deze handigheid gewoon weg? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
Upbeat schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:20:
[...]

ok dan zie ik alle draaiende applicaties. Maar kan je deze dan ook killen ? Zie daar geen optie bij.
Enige manier wat ik tot nu toe weet om een 'hangende' applicatie in de N96 te stoppen is botweg de batterij er even uit te halen. Niet echt handig omdat het achterkantje beetje gevoelig is om af te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Mister.Ed640 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:30:
[...]

ok dan zie ik alle draaiende applicaties. Maar kan je deze dan ook killen ? Zie daar geen optie bij.
Enige manier wat ik tot nu toe weet om een 'hangende' applicatie in de N96 te stoppen is botweg de batterij er even uit te halen. Niet echt handig omdat het achterkantje beetje gevoelig is om af te breken.
Gewoon met de c knop kan je een applicatie stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
Upbeat schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:39:
[...]

Gewoon met de c knop kan je een applicatie stoppen :)
Dank je !!!

trouwens... als ik de volledige changelog bekijk van de firmwareupdate dan zou ik nog even niet updaten :X

[ Voor 32% gewijzigd door Mister.Ed640 op 26-09-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Zijn de N96 van Vodafone ook branded dat iemand weet? krijg de mijne volgende week en ben wel benieuwd of ik dan gelijk kan updaten

[ Voor 60% gewijzigd door pt0x op 26-09-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:40:
Zijn de N96 van Vodafone ook branded dat iemand weet? krijg de mijne volgende week en ben wel benieuwd of ik dan gelijk kan updaten
Vodafone kennende zal dat wel weer, ben blij dat ik bij dat bedrijf weer weg ben. (maar dat doet hier niet terzake)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Kan iemand werkende Telfort GPRS/internet instellingen posten?
Krijg hem niet aan de praat.

Ook niet met de "auto" settings van Telfort.

En weet iemand waarom ik om de paar minuten in beeld krijg dat mijn telefoon een verbinding wil leggen?
Dan kan ik kiezen uit WLAN of GPRS (wat dus niet werkt).
Ik kan het weg klikken maar een paar seconden later komt het weer.

Mail instellingen staan uit dus kan ook niet de mail zijn.

Tevens krijg ik N-GAGE niet werkend, spellen installeren wel gewoon maar als ik ze wil starten krijg ik de melding :corrupted file.

berichtenlezer heb ik alleen een amerikaanse taal, hoe krijg ik nederlandse erin?

Iemand een idee?

[ Voor 19% gewijzigd door dude-nl op 26-09-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
dude-nl schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:01:
Tevens krijg ik N-GAGE niet werkend, spellen installeren wel gewoon maar als ik ze wil starten krijg ik de melding :corrupted file.
Laat mij raden, je probeert de games die voor de N95 zijn op de N96 te installeren ;)
Heb hetzelfde gehad en het blijkt dat je voor de N96 een andere versie van N-Gage games moet installeren. Ofwel legaal downloaden vanaf de N-Gage site op je toestel :9 Of je kijkt even hier naar een freeware game (meestal een demo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp, is er een nieuwe update uit? En die kunnen wij niet installeren omdat we aan KPN vast zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Mister.Ed640 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:41:
[...]

Dank je !!!

trouwens... als ik de volledige changelog bekijk van de firmwareupdate dan zou ik nog even niet updaten :X
Waarom dat dan niet? Lijkt me toch wel hendig dat er een aantal zaken opgelost worden.
Fixed issues in this SW releases
DM settings aren't generated automatically, when Email settings are defined in variant
Audio: Phone resets when plugging-unplugging headset for several times during music playback
Video call: White or black screen flashes when power saver time-out expires during an active video call
3D Ringing tone is too low, almost nothing cannot be heard during MT voice call

Illumination with Voice call: During an active voice call, power saver displays when power saver time-out expires and then phone goes to sleep mode while the call is still ongoing
Image Quality improvements

System stability and performance improvements
Device slows down when large numbers of pictures are transferred to the device
Slow to open the Reply screen for an SMS
ViewServ12 crashes under high CPU load
Phone jams or resets when taking photo during low power audio playback
Phone freezes after a new SMS is received during Visual Radio playback
Other error fixes related to general system stability improvements

Known issue in this release:
1.1.1 Real Player and Streaming
H264 playback crashes when start to play H.264 live streaming link
Streaming of live content may cause phone to freeze
RTSP link truncation problem. Cut off URL parameter in RTSP streaming link

1.1.2 Video Call
Phone freezes when selecting "Mute" and "Unmute" several times during video call
Video call: video rendering quality is somewhat pixilated

1.1.3 DVB-H
Subscription with error message "Temporary failure. Try to purchase again. -15"
OTC - N96 SW 10.007 DVBH: Auto reload - successfully get subscription. But cannot watch. Lock key icon is still shown.
OTC - First time subscription must be seamless to the end user by pressing just one key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb dan eindelijk het probleem gevonden! Windows Vista X64 geeft geen ondersteuning aan de software... Daarom krijg ik geen verbinding tussen de telefoon en de pc. op mijn andere pc met XP ziet hij hem namelijk gewoon wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:00:
nou ik heb dan eindelijk het probleem gevonden! Windows Vista X64 geeft geen ondersteuning aan de software... Daarom krijg ik geen verbinding tussen de telefoon en de pc. op mijn andere pc met XP ziet hij hem namelijk gewoon wel. :)
Helaas,

Mijn XP 32 werkt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Even weer over MSN,

Nokia zegt dat het moet werken en dat het aan kpn zou liggen.
Dus kpn maar vereerd met een mail.
Hieronder hun reactie :
Geachte heer XXXXXX

Het zeer vervelend dat u geen live messnger bij Downloads heeft staan. Ik heb het hier ook met een Nokia N96 uitgetest en ook ik kom geen ilive messenger tegen.
Verder heb ik ook met een Nokia E 65 uitgeporbeerd en hier staat wel live messnger onder. Het kan zijn dat live messenger niet voor alle Nokia toestellen op dit moment beschikbaar is.
Live messnger wordt niet door KPN geblokkeerd.
U kunt zich wel via de mobiele statrsite aanmelden voor live messenger, maar hier zitten wel kosten aan verbonden.

Ik hoop dat u iets met informatie kunt.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXXXXXX
Klantenservice KPN
Bovenstaande maar direct naar Nokia gemaild. Eens kijken wat hun erover gaan roepen.
Zodra ik meer info heb post ik het !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mijn xp versie moest ik een microsoft network 3.0 installeren en dat ging automatisch nadat ik de n96 had ingeplugd. misschien is dat het antwoord?

Heb met mijn telefoon qua batterij echt problemen... Geen tv gebruikt internet maar heel even en verder normaal gebeld en gesmst en ik moest hem voor de 4e keer opladen deze eerste week. Dit kan niet normaal zijn....

En dan nog 1 ding volgens dit bericht is er inderdaad een firmware update maar mijn updater zegt up to date te zijn.

http://www.cellfanatic.co...re-update-v11018-now-live

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de N93 was er officieel ook geen msn maar daar werkte de andere versies wel uitstekend op.. Beetje raar dat niemand het nu voor elkaar krijgt.. inclusief ik ;)

Heb mn N96 gister binnengekregen, wat een toestel, echt geweldig!!
Alleen nog wachten op een werkende msn.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Heeft iemand momenteel ook last van storing met Mobiel TV?

Ik krijg elke keer de melding: Geen programmagidsen beschikbaar.

ook na reset van de tv instellingen.

Gister werkte alles nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:48:
Heeft iemand momenteel ook last van storing met Mobiel TV?

Ik krijg elke keer de melding: Geen programmagidsen beschikbaar.

ook na reset van de tv instellingen.

Gister werkte alles nog gewoon.
Werkt hier gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij van mijn N95 8GB ging drie keer langer mee dan de N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Het antwoord eindelijk op MSN :
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Bij navraag bij onze productspecialist blijkt dat de toepassing nog niet is aangepast aan de N96, de ontwikkelaars van Microsoft zullen hier nog voor moeten zorgen. Het is bij ons echter niet geweten of Microsoft dit spoedig zal doen. Die gegevens zijn voor ons niet beschikbaar.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Dus nu kijken of we MS achter hun broek aan kunnen zitten ;)
Wat een soap 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:40:
Denk het wel heb net met Vodafone gebeld maar zij zeiden dat er op 29-09-2008 een levering binnen komt en als die op is dan moet je 2-3 weken wachten. Dus ik hoop dat je hem volgende week krijgt :).
Raar is wel dat ik geen korting krijg als ik mijn abonnement verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBreuer1985
  • Laatst online: 25-08-2024
JBreuer1985 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 01:00:
Ik heb eerst een N93 gehad en nu de N96, maar ik heb het idee dat de N93 sneller is. Ik heb de emulator vBag op beide telefoons geinstalleerd, maar deze is duidelijk sneller op de N93. Ik zou de emulator graag wat sneller hebben op mijn N96 want dat speelt fijner. Heeft iemand een idee hoe ik zit zou kunnen doen?
Ik ben erachter gekomen dat de N96 een ARM9 CPU heeft en de N93 een ARM11 CPU heeft en vbag daarvoor geoptimaliseerd is. Helaas is vbag al lang niet meer geupdate en ik ben dan ook benieuwd of er een update voor vbag uitkomt waar de N96 sneller op is. Weet iemand hier een manier om vbag sneller te maken?

Ik heb ook Magic Keys geinstalleerd, maar mijn multimedia toetsen kan ik nog niet mappen met dit programma. Weet iemand hoe ik dat kan doen?
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic