Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.112 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik tv kijk op me N96 is het altijd full screen. Even de telefoon open schuiven naar boven zegmaar en dan kan je de telefoon met z'n standaard neerzetten bijvoorbeeld en dan word het scherm na een paar seconde full screen.

Ik heb vandaag mijn N96 terug gebracht naar de winkel omdat hij na hem een dag niet te hebben gebruikt raar deed. Het lichtje in de vierkante navigatie-toets gloeide af en toe wel op, dus hij stond nog gewoon aan, maar hij reageerde nergens meer op. Toetsen indrukken hielp niet, toetsenblok erop en eraf geprobeerd hielp ook niet.

Iemand ditzelfde probleem ?

Kreeg van de primafoon een nieuwe zonder gezeur (erg netjes !! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat KPN het alleenrecht op dit toestel verkrijgt? Of ben ik even abuis en is dat al vaker gebeurd met toestellen?

Ik heb vandaag gebeld met T-Mobile waar ik al 4 jaren abonnee ben en ze zeggen er niks over. Ze wisten me alleen te melden dat het toestel over 2 weken ook via T-Mobile met een vergelijkbaar abonnement qua kosten, tv en internet is te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
wvkreg schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:59:
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat KPN het alleenrecht op dit toestel verkrijgt? Of ben ik even abuis en is dat al vaker gebeurd met toestellen?

Ik heb vandaag gebeld met T-Mobile waar ik al 4 jaren abonnee ben en ze zeggen er niks over. Ze wisten me alleen te melden dat het toestel over 2 weken ook via T-Mobile met een vergelijkbaar abonnement qua kosten, tv en internet is te verkrijgen.
KPN heeft de exclusiviteit gewoon gekocht bij Nokia. Net als de iPhone met T-Mobile heeft al gaan die voor onbepaalde tijd exclusive.

TV bij T-Mobile is vooralsnog niet te verkrijgen. Ik vraag me af waarop zij dat baseren. Lijkt me ook niet dat ze dat binnen nu en twee weken gaan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien enig idee wanneer mobiel TV kijken bij Hi wordt gelanceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:27:
Heeft iemand misschien enig idee wanneer mobiel TV kijken bij Hi wordt gelanceerd?
\[DVB-H] KPN Mobiele TV

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th0mmie2009
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09-2021
Ik zojuist ook mijn Nokia N96 aangeschaft. Nu ervaar ik zelf problemen met de trilstand. Als ik mijn profiel aanpas en op trillen zet, ik laat het toestel overgaan, trilt deze niet.
Of ik stel iets niet goed in of het toestel is gedeeltelijk defect. Iemand zelfde ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Vodafone TV ondersteunt? Anders moet ik maar naar KPN overstappen want ik wil wel gewoon TV kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:30:
Weet iemand of Vodafone TV ondersteunt? Anders moet ik maar naar KPN overstappen want ik wil wel gewoon TV kijken 8)
Zoals al tig keer in het topic geroepen en ook mijn grote vriend meldt het bijna 3 miljoen keer; alleen KPN biedt dit momenteel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nl.youtube.com/watch?v=11LNHQ1Lw2Y
Hier lijkt het per zender te verschillen of tv fullscreen is of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb een eigen achtergrond ingesteld, maar nog steeds zie je in menu's etc die zwarte kristal-achtig achtergrondje.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een hard reset doe blijven sommige instellingen er gewoon instaan. Als ik kaarten/gps positie doe kan hij geen verbinding maken. Als ik Downloads! doe dan staat er dat hij niet kan bladeren. Weet iemand waar dit aan kan liggen ben al de hele dag bezig. Heb 10 keer een hard reset gedaan niets helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:51

Stefan©

Toet toet

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:55:
http://nl.youtube.com/watch?v=11LNHQ1Lw2Y
Hier lijkt het per zender te verschillen of tv fullscreen is of niet...
Het ligt er aan of het een 4:3 of een 16:9 uitzending is. Het is overigens ook niet mogelijk om te scalen (dwz een 16:9 uitzending inzoomen zodat deze fullscreen lijkt)). Misschien komt dit nog in een toekomstige software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:39:
Ik heb ff twee vraagjes: Hoe gaat de toetsenvergrendeling aan als de telefoon is ingeklapt, en hij wil bij mij de cataloguslijst bij downloads niet doen. Er komt te staan dat er iets mis is gegaan bij het bladeren...
Bij mij geeft hij ook een fout aan met bladeren. maar hoe heb jij het opgelost?

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:01
Waarschijnlijk heeft het te maken dat de proxyserver aanstaat.
Als je een nieuw toegangspunt maakt met als APN: internet en verder alles leeglaat dan kan je de downloadapp gebruiken.
Sterkte.

Verwijderd

Heb er nu 2 dagen intensief mee gewerkt.

Mijn bevindingen tov de Nokia N95

Pluspunten:
* Het scherm is van een betere kwaliteit, ook wat helderder vind ik.
* DVB-H is echt heel erg cool, ook het opnemen gaat perfect.
* Toetsenbord is fijner
* Ideale toetsenblokkeer knop ;)
* Camera focust beter en die flitser is 100x beter.
* GPS krijgt binnen 5 seconden een fix, of ik nou binnen of buiten zit.
* Geotaggen is cool :D
* Rotateme zit er standaard in, kan je gewoon bij settings aan/uit zetten
* Batterijtijd is veel beter

Minpunten:
* Hij is langzamer, en dan bedoel ik echt langzamer dan de N95-1 met de laatste fw, het openen van berichten gaat langzamer, het openen van contacten gaat langzamer, het menu is langzamer.
* Het 16 GB Intern geheugen lijkt langzamer dan mijn 8GB SDHC kaart, echter weet ik dit niet zeker omdat ik die altijd uit de telefoon haalde en in een kaart reader stopte om er dingen op te zetten, nu doe ik het via de usb kabel.
* Kwaliteit van de spraak vind ik iets minder (luidsprekertje)
* Krakerig achterkapje (ook na heel hard aandrukken, klinkt/voelt goedkoop)
* Geen lenscover
* Kutkabel om hem aan te sluiten, waarom niet gewoon weer zelfde usb kabel (heb ik er tig van)

Daarnaast heb ik nog een probleempje met de bluetooth (of het is niet anders) Maar ik heb een nokia ck1w bt carkit in mijn auto, met de nokia N95 NOOIT geen problemen. Met de N96 lijkt die om de 2 seconden even een miliseconde te haperen/stoppen dus dat is verschrikkelijk irritant omdat je het gewoon niet goed verstaat. heb al een paar keer een harde en zachte reset gedaan maar dit verhelpt het niet dus als iemand nog sugessties heeft ;)

Al met al dus een goede telefoon, maar niet echt super spectaculair tov de N95-1 en N95-2.

Verwijderd

NicoF schreef op woensdag 17 september 2008 @ 05:41:
Waarschijnlijk heeft het te maken dat de proxyserver aanstaat.
Als je een nieuw toegangspunt maakt met als APN: internet en verder alles leeglaat dan kan je de downloadapp gebruiken.
Sterkte.
Nee als ik dat doe kan ik helemaal niet meer op internet. Ik heb trouwens Het Hi Eindeloos Online Abonnement

• JBreuer1985
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:53:
[...]

Bij mij deden ze het eerst ook niet, maar nu wel.
Als je de stekker erin doet kun je kiezen uit 4opties. gewoon een andere genomen.
stekker eruit gehaald. Weer erin, Mobiel TV gekeken daar deden ze het wel, daarna meteen muziek geluisterd en ook daar doen ze het weer...
Ik kan bij mij in het begin alleen een optie kiezen als ik er een andere headset op aansluit, maar als ik de bijgeleverde headset weer aansluit kan ik niet kiezen. Als ik mijn headset aansluit werken die media toetsen op de headset nog steeds niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
djpdjpnl schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:21:
[...]

TV bij T-Mobile is vooralsnog niet te verkrijgen. Ik vraag me af waarop zij dat baseren. Lijkt me ook niet dat ze dat binnen nu en twee weken gaan aankondigen.
Jawel.. Maar niet via dvb-h, maar gewoon via je internetverbinding.. Werkt dus op veel meer toestellen, heb je niet per sé een N96 voor nodig.

En de N96 staat gewoon op de t-mobile website.. Op de homepage zelfs..

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Volgens mij heb ik een bug ontdekt,

Als ik het profiel switch naar stil en daarna weer terug geeft hij geen ringtone meer als ik gebeld word. Berichtentoon werkt wel.

Iemand anders dit ook ondervonden?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Ik heb zojuist naar Nokia gebeld vanwege de foutmelding ''Er is een fout opgetreden tijdens het bladeren'' bij o.a. Downloads! en ze vertelde mij dat dit komt omdat het een nieuw toestel is, dat wordt binnenkort geactiveerd. Bij sommige mensen die KPN hebben is dit al gebeurd...

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
JBreuer1985 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:36:
[...]

Ik kan bij mij in het begin alleen een optie kiezen als ik er een andere headset op aansluit, maar als ik de bijgeleverde headset weer aansluit kan ik niet kiezen. Als ik mijn headset aansluit werken die media toetsen op de headset nog steeds niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Volgens mij had ik hetzelfde... er zit namelijk een vergrendeltoets op de headset aan de zijkant.

• Mister.Ed640
  • Laatst online: 02-06 06:10
Nu lees ik dat er veel mensen hun N96 hebben moeten omruilen vanwege problemen. Is het toestel nu technisch te vroeg op de markt gebracht ?

Verwijderd

Mister.Ed640 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:34:
Nu lees ik dat er veel mensen hun N96 hebben moeten omruilen vanwege problemen. Is het toestel nu technisch te vroeg op de markt gebracht ?
Denk 't niet, bij een nieuw toestel loop je altijd tegen problemen aan. Iedereen gebruikt het toestel anders, dat kan je niet allemaal testen.
Daarbij komen hier op het forum over het algemeen de mensen die problemen met het toestel hebben (of vragen natuurlijk) degenen waarbij het goed gaat, hoor je bijna niet.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

Lijkt mij wel ja... Iets waar Nokia een handje van heeft de laatste jaren.

Toen ik m'n 6230 kocht (goeie ouwe tijd) was het toestel al een jaar op de markt, en het was perfect. Maar toen hij net uitkwam las ik dat er erg veel problemen mee waren.

NOSIG

• JBreuer1985
  • Laatst online: 25-08-2024
Upbeat schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:26:
[...]

Volgens mij had ik hetzelfde... er zit namelijk een vergrendeltoets op de headset aan de zijkant.
Dat had ik ook al ontdekt, maar dat maakt bij mij geen verschil. Of de vergrendeltoets aan of uit staat het werkt nog steeds niet.

Verwijderd

JBreuer1985 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:50:
[...]

Dat had ik ook al ontdekt, maar dat maakt bij mij geen verschil. Of de vergrendeltoets aan of uit staat het werkt nog steeds niet.
Ik had dat vanochtend ook, gisteren werkte het wel in 1x. Ik heb een paar keer de stekker eruit gehaald en opnieuw erin gedaan en toen werkte het.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:12

netblade

Sunrise

_Christiaan_ schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:43:
Lijkt mij wel ja... Iets waar Nokia een handje van heeft de laatste jaren.

Toen ik m'n 6230 kocht (goeie ouwe tijd) was het toestel al een jaar op de markt, en het was perfect. Maar toen hij net uitkwam las ik dat er erg veel problemen mee waren.
Mijn 3310 had al problemen, deze werden ook pas opgelost na een bezoekje aan een NSP, elk toestel heeft wel bugs, Nokia gebruikers zijn over het algemeen alleen wat kritischer, waardoor het eerder opvalt.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

netblade schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:00:
[...]

Mijn 3310 had al problemen, deze werden ook pas opgelost na een bezoekje aan een NSP, elk toestel heeft wel bugs, Nokia gebruikers zijn over het algemeen alleen wat kritischer, waardoor het eerder opvalt.
Daarbij worden de toestellen in zulke bizarre aantallen gekocht, dat het gewoon opvalt als iemand wat zegt.

Tha

• djpdjpnl
  • Niet online
De problemen komen een beetje boven water inderdaad maar zoals peer0045 zegt, iedereen gebruikt het anders dus het zal allemaal wel mee gaan vallen.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door djpdjpnl op 17-09-2008 12:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:43:

Minpunten:
* Hij is langzamer, en dan bedoel ik echt langzamer dan de N95-1 met de laatste fw, het openen van berichten gaat langzamer, het openen van contacten gaat langzamer, het menu is langzamer.
* Het 16 GB Intern geheugen lijkt langzamer dan mijn 8GB SDHC kaart, echter weet ik dit niet zeker omdat ik die altijd uit de telefoon haalde en in een kaart reader stopte om er dingen op te zetten, nu doe ik het via de usb kabel.
* Geen lenscover
* Kutkabel om hem aan te sluiten, waarom niet gewoon weer zelfde usb kabel (heb ik er tig van)

Daarnaast heb ik nog een probleempje met de bluetooth (of het is niet anders) Maar ik heb een nokia ck1w bt carkit in mijn auto, met de nokia N95 NOOIT geen problemen. Met de N96 lijkt die om de 2 seconden even een miliseconde te haperen/stoppen dus dat is verschrikkelijk irritant omdat je het gewoon niet goed verstaat. heb al een paar keer een harde en zachte reset gedaan maar dit verhelpt het niet dus als iemand nog sugessties heeft ;)

Al met al dus een goede telefoon, maar niet echt super spectaculair tov de N95-1 en N95-2.
Yikes... dat zijn nog al wat punten.

Dit zet mij echt aan het twijfelen of de telefoon wel weer zo veel beter is dan de n95 als dat ze beweren.
Vooral dat er geen lenscover op zit snap ik dus echt niet. Dat is gewoon rete dom.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Aii, dat klinkt niet al te goed, ik wacht wel even tot er meer mensen hun commentaar geven op het toestel.

39

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03 13:02
Mister.Ed640 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:34:
Hehe, doet me denken aan de eerste N95´s die op de markt kwamen... ;)

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021

Minpunten:
Bij het overzetten van bestanden met onze N95 8GB en N95-1 met 8GB SDHC kaartje hadden we dit verschil ook al gemerkt, kaartje uit de N95-1 en in de reader gaat razendsnel, maar met kabeltje bij de N95-2 verloopt tergend langzaam.
DryIce schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:00:
[...]

Hehe, doet me denken aan de eerste N95´s die op de markt kwamen... ;)
Idd :) en dat is ook goedgekomen, onze N95-1 is gekocht, toen het model al bijna een jaar op de markt was en hij doet het perfect met de nieuwste firmware.

[ Voor 17% gewijzigd door Marly op 17-09-2008 13:26 ]

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

MarlyS schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:17:
[...]

Bij het overzetten van bestanden met onze N95 8GB en N95-1 met 8GB SDHC kaartje hadden we dit verschil ook al gemerkt, kaartje uit de N95-1 en in de reader gaat razendsnel, maar met kabeltje bij de N95-2 verloopt tergend langzaam.
N95 had volgens mijeen usb 1.1 interface, de n95 heeft usb 2.0

Een hele rij microsoft certificeringen.

• djpdjpnl
  • Niet online
@r!k schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:24:
[...]

N95 had volgens mijeen usb 1.1 interface, de n95 heeft usb 2.0
N96 usb 2.0 denk ik? :)

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik vind de n96 echt geweldig!!!
Veel beter dan mijn HTC Touch Cruise.

Alles werkt gewoon goed en lekker. En echt alle software die ik wil zit er al op.

Huub Huub Barbatruc!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:27:
Ik heb antwoord gegeven in het volgende topic (mag hier niet ofzo):

Klik

Verwijderd

Heb hem gister even kunnen vergelijken met mijn N95-1... (aangezien een vriend van me wel bij K. zit kon hij em al wél kopen terwijl ik bij V. nog ff moete wachten). Ik heb een kwartiertje gespeeld en....

het eerste wat me opviel aan minpunten:
- lijkt slomer dan n95
- komt een beetje cheap over (kraakt enzo)
- heeft geen lenscover :s
- scrollwheel mist dus
- en persoonlijk vind ik "voelbare" toetsen fijner ivm. blind-smsen.. maar dat zou gewooneven wennen zijn
-na even spelen zit het hele toestel al onder de vette vinger plekken

En de eerste plus punten:
+ schermpje is mooier
+ lijkt beter in je zak te zitten (komt denk ik doordat hij strakker is)
+ natuurlijk het grote geheugen
+ modern design (jammer dat er meerdere toestellen vergelijkbaar uiterlijk hebben)
+ ik vind het mooi dat als de lampjes achter de media keys uit zijn de knoppen ook niet zichtbaar zijn, mooi clean dus

Toch al veel minpunten na zo'n korte toestel check..jammer, maar dit maakt niet dat ik hem niet meer wil... binnenkort een uitgebreidere review!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Heeft er iemand al een goede case (beschermingshoesje) voor de N96? Of hoe proberen jullie hem zo schoon en onbeschadigd mogelijk te houden (screen protectors bijv?).

Bij de PDAshop zag ik een leren hoesje maar weet niet of dit wat is en die is ook nog niet leverbaar. Wil de mobiel graag zo net en schoon mogelijk houden dus vandaar mijn vraag.

edit: en er is geen lenscover. leuk als er een kras op de lens komt als je m in een dronken bui net in je zak doet waar ook je sleutels zitten...

[ Voor 17% gewijzigd door Cambach op 17-09-2008 14:46 ]

• djpdjpnl
  • Niet online
Cambach schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:33:
Heeft er iemand al een goede case (beschermingshoesje) voor de N96? Of hoe proberen jullie hem zo schoon en onbeschadigd mogelijk te houden (screen protectors bijv?).

Bij de PDAshop zag ik een leren hoesje maar weet niet of dit wat is en die is ook nog niet leverbaar. Wil de mobiel graag zo net en schoon mogelijk houden dus vandaar mijn vraag.
Gewun huishoudfolie zou ik zeggen. :)

Verwijderd

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen mbt mijn carkit? mijn ck1w BT doet het met mijn n95 perfect, ook met de samsung van mijn vriendin en met mijn zakelijke e90. echter nu ik de n96 ook heb gepaart doet hij kut, hij hapert om de 2 a 3 seconde 1MS zodat het heel kut is om te praten en daarbij lijkt het ook vaak of mensen helemaal wegvallen en dat ik dan bijv buiten bereik ben maar schakel ik dan over naar de telefoon of luidspreker dan is het weer weg....

zou dit toch heel graag hebben opgelost daar ik elke dag wel 4 uur in de auto zit.

Verwijderd

Ik probeerde van 't weekend m'n hele telefoonlijst een sms-je te sturen dat ik een nieuw nummer heb, echter als je teveel contacten selecteert maakt het toestel er ineens een mms-bericht van. Nu heb ik 't in 3x moeten doen, dan gaat het wel gewoon als sms.

Iemand anders hier al last van gehad?

Hopelijk fixen ze dit met een fw-update.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:27:
Heb hem gister even kunnen vergelijken met mijn N95-1... (aangezien een vriend van me wel bij K. zit kon hij em al wél kopen terwijl ik bij V. nog ff moete wachten). Ik heb een kwartiertje gespeeld en....

het eerste wat me opviel aan minpunten:
- lijkt slomer dan n95
- komt een beetje cheap over (kraakt enzo)
- heeft geen lenscover :s
- scrollwheel mist dus
- en persoonlijk vind ik "voelbare" toetsen fijner ivm. blind-smsen.. maar dat zou gewooneven wennen zijn
-na even spelen zit het hele toestel al onder de vette vinger plekken

En de eerste plus punten:
+ schermpje is mooier
+ lijkt beter in je zak te zitten (komt denk ik doordat hij strakker is)
+ natuurlijk het grote geheugen
+ modern design (jammer dat er meerdere toestellen vergelijkbaar uiterlijk hebben)
+ ik vind het mooi dat als de lampjes achter de media keys uit zijn de knoppen ook niet zichtbaar zijn, mooi clean dus

Toch al veel minpunten na zo'n korte toestel check..jammer, maar dit maakt niet dat ik hem niet meer wil... binnenkort een uitgebreidere review!
Tja, Nokia heeft dus niets geleerd van het N95 debakel (die ook pas na een jaar eindelijk solide werkte). Geen Nokia N-series voor mij meer: technisch fantastische apparaatjes maar qua afwerking en UI onvoldoende...Valt me wel tegen van Nokia dat ze weer dezeflde fouten weten te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 15:48 ]

Verwijderd

Ik heb toch wel een algeheel gevoel over de N96:

Hij voelt toch wel erg kunsstof aan, kraakt in het gebruik erg, zal aan de plastic achterzijde en het plastic toetsenbord liggen.

Verder natuurlijk wel mooie applicaties en mogelijkheden..

Maar dat plastic fantastic gevoel valt me wat tegen.......

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:16:
Ik heb toch wel een algeheel gevoel over de N96:

Hij voelt toch wel erg kunsstof aan, kraakt in het gebruik erg, zal aan de plastic achterzijde en het plastic toetsenbord liggen.

Verder natuurlijk wel mooie applicaties en mogelijkheden..

Maar dat plastic fantastic gevoel valt me wat tegen.......
Dat wisseld dus per toestel. Mijn 1e N96 kraakte ook een beetje, heb nu een andere omdat er iets niet goed was en deze voeld een stuk beter aan en kraakt echt totaal niet.

*weg*

We doen niet meer aan inkoopacties, zie ook Einde aan de Inkoopacties :)

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 17-09-2008 18:29 ]

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:37:
[...]

Dat wisseld dus per toestel. Mijn 1e N96 kraakte ook een beetje, heb nu een andere omdat er iets niet goed was en deze voeld een stuk beter aan en kraakt echt totaal niet.

Ik heb trouwens een mail gestuurd naar Invisible Shield of ze dat ook voor de N96 gaan maken om hem mooi te houden, nog meer mensen intresse ?
Kan nooit kwaad zon shield lijkt me, heb dr wel interesse in! :)

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:37:
[...]
Ik heb trouwens een mail gestuurd naar Invisible Shield of ze dat ook voor de N96 gaan maken om hem mooi te houden, nog meer mensen intresse ?
Lol, da's wel kicken! :) Mag dat kosten?

• Isane
djpdjpnl schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:45:
[...]

Lol, da's wel kicken! :) Mag dat kosten?
Voor de n95 zag ik hem voor 25 dollar....

Verwijderd

oooee nice..

Verwijderd

*weg*

Wel eens van Google gehoord? ;)

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 17-09-2008 18:29 ]

• djpdjpnl
  • Niet online
herculesds schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:53:
[...]

Voor de n95 zag ik hem voor 25 dollar....
Als ie met de release (want dan kunnen de prijzen nogal smerig liggen) ook 25$ kost dan is dat wel het overwegen waard. :)

Verwijderd

Mijn Downloads! werkt eindelijk, maar ik zie dat je via dat niet Windows Live meer kan downloaden. Weet iemand waar ik Windows Live kan vinden voor de N96?

• kolff010
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04-2021
Voor het download probleem moet je eens via WIFI proberen de connectie te maken. Bij mij werkt hij namelijk via gprs/umts niet, maar via wifi wel!!

Veel succes,
Joris

• Upbeat
Vind het nog steeds jammer dat de N96 niet zo'n zelfde screensaver heeft zoals de vorige S60 telefoons: de tijd, datum en de gemist oproepen/berichten! :/

• kolff010
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04-2021
Voor degenen die MSN Messenger niet bij downloads zien staan, dat klopt dus. Ik heb dat ook.
Op meerdere fora heb ik gezocht naar de Messenger om hem los te downloaden (Winlive). Echter werkt dit op de N96 niet. Dus het wordt wachten op een vernieuwing van het download menu vrees ik.

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:16:
Vind het nog steeds jammer dat de N96 niet zo'n zelfde screensaver heeft zoals de vorige S60 telefoons: de tijd, datum en de gemist oproepen/berichten! :/
Bij mij werkt die screensaver niet dat je de tijd en datum in die balk ziet staan als het beelscherm uitstaat. Weet iemand waar je dit instelt?

Verwijderd

kolff010 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:20:
Voor degenen die MSN Messenger niet bij downloads zien staan, dat klopt dus. Ik heb dat ook.
Op meerdere fora heb ik gezocht naar de Messenger om hem los te downloaden (Winlive). Echter werkt dit op de N96 niet. Dus het wordt wachten op een vernieuwing van het download menu vrees ik.
Dus je kan er niet op msnen (zonder e-messengers)? Of zijn er ook andere programma's voor...

Verwijderd

ik heb fring al gedownload, maar ik krijg mijn n96 zaterdag pas dus kan er nog niets over zeggen!! :)

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:05:
ik heb fring al gedownload, maar ik krijg mijn n96 zaterdag pas dus kan er nog niets over zeggen!! :)
Heb net de site enzo eens van Fring bekeken, en het youtube filpmpje. Best handige toepassing voor de N96 :D

Verder vroeg ik me af hoe jullie met het toestel omgaan qua bescherming. Is een leren hoesje of iets dergelijks dus een "must" voor dit toestel? :o

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:49:
[...]

Bij mij werkt die screensaver niet dat je de tijd en datum in die balk ziet staan als het beelscherm uitstaat. Weet iemand waar je dit instelt?
Volgens mij zit dat er niet meer op... ik kan het in ieder geval niet vinden.

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:05:
Lawl, ik heb ook al een mapje volgestouwd met software... al mag ik 'm morgen in ontvangst gaan nemen!!! :D

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Klopt het dat T Mobile geen TV kan aanbieden in het abonnement dat ze hebben lees gaan aanbieden binnen 2 weken (vlgs hun helpdesk)?
Dan zou ik nl. naar KPN moeten overstappen? Wat is nu wijsheid?

[ Voor 16% gewijzigd door wvkreg op 18-09-2008 02:05 ]

Verwijderd

@wvkreg:
zoekfunctie gebruiken

• Isane
wvkreg schreef op donderdag 18 september 2008 @ 02:04:
Klopt het dat T Mobile geen TV kan aanbieden in het abonnement dat ze hebben lees gaan aanbieden binnen 2 weken (vlgs hun helpdesk)?
Wijsheid is de zoekfunctie gebruiken 8)7

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
wvkreg schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:59:

Het alleen recht moet je zien als Exclusieve Primeur..1 mnd daarna mogen de andere 2 leading Providers ermee adverteren en aanbieden.
Let wel geen 2jr gratis Mobile TV!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017

Pluspunten:
* Het scherm is van een betere kwaliteit, ook wat helderder vind ik.
* DVB-H is echt heel erg cool, ook het opnemen gaat perfect.
* Toetsenbord is fijner
* Ideale toetsenblokkeer knop ;)
* Camera focust beter en die flitser is 100x beter.
* GPS krijgt binnen 5 seconden een fix, of ik nou binnen of buiten zit.
* Geotaggen is cool :D
* Rotateme zit er standaard in, kan je gewoon bij settings aan/uit zetten
* Batterijtijd is veel beter

Minpunten:
* Geen lenscover

goede recentie(s) wat betreft de traagheid die je omschrijft is de N95-1 imiddels bij fw versie 30!!!!
dus is deze nog niet echt goed te noemen...maar wel stukken beter geworden.

Nokia kennede zal er gauw genoeg een nieuwe fw uitkomen en dat komt weer ten goede van een ieder.

Tip nog voor degene met KPN mocht je gaan upgraden of downgraden..dan vervallen alle acties!!!

Verwijderd

Ik heb er ook een besteld bij de enige leverancier in NL op dit moment. Vanavond ben ik de gelukkige eigenaar van de als het goed is eerste nederlandse lichting toestellen via KPN. En dan zal ik kijken wat ik er precies van ga vinden. Ik heb al menig smartphone versleten (E61, HTCS620, HP Ipaq514 enz.) en vind de verschillende mogelijkheden niet allemaal even belangrijk. We zullen na vanavond zien wat ik van deze ga vinden. Een vriend heeft de eerste versie N95 en die bevalt erg goed. Ik laat het weten na vanavond en dan kan ik ook gegrond reageren op de dingen die hier worden gepost.

Verwijderd

Tanakiam schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:29:
[...]

Het alleen recht moet je zien als Exclusieve Primeur..1 mnd daarna mogen de andere 2 leading Providers ermee adverteren en aanbieden.
Let wel geen 2jr gratis Mobile TV!
Zeker goed opletten met de Mobile TV. Dat word verkocht als twee jaar gratis. Of ja zo lees je het als je eroverheen leest. Maar dat is dus maar voor een paar maanden en dan mag je gewoon betalen.

Verder denk ik dat ze het bij KPN slim aangepakt hebben door het alleen recht te verkrijgen voor een maand. Dan kunnen zij hem op de markt zetten met een compleet pakket aan bellen, internet en TV zoals het toestel is bedoeld. En zij hebben er meteen een goed tweede toestel naast de samsung bij waar ze de Mobile TV op kunnen verkopen.

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:42:
[...]

Zeker goed opletten met de Mobile TV. Dat word verkocht als twee jaar gratis. Of ja zo lees je het als je eroverheen leest. Maar dat is dus maar voor een paar maanden en dan mag je gewoon betalen.
Sinds wanneer? :)
KPN.com;

Bestel NU voor 1 januari 2009 en kijk gedurende de looptijd
gratis Mobiel TV t.w.v. € 9,95 per maand bij Flexibel 27,50 en hoger gratis gedurende looptijd contract.
De zin loopt niet, maar klopt wel qua inhoud. :)

[ Voor 4% gewijzigd door djpdjpnl op 18-09-2008 14:46 ]

Verwijderd

wvkreg schreef op donderdag 18 september 2008 @ 02:04:
Dat ze het over twee weken aanbieden lijkt me sterk als KPN voor een maand het alleen recht heeft. Maar daarna zullen ze dat zeker gaan doen denk ik om de achterstand op KPN in te gaan lopen. Als ze dat gaat lukken?

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:46:
[...]

Sinds wanneer? :)

[...]

De zin loopt niet, maar klopt wel qua inhoud. :)
Hoi na vanavond kan ik je daar haarfijn vertellen omdat ik dan mn contract heb.

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:22:
[...]

Hoi na vanavond kan ik je daar haarfijn vertellen omdat ik dan mn contract heb.
Hij komt zo aan hier, dus ik weet t eerder. :)

EDIT; OWNED!!! IK HEB M! :D

(sorry nu blijf ik voortaan weer on-topic :D)

[ Voor 13% gewijzigd door djpdjpnl op 18-09-2008 15:24 ]

Verwijderd

*weg*

Oproepen om warez via DM door te geven, is tegen de policy.

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 18-09-2008 19:07 ]

Verwijderd

Verder denk ik dat ze het bij KPN slim aangepakt hebben door het alleen recht te verkrijgen voor een maand. Dan kunnen zij hem op de markt zetten met een compleet pakket aan bellen, internet en TV zoals het toestel is bedoeld. En zij hebben er meteen een goed tweede toestel naast de samsung bij waar ze de Mobile TV op kunnen verkopen.

Hoe wordt bovenstaande bedoeld? Dat snap ik niet.
Ik heb mijn abonnement verlengd en dan staat er bij: Gratis mobiel TV 2 jr.
Is dat dan niet gratis?

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:56:

Hoe wordt bovenstaande bedoeld? Dat snap ik niet.
Ik heb mijn abonnement verlengd en dan staat er bij: Gratis mobiel TV 2 jr.
Is dat dan niet gratis?
Jawel. :) Er wordt gewun onzin gespuid hier. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:42:
[...]

}:O sh*t als je een contract afsluit en dit contract ongewijzigd laat is je tv kijken gewoon gratis
indien je de bundel na 3 maanden naar beneden schroeft (wat mag) dan vervallen alle actie voorwaarden ga je betalen voor de diensten

dus ga nou niet mensen bang maken met dingen die niet kloppen

• djpdjpnl
  • Niet online
Bwahaha.. xD MobielTV gaat vloeiend maar Transformers afspelen bezorgde wat haperingen. :) Aghja, leuk speelgoed moet ik zeggen! :)

Verwijderd

Cambach schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:33:

Ik heb voor een hoesje goede ervaring met Vaja http://www.vajachoice.com/id/flash_v1.nsf/Main?OpenPage ze hebben nog geen N96 hoesje, ik heb ze gemaild wanneer ze deze verwachten.

Zag ook wat langskomen over een bevestiging in de auto, bij Brodit.se hebben ze helaas ook nog geen N96 houder... heb nog geen antwoord wanneer deze komt.

Download! werkt bij mij ook allen via wifi, ngage doet het nog niet.

Nadat ik ongeveer 100 contactpersonen toegevoegd had ging alles ineeens langzamer werken, menu openen, contactpersonen openen, sms'sen... maar een uur later liep alles weer vlot. Heel wonderlijk.

Het wisselen van beeld van portret naar landscape werkt ook niet altijd even vloeiend, soms blijft hij hangen. Kraken doet ie ook een klein beetje maar niet hinderlijk.

Al met al ben ik wel erg tevreden, minpuntjes zijn ook echt maar puntjes.

Beetje offline maar wel grappig:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:17:
Zou deze informatie kloppen????? N96 GRATIS bij 2 jarig 12,50 abonnement???
http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/Nokia-N96/TNO96ZIZ.html
Dit stond vanmorgen op de site van kpn!!!
[/quote]

Ik had dus op 2 september een order geplaatst en gisteren ontving ik een N96 (mijn tweede) via de koerier. Er zit een Flexibel abo bij van 10,50 euro p/m 8)7 en ik hoefde niets bij te betalen. Telefonisch e.e.a. gecheckt bij de klantenservice en ze zeggen dat ik gewoon geluk gehad heb. Heb alleen geen mobiele tv erbij :*)

Verwijderd

Ik heb hem nu ook :D Alleen ik heb mijn simkaart nog niet. Hoe lang duurde het bij jullie dat deze kwam?
Kan ik ook geen wireless lan proberen zonder simkaart? Hij staat op offline modus en ik kan hem niet op een andere modus zetten. Dan zegt ie dat ik mijn simkaart moet plaatsen.

Oh en kan je het licht ook aanzetten zonder een filmpje te maken? Zo niet, is hier dan een programma voor? Of zou je dat zelf kunnen schrijven?

Ook zou het handig zijn als je kunt zien hoeveel % je accu nog vol is. Weet iemand waar je dit kunt vinden? Volgensmij kan het niet.

Verder top telefoon. Film en geluidskwaliteit is super! Het achterklepje kraakt niet bij mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 21:08 ]

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
Mijn berichtenicoontje blijft maar knipperen, ook al zijn er geen nieuwe berichten, iemand enig idee hoe ik ervoor zorg dat het alleen knippert als er een nieuw bericht is?

[ Voor 148% gewijzigd door NordicBlue op 18-09-2008 21:16 ]

Verwijderd

Bekijk hier het verschil tussen foto's die met de N96 en de 6220 zijn gemaakt, en zeg het zelf maar...
http://www.jaspp.net/2008/09/n96-pareri-personali/#more-2287

Verwijderd

NordicBlue schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:10:
Mijn berichtenicoontje blijft maar knipperen, ook al zijn er geen nieuwe berichten, iemand enig idee hoe ik ervoor zorg dat het alleen knippert als er een nieuw bericht is?
Hier heb ik ook last van. Heb je al een software-update gedaan?
Ik kan mijn software nl. niet updaten zonder sim-kaart :S

Verwijderd

Hallo, is er iemand bekend met de foutmelding "Oproep niet toegestaan, vaste nummers actief"
KPN weet van niets en Nokia egt dat hij geflasht moet worden, ik weet het niet, graag hulp

• NordicBlue
En mijn trilstand doet het ook niet, meer mensen met dit probleem?

Verwijderd

NordicBlue schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:10:
Dan moet je even je simberichten kopieeren naar je telefoon... (of verwijderen)
berichten > opties > sim berichten > markeren > alle markeren > en dan kopieren naar telefoon
(als ik me niet vergis.. want ik heb hem zelf nog niet)

• NordicBlue
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:51:
[...]

Dan moet je even je simberichten kopieeren naar je telefoon... (of verwijderen)
berichten > opties > sim berichten > markeren > alle markeren > en dan kopieren naar telefoon
(als ik me niet vergis.. want ik heb hem zelf nog niet)
:Y Thx.
Je moet alleen na het kopieren wel de berichten van je sim kaart afgooien ;)

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:10:
Hallo, is er iemand bekend met de foutmelding "Oproep niet toegestaan, vaste nummers actief"
KPN weet van niets en Nokia egt dat hij geflasht moet worden, ik weet het niet, graag hulp
Waarschijnlijk een bug.. heb je nu eenmaal met een telefoon die net op de markt is. Je kunt naar het Nokia Service Center gaan, of wachten tot een nieuwe firmware uitkomt en het probleem oplossen met de Nokia Firmware Upgrade Tool ;)

Of... wissel je telefoon om voor een nieuwe, dit lijkt me onder de garantie te vallen :+

[ Voor 16% gewijzigd door MitchellOnline op 18-09-2008 23:07 ]

Verwijderd

2coowl4you schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:04:
[...]

Waarschijnlijk een bug.. heb je nu eenmaal met een telefoon die net op de markt is. Je kunt naar het Nokia Service Center gaan, of wachten tot een nieuwe firmware uitkomt en het probleem oplossen met de Nokia Firmware Upgrade Tool ;)

Of... wissel je telefoon om voor een nieuwe, dit lijkt me onder de garantie te vallen :+
Ga zaterdag de boel laten flashen zoals ze bij nokia zeggen, neem aan dat dit hetzelfde is ?

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:38:
Bekijk hier het verschil tussen foto's die met de N96 en de 6220 zijn gemaakt, en zeg het zelf maar...
http://www.jaspp.net/2008/09/n96-pareri-personali/#more-2287
Ik vind het wisselend. De ene keer zijn de kleuren van de een mooier, meer detail in de ander... Jammer dat er geen 100% crop bij zit. Kun je nog beter vergelijken op scherpte, ruis en contrast.

Gadgets FTW!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:51

Stefan©

Toet toet

NordicBlue schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:40:
En mijn trilstand doet het ook niet, meer mensen met dit probleem?
Bedoel je met "trilstand" misschien het profiel "stil" ? Zo ja, dan moet je het profiel nog even aanpassen, en het trilsignaal inschakelen.

• NordicBlue
Stefan© schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:36:
[...]

Bedoel je met "trilstand" misschien het profiel "stil" ? Zo ja, dan moet je het profiel nog even aanpassen, en het trilsignaal inschakelen.
O+
Als ik jullie lieve tweakertjes toch niet had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
NordicBlue schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:43:
[...]

O+
En als ik jou niet had om het te vragen was ik het zelf vergeten. :)
De firmware is af en toe een beetje buggy... nou ben ik misschien een lastige gebruiker gezien ik dolgraag alle functies in een keer wou bekijken. :) Wat ook bloedirritant is, is dat als je een spelletje start bijv. en je drukt op t rode telefoontje (normaliter betekend dat 'afkappen') blijft ie gewun doorlopen op de achtergrond. Maar da's een kwestie van de boel netjes achter laten hehe.

Voor zij die 'm graag willen en binnenkort gaan bestellen; neem alle posts hier met een korrel zout en test het zelf uit want bijv. de vingerafdrukken vallen reuzen mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nogal problemen met het afspelen van filmpjes, had een filmpje opgenomen van 2 minuten, als ik dat nu probeer af te spelen duurt het lang voor hij hem laad en als die geladen is dan hapert hij, transformers hapert ook als ik hem afspeel. mobiel tv kijken gaat daarintegen wel goed.

Hoop echt dat ze rap met een andere fw komen die hem stukken sneller maakt, bewaar mijn n95 voorlopig maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th0mmie2009
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09-2021
NordicBlue schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:43:
[...]

O+
Ja ook al pas ik mijn profielstand aan en zet tril op "aan" gaat het toestel nog steeds niet trillen. Ik denk dat ik een defect toestel heb. Ga vanavond naar de winkel om het toestel om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben ook de trotse bezitter. Leuk speelgoed. Er zijn altijd wel dingen aan te merken. Als je hem open schijft dan is de ruimte voor je vinger om de bovenste toetsen te bedienen een beetje krap. Daarnaast heb ik problemen met het aan de gang krijgen van mn mobiele tv. Misschien iemand tips??? Hij geeft steeds foutmelding en aan dat ik contact moet opnemen met de service provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent het half blauwe circeltje in het menu? Als ik bijv. een nummer heb afgespeelt en ik zet hem op stop, dan komt er een icoontje bij muziek als ik terug naar het menu ga. Wat betekent dit?
En hebben jullie allemaal de simkaart en de telefoon in 1x binnengekregen? Ik hoor hier nl. niemand zeggen dat ze nog op hun simkaart moeten wachten...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:52:
Wat betekent het half blauwe circeltje in het menu? Als ik bijv. een nummer heb afgespeelt en ik zet hem op stop, dan komt er een icoontje bij muziek als ik terug naar het menu ga. Wat betekent dit?
En hebben jullie allemaal de simkaart en de telefoon in 1x binnengekregen? Ik hoor hier nl. niemand zeggen dat ze nog op hun simkaart moeten wachten...
dat betekend dat de applicatie nog op de achtergrond draaid. Menutoets ingedrukt houden en vervolgens loslaten, komt er links in beeld te staan welke apps je nog draaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mobiele tv kijk zie ik rechts onderin een blauwe i knipperen.
Iemand een idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:02:
Daarnaast heb ik problemen met het aan de gang krijgen van mn mobiele tv. Misschien iemand tips??? Hij geeft steeds foutmelding en aan dat ik contact moet opnemen met de service provider.
Ik zeg niets... maar je hebt zelf het antwoord al gegeven. :)

[ Voor 21% gewijzigd door djpdjpnl op 19-09-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kopieer ik mijn contacten vanuit een SonyEricsson telefoon?
Bij Instrumente - hulpprogramma's - overdracht doet hij het niet, omdat het alleen met nokia's werkt
Als ik vanuit mijn SE contactgegevens verzend via bluetooth, krijg ik een bericht en als ik dat open, staat alleen het eerste nummer uit mijn lijst er.
Ik heb de contacten op de simkaart staan maar ik kan nergens een functie vinden van contacten van sim naar telefoon kopieeren.
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic