euh mijn probleem staat niet in de handleiding. zelfs 1200 van kpn kon me nog niet verder helpen omdat ze nog geen info over de n96 hebbendjpdjpnl schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:20:
wij mannen moeten eens leren lezen want de meeste vragen over MobielTV kunnen d.m.v. de handleiding verholpen worden.
Verwijderd
De bouwkwaliteit van de n95 is imho niet slecht te noemen hoor, hoogstens 'wat minder'. Ik heb er iig totaal geen problemen mee.Thierry schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:29:
[...]
Helaas is mijn budget er niet naar om een 2e hands telefoon te kopen, dus zal ik toch voor een abonnement moeten gaan. Maar de bouwkwaliteit van de N95 is slecht? Geldt dit ook voor de N95 8GB?
Verwijderd
Ben zeer te spreken over de mobile tv.
Maar op de samsung kun je 2kanalen te gelijk bekijken.
Op de Nokia zie ik deze optie nergens. Of kijk ik er over heen.
Wel jammer dat je zwarte balken ziet. Maar opzich geen probleem
Zover ik weet is de Samsung de enige die dat momenteel support. Logisch dus dat je dit niet terug vindt.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:50:
Ben zeer te spreken over de mobile tv.
Wat ik me afvroeg. Zit er een makkelijke functie op om anoniem te bellen? In de SE T610 kon je als je het nummer in getypt had via opties namelijk anoniem bellen. Zo af en toe wel handig.
Verwijderd
logisch, de nokia is amper uit, dus we weten niet of daar ook nog slechte verhalen over komen...Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:51:
Ben zeer blij met de Nokia N96.
gps heeft een zeer snelle fix.
Na lang nagedacht te hebben en zitten twijfelen tussen de N96 en de samsung i900 ben k voor de nokia gegaan. Geen moment spijt. Over de samsung hoorde je alleen maar slechte verhalen over de gps, beeldresolutie enz.
damn....
ik krijg de n96 en heb nu de HTC touch cruise.
welke moet ik gaan gebruiken...
moeilijk, moeilijk.
ga sowieso niet van abbo veranderen. Dus het wordt een t-mobile abbo zonder tv, met met onbeperkt internet.
ik krijg de n96 en heb nu de HTC touch cruise.
welke moet ik gaan gebruiken...
moeilijk, moeilijk.
ga sowieso niet van abbo veranderen. Dus het wordt een t-mobile abbo zonder tv, met met onbeperkt internet.
Huub Huub Barbatruc!
Design is natuurlijk persoonlijk, ik vind de N96 niet mooier dan de N95, zonder de mogelijkheid tot het gebruik van DVB-H zou ik dan ook voor de N95 kiezen en heb dit ook daadwerkelijk gedaan.Thierry schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:39:
Waar zouden jullie voor kiezen als je niet gebruik zou maken van DVB-H en niet naar het design kijkt?
Zelf heb ik hem los gekocht, maar ook bij een abo is hij voordeliger, want meestal gratis bij een goedkoper abo.
Je hebt dan voor minder geld een stabieler toestel, want de kinderziektes zijn inmiddels wel verholpen.
Natuurlijk heb je dan niet het "allernieuwste toestel" maar over een maand is weer een andere telefoon het nieuwste van het nieuwste, dan kun je aan de gang blijven.
En, zoals je zelf al zei, vergeleken met je N73 is ook de "oude" N95 een grote vooruitgang
Lees al hier en daar over wat ruis bij het filmen maar kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit van de 5 megapixel camera van de N96 is bij het maken van foto's binnenhuis ?? Zijn deze goed of worden ze heel korrelig ? (oude N72 van mijn vriendin maakt buiten namelijk perfecte foto's maar binnen is het drama)
Hmm, ik had dat eerst ook ja, maar de spelling tussen de behuizing en de achtercover blijft... Heel irritant vooral bij het gebruik van de mediatoetsen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 16:43:
[...]
had ik eerst ook, maar na stevig drukken op de hoekpunten kwam er een klik en vanaf dat moment geen gekraak meer: achterkant zit muurvast
Wat is de softwareversie van de toestellen die nu worden uitgeleverd?
Het toestel dat ik even mocht testen had 10.054 en daarin zaten nog wel wat verbeterpuntjes.
Het toestel dat ik even mocht testen had 10.054 en daarin zaten nog wel wat verbeterpuntjes.
Verwijderd
blijft inderdaad, lijkt wel een nokia probleem (zie N95 forum).Upbeat schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:15:
[...]
Hmm, ik had dat eerst ook ja, maar de spelling tussen de behuizing en de achtercover blijft... Heel irritant vooral bij het gebruik van de mediatoetsen.
Ben benieuwd naar de foto's.
Kan iemand eens paar foto's schieten en online zetten.
Alvast bedankt.
Kan iemand eens paar foto's schieten en online zetten.
Alvast bedankt.
Ik ga toch proberen mee terug te gaan bij PF. Kijken of ze ze nog op voorraad hebben en of die minder speling hebben.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:10:
[...]
blijft inderdaad, lijkt wel een nokia probleem (zie N95 forum).
Edit: Heeft iemand de meegeleverde afstandsbediening van de headset werkend gekregen? De mediatoetsen werken totaal niet bij mij tijdens het afspelen van muziek

[ Voor 21% gewijzigd door Upbeat op 14-09-2008 14:13 ]
Wanneer is het toestel bij T-Mobile te verkrijgen? Op de website is alleen een interesse formulier in te vullen? Ik heb nu een T-Mobile abbonement. Of moet ik overstappen naar KPN en kan dat dan met nummerbehoud?
#31# voor het telefoonnummer zetten. Dan bel je ook anoniemdjpdjpnl schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:02:
[...]
Wat ik me afvroeg. Zit er een makkelijke functie op om anoniem te bellen? In de SE T610 kon je als je het nummer in getypt had via opties namelijk anoniem bellen. Zo af en toe wel handig.Ook ben ik erg benieuwd of het mogelijk is om al bellend een gesprek op te nemen. Voor m'n werk moet ik regelmatig telefonische interviews afnemen en dan is dit wel heel erg handig. Of is álle S60 3rd edition software compatible met de N96?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Tja ik vind de bouwkwaliteit over het algemeen van met name de N-serie van Nokia gewoon zeer matig als je het met andere merken vergelijkt, ook met de N96 is er dus blijkbaar weer niks verbeterd zo te horen.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:10:
[...]
blijft inderdaad, lijkt wel een nokia probleem (zie N95 forum).
En de software is ook altijd nog een samenraapsel van losse tools - niet echt noob-friendly te noemen. By the way, zit er nog steeds een irritante vertraging bij het openen van je contactlist met 50+ vermeldingen of is die paar seconden super irritante vertraging eindelijk gefixed?StrayDog schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:32:
[...]
Tja ik vind de bouwkwaliteit over het algemeen van met name de N-serie van Nokia gewoon zeer matig als je het met andere merken vergelijkt, ook met de N96 is er dus blijkbaar weer niks verbeterd zo te horen.
Ik heb de N95 maar had gehoopt dat de N96 een grote vooruitgang zou zijn, helaas weinig veranderd. De N95 is het enige toestel waar ik ooit een klaagtrauma aan heb overgehouden. Voor mij voorlopig geen Nokia's meer. Nog nooit heb ik geklaagd over toestellen, behalve deze: van een te snel crashende browser, tot slechte accucapaciteit, tot spelling in de slider, tot trage navigatie door de menu's (het meeste is nu dan uiteindelijk pas na 1 jaar gefixed).
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 18:53 ]
Verwijderd
ik heb ook nog een E71 en daar kunnen veel fabrikanten een voorbeeld aan nemen: superdegelijkStrayDog schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:32:
[...]
Tja ik vind de bouwkwaliteit over het algemeen van met name de N-serie van Nokia gewoon zeer matig als je het met andere merken vergelijkt, ook met de N96 is er dus blijkbaar weer niks verbeterd zo te horen.
Ik kan dus ook nog geen tv kijken. Foutmelding 1252 als ik me wil abboneren. Jammer
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat KPN het toestel 2 weken exclusief heeft en dat hij daarna ook naar andere aanbieders kan/magwvkreg schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:16:
Wanneer is het toestel bij T-Mobile te verkrijgen? Op de website is alleen een interesse formulier in te vullen? Ik heb nu een T-Mobile abbonement. Of moet ik overstappen naar KPN en kan dat dan met nummerbehoud?
Verwijderd
Die had k ook eerst gekregen, maar na een telefoontje van nog geen 5min kon k me aanmelden voor Mobiele tv. Gewoon via 1200Fikkie007 schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:31:
Ik kan dus ook nog geen tv kijken. Foutmelding 1252 als ik me wil abboneren. Jammer
Volgens persberichten en de Primafoon heeft KPN 4 weken exclusief ingekocht. [[voorbeeldje van persbericht]]NordicBlue schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:53:
[...]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat KPN het toestel 2 weken exclusief heeft en dat hij daarna ook naar andere aanbieders kan/mag
Verwijderd
Misschien een hele domme vraag, maar als je het toestel los koopt moet je dan een apart abonnement nemen om TV te kijken of kan je ook TV kijken zonder abbonement?
Inderdaad een stomme vraag.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:23:
Misschien een hele domme vraag, maar als je het toestel los koopt moet je dan een apart abonnement nemen om TV te kijken of kan je ook TV kijken zonder abbonement?
Verwijderd
En is dat een apart abonnement dan Hi Eindeloos Online?djpdjpnl schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:26:
[...]
Inderdaad een stomme vraag.Uiteraard moet er dan een abonnement (met 1 'b') aangeschaft worden. Er is momenteel nog niks gratis te verkrijgen in ons geweldige Nederland.
Een abonnement voor TV is alleen bij KPN te verkrijgen onder de naam 'MobielTV' voor €9,95 per maand of gratis 24mnd bij aanschaf van het toestel met abonnement. Hi Eindeloos Online of KPN Surf & Mail Totaal is alleen het internet, dat is wat anders dan televisie.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:29:
[...]
En is dat een apart abonnement dan Hi Eindeloos Online?
Verwijderd
Ok. Weet je toevallig ook nog of hij vanaf morgen al ergens los te koop is, of is hij alleen icm een KPN abonnement te koop?djpdjpnl schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:33:
[...]
Een abonnement voor TV is alleen bij KPN te verkrijgen onder de naam 'MobielTV' voor €9,95 per maand of gratis 24mnd bij aanschaf van het toestel met abonnement. Hi Eindeloos Online of KPN Surf & Mail Totaal is alleen het internet, dat is wat anders dan televisie.
Alleen KPN en partners hebben nu de mogelijkheid om 'm te verkopen. Denk aan de Primafoon, KPN.com en de T for Telecom. Er zijn nog een aantal andere shops die 'm verkopen maar ik ken ze niet allemaal uit m'n hoofd. Over 4 weken mogen andere providers 'm ook verkopen. Hi heeft nu ook de mogelijkheid om 'm te verkopen maar heeft dus géén TV! Alleen KPN biedt dit momenteel aan en er gaan geruchten dat anderen bezig zijn met het netwerk en dat zal ook vast wel maar een duidelijk zicht op wanneer is er niet. Doe je het voor de TV dan ben je gebonden aan KPN (dus niet Hi). Los krijg je 'm vast ook wel mee maar dan betaal je wel de hoofdprijs (lees: een euro of 700 of 800). Nokia heeft 'm zelf online staan voor €799,-.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:35:
[...]
Ok. Weet je toevallig ook nog of hij vanaf morgen al ergens los te koop is, of is hij alleen icm een KPN abonnement te koop?
Eigenlijk is dit topic niet bedoelt voor telecom posts... dit mag voorlopig nog niet op Tweakers. Als je antwoorden op een aantal telecom vragen wilt kun je het topic terug lezen want al je vragen van zojuist staan er al meermaals in.
Mijn vraagje: Zit Comedy Central nou bij MobielTV of niet? Volgens KPN en CC zelf niet maar The Phonehouse heeft het op haar website over dat Nick Toons 's avonds Comedy Central uitzend (zoals op de normale tv met Nickelodeon is). Klopt dit? CC is echt een ontzettend gave zender en als ik die met m'n N96 kan ontvangen dan ben ik een van de gelukkigste mensen op aarde!
[ Voor 35% gewijzigd door djpdjpnl op 15-09-2008 00:35 ]
Ik heb net ff voor je gekeken maar 's avonds is het ook gewoon Nick Toons. Comedy Central zit er dus niet bij.. Voor de rest vind ik het een geweldige telefoondjpdjpnl schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:41:
[...]
Mijn vraagje: Zit Comedy Central nou bij MobielTV of niet? Volgens KPN en CC zelf niet maar The Phonehouse heeft het op haar website over dat Nick Toons 's avonds Comedy Central uitzend (zoals op de normale tv met Nickelodeon is). Klopt dit? CC is echt een ontzettend gave zender en als ik die met m'n N96 kan ontvangen dan ben ik een van de gelukkigste mensen op aarde!Linkje naar pagina van TPH en wie goed kijkt ziet abonnementen met dubbel b staan >_<
Psn: Rvdt86
Da's wel jammer maar ik had het niet anders verwacht. Ik heb Comedy Central gemailed en zij 'kunnen er nog niets over loslaten'. Die zullen wel bij t eerste extended entertainment pakket komen.Rvdt86 schreef op maandag 15 september 2008 @ 01:20:
[...]
Ik heb net ff voor je gekeken maar 's avonds is het ook gewoon Nick Toons. Comedy Central zit er dus niet bij.. Voor de rest vind ik het een geweldige telefoon
Verwijderd
Ik heb het toestel ook sinds vrijdag, helemaal geweldig, wel 2 probleempjes.
Als ik N-gage op wil starten krijg ik de melding Station Nieuw Station niet beschikbaar (systeemfout!) iemand dit al eerder gezien?
Als ik spraakpakketten wil downloaden (aangezien er alleen engels op staat) krijg ik de foutmelding: Er is een fout oopgetreden tijdens het bladeren!
Iemand een idee?
p.s. Waar kan je bij dit toestel de sofwareversie vinden?
Als ik N-gage op wil starten krijg ik de melding Station Nieuw Station niet beschikbaar (systeemfout!) iemand dit al eerder gezien?
Als ik spraakpakketten wil downloaden (aangezien er alleen engels op staat) krijg ik de foutmelding: Er is een fout oopgetreden tijdens het bladeren!
Iemand een idee?
Kijk eens op de supportpagina van de N96Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 08:27:
Ik heb het toestel ook sinds vrijdag, helemaal geweldig, wel 2 probleempjes.
Iemand een idee?
http://europe.nokia.com/A41189817
Als je het daar niet vind denk ik dat je nog even aan het wachten komt tot Nokia voor de N96 een uigebreidere support heeft
Of installeer de Nokia PC Suite, hier zit een upgrade tool in... Misschien dat je het hiermee kunt oplossen
[ Voor 6% gewijzigd door MitchellOnline op 15-09-2008 08:44 ]
Verwijderd
Heb sinds zaterdag eindelijk de N96 in huis; prachtig toestel!! Installeren van Mobiel TV en Internet gingen perfect en kon na 10 minuten kijken en surfen!!
De game Tetris kunnen wij als N96 bezitters upgraden met een code; Ik krijg hier steeds een foutmelding!!! Wie heeft er ook last van??
Ook gaat het lampje rond de "cursortoets" steeds even aan; en dat blijft zich steeds herhalen........... iemand die weet of dit zo hoort????
Verder een super gaaf toestel!!
De game Tetris kunnen wij als N96 bezitters upgraden met een code; Ik krijg hier steeds een foutmelding!!! Wie heeft er ook last van??
Ook gaat het lampje rond de "cursortoets" steeds even aan; en dat blijft zich steeds herhalen........... iemand die weet of dit zo hoort????
Verwijderd
Toch even een vraagje mbt abonnementen (sorry hiervoor): heeft er iemand een 1 jarig contract weten af te sluiten met Mobiel TV (die dus nu al actief is)? Bij de Primafoon werd verteld dat dit niet mogelijk was, vandaar dat ik een 2 jarig abonnement afgesloten heb. Mocht er toch iemand zijn die een 1 jarig abonnement met Mobiel TV heeft afgesloten, post het dan even. Dan kan ik mijn abonnement terug laten zetten naar 1 jaar (binnen 8 dagen).
Vrijdag gekocht, alleen hij liep na 1 keer aanzetten vast. Zaterdagmorgen terug gegaan naar de Primafoon en een nieuwe meegekregen. Deze werkt helemaal super. Vooral een erg mooi scherm (met Mobiel TV en Transformers ziet er ook echt gaaf uit!) en goed geluid. Ook GPS met Nokia Maps werkt erg snel!
Ik ben in ieder geval tevreden!
Vrijdag gekocht, alleen hij liep na 1 keer aanzetten vast. Zaterdagmorgen terug gegaan naar de Primafoon en een nieuwe meegekregen. Deze werkt helemaal super. Vooral een erg mooi scherm (met Mobiel TV en Transformers ziet er ook echt gaaf uit!) en goed geluid. Ook GPS met Nokia Maps werkt erg snel!
Dat lampje geeft denk ik aan dat het toestel zich in stand-by modus bevind. Raar trouwens dat je dat niet uit kan zetten, alleen maar kan uitstellen tot 90 seconden.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:47:
Verwijderd
Ik heb sinds Zaterdag mijn N96 en moet zeggen dat ik er super tevreden mee ben.
Echter vraag ik mij af hoeveel groene balkjes jullie krijgen bij het navigeren ?
Als ik naar sateliet-status ga vind mijn telefoon nieteens zoveel satellieten, maar ik kan wel gewoon navigeren. Beetje vreemd. Ik was trouwens verbaasd over de snelheid waarmee de N96 een nieuwe route vind indien er verkeerd gereden word.
Hoe zit het met jullie ontvangst van satellieten? Krijgen jullie binnenshuis ook een fix?
Ten slotte nog een vraag over de accu, is er een mogelijkheid ergens in het menu om precies te zien hoeveel (bijvoorbeeld %) accu er nog over is buiten de streepjes rechts boven in het scherm natuurlijk.
Alvast bedankt
Echter vraag ik mij af hoeveel groene balkjes jullie krijgen bij het navigeren ?
Als ik naar sateliet-status ga vind mijn telefoon nieteens zoveel satellieten, maar ik kan wel gewoon navigeren. Beetje vreemd. Ik was trouwens verbaasd over de snelheid waarmee de N96 een nieuwe route vind indien er verkeerd gereden word.
Hoe zit het met jullie ontvangst van satellieten? Krijgen jullie binnenshuis ook een fix?
Ten slotte nog een vraag over de accu, is er een mogelijkheid ergens in het menu om precies te zien hoeveel (bijvoorbeeld %) accu er nog over is buiten de streepjes rechts boven in het scherm natuurlijk.
Alvast bedankt
Verwijderd
Ik heb een 1 jarig contract met mobiel tv. Op mijn contract staat dat ik 1 jaar gratis tv krijg.
Raar dat het bij jou niet kon
Raar dat het bij jou niet kon
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:27:
Toch even een vraagje mbt abonnementen (sorry hiervoor): heeft er iemand een 1 jarig contract weten af te sluiten met Mobiel TV (die dus nu al actief is)? Bij de Primafoon werd verteld dat dit niet mogelijk was, vandaar dat ik een 2 jarig abonnement afgesloten heb. Mocht er toch iemand zijn die een 1 jarig abonnement met Mobiel TV heeft afgesloten, post het dan even. Dan kan ik mijn abonnement terug laten zetten naar 1 jaar (binnen 8 dagen).
Verwijderd
Ik heb eerst via pc suite een backup gedaan, daarna een harde reset, alles weer terug gezet en het werkt weer perfect.2coowl4you schreef op maandag 15 september 2008 @ 08:41:
[...]
Kijk eens op de supportpagina van de N96
http://europe.nokia.com/A41189817
Als je het daar niet vind denk ik dat je nog even aan het wachten komt tot Nokia voor de N96 een uigebreidere support heeft
Of installeer de Nokia PC Suite, hier zit een upgrade tool in... Misschien dat je het hiermee kunt oplossen
Thanx voor de info!
Ik heb zelf de N78, maar aangezien deze het zelfde besturingssysteem heeft als de N96 ga ik ervan uit dat wat ik nu zeg ook opgaat voor de N96: Je kunt hem wel uitzetten, wat jullie bedoelen is als ik het goed begrijp, Breathing: Lees deze post evenUpbeat schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:28:
[...]
Dat lampje geeft denk ik aan dat het toestel zich in stand-by modus bevind. Raar trouwens dat je dat niet uit kan zetten, alleen maar kan uitstellen tot 90 seconden.
[ Voor 4% gewijzigd door boaty op 15-09-2008 12:05 ]
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Verwijderd
Is er al iemand door telefoons.nl gebeld?
Lees de topicwaarschuwing aub nog eens door.
Lees de topicwaarschuwing aub nog eens door.
[ Voor 40% gewijzigd door pven op 15-09-2008 12:27 ]
Verwijderd
Dat is raar, dan ga ik er deze week ook mee terug naar de Primafoon. Zou je me wat details kunnen geven over jouw contract: waar heb je hem gekocht en werkt Mobiel TV ook al bij jou?Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:42:
Ik heb een 1 jarig contract met mobiel tv. Op mijn contract staat dat ik 1 jaar gratis tv krijg.
Raar dat het bij jou niet kon![]()
[...]
Verwijderd
Kom net bij Phonehouse vandaan. Hij wordt nog niet los zonder abonnement verkocht. Weet iemand of hij ergens los te koop is?
Lees de modbreaks eens of lees het topic terug. Waarom gaat iedereen hier nu nog door op abo's, gaat even andere topics lockjes bezorgen!!Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:21:
Kom net bij Phonehouse vandaan. Hij wordt nog niet los zonder abonnement verkocht. Weet iemand of hij ergens los te koop is?
Verwijderd
ik weet het antwoord maar mag ik hier niet zeggen (weet ook niet waar wel)Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:21:
Je kunt de betreffende persoon een DM of een email sturenVerwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:50:
[...]
ik weet het antwoord maar mag ik hier niet zeggen (weet ook niet waar wel)
Verwijderd
Ik heb ook een 1jarige contract afgesloten met een N96. Deden ze helemaal niet moeilijk over!Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:12:
[...]
Dat is raar, dan ga ik er deze week ook mee terug naar de Primafoon. Zou je me wat details kunnen geven over jouw contract: waar heb je hem gekocht en werkt Mobiel TV ook al bij jou?
Heb zelf kpn flex 45 + Mail&Surf(6maanden 2,5) + Mobiel TV(gratis) + Verzekering
ff gebeld naar 1200 en de Mobiel TV werd meteen geactiveerd.
Verwijderd
Bij mij deden ze het eerst ook niet, maar nu wel.Upbeat schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:10:
[...]
Ik ga toch proberen mee terug te gaan bij PF. Kijken of ze ze nog op voorraad hebben en of die minder speling hebben.
Edit: Heeft iemand de meegeleverde afstandsbediening van de headset werkend gekregen? De mediatoetsen werken totaal niet bij mij tijdens het afspelen van muziek
Als je de stekker erin doet kun je kiezen uit 4opties. gewoon een andere genomen.
stekker eruit gehaald. Weer erin, Mobiel TV gekeken daar deden ze het wel, daarna meteen muziek geluisterd en ook daar doen ze het weer...
Ja, ze doen het alweer, ik had over het hoofd gezien dat er een vergrendeling op zit...Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:53:
[...]
Bij mij deden ze het eerst ook niet, maar nu wel.
Als je de stekker erin doet kun je kiezen uit 4opties. gewoon een andere genomen.
stekker eruit gehaald. Weer erin, Mobiel TV gekeken daar deden ze het wel, daarna meteen muziek geluisterd en ook daar doen ze het weer...

Hier zijn vast wel mensen die wat boeiende applicaties/toepassingen weten voor op de n96?! Heb net de NOS mobiel gedownload en dit is erg handig. Kijken waar de files zijn enzo.
er staat dat transformers is voorgeinstalleerd, maar kan het nergens vinden?
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Staat onder de video's, 1 trailer en 2x de film zelf (nederlands ondertiteld en frans), gelijk die franse eraf gegooid, scheelt weer 650 mb. (alsof we niet genoeg hebben aan die 16gigDNA_Saint schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:58:
er staat dat transformers is voorgeinstalleerd, maar kan het nergens vinden?

nope, heb niet op telefoon.
zie wel andere korte video's zoals:
welcome to nokia, surfing, skiing, ninja, snake.
zie wel andere korte video's zoals:
welcome to nokia, surfing, skiing, ninja, snake.
Huub Huub Barbatruc!
Heeft iemand zin om een kort reviewtje (liefst met foto's
) hier neer te gooien?
Ik ben erg benieuwd naar de snelheid, het gebruik, de batterijduur en de camerakwaliteit.
Ik ben erg benieuwd naar de snelheid, het gebruik, de batterijduur en de camerakwaliteit.
NOSIG
Verwijderd
Natuurlijk wil ik dat. Als je even je e-mail adres achter laat of verteld hoe ik je een bericht kan sturen. Ik ben hier net nieuw en weet niet precies hoe het werkt.
Zit nog steeds met de vraag of je ergens kan zien hoeveel % er nog in de accu zit ipv die streepjes. Mijn telefoon bleef de hele dag vol, en liep binnen een paar uur van vol naar helemaal leeg en viel toen uit.
Zit nog steeds met de vraag of je ergens kan zien hoeveel % er nog in de accu zit ipv die streepjes. Mijn telefoon bleef de hele dag vol, en liep binnen een paar uur van vol naar helemaal leeg en viel toen uit.
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:12:
[...]
Dat is raar, dan ga ik er deze week ook mee terug naar de Primafoon. Zou je me wat details kunnen geven over jouw contract: waar heb je hem gekocht en werkt Mobiel TV ook al bij jou?
Ligt er natuurlijk aan wat je er mee doet he.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:48:

Nog een vraagje voor de N96 bezitters:
Kun je de radio afspelen over de speaker, en moet hiervoor de headset aangesloten zijn of zit de ontvanger in het toestel ipv de headset?
Kun je de radio afspelen over de speaker, en moet hiervoor de headset aangesloten zijn of zit de ontvanger in het toestel ipv de headset?
Verwijderd
Om de fm-radio te kunnen gebruiken moet je een (deel van de) hoofdtelefoon aansluiten, die wordt als antenne gebruikt. Je kan het geluid dan wel over de speakers afspelen. Voor internet radio hoef je niets aan te sluiten (logisch).
Verwijderd
Heb de nokia ook binnen!
Alleen wil ik de timeout verlichting aanpassen dan, als ik dat doe zegt hij:
kan instelling niet wijzigen. energiespaarstand actief.
Waar kan ik die energiespaarstand uit zetten? kan het ook niet vinden in het boekje...
(zal wel een hele domme vraag zijn)
Waar kan ik die energiespaarstand uit zetten? kan het ook niet vinden in het boekje...
Verwijderd
N-gage geeft bij mij dezelfde melding, ben er nog niet uit hoe dit komt.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 08:27:
Spraakpaketten moet je via de pc downloaden en dan via usb overzetten naar je N96 http://europe.nokia.com/A4286225
WidSets.com zoek je denk ik.Fikkie007 schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:42:
Hier zijn vast wel mensen die wat boeiende applicaties/toepassingen weten voor op de n96?! Heb net de NOS mobiel gedownload en dit is erg handig. Kijken waar de files zijn enzo.
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:30:
Heb de nokia ook binnen!
Op aan/uit knop drukken. Onderaan lijstje > energiespaarstand inschakelen/uitschakelen.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:36:
[...]
N-gage geeft bij mij dezelfde melding, ben er nog niet uit hoe dit komt.
Spraakpaketten moet je via de pc downloaden en dan via usb overzetten naar je N96 http://europe.nokia.com/A4286225
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Elke keer als ik 'm aansluit op m'n computer via de USB kabel probeert de telefoon elke keer eerst verbinding te maken met internet (verschillende opties). Na ongeveer 10 x te annuleren krijg ik pas de optie om verbinding met de computer via USB te maken (bijv. massa opslag of pc suite).
Heeft iedereen hier last van?
Overigens laadt hij niet op via de USB kabel.
Heeft iedereen hier last van?
Da's wel erg jammer. De website van Nokia zegt dit over de CA-101;Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:37:
Nokia Datakabel CA-101 - Supersnelle gegevensoverdracht
Deze microUSB-kabel staat garant voor High-Speed USB 2.0-gegevensoverdrachtsnelheden. Met de kabel kun je tegelijkertijd je toestel laden via de USB-poort van je laptop of computer.
Wat ook leuk is is dat de nokia niet in de lijst met ondersteunde telefoons staat bij dat kabeltje
De beschikbaarheid van sommige producten, diensten en opties verschilt van land tot land. Vraag advies aan de Nokia verdeler in je buurt. Deze bepalingen kunnen zonder voorafgaandelijk bericht gewijzigd worden.djpdjpnl schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:40:
[...]
Da's wel erg jammer. De website van Nokia zegt dit over de CA-101;
[...]
Lol, inderdaad ja maar... om nou zo'n optie eruit te halen?herculesds schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:43:
[...]
De beschikbaarheid van sommige producten, diensten en opties verschilt van land tot land. Vraag advies aan de Nokia verdeler in je buurt. Deze bepalingen kunnen zonder voorafgaandelijk bericht gewijzigd worden.
De CA-100 is wel een echte usb-charger... moet maar weer eens gaan shoppen dus.
Edit; via Nokia.nl en andere officiële shops een euro of 20, via Marktplaats e.d. een euro of 6.
[ Voor 16% gewijzigd door djpdjpnl op 15-09-2008 21:51 ]
Vind het ook zeer vaag. Heel apart!djpdjpnl schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:46:
[...]
Lol, inderdaad ja maar... om nou zo'n optie eruit te halen?
De CA-100 is wel een echte usb-charger... moet maar weer eens gaan shoppen dus.
ja, ik ga morgen ff naar nokia shop met aantal vragen.
post je vragen maar en ik ga het vragen.
(vind de usb aansluiting sowieso klote ding. Waarom geen mini usb zoals de HTC's?)
Vind trouwens de "review"/kanttekening op 1e pagina beetje raar.
TS had nog geen N96, maar kon al wel zeggen dat het niet tegen de iPhone op kon?
Ik heb beide in mijn handen nu. Maar vind N96 toch stuk handiger.
Vooral met een pc/mac. Veel en veel beter dan de iPhone. Met de N96 kan je tenminste elke pc/mac gebruiken die je wilt om muziek/foto's etc erop te zetten.
Ik heb trouwens op de telefoon dat de knopjes op het front gedeelte matig wit zijn.
bedoeld dus bijvoorbeeld dat de 2 witte knopjes waarmee je dingen selecteert of annuleert, half wit zijn.
lijkt net alsof er onder het knopje een led half erop schijnt. helft is donkerwit helft is felwit.
post je vragen maar en ik ga het vragen.
(vind de usb aansluiting sowieso klote ding. Waarom geen mini usb zoals de HTC's?)
Vind trouwens de "review"/kanttekening op 1e pagina beetje raar.
TS had nog geen N96, maar kon al wel zeggen dat het niet tegen de iPhone op kon?
Ik heb beide in mijn handen nu. Maar vind N96 toch stuk handiger.
Vooral met een pc/mac. Veel en veel beter dan de iPhone. Met de N96 kan je tenminste elke pc/mac gebruiken die je wilt om muziek/foto's etc erop te zetten.
Ik heb trouwens op de telefoon dat de knopjes op het front gedeelte matig wit zijn.
bedoeld dus bijvoorbeeld dat de 2 witte knopjes waarmee je dingen selecteert of annuleert, half wit zijn.
lijkt net alsof er onder het knopje een led half erop schijnt. helft is donkerwit helft is felwit.
[ Voor 70% gewijzigd door DNA_Saint op 15-09-2008 22:15 ]
Huub Huub Barbatruc!
wat ik wel een groot nadeel vind is dat het geen divx/xvid ondersteund.
nu moet ik alles converten naar mp4, voor een slechter beeldkwaliteit, maar wel groter qua formaat.
nu moet ik alles converten naar mp4, voor een slechter beeldkwaliteit, maar wel groter qua formaat.
Huub Huub Barbatruc!
Je kan ook gewoon Divx Player installeren voor S60v3DNA_Saint schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:22:
wat ik wel een groot nadeel vind is dat het geen divx/xvid ondersteund.
Verwijderd
Heey iemand al ervaring met tomtom op de N96.
ik kan via de tomtom site niet wijs worden of dat het nu compitabel is met de n96.
ik ben `n leek op het gebied van gps op `n telefoon.
nokia maps werk ook wel fijn maar mij voorkeur gaat toch naar de tomtom software omdat die gebruiksvriendelijker is om in de auto te bedienen
ik kan via de tomtom site niet wijs worden of dat het nu compitabel is met de n96.
nokia maps werk ook wel fijn maar mij voorkeur gaat toch naar de tomtom software omdat die gebruiksvriendelijker is om in de auto te bedienen
deze?Upbeat schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:25:
[...]
Je kan ook gewoon Divx Player installeren voor S60v3
http://mosh.nokia.com/con...8E86311ABE040050AEE040A26
[ Voor 19% gewijzigd door DNA_Saint op 15-09-2008 23:58 ]
Huub Huub Barbatruc!
Mobile9.com heeft ook een DIVX player. Uiteraard for free.
[ Voor 0% gewijzigd door djpdjpnl op 16-09-2008 00:03 . Reden: Hekje vergeten :) ]
waarom zegt ie bij bijna alle softwares die ik wil installeren dat de certificaat is verlopen?
te oude software dus?
trouwens, aan divx player heb ik eigenlijk niet veel.
heb xvid nodig
te oude software dus?
heb xvid nodig
[ Voor 24% gewijzigd door DNA_Saint op 16-09-2008 00:26 ]
Huub Huub Barbatruc!
PowerMovie S60 3rd Edition van mijn grote vriend.DNA_Saint schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:24:
heb xvid nodig
Geen idee of het werkt, kan het nog niet testen... nóg niet!
heb net xvid geconvert met de nokia video manager, maar dat werkt dus op een of andere manier niet op de mobiel.
krijg alleen geluid.
mp4 gedownload via de bekende wegen. Daar doet de film het wel.
PowerMovie werkt bij mij niet.
divx player werkt wel.
krijg alleen geluid.
mp4 gedownload via de bekende wegen. Daar doet de film het wel.
PowerMovie werkt bij mij niet.
divx player werkt wel.
Huub Huub Barbatruc!
Volgens mij moet je dan de tijd van je mobieltje ff terug zetten, al zeker weten doe ik het niet....DNA_Saint schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:24:
waarom zegt ie bij bijna alle softwares die ik wil installeren dat de certificaat is verlopen?
te oude software dus?
heb xvid nodig
Beter probeer je eens Syngic uit, of de nieuwe Route66Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:34:
Heey iemand al ervaring met tomtom op de N96.
omdat TomTom officeel geen nieuwe updates uit heeft gebracht moet je met een omweg sowieso je Tomtom gebruiken. Daarbij is het de oude TomTom 6, dus oude kaarten, geen updates, etc etc.
Syngic is voor mijn N95 (ja oud beestje) nu de navigatie die ik gebruik, werkt ook prima en is bijna net zo helder als TomTom.
Tha
Zow, die van mij is onderweg, de mensen bij een grote aanbieder beginnend met een K zeiden dat ze gek werden van alle mensen die belden voor het toestel
[ Voor 3% gewijzigd door NordicBlue op 16-09-2008 10:21 ]
Verwijderd
Ik heb ff twee vraagjes: Hoe gaat de toetsenvergrendeling aan als de telefoon is ingeklapt, en hij wil bij mij de cataloguslijst bij downloads niet doen. Er komt te staan dat er iets mis is gegaan bij het bladeren...
Verwijderd
Laat maar heb het al...Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:39:
Ik heb ff twee vraagjes: Hoe gaat de toetsenvergrendeling aan als de telefoon is ingeklapt, en hij wil bij mij de cataloguslijst bij downloads niet doen. Er komt te staan dat er iets mis is gegaan bij het bladeren...
Verwijderd
Toetsvergrendeling met het schuifknopje bovenop het toestel.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:39:
Dat probleem met bladeren had ik ook, ook dat N-gage niet meer opstartte ivm fout met lezen van nieuwe schijf.
Ik heb 'm op de pc aangesloten, via pc suite een backup gemaakt en een harde reset gedaan. Daarna alles teruggezet en nu werkt hij perfect. (voor m'n gevoel zelfs beter)
Verwijderd
Dat heb ik nu ook gedaan maar ik heb nog steeds dat probleem met bladerenVerwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:31:
[...]
Toetsvergrendeling met het schuifknopje bovenop het toestel.
Dat probleem met bladeren had ik ook, ook dat N-gage niet meer opstartte ivm fout met lezen van nieuwe schijf.
Ik heb 'm op de pc aangesloten, via pc suite een backup gemaakt en een harde reset gedaan. Daarna alles teruggezet en nu werkt hij perfect. (voor m'n gevoel zelfs beter)
Verwijderd
ik heb hem vandaag binnen gekregen in mn shop en het eerste wat me opvalt zijn de knoppen die zien er in mijn ogen vrij fragiel uit of vergis ik me daar in hoop namelijk niet dat je de zelfde kuren krijgt als bij de SE S500i die om de haverklap een nieuw tobo nodig heeft
Verwijderd
Volgens mij valt dat wel mee hoor, ze lijken juist verbeterd t.o.v. de Nokia N95Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:15:
ik heb hem vandaag binnen gekregen in mn shop en het eerste wat me opvalt zijn de knoppen die zien er in mijn ogen vrij fragiel uit of vergis ik me daar in hoop namelijk niet dat je de zelfde kuren krijgt als bij de SE S500i die om de haverklap een nieuw tobo nodig heeft
Via het Download! menu.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:39:
Weet iemand hoe je Live Messenger op je Nokia N96 kan krijgen?
In dit topic zijn gisteravond twee links gepost met hele ladingen aan software voor de N96. Als je daar even kijkt zie ook meermaals Windows Live Messenger staan.
Verwijderd
Hey hier is tv wel fullscreen: http://nl.youtube.com/watch?v=1x5RUpc0X6Q
En zit er nu een navi wheel op of niet? Ik meen dat ik het ergens heb gelezen maar bij de specs zie ik het niet staan...
En zit er nu een navi wheel op of niet? Ik meen dat ik het ergens heb gelezen maar bij de specs zie ik het niet staan...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 16:10 ]
Verwijderd
Ik heb er geen verstand van, maar ik denk ook dat het ligt aan hoe KPN (digitenne) het uitzend of het fullscreen is of niet.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:06:
Het Naviwheel zit er in ieder geval niet op.
Ik heb ergens gelezen dat ze de Naviwheel niet hebben geimplementeerd bij de uiteindelijke release versie.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:06:
link: http://nokian96.net/2008/09/14/n96s-navi-wheel-scrapped-off/
Ps. Waar dient het zwarte blokje in het midden van de "naviwheel" voor? Is dit een soort touchpad net als bij de Samsung i8510?
[ Voor 11% gewijzigd door Thierry op 16-09-2008 16:27 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic