Kostte even wat moeite om duidelijk te krijgen hoe het nou zit met overstappen tussen Hi en KPN. Dat is geen overstap maar een normale verlenging zo begrijp ik. Zojuist een andere klantenservice mevrouw aan de telefoon gehad die zei dat je gewoon moest opzeggen en opnieuw bij KPN moest aanmelden voor een nieuw contract. Zaaide heel wat verwarring hier. Nummerbehoud, korting etc. gaat allemaal mee dus ik ben een gelukkig man die mag vertellen dat hij over een kleine twee weken een N96 in zijn handen heeft.
Dus nieuw: Transformers & Eredivisie Live[..] De N96 moet op termijn ook in het assortiment van andere aanbieders te vinden zijn, maar voorlopig nog niet: gedurende de eerste maand na lancering, zal Nokia’s nieuwe smartphone en opvolger van de N95 alleen verkrijgbaar zijn via KPN Mobiel. KPN levert daar ook MobielTV bij.
Een abonnement op MobielTV gaat 9,95 euro kosten. Daarvoor krijgt men tien kanalen, waaronder Nederland 1 en 3 en RTL4. Voor 5 euro extra per maand kunnen klanten ook Eredivisie Live ontvangen, waarop rechtstreeks de belangrijkste wedstrijden uit de Eredivisie worden uitgezonden. Overigens is MobielTV tot en met de laatste dag van 2008 gratis, als men een tweejarig abonnement neemt op Flexibel (van 32,50 euro per maand).
Alsof dit alles nog niet genoeg is, is op de N96 ook nog eens de volledige film Transformers voorgeïnstalleerd. In combinatie met bovengenoemd Flexibel-abonnement, moet voor een Nokia N96 99 euro worden betaald. Source; Nu.nl

[ Voor 13% gewijzigd door djpdjpnl op 03-09-2008 16:38 ]
Verwijderd
Wat daar staat (op nu.nl) klopt sowieso niet. tv kijken is al gratis bij een abbonement van Flexibel 27.50 per maand (kosten: 22.50 per maand). En het gratis tv kijken is niet TOT 31 december 2008, maar als je VOOR die tijd besteld is het 2 jaar lang gratis
Volgens mij zit er geen onbeperkt mobiel internet (eindeloos mobiel) op dit toestel via de aanbieding van Telefoons.nl, terwijl Hi dit weer wel heeft: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Nokia-N96/TNON96Dbl.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:08:
Heeft er iemand ervaring met telefoons.nl? de N96 kost hier namelijk maar 22,50 per maand en dan is ie verder helemaal gratis! zelfs mobiel tv zit er gratis bij 2 jaar lang. ik zou graag willen weten of er iemand is die deze telefoon hier misschien al besteld heeft? of weet of de site betrouwbaar is?
alvast bedankt!!
Dus was heb je aan de N96 via Hi zonder mobiel TV? Dan kun je net zo goed de N95 pakken en daar een 16 GB geheugenkaart inzetten...
Zal er geen abbonnement zijn waar mobiel internet en mobiel TV inzit?

(KPN biedt het toestel zover ik gezien heb ook alleen maar aan met Mobiel TV en Geen Mobiel internet)
[ Voor 8% gewijzigd door MitchellOnline op 03-09-2008 16:56 ]
Verwijderd
Nee inderdaad, die 22.50 van telefoons.nl zit geen internet bij inbegrepen, maar WEL gratis tv kijken 2 jaar lang!

Gratis tv kijken EN gratis internetten EN de nokia n96 voor 22.50 per maand zal waarschijnlijk niet bestaan nee
(ik heb in ieder geval Elke mogelijke site afgezocht naar de n96, en heb het nergens zien staan
)
Gratis tv kijken EN gratis internetten EN de nokia n96 voor 22.50 per maand zal waarschijnlijk niet bestaan nee
Ja dit eigenlijk best jammer, gelukkig heeft het toestel WiFiVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:56:
Nee inderdaad, die 22.50 van telefoons.nl zit geen internet bij inbegrepen, maar WEL gratis tv kijken 2 jaar lang!![]()
Gratis tv kijken EN gratis internetten EN de nokia n96 voor 22.50 per maand zal waarschijnlijk niet bestaan nee(ik heb in ieder geval Elke mogelijke site afgezocht naar de n96, en heb het nergens zien staan
)
Als je dus bij HI besteld, heb je dus geen tv erbij . Maar wel weer onbeperkt internet voor 32,45 p/m totaal. EN 100 euro bijbetalen.
en bij bestelmaar.nl heb je WEL internet onbeperkt en WEL tv kijken voor € 32,00. Maar dan moet je wel 115 eurotjes bij betalen voor de n96.
Bij telefoons.nl ben je 22,50 euro kwijt met alleen tv dr bij. En zonder internet, dat zal je wel extra kunnen afsluiten. Dan komt er 10 euro bij dan kom je op 32,50 uit. Zelfde als bij bestelmaar.nl maar hbij telefoons.nl hoef je dus niks extra bij te betalen. Dan is dit dus wel voordelig
en bij bestelmaar.nl heb je WEL internet onbeperkt en WEL tv kijken voor € 32,00. Maar dan moet je wel 115 eurotjes bij betalen voor de n96.
Bij telefoons.nl ben je 22,50 euro kwijt met alleen tv dr bij. En zonder internet, dat zal je wel extra kunnen afsluiten. Dan komt er 10 euro bij dan kom je op 32,50 uit. Zelfde als bij bestelmaar.nl maar hbij telefoons.nl hoef je dus niks extra bij te betalen. Dan is dit dus wel voordelig
[ Voor 44% gewijzigd door Isane op 03-09-2008 17:44 ]
Alleen vreemd dat bij bestelmaar het toestel in een andre kleur is... "Dark Grey" ?herculesds schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:33:
Als je dus bij HI besteld, heb je dus geen tv erbij . Maar wel weer onbeperkt internet voor 32,45 p/m totaal. EN 100 euro bijbetalen.
Dus ik denk dat ik voor die actie bij bestelmaar.nl ga. Dan ben je inprecipe het goedkoopst uit (ivm met tv)
Welk abbonnement bedoel je trouwens precies bij bestelmaar.nl?
correct me if 'm wrong....
[ Voor 4% gewijzigd door MitchellOnline op 03-09-2008 17:45 ]
Heb ff bovenstaand bericht aangepast, telefoons.nl is dan het goedkoopst lijkt me?
Volgens mij is er maar 1 kleur, die dark-grey
Volgens mij is er maar 1 kleur, die dark-grey
Volgens mij heb je gelijk, veel sites vermelden het alleen op een andere manier waarschijnlijk. 
Ik ben me alleen aan het afvragen of het wel "veilig" is om bij telefoons.nl de N96 te bestellen aangezien de advertentie enorm voordelig is.. Het lijkt wel alsof er "een addertje onder het gras zit"
Ik ben me alleen aan het afvragen of het wel "veilig" is om bij telefoons.nl de N96 te bestellen aangezien de advertentie enorm voordelig is.. Het lijkt wel alsof er "een addertje onder het gras zit"
En onbeperkt internet is er altijd extra bij te bestellen toch? Gewoon ff belletje of smsje naar kpn, en ze sluiten je aan voor internet. Zo was het bij Vodafone wel.
Het is evenduur als bij bestelmaar.nl maar het scheelt je wel een dikke 100 euro die je er extra bij moet dokken
Het is evenduur als bij bestelmaar.nl maar het scheelt je wel een dikke 100 euro die je er extra bij moet dokken
Je hebt gelijk, ik heb mijn gegevens ingetypt bij telefoons.nl en kon kiezen voor:herculesds schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:53:
En onbeperkt internet is er altijd extra bij te bestellen toch? Gewoon ff belletje of smsje naar kpn, en ze sluiten je aan voor internet. Zo was het bij Vodafone wel.
- Ja, ik wil onbeperkt internetten op mijn mobiel voor € 9,95 p/mnd | 1002285
- Ja, ik wil soms internetten op mijn mobiel voor € 4,95 p/mnd (5 MB p/mnd) | 1002284
- Ik wil geen internet op mijn mobiel
Juust:) dus zit je op 32,50 per maand, inc tv en onbeperkt internet! En één malig 10 eurotjes.Dus dit is het goedkoopste abbo!2coowl4you schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:56:
[...]
Je hebt gelijk, ik heb mijn gegevens ingetypt bij telefoons.nl en kon kiezen voor:
- Ja, ik wil onbeperkt internetten op mijn mobiel voor € 9,95 p/mnd | 1002285
- Ja, ik wil soms internetten op mijn mobiel voor € 4,95 p/mnd (5 MB p/mnd) | 1002284
- Ik wil geen internet op mijn mobiel
Nope, is optioneelVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:27:
Je HOEFT toch niet perse internet om em gratis krijgen bij telefoons.nl ??
[ Voor 9% gewijzigd door Isane op 03-09-2008 18:29 ]
Ik bestel nog helemaal niks tot hij uit is, lijkt mij het beste. Ik wil die site nog ff bellen, met de vragen als er geen andere kosten bij zitten. En als ik wel een nederlandse N96 krijg, en dat ik bij de NSP wel kan laten repareren.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:33:
heeft iemand em ondertussen al besteld?
Verwijderd
Er zitten geen andere kosten bij, dat staat er, en ik heb al die formulieren ingevuld en nergens stonden extra kosten!(op die 9 euro na). Bij een NSP kun je toch altijd terecht als je een Nokia hebt lijkt me? Ook zijn alle n96's hetzelfde, dus al zou die uit een ander land komen, dat maakt toch verder niet uit? (er op na dat die maps al voorgeinstalleerd zijn van dat land..)
Even een stukje vanaf een ander forum (n95 8gb)Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:44:
Er zitten geen andere kosten bij, dat staat er, en ik heb al die formulieren ingevuld en nergens stonden extra kosten!(op die 9 euro na). Bij een NSP kun je toch altijd terecht als je een Nokia hebt lijkt me? Ook zijn alle n96's hetzelfde, dus al zou die uit een ander land komen, dat maakt toch verder niet uit? (er op na dat die maps al voorgeinstalleerd zijn van dat land..)
Even een tip over de actie op gsm.nl
N95 8GB
Koop hem niet!
Ik heb het gedaan, kreeg een Italiaans toestel (TIM als provider) met Italiaanse handleiding.
Doos was opengemaakt (zegel verbroken), waarschijnlijk om de simlock eraf te halen.
De volgende update krijg ik dus waarschijnlijk alles in het Italiaans! Wel was de telfoon in het nederlands, waarschijnlijk door de simkaart?
Weet niet of ze bij GSM.nl de telefoon debranded hebben (Is dat ergens te zien?) Moet nog zoeken op het forum, is vast te zien.
Muziekspeler werkt niet naar behoren, loopt om de haverklap vast en moet elke keer muzieklijst vernieuwen wat 9 van de 10x ook vast loopt.
Applicaties openen gaat langzaam, lijkt alsof ik een plaatje download met 3 k /sec, langzaam openend van boven naar beneden.... Video's spelen langzaam af, haperend.
Opnieuw alle firmware installeren hielp niet.
Heb GSM.nl gemaild net, hou jullie op de hoogte!
Snap je, dit zet me wel aan t denken...
Verwijderd
Effe wennen.. vind het menu een beetje traag, en dat WiFi werkt een beetje gaar.. toch nog maar ff een keertje de handleiding doornemen
Verwijderd
maar dat is gsm.nl.. dit gaat over telefoons.nl
! ik had toestraks TforTelecom gebeld, want telefoons.nl hoort bij hun, en deze meneer zei dat het gewoon te vertrouwen is! en zoals ik al vroeg: met je Nokia kun je toch Atlijd naar een NSP?
Volgens mij wel ja. Ooh ik wist niet dat ik bij tfortelecom hoorde, dan is het zeker te vertrouwen!!Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:54:
maar dat is gsm.nl.. dit gaat over telefoons.nl! ik had toestraks TforTelecom gebeld, want telefoons.nl hoort bij hun, en deze meneer zei dat het gewoon te vertrouwen is! en zoals ik al vroeg: met je Nokia kun je toch Atlijd naar een NSP?
Nou...herculesds schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:57:
[...]
Volgens mij wel ja. Ooh ik wist niet dat ik bij tfortelecom hoorde, dan is het zeker te vertrouwen!!
Verwijderd
ik heb em besteld!! woehoew! nu hopen op een goed werkend toestel
komt helemaal goed 
er zijn ook verhalen over telefoons die gewoon in de winkel zijn gekocht die het niet goed deden, dusja. en stel hij zit vol italiaanse rotzooi, kwestie van hard-reset
voor 22.50 per maand kon ik het toch niet laten!!
ohh dat wordt een verhoogde hartslag tot 15 september!!
er zijn ook verhalen over telefoons die gewoon in de winkel zijn gekocht die het niet goed deden, dusja. en stel hij zit vol italiaanse rotzooi, kwestie van hard-reset
En die 100% zekerheid wil ik graag hebben, wil geen toetsel uit Verweggistan waar al dingen mee gebeurd zijn....djpdjpnl schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:06:
[...]
Nou...Tegenwoordig kende nergens meer zo maar van uit gaan.
Denk dat je eerdere bericht over GSM.nl wel een mooi voorbeeld is voor wat er zou kunnen gebeuren, ongeacht welke website je besteld. Een KPN zal ongetwijfeld werkende telefoons afleveren maar die online shops maakt het niet zoveel uit denk ik.

@Jeroen vd broek
Nou, ben benieuwd! Ik zit ook wel te twijfelen..stel dan dat ik toch zo'n fuckup toestel krijg...

[ Voor 10% gewijzigd door Isane op 03-09-2008 20:17 ]
Ik heb 'm nog niet besteld en bezwijk al bijna aan het wachten, succes Jeroen!Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:15:
ik heb em besteld!! woehoew! nu hopen op een goed werkend toestelkomt helemaal goed
Ik kan me niet voorstellen dat je geen KPN branded telefoon krijgt. Het aanbieden van deze telefoon icm MobielTV zou dan namelijk geen enkele zin hebben omdat je DVB-H dan niet werkend krijgt. Er gaan wel geruchten dat KPN DVB-H als wholesale gaat aanbieden, maar zolang daar nog geen officiele mededeling over gedaan is kun je nergens vanuit gaan.herculesds schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:16:
[...]
En die 100% zekerheid wil ik graag hebben, wil geen toetsel uit Verweggistan waar al dingen mee gebeurd zijn....
@Jeroen vd broek
Nou, ben benieuwd! Ik zit ook wel te twijfelen..stel dan dat ik toch zo'n fuckup toestel krijg...
Met whosale bedoel je dat bv t-mobile ook DVB-H kan uitzenden, maar dan via het netwerk van kpn? Zo moet ik dat zien ofniet?Stefan© schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:36:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat je geen KPN branded telefoon krijgt. Het aanbieden van deze telefoon icm MobielTV zou dan namelijk geen enkele zin hebben omdat je DVB-H dan niet werkend krijgt. Er gaan wel geruchten dat KPN DVB-H als wholesale gaat aanbieden, maar zolang daar nog geen officiele mededeling over gedaan is kun je nergens vanuit gaan.
Simpel gezegd houd dat in dat een willekeurige operator de DVB-H dienst kan doorverkopen aan haar eigen klanten. Het zal dan om exact dezelfde DVB-H signalen gaan die KPN klanten ook ontvangen. Als ik me goed herinner was dat ook een verplichting vanuit de NMa tijdens de overname van Nozema door KPN.herculesds schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:49:
[...]
Met whosale bedoel je dat bv t-mobile ook DVB-H kan uitzenden, maar dan via het netwerk van kpn? Zo moet ik dat zien ofniet?
Je kunt er wel terecht, maar met een telefoon van buiten Europa heb je geen garantie, wel als hij uit een ander europees land is.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:44:
Bij een NSP kun je toch altijd terecht als je een Nokia hebt lijkt me?
Tevens vervalt de garantie ook, wanneer de shop de product-code heeft aangepast, om het toestel van een firmware met nederlandse taal te voorzien (zoals de italiaanse N95 8GB uit een van de posts hierboven).
Verwijderd
Met zo'n Italiaans geval kun je toch wel terug lijkt me? Naar de winkel waar je em gekocht hebt bedoel ik dan.MarlyS schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:06:
[...]
Je kunt er wel terecht, maar met een telefoon van buiten Europa heb je geen garantie, wel als hij uit een ander europees land is.
Tevens vervalt de garantie ook, wanneer de shop de product-code heeft aangepast, om het toestel van een firmware met nederlandse taal te voorzien (zoals de italiaanse N95 8GB uit een van de posts hierboven).
Sja, dat was een webwinkel. Ze wouden hem alleen een nl handleiding sturen. Maar goed. Hopen dat ze bij telefoons.nl wel een goede sturen. Maar zoals iemand al zei een partner is van t for telecom. Twijfel ik dr niet aanVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:43:
[...]
Met zo'n Italiaans geval kun je toch wel terug lijkt me? Naar de winkel waar je em gekocht hebt bedoel ik dan.
[ Voor 13% gewijzigd door Isane op 03-09-2008 22:50 ]
Verwijderd
Vraag ik me af of het partner van T for Telecom is maar oke.herculesds schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:49:
[...]
Sja, dat was een webwinkel. Ze wouden hem alleen een nl handleiding sturen. Maar goed. Hopen dat ze bij telefoons.nl wel een goede sturen. Maar zoals iemand al zei een partner is van t for telecom. Twijfel ik dr niet aan
Gewoon bestellen daar, Surf en Mail kan je er altijd nog bijbestellen later. Ze geven ook aan dat de toestellen pas vanaf 15 september beschikbaar zijn. Waarom zouden ze dat zeggen als het geen KPN toestellen zijn? Whatever, ik weet het ook niet.
Ach ik moet me niet zo aanstellen, gewoon kopen en niet zeuren:) Denk maar is dat ik hem morgen ga bestellenVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:59:
[...]
Vraag ik me af of het partner van T for Telecom is maar oke.
Gewoon bestellen daar, Surf en Mail kan je er altijd nog bijbestellen later. Ze geven ook aan dat de toestellen pas vanaf 15 september beschikbaar zijn. Waarom zouden ze dat zeggen als het geen KPN toestellen zijn? Whatever, ik weet het ook niet.
Verwijderd
Je kan er altijd nog onderuit totdat contract is getekend...herculesds schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:03:
[...]
Ach ik moet me niet zo aanstellen, gewoon kopen en niet zeuren:) Denk maar is dat ik hem morgen ga bestellen
Ja idd, ik moet hem tekenen. Dan word het contract opgestuurd lijkt me? En dan moet ik hem weer terug sturen?
Heb nog nooit zoiets gedaan via een webshop
edit: Heb al antwoord
Hoe wordt uw aanvraag afgehandeld?
Bij goedkeuring van het door u aangevraagde abonnement ontvangt u van ons per e-mail de mobiele overeenkomst. Deze dient u vervolgens bij bezorging van uw bestelling te ondertekenen!
Heb nog nooit zoiets gedaan via een webshop
edit: Heb al antwoord
Hoe wordt uw aanvraag afgehandeld?
Bij goedkeuring van het door u aangevraagde abonnement ontvangt u van ons per e-mail de mobiele overeenkomst. Deze dient u vervolgens bij bezorging van uw bestelling te ondertekenen!
[ Voor 44% gewijzigd door Isane op 03-09-2008 23:21 ]
Verwijderd
daarom, het is allemaal goed geregeld bij telefoons.nl
- ze hebben tv via het KPN netwerk; wat inhoud dat het niet ZOMAAR een webwinkeltje is
- ze zijn aangesloten bij TforTelecom, wat weer van KPN is, ik heb zelfde tforTelecom gebeld en zij zeiden dat allemaal ook, dus het is geen oplichter-site.
en bovendien: 22.50 per maand een nokia N96 (de N96!!!!!!) EN GRATIS tv kijken!
- ze hebben tv via het KPN netwerk; wat inhoud dat het niet ZOMAAR een webwinkeltje is
- ze zijn aangesloten bij TforTelecom, wat weer van KPN is, ik heb zelfde tforTelecom gebeld en zij zeiden dat allemaal ook, dus het is geen oplichter-site.
Nou vraag ze t als ze dr zijnVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:44:
zou je trouwens, als ze em aan de deur komen brengen, Eerst de telefoon kunnen zien voordat je het contract ondertekend?
Ik heb dus ook besloten om de N96 te halen, kreeg jij ook btw 3 mailtjes waarvan 2 dezelfde?
Verwijderd
jaa klopt, ik kreeg er inderdaad 3 waarvan 2 dezelfde.. 
naja, beter teveel dan te weinig!
kan echt niet wAchten tot de 15e (of de week erna
), kan ook echt Niet geloven dat ik em krijg
kan echt niet wAchten tot de 15e (of de week erna
idd! Klopt klopt!
Ik heb de n95 nooit gehad, maar wel af en toe in de handen gehad. En nu de n96.
Maar ja, we moeten nog ff geduld hebben
Ik heb de n95 nooit gehad, maar wel af en toe in de handen gehad. En nu de n96.
Maar ja, we moeten nog ff geduld hebben

Een italiaanse Nokia, om maar bij het voorbeeld te blijven, heeft gewoon twee jaar europese garantie.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:43:
[...]
Met zo'n Italiaans geval kun je toch wel terug lijkt me? Naar de winkel waar je em gekocht hebt bedoel ik dan.
Toestellen van buiten Europa zijn problematischer.
Van gehypte modellen worden er weleens toestellen verkocht, die via grijze import uit bijv. Dubai of de VAE gehaald zijn, omdat ze daar gewoonlijk eerder op de markt komen, deze telefoons hebben hier geen garantie. Wel geeft de betreffende webshop dan garantie, maar dat is slechts een jaar en het toestel moet daarvoor opgestuurd worden, je kunt er niet mee naar een NSP.
Kinders toch! Het word steeds leuker! 
En toch weer een bericht over geen gratis tv...
Gratis tetris!!!De smartphone heeft verder stereo FM Radio met RDS en internet radio en tracks zijn aan te kopen en te downloaden via Nokia Music Store. Verder komt de Nokia N96 onder andere met A-GPS ontvanger en drie maanden gesproken navigatie voor Benelux, een 5 megapixel camera met Carl Zeiss lens, Nokia Web browser, een voucher om de N-Gage game Tetris te downloaden en emailmogelijkheden. Source...!
En toch weer een bericht over geen gratis tv...
Onbeperkt kijken naar MobielTV op de Nokia N96 kost 9,95 euro per maand, maar is tot 31 december 2008 gratis in combinatie met een 2-jarig Flexibel abonnement van 32,50 euro per maand met Surf&Mail. De Nokia N96 kost dan 99 euro. Het premium kanaal Eredivisie Live, met daarop rechtstreeks de belangrijkste wedstrijden uit de Eredivisie is te ontvangen voor 5 euro per maand extra. Source...!
Mobiel TV is 24 maanden gratis voor mensen, die de N96 voor 31 dec. 2008 bestellen
.
Zoals hierboven in een post ook al te lezen was, wordt dit hier en daar in de pers verkeerd geïnterpreteerd.
Zoals hierboven in een post ook al te lezen was, wordt dit hier en daar in de pers verkeerd geïnterpreteerd.
Verwijderd
tfor telecom van kpn ???Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:38:
daarom, het is allemaal goed geregeld bij telefoons.nl
hoe kom je daarbij t for telecom is een bedrijf van dexcom holding en heeft niets te maken met kpn
t for telecom is alleen een dealer van kpn
Verwijderd
Al die prijsverschillen tussen de diverse winkels vind ik wel vreemd, zoals ik 't begrijp (misschien begrijp ik 't verkeerd) heeft kpn voor 1 maand het alleenrecht om de n96 te leveren.
Nu hebben ze ook de overige telecomwinkels (in dit geval t-for telecom) toestemming gegeven om het toestel te verkopen, ik ga er dan ook van uit dat kpn die toestellen aan de telecomwinkels levert.
Het lijkt mij dan dat kpn ook de prijsstelling bepaalt, iedereen gaat natuurlijk naar de goedkoopste.
Dan koopt niemand toch rechtstreeks via kpn of de primafoon?
Nu hebben ze ook de overige telecomwinkels (in dit geval t-for telecom) toestemming gegeven om het toestel te verkopen, ik ga er dan ook van uit dat kpn die toestellen aan de telecomwinkels levert.
Het lijkt mij dan dat kpn ook de prijsstelling bepaalt, iedereen gaat natuurlijk naar de goedkoopste.
Dan koopt niemand toch rechtstreeks via kpn of de primafoon?
Verwijderd
Ik denk wel dat ie los te koop zal zijn, echter de kans is dan groot dat het een geimporteerde versie is.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:38:
Dus hij is de eerste maand nog niet los te koop?
Er is meer informatie over de extra zenders op KPN.com verschenen. Tevens is het bevestigd wanneer je voor 31 dec. een abo afsluit je de gehele looptijd gratis naar het basispakket kunt kijken.
Wat kost het?
Basispakket € 9,95 / mnd
Eredivisie Live € 5,- /mnd
Adult XXX TV € 5,- /mnd
Bestel voor 31 december en profiteer:
Bij Flexibel 27,50 en hoger gratis gedurende looptijd contract € 0,- /mnd
Bron
Wat kost het?
Basispakket € 9,95 / mnd
Adult XXX TV € 5,- /mnd
Bron
Verwijderd
Voor degenen die zich al willen verdiepen in de N96, op de site van kpn bij handleidingen staat al de handleiding van de N96.
Kan je alvast kijken naar alle mogelijkheden
Kan je alvast kijken naar alle mogelijkheden
Verwijderd
Lekker porno kijken op je mobielStefan© schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:56:
Er is meer informatie over de extra zenders op KPN.com verschenen. Tevens is het bevestigd wanneer je voor 31 dec. een abo afsluit je de gehele looptijd gratis naar het basispakket kunt kijken.
Wat kost het?
Basispakket € 9,95 / mnd
Adult XXX TV € 5,- /mnd
Bron
was daar niet een keer een video van te zien op dumpert ofzo. Dat ze gingen kijken hoe mensen zouden reageren wanneer een kerel in de trein op de laptop porno ging kijken. Schitterend hoe mensen daar met afschuw dan naar zitten TOCH mee te kijken
Verwijderd
Saar (TMF) heeft met een draagbare DVD speler ook wel eens porn moeten kijken in een resataurant
toen werd ze eruit gekickt
maarre back on topic;
Ik heb zelf geen problemen met Vodafone, 1 keer een verkeerde rekening en dat is binnen een week gefixt toen. Maarja wel lelijk dat ik dus waarschijnlijk een maand moet wachten terwijl alle KPN'ers al met de N96 lopen!
maarre back on topic;
Ik heb zelf geen problemen met Vodafone, 1 keer een verkeerde rekening en dat is binnen een week gefixt toen. Maarja wel lelijk dat ik dus waarschijnlijk een maand moet wachten terwijl alle KPN'ers al met de N96 lopen!
Verwijderd
En hier de prijs bij KPN (staat nu op de site):
De Nokia N96 is verkrijgbaar vanaf 15 september. Voor de prijs van € 99,95 bij KPN Flexibel 32,50 inclusief onbeperkt Surf&Mail en gratis MobielTV voor € 37,45/mnd.
De Nokia N96 is verkrijgbaar vanaf 15 september. Voor de prijs van € 99,95 bij KPN Flexibel 32,50 inclusief onbeperkt Surf&Mail en gratis MobielTV voor € 37,45/mnd.
Is het dus wel met dat verrekte Surf&Mail? Dat wil ik namelijk helemaal niet!Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:13:
En hier de prijs bij KPN (staat nu op de site):

En er zit een micro usb kabeltje bij; de CA-101. Laden via de pc kan dus ook!
[ Voor 8% gewijzigd door djpdjpnl op 04-09-2008 17:25 ]
Verwijderd
Nope, daarmee laadt ie niet op. alleen data transfer.djpdjpnl schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:20:
[...]
Is het dus wel met dat verrekte Surf&Mail? Dat wil ik namelijk helemaal niet!Moet zonder kunnen hoop ik!
En er zit een micro usb kabeltje bij; de CA-101. Laden via de pc kan dus ook!
Volgens mijn vriend niet.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:25:
[...]
Nope, daarmee laadt ie niet op. alleen data transfer.
Heb vandaag Hi/KPN gebeld voor een aanbieding obv het verlengen van mijn abonnement, maar ze konden me nog geen prijzen geven, zucht. Ik moest maar volgende week terugbellen. Ik denk dat ik wacht totdat T-Mobile de N96 aanbiedt, hun web 'n walk mag je tenminste streaming media kijken en bij KPN mag dat niet.
Zoals ik eerder in het topic gemeld heb blijft de opgebouwde klanten korting tussen Hi en KPN behouden. Oók als je via de website besteld. De korting wordt verrekend in het maandbedrag. Als je wilt weten wat je korting is moet je eens een Primafoon binnen lopen en doen alsof je dom bent en vragen wanneer je abonnement afloopt en hoe het zit met de korting en hoe hoog deze bij jou is. Ik heb een Hi €25 abonnement van 24mnd met Samsung D900 en zit op iets meer als €90,- korting. Berekend op de €32,50 via de website (€27,50) kost het mij dan €23,50 voor 24mnd. Maakt de aanbieding nog veel mooier.Thierry schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:10:
Heb vandaag Hi/KPN gebeld voor een aanbieding obv het verlengen van mijn abonnement, maar ze konden me nog geen prijzen geven, zucht. Ik moest maar volgende week terugbellen. Ik denk dat ik wacht totdat T-Mobile de N96 aanbiedt, hun web 'n walk mag je tenminste streaming media kijken en bij KPN mag dat niet.
Ik hetzelfde!Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:51:
jaa klopt, ik kreeg er inderdaad 3 waarvan 2 dezelfde..
kan echt niet wAchten tot de 15e (of de week erna), kan ook echt Niet geloven dat ik em krijg
Maar hoe zou je dan kunnen controleren of het gaat om een italiaans toestel?
Die hoef ik namelijk niet wegens garantie...
Ik neem aan dat he bestelde toestel gewoon Nederlands is....
Verwijderd
Hierboven kun je lezen dat een Europees model gewoon garantie heeft 
En ik ga er natuurlijk Niet van uit dat mijn N96 kapot zal gaan of iets dergelijks..
en zoals al vaker gezegd: KPN tv kijken zit erbij, ze zullen dus niet een of andere vage telefoon verkopen die niet werkt in Nederland.
En ik ga er natuurlijk Niet van uit dat mijn N96 kapot zal gaan of iets dergelijks..
en zoals al vaker gezegd: KPN tv kijken zit erbij, ze zullen dus niet een of andere vage telefoon verkopen die niet werkt in Nederland.
Ik denk gewoon ff doos bekijken, en als er een nederlandse handleiding op staat. en checken als de sticker op de doos niet verbroken is...2coowl4you schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:54:
[...]
Ik hetzelfde!
Maar hoe zou je dan kunnen controleren of het gaat om een italiaans toestel?
Die hoef ik namelijk niet wegens garantie...
Ik neem aan dat he bestelde toestel gewoon Nederlands is....
[ Voor 7% gewijzigd door Isane op 04-09-2008 23:19 ]
Dan zal jij gelijk hebben en tig website's niet.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:37:
[...]
Volgens mij wel. En ik heb hem hier voor me liggen.
Verwijderd
Volgens de nokia-site laadt ie gewoon op:
Nokia Datakabel CA-101 - Supersnelle gegevensoverdracht
Deze microUSB-kabel staat garant voor High-Speed USB 2.0-gegevensoverdrachtsnelheden. Met de kabel kun je tegelijkertijd je toestel laden via de USB-poort van je laptop of computer.
Deze microUSB-kabel staat garant voor High-Speed USB 2.0-gegevensoverdrachtsnelheden. Met de kabel kun je tegelijkertijd je toestel laden via de USB-poort van je laptop of computer.
Verwijderd
Ze zullen wel een bepaald aantal toestellen door kpn toegewezen hebben gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:18:
Via telefoons.nl is de N96 uitverkocht...
En ze hadden natuurlijk een goede aanbieding, dus dat loopt wel snel.
Ik hoorde dat ze volgende week de eerste zending binnen krijgen bij de primafoon, ben benieuwd!
Zo wat ben ik blij dat ik hem eergisteren heb besteld, pvieuwVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:18:
Via telefoons.nl is de N96 uitverkocht...

Verwijderd
Ik heb net de klantenservice van telefoons.nl gesproken.
En hij wordt volgens hun op 15 sept. bezorgd.
Weet iemand nou of je wel of niet kosteloos youtube kan kijken met dat surf & mail abbotje van €9,95.
Ik hoor verschillende verhalen de ene zegt kosteloos en de andere zegt ik moest bij betalen best vreemd toch, zouden ze met 2 maten meten?
Weet iemand nou of je wel of niet kosteloos youtube kan kijken met dat surf & mail abbotje van €9,95.
Ik hoor verschillende verhalen de ene zegt kosteloos en de andere zegt ik moest bij betalen best vreemd toch, zouden ze met 2 maten meten?
Als je met je telefoon naar youtube.com surft, dan word er gestreamt en daar moet je extra voor dokken!Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:25:
Ik heb net de klantenservice van telefoons.nl gesproken.
Ik hoor verschillende verhalen de ene zegt kosteloos en de andere zegt ik moest bij betalen best vreeemd toch, zouden ze met 2 maten meten?
Maar er bestaan youtube download proggies (in die richting) dat je niks hoeft te betalen. Zo is het volgens mij
Verwijderd
Aha, okeherculesds schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:27:
[...]
Als je met je telefoon naar youtube.com surft, dan word er gestreamt en daar moet je extra voor dokken!
Maar er bestaan youtube download proggies (in die richting) dat je niks hoeft te betalen. Zo is het volgens mij
Kijk tenminste iets van duidelijkheid, ik hoorde ook iets van, dat je de kpn proxy moest omzeilen en dan zou het wel weer kosteloos zijn.
Maar goed daar heb ik geen kaas van gegeten.
in iedergeval bedankt
Verwijderd
Tegen de tijd dat ik het toestel heb wil ik ook wel eens weten hoe dat in z'n werk gaat aangezien ik daar ook geen kaasVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:32:
[...]
Aha, oke
Kijk tenminste iets van duidelijkheid, ik hoorde ook iets van, dat je de kpn proxy moest omzeilen en dan zou het wel weer kosteloos zijn.
in iedergeval bedankt

Als je streamt, zoals youtube en radio luistert via internet, dat gaat je extra geld kosten. Maar op de N96 zit Radio FM erop en Mobiel TV. En aangezien ik thuis draadloos internet heb, zal me t worst weten als ik voor youtube moet dokken! (want draadloos is het toch gratis)Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:32:
[...]
Aha, oke
in iedergeval bedankt
Verwijderd
Ik begrijp jou maar ik heb thuis al 2 topline laptops staan dus als ik daar wil internetten valt de keus dus op die laptops.herculesds schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:10:
[...]
Als je streamt, zoals youtube en radio luistert via internet, dat gaat je extra geld kosten. Maar op de N96 zit Radio FM erop en Mobiel TV. En aangezien ik thuis draadloos internet heb, zal me t worst weten als ik voor youtube moet dokken! (want draadloos is het toch gratis)
Het gaat mij voornamelijk voor op me werk, ik werk regelmatig s'nacht en het leek me wel lachen om dan ook echt ONBEPERKT te internetten zoals ze dat eigenlijk bij kpn verkopen aan de consument.
idd.. volgens mij heb ik echt geluk gehad door hem gisteren te bestellenVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:59:
Nu staat op telefoons.nl exact de aanbieding zoals KPN 'm aanbiedt.
ik hoop alleen niet dat het om een fout gaat van telefoons.nl....
[ Voor 12% gewijzigd door MitchellOnline op 05-09-2008 17:15 ]
@jeroen vd broek
Wij hadden dat abbo toch voor 22,50 per maand hé?
Nu betaal je 110,- voor het toetsel en 37,45 per maand incl. TV en Onbeperkt Internet
En wij hebben m voor 10,- met mobiel TV. Mocht je er internet bij hebben gekozen scheelt je het toch wel mooi 5 euro maandelijks en 1 malig 100 euro:
Wij hadden dat abbo toch voor 22,50 per maand hé?
Nu betaal je 110,- voor het toetsel en 37,45 per maand incl. TV en Onbeperkt Internet
En wij hebben m voor 10,- met mobiel TV. Mocht je er internet bij hebben gekozen scheelt je het toch wel mooi 5 euro maandelijks en 1 malig 100 euro:
Verwijderd
jep, 22.50
en dan 10 euro service/bezorgkosten. dan is iig beter dan wat er nu staat 
goed dat we zo snel besteld hebben!! (A) (A) (A)!!
goed dat we zo snel besteld hebben!! (A) (A) (A)!!
Verwijderd
Dat is dan weer vaag, laten we hopen dat het geen foutje is geweest of zo.
Anders moet ik straks weer een kleine 100 euro bij betalen dat is dan weer jammer.
Maar ik neem aan als het zo op de factuur staat dan kunnen ze denk ik er vrij weinig meer tegen doen.
Omdat het niet een typfoutje was of zo.
Factuur
Te leveren goederen
Nokia N96 KPN + € 518,00
i.c.m. KPN Flexibel 27,50 2 jr.
Korting - € 501,28
Verzendkosten € 8,36
Subtotaal € 8,36
19% BTW € 1,59
Totaal € 9,95
Anders moet ik straks weer een kleine 100 euro bij betalen dat is dan weer jammer.
Maar ik neem aan als het zo op de factuur staat dan kunnen ze denk ik er vrij weinig meer tegen doen.
Omdat het niet een typfoutje was of zo.
Factuur
Te leveren goederen
Nokia N96 KPN + € 518,00
i.c.m. KPN Flexibel 27,50 2 jr.
Korting - € 501,28
Verzendkosten € 8,36
Subtotaal € 8,36
19% BTW € 1,59
Totaal € 9,95
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 18:45 ]
Ach vast niet, anders hadden ze dat toch al lang vermeld aan ons? Er stond zelfs dat hij uitverkocht was. Dus ik ga dr niet van uit..

Verwijderd
ze kunnen naderhand de prijzen niet meer verhogen, dus wij zitten helemaal goed 
nokia N96 met 2 jaar gratis tv voor 22.50 per maand, kan het nog steeds niet geloven
nokia N96 met 2 jaar gratis tv voor 22.50 per maand, kan het nog steeds niet geloven
Verwijderd
Nope sorry. Hij laadt niet op.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:55:
Volgens de nokia-site laadt ie gewoon op:
Verwijderd
Nee.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:21:
misschien is je usbpoort versie 1.1
Ik ben heel erg benieuwd hoe de navigatie en al die snufjes werken! Heb de N95 nooit gehad, of iets anders met Windows of Symbian!
Ik hoop dat het allemaal lekker simpel en makkelijk werkt! Kan niet wachten tot de postbode voor de deur staat met het pakketje...!
Ik hoop dat het allemaal lekker simpel en makkelijk werkt! Kan niet wachten tot de postbode voor de deur staat met het pakketje...!
Verwijderd
Heb je de algemene voorwaarden gelezen waarvoor je akkoord hebt gegeven toen je je bestelling plaatste?Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 18:59:
ze kunnen naderhand de prijzen niet meer verhogen, dus wij zitten helemaal goed
Ik heb ze niet gezien, maar als ze daar in zetten dat ze nog mogen afwijken van de prijzen, dan zou het zo kunnen zijn dat de prijs nog anders kan worden. Het is natuurlijk voor een bedrijf een ideale actie om een toestel iets goedkoper op de site te zetten dan de concurrent.
Ik hoop 't niet natuurlijk, het zou beter zijn als ze gewoon voor die prijs leveren.
Kan ook niet wachten tot hij eindelijk binnen is!
Voorwaarden Telefoons.nl (PDF)Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:22:
[...]
Heb je de algemene voorwaarden gelezen waarvoor je akkoord hebt gegeven toen je je bestelling plaatste?
Ik heb ze niet gezien, maar als ze daar in zetten dat ze nog mogen afwijken van de prijzen, dan zou het zo kunnen zijn dat de prijs nog anders kan worden. Het is natuurlijk voor een bedrijf een ideale actie om een toestel iets goedkoper op de site te zetten dan de concurrent.
Ik hoop 't niet natuurlijk, het zou beter zijn als ze gewoon voor die prijs leveren.
Kan ook niet wachten tot hij eindelijk binnen is!
Ik heb er ff snel overheen gelezen en niet echt iets gezien op het gebied van prijswijzigingen
Hoe werkt dat eigenlijk met de koerier? Moet je dat pinnen of contant betalen? 
Het totaalbedrag dient u aan de deur bij de koerier te voldoen, indien om wat voor reden dan ook de bestelling door u niet geaccepteerd kan worden zal bij de volgende bezorging een extra toeslag van € 20,00 berekend worden.
Als je rechtsboven op de site had gekeken staat er:2coowl4you schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:32:
Hoe werkt dat eigenlijk met de koerier? Moet je dat pinnen of contant betalen?![]()
[...]
Betaal veilig aan de deur met pin!

Maar ik neem aan dat wel je een tientje wel op zak hebt
[ Voor 10% gewijzigd door Isane op 07-09-2008 01:54 ]
Ik wil gewoon alles in orde hebben als de koerier komt en niet de n96 mislopenherculesds schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:38:
[...]
Als je rechtsboven op de site had gekeken staat er:
Betaal veilig aan de deur met pin!
Maar ik neem aan dat wel je een tientje wel op zak hebt?
Klopt! Ik zit dan op stage. Misschien ben ik dan de 15e ziek
Ik zal het even melden aan de leerplichtambtenaar.herculesds schreef op zondag 07 september 2008 @ 23:55:
Klopt! Ik zit dan op stage. Misschien ben ik dan de 15e ziek
Wat voor mij nog een beetje vaag is, is het Surf&Mail abo bij KPN.
Krijg je nou bij 32,50 over de volledige 24mnd gratis TV + S&M of zoals de Primafoon-medewerker mij vertelde (zie eerder in het topic)12mnd voor 2,50 en daarna het volledige bedrag?
Tsja, misschien moet ik eerlijk zeggen dat ik niet te veel moet gaan denken erover.. ik wil 'm gewoon te graag hebben hehe.
[ Voor 3% gewijzigd door djpdjpnl op 08-09-2008 00:36 ]
keine Ahnung, bij dat abbo van telefoons.nl zat 24 maanden mobiel tv inclusief. (dat weet ik zeker, al kan ik het niet vinden in de toegezonden mailIk zal het even melden aan de leerplichtambtenaar.
Wat voor mij nog een beetje vaag is, is het Surf&Mail abo bij KPN.
Krijg je nou bij 32,50 over de volledige 24mnd gratis TV + S&M of zoals de Primafoon-medewerker mij vertelde (zie eerder in het topic)12mnd voor 2,50 en daarna het volledige bedrag?
Tsja, misschien moet ik eerlijk zeggen dat ik niet te veel moet gaan denken erover.. ik wil 'm gewoon te graag hebben hehe.
[ Voor 40% gewijzigd door Isane op 08-09-2008 00:51 ]
Heeft iemand hem al, en zoja, hoe is de datatransfer ten opzichte van de n95 8gb.. (700Kb/s)
Dat is echt het grootste nadeel aan dat toestel.
De kans is 0,01% dat iemand heb heeft, aangezien de release pas de 15e is....pt0x schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:21:
Heeft iemand hem al, en zoja, hoe is de datatransfer ten opzichte van de n95 8gb.. (700Kb/s)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic