Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.090 views

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 13:45
ik heb een site gevonden met de N96 in de voorverkoop. Kan dit kloppen? en ook de prijs?

http://www.bestelmaar.nl/..._id=kpnf2fb3&O6=kpnsm2smt

Ik had verwacht dat die duurder zou uitvallen. De N95 8gb is bijna nog duurder op somige (wel vertouwde?) sites zoals: Vodafone.nl

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:17:
Vanavond even Utrecht in gegaan en daar de primafoon in gelopen. Hier konden ze me in eerste instantie niets vertellen over de release van de N96; na wat navraag "dacht" een van de medewerkers dat hij half OKTOBER pas zou uitkomen!?!?!?!
Vreemd verhaal; als ik de hier geposte reacties lees; zeker die waar al vermeld wordt wat hij gaat kosten met wlek abonnement.
Iemand die nu echt weet hoe het zit; of moeten we gewoon weer wachten????
Ik ben bij de Primafoon (tegenwoordig KPN?) winkel in Uden geweest en hij werd ma 18aug. gebeld door KPN of Nokia over hoe het abonnement in elkaar zou steken bij de release. De gegevens die ik dus gekregen heb zijn waarschijnlijk zoals ze zijn bij het releasen door KPN maar dit kan nog veranderen. De release staat wel vast; 15 september. Of ze 'm dan echt in de winkels op voorraad hebben kon hij niet zeggen maar dan begint de verkoop in ieder geval. :) Misschien moet die kerel nog gebeld worden van de shop in Utrecht maar dit is wat ik te horen kreeg in Uje.

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Hier een N95-8Gb gebruiker.

Ik vind er niet veel verandering inzitten.
Wat meer werk geheugen, opslag ruimte, en mobiel tv.

Mobiel tv, nee dankje, als ik wat wil kijken zet ik wel films er op
Die 16GB intern is wel mooi en ram ook wel.

Als dat het enige is, vind ik het niet echt de moeite waard om over te stappen naar een N96.
Ik wacht wel op de N97/98 als die ooit komen.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
martijn00 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:32:
ik heb een site gevonden met de N96 in de voorverkoop. Kan dit kloppen? en ook de prijs?

http://www.bestelmaar.nl/..._id=kpnf2fb3&O6=kpnsm2smt

Ik had verwacht dat die duurder zou uitvallen. De N95 8gb is bijna nog duurder op somige (wel vertouwde?) sites zoals: Vodafone.nl
Voor 168 euro, inc Mobiel tv (Bij een abbo vanaf 27,50 GRATIS?) Dan valt het nog wel mee _/-\o_ . Of zeg ik het verkeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Isane op 21-08-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herculesds schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:38:
[...]

Voor 168 euro, inc Mobiel tv (Bij een abbo vanaf 27,50 GRATIS?) Dan valt het nog wel mee _/-\o_ . Of zeg ik het verkeerd?
gratis slaat op digitale televisie dat 24 maanden gratis is. dus je moet dan toch 168 E betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:23:
[...]

gratis slaat op digitale televisie dat 24 maanden gratis is. dus je moet dan toch 168 E betalen.
Abonnement: 22,50 2 jaar

Gratis Mobiel TV 2 jaar

Surf en Mail totaal 9,95 2 jaar

Toestel: 79 EURO.

Nu al te bestellen bij Bestelmaar.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Linkje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hierboven al genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ja die had ik al gevonden, maar ik kijk er overheen...Ik zie toch echt toestellen vanaf € 119 (Nokia N96 KPN-Lock (verwacht: september))

En vanaf € 92 (Nokia N96 Dark Grey (verwacht: oktober))

Of ben ik zo scheel dat ik er echt overheen kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herculesds schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:22:
[...]

Ja die had ik al gevonden, maar ik kijk er overheen...Ik zie toch echt toestellen vanaf € 119 (Nokia N96 KPN-Lock (verwacht: september))

En vanaf € 92 (Nokia N96 Dark Grey (verwacht: oktober))

Of ben ik zo scheel dat ik er echt overheen kijk?
Als je deze link volgt, alles zou invullen, doorklikt, dan kom je uit op een toestel van 79 euro in combinatie met bovengenoemd abonnement + onbeperkt internet. Onderaan de pagina staat vermeld dat je 89 euro op het toestel krijgt als je onbeperkt internet neemt. Dan kom je uit op die 79 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ja idd had m al, zat al half te slapen :D :z Sorry!:) iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze prijzen zijn toch onwijs laag in vergelijking met de n95 bij zijn release? Ik vraag me toch sterk af of dit wel reele prijzen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 08:08
Als je nu bestelt en een contract etc. met die prijs opgestuurd krijgt, lijkt me dat ze de telefoon ook voor die prijs moeten leveren!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
S0epkip schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:51:
Als je nu bestelt en een contract etc. met die prijs opgestuurd krijgt, lijkt me dat ze de telefoon ook voor die prijs moeten leveren!
Er staat altijd in de algemene voorwaarden dat typfouten voorbehouden zijn. Ookal teken jij het contract, dan weten zij daar altijd nog omheen te draaien. Als je al betaald e.d. hebt kunnen ze je de keus voorleggen of je bij wil betalen of de order wilt cancellen. Zo makkelijk is het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:09:
[...]

Klopt en KPN doet bij Surf & Mail toch aan poorten blok zodat een aantal apps niet goed werken (MSN, VOIP e.d.) ? Dan kan je nog beter de iPhone nemen, goedkoper en onbeperkt internet i.t.t. Surf & Mail is daar Internet ook het dataverkeer er bovenop beperkt. Of even wachten op een andere aanbieder natuurlijk.
Ben net inmiddels bij de primafoon geweest, en zeiden dat msn niet geblokt werd, en dat diegene die me hielp ook msn op dr telefoon had zitten.

Alleen streaming zit niet in het Surf en Mail Totaal.(Lekkere benaming dan voor Surf en Mail Totaal)

[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 27-08-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
herculesds schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:37:
[...]

Ben net inmiddels bij de primafoon geweest, en zeiden dat msn niet geblokt werd, en dat diegene die me hielp ook msn op dr telefoon had zitten.

Alleen streaming zit niet in het Surf en Mail Totaal.(Lekkere benaming dan voor Surf en Mail Totaal)
Maar niet heel onlogisch eigenlijk. Iedereen 320kbps streams 24/7 laat draaien staat alles stil. Kwamen de tarieven nog overeen met de tarieven die ik kreeg bij de Primafoon in Uden twee weken geleden (zie eerder in dit topic)? Heb er namelijk nog eens over gedacht en als die S&M Totaal eruit kan vind ik het een goede deal.

Hoe werkt dat FlexiBel eigenlijk? Je kan toch je abonnement maandelijks verhogen/verlagen? Want als je van 32,50 naar 27,50 gaat in de tweede maand en dat vol blijft houden tot je abonnement afgelopen is betaal je toch weer 115euro minder (via website betaal je al 27,50 voor 32,50 abo). Of kan dit weer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Hoe zit het met de oplader? Kan je gewoon een standaard USB oplader aansluiten op de N96?

Lijkt me wel handig dat mini-usb een standaard wordt, aangezien je anders iets van 10 opladers thuis hebt liggen, gezien elk modelupdate weer een andere oplader gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Djerique schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:16:
Hoe zit het met de oplader? Kan je gewoon een standaard USB oplader aansluiten op de N96?

Lijkt me wel handig dat mini-usb een standaard wordt, aangezien je anders iets van 10 opladers thuis hebt liggen, gezien elk modelupdate weer een andere oplader gebruikt...
Volgens Nseries.com/n96 van Nokia wordt deze lader meegeleverd;
Nokia Compact Travel Charger AC-5
Afbeeldingslocatie: http://www.djpdjp.nl/draaakje/nokiacharger.jpg

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:43

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb vandaag even mogen spelen met een N96 en heb er een paar foto's en een filmpje mee gemaakt. Ze staan hier: http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157606994091221/

Verwijderd

Topicstarter
robertwebbe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:59:
Ik heb vandaag even mogen spelen met een N96 en heb er een paar foto's en een filmpje mee gemaakt. Ze staan hier: http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157606994091221/
Misschien is het behulpzaam als je ook even je eerste eigen indruk (al dan niet in kort) van het toestel voor de rest van Tweakers beschrijft?

Verwijderd

Ziet er netjes uit, ook de video is best goede kwaliteit in vergelijking tot andere 5mp telefoons (ik heb nu SE-K850i)
Ben wel benieuwd naar foto's in het donker en schemerdonker.

Verwijderd

meen zeker die foto's en het filmpje al langer geleden te hebben gezien op internet

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:51
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:25:
[...]

meen zeker die foto's en het filmpje al langer geleden te hebben gezien op internet
Waarschijnlijk omdat robertwebbe om een of andere reden graag zichzelf op de foto zet :P

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Dat weet dat meisje op het laatst in het filmpje ook ;)

Maar het ziet er aardig uit, maar vind het nog niet een verbetering tov de camera van de N95.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ja, jullie hebben gelijk. Ik maak meestal testfoto's van dezelfde dingen, dan kun je een beetje vergelijken. Het lijkt daardoor dat je de foto's al eerder heb gezien maar degene van de N96 zijn echt donderdag pas gemaakt.

Mijn eerste indrukken...

In het exemplaar wat ik in handen kreeg zat geen software voor de FM transmitter. Ik hoop dat dat in de KPN productversie wel het geval zal zijn omdat je anders weer moet gaan vogelen met de productcode om dat werkend te krijgen.

De DVB-H ontvangst was in vergelijking met de Samsung en de LG beter! Ondanks de interne antenne presteerde het exemplaar dat ik in handen had zeer goed.

TV opnemen werkt leuk, echter moet je de applicatie wel open hebben (of op de andergrond laten draaien). Als de ontvangst even wegvalt dan zie je bij latere playback een tekstmelding ""Geen ontvangst". Gelukkig gaat de opname wel gewoon door.

Volgens zeggen zou de video out geblokkeerd worden als de DVB-H ontvanger aanzet. Dit is denk ik dan meer om reden dat de resolutie maar 320x240 is en dat er gewoon niet uit ziet als je dat op een 30" tv gaat bekijken.

De kwaliteit van de fotocamera stelde me toch wel iets telleur. Je moest na het opnamegeluid de camera ook nog even een seconde stil houden omdat het geluid blijkbaar eerder klinkt dan dan de foto wordt gemaakt. Scherpstellen ging overigens aanzienlijk sneller en beter dan de N82.

De bewegingssensor reageert soms minder goed, dan moest ik het toestel even schudden voordat het reageerde op de kanteling.

Nokia Maps 2.0 is standaard geïnstalleerd.

De ouderwetse gallerij bestaat niet meer, muziek staat nu bij muziek en foto en film is nu ook apart.

Verder vielen me niet zo veel nieuwe dingen op, de meeste nieuwe zaken (t.o.v. N95) had ik al gezien op de N78.

Al met al nog wat verbeterpuntjes gevonden die vast en zeker in een toekomstige update verbeterd kunnen en zullen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Gaaf stukje Robertwebbe! Thanks! Wat ik me wel afvraag is hoe je dat toestel dan hebt gekregen. Ik naam aan dat ze nu geen beta toestellen meer gaan rondsturen (ook niet naar shops) terwijl over 2,5 week de echte uitkomt. Daarmee doel ik op je FM-transmitter stukje. Gezien je tv hebt gekeken op de N96 heb je op het netwerk van KPN gespeeld dus dan neem ik aan dat het ook een KPN versie was (of simlock vrij?).

Heb je enig idee hoe de batterij-duur is, gezien er nogal kritiek op was bij de N95?
En de OS, werkt het een beetje zoals gewenst?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net gebeld door Bestelmaar voor een bezorgafspraak dinsdag a.s....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:51:
Met de N96 :o Zal me benieuwen. Aangezien de release pas midden september staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herculesds schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:31:
[...]

Met de N96 :o Zal me benieuwen. Aangezien de release pas midden september staat?
Die heb ik wel besteld ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:06:
[...]

Die heb ik wel besteld ja...
Hmm wel apart dan! Aangezien de release pas vast staat op 15 september. Of misschien krijg je een amerikaans model?

p.s post het iig ff dinsdag als je hem hebt:)

[ Voor 8% gewijzigd door Isane op 29-08-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Robert,
Hoe is de kwaliteit van de foto's in het donker (avond) in vergelijking met de Nokia N82(xenon)?
Hoop dat je deze vragen kan beantwoorden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd, op hun site staat namelijk inmiddels levering verwacht oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

djpdjpnl schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:38:
[...]
Gaaf stukje Robertwebbe! Thanks! Wat ik me wel afvraag is hoe je dat toestel dan hebt gekregen. Ik naam aan dat ze nu geen beta toestellen meer gaan rondsturen (ook niet naar shops) terwijl over 2,5 week de echte uitkomt. Daarmee doel ik op je FM-transmitter stukje. Gezien je tv hebt gekeken op de N96 heb je op het netwerk van KPN gespeeld dus dan neem ik aan dat het ook een KPN versie was (of simlock vrij?).

Heb je enig idee hoe de batterij-duur is, gezien er nogal kritiek op was bij de N95?
En de OS, werkt het een beetje zoals gewenst?
Er kwam een Nokia salespromotor langs met een open markt versie (dus niet een gecustomisde KPN versie). Ik hoopte dat ik het toestel enige dagen mocht houden om te testen maar dat was niet het geval. Ik heb er een kleine twee uurtjes mee gespeeld, te weinig om een oordeel te vellen over de batterij. Sowiso kun je dat eigenlijk de eerste twee weken nog niet doen omdat in de praktijk daarna pas de volledige capaciteit beschikbaar is. En ik denk dat het vergelijkbaar zal zijn met de N95, het ligt hem eraan wat je er mee doet. Al die high tech features kosten nu eenmaal energie en het is even wennen hoe hier om te gaan inzake de batterijcapaciteit.
In ieder geval moet je er minimaal 4 uur TV mee kunnen kijken via DVB-H, anders had KPN hem niet eens willen opnemen.

Ik hoop overigens aankomende week een ambassadeursversie te krijgen, dat programma bestaat nog wel. Dat zijn ook niet gesimlockte open markt versies, ik hoop dat daar wel de FM transmitter werkt.
Vonkie schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:49:
[...]
Robert,
Hoe is de kwaliteit van de foto's in het donker (avond) in vergelijking met de Nokia N82(xenon)?
Hoop dat je deze vragen kan beantwoorden!!!
Heb ik nog niet kunnen testen. Ik denk dat de fotokwaliteit hetzelfde is, echter mis je inderdaad de Xenon flits.
Ik vermoed grijze import. In andere landen zijn ze al te koop en het is natuurlijk lonend om een paar deze kant op te laten komen en ze hier voor goed geld te verkopen aan degenen die hem graag als eerste willen hebben. Je loopt alleen wel het risico dan je wellicht niet terrecht kan bij een Nokia Service Center maar dat je je toestel altijd naar Bestelmaar moet opsturen voor service.
De grotere aanbieders kunnen hier zich niet mee bezig houden omdat anders de goede marketingrelatie in het geding komt (lees: marketingbijdrage). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijze import, maar er zit wel een KPN lock op. Kan dat?

Toestel wordt inmiddels ook aangeboden op GSMWEB. Voor zover ik weet, hanteren die 1 op 1 de KPN prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
djpdjpnl schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:41:
[...]

Volgens Nseries.com/n96 van Nokia wordt deze lader meegeleverd;
Nokia Compact Travel Charger AC-5
Afbeeldingslocatie: http://www.djpdjp.nl/draaakje/nokiacharger.jpg
Wat ik dan niet begrijp is waarom ze nou niet overstappen naar de standaard mini-usb opladers... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:10:
Ik vermoed grijze import. In andere landen zijn ze al te koop (...)
Oh...? Volgens mij zijn ze nog nergens verkrijgbaar, en hebben enkelen die de Limited Edition hadden besteld hem vandaag binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Djerique schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:21:
[...]

Wat ik dan niet begrijp is waarom ze nou niet overstappen naar de standaard mini-usb opladers... 7(8)7
Is er wel een usb-oplader voor Nokia's? Ik heb mijn Samsung D900 pas 2 keer opgeladen met een gewoon snoertje omdat ik toen in het buitenland zat. als Nokia dus geen usb-lader heeft dan zou dat wel een zwaar nadeel zijn.
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:17:
[...]

Oh...? Volgens mij zijn ze nog nergens verkrijgbaar, en hebben enkelen die de Limited Edition hadden besteld hem vandaag binnengekregen.
In India zijn ze al te koop om de iPhone voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 23:27

Stefan©

Toet toet

KPN heeft inmiddels een speciale voorinschrijving geopend:

http://www.kpninschrijving.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net van The Phone House vandaan; heb daar hun (maandelijkse) folder gehaald; voorop staat de N96 afgebeeld: 2 jarig flexibel abonnemment 32,50 + surf & mail totaal; dan kost de N96 99,95.
Binnenin wordt er nog vermeld dat ze hem vanaf 15 september kunnen leveren!!!
EINDELIJK!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net met kpn gesproken en willen het nog niet los laten maar de release date word deze week bekendt gemaakt op kpn.com

waar nu september staat komt dan de datum te staan.
meer mogen ze niet zeggen maar het duurt niet lang meer.
ook vertelde ze dat ze onderhand knetter werden van deze vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:16:
net met kpn gesproken en willen het nog niet los laten maar de release date word deze week bekendt gemaakt op kpn.com

waar nu september staat komt dan de datum te staan.
meer mogen ze niet zeggen maar het duurt niet lang meer.
ook vertelde ze dat ze onderhand knetter werden van deze vraag
Twee weken geleden vertelden ze me in Uden de nodige details al;
djpdjpnl schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:44:
Nou let op! Ik kom net bij de KPN vandaan.

Vanaf 15 september ligt de N96 in het assortiment van KPN. De KPN heeft 4 weken exclusief dus wie 'm als eerst wilt zal deze bedragen gaan betalen;

€32,50 FlexiBel
+ Surf&Mail Totaal (eerste 12 mnd voor 2,50, daarna 9,95)
+ 24mnd gratis MobielTV
Toestelprijs 99,95

Of ze 'm op 15 september ook daadwerkelijk in de winkel op voorraad zouden hebben kon hij niet zeggen. Wel zou de abonnementsvorm nog kunnen wijzigen tussen nu en 15 september.
Maar dat betekend dus dat er misschien nog een eerdere release is dan 15 september? :) Zal wel niet gezien bijv. WebWereld (*klik*) een persbericht van KPN heeft staan met de bevestigde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:39:
[...]

Twee weken geleden vertelden ze me in Uden de nodige details al;

[...]

Maar dat betekend dus dat er misschien nog een eerdere release is dan 15 september? :) Zal wel niet gezien bijv. WebWereld (*klik*) een persbericht van KPN heeft staan met de bevestigde datum.
Sorry. ben nieuw hier en wou m`n info delen met anderen.
maar het duurt niet lang meer zij ze. kan ieder moment gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:13:
Grijze import, maar er zit wel een KPN lock op. Kan dat?

Toestel wordt inmiddels ook aangeboden op GSMWEB. Voor zover ik weet, hanteren die 1 op 1 de KPN prijzen.
Tja, wat is je definitie van lock? SIM lock? Of bedoel je de KPN customisation zodat de TV experiance maximaal is? De productcode is verantwoordelijk voor de customisation en staat los van de SIM lock.

Het zou ook nog kunnen zijn dat genoemde webshops je misschien vast lekker maken en je vervolgens tot half september aan het lijntje houden met excuses dat ze niet of te weinig geleverd krijgen. Maar dat zullen we dus zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear soon-to-be owner of a limited edition Nokia N96.

We are excited to tell you that your country's limited edition Nokia N96 is now ready to be sent to you and will arrive soon. You will receive the delivery details to track your order in a separate email within couple of next days.

Thank you for purchasing a Nokia N96, and helping the Red Pandas of Nepal.

Kind regards,

Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:09:
[...]

Tja, wat is je definitie van lock? SIM lock? Of bedoel je de KPN customisation zodat de TV experiance maximaal is? De productcode is verantwoordelijk voor de customisation en staat los van de SIM lock.

Het zou ook nog kunnen zijn dat genoemde webshops je misschien vast lekker maken en je vervolgens tot half september aan het lijntje houden met excuses dat ze niet of te weinig geleverd krijgen. Maar dat zullen we dus zien.
Klopt. Vandaag mail ontvangen dat het product nog niet geleverd is...

Maar het blijft een goed aanbod als ik het vergelijk met waarmee KPN gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou deze informatie kloppen????? N96 GRATIS bij 2 jarig 12,50 abonnement???
http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/Nokia-N96/TNO96ZIZ.html
Dit stond vanmorgen op de site van kpn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:01
Betwijfel het... Wou het op zich toch wel proberen, maar die stomme site accepteert noch mijn id kaart, noch mijn rijbewijs :X
Edit: ok, was mutserig, je moet natuurlijk wel het type ID omzetten naar rijbewijs als je ID-kaart niet lukt :) Nu afwachten of ik een mailtje krijg dat het een foutje was...

[ Voor 41% gewijzigd door Finraziel op 02-09-2008 09:55 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een nieuwtje

t for telecom heeft gister een bedrijfsfeest gehad en daar werd door de commercieel directeur van KPN bevestigd dat de N96 alleen voorlopig bij t for telecom te verkrijgen zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finraziel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:50:
Betwijfel het... Wou het op zich toch wel proberen, maar die stomme site accepteert noch mijn id kaart, noch mijn rijbewijs :X
Edit: ok, was mutserig, je moet natuurlijk wel het type ID omzetten naar rijbewijs als je ID-kaart niet lukt :) Nu afwachten of ik een mailtje krijg dat het een foutje was...
:) Ik ben benieuwd, ik denk inderdaad dat het een foutje is.
Vanmiddag maar even langs de kpn winkel om te kijken of ik 'm daar kan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:13:
[...]

:) Ik ben benieuwd, ik denk inderdaad dat het een foutje is.
Vanmiddag maar even langs de kpn winkel om te kijken of ik 'm daar kan pre-orderen.
lees eens goed boven je eigen berichtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:37:
[...]

lees eens goed boven je eigen berichtje
Ik denk niet dat dat helemaal klopt.
Een vriend van een collega van me heeft een eigen kpn-winkel, die heeft bevestigd dat ze de N96 volgende week geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knap van hem als de directeur van kpn beweert dat alleen t for telecom hem voorlopig mag leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:00:
knap van hem als de directeur van kpn beweert dat alleen t for telecom hem voorlopig mag leveren
Al eens aangedacht dat kpn t for telecom als enige partner voorlopig kan hebben aangewezen. Lijkt me erg sterk dat kpn hem niet zelf in zijn primafoonwinkels zal leggen.

Is niet ongebruikelijk dat een bepaald aantal ketens worden uitgezocht voor zo'n actieperiode. Van wat ik begrepen heb is de N96 4 weken kpn exclusive en daarna ook door de andere operators te leveren.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:00:
Zojuist even bij de kpn\primafoon geweest, ik heb 'm daar gepre-ordered.
De officiele leverdatum is 15 september, meestal krijgen ze 'm een paar dagen van tevoren binnen, dus even afwachten.
Ik was pas de 2e bij dat filiaal met een pre-order dus met een beetje mazzel zit ik er met de 1e lichting bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Lijkt me ook zeer sterk, dat KPN hem niet in de eigen winkels zou hebben.
Mogelijk is t for telecom dan de eerste van de "andere" telefoonwinkels, die hem kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ja dat zou natuurlijk ook kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:17:
Zou deze informatie kloppen????? N96 GRATIS bij 2 jarig 12,50 abonnement???
http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/Nokia-N96/TNO96ZIZ.html
Dit stond vanmorgen op de site van kpn!!!
Dat is best een mooie aktie prijs (zo stond het ook op de site).
Ik heb 'm besteld en de orderbevestiging binnen, gratis toestel icm 2 jarig flexibel 12,50 abo.

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:52:
[...]

Ik heb 'm besteld en de orderbevestiging binnen, gratis toestel icm 2 jarig flexibel 12,50 abo.

Ik zag 't ook vanochtend, als je nu kijkt hebben ze het aangepast.
Lijkt me ook dat dat niet kan kloppen een gloednieuw toestel van zeg even voor het gemak 600 euro met een abo van 12,50 gratis weggeven.
Maar wellicht als je een orderbevestiging hebt, sta je in je recht, dus wieweet krijg je 'm voor die prijs. Heb je wel de algemene voorwaarden voor online bestellen gelezen, daar staat meestal nog wel wat in over prijswijzigingen.
Een goed voorbeeld is hierbij het verhaal van Otto.nl waarbij ze een lcd tv per ongeluk verkochten voor 99 euro, die heeft men ook nooit gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:08:
[...]

zeg even voor het gemak 600 euro
maak er maar 999,- euro 8)7 -O- van staat ook op de kpn site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:12:
[...]

Ja, maar die 999 is om te rechtvaardigen waarom zijn in één klap iemand €880,- afnemen (100 toestel, 24x32,50). Dan lijkt het nog een aanbieding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
finraziel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:50:
Hoe kun jij nu al bestellen dan? bij mij staat er alleen maar een tekstvak voor me email en naam en een knop "Preorder"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamezMaster schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:16:
[...]

Hoe kun jij nu al bestellen dan? bij mij staat er alleen maar een tekstvak voor me email en naam en een knop "Preorder"
Dat stond vanochtend op de kpn-site, waarschijnlijk een foutje, dat hebben ze ondertussen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:08:
[...]

Ik zag 't ook vanochtend, als je nu kijkt hebben ze het aangepast.
Lijkt me ook dat dat niet kan kloppen een gloednieuw toestel van zeg even voor het gemak 600 euro met een abo van 12,50 gratis weggeven.
Maar wellicht als je een orderbevestiging hebt, sta je in je recht, dus wieweet krijg je 'm voor die prijs. Heb je wel de algemene voorwaarden voor online bestellen gelezen, daar staat meestal nog wel wat in over prijswijzigingen.
Een goed voorbeeld is hierbij het verhaal van Otto.nl waarbij ze een lcd tv per ongeluk verkochten voor 99 euro, die heeft men ook nooit gekregen.
Tuurlijk kunnen ze 't weigeren omdat in de voorwaarden staat dat ze bij kennelijke fout weergegeven prijzen de bestelling niet hoeven te leveren.
Het Otto verhaal is wel een extremer voorbeeld waar het duidelijk was (had moeten zijn) voor iedereen die bestelde dat het een fout moest zijn. Daar kan je in dit geval over discussieren...

De prijs van het toestel is in een paar uur gedaald van 999,99 EUR naar 559.95 EUR op de site van de KPN dus als het zo doorgaat krijg ik 'm wel voor nop met een flexibel 12,50 abo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat er 1 bij kpn ook dit topic leest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:52:
[...]

Als ik de advertentie lees, dan maak ik er uit dat de telefoon €559.95 kost ism de €12.50 abbo.
Die € 0.00 slaat volgens mij op extra kosten (adminstratie enz)

Zie hier maar:
http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRL/telefoons/100.html

Kijk maar naar de lijst met telefoons en zoek de N96 op, daar staat toch echt €559.95
Ik hoop dat je bankrekening gevuld is :|

[ Voor 10% gewijzigd door seninha op 02-09-2008 13:58 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
seninha schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:56:
[...]

Als ik de advertentie lees, dan maak ik er uit dat de telefoon €559.95 kost ism de €12.50 abbo.
Die € 0.00 slaat volgens mij op extra kosten (adminstratie enz)

Zie hier maar:
http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRL/telefoons/100.html

Kijk maar naar de lijst met telefoons en zoek de N96 op, daar staat toch echt €559.95
Ik hoop dat je bankrekening gevuld is :|
Volgens mij is die hele site verkeerd. Waarom is het niet mogelijk om een ander abo erbij te kiezen? Denk dat ze 'm in de haast wat vergeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:56:
even een nieuwtje

t for telecom heeft gister een bedrijfsfeest gehad en daar werd door de commercieel directeur van KPN bevestigd dat de N96 alleen voorlopig bij t for telecom te verkrijgen zal zijn
Ik denk dat je dan toch niet helemaal goed geluisterd hebt (of gehoord wat je graag wilde horen). Waar het op neer komt is dat KPN de N96 voorlopig exclusief heeft voor de telecom retail. In de telecom retail zitten bijvoorbeeld de Primafoons, t for telecom, The Phonehouse, BelCompany, etc. Al deze telecom retailketens gaan de KPN gecustomisde N96 verkopen vanaf half september.

Dat betekent dus ook dat andere operators voorlopig nog eveb geen eigen variant kunnen krijgen en dat er voorlopig ook nog even geen open markt versies (officieel) in Nederland worden verkocht. Uiteraard zullen er webshops zijn die hem grijs importeren maar dat kan Nokia gewoonweg niet tegen gaan.

Betreffende de FM transmitter heb ik minder goed nieuws, in de huidige marketinguitingen wordt het nergens meer genoemd. In het begin hebben verschillende sites bekend gemaakt dat die er in zou zitten maar dat blijkt dus inmiddels niet meer het geval te zijn. Persoonlijk vind ik dit HEEL erg jammer, dit was voor mij een van de goodies waarom ik hem zou willen. :'(

[ Voor 15% gewijzigd door robertwebbe op 02-09-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:08:
[...]
Betreffende de FM transmitter heb ik minder goed nieuws, in de huidige marketinguitingen wordt het nergens meer genoemd. In het begin hebben verschillende sites bekend gemaakt dat die er in zou zitten maar dat blijkt dus inmiddels niet meer het geval te zijn. Persoonlijk vind ik dit HEEL erg jammer, dit was voor mij een van de goodies waarom ik hem zou willen. :'(
Misschien een domme vraag, maar wat is een FM transmitter??
Is dit gewoon dat je radio op je mobiel kan ontvangen of zit ik er nou helemaal naast. 8)7
Edit: iets te snelle reactie, gewoon even op google kijken en voila het antwoord.

Ja, wel jammer dat dat er niet op zit, toch wel makkelijke functie. Maar voor mij geen reden om 'm niet te kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar dat je geen radio kan luisteren met de N96 nieuwemobiel.nl zegt dat er wel een op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:29:
raar dat je geen radio kan luisteren met de N96 nieuwemobiel.nl zegt dat er wel een op zit
Je haalt nu twee dingen door elkaar. Er zit wel een FM ontvanger op maar geen FM transmitter.
Met de FM ontvanger kun je radio luisteren en met de FM transmitter kun je weer terug uitzenden naar je radio. Voorbeeld is dan je favoriete MP3'tjes kunnen beluisteren via je autoradio, zonder extra hardware nodig te hebben. Iedere autoradio is hiervoor geschikt. Alleen de N96 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:12:
[...]

Ik denk dat die 999 daar even snel neergekwakt is toen ze door kregen dat ze een foutje gemaakt hadden, de snelste manier om de stroom aanvragen te stoppen denk ik.
En of ze uitleveren... Tja, het is afwachten, het zou best kunnen dat het makkelijker is om die dingen gewoon te leveren en een stroom klachten en eventueel imagoschade te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

* M.I.G. heeft altijd een telefoon van de zaak gehad dus heeft geen idee waar op te letten bij abonnementen

Maar mag nu gewoon een toestel uitzoeken en de kosten declareren. En die N96 gaat het waarschijnlijk worden. Nu snap ik echt de ballen van hoe bepaalde abonnementen in elkaar steken, maar die kpn aanbieding is dat dan te doen? Kan je met die 12,50 flexibel dan gebruik maken van internet/tv etc? Vodafone is wat duidelijker daarin naar mijn mening. Maar dan moet ik wat langer wachten begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nu al? Bij wie besteld?
En, gewoon nederlandse versie??
Misschien tijd voor wat gebruikerservaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:51:
[...]

Zo, nu al? Bij wie besteld?
En, gewoon nederlandse versie??
Misschien tijd voor wat gebruikerservaringen :)
Ik had de limited edition besteld. Ben nu niet thuis, zal later vanavond, maybe morgen wel updateje geven.

Franse ontvanger: http://www.beyoung.fr/nok...ion-le-deballage,401.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten totdat die hier eindelijk gelanceerd wordt :( .
Zit nu namelijk al 2 maanden Vodafone te spekken omdat zij een leuke constructie hebben van 3 maanden opzegtermijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:36:
Ik kan niet wachten totdat die hier eindelijk gelanceerd wordt :( .
Zit nu namelijk al 2 maanden Vodafone te spekken omdat zij een leuke constructie hebben van 3 maanden opzegtermijn :(
Leuk bedrijf he dat vodafone?
Ik heb m'n contract bij vodafone afgekocht, ik kreeg constant verkeerde nota's waarbij ik ineens volop veel moest betalen. Ze konden het bij vodafone zelf niet eens verklaren. :(
Gelukkig ben ik er nu vanaf, dus lekker weer terug naar KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het abo is definitief 32,50 euro met gratis 24 mnd tv.
toestel gaat dan 99,95 kosten. ik heb ook net de folder gehaald bij de phone house en die adventeren er landelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:15:
Het abo is definitief 32,50 euro met gratis 24 mnd tv.
toestel gaat dan 99,95 kosten. ik heb ook net de folder gehaald bij de phone house en die adventeren er landelijk mee.
En dat is dan zonder Internet hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herculesds schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:22:
[...]

En dat is dan zonder Internet hé?
ja dat wel. maar ik vind het wel mee vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ja klopt, maar bij bestelmaar.nl krijg je:

Nokia N96 KPN-Lock 115.00
+ KPN Flexibel € 27,50 2 jaar
+ KPN Mobiel TV, vanaf 27,50 gratis
+ KPN Surf & Mail Totaal

Maar dan heerst wel de vraag als het een nederlandse is, en niet zon toetstel uit verweggistan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op telefoons.nl is de n96 zelfs voor niks.
ik wacht daar wel even met bestellen want in de voorwaaden staat de naam gsmbestellen.nl genoemd en daar kost ie 200euro met hetzelfde abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:40:
op telefoons.nl is de n96 zelfs voor niks.
ik wacht daar wel even met bestellen want in de voorwaaden staat de naam gsmbestellen.nl genoemd en daar kost ie 200euro met hetzelfde abbonement.
idd, zo enorm grote prijsverschillen. Te groot om sommige te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op telefoons.nl is ie inderdaad bij 22.50 per maand gratis, zou dit echt zo zijn? is deze site verder betrouwbaar? ooit iemand eerder iets besteld?
ben wel HEEEEL erg geinteresseerd in ieder geval!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf de N95 en onlangs de iPhone 3G in hadden gehad. Ik zou toch echt voor de iPhone kiezen ! Heerlijk OS draait er op, echt 10x beter dan Symbian. Browsen, Groot Display, Music etc, gaat allemaal stukken beter. Touchscreen was even wennen maar daarna wil je niet anders meer. Echt, voordat je de N96 overweegt, neem ook eens de iPhone in handen. Specs op papier zegt weinig over het gebruik in de praktijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:07:
Ik heb zelf de N95 en onlangs de iPhone 3G in hadden gehad. Ik zou toch echt voor de iPhone kiezen ! Heerlijk OS draait er op, echt 10x beter dan Symbian. Browsen, Groot Display, Music etc, gaat allemaal stukken beter. Touchscreen was even wennen maar daarna wil je niet anders meer. Echt, voordat je de N96 overweegt, neem ook eens de iPhone in handen. Specs op papier zegt weinig over het gebruik in de praktijk.
Afbeeldingslocatie: http://breiner.nl/tweakers/i8510/gsmarena_012b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://breiner.nl/tweakers/i8510/gsmarena_013b.jpg

Nah sorry, foto's zijn wat triest voor zo'n gehypte telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:07:

...Touchscreen was even wennen maar daarna wil je niet anders meer...
Dat is nogal persoonlijk, ik wil echt geen touchscreen meer...

Ik vind ook niet dat je de N96 moet vergelijken met de iPhone, zijn totaal andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
djpdjpnl schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:21:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Nah sorry, foto's zijn wat triest voor zo'n gehypte telefoon!
Ik wil absoluut geen troll starten: ik wou alleen even benadrukken dat je ook zeker even de iPhone in hadden moet hebben gehad voor je de keuze maakt. Om toch even op je troll in te gaan: Ik heb zelf de N95, hoe vaak maak je nou werkelijk foto's met je GSM? Ik misschien 1-2x per week. Dat is 10 foto's max per maand. Nou nou, de camera kwaliteit geeft dan echt de doorslag. En weet je voor die paar foto's kun je gemakkelijk restylen met Picasa of Photoshop whatever. Ik surf veel vaker en luister veel vaker muziek dan ik foto's maak, dat is dus voor mij een enorme grote plus als ik opnieuw voor de keuze zou moeten staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:32:
[...]

Ik wil absoluut geen troll starten: ik wou alleen even benadrukken dat je ook zeker even de iPhone in hadden moet hebben gehad voor je de keuze maakt. Om toch even op je troll in te gaan: Ik heb zelf de N95, hoe vaak maak je nou werkelijk foto's met je GSM? Ik misschien 1-2x per week. Dat is 10 foto's max per maand. Nou nou, de camera kwaliteit geeft dan echt de doorslag. En weet je voor die paar foto's kun je gemakkelijk restylen met Picasa of Photoshop whatever. Ik surf veel vaker en luister veel vaker muziek dan ik foto's maak, dat is dus voor mij een enorme grote plus als ik opnieuw voor de keuze zou moeten staan.
True, maar persoonlijk wil ik wel zoveel mogelijk kwaliteit snufjes voor de mooie bedragen die ze vragen. Als ik dan een N96 bijvoorbeeld naast de iPhone leg zie ik mee een hype door de merknaam in de iPhone en hype in de N96 door de goede snufjes. Zoals ik zei, dat is voor mij persoonlijk en dus niet bedoeld om herrie te schoppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
djpdjpnl schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:43:
[...]

True, maar persoonlijk wil ik wel zoveel mogelijk kwaliteit snufjes voor de mooie bedragen die ze vragen. Als ik dan een N96 bijvoorbeeld naast de iPhone leg zie ik mee een hype door de merknaam in de iPhone en hype in de N96 door de goede snufjes. Zoals ik zei, dat is voor mij persoonlijk en dus niet bedoeld om herrie te schoppen. ;)
De Iphone heeft dit beter, de N96 weer dit.. Ieder toch zn toestel?
Zoals de N96 heeft weer WIFI, wat de Iphone dus niet heeft...

[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 02-09-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Prima, dan koop jij toch lekker een iPhone? Ik denk dat anderen prima voor zichzelf kunnen beslissen of ze een iPhone willen of een N96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met telefoons.nl? de N96 kost hier namelijk maar 22,50 per maand en dan is ie verder helemaal gratis! zelfs mobiel tv zit er gratis bij 2 jaar lang. ik zou graag willen weten of er iemand is die deze telefoon hier misschien al besteld heeft? of weet of de site betrouwbaar is?
alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:08:
Heeft er iemand ervaring met telefoons.nl? de N96 kost hier namelijk maar 22,50 per maand en dan is ie verder helemaal gratis! zelfs mobiel tv zit er gratis bij 2 jaar lang. ik zou graag willen weten of er iemand is die deze telefoon hier misschien al besteld heeft? of weet of de site betrouwbaar is?
alvast bedankt!!
Jeroen, ik denk dat we beter kunnen wachten tot de release. Aangezien dit gewoon speculeren is. Nog 2 weekjes...

Want het kan nooit, dat er zoveel prijsverschil is. }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 02-09-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich scheelt het niet MEGA veel, en kpn wil natuurlijk gewoon een grote winstmarge op de n96 behalen op mensen die de n96 als eerste willen. internet winkels zijn altIJd stukken goedkoper dan de 'echte' aanbieders, dus zou dit niet gewoon WEL een goede aanbieding kunnen zijn? ik vroeg het maar gewoon of iemand em hier al besteld had, want van deze actie gaat het toch wel kriebelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:45:
Opzich scheelt het niet MEGA veel, en kpn wil natuurlijk gewoon een grote winstmarge op de n96 behalen op mensen die de n96 als eerste willen. internet winkels zijn altIJd stukken goedkoper dan de 'echte' aanbieders, dus zou dit niet gewoon WEL een goede aanbieding kunnen zijn? ik vroeg het maar gewoon of iemand em hier al besteld had, want van deze actie gaat het toch wel kriebelen!
Het kan ongetwijfeld wel een goede aanbieding zijn inderdaad.
Het is toch maar afwachten aangezien kpn die toestellen gaat leveren aan de winkels dus die zullen de prijzen wel bepalen.
Het kan ook zo zijn dat ze de toestellen importeren vanuit andere landen, dan kunnen ze zelf de prijzen bepalen, ik weet niet hoe het dat zit met garantie, reparatie e.d.
Ik heb 'm in ieder geval gewoon bij kpn gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een kpn abbonement, dus dan heb je waarschijnlijk wel garantie bij kpn gewoon lijkt me? Dat zal ik vanmiddag in de winkel eens even gaan uitzoeken! en anders kun je altijd nog naar een NSP, die zijn er voor Alle nokia's :)
(vandaar dat ik hier vroeg naar betrouwbaarheid van de site telefoons.nl, en of iemand de n96 hier misschien al wel had besteld:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
[...]

Als je van muziek houdt en tracks wil kunnen skippen/volume aanpassen zonder je toestel uit je broekzak te moeten vissen dan lijkt me zo'n touchscreen echter weer drie keer niks... geef mij maar echte knopjes. Oftewel, laat iedereen lekker voor zichzelf uitmaken wat voor hem belangrijk is... Jij zegt dat ook wel, maar de toon die je gebruikt is nogal aanmatigend en komt over alsof je andermans redenen maar onzin vindt. Persoonlijk vind ik overigens die camera wel heel belangrijk, het liefst zou ik dan ook een samsung i8510 nemen, beste cameraphone by far (maar als kpn me die N96 wil leveren voor 24x12,50 dan zeg ik geen nee :P)

edit: Trouwens, even los van bovenstaande, die 3 maanden opzegtermijn, hanteren niet alle operators dat? De groten heb ik het dan over, kpn/tmobile dus. Beetje lomp om dan vodafone er op aan te vallen als ze het allemaal doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 03-09-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finraziel schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:30:
[...]

edit: Trouwens, even los van bovenstaande, die 3 maanden opzegtermijn, hanteren niet alle operators dat? De groten heb ik het dan over, kpn/tmobile dus. Beetje lomp om dan vodafone er op aan te vallen als ze het allemaal doen.
Inderdaad, alle operators hebben dat. Eigenlijk wel raar, de overheid heeft een wet financiele dienstverlening in het leven geroepen om dit soort lange opzegtermijnen te verbieden en de telefoonmaatschappijen vallen hier dan weer niet onder, eigenlijk zouden deze ook gewoon onder deze wet moeten vallen, zijn we eindelijk van dit soort ongein af.
Maarja, ik heb m'n contract bij vodafone gewoon afgekocht een paar maanden geleden aangezien ik behoorlijk ontevreden was over de gang van zaken, zo is het probleem ook opgelost.
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic