Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.089 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 13:36
Hoop dat dit toestel voor 1 september beschikbaar komt, dan neem ik deze met gratis KPN mobielTV abo en data pakket.
Kan ik 'm via de TV-output aan m'n navigatiesysteem (DNX 7200) hangen en via de op dit toestel aanwezige audio uitgang zorgen dat 't geluid ook nog over de speakers komt?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan maar hopen dat de batterij het een beetje volhoudt................................... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
31 juli is 'n datum die wordt genoemd als release datum...
Op het toestel zit een 3.5mm plug voor audio uit, die tevens wordt gebruikt als PAL/NTSC output. Weet iemand of dit 'n gecombineerde uitgang is, of dat het audio of video is en dus niet tegelijkertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Bij het insteken van een 3,5mm jack plug, moet je op je telefoon aangeven wat voor aansluiting je wil. De ene keer steek je er een koptelefoon in en moet je dus "koptelefoon" kiezen en de andere keer "tv out" als je een kabel erin steekt om m op je tv aan te sluiten.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
NIKDCC schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:01:
31 juli is 'n datum die wordt genoemd als release datum...
Op het toestel zit een 3.5mm plug voor audio uit, die tevens wordt gebruikt als PAL/NTSC output. Weet iemand of dit 'n gecombineerde uitgang is, of dat het audio of video is en dus niet tegelijkertijd?
Bij de N95 zit een kabel die van 3.5mm naar 3-tulp pluggen gaat. Één voor video, de andere 2 voor audio. Dus ja hij kan het beide tegelijk naar buiten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10

TF

bla bla

Ik lees even mee.

Mag in aug. weer een nieuwe telefoon en deze klinkt erg verleidelijk. Zeker de DVB-h optie is leuk.

[ Voor 11% gewijzigd door TF op 24-06-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:56:
Ik lees even mee.

Mag in aug. weer een nieuwe telefoon en deze klinkt erg verleidelijk. Zeker de DVB-h optie is leuk.
Modbreak:Als het je niet boeit, reageer dan ook niet!!!

En dat de DVB-H chip een welkome toevoeging is hebben bv Samsung en LG allang begrepen en zijn inmiddels al verkrijgbaar. Desalnietemin is het een langverwacht toestel met leuke features. Als dit toestel in maart 2021 uitkomt, ga ik zeker eens kijken ernaar. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 24-06-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Modbreak:En daar hebben we de TR Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif voor uitgevonden!

[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 24-06-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe duur zal hij ongeveer gaan kosten icm met een abbo van 30 euro per maand? (bij 1 of 2 jarig abbo)

( hij is echt TE vet en kan niet wachten tot ie uit is!! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Ik denk rond de 250 euro met een 2 jarig abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
herculesds schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:50:
Ik denk rond de 250 euro met een 2 jarig abbo.
is niet de bedoeling om hier over te discuseren binnen het topic maar toch reageer ik er ff op.

je mag hopen dat hij 250 euro gaat kosten, maar reken maar op hooguit 100 euro onder de nieuwprijs. zeker in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

maar is er al een prijs bekend uberhaubt?

800 dollar ex btw staat op http://www.mobilewhack.com/nokia-n96/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
DVB-H is juist 'n zeer leuke toevoeging bij de N96, voor in de file onderweg, niets ontspannender dan ff TV kijken in de file ;)
Zeker aangezien de N96 in tegenstelling tot de toestellen van samsung en LG zowel tv als audio output heeft (gecombineerde connector) is het interessant om op 'n extern scherm of navigatiesysteem met videoinput aan te sluiten. Ben overigens wel benieuwd of de ontvangst van het tv signaal goed zal zijn, aangezien de N96 geen externe antenne lijkt te hebben zoals met de Samsung 't geval is?

[ Voor 18% gewijzigd door NIKDCC op 27-06-2008 11:31 . Reden: ext. antenne ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia N96: Demonstrations page is online !!

misschien toch eind juli / augustus ??

Nokia N96: Demonstrations

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het wel dan kan ik hem nog net met een abonnement kopen 8)7
En zo te zien aan die site is die idd binnenkort te verwachten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Volgens Belcompanie komt hij september/oktober. Dat duurt mij dan weer te lang :-)

Ik wil Nokia ook nog wel even bellen, maar zij hebben geen Sales telefoonnummer of een algemeen nummer. Is toch vreemd.

[ Voor 42% gewijzigd door een moderator op 01-07-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
TF schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:19:
Volgens Belcompagnie komt hij september/oktober. Dat duurt mij dan weer te lang :-)

Ik wil Nokia ook nog wel even bellen, maar zij hebben geen Sales telefoonnummer of een algemeen nummer. Is toch vreemd.
zo vreemd is dat niet, want al de service van Nokia loopt via de Servicepoints dus hebben ze geen (openbaar) nummer nodig.

Het was natuurlijk al te verwachten dat ook deze telefoon weer later komt dan verwacht. Toch kijk ik er wel naar uit als vervanger van mijn N95 :)

Een iets zakelijker uiterlijk met een aantal nieuwe functies en hopelijk ook nog wat sneller.

we zullen het zien, ben alvast aan het sparen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Jarnoootje schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:30:
[...]

zo vreemd is dat niet, want al de service van Nokia loopt via de Servicepoints dus hebben ze geen (openbaar) nummer nodig.
Bedacht ik mij later ook. Nou we wachten het wel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer de enigste optie voor mij is dus +- 1.5 maand met beltegoed bellen :/
En dan daarna een nieuw contract afsluiten of heeft iemand anders nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

TF schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:11:
[...]

Bedacht ik mij later ook. Nou we wachten het wel af...
0900-2026055 :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:53:
Wel jammer de enigste optie voor mij is dus +- 1.5 maand met beltegoed bellen :/
En dan daarna een nieuw contract afsluiten of heeft iemand anders nog andere ideeën?
Ik zelf heb een abonnement bij BEN afgesloten. Dat kan je per maand opzeggen namelijk. Was ook een stuk voordeliger dan mijn huidige abo van T-Mobile houden tot de N96 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

na een 2 jarig contract bij bijv. HI, loopt hij toch gewoon per maand door. Je zit toch niet meteen weer aan een 2 jarig contract vast?

Een meldingkje van Nokia zelf dan maar:

Hi,

Thank you for your email. The third quarter lasts from July to
September, so between that time the N96 will ship.
Unfortunately we cannot give more accurate timing for the product
release. Please contact your nearest Nokia reseller for that
information.

Best regards
Mona Kokkonen
+358 7180 34900

www.nokia.com/press

[ Voor 74% gewijzigd door TF op 02-07-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt.. als bijvoorbeeld je 2jarig abb. verlopen is, wordt hij daarna per maand iedere keer verlengt en zit je er dus niet weer 2 jaar aanvast!

(in september loopt mijne af en ik had het nagevraagd ivm release N96 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:23:
Klopt.. als bijvoorbeeld je 2jarig abb. verlopen is, wordt hij daarna per maand iedere keer verlengt en zit je er dus niet weer 2 jaar aanvast!

(in september loopt mijne af en ik had het nagevraagd ivm release N96 ;) )
precies, ik mag dus half augustus. Maar het is angstvallig stil rond de N96. Er staan er wel een zooi op marktplaats.nl maar.... kom op ..... daar trap ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Hoop wel dat het toestel voor 1 september gereleased wordt, dan kan ik 'm nog met gratis MobielTV abo afsluiten bij kpn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga er mr niet vanuit... (al hoop ik er ook wel op :p )

Dit komt overigens wat betrouwbaarder over dan de meeste geruchten die we allemaal alwel hebben gehoord.... http://allaboutphones.nl/...bbfb3d932de201e13336df565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

die geven oktober aan als release maand. Nokia zelf zegt Q3 en dat is van juli - okt dus het zou goed kunnen.

op play.com is hij ook van 31-7 naar 29-8 gegaan. Klinkt dus als uitstel

[ Voor 25% gewijzigd door TF op 13-07-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 verschillende N95-modellen (Wikipedia: Nokia N95), nu de N96. Iemand enig idee hoe Nokia plannet de reeks af te maken? De verbeteringen zijn imho minimaal tovd N95, eigenlijk is het misschien rendabeler om gewoon de theoretische N99 af te wachten. Of de N96-2, etc...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 17:18 . Reden: bronvermelding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 21:28
Gaming schmaming:
http://qik.com/video/123733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij snapt ie het niet helemaal... Dit lijkt eerder een driver probleem dan het missen van een 3D Graphics Chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:17:
2 verschillende N95-modellen (Wikipedia: Nokia N95), nu de N96. Iemand enig idee hoe Nokia plannet de reeks af te maken? De verbeteringen zijn imho minimaal tovd N95, eigenlijk is het misschien rendabeler om gewoon de theoretische N99 af te wachten. Of de N96-2, etc...
Zat laatst ook de denken. Is de N95 op dit moment niet gewoon het beste wat er te krijgen is? Alles wat nodig is en relevant is zit er op GPS, WiFi, Bluetooth, microSDHC, 5MP camera. De DVB-H functie van de N96 klinkt leuk maar met de N95 kan via Vodafone of andere 3rd party apps net zo goed TV worden gekeken.

Daarbij denk ik dat de functies van een telefoon tegenwoordig niet meer in de hardware zitten, maar in de software die steeds meer via het internet loopt. Denk aan live-streaming broadcasting, online-gaming, GPS-tracking. Het aanbod van deze diensten breidt zich steeds sneller uit zonder dat steeds een nieuwe telefoon gekocht hoeft te worden.

Een significant innoverender model begint voor mij pas bij een combinatie van de volgende technieken: WiMax, VGA scherm (eventueel touchscreen), Xenon Flash, Galileo (al zal dat nog een tijdje duren), WUSB, fuel cells. En ja, dat klinkt nu nog als toekomstmuziek. Daarom denk ik dat de N95 (evt. 8GB) voor nu gewoon de beste keus is als je 'm al bezit. Anders is de N96 natuurlijk leuk speelgoed voor als je nog een Nokia 3310 in je broek hebt zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:45:
[...] Daarom denk ik dat de N95 (evt. 8GB) voor nu gewoon de beste keus is als je 'm al bezit. Anders is de N96 natuurlijk leuk speelgoed voor als je nog een Nokia 3310 in je broek hebt zitten.
Precies, daarom wacht ik de N96 even af, indien hij niet te betalen is ...zeg meer dan 200 euro bijleggen op een abbo van 30e p/m dan neem ik gewoon de N95 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=30424854,noline] [...] DVB-H functie [...]
Precies, ik zou niet weten waarom mensen zo graag letterlijk TV willen kijken. Met streaming, wat grofweg met alle HSDPA-telefoons wel kan (en ook UMTS btw) kun je kijken wat je zelf wil kijken. Niet wat de redactie van RTL oid je voorschotelt.
Maar goed, zal wel aan mij liggen. Want zover ik begrepen heb kijken veel mensen uit naar "Mobiel TV". |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja ik ben gewoon na een jaar weer uitgekeken op mn (goedwerkende) phone (die overigens gewoon voldoet).. dat is eigenlijk standaard, ieder jaar een nieuwe telefoon!

Opzich vind ik de dual slider wel relaxt + ik wil wel graag een 123-toetsenbord ivm blind smsen. En ja ga natuurlijk niet weer de 95 kopen :p Voor mij word het gewoon n96 :p en dat heeft eigenlijk helemaal niets te maken met het TV kijken haha... maarja die paar extra's + het uiterlijk zijn voor mij voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een winkel in Leiden Phones4you zei dat ze ze vorige week verkocht hebben, ze krijgen deze week weer nieuwe als t goed is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:59:
Een winkel in Leiden Phones4you zei dat ze ze vorige week verkocht hebben, ze krijgen deze week weer nieuwe als t goed is....
Dat lijkt mij erg stug.... gezien de telefoon nog helemaal niet uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan niet hij is nog geeneens uit naar mijn weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:08:
Dat kan niet hij is nog geeneens uit naar mijn weten?
Nee hehe, tuurlijk niet. Hij lult maar wat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
De N96 is nog niet uit, is voor Q3 aangekondigd. Er is wel 'n clone die op diverse internetsites te verkrijgen is. Dit is echter een nagemaakt model en sowieso ook zonder wifi en DVB-T!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:47
NIKDCC schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:24:
De N96 is nog niet uit, is voor Q3 aangekondigd. Er is wel 'n clone die op diverse internetsites te verkrijgen is. Dit is echter een nagemaakt model en sowieso ook zonder wifi en DVB-T!!
DVB-T zit sowieso niet op een mobiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Daar maak je toch een fout. Het zit niet op de N96. Maar er bestaan wel degelijk mobieltjes met DVB-T. Vodafone verkoopt zelfs 2 modellen in Duitsland.

Gigabyte
LG

DVB-T has two major drawbacks, one of which is that the transmitters work on different frequencies which means that a DVB-T receiver will have to rescan when it moves between transmitters, whereas DVB-H is designed to use the same frequency between all transmitters in a network. The video signal on DVB-H has also been adjusted to mean that it requires less power to decode it, so mobile DVB-T devices will tend to drain the battery quite quickly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Precies de N96 zit op DVB-H.

Ik vermoed zomaar dat hij ergens in september beschikbaar komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
TF schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:28:
Precies de N96 zit op DVB-H.

Ik vermoed zomaar dat hij ergens in september beschikbaar komt
Juist vermoed, en zo kunnen we nog wel ff doorgaan met speculeren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom dit bericht tegen op Mobilebowboys.nl:

de speciale actie van Nokia waarbij je in ruil voor een schenking van 759 Euro aan een goed doel (het Rode Panda Project van het Wereldnatuurfonds) in bezit kunt komen van een exclusieve uitvoering van de Nokia N96 vóórdat hij officieel in de winkels verkrijgbaar zal zijn.

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/7845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:37:
Ik kom dit bericht tegen op Mobilebowboys.nl:

de speciale actie van Nokia waarbij je in ruil voor een schenking van 759 Euro aan een goed doel (het Rode Panda Project van het Wereldnatuurfonds) in bezit kunt komen van een exclusieve uitvoering van de Nokia N96 vóórdat hij officieel in de winkels verkrijgbaar zal zijn.

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/7845
mijzelf gemod: is niet leuk.

[ Voor 11% gewijzigd door sjolmers op 24-07-2008 09:58 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

goed, rare site waar je het kan kopen .

Play.com zet hem naar eind september, ik haak af voor de N96, duurt mij nog net iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij ook. Ik ga denk ik voor de N82. Volgens mij ook wel een fijn ding (met Xenon Flash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:38:
goed, rare site waar je het kan kopen .

Play.com zet hem naar eind september, ik haak af voor de N96, duurt mij nog net iets te lang.
Ziet er raar uit maar is gewoon officieel Nokia. Misschien wat duur maar absoluut betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:10:
[...]

Ziet er raar uit maar is gewoon officieel Nokia. Misschien wat duur maar absoluut betrouwbaar.
tis zeker duur, maar wel de moeite waard! je hebt als eerste een nieuwe telefoon en je steunt ook nog een goed doel, ik voel daar wel wat voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ik heb woord bij daad gevoegd en gisteren voor de computer zitten wachten totdat de site werd unlocked. Was zelfs spannend de laatste paar minuten, maar na het verstrijken van de laatste seconde ging de teller weer op 3 dagen!
Na nog een keer de site te hebben doorlopen na IE opnieuw te hebben gestart verscheen de pagina "Now Unlocked". Direkt aan de slag gegaan.
De 1e poging met mijn zakelijke mastercard werd niet geaccepteerd "foute security code".
De 2e poging met mijn Visa Card idem dito.
De 3e poging met een andere Visa Card ging de eerste keer helemaal goed om 20:07:46 uur.
_/-\o_ Waar het aan lag??? :?
Maar belangrijker ik ben nu een groot donateur van het WWF en binnenkort eigenaar van de Limited edition van de Nokia N96.
Alleen wanneer? "Your Limited Edition Nokia N96 will be sent to you shortly." :O

Zijn er hier meerdere die het hebben geprobeerd? En besteld?

Afwachten dus, ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

vet! wel een vage procedure, en dat met die betaalkaarten ook al zo gek. En dan niet eens een melding van de exacte bezorging.

btw, wil je de telefoon zo graag hebben dat je er zoveel geld voor over hebt, of wil je graag voor zoveel geld donateur worden?

Het is mij teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
TF schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:28:
vet! wel een vage procedure, en dat met die betaalkaarten ook al zo gek. En dan niet eens een melding van de exacte bezorging.

btw, wil je de telefoon zo graag hebben dat je er zoveel geld voor over hebt, of wil je graag voor zoveel geld donateur worden?

Het is mij teveel
Tsja, het is wel een fors bedrag, maar een gadget hé.
Ik kan het me gelukkig veroorloven en is nog zakelijk ook. Ik heb vanaf het eerste moment de N95. Daar ben ik overigens niet op uitgekeken hoor. Het blijft een fantastisch toestel. Maar ook de goede doel aktie van Nokia i.s.w. met WWF spreekt mij aan, en is nog fiscaal aftrekbaar ook, als je tenminste de drempel haalt, mijn vrouw en ik wel, dus betaald de fiscus een (klein) beetje mee. Fijn gevoel.
Over de exacte bezorging de volgende mededeling:
"Delivery times may vary between different countries. We cannot state the preliminary delivery times as we cannot guarantee that we recieve the country specific type approvals on time."

Tot zover maar weer... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

maw de typegoedkeuring laat op zich wachten in sommige landen ...of in allemaal.

Nou leuk hoor ben erg benieuwd naar je bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk mobieltje, maar ik heb altijd SE gehad.. en zit ook te twijfelen tussen deze en de C905 van SE. Deze lijkt er heel veel op. Worden vaak vergeleken.

Maar vraagje.. Waarom staat de N96 in deze categorie topics? En de C905 in de GSM categorie ??
Bijna hetzelfde.... Of uh zijn er van die mensen die de N serie verheven vinden of heilig vinden etc?
Ik noem dit niet echt en PDA ofzo..

Hmm wel leuk die TV chip, zou het gebruiken... als er op de nederlandse tv keertje fatsoenlijke programma's kwamen. Kword er gek van.
Doe maar streaming youtube ofzo.. wil ook :) dus gelukig.

Deze heeft wel trouwens meer kleuren in het beeldscherm als de SE. En meer functies zo lijkt het wel. Net ff ietsjes beter op bepaalde punten. Maar de C905 heeft weer inmens langere accu duur zag ik ergens op een compare website.

Majha ff afwachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:20:

Maar vraagje.. Waarom staat de N96 in deze categorie topics? En de C905 in de GSM categorie ??
Bijna hetzelfde.... Of uh zijn er van die mensen die de N serie verheven vinden of heilig vinden etc?
Ik noem dit niet echt en PDA ofzo..
Maar het is wel een non-windows based mobile.... en kent weldegelijk eigenschappen die een PDA ook heeft, als in .... alles zon beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Die actie om een goed doel te steunen met de aankoop van de N96 is afgelopen. Ook is de telefoon niet meer te vinden via een site van Nokia.

Zal hij eraan komen? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat inmiddels op de site van KPN, verkrijgbaar vanaf september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Vodafone gebelt omdat mijn abonnement was verlopen.
De N96 stond al wel in het systeem maar zij verwachten hem in het najaar een precieze datum konden ze niet geven maar ik verwacht rond eind september/begin oktober.
Heb maar besloten om mijn huidige abonnement stilzwijgend door te laten lopen omdat indien ik iets anders kies ik te maken heb met een opzegtermijn van drie maanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Martijn,
Mijn abonnement loopt nu ook af. Wat ik doe is de N95 8GB bij vodafone halen voor ca 100 euro . dan kan ik in mei de N96 alweer halen want drie maanden voor afloop kun je een nieuw toestel krijgen.
Ik maakte de fout met wachten al een paar keer eerder; met de K750, toen de K800 en ik maakte weer de fout met de N95; denken dat hij komt en hij wordt pas betaalbaar na een maand of 5. Dus ik verwacht dan dat hij in mei ca 100 kost.
Ondertussen kan ik de inmiddels versleten N95 vervangen. Wachten is zo zonde! Je spekt alleen maar de kas van vodafone. (en het lijkt wel of ze het erom doen; een nieuwe mobiel uit dezelfde klasse verschijnt pas na 18 maanden)
.
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:25:
Vandaag Vodafone gebelt omdat mijn abonnement was verlopen.
De N96 stond al wel in het systeem maar zij verwachten hem in het najaar een precieze datum konden ze niet geven maar ik verwacht rond eind september/begin oktober.
Heb maar besloten om mijn huidige abonnement stilzwijgend door te laten lopen omdat indien ik iets anders kies ik te maken heb met een opzegtermijn van drie maanden :(

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

Vodafone heeft mij telefonisch aangeboden om mijjn abonnement te verlengen waarbij ik in week 35 de nokia N96 geleverd krijg voor € 199 bij 1 jaar verlengen, € 50, blox en sms voordeel.
Lijkt mij mooi nieuws en betekenddat hij dus net zo duur wordt als de N95 8 GB. Beetje raar die prijs maar ik kon hem al bestellen bij hem....... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

bullish schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:22:
Vodafone heeft mij telefonisch aangeboden om mijjn abonnement te verlengen waarbij ik in week 35 de nokia N96 geleverd krijg voor € 199 bij 1 jaar verlengen, € 50, blox en sms voordeel.
Lijkt mij mooi nieuws en betekenddat hij dus net zo duur wordt als de N95 8 GB. Beetje raar die prijs maar ik kon hem al bestellen bij hem....... >:)
en heb je hem besteld? Ziet er dus naar uit dat het september wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

wat Vodafone betreft wel maar Hi stelt dat zij hem als eerste zullen verkopen dus voor week 35. Heb hem nog niet besteld. Doe dat het liefts in de vodafone shop. dan kan je hem met een cc betalen en is hij gratis verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

bullish schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:31:
wat Vodafone betreft wel maar Hi stelt dat zij hem als eerste zullen verkopen dus voor week 35. Heb hem nog niet besteld. Doe dat het liefts in de vodafone shop. dan kan je hem met een cc betalen en is hij gratis verzekerd.
Hoe kom jij aan al deze wijsheid? Want week 35 is de laatste week van augustes. En als HI als eerst wil zijn...dan zouden ze ergens komende 2 weken er al mee moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

Vond het verhaal van vodafone toch wat onwaarschijnlijk ook omdat de prijs geljk was aan die van een N95 8 GB. Daarnaast zou hi hem dan al moeten verkopen want die gaan als eerste los. Zo geschiede; net weer gebeld en nu krijg ik hem voor €194, dus de prijs klopte wel. maar dan..... op z'n vroegst 1 november, en Nokia kennende zal dat wel later worden. Dit betreft dan wel een branded versie, die lopen bijna altijd achter. Wikipedia geeft 1 oktober aan.
Jammer dus dat de eerste verkoper niet goed genoeg keek......
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
Bij wat voor abonnement is hij daar 194 euro dan? Op zich wel een leuk prijsje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

van week 35 naar 1 november. Vreemd verhaal dus.

Nou ja, ik wacht hem denk ik niet af. Vind 200 euro met een flink abbo teveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

1 jaar, €50 tegoed, internet € 9,95 en sms voordeel. bij twee jaar werd het € 44= ipv € 194 voor het toestel
DoubleD1980 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:19:
Bij wat voor abonnement is hij daar 194 euro dan? Op zich wel een leuk prijsje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

bullish schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:58:
1 jaar, €50 tegoed, internet € 9,95 en sms voordeel. bij twee jaar werd het € 44= ipv € 194 voor het toestel

[...]
Kijk dat zijn leuke dingen, ik ga vodafone ook maar even bellen morgen :) ik ga altijd voor 2 jaar want de afgelopen 6 jaar zorgde ik op een of andere manier toch altijd voor een high end vervanger om het jaar. als ik dan misschien 80 euro betaal voor een abo vergelijkbaar met nu (27 euro) dan ben ik al blij ! :) alleen ff die gekke limited edition competitie afwachten hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
pt0x schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:17:
[...]

Kijk dat zijn leuke dingen, ik ga vodafone ook maar even bellen morgen :) ik ga altijd voor 2 jaar want de afgelopen 6 jaar zorgde ik op een of andere manier toch altijd voor een high end vervanger om het jaar. als ik dan misschien 80 euro betaal voor een abo vergelijkbaar met nu (27 euro) dan ben ik al blij ! :) alleen ff die gekke limited edition competitie afwachten hehe..
Post ff je bevinding. Ben wel benieuwd hoe duur hij is met een 2 jarig abbo zoals je aangaf..en wanneer hij eventueel te verkrijgen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Isane op 12-08-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

herculesds schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:23:
[...]

Post ff je bevinding. Ben wel benieuwd hoe duur hij is met een 2 jarig abbo zoals je aangaf..en wanneer hij eventueel te verkrijgen is.
"wij kunnen u op het moment niet te woord staan, wij zijn geopend vanaf 09:30 tot 21:00 's avonds"
8)7 ff afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

pt0x schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:48:
[...]

"wij kunnen u op het moment niet te woord staan, wij zijn geopend vanaf 09:30 tot 21:00 's avonds"
8)7 ff afwachten
Nou, ik heb een dametje aan de lijn gehad (morning sago...) die wist mij niks over de N96 te vertellen. er stond nog helemaal geen informatie in het systeem over het toestel :S ik wordt teruggebelt als er meer informatie beschikbaar is maar bel later op de dag of morgen nog wel een keer voor de zekerheid. ik heb gebelt met 08002266789, misschien niet de juiste ingang? iemand meer informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:50:
[...]

Nou, ik heb een dametje aan de lijn gehad (morning sago...) die wist mij niks over de N96 te vertellen. er stond nog helemaal geen informatie in het systeem over het toestel :S ik wordt teruggebelt als er meer informatie beschikbaar is maar bel later op de dag of morgen nog wel een keer voor de zekerheid. ik heb gebelt met 08002266789, misschien niet de juiste ingang? iemand meer informatie?
Ik belde een aantal dagen geleden en toen zeiden dat hij al in het systeem stond.
Vage callcenter medewerkers blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:55:
[...]

Ik belde een aantal dagen geleden en toen zeiden dat hij al in het systeem stond.
Vage callcenter medewerkers blijkbaar.
Ik heb net weer gebelt en krijg toch echt weer te horen dat ze hem niet in het systeem hebben staan :S
misschien vinden ze me niet lief ofzo.. betaal altijd mijn rekening en zit altijd over mijn bundel heen /cry :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

had net Hi aan de lijn en daar staat hij in het systeem voor 'herfst 2008'. Ik ga toch maar voor de N82 denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
TF schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:17:
had net Hi aan de lijn en daar staat hij in het systeem voor 'herfst 2008'. Ik ga toch maar voor de N82 denk ik
Geweldig, ik had hun ook paar dagen terug gebeld. En ze wisten nog van niks. _/-\o_
Sja Herfst 2008 dat was al verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke apparaat, maar ik hoop serieus dat ze het (voor mij) enige grote probleem van de N95 8GB opgelost hebben, namelijk het trage massageheugen. Wat heb je aan 8GB (of 16GB) als het 24 uur duurt voordat je het vol hebt. Ik haal serieus niet meer dan 1MB/s met kopiëren met mijn N95...
Kan iemand die de N96 binnenkort binnen heeft de snelheid controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Zien jullie de c905 of innoV8 dan niet als concurrent/vervanging? Mij lijkt die laatste wel wat als vervanging van mijn n95. Alleen geen tv kijken, maar ach, dat vind ik niet zo heel jammer.

Verwijderd

Aangezien het nog waarschijnlijk vrij lang duurt voordat de N96 uitkomt en mijn abbo gaat aflopen kijk ik idd naar andere foons en ik denk dat het de innov van samsung gaat worden. Lijkt mij idd een goede concurrent/vervanging.

Verwijderd

Ik heb nu een samsung u700 maar dat vind ik de meest irritante telefoon die ook ooit gehad heb.
Daarom wil ik nu iig iets anders dan een samsung

• pt0x

pt0x

Why are we here..

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/7947
:9~ "fingers crossed"

Wat ik alleen niet begrijp is waarom ze de batterij van de normale N95 weer in het apparaat proppen. in de 8GB versie die ik nu heb zit een BL-6F welke het toch weer langer vol houd en lijkt me daarom ook een verbetering.. lijkt me ook onwaarschijnlijk dat de N96 veel minder energie slurpt als een N95 8GB..

Die BL-6F zit ook al in de N78 :S ik snap er echt niks van... 950 tegen 1200mAh

[ Voor 19% gewijzigd door pt0x op 14-08-2008 13:48 ]

Verwijderd

Er is zeker toevallig geen officieele prijs vrij gegeven?

• TF

TF

bla bla

zal je net zien, heb ik vanavond de N82 gehaald... komen ze met dit bericht. Ik hoop voor mijzelf dat hij afzichtelijk duur is/word :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:16:
NB:

Ik heb weinig tijd en zin om de topic/startpost voor de Nokia N96 nog te onderhouden. Als iemand dus wel deze commitment kan aangaan om de N96-startpost voor langere tijd te onderhouden, dan kun je @ Topic overhandigen aan andere user lezen hoe dat in z'n werk gaat en stuur dan mij een DM. Tnx! :)
Modbreak:^^ Nu de N96 binnenkort in de winkel ligt, nog maar een poging.

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 15-08-2008 11:36 . Reden: extra benadrukt :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week gemaild naar nokia wanneer hij binnen zou komen; vandaag antwoord gehad. We krijgen een gratis headset 7(8)7 :
Dear customer,

We sincerely apologise for the fact that we cannot at this moment state the exact delivery date for your limited edition Nokia N96. As soon as we have shipped your Nokia N96 you will receive an email through which you can track your parcel and the date of its delivery.

In the meantime, in appreciation of your continued patience, we’ll be arranging a delivery of a free Nokia Bluetooth Stereo Headset BH-503 in silver colour which you’ll be able to use with your Nokia N96 multimedia computer.

Our customer care is the best contact point for you to help with any questions you have. You can find your local customer care contact details at www.nokia.com/support.

Once again, we hope you accept our apologies. We assure you that we are doing everything we can to have your device shipped to you as soon as possible.

Respectfully,
Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:57:
Van de week gemaild naar nokia wanneer hij binnen zou komen; vandaag antwoord gehad. We krijgen een gratis headset 7(8)7 :

[...]
Een gratis headset, kan ik altijd gebruiken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk en gelukkig ben ik niet voor de N82 gegaan nog maar een maand wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Nou let op! Ik kom net bij de KPN vandaan.

Vanaf 15 september ligt de N96 in het assortiment van KPN. De KPN heeft 4 weken exclusief dus wie 'm als eerst wilt zal deze bedragen gaan betalen;

€32,50 FlexiBel
+ Surf&Mail Totaal (eerste 12 mnd voor 2,50, daarna 9,95)
+ 24mnd gratis MobielTV
Toestelprijs 99,95

Of ze 'm op 15 september ook daadwerkelijk in de winkel op voorraad zouden hebben kon hij niet zeggen. Wel zou de abonnementsvorm nog kunnen wijzigen tussen nu en 15 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
djpdjpnl schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:44:
Nou let op! Ik kom net bij de KPN vandaan.

Vanaf 15 september ligt de N96 in het assortiment van KPN. De KPN heeft 4 weken exclusief dus wie 'm als eerst wilt zal deze bedragen gaan betalen;

€32,50 FlexiBel
+ Surf&Mail Totaal (eerste 12 mnd voor 2,50, daarna 9,95)
+ 24mnd gratis MobielTV
Toestelprijs 99,95

Of ze 'm op 15 september ook daadwerkelijk in de winkel op voorraad zouden hebben kon hij niet zeggen. Wel zou de abonnementsvorm nog kunnen wijzigen tussen nu en 15 september.
Het valt nog mee, maar met die surf en mail na 12 maand een 10tje erbij. dan word het toch 40,- in de maand... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
herculesds schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:01:
[...]

Het valt nog mee, maar met die surf en mail na 12 maand een 10tje erbij. dan word het toch 40,- in de maand... 8)7
Klopt en KPN doet bij Surf & Mail toch aan poorten blok zodat een aantal apps niet goed werken (MSN, VOIP e.d.) ? Dan kan je nog beter de iPhone nemen, goedkoper en onbeperkt internet i.t.t. Surf & Mail is daar Internet ook het dataverkeer er bovenop beperkt. Of even wachten op een andere aanbieder natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik heb niet echt overal internet nodig op me mobiel, thuis is alleen meer dan genoeg. Aangezien ik daar toch draadloos internet heb :)

Ach me andere abbo die ik momenteel heb, die loopt eind oktober af. Dus probeer ik die eventueel wel te verlengen (hi 25,-). En anders haal ik m ergens anders wel weg, zoveel mensen heb me nr niet dus is geen probleem. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
herculesds schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:23:
Ik heb niet echt overal internet nodig op me mobiel, thuis is alleen meer dan genoeg. Aangezien ik daar toch draadloos internet heb :)

Ach me andere abbo die ik momenteel heb, die loopt eind oktober af. Dus probeer ik die eventueel wel te verlengen (hi 25,-). En anders haal ik m ergens anders wel weg, zoveel mensen heb me nr niet dus is geen probleem. :X
Ik zit nu ook aan Hi 25 maar volgens meneer komt de N96 voorlopig (lees: nog heel erg lang niet(!) naar Hi i.v.m. MobielTV wat KPN aanbiedt en Hi voorlopig niet zal aanbieden. Overstappen naar KPN kan wel maar hoe het zat met opgebouwde voordeel en overstap van Hi naar KPN wist hij niet helemaal. Bij mij zou de voordeel op €90,- uitkomen (D900, 24mnd Hi €25,- + 24mnd vezekering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
djpdjpnl schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:02:
[...]

Ik zit nu ook aan Hi 25 maar volgens meneer komt de N96 voorlopig (lees: nog heel erg lang niet(!) naar Hi i.v.m. MobielTV wat KPN aanbiedt en Hi voorlopig niet zal aanbieden. Overstappen naar KPN kan wel maar hoe het zat met opgebouwde voordeel en overstap van Hi naar KPN wist hij niet helemaal. Bij mij zou de voordeel op €90,- uitkomen (D900, 24mnd Hi €25,- + 24mnd vezekering).
KPN & Hi is gewoon hetzelfde bedrijf. Het moet niet uitmaken of je verlengt naar KPN of Hi, de extra korting die je krijgt op basis van je klantwaarde (loopt van A tot F) krijg je bij beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe duur het toestel los gaat kosten zonder abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Jij hebt ook lekker ff door dit topic gelezen he, ga maar van uit van tussen de 600 - 700 eurotjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er nog meer providers mobiele tv aanbieden buiten KPN om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:38:
Weet iemand toevallig of er nog meer providers mobiele tv aanbieden buiten KPN om?
Vodafone biedt het nu ook aan, T-Mobile ook volgens mij maar daar durf ik niks van hard op te zeggen. Televisieopjemobiel.nl is ook geen goede website voor advies, want daar biedt Orange nog tv aan en heeft Vodafone ook Talpa in het pakket zitten. Als je nu bijv. bij T-Mobile zit is het het beste om daar eens te vragen wanneer zij de N96 aan kunnen bieden en wanneer zij met tv komen etc. Maar voordeeltje bij KPN is wel dat je de volledige 24 mnd gratis kunt kijken, scheelt weer ~240euro en als je het niks vindt dan maakt dat ook niet uit. Vodafone geeft slechts één maand gratis. Ik vind het wel een handige gadget om tijd te doden (bus, trein, buiten roken etc.). Maar dat is weer een ander onderwerp. Om concreet te zijn wie het nu aanbiedt; KPN en Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Zowel Vodafone als Orange bieden inderdaad tv op je mobiel aan. Ik verwacht dat T-Mobile binnenkort ook komt, want anders zouden klanten die van Orange komen opeens niet meer tv kunnen kijken.

KPN is alleen de enigste die mobiele tv aanbiedt via DVB-H, dus via de ether en niet via UMTS. Dit geeft een potentieel betere beeldkwaliteit dan streaming tv via UMTS. De kwaliteit daarvan vond ik bij Orange altijd sterk tegenvallen met postzegel formaat uitzendingen die werden opgeblazen tot het volle scherm.

Verwijderd

Vanavond even Utrecht in gegaan en daar de primafoon in gelopen. Hier konden ze me in eerste instantie niets vertellen over de release van de N96; na wat navraag "dacht" een van de medewerkers dat hij half OKTOBER pas zou uitkomen!?!?!?!
Vreemd verhaal; als ik de hier geposte reacties lees; zeker die waar al vermeld wordt wat hij gaat kosten met wlek abonnement.
Iemand die nu echt weet hoe het zit; of moeten we gewoon weer wachten????
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic