Topic overhandigen aan andere user

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb ooit een topic gemaakt voor de Nokia N96 ( Verwijderd in "Nokia N96" ). Ik heb echter weinig tijd (en zin) om deze nog bij te houden. Wat is in dergelijke gevallen (ook in het algemeen) het beste te doen?

Het handigste lijkt mij een reactie/edit te plaatsen dat mensen die de startpost graag willen overnemen mij een DM (o.i.d.) mogen sturen?

Maar de vraag is eigenlijk dan gelijk mag en kan je een huidige startpost overdragen aan een ander? Bijvoorbeeld dat de id-van de startpost user naar zijn id wordt gezet van de mijne.

Of moet ik aan een modje vragen dat die user dan een nieuwe startpost maakt en de reacties onder de oude startpost gemerged worden met de nieuwe startpost (en die user dus edits kan doen).

Of moet ik het gewoon zo laten en kan er pas een nieuwe startpost komen als de oude "vol" zit?

Wat is het beleid in deze gevallen? Bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het topic is nog redelijk nieuw dus als iemand een andere maakt en jij hebt in goed overleg aangegeven dat je hem niet meer wilt onderhouden dan gooien we die van jou dicht. Je mag past een note erin gooien dat iemand een nieuw deel mag openen, echter willen we wel een uitgebreide ts zien want anders mag die van jou gewoon openblijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:13:
Je mag past een note erin gooien dat iemand een nieuw deel mag openen, echter willen we wel een uitgebreide ts zien want anders mag die van jou gewoon openblijven :)
Mag ik nou wel of niet een note er in gooien? Ik heb dit er van gemaakt:
Verwijderd in "Nokia N96" hopelijk is het zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:21:
[...]

Mag ik nou wel of niet een note er in gooien? Ik heb dit er van gemaakt:
Verwijderd in "Nokia N96" hopelijk is het zo goed.
Zo is het prima, als dat topic dicht moet en er is een nieuwe dan kun je gewoon een TR plaatsen :)