Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.103 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:In Telecomproviders zijn we een proef gestart mbt levertijden en abonnementen.

Zie pven in "Telecomproviders Feedback Topic" voor de details.

Het topic voor de N96 staat hier: [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:13:
Ik heb hem eindelijk binnen en heb nog geen aanmerkingen. Ben vooral zeeeeeer tevreden met de USB transferrate. Daarnaast heeft vodafone een simlockvrij toestel naar me opgestuurd! :D echt lekker is dat.
Had transformers er in het frans en engels met NL ondertiteling opstaan.

Is nokia internet radio trouwens nog niet compatible? beetje slecht...
Heb jij ook laste van een knipperend sms/e-mail icoon rechts boven in het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankcsapda
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 16:07
Over het unlocken van de N96, ik had niet verwacht dat er een simlock op de telefoon op zou zitten. Dit stond ook niet (goed) vermeld bij het bestellen op KPN.com. Na hier een klacht naar KPN gestuurd te hebben kreeg ik het volgende bericht:

Bedankt voor uw e-mail.

Als eerste mijn ecxuses voor de onduidelijkheid hier over.
Helaas heeft KPN deze regel ingevoerd om de nieuwe toestellen met simlock aan te bieden.
Ik kan niet garanderen dat KPN de regels soepeler gaat maken,maar zal dit doorspelen naar een andere afdeling.

Hier een reactie op gestuurd dat ik het leuk vond dat ze het bij de betreffende afdeling doorgegeven werd maar dat ik daar helemaal niets mee opschoot. Hierna persoonlijk door een medewerker van KPN compact een telefonisch gesprek gehad waarbij ik aangegeven heb dat mijn huidige toestel versleten is maar mijn nieuwe abbonement pas op 15 december actief is. Het was de bedoeling om mijn oude abbonement (vodafone) tot die tijd te gaan gebruiken en in het buitenland graag met lokale simkaart zou willen gebruiken.

Door deze argumenten is er een uitzondering gemaakt door KPN om mijn N96 gratis te laten unlocken met spoed. Na het doorgeven van het IMEI nummer twee dagen later netjes unlock brief gekregen met code.
Hier kwam ik niet uit en volgens de helpdesk kon dit alleen opgelost worden bij een KPN business centre. Ik zat al in de trein naar schiphol en was dus niet helemaal gelukt. Op de helpdesk hadden ze geen N96 om het te proberen en was de eerste die vragen had over het unlocken van een N96. Echter bleek het zoals altijd te liggen aan de gebruiker :X Zelf heb ik de brief niet geinterpreteerd van KPN (enige troost die ik had is dat ze het ook niet wisten bij de KPN winkel in Utrecht, zelfs met al het personeel eromheen)

De unlockinstructies:

Voer de volgende instructie uit:

1. Verwijder de batterij aan de achterzijde en plaats de SIM-kaart van een andere provider dan KPN in het toestel;
2. Plaats de batterij weer in het toestel;
3. Zet het toestel aan.
4. Het toestel meldt nu "SIM niet geldig";
5. Toets achtereenvolgens in: # P W + (unlock-code) + 1 #
6. In de display verschijnt nu de melding: "SIM-beperking opgeheven"

De tekens "P", "W" en "+" verschijnen door meerdere malen op de "*"(ster-toets) te drukken;

Het toestel is nu gedeblokkeerd.

Zelf was ik vergeten om de volgende regel te intrepeteren, jammer is wel dat het onder de te volgen stappen stond dat de P en W tekens met het sterretje toets moesten. TeleSneek uit Sneek wist dit gelukkig wel en binnen 1 minuut telefoon geunlocked.

Ik heb natuurlijk geluk gehad dat ik simlock gratis eraf heb, maar normaal moet het via het KPN formulier. Echter staat de N96 hier nog niet tussen.

Ik hoop dat gezien de vragen in het topic hier mensen zijn die er wat aan hebben. Natuurlijk kun je hetzelfde proberen maar je hebt wel enig doorzettingsvermogen nodig om het geregeld te krijgen.

Zelf ben ik benieuwd of er al mensen ervaring hebben met een dual sim kaart (magic sim uncut) want wil dit graag gebruiken in verband met veel gereis naar heb buitenland en een thuis en werk nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schakelaar
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2024
Sinds vandaag start mijn N96 niet meer op!

Vanmorgen nog even op internet geweest, kreeg toen de melding: "batterij bijna leeg, energiebesparende modus geactiveerd".

Vervolgens viel de telefoon niet al te lang daarna uit. Niets mis mee natuurlijk, batterij was gewoon echt leeg nu.

Toen ik thuis was, gelijk aan de lader gezet. Als ik nu het toestel aan zet, trilt hij heel kort en het witte ledje in het vierkantje blijft constant branden. Telefoon doet verder helemaal niets. Dit ledje is ook niet meer uit te krijgen via een knop, (aan/uit knop reageerd nergens op). Ook geeft de telefoon geen geluidje als je de lader aansluit.

Als je de batterij eruit haalt is het lampje uit, batterij terug erin, lampje nog uit, lader aansluiten, piepje en ledje gaat branden. Toestel zit dan weer zo vast als een huis en reageert nergens op zoals hierboven vermeld.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Met vriendelijke groet,

Schakelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tankcsapda schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:03:

Na het doorgeven van het IMEI nummer twee dagen later netjes unlock brief gekregen met code.
Hier kwam ik niet uit en volgens de helpdesk kon dit alleen opgelost worden bij een KPN business centre. Ik zat al in de trein naar schiphol en was dus niet helemaal gelukt. Op de helpdesk hadden ze geen N96 om het te proberen en was de eerste die vragen had over het unlocken van een N96. Echter bleek het zoals altijd te liggen aan de gebruiker :X Zelf heb ik de brief niet geinterpreteerd van KPN (enige troost die ik had is dat ze het ook niet wisten bij de KPN winkel in Utrecht, zelfs met al het personeel eromheen)

De unlockinstructies:

Voer de volgende instructie uit:

1. Verwijder de batterij aan de achterzijde en plaats de SIM-kaart van een andere provider dan KPN in het toestel;
2. Plaats de batterij weer in het toestel;
3. Zet het toestel aan.
4. Het toestel meldt nu "SIM niet geldig";
5. Toets achtereenvolgens in: # P W + (unlock-code) + 1 #
6. In de display verschijnt nu de melding: "SIM-beperking opgeheven"

De tekens "P", "W" en "+" verschijnen door meerdere malen op de "*"(ster-toets) te drukken;

Het toestel is nu gedeblokkeerd.

Zelf was ik vergeten om de volgende regel te intrepeteren, jammer is wel dat het onder de te volgen stappen stond dat de P en W tekens met het sterretje toets moesten. TeleSneek uit Sneek wist dit gelukkig wel en binnen 1 minuut telefoon geunlocked.
Dit is gewoon de standaard werkwijze bij het invoeren van een unlock-code bij een Nokia, zelfs bij een simpele 1600 gaat het op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:35
Schakelaar schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:41:
Sinds vandaag start mijn N96 niet meer op!

Vanmorgen nog even op internet geweest, kreeg toen de melding: "batterij bijna leeg, energiebesparende modus geactiveerd".

Vervolgens viel de telefoon niet al te lang daarna uit. Niets mis mee natuurlijk, batterij was gewoon echt leeg nu.

Toen ik thuis was, gelijk aan de lader gezet. Als ik nu het toestel aan zet, trilt hij heel kort en het witte ledje in het vierkantje blijft constant branden. Telefoon doet verder helemaal niets. Dit ledje is ook niet meer uit te krijgen via een knop, (aan/uit knop reageerd nergens op). Ook geeft de telefoon geen geluidje als je de lader aansluit.

Als je de batterij eruit haalt is het lampje uit, batterij terug erin, lampje nog uit, lader aansluiten, piepje en ledje gaat branden. Toestel zit dan weer zo vast als een huis en reageert nergens op zoals hierboven vermeld.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Met vriendelijke groet,

Schakelaar
Als niets anders meer lukt, dan kun je deze toets-combinatie gebruiken om een hard reset te forceren :

- Turn off the mobile device.
- Press and Hold the following three buttons: the green Call Answer button, the “*” button, and the number “3″ button.
- While holding these buttons, turn on the phone and keep holding the keys untill the mobile phone restarts and prompts you to enter details.

[ Voor 141% gewijzigd door dafmay op 26-10-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
dafmay schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:11:
[...]

Als niets anders meer lukt, dan kun je deze toets-combinatie gebruiken om een hard reset te forceren :

- Turn off the mobile device.
- Press and Hold the following three buttons: the green Call Answer button, the “*” button, and the number “3″ button.
- While holding these buttons, turn on the phone and keep holding the keys untill the mobile phone restarts and prompts you to enter details.
De Vulcan Death Grip werkt niet bij een N96.... ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Isane op 26-10-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Als iemand een nieuw deel wil maken: graag :)

(Holoris heeft aangegeven dat hij geen nieuw deel zal openen.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:25:
[...]

Heb jij ook laste van een knipperend sms/e-mail icoon rechts boven in het scherm?
Nee geen last van :S wel dat Nokia Download! niet werkt (kan lijst niet vernieuwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg Youtube niet aan het werk.

Realplayer start wel op, maar blijft "hangen"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 17:42

TF

bla bla

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:09:

heb ik ook last van op de n82, ik had ooit een tooltje van youtube zelf maar kan deze niet meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds enkele dagen sygic om mijn n96 alleen duurd het erg lang voordat mijn telefoon verbinding krijgt met de interne gps, hebben meerderen van jullie dit probleem?
Zijn er instellingen voor om dit proces te versnellen? want ik vind het niet normaal dat dat 5minuten moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:25:
[...]

ZOEKFUNCTIE?

gevonden met zoekfunctie...
Ik weet niet of er ondertussen al een oplossing is gegeven maar je probleem is dat je smsbox vol is.
Niet die van je telefoon maar die van je sim. Dit probleem heb ik ook gehad hij blijft knipperen tot je er eentje van je sim geheugen wist..

Ga klik met je linker toets op berichten(hoort standaard daar nog te staan)
Kies daarna opties en selecteer daar simberichten.

Daarna weet je wel wat je moet doen. het meest saaie smsje wissen.

[ Voor 14% gewijzigd door dude-nl op 27-10-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

ZOEKFUNCTIE?

gevonden met zoekfunctie...
Ik weet niet of er ondertussen al een oplossing is gegeven maar je probleem is dat je smsbox vol is.
Niet die van je telefoon maar die van je sim. Dit probleem heb ik ook gehad hij blijft knipperen tot je er eentje van je sim geheugen wist..

Ga klik met je linker toets op berichten(hoort standaard daar nog te staan)
Kies daarna opties en selecteer daar simberichten.

Daarna weet je wel wat je moet doen. het meest saaie smsje wissen.
Ik ga het even proberen zal het later even confirmen als het werkt.

Het werkt nu eindelijk is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Ervaar nu een paar "problemen"

-Audio afspelen via bluetooth autoradio hapert, zal vanmiddag is met kabel proberen.
(autoradio is een Sony MEX-BT2600 en ik heb nog niet gebelt via de BT carkit die er in zit)

-Nokia Download werkt niet.
-Internet Radio van Nokia is niet compatible.
-Waar de #$@& is de flashplayer?

iemand meer info? ik draai de nieuwste firmware...

[ Voor 14% gewijzigd door pt0x op 27-10-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met de bluetoothverbinding tussen de carkit Nokia CK-7w en de N96, is hier iets van bekend?
Het geluid hapert enorm en mensen waarmee ik bel horen zichzelf na een halve seconde (hard) terug.
Soms werkt de verbinding na behoren, maar na een paar minuten hapert het weer.
Andere Nokia toestellen (N95, E70) doen het wel goed.
Bij Nokia service center en KPN repair&go weet men van niets.
Ik las eerder in dit topic dat ik niet de enige ben.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Schijnt een bekend probleem te zijn bij nokia, is a eerder in dit topic voorbij gekomen. Kan alleen maar hopen dat het heel snel opgelost is want het is behoorlijk irritant.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:29:
ik heb sinds enkele dagen sygic om mijn n96 alleen duurd het erg lang voordat mijn telefoon verbinding krijgt met de interne gps, hebben meerderen van jullie dit probleem?
Zijn er instellingen voor om dit proces te versnellen? want ik vind het niet normaal dat dat 5minuten moet duren.
Er zijn meer reports over het GPS probleem.

Ik heb voor de lol ook eens geprobeerd hoe het werkt, en had hetzefde probleem (op de iPhone geen problemen).

Het toestel voldoet in iedergeval absoluut niet aan mijn verwachtingen en ik vind het ook bizar dat Nokia een dergelijk inferieur product durft uit te leveren (onder druk om te kunnen concurreren met bijvoorbeeld de iPhone?).
Ik heb wat posts gelezen en het lijkt erop dat iedereen wel opmerkingen heeft over het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Heuving schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:21:
[...]

Er zijn meer reports over het GPS probleem.

Ik heb voor de lol ook eens geprobeerd hoe het werkt, en had hetzefde probleem (op de iPhone geen problemen).

Het toestel voldoet in iedergeval absoluut niet aan mijn verwachtingen en ik vind het ook bizar dat Nokia een dergelijk inferieur product durft uit te leveren (onder druk om te kunnen concurreren met bijvoorbeeld de iPhone?).
Ik heb wat posts gelezen en het lijkt erop dat iedereen wel opmerkingen heeft over het apparaat.
Jongens, het is een N96 met een GPS module. Het is geen navigatie systeem. Dat moeten we toch wel inzien? Het is een klein apparaat met tig mogelijkheden. Nou, ik ben er zeer blij met het toestel! Misschien komt het ook dat ik er geen ene cent voor betaald heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:09:

Dit bovenstaande probleem los je op door het volgende:

standaard staat je proxy aan in real player, deze moet je uitzetten, dan blijft hij niet meer hangen.

dit doe je door realplayer te openen (menu, toep, media, realplayer) en dan opties - instellingen - streaming - proxy - proxy gebruiken op NEE zetten.

dan zou 't opgelost moeten worden.

Mijn GPS doet het erg snel, wanneer ik m'n camera aan zet, heeft hij al binnen paar tellen m'n GPS positie om bij m'n foto's op te slaan. Ook Sygic McGuider doet het erg snel bij mij.

misschien ligt het aan de plek waar je probeert contact te maken? binnen en achter dubbel glas lukt het niet/erg traag.

enige minpuntje wat ik ervaar is de onmogelijkheid op opnames af te spelen op de nieuwe FW!

Voorderest lekker toestelletje! :)

McPeer. (btw, nieuw hier^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
herculesds schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:33:
[...]

Jongens, het is een N96 met een GPS module. Het is geen navigatie systeem. Dat moeten we toch wel inzien? Het is een klein apparaat met tig mogelijkheden. Nou, ik ben er zeer blij met het toestel! Misschien komt het ook dat ik er geen ene cent voor betaald heb!
Met mijn iPhone heb ik het probleem niet.
En de iPhone is overall gezien een stuk sneller.

Daar komt bij dat Nokia de telefoon wel presenteert als zijnde een navigatie systeem (o.a. in promotie filmpjes). Dus daarom vind ik het wel vrij schraal dat dat (bij mij in iedergeval) amper werkt.

Het is ook niet zo dat ik een Nokia basher ben, ik heb hiervoor een E61i gehad, waar ik enorm tevreden mee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankcsapda schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:03:
Zelf ben ik benieuwd of er al mensen ervaring hebben met een dual sim kaart (magic sim uncut) want wil dit graag gebruiken in verband met veel gereis naar heb buitenland en een thuis en werk nummer.
Ik heb een Magicsim Dual-Sim Adapter (16de Generatie NON-CUT) geprobeerd, werkte niet. Had overigens 2 KPN simkaarten gebruikt. Ik weet niet of deze uberhaupt werken met een simlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb het idee dat met de standaard kpn firmware mijn GPS fix echt stukken sneller was dan met de originale nokia firmware updates. Eerst leek ik binnen 20 seconden een fix te hebben, dat is nu wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
@r!k schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:19:
Ik heb het idee dat met de standaard kpn firmware mijn GPS fix echt stukken sneller was dan met de originale nokia firmware updates. Eerst leek ik binnen 20 seconden een fix te hebben, dat is nu wel anders.
Je bedoelt dat je met die nieuwe firmware 11.101 minder snel een fix hebt? Ik heb t zelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
herculesds schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:00:
[...]

Je bedoelt dat je met die nieuwe firmware 11.101 minder snel een fix hebt? Ik heb t zelfde...
Ik heb hier geen last van. Heb zo een fix! Ik baal er wel van dat als je een film afspeelt dat ding nog steeds hapert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:59
Hier duurt het met genoemde firmware versie ook wisselend lang om een fix te krijgen.

Google Maps of de foto-applicatie (heb de geo-tagging optie aan gezet) hebben meestal binnen 20 sec. een fix, maar bijv. Sygic heeft soms wel tot 4 minuten nodig om een fix te krijgen, ook als ik buiten sta :S

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje, sinds de update van KPN heb ik mijn opnames van Tv-shows binnen de VideoCentrum niet meer kunnen afspelen, hij geeft zo'n foutmelding en speelt alleen het geluid af maar verder geen beeld. Heel vreemd, want hij doet alles prima maar opnames terugbekijken doet ie niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Ben net gebeld door PhoneHouse Leiden dat mijn N96 weer klaar ligt na reparatie (opgestuurd naar Nokia aangezien ze zelf niet over de juiste middelen beschikten helaas)

Ik ben benieuwd watvoor firmware er opstaat en of mijn krakende speaker gefixt is.

Ik had zelf na veranderen productcode, de telefoon met nokia firmware geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Meer mensen die op dit moment een foutmelding hebben bij mobiel tv? Krijg de melding geen live inhoud beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
herculesds schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:58:
[...]

De Vulcan Death Grip werkt niet bij een N96.... ;)
Vulcan Death Grip is op de N78 veranderd naar: Multimedia key + 3 key + * key. Ik ga ervan uit dat dat op andere Symbian S60 V3.2 telefoons hetzelfde is als de oude Vulcan Death Grip daarop niet werkt. Lees wel eerst even dit.

[ Voor 11% gewijzigd door boaty op 28-10-2008 12:58 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

pt0x schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:05:

-Audio afspelen via bluetooth autoradio hapert, zal vanmiddag is met kabel proberen.
(autoradio is een Sony MEX-BT2600 en ik heb nog niet gebelt via de BT carkit die er in zit)

-Nokia Download werkt niet.
-Internet Radio van Nokia is niet compatible.
-Waar de #$@& is de flashplayer?

iemand meer info? ik draai de nieuwste firmware...
bump... hoop dat iemand antwoorden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Laatst online: 27-01-2024
Bij de NOS teletekst tool die ik erop heb gezet speciaal voor mobiels, daar kan je ook
een uitzending van het laatste journaal bekijken 'normaal'.
Maar bij mij doet hij helemaal niks.. Doet hij het bij jullie wel en wat voor programma moet ik er dan
op zetten om het wel te laten werken?

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:40:
Een vraagje, sinds de update van KPN heb ik mijn opnames van Tv-shows binnen de VideoCentrum niet meer kunnen afspelen, hij geeft zo'n foutmelding en speelt alleen het geluid af maar verder geen beeld. Heel vreemd, want hij doet alles prima maar opnames terugbekijken doet ie niet!
Klopt bekend probleem! Ik heb al gemeeld naar Nokia erover. Ik post wel het antwoord als ik t heb. Het ligt gewoon aan de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herculesds, bedankt voor je feedback.
Hopelijk vind ik een ander programma die het wel kan afspelen! Hou me op de hoogte!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik T9 uitschakel?
Ik kan nu geen navigatie gebruiken omdat T9 met allemaal vage teksten komt.
In de handleiding staat hier niets over geschreven in dit topic staat alleen iets met # maar dat werkt ook niet, als ik dit namelijk bij kaarten doe gaat die uitzoomen.

Edit:
Het hier bovenstaande probleem heb ik zelf al opgelost. Als je 2x het # achter elkaar indrukt verdwijnen de strepen onder abc en dan is T9 uit. Als je het weer aan wilt hebben doe je precies hetzelfde.

En of het mogelijk is via Nokia Nsuite contacten handmatig in te voeren?
Ik heb nu al mijn contacten naar de sim gekopieerd van mijn oude U700 echter wordt er op de Nokia maar een deel gekopierd waardoor ik de helft mis en dus handmatig moet invoeren.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@r!k schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:28:
Meer mensen die op dit moment een foutmelding hebben bij mobiel tv? Krijg de melding geen live inhoud beschikbaar
Yep, hier het zelfde probleem.. word er inmiddels een beetje moedeloos van.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
ik krijg om het kwartier een melding om verbinding te maken met internet? weet iemand waar dit aan ligt en of ik het kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:37:
[...]

Yep, hier het zelfde probleem.. word er inmiddels een beetje moedeloos van.... :?
Heb zelf fabrieksinstellingen reset (had dat nog niet gedaan na firmware update) en het werkt weer maar wel irritant zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft het GPS probleem ook na de update? Want ik heb mijn telefoon nog geupdated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Heb mijn telefoon terug na reparatie.

Softwareversie 11.101 23-09-2008
Aangepaste softwareversie 11.101.098.1

Heb inmiddels een nieuwe auto (alfa) waarin de GPS het ondanks warmte werend glas goed doet.
In mijn lease auto (mini 2007) deed hij het niet.

Helaas zit er in mijn nieuwe auto een Nokia CK7w carkit.
En heb ik dus nu ook last van slechte kwaliteit gesprekken.
Niet normaal.

Waar heb ik een carkit voor? Zodat ik hem niet kan gebruiken???

Blamage als Nokia hier niet snel een oplossing voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:32:
Blijft het GPS probleem ook na de update? Want ik heb mijn telefoon nog geupdated!
Dat blijft wel werken, wel zal je de 1e keer weer ong 5 a 10 minuten moeten zoeken naar een fix. De volgende keren hebben je hem binnen paar minuten! Af en toe heb ik een fix binnen een minutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:55:
[...]

Ook krijg ik bij sim contacten eerst de achternaam, dan een ;, dan de voornaam. Dit terwijl ik de weergave heb ingesteld als voornaam achternaam. Bij telefooncontacten doet hij dit goed.
Mijn handleiding gaat maar tot 71? Welke heb je gebruikt?
Doe het volgende: menu/contacten/opties/instellingen/naamweergave/voornaam.achternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McPeer schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:43:
[...]
Dit bovenstaande probleem los je op door het volgende:

standaard staat je proxy aan in real player, deze moet je uitzetten, dan blijft hij niet meer hangen.

dit doe je door realplayer te openen (menu, toep, media, realplayer) en dan opties - instellingen - streaming - proxy - proxy gebruiken op NEE zetten.

dan zou 't opgelost moeten worden.
Hij gooit gewoon de Wifi verbinding eruit.

Ook geprobeerd om "Maps" op te starten met Wifi verbinding "aan",
Dan gaat het iets langer goed.

Vind het zowieso vreemd dat ik Wifi niet gewoon verbonden kan laten zijn zonder dat ik een applicatie gebruik..

Proxi moet overigens wel op "uit" staan. Anders werkt Youtube helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:05:

Zelfde probleem met audio afspelen via Bluetooth met een Pioneer DEH-P700BT.

Kon eerst ook geen verbinding maken met de telefoon. Dit was na een update van Pioneer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Bij mobieltv kun je programmadetails bekijken, ik kan de informatie maar half zien (wat er in het venstertje past) en als ik naar beneden scroll staat er niks meer... Lekker handig dus.

2. Welk programma kun je het beste gebruiken voor teletekst?

3. Kan je het videolicht ook aanzetten zonder een filmpje te gebruiken, ik gebruik dit veel en meestal wil ik snel licht erop hebben. Is hier een programma voor? Zou je zoiets anders zelf kunnen maken?

4. Waarom werkt buienradar mobiel niet?

5. Elke keer als ik de telefoon wil backuppen met PC Suite blijft hij hangen! Wie heeft hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:11:
[...]

Zelfde probleem met audio afspelen via Bluetooth met een Pioneer DEH-P700BT.

Kon eerst ook geen verbinding maken met de telefoon. Dit was na een update van Pioneer opgelost.
off...
Leuke radio! ruilen ;P kan ik eindelijk mijn versterkers fatsoenlijk aansluiten haha
back..

Ik heb voor nu maar de telefoon via de AUX aangesloten, alleen als ik nu word gebeld moet ik eerst die kabel uit de telefoon trekken voordat hij over de radio gaat |:( heb het probleem niet meer nu, geluid is ook veel beter ofc.

Overigens vindt ik het wel geinig dat er nu een batterij meter in PCsuite staat, met mijn N95 8GB was dit niet :P

[ Voor 8% gewijzigd door pt0x op 29-10-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• planB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:51
@r!k schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:28:
Bij mij was het FProt die als firewall alle verkeer tegenhield. FProt firewall uitgezet en ik kon de prog gids weer downloaden en had weer beeld.

[ Voor 24% gewijzigd door planB op 29-10-2008 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• planB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:51
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:40:
...En of het mogelijk is via Nokia Nsuite contacten handmatig in te voeren?
Ik heb nu al mijn contacten naar de sim gekopieerd van mijn oude U700 echter wordt er op de Nokia maar een deel gekopierd waardoor ik de helft mis en dus handmatig moet invoeren.
Ik heb van de Nokia site Nokia PC Suite 7 gedownload, daar zit weer een editor voor contactpersonen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe tussendoor: Ik heb vandaag ergens op een ander nederlands forum gelezen dat het probleem met de CK-7W op korte termijn nog NIET verholpen zal worden.

:O nokia Go nokia!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:46:
Effe tussendoor: Ik heb vandaag ergens op een ander nederlands forum gelezen dat het probleem met de CK-7W op korte termijn nog NIET verholpen zal worden.

:O nokia Go nokia!!
Wat is dat dan voor een belachelijk iets....een carkit van Nokia en een telefoon van Nokia en het kan niet met elkaar samen zonder hapering.
Mogen we de bekeuringen voor het niet handsfree bellen dan ook bij Nokia declareren?
Ik heb de carkit giga vaak nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

planB schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:22:
[...]

Ik heb van de Nokia site Nokia PC Suite 7 gedownload, daar zit weer een editor voor contactpersonen in.
Bedankt toch wel een groot verschil met versie 6.8 die standaard geleverd werd.
Met versie 7 kan je gemakkelijk contacten invoeren en ook vind ik het menu er een stuk overzichtelijker uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Ik heb nu de aansluiting incl. mobiele tv.

maar ik krijg een error, -1224.
Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe dit op te lossen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuving schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:34:
Ik heb nu de aansluiting incl. mobiele tv.

maar ik krijg een error, -1224.
Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe dit op te lossen valt?
Was bij mij in het begin ook, het betekende bij mij dat alles nog niet volledig was doorgevoerd in het KPN systeem. Normaal is de doorlooptijd na het aanvragen van het abonnement tot 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia erkend het probleem nu opeens niet meer dat er problemen zijn met de carkits via bleutooth...
heb ze gister gebeld.

Ik ervaar het ook met de CK7W maar is niet alleen met die van nokia maar met alle carkits heb er nu 5 getest.

eerst erkende ze een bleutooth probleem en dat wordt nu opeens niet meer erkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Met mijn parrot heb ik nergens last van (in mijn Mini)

In mijn Alfa zit een ck 7w en daar heb ik ellende mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik mag over drie weken een nieuwe, en zo te zien wordt het geen Nokia :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Krijg net een sms, dat er een software update beschikbaar is, heb nu 11.101 maar mijn kabel ligt nog op het werk en kan dus niet kijken, de controle op de website geeft aan dat ik de nieuwste versie heb.

iemand anders meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:10:
Met mijn parrot heb ik nergens last van
Heb ook een Parrot CK3100.

Werkt prima. Alleen ff irritant dat de radio even uitvalt als de Nokia gekoppeld wordt.

Tevens soms als ik iemand bel, dat de stilte tussen de beltoon te lang is, en dat de radio dan heel even aanspringt. Om vervolgens weer te muten bij de volgende toon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:11:
Krijg net een sms, dat er een software update beschikbaar is, heb nu 11.101 maar mijn kabel ligt nog op het werk en kan dus niet kijken, de controle op de website geeft aan dat ik de nieuwste versie heb.

iemand anders meer info?
Net even gechecked.

Heb ook versie 11.101. Geen nieuwe versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankcsapda
  • Laatst online: 11-09 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:27:
[...]

Heb ook een Parrot CK3100.

Werkt prima. Alleen ff irritant dat de radio even uitvalt als de Nokia gekoppeld wordt.

Tevens soms als ik iemand bel, dat de stilte tussen de beltoon te lang is, en dat de radio dan heel even aanspringt. Om vervolgens weer te muten bij de volgende toon..
Zorg er even voor dat je bij aansluiten van je parrot met de auto standaard geluidsprofiel stil aanzet, dan maakt hij geen geluid meer en valt de radio dus ook niet weg, gebeurd bij mij niet als ik mijn CK 3300 koppel met mijn Parrot.

Ik heb echter ook nieuwe software willen flashen maar ondanks dat de battarij vol was is het de eerste keer niet gelukt, bij de tweede keer is telefoon zelfs vastgelopen waardoor telefoon niet meer uit gaat....Heb veel ervaring met flashen van apparaten maar bij Nokia telefoons al de tweede keer dat een toestel uitvalt tijdens het flashen waardoor toestel opgestuurd moet worden. Is niet anders en hoop dat ze snel toestel omruilen en hopelijk dan een versie met gelijk goede software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:31:
[...]

Net even gechecked.

Heb ook versie 11.101. Geen nieuwe versie beschikbaar.
Thank you! wel vreemd aangezien het smsje van Nokia vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:57:
[...]

Thank you! wel vreemd aangezien het smsje van Nokia vandaan kwam.
Ik denk dat de update voor mensen is die hun product code nog niet veranderd hebben.
Oftewel, de mensen die nog de KPN branded versie hebben, kunnen nu ook updaten naar 11.101.

Maar versie 11.101 is toch allang uit voor de KPN branded toestellen?! |:(

Mja,... n.o.k.i.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:27
MIsschien heeft Nokia ook nog andere klanten behalve tweakers en willen ze die graag op de hoogte stellen dat hun (op dit moment) crappy N96 van een update voorzien kan worden waarmee hij iets minder crappy wordt... Geloof het of niet maar niet iedereen checkt dagelijks NSU.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:32:
[...]

Ik denk dat de update voor mensen is die hun product code nog niet veranderd hebben.
Oftewel, de mensen die nog de KPN branded versie hebben, kunnen nu ook updaten naar 11.101.

Maar versie 11.101 is toch allang uit voor de KPN branded toestellen?! |:(

Mja,... n.o.k.i.a.
Kan wel kloppen, alleen heb ik heb origineel een vodafone toestel en daar is 101 nog niet voor uit geloof ik.
Appart dat het smsje van nokia kwam dan though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N96 past met enige regelmaat de datum aan die daardoor een week vooruit loopt. Niet handig en zeker niet als je er een standaard alarm in hebt staan op werkdagen!

Ik heb bij instellingen het automatisch aanpassen van de tijd NIET aanstaan. Toch wordt de datum automatisch foutief aangepast.

Heeft iemand dit ook en weet iemand wellicht wat de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:51:
Bedankt voor jullie reacties!

Belachelijk dat een dienst (i.c.m. een mobiel) wordt aangeboden waar je geeneens gebruik van kunt maken.
Ik heb telefonisch contact gehad met Telfort en het enige wat ze kunnen doen is mijn databundel opzeggen en het bedrag kredietteren.. Ook had ik een telfort shop bezocht, maar die gasten konden al helemaal niks nuttigs vertellen.
Het product had ik gekocht bij gsmweb.nl en die konden ook niet van betekenis zijn, beweren ze. Ik ben terecht gekomen in een moeilijke situatie en geen enkel bedrijf probeert me te steunen of te helpen.

Kunnen jullie me misschien vertellen wat mijn rechten zijn.. Vreemde vraag, maar gezien mijn situatie zou ik de hele verbintenis nietig willen verklaren. Dude-nl, je gaf aan om van abbo te wisselen, maar is dit reëel mogelijk. Telfort probeert me namelijk af te wimpelen en ze bieden me geen tot enkele mogelijkheden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want mijn zuurverdiend geld wordt afgepakt!
Hoe is het bij je verlopen??
Ik heb dit zelfde probleem. Heb een N96 i.c.m telfort abonnement. Nu is gebleken dat Mobiel Internet van Telfort niet werkt op dit toestel. veel gebeld met Telfort en het homt er op neer dat het niet werkt en dat ik mijn databundel kan opzeggen, maar ik heb N96 aangeschaft om te kunnen Internetten

Weet iemand of ik mijn Abo nu kan opzeggen?, of misschien een ander toestel krijgen.? of misschien briljante technische oplossing om alsnog te kunnen internetten op dit toestel bij Telfort??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen rechtsgeleerde maar het lijkt me wel dat je het contract kan opzeggen het product functioneert namelijk niet naar behoren. Is er niets op de site van Kassa te vinden? Misschien iets voor in het programma van Kassa stuur ze een mailtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zag zo 1 2 3 mijn probleem niet staan vandaar dat ik hem hier plaats. Hopelijk weet er iemand een oplossing.

Sinds van de week ben ik erachter gekomen dat mijn TRILFUNCTE niet meer werk. En dat doet hij dus niet in elke profiel. Zowel als ik gebeld wordt niet maar ook niet als ik een sms binnen krijg.

Weet er iemand of er een oplossing voor is ??

MvG Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugovandenbeld
  • Laatst online: 14-04-2024
Ik heb een paar vragen over het gebruik van de Nokia N96:
  • hoe kan ik op de 'standby'-stand de lijst met onderdelen aanpassen? dus niet de pictogrammen van programma's, maar in mijn geval de agenda-items, de zoekopdracht en WLAN-scan, waar allemaal info over wordt gegeven
  • met de bijgeleverde videokabel naar mijn tv krijg ik geen kleurenbeeld op de tv. Hoe kan ik dat aanpassen?
  • wat betekent bij de verbinding 'presence', 'SIP-instellingen' en 'XDM-profiel'. Wat kan ik daar mee?
Alvast bedankt voor je reactie,

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een week de N96 in gebruik en ik heb 2 nadelen erbij:

- in de rand onder het Nokia logo zit een klein spleetje waar vuil in komt (moet nu telkens proberen met mijn nagel het er uit te halen.
- als ik op de achterkant van het toestel druk maakt hij een plastic-achtig geluid net alsof de achterkant er niet goed op zit. Dit hoort en voelt dus behoorlijk goedkoop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powermonkey-batterij en zonnecel.Ik ga deze kopen iemand er al ervaring mee??

Hier al wat meer uitleg erover.

http://www.telecomwereld.nl/powermonkey-explorer.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Heb sinds kort de N96 en kan geen internetverbinding maken bij Telfort. Onderstaand de recatie van Telfort op mijn e-mail

----
Onderwerp
---------------------------------------------------------------
ineternet icm n96

Samenvatting Vraag
Reactie (Mohammed) - 02/11/2008 15:26
Geachte heer/mevrouw Molenaar,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Telfort bied zelf geen Nokia N96 aan. Internet via dit toestel is daarom ook niet mogelijk.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel

PS. Het tarief voor het bellen naar onze klantenservicenummer 0900-9596 is tijdelijk verlaagd. De kosten voor een gesprek met ons klantenservicenummer bedragen nu € 0,15 per minuut plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.

[---001:000784:06258---]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:25:
Ik Heb sinds kort de N96 en kan geen internetverbinding maken bij Telfort. Onderstaand de recatie van Telfort op mijn e-mail

----
Onderwerp
ineternet icm n96

Samenvatting Vraag
Reactie (Mohammed) - 02/11/2008 15:26
Geachte heer/mevrouw Molenaar,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Telfort bied zelf geen Nokia N96 aan. Internet via dit toestel is daarom ook niet mogelijk.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel

PS. Het tarief voor het bellen naar onze klantenservicenummer 0900-9596 is tijdelijk verlaagd. De kosten voor een gesprek met ons klantenservicenummer bedragen nu € 0,15 per minuut plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.

[---001:000784:06258---]
Wees blij dat je dit antwoord van telfort hebt gehad. Ik heb er drie weken over gedaan om tot deze conclusie te komen.

Maar inderdaad Telfort ondersteunt dit toestel (nog) niet

Alleen de vraag is wat kun je er aan doen? misschien een ander toestel proberen te krijgen. want het contract ontbinden schijnt niet te kunnen!! Ik denk dat die stomme Opta iets proberen te doen aan deze positie van de providers, want zodra je een contract hebt getekent, kun je onmogelijk opzeggen binnen de contractsperiode of je moet een overledensakte regelen.

Maar ik heb ook hetzelfd probleem. mocht je een oplossing hebben gehad, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen waarbij extra kosten in rekeking worden gebracht voor surf en mail totaal van KPN? Ik begreep dat bij KPN geen streaming in de bundel zit en ook geen i-mode, dit heb ik dan ook niet gebruikt. Toch staat in de 1244 saldo-sms dat ik 0,326 MB heb verbruikt wat me €6,05 kost...
Iemand enig idee of datagebruik van programma's als google maps, Gmail, of nos mobiel (zonder gebruik te maken van de uitzendingen) buiten de internet bundel vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
Ik heb nog steeds het probleem dat de n96 om het kwartier vraagt om een internetverbinding? Weet iemand hier al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de N96 vanmiddag :)

Ik zag dat de N96 dezelfde accu heeft als de N95, een BL-5F. De N95 8GB heeft een BL-6F. Is het dan vanzelfsprekend dat de BL-5F in een normale N95 (zelfde serie immers) past en dus ook in een N96? Of ben ik te enthousaist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

sjekrecords schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:37:
Ik heb nog steeds het probleem dat de n96 om het kwartier vraagt om een internetverbinding? Weet iemand hier al een oplossing voor?
Heb je niet iets van een tool op je telefoon draaien? maps, GPS data, browser of iets dergelijks?
installeer even een taskmanager zoals JbakTaskMan (gratis) en kijk of er niet een tool draait.

Heb je niet een oude (niet G3) simkaart? en bij welke provider zit je?
Evt, Dual mode voor je sim uitzetten zodat hij enkel je GSM netwerk gebruikt, zeg maar ff wat.
Wat heb je zelf al geprobeerd.
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:48:
Ik krijg de N96 vanmiddag :)

Ik zag dat de N96 dezelfde accu heeft als de N95, een BL-5F. De N95 8GB heeft een BL-6F. Is het dan vanzelfsprekend dat de BL-5F in een normale N95 (zelfde serie immers) past en dus ook in een N96? Of ben ik te enthousaist? :P
helaas te enthousiast.

de BL-6F is te dik en daardoor gaat je cover van de N96 niet meer dicht. heb het heel eigenwijs ook geprobeerd maar het is echt geen doen.

De 6F is enkel voor de N95 8GB en die is net anders opgebouwd als de N96 en de normale N95 :(

[ Voor 33% gewijzigd door pt0x op 03-11-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Mijn N96 synced met outlook ivm afspraken e.d.. Nu krijg ik (eigenlijk al sinds ik het ding heb) iedere keer dat ik op de telefoon de agenda inga steeds de melding dat ik een of meer alarmen heb gemist door tijdsverandering, en die melding komt iedere keer terug. Iemand een idee waar dat door komt?

Toen ik hem kreeg heb ik volgens mij de tijd ingesteld en toen gesynced, later kwam ik erachter dat de datum verkeerd stond dus die heb ik aangepast, toen kreeg ik die melding (uiteraard niet raar na verandering van een datum) maar nu blijft die ene melding steeds terugkomen. Het was ook al voordat de wintertijd inging dus daar komt het waarschijnlijk ook niet door :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik transformers af probeer te spelen, staat er 'bestand is vergrended'.
Hoe kan dit? En hoe zorg ik dat hij weer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:04:
Je hebt zeker een hard reset gedaan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:04:
Ik heb t zelfde probleem, komt waarschijnlijk omdat je je productcode hebt veranderd? Zeker weten doe ik het niet. Ik heb hetzelfde gedaan!

En mijn N96 is al een keer op reperatie geweest, en toen stond de nieuwste firmware erop, en de film is bij mij ook vergrendeld. Ik had m gelukkig al afgekeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herculesds schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:06:
[...]

Ik heb t zelfde probleem, komt waarschijnlijk omdat je je productcode hebt veranderd? Zeker weten doe ik het niet. Ik heb hetzelfde gedaan!

En mijn N96 is al een keer op reperatie geweest, en toen stond de nieuwste firmware erop, en de film is bij mij ook vergrendeld. Ik had m gelukkig al afgekeken >:)
Heb ik veranderd ja. Als ik m terug verander werkt ie dan weer?
Je zou m toch kunnen converteren en dan de geconverteerde versie bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:44:
Zijn er meer mensen waarbij extra kosten in rekeking worden gebracht voor surf en mail totaal van KPN? Ik begreep dat bij KPN geen streaming in de bundel zit en ook geen i-mode, dit heb ik dan ook niet gebruikt. Toch staat in de 1244 saldo-sms dat ik 0,326 MB heb verbruikt wat me €6,05 kost...
Iemand enig idee of datagebruik van programma's als google maps, Gmail, of nos mobiel (zonder gebruik te maken van de uitzendingen) buiten de internet bundel vallen?
Ze zeggen, dat je zoveel MB hebt verbruikt, ter waarde van dat bedrag,
dat is gewoon naast hun per MB tarief gelegd volgens mij, en wordt niet in rekening gebracht dacht ik..

Wat ik wel raar vind, is dat dat egt heel duur uitvalt, want via Debitel op het KPN netwerk internette ik voor 2,38 EUR per MB.

sjakerig toch?
ben benieuwd of het gefactureerd wordt! Zo ja dan wordt 't wel balen, maar ik zou niet weten wat ik buiten m'n bundel internet, want idd, als 't goed is valt alleen youtube etc. erbuiten, dat gebruik ik niet.

EJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

herculesds schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:06:
[...]

Ik heb mijn productcode ook veranderd maar heb nergens last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
pt0x schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:08:
[...]

Ik heb mijn productcode ook veranderd maar heb nergens last van?
Apart, dan heeft Nokia zelf toen mijn n96 defect was, er een andere firmware opgezet. Dat dus zorgt dat ik m'n transformers niet kan kijken. Ach t boeit me ook niet echt.

Maar wel rottig voor de gene die de film niet hebben gezien! (en nog willen zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de interne GPS ontvangen te gebruiken voor TomTom Navigator 6 WE? Ik heb de TomTom software wel kunnen installeren, maar als ik de GPS ontvanger wil selecteren, selecteer een niet TomTom ontvangen gebruiken en dan vraag om verbinding te maken via Bluetooth. Wat dus niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
lastiger met TomTom je kunt beter Sygic mcGuider gebruiken!

@ptox tja er draait van alles maar ik weet niet wat er niet mag draaien (bij de processen) voor de rest draait er niks op de achtergrond (programma's)
Nu ik hem op alleen gsm zet vraagt hij het niet meer..... misschien als ik vanaf eind december het kpn abo in gaat dat ik dan gewoon de hele tijd online ben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, maar ik heb TomTom vorig jaar al gekocht voor bij m'n andere telefoon. Zonde van het geld als ik het niet zou om het proberen werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

sjekrecords schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:37:
lastiger met TomTom je kunt beter Sygic mcGuider gebruiken!

@ptox tja er draait van alles maar ik weet niet wat er niet mag draaien (bij de processen) voor de rest draait er niks op de achtergrond (programma's)
Nu ik hem op alleen gsm zet vraagt hij het niet meer..... misschien als ik vanaf eind december het kpn abo in gaat dat ik dan gewoon de hele tijd online ben??
Mijn theorie hier achter is dat je nu dus geen umts simkaart hebt waarmee je dus niet via de 3g band mag bellen. als je straks een nieuwe sim hebt zal je dit probleem vermoed ik niet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat er allemaal buiten de KPN surf&mail totaal van 9.95 valt? Ik heb nl geen zin in een of andere hoge "spookrekening". Ik las al "Youtube" maar het zal vast nog meer zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds deze week de N96. Als ik een wmv file of een avi file met de meegeleverde software (PCsuite) converteer en op mijn telefoon plaats, kan ik deze vanaf het begin van de film goed bekijken. Maar als ik dan door wil spoelen gaat het beeld op zwart en hersteld zich ook niet meer, ook de tijd blijft stil staan maar het geluid blijft wel doorlopen.

Ik heb al meerder filmpjes geconverteerd, maar blijf hetzelfde probleem houden. Iemand enig idee hoe je dit op kan lossen ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:19:
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal buiten de KPN surf&mail totaal van 9.95 valt? Ik heb nl geen zin in een of andere hoge "spookrekening". Ik las al "Youtube" maar het zal vast nog meer zijn... :(
Ik heb gisteren even op Youtube rond gekeken naar een aantal filmpjes, zeg een stuk of 5.
Ik dacht dus dat dat in de bundel zat, want ze gaven aan dat het onbeperkt zou zijn :P .
Nu heb ik even een sms-je gestuurd naar 1244 en kreeg te zien dat ik 0,497MB ter waarde van €0,14 heb verbruikt. Vreemd, want een andere poster had minder gebruikt dan mij, en kreeg een waarde van iets meer dan €6.-. Ik heb ook gewoon het Totaal pakket, dus het is me niet helemaal duidelijk of Youtube in het pakket hoort. Lijkt me niet aangezien het streaming is en daarvoor moet extra worden betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:57:
ben er ook achter hoe je dat irritant knipperende witte licht kan uitzetten (instellingen -algemeen-navigatiewieltje-breathing-uit)
zal vast wel wat batterij schelen.
Bedankt ik zocht dit ook al een tijdje.
Weet iemand of het mogelijk is dit witte licht wel te laten knipperen als je eem SMS krijgt?
Ik heb namelijk alleen de functie ja/nee is dit te veranderen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:44:
Is het ook mogelijk om de interne GPS ontvangen te gebruiken voor TomTom Navigator 6 WE? Ik heb de TomTom software wel kunnen installeren, maar als ik de GPS ontvanger wil selecteren, selecteer een niet TomTom ontvangen gebruiken en dan vraag om verbinding te maken via Bluetooth. Wat dus niet nodig is.
dus tomtom doet het op jou N96, alleen de interne gps niet? begrijp ik het zo goed?

ik gebruikte tomtom op mijn N95 zeer veel, en dan met name de berekening vooraf, zou alleen daarom al tomtom op de N96 willen hebben, heb voor het echte werk Mcguider erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
pt0x schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:34:
[...]

Mijn theorie hier achter is dat je nu dus geen umts simkaart hebt waarmee je dus niet via de 3g band mag bellen. als je straks een nieuwe sim hebt zal je dit probleem vermoed ik niet meer hebben.
er zit al wel een nieuwe umts simkaart in... alleen is dat allemaal nog niet geactiveerd, pas eind december! tegen die tijd probeer ik het gewoon weer en kijken of het werkt! bedankt voor de hulp!

TomTom kan wel alleen heb je nog een programma nodig om de interne gps aan te sturen! dus niet ideaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:16:
[...]

Ik heb gisteren even op Youtube rond gekeken naar een aantal filmpjes, zeg een stuk of 5.
Ik dacht dus dat dat in de bundel zat, want ze gaven aan dat het onbeperkt zou zijn :P .
Nu heb ik even een sms-je gestuurd naar 1244 en kreeg te zien dat ik 0,497MB ter waarde van €0,14 heb verbruikt. Vreemd, want een andere poster had minder gebruikt dan mij, en kreeg een waarde van iets meer dan €6.-. Ik heb ook gewoon het Totaal pakket, dus het is me niet helemaal duidelijk of Youtube in het pakket hoort. Lijkt me niet aangezien het streaming is en daarvoor moet extra worden betaalt.
Bij mij waren de kosten per mb idd veel hoger... Ik zal de rekening maar eens afwachten, kijken of er een specificatie van de kosten bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:12:
[...]

dus tomtom doet het op jou N96, alleen de interne gps niet? begrijp ik het zo goed?

ik gebruikte tomtom op mijn N95 zeer veel, en dan met name de berekening vooraf, zou alleen daarom al tomtom op de N96 willen hebben, heb voor het echte werk Mcguider erop
De GPS ontvanger doet het wel degelijk. Positiebepaling enzo werken wel. Alleen in de TomTom Navigator 6 software kan ik alleen een TomTom ontvanger invoeren of een andere bluetooth ontvanger. De interne werkt niet met bluetooth (logisch :P). Ik kan zeg maar niet in de telefoon laten zoeken ofzo naar een GPS apparaat.

Ik heb overigens wel de TomTom ontvanger, maar er zit ook 1 in de telefoon, wel zo makkelijk... mits ie het doet met TomTom software.

Zijn er ook mensen bekend met het probleem dat Mobieltv nog niet werkt van KPN/Hi? Ik kon mijzelf niet abonneren en kreeg foutcode -1252. Heb ff met Hi gebeld en die zeiden dat Mobieltv nog niet werkt. Het vreemde is dat ik wel een signaal krijg en ook een programmagids krijg, die ook nog klopt. Het zou dan misschien nog aan hun abonnement systeem kunnen.

edit: offtopic:

Ik had ook om 17:00 met Hi gebeld en toen zou ik terug gebeld worden. Werd ik net teruggebeld en had ik Hi dus voor de 2e keer Hi aan de lijn, toen vertelde ze me een ander vehaal. Dat mobieltv nog niet helemaal werkt en dat het pas sinds gister actief is. En dus zou het aan mijn abo liggen en dat ik terug moest naar de winkel. De optie om met de telefoon direct te abonneren is een optie voor de toekomst. Er viel wel een stilte toen ik vertelde dat een collega iets anders vertelde eerder al :P.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt iemand dat video gebeuren van nos mobile aan te praat ?
Heb alles geprobeert maar krijg het echt nie aan de gang

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th0mmie2009
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:26:
[...]

De GPS ontvanger doet het wel degelijk. Positiebepaling enzo werken wel. Alleen in de TomTom Navigator 6 software kan ik alleen een TomTom ontvanger invoeren of een andere bluetooth ontvanger. De interne werkt niet met bluetooth (logisch :P). Ik kan zeg maar niet in de telefoon laten zoeken ofzo naar een GPS apparaat.

Ik heb overigens wel de TomTom ontvanger, maar er zit ook 1 in de telefoon, wel zo makkelijk... mits ie het doet met TomTom software.

Zijn er ook mensen bekend met het probleem dat Mobieltv nog niet werkt van KPN/Hi? Ik kon mijzelf niet abonneren en kreeg foutcode -1252. Heb ff met Hi gebeld en die zeiden dat Mobieltv nog niet werkt. Het vreemde is dat ik wel een signaal krijg en ook een programmagids krijg, die ook nog klopt. Het zou dan misschien nog aan hun abonnement systeem kunnen.

edit: offtopic:

Ik had ook om 17:00 met Hi gebeld en toen zou ik terug gebeld worden. Werd ik net teruggebeld en had ik Hi dus voor de 2e keer Hi aan de lijn, toen vertelde ze me een ander vehaal. Dat mobieltv nog niet helemaal werkt en dat het pas sinds gister actief is. En dus zou het aan mijn abo liggen en dat ik terug moest naar de winkel. De optie om met de telefoon direct te abonneren is een optie voor de toekomst. Er viel wel een stilte toen ik vertelde dat een collega iets anders vertelde eerder al :P.
Hoe heb je TomTom 6 precies geinstalleerd. Ik krijg telkens een Foutmelding???

Voor je probleem met je interne GPS zou je misschien de Bleutooth mount truuk kunnen gebruiken net zoals bij de N95, via BinGPS.

Link: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=361096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TomTom Nav6 gekocht met een ontvanger en de software stond op een mini-sd kaartje, wat dus niet in een N96 past. Hiervoor had ik een E70 waar dat wel in past.

Ik heb met de TomTom home software een backup gemaakt van het SD-kaartje, in een cardreader. Ik heb toen de N96 als mass storage aangesloten op m'n pc en en de backup daarop teruggezet met de TomTom home software. De installatie startte gewoon automatisch net als normaal. En alles werkt tot zover dat ik geen interne GPS ontvangen kan gebruiken. Je N96 wordt wel TomTom genoemd als je deze als mass storage aansluitn, maar dat heeft verder geen gevolgen.
Voor je probleem met je interne GPS zou je misschien de Bleutooth mount truuk kunnen gebruiken net zoals bij de N95, via BinGPS.

Link: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=361096
Ik zie dat ik hiervoor eerst een ander progje moet starten om een soort emulatie te starten. Vind ik persoonlijk niet echt handig als je bijv. rijd en de TomTom aan wil zetten ofzo. Misschien moet ik toch maar kijken naar nieuwere software, want over een paar maanden heb ik ook USA kaarten nodig. Als we dan toch bezig zijn :P.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 11:21 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic