*weg*
Lees de topicwaarschuwing nog eens door.
Lees de topicwaarschuwing nog eens door.
[ Voor 94% gewijzigd door pven op 06-10-2008 22:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 94% gewijzigd door pven op 06-10-2008 22:22 ]
Verwijderd
Heb ik idd gisteren ook mee zitten spelen..Heb hetzelfde gehad. Bij mij kwam dit volgens mij nadat ik eigen media (dat rode huisje) gebruikt heb om bestanden via wifi te synchroniseren.
Verwijderd
Ik heb hier ook last van. En inderdaad, als je batterijmeter meer dan de helft leeg is gaat het heel snel... Vrij irritant. Volgensmij zit er geen lichtsensor in, maar je kunt wel de helderheid handmatig aanpassen (instrumenten-instellingen-algemeen-persoonlijk-helderheid). Als je deze lager zet zal je batterij waarschijnlijk langer meegaan.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:15:
[...]
Heb hetzelfde gehad. Bij mij kwam dit volgens mij nadat ik eigen media (dat rode huisje) gebruikt heb om bestanden via wifi te synchroniseren. Instellingen wissen bij eigen media had geen effect, ik heb gister maar een harde reset gedaan, toen was het probleem opgelost. Ik hoop echter dat het ook makkelijker te verhelpen is.
Weet iemand trouwens of er nog ergens een lichtsensor verstopt zit die de helderheid van het scherm aanpast zoals bij de n95?
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:57:
[...]
Heb exact hetzelfde probleem..
En blijkbaar zijn er weinig anderen die dit ondervinden...
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door pven op 06-10-2008 22:23 ]
Verwijderd
Ik heb het wel werkend gehad. Programma ook op pc instaleren, en synchroniseren van audio, video en afbeeldingen ging perfect. Heb wel even met instellingen moeten spelen voor het goed functioneerde.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:23:
[...]
Heb ik idd gisteren ook mee zitten spelen..
Overigens niet aan het werken gekregen..
Maar daar kan het probleem wel eens inzitten.
Ff afwachten, anders harde reset..
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Gisteren een N96 gehaald bij Vodafone, maar thuis kwam ik erachter dat N-Gage er niet op staat en niet is te installeren.... En... Waarschijnlijk NOG erger... De Transformers film is in het DUITS!!!....ing_stripe schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:17:
hoi,
ik krijg n-gage niet op mijn n96 geinstalleerd.
In theorie zou het er al op moeten zitten maar ik kan het niet vinden.
In de root van het menu staat wel playserver, alleen kan deze niet geopend worden.
Bij het installeren van n-gage geeft hij een update error.
Ik heb hem gewoon netjes gedownload via het multimedia menu, en ook nog eens een keer via internet en met USB op de nokia gedumpt. Ook via toepassings beheer de oude versie eraf gegooid. echter niets werkt.
ook na een firmware update geen verbetering met n-gage.
als ik gewoon een n-gage spel probeer op te starten, krijg ik een foutmelding dat het geheugen vol is, en dat ik een toepassing moet afsluiten. maar er draaien helemaal geen toepassingen (behalve menu en standby)
iemand een idee hoe ik n-gage aan de praat kan krijgen?
het is een vodafone n-96.
Verwijderd
Ik had dat ook met N-Gage, maar na een harde reset werkte het allemaal weer gewoon.metalupyourass schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:39:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Gisteren een N96 gehaald bij Vodafone, maar thuis kwam ik erachter dat N-Gage er niet op staat en niet is te installeren.... En... Waarschijnlijk NOG erger... De Transformers film is in het DUITS!!!....![]()
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 15:00 ]
::. PVOutput: Zuid 4875Wp :: Noord 5406Wp :: Totaal 10281Wp .::
Ik heb zojuist een harde reset gegeven (*#7370# is het geloof ik)... Daarna heb ik N-Gage er opnieuw opgezet en na een herstart van mijn toestel werkte N-Gage!ing_stripe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:20:
ik heb inderdaad ook de duitse transformer film erop. Niet echt aandacht aan besteed, maar als het om een duits toestel gaat met nl firmware erop, lijkt me dat niet erg handig.
met een harde rest, bedoel je dan de optie om de fabrieksinstellingen terug te zetten?
en wordt m'n n96 dan niet duits?
[ Voor 26% gewijzigd door insomniac op 06-10-2008 17:06 ]
Verwijderd
12345ing_stripe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:38:
net geprobeerd met *#7370# maar dan vraagt hij om een blokkeringscode. wat is de standaard code hiervoor?
Verwijderd
Wat voor functies werken dan niet?Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:53:
Pas inderdaad momenteel even op, de toestellen die bij vodafone in de winkels liggen blijken allemaal duitse modellen te zijn! Ze hebben hier nederlandse software op gezet, nadeel is dus dat veel mogelijkheden van het toestel hier niet werken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 17:29 ]
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door insomniac op 06-10-2008 18:21 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 19:23 ]
Verwijderd
Ik krijg mijn tetris niet geactiveerd hoor. Een onbekende fout....ing_stripe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:33:
en gelukt.
bedankt voor de tip.
even tetrissen
edit: de optie playserver (die niets deed) ben ik wel kwijt.
Tetris wilde eerst niet valideren, maar na een paar keer proberen werkte het gewoon. dus nu de full version werkend.
Verwijderd
hier ook, hetzelfde dat ik geen account kan creerenVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:30:
[...]
Ik krijg mijn tetris niet geactiveerd hoor. Een onbekende fout....
Verwijderd
Eerste teken is een 0 (nul) en geen O (letter)Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:31:
[...]
hier ook, hetzelfde dat ik geen account kan creeren
Verwijderd
Verwijderd
Waarschijnlijk geen verkeerde levering, maar gewoon veroorzaakt door het feit, dat KPN dit toestel gedurende een maand exclusief heeft.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:53:
Blijkt een verkeerde levering te zijn.... of ze kunnen ze uberhaupt niet in het nederlands leveren aldus een medewerker in Gouda.
Ze zeggen het er dus wel bij, maar dat gaat niet van harte en denk dat het ook wel eens niet gemeld wordt.
Verwijderd
ja, dat was het geheim, hij is nu ge-activeerd, thanksVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:46:
[...]
Eerste teken is een 0 (nul) en geen O (letter)
Ik heb hem ook proberen aan te sluiten op mijn tv, maar kreeg helaas geen beeld.Dewaterweg schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:01:
ondanks dat veel mensen de n96 kraken... vind ik dit toch een mooi toestel... De n96 is ook veel degelijker gemaakt in vergelijking met de n95-1... de snelheid valt nog wel tegen maar ik denk na een firmware update is dat opgelost.
Mobile tv werkt echt heel goed had niet verwacht dat het zo scherp beeld zou zijn... ook op de tv is het nog om aan te zien.
Dus al met al de N96 is een goede telefoon mits je geduld hebt dan word hij alleen nog maar beter.
The "real" Champ will always be The Champ
Verwijderd
Gelukkig heb ik hem besteld toen de eerste voorraad als was uitverkocht.metalupyourass schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:39:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Gisteren een N96 gehaald bij Vodafone, maar thuis kwam ik erachter dat N-Gage er niet op staat en niet is te installeren.... En... Waarschijnlijk NOG erger... De Transformers film is in het DUITS!!!....![]()
1. Ik heb inmiddels geen KPN versie meer.. dus die vraag kan ik helaaas niet beantwoorden.Tanakiam schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:25:
@iedereen die hem heeft.......,
1. is er al een software update voor de KPN versie?
2. Welke navigatie is het beste en werkt daadwerkelijk (waarschijnlijk al eerder gevraagd).
3. ik twijfel tussen de N96 en Samsung INNOV8 (I8510).
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Had ik ook een paar dagen, informatie kwam vanzelf weer terug..Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:53:
De optie om programma's op te nemen (van Mobiel TV) kan ik nergens meer vinden.
Ook wordt bij het opstarten van TV niet meer aangegeven welk programma bezig is en wat het volgende programma zal zijn. Programmagids is leeg.
Waarschijnlijk hangt het een met het ander samen.
Heeft iemand dit ook en zo ja, hoe heb je het opgelost?
Probeer eens in Nokia PC Suite: Help > Ondersteuning voor PC Suite voor SMS/MMS opnieuw installeren .Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:47:
heey..
ik heb per ongeluk het bestand 'xml data binder' verwijderd van mijn n96, en nu herkent pc suite hem niet meer. ik kan er op google niets over vinden, of waar ik het weer kan downloaden.. heeft hier iemand een idee?
alvast bedankt
Verwijderd
Heb ik ook, maar wel elke keer gezeik met het opstarten van mobiel tv.Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:25:
[...]
Had ik ook een paar dagen, informatie kwam vanzelf weer terug..
Verwijderd
dankjewel!!jurriaandvm schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:13:
[...]
Probeer eens in Nokia PC Suite: Help > Ondersteuning voor PC Suite voor SMS/MMS opnieuw installeren .
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 01:34 ]
Leuk voor in de busVerwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 01:34:
heeft iemand al een abonnementje op die p0rn zender..?
![]()
![]()
zal het een beetje goed kwaliteit zijn?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 13:06 ]
Verwijderd
Nokia repair ligt in polen. (ik heb ervaring met N95 reparaties)dude-nl schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:39:
Mijn n96 ligt bij de NSP voor een krakende speaker tijdens de gesprekken.
Krijg ik gister een belletje dat ze mijn toestel hebben doorgestuurd naar Nokia zelf omdat er een software versie op stond die zij zelf nog niet hadden (Had kpn, maar draai nu op de nieuwe software via updater)
Ik zeg nog, wat heeft de software versie nou te maken met mijn speakertje? waarop hij geen antwoord gaf.
Wel raar dat NSP's zelf de nieuwe firmware dus niet hebben.
Kan dit consequenties hebben voor mijn garantie?
KPN n96 opgestuurd naar Nokia met verkeerde productcode en verkeerde software... Of zullen ze daar niet naar kijken?
Verwijderd
Ook net de update gedaan.metalupyourass schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:03:
Ik zie net dat er een nieuwe software versie beschikbaar is voor de N96...
11.101
Verwijderd
Verwijderd
Misschien eens die p0rn eraf mieteren...Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:23:
[...]
Sygic Drive is no steeds MEGA traag met opstarten.. Ging op de HTC S710 een stuk sneller!
Verwijderd
Doe 's een filmpje van het snelle opstarten van sygic bij jou dan.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:31:
[...]
Misschien eens die p0rn eraf mieteren...
Foto's / Filmpjes reduceren je "telefooncapaciteiten." <-- Moeluk woordje.
Ik mag je feliciteren!dude-nl schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:39:
Mijn n96 ligt bij de NSP voor een krakende speaker tijdens de gesprekken.
Krijg ik gister een belletje dat ze mijn toestel hebben doorgestuurd naar Nokia zelf omdat er een software versie op stond die zij zelf nog niet hadden (Had kpn, maar draai nu op de nieuwe software via updater)
Ik zeg nog, wat heeft de software versie nou te maken met mijn speakertje? waarop hij geen antwoord gaf.
Wel raar dat NSP's zelf de nieuwe firmware dus niet hebben.
Kan dit consequenties hebben voor mijn garantie?
KPN n96 opgestuurd naar Nokia met verkeerde productcode en verkeerde software... Of zullen ze daar niet naar kijken?
[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 08-10-2008 18:01 ]
Als dat zo is, dan ligt mijn N96 ook naast die van jullie! Hopelijk updaten ze hem ook meteenherculesds schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:56:
[...]
Ik mag je feliciteren!Mijn N96 ligt die naast die van jou ook in Polen!
Ook upgedate, dus die kpn brand eraf!
Mijn Nokia starte niet meer op, naja na een wit scherm vloog hij er weer af! Bij een NSP konden ze niks voor me betekenen!
Ik vrees dat we 'm een maandje kwijt zijn!
En bij mij alleen voor een spaekertjeUpbeat schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:16:
[...]
Als dat zo is, dan ligt mijn N96 ook naast die van jullie! Hopelijk updaten ze hem ook meteen
Verwijderd
Sluit de kabel aan en zoek naar update's met dat nokia proggie dan heb je t antwoord.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:11:
Hoi,
Is de nieuwe firmware (NL) al beschikbaar?
Kan hem namelijk nergens vinden...
Wie weet wanneer hij beschikbaar zal zijn?
Bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Isane op 08-10-2008 20:52 ]
Verwijderd
Als je de product code had veranderd, kon je je N96 al updaten van versie 10 naar versie 11.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:11:
Hoi,
Is de nieuwe firmware (NL) al beschikbaar?
Kan hem namelijk nergens vinden...
Wie weet wanneer hij beschikbaar zal zijn?
Bedankt!
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Ik begrijp het toch niet helemaal. Ik heb mijn N96 teruggebracht vanwege de hoeveelheid bugs, en hoewel de cam er één van was (geen shutter en dat gaat je echt nekken op den duur!), is dat nooit mijn main issue geweest. De N95-8GB is ook zo'n rampzalig ding t.o.v. de N95-1: Geen shutter, maar de fotokwaliteit op mijn voormalige N96 was toch aardig goed te noemen. Ik heb het niet zo gezien kwa details.eymey schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:12:
Tsja ach, die camera.... heb me er al bij neer gelegd dat die slecht is. Op z'n minst is de video functie in ieder geval wel bruikbaarder dan die van m'n k800i (iig beter), maar qua foto's is het echt ondermaats voor een camera waarvan men claimt dat ie 5 megapixel is.
Anyway, so be it. Ik had nog tijdens googlen een amerikaans topic gevonden waarin men ook zo aan het discusseren was over de n95-8GB. Daar viel het mensen ook op dat 5mp foto's nooit groter werden dan rond de 800 kb.
Ook bij de n96 helpen zaken zoals de ISO vast zetten op 100 (in een gebruikers-gedefinieerd profiel) en de scherpheid op z'n zachtst wel iets, maar het blijft zelfs slechter dan de n95-8GB. Met dat ding kun je bij foto's van bureau's met documenten erop zelfs daarnog een beetje op inzoomen, maar bij de n96 mag je blij zijn als de foto enigszins scherp is.
Over de overige zaken begin ik wel steeds tevredener te worden.
Daar had ik ook last van. Hij gaf bij mij aan dat hij geen verbinding kon maken met "nieuw station" ofzo. Bij optie's heb ik ergens dat "nieuw station" verwijderd en sinds toen maakt hij elke keer direct verbinding via pcsuite.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:40:
Hallo even een vraag ..wanneer ik mijn nokia aansluit op pc via usb ..moet ik eerst 5 a 6 x verbinding met wap , internet etc wegklikken voordat ie uiteindelijk naar pc suit gaat..
Verwijderd
Verwijderd
Misschien mag ik ook antwoord geven?Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:35:
Dank je voor je antwoord ..ben al aan het zoeken ...(waardeloos bij Nokia overigens waar je alles moet vinden..SE so much better!!) Maar goed kan die optie niet vinden ..kan je me ff helpen hoe je dat hebt gedaan ..
Bedankt alvast DoubleD1980
Verwijderd
Iemand bekend met de verbeteringen van deze nieuwe firmware?metalupyourass schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:03:
Ik zie net dat er een nieuwe software versie beschikbaar is voor de N96...
11.101
ff updaten!
[ Voor 11% gewijzigd door MitchellOnline op 09-10-2008 18:47 ]
Verwijderd
Ok..heb het even opgezocht. Instellingen / Verbinding / Externe Stations. Daar stond bij mij een "nieuw station". Die heb ik verwijderd en daarna direct verbinding via pc suite.Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:07:
Dank je Troebelsjoeter voor je hulp much appriciated ..maar dit had ik al gedaan ..gaat hier om, dat ik die toegangspunten moet/wil verwijderen en die optie weet ik helaas niet te vinden ..Bij het verbinden met pc suite heb ik 3 mogelijkheden om te verbinden wap wlan en toegangspunten ..Vervolgens na 5 x op afsluiten tikken krijg ik pas pc suit verbinding...
Hoorde dat meerdere mensen hier last van hebben..
Verwijderd
Jup! Heb ik ook gehad dat probleem! En omdat ik niet kon updaten is waarschijnlijk m'n telefoon kapt gegaan!Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:42:
Iemand hier die problemen heeft met het updaten van de N96. Ik krijg da ding maar niet geupdate en het updateprogramma roept constant dat er telefoonherstel gedaan moet worden. Wat inhoudt dat de batterij en lader eruit moet en dan er weer in en opnieuw beginnen. Ik krijg hem maar niet geupdate
Ik had hetzelfde probleem. Achteraf blijkt dat de Nokia Updater niet tegen een USB Hub kan. De USB kabel rechtstreeks aan de PC geprikt en de update ging vlekkeloos. Ben nu van 10.065 naar 11.101 gegaan.Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:42:
Iemand hier die problemen heeft met het updaten van de N96. Ik krijg da ding maar niet geupdate en het updateprogramma roept constant dat er telefoonherstel gedaan moet worden. Wat inhoudt dat de batterij en lader eruit moet en dan er weer in en opnieuw beginnen. Ik krijg hem maar niet geupdate
[ Voor 6% gewijzigd door Mister.Ed640 op 10-10-2008 10:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Helaas nog steeds niet opgelost...Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:30:
Weet iemand al wat meer over Telfort en hun blokkering van internet op de N96? (Vodafone unbranded)
[ Voor 19% gewijzigd door robertwebbe op 10-10-2008 15:30 ]
Had hetzelfde probleem en dit opgelost doorMister.Ed640 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:11:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Achteraf blijkt dat de Nokia Updater niet tegen een USB Hub kan. De USB kabel rechtstreeks aan de PC geprikt en de update ging vlekkeloos. Ben nu van 10.065 naar 11.101 gegaan.
Moet alleen helaas na de update weer een aantal instellingen terugzetten.
Merk nu ook dat na de update mijn backlight fluctueert. Iemand anders daar ook last van ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 15:10 ]
Verwijderd
prijs?Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:08:
Onlangs Sandisk 16gb micro sdhc kaartje ontvangen en bevalt prima. Niet veel trager dan 8gb. Nu dus in totaal 32gb! Aanrader voor de liefhebber.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 18:28 ]
Verwijderd
De link was door mij eerder geplaatst, maar hier nogmaals: http://www.mobymemory.com...microSDHC-Memory-Card.aspVerwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:23:
[...]
prijs?
nederland of buitenland?
indien buitenland, paypal mogelijk?
EDIT:
www.one2remember.nl
Verwijderd
De nederlandse One2remember.nl is toch weer 10 euro goedkoper. (naja 9 euro danVerwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:00:
[...]
De link was door mij eerder geplaatst, maar hier nogmaals: http://www.mobymemory.com...microSDHC-Memory-Card.asp
Prijs is 52 pound inclusief shipping, wat op moment € 67 is.
De memory card is bij mijn weten nog niet in NL te verkrijgen, mobymemory is gevestigd te Londen.
Betaling geschiet middels cc. Of via JCB dan wel Solo(?).
Verwijderd
en one2remember is een goede webwinkel, heb er al veel gekocht, goede verzending en ook ophalen, nooit problemen en altijd scherpe prijzen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:21:
[...]
De nederlandse One2remember.nl is toch weer 10 euro goedkoper. (naja 9 euro dan)
Verwijderd
ik heb dr ook de 8gb gekocht, maar de 16gig moet ik gewoon hebben voor dit toestel.Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:53:
[...]
en one2remember is een goede webwinkel, heb er al veel gekocht, goede verzending en ook ophalen, nooit problemen en altijd scherpe prijzen.
Maar ik gebruik de 8 gb kaart, is wel ff voldoende denk ik, en was ook het grootste wat ze een tijdje geleden hadden
Verwijderd
Ben bang dat de n95/96 het ook niet veel langer uithoud. Ik laad mijn n96 elke dag op, heb daar niet zon probleem mee.wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.
Hoelang gaat de batterij van dit toestel mee bij
2 uur internetten per dag (umts+)
bt altijd aan.
10x pd mail checken (je moet wat onder de les)
10 min bellen
25 smsjes![]()
Kan iemand daar een indicatie van geven ??
Verwijderd
Diamond houdt het langer vol dan de N96.wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.
Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)
bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes![]()
Verwijderd
De accu van de OMNIA gaat véél langer mee , minstens 2 dagen..............wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
offtopic:
Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)
bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes![]()
Verwijderd
mn vader heeft een nokia 3310, die accu gaat al jaren mee.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:50:
[...]
De accu van de OMNIA gaat véél langer mee , minstens 2 dagen..............
http://mobile.brando.com.hk/search.php?keyword=N96TF schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:53:
Hoe houden jullie eigenlijk je telefoon netjes? Ik heb de N82 en die ziet er na 3 weken gebruik al niet meer uit. Komt vast door broekzak, sleutels e.d.
Ik kan telefoons gewooon niet netjes houden. Het is in mijn opninie ook een gebruiksvoorwerp
I second thatfreedzed6 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:30:
[...]
http://mobile.brando.com.hk/search.php?keyword=N96
btw die screen protector is 15 euro goedkoper dan hier in de winkel. Je wordt echt afgezet hier!
prima service verder en al 2x besteld(creditcard heb je wel nodig).
[ Voor 16% gewijzigd door eymey op 14-10-2008 11:26 . Reden: Opmerking toegevoegd ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 21:32 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 14-10-2008 22:29 ]
Voor veel mensen is dat wel zo ja. Wel is het imo zo dat een telefoon simpelweg minder goed in staat is om met grote bibliotheken om te gaan. Of jij daar persoonlijk last van hebt is natuurlijk aan jezelf... Veel mensen hebben daar blijkbaar geen last van omdat je tegenwoordig steeds meer mensen met een telefoon als mediaplayer ziet lopen.robertwebbe schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:12:
Voor echte tweakers gaat dat wel op maar voor de soorsnede gebruiker is een muziekspeler in de telefoon toch gewoon perfect? Nog een apparaat minder mee te nemen. Net zoals men tegenwoordig geen losse camera meer meeneemt en zelfs al bij veel mensen het horloge en de wekker heeft vervangen.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door MitchellOnline op 15-10-2008 03:34 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq