Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.106 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
*weg*

Lees de topicwaarschuwing nog eens door.

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 06-10-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetzelfde gehad. Bij mij kwam dit volgens mij nadat ik eigen media (dat rode huisje) gebruikt heb om bestanden via wifi te synchroniseren.
Heb ik idd gisteren ook mee zitten spelen..
Overigens niet aan het werken gekregen..

Maar daar kan het probleem wel eens inzitten.

Ff afwachten, anders harde reset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:15:
[...]

Heb hetzelfde gehad. Bij mij kwam dit volgens mij nadat ik eigen media (dat rode huisje) gebruikt heb om bestanden via wifi te synchroniseren. Instellingen wissen bij eigen media had geen effect, ik heb gister maar een harde reset gedaan, toen was het probleem opgelost. Ik hoop echter dat het ook makkelijker te verhelpen is.

Weet iemand trouwens of er nog ergens een lichtsensor verstopt zit die de helderheid van het scherm aanpast zoals bij de n95?
Ik heb hier ook last van. En inderdaad, als je batterijmeter meer dan de helft leeg is gaat het heel snel... Vrij irritant. Volgensmij zit er geen lichtsensor in, maar je kunt wel de helderheid handmatig aanpassen (instrumenten-instellingen-algemeen-persoonlijk-helderheid). Als je deze lager zet zal je batterij waarschijnlijk langer meegaan.
Ik snap alleen niet dat er 5 verschillende helderheidsstanden zijn maar dat je er uiteindelijk maar 3 ziet. Niet dat dit wat uitmaakt.

Weet iemand overigens hoe je de datum kan tonen op het standby scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoever
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03-2021
Ik heb hier ook last van gehad. Weet niet waar het vandaan kwam. Ik toen op de Nokia een "hard reset" gedaan en toen was ik het kwijt. En werkte alles weer normaal.
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:57:
[...]

Heb exact hetzelfde probleem..
En blijkbaar zijn er weinig anderen die dit ondervinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor.

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 06-10-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:23:
[...]

Heb ik idd gisteren ook mee zitten spelen..
Overigens niet aan het werken gekregen..

Maar daar kan het probleem wel eens inzitten.

Ff afwachten, anders harde reset..
Ik heb het wel werkend gehad. Programma ook op pc instaleren, en synchroniseren van audio, video en afbeeldingen ging perfect. Heb wel even met instellingen moeten spelen voor het goed functioneerde.

Gebruik het nu dus niet meer omdat ik thuis steeds de melding kreeg dat de telefoon met het netwerk wilde verbinden, en elke keer als ik de gsm met kabel op pc-suite modus aansloot kwam ook het irritante verbindingsschermpje.

Iemand hier die het bestanden delen wel naar tevredenheid kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,
Zou iemand voor mij een programma kunnen testen of het werkt op de N96??
Het gaat om de Slingplayer. Waarmee je dus apparatuur van huis kunt streamen(en bedienen) naar je laptop en mobiel.
Ik wil hem mede daarvoor aanschaffen.
Een linkje: http://downloads.slingmedia.com/get/spm-symbian-s60-uk.html
Wie helpt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalupyourass
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-08 01:57
ing_stripe schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:17:
hoi,

ik krijg n-gage niet op mijn n96 geinstalleerd.
In theorie zou het er al op moeten zitten maar ik kan het niet vinden.
In de root van het menu staat wel playserver, alleen kan deze niet geopend worden.

Bij het installeren van n-gage geeft hij een update error.
Ik heb hem gewoon netjes gedownload via het multimedia menu, en ook nog eens een keer via internet en met USB op de nokia gedumpt. Ook via toepassings beheer de oude versie eraf gegooid. echter niets werkt.

ook na een firmware update geen verbetering met n-gage.

als ik gewoon een n-gage spel probeer op te starten, krijg ik een foutmelding dat het geheugen vol is, en dat ik een toepassing moet afsluiten. maar er draaien helemaal geen toepassingen (behalve menu en standby)

iemand een idee hoe ik n-gage aan de praat kan krijgen?
het is een vodafone n-96.
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Gisteren een N96 gehaald bij Vodafone, maar thuis kwam ik erachter dat N-Gage er niet op staat en niet is te installeren.... En... Waarschijnlijk NOG erger... De Transformers film is in het DUITS!!!.... :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metalupyourass schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:39:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Gisteren een N96 gehaald bij Vodafone, maar thuis kwam ik erachter dat N-Gage er niet op staat en niet is te installeren.... En... Waarschijnlijk NOG erger... De Transformers film is in het DUITS!!!.... :( 8)7
Ik had dat ook met N-Gage, maar na een harde reset werkte het allemaal weer gewoon.
Transformers in het Duits! Lekker handig, zeker ook lekkr nagesynchroniseerd (als ik het goed schrijf). Ik zou lekker terug gaan en vragen om een Nederlands toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas inderdaad momenteel even op, de toestellen die bij vodafone in de winkels liggen blijken allemaal duitse modellen te zijn! Ze hebben hier nederlandse software op gezet, nadeel is dus dat veel mogelijkheden van het toestel hier niet werken.

Rotterdam centrum, Rotterdam Alexandrium, Gouda centrum. Alle 3 duitse toestellen. Blijkt een verkeerde levering te zijn.... of ze kunnen ze uberhaupt niet in het nederlands leveren aldus een medewerker in Gouda.
Ze zeggen het er dus wel bij, maar dat gaat niet van harte en denk dat het ook wel eens niet gemeld wordt.

Zag het zo snel niet voorbijkomen in dit topic maar lijkt mij goed om te weten.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:47
ik heb inderdaad ook de duitse transformer film erop. Niet echt aandacht aan besteed, maar als het om een duits toestel gaat met nl firmware erop, lijkt me dat niet erg handig.

met een harde rest, bedoel je dan de optie om de fabrieksinstellingen terug te zetten?
en wordt m'n n96 dan niet duits?

::. PVOutput: Zuid 4875Wp :: Noord 5406Wp :: Totaal 10281Wp .::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
@iedereen die hem heeft.......,

1. is er al een software update voor de KPN versie?
2. Welke navigatie is het beste en werkt daadwerkelijk (waarschijnlijk al eerder gevraagd).
3. ik twijfel tussen de N96 en Samsung INNOV8 (I8510).

I8510,deze draait op dezelfde symbian 60 series!!!!
En ik moet zeggen dat buiten de mobiele tv dit toch een serieuze en geduchtte concurrent is.
Ander voordeel is de ondersteuning van vele video formaten zonder te moeten converten!!!

Dus kom maar op met de voor en tegens zodat ik een beter beeld heb.

van beidde volg ik de ontwikkelingen op de fora's maar ja je wil toch ook eens ff de gebruikers een vraag stellen.

Wat mijn abo betreft dat ga ik hier niet vermelden .....TOPIC vervuiling doe ik niet aan.
En ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die dat toch blijven doen...wat in de startpost is vermeld en herhaaldelijk toch weer opduiken.

di is de vermelding;

Waarschuwing:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Dus brave menskes laat dit a.u.b. ik en anderen willen over de N96 lezen en tips of gebruikers ervaringen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalupyourass
ing_stripe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:20:
ik heb inderdaad ook de duitse transformer film erop. Niet echt aandacht aan besteed, maar als het om een duits toestel gaat met nl firmware erop, lijkt me dat niet erg handig.

met een harde rest, bedoel je dan de optie om de fabrieksinstellingen terug te zetten?
en wordt m'n n96 dan niet duits?
Ik heb zojuist een harde reset gegeven (*#7370# is het geloof ik)... Daarna heb ik N-Gage er opnieuw opgezet en na een herstart van mijn toestel werkte N-Gage! :)
(maak wel eerst even een backup van je toestel, want hij reset alles naar factory defaults!!)

En de N96 is niet Duits geworden trouwens.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
net geprobeerd met *#7370# maar dan vraagt hij om een blokkeringscode. wat is de standaard code hiervoor?

edit: gevonden. 12345

ben benieuwd, voorlopig is alles nog nederlands.

[ Voor 26% gewijzigd door insomniac op 06-10-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing_stripe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:38:
net geprobeerd met *#7370# maar dan vraagt hij om een blokkeringscode. wat is de standaard code hiervoor?
12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalupyourass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:53:
Pas inderdaad momenteel even op, de toestellen die bij vodafone in de winkels liggen blijken allemaal duitse modellen te zijn! Ze hebben hier nederlandse software op gezet, nadeel is dus dat veel mogelijkheden van het toestel hier niet werken.
Wat voor functies werken dan niet?

En wat is dat 'playserver' nu precies? Heb een niet-werkend icoontje in mijn hoofdmenu staan. Transformerfilm heb ik in het algemeen nog niet gevonden op het toestel.. Heb 'm ontvangen via Vodafone Online :Y

Update: Hahahahahaha! Jahoor! Duitse Transformers. Okay, en nu? Op hoge poten terug naar Vodafone?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toch even zeggen dat de standaard navigatie die erop zit, net perfect werkte in de auto. Goede, snelle fix, snel herstel bij verkeerd rijden, hij vindt veel satellieten. Niks op aan te merken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
en gelukt.

bedankt voor de tip.

even tetrissen ;)

edit: de optie playserver (die niets deed) ben ik wel kwijt.
Tetris wilde eerst niet valideren, maar na een paar keer proberen werkte het gewoon. dus nu de full version werkend.

[ Voor 62% gewijzigd door insomniac op 06-10-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay.. Playserver is dus een mislukte N-Gagefile? Prima. Heb nu geprobeerd N-Gage te installeren, maar dat werkt niet. Hij installeert die 'N-Gage Installer' wel, maar daar blijft het bij. Probeer ik het opnieuw te installeren: Update error.

Heeft dit te maken met dat Duitslandgeneuzel? Vast niet. Heb de nieuwste firmware.

Update: Supported Firmware 10.065. Snap 'm al :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing_stripe schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:33:
en gelukt.

bedankt voor de tip.

even tetrissen ;)

edit: de optie playserver (die niets deed) ben ik wel kwijt.
Tetris wilde eerst niet valideren, maar na een paar keer proberen werkte het gewoon. dus nu de full version werkend.
Ik krijg mijn tetris niet geactiveerd hoor. Een onbekende fout.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:30:
[...]

Ik krijg mijn tetris niet geactiveerd hoor. Een onbekende fout.... 8)7
hier ook, hetzelfde dat ik geen account kan creeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:31:
[...]

hier ook, hetzelfde dat ik geen account kan creeren
Eerste teken is een 0 (nul) en geen O (letter) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey..
ik heb per ongeluk het bestand 'xml data binder' verwijderd van mijn n96, en nu herkent pc suite hem niet meer. ik kan er op google niets over vinden, of waar ik het weer kan downloaden.. heeft hier iemand een idee?
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Vandaag mijn N96 maar eens naar een nokia service punt gebracht.

ik werd gek van het resuneren van het speakertje.

Vrijdag is hij uiterlijk klaar.

Even zonder dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de N96 neemt i.c.m. een particulier KPN abonnement, zit je dan echt aan de max. internet snelheid van 128kbps verbonden? Dit ondanks de 3G+ HSDPA verbinding die de telefoon aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:53:
Blijkt een verkeerde levering te zijn.... of ze kunnen ze uberhaupt niet in het nederlands leveren aldus een medewerker in Gouda.
Ze zeggen het er dus wel bij, maar dat gaat niet van harte en denk dat het ook wel eens niet gemeld wordt.
Waarschijnlijk geen verkeerde levering, maar gewoon veroorzaakt door het feit, dat KPN dit toestel gedurende een maand exclusief heeft.
Nokia zal dus momenteel geen origineel Nederlands toestel aan andere partijen leveren, zou ook niet netjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:46:
[...]

Eerste teken is een 0 (nul) en geen O (letter) :P
ja, dat was het geheim, hij is nu ge-activeerd, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Dewaterweg schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:01:
ondanks dat veel mensen de n96 kraken... vind ik dit toch een mooi toestel... De n96 is ook veel degelijker gemaakt in vergelijking met de n95-1... de snelheid valt nog wel tegen maar ik denk na een firmware update is dat opgelost.
Mobile tv werkt echt heel goed had niet verwacht dat het zo scherp beeld zou zijn... ook op de tv is het nog om aan te zien.

Dus al met al de N96 is een goede telefoon mits je geduld hebt dan word hij alleen nog maar beter.
Ik heb hem ook proberen aan te sluiten op mijn tv, maar kreeg helaas geen beeld.
Ik wilde wat foto's op de tv laten weergeven en kijken hoe een opgenomen programma op mijn telefoon zou
worden weergegeven op de tv.
Maar ik krijg er nog geen beeld op. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik hoor alleen maar een krakend geluid op de tv.

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metalupyourass schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:39:
[...]

Gelukkig heb ik hem besteld toen de eerste voorraad als was uitverkocht.
Vorige week besteld en ze zouden contact opnemen als ze weer op voorraad aanwezig zouden zijn.
Ik heb echter tot op de dag vandaag niets gehoord. Voordeel is wel dat ik de Nederlandse ''versie'' krijg als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
Tanakiam schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:25:
@iedereen die hem heeft.......,

1. is er al een software update voor de KPN versie?
2. Welke navigatie is het beste en werkt daadwerkelijk (waarschijnlijk al eerder gevraagd).
3. ik twijfel tussen de N96 en Samsung INNOV8 (I8510).
1. Ik heb inmiddels geen KPN versie meer.. dus die vraag kan ik helaaas niet beantwoorden.

2. Ik heb ervaring met "Nav4all" (internet-based navigatie, werkt perfect samen met inerne gps), Sygic Drive/McGuider en Garmin Mobile XT.

Die twee laatsten moeten wel in E: geinstalleerd worden ipv. het SD-kaart station. Dan werkt het prima!

Sygic is relatief nieuw maar zo ontzettend mooi. Duidelijke kaarten en aanwijzingen en relatief goedkoop. Garmin ziet er ook in versie 5 nog steeds vreselijk uit en klinkt vreselijk. Nav4all is zonder kaarten maar werkt verder gewoon uitstekend.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De optie om programma's op te nemen (van Mobiel TV) kan ik nergens meer vinden.

Ook wordt bij het opstarten van TV niet meer aangegeven welk programma bezig is en wat het volgende programma zal zijn. Programmagids is leeg.

Waarschijnlijk hangt het een met het ander samen.

Heeft iemand dit ook en zo ja, hoe heb je het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Aangezien het toestel nog niet op de markt is zijn er ook nog bijna geen previews/reviews van het toestel.'

Moeten we niet eens gaan bouwen aan de OP? Met leuke tools, reviews..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn jullie al bezig geweest met de accelerometers in de N96 ?
Lijkt mij wel leuk op games/applicatie's te hebben waarbij je gebruik kan maken van de motion sensoren.
Heb het zelf nog niet voor elkaar kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:53:
De optie om programma's op te nemen (van Mobiel TV) kan ik nergens meer vinden.

Ook wordt bij het opstarten van TV niet meer aangegeven welk programma bezig is en wat het volgende programma zal zijn. Programmagids is leeg.

Waarschijnlijk hangt het een met het ander samen.

Heeft iemand dit ook en zo ja, hoe heb je het opgelost?
Had ik ook een paar dagen, informatie kwam vanzelf weer terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:47:
heey..
ik heb per ongeluk het bestand 'xml data binder' verwijderd van mijn n96, en nu herkent pc suite hem niet meer. ik kan er op google niets over vinden, of waar ik het weer kan downloaden.. heeft hier iemand een idee?
alvast bedankt :)
Probeer eens in Nokia PC Suite: Help > Ondersteuning voor PC Suite voor SMS/MMS opnieuw installeren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:25:
[...]

Had ik ook een paar dagen, informatie kwam vanzelf weer terug..
Heb ik ook, maar wel elke keer gezeik met het opstarten van mobiel tv.
Dan weer geen signaal, dan geen live tv beschikbaar, dan moet hij de programmagidsen gaan zoeken, dan weer opnieuw instellen. En dan doet hij het vaak nog niet! Erg vervelend.

Ook bij muziek luisteren, als ik een tijdje aan het luisteren ben (met oordopjes) dan begint het geluid ineens te kraken en het liedje versneld af te spelen. Als ik dan even door- of terugspoel is hij weer normaal. En soms werkt de afstandsbediening niet, en nee hij staat niet op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurriaandvm schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:13:
[...]

Probeer eens in Nokia PC Suite: Help > Ondersteuning voor PC Suite voor SMS/MMS opnieuw installeren .
dankjewel!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) heeft iemand al een abonnementje op die p0rn zender..? ;)
:9~ :9~ zal het een beetje goed kwaliteit zijn? _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 01:34:
>:) heeft iemand al een abonnementje op die p0rn zender..? ;)
:9~ :9~ zal het een beetje goed kwaliteit zijn? _/-\o_
Leuk voor in de bus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Mijn n96 ligt bij de NSP voor een krakende speaker tijdens de gesprekken.

Krijg ik gister een belletje dat ze mijn toestel hebben doorgestuurd naar Nokia zelf omdat er een software versie op stond die zij zelf nog niet hadden (Had kpn, maar draai nu op de nieuwe software via updater)

Ik zeg nog, wat heeft de software versie nou te maken met mijn speakertje? waarop hij geen antwoord gaf.

Wel raar dat NSP's zelf de nieuwe firmware dus niet hebben.

Kan dit consequenties hebben voor mijn garantie?

KPN n96 opgestuurd naar Nokia met verkeerde productcode en verkeerde software... Of zullen ze daar niet naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Ik lees pas net dat er een accelerometer in de N96 zit.

Ik heb nog nooit gemerkt dat deze werkt aangezien ik voor tv kijken altijd de slider moet gebruiken om hem in breedbeeld te zetten.

Ook na foto's maken moest ik weer naar numeireke toetsen sliden om het beeld weer normaal te krijgen.

Hoe werkt hij precies of waar moet je hem actieveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalupyourass
Ik zie net dat er een nieuwe software versie beschikbaar is voor de N96...

11.101

ff updaten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom, update lukt wel maar, of telefoon gaat diverse keren uit zich zelf uit, of usb verbinding wordt verbroken. Is er geen ander update proggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo even een vraag ..wanneer ik mijn nokia aansluit op pc via usb ..moet ik eerst 5 a 6 x verbinding met wap , internet etc wegklikken voordat ie uiteindelijk naar pc suit gaat..daarna kijk ik bij installatie suurprogramma's zie dat alles is geïnstalleerd behalve MTP apparaat (geen idee waar die voor staat) ..Ook de backup is onvolledig ..

De back-up van het specifieke telefoonmodel omvat:
Er zijn geen gegevens inbegrepen in de back-up van het specifieke telefoonmodel

Er kan geen back-up worden gemaakt van de volgende items:

De volgende inhoud kan niet naar andere telefoonmodellen worden gekopieerd:
- Contactpersonen
- Agenda en notities
- Tekstberichten
- Multimediaberichten
- Bookmarks

Hmmm andere telefoonmodellen wil het toch naar mijn pc kopieeren ..iemand een idee..of hetzelfde probleem

Bedankt alvast

ps updaten ...zegt bij mij dat er geen update beschikbaar is (of eerst productcode wijzigen..??)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:39:

Krijg ik gister een belletje dat ze mijn toestel hebben doorgestuurd naar Nokia zelf omdat er een software versie op stond die zij zelf nog niet hadden (Had kpn, maar draai nu op de nieuwe software via updater)

Ik zeg nog, wat heeft de software versie nou te maken met mijn speakertje? waarop hij geen antwoord gaf.

KPN n96 opgestuurd naar Nokia met verkeerde productcode en verkeerde software... Of zullen ze daar niet naar kijken?
Nokia repair ligt in polen. (ik heb ervaring met N95 reparaties)
Anyway, die polen gaan niet kijken of jou nokia N96 wel KPN NL branded is. ;)
Die hebben wel betere dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metalupyourass schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:03:

11.101
Ook net de update gedaan.
Nog niet echt onder de indruk..

Sygic Drive is no steeds MEGA traag met opstarten.. Ging op de HTC S710 een stuk sneller!

Nu ook troubles met WLAN.
Hij vindt mijn Wifi thuis wel, maar als ik verbinding maak, knalt hij er hem weer uit!

Ging gisteren wel nog allemaal prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAARRRGGGHHHH!!! Hoe erg mateloos ergeren jullie je aan de fotokwaliteit van de N96? Wat een matte, kleurloze, ongefocuste foto's! Vreselijk!! Hoe kan dit in vredesnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, lijkt nergens op! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:23:
[...]

Sygic Drive is no steeds MEGA traag met opstarten.. Ging op de HTC S710 een stuk sneller!
Misschien eens die p0rn eraf mieteren...
Foto's / Filmpjes reduceren je "telefooncapaciteiten." <-- Moeluk woordje. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:31:
[...]

Misschien eens die p0rn eraf mieteren...
Foto's / Filmpjes reduceren je "telefooncapaciteiten." <-- Moeluk woordje. >:)
Doe 's een filmpje van het snelle opstarten van sygic bij jou dan.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
dude-nl schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:39:

Ik mag je feliciteren! _/-\o_ Mijn N96 ligt die naast die van jou ook in Polen!

Ook upgedate, dus die kpn brand eraf!

Mijn Nokia starte niet meer op, naja na een wit scherm vloog hij er weer af! Bij een NSP konden ze niks voor me betekenen!

Ik vrees dat we 'm een maandje kwijt zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 08-10-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
herculesds schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:56:
[...]

Ik mag je feliciteren! _/-\o_ Mijn N96 ligt die naast die van jou ook in Polen!

Ook upgedate, dus die kpn brand eraf!

Mijn Nokia starte niet meer op, naja na een wit scherm vloog hij er weer af! Bij een NSP konden ze niks voor me betekenen!

Ik vrees dat we 'm een maandje kwijt zijn!
Als dat zo is, dan ligt mijn N96 ook naast die van jullie! Hopelijk updaten ze hem ook meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Upbeat schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:16:
[...]

Als dat zo is, dan ligt mijn N96 ook naast die van jullie! Hopelijk updaten ze hem ook meteen :)
En bij mij alleen voor een spaekertje :(

Ik heb een mini simkaart ivm een dubbelsim adapter die ik tijdje heb gebruikt.

Zegt die knurft van de 2 for telecom/nsp:
Ik zie het al meneer, het ligt aan u simkaart.
Dus ik vraag hem hoe het kan dat hij het op mijn carkit wel doet..
staat hij me raar aan te kijken.
Uit wanhoop geef ik hem maar een andere simkaart (mijn zakelijke) en gelukkig was het bij die ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Is de nieuwe firmware (NL) al beschikbaar?
Kan hem namelijk nergens vinden...
Wie weet wanneer hij beschikbaar zal zijn?

Bedankt!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:11:
Hoi,

Bedankt!
Sluit de kabel aan en zoek naar update's met dat nokia proggie dan heb je t antwoord.
Volgens mij is hij voor KPN nog niet beschikbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Isane op 08-10-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:11:
Hoi,

Bedankt!
Als je de product code had veranderd, kon je je N96 al updaten van versie 10 naar versie 11.
Echter is er nu weer een nieuwere versie 11 beschikbaar. versie 11.101.

Als je nooit iets veranderd hebt aan je N96 heb je nog de oude langszame N96 firmware.
Als je de productcode veranderd hebt, kun je genieten van versie 11.101 welke echt stukken sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Tsja ach, die camera.... heb me er al bij neer gelegd dat die slecht is. Op z'n minst is de video functie in ieder geval wel bruikbaarder dan die van m'n k800i (iig beter), maar qua foto's is het echt ondermaats voor een camera waarvan men claimt dat ie 5 megapixel is.

Anyway, so be it. Ik had nog tijdens googlen een amerikaans topic gevonden waarin men ook zo aan het discusseren was over de n95-8GB. Daar viel het mensen ook op dat 5mp foto's nooit groter werden dan rond de 800 kb.

Ook bij de n96 helpen zaken zoals de ISO vast zetten op 100 (in een gebruikers-gedefinieerd profiel) en de scherpheid op z'n zachtst wel iets, maar het blijft zelfs slechter dan de n95-8GB. Met dat ding kun je bij foto's van bureau's met documenten erop zelfs daarnog een beetje op inzoomen, maar bij de n96 mag je blij zijn als de foto enigszins scherp is.

Over de overige zaken begin ik wel steeds tevredener te worden.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eymey schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:12:
Tsja ach, die camera.... heb me er al bij neer gelegd dat die slecht is. Op z'n minst is de video functie in ieder geval wel bruikbaarder dan die van m'n k800i (iig beter), maar qua foto's is het echt ondermaats voor een camera waarvan men claimt dat ie 5 megapixel is.

Anyway, so be it. Ik had nog tijdens googlen een amerikaans topic gevonden waarin men ook zo aan het discusseren was over de n95-8GB. Daar viel het mensen ook op dat 5mp foto's nooit groter werden dan rond de 800 kb.

Ook bij de n96 helpen zaken zoals de ISO vast zetten op 100 (in een gebruikers-gedefinieerd profiel) en de scherpheid op z'n zachtst wel iets, maar het blijft zelfs slechter dan de n95-8GB. Met dat ding kun je bij foto's van bureau's met documenten erop zelfs daarnog een beetje op inzoomen, maar bij de n96 mag je blij zijn als de foto enigszins scherp is.

Over de overige zaken begin ik wel steeds tevredener te worden.
Ik begrijp het toch niet helemaal. Ik heb mijn N96 teruggebracht vanwege de hoeveelheid bugs, en hoewel de cam er één van was (geen shutter en dat gaat je echt nekken op den duur!), is dat nooit mijn main issue geweest. De N95-8GB is ook zo'n rampzalig ding t.o.v. de N95-1: Geen shutter, maar de fotokwaliteit op mijn voormalige N96 was toch aardig goed te noemen. Ik heb het niet zo gezien kwa details.

Ik moet wel vertellen dat ik zowel de N95-1, de N95-8GB en de N96 in mijn bezit heb gehad. De enige die mij wel kon overtuigen van z'n camkwaliteiten was en is de N95-1. Maar ik kan bijna niet geloven de cam zoveel minder is....

Anyway, de N95-8GB was gewoon een budgetupgrade van de N95-1, dat ding was zo weer weg. De N96 is ook weg omdat ik vermoed dat er teveel hardwarebugs inzitten, die niet zomaar met een firmware-upgrade op te lossen zijn. Bovendien kraakte ie nogal bij het batterijgedeelte.

Ik ben blij met de N95-1. Dit apparaatje is doorontwikkeld ter faveure van de N95-8GB en de N96. Het laatste toestel is ondanks de vertragingen te snel op de markt gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:40:
Hallo even een vraag ..wanneer ik mijn nokia aansluit op pc via usb ..moet ik eerst 5 a 6 x verbinding met wap , internet etc wegklikken voordat ie uiteindelijk naar pc suit gaat..
Daar had ik ook last van. Hij gaf bij mij aan dat hij geen verbinding kon maken met "nieuw station" ofzo. Bij optie's heb ik ergens dat "nieuw station" verwijderd en sinds toen maakt hij elke keer direct verbinding via pcsuite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor je antwoord ..ben al aan het zoeken ...(waardeloos bij Nokia overigens waar je alles moet vinden..SE so much better!!) Maar goed kan die optie niet vinden ..kan je me ff helpen hoe je dat hebt gedaan ..

Bedankt alvast DoubleD1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:35:
Dank je voor je antwoord ..ben al aan het zoeken ...(waardeloos bij Nokia overigens waar je alles moet vinden..SE so much better!!) Maar goed kan die optie niet vinden ..kan je me ff helpen hoe je dat hebt gedaan ..

Bedankt alvast DoubleD1980
Misschien mag ik ook antwoord geven?

Menu --> instrumenten --> instellingen --> verbinding -->USB.

USB-verbindingsmodus --> PC Suite
Vragen bij verbinding --> Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wat meer over Telfort en hun blokkering van internet op de N96? (Vodafone unbranded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
metalupyourass schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:03:

11.101

ff updaten! ;)
Iemand bekend met de verbeteringen van deze nieuwe firmware? B)

Edit: Heb deze zojuist geinstalleerd maar merk niet echt veel verschil. :+

[ Voor 11% gewijzigd door MitchellOnline op 09-10-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Troebelsjoeter voor je hulp much appriciated ..maar dit had ik al gedaan ..gaat hier om, dat ik die toegangspunten moet/wil verwijderen en die optie weet ik helaas niet te vinden ..Bij het verbinden met pc suite heb ik 3 mogelijkheden om te verbinden wap wlan en toegangspunten ..Vervolgens na 5 x op afsluiten tikken krijg ik pas pc suit verbinding...

Hoorde dat meerdere mensen hier last van hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:07:
Dank je Troebelsjoeter voor je hulp much appriciated ..maar dit had ik al gedaan ..gaat hier om, dat ik die toegangspunten moet/wil verwijderen en die optie weet ik helaas niet te vinden ..Bij het verbinden met pc suite heb ik 3 mogelijkheden om te verbinden wap wlan en toegangspunten ..Vervolgens na 5 x op afsluiten tikken krijg ik pas pc suit verbinding...

Hoorde dat meerdere mensen hier last van hebben..
Ok..heb het even opgezocht. Instellingen / Verbinding / Externe Stations. Daar stond bij mij een "nieuw station". Die heb ik verwijderd en daarna direct verbinding via pc suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankt voor je hulp ..heb het zo idd voor elkaar gekregen ..super !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die problemen heeft met het updaten van de N96. Ik krijg da ding maar niet geupdate en het updateprogramma roept constant dat er telefoonherstel gedaan moet worden. Wat inhoudt dat de batterij en lader eruit moet en dan er weer in en opnieuw beginnen. Ik krijg hem maar niet geupdate :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:42:
Iemand hier die problemen heeft met het updaten van de N96. Ik krijg da ding maar niet geupdate en het updateprogramma roept constant dat er telefoonherstel gedaan moet worden. Wat inhoudt dat de batterij en lader eruit moet en dan er weer in en opnieuw beginnen. Ik krijg hem maar niet geupdate :(
Jup! Heb ik ook gehad dat probleem! En omdat ik niet kon updaten is waarschijnlijk m'n telefoon kapt gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 06:10
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:42:
Ik had hetzelfde probleem. Achteraf blijkt dat de Nokia Updater niet tegen een USB Hub kan. De USB kabel rechtstreeks aan de PC geprikt en de update ging vlekkeloos. Ben nu van 10.065 naar 11.101 gegaan.

Moet alleen helaas na de update weer een aantal instellingen terugzetten.

Merk nu ook dat na de update mijn backlight fluctueert. Iemand anders daar ook last van ?

[ Voor 6% gewijzigd door Mister.Ed640 op 10-10-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem hier rechtstreeks op de PC geprikt, toch hetzelfde probleem.

Alleen het lukt wel, gewoon niet loskoppelen, en stug volhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de opmerking van de USB hub, USB van voor naar achter in de PC geplaatst, de 11.101 opnieuw er in gedrukt. Loopt nu dus wel in 1 keer door _/-\o_ Dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:30:
Weet iemand al wat meer over Telfort en hun blokkering van internet op de N96? (Vodafone unbranded)
Helaas nog steeds niet opgelost...

En voor degenen die een Mac hebben, iSync is nu ook geschikt voor de N96.

[ Voor 19% gewijzigd door robertwebbe op 10-10-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Mister.Ed640 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:11:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Achteraf blijkt dat de Nokia Updater niet tegen een USB Hub kan. De USB kabel rechtstreeks aan de PC geprikt en de update ging vlekkeloos. Ben nu van 10.065 naar 11.101 gegaan.

Moet alleen helaas na de update weer een aantal instellingen terugzetten.

Merk nu ook dat na de update mijn backlight fluctueert. Iemand anders daar ook last van ?
Had hetzelfde probleem en dit opgelost door
-de update eerst te downloaden,
-hierna komt die telefoonherstel-fout,
-update annuleren,
-telefoon helemaal loskoppelen,
-pc suite/ovi suite afsluiten
-nokia opnieuw aansluiten en kiezen op je n96 voor pc-suite modus,
-pc suite/ovi suite starten (niet afsluiten tijdens updaten)
-nokia updater starten
-update nog eens uitvoeren; als het goed is hoeft de firmware niet opnieuw gedownload te worden en zal de update lukken ;)

veel succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet.

Zou de camera het meeste binnen een kroeg ofzo gebruiken. Heeft iemand daar een paar voorbeelden van?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat probleem met het stil blijven van de ringtone na gebruik profiel stil na de update opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs Sandisk 16gb micro sdhc kaartje ontvangen en bevalt prima. Niet veel trager dan 8gb. Nu dus in totaal 32gb! Aanrader voor de liefhebber.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:08:
Onlangs Sandisk 16gb micro sdhc kaartje ontvangen en bevalt prima. Niet veel trager dan 8gb. Nu dus in totaal 32gb! Aanrader voor de liefhebber.
prijs?
nederland of buitenland?
indien buitenland, paypal mogelijk?

EDIT:
www.one2remember.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
`Net 2 dagen de N96 unlocked binnen, maar helaas zonder Nederlandse gebr.aanw.
Valt niet mee om alles aan de praat te krijgen!
Nu probeer ik uit te vinden hoe ik ringtones naar N96 kan overbrengen. Bij mij SE ging dat eenvoudig, maar hier kom ik er niet achter.
Wie kan me verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:23:
[...]

prijs?
nederland of buitenland?
indien buitenland, paypal mogelijk?

EDIT:
www.one2remember.nl
De link was door mij eerder geplaatst, maar hier nogmaals: http://www.mobymemory.com...microSDHC-Memory-Card.asp

Prijs is 52 pound inclusief shipping, wat op moment € 67 is.

De memory card is bij mijn weten nog niet in NL te verkrijgen, mobymemory is gevestigd te Londen.

Betaling geschiet middels cc. Of via JCB dan wel Solo(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:00:
[...]

De link was door mij eerder geplaatst, maar hier nogmaals: http://www.mobymemory.com...microSDHC-Memory-Card.asp

Prijs is 52 pound inclusief shipping, wat op moment € 67 is.

De memory card is bij mijn weten nog niet in NL te verkrijgen, mobymemory is gevestigd te Londen.

Betaling geschiet middels cc. Of via JCB dan wel Solo(?).
De nederlandse One2remember.nl is toch weer 10 euro goedkoper. (naja 9 euro dan |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:21:
[...]

De nederlandse One2remember.nl is toch weer 10 euro goedkoper. (naja 9 euro dan |:( )
en one2remember is een goede webwinkel, heb er al veel gekocht, goede verzending en ook ophalen, nooit problemen en altijd scherpe prijzen.

Maar ik gebruik de 8 gb kaart, is wel ff voldoende denk ik, en was ook het grootste wat ze een tijdje geleden hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:53:
[...]

en one2remember is een goede webwinkel, heb er al veel gekocht, goede verzending en ook ophalen, nooit problemen en altijd scherpe prijzen.

Maar ik gebruik de 8 gb kaart, is wel ff voldoende denk ik, en was ook het grootste wat ze een tijdje geleden hadden
ik heb dr ook de 8gb gekocht, maar de 16gig moet ik gewoon hebben voor dit toestel.
Dit monster is voor 16 + 16 gb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
wat moet je eigenlijk met 32 gb?

Ik zal al moeite hebben de 16 GB vol te krijgen.

Hoewel, nu ik op usenet allemaal mp3 colecties ben tegen gekomen (lees ongeveer 60 dvd's vol met zo'n beetje ale cd albums van de laatste jaren)

Dat tikt wel aan.

Maar teveel muziek lijkt me ook niks op de n96, dan blijf je zoeken naar de nummers die je wil horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een telefoon is imo dan ook niet geschikt om hele grote muziekbibliotheken mee te nemen. Om wat mp3'tjes op te zetten werkt het allemaal wel, maar telefoons hebben in vergelijking met echte PMD's toch wel last van feature clutter. Als je veel files hebt kun je beter een goede PMD kopen, aangezien dat qua navigatie toch wel wat lekkerder werkt. Imo kun je sowieso beter een PMD kopen, maar dat is persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Voor echte tweakers gaat dat wel op maar voor de soorsnede gebruiker is een muziekspeler in de telefoon toch gewoon perfect? Nog een apparaat minder mee te nemen. Net zoals men tegenwoordig geen losse camera meer meeneemt en zelfs al bij veel mensen het horloge en de wekker heeft vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.

Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)

Hoelang gaat de batterij van dit toestel mee bij
2 uur internetten per dag (umts+)
bt altijd aan.
10x pd mail checken (je moet wat onder de les)
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Kan iemand daar een indicatie van geven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.

bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Ben bang dat de n95/96 het ook niet veel langer uithoud. Ik laad mijn n96 elke dag op, heb daar niet zon probleem mee.
Ik heb sinds kort een Nokia DC-8 Lader Power Pack, mocht je een keer lang onderweg zijn is deze wel makkelijk mee te nemen.

Voor de batterijduur hoef je mijn inziens de overstap niet te maken, tenminste niet naar een n96. Misschien dat de n82 ofzo het langer volhoud maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:

Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)

bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Diamond houdt het langer vol dan de N96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:

bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes 8)7

De accu van de OMNIA gaat véél langer mee , minstens 2 dagen.............. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:50:
[...]

De accu van de OMNIA gaat véél langer mee , minstens 2 dagen.............. ;)
mn vader heeft een nokia 3310, die accu gaat al jaren mee.
(Samsung maar 2 dagen? misschien toch maar een nokia kopen. ) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:37
TF schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:53:
Hoe houden jullie eigenlijk je telefoon netjes? Ik heb de N82 en die ziet er na 3 weken gebruik al niet meer uit. Komt vast door broekzak, sleutels e.d.

Ik kan telefoons gewooon niet netjes houden. Het is in mijn opninie ook een gebruiksvoorwerp
http://mobile.brando.com.hk/search.php?keyword=N96

btw die screen protector is 15 euro goedkoper dan hier in de winkel. Je wordt echt afgezet hier!
prima service verder en al 2x besteld :) (creditcard heb je wel nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
freedzed6 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:30:
[...]

http://mobile.brando.com.hk/search.php?keyword=N96

btw die screen protector is 15 euro goedkoper dan hier in de winkel. Je wordt echt afgezet hier!
prima service verder en al 2x besteld :) (creditcard heb je wel nodig).
I second that :D. Ik heb nu nog twee extra protectortjes daar besteld voor reserve. De verzending gaat sneller dan ik had gedacht, overigens en inderdaad stukken goedkoper >:)

Overigens, een tip: Ze accepteren ook Paypal en met Paypal kan je tegenwoordig ook afschrijvingen van je bankrekening laten doen. Geen creditcard meer nodig, dus en ik hoefde bij Brando zelf nieteens m'n adresgegevens op te geven :D.

[edit]
Overigens (net ff de link bekeken over die Crystal Case): Die cases, tasjes en hoesjes zijn ook erg leuk (heb zelf gewoon een hoesje van Nokia), maar weet iemand eigenlijk wat voor effect dit heeft op de koeling van je toestel? M'n K800i kon echt warm worden en vastlopen in 'opgesloten' toestand.

[ Voor 16% gewijzigd door eymey op 14-10-2008 11:26 . Reden: Opmerking toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, wist niet dat het zo erg was met die hoesjes.

Als je toch gaat bestellen..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11585
2,42 dollar, gratis verzonden. (uit china)

Ik heb er al 2 x dingen besteld, altijd binnen gekomen. wel moet je er één week ongeveer op wachten (mits op voorraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijd gewerkt met de N96 en getest .

Het produkt heeft qua scherm en kwaliteit een mooi beeldje en het internet is redelijk tot goed te noemen en is niet slechter dan bij andere merken. Ook het aanmaken van email is gewoon erg goed te noemen, Tv op de N96 is geweldig qua beeld en daarbij is de opname functie erg leuk. Het is gewoon een vet multimedia produkt dat kreupel is ivm met slechte batterij, software bugs en minder mooie camera.

Toekomstige N96 zal vermoedelijk gewoon een beter batterij krijgen, snellere software en verbeterde camera
hoop ik want die valt na het bekijken op de pc erg tegen ten opzichte van de N82 en SE C902 :X .

Mijn advies is als je geen TV wil kijken dan zou ik kiezen voor de N82 op dit moment ,want die is qua punten hierboven wel beter. N96 is niet gemaakt blijkbaar om het beste van de N serie te laten zien, maar meer bedoelt lijkt het om te cashen en gebruik te maken van het getal 96 als opvolger van de 95 serie. smart move maar Nokia onwaardig en dat brengt mij terug naar het feit wacht op de opvolger, ondanks tv, verbeterde scherm en geluid. :X Op elk forum is een derde teleurgesteld en dat moet Nokia ook wel merken. de Naam N94TV was beter geweest men een knipoogje naar de N81 O-) .

TV kijken : 3 uur
Muziek : 12 uur
Video kijken : 4 uur
Internet : 2 uur
bellen : 3 uur allemaal maximaal

bellen 30 minuten 16 % batterij cap
tv 30 minuten 17 % batterij cap
muziek 60 minuten 8 % batterij cap
internet 20 minuten 16 % batterij cap

al met al 57% van je batterij vermogen weg en daarbij is ook een percentage meegenomen
qua zoeken via je menu en stroomverruik hiervan, waarbij alles afgerond is naar boven. hierna is
de batterij nog ongeveer 18 uur standby. _/-\o_

hoop dat iedereen hier iets mee kan. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia N96 firmware 11.101 kpn versie (ge-unbranded) heb ook nog N73 en N95, hoor iedereen over windows live en dat het er nog niet zou zijn voor n96, dat klopt, maar ik ben een beetje eigenwijs en heb elke versie van oud tot nieuw geprobeerd te installeren en van de 11 werkten er dus 10 niet!!! maarre.... 1 tje wel, een wat oudere versie die volgens mij voor de n73 officiele versie een pre-versie, maar wel volledig functioneel.... sterker nog.... je weet niet beter alsof ie voor de 96 gemaakt is..... na installatie heb je een messenger ikoon in je toepassingen en een livemail inbox tussen je berichten menu staan,( email synchroniseren werkt perfect) en ook via messenger kun je je aanmelden en kan je van daar uit ook naar hotmail en naar spaces en chat.... dus helemaal zoals het hoort.

*weg* communicatie verloopt via het forum

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 14-10-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
robertwebbe schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:12:
Voor echte tweakers gaat dat wel op maar voor de soorsnede gebruiker is een muziekspeler in de telefoon toch gewoon perfect? Nog een apparaat minder mee te nemen. Net zoals men tegenwoordig geen losse camera meer meeneemt en zelfs al bij veel mensen het horloge en de wekker heeft vervangen.
Voor veel mensen is dat wel zo ja. Wel is het imo zo dat een telefoon simpelweg minder goed in staat is om met grote bibliotheken om te gaan. Of jij daar persoonlijk last van hebt is natuurlijk aan jezelf... Veel mensen hebben daar blijkbaar geen last van omdat je tegenwoordig steeds meer mensen met een telefoon als mediaplayer ziet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over de software update voor de NL N96's ?
Kan mijn knp N96 nog steeds niet via de "legale" manier updaten.

Las hierboven iets over die crystal case hoesjes. heb er 2 besteld en alle 2 waardeloos. Het ziet er perfect uit en het idee is super maar het plastic knapt gewoon van je toestel af terwijl deze gewoon op tafel ligt bijvoorbeeld.

2e hoesje eerst beetje warm gemaakt met de fohn en op me toestel gezet, leek allemaal super mooi tot ik een uurtje later "tik" hoorde en hij weer "geknapt" was.

Ben eigenlijk opzoek naar een beter alternatief, ideeën ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Ik snap nog altijd niet waarom iedereen maar dit toestel loopt te kraken, wacht tot we een jaar verder zijn en 90% van alle bugs verholpen zijn door middel van firmware upgrades.

Logisch dat een toestel welke volgeduwd zit met features bugs bevat > hoe meer programmatuur; hoe meer kans op fouten. De N95-1 is hier net zo goed een voorbeeld van. Voor mij is de N96 WEL een goed toestel ;)

Waar ik het wel mee eens ben is dat Nokia dit toestel misschien net iets te vroeg op de markt gebracht heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door MitchellOnline op 15-10-2008 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister.Ed640
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 06:10
Het valt mij op dat de batterij van de N96 leegloopt als je het toestel dmv de USB kabel aan de PC laat hangen. De batterij houdt het dan bij mij nog geen 8 uur uit. Iemand dezelfde ervaringen ?
Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic