Ik draai al de 30.xx.xx firmware, maar hij is nog steeds sloom (ook na het formateren enz) - heb je ooit wel eens een Palm III of zelfs een Blackberry in je handen gehad? Pas dan kun je vergelijken qua snelheid die je mag verwachten. We leven niet meer in de 20ste eeuw. Daarnaast, en daar reageer je niet op, laat de Nokia N9x op userfriendly-gebied heel wat te wensen over..Mijn vriendin zou echt geen raad weten met Symbian, terwijl ze op de iPhone prima alles weet in te stellen..De standaard ingebakken browser is al haast onmogelijk te bedienen zonder de handleiding gelezen te hebben...Dewaterweg schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:00:
Dan is dat heel persoonlijk... De n95 was inderdaad heel sloom maar na firmware 20.0 vind ik hem gewoon snel werken... dat met je contacten dat gaat de eerste keer na aanzetten idd langzaam maar erna hoef ik geen 3 seconde te wachten. Misschien laat je teveel openstaan?
Waarom dan?ja als jij de iphone mooier en beter vind werken dat mag... ik ben toch echt blijer met mijn N96 als met een Iphone.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik denk dat Nokia nu heel erg mag gaan oppassen.Waren er al android phones te koop in Nederland? ik denk het niet dus die vergelijking kan je nog niet maken.
En een tip voor jou ... Wat iemand goed/mooi/lekker vind werken is geheel persoonlijk dus als ik jou was zou ik snel naar de T-mobile winkel rennen en een iphone halen
Tja, weet je: ik bel / sms / surf iedere dag...Camping TV kijken zou ik misschien een paar dagen per jaar doen...dus dat is voor mijn geen argument.Maar goed ik vind het een mooie phone![]()
had niet verwacht dat wanneer je de N96 aansluit op de TV (geen lcd/plasma) je gewoon normaal televisie kan kijken leuk voor op de camping dus.
Idd, ik had een T-mobile branded, maar heb ook zonder probs de productcode veranderd, dan krijg je tenminste direct de nieuwste firmware, zonder allerlei andere (ongewenste) extra's.en wanneer je toch een Firmware opdate wilt doen kan je je productcode veranderen... in de N95 topic is vaker verteld dat de garantie niet vervalt(moet je hem wel naar een nokia service center brengen)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 00:09 ]