[PC] Team Fortress 2, deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:10
Dat zal dan wel alleen slaan op gebruikers van GameSpy. Steam laat helaas geen stats van het aantal TF2 gebruikers zien.

[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 15-03-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Afbeeldingslocatie: http://i239.photobucket.com/albums/ff93/glashio/cp_dustbowl.jpg

Nieuwe dustbowl exploit ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:13
krakbracket schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:27:
denk dat het volgende topic toch maar weet terug moet naar TF ( C& Forever) en TF2, gezien de 'discussie' in de vele voorgaande posts in dit TF2 topic.

de grafiek die al eerder in dit topic voorbij is gekomen
http://www.onlinegamingzeitgeist.com/games/
laat trouwens nog steeds zien dat het aantal TF2 spelers aan het teruglopen is. Het nieuwe is er voor veel mensen vanaf?

die statistieken zijn overigens gebaseerd op de stats van Gamespy
http://archive.gamespy.com/stats/,
maar waar die het weer vandaan halen kon ik zo gauw niet vinden. Dus hoe reëel dit beeld is vraag ik me af. TF2 staat daar niet eens in.
Ik speel ook practisch geen TF2 meer, alleen nog met de clan. Er zit gewoon geen uitdaging meer in de game op dit moment en je kan jezelf niet verder ontwikkelen. Denk dat veel mensen dit hebben en die stats in die grafiek wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 15:02
Hoe kom je daar in godsnaam 8)7
Misschien is ie door een vijandige rocket daarheen gelaunched, anders snap ik niet hoe je daar kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
krakbracket schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:27:
denk dat het volgende topic toch maar weet terug moet naar TF ( C& Forever) en TF2, gezien de 'discussie' in de vele voorgaande posts in dit TF2 topic.
Ik zie er geen toevoeging aan om te blijven discusieren over TFC TF2 en TFF... is hetzelfde als Windows/Linux, je kunt discussieren tot je een ons weegt maar er veranderd niks aan de spellen en het blijven los van elkaar zijnde spellen.
Conqjumpe zit er niet in en lijkt er ook niet in te komen, als je die "skill" wel zou kunnen doen en je kan die niet, dan is de uitdaging toch ook weer over?
Ik ben blij dat conqjumpen er niet in zit, het is een ander spel met een andere manier van spelen.
Doe er anders meteen een nano-suit in :+ stiekem heeft die spy dat toch al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 05:36
Wat ik wel mis in de originele maps is vrijheid, je kan niet zomaar op alle huisjes springen etc. Dit had het wat mij betreft een stuk leuker/tactischer gemaakt.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:12
Of je opent gewoon een apart TFC/TFF topic, probleem opgelost dacht ik zo.

Binnenkort zal ik trouwens wat vaker TF2 gaan spelen als mijn nieuwe PC binnen is. Mijn huidige PC laat het niet echt toe op het moment, veel te lage FPS om fatsoenlijk te kunnen spelen.

[ Voor 56% gewijzigd door JanW op 16-03-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@punisher007
Dat vond ik in het begin ook jammer. Zeker als demoman kun je dan op de meest bizarre plaatsen komen. Maar als je er goed over nadenkt zou het het spel waarschijnlijk alleen maar verpesten, omdat je gewoon over alles en iedereen heen kunt jumpen.
Ik vind wel dat er iets meer gebouwen zouden mogen zijn waar je wel op mag.

@glashio
Op #1 was laatst ook iemand die op CP1 in stage1 in het huisje links op een balk zat. Was een demoman die daarop was gerocketjumped. Als je binnenkomt zie je hem net niet zitten als je er niet expliciet naar kijkt. Aan de ene kant een beetje jammer, aan de andere kant een welkome afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:51:

@glashio
Op #1 was laatst ook iemand die op CP1 in stage1 in het huisje links op een balk zat. Was een demoman die daarop was gerocketjumped. Als je binnenkomt zie je hem net niet zitten als je er niet expliciet naar kijkt. Aan de ene kant een beetje jammer, aan de andere kant een welkome afwisseling.
Daar zit ik regelmatig. Dat is geen exploit in mijn ogen. Het is niet veel anders dan verstopt om een hoekje zitten. In de skywalken is een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat die polygoon daar niet bedoeld is, en het dus niet opzettelijk mogelijk is dat men daar kan zitten. Dat maakt het een mapbug die je kunt exploiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Op zondagavond nog een paar mooie sessies gehad. En weer wat geleerd, teams waren aan elkaar gewaagd en er werd goed samengewerkt. Met name op Turbine kon ik met een welgeplaatste SG/Dispenser in de hal naar de intel en een Demoman (Woest) bijna alle aanvallen afslaan. De demo plaatste z'n stickies en grenades, kon healen&rechargen bij m'n dispenser en m'n SG maakte het werk af indien nodig, niets kwam erlangs! (afgezien van ubers natuurlijk en een mooie geplaatste sticky van Mistav). Op een gegeven moment kwamen ze alleen maar via de airduct. De directe route had geen zin.

Ik heb vooral geleerd dat een engineer met demoman een ongelooflijk gevaarlijke combinatie voor defense kan zijn. Bewijst maar weer eens dat het "team"-fortress is en niet "me"-fortress.

Eng+SG/Disp+Demoman="Ultimate defense" d:)b

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah niet ultimate defense, maar wel leuke defense. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Dit weekend naar The Reality FC geweest (LAN) last minute besloten om er heen te gaan om wat lan vrienden te treffen en te gamen.

Nu weten een aantal mensen dat ik vrij nieuw in de game ben maar ik dacht wth ik vraag gewoon bij de TF2 compo organisatie of er nog een team was die iemand zochten.

Dessert Rabbits kwamen nog een man te kort en waren ook net begonnen met spelen dus perfect.
De speel resultaten waren niet echt om te juichen.. maar de lol wel :D
Tegenstanders waren Team HOP, Fakkel Brigade en Legion of Legends. FB had gewonnen (waren ook wel extreem goed) maar hadden naar eigen zeggen nog niet echt veel geoefend (zegt weer genoeg over onze presaties) :P

Gezien Team HOP lan crew waren mochten die geen prijzen ontvangen en kregen wij dus de 3e prijs. :D

Afbeeldingslocatie: http://www.titan-cd.com/em/images/NB/NBedm.jpg

2x waarvan ik 1 kreeg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2301/1757224694_6032f13c96.jpg

en 24 blikjes vergif per persoon :P

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

(jarig!)
Die kan ik nog makkelijk ontwijken :9

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:57:
Dit weekend naar The Reality FC geweest (LAN) last minute besloten om er heen te gaan om wat lan vrienden te treffen en te gamen.

Nu weten een aantal mensen dat ik vrij nieuw in de game ben maar ik dacht wth ik vraag gewoon bij de TF2 compo organisatie of er nog een team was die iemand zochten.

Dessert Rabbits kwamen nog een man te kort en waren ook net begonnen met spelen dus perfect.
De speel resultaten waren niet echt om te juichen.. maar de lol wel :D
Tegenstanders waren Team HOP, Fakkel Brigade en Legion of Legends. FB had gewonnen (waren ook wel extreem goed) maar hadden naar eigen zeggen nog niet echt veel geoefend (zegt weer genoeg over onze presaties) :P

Gezien Team HOP lan crew waren mochten die geen prijzen ontvangen en kregen wij dus de 3e prijs. :D

[afbeelding]

2x waarvan ik 1 kreeg

[afbeelding]

en 24 blikjes vergif per persoon :P
Was weeer jammer, kon er niet bij zijn.... anders waren we vast hoger geeindigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:32:
[...]

Was weeer jammer, kon er niet bij zijn.... anders waren we vast hoger geeindigt :P
wie is we?

[ Voor 91% gewijzigd door Loque op 17-03-2008 15:59 ]

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[HOP]Moonroach
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:32:

keertje oefenen tegen een beginnende hardcore club? ;)
www.teamfortress.be

[ Voor 2% gewijzigd door krakbracket op 18-03-2008 13:22 . Reden: idd Brain; géén valse bescheidenheid PWN! ]

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 14-09 07:49
Beginnend? Echt niet, maken ze gewoon keihard in O-)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainstorm schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:58:
Beginnend? Echt niet, maken ze gewoon keihard in O-)
Sinds wanneer zit ik in het groepje voor wars? :+

Nog even over de map van Elvis en mij: hij is nu al een paar keer op de schop gegaan. Dus de eerste beta zal nog even duren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:21:
[...]

Sinds wanneer zit ik in het groepje voor wars? :+

Nog even over de map van Elvis en mij: hij is nu al een paar keer op de schop gegaan. Dus de eerste beta zal nog even duren :P.
Naar ik laatst hoorde ging bovenstaande het gros van de map opnieuw maken. (iets met displacements ofzo). Terwijl yours truly krom gaat liggen en zo snel mogelijk wil playtesten :P

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Vertel eens over de map, wat maakt hem anders dan de andere maps~?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Brrr. Daarnet op Mario_Kart gespeeld met kleine teams van 2 tegen 3, totdat mijn maatje opeens wegging en ik 1vs3 zat. Kennelijk geen autobalance. Maar wel leuk om te zien dat ik ze even als scout kon gek maken. Twee van die lui dominaten en dan gaan ze schelden op elkaar. Werd er zelfs van beschuldigd aimbot te gebruiken. :)

Totdat ze er achter kwamen dat ik tegen medic + heavy + pyro bij spawn point niet zo gek veel kon doen. Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:32:
[...]

Naar ik laatst hoorde ging bovenstaande het gros van de map opnieuw maken. (iets met displacements ofzo). Terwijl yours truly krom gaat liggen en zo snel mogelijk wil playtesten :P
Ja ja, wie heeft hier tig uur in 1 klote kerkje zitten en besloot dat hij toch wat anders wil? :P
Tijnisch schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:02:
Vertel eens over de map, wat maakt hem anders dan de andere maps~?
Hij is door mij en Elvis gemaakt en gaat de beste map ooit worden? :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Koeitje's arrogantie kent echt geen grenzen he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik merk het al, de samenwerking gaat vlekkeloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:51:
Koeitje's arrogantie kent echt geen grenzen he? :+
Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Koei heeft gewoon veel zelfvertrouwen. Heeeeeel veel zelfvertrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:17

Phreak

KTM SuperDuke

Of hij loopt gewoon tegen een medic - heavy combinatie aan die net neergeprikt wordt door mij O-)

Koetje kon ook wel weer lachen om een actie van mij.
Kwam een engineer aanrennen met z'n kistje om wat te gaan bouwen.
Vrolijk achter hem gaan staan wachten totdat hij gaat bouwen, dan pas hem in z'n rug prikken en z'n bouwsel sappen voor de extra puntjes :P

Gisteravond weer onbenullig veel rugpriks uitgedeeld.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Onze map is en wordt gewoon The Pr0n! (met hoofletters T en P en bijhorend uitroepteken!)
Maar mapping is een "learning process" zoals dat genoemd word en telkens we wat bijleren willen we dat subito presto, onmiddelijk, toute de suite, direct en ogenblik ten uitvoer brengen op de map. Wat inhoud dat een kamer van 30x20 meter (als je het zou omzetten naar IRL lengte) al tig keer opnieuw gedesigned is en dan NOG een keertje omdat iemand zijn eigen displacements niet mooi genoeg vindt... :P

Ik daarentegen maak hele (mooie) Noorse kerkjes om dan te besluiten dat ze niet thuishoren in een map met mining/western theme... :D
Dus als iemand een Noors kerkje nodig heeft voor een map... ;)

Anywayz, bottom line, we're working on it & we're having fun doing it!

PS: Nu we hier toch over de map hebben: Heeft iemand tijd, zin en skills om in 3dsMax (of gelijk(w)aardig programma) een paar models voor ons te maken? Stuur Koe of mij dan ff een PM of mail (of whatever). Je komt dan natuurlijk ook bij de credits te staan ^^
PPS: Voor sd_glass zouden we iemand kunnen gebruiken om een paar costum textures te maken, da's niet zo dringend. Maar als je eens wat tijd over hebt, neem dan contact met ons op... ^^

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NC_Phreak schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:47:
Of hij loopt gewoon tegen een medic - heavy combinatie aan die net neergeprikt wordt door mij O-)

Koetje kon ook wel weer lachen om een actie van mij.
Kwam een engineer aanrennen met z'n kistje om wat te gaan bouwen.
Vrolijk achter hem gaan staan wachten totdat hij gaat bouwen, dan pas hem in z'n rug prikken en z'n bouwsel sappen voor de extra puntjes :P

Gisteravond weer onbenullig veel rugpriks uitgedeeld.
"Phreaaak die medic heavy combo komt wel erg dichtbij, help!"
*prik prik*
*O*

En inderdaad, engineers moet je eerst iets laten bouwen voordat je ze stabbed. Anders is er niet genoeg frustratie >:) .

Maar goed, de map gaat wel mooi worden. Ben een perfectionist als het daar op aankomt, dus dat gaat wel goed komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:36:
[...]

"Phreaaak die medic heavy combo komt wel erg dichtbij, help!"
*prik prik*
*O*

En inderdaad, engineers moet je eerst iets laten bouwen voordat je ze stabbed. Anders is er niet genoeg frustratie >:) .

Maar goed, de map gaat wel mooi worden. Ben een perfectionist als het daar op aankomt, dus dat gaat wel goed komen :Y
ben dan benieuwd wanneer komt hij uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
*Gaat naar de winkel om den Oranje doos te kopen :)
Welke server(s) zitten jullie meestal :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De GoT-server? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:58:
[...]

ben dan benieuwd wanneer komt hij uit?
When it's done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
84.244.189.237:27015 [GoT] Team Fortress 2 #1 | Official HLStatsX
217.19.17.7:27015 [GoT] Team Fortress 2 #2 | Powered by Tweakgaming.nl
84.244.189.237:27017 [GoT] TF2 #3

En natuurlijk op de geheime GoT war server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Kan ik dan ook bij de GoT community etc. ?
Ben wel van plan het lekker vaak te gaan spelen.
hij zegt nu : 'No Permission to run TF' Engine Error..
Reboot deed het :)

[ Voor 31% gewijzigd door Rynji op 20-03-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Heb vanmiddag ook maar eens Paypal aangesproken, en TF2 gekocht.
Eerste indrukken: speelt lekker weg, wapensysteem is voor mij(veel half-life 2 deathmatch gespeeld) behoorlijk intuitief, het gevoel dat je met übers hebt is geniaal, en helemaal als je met je buddy lekker door kunt trekken, en nog een leuke, als je als pyro zijnde het vijandelijke team in de fik zet en overal fire! fire! fire! hoort. >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Fl4pp13 op 20-03-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Fl4pp13 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:29:
Eerste indrukken: speelt lekker weg, wapensysteem is voor mij(veel half-life 2 deathmatch gespeeld) behoorlijk intuitief, het gevoel dat je met übers hebt is geniaal, en helemaal als je met je buddy lekker door kunt trekken, en nog een leuke, als je als pyro zijnde het vijandelijke team in de fik zet en overal fire! fire! fire! hoort. >:)
Heb je dat spel via steam gekocht? Kan je mij vertellen hoe dit precies werkt?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Robin4 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:36:
[...]

Heb m inderdaad via steam gekocht, alleen heeft een vriend van me de betaling geregeld... :X Heb zelf geen paypal. Je schijnt via iDeal te kunnen betalen, maar vind het er via dat Click&Buy gezeut maar een beetje eng uitzien: je moet een rekeningnummer invullen, en dat is nou juist iets wat ik met iDeal niet doe :/ Maar het is op zich best simpel, je klikt in Steam aan wat je wilt hebben, kiest je betalingsmethode, bevestigt, and voila, TF2 is yours :)

Vind het spel trouwens wel behoorlijk chaotisch, als je een buddy die niet oplet wat ie doet hebt, lig jij ook zo op de grond :'(
Net pure chaos, heerlijk gebalanceerde teams, in totaal 10 minuten over één capture point gedaan, steeds heen en weer. Heerlijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Fl4pp13 op 20-03-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Fl4pp13 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:29:
Als mede HL2DM speler mis ik toch wel beetje het skill verhaal in TF2. HL2DM magnum owned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Robin4 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:36:
Buy > Insert CC details > Download > Play, daar komt 't ongeveer op neer :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
D'r is een nieuwe update, 20 maart, die zegt dat er wat exploits zijn gefixed. I hope so, want op de publics was dustbowl stage 1 echt te erg geworden. Allemaal sentries boven in de lucht 8)7

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
T!m0n schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:14:
Kan ik dan ook bij de GoT community etc. ?
Ben wel van plan het lekker vaak te gaan spelen.
hij zegt nu : 'No Permission to run TF' Engine Error..
Reboot deed het :)
Registreer je op www.teamfortress.be en dan kijken we wel verder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Daar heb ik een Account nu :)
Onder de naam : Timon
En ik heb een aanmeldspost gemaakt
Steam acc. : Timon_nl

[ Voor 36% gewijzigd door Rynji op 21-03-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

ik kwam net dit tegen, en moest het toch wel delen:
http://youtube.com/watch?v=OsF0uefXGj8

Leuk voor de uitgang van een tunneltje ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat zou leuk zijn :) Zou goed zijn werk vlak om een hoek kunnen doen.
Zoals in de comments ook al wordt gezegd; Als unlockable voor engineer 8)

Updates klinken overigens goed. Naast bugfixes in dustbowl, badlands en ctf_well ook het volgende;
[quote]• Updated CTF mode to remember the player who stole the intelligence from the enemy base and reward that player if the flag is captured by someone else

Dan sloof je je tenminste niet voor Jan Joker uit als je halverwege wordt omgelegd.

[ Voor 55% gewijzigd door frickY op 21-03-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
frickY schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:32:
Dat zou leuk zijn :) Zou goed zijn werk vlak om een hoek kunnen doen.
Zoals in de comments ook al wordt gezegd; Als unlockable voor engineer 8)

Updates klinken overigens goed. Naast bugfixes in dustbowl, badlands en ctf_well ook het volgende;

[...]

Dan sloof je je tenminste niet voor Jan Joker uit als je halverwege wordt omgelegd.
Dat is wel een goede toevoeging voor publics. Meestal als je met veel bekenden op een TFC server speelde kreeg je de flag wel weer terug van je teammates als je weer spawnde, maar op publics werden je punten (waar je eigenlijk recht op heb) gestolen. Zo had je medic/scouts met concs die weinig kills maakten maar wel alle flags binnen haalden voor het team.
Zo ga je als scout op bijvoorbeeld 2fort echt niet voor de kills maar de flag caps. Alleen zie je tegenwoordig met de TF2 gameplay dat de echte flagrunners hem niet als eerste aanraken, maar teamgenoten die de sentry hebben gemold. De scout kan de flag niet naar buiten krijgen in zn eentje want hij kan geen sentries mollen die bewaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak is het effectiever om gewoon met een demoman naar binnen en buiten te walsen :). Zeker in open ruimtes is een demoman zwaaaaaaaaaaaaaar beter dan een scout. Neem bijv. turbine, je bent daar maar ongeveer 0.1 seconde in het midden als demo-flagcapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
... Niemand heeft nog de update genoemd van 20 maart? Ok, het is niet veel bijzonders, maar toch :P
Updated versions of CP_Dustbowl, CP_Badlands, and CTF_Well with several exploit fixes

Fixed Linux build not handling FCVAR_REPLICATED and FCVAR_NOTIFY cvars correctly

Plugged an exploit where the server could send executable code to the client

Fix client crash on exit while processing game stats

Updated the Stats Summary screen to remember your previous selections each time you open the menu and while changing levels

Added mp_stalemate_at_timelimit ConVar for server admin to allow SuddenDeath when mp_timelimit hits on non-Valve maps

Updated CTF mode to remember the player who stole the intelligence from the enemy base and reward that player if the flag is captured by someone else

Replace underscores in map names with spaces so custom maps with names like cp_gravel_pit will show as "GRAVEL PIT"

Hitting F4 while the tournament mode "Ready" countdown is active won't automatically set a team to "Not Ready"

Fixed auto-screenshots not being taken at the end of the map during tournament mode

Fixed gates being closed during the pre-round time during tournament mode

Fixed GetDynamicBaseline crash

Fixed rare animation triggered sound crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Switch schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 10:46:
... Niemand heeft nog de update genoemd van 20 maart? Ok, het is niet veel bijzonders, maar toch :P

[...]
Updated CTF mode to remember the player who stole the intelligence from the enemy base and reward that player if the flag is captured by someone else

voraal deze is belangrijk zeg! eindelijk gerechteheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten naar een ander (eigen) topic is niet de bedoeling

[ Voor 176% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit is ook niet de bedoeling. Er is een reden waarom er een apart problemen-forum is

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het nou eigenlijk de bedoeling van Valve om voor alle klassen uiteindelijk een achievement pack te maken + die twee unlockbare wapens? Aan de ene kant zou het lullig zijn als ze het alleen voor de Medic deden, maar aan de andere kant heb ik er niet het volste vertrouwen in dat het met hun tempo er binnen een jaar of twee mee klaar zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Inderdaad schiet nooit op met valve, ben ook alweer tijd aan het wachten op die medic unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:24:
[...]

voraal deze is belangrijk zeg! eindelijk gerechteheid!
Zeker, als je dan als scout bijvoorbeeld de intel jat en dan 10 meter voor je basis wordt afgeknald en dan een heavy er mee vandoor waggelt en de punten krijgt... |:(

Justice is the right word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Extraordinaire
Ja, dat is de bedoeling.
En omdat ze er zo lang mee bezig zullen zijn is besloten die van de medic eerder vrij te geven als zoethoudertje.

Maar ik verheug me nog meer op de nieuwe goldrush-mode dan de unloackables 8)

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 23-03-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:22:
Zeker, als je dan als scout bijvoorbeeld de intel jat en dan 10 meter voor je basis wordt afgeknald en dan een heavy er mee vandoor waggelt en de punten krijgt... |:(
Waar maak je je druk om? Levert maar 1 (of 2?) punt op. Ga even 30 seconden knieschijven kapotmeppen als scout en je hebt al meer punten. |:(

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Mooie update. Wat ik bij TFC weleens deed wanneer friendly fire aan is. Is wanneer mijn teammate bijna bij de capturepoint is, killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
The Zep Man schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:30:
[...]
Waar maak je je druk om? Levert maar 1 (of 2?) punt op. Ga even 30 seconden knieschijven kapotmeppen als scout en je hebt al meer punten. |:(
Tja je krijg veelste weinig punten voor de hoeveelheid werk een flagcap kost, erg jammer van valve. In TFC kreeg je ook 10 punten voor een flagcap. Maar het gaat vooral om de kick van het stelen van de flag en de erkenning die jou toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Krijg je eigenlijk ook punten als je op de cap staat en je gaat 5 sec voor hij klaar is met cappen vanaf (terwijl je teammates verder cappen?) Je naam staat dan namelijk niet bij de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij niet, je moet erop blijven staan tot het eind als je punten wil pakken. Daarom komt iedereen nog snel er even bij staan als de teller bijna vol is. Trouwens, het schijnt dat het boven 4 personen niet uit maakt hoeveel mensen erop staan, capture snelheid is bij 4 personen op z'n max. Dus als er al 4 personen op een CP staan hoef je er afgezien van extra dekking niet zo nodig bij te gaan staan (afgezien van de punten dan).

[ Voor 21% gewijzigd door CapTVK op 23-03-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Wat dikwijls het geval is bij Gravelpit cap A: Staan daar 9+ mensen op de cap, komt daar een demo of een pyro aan. Mensen dood, A niet gecapped... -O-

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet het meest aangewezen topic om dit te plaatsen gezien hier vooral public spelers zitten, but here goes:

Niet alleen voornamelijk public spelers, dit forum is ook nog eens niet bedoeld voor werving :)

[ Voor 66% gewijzigd door een moderator op 24-03-2008 08:23 . Reden: Geen werving svp :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Klopt, maar die demo of pyro heeft wel een meesterkill. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Jammer dat bijna niemand op de custom maps server speelt... Mijn voorkeur -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:39:
Jammer dat bijna niemand op de custom maps server speelt... Mijn voorkeur -O-
Omdat nog niet iedereen alle decloak plekes voor spies weet zeker! Ik heb je door!

Ik zet het spelen even op een laag pitje, ik wil echt de map eens speelbaar hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Cabo schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:41:
Mooie update. Wat ik bij TFC weleens deed wanneer friendly fire aan is. Is wanneer mijn teammate bijna bij de capturepoint is, killen :)
Gemene backstabber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Dat was daarnet een goeie sessie met Toybox op de #3 custom nog nooit zo gelachen. Al had deze toybox versie heel wat meer tunneltjes en gangen dan in het origineel. Ok, gister lag ik helemaal dubbel toen iemand onze heavy-medic combo (Loonatik en mij) bij Dustbowl stage 2 de 1-way gate doorliet, uber aan en gaan, plus de tunnel zat vol met slachtoffers!

Man, daar zou een achievement voor moeten zijn. Big Bad Wolf -achievement "little pigs, let me in!"of zo :D

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 24-03-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Leuke map die toybox. Veel gangen en lekker veel paniek. Eindelijk weer eens een custom map :)

Erg gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Jongens jongens jongens, wat een fun was die map zeg!!!
De volledige map naam is cp_toy_fort_tbr_v5
Deze nacht rond een uur of twee kwam ik op een dedicated server terecht die 24/24 deze map draait. (85.17.212.44:27017 --> Als je kunt rocket/sticky jumpen moet je zeker eens op die server spelen want dan kun je iedereen ownen ! )
Na wat rond hannesen blijkt er helemaal van boven een ventilatie schacht te zijn die een punt heeft in het midden van de map en helemaal bij de vijand. Je kunt er normaal alleen met soldier of demoman komen. Op de tweakgame server hadden ze het redelijk snel door als je van boven schoot maar op die server kon je echt wel je volledige 28 stickies kwijt voor dat ze je door hadden. Z-a-l-i-g-e map.
Er zijn grote afstanden voor snipers en vanboven plaatsen voor snipers. Die beste plaatsten zijn ook het moeilijkste om te snipen maar wel goed voor je skills.
Er zijn smalle tunnels heel erg geschikt om als spy iemand te pakken te krijgen.
Je kunt als scout van het ene naar het andere punt springen zonder dat bv een pyro je kunt pakken.
Tal van hoekjes om sentries te bouwen als engineer.
In de tunnels zetten de pyro's ook alles in de fik. Etc etc.
Deze map heeft het beste van alles.
Dus toen heb ik even met Brainstorm gechat en samen de map geprobeerd. Daarna hebben we vrij snel op server 3, de custom server, de map gedraaid. Wat [GoT]ers uitgenodigt en na een 45 tal minuutje's waren we al met 20 spelers. Ik denk dat we wel over een succes mogen spreken. Iedereen heeft zich goed geamuseerd. En ik zeker, al was ik wel een beetje high op het moment van het niet slapen. Ik heb gespeeld van 22 uur zondag avond tot 18 uur maandag avond. Dik 20 uur achter elkaar. Daar word je toch wel melig van.
Enfin.... die map wordt nog lachen. Ik hoop dat we nu wat vaker op de custom server gaan spelen want dat is gewoon dikke fun !!!!! Vooral met je vrienden !

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 24-03-2008 18:49 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Lol @ Gitar Hero Pyro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Dragonforce for the win ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Dus het is tegenwoordig toy_fort, heb hem nog gezien toen ie nog toybox heette. Hoe kom je trouwens zonder al te veel kleerscheuren bij de ventillatie schacht? Als soldier heb ik uitgevogeld hoe je er komen maar veel health hou je niet over (9hp). Maar het kost je altijd wat rockets en health packs en ammo ligt daarboven niet (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Kain
Je bent je periode van niet-gamen aan het inhalen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

@Captvk
Als je goed jumpt als soldier hou je nog 110 HP over. Meer kan ook als je daar voor eventjes wordt gemedict naar 150% van je healt. Als demo man kun je als je in één keer jumpt maar iets van 50 HP over houden. Maar als je eerst op die speelgoed auto sticky jump en van daar van één keer door kun je ook iets van 100 HP over houden.
Er is trouwens net een nieuwe versie van de map uitgekomen, nl versie 6. Maar die versie is een stuk minder. De schacht is dicht en alle gangentjes zijn veranderd. Dus ik stel voor dat wij bij versie 5 blijven. En het zou dus heel erg leuk zijn mocht iemand even die map aanpassen zodat er daar boven in die schacht een klein beetje health ligt (35 of zo) en wat ammo. Maar ik weet zeker dat Koeitje deze map wel leuk vind en vermits hij waarschijnlijk ook wel graag via die schacht dood en vernieling wil zaaien... misschien kan Koeitje die map dus een klein beetje aanpassen. :)

@Fricky
Hmmmm ja, ik had een vrije dag dus ik heb mij eens goed laten gaan! :P
Maar het was de moeite, ik heb mij zeer goed geamuseerd. Ik heb nu trouwens mijn beste vriend kunnen overhalen om ook TF2 te gaan spelen ! (heb het voor hem gekocht :) ) En hij speelt graag medic dus heb ik binnenkort een permanente medic die mij altijd health ! Nu ja, hij is met zijn laatste jaar bezig en moet iets ontwerpen dus door de week heeft hij niet zoveel tijd maar wel in het weekend :9

In ieder geval ik kan niet wachten om vanavond weer toy fort te spelen ! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 17:05

dreekj3

Mh Hmph!

Zo, dat was leuk gisteren! Heb ontzettend genoten op de GoT server! Vriendelijke luitjes en lekker teamwork! Was well ff wennen dat TF2, speelde vroegâh wel eens TFC....

Ben er vanavond iig weer te vinden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ha, Ik kan ook niet wachten. Na een maand niet te hebben gespeeld ben ik weer helemaal verslaafd.

@ KAIN, jouw vriend.. weet niet hoe die heet. Je moet 'm even inwerken. Krijgt teveel backstabs :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Zijn echte naam is Christof maar zijn nick is echidgna. Hij heeft jaren Age Of Empires 2 gespeeld en is nu wat begonnen met FPS. De laatste tijd heeft hij het oude Unreal Tournament gespeeld. Maar dat is redelijk zinloos knallen met graphics van het jaar 0 en dat zag ik dan weer niet zitten. Ik hoop dat hij TF2 snel op pakt. Jij was inderdaad goed in vorm als spy! Op een gegeven moment bakte wij er niks van ik had bijna 30 deaths en nog geen 5 kills. Komt er van als je de hele tijd naar de schacht probeert te jumpen en als het lukt meteen word gesniperd. En je hebt hem toch een keer of 5 te pakken gekregen langs achteren zullen we dan maar zeggen.

Zou leuk zijn als ik samen met echidgna wat spy zou kunnen spelen. Dat heb ik nog nooit echt met iemand kunnen doen. Je weet wel, afspreken dat jij de ene engineer pakt en hij en andere en dan snel de twee sentries sappen. Als er twee engineers de hele tijd een sentry repareren en ze staan naast elkaar dan kun je alleen levend ontsnappen als er ze alletwee sapt en dan de twee engineers knived. Alleen in je eentje is dat nogal moeilijk. Met twee is dat een stuk makelijker.

Maar deze week moet ik hem met rust laten want hij heeft veel werk voor school.

[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister inderdaad erg veel lol gehad op #3. Toy fort is inderdaad erg grappig, maar ik denk dat het nog leuker is wanneer je demo of soldier een beetje beheerst. Al was het ook wel erg leuk om als medic een beetje rond te wandelen en iedereen links en rechts te healen. Het is in ieder geval een map waar je flink chaos kan zaaien met verschillende classes. In het begin erg moeten wennen aan pyro's die voor mijn gevoel uit de lucht kwamen vallen om je de dood in te jagen.

Ik ben dus weer vaker ingame te vinden met dank aan Copy. Headset ontbreekt at the moment, maar daar ben ik naar op zoek. Jullie zullen mij dus weer vaker achter jullie aan zien huppelen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 15-09 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik vind TF ook een lekkere map voor de heavy/medic combinatie. Heel veel hoekjes/gangetjes waar de medic kan blijven staan terwijl de heavy lekker irritant bezig is. Je hoeft ook maar kleine stukjes te lopen.

Gisteren had ik soms 20 punten per respawn (wel op een andere server dan GoT3, want die heb ik nog niet in mijn lijst gevonden).

Hoe zit dat trouwens met die statistieken die je ziet bij het laden van een map, die most points lijst? Is dat per spawn beurt, per minuut, per wat? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Gizz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:21:

Gisteren had ik soms 20 punten per respawn (wel op een andere server dan GoT3, want die heb ik nog niet in mijn lijst gevonden).

Hoe zit dat trouwens met die statistieken die je ziet bij het laden van een map, die most points lijst? Is dat per spawn beurt, per minuut, per wat? :P
die zit als het goed is onder het tabje 'custom servers'.
de statistieken slaan op je totale ingame tijd, tot je ze reset.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De punten die je ziet bij het laden van de map zijn per spawnbeurt/life ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja maar ze worden niet altijd geupdate. Ik heb op custom mappen, maar ook op gewone mappen wel eens 10 of 11 backstabs gehaald in één leven als spy.Maar meest aantal backcstabs blijft gewoon op 8 staan. Klopt het dat je stats niet geupdate worden als je customs speelt? Dan nog, op dustbowl heb ik ook wel eens meer als 8 backstabs gehaald maar het blijft op 8 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bij mij staan ze ook al lange tijd stil. Heb ook al meerdere keren op [Reset Stats] (vanuit hoofdmenu naar stats klikken) gedrukt maar ze blijven hardnekkig staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
heb je het spel ook al eens gedeinstalieerd? en daarna weer terug geinstaleerd?

miss helpt dat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:08:
heb je het spel ook al eens gedeinstalieerd? en daarna weer terug geinstaleerd?

miss helpt dat O-)
Is verbonden aan je steamaccount ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:17:
[...]

Is verbonden aan je steamaccount ;)
stats toch niet? Prestaties wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:34:
[...]

stats toch niet? Prestaties wel ..
Ze hebben het over de stats van tf2 zelf. hlstats zijn ook verbonden aan je steamaccount btw (via steamid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Vanavond weer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

is het tegenwoordig al een vermelding waard als je TF2 gaat spelen? Dan kunnen verschillende mensen het hier helemaal volspammen.

maar er is weer nieuws van Valve:
the unlockable medigun we're play testing right now switches out the 10 second invulnerability effect for 10 seconds of 100% chance of critical hits. It's the source of much debate internally as to whether it's better or worse than invulnerability, and under what circumstances it's better or worse. This is the kind of weapon we're aiming for, where you can think of many cases where it's better, and many cases where it's worse.
meer hier: http://pc.ign.com/articles/861/861991p1.html

Op teamfortress.be zijn al leuke ideeen gepost, in de trant van: 2 medics, een moet gewone uber en een met crit uber uberen 1 speler, en nog een 3e met gowone uber om degene met crit uber te uberen. Chaos in de beste definitie van het woord dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
het word nu echt wel tijd voor die goldrush+medic unlocks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@DeNeusbeer
Argh.. Soldiers hebben nu al veel te veel voordeel van crits.
Ik stond laatst in dustbowl stage2 achter cp1 op de grond, en iemand schiet vanaf het gebouw links voor spawn blauw een raket over het cp, hoog boven me op de muur achter het cp.
Boem, ik dood. Was engineer met full health. Ondanks enorme afstand een enorme blast radius met een enorme damage (was crit rocket). Blegh.

Ik begon TF2 een beetje beu te worden, maar na een paar uurtjes op #3 gisteren zie ik het weer helemaal zitten. Zaten een paar goeie maps tussen die weer een nieuwe uitdaging vormen, waar ik me wel weer een poos mee zal vermaken :p Aanrader voor iedereen eens te joinen.

@rinusnl
Jup. Staat inmiddels zelfs geinstalleerd op een nieuwe pc. Maar zoals Koeitje al aangeeft is het inderdaad verbonden aan je steamaccount, en staat het niet lokaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Last van crit rockets? Moet je deze gast eens zien gaan. Vooral op 1/3 van het filmpje moet je eens checken hoe hij ubered soldiers aanpakt, lanceert ze met een rocket in de lucht, breekt daarmee de link van de medic en schakelt vervolgens met nog een rocket de soldier (die nog in de lucht vliegt) uit. 8)

http://youtube.com/watch?v=USs0abj0e3g&feature=related

Trouwens dat ubered rocketjumpen is best wel een goeie move, een goede medic zou bij gravelpit op deze manier 2-3 soldiers bovenop CP C kunnen krijgen met full health.

P.S
Er is ook een HD versie, ander ding dat je hiervan leert is dat deze gast een verdomd goede medic achter zich heeft staan.

[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 26-03-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wow. Perfecte inschatting van het spel en beweging van zijn tegenstanders.
Heerlijk om te zien. Thanks!

T breken van uberlinks doe ik ook wel eens, maar het lukt lang niet alle keren. Waar hij telkens (mislukking zijn natuurlijk weg gelaten :p) 1 rocket gebruikt heb ik het meeste succes met 3 of 4 stickies laten ontploffen net als de geuberde er voorbij is, maar voor de medic.

Sowieso zie je dat rocket/sticky jumpen veel te weinig benut wordt. Wel steeds meer om te verplaatsen, maar niet als onderdeel van een aanval. Jammer, maar dit filmpje is een goede demo waarom dat meer zou moeten gebeuren. Ook meteen een leuke 'skill' voor diegene die zeiden dat teveel te vinden ontbreken. Vind dat je in dit filmpje duidelijk ziet dat jew el degelijk kunt groeien :p

[ Voor 90% gewijzigd door frickY op 26-03-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
http://www.shacknews.com/onearticle.x/51941

Iedereen de week van 20 april vrijhouden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Deze persoon heeft gevoel voor waar de rocket aan gaat komen. Denk dat hij al sinds TFC speelt.
Had 'm al lang gestabbed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

frickY schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:04:
Sowieso zie je dat rocket/sticky jumpen veel te weinig benut wordt. Wel steeds meer om te verplaatsen, maar niet als onderdeel van een aanval.
Probleem is dat je na de 'truc' van het rocket/sticky jumpen te weinig health overhebt voor een effectieve, lange aanval. Alleen met echte teamplay (dus goede communicatie) is dit echt nuttig.

In TFC hield je volgens mij na een rocket jump relatief meer 'totale health' (dus health en armor) over in verhouding met TF2. Denk dat ze het in TF2 gelimiteerd hebben om de snelle gameplay te vermijden. Dezelfde reden dat er nu bijvoorbeend geen conc grenades meer zijn. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:17:
Deze persoon heeft gevoel voor waar de rocket aan gaat komen. Denk dat hij al sinds TFC speelt.
Had 'm al lang gestabbed :Y)
Erge is dat ik het in TF2 nogal vind meevallen. Zijn mensen die dit in Q3 doen terwijl iedereen 189237189789 sneller rondstuitert. Misschien moet ik eens wat meer met soldier gaan oeferen :). Kheb zelf nooit dat timing gevoel gehad. Hitscan wapens heb ik minder problemen mee, dus meestal slinger ik m'n shotgun eruit :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 02:02 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.