Dat zal dan wel alleen slaan op gebruikers van GameSpy. Steam laat helaas geen stats van het aantal TF2 gebruikers zien.
[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 15-03-2008 13:09 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 15-03-2008 13:09 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik speel ook practisch geen TF2 meer, alleen nog met de clan. Er zit gewoon geen uitdaging meer in de game op dit moment en je kan jezelf niet verder ontwikkelen. Denk dat veel mensen dit hebben en die stats in die grafiek wel kloppen.krakbracket schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:27:
denk dat het volgende topic toch maar weet terug moet naar TF ( C& Forever) en TF2, gezien de 'discussie' in de vele voorgaande posts in dit TF2 topic.
de grafiek die al eerder in dit topic voorbij is gekomen
http://www.onlinegamingzeitgeist.com/games/
laat trouwens nog steeds zien dat het aantal TF2 spelers aan het teruglopen is. Het nieuwe is er voor veel mensen vanaf?
die statistieken zijn overigens gebaseerd op de stats van Gamespy
http://archive.gamespy.com/stats/,
maar waar die het weer vandaan halen kon ik zo gauw niet vinden. Dus hoe reëel dit beeld is vraag ik me af. TF2 staat daar niet eens in.
Hoe kom je daar in godsnaam
Ik zie er geen toevoeging aan om te blijven discusieren over TFC TF2 en TFF... is hetzelfde als Windows/Linux, je kunt discussieren tot je een ons weegt maar er veranderd niks aan de spellen en het blijven los van elkaar zijnde spellen.krakbracket schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:27:
denk dat het volgende topic toch maar weet terug moet naar TF ( C& Forever) en TF2, gezien de 'discussie' in de vele voorgaande posts in dit TF2 topic.
[ Voor 56% gewijzigd door JanW op 16-03-2008 20:21 ]
Verwijderd
Daar zit ik regelmatig. Dat is geen exploit in mijn ogen. Het is niet veel anders dan verstopt om een hoekje zitten. In de skywalken is een ander verhaalfrickY schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:51:
@glashio
Op #1 was laatst ook iemand die op CP1 in stage1 in het huisje links op een balk zat. Was een demoman die daarop was gerocketjumped. Als je binnenkomt zie je hem net niet zitten als je er niet expliciet naar kijkt. Aan de ene kant een beetje jammer, aan de andere kant een welkome afwisseling.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Was weeer jammer, kon er niet bij zijn.... anders waren we vast hoger geeindigtLoque schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:57:
Dit weekend naar The Reality FC geweest (LAN) last minute besloten om er heen te gaan om wat lan vrienden te treffen en te gamen.
Nu weten een aantal mensen dat ik vrij nieuw in de game ben maar ik dacht wth ik vraag gewoon bij de TF2 compo organisatie of er nog een team was die iemand zochten.
Dessert Rabbits kwamen nog een man te kort en waren ook net begonnen met spelen dus perfect.
De speel resultaten waren niet echt om te juichen.. maar de lol wel![]()
Tegenstanders waren Team HOP, Fakkel Brigade en Legion of Legends. FB had gewonnen (waren ook wel extreem goed) maar hadden naar eigen zeggen nog niet echt veel geoefend (zegt weer genoeg over onze presaties)
Gezien Team HOP lan crew waren mochten die geen prijzen ontvangen en kregen wij dus de 3e prijs.
[afbeelding]
2x waarvan ik 1 kreeg
[afbeelding]
en 24 blikjes vergif per persoon
wie is we?Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:32:
[...]
Was weeer jammer, kon er niet bij zijn.... anders waren we vast hoger geeindigt
[ Voor 91% gewijzigd door Loque op 17-03-2008 15:59 ]
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
keertje oefenen tegen een beginnende hardcore club?Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:32:
Was weeer jammer, kon er niet bij zijn.... anders waren we vast hoger geeindigt
[ Voor 2% gewijzigd door krakbracket op 18-03-2008 13:22 . Reden: idd Brain; géén valse bescheidenheid PWN! ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Verwijderd
Sinds wanneer zit ik in het groepje voor wars?Brainstorm schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:58:
Beginnend? Echt niet, maken ze gewoon keihard in
Naar ik laatst hoorde ging bovenstaande het gros van de map opnieuw maken. (iets met displacements ofzo). Terwijl yours truly krom gaat liggen en zo snel mogelijk wil playtestenVerwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:21:
[...]
Sinds wanneer zit ik in het groepje voor wars?
Nog even over de map van Elvis en mij: hij is nu al een paar keer op de schop gegaan. Dus de eerste beta zal nog even duren.
Verwijderd
Ja ja, wie heeft hier tig uur in 1 klote kerkje zitten en besloot dat hij toch wat anders wil?Elvis schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:32:
[...]
Naar ik laatst hoorde ging bovenstaande het gros van de map opnieuw maken. (iets met displacements ofzo). Terwijl yours truly krom gaat liggen en zo snel mogelijk wil playtesten
Hij is door mij en Elvis gemaakt en gaat de beste map ooit worden?Tijnisch schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:02:
Vertel eens over de map, wat maakt hem anders dan de andere maps~?
Koei heeft gewoon veel zelfvertrouwen. Heeeeeel veel zelfvertrouwen
Noobmeter WoT: Froekie
Verwijderd
"Phreaaak die medic heavy combo komt wel erg dichtbij, help!"NC_Phreak schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:47:
Of hij loopt gewoon tegen een medic - heavy combinatie aan die net neergeprikt wordt door mij![]()
Koetje kon ook wel weer lachen om een actie van mij.
Kwam een engineer aanrennen met z'n kistje om wat te gaan bouwen.
Vrolijk achter hem gaan staan wachten totdat hij gaat bouwen, dan pas hem in z'n rug prikken en z'n bouwsel sappen voor de extra puntjes![]()
Gisteravond weer onbenullig veel rugpriks uitgedeeld.
ben dan benieuwd wanneer komt hij uit?Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:36:
[...]
"Phreaaak die medic heavy combo komt wel erg dichtbij, help!"
*prik prik*
![]()
En inderdaad, engineers moet je eerst iets laten bouwen voordat je ze stabbed. Anders is er niet genoeg frustratie.
Maar goed, de map gaat wel mooi worden. Ben een perfectionist als het daar op aankomt, dus dat gaat wel goed komen
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
84.244.189.237:27015 [GoT] Team Fortress 2 #1 | Official HLStatsX
[ Voor 31% gewijzigd door Rynji op 20-03-2008 18:31 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Fl4pp13 op 20-03-2008 19:30 ]
Heb je dat spel via steam gekocht? Kan je mij vertellen hoe dit precies werkt?Fl4pp13 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:29:
Heb vanmiddag ook maar eens Paypal aangesproken, en TF2 gekocht.
Eerste indrukken: speelt lekker weg, wapensysteem is voor mij(veel half-life 2 deathmatch gespeeld) behoorlijk intuitief, het gevoel dat je met übers hebt is geniaal, en helemaal als je met je buddy lekker door kunt trekken, en nog een leuke, als je als pyro zijnde het vijandelijke team in de fik zet en overal fire! fire! fire! hoort.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Heb m inderdaad via steam gekocht, alleen heeft een vriend van me de betaling geregeld...Robin4 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:36:
[...]
Heb je dat spel via steam gekocht? Kan je mij vertellen hoe dit precies werkt?
[ Voor 16% gewijzigd door Fl4pp13 op 20-03-2008 19:41 ]
Als mede HL2DM speler mis ik toch wel beetje het skill verhaal in TF2. HL2DM magnum ownedFl4pp13 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:29:
Heb vanmiddag ook maar eens Paypal aangesproken, en TF2 gekocht.
Eerste indrukken: speelt lekker weg, wapensysteem is voor mij(veel half-life 2 deathmatch gespeeld) behoorlijk intuitief, het gevoel dat je met übers hebt is geniaal, en helemaal als je met je buddy lekker door kunt trekken, en nog een leuke, als je als pyro zijnde het vijandelijke team in de fik zet en overal fire! fire! fire! hoort.
Buy > Insert CC details > Download > Play, daar komt 't ongeveer op neerRobin4 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:36:
Heb je dat spel via steam gekocht? Kan je mij vertellen hoe dit precies werkt?
https://niels.nu
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Registreer je op www.teamfortress.be en dan kijken we wel verder :-)T!m0n schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:14:
Kan ik dan ook bij de GoT community etc. ?
Ben wel van plan het lekker vaak te gaan spelen.
hij zegt nu : 'No Permission to run TF' Engine Error..
Reboot deed het
[ Voor 36% gewijzigd door Rynji op 21-03-2008 16:10 ]
[ Voor 55% gewijzigd door frickY op 21-03-2008 21:35 ]
Dat is wel een goede toevoeging voor publics. Meestal als je met veel bekenden op een TFC server speelde kreeg je de flag wel weer terug van je teammates als je weer spawnde, maar op publics werden je punten (waar je eigenlijk recht op heb) gestolen. Zo had je medic/scouts met concs die weinig kills maakten maar wel alle flags binnen haalden voor het team.frickY schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:32:
Dat zou leuk zijnZou goed zijn werk vlak om een hoek kunnen doen.
Zoals in de comments ook al wordt gezegd; Als unlockable voor engineer
Updates klinken overigens goed. Naast bugfixes in dustbowl, badlands en ctf_well ook het volgende;
[...]
Dan sloof je je tenminste niet voor Jan Joker uit als je halverwege wordt omgelegd.
Verwijderd
Updated versions of CP_Dustbowl, CP_Badlands, and CTF_Well with several exploit fixes
Fixed Linux build not handling FCVAR_REPLICATED and FCVAR_NOTIFY cvars correctly
Plugged an exploit where the server could send executable code to the client
Fix client crash on exit while processing game stats
Updated the Stats Summary screen to remember your previous selections each time you open the menu and while changing levels
Added mp_stalemate_at_timelimit ConVar for server admin to allow SuddenDeath when mp_timelimit hits on non-Valve maps
Updated CTF mode to remember the player who stole the intelligence from the enemy base and reward that player if the flag is captured by someone else
Replace underscores in map names with spaces so custom maps with names like cp_gravel_pit will show as "GRAVEL PIT"
Hitting F4 while the tournament mode "Ready" countdown is active won't automatically set a team to "Not Ready"
Fixed auto-screenshots not being taken at the end of the map during tournament mode
Fixed gates being closed during the pre-round time during tournament mode
Fixed GetDynamicBaseline crash
Fixed rare animation triggered sound crash
Updated CTF mode to remember the player who stole the intelligence from the enemy base and reward that player if the flag is captured by someone elseSwitch schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 10:46:
... Niemand heeft nog de update genoemd van 20 maart? Ok, het is niet veel bijzonders, maar toch
[...]
Verwijderd
[ Voor 176% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 20:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zeker, als je dan als scout bijvoorbeeld de intel jat en dan 10 meter voor je basis wordt afgeknald en dan een heavy er mee vandoor waggelt en de punten krijgt...rinusnl schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:24:
[...]
Updated CTF mode to remember the player who stole the intelligence from the enemy base and reward that player if the flag is captured by someone else
voraal deze is belangrijk zeg! eindelijk gerechteheid!
[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 23-03-2008 12:28 ]
Waar maak je je druk om? Levert maar 1 (of 2?) punt op. Ga even 30 seconden knieschijven kapotmeppen als scout en je hebt al meer punten.Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:22:
Zeker, als je dan als scout bijvoorbeeld de intel jat en dan 10 meter voor je basis wordt afgeknald en dan een heavy er mee vandoor waggelt en de punten krijgt...
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Tja je krijg veelste weinig punten voor de hoeveelheid werk een flagcap kost, erg jammer van valve. In TFC kreeg je ook 10 punten voor een flagcap. Maar het gaat vooral om de kick van het stelen van de flag en de erkenning die jou toekomt.The Zep Man schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:30:
[...]
Waar maak je je druk om? Levert maar 1 (of 2?) punt op. Ga even 30 seconden knieschijven kapotmeppen als scout en je hebt al meer punten.
[ Voor 21% gewijzigd door CapTVK op 23-03-2008 21:29 ]
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door een moderator op 24-03-2008 08:23 . Reden: Geen werving svp :) ]
Verwijderd
Omdat nog niet iedereen alle decloak plekes voor spies weet zeker! Ik heb je door!Cabo schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:39:
Jammer dat bijna niemand op de custom maps server speelt... Mijn voorkeur
Gemene backstabberCabo schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:41:
Mooie update. Wat ik bij TFC weleens deed wanneer friendly fire aan is. Is wanneer mijn teammate bijna bij de capturepoint is, killen
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 24-03-2008 17:10 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 24-03-2008 18:49 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dragonforce for the win ^^Kain_niaK schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:03:
Lol @ Gitar Hero Pyro !
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 25-03-2008 11:41 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
die zit als het goed is onder het tabje 'custom servers'.Gizz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:21:
Gisteren had ik soms 20 punten per respawn (wel op een andere server dan GoT3, want die heb ik nog niet in mijn lijst gevonden).
Hoe zit dat trouwens met die statistieken die je ziet bij het laden van een map, die most points lijst? Is dat per spawn beurt, per minuut, per wat?
Verwijderd
Is verbonden aan je steamaccountrinusnl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:08:
heb je het spel ook al eens gedeinstalieerd? en daarna weer terug geinstaleerd?
miss helpt dat
Verwijderd
Ze hebben het over de stats van tf2 zelf. hlstats zijn ook verbonden aan je steamaccount btw (via steamid)
is het tegenwoordig al een vermelding waard als je TF2 gaat spelen? Dan kunnen verschillende mensen het hier helemaal volspammen.
meer hier: http://pc.ign.com/articles/861/861991p1.htmlthe unlockable medigun we're play testing right now switches out the 10 second invulnerability effect for 10 seconds of 100% chance of critical hits. It's the source of much debate internally as to whether it's better or worse than invulnerability, and under what circumstances it's better or worse. This is the kind of weapon we're aiming for, where you can think of many cases where it's better, and many cases where it's worse.
[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 26-03-2008 19:33 ]
[ Voor 90% gewijzigd door frickY op 26-03-2008 23:07 ]
Probleem is dat je na de 'truc' van het rocket/sticky jumpen te weinig health overhebt voor een effectieve, lange aanval. Alleen met echte teamplay (dus goede communicatie) is dit echt nuttig.frickY schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:04:
Sowieso zie je dat rocket/sticky jumpen veel te weinig benut wordt. Wel steeds meer om te verplaatsen, maar niet als onderdeel van een aanval.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Erge is dat ik het in TF2 nogal vind meevallen. Zijn mensen die dit in Q3 doen terwijl iedereen 189237189789 sneller rondstuitert. Misschien moet ik eens wat meer met soldier gaan oeferenCabo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:17:
Deze persoon heeft gevoel voor waar de rocket aan gaat komen. Denk dat hij al sinds TFC speelt.
Had 'm al lang gestabbed
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 02:02 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq