[PC] Team Fortress 2, deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 45.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255082

Die gast is wel goed, maar dat filmpje is gemaakt van alleen zijn goeie killingsprees. Ben benieuwd of ie ook constant zo goed is. En veel kills maakt ie ook met crits, dat is easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Maar wel weer goede ideeën voor de medics onder ons voor Gravel Pit cap C. Nooit over nagedacht dat je de uber inderdaad ook perfect kan gebruiken om in 10 sec. 3 soldiers/demo's geuberd naar boven kan krijgen. We hebben immers de muber al voor een gewone aanval, dus waarom geen muber om 3 soldiers geuberd naar boven krijgen zonder al teveel verlies van health. Kunnen ze het nog langer uithouden boven ook dan wanneer ze een (groot) deel van hun health al kwijt zijn door het stickyjumpen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En hij heeft de hele tijd 40 raketten bij zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 22-05 16:04
En een medic aan zijn aker. Maar het gaat om het idee.
Ik zie niemand zoveel rocketjumpen en van uit de lucht aanvallen, of na het vuren afmaken met shotgun.

In een game zal hij wellicht (g)een mooie actie hebben, en dit is natuurlijk een ocmpilatie van de mooiste momenten. Maar bijvoorbeeld hoe hij op 3:47 iemand uit de lucht knalt getuigt gewoon van inzicht en ervaring.
a total of three new items will be available, unlocked by earning a set number of the new class-specific achievements.
Er zit dus meer aan te komen dan alleen een medigun die 100% crit-change geeft?

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 27-03-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

frickY schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:39:
Ik zie niemand zoveel rocketjumpen en van uit de lucht aanvallen, of na het vuren afmaken met shotgun.

In een game zal hij wellicht (g)een mooie actie hebben, en dit is natuurlijk een ocmpilatie van de mooiste momenten. Maar bijvoorbeeld hoe hij op 3:47 iemand uit de lucht knalt getuigt gewoon van inzicht en ervaring.

[...]

Shotgun heerst. Hij speelt een beetje zoals mij, alleen beter :P (vooral met z'n rockets). Ik wil zo'n speler graag op de server zien, beetje een uitdaging tussen de collateral damage ;) .

Zit even naar m'n stats te kijken: voor elke 8 rocketkills heb ik 1 shotgun kill. En bij de pyro voor elke 4.5 flamethrower kills 1 shotgun kill.

@ Brainstorm: is het misschien een idee of het aantal punten dat je krijgt voor een stickybomb kill omlaag te gooien. Je krijgt er meer punten voor dan een pipebomb of rocket :/ .

@ Cipher: elk medic wapen krijgt een alternatief. Dus er komt een nieuwe Bonesaw en nieuwe Syringegun.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 27-03-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
frickY schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:39:

[...]

Voor medic sowieso drie (damn, koei was me voor ^^)
We'll be shipping an unlockable version of each Medic weapon. Our focus has been to produce weapons which have both pros and cons, so they're not a straight win when equipped. Much like the TF classes are aimed at different players, where the "best" class varies depending on the player's skill, we want the "best" weapon to vary based on the player's playing style. So we want players thinking about what kind of player they are, and what strategies they like to use, and trying out different weapon loadouts to see what works best.

They're tied to achievement progress. So you unlock the first Medic unlockable when you complete 12 of the 36 Medic achievements, the second at 24, and the third at 36. We're also looking at other ways to unlock weapons too, so that everyone gets to be involved in the weapon selection process.
Wel tof dat je meer kan experimenteren welke wapens het beste bij jouw stijl passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop op een hitscan syringegun :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
Wanneer er nieuwe wapens komen... Zoals ik het lees is het de bedoeling dat je van te voren kiest met welk wapen je gaat spelen. Zo kun je dus twee verschillende medics hebben?

Zo ja... dan zou dit veel variatie in 't spel brengen.. heerlijk

( kan niet wachten wat ze voor spy gaan doen, en de rest)

[ Voor 21% gewijzigd door Cabo op 27-03-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Koeitje, wat bedoel je met hitscan?
En variant op de bonesaw... kan ik me weinig bij voorstellen behalve de stats een beetje aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 16:51

psyduck170

Mééééédic

kleine bonesaw ninjasterren natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijnisch schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:41:
Koeitje, wat bedoel je met hitscan?
En variant op de bonesaw... kan ik me weinig bij voorstellen behalve de stats een beetje aanpassen.
Hitscan raakt direct -> sniper rifle, shotgun etc.
Projectile wapens raken niet direct -> rockets, pipebomb etc.

Bij die laatste moet je dus vijandelijke bewegingen incalculeren. En aangezien de syringegun al rechts onder de crosshair schiet is dat gruwelijk irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

Met die nieuwe achievements zal het wel de eerste paar dagen (of uren? :P) inzakken qua niveau, iedereen hangt dan de achievement-slet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat ligt een beetje aan het type achievement.
"Have 10 kill-assists in 2 minutes" kon wel eens een gekkehuis worden.

@Cabo
Ik meen dat het de bedoeling wordt dat je in de spawn je wapens kiest via een nieuw menu, nadat je je class gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Anoniem: 159816 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:19:
[...]
*knip*
En aangezien de syringegun al rechts onder de crosshair schiet is dat gruwelijk irritant :P
Boeit natuurlijk niet echt. Je moet toch boven je tegenstander schieten als je hem niet in zn voet wilt raken :D

(En als je ZO dichtbij staat dat je niet naar boven zou moeten mikken, hoor je eigenlijk je bonesaw vast te hebben :P)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik vind dat ze de medic syringegun wel een beetje mogen aanpassen. Hij mag wel wat makelijker te hanteren zijn of wat meer damage doen. De bonesaw daarintegen is een echte pain in the ass. 50% van de bonesaw hits zijn bijna dodelijk. Als spy ben je er meteen aan en het bereik van dat wapen is verschrikelijk tegen over de andere melee wapens. Dus die bonesaw mag zeker iets minder krachtig worden of het bereik wat kleiner.

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 27-03-2008 18:48 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat je vooral zal merken is dat iedereen die achievements wil pakken en dat je opeens 6-8 medics in je team hebt. Ubers voor iedereen! :P

Wat betreft uber rocket jumpen, dat moet ik zeker eens gaan proberen (zowel als medic als soldier) eigenlijk logisch in bepaalde situaties zoals bij gravelpit. Toch moet je oppassen met RJ, uber of niet, één simpele lv1 SG en je wordt hoog tegen een muur vastgenageld.

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 27-03-2008 19:21 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een halve map wordt overgeknalt door een lv3 sentry. Die hebben echt een enorme impact als je met je voetjes van de vloer bent.
Wel des te leuker :)

offtopic:
Komt iedereen vanavond naar #3 nadat ze Fitna hebben gezien? Staan paar erg leuke maps op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Kain_niaK schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:48:
Als spy ben je er meteen aan en het bereik van dat wapen is verschrikelijk tegen over de andere melee wapens.
Heeft de bonesaw echt meer bereik? Of lijkt dat maar zo omdat de medic de op één na snelste class is in het spel? Al is het bereik inderdaad groter, zie het dan als compensatie voor het brakke naaldengeweer.

En dat je als spy afgeslacht wordt door een medic met zijn bonesaw... doe je toch iets fout. ;)

Wat ze wel mogen doen om de rol van spy iets makkelijker te maken is hun collision boxes (niet hit boxes) verkleinen zodra ze verkleed zijn als de vijand, net zoals dat voor teammates gebeurd. Het is nogal irritant als je in een krappe map speelt en een scout loopt tegen je op omdat je geen enkele andere kant op kan (en hij ook niet).

[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 27-03-2008 22:36 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

SPY is gewoon een pro klasse, die speel je niet gemakkelijk zonder ervaring. een goede spy staat zo bovenaan. Enige irritante is alleen als je een n00b spy in je team hebt vervolgens het complete enemy team spy checks gaan uitvoeren.

met clan wars kan de spy ook doorslaggevende aanvallen doen

Wat je zegt kwa collesion box is idd wel irritant vaak moet je echt om iemand heen lopen omdat je anders gezien word door de collision

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
CapTVK schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:20:
Wat je vooral zal merken is dat iedereen die achievements wil pakken en dat je opeens 6-8 medics in je team hebt. Ubers voor iedereen! :P

Wat betreft uber rocket jumpen, dat moet ik zeker eens gaan proberen (zowel als medic als soldier) eigenlijk logisch in bepaalde situaties zoals bij gravelpit. Toch moet je oppassen met RJ, uber of niet, één simpele lv1 SG en je wordt hoog tegen een muur vastgenageld.
En ik zal 1 van die medics zijn :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghostrider schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:21:
SPY is gewoon een pro klasse, die speel je niet gemakkelijk zonder ervaring. een goede spy staat zo bovenaan. Enige irritante is alleen als je een n00b spy in je team hebt vervolgens het complete enemy team spy checks gaan uitvoeren.

Wat je zegt kwa collesion box is idd wel irritant vaak moet je echt om iemand heen lopen omdat je anders gezien word door de collision
Compleet mee oneens. Er is geen enkele spy waar ik mij echt druk om maak. Als echter een goede speler komt aanwalsen als demo, soldier, heavy of sniper dan zit ik op het puntje van m'n stoel (bij wijze van). Granted, een spy kan zo af en toe net de doorslag geven. Maar het komt niet in de buurt van een soldier/demo/medic/heavy die even op de juiste plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:55
Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:20:
[...]

Compleet mee oneens. Er is geen enkele spy waar ik mij echt druk om maak. Als echter een goede speler komt aanwalsen als demo, soldier, heavy of sniper dan zit ik op het puntje van m'n stoel (bij wijze van). Granted, een spy kan zo af en toe net de doorslag geven. Maar het komt niet in de buurt van een soldier/demo/medic/heavy die even op de juiste plek is.
Toch kan een goede spy in een paar seconden alle sentry defenses plat leggen, zeker met wat goede timing. Nu kan dit met een uber en een demo ook, maar spies zijn goedkoper en respawnen sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaCoTa schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:59:
[...]

Toch kan een goede spy in een paar seconden alle sentry defenses plat leggen, zeker met wat goede timing. Nu kan dit met een uber en een demo ook, maar spies zijn goedkoper en respawnen sneller ;)
Zonder KA-BOOOM is het niet leuk ;) . Spies zijn leuk als afleiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 20:05

DNB

Ik zie wat mensen praten over de brakke needle gun en de geweldige bonesaw.

zoals hier te zien is http://www.steampowered.com/status/tf2/tf2_stats.php
onder Average damage distance per weapon
is de fireaxe het enige meelee wapen met meer range. Dat men denkt dat de bonesaw meer range heeft, komt waarschijnlijk inderdaad door de snelheid van de medic, je loopt echt sneller dan meeste classes, en dan kan je vaak net dichtbij genoeg komen voor een flinke haal. Wel crit de bonesaw volgens dezelfde statistieken iets vaker, maar niet significant. Het gevoel dat ie vaak crit, komt volgens mij omdat de bonesaw vaak in noodsituaties gebruikt wordt. Alle meelee wapens critten veel, maar je ziet nou eenmaal weinig soldiers met een schepje rondlopen, zij hebben een shotgun als alternatief. Een medic zal sneller naar zijn meelee grijpen als defence dan een andere class naar zijn meelee. En als je goed nadenkt critten die andere meelee wapens dan ook best vaak.

En de syringe gun. Ik ben groot syringe fan. De meeste medics pakken hun bonesaw uit de kast en gaan hakken en zagen als het er op aan komt. Zelf pak ik bijna altijd de syringe gun. Zeker, het is niet het eenvoudigste wapen om te richten, maar ik vind het zeker prettig. Je kan makkelijker wegrennen/achtervolgen van een afstand. Je kan ook circlestrafen zonder op je tegenstander hoeven te staan. Ik zie in waarom de meeste medics een bonesaw pakken, maar toch blijf ik bij de syringe, die is voor mij toch wat meer all-round. Ik kan iemand, als hij niet al te goed is, het flink lastig maken met een syringe gun (soldiers en heavys daargelaten)
nog even ter illustratie, ik speel best vaak medic op de GoT server, ik sta 3e qua syringe kills, en 24e qua bonesaw kills
De syringe gun is in ieder geval zeker niet zo'n slecht wapen als sommigne hier het vinden. Houd er rekening mee dat je een clip hebt van 40 syringes, zo goed als geen herlaadtijd, en je spuugt syringes uit met een ongelofelijke snelheid.
Als ze de syringe makkelijker om te richten maken en meer damage laten doen, dan voorspel ik dat het een veels te krachtig wapen wordt. Hij is mooi zoals ie nu is, een leuk speeltje voor de beginner, maar een dodelijk wapen in de handen van iemand die er mee weet om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 07:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

Dat medic wapen is zo prachtig te gebruiken als je ge-chased wordt door een pyro of scout... Gewoon achterste voren gaan rennen en let the needles fly :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:20:
[...]

Spies zijn echt wel hard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ghostrider schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:21:

Spy is eigenlijk best zwak. Tuurlijk kan je stealth gebruiken, maar daar maak ik amper gebruik van. Ik maak wel gebruik van cloak en soms even wegbukken of in de schaduw staan. Maar ik ga het niet spelen als metal gear ofzo. Spychecks worden altijd uitgevoerd. Stel je wilt "blenden" met het vijandelijke team en een scout/soldier/medic/pyro/heavy ontdekt je. Dan ben je zo dood. Enige wat je dan nog kan doen is je cloak gebruiken, maar dan moet je wel wat over hebben.

Bij mij ( dan spreek ik voor mezelf) ligt het ook aan de map. Ik kan niet hetzelfde presteren bij elke map. De ene map speelt makkelijker dan de andere.

Daarom speel ik meestal heel snel. Ik ga, ik kill en ben dood :Y).

@The Zep Man
De bonesaw wint het van elke spy, 9/10 keer.

@ulreazj
Hangt er vanaf. Als iedereen spycheckt dan kom je echt niet overal doorheen. Dan moet je weer cloak gebruiken en ongezien uncloaken. En dan nog een backstab maken.

Wat is je ingame naam?

[ Voor 9% gewijzigd door Cabo op 28-03-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 255082 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:41:
[...]

Spies zijn echt wel hard hoor.
Een goede spy misschien. Je leert vrij snel spies te spotten wanneer je bezig bent. Opvallend gedrag, verkeerd cloacken, tegen je aanlopen, vaak genoeg worden spies eruit gepikt, zeker door de mensen die veel spelen. Waar ik zelf af en toe van kan balen is de backstab op het moment dat je een uber hebt (maar goed, dat is natuurlijk wel een compliment voor de spy ;) )en het ontbreken van rugdekking waardoor een spy vrij spel heeft. Een spy kan af en toe een doorslag geven, maar vaker zie je een combinatie met een medic die daadwerkelijk de doorslag geeft.

Trouwens, wat wordt er veel op safe gespeeld. Zo weinig mensen die zich even opofferen voor bijvoorbeeld een cap of wat dan ook. Ik heb me gister verscheidene keren op een cap gegooid (wetende dat het team volgt) terwijl er stickies lagen. Ik word opgeblazen, maar mijn team capped wel. Zuur dat ik geen cap krijg, maar goed, alles voor het team dacht ik zo. Ligt het aan mij of gebeurt dit gewoon veel te weinig? Hetzelfde geldt trouwens wanneer er weer stickies voor een spawn liggen. Neen, het werkt wanneer je met z'n allen in de spawn blijft staan terwijl het andere team gaat cappen. Loop er gewoon uit, laat jezelf even opblazen dan kan de rest van het team de cap verdedigen. Maar goed, het kan ook aan mij speelstijl liggen hoor, ben erg suicidaal ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Mik! schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:58:
Trouwens, wat wordt er veel op safe gespeeld. Zo weinig mensen die zich even opofferen voor bijvoorbeeld een cap of wat dan ook. Ik heb me gister verscheidene keren op een cap gegooid (wetende dat het team volgt) terwijl er stickies lagen. Ik word opgeblazen, maar mijn team capped wel. Zuur dat ik geen cap krijg, maar goed, alles voor het team dacht ik zo. Ligt het aan mij of gebeurt dit gewoon veel te weinig? Hetzelfde geldt trouwens wanneer er weer stickies voor een spawn liggen. Neen, het werkt wanneer je met z'n allen in de spawn blijft staan terwijl het andere team gaat cappen. Loop er gewoon uit, laat jezelf even opblazen dan kan de rest van het team de cap verdedigen. Maar goed, het kan ook aan mij speelstijl liggen hoor, ben erg suicidaal ^^
Sommige mensen zijn nog wat bang om dood te gaan maar wel minder dan eerst volgens mij.
Met sticky's voor de spawn is het wel handig om dat te coordineren, anders krijg je dat steeds 1 iemand zich opoffert en tegen de tijd dat de rest ziet dat het leeg is qua sticky's liggen er alweer nieuwe, of iedereen gaat tegelijk de sticky's "opruimen" waardoor alsnog het halve team dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
[...]

Trouwens, wat wordt er veel op safe gespeeld. Zo weinig mensen die zich even opofferen voor bijvoorbeeld een cap of wat dan ook.
Vind dat inderdaad triest ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is je ingame naam?
[/quote]

Mijn ingame naam ?

Ja, als hele team spycheckt, dan kun je inderdaad niks doen. Maar zoals Koeitje zegt, dat hij zich geen zorgen maakt om spies. Dat is gewoon nutteloos gezegd.

Spies, de goede die er zijn, die zijn echt hard.
Zelf zuig ik als spy. Maar als ik goed in het team van de vijand te recht kom. Dan kan ik meestal wel 3kills maken voordat ik zelf doodga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistaV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:25:
...
@ Brainstorm: is het misschien een idee of het aantal punten dat je krijgt voor een stickybomb kill omlaag te gooien. Je krijgt er meer punten voor dan een pipebomb of rocket :/ .
...
Haha, goeie grap. Omdat jij nou net de laatste tijd minder demo speelt en je de hete adem van mij in je nek voelt toevallig? :P
Niet dat het voor mij veel uit zou maken denk ik, omdat ik toch voor bijna iedereen die ik kill nog maar 2 punten krijg ;)
DeNeusbeer schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 02:46:
onder Average damage distance per weapon
is de fireaxe het enige meelee wapen met meer range.
Dat klopt niet, is een fout in de statistieken. Alle melee wapens hebben dezelfde hitrange.
DeNeusbeer schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 02:46:
De syringe gun is in ieder geval zeker niet zo'n slecht wapen als sommigne hier het vinden. Houd er rekening mee dat je een clip hebt van 40 syringes, zo goed als geen herlaadtijd, en je spuugt syringes uit met een ongelofelijke snelheid.
Als ze de syringe makkelijker om te richten maken en meer damage laten doen, dan voorspel ik dat het een veels te krachtig wapen wordt. Hij is mooi zoals ie nu is, een leuk speeltje voor de beginner, maar een dodelijk wapen in de handen van iemand die er mee weet om te gaan.
Wel volledig mee eens. Lekker kiten die gasten.
[...]
Trouwens, wat wordt er veel op safe gespeeld.
Ja, dat is jammer. Ik zou ook graag zien dat er wat meer mensen meelopen als er een push wordt gemaakt.. Maak jezelf eens nuttig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyduck170
  • Laatst online: 24-05 16:51

psyduck170

Mééééédic

ja gooi jezelf eens op die stickies zodat wij kunnen cappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
psyduck170 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:30:
ja gooi jezelf eens op die stickies zodat wij kunnen cappen :)
Neen, gooi JIJ je een keer op de stickies zodat IK weer eens kan cappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Er wordt, op de GoT servers, inderdaad erg veel op safe gespeelt. Meeste Tweakers zijn toch stathoeren :p

Ikzelf offer me regelmatig op. Vaak helpt dat, maar gebeurd ook regelmatig dat het team er vervolgens niets mee doet, en het nutteloos is geweest :(

Spy zijn zeker wel hard. Goede spies that is. Zeker op chokepoints let niemand op spies, en kun je de medic backstabben. Ook snipers letten nooit op hun rugdekking. Door spy te spelen leer je ook een beetje te anticiperen op andere spies.
De meeste spies cloaken en rennen naar de dichstbijzijnde healthpack als je ze een keer hebt geraakt. Dat zijn makkelijke kills. Gewoon wat nades die kant op.
Veel spies rennen ook terug richting hun team als ze gespot zijn. Ook die zijn makkelijk.

Ikzelf probeer als spy juist onvoorspelbaar te spelen. Cloaken, wegrennen, maar zodra je rook weg is omdraaien, je achter je achtervolger voegen, en hem stabben terwijl hij je zoekt. Dat maakt spy leuk.
Sommige mappen zijn totaal niet geschikt om te spyen vanwege nauwe gangen waar iedereen op je bots, of grote open vlakten waarvoor je cloak niet lang genoeg duurt. Een goede spy moet daar creatief mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MistaV schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:13:
[...]

Haha, goeie grap. Omdat jij nou net de laatste tijd minder demo speelt en je de hete adem van mij in je nek voelt toevallig? :P
Niet dat het voor mij veel uit zou maken denk ik, omdat ik toch voor bijna iedereen die ik kill nog maar 2 punten krijg ;)
It's lonely, it's lonely at the top.

Verlies eigenlijk geen punten door geen demo te spelen :P

En over bonesaw crits: was het niet zo dat de critkans van een medic beinvloed werd door de damage die degene doet die je healt? Geld geloof ik ook voor de SG bij de engy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

En de critkans die een soldier doet wordt ook beinvloedt door de damage die hij doet? (Reptile 3x crit achter elkaar. . )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 28-03-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Speel je op de GOT server? Onder welke naam speel je? Is gewoon om te weten als ik je vaak heb gestabbed :)
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:25:
[...]
Verhoog dan gelijk de punten voor een backstab... Ik weet niet meer hoeveel punten je krijgt voor een backstab. Maar een backstab zou hoger dan het gemiddelde moeten zijn. Zoiets als sniper, een headshot is toch ook veel waard bij hlxstats? Toelichting brainstorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:54
Cabo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:38:

Verhoog dan gelijk de punten voor een backstab... Ik weet niet meer hoeveel punten je krijgt voor een backstab. Maar een backstab zou hoger dan het gemiddelde moeten zijn. Zoiets als sniper, een headshot is toch ook veel waard bij hlxstats? Toelichting brainstorm?
Nee hoor, je krijgt de gewone punten voor de kill, dus afhankelijk van welke speler je doodt, plus 1 extra punt voor een headshot of backstab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Speel je op de GOT server? Onder welke naam speel je? Is gewoon om te weten als ik je vaak heb gestabbed :)
Ik ben er paar keer geweest, onder de naam jarjarbinks. Geen Cabo gezien toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anoniem: 255082 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:19:
[...]

Ik ben er paar keer geweest, onder de naam jarjarbinks. Geen Cabo gezien toen.
cabo zie je niet, cabo voel je als het al te laat is in je rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Hoezo lonely? Je hebt telkens een medic bij je :9

@Shrimp O Vis
Het is inderdaad zo dat de damage die je in een korte periode doet van invloed is op je critchange. Volgens mij trekt dit zoals Koeitje zegt inderdaad bij medics ook door vanaf hun buddy, en bij engineers vanaf hun sentry.

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 28-03-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Napo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:25:
[...]

cabo zie je niet, cabo voel je als het al te laat is in je rug.
Ok, nog geen last van gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Sinds de update die de sidestabs aangepakt heeft is spy spelen een stuk uitdagender. Ik heb heel vaak dat ik achter iemand loop, bijna tegen hem aan. Ik doe een backstab volledig met de lange animatie maar ik word naar achter gegooid en geen kill. :( Als ik dan de klasse, bv soldier alsnog inhaal en dan strafe terwijl ik knive heb ik wel een kill. :P

Het schijnt ook dat bepaalde servers iets aan de spy instellingen kunnen wijzigen of zo. Had laatst ene 24/24 Dustbowl server waar het wel leek op de situatie vóór de update. Elke knive was bijna een kill ook sidestabs. :)

Tegenwoordig draaien al die leukers zicht meestal om net als ik wil kniven. Ik heb het gevoel dat ik het spy spelen helemaal opnieuw moet aanleren. Soms loopt het lekker. Dan knive je er opeens 4 in 10 seconde. 2 medic, demoman en heavy en dan meteen cloacked er van door gaan. Maar soms geraak je gewoon niet achter de linies. Elke keer weer crits op je bakkes of BBQ liefhebbende Pyro's met een derde en vierde zintuig voor spy's. 8)7

Of je doet nog zo je best om niet tegen iemand aan te lopen maar net op het laatste moment veranderen die jedies van richting ... doen ze nog even of ze niet doorhebben waarom ze ergens tegen aanlopen..... BAF.... 10 kilo hagel in je gezicht. :(

Ja, het leven als spy is soms tergend zwaar. :o

Aan de andere kant ... helemaal naar de vijandelijk spawn lopen... je vermomen als heavy... schreeuwen om een medic... medic mee krijgen .... uber van medic ready.... roepen: Activate uber! ... medic activeert uber... begint het vijandelijk team neer te steken. Medic total in paniek... uber blijft aan staan. 4 kills.... uber afgelopen... medic kniven..... terug lopen naar vijandelijk spawn en van op een afstand cloaked zien hoe de desbetreffende medic als een wantrouwend gek alle mede spelers begin te bonesawen... wachten tot de medic zichzelf antiparanoïde medicatie heeft toegedient... en nog een keer backstabben... .zalig. _/-\o_

Is mij één keer op die manier gelukt... nu ja min of meer. Daarna course correct het universum zich en word je alleen nog maar gekilled of kijk ik nu teveel lost? :X

edit: Oh en cabo dominaten en 5 keer achter elkaar killen met de bonesaw is ook behoorlijk grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 24-11-2024
Become schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:12:
[...]

Nee hoor, je krijgt de gewone punten voor de kill, dus afhankelijk van welke speler je doodt, plus 1 extra punt voor een headshot of backstab.
Inderdaad, beide zijn evenveel waard: http://gottf.hlstatsx.com/?mode=help#points (Even de weapon modifier niet meegerekend, die is voor spy een stuk hoger dan voor sniper).

[ Voor 10% gewijzigd door Brainstorm op 28-03-2008 19:50 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Headshot is 1 punt extra. Ben van mening dat backstabs niet meer punten zouden moeten krijgen. Je krijgt al punten voor het plaatsen van sappers :/ . Mag ik ook punten als ik rockets op een sentry schiet? Nee? Nou dan ook geen extra punten voor je gespy :).

En pro-tip als je niet gecrit wilt worden door een medic: blijf uit de buurt van mijn medic ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Sappers staat eigenlijk pas net een uur weer aan, nadat het maanden heeft uitgestaan. Ik wil ff kijken of ze meerdere sappers achter elkaar (elke keer 1 punt) gefixed hebben.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

[...]

[...]
Je had me vandaag ook een paar keer goed te pakken...damn die spy's zijn vervelend. Heb er zelf ook even mee gespeeld, maar vind het tot nu toe de lastigste klasse om een beetje fatsoenlijk mee te scoren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-06 08:33

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Oioi,

Waar/wanneer spelen de GoT-ers? Lijkt me leuk om eens mee te doen. Op de meeste publics mis ik de teamplay.

Ik heb 25 uur in medic, 25 uur in pyro en 20 uur in engi zitten. En ik geef weinig om stats dus ik ben niet te beroerd om me "op de stickies te gooien" zodat een teamlid kan cappen :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25342

[GoT] Team Fortress 2 #1 | Official HLStatsX 84.244.189.237:27015
[GoT] Team Fortress 2 #2 | Powered by Tweakgaming.nl 217.19.17.7:27015
[GoT] Team Fortress 2 #3 84.244.189.237:27017

Daaro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
http://forums.gametrailers.com/showthread.php?p=9246713

De achievements die de medic kan halen zijn bekend en ook releasedatum.

[ Voor 27% gewijzigd door Tijnisch op 29-03-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijnisch schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:43:

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_time

* Anoniem: 159816 pakt het zout er nog even bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Tijnisch schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:43:

Awesome, maar 20 april? Waar is de press release. Zal dan wat vaker medic spelen. ( zoiets als 5 minuten meer met de medic spelen dan wat ik nu doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 19:46

Copyman

Dode muis

Ik heb sinds vandaag het probleem dat het spel erg schokkerig wordt als er veel actie of player models in beeld zijn. Nu weet ik niet of het door de laatste update komt, maar ik had er normaal nooit last van. Er is verder niets aan m'n PC veranderd, dus daar kan het ook niet aan liggen. Hier staan meer mensen met de zelfde soort problemen.

Meer mensen die hier last van hebben?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Cabo schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:07:
[...]

Awesome, maar 20 april? Waar is de press release. Zal dan wat vaker medic spelen. ( zoiets als 5 minuten meer met de medic spelen dan wat ik nu doe.
Je als Medic vermommen telt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Waar ik tegenwoordig op bepaalde maps last van heb is "spoken", player models die voor een fractie van een seconde verschijnen. Weet niet hoe het komt maar het is nogal verwarrend, je hebt toch de neiging om toch die kant op te kijken om te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

CapTVK schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:53:
Waar ik tegenwoordig op bepaalde maps last van heb is "spoken", player models die voor een fractie van een seconde verschijnen. Weet niet hoe het komt maar het is nogal verwarrend, je hebt toch de neiging om toch die kant op te kijken om te checken.
Dat heb ik hier ook ja. Ook van die spy wolkjes of vuur, zonder dat er een speler was (ook niet cloaked).
Heb ook heel soms dat een schaduw door de muur te zien is (beetje lame bij toybox, kan soms gewoon anderen zien lopen tussen de muur) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Die spoken zijn (hier in elk geval) niet pas sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
cabo (180 Most backstab kills) :Y)

Dat "spoken" heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Die spoken vielen mij de afgelopen dagen inderdaad ook al op in #3.
Heb niet meer op een andere server gespeelt, dus weet niet of het elders ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
blaataaps schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:18:
Die spoken zijn (hier in elk geval) niet pas sinds de laatste patch.
Idd daar heb ik zelf ook al langere tijd last van. Voornamelijk vuur, alsof er iemand in de fik staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB

DNB

die spoken zijn wel handig hoor. het zijn namelijk vijanden die net spawnen. Dan weet je wat er spawnt :) Soms kan je ook wel het spawngeluidje horen als je oplet. Misschien dat ze daar waar jij ze even ziet doodgegaan zijn, en net een fractie te laat worden gerelocate naar hun spawn. Bugje bij valve lijkt me.

En die vage cloak, je hebt wel dat als iemand een spy doodschiet terwijl ie aan het cloaken of disguisen ofzo is, dat ie dan nog even wolkjes in zijn vorm achterlaat, misschien dat je dat bedoelt? En die doorkijk-schaduw muren, da's gewoon slechte mapconstructie lijkt me dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doorkijkmuren is een bekende bug in de source engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
DeNeusbeer schreef op zondag 30 maart 2008 @ 01:24:
die spoken zijn wel handig hoor. het zijn namelijk vijanden die net spawnen. Dan weet je wat er spawnt :) Soms kan je ook wel het spawngeluidje horen als je oplet. Misschien dat ze daar waar jij ze even ziet doodgegaan zijn, en net een fractie te laat worden gerelocate naar hun spawn. Bugje bij valve lijkt me.

En die vage cloak, je hebt wel dat als iemand een spy doodschiet terwijl ie aan het cloaken of disguisen ofzo is, dat ie dan nog even wolkjes in zijn vorm achterlaat, misschien dat je dat bedoelt? En die doorkijk-schaduw muren, da's gewoon slechte mapconstructie lijkt me dan.
Dat zou kunnen kloppen. op Mario_kart (rommeligste map ooit?) zie je, als het druk is, de mensen zelfs letterlijk terugbewegen naar de spawnbox. Het lijk 'staat op' en schuift met een noodvaart door alle muren heen, zo de spawnbox in. Erg suf.

Oh, en daar kun je ook schaduwen zien als er iemand in één van die bussen zit, zodat je niet door de raampjes hoeft te piegen. Zijn inderdaad niet nieuw ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
'Schaduwen door muur' etc. heb je ook in Counter Strike : Source.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Vandaag voor het eerst gespeeld maar het is echt helemaal niets vergeleken Team fortress classic die vele malen leuker en beter was, wel jammer.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

[...]
Trouwens, wat wordt er veel op safe gespeeld.
Qua "op safe spelen" (eerder net het omgekeerde daarvan) kan ik wel meepraten...
Zoals overlaatst op Castle (de derde pot) stond ik met Mistav achteraan te verdedigen, zit ie ineens zonder ammo en trekt terug. Pak ik mn syringegun en storm naar voor... Had de kill en werd uitgemaakt voor "gek" :Y)

Anywayz, Syringegun is ook wel mn favo wapen boven bonesaw.
Ik storm wel eens op mensen af terwijl 1 tot 3 clips naalden leegschiet om dan op het einde mn bonesaw te pakken en het af te maken ^^

BTW kVind het ZO spijtig dat die weaponstats gereset worden telkens, stond bovenaan met syringegun :'(

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156750

Dat is zo enorm van toepassing op TF2. Snipers horen helemaal niet thuis in dit spel. 1 achterbakse klasse is al genoeg (spy's).
He, hotlinkbeveiliging.
http://www.blastwavecomic.com/

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 156750 op 30-03-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja maar snipers zijn nou net het makelijkste en soms het leukste voor spy's om te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 19:46

Copyman

Dode muis

Copyman schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:37:
Ik heb sinds vandaag het probleem dat het spel erg schokkerig wordt als er veel actie of player models in beeld zijn. Nu weet ik niet of het door de laatste update komt, maar ik had er normaal nooit last van. Er is verder niets aan m'n PC veranderd, dus daar kan het ook niet aan liggen. Hier staan meer mensen met de zelfde soort problemen.

Meer mensen die hier last van hebben?
Niemand last van verder?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 09:17
Wooldoor schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:57:
Vandaag voor het eerst gespeeld maar het is echt helemaal niets vergeleken Team fortress classic die vele malen leuker en beter was, wel jammer.
mischien moet je eerst nog ff wennen? Je kunt niet als newby gelijk al een spel gaar vinden. En zeker niet omdat als je eenmaal een goed team hebt en je zelf ook wat skilled bent ke veel leukere situaties krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

PainkillA schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:45:
[...]

mischien moet je eerst nog ff wennen? Je kunt niet als newby gelijk al een spel gaar vinden. En zeker niet omdat als je eenmaal een goed team hebt en je zelf ook wat skilled bent ke veel leukere situaties krijgt.
Ik wou dat mensen er is EINDELIJK mee ophielden de vergelijking tussen TFC en TF2 te maken!
Ze zijn alle 2 compleet andere spellen!

(kan die niet in de OP opgenomen worden ofzo)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Copyman schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:33:
[...]

Niemand last van verder?
Ik denk het niet, maar ik speel ook met dx8.

Ik heb wel dat als ik alt tab, dan mijn pc heel erg raar gaat doen, het beeldscherm gaat aan en uit, alsof er iets met mijn videokaart is .. en dan freezed die..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:48

Wimo.

Shake and Bake!

Elvis schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:33:
[...]

Ik wou dat mensen er is EINDELIJK mee ophielden de vergelijking tussen TFC en TF2 te maken!

Je hebt gelijk, naast de maps , characters,wapens en speelwijze zit er weinig verschil tussen 8)7

Maar ik snap je punt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Anoniem: 231122 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:46:
[...]

Ik heb wel dat als ik alt tab, dan mijn pc heel erg raar gaat doen, het beeldscherm gaat aan en uit, alsof er iets met mijn videokaart is .. en dan freezed die..
Dat laatste heb ik ook soms, maar dan zonder alt-tab. Ik ben gewoon aan het spelen en opeens staat hij vast, herhaalt hij de laatste halve seconde geluid constant en gaat het scherm uit en switchen tussen analog en digital. Na wat alt-tabben en wachten kom ik wel weer terug, maar dan zijn sommige models raar geworden, zoals een engineer die altijd zijn gereedschapkist aan zijn hand heeft hangen, ook als hij met een shotgun loopt, enz. Heb het de laatste week, sinds de nieuwe patch, twee keer gehad, daarvoor nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Anoniem: 231122 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:46:

Dat flikkeren is GameOverlayUI.exe. Die kun je killen in de taskmanager waarna je wel weer naar het spel kunt alt+tabben. Duurt wel even tot het spel weer in beeld komt .Bij mij kom ik eerrst in 3 soundloops.

@Elvis
Ik meen dat de stats nooit gereset worden. Wel zijn ze gebasseerd op de laatste 28 dagen. Wellicht dat je daardoor soms wat zakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Elvis schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:32:
[...]
Qua "op safe spelen" (eerder net het omgekeerde daarvan) kan ik wel meepraten...
Zoals overlaatst op Castle (de derde pot) stond ik met Mistav achteraan te verdedigen, zit ie ineens zonder ammo en trekt terug. Pak ik mn syringegun en storm naar voor... Had de kill en werd uitgemaakt voor "gek" :Y)

Anywayz, Syringegun is ook wel mn favo wapen boven bonesaw.
Ik storm wel eens op mensen af terwijl 1 tot 3 clips naalden leegschiet om dan op het einde mn bonesaw te pakken en het af te maken ^^

BTW kVind het ZO spijtig dat die weaponstats gereset worden telkens, stond bovenaan met syringegun :'(
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel, maar het valt me gewoon op dat het elke keer dezelfde mensen zijn die zich op cap werpen zowel in offense als defense. Als ik zie dat er gecapped wordt ga ik als medic rustig naar de cap toe om met syringe en bonesaw op de één of andere manier de cap te beschermen. Maar ik baal er soms wel van dat ik als medic mij soms opoffer terwijl je beter een andere class kan opofferen. De medic kan dan door blijven healen zodat je meer kans hebt om de cap te pakken. Het is alleen jammer dat het gewoon in mijn ogen te weinig gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
Mik! schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:06:
[...]

Er zijn altijd uitzonderingen op de regel, maar het valt me gewoon op dat het elke keer dezelfde mensen zijn die zich op cap werpen zowel in offense als defense. Als ik zie dat er gecapped wordt ga ik als medic rustig naar de cap toe om met syringe en bonesaw op de één of andere manier de cap te beschermen. Maar ik baal er soms wel van dat ik als medic mij soms opoffer terwijl je beter een andere class kan opofferen. De medic kan dan door blijven healen zodat je meer kans hebt om de cap te pakken. Het is alleen jammer dat het gewoon in mijn ogen te weinig gebeurt.
Klopt. Het is erg frustrerend dat ik als wat voor class dan ook de cap halverwege heb en dat daarna niemand probeert het karwei even af te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Mik!
Daarom is het goed als je weer een mic hebt zodat je je verbaal kunt uitdrukken over die mening :)

Maar ik deel me in jullie mening. In het begin van de GoT-server ging dit wel goed, maar tegenwoordig lijken meer en meer spelers zich drukker te maken over hun points of kpd dan het daadwerkelijk winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
frickY schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:10:
@Mik!
Daarom is het goed als je weer een mic hebt zodat je je verbaal kunt uitdrukken over die mening :)
No worries ^^ Ik ben sinds gister weer vocaal over de server te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01 15:13

dreekj3

Mh Hmph!

@Mik!

Maar ik deel me in jullie mening. In het begin van de GoT-server ging dit wel goed, maar tegenwoordig lijken meer en meer spelers zich drukker te maken over hun points of kpd dan het daadwerkelijk winnen.
Meh, gewoon als Pyro "vlammen" en gaan! Geweldig als je in een groepje terecht komt en chaos creeërt. :9 Stats boeien me niet echt, gewoon lekker spelen en natuurlijk proberen die potjes te winnen met je team.

[ Voor 9% gewijzigd door dreekj3 op 31-03-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Yep... laatst op dustbowl.... eerste stage. Er stonden al even 3 vijandelijke spelers op het tweede punt. Ze hadden dat bijna maar ze gingen gelukkig voor ons allemaal dood. Komt er een sniper aangelopen helemaal van spawn rechtstreeks naar het punt. Hij kwam van spawn wat daarvoor was hij nog dood gegaan. Hij ziet een sticky liggen van onze demo expert ter plaatste. Maakt er een sprongetje over... demo laat sticky ontploffen en hij vliegt linea rectum naar het control point. Wij met zijn allen er nog op af maar vermits de cap al op 95% staat had hij het al te pakken voor dat we "huh, een sniper" konden stammelen. Toch ballen die sniper. En balen voor ons want we moesten nog 30 seconden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:54

Pinjataaa

Hit me!

Kain_niaK schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:23:
Yep... laatst op dustbowl.... eerste stage. Er stonden al even 3 vijandelijke spelers op het tweede punt. Ze hadden dat bijna maar ze gingen gelukkig voor ons allemaal dood. Komt er een sniper aangelopen helemaal van spawn rechtstreeks naar het punt. Hij kwam van spawn wat daarvoor was hij nog dood gegaan. Hij ziet een sticky liggen van onze demo expert ter plaatste. Maakt er een sprongetje over... demo laat sticky ontploffen en hij vliegt linea rectum naar het control point. Wij met zijn allen er nog op af maar vermits de cap al op 95% staat had hij het al te pakken voor dat we "huh, een sniper" konden stammelen. Toch ballen die sniper. En balen voor ons want we moesten nog 30 seconden of zo.
Jaja, goede sniper dat het was :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Elvis schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:33:
[...]

Dat is het probleem denk ik ook, ik ging echt uit van een opvolger maar het heeft er inderdaad vrij weinig met classic te maken. Ga het straks nog maar eens een kans geven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik ben van het motto: "ga cappen als je kan cappen" dus als ik zie dat de cap leeg is of amper verdedigd ga ik ervoor. Als ik halverwege het loodje leg ala, de teller staat dan wel halverwege en dan mag de rest van het team hem afmaken. Het is tenslotte team-fortress 2 Enige reden om uit te stellen is wachten op versterkingen (of die 75-90% uber) of als de tegenstanders en masse of zelf met een een uber komt aanhollen.

Maar soms heb je van die mooie one-man acties... 8)

Laatst had ik als soldier een mooie cap op een andere server met de 2e stage van Dustbowl. Het gevecht om de 1e cp is nog keihard bezig en ik besluit om een jump te wagen naar de cp. Krijg keihard een SG in m'n zij en kom met amper 7hp neer naast het kantoortje denkende "this is it". Gek genoeg heeft niemand me opgemerkt en ik besluit achter het kantoortje langs te glippen en via de linker tunnel naar de 2e CP te sluipen. Daar aangekomen achter de rots nog even wat health gepakt en gewacht totdat de rest van het team duidelijk begon de 1e cp te cappen. Op dat moment achter de rots opgedoken, een enkele demoman verrast "wtf did that soldier come from!?" en de 2e cap gelijk gepakt. Ze hadden geeneens tijd om uit de spawn te komen, zo snel ging het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja.. doe ik ook meestal... maar dan met een scout of spy. Laatst wat bij diezelfde map een gevecht bij de 2e cp... er waren niet zo veel mensen en er stond een SG bij de cap, iemand trok de aandacht van de SG en ik jumpte (met scout) zo op de cap.. omdat er een hek staat, kon de SG niet schieten en de rest ook niet op tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Dat is van het begin af aan zo geweest. Mensen snappen niet dat je veel meer punten haalt als je de match wint door te cappen. Kpd, tsja...
Sinds ik er niet meer op let kill ik over het algemeen meer dan dat ik neerga. Je speelt ontspannener en vaak ook beter. En als ik als soldier of demo nog net even op de cap spring om hem te defenden neem ik er over het algemeen wel een paar mee. Da's nooit slecht voor m'n Kpd :P

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
Ik heb altijd het gevoel dat het beter is voor mijn kpd als ik er niet op let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:09
Ik heb sinds een weekje of twee ook maar eens de aanschaf gemaakt. Lang niet zo genoten van een spel, ik vind het echt fantastisch.
Heerlijk die verschillende classes, ik vind ze ook bijna allemaal leuk om te spelen. Vanavond een lekker potje Pyro gedaan, er zat een medic in mijn team die besloot constant achter mij aan te lopen :Y) Niet vervelend...

Ik zal ook de GoT server eens opzoeken binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik wil niet eens weten wat m'n KPD is, in het begin ben ik heel vaak dood gegaan. Al gaat het wel wat beter*. Ieder geval genoeg keer voor een virtuele oorlogbegraafplaats met duizenden kruisjes met mijn naam erop. O-)

*Ok, op een pubserver scoor ik nog beter maar dat telt niet (still.... 9 dominations in een klein half uurtje op 2Fort... >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB

DNB

Nuja, ik heb soms ook het gevoel dat ik teveel op de stats let. (ik wil echt niet weten hoe hoog ik sta als je weer zon lijstje tevoorschijn tovert met daarop wie hoevaak het session command e.d. aangeroepen heeft) Is er niet eenofandere manier om de stats voor jezelf uit te zetten? Gewoon helemaal. Dat zou ik wel prettig vinden opzich. Nu blijf ik altijd onbewust erop letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik weet niet of Hlstats weglaten zo handig is. Goed of kwaad hlstats is een indicatie of het de verkeerde/juiste kant op gaat. In het begin was ik er ook erg alert op, "stik, 400 punten in de min en zelf maar 2 kills gemaakt, wat doe ik fout!?". Voor mij was dat vooral een indicatie om even wat anders te doen. Het blijft tenslotte een spelletje. Maar je leert er ook van en op een gegeven moment bereik je toch een niveau waar het er niet zo toe doet. Ik wil vooral genieten van een lekkere match met goede teamplay.

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 01-04-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@DeNeusbeer
Ja, natuurlijk kan dat.
My rank is embarrassing. How can I opt out?
Say /hlx_hideranking while playing on a participating game server. This will toggle you between being visible on the Player Rankings and being invisible.
:9

Al is het niet echt een antwoord op je vraag. Dingen als "session" en "rank" zullen ingame nog gewoon blijven werken. Echt uitzetten kan client-side denk ik niet.

[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 01-04-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
he wanneer komt de map van onze geliefde koeitje uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 07:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

Tijnisch schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:18:
Ik heb altijd het gevoel dat het beter is voor mijn kpd als ik er niet op let.
KPD ratio's, stats, rankings... het boeit me geen fluit zolang het team maar wint :D
Cappen geeft een fijner gevoel dan hoge stats bekijken ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
De stats zijn voor mij een weerspiegeling of het lekker gaat. Als het niet lekker gaat ingame dan zie ik dat meteen in de stats. Potjes die heerlijk lopen hebben meteen invloed op m'n score. Maar stats weerhouden mij niet om soms ontzettend suicidaal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik vind stats maar weinig zeggen over ht plezier dat je hebt in een spelletje;

Ik was laatst demo in dustbowl stage2. We waren het eerste CP net kwijt en ik pakte een tele die uitkomt achter dat gebouw tussen cp1 en cp2 in. Ik loop om en zie net zo goed als het hele blauwe team richting cp2 trekken. Heb beide wapens helemaal leeg geschoten. Hoorde crit geluidjes. Zag spelers uit elkaar spatten. Werd achterna gezeten door een sniper die ik neer bottlede. Pakte de health die daar ligt terwijl ik reloade, en knalde nog wat zieltjes overhoop tot een scout en een pyro me te pakken kregen.
Verschikkelijk intens en spannend, maar zie er in de stats niets van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Neen, klopt. Plezier zie je niet daadwerkelijk terug in de stats. Geweldig potje Toy Fort op #3 gehad pas geleden. Grootste lol gehad met Cabo in de fik steken, een heavy neerschieten met mijn syringe (neen, het was niet 1 van de regulars), pyro's die voor mijn gevoel uit de lucht kwamen vallen (en volgens mij was dat ook zo), ik lig soms echt dubbel achter mijn pc, zeker wanneer het geouwehoer door meerdere mensen opgepikt wordt via chat of voice. De sfeer op de server verschilt van tijd tot tijd, maar ik heb zeker wel lol. Alleen soms lukt het even niet op een avond omdat het op de één of andere manier tegenzit en dan is de lol er bij mij snel af. Maar dat is niet afhankelijk van de stats.

De actie zoals jij die omschrijft Swiffer, dat zijn de acties die daadwerkelijk tellen voor het speelplezier, tenminste bij mij. Ik hou wel van die lompe acties. Bij mij staat nog steeds ruimschoots op 1 een actie met Copy op dustbowl stage 3 in het smalle gangetje. Ik als medic, hij als heavy, bovenop die richel in dat kamertje. Ik stond achter 'm zodat niemand mij kon bereiken en die enkele schade wat ik opliep was snel op te lossen met medikit in de ruimte. Spies werden continue gekilled, de rest van het team hield beneden het gangetje dicht. Elke keer rustig de uber opbouwen waarna we weer even blauw kwamen pesten. Uber afgelopen snel terug naar de kamer en opnieuw beginnen. Verscheidene dominates, behoorlijk wat kill-assists binnen gehaald en voor we het wisten stonden we bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je als demo nou aan de andere kant komen met een stickyjump? Ik bedoel zodat je de brug niet eens hoeft aan te raken .. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar het lukte niet .. :S . Toch hoorde ik dit een keer vooribj komen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ok jongens, de clan loopt lekker er zijn al 3 teams met 6 spelers. Maar we willen ook een 4de team starten. Zover hebben we mijzelf en Koeitje ! Zijn er nog mensen die in clan verband willen spelen ? \
Allen daarheen ! http://www.teamfortress.b.../viewtopic.php?f=10&t=197

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.