Hehe, dat is grappig om te lezen omdat ik toen ook speelde. Sterker nog, vele andere GoTters met mij. Er dragen er echter maar weinig meer een [GoT] tag, maar de regulars leer je wel herkennen zodra je vaker speelt. Sowieso, gasten als Glashio spelen met een hele andere tag (ik meende [sjoq]), maar zijn goed en regelmatig te vinden.Wimo. schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:09:
[...]
Gisteren een kort potje op de got server gespeeld. Ging best lekker samen terwijl er maar 2 andere Gotters in het team zaten. 1e potje gruwelijk afgemaakt als defending team op castle .. maar daarna waren de rollen omgedraaid
Maar goed, het niveau was gister best goed omdat er naar mijn idee veel regulars waren (of mijn geheugen laat me in de steek).
Castle is trouwens echt een map die ik in de loop der tijd heb leren waarderen. In het begin was het echt een kutmap, maar na een paar nodige updates (meerdere exits o.a.) en wat meer ervaring is het best een aardige map. Wel is het er 1 waar spawncampen veels te makkelijk is. Soms levert dat leuke momenten op, zoals Mik en ik die voor de grap de trap opliepen en het een flinke tijd uithielden daar (was eigenlijk bedoeld als grapactie maar ja), maar eigenlijk is het erg lame dat het kan.
En voordat er gezeik komt: nee, het was echt bedoelt als eenmalige grap. Als de pyro’s niet steeds naar buiten kwamen rennen en mij voorzagen van ammo, dan was het feest al veel sneller opgehouden.