[PC] Team Fortress 2, deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Wimo. schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:09:
[...]
Gisteren een kort potje op de got server gespeeld. Ging best lekker samen terwijl er maar 2 andere Gotters in het team zaten. 1e potje gruwelijk afgemaakt als defending team op castle .. maar daarna waren de rollen omgedraaid _/-\o_
Hehe, dat is grappig om te lezen omdat ik toen ook speelde. Sterker nog, vele andere GoTters met mij. Er dragen er echter maar weinig meer een [GoT] tag, maar de regulars leer je wel herkennen zodra je vaker speelt. Sowieso, gasten als Glashio spelen met een hele andere tag (ik meende [sjoq]), maar zijn goed en regelmatig te vinden.

Maar goed, het niveau was gister best goed omdat er naar mijn idee veel regulars waren (of mijn geheugen laat me in de steek).

Castle is trouwens echt een map die ik in de loop der tijd heb leren waarderen. In het begin was het echt een kutmap, maar na een paar nodige updates (meerdere exits o.a.) en wat meer ervaring is het best een aardige map. Wel is het er 1 waar spawncampen veels te makkelijk is. Soms levert dat leuke momenten op, zoals Mik en ik die voor de grap de trap opliepen en het een flinke tijd uithielden daar (was eigenlijk bedoeld als grapactie maar ja), maar eigenlijk is het erg lame dat het kan.

En voordat er gezeik komt: nee, het was echt bedoelt als eenmalige grap. Als de pyro’s niet steeds naar buiten kwamen rennen en mij voorzagen van ammo, dan was het feest al veel sneller opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Waren gister inderdaad veel meer Gotters aanwezig in castle, waar onder ikzelf (CiPHER). Als defending inderdaad finaal afgeslacht, als attacking inderdaad aardig gespeelt! Aantal leuke momenten beleefd.

Wel typisch dat je als defending zo 'slecht' kunt presteren en als offence juist zo sterk. Zal wellicht wat met de manier van spelen en de keuze van classes te maken hebben.

@Cleetje/Mik
Ik heb die actie van jullie gemist denk ik. Wat waren jullie waar aan het uitspoken? (zat in castle niet bij jullie in het team).

[ Voor 46% gewijzigd door frickY op 20-02-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Het niveau was inderdaad niet slecht, al ging ik zelf ontzettend bagger.. Ach, soms heb je van die dagen. Ik heb wel veel bekenden rond zien lopen en ja, dat zijn allemaal GoT'ters, maar dan zonder tag. Ik heb zelf altijd met tag gespeeld tot een week of 2 geleden. Zodra je vaker op de server aanwezig bent leer je de GoT'ters zonder tag ook wel herkennen..(en anders kijk je in de memberlist van de groep).

De actie met copy (die hierboven dus ^^) was inderdaad wel erg leuk, maar spawncampen is eigenlijk helemaal niet leuk. Gelukkig (voor blauw dan) werd het feestje snel verpest..

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Met 3 heavy's en medic's voor de spawn deur gaan staan is best lame.... maar heel soms wel grappig :P
GoT server word wel steeds pittiger om te spelen zeg, met m'n niet bestaande skills kwam ik nog wel mee maar word steeds lastiger hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Iemand vanavond zin om die engineer contest te doen? :) Ik heb we zin in een avondje waar we gewoon ff voor de fun spelen. Met het hele team spy gaan ofzo, lage gravity hierboven al genoemd), etc. We zien wel. 20:00 uur ofzo?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainstorm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:14:
Iemand vanavond zin om die engineer contest te doen? :) Ik heb we zin in een avondje waar we gewoon ff voor de fun spelen. Met het hele team spy gaan ofzo, lage gravity hierboven al genoemd), etc. We zien wel. 20:00 uur ofzo?
Lijkt mij een leuk idee. Misschien kunnen we dan ook eindelijk eens een discotheek bouwen :D . Moet je ook voicechat even zo zetten dat iedereen elkaar hoort.

Trouwens gisteren even die mariokart map gespeeld op een andere server, lijpe zooi :D. Je kan zelfs sentries midden in de lucht plaatsen.

edit: ow wacht. Ik kan dan niet. Ik ben dan weg :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Brainstorm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:14:
Ik ben er wel even bij, lekker sentry bouwen!

Al moeten we dan wel even een regisseur aanstellen, iemand die het filmpje opneemt en in elkaar zet enzo. Gewoon een paar leuke filmpjes maken en link naar alle HL2/TF2 sites sturen, mooie reclame voor GoT!

[ Voor 21% gewijzigd door HertogJanNL op 20-02-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:19:
[...]

Lijkt mij een leuk idee. Misschien kunnen we dan ook eindelijk eens een discotheek bouwen :D . Moet je ook voicechat even zo zetten dat iedereen elkaar hoort.

Trouwens gisteren even die mariokart map gespeeld op een andere server, lijpe zooi :D. Je kan zelfs sentries midden in de lucht plaatsen.

Nee hoor, gewoon de afspraak afzeggen :9

Helaas ben ik zelf donderdagavond + vrijdag afwezig, vandaar dat voor mij vandaag het best uitkomt.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ik wil het best opnemen lijkt me leuk :)

alleen het jammere is dat ik zelf om 7uur moet spelen (korfbal)
maar waarschijnlijk doet mijn broertje het wel ;)

idd mariokart is een ontzettende leuke map om gewoon te oefenen of helemaal gek tedoen _/-\o_
je hoef totaal niet op je team teletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wimo. schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:09:
[...]

In het 3e gedeelte van castle was er iemand die een sentry op een exploit plek had gezet .. dat was dan weer jammer.
Dat ben ik waarschijnlijk geweest. Maar het is geen exploit, je kan je sentry daar plaatsen doormiddel van het staan op je dispenser. Ook een teleport gebouwd op dat stukje. Ik heb nog nooit een sniper zo blij zien zijn. Wel 300 bedankjes ;) Was een gotter btw :)

Even me paint skills erbij. Rood is de capturepoint, blauw is plek voor sentry. ( Niet op schaal etc ;) )

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/19qdrp.jpg

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DukeN schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:33:
[...]

Dat ben ik waarschijnlijk geweest. Maar het is geen exploit, je kan je sentry daar plaatsen doormiddel van het staan op je dispenser. Ook een teleport gebouwd op dat stukje. Ik heb nog nooit een sniper zo blij zien zijn. Wel 300 bedankjes ;) Was een gotter btw :)

Even me paint skills erbij. Rood is de capturepoint, blauw is plek voor sentry. ( Niet op schaal etc ;) )

[afbeelding]
Ik heb hem hier ook wel eens neergezet, ik vind dit niet echt een exploit. Een soldier kan hem vanaf de brug raken terwijl hij uit het bereik van de sentry staat.
Dan vind ik een sentry bovenop Point B met Gravelpit erger :/ als je hem daar weet te krijgen en je hebt een heavy mee die het dak verdedigd tegen demomans/soldiers. Dan ben je bijna onoverwinnelijk :N

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Als een spy jouw sentry niet kan bereiken is het wat mij betreft een exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Switch schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:21:
Als een spy jouw sentry niet kan bereiken is het wat mij betreft een exploit.
Zat andere manieren om tele's te mollen hoor. Stickies en pipes, rocket jump en nog een schot. Scout double jump. Hoogtes zijn dus altijd wel te overbruggen.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:19:
[...]

Dicotheek? Tsjek deze rockstage! http://www.fpsbanana.com/maps/42378

Kan niet resizen:
http://image.hazardstrip.com/ss/maps/88723.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Die mario map is wel melig lol. Mocht iemand nog op zoek zijn naar het wachtwoord van #3 waar we het engineer event houden: gothenk

84.244.189.237:27015 is het server adres.

[ Voor 4% gewijzigd door Brainstorm op 20-02-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Brainstorm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:29:
Die mario map is wel melig lol. Mocht iemand nog op zoek zijn naar het wachtwoord van #3 waar we het engineer event houden: *****

84.244.189.237:27015 is het server adres.
Die mario map is zeker grappig!

Ter impressie:
mario 1
mario 2
mario 3
mario 4
mario 5
mario 6
mario 7
mario 8
mario 9
mario 10
mario 11
mario 12
mario 13
mario 14
mario 15
mario 16
mario 17
mario 18
mario 19
mario 20

btw: met die pass kom ik er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

het wachtwoord werkt hier niet?

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuskitoNL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 14:23
falcon4ever schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:42:
[...]
btw: met die pass kom ik er niet in.
same problem here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Sorry, typvout. Het wachtwoord is: gothenk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Man, deze avond was het toppunt van niet serieus spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@DukeN
Oww.. daar bouw ik hem ook wel eens. Alles waar je via je dispenser kan komen is wat mij betreft prima. Zoals gezegd, als een engineer er kan komen, kunnen een demo en soldier dat ook.
Als sniper heb je een sentry met 2 full-charged schoten omver, mits ergeen engineer bijzit.

Voor de volledigheid. In mariokart kun je ook met de autootjes rijden, door "+use" te binden aan een key naar keuze.
En waarom zijn die screens niet in #2 gemaakt? :( Of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 20-02-2008 23:11 ]

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

zo dat was nog even een kort en krachtig rondje voor het slapen gaan. Wilde nog switchen van medic af maar ach er waren zo veel patientjes dat ik maar even aan bleef ;)

lazytown is toch best wel leuk concludeer ik na menig potje.

Nog een mooi screenie van net en nog een vraag:

Afbeeldingslocatie: http://i265.photobucket.com/albums/ii234/jazzper_photos/lazytown_dakkie_med.jpg
een dakmedic :)

Afbeeldingslocatie: http://i265.photobucket.com/albums/ii234/jazzper_photos/lijnen.jpg
ik heb af en toe van deze lijnen. Hoe kom ik eraan en hoe kom ik eraf?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Jazzper schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 00:33:
[afbeelding]
ik heb af en toe van deze lijnen. Hoe kom ik eraan en hoe kom ik eraf?
Zijn dat niet van die deathbeams? Sommige servers hebben een mod waardoor die aanstaan. Als iemand dan een ander killt, komt er zo'n lijntje te staan van de schutter naar het gedode target. Ik heb het wel eens gezien op sommige servers. Of gebeurt het op willekeurige servers afentoe? Dan weet ik het niet.

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ghehe koei, leuke match net in lazytown. :)
Afbeeldingslocatie: http://img2.freeimagehosting.net/uploads/cb4a661a4d.jpg

Maar sjeeeezuschristus nog an toe wat is het GRUWELIJK irritant als je team echt géén idee heeft hoe alles moet... net in dustbowl, hebben we rood hélemaal teruggepusht naar het controlpoint, nog 1 sentry heel daar... blijft het COMPLETE team in die tunnels campen... en dan kan je brullen over voice wat je wil, iedereen te bang om een keer dood te gaan. Zucht. Suicide rushes zijn de leukste juist!

Valt me wel op dat het tempo op de GoT server laatste paar dagen echt altijd op 600% ligt... spy spelen is echt bijna niet mogelijk jammer genoeg, OF het zijn custom maps zoals lazytown waar maar 1 supersmalle doorgang is overal, onmogelijk door te lopen zonder een keer geraakt te worden of tegen iemand op te botsen, OF mensen snappen het CP idee niet en er wordt gecapped met 300km/u zodat je met 4 man eigenlijk alle moeite bent aan het doen om de cap te kunnen beschermen. Beetje spyen zit er niet in dan :P

[ Voor 6% gewijzigd door JDeraGear op 21-02-2008 01:26 ]

Verwijderd

If God wanted you to live, he would not have created me!

Begin soldier echt enorm te waarderen. Zeker op castle kan je lekker rond springen naar mooie plekken :)

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 03:19:
[...]

If God wanted you to live, he would not have created me!

Begin soldier echt enorm te waarderen. Zeker op castle kan je lekker rond springen naar mooie plekken :)
Ja, ik heb het gemerkt dat je graag op dat muurtje springt. Maar een welgemikte nade en je bent er zo weer vanaf :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

frickY schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:34:
@Cleetje/Mik
Ik heb die actie van jullie gemist denk ik. Wat waren jullie waar aan het uitspoken? (zat in castle niet bij jullie in het team).
Oh, het was die map in castle waarbij je een grote trap hebt vanaf de spawn (en dat irritante tunneltje rechts waar pyro's beneden wachten :P), met die 2e cap bovenop een huisje. Mik en ik liepen dus dankzij een uber de trap op aan het begin, maaiden de meeste mensen weg en stonden vervolgens enige tijd voor de spawndeur daar. Vervolgens een hoop pyro's en soldiers kennis laten maken met Sasha (en met verdomd veel geluk 2 critrockets ontweken) ^^ Volgens mij heb ik zo'n beetje iedereen 4x gekillt voordat ik uiteindelijk doodging.

Ik was trouwens de enige die daar stond, met Mik achter het muurtje. Die had dan gelukkig ook alle tijd om veilig weg te rennen toen ik dood ging. Het was al veel eerder gebeurd als ik niet zo veel geluk had en als die pyro niet steeds uit de spawn kwam rennen (die raakte Mik toch niet en gaf mij weer 200 ammo, dank). Normaliter is zoiets erg lame, maar als het een enkele gebeurd met zo veel succes, dan is het ook wel grappig. Sowieso waren we dus moederziel alleen en hadden niet verwacht dat we daadwerkelijk succesvol een heel team tegen konden houden voor een minuut.

• Mik!
Ach, het geintje werd ook weer redelijk snel afgestraft, volgens mij dankzij een goed geplaatste sticky van Swiffer of Psy.

Hoe was de 'bonte avond' gister? Ik ben wel erg benieuwd naar de filmpjes etc.

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Cleetje schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:18:
[...]

Oh, het was die map in castle waarbij je een grote trap hebt vanaf de spawn (en dat irritante tunneltje rechts waar pyro's beneden wachten :P), met die 2e cap bovenop een huisje. Mik en ik liepen dus dankzij een uber de trap op aan het begin, maaiden de meeste mensen weg en stonden vervolgens enige tijd voor de spawndeur daar. Vervolgens een hoop pyro's en soldiers kennis laten maken met Sasha (en met verdomd veel geluk 2 critrockets ontweken) ^^ Volgens mij heb ik zo'n beetje iedereen 4x gekillt voordat ik uiteindelijk doodging.

Ik was trouwens de enige die daar stond, met Mik achter het muurtje. Die had dan gelukkig ook alle tijd om veilig weg te rennen toen ik dood ging. Het was al veel eerder gebeurd als ik niet zo veel geluk had en als die pyro niet steeds uit de spawn kwam rennen (die raakte Mik toch niet en gaf mij weer 200 ammo, dank). Normaliter is zoiets erg lame, maar als het een enkele gebeurd met zo veel succes, dan is het ook wel grappig. Sowieso waren we dus moederziel alleen en hadden niet verwacht dat we daadwerkelijk succesvol een heel team tegen konden houden voor een minuut.
Zo'n acties verdienen instant replay. _/-\o_

(maar als je daar in spawn staat erger je je dood :D )

• HertogJanNL
Mik! schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:38:
Ach, het geintje werd ook weer redelijk snel afgestraft, volgens mij dankzij een goed geplaatste sticky van Swiffer of Psy.

Hoe was de 'bonte avond' gister? Ik ben wel erg benieuwd naar de filmpjes etc.
Denk dat er wel wat leuk materiaal tussen moet zitten. Nu nog even monteren en posten op YouTube. "Having fun with GoT" :) Maar weet niet wie dat zou gaan doen...

• MistaV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 14:56
JDeraGear schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:31:
Wat ik zelf veel zie is dat veel mensen het sticky/rocketjumpen sterk onderschatten, en het alleen gebruiken om een brugje op te komen oid; maar het kan superhandig zijn om jezelf met 2 sticky's (pas op voor crits :P ) meteen op de CP te lanceren, en het andere team rent met z'n allen in paniek op jou af met je 20HP...
<knip>
Crits doen geen extra damage op jezelf of op structure's..

• frickY
Weet je dat heel zeker?
Ik meen mezelf regelmatig te hebben opgeblazen bij het stickyjumpen door te laat, of helemaal niet, te springen op een crit-sticky :?

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Op structures doen crits sowieso geen extra schade. Irritant als je die engineer niet weet te raken daarmee.

Gisteren op Castle ook nog pret gehad. Constant de Medic lopen uithangen en een paar keer finaal opgeblazen terwijl ik al een paar minuten met een Uber rond liep te stuiteren. We hadden ze echt nodig, maar ik wilde ze niet verspillen. Zonde.

Medics krijgen overigens wel achterlijk veel punten. Aan het einde stond ik bovenaan in de lijst, terwijl ik alleen maar punten geleechd had van anderen die goed speelden. Heeft Valve er nog iets over gezegd dat dit aangepast gaat worden in een patch?

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik vind het jammer dat je sinds de laatste update van hlstatsx punten kwijtraakt als engineer als je je eigen structures opblaast. Het motiveert niet echt om je spul mee naar voren te plaatsen in de frontlinies waar dispensers en sentries een aardige advantage kunnen geven.

Pwnd

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:30:
Weet je dat heel zeker?
Ik meen mezelf regelmatig te hebben opgeblazen bij het stickyjumpen door te laat, of helemaal niet, te springen op een crit-sticky :?
100% zeker

• frickY
Dan zal dat toeval zijn geweest.

@Donderwolk
Wat heb je nou aan hlstats-punten? Naar voren moven die meuk :)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
LUH-3417 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:03:
Medics krijgen overigens wel achterlijk veel punten. Aan het einde stond ik bovenaan in de lijst, terwijl ik alleen maar punten geleechd had van anderen die goed speelden. Heeft Valve er nog iets over gezegd dat dit aangepast gaat worden in een patch?
Mwa. "Alleen maar punten leechen" vind ik nogal een vreemde kijk. Die heavy scoort 5 kills in een row omdat jij 'em ubert, zonder jouw had 'ie die kills ook niet gehad. Ik vind het wel tof dat goed mediccen je veel punten oplevert, stimuleert mensen misschien beter te spelen.

https://niels.nu

• Mik!
Het stimuleert mensen ook om medic te kiezen puur voor de punten. Medics moeten toegevoegde waarde hebben, niet simpel volk wat puur voor de punten gaat. Waarom denk je anders dat er soms opeens tig medics rondlopen waarvan er 2 non-stop vastgeplakt zitten aan de hoogst scorende personen. Maar tactisch iets toevoegen? Neen, dat gebeurt niet.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Mik! schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:41:
Waarom denk je anders dat er soms opeens tig medics rondlopen waarvan er 2 non-stop vastgeplakt zitten aan de hoogst scorende personen. Maar tactisch iets toevoegen? Neen, dat gebeurt niet.
Ik zie het vaker voorkomen dat een team totaal geen medics heeft. Medic is dan ook de minst gespeelde klasse, maar wel de meest ondersteunende.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

MistaV schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:09:
[...]

Crits doen geen extra damage op jezelf of op structure's..
Hmm das voor mij ook nieuw... ik was heilig overtuigd van wel. Toch eens testen :P
(empirisch bewijs is altijd beter ;) )

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

The Zep Man schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:05:
[...]
Ik zie het vaker voorkomen dat een team totaal geen medics heeft. Medic is dan ook de minst gespeelde klasse, maar wel de meest ondersteunende.
yep :)
Afbeeldingslocatie: http://steampowered.com/status/tf2/public_graphs/timeplayedclass.png
Afbeeldingslocatie: http://steampowered.com/status/tf2/public_graphs/avgassists.png

Stats rule!
http://steampowered.com/status/tf2/tf2_stats.php

[ Voor 7% gewijzigd door JDeraGear op 21-02-2008 19:37 ]

• Mik!
[...]
Dan ligt het misschien aan mij, maar ik kom altijd in teams met tig medics.. En een groot deel van de tijd medics die weinig toevoegen.

De stats zijn toch niet van de server, maar van alle spelers wereldwijd?

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Mik! schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:27:
[...]

Dan ligt het misschien aan mij, maar ik kom altijd in teams met tig medics.. En een groot deel van de tijd medics die weinig toevoegen.

De stats zijn toch niet van de server, maar van alle spelers wereldwijd?
ja die stats zijn van ALLE tf2 servers en stats opgeteld... niet van de GoT servers.. moest dat dan? :P

• Brainstorm
Indien interesse: Ik ben nu een 32 speler server aan het testen. Geen stats, verlaagde respawn (geen instant).

84.244.189.237:27017 [GoT] Team Fortress 2 #4 | 32 player | Reduced Spawntime

[ Voor 9% gewijzigd door Brainstorm op 21-02-2008 20:35 ]

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
Brainstorm schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:35:
Indien interesse: Ik ben nu een 32 speler server aan het testen. Geen stats, verlaagde respawn (geen instant).

84.244.189.237:27017 [GoT] Team Fortress 2 #4 | 32 player | Reduced Spawntime
die Brain met zijn zolder vol serverts... :P

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Damn o'damn wat kunnen mensen slecht tegen hun verlies soms. Sta lekker op warpath te snipen op de ridge. Knal 3 keer achter elkar een (n00b) spy dood omdat hij zo dom is en publiek te cloacken. Koimt hij voor de 4de keer terug als sniper, schiet mij een HS en zegt meteen daarna:

Die voor je homo!

Wtf echt, get a grip het is een spel :S. Als je niet (blijkbaar) goedgenoeg bent om stil te cloacken moet je geen spy worden of gaan oefenen en leren van je kills.

Magoed vanaaf was een leuk potje. Net 6-1 gewonnen van rood op (ben de naam kwijt)......

Gaat lekker :9

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server trok het makkelijk.

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/7117/mariokart0010sd6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/428/cpcastle30009jb1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img512.imageshack.us/img512/2885/cpwarpathfinal0003ht4.th.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 15:02
Donderwolk schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:28:
Ik vind het jammer dat je sinds de laatste update van hlstatsx punten kwijtraakt als engineer als je je eigen structures opblaast. Het motiveert niet echt om je spul mee naar voren te plaatsen in de frontlinies waar dispensers en sentries een aardige advantage kunnen geven.
Al interesseren mij die puntjes niet zoveel, stond ik er ook van te kijken dat dispenser bouwen 2 geeft, blaas je 'm op omdat ie ergens anders heen moet krijg je -5 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Jimmie schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:49:
[...]

Al interesseren mij die puntjes niet zoveel, stond ik er ook van te kijken dat dispenser bouwen 2 geeft, blaas je 'm op omdat ie ergens anders heen moet krijg je -5 8)7
mja HLstats wil dus graag dat je je spullen lang in leven houdt... misschien redeneren ze dat wanneer je je werk goed doet en de spullen levend houdt je genoeg punten vergaart om te compenseren voor het verlies van het verplaatsen van de spullen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Vraagje tussendoor: als je als spy begint met cloaken, hoeveel seconden heb je dan nodig om totaal onzichtbaar te worden (aangenomen dat je niet wordt geraakt of wat dan ook)?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je hebt sowieso de overgangsfase van je model naar transparant. En je hebt de rook die daarbij is toegevoegd en langzaam moet verdwijnen.

Als je cloacked fade er een omtrek van een spy je beeld in en hoor je het swoeshh-geluid :p Ik meen dat zodra dat beeld en geluid weg zijn is je cloak voltooid. Een seconde of 2 dus als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
[...]
Idd.

Maar ik heb ook wel eens gezien dat er opeens 5 medics rondliepen, terwijl de rest vooral uit snipers, engineers en scouts bestond. *zucht* Zou fijn zijn als mensen een beetje de balans in de gaten zouden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Hydra schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:40:
[...]

Idd.

Maar ik heb ook wel eens gezien dat er opeens 5 medics rondliepen, terwijl de rest vooral uit snipers, engineers en scouts bestond. *zucht* Zou fijn zijn als mensen een beetje de balans in de gaten zouden houden.
Dat is dan wss overdag, want 's avonds zijn er altijd wel medics te vinden en wordt classbalance aardig aangehouden hoor. Zo zie ik vaak een constante aanwezigheid van 2-3 medics en bijna geen enkele class vaker dan 3. Maar ja, ik blijf drbij dat er een sterk verband bestaat tussen aanwezigheid van regulars en niveau (op zich ook logisch)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Notna schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:24:
Damn o'damn wat kunnen mensen slecht tegen hun verlies soms. Sta lekker op warpath te snipen op de ridge. Knal 3 keer achter elkar een (n00b) spy dood omdat hij zo dom is en publiek te cloacken. Koimt hij voor de 4de keer terug als sniper, schiet mij een HS en zegt meteen daarna:

Die voor je homo!

Wtf echt, get a grip het is een spel :S. Als je niet (blijkbaar) goedgenoeg bent om stil te cloacken moet je geen spy worden of gaan oefenen en leren van je kills.

Magoed vanaaf was een leuk potje. Net 6-1 gewonnen van rood op (ben de naam kwijt)......

Gaat lekker :9
Grappig, ik doe het zelf meestal andersom. Op 2Fort drie keer achter elkaar door dezelfde sniper neergeschoten worden om dan als spy even een mes in z'n rug te prakken. Zonder onzinnig commentaar natuurlijk, maar het voelt wel goed om even zo'n statement te maken. :)

Alleen jammer als je daar als sniper weer achter elkaar afgemaakt wordt door hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Meer screens van gister's potje op Server #4, erg leuk weer allemaal :P

Afbeeldingslocatie: http://bsgb.nl/files/got/tf2screens/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bsgb.nl/files/got/tf2screens/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bsgb.nl/files/got/tf2screens/11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nadeel van medic zijn bij weinig medics is dat je het amper over je hart kan verkrijgen om te switchen. Ik speel meeste medic/soldier/demo maar ben ook vaak genoeg scout/engi/heavy. Als je echter de enige medic bent is het lastig om dan soldier te gaan spelen ter afwisseling.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:33:
[...]

Meer screens van gister's potje op Server #4, erg leuk weer allemaal :P

[afbeelding]
Man, ik kwam niet meer bij toen. Vooral de stem van de Engy als hij om hulp roept _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:42:
[...]

Man, ik kwam niet meer bij toen. Vooral de stem van de Engy als hij om hulp roept _O-
Vond het later op de avond ook wel leuk, toen Koei, Neusbeer, Switch en ik de hele server liepen te ownen terwijl we allemaal dezelfde class hadden gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJanNL schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:49:
[...]

Vond het later op de avond ook wel leuk, toen Koei, Neusbeer, Switch en ik de hele server liepen te ownen terwijl we allemaal dezelfde class hadden gekozen :)
Spy rush met 7 man _O-

Ik ben trouwens bezig met een breakfloor/glassmap. Waarschijnlijk sudden death style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

#1 was daarnet compleet bugged. Ik speelde als blauw tegen blauwe spelers 8)7 Daarnaast waren wij als aanvaller de losers terwijl er nog 3min tijd was 8)7 Was opzich wel grappig, alleen lastig als je door een teammate medic wordt neergeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Had je niet toevallig een keer naar je bureaublad ge-alt-tabbed?
Dergelijke problemen zijn normaliter client-side

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Nee, iedereen had het ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Die bug met models doet zich al enige weken voor en is geïntroduceerd in 1 van de patches die dit probleem juist moest verhelpen. Het ontstaat niet alleen bij alt-tab, maar ook in geval van lag. Van wat ik er van heb begrepen treedt er dan dusdanige loss op dat clientside de verkeerde models gebruikt worden. Reconnect of map change lost het op, de client moet dan namelijk nieuw model informatie ophalen.

Waarschijnlijk in dit specifieke geval was er voor een paar seconden een onderbreking in de internetverbinding van de server (of van een specifieke ISP) en was er tegelijkertijd een mapchange. Dan krijg je wat je beschrijft omdat geen van de clients de juiste model informatie heeft ontvangen.

Die tijd die je beschrijft is een bug in de laatste patch. Men heeft mp_timelimit nu eindelijk geimplementeerd, alleen is het dus buggy. Deed het probleem zich toevallig voor op dustbowl of soortgelijke CP map? Het probleem gaat weg als de timelimit uitgezet wordt, maar dan zullen sommige potjes wel erg lang duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Brainstorm schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:52:
Die bug met models doet zich al enige weken voor en is geïntroduceerd in 1 van de patches die dit probleem juist moest verhelpen. Het ontstaat niet alleen bij alt-tab, maar ook in geval van lag. Van wat ik er van heb begrepen treedt er dan dusdanige loss op dat clientside de verkeerde models gebruikt worden. Reconnect of map change lost het op, de client moet dan namelijk nieuw model informatie ophalen.

Waarschijnlijk in dit specifieke geval was er voor een paar seconden een onderbreking in de internetverbinding van de server (of van een specifieke ISP) en was er tegelijkertijd een mapchange. Dan krijg je wat je beschrijft omdat geen van de clients de juiste model informatie heeft ontvangen.

Die tijd die je beschrijft is een bug in de laatste patch. Men heeft mp_timelimit nu eindelijk geimplementeerd, alleen is het dus buggy. Deed het probleem zich toevallig voor op dustbowl of soortgelijke CP map? Het probleem gaat weg als de timelimit uitgezet wordt, maar dan zullen sommige potjes wel erg lang duren :)
Je verhaalt klopt. Het begon na een lag sessie waar iedereen last van had. Het was iig een 3-stage cp map maar ik weet niet hoe ie precies heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
was gisteren in ieder geval op Dustbowl. ook nadat er flinke lag was geweest. beetje irritante bug, behalve als de mevrouw "victory" zegt natuurlijk :)

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ik bedoelde trouwens niet mapchange, maar teamchange. Het team wisselde terwijl er lag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

LUH-3417 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:03:
Op Castle3 sta ik ook geregeld bovenaan de lijst als ik de hele tijd medic ben geweest.

En je krijgt als medic niet alleen punten door kill-assists maar ook per "X-aantal healing done" zo heb ik soms al 1 punt tijdens "waiting for players" omdat een soldier/demo op zn eigen rockets/stickies aant springen is en ik hem heal... :*)

Als je dan nog wat suicidaal ingesteld bent (zoals ik) en af en toe je Syringegun of Bonesaw bovenhaalt en dan nog een kill of 2 scoort voor je finaal de lucht in wordt geblazen schieten je punten de hoogte in... :)

(een goede buddy helpt natuurlijk ook een pak, maar shh :) )

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg toch ook bergen punten ;) .

Maar goed. Elvis en ik zijn even bezig met een klein tussendoor projectje. Een leuke glass/breakwall map. Die gaat zeker een hoop lol opleveren :) . Misschien dat Dera nog de glass_KDR of iets dergelijks CSS map op de XS4ALL server herinnert. Dat was echt enorm leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
Server down/ip veranderd? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ip veranderd zag ik ook net ja ;)

84.244.189.237:27020

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Yep, #1 is over naar de nieuw server. Lijst van servers wordt dan:

84.244.189.237:27015[GoT] Team Fortress 2 #1 | Official HLStatsX
217.19.17.7:27015[GoT] Team Fortress 2 #2 | Powered by Tweakgaming.nl
84.244.189.237:27017[GoT] Team Fortress 2 #3 | 32 player | Reduced Spawntime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 01:30:
Ik krijg toch ook bergen punten ;) .

Maar goed. Elvis en ik zijn even bezig met een klein tussendoor projectje. Een leuke glass/breakwall map. Die gaat zeker een hoop lol opleveren :) . Misschien dat Dera nog de glass_KDR of iets dergelijks CSS map op de XS4ALL server herinnert. Dat was echt enorm leuk :)
Ja die kan ik me zeker herinneren, hilariteit alom 8)

Maar VanDread informeerde me dat ie glasswalls in TF2 niet leuk vond, ivm met sticky spammage en sentry suckage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDeraGear schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:26:
[...]

Ja die kan ik me zeker herinneren, hilariteit alom 8)

Maar VanDread informeerde me dat ie glasswalls in TF2 niet leuk vond, ivm met sticky spammage en sentry suckage...
Ow, het werkte hier wel goed :). Stickies blijven niet aan entities plakken namelijk. Leverde wel leuke potjes op. En engi's hebben geen tijd om veel te bouwen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

heb tijdje terug Boot Camp op mijn MacBook geinstaleerd. Vandaag even Steam erop en TF2 getankt. Had het niet verwacht met die GMA X3100 intel onboard chip, maar goeiemorgen wat loopt dat soepel! trek zonder problemen 30 a 40 fps op badlands net. Ergo: TF2 op de Mac werkt prima de lima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn turion64 x 2 laptop met onboard loopt het super slecht. dx8, alles op low, en nog laggen 20-30 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

heel vaag dan. Mijn laptop is een 2.2Ghz core 2 duo met 1024mb DDR2 en dus een intel 3100x onboard kaartje. Heb -directx 81 in de parameter en verder alles med en wat low. En dat loopt smooth. Misschien komt het omdat mijn XP installatie echt zo kaal als wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk is dit geheugen ook super langzaam... de hdd ook trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
NSFW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

hehe geniaal

TF2 loopt nu echt heerlijk op mijn MacBook. Echter... de muis nog niet echt. Met het touchpad is het niet lekker spelen en met een externe muis flipt TF2, maar ook windows behoorlijk. Of het nou aan de muis ligt of aan settings. Irritant is het wel. Heb in windows filtering al uitgezet en ook ingame aan en uit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Valve blijft bezig met TF2 8)

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=182139

"When the character goes to speak it looks at the state of the game," explains Walker, "what you've been up to and what your enemies have been up to, all sorts of stuff like that. Then it chooses a line apt for the situation. We definitely tried to make sure there were some really rare ones in there.

"We're bringing the voice actors back for another session soon, and one of the things we want to do is to record even more of those lines, so that if people have actually exhausted the lines there'll be a new bunch for them to discover."

"I don't personally know how many samples there are," confesses Walker, "but we all got together and decided that there should be some extremely hard-to-trigger lines that would hang out there for months in the hope that people would have the exact experience to make them happen. We wanted them to be playing in their third month and hear something they'd never heard before. It's a combination of player-performance and game-state."

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Hmm, nog meer geluidjes :9 Er zijn er al zoveel. Als ik de bestanden uitpluis kom ik er al zat tegen die ik nog niet gehoord heb ingame. Ze zijn echt goed bezig.

Wat ik trouwens interresant vond uit datzelfde artikel:
With this almost inexhaustible supply of information pertaining to how good we are at the game, the classes we enjoy playing and the people we enjoy playing with, why haven't we seen the world's most astounding matchmaking system yet?

"We're working on matchmaking right now for Left 4 Dead," claims Walker, "and the plan is to roll that back into Team Fortress 2 and all our other multiplayer products. We've no firm plans in terms of being able to say what exact feature-set you'll get, but there's absolutely some matchmaking systems going in. In terms of more generalised matchmaking, not so much on the individual level, but on team and clan levels, that's something we'd really like to get into Steam at a basic level, so that it supports any product."
Dit zou natuurlijk wel leuk zijn, alhoewel ik nog niet helemaal voor me zie hoe ze dit willen maken. Als je hierdoor inderdaad gebalanceerdere teams krijgt, kan ik dat alleen maar toejuichen.

edit: ik kwam trouwens dit ook nog tegen: http://www.youtube.com/watch?v=ldFeQhmM5us
:D

[ Voor 3% gewijzigd door DNB op 25-02-2008 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Op FPSBanana staan blijkbaar een hele hoop reskins en remodels van de originele TF2 dingen.
Deze vond ik wel uitermate lachwekkend. :)
Afbeeldingslocatie: http://image.hazardstrip.com/ss/srends/thm_27150.jpg
*klik voor groter*

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je zult met dergelijke custom-skins alleen niet kunnen spelen op servers met de setting sv_pure ingeschakelt. Deze dwingt af dat al je bestanden gelijk zijn aan die van de server.

Deze instelling werd onder andere gebruikt om te voorkomen dat men een alternatieve skin voor gecloakte spies gebruikte, om deze zo te kunnen zien. Ik vermoed dat hij op best een aantal servers is ingeschakelt (waaronder #2).

Me gisteravond weer urenlang vermaakt op een 32-slots server. Het niveau van de spelers lag wat lager, maar door het grotere aantal spelers enorm intensieve gevechten gehad. Heerlijk.
Elke map (gravelpit, granary, well) voelde net zo lekker als een goed potje dustbowl. Geweldig.
Kwam er ook nog [GoT]-ter xenth tegen. Hopen dat we dergelijke potjes ook op ons #3 gaan krijgen 8)

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 25-02-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

frickY schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:11:
Je zult met dergelijke custom-skins alleen niet kunnen spelen op servers met de setting sv_pure ingeschakelt. Deze dwingt af dat al je bestanden gelijk zijn aan die van de server.
Je kan rustig op sv_pure servers spelen, alleen op het moment dat je n de server bent zul je de originele skins zien en niet je custom skins. Wanneer je weer op een sv_pure 0 server speelt zie je gewoon weer je custom skin, niks aan de hand. puremode blokkeert je niet, maar dwingt gewoon de default models af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Indien sv_pure_kick_clients is ingeschakelt wordt je gekicked.
Indien die uitstaat krijg je een warning, maar geen idee wat je client daarmee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 08:23
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:30:
Waarschijnlijk is dit geheugen ook super langzaam... de hdd ook trouwens..
en die turion en je onboard kaart ook waarschijnlijk.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

LMFAO!!! Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/schater.gif

[ Voor 21% gewijzigd door JDeraGear op 26-02-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb ondertussen het originele wave bestandje van het medic - heavy onderonsje. Heb het al een paar keer afgespeeld op de server met HLSS. Ik stond ook echt voor een medic, leuk als de medic dan ook neuk bewegingen maakt. Ik ga nog wat meer typische tf2 sounds verzamelen. Met HLSS is dat erg leuk in game.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Kain_niaK schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:08:
Ik heb ondertussen het originele wave bestandje van het medic - heavy onderonsje. Heb het al een paar keer afgespeeld op de server met HLSS. Ik stond ook echt voor een medic, leuk als de medic dan ook neuk bewegingen maakt. Ik ga nog wat meer typische tf2 sounds verzamelen. Met HLSS is dat erg leuk in game.
ik krijg dat hlss niet aan het werken, ik doe iets fout op een of andere manier. de goeie path is toch
C:\program files\steam\steamapps[username]\team fortress 2 ??
en dan een shortcut instellen voor je .wav... maar hij doet niks :/

btw nog een vraagje; het is echt gruwelijk irritant wanneer er mensen AFK zijn tijdens het spelen, dit kan vaak enorm de balans beïnvloeden (meestal de oorzak dat cp_badlands binnen 3 minuten voorbij is).. kan die afk-kicker niet wat strenger worden afgesteld, een minuut maybe? 2 minuten? (genoeg tijd voor toilet bezoek, en anders had je maar spec moeten gaan, imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Is HLSS dat vreselijk irritante programmatje om de ingame voice te misbruiken om de geluidjes te spammen die je zelf ontiegeljk grappig vind waar maar niemand op zit te wachten?
Is nog veel irritanter dan AFKers.

Ik pak zelf overigens vaak even een bakje koffie, of doe een plasje, tijdens een mapchange. Normaliter sta je dan gewoon als spec als je terug komt en kun je joinen en spelen. Op #1 wordt je echter automatisch in een team gestopt en ben je de AFKer die voorkwam dat jouw team als eerste het middelste CP te pakken had. Ik vrees alleen dat daar niets aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Afk timer staat momenteel op 3 minuten, spelers die joinen krijgen automatisch al een panalty van 90 seconden. Dus in principe wordt je na ~90 seconden spectator gezet als je joint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
frickY schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:28:
Is HLSS dat vreselijk irritante programmatje om de ingame voice te misbruiken om de geluidjes te spammen die je zelf ontiegeljk grappig vind waar maar niemand op zit te wachten?
Is je vraag retorisch? :P
"The main program used to play .wav files over the microphone in Steam."
Word er ook niet wild van.... muziek heb ik zelf wel en ik vind TF2 eigenlijk vanzichzelf al grappig genoeg ;)

Ben benieuwd naar je glasmap koei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Gisteren even op GoT #3 gespeeld, met die Mario Kart map. Bijzondere ervaring, vooral omdat de zwaartekracht telkens wisselde.

Alleen kon niemand sniper kiezen om mee te spelen, omdat die class kennelijk verboden is. Ik snap dat snipers belachelijk overpowered zijn op die map, maar waarom zou je op zo'n map dit soort regels gaan maken? Het is niet echt dat mensen er komen om serieus te spelen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hoezo zijn snipers 'overpowered' op die map? Ik heb de grootste lol gehad met het neermeppen van snipers daar. Als je een beetje een omweg neemt kun je ze prima van achter te grazen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Huh.. mariokart ook op #3? Komt er nog steeds niemand op #2 :9
Nog andere mapsuggesties? :+

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 27-02-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Alle mappen zijn in de gameservers nu symbolische linkjes. Ik hoef maar 1 keer de map te uploaden naar de root van de fastdl http server. Vervolgens log ik in via ssh, maak een bz2 van de file en draai een scriptje om te bsp met een symbolische link in alle gameservers te linken. Is super makkelijk, kost mij maar 1 keer schijfruimte en iedere server heeft nu alle mappen :) Ook mario_kart. Vinden mensen leuk :P Hij staat alleen nergens in de rotatie, op #3 speel ik hem af en toe.

balls_soccer en balls_volleybal waren ook wel leuk trouwens, misschien een goed idee :) volgens mij is die melee_ring map toch een stuk minder populair. En sd_glass natuurlijk (de glass map van Koei).

Die class limit op mario_kart was trouwens omdat we zonder snipers wilden spelen, ik zal hem er anders wel ff afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Mariomap met low grav is pauper voor scouts....
Vond er dan ook geen donder aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ja sommigen vinden het wel leuk, anderen weer niet. Zelf vind ik het wel een leuke afwisseling, maar echt niet iets wat ik nou 100% ga spelen ofzo :P Ik denk dat we wat betreft de servers gewoon een beetje keuze in de mappen moeten houden. Mario zul je bijvoorbeeld echt niet op #1 zien.

Ik zit ook een beetje te dubben wat ik met #3 zal doen. Die is nu 32 speler, geen stats, verkorte respawn en rotatie van dustbowl, castle, badlands en turbine. Vrij korte rotatie dus, maar je merkt wel dat mappen zoals warpath en lazytown (relatief grote mappen) er gewoon voor zorgen dat de server snel leeg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Heeft iemand hier al eens circle jerk gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:39:
Hoezo zijn snipers 'overpowered' op die map? Ik heb de grootste lol gehad met het neermeppen van snipers daar. Als je een beetje een omweg neemt kun je ze prima van achter te grazen nemen.
Volgens mij is het een map met ongewoon veel gezichtsveld als je op de juiste punten staat. Toen een engineer zich op het dak van de tunnel had gewerkt en daar een teleporter had neergezet, kon ik samen met één andere sniper vrijwel het hele vijandige team gevangen houden in hun spawndoosje. Natuurlijk, slimme scouts en spy's weten je wel te vinden, maar de rest van de classes zijn vrijwel kansloos, als je slim snipet.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.