Lol
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
In TFC kon je er gewoon bovenop gaan staan en kleine cirkeltjes strafen, heb zo wel eens een minuutje doorgebrachtfrickY schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:30:
[...]
Tuurlijk kan dat wel;
http://www.youtube.com/watch?v=_e2102v_nCM
Think out of the box.
Deze info is, hoewel juist, totaal niet representatief. De syringe gun jaagt de hele clip van 40 naalden er op ~3s door. 40 naalden * 5 long range damage = 200 damage over 3s.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 10:33:
Wat heeft dat mikken nou te maken met damage
Syringe gun:
Point Blank: 10-15
Critical Hit: 30
Medium Range: 5-10
Long Range: 5-6
bonesaw:
Point Blank: 45-85
Critical Hit: 195
Zelfs een syringe crit is nog zwakker dan 1 slag met de bonesaw...
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Dan moet je hem ook minder vaak slaan/vliegles gevenfrickY schreef op zondag 17 februari 2008 @ 01:21:
Gezichtsuitdrukkingen zijn echt geweldig in dit spel
Vanavond weer een paar uurtjes op een 32-slots cp_dustbowl server gespeelt .Ondanks dat het niveau van de meeste spelers laag tot gemiddeld is, heb je door het grote aantal spelers toch goeie potjes met veel actie. Aanrader dus.
Helaas is mijn (net maand oude) G5-muis er tijdens het spelen mee uitgescheden. Reageert niet meer op beweging
[ Voor 23% gewijzigd door London op 17-02-2008 12:39 ]
Tesla M3LR '21
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Inderdaad. Dat je als medic in een team zit met alleen maar scouts, spies en engineers bijvoorbeeld. Valt er weinig te healen helaas. Ik kijk altijd of er een heavy in het team zit, zo ja ga ik medic spelen, zo nee ga ik wat anders doen, beetje afhankelijk van welke classes er nodig zijn.PainkillA schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:48:
medic zijn is saai juist als je alleen noobs in het team hebt die zelf niets dood kunnen krijgen. Gehealed of niet. Dan denk je altijd 'dan ga ik maar als wat anders omdat we anders helemaal geen kills kunnen maken'
https://niels.nu
Verwijderd
Dus alleen als er een HWG inzit ga jij medic spelenHydra schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:05:
[...]
Inderdaad. Dat je als medic in een team zit met alleen maar scouts, spies en engineers bijvoorbeeld. Valt er weinig te healen helaas. Ik kijk altijd of er een heavy in het team zit, zo ja ga ik medic spelen, zo nee ga ik wat anders doen, beetje afhankelijk van welke classes er nodig zijn.
Sowieso zijn er erg veel mensen op pubs die niet snappen wat ze moeten doen als ze geubered worden bijvoorbeeld. Uber je een pyro, gaat 'ie van een afstand met z'n shotgun knallen.
Daarnaast valt het me op dat nederlanders enorm irritant zijn in de voicechat. Types die het nodig vinden om 10 keer n00bs te roepen als ze verliezen, of mensen die zich enorm uit gaan sloven als er een vrouw in de chat zit (gister nog meegemaakt, enorm trieste bedoening). Ik ben gewend om in WoW met teamspeak e.d. te werken maar er is geen haar op m'n hoofd die er over denkt me daar tussen te mengen.
Ik heb even de GoT tag gehad, maar die maar weggehaald. Ik vind helaas de mentaliteit op de GoT servers bagger. Als je het niet kan hebben dat een nieuwe speler de weg kwijtraakt moet je misschien maar een password op de servers zetten.
Verwijderd
Maar HWG heeft toch het meeste aan een medic, soldier en vooral demoman is meer hit & run.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:15:
[...]
Dus alleen als er een HWG inzit ga jij medic spelen. Een demoman of soldier kan net zoveel schade aanrichten.
Niet persé, het ligt puur aan de heavy. Heb je een goede, ja dan is je uber nuttig. Heb je niet echt een goede heavy, dan heb je meer aan een demo (vooral voor sentries) eventueel een soldier (alleen die reload) of ook mooi een pyro (maar das meer voor de paniek)Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:30:
[...]
Maar HWG heeft toch het meeste aan een medic, soldier en vooral demoman is meer hit & run.
Goed, er zijn uitzonderingen.. Daarom kan je mij beter jouw healslet laten zijn en jezelf nuttig maken als demo of whateverVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:17:
Ik vind medic zijn wel saai, heb de neiging om gewoon met m'n needlegun en bonesaw te gaan hakken ipv te healen
[ Voor 45% gewijzigd door Mik! op 17-02-2008 17:47 ]
Een HWG heeft meer aan een medic dan een soldier. Of nja, een medic heeft meer aan een HWG. Geen reload en constante hoeveelheid damage. Ik heb, afhankelijk van de map, een voorkeur voor HWGs of Pyro's.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:15:
Dus alleen als er een HWG inzit ga jij medic spelen. Een demoman of soldier kan net zoveel schade aanrichten.
Beetje afhankelijk van waar je zit eigenlijk. Met een pyro heb je genoeg kansen om een hoop mensen flink te grazen te nemen, vooral als ze de middelste node aan het defenden zijn. Gewoon van achter iedereen in de fik zetten, m'n record is 5 kills geloof ikVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:30:
Wat vinden jullie verder de beste class op Badlands? Ikzelf scout, kan je heerlijk met rondrennen en snel cappen en de double jump wordt ook prima benut
[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 17-02-2008 17:45 ]
Verwijderd
Een HWG zonder medic is niets, met medic kan hij van niets naar extreem gevaarlijk gaan. Maar tegen een goede demoman begint een HWG/Medic combo helemaal niets. Jammer genoeg zijn de meeste heavies echter niet zo goedVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:30:
[...]
Maar HWG heeft toch het meeste aan een medic, soldier en vooral demoman is meer hit & run.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 17:48 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
hehe gek onnie
Verwijderd
Verwijderd
Heavy Weapons GuyVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:43:
Ok misschien een beetje domme vraag maar.. wat is een HWG? Doet me een beetje denken aan een onderdeel van een vaatwas machine..
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 23:07 ]
Paar keer meegemaakt dat een heavy omdat 'ie door mij gehealed werd gewoon doodleuk een veld van iets van 5 stickies ofzo inliep. SPLOT. *zucht*Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:45:
Een HWG zonder medic is niets, met medic kan hij van niets naar extreem gevaarlijk gaan. Maar tegen een goede demoman begint een HWG/Medic combo helemaal niets. Jammer genoeg zijn de meeste heavies echter niet zo goed. Ze denken dat ze 129890 rockets kunnen koppen lijkt het soms wel. Of ze verwachten schade te kunnen doen op grote afstand. Terwijl alleen close-mid range een HWG echt gevaarlijk is.
Ik zie te weinig goeie demo's helaas. Een heavy is makkelijker te spelen, iedereen kan gewoon langzaam lopen en mensen doorzagen. Demoman is iets tactischer / technischer, je moet weten hoe je te werk moet gaan met bouncy dingen. Heb een paar keer een demo geubered (vooral omdat er niks beters in de buurt was), en dan gaan ze nog niet all-out turrets e.d. killen.Een demoman/soldier icm medic is gevaarlijk voor elk lid van het andere team. Een HWG niet.
Op badlands is een HWG/Medic combo trouwens wel erg leuk, maar dan moet de HWG wel snappen dat hij ook een shotgun heeft. De middelste cap kan je daar leuke schade mee aanrichten, geloof dat ik samen met Elvis wel 10 man van die cap heb weggevaagd voordat we doorgingen naar de volgende cap
Hmm, zo te horen heb je flink pech gehad met de mensen die de classes speelden of je stelt te hoge eisen. Er zijn namelijk echt wel heavies en demo's op de server die weten wat ze doen en die rustig omlopen wanneer er een veld van stickies op hun pad ligt. Je moet de namen weten van de mensen waarmee je een uber niet verkloot. Zodra je dat weet is het mediccen nog een stuk leuker. Ik kan sowieso wel een hele lijst van mensen noemen, maar volgens mij vergeet ik dan nog de helft.Hydra schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:25:
[...]
Paar keer meegemaakt dat een heavy omdat 'ie door mij gehealed werd gewoon doodleuk een veld van iets van 5 stickies ofzo inliep. SPLOT. *zucht*
[...]
Ik zie te weinig goeie demo's helaas. Een heavy is makkelijker te spelen, iedereen kan gewoon langzaam lopen en mensen doorzagen. Demoman is iets tactischer / technischer, je moet weten hoe je te werk moet gaan met bouncy dingen. Heb een paar keer een demo geubered (vooral omdat er niks beters in de buurt was), en dan gaan ze nog niet all-out turrets e.d. killen.
Oh, dat klopt hoor, ik heb ook wel een paar goeie HWGs gezien. Heb 1 game gehad waarbij we met 2 HWGs en 2 medics in een team zaten. Zaagden alles doormidden, was erg leuk. Ik onthou ook de namen van mensen die goed spelen wel, en die probeer ik dan als ik respawn weer op te zoeken.Mik! schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:46:
Hmm, zo te horen heb je flink pech gehad met de mensen die de classes speelden of je stelt te hoge eisen. Er zijn namelijk echt wel heavies en demo's op de server die weten wat ze doen en die rustig omlopen wanneer er een veld van stickies op hun pad ligt. Je moet de namen weten van de mensen waarmee je een uber niet verkloot. Zodra je dat weet is het mediccen nog een stuk leuker. Ik kan sowieso wel een hele lijst van mensen noemen, maar volgens mij vergeet ik dan nog de helft.
I know, ik neem als heavy meestal een omweg om vanaf de achterkant aan te vallen. Voorbeeldje in badlands, bij de middelste node loop ik dan onder de brug naar de andere kant van de node toe als het andere team op die node sta. Spin ik m'n gun op en pak ik ze van achter. Stukken efficienter omdat ze dan niet doorhebben waar het vandaan komt.Een heavy vind ik nog niet altijd gemakkelijk om te spelen. Het lijkt heel makkelijk, van een afstandje een beetje mensen neerraggen met je mg, maar je doet veel meer damage wanneer je dichterbij komt. Daarnaast ben je toch best afhankelijk van een medic wil je echt gevaarlijk zijn. Een demo kan al een stuk zelfstandiger schade aanrichten.
Ik speel als Hydra idd. Had eerst de GoT tag voor m'n naam gezet maar na het gedrag van een aantal mensen deze maar weer snel weggehaald.Speel je gewoon als 'hydra' in game of heb je een andere naam in game?
Da's heel simpel. Zit je lekker te spelen en zie je iemand die je wilt muten? Druk op escape, en klik op de mute players knop. Selecteer zijn naam in het vakje, druk op mute, en voila. Je kunt lekker verder spelen zonder herrie.Hydra schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:53:
Is er trouwens een manier om bepaalde mensen te muten? Ik zit er hard over te denken om anders voicechat maar gewoon uit te zetten op pubs. Ik heb er weinig behoefte aan naar 16-jarige rukkertjes te luisteren.
Verwijderd
Ah, thanks! Mute dat ook de voice commands zoals "Medic"? Had gister een lul die gewoon E zat te spammen.DeNeusbeer schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:56:
Da's heel simpel. Zit je lekker te spelen en zie je iemand die je wilt muten? Druk op escape, en klik op de mute players knop. Selecteer zijn naam in het vakje, druk op mute, en voila. Je kunt lekker verder spelen zonder herrie.
Het belangrijkste is inderdaad gewoon de namen te onthouden. Ik zat bijvoorbeeld net nog een uurtje op de server als medic, is er een heavy die denkt dat zijn kogels niet op kunnen en sproeiend rondloopt. Toen ik hem een ubercharge gaf (hij was net dood gegaan, dus had nog genoeg kogels) liep hij vrolijk de andere kant uitMik! schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:46:
[...]
Hmm, zo te horen heb je flink pech gehad met de mensen die de classes speelden of je stelt te hoge eisen. Er zijn namelijk echt wel heavies en demo's op de server die weten wat ze doen en die rustig omlopen wanneer er een veld van stickies op hun pad ligt. Je moet de namen weten van de mensen waarmee je een uber niet verkloot. Zodra je dat weet is het mediccen nog een stuk leuker. Ik kan sowieso wel een hele lijst van mensen noemen, maar volgens mij vergeet ik dan nog de helft.
Verwijderd
Ik, TonyGappa, Mistav, Loonatik (merk ik de laatste tijdHydra schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:25:
Ik zie te weinig goeie demo's helaas. Een heavy is makkelijker te spelen, iedereen kan gewoon langzaam lopen en mensen doorzagen. Demoman is iets tactischer / technischer, je moet weten hoe je te werk moet gaan met bouncy dingen. Heb een paar keer een demo geubered (vooral omdat er niks beters in de buurt was), en dan gaan ze nog niet all-out turrets e.d. killen.
Dat is nog niks:Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:05:
alleen jammer dat valve met die ene update je stats helemaal verkloot heeft, heb nu als soldier een max lifespan van 215 min...
hoop dat ze dat snel fixen want aangezien je je stats niet kan resetten.....
Mistav heb ik op een andere server gezien, die speelt niet met een GoT tag right? Dat is een van de heavies die ik veel gehealed heb.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:25:
Ik, TonyGappa, Mistav, Loonatik (merk ik de laatste tijd) en nog een aantal anderen. Dat zijn zo de mensen waarvoor je moet uitkijken als ze demoman zijn denk ik zo?
Ik speel bijna geen heavy, meestal Demo ^^Hydra schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:46:
[...]
Mistav heb ik op een andere server gezien, die speelt niet met een GoT tag right? Dat is een van de heavies die ik veel gehealed heb.
[ Voor 11% gewijzigd door MistaV op 18-02-2008 17:11 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Jazzper op 18-02-2008 18:09 ]
Bron: http://www.teamfortress2f...landsExploitFix-8859.aspxThe fix adds an entity on the map near the fence exploiters use, the entity is basically a small zone of insta-death.
This is now in effect on our servers and does not require any downloading considering it's completely server-side. Here is a demo I made to show how it works: LINKAGE
How-To Instructions
1. Download Ented
http://www.serverwiki.org/index.php/EntEd
2. Make a copy of cp_badlands and store it somewhere.
3. Open cp_badlands
4. At the end of the list of entities, add:
{
"origin" "40 1816 199"
"spawnflags" "13"
"damagescale" "200"
"ignitionpoint" "32"
"firetype" "0"
"fireattack" "4"
"firesize" "128"
"health" "30"
"StartDisabled" "0"
"classname" "env_fire"
}
{
"origin" "-40 -1816 199"
"spawnflags" "13"
"damagescale" "200"
"ignitionpoint" "32"
"firetype" "0"
"fireattack" "4"
"firesize" "128"
"health" "30"
"StartDisabled" "0"
"classname" "env_fire"
}
(Yes I know TF2 doesn't really support env_fire but this is a temp fix)
5. Save and re-upload to server.
Alternate Fix - Adds a Barrel
{
"origin" "40 1816 199"
"targetname" "prop_deathbarrel"
"StartDisabled" "0"
"spawnflags" "0"
"solid" "6"
"skin" "0"
"SetBodyGroup" "0"
"rendercolor" "128 128 0"
"renderamt" "150"
"RandomAnimation" "0"
"pressuredelay" "0"
"PerformanceMode" "0"
"model" "models/props_badlands/barrel0
1.mdl"
"mindxlevel" "0"
"MinAnimTime" "5"
"maxdxlevel" "0"
"MaxAnimTime" "10"
"fadescale" "1"
"fademindist" "-1"
"fademaxdist" "0"
"ExplodeRadius" "0"
"ExplodeDamage" "0"
"disableshadows" "0"
"angles" "0 90 0"
"classname" "prop_dynamic"
}
{
"origin" "-40 -1816 199"
"targetname" "prop_deathbarrel"
"StartDisabled" "0"
"spawnflags" "0"
"solid" "6"
"skin" "0"
"SetBodyGroup" "0"
"rendercolor" "128 128 0"
"renderamt" "150"
"RandomAnimation" "0"
"pressuredelay" "0"
"PerformanceMode" "0"
"model" "models/props_badlands/barrel01.mdl"
"mindxlevel" "0"
"MinAnimTime" "5"
"maxdxlevel" "0"
"MaxAnimTime" "10"
"fadescale" "1"
"fademindist" "-1"
"fademaxdist" "0"
"ExplodeRadius" "0"
"ExplodeDamage" "0"
"disableshadows" "0"
"angles" "0 90 0"
"classname" "prop_dynamic"
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
[ Voor 27% gewijzigd door rinusnl op 18-02-2008 21:03 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ik denk dat ik maar stop met het meezingen van Koeitje's muziekrinusnl schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:01:
heb nog een mooi filmpje, van een paar dagen geleden
de dansclub van de got servers![]()
http://youtube.com/watch?v=6TWqsATC8II
er zit een grote spelfout aan het einde... begin ook trouwens![]()
mun broertje gemaakt vandaar
Verwijderd
Geluid sucked nog harder dan het al doetrinusnl schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:01:
heb nog een mooi filmpje, van een paar dagen geleden
de dansclub van de got servers![]()
http://youtube.com/watch?v=6TWqsATC8II
er zit een grote spelfout aan het einde... begin ook trouwens![]()
mun broertje gemaakt vandaar
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 01:48 ]
Bof, ik regenerate toch weer.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 01:44:
[...]En als ik boos word op medics is dat meestal omdat sommige niet in de gaten hebben dat ze proberen vijandelijk vuur terug te koppen
Misschien een cursusje "hoe mensen te motiveren" volgen?Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 01:44:
En als ik boos word op medics is dat meestal omdat sommige niet in de gaten hebben dat ze proberen vijandelijk vuur terug te koppen
Mensen motiveren doe je in 't bedrijfsleven maarHydra schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:27:
[...]
Misschien een cursusje "hoe mensen te motiveren" volgen?Als iemand ondanks dat ik 'em heal op m'n mediccen gaat zeiken switch ik fijn naar demo ofzo.
[ Voor 34% gewijzigd door Mik! op 19-02-2008 08:44 ]
[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 19-02-2008 09:41 ]
Ja tuurlijk, maar als je een server joined, een soldier aan het volgen bent, door een lagspike de soldier kwijtraakt, waarna 'ie gewoon je via voice uit gaat leggen dat het als medic je 'taak' is hem te volgen, dan heb ik al snel zin om te suiciden en een andere class te pakken. Met mensen afzeiken bereik je hoe dan ook niks. Niet in het echt, en niet in een spelletje. Beetje sociaal mag best, de rest speelt ook voor z'n lol.Mik! schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:42:
Mensen motiveren doe je in 't bedrijfsleven maarGaan mensen zeiken over je mediccen, tsja boeiend, heal dan een ander.
Pff, mensen leren zich maar in te houden. Ook op de GoT server een conversatie gehoord over dat het zo slecht ging, dat het blauwe team zoog, en dat 'ie maar z'n GoT tag weg ging halen. Ik zat in het blauwe team, hele tijd als medic gewerkt en erg m'n best gedaan. Als mensen op die manier gaan zitten zeiken heb ik me geen zin meer om me voor die persoon in te zetten.Mik! schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:56:
Genuanceerder mag inderdaad best, maar aan de andere kant, begint zo'n neverendig story te worden. Motiveren is aan de ene persoon wel besteed, aan de ander niet. Ik bedoel dus meer te zeggen dat ik het eens ben met het feit dat het beter werkt wanneer je lekker samenwerkt met iemand die je ook weet te motiveren en dat kan door hele simpele dingen als een mooie actie (het hoeft niet persé uitgesproken te worden). Zolang je zelf maar achter je acties staat, zolang je zelf het idee hebt dat het lekker gaat, dan maakt het toch niet uit dat iemand loopt te zeiken. En soms is het gezeik ook gewoon terecht. Neem bepaalde mensen ook gewoon met een korreltje zout, weet dat het een stuk fanatisme is want vaak is dat het geval.
[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 19-02-2008 10:03 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 10:28 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Mik! op 19-02-2008 11:17 ]
Neuh, dit is een TF topic, dit onderwerp gaat ook over TF, en ik ga me niet op forum zoveel aanmelden, kan wel bezig blijvenMik! schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:46:
Misschien een idee om anders de discussie te verplaatsen richting teamfortress.be?
Ik heb op 't forum een topic hierover geopend. Kunnen we de discussie daar voortzetten en hier gewoon weer over andere zaken hebben.
ja, TF2 om percies te zijn. maar de meeste posts gaan inmiddels over het gedrag van de één en wat de ander daarvan vindt op de server van Brainstorm. het wordt er allemaal niet echt interessanter van.Hydra schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:37:
[...]
Neuh, dit is een TF topic, dit onderwerp gaat ook over TF, en ik ga me niet op forum zoveel aanmelden, kan wel bezig blijven
[ Voor 16% gewijzigd door Switch op 19-02-2008 11:53 ]
Het gaat me niet om gedrag van een persoon of op een bepaalde server, je ziet het op meer servers, en vooral van Nederlanders die kennelijk nogal 'vocaal' zijn. Zo ook een kerel die een britse meid ging vertellen dat ze pwn verkeerd uitsprak (ze sprak het voor de grap uit als 'pawn'), die kreeg een hele verhandeling in slecht engels dat ze het als own uit moest spreken. Te triest voor woordenkrakbracket schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:44:
ja, TF2 om percies te zijn. maar de meeste posts gaan inmiddels over het gedrag van de één en wat de ander daarvan vindt op de server van Brainstorm. het wordt er allemaal niet echt interessanter van.
Verwijderd
Wat is het doel nu van die nieuwe gamemode? Alleen verdedigen en aanvallen? Of is het gewoon zoals gravelpit, dat de CP het meest ver weg is gelockt totdat je de CPs ernaast hebt?Switch schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:50:
Een goede tip voor medics is ook als ze bijvoorbeeld een heavy of demoman uberen om een sentry neer te halen dat ze vooraan gaan lopen zodat hun wordt teruggeduwt door de sentries en niet de heavy/demoman, vooral op A op de laatste Dustbowl stage is dit erg handig, want een heavy die 2 sentries krijgt schaatst zo naar de andere kant van de map.
Hier nog een map die misschien wel iets is voor op de GoT Servershttp://www.ubercharged.ne...le-jerk-new-mapgame-mode/
Gooi er MARIOKART (custom map) op en de gravity omlaag. Is ergens in states een server die dit heeft en zit bijna altijd vol. Is een totale onzin map, maar is fun en een goede scout/sniper/schiet-gasten-met-je-rocket-uit-de-lucht trainings mapfrickY schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:40:
Als er nog andere ideeën zijn (melee only, limited classes, oid) hoor ik die graag, maar anders kan hij down.
Je imiteert me mateloos.
Als mensen er zo vaak over beginnen is het kennelijk iets dat bij mensen speelt?Cleetje schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:34:
In-game gezeik mag dan demotiverend zijn, er elke 4 pagina’s over zeuren in dit topic is dat ook.
Het is volgens mij offtopic, omdat het over het gedrag van mensen op een of meerdere specifieke TF2 servers gaat. Dit topic gaat over TF2 en niet over het onwenselijke gedrag van 1 of meerdere spelers op de GOT server of een andere server...Hydra schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:03:
[...]
Als mensen er zo vaak over beginnen is het kennelijk iets dat bij mensen speelt?![]()
In het WoW topic gaat het ook wel eens over rogue builds bijvoorbeeld, een onderwerp wat mij niet interesseert, maar dan ga ik mensen ook niet vragen erover op te houden. Het gaat om het gedrag van mensen op TF2 servers, ik zie niet hoe dat offtopic is.
De nieuwe gamemode goldrush?HertogJanNL schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:10:
Wat is het doel nu van die nieuwe gamemode? Alleen verdedigen en aanvallen? Of is het gewoon zoals gravelpit, dat de CP het meest ver weg is gelockt totdat je de CPs ernaast hebt?
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 19-02-2008 14:24 ]
Die was leu-eu-euk!Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:45:
[...]
Op badlands is een HWG/Medic combo trouwens wel erg leuk, maar dan moet de HWG wel snappen dat hij ook een shotgun heeft. De middelste cap kan je daar leuke schade mee aanrichten, geloof dat ik samen met Elvis wel 10 man van die cap heb weggevaagd voordat we doorgingen naar de volgende cap
Exactement..vandaar de switch naar de fora van de server.chrisO schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:23:
[...]
Het is volgens mij offtopic, omdat het over het gedrag van mensen op een of meerdere specifieke TF2 servers gaat. Dit topic gaat over TF2 en niet over het onwenselijke gedrag van 1 of meerdere spelers op de GOT server of een andere server...
Is echt noodzakelijk om te doen tijdens een uber. Je merkt duidelijk het verschil wanneer een medic dit wel of niet doet. Staan er 2 sentries dan heb je in de uber voldoende tijd met een heavy om dichtbij te komen om beide sentries uit te schakelen zolang je medic maar in de vuurlinie staat.Switch schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:50:
Een goede tip voor medics is ook als ze bijvoorbeeld een heavy of demoman uberen om een sentry neer te halen dat ze vooraan gaan lopen zodat hun wordt teruggeduwt door de sentries en niet de heavy/demoman, vooral op A op de laatste Dustbowl stage is dit erg handig, want een heavy die 2 sentries krijgt schaatst zo naar de andere kant van de map.
Gaat een sentry eigenlijk altijd voor de meest dichtbijzijnde? Wel een goeie tip, had ik nog niet aan gedacht.Mik! schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:47:
Is echt noodzakelijk om te doen tijdens een uber. Je merkt duidelijk het verschil wanneer een medic dit wel of niet doet. Staan er 2 sentries dan heb je in de uber voldoende tijd met een heavy om dichtbij te komen om beide sentries uit te schakelen zolang je medic maar in de vuurlinie staat.
[ Voor 17% gewijzigd door JDeraGear op 19-02-2008 16:36 ]
Heerlijk dat rocketjumpen, is ook een lekkere vechttechniek; jezelf richting een groepje enemies schieten, in de lucht de rest van je rockets erin pompen en als je dan neerkomt het karweitje met je shovel/shotgun afmakenJDeraGear schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:31:
Wat ik zelf veel zie is dat veel mensen het sticky/rocketjumpen sterk onderschatten, en het alleen gebruiken om een brugje op te komen oid; maar het kan superhandig zijn om jezelf met 2 sticky's (pas op voor crits) meteen op de CP te lanceren, en het andere team rent met z'n allen in paniek op jou af met je 20HP... wel een suicide actie, maar het enige dat dan tussen jouw team en de CP staat is eventueel een sentry, en een team dat voor 80% met de rug naar je toestaat
(en soms als je het goed coördineert kan je met 2 boosters tegelijk zelfs snel cappen zoals op gravelpit C)
Je imiteert me mateloos.
[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 19-02-2008 18:53 ]
Mja ik hoorde ook gister pas dat duckjumpen ook bij demoman werkt om verder te komen, dat wist ik nietfrickY schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:51:
@JDeraGear
2 stickies gebruiken om te jumpen lijkt me niet verstandig. 1 is tot nu toe altijd voldoende geweest.. zelfs om in 2fort van battlement naar battlement te komen. Vereist alleen wat timing (en dus oefening). Maar je houd een stuk meer health over.
Hmmm... dat zou gaaf zijn met 6,7 engi's in een cirkeltje, allemaal een dispenser achter zich, en allemaal tegelijk bouwen, kijken wie er overblijft: engineer's roulettefrickY schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:51:
Overigens 1x een sentry fight gehad, door tegelijk met een vijandelijk engineer een sentry in elkaars range te bouwen. Beginnen ze op elkaar te knallen
[ Voor 7% gewijzigd door JDeraGear op 19-02-2008 20:55 ]
dit is zeker een mooie map om mee aftewisselen, het gaat nergens over maar het heeft wel fun.Tank80 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:30:
[...]
Gooi er MARIOKART (custom map) op en de gravity omlaag. Is ergens in states een server die dit heeft en zit bijna altijd vol. Is een totale onzin map, maar is fun en een goede scout/sniper/schiet-gasten-met-je-rocket-uit-de-lucht trainings map
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Jaaa, dat is een leuk idee voor een filmpje. Binnenkort even een gelockte server en 3...2...1... BOUW!JDeraGear schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:55:
Hmmm... dat zou gaaf zijn met 6,7 engi's in een cirkeltje, allemaal een dispenser achter zich, en allemaal tegelijk bouwen, kijken wie er overblijft: engineer's roulette
[ Voor 95% gewijzigd door NMe op 20-02-2008 01:23 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Brainstorm op 20-02-2008 01:25 ]
frickY schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:36:
Melee ringking en mariokart zijn op de server gezet en als enige in de roulatie geplaatst.
Download (20MB) en zet de maps in .\Steam\steamapps\{accountname}\team fortress 2\tf\maps\.
De sv_downloadurl staat uit maar toch vertikte de server de mappen als download aan te bieden. Moeten deze perse als bz2 aanwezig zijn op de server zelf? In halflife-servers serveert hij anders gewoon de bsp's zelf. Maar thanks, ik gooi die download url er weer inBrainstorm schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:35:
Ik heb ze ook even op de redirect url gezet.
Ik had laatst heal-points als spy, en build-points als scoutJDeraGear schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 01:17:
Fixed stats being reported incorrectly for some players
Ik hoop niet dat ze nu ook maar de helft metal voor engineers geven?Dropped weapons now replenish half of your max ammo when picked up
[ Voor 15% gewijzigd door Switch op 20-02-2008 10:46 ]
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Vooral als engineer is zo'n server echt gaaf. Sentry kills van 50+OxiMoron schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:52:
Instant respawn is soms juist wel leuk..
speel regelmatig op 32 speler instant respawn 2fort.. dat is echt een gekkenhuis
[ Voor 9% gewijzigd door Wimo. op 20-02-2008 11:10 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq