[PC] Team Fortress 2, deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet trouwens wel zeggen dat het tegenwoordig meer regel dan uitzondering is dat er echt comlete newbees op de server zitten. Natuurlijk leuk dat er steeds meer spelers bijkomen, maar leuker worden de potjes er niet op. Als ik samen met Racio in 1 team zit en we hebben samen meer punten dan onze 9 andere teammembers bij elkaar dan weet ik dat het fout zit :X . Het is dan ook gewoon niet leuk meer omdat je gewoon echt geen kans maakt. Is het niet mogelijk een filter op de server te gooien die alleen Nederlanders en Belgen toelaat? Daar los je het probleem niet compleet mee op, maar die verstaan tenminste wel wat er gezegd wordt en dat scheelt al een hoop. Soms heb ik echt het idee dat mensen niet begrijpen dat het team fortress is.

Trouwens meer mensen die niet meer bijkomen als er weer een geniale uitspraak voorbij vliegt?
"If God had wanted you to live he wouldn't have created me!"

_/-\o_

En nu vind ik dit :D
http://soundboard.com/sb/jerriblank.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Die taunts zijn echt ge-wel-dig. In-game kan ik ook in de lach schieten door HWG die met zijn MG ratelend de hoek om komt en neuried, of schreeuwt; "You are sooo small, it's funny to me!" of "Moehahaha look at your little guns!" Prachtig :Y
All of you are dead!
You! Yes, you! You are dead!
All of you are babies!
Are here someone building diaper-changing station?
*O*

Toch meer HWG gaan spelen 8)

Filter voor alleen NL/BE lijkt me een goed idee.
Het gebeurd niet vaak, maar continue dat Poolse geratel over de voice is ook knap irritant, en die gasten luisteren verder nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 01:08:
Moet trouwens wel zeggen dat het tegenwoordig meer regel dan uitzondering is dat er echt comlete newbees op de server zitten. Natuurlijk leuk dat er steeds meer spelers bijkomen, maar leuker worden de potjes er niet op. Als ik samen met Racio in 1 team zit en we hebben samen meer punten dan onze 9 andere teammembers bij elkaar dan weet ik dat het fout zit :X . Het is dan ook gewoon niet leuk meer omdat je gewoon echt geen kans maakt. Is het niet mogelijk een filter op de server te gooien die alleen Nederlanders en Belgen toelaat? Daar los je het probleem niet compleet mee op, maar die verstaan tenminste wel wat er gezegd wordt en dat scheelt al een hoop. Soms heb ik echt het idee dat mensen niet begrijpen dat het team fortress is.

Trouwens meer mensen die niet meer bijkomen als er weer een geniale uitspraak voorbij vliegt?
"If God had wanted you to live he wouldn't have created me!"

_/-\o_

En nu vind ik dit :D
http://soundboard.com/sb/jerriblank.aspx
Moet je alleen niet zeuren over het vlaams van onze belgische teamgenoten :P

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Is het niet mogelijk een filter op de server te gooien die alleen Nederlanders en Belgen toelaat? Daar los je het probleem niet compleet mee op, maar die verstaan tenminste wel wat er gezegd wordt en dat scheelt al een hoop. Soms heb ik echt het idee dat mensen niet begrijpen dat het team fortress is.
Op zich zou ik voor zijn, maar ik bedenk me dat er ook mensen een buitenlands IP lijken te hebben die toch NL praten. Oftewel, een simpele IP filter levert problemen op. Als er een mogelijkheid is om toegang te beperken tot NL-sprekers (ja Koei, dat is incl de belgen ^^) waarbij dit soort gevallen (b.v. vakantiegangers of werk in buitenland) niet de dupe zijn, dan prima.

Natuurlijk is een white-list een optie, maar ik ga me daar niet druk over maken. Alleen even aandacht voor de speciale gevallen (incl proxies etc). Serverstatistics helpen daar wss ook wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Is het niet mogelijk een filter op de server te gooien die alleen Nederlanders en Belgen toelaat? Daar los je het probleem niet compleet mee op, maar die verstaan tenminste wel wat er gezegd wordt en dat scheelt al een hoop. Soms heb ik echt het idee dat mensen niet begrijpen dat het team fortress is.
Ik woon in Duitsland. Doe maar niet.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
frickY schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:52:
Die taunts zijn echt ge-wel-dig. In-game kan ik ook in de lach schieten door HWG die met zijn MG ratelend de hoek om komt en neuried, of schreeuwt; "You are sooo small, it's funny to me!" of "Moehahaha look at your little guns!" Prachtig :Y

[...]
*O*

Toch meer HWG gaan spelen 8)

Filter voor alleen NL/BE lijkt me een goed idee.
Het gebeurd niet vaak, maar continue dat Poolse geratel over de voice is ook knap irritant, en die gasten luisteren verder nergens naar.
We have you surrounded, at least from this side!
I'm going to strangle you with your own training bra!
- Soldier
Leuk dat je steeds meer van die dingen oppikt naar mate je meer speelt :) Dat soundboard is ook leuk, al had ik vele al gehoord via GCFscape. Valt me wel op dat de sniper echt meer dan 2x zoveel taunts heeft als de soldier.

Alleen NL&BE vind ik prima, leef zelf (nog net) in Nederland. Een whitelist lijkt me wel erg veel moeite, maar zoals op het GoT TF2 forum ook al is geopperd, is om eerder te bannen. Bijv. door wat meer mensen admin te maken ofzo.

Het niveau vond ik gisteravond ook niet zo. Had zelf ook niet bepaald mijn dag, zeker op lazytown met 20fps :( Vond het daardoor erg chaotisch overkomen, er zat ook niks geen coordinatie bij. Ben dus maar even een ander spel gaan spelen (Jagged Alliance 2 pwnz!) en kijk weer uit naar de volgende clan training, zijn toch tig keer betere potjes.

En zoals o.a. Spl@t al zei, ik hoop dat de nieuwe achievements en wapens de game weer wat leuker maken, want zo langzamerhand heb ik het ook wel gezien op publics.

[ Voor 3% gewijzigd door HertogJanNL op 13-02-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:03:
[...]

Op zich zou ik voor zijn, maar ik bedenk me dat er ook mensen een buitenlands IP lijken te hebben die toch NL praten. Oftewel, een simpele IP filter levert problemen op. Als er een mogelijkheid is om toegang te beperken tot NL-sprekers (ja Koei, dat is incl de belgen ^^) waarbij dit soort gevallen (b.v. vakantiegangers of werk in buitenland) niet de dupe zijn, dan prima.

Natuurlijk is een white-list een optie, maar ik ga me daar niet druk over maken. Alleen even aandacht voor de speciale gevallen (incl proxies etc). Serverstatistics helpen daar wss ook wel bij...
Mja, ik zit even te kijken en er zijn toch wel aardig wat mensen uit andere landen die toch wel wat toevoegen op de server. Dus misschien was mijn suggestie niet zo goed :+

Trouwens, vroeg me altijd al af wat dat nummer van de HWG was dat je kan zingen via cheers of als je een match wint:
[Sings] (Chopin's Piano Sonata No. 2 in B-flat minor, Op. 35 "Funeral March")

:D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
HertogJanNL schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:11:
Het niveau vond ik gisteravond ook niet zo. Had zelf ook niet bepaald mijn dag, zeker op lazytown met 20fps :( Vond het daardoor erg chaotisch overkomen, er zat ook niks geen coordinatie bij. Ben dus maar even een ander spel gaan spelen (Jagged Alliance 2 pwnz!) en kijk weer uit naar de volgende clan training, zijn toch tig keer betere potjes.

En zoals o.a. Spl@t al zei, ik hoop dat de nieuwe achievements en wapens de game weer wat leuker maken, want zo langzamerhand heb ik het ook wel gezien op publics.
Het niveau was wel redelijk gisteravond, tenminste aan 't begin van de avond. Ik heb wel leuke potjes gespeeld, maar dat lag misschien ook weer aan de gezelligheid en de teams. Lazytown werd al iets minder en Dustbowl was het voor mij helemaal niet. Gewoon 4 f*ing medics op een gegeven moment waarvan 2 in ieder geval randoms volgens mij. Maar goed, dan maar even heavy gespeeld maar daar ben ik echt te slecht in, das wel weer duidelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:58:
[...]

Het niveau was wel redelijk gisteravond, tenminste aan 't begin van de avond. Ik heb wel leuke potjes gespeeld, maar dat lag misschien ook weer aan de gezelligheid en de teams. Lazytown werd al iets minder en Dustbowl was het voor mij helemaal niet. Gewoon 4 f*ing medics op een gegeven moment waarvan 2 in ieder geval randoms volgens mij. Maar goed, dan maar even heavy gespeeld maar daar ben ik echt te slecht in, das wel weer duidelijk :/
Daarna ging het echt hard bergafwaards. Als Racio en ik samen meer punten hebben dan onze 9 teammates bij elkaar dan weet je gewoon dat het niet goed zit. Zeker niet tegen een team dat uit regulars bestaat. En ja, ik ben toen naar het winnende team gegaan (Na 6 rondes ellende heb ik 3 "leuke" rondes mogen spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:07:
[...]

Daarna ging het echt hard bergafwaards. Als Racio en ik samen meer punten hebben dan onze 9 teammates bij elkaar dan weet je gewoon dat het niet goed zit. Zeker niet tegen een team dat uit regulars bestaat. En ja, ik ben toen naar het winnende team gegaan (Na 6 rondes ellende heb ik 3 "leuke" rondes mogen spelen)
Oh en eerder zei je dit:
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:50:
[...]

En ik weet dat ik nu een rant van sommige mensen ga krijgen dat ik altijd in het winning team wil zitten en dat soort kul. Maar laat 1 ding duidelijk zijn, dat wil ik niet. Ik wil een goed potje spelen. 2 teams die aan elkaar gewaagd zijn is het leukst, als 1 team veel sterker is dan is de lol er snel af (ook als jij in dat winning team zit). Misschien is een auto-balance aan het begin van de map gebaseerd op punten uit hlstats wat? Beter dan compleet random zoals het nu is.
Sneu zeg. Net zo sneu als Reinie, die naar de specatator-mode verkast als ie in het verliezende team zit. :O

[ Voor 42% gewijzigd door Placid_K op 13-02-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Tis misschien niet helemaal netjes. Je kan dan inderdaad er voor kiezen om te gaan smeken of er mensen willen switchen of zelf switchen.. Soms is de lol ook wel erg belangrijk.
Maar kom op zeg, dat bashen van bepaalde mensen is ondertussen ook wel weer erg sneu aan 't worden. Deal with it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zet je die GoT server niet op private? Of zijn er daar te weinig mensen voor om alle slots opgevuld te krijgen? Ik lees hier alleen altijd dat die Steam group vol zit dus ik ging er beetje van uit dan dat er altijd wel 24 mensen te vinden waren om te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

*NOOB ALERT*

Wij LANnen 2/3 keer per jaar en zijn dan met 8 tot 10 man. Nu hebben we het een beetje gehad met CSS en UT2004.

Ik heb de Orange Box vanwege HL2 en heb daar natuurlijk TF2 bij...van de week voor het eerst ingelogd: Strakke graphics en vette gameplay, je zou zeggen een ideale game ter vervanging van CSS en UT2004.

Maar nu de vraag:

Is de game wel gesschikt voor 4 tegen 4? Is de gameplay daar wel geschikt voor?

Als je bijvoorbeeld in Unreal met 8 man kiest voor Onslaught is het booooring, bijvoorbeeld.

Is dit een game voor grote teams of is 4 tegen 4 of 5 tegen 5 ook leuk?

*/NOOB ALERT*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Niet helemaal netjes? Koeitje benadrukt steeds dat team fortress een teamspel is, en vervolgens naait hij een heel team door zich aan te sluiten bij de sterkere. Doe dan niet zo hypocriet en geef gewoon toe (net als Cleetje) dat je je schuldig maakt aan winning team joining, in plaats the goodguy uithangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16
sanderander schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:43:
*NOOB ALERT*

Is de game wel gesschikt voor 4 tegen 4? Is de gameplay daar wel geschikt voor?

Is dit een game voor grote teams of is 4 tegen 4 of 5 tegen 5 ook leuk?

*/NOOB ALERT*
4v4 is echt te weinig, 5v5 is op het randje, maar ik vind het weinig. Ideaal lijkt me 6v6-9v9 ongeveer.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

MrAngry schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:51:
[...]

4v4 is echt te weinig, 5v5 is op het randje, maar ik vind het weinig. Ideaal lijkt me 6v6-9v9 ongeveer.
Hm....is iedereen het hier over eens? Want bots zijn natuurlijk lame... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Minimaal 6v6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Maps zijn iets te groot voor 4v4, dan loop je te vaak maar rond te dolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

hm, jammer!

wat nu? ;)

[ Voor 76% gewijzigd door sanderander op 13-02-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
meer mensen zoeken voor je lan of kijken als het wat is 4vs4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
4vs4 wil misschien net als je kleine levels doet CTF:P Maar dan moeten de team ERG goed balanced zijn qua skill

Choas misschien of Mach4 als levels?Zijn wat kleiner dan dustbowl etc

Castle enzo zijn uit den bozen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Je kan inderdaad leuke kleine custom maps opzoeken en downloaden, maar 4v4 blijft aan de lage kant.
Als je internet op de lan hebt, kan je proberen met zijn allen 1 server te joinen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom de TFC/TF2 community niet wat doet rond kleinere maps en teams. Tijdens de bloeiperiode van TFC waren er enkele uitstekende 4v4 of 5v5 mappen, maar jammer genoeg geen specifieke competities ervoor.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

http://www.escapistmagazi...uation-Sim-City-Societies

En dan bedoel ik de laatste anderhalve minuut

offtopic:
Deze video krijg ik niet geembed, kan dat alleen met youtube?

[ Voor 86% gewijzigd door LtMarx op 13-02-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Placid_K schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:44:
Niet helemaal netjes? Koeitje benadrukt steeds dat team fortress een teamspel is, en vervolgens naait hij een heel team door zich aan te sluiten bij de sterkere. Doe dan niet zo hypocriet en geef gewoon toe (net als Cleetje) dat je je schuldig maakt aan winning team joining, in plaats the goodguy uithangen..
En wie ben jij dan meneer? Kom jij naar het zwakkere team om dat team te helpen? Nee, dat doe jij niet. Ik heb een aantal keer gevraagd of niemand van het goede team even versterking wou komen brengen. Maar niemand kwam. Vraag het aan mij (als regular) en ik kom waarschijnlijk wel naar het verliezende team. Dus ga aub hier niet de hypocriet uithangen okay?

Kreeg zelfs nog klachten van mijn team dat de medic alleen mij healde. Nee doh. Als we 2 spies, 2 pyro's en een 3 snipers hebben valt er voor de rest weinig te healen niet?

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

vanavond was het, op wat bijlincidenten na, wél gezellig in ieder geval ;)

gg!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Jazzper schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 01:07:
vanavond was het, op wat bijlincidenten na, wél gezellig in ieder geval ;)

gg!
Zeker, heb wat afgelachen samen met Woest. Combinatie Pyro axe + medic + bonesaw is dodelijk :D

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Morgen (eigenlijk vandaag) een update met een heleboel fixes en een nieuwe map genaamd 'Badlands', ik ben benieuwd! :)

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
changelog voor de update van vandaag is hier te vinden: http://www.shacknews.com/docs/press/20080213_.x

Geen nieuwe achievements/medic gedoe dus blijkbaar, maar wel een hoop fun :)

Deze Dustbowl wijziging is wel interessant: Added a new access point to the stage2 attacker gates (drop-down left from spawn), allowing attackers a way to reach the left route without being subjected to the spam and sentry gun fire

[ Voor 39% gewijzigd door Switch op 14-02-2008 10:22 ]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
whehehe cs flashbacks >:) :+

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:49
Is de update al beschikbaar? Zodra 'ie er is moet ik ff de servers updaten, maar zit nu op mijn werk :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Switch
11 AM PST in Amerika, dat is rond 17:00 hier als ik het goed heb? Raak altijd in de war met de tijden :P

@ hieronder: Ik geloof dat ze bij de 2e stage bedoelen dat als je de spawndeur uitrent dat je meteen door een gat in de muur naar de linkergate kan.

[ Voor 42% gewijzigd door Switch op 14-02-2008 10:58 ]

• XPointman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 22:42

XPointman

ja, of niet

Switch schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:21:
changelog voor de update van vandaag is hier te vinden: http://www.shacknews.com/docs/press/20080213_.x

Geen nieuwe achievements/medic gedoe dus blijkbaar, maar wel een hoop fun :)

Deze Dustbowl wijziging is wel interessant: Added a new access point to the stage2 attacker gates (drop-down left from spawn), allowing attackers a way to reach the left route without being subjected to the spam and sentry gun fire
kan iemand daar een screen van posten?

Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:03:
[...]

En wie ben jij dan meneer? Kom jij naar het zwakkere team om dat team te helpen? Nee, dat doe jij niet. Ik heb een aantal keer gevraagd of niemand van het goede team even versterking wou komen brengen. Maar niemand kwam. Vraag het aan mij (als regular) en ik kom waarschijnlijk wel naar het verliezende team. Dus ga aub hier niet de hypocriet uithangen okay?

Kreeg zelfs nog klachten van mijn team dat de medic alleen mij healde. Nee doh. Als we 2 spies, 2 pyro's en een 3 snipers hebben valt er voor de rest weinig te healen niet?
sorry maar ik zag duidelijk gisteravond dat jij ook het winnende team joinde...
dus niet zeuren over dat het niet waar was maar ik zag het met mijn eigen ogen.
persoonlijk vind ik het ook niet leuk om tehoren van 1 persoon dat het niet goed, en dat dit fout gaat terwijl iederen zijn best doet om het spel zo goed mogelijk tespelen.
dus dat gescheld op het team heeft geen zin want na zoveel scheldpartijen luisteren ze echt niet meer naar je hoor dan kan je wel op nummer 1 staan van de server maar zo speel je een spel niet...

[ Voor 29% gewijzigd door rinusnl op 14-02-2008 11:04 ]

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 01:18:
[...]

Zeker, heb wat afgelachen samen met Woest. Combinatie Pyro axe + medic + bonesaw is dodelijk :D
ah dus jij was die rare pyro met z'n axe die ik liep te healen :D

ot: kan niet wachten tot vanavond de nieuwe map word gereleased :9~

[ Voor 11% gewijzigd door falcon4ever op 14-02-2008 11:14 ]

• Brainstorm
Switch schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:49:
11 AM PST in Amerika, dat is rond 17:00 hier als ik het goed heb? Raak altijd in de war met de tijden :P

@ hieronder: Ik geloof dat ze bij de 2e stage bedoelen dat als je de spawndeur uitrent dat je meteen door een gat in de muur naar de linkergate kan.
PST, dus +9 dacht ik. 8 uur vanavond.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

XPointman schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:55:
kan iemand daar een screen van posten?
De patch komt over een paar uur pas uit, dus ik denk het nog niet ;)

Je kan zometeen als attacker op dustbowl stage2 via 2 ramps (links en rechts) naar beneden IPV 1 ramp (rechts), zodat demo's minder effectief de spawn kunnen blocken door alleen maar op 1 plek te spammen.
De linker gang zal nu een stuk meer gebruikt worden denk ik :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• frickY
Ah. Het betreft dus echt het vanuit de spawn de pit ingaan. Dat kan nu alleen aan de rechter kant, waarnaa je door 1 van de 3 deuren naar buiten kan.
Straks kan je ook links naar beneden waardoor je direct voor de meest linker uitgang staat.
Wordt dus wat lastiger voor defence om die pit vol te spammen,omdat men er nu langs kan. Nice!
Fixed a crash caused by alt-tabs during map load
Mooi! Alt+tabben tijdens mapchanges of het joinen van een server voorkwam altijd dat ik nog terug kon alt+tabben. Crashte niet, kreeg gewoon het scherm niet meer terug. Hopelijk fixed.
Fixed a gap behind stage 1, cap 1 house
Zou dit betekenen dat je niet meer achter het huisje kunt? Daar waar meestal een teleport exit, en vaak ook een sentry staat? Of moet ik bij "gap" denken aan niet sluitende polygonen waardoor je vast zou kunnen komen te zitten in een muur?
Evenals
Sealed up a gap over stage1 lower startgate
Betekend dat een sentry op dat punt niet meer de hele middelste exit locked?
Clipped off tall windows in stage 3 to prevent sentry guns from behindbeing built behind them
Mooi! Was laatst een figuur die een sentry in een of andere muur achter een rooster had gebouwt, die je nog kon raken.

En zo zijn er meer goeie updates!
Added flamethrower "sizzle" sound when the Pyro is hitting a target
SourceTV now uses a hidden slot on the game server. This allows for 24 player servers to also have a SourceTV proxy connected to it
Added exec'ing a .cfg file on the client when you select a class to play.
_/-\o_ Betekend dus dat je je medigun-script kunt draaien zodra je medic gaat spelen, en kan unbinen zodra je class changed.

[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 14-02-2008 15:18 ]

• MuskitoNL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 14:23
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 01:18:
[...]

ik was gewoon gedominate door woest met zijn pyro axe :'(
nieuwe patch klinkt goed. Kwam er ook nog keer zon verandering voor pyro waarbij je ook punten kreeg voor het in de fik zetten van een groep mensen?

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik heb toch eens besloten om de orange box aan te schaffen, en krijg na de prachtige openingspost meteen weer zin om TF te spelen. Ik heb vroegah, en dan hebben we het over iets van 12 jaar geleden, voor het laatst TF gespeeld. Dus de originele, niet TFC, en ik ben erg benieuwd in hoeverre TF2 nog op TF lijkt. Ik speelde vooral engineers en scouts, al naar gelang of er meer defence of offence nodig was, maar ik ga maar eens even zien in hoeverre dat lekkere classes zijn. Anders kan ik altijd nog medic gaan spelen :)

https://niels.nu

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
:D dat ziet er oud uit.... wel grappig dat de classes eignelijk nog hetzelfe zijn:
http://teamfortress.planetfortress.gamespy.com/classes.html

• Hydra
Vandread schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:29:
:D dat ziet er oud uit.... wel grappig dat de classes eignelijk nog hetzelfe zijn:
http://teamfortress.planetfortress.gamespy.com/classes.html
Heh, geweldig, those good 'ol days.

Ja, inderdaad zag het er een stuk minder uit, maar er waren echt enorm veel servers, en dat was in de tijd dat we nog via modems quakeworld online speelden. Rondhuppelen met een ping van 300ms was doodnormaal. Kun je nagaan hoe blij ik was toen we ISDN kregen, een ping van 'slechts' 150ms!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

grrr weer paar uur middag weg thx to GoT server ;)

altijd mooi op publics hoe mensen over de zeik gaan. Het is wel een pub he... Vet chaggie texten als je verliest. Dan denk ik echt van come on, het is een pub. Ik speel(de) mega veel clanwars. Als ik dan op pubs speel wéét ik dat het totaal willekeurig is of het lekker rolt of niet. Volgende ronde nieuwe kansen :D

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Mik!
Damn, dat was een mooi potje op Casbah vanmiddag.. Vooral toen ik mijn laatste screenshot nog eens terug zag van het eindscoreboard..Teams die aan elkaar gewaagd waren, geen gezeik (tenminste niets van meegekregen), maar wat duurde het godsgruwelijk lang zeg omdat de teams aan elkaar gewaagd waren..

• Kapoen
Hydra schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:06:
Ik heb toch eens besloten om de orange box aan te schaffen, en krijg na de prachtige openingspost meteen weer zin om TF te spelen. Ik heb vroegah, en dan hebben we het over iets van 12 jaar geleden, voor het laatst TF gespeeld. Dus de originele, niet TFC, en ik ben erg benieuwd in hoeverre TF2 nog op TF lijkt. Ik speelde vooral engineers en scouts, al naar gelang of er meer defence of offence nodig was, maar ik ga maar eens even zien in hoeverre dat lekkere classes zijn. Anders kan ik altijd nog medic gaan spelen :)
Bereid je voor op een verassing (in positieve zin hoor) :)

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

En het is acht uur geweest, do it Valve!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

ja, we wachten al zo lang :( ik zit al constant steam te herstarten :Y) ik wil die nieuwe map wel eens zien.

Het schijnt een lineare CP map te zijn die nie zo lineair is, dus de punten kan je in random volgorde cappen.
Hoe meer variatie hoe beter, alle valve maps zijn wel leuk en goed doordacht(behalve ctf_well, maar dat was gewoon een goedkope (lees:slechte) port van de cp versie als zoethoudertje.).

Ik ga nog maar eens steam herstarten ;)

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:30
Kapoen schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:02:
[...]
Zonder conc en nailgun zal het toch zwaar tegenvallen als scout vergeleken met TF. De actie is echt veel trager geworden. TF2 is een mooie en fun game maar wordt wel snel saai door het gebrek aan strategy en aanvals mogelijkheden. (hopelijk doet valve er nog wat aan met de toekomstige updates)
Added a new access point to the stage2 attacker gates (drop-down left from spawn), allowing attackers a way to reach the left route without being subjected to the spam and sentry gun fire
Ik vind het jammer dat ze dit doen. Een team dat niet naar buiten kan breken verdient het gewoon niet om te winnen. In de oude dustbowl (TF/TFC) was het ook niet nodig en had men maar ÉÉN uitgang inplaats van de 3 die er nu al zijn.
Added exec'ing a .cfg file on the client when you select a class to play.
Daar ben ik erg blij mee. Hoef ik niet telkens via numpad scripts te wisselen als ik een andere class wil spelen. Dit had er eigenlijk al vanaf het begin in moeten zitten, TFC had het ook al.
Added flamethrower "sizzle" sound when the Pyro is hitting a target
Deze suggestie had ik al een tijdje geleden gelezen op de steam forums en ben blij dat valve dit heeft opgepikt. Soms weet je gewoon niet of je flames raken of niet.
Added server side convar mp_fadetoblack. Same functionality as Counter-Strike, used mainly during in-person tournaments and LAN events
Dit had men net nodig voor clanplay want spelers konden als ze dood waren gewoon meekijken met hun teamleden en waarschuwen voor vijanden, spies etc door het gebruik van 3rd party programma's zoals teamspeak.

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is 11 AM PST in Valve Time? :p

• Switch
Eindelijk, de update is er! Allemaal Steam herstarten!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Zit nu Badlands uit te testen. Is een CP map met 5 cp's met no.3 neutraal. Ziet er goed uit maar ik denk dat CP2 en CP4 een nachtmerrie zijn om in te nemen. Ze liggen namelijk op een steile piek met een zigzag wentelpad er omheen, je kan er niet direct met rocketjumpen de top bereiken en er is bovenop genoeg ruimte voor een sentry! 8)

P.S
Met een achterwaartse RJ op een heuveltje lukt het wel.

[ Voor 16% gewijzigd door CapTVK op 14-02-2008 23:36 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Brainstorm
Nou en?

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 15-02-2008 07:52 ]

• frickY
Nou en?

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 15-02-2008 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Net paar keer Badlands gespeeld, erg leuk! Is vooral een scout map, met die hoge 'torens' waar je op kan springen. Enige nadeel is dat de laatste cap al snel volgebouwd wordt met sentries, maar je kan je wel goed verbergen daar in het 'doolhof' :)
http://www.hlportal.de/images/specials/badlands_b.jpg

Doe eens niet zo'n groot plaatje embedden ;)

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 15-02-2008 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
CapTVK schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:31:
Zit nu Badlands uit te testen. Is een CP map met 5 cp's met no.3 neutraal. Ziet er goed uit maar ik denk dat CP2 en CP4 een nachtmerrie zijn om in te nemen. Ze liggen namelijk op een steile piek met een zigzag wentelpad er omheen, je kan er niet direct met rocketjumpen de top bereiken en er is bovenop genoeg ruimte voor een sentry! 8)

P.S
Met een achterwaartse RJ op een heuveltje lukt het wel.
Leuke map :) Je kunt trouwens zonder problemen op het midden rocketjumpen hoor, als je het vanaf de heuvel doet kom je zelfs bovenop de beschutting om de cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Zo, kom net van #1 af en moet zeggen dat ik het een hele coole map vind. Het rode team werd echt gruwelijk afgeslacht. :P

De hele map moedigt vooral aan tot hele snelle gameplay, wat me als Scout erg beviel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB

DNB

zeker een zeer geslaagde map, net 20 potjes ofzo gespeeld op #1. Hij zit vrij goed in elkaar gestoken, ook het 2e punt is niet zo onmogelijk als vewacht. Alleen de laatste cap gaat wel errug snel. Een paark keer werd het echt zo'n doorlooppotje, 3 caps snel cappen en klaar. Gelukkig waren de teams vrij goed verdeeld en was het erg leuk spelen. Wat mij betreft is de map met glans geslaagd voor de vuurdoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke map inderdaad. Hoewel het midden vrij lastig terug te cappen is. Had trouwens ook graag gezien dat het beter mogelijk was de torencap te beschermen. Deze is wel erg makkelijk gecapped meestal, aangezien er geen goede plekken voor sentries zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ja ik zat in het rode team maar wat een retards daar zeg, logisch dat we verliezen. Koeitje en een paar anderen waren ook niet serieus bezig dus het had ook weinig zin. Volgens mij zijn ze gewoon bang om dood te gaan en punten te verliezen. Van mij mogen die hlstatx er ook wel af want daardoor gaan mensen niet echt mee doen met het team.

Ik probeer de map nog wel een andere keer als er normale teams zijn want het niveau van de server is echt tot een diepte punt gezakt. De Got only avonden zijn leuk maar verder is het geen fuck aan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik zat rond middernacht bij rood. Maar hou eens op te whinen (hier en online). Ga lekker clanwars spelen als je in het gelid wil pubben. Uiteraard vond ik het ook slecht gaan, maar dat weet je bij pubs. Het kan lekker lopen of ook helemaal niet als er paar lopen te clownen. So be it. Maar opmerkingen als "hallo, wat doen jullie, val ik in mijn eentje aan?" maken mij echt pisnijdig. Ja de rest is aan het picknicken, nou goed... Nee tuurlijk niet. Er is gewoon sprake van ongecoordineerd gedrag. In het meest gunstige geval kun je samen werken op pubs en dat is fijn, maar als het niet zo loopt dan zij het maar zo. my 2 cents.

al met al was het wel weer lekker spelen gister op GoT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Heb de map nog niet gespeeld.
Is het een beetje waardige tegenhanger voor dustbowl wat betreft actie en druk?

Ik heb #2 even ingesteld dat deze continue cp_badlands draait.
Sourcemod (en dus HLstats) draaien nog niet op die bak, dus je hoeft je niet druk te maken om je stats.

[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 15-02-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kapoen schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:02:
Ik heb vanochtend heel even zelf een servertje gestart, even als engineer gekeken hoe dat bouwen nu werkt, weinig verschil met eerst en ik vind het er allemaal erg cool uitzien.
Rutger Mulder schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:04:
Zonder conc en nailgun zal het toch zwaar tegenvallen als scout vergeleken met TF. De actie is echt veel trager geworden. TF2 is een mooie en fun game maar wordt wel snel saai door het gebrek aan strategy en aanvals mogelijkheden. (hopelijk doet valve er nog wat aan met de toekomstige updates)
Mja, ik vocht als scout sowieso erg weinig. Je wil rennen, niet vechten. En conc 'nades waren op zich wel handig, maar meestal was het beter om gewoon langs de tegenstaner te sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Waar gaat het heen met de wereld als we niet even een melig potje mogen doen rond 2:00 's nachts? Het is niet alsof we maar wat liepen aan te kloten tijdens de hele badlands sessie, maar na 15 potjes hadden we het wel gezien volgens mij. Kom op, neem het niet zo serieus, het is maar een spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 02:12:
Ja ik zat in het rode team maar wat een retards daar zeg, logisch dat we verliezen. Koeitje en een paar anderen waren ook niet serieus bezig dus het had ook weinig zin. Volgens mij zijn ze gewoon bang om dood te gaan en punten te verliezen. Van mij mogen die hlstatx er ook wel af want daardoor gaan mensen niet echt mee doen met het team.

Ik probeer de map nog wel een andere keer als er normale teams zijn want het niveau van de server is echt tot een diepte punt gezakt. De Got only avonden zijn leuk maar verder is het geen fuck aan zo.
Spl@t heeft hier wel een puntje.

HLstatX er af en ik denk dat je een heeeeel ander spelletje krijgt. Mensen zijn gefocused op hun stats (bewust/onbewust). Ik ben de eerste die toegeeft dat ik het wel doe namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige dat ik van de stats weet is dat ik zie staan dat iemand 2 punten krijgt voor een kill ofzo. Verder weet ik niet eens hoe het werkt en boeit het me ook absoluut niet. Voor mij zou het iig niet boeien of ze aan of uit staan. Maargoed ik ben dan ook puur casual player die meestal in de onderste regionen eindigt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPointman

XPointman

ja, of niet

Ik vraag me af of er mensen zijn die dit topic lezen en in een tf2 clan spelen.

Ikzelf zou namelijk graag wat wars willen gaan doen, omdat ik vermoed dat dat deze game nog wat extra's geeft. overigens kan ik op clanbase geen nl clans vinden die actief zijn.

Heeft iemand een suggestie hoe ik in een clan zou kunnen komen?

Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Goed spelen en vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPointman

XPointman

ja, of niet

goed spelen gaat me redelijk af, of dat er in clanwars uit komt is een ander verhaal. Vragen doe ik stiekem nu al een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
HLstats zorgt er zeker voor dat een ander spelletje gespeeld wordt. Ik merk zelf ook wel dat ik kijk hoe ik scoor, maar het heeft niet een dusdanige invloed dat ik anders ga spelen (ben toch suicidaal).

Het 'gewhine', zoals hierboven stond, heeft ook wel een reden. Als je sinds het begin op de server speelt ben je gewoon een bepaald niveau gewend en dat niveau wordt niet heel erg vaak meer gehaald. Als je dan ook nog eens als betere speler in een rukteam zit dan is de lol er snel vanaf en krijg je frustraties. Ik denk dat de meeste mensen die al langere tijd op de server rondlopen kunnen beamen dat het niveau steeds minder wordt. Ik durf niet te zeggen hoe het niveau op de vaste [GoT]-avond is want die heb ik al te lang niet meer meegemaakt. Dat het public is, betekent niet meteen dat je geen eisen en verwachtingen mag hebben, zeker niet wanneer het niveau in het begin gewoon een stuk hoger lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik geloof dat er genoeg got regulars zijn om de server in de avonduren private te maken. Ik erger me ook aan het lage niveau, naarmate de avond vordert komen er steeds meer gotters en het niveau stijgt.
Doormiddel van een password kan je dit wat eerder bereiken.

Wat vinden jullie ervan?

Poll: #1 private in de avonduren?
Ja! Private betekent kwaliteit!
Nee! Wil geen lege server!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=268925&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:40

Tank80

Cyanide&&Happiness

Misschien een idee om een van de servers te veranderen in een veteran/pro server en de andere custom en fun? Wel uiteraard goed aangeven, maar ook actief mensen kicken van de pro server.Dus;
server1: veteran/pro: teamplay,strakke organisatie, strenge admin.
server2: custom; alleen custommaps
server3: fun; lol voorop, bv lagere gravity, geluiden, etc.
Lijkt mij een strak plan, weet je waaraan je toe bent als je joint +kan je een server kiezen waarin je op dat moment zin in hebt.
just my 2 cents ;)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@Mik!: ja ik zeg ook niet dat ik het niet snap, maar de manier van kenbaar maken stoort me. In plaats van dat mensen proberen dan maar het niveau omhoog te helpen is het alleen maar onconstructief klagen. Zeg dan: "ok guys, dit lijkt nergens naar. We wachten op elkaar en gaan als groep naar A". Nee, dat hoor je dan weer niet (of sporadisch). Het is alleen maar onconstructief zeuren. Neemt overigens niet weg dat ik me ook stoor aan het kip zonder kop speelgedrag hoor ;)

@XPointman: Als een van de weinige clans in NL spelen wij, BB4E, serieus TF2. Althans, we begonnen goed. Tijdens de beta waren we bloedfanatiek en bij de start van Clanbase ladders ook nog wel. Tactics, wedstrijden, de hele reutel. Erg leuk. Theoretisch loopt dat nog steeds, maar de 2 van de meer dragende leden (die ook alles regelen) zijn momenteel weinig online (ik en nog een gozer) en dan kakt het al snel in. BB4E zal nooit stuk gaan (since 2001), maar TF2 staat momenteel op een laag pitje. Ik kan je verzekeren dat, mits het een goedlopende clan is, clanwars echt een hele dikke meerwaarde hebben naast het ook leuke pubspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Bij |BEWARE| hebben we hetzelfde probleem als bij BB4E. In het begin een hoop wars gespeeld en trainingen gehad. Toen COD4 echter uit kwam stapte een hoop spelers over naar deze game. Hier beginnen we eindelijk een beetje overheen te komen en we beginnen de komende weken weer met warren. Of het allemaal weer actief wordt is nog niet met zekerheid te zeggen maar ik ga men best er voor doen.

Een wachtwoord op de server zie ik niet zitten. Meestal kunnen mensen die GOT lezen toch wel direct op de server komen dmv de reserved slots. Als deze reserved slots leeg blijven terwijl er een hoop randoms inzitten, dan zal de server zeker niet vol raken wanneer hij op slot gaat voor dezelfde publiccers die op dat moment het grootste gedeelte van de server vullen.

Ik vind Badlands nog niet heel goed bevallen. Het is een vrij chaotische map en je kunt van werkelijk alle kanten aangevallen worden. Doordat je veel geraakt wordt moet je ook veel opzoek naar health en die ligt er niet veel. Ik geef de map zeker nog wel een extra kans aangezien hij vaak zat langs zal komen en wellicht wordt het een stuk beter wanneer iedereen de map een beetje door heeft en er een paar medics rondlopen die goed hun werk doen. In eerste instantie vind ik het echter een slechte map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 14:16
Hathor schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:03:

Ik vind Badlands nog niet heel goed bevallen. Het is een vrij chaotische map en je kunt van werkelijk alle kanten aangevallen worden. Doordat je veel geraakt wordt moet je ook veel opzoek naar health en die ligt er niet veel. Ik geef de map zeker nog wel een extra kans aangezien hij vaak zat langs zal komen en wellicht wordt het een stuk beter wanneer iedereen de map een beetje door heeft en er een paar medics rondlopen die goed hun werk doen. In eerste instantie vind ik het echter een slechte map.
Je haalt de woorden uit m'n mond, ik vind er exact hetzelfde van.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:36

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Twisted schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:46:
Ik geloof dat er genoeg got regulars zijn om de server in de avonduren private te maken. Ik erger me ook aan het lage niveau, naarmate de avond vordert komen er steeds meer gotters en het niveau stijgt.
Doormiddel van een password kan je dit wat eerder bereiken.

Wat vinden jullie ervan?

Poll: #1 private in de avonduren?
Ja! Private betekent kwaliteit!
Nee! Wil geen lege server!
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Als alle gotters nou leren de reserved slots te gebruiken, heb je dit probleem niet :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat er veel geklaagd wordt over "het niveau" op de publics van GoT. Aangezien ik ook voor de lol speel en niet bij de top behoor voel ik mezelf daar in ieder geval ook door aangesproken. Zelf speel ik alleen af en toe wat games voor de lol. Ik speel wel serieus, maar echt geweldig goed ben ik niet en ik heb ook absoluut niet de ambitie om als #1 te eindigen. Echter als er steeds gezeikt wordt dan wordt die game er ook niet leuker op. Mijns inziens is het ook inherent aan het public maken van je server dat je niet allemaal die-hard war mannetjes erop hebt. Wil je dat wel dan moet je volgens mij die server gewoon niet-public maken, of anders mensen die volgens jullie niet goed genoeg spelen er af bannen, dan weet iedereen ook gelijk waar ie aan toe is en het scheelt een hoop geouwehoer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't gaat er niet om of je die-hard supergoed bent of wat minder goed, er zitten alleen af en toe wat lui op de server die echt geen idee hebben hoe 't spel werkt. Medics die een spy ofzo gaan uberen, pyro's die niet spychecken, engineers die niet bij hun sentries blijven etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:18:
Het valt me op dat er veel geklaagd wordt over "het niveau" op de publics van GoT. Aangezien ik ook voor de lol speel en niet bij de top behoor voel ik mezelf daar in ieder geval ook door aangesproken. Zelf speel ik alleen af en toe wat games voor de lol. Ik speel wel serieus, maar echt geweldig goed ben ik niet en ik heb ook absoluut niet de ambitie om als #1 te eindigen. Echter als er steeds gezeikt wordt dan wordt die game er ook niet leuker op. Mijns inziens is het ook inherent aan het public maken van je server dat je niet allemaal die-hard war mannetjes erop hebt. Wil je dat wel dan moet je volgens mij die server gewoon niet-public maken, of anders mensen die volgens jullie niet goed genoeg spelen er af bannen, dan weet iedereen ook gelijk waar ie aan toe is en het scheelt een hoop geouwehoer.
Het onderwerp komt vaak voorbij. Wat ik er steeds op uitmaak (zo ervaar ik het iig) is dat er te weinig samengewerkt wordt en dat er te veilig wordt gespeeld. In de praktijk merk je dat hoofdzakelijk aan momenten waarop je niet door een brakke defence komt (b.v. spammende demo's met 1 sentry) en dat steekt gewoon. Gooi er 2 gecoördineerde übers tegenaan met een paar waaghalzen erbij en je bent er zo door.

Sowieso is dat een beetje mijn visie van TF2: zit je ergens vast, dan doe je in 99% van de gevallen iets verkeerd als team. Met fatsoenlijke samenwerking (en dus niet zozeer aimskills of zo) kun je bijna door elke verdediging heenbreken. Wat mij betreft mag er sambal uitgedeeld worden bij de spawn, die smeer ik graag bij de laffere spelers onder de neus/kont/ander lichaamsdeel om ze in beweging te krijgen ^^

(Kortom: te veel mensen denken dat hoog kpd=goede speler terwijl dat loze info is. Geef mij maar waaghalzen, die breken tenminste nog s door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 00:04
Hoi guys, tweaker zijnde zou ik graag jullie GOT steam community joinen ... Mijn steam id is BERETTA1979.

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Toegegeven, niet iedereen hoeft een top niveau te hebben. Maar het is wel zo leuk voor iedereen als je niet eens stel idioten in je team hebt zitten die maar wat aanklooien. Bij een nieuwe map vind ik het persoonlijk wat lastig. Even afstasten welke class zich hoe gedraagt in de map. Over het algemeen ben ik 80% sniper en 20% de rest. Ik voel mij gewoon thuis in die class en ben er (ookal zeg ik het zelf) best gedreven in.

Gisteren was leuk met Badlands, maar het is gewoon lastige map. Je wordt van alle kanten genaaid en als je nog maar 1 cp overhebt is het al helemaal lastig. Sentries hebben geen nut gezien er al lang en breed gecaptured wordt voordat er maar 1 rocket gemikt is. Je moet en-mass gaan kamperen bij je cp wil je het overleven.

En ja GoT private maken is wellicht een idee, maar je moet dan wel een goede basis spelers hebben die elke avond komen :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:38

Wimo.

Shake and Bake!

SaURoN schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:49:
[...]

Spl@t heeft hier wel een puntje.

HLstatX er af en ik denk dat je een heeeeel ander spelletje krijgt. Mensen zijn gefocused op hun stats (bewust/onbewust). Ik ben de eerste die toegeeft dat ik het wel doe namelijk.
Ik doe het ook .. ik speel niets liever als scout omdat ik daar 1 op 1 vrijwel iedere class mee pwn .. helaas kost dit zowel hlstat punten in b.v. 2fort dat ik het daarom niet doe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:25:
't gaat er niet om of je die-hard supergoed bent of wat minder goed, er zitten alleen af en toe wat lui op de server die echt geen idee hebben hoe 't spel werkt. Medics die een spy ofzo gaan uberen, pyro's die niet spychecken, engineers die niet bij hun sentries blijven etc.
En het is verplicht dat een Pyro checked op spies en dat een engineer bij z'n sentry blijft? Dat lijken mij weer van die typische regeltjes van die-hard spelers. Je kan met een pyro ook prima aanvallen en dat een die-hard speler nu vindt dat een pyro een spy checker is....leuk voor hem/haar, maar als het enige doel van een pyro was om op spies te checken, dan had ie wel "Spy-checker" ipv "Pyro" geheten!

Dan had een medic waarschijnlijk ook geen wapens gehad....want als medic moet je niets meer doen dan je uber chargen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Dat neemt niet weg dat een pyro die gaat aanvallen, onderweg naar de frontlinie heel makkelijk even kan proberen oftie ook brandbare teammates tegenkomt :)

[ Voor 5% gewijzigd door blaataaps op 15-02-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB

DNB

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:25:
Medics die een spy ofzo gaan uberen, pyro's die niet spychecken, engineers die niet bij hun sentries blijven etc.
Ha, je hebt een exacte beschrijving gegeven van mijn bezigheden binnen TF2. Tenminste, als je vermomde enemy spies bedoelt :) kan gebeuren toch, gister zag ik nog een spy uber.

Ik vind dat je niet van een engineer kan verwachten dat ie de hele tijd bij zn sentry zit dom te hameren. Saaiheid troef. Ik loop altijd lekker rond, net iets achter de verdedigers, lekker schieten met mn shotgun/pistol om nog wat extra damage mee te pakken. Als het echt gevaarlijk word ren ik wel terug naar mn sentry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Leuk voor iedereen die een animated spray zou willen.

Op deze website kan je Gif's converteren naar een spray: _/-\o_
http://ts.tomfoolery.ca/

Without transparency, You can fit 44 frames in a 64x64 spray, or 11 frames in a 128x128 spray.
With transparency, you can fit 22 frames in a 64x64 spray, or 5 frames in a 128x128 spray.

if you haven't prepped your image, i'll just resize and take out some frames for you automatically.

Afbeeldingslocatie: http://purefnevyl.files.wordpress.com/2007/02/bouncing_boobs_288x1921.gifAfbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/8581/b9a9bc45b99c2f274d437c69b50fae.gif

edit:

Ik kwam deze link tegen vol gifjes, kan je altijd een leuke uitzoeken :)
http://www.fullcontactpok...index.php?showtopic=84278

[ Voor 17% gewijzigd door DukeN op 15-02-2008 16:02 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
ach ja, je kunt het ook anders zien wat de stats betreft;
de reden dat het iedere avond volle bak is is volgens mij grotendeels te wijten aan het feit dat de stats erop zitten. het heeft natuurlijk te maken met dat een hoop mensen elkaar inmiddels kennen en hier posten en op teamfortress.be,
maar uiteindelijk zijn de meesten van ons gewoon stats sletten ;)

we vinden het allemaal leuk om onze skillzz te vergelijken met die van een ander, om te zien hoe vaak je iemand dominate, of je iemand vaker killed dan dat je door hem gekilled wordt en natuurlijk je kill per die ratio.
HlstatsX doet dit prima en geeft je meer statistieken over je spel dan je nodig hebt, en is voor mij en velen een toegevoegde waarde om op server #1 te spelen.

dat de server meer op de GoT community draait dan op de stats lijkt me notabene ook onwaarschijnlijk omdat een groot deel van de GoT taggers nog nooit op tweak zijn geweest of zich pas naderhand heb geregistreerd.
verder wil ik absoluut geen afbreuk doen aan de server,draait prima en heeft een actieve admin in de vorm van Brainstorm die luistert naar zijn publiek en voortdurend bezig is met aanpassingen en tweaks, hulde!

wel ben ik het, tot slot (zeikerd; lol) eens met de mensen die ervan balen dat spelers die alleen maar bezig zijn met de stats niet goed zijn voor de teamplay. als je bang bent punten te verliezen ga je nooit volluit; spring je nooit suicidaal tussen een hoop tegenstanders om de laatste cap te verdedigen;
expirimenteer je nooit met classes die je nog niet zo in de vingers heb;
gooi je je nooit in een stapel sticky's zodat je team er door kan, enz, enz, enz.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:40

Tank80

Cyanide&&Happiness

chrisO schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:42:
[...]

En het is verplicht dat een Pyro checked op spies en dat een engineer bij z'n sentry blijft? Dat lijken mij weer van die typische regeltjes van die-hard spelers. Je kan met een pyro ook prima aanvallen en dat een die-hard speler nu vindt dat een pyro een spy checker is....leuk voor hem/haar, maar als het enige doel van een pyro was om op spies te checken, dan had ie wel "Spy-checker" ipv "Pyro" geheten!

Dan had een medic waarschijnlijk ook geen wapens gehad....want als medic moet je niets meer doen dan je uber chargen.....
Snap wat je bedoeld hoor, maarrrr bij team fortress heb je naar mijn idee het meeste lol als je in het belang van het team bezig bent en niet alleen maarr doet wat jij leuk vind. Oftewel, verdiep je in de classes en pas je acties erop aan. En zeg nou zelf, wat is er leuker dan een spy in de fik te zetten of met je geuberde buddie door een defense te denderen?

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisO schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:42:
[...]

Verplicht is een groot woord, maar de pyro is wel de class voor spychecken / defence. Echt veel damage doet de pyro niet, het echte aanvalswerk kan je beter over laten aan demo's en soldiers. De pyro is gewoon goed in het onderscheppen van doorgebroken enemies (samen met de heavy) en vooral spies (die kan je aansteken zodat ze zichtbaar worden).
De medic heeft inderdaad als doel uberchargen / healen, die lullige needlegun kan je geen wapen noemen, die is alleen bruikbaar voor half dode enemies. Maar de medic moet wel een zinnige class uberchargen, dus een heavy, demo of soldier (soms ook de pyro). Dan kan je een gat in de enemy defence slaan / sentries slopen. Je hebt niks aan een uber scout ofzo, die doet geen damage.

Schroeven kan je ook in de muur krijgen met een hamer, maar 't gaat veel makkelijker met het juiste gereedschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:52:
Of die van de soldier: "Pain is weakness leaving the body". Geniaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:55:
Verplicht is een groot woord, maar de pyro is wel de class voor spychecken / defence. Echt veel damage doet de pyro niet, het echte aanvalswerk kan je beter over laten aan demo's en soldiers.
Pyro doet, mits goed gebruikt, enorm veel damage. Je moet alleen niet proberen een soldier te outgunnen, maar ik heb net nog op dustbowl in een klap een capture team van 3 scouts omzeep geholpen. De eerste ging dood toen ik nog in leven was, de andere 2 door de firedamage.

Elke class heeft z'n nut in offence en defence, en je kunt niet van mensen verwachten dat ze elke game de flag gaan bewaken terwijl de rest lol heeft op het slagveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:55:
[...]
*knip*
De medic heeft inderdaad als doel uberchargen / healen, die lullige needlegun kan je geen wapen noemen, die is alleen bruikbaar voor half dode enemies.
Als iemand de syringegun "lullig" noemt, kan ik niet anders dan ten stelligste protesteren!
Duidelijk schijnt door dat je veelal met soldier speelt. Rechtoe, rechtaan knallen met een grote foutenmarge dmv explosiondamage. Terwijl je met de syringegun de afstand tussen jou en de andere moet inschatten en deels omhoog moet schieten.

PS : http://gottf.hlstatsx.com...=syringegun_medic&game=tf

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Elvis schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:25:
[...]

Als iemand de syringegun "lullig" noemt, kan ik niet anders dan ten stelligste protesteren!
Duidelijk schijnt door dat je veelal met soldier speelt. Rechtoe, rechtaan knallen met een grote foutenmarge dmv explosiondamage. Terwijl je met de syringegun de afstand tussen jou en de andere moet inschatten en deels omhoog moet schieten.

PS : http://gottf.hlstatsx.com...=syringegun_medic&game=tf
Blijft een lullige gun.

Geef mij maar de bonesaw. Even snel een spy neerhakken bijv. :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft dat mikken nou te maken met damage :?

Syringe gun:
Point Blank: 10-15
Critical Hit: 30
Medium Range: 5-10
Long Range: 5-6

bonesaw:
Point Blank: 45-85
Critical Hit: 195

Zelfs een syringe crit is nog zwakker dan 1 slag met de bonesaw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Voor de bonesaw moet je alleen wel een paar stapjes dichter bij zijn. En bij een scout, pyro of demo overleef je dat neit alsmedic.

Ik wordt weet ik niet hoe vaak omgelegt door een medic. Dan ren ik al nades schietend achter hem aan en trekt hij (Elvis en Psyduck vooral) een blik needles open. Meestal ben ik het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Weet niet of dit al gezegd is, maar ik zie net dat tf_birthday sinds de nieuwe update een publieke cvar is? Hij staat in HLSW in het lijstje met cvars van 1.0.1.8 servers, maar niet bij een 1.0.1.7 server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
De syringe gun is juist super goed. Mensen die anders beweren kunnen er gewoon niet mee spelen.
- Big clipsize
- Fast fire
- Fast reload
- Always hits same spot

De pistol of machine gun hebben een spread en zullen niet altijd raken, maar de syringe gun hit altijd de zelfde plek. Je moet alleen leren hoe je met die gun moet aimen omdat de darts wat langzamer vliegen. Je kan een soldier in 20 schoten om leggen en dat is ~2 sec schieten als je goed raakt. Syringe > heavy op long range.

Bonesaw is ook supergoed maar dat is niet altijd de juiste keuze in elke situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rutger Mulder schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:04:
[...]
Ik heb nooit TF gespeeld, maar wel TFC en de scout was daarin alleen een uitstekende flagrunner zonder echte frag mogelijkheden. In TF2 heb je tenminste nog wat slagkracht (ook letterlijk 8) ) als scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ja maar je kan geen sentries mollen zoals de scout en medic dat in TFC konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Rutger Mulder schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:49:
De pistol heeft langere range dan de sentry :)

Wel kansloos als de engineer er bij staat, maar anders heb je em (zelfs met het beperkte aantal clips), zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Rutger Mulder schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:49:
Tuurlijk kan dat wel;
http://www.youtube.com/watch?v=_e2102v_nCM

Think out of the box.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.