Ik vind 180 dollar voor een Cowon iAudio D2+ 16GB eigenlijk heel weinig in vergelijking met een iPod.
Hoe zit het met de batterijduur eigenlijk?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik moest toch even slikken toen ik de aanbieding van de iPod zag en daarbij ook de nieuwprijs van €229,- voor zo'n €50,- meer heb je 7,5x (120GB) de Capaciteit van de grootste Cowon iAudio D2(+) en ben je ook nog is hip. Het kwaliteitsaspect en compactheid valt dan weg maar dat terzijde.Coeluh schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:05:
Ik vind 180 dollar voor een Cowon iAudio D2+ 16GB eigenlijk heel weinig in vergelijking met een iPod.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Je vergelijkt nu een hdd-speler met een flashspeler. Flash is altijd duurder geweest dus die vergelijking kun je niet direct maken. Het is wel zo dat je meer GB's hebt, maar daar staat tegenover dat je een harde schijf als opslagmedium hebt. Dus een lomper design (hdd's zijn nog altijd relatief groot) wat ook meer kans heeft op beschadiging.JunkieXP schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:00:
[...]
Ik moest toch even slikken toen ik de aanbieding van de iPod zag en daarbij ook de nieuwprijs van €229,- voor zo'n €50,- meer heb je 7,5x (120GB) de Capaciteit van de grootste Cowon iAudio D2(+) en ben je ook nog is hip. Het kwaliteitsaspect en compactheid valt dan weg maar dat terzijde.
Desalnietemin zou ik mijn D2 voor geen goud willen ruilen met een iPod.
Update: Cowon contacted us to warn that there is risk in bricking (damaging/rendering it useless) your D2 by doing this. So in my words, do this at your own risk.Vihaio schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 02:57:
Geinig. Je kan de firmware van je D2 veranderen zodat je dezelfde functies hebt als de D2+. Lees hier hoe.
[ Voor 48% gewijzigd door laropo op 20-03-2009 21:19 ]
Ik snap wat je bedoeld, maar ben van mening dat hier ook veel mensen zijn die zich er niet mee bezig houden en die extra GB's graag nemen in plaats van een functioneel technisch beter / degelijker apparaat.RoD schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:19:
[...]
Je vergelijkt nu een hdd-speler met een flashspeler. Flash is altijd duurder geweest dus die vergelijking kun je niet direct maken. Het is wel zo dat je meer GB's hebt, maar daar staat tegenover dat je een harde schijf als opslagmedium hebt. Dus een lomper design (hdd's zijn nog altijd relatief groot) wat ook meer kans heeft op beschadiging.
Ook al over de d2+?Vihaio schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:27:
Batterijduur van tot 52 uur audio en tot 10 uur video
Staat gewoon in de TS.
Ik vind dat clickwheel echt oerirritant!JunkieXP schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:00:
[...]
Ik moest toch even slikken toen ik de aanbieding van de iPod zag en daarbij ook de nieuwprijs van €229,- voor zo'n €50,- meer heb je 7,5x (120GB) de Capaciteit van de grootste Cowon iAudio D2(+) en ben je ook nog is hip. Het kwaliteitsaspect en compactheid valt dan weg maar dat terzijde.
Desalnietemin zou ik mijn D2 voor geen goud willen ruilen met een iPod.
[ Voor 55% gewijzigd door Coeluh op 20-03-2009 22:38 ]
Ik kan natuurlijk niet kijken in de verschillen tussen de D2 en de D2+ maar het lijkt mij dat een bedrijf als Cowon er alles aan zou doen om zijn D2+ aan te prijzen en wellicht zelfs te proberen met de minieme verschillen die er tussen beide zijn toch de eigenaars van een D2 over te laten stappen naar de D2+. Dit is natuurlijk niet nodig wanneer blijkt dat de software gewoon onderling uitwisselbaar is.laropo schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 21:19:
[...]
Update: Cowon contacted us to warn that there is risk in bricking (damaging/rendering it useless) your D2 by doing this. So in my words, do this at your own risk.
[ Voor 17% gewijzigd door JunkieXP op 20-03-2009 22:44 ]
Zijn er mensen die Songbird gebruiken met hun Cowon iAudio. Gebruik deze player nu een tijdje, vind hem echt heel fijn. Is van mozilla.JunkieXP schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 22:41:
[...]
..
@Coeluh: Ik vind het irritant dat er perse iTunes geinstalleerd dient te worden zodat je niet even bij iemand anders een album er op wil zetten is dit niet snel te bewerkstelligen. Maar ja, voor de iPods is nou eenmaal een doelgroep beschikbaar, hoe graag we deze ook de wondere wereld van Cowon zouden willen laten ervaren.
Maar stel je wil playlists. Dan heb je toch een programma nodig?RoD schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:27:
Ik denk dat er ook heel veel mensen gewoon met verkenner werken. Verder zijn er ook nog wel andere programma's die je kunt gebruiken, zoals Mediamonkey of Winamp.
[ Voor 14% gewijzigd door Coeluh op 20-03-2009 23:52 ]
Hier een gebruiker die is overgestapt van een Cowon D2 4GB + 8GB SDHC (gekocht in 2007) naar een Ipod Nano. Ik had de Cowon gekocht vanwege de 'extra' functies zoals de FM radio en toentertijd de video functie en natuurlijk het aanraakgevoelige scherm. Op een gegeven moment wilde ik echter podcasts gaan luisteren, dat werkte niet goed. Toen me duidelijk werd dat er geen goede oplossing was om de podcasts aan de praat te krijgen heb ik maar een Nano gekocht.JunkieXP schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 22:41:
[...]
verhaal
Maar ja, voor de iPods is nou eenmaal een doelgroep beschikbaar, hoe graag we deze ook de wondere wereld van Cowon zouden willen laten ervaren.
Hoezo podcasts kunnen niet? Met Juice ofzo kan je toch iedere podcast downloaden? Of bedoel je die dingen uit itunes?Tidaku schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:03:
[...]
Hier een gebruiker die is overgestapt van een Cowon D2 4GB + 8GB SDHC (gekocht in 2007) naar een Ipod Nano. Ik had de Cowon gekocht vanwege de 'extra' functies zoals de FM radio en toentertijd de video functie en natuurlijk het aanraakgevoelige scherm. Op een gegeven moment wilde ik echter podcasts gaan luisteren, dat werkte niet goed. Toen me duidelijk werd dat er geen goede oplossing was om de podcasts aan de praat te krijgen heb ik maar een Nano gekocht.
Tot noch toe werkt de Nano perfect. De FM radio mis ik maar zelden (mede dankzij het slechte ontvangst) en video kijk ik al helemaal niet meer op dat ding - dat was leuk toen ik nog geen laptop had.
Kortom: de Nano bevalt me prima en heb de Cowon sindsdien niet meer aangeraakt.
[ Voor 41% gewijzigd door Vihaio op 21-03-2009 02:53 ]
Dat laatste is uiteraard heel voor de hand liggend. Maar zouden er mensen zijn die een D2 zouden kopen en dan uppen naar d2+ ipv een d2+ nieuw?Vihaio schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 02:48:
Die dingen uit iTunes zijn precies dezelfde podcasts als je met heel vel andere programma's kan downloaden. Ik snap dan ook niet waarom je ze niet aan de praat zou kunnen krijgen.
En over het brikverhaal. Het lijkt me logisch dat er iets mis kan gaan als je iets doet wat officieel niet de bedoeling is. Maar ik denk dat Cowon die waarschuwing geeft omdat ze liever hebben dat je een D2+ koopt als je de extra functies wil hebben.
Mediamarkt verkoopt iAudio (maar ik weet niet of het assortiment van iedere Mediamarkt gelijk is) en zit in Eindhoven.Coeluh schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:40:
Zijn er winkels in Nederland (eindhoven om preciezer te zijn) waar ze zo'n cowon iaudio hebben zodat ik er even mee kan spelen?
Ok bedankt!Anakha schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:57:
[...]
Mediamarkt verkoopt iAudio (maar ik weet niet of het assortiment van iedere Mediamarkt gelijk is) en zit in Eindhoven.
Ik heb op de site van cowon gezocht maar kan er geen telefoonnummers vinden die ik kan bellen. Ik heb ze in 2 weken tijd 4 keer gemailt maar nooit een reactie gehad. Weet iemand waar ik dan kan informeren (bij de winkel dan maar ofzo)?RoD schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:47:
Ik denk dat je beter een nieuwe kunt kopen. Je kunt natuurlijk altijd even informeren bij Cowon hoeveel het ongeveer zou gaan kosten, maar dit soort dingen zijn vaak hele dure grapjes.
Zou een d2+ dit wel kunnen?RoD schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:29:
Ja, tv-out is leuk.. behalve dat de D2 geen files groter dan 320x240 af kan spelen, als ik het goed heb. En dat ziet er natuurlijk niet uit op een groot tv-scherm. Toch wel een tekortkoming van de D2, imo.
Ik vind hem fysiek wel mooier, vooral dat er niet met koeienletters portable media player staat opgedrukt.RoD schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:21:
De D2+ kent maar enkele verbeteringen ten opzichte van de gewone D2. En dat zijn ook nog maar voornamelijk enkele firmwarematige verbeteringen, zoals je hier kunt lezen. Ik denk dus niet dat de D2+ het wel kan.
Verwijderd
1: Muziek wel, films moet je volgens mij eerst converten (heb ik zelf nog niet geprobeerd)Taarmen schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:52:
Nu mijn Creative Zen Vision M 60GB, een duik in een tas vol met cola niet heeft overleefd, zoek ik een nieuwe PMD. Waarschijnlijk wordt het de D2+ 16GB +32 GB SDkaart. Maar ik heb wat korte vrage;
1 Kan je de muziek en films drag en drop style via deze computer erop zetten?
2 Is de 4000/4000 item regel lastig of merk je hier eigelijk niks van.
3 worden de video's en muziek gezamelijk weergegeven? (creative zen (xfi) doen dit namelijk niet.
Kia Niro-EV 2024
Wat vind je het fijnste eigenlijk? Ben ik benieuwd naarTaarmen schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:23:
Bedankt voor de antwoorden, wat ik bij mijn 3de vraag eigelijk bedoelde was dat de muziekbestanden die op de sd-kaart en op het interne geheugen staan gezammelijk weer gegeven. Bij de creatives is dit namelijk niet zo, hier komen de sd kaart bestanden niet in de bibliotheek te staan.
Dat alles gezamelijk staat, maar mijn ideale pmp zal ik het aan/uit willen zetten of een artiest in de library komt (bij artiesten waarvan je maar een paar nummers voor de speciale momenten heb (goude ouwe/foute nummers).Coeluh schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:24:
[...]
Wat vind je het fijnste eigenlijk? Ben ik benieuwd naar
Maar wel weer lastig een los stukje hardware extra mee te nemen. Qua maat en gewicht kost het geen moeite maar het is niet handig. PMD + earphones/boxjes neem, een los kaartje vergeet/raak je snel kwijt. Ik ga toch maar niet voor de D2+, alleen door de beperking van 4000/4000, ik heb een paar duizend foto's (incl album art) en dan hou ik ruimte over op de 16 gb versie en kleiner wil ik ivm video en gemak.RoD schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:01:
Als je dat zou willen zou je er natuurlijk een aparte (kleine) SD-kaart voor aan kunnen schaffen. Die dingen kosten toch niks meer
[ Voor 10% gewijzigd door Vinze op 01-04-2009 15:32 ]
Als ik het goed heb kun je er een onbeperkt aantal foto's op kwijt, de limiet geld alleen voor Audio/Video bestanden.Taarmen schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 00:35:
[...]
Maar wel weer lastig een los stukje hardware extra mee te nemen. Qua maat en gewicht kost het geen moeite maar het is niet handig. PMD + earphones/boxjes neem, een los kaartje vergeet/raak je snel kwijt. Ik ga toch maar niet voor de D2+, alleen door de beperking van 4000/4000, ik heb een paar duizend foto's (incl album art) en dan hou ik ruimte over op de 16 gb versie en kleiner wil ik ivm video en gemak.
4000 internal + 4000 external = 8000. Good enough for a 16GB D2 + 16GB SDHC card. This only applies to audio files (and maybe video, but not photos, texts, etc)
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
Hmm... Damn.RoD schreef op donderdag 23 april 2009 @ 01:57:
Nee dat kan ie niet. Verwacht ik ook niet meer. Er zijn maar weinig PMD's ook die gapless af kunnen spelen. Ik meen ook dat mp3 er niet voor gemaakt is.
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 23-04-2009 13:16 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat legt het duidelijk uitquote: RockboxDoes Rockbox support gapless playback?
The answer to this question is a qualified "Yes."
MP3s were not designed to be played back gaplessly; this is a limitation inherent in the MP3 format. MP3 stores data in frames that contain 1152 samples (48/44.1/32 kHz sample frequency) or 576 samples (24/22.05/16/12/11.025/8 kHz sample frequency). Since the length of a song rarely corresponds exactly to a whole number of frames, MP3 encoders "pad" the end of the final frame in the song with additional samples. Unfortunately, most MP3 encoders do not store any information indicating what is padding and what is supposed to be part of the song. Thus, it is impossible for an MP3 decoder to play back an MP3 file gaplessly with two exceptions: (1) LAME 3.90.1 and higher stores information about the exact file length in the header (the LAME tag), thus allowing us to calculate which parts of the final frame are padding and to disregard those samples on playback. (2) LAME and maybe other encoders allow to encode an album in a way that the song ends are slightly shifted to end up exactly on frame boundaries (the LAME -nogap method; the shift is max. 1/2 frame length, i.e. usually not noticeable). These files can be played gapless regardless whether the player handles the LAME tag or not.
Note that some MP3 players implement a pseudo-gapless playback using one of a couple of methods of cheating. Some players which claim to be gapless will actually do a very short crossfade between the end of one song and the beginning of the next. Other players cut off any zero data (or near zero data) in the final frame of an MP3. This method, which is sometimes referred to as "gap detect" or "gap delete," is not truly gapless, because (1) is it not accurate, and (2) it will cut off silence that is supposed to be at the end of a track. "Gapless" will play back MP3s of a CD the way the mastering engineer intended it to be; "gap detect" or "gap delete" will not. For example, if the mastering engineer decided to put a 2-second gap between one song and another on a CD, true gapless playback will retain that 2-second gap, whereas gap detect or gap delete will not. Rockbox uses gapless playback, not gap detect or gap delete.
What does all this mean? Basically, Rockbox will play back LAME-encoded MP3s either gaplessly or very nearly gaplessly. However, MP3s encoded with other encoders will play back with a small but noticeable gap.
Oscar Wilde
Raven schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:14:
Is een idee
SD-kaart gebruik ik niet meer, scheelt 7.5u op de accu![]()
Zal daar eens kijken, thanks voor de tip
[...]
Hmm... Damn.
Maar waar ligt dat dan aan? Luie fabrikanten? Of is het gewoon te moeilijk gapless playback te realiseren...
Mp3 kan het wel, althans op de pc icm Winamp, WMP kan het niet gapless afspelen. (Net ff gechecked)
Heb je wel eens een mp3 bestand geopend in een editor oid? Dan zie je dat elke mp3 op het einde een stukje heeft zitten waar geen geluid op zit. Gewoon één rechte platte lijn. Dit hangt samen met het mp3 formaat. Wat winamp volgens mij doet is gewoon een soort van crossfade. En dan wel zo dat het lijkt alsof er zonder gat gespeeld wordt, maar dat is niet het geval alleen hoor je het een stuk minder goed.RoD schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:16:
Ik denk weinig interesse van de gemiddelde consument, en het feit dat het moeilijk te realiseren is. Ik weet overigens niet precies hoet het zit. Verder kan Winamp redelijk gapless afspelen, maar "echt" gapless is het niet. Ik heb het idee dat Winamp er wat trucjes voor heeft om dat effect te realiseren. Zelfde met fabrikanten die wél gapless mp3-playback aanbieden.
Maar nogmaals, ik weet niet hoe het precies zit.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
_██_
(ಠ_ృ)
Poke of the QueenSlow
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Poke of the QueenSlow
Wel alle verdomde rooie bietjes zegBluppy2 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:06:
cover.jpg bestandje in de folder met FLAC bestanden zetten?
Werkt met mp3'tjes in ieder geval prima.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 24% gewijzigd door Dadona op 18-05-2009 19:29 ]
Met FLAC rips?maniac2003 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 00:09:
Al een tijdje voeg ik de cover gewoon toe aan het bestand als ik rip/converteer met Easy CD-DA Extractor. Erg handig en compleet programma.
Omdat het niet standaard is?Touchdomex schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:18:
[...]
Wel alle verdomde rooie bietjes zegWaarom doen programma's dat niet standaard. Het werkt in ieder geval bij Arcade Fire. Nu bij de rest eens proberen
[ Voor 28% gewijzigd door Borromini op 21-05-2009 08:33 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Ja zelfs in FLAC bestanden zijn de covers in te voegen. Op de PC heeft de software er geen moeite mee. Op mijn speler heb ik alleen MP3 bestanden staan.Borromini schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 08:30:
Met FLAC rips?
Verwijderd
Poke of the QueenSlow
Wat voor theme heb je? Flashtheme of gewoon een menu theme? In het eerste geval MOET je de koreaanse firmware erop hebben staanVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:27:
hallo, hoe verander je de theme van je d2 eigenlijk? heb er net eentje gedownload, maarre waar moet ik em neerzetten of moet k iets anders doen..? en wat voor extensie hoort zo'n bestand te hebben?
Verwijderd
Poke of the QueenSlow
Ah. Wat jij direct moet doen is jezelf aanmelden op Iaudiophile.net. Daar staat alle info op. Omdat jij een DAB hebt werkt het net iets andersVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:22:
oke, bedankt voor de tips, maarre heb er niet heel veel verstand van ofzo.. dus.. hoe moet ik de "oude" firmware wissen? in welke map staat ie? en waar kan ik de nieuwe firmware krijgen? heb trouwens nu versie 4.57 en ik moet ook een 4.nogwat versie houden in verband met DAB
Verwijderd
Oscar Wilde
Misschien niet helemaal wat je zoekt maar dit is een oplader > usb adapter:Raven schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 03:49:
Weet iemand toevallig waar je (in/om NL) een originele AC adapter voor de D2 kunt krijgen?
Google vind niks... Mjah niks: http://www.minidisc.com.a...u5-ac-adapter-p-1685.html
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Oscar Wilde
[ Voor 15% gewijzigd door Arethusa op 18-07-2009 15:18 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Oscar Wilde
Poke of the QueenSlow
Wat mis je nu? Mis je de hele oplader of een gedeelte? Of is je oude gewoon kapot Ik heb 2 opladers hier liggen. 1 is de EU(van mijn eerste D2) en de 2e is een US die bij mijn tweede D2 zatRaven schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:56:
Hmm, mp3shop heeft 'm niet en kon er niet aankomen.
Cowon gaf mij een emailadres van iemand van "Entertainment Business Services B.V." (ebs-benelux.com).
Mis niks, heb er wel een, maar heb een 2e nodig voor de stekker die eraan zit daar ik de mijne heel wil houden en die stekker een custom microUSB geval is wat nergens los te krijgen is...Touchdomex schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:03:
[...]
Wat mis je nu? Mis je de hele oplader of een gedeelte? Of is je oude gewoon kapot Ik heb 2 opladers hier liggen. 1 is de EU(van mijn eerste D2) en de 2e is een US die bij mijn tweede D2 zatAls je mij een DM stuurt is misschien mogelijkheid dat jij die US koopt voor een zacht prijs?
![]()
Moet ik hem wel snel weer vindenZit midden in een verhuizing zegmaar dus straks gaan alle dozen dicht en duurt het voor jou ook weer lang
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 20-07-2009 18:34 ]
Oscar Wilde
voila:-MB- schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:58:
Wie kan er voor mij hun System map uploaden. Mijn D2 heeft een kapotte touchscreen, en tot voor kort gebruikte ik de knoppen om mn muziek op shuffle af te spelen, want D2 is al uit de garantie en heb geen zin/geld om hem te laten repareren.
Was zo stom om fw te upgraden, waardoor ik nu vast zit op het language select scherm.
Poke of the QueenSlow
Poke of the QueenSlow
Poke of the QueenSlow
Kepi_nl
Poke of the QueenSlow
Neerabor schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:25:
Was de 3.xx niet alleen voor D2's met DAP..?
Heb hier 2.59 neergezet waarmee je de D2 naar D2+ kunt flashen zonder tcctool..
http://www.megaupload.com/?d=QQ0HNS19
Poke of the QueenSlow
Verwijderd
Zinloos is wat overdreven. Er zijn 9 zenders te ontvangen, Radio 1, 2, 3, 4, 5, 6, Top 2000, 24 nieuws en Funx. Maar op dit moment kun je beter een mp3 speler kopen met een goede FM ontvangst, ipv je geld uitgeven aan een Dab versie.brilsmurfffje schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:00:
de gewone D2 is 4.xx ook de DAB versie, en die versie is in Nederland zinloos..
Wat zijn precies de voordelen hiervan? Laatste keer dat ik heb gechecked, vond ik de "verbeteringen" van de + niet heel noemenswaardig. Of heb ik het mis?brilsmurfffje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:31:
Ik vind het ook jammer van Cowon dat ze voor de D2 niet een overstap hebben naar de D2+. Ze zijn op het gebied van hardware immers identiek. Maar gelukkig heeft de D2 een grote comunity (iaudiophile.net) Die het mede mogelijk maakt om je D2 om te zetten in een D2+
Kia Niro-EV 2024
Kia Niro-EV 2024
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq