Firmware geupgrade naar 3.57, geskinned, ziet er erg strak uit.nicobeemster schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 12:00:
De D2 toont de albumart ook netjes bij het afspelen van de tracks. Mijn vraag is echter: is het op dit moment mogelijk om in de musiclist de covers weer te geven? Dat browsed wat makkelijker dan text-based.. Firmware versie 2.57.
Maar afgezien van een zelfgebakken Flash-player die op rudimentaire wijze de albumart in een browser kan tonen heb ik niets gevonden. Dat ding ben ik ook niet van plan te gebruiken, aangezien ik mijn albumart embed in de MP3's en niet per album een jpg in de desbetreffende map heb staan (zo werkt die zelfgebakken browser dus)
Misschien moet ik geduldig zijn tot Cowon nieuwe firmware released waar dit inzit. Misschien moet ik Flash maar eens goed induiken en proberen zelf een kekke browser te bouwen die de albumart uit de MP3's haalt.
Iemand enig idee of wat ik wil (album-art browser die de embedded art gebruikt) op officiële wijze mogelijk gaat worden (middels een fw release door Cowon)??
Iemand een ander idee?
Alvast bedankt!