Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 147 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.430 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174539

Hox schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:43:
[...]
Is het te doen om van 60 naar 70 te gaan als je holy bent?? Je kan wel lkkr healen, maar ik denk dat je met quests langer bezig bent en er meer moeite mee hebt.
Nu ben ik prot met een beetje ret, ik kan zo wel lekker veel klappen hebben en dat vind ik wel lekker. Toch lijkt mij tanken niet leuk, maar dat heeft denk meer met mij als persoon te maken O-)
Ik was toen ik 60 naar 69 ging, full retribution. Crithits vlogen door mijn beeld heen. Maar het nadeel was.. na elke 4/5 mobs was mijn mana leeg. +15% crit op jugdement (stun + judgement of command (crit) is al gauw 1000+ damage) en 1k crit op level 68. (en dan lekker met macro aan spelen.. :P... /cast judgement /cast seal of command )
Aanrader zijn improve seal of crusader, is volgens mij 6% crit, als je op een mob cast.

Van 60 naar 69 deed ik in 9 dagen. Volgens mij 61 is 6 uurtjes met rest bonus, en dan steeds +2 uurtjes tot level 69. Met Holy deed ik 3 dagen voor 1 level... was echt insane lang :(. Lag zeker aan mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 174539 op 01-02-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 16:57

Tao

DPC DE_KOMETEN

Anoniem: 142494 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:44:
[...]

Ik was gisteren met hunter alt in heroic durnhold met andere guildie alts. Pala tank. Hij pult, ik Distraction, Arcane, Steady om er 1 te trappen, nog geen aggro. :?

Daarna maar gewoon z'n gang laten gaan en vanaf het eerste moment nuken. Hij had het over 900spelldmg als ie z'n trinkets gebruikt en spul procced enzo.
http://eu.wowarmory.com/c...Quel%27Thalas&n=Manylouse

Misschien iets teveel gefocussed op aggro (spelldmg enzo) dan op avoidance, of is het wel ok? Wat denken jullie?
Ik denk dat hij wel goed zit met zn stats.
Je wil uncrushable zijn (2x normal damage) -> daarvoor moet je defense gelijk of boven de 490 zijn (hij zit boven de 500); daarna wil je uncrittable worden (1,5 damage) -> daarvoor moet het totale aantal percentages van defense (x 0.04) + dodge / parry / block boven de 102.4% zitten.
Hij zit boven de 120% (met Holy Shield aan dan he!)
Vanaf dat moment kun je alleen nog maar af en toe normal geraakt worden, terwijl daar dan je damage mitigation vanaf gaat.
Ofte wel: je hoeft niet meer te letten op je defense/dodge/parry/block verhogen, maar kunt werken aan het verhogen van je Sta / int en spell damage.
Tenslotte wil je ook wel wat deukjes in de roomboter slaan :)
My 2cts.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 22:47

William/Ax3

We are Starstuff

Tao schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:24:
[...]

Ik denk dat hij wel goed zit met zn stats.
Je wil uncrushable zijn (2x normal damage) -> daarvoor moet je defense gelijk of boven de 490 zijn (hij zit boven de 500); daarna wil je uncrittable worden (1,5 damage) -> daarvoor moet het totale aantal percentages van defense (x 0.04) + dodge / parry / block boven de 102.4% zitten.
Volgens mij heb je de termen (uncrushable, uncrittable) net verkeerd om gezet ^^

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220977

Vraagje tussendoor: heeft het nu nog zin om met WoW te beginnen, dus zonder de uitbreidingen etc. Dus is dat nog leuk en zijn er nog genoeg onervaren spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Anoniem: 220977 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:41:
Vraagje tussendoor: heeft het nu nog zin om met WoW te beginnen, dus zonder de uitbreidingen etc. Dus is dat nog leuk en zijn er nog genoeg onervaren spelers?
Ja hoor.

Blizzard doet goed hun best om de oude content goed bij te houden. Zo zijn er onlangs nog quests toegevoegd aan oude gebieden. En onervaren spelers zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Anoniem: 174539 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:12:
[...]

Aanrader zijn improve seal of crusader, is volgens mij 6% crit, als je op een mob cast.
IMP SoCrusader, is maar 3% en een beetje zonde om op gewone mobs van jouw level te gebruiken. Als je dan al non-damage seals wil judgen doe het dan met SoWisdom. hoef je ook niet om de 3-4 mobs te drinken :+
[...]

Ik was gisteren met hunter alt in heroic durnhold met andere guildie alts. Pala tank. Hij pult, ik Distraction, Arcane, Steady om er 1 te trappen, nog geen aggro. :?

Daarna maar gewoon z'n gang laten gaan en vanaf het eerste moment nuken. Hij had het over 900spelldmg als ie z'n trinkets gebruikt en spul procced enzo.
http://eu.wowarmory.com/c...Quel%27Thalas&n=Manylouse

Misschien iets teveel gefocussed op aggro (spelldmg enzo) dan op avoidance, of is het wel ok? Wat denken jullie?
een domme fout in zn talents alleen, reckoning over combat expertise vind ik niet zo slim. Als je 100% uncrushable bent dan proct reckoning toch niet meer, en ik zou dan liever minder dodges/parry's hebben en 10% meer stamina. Maar verder heeft hij zijn zaakjes goed op orde en kan hij de meeste SSC/TK bazen wel maintanken.

[ Voor 18% gewijzigd door batsma op 01-02-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Anoniem: 220977 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:41:
Er zullen nog genoeg spelers zijn die net beginnen met WoW, en met het net behaalde 10 miljoen accounts, denk ik dat er nog wel genoeg mensen die nog geen TBC spelen.

En of het leuk is? dat ligt toch voor het grootste gedeelte aan jezelf.
Dit genre spellen kan sommige mensen echt totaal niet aanspreken, en sommige plegen er (letterlijk en figuurlijk) een (zelf)moord voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

Exitium schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:15:
Wij hebben tegenwoordig standaard vier pala's mee, drie holy en een ret. Qua buffs is het makkelijk, drie van de vier gebruiken PallyPower, buffs even instellen en verder mindless de class aanklikken in het buff frame. :+
Wij hebben er ook 4; 3 holy 1 prot. Pallypower word ik gestoord van; tank je, krijg je bos; dps je; krijg je bow.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 117763 op 01-02-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
William/Ax3 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:35:
[...]

Volgens mij heb je de termen (uncrushable, uncrittable) net verkeerd om gezet ^^
Inderdaad. Uncrittable word je bij 490 def (warriors en pala's) en uncrushable bij meer dan 102% avoidance oid.

Sowieso heb je altijd nog een basis kans van 1% op een crit of een crush, ongeacht hoeveel def of avoidance je hebt.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:52:
[...]

Inderdaad. Uncrittable word je bij 490 def (warriors en pala's) en uncrushable bij meer dan 102% avoidance oid.

Sowieso heb je altijd nog een basis kans van 1% op een crit of een crush, ongeacht hoeveel def of avoidance je hebt.
nee hoor, je kunt 100% immune hiervoor worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Tao schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:24:
[...]Ik denk dat hij wel goed zit met zn stats.
Hij zit boven de 120% (met Holy Shield aan dan he!)
Vanaf dat moment kun je alleen nog maar af en toe normal geraakt worden, terwijl daar dan je damage mitigation vanaf gaat.
Ofte wel: je hoeft niet meer te letten op je defense/dodge/parry/block verhogen, maar kunt werken aan het verhogen van je Sta / int en spell damage.
Tenslotte wil je ook wel wat deukjes in de roomboter slaan :)
My 2cts.
Uncritable ben je bij minimaal 490 defense. Uncrushable ben je bij minimaal 102.4% avoidance. Verder zit je verkeerd met je berekening van zijn avoidance. Hij heeft zonder holy shield 71.32% (miss + dodge + parry + block), dat is met holy shield 106%. Wat nog steeds ruim voldoende is.

Vreemd in de build is reckoning ipv weapon expertise. Met een lage basis health als tank zou je denken dat je 10% extra stamina via talente pakt. Zeker als je weet dat reckoning steeds minder vaak procced naarmate je gear beter wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 94605 op 01-02-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:19
batsma schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:53:
[...]

nee hoor, je kunt 100% immune hiervoor worden.
Eensch, alhoewel er verhalen zijn over een resterende 0.01% ofzo, maar waar dat weg komt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
FireAge schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:55:
[...]

Eensch, alhoewel er verhalen zijn over een resterende 0.01% ofzo, maar waar dat weg komt weet ik niet.
waarschijnlijk komt dat van bijvoorbeeld shield block of holy shield die niet optijd gerefreshed wordt, waardoor een boss nog net op die 0.001 seconde een hit ertussendoor krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 117763 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:51:
Wij hebben er ook 4; 3 holy 1 prot. Pallypower word ik gestoord van; tank je, krijg je bos; dps je; krijg je bow.
Da's het nadeel van het Blizz systeem, niet van PallyPower. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:54:
[...]

Uncritable ben je bij minimaal 490 defense. Uncrushable ben je bij minimaal 102.4% avoidance. Verder zit je verkeerd met je berekening van zijn avoidance. Hij heeft zonder holy shield 71.32% (miss + dodge + parry + block), dat is met holy shield 106%. Wat nog steeds ruim voldoende is.

Vreemd in de build is reckoning ipv weapon expertise. Met een lage basis health als tank zou je denken dat je 10% extra stamina via talente pakt. Zeker als je weet dat reckoning steeds minder vaak procced naarmate je gear beter wordt.
Thnx voor de correcties. (Foutje bedankt met dat cit/crush, hehe :) ).
Dan zit ik toch nog met het volgende. (Maar wellicht verkeerd opgezocht?)
Miss % = 5% (basis miss %) + (509 x 0.04%) = 25.36%
Dodge =16.77%, parry = 16.36% en block 26.83, holy shield +30%.
Kom ik toch op rond de 115% uit ipv jouw 106.
Of heb ik het mis met die basis 5% miss. Zit die dan al in de omrekenformule van defense?

En over reckoning wordt vermeld dat dit bijdraagt aan het verhogen van je threat bij een wapen met een hoge speed (hij heeft 1.8 dacht ik).
Alhoewel hij dan weer vervolgens werkt aan spell damage, dus dat reckoning zet dan ook geen zoden meer aan de dijk...

[ Voor 11% gewijzigd door Tao op 01-02-2008 13:19 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

killbillfast schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:09:
[...]

Die gast is prima bezig, ben zelf prot pally (op het moment even holy voor de guild) en je moet dus een minimaal van 250 Spelldamage hebben, met zijn avoidance is het prima in orde. Ik heb zelf ook een hunter alt en als je een pally tank hebt in je groep moet je er vanuit gaan dat je veel moeite zult hebben met het pullen van die mob die je moet trappen.
ik kan uit ondervinding zeggen dat dat inderdaad waar is, maar in de meeste gevallen *hoef* je helemaal niets meer te trappen, een iets wat goede prot pala in deftige gear *wilt* minimaal 3 mobs tegelijk op zich hebben :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Tao schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:15:
[...]

Thnx voor de correcties. (Foutje bedankt met dat cit/crush, hehe :) ).
Of heb ik het mis met die basis 5% miss. Zit die dan al in de omrekenformule van defense?

En over reckoning wordt vermeld dat dit bijdraagt aan het verhogen van je threat bij een wapen met een hoge speed (hij heeft 1.8 dacht ik).
Alhoewel hij dan weer vervolgens werkt aan spell damage, dus dat reckoning zet dan ook geen zoden meer aan de dijk...
Je 509 is foutief. Rating <> Defense. Anders had je al een flat ruim 55% avoidance en dat haal je echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Wat denken jullie dat beter is voor 2vs2: Resto druid en warrior of resto druid en MM hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 16-06 22:47

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:22:
Wat denken jullie dat beter is voor 2vs2: Resto druid en warrior of resto druid en MM hunter?
Resto druid en Warior ziet er momenteel uit als beste combo in 2/2. Volgens wowinsider komt deze combo in de top 50 van de us 20x voor.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:38

NoTimeRemains

I know

gisteren toch een partij liggen whipen op lurker... was echt niet leuk meer :| af en toe vraag ik me af met wat voor idioten ik samen speel...
na drie tries eindelijk down in een perfect try. heel vaag hoe het soms echt niet wilt lukken en dan gaat ineens alles perfect.
dat we whipen ligt natuurlijk er ook aan dat we af en toe met veels te veel melee dps gaan. vier rogues en een dps warrior heeft zo weinig zin. ik vind het goede classes maar geef me een rogue en wissel de rest maar in voor ranged dps. vooral op lurker kunnen die toch meer damage doen. gewoon simpelweg omdat ranged gewoon op sprout en whirlwind kunnen door hameren... maar goed gelukkig ben ik geen raidleader want ik wil de keuzes niet maken.

nu dat hier in het zuiden des land carnaval begint los te barsten zal ik de aankomende paar dagen flink veel spelen. ondergetekende haat carnaval en dus de ideale tijd om een altje te levelen!
ben nu aan het denken welke class ik ga spelen. ik wil eigk wel graag tanken, dus de keuzes zijn prot warrior / prot pala / feral druid. maar welke wordt het?
warrior is eigk alleen maar geschikt voor tanken en kan je weinig anders doen dan dat.
een pala kan je nog omspeccen naar een healadin en een druid kan alles wel goed toch?

druid trekt me toch het meeste aan denk ik... wat is een leuke build om mee te levelen als druid?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:26:
[...]

Resto druid en Warior ziet er momenteel uit als beste combo in 2/2. Volgens wowinsider komt deze combo in de top 50 van de us 20x voor.
Ik en mijn warrior krijgen het anders maar niet voor elkaar om van bijvoorbeeld mage + rogue te winnnen. :'( Mage begint gewoon mijn warrior te kiten, ik moet uit stealth komen om te healen, rogue pikt mij op en stunlockt mij volledig. Mijn warrior word gesheeped of frost nova'd. Rogue vanished paar x en ik kan geen kant op. Mage staat doodleuk frostbolts te casten en frost nova te spammen met zijn pet zodat ik massive dmg krijg. Oftewel... Volgens mij komen er veel teams die weten hoe te spelen tegen warrior druid.

Mssn is R druid + rogue proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoTimeRemains schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:28:
gisteren toch een partij liggen whipen op lurker... was echt niet leuk meer :| af en toe vraag ik me af met wat voor idioten ik samen speel...
Lekker positief over je guildy's ;)

Ik zou zelf voor een druid gaan, omdat die idd van alles wat kan, DPS, Healen en tanken.

Het is wel verstandig om te gaan lvlen als feral, lekker in cat form een beetje rondsluipen en vrij harde damage doen.

Tegen de tijd dat je outland in gaat kun je beginnen met tank gear verzamalen, maar wel gewoon feral blijven voor de DPS.

En als je dan 70 bent, heb je al wat tank gear bij elkaar en kun je 5 man's (heroic) gaan doen en kara, gruul etc etc..uiteraard wel tankend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

druid trekt me toch het meeste aan denk ik... wat is een leuke build om mee te levelen als druid?
Het leukse hangt natuurlijk van jezelf af, wat vind je leuk om te doen, wat wil je op 70 met je Druid gaan doen, etc.

Ik heb in het begin gewoon van alle talents wat gedaan, dat levert een slechte build op, maar ik vond het toen wel fun. Later (rond 30?) ben ik full Feral gegaan en dat speelt gewoon super, zeer goede solo build is dat.

Ik zou niet voor 60 Resto speccen, gewoon omdat je voor die tijd waarschijnlijk weinig instances doet. Balance kan je tegenwoording wel speccen, nu de +healing ook voor 1/3 +spelldmg is, maar ik denk dat het minder fijn solo speelt als Feral.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:29:
[...]

Ik en mijn warrior krijgen het anders maar niet voor elkaar om van bijvoorbeeld mage + rogue te winnnen. :'( Mage begint gewoon mijn warrior te kiten, ik moet uit stealth komen om te healen, rogue pikt mij op en stunlockt mij volledig. Mijn warrior word gesheeped of frost nova'd. Rogue vanished paar x en ik kan geen kant op. Mage staat doodleuk frostbolts te casten en frost nova te spammen met zijn pet zodat ik massive dmg krijg. Oftewel... Volgens mij komen er veel teams die weten hoe te spelen tegen warrior druid.

Mssn is R druid + rogue proberen.
Wat is je resilience.

Ik ben nu bezig mijn priest te gearen en hoor van iedereen dat het leven van een priest in PvP pas begint bij 400+. Waarschijnlijk geldt dit ook voor een druide/paladin/shaman.

Ik heb nu pas 190 resilience en begin het verschil al wel een beetje te merken. Ik lig tenminste niet binnen 4s meer op mijn rug om dan weer te moeten wachten bij de spirit-resser.

Helaas wel gedoemd om de well-fare epics te moeten gaan halen, dit schiet echter niet zo op. Bosses hebben een enrage-timer, maar na 2 uur ben ik ook wel enraged (vanwege alliance wat diep bedroefend speelt), dus 10k+ honour per dag zit er voor mij niet in. Nog 3 weken, dan eindelijk arena's in met tenminste 250+ resiliance in een warrior/warlock/priest combinatie

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]Thnx voor de correcties. (Foutje bedankt met dat cit/crush, hehe :) ).
Jouw berekening van het extra miss percentage klopt niet.

5% miss standaard
6.36% miss van defense (als je met je muis over defense beweegt dan krijg je dit aantal te zien)
16.77% dodge
16.36% parry
26.83% block

30% holy shield
5% van trinket die extra blocking bij holy shield geeft (het is eigenlijk iets minder maar ik wist het exacte getal niet, vandaar 5%)
Reckoning geeft alleen een kans op 4 extra attacks. Als reckoning procced dan heb je inderdaad extra threat. Probleem is dat reckoning alleen procced als je damage krijgt. Hoe hoger je dodge en parry worden, hoe minder kans dat je echte damage krijgt en hoe minder vaak reckoning procced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
OkkE schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:36:
[...]

Het leukse hangt natuurlijk van jezelf af, wat vind je leuk om te doen, wat wil je op 70 met je Druid gaan doen, etc.

Ik heb in het begin gewoon van alle talents wat gedaan, dat levert een slechte build op, maar ik vond het toen wel fun. Later (rond 30?) ben ik full Feral gegaan en dat speelt gewoon super, zeer goede solo build is dat.

Ik zou niet voor 60 Resto speccen, gewoon omdat je voor die tijd waarschijnlijk weinig instances doet. Balance kan je tegenwoording wel speccen, nu de +healing ook voor 1/3 +spelldmg is, maar ik denk dat het minder fijn solo speelt als Feral.
Als feral heb je (zeker na lvl40) één enorm groot voordeel - nauwelijks tot geen downtime. Als je wat damage krijgt heal je jezelf even, en je kunt weer verder. Tegen de tijd dat de volgende mob dood is, heb je vaak weer je mana terug. Mocht je mana onverhoopt toch erg laag komen, kun je jezelf na lvl40 innervaten.

Op mijn druid heb ik alleen in Hellfire af en toe moeten drinken, omdat ik ongelovelijke crap feralgear had (items van lvl40 enzo :P ), toen mn gear weer fatsoenlijk was (outland-greens dus, niks speciaals), heb ik niet meer hoeven drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
[...]

Reckoning proct alleen op volle hits, dus niet op blocks, dodge of parry, als je uncrushable bent krijg je geen normale hits meer, dus proct Reckoning niet meer. Wanneer je 10 mobs aan het tanken bent kan je wel procs krijgen omdat ze je holy shield erg snel wegslaan, maar dan heeft reckoning niet zoveel waarde meer omdat je agro toch voornamelijk van consecration(look momma, i pee-ed on the floor) en reflective damage komt (aura en blocks).

Ergo reckoning is zijn waarde verloren, dus kun je beter combat expertise nemen. 10% gratis stamina en minder kans dat jouw melee attacks ge-parried en gedodge worden, dus meer SoRighteousness hits. Effectief verhoogt dat je agro meer dan reckoning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246170

sabriel schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:56:
[...]

Wat is je resilience.

Ik ben nu bezig mijn priest te gearen en hoor van iedereen dat het leven van een priest in PvP pas begint bij 400+. Waarschijnlijk geldt dit ook voor een druide/paladin/shaman.
Mijn priest heeft 470 resilience

3/5 x s3
2/5 x s2 + alle items + nieuwe wand

Word wel grappig ja.. warrior + rogue op je en gewoon doodleuk blijven shielden renew heal fear enz 8) en niet dood te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sabriel schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:56:
[...]

Wat is je resilience.

Ik heb nu pas 190 resilience en begin het verschil al wel een beetje te merken. Ik lig tenminste niet binnen 4s meer op mijn rug om dan weer te moeten wachten bij de spirit-resser.

Helaas wel gedoemd om de well-fare epics te moeten gaan halen, dit schiet echter niet zo op. Bosses hebben een enrage-timer, maar na 2 uur ben ik ook wel enraged (vanwege alliance wat diep bedroefend speelt), dus 10k+ honour per dag zit er voor mij niet in. Nog 3 weken, dan eindelijk arena's in met tenminste 250+ resiliance in een warrior/warlock/priest combinatie
Aan me gear ligt het niet, ik ben full vindicator met 4/5 vengeful en 1 deel merciles. Wapen zijn van season 1, maar ik heb gewoon het idee dat iedereen nu ehct weet hoe je vecht tegen resto druid warrior. Ik ga gewoon een rogue zoeken. Hier is een linkje naar me armory: http://eu.wowarmory.com/c...heet.xml?r=Dentarg&n=Ajnk.

Ratings die eronder staan kloppen trouwens niet, ik had toch nog een 1860 2vs2, en een 1810 3vs3. Mijn 2vs2 is nu helaas gezakt naar 1730 ofzo. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 01-02-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 14:07
na drie tries eindelijk down in een perfect try. heel vaag hoe het soms echt niet wilt lukken en dan gaat ineens alles perfect.
dat we whipen ligt natuurlijk er ook aan dat we af en toe met veels te veel melee dps gaan. vier rogues en een dps warrior heeft zo weinig zin. ik vind het goede classes maar geef me een rogue en wissel de rest maar in voor ranged dps. vooral op lurker kunnen die toch meer damage doen. gewoon simpelweg omdat ranged gewoon op sprout en whirlwind kunnen door hameren... maar goed gelukkig ben ik geen raidleader want ik wil de keuzes niet maken.

nu dat hier in het zuiden des land carnaval begint los te barsten zal ik de aankomende paar dagen flink veel spelen. ondergetekende haat carnaval en dus de ideale tijd om een altje te levelen!
ben nu aan het denken welke class ik ga spelen. ik wil eigk wel graag tanken, dus de keuzes zijn prot warrior / prot pala / feral druid. maar welke wordt het?
warrior is eigk alleen maar geschikt voor tanken en kan je weinig anders doen dan dat.
een pala kan je nog omspeccen naar een healadin en een druid kan alles wel goed toch?

Dat je wiped heeft niks met ranged danwel melee te maken, het heeft te maken met de reactie van 25 mensen in je raid op de grote letters "SPROUT" in hun scherm. En of het nou melee is of ranged, in het water moeten ze toch. Ik kan altijd heel het gevecht lekker doorbeuken.

Voor druid is furral leuk he, oomkin ga je veel te snel oom :P

Enne voor de tanks die un-crit/crushable zijn: als je een boss hebt die sneller slaat dan de gemiddelde, of trash of wat dan ook voor andere special attacks kan doen, kun je een crit/crushing krijgen omdat bijv. je shieldblock charges sneller dan normaal gebruikt worden.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Jouw berekening van het extra miss percentage klopt niet.

5% miss standaard
6.36% miss van defense (als je met je muis over defense beweegt dan krijg je dit aantal te zien)
16.77% dodge
16.36% parry
26.83% block

30% holy shield
5% van trinket die extra blocking bij holy shield geeft (het is eigenlijk iets minder maar ik wist het exacte getal niet, vandaar 5%)

[...]

Reckoning geeft alleen een kans op 4 extra attacks. Als reckoning procced dan heb je inderdaad extra threat. Probleem is dat reckoning alleen procced als je damage krijgt. Hoe hoger je dodge en parry worden, hoe minder kans dat je echte damage krijgt en hoe minder vaak reckoning procced.
Thnx! Weer wat geleerd :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:26:[...]Enne voor de tanks die un-crit/crushable zijn: als je een boss hebt die sneller slaat dan de gemiddelde, of trash of wat dan ook voor andere special attacks kan doen, kun je een crit/crushing krijgen omdat bijv. je shieldblock charges sneller dan normaal gebruikt worden.
Maar zo lang je shield block of je holy shield actief is ben je crush immune. Verder kunnen alleen mobs die 3 levels hoger zijn dan de tank de tank crushen. Op dit moment zijn dat alleen de bazen in de raid instances.

Als het snel opgebruiken van shield block charges een probleem is, dan kun je beter een prot pally of een druid als tank gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

porn* schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:26:
[...]
Dat je wiped heeft niks met ranged danwel melee te maken, het heeft te maken met de reactie van 25 mensen in je raid op de grote letters "SPOUT" in hun scherm. En of het nou melee is of ranged, in het water moeten ze toch. Ik kan altijd heel het gevecht lekker doorbeuken.
klopt maar kan je als melee ook het water in gaan bij lurker en dan doorblijven dpsen? zo ja dat wist ik niet, en dan zal ik verder mijn mond ook houden want dan weet ik er clearly niet genoeg van ;)
maar goed het idd een SPROUT probleem, er gaan gewoon te veel mensen dood doordat er te laat gereageert wordt. ik blijf gewoon in het water...
door mijn shadow priest en shadoweave tailoring set en siphon life hoef ik me niet druk te maken over de damage van het water.

ik denk dat ik mijn druidje dan maar ga levelen! kan ik ook eens alle gear ninja-en 'ja is voor offspecc'

[ Voor 0% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-02-2008 15:21 . Reden: SPROUT == SPOUT like d'oh dat ik dat niet wist ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even mierenneuken... het is SPOUT van spuit. Sprout zoals in brussels sprouts is spruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

idd mierneuken ;)

ik heb het geeditdt

[ Voor 40% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-02-2008 15:22 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mierneuken? geeditdt? Oo

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:41
Anoniem: 142494 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:43:
[...]

Ja hoor.

Blizzard doet goed hun best om de oude content goed bij te houden. Zo zijn er onlangs nog quests toegevoegd aan oude gebieden. En onervaren spelers zat. :P
Meestal loont het wel om op een zo 'nieuw' mogelijke server te starten. Op servers die er al sinds de release zijn vind je uiteraard ook minder echt nieuwe spelers, maar meer mensen die al met hun tweede of derde karakter bezig zijn en liefst zo snel mogelijk door de levels heen gaan met oude bekenden :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:48:
[...]

Maar zo lang je shield block of je holy shield actief is ben je crush immune. Verder kunnen alleen mobs die 3 levels hoger zijn dan de tank de tank crushen. Op dit moment zijn dat alleen de bazen in de raid instances.

Als het snel opgebruiken van shield block charges een probleem is, dan kun je beter een prot pally of een druid als tank gebruiken.
Jup, weet niet hoe holy shield werkt (geen charges dus maar op tijd?) maar bijv. Moroes slaat zo snel, die krijgt er wel eens een hit doorheen (hoewel TC een hoop scheelt). Als warrior kun je dus niet de garantie geven dat je uncrushable bent omdat, ook al voldoet je gear, als je 2 shield blocks gebruikt zijn voor de CD over is heb je gewoon kans, ook al is dat klein, op een crushing. Of als hij een attack parried, en dus een 2e hit sneller komt, kan dat gebeuren.

Wij gebruiken ook vaak beertjes voor snel hittende bazen ;)
NoTimeRemains schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:05:
[...]

klopt maar kan je als melee ook het water in gaan bij lurker en dan doorblijven dpsen? zo ja dat wist ik niet, en dan zal ik verder mijn mond ook houden want dan weet ik er clearly niet genoeg van ;)
maar goed het idd een SPROUT probleem, er gaan gewoon te veel mensen dood doordat er te laat gereageert wordt. ik blijf gewoon in het water...
door mijn shadow priest en shadoweave tailoring set en siphon life hoef ik me niet druk te maken over de damage van het water.

ik denk dat ik mijn druidje dan maar ga levelen! kan ik ook eens alle gear ninja-en 'ja is voor offspecc'
Jep melee springt er ipv achter voor in, zodat je bijna in hem hangt. Dan kun je gewoon door... Z'n attack is cone shaped dus je hoeft niet het hele rondje onder water te zijn, alleen wanneer hij echt naar jou spuit. Als je onder water bent en heel ver uitzoomt zie ik dat effect altijd over het drijvende hout gaan, dan hoef je echt maar 5-10 sec max onder te zijn ofzo. Enne dmg hoef je je niet druk over te maken als de healers dat niet kunnen bijhealen.... :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:11:
[...]

Even mierenneuken... het is SPOUT van spuit. Sprout zoals in brussels sprouts is spruiten.
nietus! het zijn brussel sprouts! :P

mijn macro gaat ook alsvolgt: SPROUT INCOMING! DIVE FUCKERS! DIVE!

werkt erg goed moet ik zetten ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
eendje schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:50:
[...]

Bij ons is het heel simpel in TS praat de raid leader die doet de RW en zegt het luister je niet of ben je aant slacken ok warning ;) , 2e x doe je het zelfde let je weer niet op en je gaat weer dood
Replace hard maar werkt wel je moet is zien hoeveel mensen in 1x van Lurker nooit gedaan hebben naar ik heb Lurker overleefd :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:51
eendje schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:50:
[...]

Ik quote je als voorbeeld, niet als flame op je, MAAR:

Ik vind het nogsteeds vrij kansloos dat er een boss ability om geroepen moet worden op vt, of dmv een macro omdat anders de helft een fuckup maakt. WAAROM?! Leer zelf kijken naar je timers, doe wat eigen werk, en ben niet afhankelijk van de persoon die zijn announces aan heeft staan of op vt zit te blaten.

Bij bloodboil is het nu de gewoonte dat persoon X in de raid "groep 2, groep 3, of groep 4" op vt gaat zeggen, anders lopen mensen niet. Sorry hoor, maar dat moet je nu toch echt wel kunnen als je in een BT guild zit.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah, ik vind het zelf ook irritant, maar als je het niet doet kom je niet verder dan hydros... tuurlijk zijn er genoeg mensen die wel opletten maar ik wil niet afhankelijk zijn van de mensen die niet zitten op te letten.. als ze door een macro/teamspeak warning het wel doen ben ik de beroerste niet om dat aan te kondigen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mektheb schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:53:
[...]

Bij ons is het heel simpel in TS praat de raid leader die doet de RW en zegt het luister je niet of ben je aant slacken ok warning ;) , 2e x doe je het zelfde let je weer niet op en je gaat weer dood
Replace hard maar werkt wel je moet is zien hoeveel mensen in 1x van Lurker nooit gedaan hebben naar ik heb Lurker overleefd :P >:)
helaas hebben wij veel te weinig mensen om zulke dingen effectief te kunnen doen.. we komen amper aan 25 man op een raidavond en met veel geluk en respecs op 7 healers

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

eendje schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:07:
tjah, ik vind het zelf ook irritant, maar als je het niet doet kom je niet verder dan hydros... tuurlijk zijn er genoeg mensen die wel opletten maar ik wil niet afhankelijk zijn van de mensen die niet zitten op te letten.. als ze door een macro/teamspeak warning het wel doen ben ik de beroerste niet om dat aan te kondigen.
Hmm, dacht dat het bij jullie wel wat strakker geregeld was door Kah. Maar goed, kan niet wachten tot een wisper van een dolblije Paladin dat er weer iets nieuws op z'n gat ligt.
eendje schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:08:
[...]

helaas hebben wij veel te weinig mensen om zulke dingen effectief te kunnen doen.. we komen amper aan 25 man op een raidavond en met veel geluk en respecs op 7 healers
Klinkt vaag bekend, alleen bij ons dan al bij 10 man. :X

Maar, zondag eerste serieuze tries op die dikke Eredar in Karazhan. Het is dan wel de "kiddie" instance volgens velen, maar voor ons al heel wat gezien de raid (wan) prestaties van een half jaar terug (lolWipes @ Attumen). Heb er iig veel zin in.

[ Voor 34% gewijzigd door Neelon op 01-02-2008 16:16 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
jarnotjuh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:57:
Bij bloodboil is het nu de gewoonte dat persoon X in de raid "groep 2, groep 3, of groep 4" op vt gaat zeggen, anders lopen mensen niet. Sorry hoor, maar dat moet je nu toch echt wel kunnen als je in een BT guild zit.
Deels mee eens. Je moet er nooit op vertrouwen dat anderen zeggen wanneer je moet lopen, altijd zelf in de gaten houden. Ik kan me echter situaties indenken (voor mij als healer bijvoorbeeld massive incoming dmg op de tanks of iemand die twee of drie bloodboils gepakt heeft, doe ik zelf ook wel eens bewust als niemand loopt, bubble ftw :9) dat iemand de timer een keer mist. Dan is het lekker als je nog op tijd bent omdat iemand het aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:22:
Resto druid & sl/sl lock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Resto druid & Disc Priest ( das pas irritant !!! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

jarnotjuh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:57:
Ik vind het nogsteeds vrij kansloos dat er een boss ability om geroepen moet worden op vt, of dmv een macro omdat anders de helft een fuckup maakt. WAAROM?! Leer zelf kijken naar je timers, doe wat eigen werk, en ben niet afhankelijk van de persoon die zijn announces aan heeft staan of op vt zit te blaten.
Het hangt er een beetje vanaf. Wij zitten nu bij Aran (in Kara) etc, en daar snap ik bijvoorbeeld niet waarom er een /RW nodig is voor zijn special attacks (Blizz, FW en AE), aangezien daar zelfs een sound-emote bij zit. En mensen die zonder geluid spelen? Why?! Maar oke, if so, dan neem je maar zelf een bossmod, en hou je die in de gaten. Zo lastig is het niet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:40:[...]Jup, weet niet hoe holy shield werkt (geen charges dus maar op tijd?) maar bijv. Moroes slaat zo snel, die krijgt er wel eens een hit doorheen (hoewel TC een hoop scheelt). Als warrior kun je dus niet de garantie geven dat je uncrushable bent omdat, ook al voldoet je gear, als je 2 shield blocks gebruikt zijn voor de CD over is heb je gewoon kans, ook al is dat klein, op een crushing. Of als hij een attack parried, en dus een 2e hit sneller komt, kan dat gebeuren.

Wij gebruiken ook vaak beertjes voor snel hittende bazen ;)
Holy shield is 8 charges met 10 seconden cooldown. Er is geen baas in Kara die mij crusht, tenzij ik mijn holy shield niet op tijd ververs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:56
Heb ik een tijdje gedaan, je krijgt nogal problemen met teams met warriors en vooral rogues. Maar verder een goeie setup. ga als ik m'n account weer activeer ook wel 'es met een Hunter proberen denk ik, helaas hebben we in onze guild geen PVPende hunters meer.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
porn* schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:40:
Jep melee springt er ipv achter voor in, zodat je bijna in hem hangt. Dan kun je gewoon door... Z'n attack is cone shaped dus je hoeft niet het hele rondje onder water te zijn, alleen wanneer hij echt naar jou spuit. Als je onder water bent en heel ver uitzoomt zie ik dat effect altijd over het drijvende hout gaan, dan hoef je echt maar 5-10 sec max onder te zijn ofzo. Enne dmg hoef je je niet druk over te maken als de healers dat niet kunnen bijhealen.... :P
Die paar keer dat ik als enhancement shaman bij Lurker stond was het eigenlijk retesimpel hoor. Je staat achter lurker, loopt in en uit voor whirl en bij spout loop je de ring af het water in zodat je kan doordamagen (tegen zijn staart aan), aan het einde van een spout komt standaard een whirl en daarmee ramt hij je precies weer het water uit de ring op. Aansluiten en doorrammen. Lifestream totem healt lekker bij. Andere optie is om gewoon met de spout mee te lopen. Verder hoef je niet onder water te zijn, erinvallen en drijven is al voldoende. Ja, er zijn mensen die dan ook nog gaan duiken.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:43:
[...]

Holy shield is 8 charges met 10 seconden cooldown. Er is geen baas in Kara die mij crusht, tenzij ik mijn holy shield niet op tijd ververs.
Zie daar het probleem: warriors moeten het 5 seconden met 2 blocks doen, mits ze dat gespecced hebben ;)
mdmeijer schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:50:
[...]

Die paar keer dat ik als enhancement shaman bij Lurker stond was het eigenlijk retesimpel hoor. Je staat achter lurker, loopt in en uit voor whirl en bij spout loop je de ring af het water in zodat je kan doordamagen (tegen zijn staart aan), aan het einde van een spout komt standaard een whirl en daarmee ramt hij je precies weer het water uit de ring op. Aansluiten en doorrammen. Lifestream totem healt lekker bij. Andere optie is om gewoon met de spout mee te lopen. Verder hoef je niet onder water te zijn, erinvallen en drijven is al voldoende. Ja, er zijn mensen die dan ook nog gaan duiken.
Ah ik duik sowieso zodat ik door naar de onderkant van het hout te kijken precies kan zien wanneer hij voorbij is, als ik "in" de mob sta heb ik niet zoveel overzicht. Maar ga ik wel eens proberen, dus gewoon zwemmen is eigenlijk al voldoende? Meelopen is niet echt een optie dan wil iedereen dat, wordt een chaos met de adds na een dive gok ik ;)

Edit: ik sta altijd voor zo'n paaltje, en eet alle whirls voor max dmg output. Je wordt dan niet van het platform af gemept maar tegen het paaltje aan, max 4 yards teruguit :)

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 01-02-2008 17:14 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 17-04 12:08
Frustrerend om te zien dat ondanks alle voorlichting er nog STEEDS mensen van overtuigd zijn dat er een fantoom-kans van 0.01% is om gecrit / crushed te worden wanneer je je 490 Defcap als warrior / paladin heb gehaald :p

Even wat fabeltjes uit de wereld helpen:
* Alleen je base defense skill (lvl * 5) van 350 werkt tegen Crushings. Extra defense (rating) van talents en op gear werkt enkel tegen crits én geeft je parry/block/dodge/miss
* Dankzij het 1-roll systeem van de combat table wordt er in één keer gekeken wat voor klap de boss aan jou uitdeelt. Gaat ie missen, ga ik blocken, of wordt ik gecrit (en meer mogelijkheden). Het is dus niet zo dat je een crit krijgt en die gedeeltelijk blocked.
* Mobs kunnen alleen crushen als zij 15 weapon skill boven jouw base defense hebben. Hierdoor kunnen lvl 72 mobs (heroic bosses bijvoorbeeld) niet crushen.
* Elemental damage kun je NIET blocken, en kan daarom ook niet crushen. Er is namelijk geen weapon skill in het spel. Het kan echter WEL critten. Dit zie je vaak op Hydross, waar tanks onder de defcap komen om hun resistance te halen.
* Defense zorgt zelf al voor parry/dodge/block/miss. Het moet dus niet 2x worden meegenomen in de 102,4% formule, wat ik een aantal mensen boven mij al zag doen.
* Er is een onhaalbaar hypothetisch maximum van iets in de richting van 670 defense (skill, niet rating). Waarbij dodge/block/parry/miss dusdanig hoog worden dat zij crush (en hit) van de attack table afduwen. Dit is geen geldig argument om te zeggen dat defense tegen crushings helpt.

Is één van de bovenstaande beweringen niet waar, dan kan dat de volgende oorzaken hebben:
* Je bent net 70 geworden en je base defense is nog niet maxed. Hierdoor kun je tóch gecrusht worden door mobs van lvl 71 / 72.
* De mob, of zijn vriend, heeft een feral druid gemindcontrolled en krijgt hierdoor +5% critchance, waardoor 490 Defense niet meer afdoende is
* De mob heeft zélf al een vaste hogere critchance of een ability die zijn critchance verhoogd (DW rogue achtige mobs willen dit nog wel eens doen)
* Je drukte op X en je bent gaan zitten. 100% critchance tegen je, domme lul! 8)7

Daarnaast als je er over nadenkt, stél dat er een 0.01% kans was dat je ondanks al je defense en avoidance gecrit en gecrusht wordt. Dan hebben we het over 2 in de 10.000 klappen. 1 in de 5000 klappen zou dan dus een anomalie zijn. Ga nu eens na hoeveel klappen alle mobs in heel WoW over alle realms op een avond uitdelen. Laten we alleen kijken naar de lvl 73 / lvl ?? boss mobs. Dat zou betekenen dat op een avond, verschillende tanks van raiding guilds tegen alle bekende wetenschap in gecrusht of gecrit zouden worden. Ik denk dat we er dan een stuk meer van zouden horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
CU2morO schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:20:
Frustrerend om te zien dat ondanks alle voorlichting er nog STEEDS mensen van overtuigd zijn dat er een fantoom-kans van 0.01% is om gecrit / crushed te worden wanneer je je 490 Defcap als warrior / paladin heb gehaald :p

Even wat fabeltjes uit de wereld helpen:
* Alleen je base defense skill (lvl * 5) van 350 werkt tegen Crushings. Extra defense (rating) van talents en op gear werkt enkel tegen crits én geeft je parry/block/dodge/miss
* Dankzij het 1-roll systeem van de combat table wordt er in één keer gekeken wat voor klap de boss aan jou uitdeelt. Gaat ie missen, ga ik blocken, of wordt ik gecrit (en meer mogelijkheden). Het is dus niet zo dat je een crit krijgt en die gedeeltelijk blocked.
* Mobs kunnen alleen crushen als zij 15 weapon skill boven jouw base defense hebben. Hierdoor kunnen lvl 72 mobs (heroic bosses bijvoorbeeld) niet crushen.
* Elemental damage kun je NIET blocken, en kan daarom ook niet crushen. Er is namelijk geen weapon skill in het spel. Het kan echter WEL critten. Dit zie je vaak op Hydross, waar tanks onder de defcap komen om hun resistance te halen.
* Defense zorgt zelf al voor parry/dodge/block/miss. Het moet dus niet 2x worden meegenomen in de 102,4% formule, wat ik een aantal mensen boven mij al zag doen.
* Er is een onhaalbaar hypothetisch maximum van iets in de richting van 670 defense (skill, niet rating). Waarbij dodge/block/parry/miss dusdanig hoog worden dat zij crush (en hit) van de attack table afduwen. Dit is geen geldig argument om te zeggen dat defense tegen crushings helpt.

Is één van de bovenstaande beweringen niet waar, dan kan dat de volgende oorzaken hebben:
* Je bent net 70 geworden en je base defense is nog niet maxed. Hierdoor kun je tóch gecrusht worden door mobs van lvl 71 / 72.
* De mob, of zijn vriend, heeft een feral druid gemindcontrolled en krijgt hierdoor +5% critchance, waardoor 490 Defense niet meer afdoende is
* De mob heeft zélf al een vaste hogere critchance of een ability die zijn critchance verhoogd (DW rogue achtige mobs willen dit nog wel eens doen)
* Je drukte op X en je bent gaan zitten. 100% critchance tegen je, domme lul! 8)7

Daarnaast als je er over nadenkt, stél dat er een 0.01% kans was dat je ondanks al je defense en avoidance gecrit en gecrusht wordt. Dan hebben we het over 2 in de 10.000 klappen. 1 in de 5000 klappen zou dan dus een anomalie zijn. Ga nu eens na hoeveel klappen alle mobs in heel WoW over alle realms op een avond uitdelen. Laten we alleen kijken naar de lvl 73 / lvl ?? boss mobs. Dat zou betekenen dat op een avond, verschillende tanks van raiding guilds tegen alle bekende wetenschap in gecrusht of gecrit zouden worden. Ik denk dat we er dan een stuk meer van zouden horen ;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:56

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:37:
[...]

Dan is 'ie vaak al dood. :P Doe gelukkig weinig pugs meer, kom eigenlijk alleen nog online voor raids tegenwoordig. :)
Ah dus je leveld je druid ook niet meer joh?

Nou ja, ik was gisteren rond 23 uur lvl 68.. en ongeveer 6-7 uur later 69.. pfft lange nacht. Maar ben vrij en jaaa komt ie.... HET IS WEEKEND!!!!

Maar nu begint de echte grind pas. Reputation, quests, gear, leatherworking... :( Maar hopelijk krijg ik genoeg steun, hebben echt meer healers nodig..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 12-06 14:34
EDIT= crap, had moeten refreshen. Sorry, dit gaat te rap.
[...]

Met hierboven, die gast is crit-immune en heeft met Divine shield up een 90% mitigation. Doe daar nog libram of repentance bij en hij is redelijk op weg om ook uncrushable te zijn (ok, nog een percent of 7 nodig).

Properkes, en weerom een bewijs dat prot pally tanks RULEN (raad eens welke class ik aan het levelen ben ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door DexterBelgium op 01-02-2008 17:36 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
DexterBelgium schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:35:
Properkes, en weerom een bewijs dat prot pally tanks met goede gear RULEN (raad eens welke class ik aan het levelen ben ;) )
Fixed ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220977

Heb net WoW gekocht. Moet nu 871 mb aan updates binnenhalen via de ingame downloader. Kan dit echt niet sneller? :D want meteen 2.3.0 downloaden werkt zeker niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 220977 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:57:
Heb net WoW gekocht. Moet nu 871 mb aan updates binnenhalen via de ingame downloader. Kan dit echt niet sneller? :D want meteen 2.3.0 downloaden werkt zeker niet?
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179960

CU2morO schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:20:* Defense zorgt zelf al voor parry/dodge/block/miss. Het moet dus niet 2x worden meegenomen in de 102,4% formule, wat ik een aantal mensen boven mij al zag doen.
Ik wil hier toch nog even wat over kwijt. Defense geeft inderdaad extra parry, dodge, block en miss. Dit extra percentage is al opgenomen in de parry, dodge en block die in je karakterscherm wordt getoond en mag je er inderdaad niet nog een keer bij optellen. Miss wordt niet in het karakterscherm getoond. Er is een basis kans van 5% voor een miss. Daar mag je het extra percentage miss van defense bij optellen.

De juiste formule is dan: 5% + miss van defense + dodge + parry + block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Anoniem: 220977 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:57:
Helaas niet... En hoewel ik je graag zou helpen, werkt het ook niet als je in één zitting 8GB moet downloaden (compleet gepatchte client).

Wel kan ik je aanraden na elke grote update ( > 100MB) even een backupje te maken, of in ieder geval (als je geen dagen de tijd hebt) aan het eind van alle updates even te back-uppen... Ik heb zo af en toe last van een corrupte client, en dan is het niet fijn om alle update opnieuw binnen te gaan moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Anoniem: 179960 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:29:
[...]

Ik wil hier toch nog even wat over kwijt. Defense geeft inderdaad extra parry, dodge, block en miss. Dit extra percentage is al opgenomen in de parry, dodge en block die in je karakterscherm wordt getoond en mag je er inderdaad niet nog een keer bij optellen. Miss wordt niet in het karakterscherm getoond. Er is een basis kans van 5% voor een miss. Daar mag je het extra percentage miss van defense bij optellen.

De juiste formule is dan: 5% + miss van defense + dodge + parry + block.
Let op: er is 5% miss tegen een lvl 70 mob en iets van 3,75 miss tegen een raid boss.

Met deze macro kan je controleren of je al 102 en een beetje haalt
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Need 102.4 combined avoidance. Currently at:",0.8,0.8,1)
/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(GetDodgeChance()+GetBlockChance() + GetParryChance() +5+(GetCombatRatingBonus(CR_DEFENSE_SKILL) + 20)*0.04,1,0.5,0)

Iemand die nog meer van dit soort macro's heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Duroth schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:05:
[...]

Helaas niet... En hoewel ik je graag zou helpen, werkt het ook niet als je in één zitting 8GB moet downloaden (compleet gepatchte client).

Wel kan ik je aanraden na elke grote update ( > 100MB) even een backupje te maken, of in ieder geval (als je geen dagen de tijd hebt) aan het eind van alle updates even te back-uppen... Ik heb zo af en toe last van een corrupte client, en dan is het niet fijn om alle update opnieuw binnen te gaan moeten trekken.
WoW is qua dat betreft wel makkelijk spelletje. Wat ik doe is full install + update. En dan eenvoudig kopieren naar me externe HD. WoW's install mappen kun je gewoon copy pasten en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik betaal wow nu een tijdje via de bank met direct debit. Maar nu zat ik te denken, je vult daar je bankreknummer in en je kan weer spelen. Maar wat nu als je aan iemand je bankreknummer geeft omdat hij iets náár jou moet storten. Kan hij dan met mijn bankkreknummer bijvoorbeeld gewoon zijn WoW account ook gaan betalen? Ik vind dit een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben trouwens tusen onze Ssc/Tk raids ook zul'aman vorige week voor het eerst gecleared :)

Piece of cake voor ons.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:50:
Ik betaal wow nu een tijdje via de bank met direct debit. Maar nu zat ik te denken, je vult daar je bankreknummer in en je kan weer spelen. Maar wat nu als je aan iemand je bankreknummer geeft omdat hij iets náár jou moet storten. Kan hij dan met mijn bankkreknummer bijvoorbeeld gewoon zijn WoW account ook gaan betalen? Ik vind dit een beetje vreemd.
Ja ze checken je naam enzo wel. Maar voordeel van automatische incasso is dat je dat via je bank kan laten terugboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:56
Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:50:
Dit kan niet alleen met WoW hoor, daarom moet je je bankafschriften in de gaten houden.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
joho, heb een accountje van een vriend gekregen die zes maanden op stage gaat en geen tijd heeft om te wowen. Aangezien ik er ongeveer een jaar ben uitgeweest en van plan ben ergens te rerollen vroeg ik me af ofdat mensen me nog een leuke (engels sprekende) server kunnen aanraden waar de bg queues snel tot instant zijn en het nog mogelijk is pugs te vinden voor heroics.

Mijn tweede vraag gaat over shamans, als ik de wow forums moet geloven, ik weet dat je die rant posts over het algemeen met een korreltje zout moet nemen maar als je het shaman forum bekijkt is er echt nergens iets positiefs te vinden over deze class. Iemand hier iets over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ebborazor schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:47:
joho, heb een accountje van een vriend gekregen die zes maanden op stage gaat en geen tijd heeft om te wowen. Aangezien ik er ongeveer een jaar ben uitgeweest en van plan ben ergens te rerollen vroeg ik me af ofdat mensen me nog een leuke (engels sprekende) server kunnen aanraden waar de bg queues snel tot instant zijn en het nog mogelijk is pugs te vinden voor heroics.

Mijn tweede vraag gaat over shamans, als ik de wow forums moet geloven, ik weet dat je die rant posts over het algemeen met een korreltje zout moet nemen maar als je het shaman forum bekijkt is er echt nergens iets positiefs te vinden over deze class. Iemand hier iets over te zeggen?
Je moet niet in class forums gaan lezen ze whinen overal over, zeker het officiele wow forum is een groot whine fest. Gewoon lekker spelen en niet op de forums komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je al een account hebt maar je wilt er TBC bij, kun je die ook via wow-europe upgraden en betalen met dat direct debit gebeuren? Zou mij weer benzinekosten schelen. :P

EDIT: Ik heb ook eens gehoord dat je online cd keys kan kopen bij een webshop. Als je betaald krijg je gelijk een mail met de cd key.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 02-02-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-06 11:25
ebborazor schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:47:
Top geared elemental PVE shamans zijn met de elemental "buff" patch generfed. Tot een 100/150 dps op best ingame gear.
PVP was het een verbetering mana wise, maar beperkte het je spec nog meer dan het al was.
Al met al was er geen daadwerkelijke verbetering op de situatie, het blijft een inferiore class voor de meeste situaties en setups in arena's. OMG Whine detected. R7 5v5 laatste seizoen, met 100 rating door de plee door dc's in de laatste week van het seizoen, anders was het top 3 geweest helaas.
R 1 5v5/3v3 S1 Resto spec voor ik verhuisde voor PVE progress, helaas dit seizoen geen serieuze teams omdat de meeste mensen naar Stormscale zijn gemigreerd ;'''(.

Enhancement shamans zijn erg goed in PVE maar hebben zeer beperkte Raids spots meestal, in PVP ben je en warrior zonder charge / intercept / Mortal Strike met wat party buffs, na die beschrijving voel je hem denk ik al aan komen.

Resto,je hebt hele goede potentie voor PVE, je kan als raid guild in principe niet zonder resto shamans en gearen op lvl 70 is vrij eenvouding. In pvp ben je een ok healer, erg makkelijk te locken , je hebt wel nette buffs en als je het goed speelt redelijke offensive mogelijkheden. De vergelijking met andere healers kickt op dit moment in. Je hebt weinig mogelijkheden om met stress om te gaan, daadwerkelijke ontsnap mogelijkheden zijn er niet, je enige verdedigings mechaniek is zeer makkelijk gedispelled en je mana efficiency is niet al te best IVT andere class's. Dan zet je je signature abilities af tegenover die van andere class's , bloodlust/heroism, Wind Fury VS Cyclone travel form lifebloom/Mana Burn Fear Pain Supression. Dan zie je dat je met de mindere optie speelt.

Op dit moment is goed presteren met een shaman buiten 5v5 elemental is indrukwekkend doordat het meer persoonlijke/team vaardigheden vereist dan een andere healer doordat je simpel weg geen fout marge hebt en zelfs met foutloos spelen een heel aantal games zal verliezen door game balance problemen.
Als holy paladin zit je min of meer in hetzelfde bootje btw.

Echter 2.4 zou grote pvp balance rectificaties bezorgen, dus misschien is het handig als je nog even afhoud van een definitieve optie.

[ Voor 3% gewijzigd door Ashilh op 02-02-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 13:28
Hydra schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:39:
[...]

Dit kan niet alleen met WoW hoor, daarom moet je je bankafschriften in de gaten houden.
/offtopic: Dit is volgens mij ook waar een tijd geleden zo'n relletje om was door een meneer uit heerhugowaard die een in een roman beschreven had hoe kinderlijk eenvoudig het was om te frauderen bij grote bedrijven. Dat was ongeveer in de richting van een loze BV oprichten, automatische incasso's sturen naar grote bedrijven, die vervolgens niet of nauwelijks controleerden en dan of betaalden of niet betaalde maar vervolgens geen andere acties ondernamen. Zolang je het onder de 10.000 euro hield had de bank ook geen plicht om te checken of de incasso wel klopte.

Of het was een andere manier van dat nieuwe betalen :P zou het niet zo goed meer weten.

/ontopic: vriend van me was gister happy: transmute een skyfire diamond, transmute proc en hij was 4 diamonds rijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is wel achterlijk dat je voor je Mastery Elixir quest BM in moet hoor. Ik moet eerst ook nog Durnhold Keep doen om BM in te komen. Maar die instances worden bijna niet meer gedaan.

*knip* Laat die flame lekker.

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 02-02-2008 15:51 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kan je je guild niet vragen als jij Master of Elixers wordt hebben zij er toch ook profijt van?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tjee, dat ik daar niet aan heb gedacht! :+
Maar goed, ik heb me alt in een enorme crap guild gegooit, die hebben vast wel even tijd.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 18-06 19:54
Ik heb overigens de gamecard gekocht via een website die direct de gamecard leverde via mail (of iig de code)...

http://www.gamecard.nu/

Deze site heb ik gebruikt voor m'n prepaid card en bij mij kreeg ik de code binnen een paar minuten toegestuurd (ging toch om 26Euro ofzoiets, waarvoor je de gok neemt om gescammed te worden :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 02-02-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 13-06 11:17
Ik heb een UI maar als ik [Alt+Z] doe, en gewoon ook met interface, dan heb ik bovenin en onderin 2 zwarte 'balken' (Zie screen)
Hoe krijg ik die weg? weet iemand toevallig welke addon dit doet?
Want als ze allemaal uitzet, heb ik wel me volle screen (ik draai 1280x1024)
Screen:
Afbeeldingslocatie: http://xs124.xs.to/xs124/08056/wowscrnshot_123107_123357386.jpg.xs.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:33
MrVegeta schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:36:
Tjee, dat ik daar niet aan heb gedacht! :+
Maar goed, ik heb me alt in een enorme crap guild gegooit, die hebben vast wel even tijd.
Neem transmute mastery, lever daarvoor de 4 a 5 primal mights in, et voila, transmute master, daarna respec je voor 150g naar elixir mastery. Andere optie is om 2 x botanica ofzo te runnen en dan voor 150g te respeccen.

En geen parties is bullshit, ik zie regelmatig guildies puggend BM doen.
T!m0n schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:22:
Ik heb een UI maar als ik [Alt+Z] doe, en gewoon ook met interface, dan heb ik bovenin en onderin 2 zwarte 'balken' (Zie screen)
Hoe krijg ik die weg? weet iemand toevallig welke addon dit doet?
Want als ze allemaal uitzet, heb ik wel me volle screen (ik draai 1280x1024)
Screen:
[afbeelding]
CT_MOD en dan viewport geinstalleerd? Of heb je een hele UI geinstalleerd. En anders je mods 1 voor 1 uitclicken. kom je er ook achter.

[ Voor 36% gewijzigd door ImdaMned op 02-02-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ziet er naar uit dat het Aperture (Viewport addon) was
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Hey Dames, Na een tijdje zoeken denk ik dat ik toch maar eens ffies WoW moet gaan spelen.

Ik heb het vandaag dan ook maar gekocht, heel pakket met 2 boeken en 2 maanden extra online.
Dus.. Maaruh,,

Advies? Wat is goed en een aan rader??

Sterk, Grote attack, usefull voor iedereen?

Ennuh,, dat kan ik vast wel ergens opzoeken :P,, maar geenz in om 147 topic door te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 209435 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:42:
Hey Dames, Na een tijdje zoeken denk ik dat ik toch maar eens ffies WoW moet gaan spelen.

Ik heb het vandaag dan ook maar gekocht, heel pakket met 2 boeken en 2 maanden extra online.
Dus.. Maaruh,,

Ennuh,, dat kan ik vast wel ergens opzoeken :P,, maar geenz in om 147 topic door te zoeken :P
http://wow-europe.com/en/info/basics/
http://www.wowwiki.com/Main_Page
Hf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus.. Maaruh,,

Warlocks, makkelijk voor beginners, doen goeie damage en iedereen vind ze nuttig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb zelf een Warlock gelevelt, en ik moet zeggen, niet de makkelijkste class. Er zijn zoveel skills waar je om moet denken, zoveel mogelijke build. Er zijn mischien moeilijkere classes, maar een 'Lock is zeker niet een makkelijke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kornflakes schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:34:
Ik heb zelf een Warlock gelevelt, en ik moet zeggen, niet de makkelijkste class. Er zijn zoveel skills waar je om moet denken, zoveel mogelijke build. Er zijn mischien moeilijkere classes, maar een 'Lock is zeker niet een makkelijke class.
Het levelen als lock is in principe makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:38:
[...]

Het levelen als lock is in principe makkelijk.
Als pala ook, dood ga je niet. Duurt alleen UREN. :+ :+

Maar imo, probeer wat verschillende classes die je wel wat lijken, lees de ingame uitleg zelfs, speel ze tot lvl10 en dan verder kijken wat je leuk vind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kornflakes schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:34:
Een warlock is een grind machine, die maar door kan gaan! Heerlijke class. En zo moeilijke is het niet... (van 60-70 helemaal niet imo).

Dots + Felguard tank + life drain + life tap = volgende mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Laatst online: 22-08-2024
Het levelen stelt niet veel voor, maar in pvp is het toch behoorlijk gecompliceerd. Of ik maak het moeilijk, dat kan natuurlijk ook. Dan die skill weer gebruiken, dan die pet, dan dit doen etc. Voor grinden is het elke keer weer het zelfde verhaaltje.

Ik ben nu zelf een Pala begonnen op de Sporeggar server, Alliance. Best wel leuk, geweldig om samen met een vriend 6mobs te pullen en het ook nog te overleven. Een pala kan zeker veel klappen vangen, alleen dps van een papieren doekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

MrVegeta schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:56:
[...]

Een warlock is een grind machine, die maar door kan gaan! Heerlijke class. En zo moeilijke is het niet... (van 60-70 helemaal niet imo).

Dots + Felguard tank + life drain + life tap = volgende mob.
Bah felguard, fear kiten met affliction ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:56

junglebeast

hier staat iets

Waarom voel ik weer een "locks are OP!! omg omg QQ, look at me tank 7 mobs" discussie op gang komen? :)

Maare, heb nu 2 instances gedaan op 69, Old Hillsbarad ( http://www.wowhead.com/?item=27434 en http://www.wowhead.com/?item=27417 rijker) en net een SL run voor 1ste key part. (http://www.wowhead.com/?item=27468 mogen looten). Hadden 4 melee bij ons en Murmer was daarom wel wat lastig en die doe ik nog wel een keertje. Nog 35% te gaan...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:51
junglebeast schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:25:
Waarom voel ik weer een "locks are OP!! omg omg QQ, look at me tank 7 mobs" discussie op gang komen? :)
Don't feed the troll...

Als je het zelf al voelt, waarom dan TOCH benadrukken... Die discussie is helemaal niet nodig.

@de vraag... Speel gewoon wat je leuk lijkt. Een healer of tank is altijd het meest gevraagde, dps is wel aan te komen. :)
Alle classes level'en relatief simpel, al vond ik druid maar irritant met al die verschillende forms. En naar mijn mening zijn ook alle classes even makkelijk met het levelen(er buiten gelaten dat het bij de 1 wat langer duurt), maar dat het gewoon lastig is om er goed mee te kunnen spelen op lvl 70 in raids.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:03:
[...]

Bah felguard, fear kiten met affliction ftw
/disagree! Fear kiten is nogal moeilijk in outlands, overal lopen adds etc. Maar goed zo heeft iedereen zijn eigen stijl van spelen gelukkig.

Warlocks zijn wel erg leuk en ja PVP zal het vast wel moeilijk zijn.

LFG Durnhold Keep! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
Iedere class heeft unieke eigenschappen. Wat goed is of niet is eerder een vraag of je het leuk vindt om ermee te spelen. Iedere class heeft mogelijkheden om een attack te doen (alhoewel de ene het beter kan dan een andere). Sommige classes doen dit door middel van spells, dit zijn (veelal) mana geörienteerde classes (warlock, mage). Een ander voorbeeld van een class die mana gebruikt is een hunter, deze class schiet met pijlen/kogels. Andere classes zijn meer van het hak werk (warrior, rogue). (no flame intended) Een druid heeft beide van deze mogelijkheden door middel van shapeshifting en kan spells gebruiken maar ook goed van dichtbij attack doen en niet te vergeten is dit ook een goede healer.
Ik zou zeggen, probeer je enthousiasme nog even te bedwingen en bekijk van de links die hierboven staan. Wat de meeste die dit spel al lang spelen hebben gedaan is een aantal classes gewoon geprobeerd tot level 20/30. Dan weet je iig beter wat de mogelijkheden ervan zijn en of je het leuk vind om ermee te spelen. Geniet van het spel en rush je niet snel naar een lvl 70 karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En een priest is ... eh... nou ja, die kan wel healen. Maar niet beter dan een pallie/druid. DPS van een shadow priest is ook lager dan die van een mage/warlock, dus tja... en solo is het al helemaal lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Heb gisteren heel me UI verandert
Resultaat :
Afbeeldingslocatie: http://xs124.xs.to/xs124/08050/wowscrnshot_020208_211221475.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:17
Word het gewaardeerd als je in het topic hier post dat je nog mensen zoekt voor je guild? :P Het is heel moeilijk voor een nederlandse guild om Nederlanders te benaderen. Veel weten niet eens van het bestaan af van een nederlandse guild die BT raid (6/9 down) en de paar die dat wel weten zitten zelf meestal in een guild die al een tijdje 9/9 farmed. :P Een van onze beste shaman is er gisteren vandoor gegaan :( Kunnen erg goed een nieuwe gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
T!m0n schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:48:
Resultaat :
[afbeelding]
Lever even een zipje met addons en instellingen aub;

barfieldmv @ google.com

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 22:49

DefLite

Why so serious?

MrVegeta schreef op zondag 03 februari 2008 @ 10:39:
En een priest is ... eh... nou ja, die kan wel healen. Maar niet beter dan een pallie/druid. DPS van een shadow priest is ook lager dan die van een mage/warlock, dus tja... en solo is het al helemaal lol.
Ik ben het hier niet mee eens....
Ik speel zelf priest en heb eerst als holy geraid(ik heb alle bosses gehealed van SSC/TK tot Illidan) en later ben ik Spriest geworden.
Als healer zat ik altijd in de top 3 healers, en als DPS wel in de top 5. Healing priest zijn vooral goed in situatie's waar AOE damage voorkomt( vooral in Black Temple)dan healen we zo 1 groep voor 1k per character elke 1.5 seconden, beat that as Paladin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 11:03
T!m0n schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:48:
Resultaat :
[afbeelding]
Ouch, een tank die zn bindings op 1 tm 9 heeft zitten, ik zou die kara met je toch even overslaan ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:33
sn0x0r schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:52:
Word het gewaardeerd als je in het topic hier post dat je nog mensen zoekt voor je guild? :P Het is heel moeilijk voor een nederlandse guild om Nederlanders te benaderen. Veel weten niet eens van het bestaan af van een nederlandse guild die BT raid (6/9 down) en de paar die dat wel weten zitten zelf meestal in een guild die al een tijdje 9/9 farmed. :P Een van onze beste shaman is er gisteren vandoor gegaan :( Kunnen erg goed een nieuwe gebruiken. :)
Dat is weer SSC/TK runnen :P

Shammy met wow gestopt? of naar een "betere" guild gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Little_captain schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:19:
[...]

Ik ben het hier niet mee eens....
Ik speel zelf priest en heb eerst als holy geraid(ik heb alle bosses gehealed van SSC/TK tot Illidan) en later ben ik Spriest geworden.
Als healer zat ik altijd in de top 3 healers, en als DPS wel in de top 5. Healing priest zijn vooral goed in situatie's waar AOE damage voorkomt( vooral in Black Temple)dan healen we zo 1 groep voor 1k per character elke 1.5 seconden, beat that as Paladin!
Ik heb even over gedramatiseerd :p. Ik sta op mijn priest ook altijd wel aardig hoog met de healing en shadow priests kunnen goed DPS doen en ze zijn nodig in 25 mans voor mana regen ;).

Ik ben nu gewoon me warlock gewend en dan is holy dmg toch wel... hahahaha.

@Snoxor, alleen allies daaro bij jullie he :p.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.