Exitium schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:26:
[...]
Gaat 'ie dood dan gaat 'ie dood, als ik 't gevoel heb dat we het met vier man ook wel redden en ik diegene al vaker gewaarschuwd heb laat ik er nog wel 'ns eentje gaan. Werkt over het algemeen best goed.

Doe ik ook wel eens. Als ik merk dat een dps'er steeds aggro pakt, en niet luisterd als ik vraag daar op te letten, laat ik 'm ook dood gaan.
Wat soms ook gebeurd, is dat ik een dps'er dood laat gaan omdat het toch een verloren zaak is. Gebeurd wel eens dat een Mage aggro pakt en ik niet het idee heb dat de Tank er iets tegen kan doen. Dan laat ik liever die dps'er doodgaan, waarna de Tank de mob (hopelijk) oppakt als dat ik heal, hij als nog dood gaat, en ik daarna de aggro heb; wat meestal mijn dood betekend.
Sowieso heb ik het gehad met PUGs. Niet vanwegen het niveau van de spelers (wat vaak wel iets minder is), niet vanwegen de andere ellende, maar vanwegen het gezeik wat ik zovaak heb meegemaakt. Tanks die om heals blijven roepen, dps'ers die me uitschelden omdat ik hun niet (genoeg) heal, dps'ers die kwaad zijn als ik mijn battle ress niet wil gebruiken
na een gevecht, etc.
Nee, doe mij maar gewoon alleen guildruns, nooit gezeik of iets, en ik weet precies wat ik aan elke speler heb. Op af en toe een nieuwe member na natuurlijk, maar die zijn vaak toch relaxt, ze willen tenslotte graag in de guild, dan zeik je de party niet snel af.

Nu je het zegt.. Oh man, wat is dat ook frustrerend. Party members die naar de uitgang gaan rennen om een wipe te voorkomen. Sjeez, als toch 3/5 al dood is, gebruik evt. je aggro-dump, maar ga niet 5 of 10 minuten naar de uitgang rennen.
[
Voor 13% gewijzigd door
OkkE op 01-02-2008 11:40
]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.