“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Gaat zo moeilijk als je geen priests bij hebt
"Don't let your dreams be memes"
Zelfde titel en cp de tekst als het kan
/hug
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Is random, zoals door meerdere mensen al bevestigd is.dontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:12:
[...]
hmm klopt niet echt lijkt mij , vorige maand had ik 4 blauwe (oa 2 star of elune) en geen groene
nu 1 blauwe en wat groen , op revered btw
Helaas kreeg mijn priest wel weer 3 waardeloze groene gems (honered).
Jullie willen meer tijd hebben voor andere bosses.OkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:24:
Bedankt, denk dat ik het dan eens ga voorstellen.![]()
Punt is namelijk dat er een aantal mensen nog wel items van Attumen willen hebben, maar we willen hem eigenlijk nu overslaan om iets meer tijd voor andere bosses te hebben. Dus denk dat het geen slecht plan is om dan op een avond dat we geen 10 man hebben, Attumen eens te proberen. Het is dus niet dat we meer dps mee nemen, maar gewoon minder mensen.
Oh en welkom Chi.
Waar repairen jullie dan als je bijv 6 keer whiped op curator. (uitgaande dat jullie nog niet kunnen repairen bij die persoon bij de chess-room.
[ Voor 49% gewijzigd door sabriel op 04-02-2008 13:33 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
We wipen eigenlijk nooit meer op Curator, de meeste kunnen al wel repairen bij Chess, maar mocht iemand moeten repairen en dat kan niet bij Chess, dan zal het bij Attumen moeten, en als we die niet neer hebben is dat lastig ja.sabriel schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:31:
Jullie willen meer tijd hebben voor andere bosses.
Waar repairen jullie dan als je bijv 6 keer whiped op curator. (uitgaande dat jullie nog niet kunnen repairen bij die persoon bij de chess-room.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
hehe hoevaak ik als tank wel niet blessing of salvation weg moet clicken ;')BootVluchteling schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:10:
[...]
in mijn oude guild waren de paladins eigenlijk een beetje noobs.. die zaten soms echt aan te kloten.. brullen om buffs en dan op je lock BoM krijgen etc.. ging nergens om.. maar goed.. iedereen zal het altijd zelf wel beter weten..
/kleine edit
dat brullen was niet asociaal ofzo, maar gewoon vriendelijk verzoek.. ze zaten gewoon niet op te letten.. het was niet onder het motto van een "grap" om BoM te geven. het gebeurde meerdere keren..
manabar = salvation lijkt het voor onze pala's oid , en aangezien ik vaak in casterform ben tijdens buffen
als tank heb ik er een grote hekel aan maar vreemd genoeg zodra ik op mijn mage speel dan zit ik idd ook te kijken hoe snel ik aggro van de tank kan trekkenAnoniem: 174539 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:21:
[...]
Dat doe ik ook altijd. Lekker op de flash of light knopje spammen. Meestal hoef ik dan ook niet mana te zitten, aangezien flash of ligth maar 180 mp kost + een 27% crit voor flash of light. Kan dan uren blijven spammen zonder oom te raken.
Wel is mij opgevallen, dat tijdens een "pug" met welk instance dan ook, dat de meeste dpsers een wedstrijd houden "who gets the most aggro". Erg irritant, vooral als je paladin bent.
Kennen jullie dit ook?

[ Voor 33% gewijzigd door dontcare op 04-02-2008 13:49 ]
.Quod me nutrit me destruit.
Anoniem: 239481
Weer even wat mage vraagjes;
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Turalyon&n=Wymmbrall
Ben sinds vorige week kara attuned, en inmiddels ook redelijk ver met de quests in outlands.
Afgelopen zaterdag m'n eerste kara run gedaan met mijn guild en twee andere friendly guilds.
Ik merkte dat het crowdcontrol verhaal van frost in een raid nauwelijks meer van toepassing is, dus ik dacht, tijd op de respeccen naar arc/fire. Icm wat scryer rep grinden heb ik m'n nieuwe build even een tijdje getest, maar merk eigenlijk dat ik ongeveer dezelfde damage doe als met frost.
Ik dacht dat mijn huidige arc/fire build wel zo ongeveer de meest optimale is door zwaar dpsen. Suggesties?
Zaterdag tot tweede boss (geupgrade Uldaman dame) gecleared, toen gekapt omdat het 2am was.
Zondag kon ik niet met een pug mee omdat ik gesaved was.. hoe werkt dat precies? kan ik mezelf reseten/unsaved? of moet ik wachten tot woensdag oid?
Thx
reset is elke woensdagAnoniem: 239481 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:47:toon volledige bericht
Goedemiddag,
Ben sinds vorige week kara attuned, en inmiddels ook redelijk ver met de quests in outlands.
Afgelopen zaterdag m'n eerste kara run gedaan met mijn guild en twee andere friendly guilds.
Ik merkte dat het crowdcontrol verhaal van frost in een raid nauwelijks meer van toepassing is, dus ik dacht, tijd op de respeccen naar arc/fire. Icm wat scryer rep grinden heb ik m'n nieuwe build even een tijdje getest, maar merk eigenlijk dat ik ongeveer dezelfde damage doe als met frost.
Ik dacht dat mijn huidige arc/fire build wel zo ongeveer de meest optimale is door zwaar dpsen. Suggesties?
Zaterdag tot tweede boss (geupgrade Uldaman dame) gecleared, toen gekapt omdat het 2am was.
Zondag kon ik niet met een pug mee omdat ik gesaved was.. hoe werkt dat precies? kan ik mezelf reseten/unsaved? of moet ik wachten tot woensdag oid?
Thx
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
waarom zou communicatie kansloos zijn ?jarnotjuh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:57:
[...]
Ik quote je als voorbeeld, niet als flame op je, MAAR:
Ik vind het nogsteeds vrij kansloos dat er een boss ability om geroepen moet worden op vt, of dmv een macro omdat anders de helft een fuckup maakt. WAAROM?! Leer zelf kijken naar je timers, doe wat eigen werk, en ben niet afhankelijk van de persoon die zijn announces aan heeft staan of op vt zit te blaten.
Bij bloodboil is het nu de gewoonte dat persoon X in de raid "groep 2, groep 3, of groep 4" op vt gaat zeggen, anders lopen mensen niet. Sorry hoor, maar dat moet je nu toch echt wel kunnen als je in een BT guild zit.
ik ben zelf ook wel eens te druk bezig om op alle warnings te letten omdat ik als een gek bezig ben om bv adds op te pikken of een boss moet herpositioneren oid en het net iets te hectisch is op dat moment.
Het feit dat iemand dat even roept op ts/vt is imo juist goed , het maakt het weer een stukje simpeler.
Juist als je in een bt/mh guild zit is goede communicatie van belang en daar valt imo het roepen van warnings ook bij .
Anoniem: 85278
Waarom zou je als Lock een escape abbilty tegen roogs en warriors willen hebben, lock is toch instant win 1vs1 ?Glorificationer426 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:29:
Iemand hier met een US wow acc die dit op de official warlock forums kan posten ;>
/hug
Oh ja
Bij Tic worden ook alle cooldowns en warning op Ts omgeroepen, als dat niet gedaan wordt gaan er zeker mensen dood aan spout oid.
Eigenlijk is dit heel erg triest, maar blijkbaar hebben veel mensen dit nodig ipv dat ze ff zelf kijken naar bossmods oid.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 04-02-2008 14:25 ]
voor chess en attumen heb je beide rep nodig ik denk meer dat hij doelt op het feit dat je evt moet repairen voor dat je bij die kerel bij chess bent.OkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:37:
[...]
We wipen eigenlijk nooit meer op Curator, de meeste kunnen al wel repairen bij Chess, maar mocht iemand moeten repairen en dat kan niet bij Chess, dan zal het bij Attumen moeten, en als we die niet neer hebben is dat lastig ja.
Communicatie is niet kansloos, maar wat ik vreemd vind, en waar de persoon die jij quote op door ging, is dat mensen schijnbaar bij Aran een /RW nodig hebben om stil te staan, terwijl Aran zelf ook een /emote doet.dontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:17:
waarom zou communicatie kansloos zijn ?
ik ben zelf ook wel eens te druk bezig om op alle warnings te letten omdat ik als een gek bezig ben om bv adds op te pikken of een boss moet herpositioneren oid en het net iets te hectisch is op dat moment.
Het feit dat iemand dat even roept op ts/vt is imo juist goed , het maakt het weer een stukje simpeler.
Juist als je in een bt/mh guild zit is goede communicatie van belang en daar valt imo het roepen van warnings ook bij .
Ah zo. Ja dat is een punt, als je Attumen overslaat kan je niet repairen, wat dat betreft misschien toch Attum wel doen. Zoals het tot nu toe steeds gegaan is; we beginnen met Maiden, Opera en Curator. Meestal hebben we dan als nog wel tijd voor Attumen, maar niet meer voor een ander, dus we hebben 'm nog nooit helemaal over geslagen. En Maiden, Opera en Cuator lukt eigenlijk wel zonder wipes.MantaMania schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:27:
voor chess en attumen heb je beide rep nodig ik denk meer dat hij doelt op het feit dat je evt moet repairen voor dat je bij die kerel bij chess bent.
Ben je dan zo lang bezig met Attumen? Als je het paar keer gedaan heb heb je hem binnen 15min na begin toch wel plat gewoon ff door die trash heen rammen en het is zo gedaan. Ik zie het probleem niet of raiden jullie maar 1.5 uur?OkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:32:
[...]
Ah zo. Ja dat is een punt, als je Attumen overslaat kan je niet repairen, wat dat betreft misschien toch Attum wel doen. Zoals het tot nu toe steeds gegaan is; we beginnen met Maiden, Opera en Curator. Meestal hebben we dan als nog wel tijd voor Attumen, maar niet meer voor een ander, dus we hebben 'm nog nooit helemaal over geslagen. En Maiden, Opera en Cuator lukt eigenlijk wel zonder wipes.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 85443
Klopt ook niet.dontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:12:
[...]
hmm klopt niet echt lijkt mij , vorige maand had ik 4 blauwe (oa 2 star of elune) en geen groene
nu 1 blauwe en wat groen , op revered btw
Ik kon me er helemaal in vinden tot vorige week zaterdag. Ik ging mijn gems ophalen en ik kreeg welgeteld 3 greens en 1, ik herhaal EEN !, Talasite

Blijkbaar is het random. Toen ik honored was kreeg ik elke maand een mooi zakje met zeker 3 blues. Dit is eigenlijk de 1e keer dat ik zulke genaaide gems kreeg en ik ben 999/1000
De damage tussen de verschillende schools is in mijn mening niet schrikbarend groot. Mijn mage (vroegere main, nu gebombardeerd to alt [met betere gear dan de meeste raider mains bij ons, maar zo zit ik zelf in elkaar]) is frost specced, en zal ook zo blijven. Niet vanwege de raid, want ik kom al boven de 1k bonus damage unbuffed uit, en heb dus 0,0 moeite om aggro te trekken, maar dat was voor het solo grinden ed. De crowd control van een frost mage heb je in een raid niks aan, misschien op wat trash maar dat is het. De bosses kun je niet freezen e.d., dus dat verlies je wel als frost mage zijnde.Anoniem: 239481 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:47:toon volledige bericht
Goedemiddag,
Thx
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Anoniem: 63072
Onze eerste Attumen kill ooit was met 8 man. Toen attumen ten tonele verscheen meteen 3 man dood. 1 healer ge-battle ressed en toen minus 2 dps verder.OkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:44:
Ik wil eigenlijk eens Attumen met minder als 10 mensen proberen. Ik weet dat het ooit een paar met 5 gelukt is, maar die hadden natuurlijk gewoon super gear. Wat ik me alleen afvraag is met hoeveel man het mogelijk zou moeten zijn...
Misschien dat onze gear en/of skillz nog niet goed genoeg zijn (zitten halverwegen Kara), maar ik denk dat we met één Paladin tank, 2 healers en 3 of 4 dps best een goede kans maken.
Hebben jullie het al eens geprobeerd? Wat denken jullie?
Uiteindelijk de laatste 25% van de 2e fase met 1 tank, 2 healers en 2 dps af weten te maken, de rest was dood door charges.
Meest 'messy' 1st kill die we ooit hebben gedaan.
(3e keer in ZG venoxis met 9 man gedaan, waarvan 2 ook nog eens het grootste deel van de tijd afk waren. Die hadden niet op een pull gerekend voor we een volle raid hadden
Ik roep zelf ook de cooldowns af. En zelfs of de spout met de clock mee gaat. is 99% van de keren niet nodig, maar die 1% is het toch nuttig voor en geen moeite. Vroeger in ZG zelfs een stopwatch mee laten lopen om te bepalen wanneer de sons bij hakkar gehaald moesten worden. Dit omdat bossmods op een gegeven moment bij iedereen een andere timer liet zien.Anoniem: 85278 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:23:
[...]
Waarom zou je als Lock een escape abbilty tegen roogs en warriors willen hebben, lock is toch instant win 1vs1 ?
Oh ja
Bij Tic worden ook alle cooldowns en warning op Ts omgeroepen, als dat niet gedaan wordt gaan er zeker mensen dood aan spout oid.
Eigenlijk is dit heel erg triest, maar blijkbaar hebben veel mensen dit nodig ipv dat ze ff zelf kijken naar bossmods oid.
@neelon: Bij ons staat een frostmage boven aan de damage lijst bij de mages. Overall staat een hunter op de eerste plek en een rogue 2e.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 04-02-2008 14:56 ]
Zelfs als het geroepen word gaan mensen dood : PAnoniem: 85278 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:23:
[...]
Waarom zou je als Lock een escape abbilty tegen roogs en warriors willen hebben, lock is toch instant win 1vs1 ?
Oh ja
Zitten wij in dezelfde guild, dit klinkt heel bekend voor mijAnoniem: 63072 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:54:
[...]
Ik roep zelf ook de cooldowns af. En zelfs of de spout met de clock mee gaat. is 99% van de keren niet nodig, maar die 1% is het toch nuttig voor en geen moeite. Vroeger in ZG zelfs een stopwatch mee laten lopen om te bepalen wanneer de sons bij hakkar gehaald moesten worden. Dit omdat bossmods op een gegeven moment bij iedereen een andere timer liet zien.
Anoniem: 232504
Gister weer ff SSC ingegaan na een paar dagen The Eye in zijn geweest.
Eerst hydross...ging niet echt lekker..3 whipes
Daarna lurker...1ste poging ging hij neer, toen door naar mororgrim.
Ging ook niet echt lekker, onze MT ging steeds dood

Dropte hij ook nog even m'n wand!! dus mijn oude opera krot vaarwel gezegd, en dus overgeschakeld naar de mororgrim wand.
Toen we klaar waren en op de klok keken bleek het al 00:14 te zijn en zijn we maar gestopt
Vanaaf Fathomlord en die blinde malloot ff neerhalen en mss een paar try's op vashj.
Op mijn rogue ff wat honor gehaald in AV, merk wel dat ik met 162 res, wat langer overeind blijf staan
Toch zijn er nog steeds van die mafkezen die een beetje bij de torens gaat defenden, terwijl de horde de Stormpike GY al heeft

Maar goed toch 4 potjes gewonnen en tegelijk de daily gedaan, die toevallig ook AV was.
degene die ik quote had het over een BT guild en specifiek Gurtogg bloodboilOkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:29:
[...]
Communicatie is niet kansloos, maar wat ik vreemd vind, en waar de persoon die jij quote op door ging, is dat mensen schijnbaar bij Aran een /RW nodig hebben om stil te staan, terwijl Aran zelf ook een /emote doet.
als die nog wipped op aran is er echt iets niet goed lijkt mij
Aran is gewoon een retard check zoals ik al eerder zei en daar heb je geen raidwarning nodig imo.
bij bloodboil neem ik aan dat hij het heeft over de groepen die elkaar afwisselen voor de bloodboil wat toch wel iets meer (niet veel maar toch
Kan ook zijn dat je altijd geluk hebt gehad. Met honored nog nooit een blauwe gem gekregen.Anoniem: 85443 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:36:
[...]
Klopt ook niet.
Ik kon me er helemaal in vinden tot vorige week zaterdag. Ik ging mijn gems ophalen en ik kreeg welgeteld 3 greens en 1, ik herhaal EEN !, Talasite![]()
Blijkbaar is het random. Toen ik honored was kreeg ik elke maand een mooi zakje met zeker 3 blues. Dit is eigenlijk de 1e keer dat ik zulke genaaide gems kreeg en ik ben 999/1000
Of het ligt aan mij dat ik nooit geluk heb en altijd 20+ runs nodig heb voor een item wat ik echt wil hebben en andere op de 1ste drop.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Click met je rechter muisknop op je chattabje en kijk is naar: 'add new' en 'channels'.Tjeerdtq schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:16:
Ik ben opzoek naar een chat addon, om guild chat/party chat in een appart venster te krijgen. Ik zie dat wel eens terug komen bij screenshots. Die hebben links algemeen (/1,) en rechts Guild chat. Maar zoeken op wwo curse heb ik nog geen succes. Iemand een idee welke dat mogelijk kan zijn?
Edit: Dat dus idd

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Anoniem: 241613
Dit is mijn mage:
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Arathor&n=Yamanika
En ik wil een goede PvP build waar ik in korte tijd lekker veel damage kan dishen. Ik loop zelf een beetje te denken aan 40/21.
Iemand tips of suggesties?
Bij voorbaat dank.
Lol dat zal wel ja hehe, zo heb ik dat ook als ik met evasion, adrenaline rush en blade flurry 4-5 mobs aan het killen ben en gewoon alle 5 kan lootenAtlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:25:
Het blijft toch grappig, mensen die naast je gaan staan op hun mount als jij 20 mobs aan het AOE-en bent en de verbazing daarna dat je het overleefd hebt
Die smoeltjes dan...priceless
edit: welkom terug btw
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 04-02-2008 15:35 ]
Anoniem: 215903
Wel fijn dat jullie Moroes niet hoeven te doen voor Opera, scheelt lekker veel tijdOkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:32:
[...]
Ah zo. Ja dat is een punt, als je Attumen overslaat kan je niet repairen, wat dat betreft misschien toch Attum wel doen. Zoals het tot nu toe steeds gegaan is; we beginnen met Maiden, Opera en Curator. Meestal hebben we dan als nog wel tijd voor Attumen, maar niet meer voor een ander, dus we hebben 'm nog nooit helemaal over geslagen. En Maiden, Opera en Cuator lukt eigenlijk wel zonder wipes.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
We zijn niet heel lang bezig met Attumen nee, maar we raiden per avond eigenlijk 2 uur max.William/Ax3 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:35:
Ben je dan zo lang bezig met Attumen? Als je het paar keer gedaan heb heb je hem binnen 15min na begin toch wel plat gewoon ff door die trash heen rammen en het is zo gedaan. Ik zie het probleem niet of raiden jullie maar 1.5 uur?
Zoals ik al poste komen we vaak aan het einde alsnog wel bij hem terug, omdat er geen tijd voor een boss na Curator is, maar liever aan 't einde als er op 't laatst achter komen dat je in de tijd van Attumen bijv. nog net Chess had kunnen doen, omdat je er bijna bent.
Ssst.Anoniem: 215903 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:31:
Wel fijn dat jullie Moroes niet hoeven te doen voor Opera, scheelt lekker veel tijd
[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 04-02-2008 15:34 ]
Ik heb nog de bow omdat simpelweg ik bij opera altijd oz krijgBlaSfem0n schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:32:
Nu in kara zijnde, zit iedereen te zeggen dat de wolfslayer gun van BBW één van de beste ranged wapens is voor BM hunters (2.7 speed?). Maar vind de sunfury? of phoenix? bow van Prince mooier (vind bogen zowiezo het tofste) en het heeft ook iets betere stats (maar wel 2.9 AS). Gaat het echt zoveel verschil maken in men autoshot-steady shot cycle? Of weet er iemand een tof proggie/excellsheet waarin je zulke zaken kunt nagaan?

Mja dan kan ik het wel begrijpen dat je hem skipt. Maar als het 3 a 4 uur is wat wij doen dan zou ik hem gewoon altijd pakken free badgesOkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:32:
[...]
We zijn niet heel lang bezig met Attumen nee, maar we raiden per avond eigenlijk 2 uur max.
[ Voor 19% gewijzigd door William/Ax3 op 04-02-2008 16:09 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ja dat zal het wel geweest zijn. Was wel balen hoorsabriel schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:13:
[...]
Kan ook zijn dat je altijd geluk hebt gehad. Met honored nog nooit een blauwe gem gekregen.
Of het ligt aan mij dat ik nooit geluk heb en altijd 20+ runs nodig heb voor een item wat ik echt wil hebben en andere op de 1ste drop.
Ik was in Nagrand om ff food te farmen en toen dacht ik aan het zakje met de gems. Ik er dus heen vliegen, terwijl ik al zat te denken hoeveel Noble Tropasjes/Living Rubies ik zou krijgen en hoe snel ik die wel niet op de AH zou gooien.
Het was een behoorlijke domper zullen we maar zeggen
Die gun van Doomwalker is de beste BMgun ingame...de wolfslayer rifle is een goede tweede. Het blijft grappig om ze zien dat ze in theorie een BT 93dps 3s bow eruit dps'enBlaSfem0n schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:32:
Nu in kara zijnde, zit iedereen te zeggen dat de wolfslayer gun van BBW één van de beste ranged wapens is voor BM hunters (2.7 speed?). Maar vind de sunfury? of phoenix? bow van Prince mooier (vind bogen zowiezo het tofste) en het heeft ook iets betere stats (maar wel 2.9 AS). Gaat het echt zoveel verschil maken in men autoshot-steady shot cycle? Of weet er iemand een tof proggie/excellsheet waarin je zulke zaken kunt nagaan?
MAAR, dan wel voor een 1:1 rotatie (auto-steady) en BM hunters. MM en SV is een heel ander verhaal.
Op www.tkasomething.com kan je een spreadsheet vinden op de forums van een ene Cheeky. Een aanrader voor hunters die wat verder willen denken dan alleen afk-autoshot..
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 04-02-2008 15:40 ]
Ik zou ook graag 3 tot 4 uur raiden, wat we overgens ook al wel is gedaan hebben. Maar er zijn er een aantal die niet tot zo laat willen raiden, en eerder beginnen werkt ook niet.William/Ax3 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:38:
Mja dan kan ik het wel begrijpen dat je hem skipt. Maar als het 3 a 4 uur is wat wij doen dan zou ik hem gewoon altijd pakken free badges.
Voor de free Badge is het wel lekker, maar ik kill liever een nieuwe boss als die ene extra Badge.
Ik weet dat je voor elk channel een apart window aan kan maken, maar kan je dit ook doen voor Officerschannel ?
Volgens mij is officerscat gelinkt aan gchat en is er dus geen apart window van te maken.
William/Ax3 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:38:
[...]
Ik heb nog de bow omdat simpelweg ik bij opera altijd oz krijgvolgens me excel sheet die ik ooit ergens op de kop heb getikt is die gun 16dps beter +- beste blijft die gun blijft van Doomwalker volgens mij.
Tja Doomwalker zit er voorlopig nog niet in, proberen met veel moeite 1 maal per week de 25 man voor elkaar te krijgen voor Gruul, en altijd op avonden wanneer ik niet kan (Heb nog een leven buiten de pc en zodeadsy33 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:39:
[...]
Die gun van Doomwalker is de beste BMgun ingame...de wolfslayer rifle is een goede tweede. Het blijft grappig om ze zien dat ze in theorie een BT 93dps 3s bow eruit dps'en
MAAR, dan wel voor een 1:1 rotatie (auto-steady) en BM hunters. MM en SV is een heel ander verhaal.
Op www.tkasomething.com kan je een spreadsheet vinden op de forums van een ene Cheeky. Een aanrader voor hunters die wat verder willen denken dan alleen afk-autoshot..

In ieder geval bedankt voor de reacties
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Yeah dit kan, als je het specifieke channel uitvinkt en bij een nieuw window aanvinkt zal hij komen daar waar je hem hebben wilt. Hoe?Anoniem: 85278 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:49:
Vraagje:
Ik weet dat je voor elk channel een apart window aan kan maken, maar kan je dit ook doen voor Officerschannel ?
Volgens mij is officerscat gelinkt aan gchat en is er dus geen apart window van te maken.
Onder filters moet je bij Channels ff "Officer" uitklikken. Bij een ander window moet je hem aanzetten. Voila.
Filters staan in dat menu als je met de rechtermuis knop op het tabblad van het window klikt.
[ Voor 8% gewijzigd door sn0x0r op 04-02-2008 15:55 ]
Niet meer door mijn persoontje, dat verneuk ik toch maar : P
Ik heb mijn mage als full frostie geleveled, beviel me prima. Nu ben ik voor de raids al een tijdje 40/0/21 en ik twijfel nog steeds wat beter is voor raiding.Anoniem: 241613 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:52:
Dankje voor de tips jongens. Ik ga denk maar Full Frost.
Thanks again!
Genoeg mages hier denk ik, dus ben benieuwd naar jullie ideeen/ervaringen eigenlijk.
Ach gossie, je hebt geen antwoord gekregen in 26 minuten tijdAnoniem: 241613 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:52:
Dankje voor de tips jongens. Ik ga denk maar Full Frost.
Thanks again!
Maar in short 2/5/54 voor anti melee pvp build en 17/0/44 voor anti caster frost pvp build
Impact vs imp CS
Anoniem: 215903
spelldmg food en flaskWootlock schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:25:
Oh nog een vraagje: Als warlock zijnde wat voor buff-food en elixirs nemen jullie dan mee voor kara ?
Nee, je hebt blazing speed nodig voor Archimonde! Vorige kill procte blazing speed op een soul charge en hierdoor kon ik net op tijd aan een doomfire ontsnappen! EssentieelImdaMned schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:23:
[...]
Ach gossie, je hebt geen antwoord gekregen in 26 minuten tijd
Maar in short 2/5/54 voor anti melee pvp build en 17/0/44 voor anti caster frost pvp build
Impact vs imp CS
En je vergeet wat veel mensen vergeten! Superior Wizard Oil!
[ Voor 18% gewijzigd door Alexji op 04-02-2008 16:29 ]
Ik zit nu op Aerie Peak [PvE] [Battlegroup : Misery]
PvP server wil ik dan ofc.
Iemand suggesties? waar het niveau niet zo laag ligt, want deze server is echt crappy.
Alliance/Horde ratio ook een beetje gelijk
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 240461
Ben Hemo, welke rotatie nemen jullie altijd ?
Ty
kun je iets specifieker zijn ? (Ik zoek namelijk namen van die flasks en food zodat ik ze kan laten maken
Ga iig. NIET naar Trollbane.T!m0n schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:30:
Hallo, ik heb een 70 Tauren warrior, maar ik wil ook wel een alt, op een andere server (en battlegroup als het kan)
Ik zit nu op Aerie Peak [PvE] [Battlegroup : Misery]
PvP server wil ik dan ofc.
Iemand suggesties? waar het niveau niet zo laag ligt, want deze server is echt crappy.
Alliance/Horde ratio ook een beetje gelijk
FlaskWootlock schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:39:
[...]
kun je iets specifieker zijn ? (Ik zoek namelijk namen van die flasks en food zodat ik ze kan laten maken)
Flask of pure death - 80 shadow/fire/frost dmg
Flask of supreme power - 70 dmg to all schools
Food
Poached bluefish
(die andere is iets met basilisk)
Wat ik zeker weet is dat de flash heet : Flash of pure deadWootlock schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:39:
[...]
kun je iets specifieker zijn ? (Ik zoek namelijk namen van die flasks en food zodat ik ze kan laten maken)
Mats zijn niet duur

Je bedoelt FlaskAnoniem: 240461 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:45:
[...]
Wat ik zeker weet is dat de flash heet : Flash of pure dead
Mats zijn niet duurbehalve op onze server dan fel lotus aka 35 gold. Als je de flash op ah plukt betaal je bij ons 50gold ervoor, dus valt wel mee.
Hmm ja zwaar carnaval gehad. ty voor de point
Hoe kom ik in godsnaam met flash
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 240461 op 04-02-2008 16:50 ]
Pfft dat is nog goedkoop voor een fel lotus zeg...bij ons gaan ze niet voor onder de 40g per stuk wegAnoniem: 240461 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:45:
Mats zijn niet duurbehalve op onze server dan fel lotus aka 35 gold.

Ik zocht er van de week 3 op de AH, echt geen een lotus onder de 42g! afzetters!
Ik pluk me helemaal suf voor mana potions, flasks en elixirs. Maar het schijnt dat ik geen fel lotus mag plukken
ok thanks !ImdaMned schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:44:
[...]
Flask
Flask of pure death - 80 shadow/fire/frost dmg
Flask of supreme power - 70 dmg to all schools
Food
Poached bluefish
(die andere is iets met basilisk)
Ja inderdaad. Ben hard aan het farmen , toch droppen ze redelijk, aleen met raiden / pvp heb ik niet veel tijd om dat te farmen. Heb er nu 8 op mn bankje staan. Heb zelf ook alchemy nu op 375 aleen wil de discovery nog niet lukkenAnoniem: 232504 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:50:
[...]
Pfft dat is nog goedkoop voor een fel lotus zeg...bij ons gaan ze niet voor onder de 40g per stuk weg![]()
Ik zocht er van de week 3 op de AH, echt geen een lotus onder de 42g! afzetters!
Zo ja, weet iemand welke addon het is die je DOTs (voor mij dus Rupture, Garrote e.d.) laat zien ?
Die bars staan nml. midden in mijn scherm met de standaard installatie, en ik heb geen idee welke van de tig addons ik moet aanpassen om die balken te verplaatsen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mag ik die UI ook op mail?T!m0n schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:33:
barfield, mail ontvangen?

giroldi @ gmail . com
BVD
Ik heb spartan ook een tijd gebruikt, maar ik kan me niet precies meer herinneren welke addon je daarvoor moet aanpassen.On_E schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:05:
Gebruikt hier iemand Spartan UI ?
Zo ja, weet iemand welke addon het is die je DOTs (voor mij dus Rupture, Garrote e.d.) laat zien ?
Die bars staan nml. midden in mijn scherm met de standaard installatie, en ik heb geen idee welke van de tig addons ik moet aanpassen om die balken te verplaatsen.
Je kan uit me hoofd iets met scrolling combat text aanpassen in de menu opties van WoW zelf, en anders staat er vast wel ergens een addon met die naam..moet je ff zoeken
Als je op curse "combat text" intypt, krijg je volgens mij een aantal addons op een rijtje.
Dan hoef je alleen ff te zoeken bij je addons die je geinstalleerd hebt met dezelfde naam, aanpassen en klaar is kees
En dat als Raidleader/MT/interim GM
Deze plek is te koop.
Ooh das zwaar kloteKeeZ schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:34:
* KeeZ is er ook effe klaar mee, voeding naar z'n grootje dus effe afkicken
Ik heb die van mij (500W) op de zwarte markt gekocht, en ja ik weet het, het is nou niet de perfecte plek om iets voor je PC te kopen maar hij loopt nog steeds als een tiet, en dat voor maar E 50.-
Ik heb toen maar een oude pc ernaast gezet en de voedings kabels naar het juiste moederbord geleidKeeZ schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:34:
* KeeZ is er ook effe klaar mee, voeding naar z'n grootje dus effe afkicken
Hotstarting a pc for dummies :d zag er echt te hack uit.
Maja kastje met voeding kan je halen onder de 50 euros doen dus
@Cindywarlock
Rogue maces hemo riedeltje.
Hyper gasten en clothies -> Cheap shot
Plate gasten -> Garotte
Hemorhage
Als ze 50% health zijn kidney shot anders slice & dice
Hemorhage x infinity
Bij plate of shield gasten gooi ik er regelmatig een rupture bij voor wat extra damage
En nu maar wachten todat ze dood neervallen door auto attacks
@Vegeta
BM moet in ieder geval binnen de 45 minuten anders ben je gewiped

[ Voor 30% gewijzigd door barfieldmv op 04-02-2008 18:44 ]
Netjes of niet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
BM heroic : 32 mins
Heb al een nieuw voedinkje besteld, dikke pech natuurlijk met al die PCI-E aansluitingen en een legio aan HD's in de kast kon die ouwe voeding die nog in de kast lach het net niet trekken
Deze plek is te koop.
1v1 ja maar daar is wow niet op balanced en zal er nooit op balanced op worden dus dat argument kan je meteen dismissen vriend =DAnoniem: 85278 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:23:
[...]
Maar plx iemand met US account, zet het op official wow warlock forumz voor me, cp van tekst en link naar eu topic ))
Dat is mn enige vraag ;>
/edit dit was mn original post dus
Iemand hier met een US wow acc die dit op de official warlock forums kan posten ;>
/hug
[ Voor 54% gewijzigd door Glorificationer426 op 04-02-2008 20:56 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Anoniem: 33272
Weer een class whine postGlorificationer426 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:53:
[...]
1v1 ja maar daar is wow niet op balanced en zal er nooit op balanced op worden dus dat argument kan je meteen dismissen vriend =D
Maar plx iemand met US account, zet het op official wow warlock forumz voor me, cp van tekst en link naar eu topic ))
Dat is mn enige vraag ;>
/edit dit was mn original post dus
[...]
Standaard ik-ben-niet-goed-tegen-die-class post, useless sommige classes zijn beter tegen andere get used to it.
(ik heb zelf altijd lock gespeeld dus ja ik weet het, en ik vind niet dat ze te sterk zijn of iets extras moeten krijgen.)
Net gekeken, maar officers en guildchat is niet onafhankelijk van elkaar te klikken in standaard wow interfacesn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:54:
[...]
Yeah dit kan, als je het specifieke channel uitvinkt en bij een nieuw window aanvinkt zal hij komen daar waar je hem hebben wilt. Hoe?
Onder filters moet je bij Channels ff "Officer" uitklikken. Bij een ander window moet je hem aanzetten. Voila.
edit:
Filters staan in dat menu als je met de rechtermuis knop op het tabblad van het window klikt.
Meh, die zakjes zuigen. Netjes op 1 februari al mn characters langs Nagrand geloodst (1x revered, 2x honored, 2x friendly) en wel geteld 1 blauwe gem, notabene op de character die net 1 minuut friendly was.sn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:15:
Ik heb die zakjes echt in tijden al niet opgehaald.I know, heel stom, maar goed, kan er niet echt mee zitten
Anoniem: 41820
Morgen terug met exact dezelfde raid, en hopelijk gaat ze dan neer
Heb een enhancement lvl70 shaman, lvl70 feral druid en een lvl47 prot paladin (aan het levelen).
ik zoek een beetje arena, premade BG's en een heroic af en toe.
We komen nu iig iedere keer zonder al teveel problemen door p2, kan niet wachten om ssc voor een tijdje vaarwel te kunnen zeggen
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Anoniem: 33272
Daar had ik ook echt een kuthekel aan. Ben je maanden bezig. Heb je dan clear dan gaat opeens iedereen zich aanmelden voor de raids >_<. Gelukkig ben ik daarna een guild ingegaan waar dat niet was. Mensen willen niet de repair bill maar wel de drops.blouweKip schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 01:48:
Vashj op 2% (5 mensen neer toen p3 begon, waaronder 2 healers en 3 dps), gaat zo neer morgen als de juiste mensen bij elkaar krijgen (wat een verassing dat de signups voor raids ineens omhoog gaan)
We komen nu iig iedere keer zonder al teveel problemen door p2, kan niet wachten om ssc voor een tijdje vaarwel te kunnen zeggen
Idd, ik wordt ook altijd zo moe van die leechers, helaas bestaat 95% van de wow populatie uit dat soort mensen dus je zult er altijd in meer of mindere mate afhankelijk van zijn, gelukkig overrecruiten we nu omdat we het gewoon echt zat waren, laat mensen maar whinen, ik kan er me iig niet meer druk over maken.Daar had ik ook echt een kuthekel aan. Ben je maanden bezig. Heb je dan clear dan gaat opeens iedereen zich aanmelden voor de raids
Zodra we de basis raiders attuned hebben voor mh/bt kunnen die mensen lekker zelf in ssc gaan rondklooien in hun pvp welfare epics
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Hey down Bloodboil eens, en Ros, MS en IC... Serenity en MM zijn hard gegaan zeg...Exitium schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:58:
Bah, carnaval. Zo Superbowl, stuk beter.En morgen hopelijk Archi weer down.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Nu maar eens gaan zorgen dat ik kara attuned raak en wat betere gear verzamel.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 41820
En ik ben zo dom om er in een avondje vashj wipen 150g aan flasks pots en repairs door te jagenblouweKip schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 03:07:
[...]
Idd, ik wordt ook altijd zo moe van die leechers, helaas bestaat 95% van de wow populatie uit dat soort mensen dus je zult er altijd in meer of mindere mate afhankelijk van zijn, gelukkig overrecruiten we nu omdat we het gewoon echt zat waren, laat mensen maar whinen, ik kan er me iig niet meer druk over maken.
Zodra we de basis raiders attuned hebben voor mh/bt kunnen die mensen lekker zelf in ssc gaan rondklooien in hun pvp welfare epics
Was haast niet te merken dat je het jammer vond ;')sn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:20:
Toch vind ik het jammer dat het in sommige gevallen wel heel extreem nodig is omdat mensen anders gewoon toe staan te kijken hoe iemand bij RoS meerdere Fixates vangt omdat ze te dom zijn om ff na te denken en te concluderen dat als ze tussen hem en de boss gaan staan het leven van hun mede raider redden alsmede ook het wipen van de raid voorkomen.
Vergeet niet dat het wattage niet eens het meest belangrijke is van je voeding. Meestal is 350 a 400 wel toereikend voor de huidige systemen. Daarnaast zijn de wattages waarmee geadverteerd wordt piekspanningen, dus nooit constant (gelukkig maar voor ons en jammer voor Eneco).Anoniem: 232504 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:39:
[...]
Ooh das zwaar klote..wat voor voeding heb je nodig?
Ik heb die van mij (500W) op de zwarte markt gekocht, en ja ik weet het, het is nou niet de perfecte plek om iets voor je PC te kopen maar hij loopt nog steeds als een tiet, en dat voor maar E 50.-
Belangrijker zijn de voltages en amperages van je voltlijnen. Die zorgen ervoor dat je pc stabiel of juist instabiel werkt. De belangrijke voltlijnen, ze zijn eigenlijk allemaal belangrijk, maar de 12volts lijn wordt wel het zwaarst belast. Je hebt ook nog 3 en 5 volts lijnen, positief en negatief, dus in totaal 6 voltlijnen. Als vuistregel kan je stellen dat het voltage maximaal 10% per voltlijn mag afwijken.
Daarom zijn die Sweex 600 Watt voedingen ook .. slecht.
Maargoed, erg OT, maar we zitten op tweakers he
Ik heb gisteren dus ff de merciless mace + exe/goose aangeschaft. Ik heb het niet erg goed kunnen testen omdat ik gisteren ff wat ging drinken met een maat en nogal laat thuis was, maar de 1e ervaringen zijn positief.
Executioner procced opvallend veel, meer dan mongoose dat doet, maargoed ik heb geen harde getallen om dit te onderbouwen. Het is slechts een gevoel.
Dat ignore 840 armor merk je ook behoorlijk. Ik ben blij dat ik niet voor dual mongoose ben gegaan, maar voor deze combo.
Wat helemaal leuk is, is dat ignore armor beter wordt naar mate je er meer van gaat krijgen, in tegenstelling tot bijna alle andere stats, die in het begin het best scalen.
Ik heb dus gisteren tijdens het grinden vaak gehad dat WSC proccte (-1000armor), dan executioner (-840armor) serrated blades ((talent)-560 armor) dan nog gear met ignore armor, en dat merk je erg erg goed.
Hemo hit behoorlijk hard. Had gister al een aantal crits van 2k+, en als mongoose ook nog eens procced kom je wel rond de 2300-2500 hemo crits. Geen kattepis.
Hoger dan dit kwam ik nooit met mijn daggers, alleen als ik raidbuffed was. Erg netjes voor een attack die grofweg de helft van BS kost
1 wipe op vashj, daarna down
1shot na'jentus met de MT en een dps warrior nog levend \o/
zillion wipes op supremus lawl... maar uiteindelijk wel down (iets met kiten enzo en non offtanks healen)
Daarna nog ff doomwalker willen doen maar een ally was zo vriendelijk om even te pullen zodat er een paar van ons dood gingen. Om 22.45 maar afgeblazen : )
Fixed.Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:30:
Daarom zijn die Sweex 600 Watt voedingen ook .. slecht.
Anoniem: 219676
je kan retrodeluxe proberen voor info moet je dan zico of silverline whisperen dit is vooral een guild als je wilt beginnen met pvp/pvedefiler1974 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:08:
weet iemand nog een leuk casual PVP/PVE guild op bloodscalp?
Heb een enhancement lvl70 shaman, lvl70 feral druid en een lvl47 prot paladin (aan het levelen).
ik zoek een beetje arena, premade BG's en een heroic af en toe.
voor de andere guild moet je theinnercircle of sterf proberen beide nl guilds[gl&hf]
Goeiemoggel ! Ik heb iets gedaan wat jij alleen maar verneuktImdaMned schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:32:
Gisteren een "pro" raid
1 wipe op vashj, daarna down
1shot na'jentus met de MT en een dps warrior nog levend \o/
zillion wipes op supremus lawl... maar uiteindelijk wel down (iets met kiten enzo en non offtanks healen)
Daarna nog ff doomwalker willen doen maar een ally was zo vriendelijk om even te pullen zodat er een paar van ons dood gingen. Om 22.45 maar afgeblazen : )
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 148
Je hebt natuurlijk gelijk. Echt, mensen die Sweex rommel kopen en er ook nog trots op zijn
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 05-02-2008 08:46 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.