Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 147 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 33.317 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:22
Alexji schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:21:
[...]

Ouch, een tank die zn bindings op 1 tm 9 heeft zitten, ik zou die kara met je toch even overslaan ;x
Err, wat is daar mis mee dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.computerfreakz.net/images/ui_ayanas_tb.jpg

Dat is mijn UI. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
ImdaMned schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:41:
[...]

Dat is weer SSC/TK runnen :P

Shammy met wow gestopt? of naar een "betere" guild gegaan?
Hij's naar een betere guild gegaan ja :P Ieder z'n goed recht iig, dus ik heb geen haat jegens hem. :) Vind het wel vreselijk jammer, want afgezien van het feit dat hij heel goed was (gegeared :P) was het ook gewoon een goeie aardige kerel waar je lekker mee kon lullen, ook buiten de raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

DefLite

Why so serious?

[...]

Ouch, een tank die zn bindings op 1 tm 9 heeft zitten, ik zou die kara met je toch even overslaan ;x
Wat is er mis met bindings hebben op 1-9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Geen problemen mee maat

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-05 22:55

Technicality

Vliegt rechtsom...

Probeer jij eens én te bewegen met awsd én je spell/attack die op 9 zit in te drukken, erg lastig.

Ik heb zelf 1-5 (6 voor wand en arc explosion) en dan QERX en shiftversies van alle voorgaande. Daarmee heb ik dus 20 acties binnen handbereik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicknus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-05 05:24
IMO moet je ook niet moven met WASD maar met ESDF, zit je een stuk centraler in het 1-9 gebeuren, en heb je vervolgens ook nog meer omliggende mogelijkheden om andere abilities te hotkeyen (als je ESDF gebruikt komen opeens links ook een paar hotkey-mogelijkheden vrij, namelijk de A, W en Z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Lopen doe ik toch echt door beide muisknoppen in te duwen en je muis te bewegen in de richting die je wilt. Al had ik dan op de 9 moeten drukken (ook al keybind ik maar 1 t/m 6), dat is dan echt geen probleem want ik heb gewoon 1 hand vrij tijdens het lopen. Q en E zijn ook nog is vet handig voor extra knoppen in de buurt van je WASD overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Lopen met WASD.

Keybindings op 12345TGBVCXZ met shift/ctrl als modifiers

Zo zit alles precies om je movement keys heen en kan overal bij binnen een split second. Enige wat wat lastiger is is de X, maar daar zitten dan dingen op die je niet heel snel nodig hebt, waarvan je het meestal wel vantevoren weet.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Ik heb even over gedramatiseerd . Ik sta op mijn priest ook altijd wel aardig hoog met de healing en shadow priests kunnen goed DPS doen en ze zijn nodig in 25 mans voor mana regen .
Ik snap zowiezow al dat gewhine over priests healing niet, een goede priest zal zonder problemen (in 25 man en zelfs 10 man) alle andere healing classes achter zich laten kwa effective healing..
Ik denk dat je meer richting het gebrek aan stackability aan t denken bent :P

Gief aura/totems/m0re buffs

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

blouweKip schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:52:
[...]

Ik snap zowiezow al dat gewhine over priests healing niet, een goede priest zal zonder problemen (in 25 man en zelfs 10 man) alle andere healing classes achter zich laten kwa effective healing..
Ik denk dat je meer richting het gebrek aan stackability aan t denken bent :P

Gief aura/totems/m0re buffs
Bij ons staat een resto shaman nog steeds ruim bovenaan, dan priests/resto druids, dan paladins. Hoewel het feit dat die shaman heel hoog staat er wel mee te maken heeft dat het atm de enige resto shaman is en dat ie meestal op raid healing zit. Zo gauw je een 2e shaman hebt zal de effective healing waarschijnlijk redelijk inzakken.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Resto shammies zijn bij ons een goede 2e ja, daarna pallies/druids

[ Voor 7% gewijzigd door blouweKip op 03-02-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Ik weet niet of iemand de discussie over de Rogue classes nog herinnert maar afijn. Ik ben in ieder geval door gegaan met mijn BE rogue en ben gister lvl 18 gedingt :) Nog nooit een rogue voorbij 17 gekregen dus dat is al een hele prestatie :) Ik kan echt niet wachten tot ik een beetje leuke abilities krijg het is gewoon huilen tijdens de eerste levels. Je leert gewoon niets nuttigs en helemaal aangezien ik swords levels niet. Het is gewoon alleen maar Sinister Strike spammen op het moment. Ik denk dat ik een hoop meer plezier heb op lvl 30 als ik Vanish Cheap shot en Kidney shot allemaal heb. :)

Ik heb wel een beetje valsgespeeld trouwens. Ben geboost door SFK hehe. Heb daar 2 hele mooie blauwe zwaardjes mogen looten dus ik doe echt insane damage voor me lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

blouweKip schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:20:
Resto shammies zijn bij ons een goede 2e ja, daarna pallies/druids
Hm met mijn resto shammie sta ik echt never nooit onder een priest.. Jullie hebben de shammie wel op de raid te chainhealen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
sn0x0r schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:54:
[...]

Hij's naar een betere guild gegaan ja :P Ieder z'n goed recht iig, dus ik heb geen haat jegens hem. :) Vind het wel vreselijk jammer, want afgezien van het feit dat hij heel goed was (gegeared :P) was het ook gewoon een goeie aardige kerel waar je lekker mee kon lullen, ook buiten de raids.
Jullie hebben net RoS down. met een beetje mazzel gaat illidan down voordat 2.4 er is. Ik zie het nut er dan ook niet van in. Enige reden die ik kan bedenken is dat hij niet honkvast is. aka guildhopper ; P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88815

hehe met men resto shammy stond ik altijd 10% boven de nm2, chain heal de pwnage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 07:05

Croga

The Unreasonable Man

Technicality schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:27:
Probeer jij eens én te bewegen met awsd én je spell/attack die op 9 zit in te drukken, erg lastig.
Ik heb zelf 1-5 (6 voor wand en arc explosion) en dan QERX en shiftversies van alle voorgaande. Daarmee heb ik dus 20 acties binnen handbereik :P
TBH zou ik zelf veel eerder twijfelen aan raiden met iemand die met z'n keyboard loopt dan met iemand die zijn keybindings op 1-9 heeft staan.....

En nog een TBH: Bewegen doe je met je muis dus ook je abilities/spells zitten het beste op je muis! Linker en rechter muis zijn bezet, blijven er nog over:
Muiswiel scroll up
Muiswiel scroll down
Muiswiel click
4e muis button
5e muis button
En die allemaal met shift/CTRL gecombineerd is 15 abilities/spells.

Dat betekend dus dat je linkerhand vrij is om CTRL/Shift te gebruiken, TAB voor target selectie en eventueel knoppen van je andere bars voor "paniek" opties. (warlock: Souldrain is geen boss-ability dus zit niet aan m'n muis gebonden. Is wel af en toe nodig)

Maar in the end is het allerbelangrijkste dat alles zo geconfigureerd staat dat het voor jezelf prettig speelt. Je bindings zeggen niets over je abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Croga schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:58:
[...]

Maar in the end is het allerbelangrijkste dat alles zo geconfigureerd staat dat het voor jezelf prettig speelt. Je bindings zeggen niets over je abilities.
Dat lijstje is heel leuk en aardig, maar hoe zoom jij in en uit tijdens een fight? Ok, niet dat het echt nodig is, maar kan soms wel eens handig zijn om verder uit te zoomen. :P

En dat stukje wat ik gequote heb; Daarom ben ik nogsteeds een klikker! :) Al genoeg whines over gehad, maar ik presteer er niet minder goed door. Heb op verzoek van een aantal personen keybindings gebruikt voor een tijdje, maar ik kan er gewoon niet aan wennen. :P Het enige wat gebind staat is mijn decurse knoppie, en da;s het enige waarbij ik het makkelijk vind.

Zie ook geen reden om keybinds te gaan gebruiken als je binnen de GCD een nieuwe spell aan kan klikken, want je verliest toch geen tijd. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 07:05

Croga

The Unreasonable Man

jarnotjuh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:05:
Dat lijstje is heel leuk en aardig, maar hoe zoom jij in en uit tijdens een fight? Ok, niet dat het echt nodig is, maar kan soms wel eens handig zijn om verder uit te zoomen. :P
Ik sta altijd maximaal uitgezoomd. Verder uitzoomen is nooit een optie :D
Daarnaast is dat gebonden aan page-up/page-down. Zolang als de muis niet in een chatvenster staat valt dat dus onder de "panic buttons" ;)

Overigens is klikken geen optie meer op het moment dat je rondjes aan het rennen bent terwijl je instacasts moet gooien. Of als je buiten de GCD moet klikken. Maar dat zul je wel merken als er performance metingen gedaan worden op je groep.

[ Voor 19% gewijzigd door Croga op 03-02-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Croga schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:21:
[...]

Ik sta altijd maximaal uitgezoomd. Verder uitzoomen is nooit een optie :D
Daarnaast is dat gebonden aan page-up/page-down. Zolang als de muis niet in een chatvenster staat valt dat dus onder de "panic buttons" ;)

Overigens is klikken geen optie meer op het moment dat je rondjes aan het rennen bent terwijl je instacasts moet gooien. Of als je buiten de GCD moet klikken. Maar dat zul je wel merken als er performance metingen gedaan worden op je groep.
In je config even je max view distance verhogen naar 200 ofzo, dat werkt nog beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Maar dat zul je wel merken als er performance metingen gedaan worden op je groep.
Wanneer zou ik dat moeten merken dan?
Ik heb nu bijna alle raidbosses in wow gedaan op 2 na, Mother shahraz en Illidan. De rest van de bosses gingen perfect met klikken, ik zie niet in hoe deze 2 bosses een probleem gaan vormen?
Explain!

Mother Shahraz zal lang niet zo chaotisch zijn als Archimonde, 100% zeker van. Ook Illidan zal niet veel voorstellen als je Kael'thas kan(Phases uit je hoofd leren ftw, many people fail..), en het is een kwestie van gewenning..

Dus nu de vraag aan jou, waarom zou ik in de problemen komen? :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

DefLite

Why so serious?

[...]

Klopt geen hout van imo... onze guild en tevens raidleader is een rogue en die gebruikt zijn muis om abilities aan te klikken en hij is bijna altijd eerste op de DPS meter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

[...]

Wat een ongelofelijke hoop ongefundeerde onzin zeg. Hoe kan je dat nou zeggen zonder ook maar een halve seconde met die persoon samen gespeeld te hebben? :/ :N

Je klinkt een beetje als de druid in een PuG gister die niet snapte dat ook een level 70 priest weleens zonder mana zit: volslagen clueless.
Croga schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:58:
[...]
Zo is dat. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 03-02-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hetzelfde geld voor mensen die anderen afzeiken omdat ze klikken in plaats van alles keybinden. Als dat ergens wel geen ruk uitmaakt is dat in PvE. :X PvP kan ik me nog iets voorstellen dat je een zekere snelheid zal moeten hebben en ik denk dat de klikkers daar echt wel nadeel van ondervinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
sn0x0r schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:59:
Hetzelfde geld voor mensen die anderen afzeiken omdat ze klikken in plaats van alles keybinden. Als dat ergens wel geen ruk uitmaakt is dat in PvE. :X PvP kan ik me nog iets voorstellen dat je een zekere snelheid zal moeten hebben en ik denk dat de klikkers daar echt wel nadeel van ondervinden. :)
Ik zorg er altijd voor dat er een skill is die ik spam en dus ook hotkey.
Bij mijn frost mage is dat frostbolt frostnova, icelance, fireblast
Bij mij fire mage is dat fireball scorch en fireblast + random
Bij mijn hunter is het een dps macro :D all in one

Bij mijn rogue is dat eigenlijk alleen maar hemorhage :D

Verder maak ik van alle skills macro's zodat mijn +dps trinkets zo snel mogelijk gebruikt worden of skills op cooldown.

Met mijn mage in kara - frostbolt x 30 met hier en daar een potion klikken.

Onafhankelijk van mijn char typ ik alleen maar 2,2,2,2,2,2 :D
Yup

[ Voor 9% gewijzigd door barfieldmv op 03-02-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 09-05 15:54
barfield, mail ontvangen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:32
MIsschien kan die gast wel heel snel klikken. En pve in wow is te easy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

9e Wipe op Vash.

PVE ez? och...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:32
Ikke ook ff interessant doen met knopjes :P

Ik heb alles op Logitech G11 macro knoppen gezet :P
Dus G1 t/m G18 + SHIFT-combi + ALT combi, maakt dat voor mij zo'n 54 (162 als ik G-modus 2 + 3 er ook nog bij zou gebruiken) toetsmogelijkheden die allemaal makkelijk met 1 hand te bereiken valt.
Moet wel genoeg zijn dacht ik ^^ Ik heb er zo'n 25 ofzo van die 54 in gebruik :)
Lopen doe ik met de muis.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 03-02-2008 22:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
En dan zeg je er wat van in /1 en dan word je geflamed : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bijdehand :p. Anyway we geven het maar op. Striders gaan maar niet dood etc.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Yay, ik heb gelijk gekregen. Steeds geroepen dat we a'lar niet over hoeven te slaan we kunnen hem hebben. (maar void reaver lukte vreemd genoeg niet)

Dus in de roes van de eerste a'lar kill meteen void reaver ge-oneshot. (waarom dat eerder niet lukte, geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sn0x0r schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:59:
En vertel mij maar hoe ik een hele raid heal met alleen maar key bindings :P

Klikken FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

DING 70.

Leuk weekend. Weer een Kara raid met PG. Druid lvl 70 én attuned. Ging best rap... Zaterdagavond begonnen en nu net BM gecleared.. Ook weer wat leuke healing items bij.

En woensdag kan mijn hunter haar s3 free epic ophalen.. Ik ben heppy de peppy....

Oh ja.. tis hier carnaval...kom net 7 minuten te kort...ach ja.. :)

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/4730/11dagen11uurxs1.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door junglebeast op 03-02-2008 23:56 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Bah, carnaval. Zo Superbowl, stuk beter. :) En morgen hopelijk Archi weer down. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-05 22:55

Technicality

Vliegt rechtsom...

Eindelijk vashj down (persoonlijk, we hadden haar al 1x eerder down met de guild maar daar was ik niet bij) en eerder vandaag de t5 legs gekregen voor wênig dkptjes omdat de laatste tijd nogal veel hero loot dropte en iederen's dkp geburned is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

W00t, Mother Shahraz down en shiny shoulders for me. 8) Meer SR op raid ftw, minder mensen plat nu na de teleports op 1 priest na die volgens mij gewoon elke keer in paniek schiet als ze FA krijgt..... Daarna 1e tries nog op Council gehad en mwoah, voelde best ok aan alvast. Paar keer n pull die misging (warrior te vroeg inlopen, mage te ver naar voren, BoP op mage te vroeg) maar dat zijn dingen die we nu weten en dus, als t goed is :p , niet meer doen. Beste try op 4e of 5e pull al 70% met steady raid en tank HP dus morgen lekker progressen hopelijk met meer solid pulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Hm met mijn resto shammie sta ik echt never nooit onder een priest.. Jullie hebben de shammie wel op de raid te chainhealen?
Altijd, ze zijn dan ook een goede 2e (en 3e als we een 2e hebben), coh > chainheal bij veel encounters imho.

Net eindelijk door p2 op vashj gekomen, toen we van de verbazing bekomen waren nog tot 13% gekregen ;) eindelijk wat progressie na de laatste week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
today's CAD

http://cad-comic.com/comics/20080204.jpg

_O-

Dit weekend als een gek me hunter gelevelled, 1/3 op weg naar 68 nu, denk niet dat ik me doel ga halen om in nagrand zelf 70 te dingen aangezien ik al meer dan de helft van de quests gedaan heb, maar 69 moet wel lukken denk ik. in totaal nu 5x een instance ingeweest :+ 2x bfd, 2x ramparts (boost ) en 1x bloodfurnace.

maar ach, als bm hunter heb je nauwlijks gear nodig :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blouweKip schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:35:
[...]

Altijd, ze zijn dan ook een goede 2e (en 3e als we een 2e hebben), coh > chainheal bij veel encounters imho.

Net eindelijk door p2 op vashj gekomen, toen we van de verbazing bekomen waren nog tot 13% gekregen ;) eindelijk wat progressie na de laatste week :P
Yep, bij ons ook hoor priests met Circle of Healing zijn in sommige encounters niet bij te houden. Al helemaal niet voor een priest zonder CoH zoals ik. (Ik ben 1 van onze 2 priests improved spirit buff, effectief is een van ons beide nl altijd mee) Ik sta in die gevechten ook achter de resto shamans.

Zie de laatste tijd op de wipes dat ik vrij ver onderaan sta op de healing. Op de succesvolle attempts vrijwel bovenaan. Heb gisteren bij onze eerste A'lar kill eens opgelet wat de reden kan zijn. Ik breek dus nogal veel heals af in het begin, omdat ik bergen overhealing zie (anderen breken niet af weet ik uit ervaring, ook als ik niet afbreek) Gevolg is dat tegen 3/4 van het gevecht ik veruit de meeste mana heb en me wezenloos sta te healen terwijl de rest op de CD van zn mana pot staat te wachten. Op dat moment haal ik de achterstand dus gigantisch in om vervolgens alsnog bovenaan te eindigen.

Ik maak me dus maar geen zorgen meer over mijn 'slechte' prestaties op wipes en afgebroken ogingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

Ook een heel lekkere zondag gehad met de guild.

We hadden in Kara alles t/m chess al down, dus besloten we om Prince maar eens een serieus bezoekje te brengen. We hebben gebruik gemaakt van de safe spots aan de linkerzijde, om de Infernals zoveel mogelijk buiten-spel te zetten, zodat we meer konden focussen op Prince en zijn abilities (enfeeble en rennen is af en toe lastig :p ).

Gevolg van dit alles? Al vrij vroeg een dode (onze rogue, een Shadow Nova eten als je Enfeebled bent ligt ietwat zwaar op de maag), en toen vervolgens kalmpjes die 1.2m HP van Prince aan het opsnoepen gegaan, en one-shotten hem gewoon. Guild First. Mijn dag kon toen al niet meer stuk.

Vervolgens, opnieuw een bezoekje aan Netherspite. Pas 1 keer neergehaald de week hiervoor, na een week of 3 stumperen en wipen. Ineens is iedereen geconcentreerd, beams perfect onder controle, one-shot binnen 6 minuten. Guild Second. We kunnen het dus toch blijkbaar.

Toen een kleine discusse onder de officers, wat als volgende? Alleen Illhoof (geen locks of andere aoe in de raid, hebben zelfs geen raiding locks...) en Nightbane (nog nooit gedaan) over. We kiezen voor Nightbane.

We hielden een minuut of 10 pauze zodat iedereen de taktieken eens kon gaan lezen op wiki. Na de pauze, we gaan erheen, 3 man dood (twee hunters en een priest, maar we hadden 2 battle rezzes) en na een paar minuten was er alleen nog een smeulend karkas over. Tweede Guild First van de dag.

Dit alles in ongeveer 2 uur. Wederom geen cloth caster dps loot, maar die komt hopelijk wel een keer. Belangrijker voor mij was de enorme morale boost voor de guild. Ik weet het, ik heb het zelf ook vaak geroepen, maar de focus was er vandaag ineens compleet, en dan zien we zelf wat we kunnen. Na deze 3 hebben we besloten om de raid te stoppen. Geen AOE voor Illhoof, dus dat zou knap lastig worden, en we wilden de raid-dag geen domper geven. Maar dit is alleen uitstel van executie, Illhoof is de enige Kara boss die we nog niet plat hebben, maar ook zijn teller loopt af.

Ik moet mijn eigen screenshots nog bijsnijden en uploaden, maar hier degene van onze Hunter, alleen is die een beetje voor me gaan staan... :+

Afbeeldingslocatie: http://www.brothersofdoom.info/pics/prince.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.brothersofdoom.info/pics/nightbane.jpg

Ik ben die mooie, schimmige blauwe mana-generator. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kornflakes schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 21:27:
Het levelen stelt niet veel voor, maar in pvp is het toch behoorlijk gecompliceerd. Of ik maak het moeilijk, dat kan natuurlijk ook. Dan die skill weer gebruiken, dan die pet, dan dit doen etc.
Moeilijk ? warlocks zijn gewoon vervelend in PvP
Felhunter op healer (geen skill voor nodig) en nuke andere target of healer.
Elke defence, Buff + HoT van de healer wordt opgevreten.

Ik zie niet in wat hier moeilijk aan is

ps. Hoe maken healers tegenwoordig pets dood. In een van de laatste pets is het de gewoonte dat pets je in de rug aanvallen, waarbij je dus eigenlijk ben aangewezen op instant casts ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
junglebeast schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:25:
Maare, heb nu 2 instances gedaan op 69, Old Hillsbarad ( http://www.wowhead.com/?item=27434 en http://www.wowhead.com/?item=27417 rijker) en net een SL run voor 1ste key part. (http://www.wowhead.com/?item=27468 mogen looten). Hadden 4 melee bij ons en Murmer was daarom wel wat lastig en die doe ik nog wel een keertje. Nog 35% te gaan...
Murmur lastig ??
Murmur is een "retard" check. Op het moment dat hij gaat beginnen met pulsen moet je binnen 5s uit de ring zijn + 10Y. Als je de magic debuff hebt moet je even van de groep zodat je de andere niet opblaast en silenced (ala geddon in MC)

Met 4 melee is het enigste probleem dat de tank nr 1 op de agro-list moet staan, had je 3 ranged + tank + healer, dan was alleen in de circel staan al voldoende om de agro van murmur vast te houden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
http://worldofraids.com/
* Spell Haste: Spell haste now reduces the global cooldown on spells, down to a minimum of 1 second. This change does not apply to melee and ranged abilities
o_O

damn had ik toch niet op Zhar'doom moeten passen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Bokkie schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:35:

[...]

o_O

damn had ik toch niet op Zhar'doom moeten passen :X
Ach, dat soort dingen blijf je altijd houden. En ik gok dat er in Sunwell iets beters gaat droppen. En dit was vast ook niet de laatste die Illidan in z'n kast had staan.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Neelon schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:05:
...

Toen een kleine discusse onder de officers, wat als volgende? Alleen Illhoof (geen locks of andere aoe in de raid, hebben zelfs geen raiding locks...) en Nightbane (nog nooit gedaan) over. We kiezen voor Nightbane.

We hielden een minuut of 10 pauze zodat iedereen de taktieken eens kon gaan lezen op wiki. Na de pauze, we gaan erheen, 3 man dood (twee hunters en een priest, maar we hadden 2 battle rezzes) en na een paar minuten was er alleen nog een smeulend karkas over. Tweede Guild First van de dag.

...
Gisteren ook voor mij (niet voor de guild) eerste keer Nightbane. Leuk gevecht, maar na 5 wipes iets van tactiek veranderd (we hadden ook 2 maagdjes bij), war nb laten tanken en bij skels de pala die laten oppikken (daarvoor lieten we pala alles tanken en war dpsen). Men toffe collega hunter de laatste (goede try) trekt toch wel op 5% hp van Nightbane aggro, en doet FD net naast mij. Wie was na hem hoogste op aggrolist? Ik natuurlijk :p, en one-shot dead... Maar hij was wel eindelijk neer :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Neelon schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:51:
[...]

Ach, dat soort dingen blijf je altijd houden. En ik gok dat er in Sunwell iets beters gaat droppen. En dit was vast ook niet de laatste die Illidan in z'n kast had staan.
caster wapens in overvloed bij ons :P

4x illidan staf
5x Tempest of Chaos ^^

maar op zich heb ik liever 2 haste trash rings dan de staf eerlijk gezegd, stap dan liever over op de craftable haste shoulders en wrists als extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Weakling schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:14:
[...]

Meetbaar wil niet zeggen eerlijk. Meetbaar maakt het alleen maar makkelijk, maar dat is wat anders.

[...]

Slackers die opvallen trap je natuurlijk uit je raid of zelfs uit je guild, maar je kan ook heel gemakkelijk onopvallend slacken of in ieder geval niet op je best spelen.

Ik vind het in ieder geval erg verkeerd dat lootrechten worden ontleend aan de hoeveelheid tijd die je hebt doorgebracht en niet aan hoe goed je hebt gespeeld of wie het meeste baat heeft bij een item en daarmee de guild progress als geheel vooruit helpt.
imo niet , juist degene die het meeste geinvesteerd hebben hebben meer recht want zij zijn degene die voor de progress zorgen , niet pietje die er alleen voor de bosskills is.
Ik heb zelf bv 100% attendance in raids tot nu toe , incl alle wipenights en dat kost me makelijk 100g of meer per raidavond (pots , flasks , repairs etc) en dan zou het eerlijk zijn dat iemand met bv een blue shoulder die bijna nooit meegaat maar er 'toevallig' wel is nadat de boss op de kill list staat meer recht heeft op bv t5 shoulders omdat dat voor hem een betere upgrade zou zijn ?
Dacht het toch echt niet O-) .

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109086

Goeie morgen allemaal :D

Deze week hoop ik mijn leatherworking tot 375 te krijgen... zal niet makkelijk gaan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Ik heb zaterdag een beetje een vreemde ervaring gehad. Ik was zoals gewoonlijk weer relaxed aan het solo'en. Beetje vliegen, beetje minen, beetje chestfarmen.

Opeens word ik door de GM gewispered of ik als de donder naar BEM wil komen. Ik vraag waarom, en hij zegt dat ze ff gruul willen doen, maar dat er na SSC en TK, teveel mensen zijn gelogd.

Ik zeg dat ik pvpspecced ben, maar opzich wel mee wil. Ik wil namelijk nog steeds die DST :9
Gelijk een invite. Nou heb ik me maar meteen mijn pve gear aangetrokken en gevraagd om een summon.

Nadat ik daar was aangekomen, gingen we gelijk naar binnen. Ze waren al begonnen met buffen enzo dus dat was mooi.

Het ging allemaal vrij gemakkelijk en na ongeveer 25 minuten stonden we weer buiten. En toen viel mijn oog op de damagemeter, en wat zag ik :o

Ik stond op de nummer 2 positie, net onder de hunter. Dit vond ik erg interessant en ben dus even verder gaan kijken. Mijn dps was, met een pure pvpbuild 860. Verder nog de aanvallen, en het aandeel in damage bekeken.

Toch net wat meer white damage (60%) en iets van 30% hemo damage. De rest kwam van garrotes, poison en ruptures.

Ik heb van het weekend ook erg goedkoop een zooi shards kunnen scoren + aardig wat centen verdiend. Je voelt em natuurlijk al aankomen, ik ga mijn maces eens fatsoenlijk enchanten en de merciless mace halen, waar ik de punten voor heb.

Executioner en Mongoose ga ik eropzetten. Zat er nog aan te denken om de adamantite steel weaponchain op de OH te gooien, maar dat doe ik toch maar niet.

Mats heb ik liggen, moet alleen een paar kleine dingetjes hebben, maar dat kan ik wel kopen met het geld wat ik heb.

Nu heb ik dus ook een build gemaakt voor hemoklik

En deze

Beide zien ze er sterk uit en hebben allebei hun eigen sterke punten, maar er kan er natuurlijk maar 1 de beste zijn. Voordat ik dit ga uitproberen ben ik benieuwd naar ervaringen van andere rogues die met hemo raiden. Ik neig wel meer naar de 2e omdat het erg lijkt op mijn pvpbuild met als enig verschil de sterke talents voor pve. Maar de 1e is weer een sterke hybrid, wat volgens EJ het beste is voor pve dps.

Verder heb ik gisteren eens wat world pvp gedaan. Ik kwam tot de ontdekking dat ik nogal wat Halaa research tokens had, en met 8 daarvan kan je een 18 slotter kopen. Maargoed, Halaa was van de allies en ik was alleen. Ik besloot maar te beginnen en te zien waar het zou eindigen. Het begon allemaal met een lvl 69 shaman die mee wilde doen met mij. Toen een lvl 64 warrior, een 66 mage en opeens was ik de leider van een raid met 20 man.

Dat was echt gaaf. We begonnen alles te bomben en toen de guards down waren hebben we halaa gecaptured.

Weinig tegenstand gehad, maar dat kwam later. Het begon met een druid en een warrior en later vochten we tegen een stuk of 15 allies. Ging erg leuk op ook.

Leukste was een nelf rogue die s3 was. Constant gingen wij met elkaar "op de mace". Ik moet zeggen dat het duidelijk merkbaar was, dat deze rogue niet zomaar een rogue was. Hij begreep zijn class echt goed wat resulteerde in erg interessante gevechten tussen ons.

We waren erg aan elkaar gewaagd, maar degene die opende won 9/10 keer wel. Het vereiste wel het maximale van mijn kunnen om met hem te kunnen vechten, want het ging allemaal erg snel. Maar het was by far het leukste gevecht van heel het Halaa pvp gebeuren.

Op het einde toen wij van elkaar wisten van wat voor niveau wij zeg maar waren, burnden wij echt alle cooldowns om elkaar zsm af te maken. Ik had in 1 gevecht 2x gevanished, blind en evasion gebruikt om ervoor te zorgen dat hij zeker dood zou gaan, want hij was wel erg irritant.

Zelfde deed hij ook bij mij, erg grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:15
Anoniem: 63072 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:31:
[...]

En vertel mij maar hoe ik een hele raid heal met alleen maar key bindings :P

Klikken FTW!
Wel gek, als ik tank/dps (druid) dan klik ik, maar als ik heal, dan gebruik ik keybinds (1-3 lol).
En het maakt inderdaad geen moer uit voor pve, alleen in pvp merk ik soms dat ik met keyboard turning in de problemen kom, en dat ik even moet switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:36

William/Ax3

We are Starstuff

Lief dagboek,

Goed weekend gehad voor de guild allemaal guild firsts:
Za (was ik niet bij):
Jan'alai down
Halazzi down

Tk:
Void Reaver down

SSC:
Morogrim Tidewalker down

Bij tk en ssc was ik dus bij. We oneshotte vr dit keer. Hadden we nooit verwacht. De rl zij voordat we begonnen well ermm lets do a training run. Pewpew en hij ging gewoon neer geweldig gevoel. Daarna gelijk door naar ssc en de 2e try ging Morogrim dus ook down. Maken dus ineens lekkere progress :)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:39

Maduth

Probeersel

Lief dagboek,

Ontzettend carnaval gevierd dus geen WoW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

FireAge schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:38:
[...]

Wel gek, als ik tank/dps (druid) dan klik ik, maar als ik heal, dan gebruik ik keybinds (1-3 lol).
En het maakt inderdaad geen moer uit voor pve, alleen in pvp merk ik soms dat ik met keyboard turning in de problemen kom, en dat ik even moet switchen.
als je healed moet je toch je targets selecteren en dat kan niet met 1-3 imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:05
zaterdag lvl 70 geworden met mn shammy, meteen reste specced en LW ingeruild voor herbing

en 6k gold uitgegeven ;)

nu nog wat betere gear voor mn shammy en ff kara attunement halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:54:
zaterdag lvl 70 geworden met mn shammy, meteen reste specced en LW ingeruild voor herbing

en 6k gold uitgegeven ;)

nu nog wat betere gear voor mn shammy en ff kara attunement halen
Zodra je in Tier 5 of equivalent loopt heb ik wel een guild voor je! :P

(Nog steeds opzoek naar een resto shaman dus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ehh lol ik speel helaas casual ;) dus verder als kara/gruul zal ik niet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:58:
ehh lol ik speel helaas casual ;) dus verder als kara/gruul zal ik niet komen ;)
Ik ken meerdere mensen die na een paar goeie leuke raids de verslaving van het PvE raiden, en zodoende dus ook de drang om meer te progressen, echt te pakken hadden. :P Dus pas maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
lol,

helaas ik heb een aantal afspraken met mijn partner een ervan is dat ik in de week 2 avonden speel en de rest andere dingen aan het doen ben helaas ;)

ik wou dat ik net zoals een aantal hier een vriendin had die het ook leuk vond maar helaas...

[ Voor 23% gewijzigd door Wognummer op 04-02-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:58:
Zeg dat niet te hard. Wij spelen ook casual. We hebben echter zoveel members dat we toch redelijk progress kunnen doen (iets vertraagd doordat de loot over het dubbbele aantal mensen verdeeld wordt)

Met een casual guild:
Karazhan->cleared
Zul'aman->cleared
Gruul's Lair->cleared
Serpensshrine Cavern->Hydross en Lurker down
Tempest keep->A'lar en Void Reaver down

Next on the list Morogrim en Leotheras :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Heb gister mijn PVP head item kunnen ophalen. Een rode +healing gem en een meta +healing, weer de HH head enchant en ik zit nu op de 1702 +healing. Ben benieuwd of we genoeg members bij elkaar krijgen voor Kara vanavond, zo niet ga ik denk ik mijn Warlockje verder levellen.

Gister met mijn Warlock nog wat meegemaakt...

Kwam in een party met: Rogue, Mage en 2x Warlock. Toen vroeg de Warlock wie kon healen. Daarna wilde hij een summon, ook al stond er maar één persoon bij de meeting stone. Later toen we er een Druid bij hadden, moest ik met mijn Voidwalker spelen, "for tank". Hij ging zelf met zijn Succubus lopen? Het was in BFD, en hij deed er 7min over voor hij goed gesprongen had... Daarna, na een wipe, wilde hij een ress van de Druid, "anders deed hij er weer 7min over". Toen nog heel even door gespeeld, maar 'opeens' moesten er 2 weg.

Daarna Stockades in geweest, ik als level 28. Leek allemaal toch wel heel makkelijk. Dus ik ga binnenkort eens kijken hoever ik daar solo kan komen, zijn een hoop mobs daar die alleen of met 2 te pullen zijn, plus ze zijn allemaal te fearen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Neelon schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:58:
[...]

O o o wat klinkt me dit bekend. :X

Vorige week tot 3 keer toe bij Aran iemand (of meerdere, ik weet niet wie het waren) bewegen terwijl:

a) de flamewreath te zien is op je scherm
b) het in de raidwarnings vermeldt wordt door mijn addon (BigWigs)
c) het op TeamSpeak gezegd wordt.

Vraag ik me toch af hoe je het kan missen dan. Volgens mij ben ik ook de enige die een boss-mod gebruikt, dus dat ik ook weer zoiets. Gisteren krijg je dan ook weer te horen bij Aran "maar ik zie die raid warnings niet in mn scherm komen...". Fijn zootje is het.

En dit gebeurt zo ongeveer iedere keer als we Aran doen.
echt , mensen die niet kunnen begrijpen dat je je handen van de movement knoppen moet houden tijdens fw hebben imo geen fuck te zoeken in een raid , eerste keer kan nog maar op tries daarna 8)7
Aran is gewoon een retard check , remove die gasten die het presteren daar meerdere tries te bewegen en het maar niet leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
mijn guild gaat ook al wel redelijk hard in ssc TK maar ik heb er echt gewoon helaas geen tijd voor,

ik ben overigens nadat ik kara in ben geweest wel beschikbaar voor dat soort raids.

het laatste setje wat ik bijna compleet had was T3 8/9 sigh good old times....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Zaterday kara attuned geraakt.
En zondag gelijk een pug naar kara, was er nog nooit geweest maar het zeker wel wat anders als Zul'gurub.
Eerste op de lijst was attumen na de tactics te hebben gelezen wist ik wel een beetje wat hij ging doen.
Dus massive dps op midnight en zodra attumen kwam werd deze opgepakt door de OT.
Hij ging zeer snel down maar helaas geen caster dps loot. wel een blije hunter.
Ik dacht: Mooi moroes nu, maar volgens de RL hadden we neit de perfecte groep daarvoor dus zijn we maar naar maiden gegaan.
Dat gevecht wilde niet lukken: 3 x gewiped en daarmee kwam de raid tot een einde.

Dit weekend ook mijn tailoring naar 355 geschroefd met als eindresultaat dat ik nu frozen shadowweave shoulders kan maken :p
Helft van de mats is al binnen en ik hoop zo snel mogelijk de resterende helft :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:11:
mijn guild gaat ook al wel redelijk hard in ssc TK maar ik heb er echt gewoon helaas geen tijd voor,

ik ben overigens nadat ik kara in ben geweest wel beschikbaar voor dat soort raids.

Tja, good old times... De enige reden dat wij als casuals nu progressie hebben is dat we geen 40 man meer op de been hoeven brengen, wat niet lukte. Zijn in old content vrij laat begonnen en toen ZG gecleared en AQ20 op 1 boss na. Toen kwam TBC. Karazhan vrij vlot gecleared, maar duurde even voor we 25 man hadden met de gear om Gruul te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:11:

Dan heb je best hardcore gespeeld. ^^ Dat betekent dat je minstens met Sapphiron bezig bent geweest in Naxxramas, misschien zelfs wel hebt gekilled. Wellicht zelfs Kel'Thuzad en alleen nooit de ring hebt kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zaterdag was onze eerste KARA raid..
Lol een totale flop. Nadat we een aantal mensen geselecteerd hadden en een aantal hadden moeten teleurstellen verlieten er een aantal meteen de guild.. Naja liever kwijt dan rijk, ik raid liever met goede mensen. ;)
Na een bugged huntmaster gingen we compleet kapot op Moroes ( oid )

Gisteren was eigenlijk herpland voor een 2e kara poging.. Echter een van onze guildies was pug geworden in een andere kara run ( geen ervaring had ie met raiden )
Dus nu liggen we weer een week stil..

Vervolgens kwam ik gisteren een persoon tegen die 6 level 70 karakters had en elke profession gecoverd had..
Die gast had goud bij het leven.. Maar vroeg nog wel een stevige fee om een Mercurial stone voor een JC te maken.. Dang volgens mij ben je dan best lang bezig..

Voor de rest doen we maar wat heroics deze week.

[ Voor 38% gewijzigd door Security op 04-02-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
sn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:20:
[...]

Dan heb je best hardcore gespeeld. ^^ Dat betekent dat je minstens met Sapphiron bezig bent geweest in Naxxramas, misschien zelfs wel hebt gekilled. Wellicht zelfs Kel'Thuzad en alleen nooit de ring hebt kunnen bemachtigen.
Ik heb idd hardcore gespeeld en toen 2 dagen nadat TBC uitkwam trouwde ik... dus ja je moet wat he ;) ben al lang blij dat ik nog tijd heb om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

dontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:10:
[...]

echt , mensen die niet kunnen begrijpen dat je je handen van de movement knoppen moet houden tijdens fw hebben imo geen fuck te zoeken in een raid , eerste keer kan nog maar op tries daarna 8)7
Aran is gewoon een retard check , remove die gasten die het presteren daar meerdere tries te bewegen en het maar niet leren.
Zou wel willen af en toe. Maar we zijn behoorlijk casual, en vaak zat komen we maar net aan 10 man met een fatsoenlijke verdeling van tanks, healers en dps.

Begin nu wel een beetje de smaak te krijgen van het raiden. Gaf zo'n goed gevoel gisteren. Maar eens verder gaan farmen in Kara, en over een tijdje eens een kijkje nemen in ZA ofzo. 25mans content is niet voor ons, komen we een kleine 15 man voor te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
FireAge schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:38:
Ik klik op de targets die gehealed moeten worden, en m'n healing spells zitten onder 1-5. Zo heb ik het altijd gedaan. En lopen doe ik met ESDF, no way dat ik ga lopen door beide muisknoppen ingedrukt te houden. Heb vroeger al last genoeg gehad van RSI, dat wil ik geen 2e keer.

Verder al meer dan een week geen WoW gespeeld. Ik vind het wel apart dat ik nu niet met een complete WoW-avond in m'n hoofd naar huis toe rijdt. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik vanuit kantoor eigenlijk rechtstreeks naar m'n PC ging om bijvoorbeeld m'n druid te levellen. Toch niet heel erg gezond, en ik kom nu ook meer toe aan de dingen die ik moet doen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Over die talents:
Is oppertunity het waard, 20% meer damage op rupture is nou niet fantastisch en alle andere skills gebruik je toch niet. Verder is 5 puntjes in master of deception voor pvp de moeite waard.

Verder zou ik zelf 3 puntjes uit lethality halen en 2 uit dirty deeds en dan voor mace spec gaan. Maar goed dat is vooral een eigen keuze :D

Trouwens leuk nieuws voor 2.4:

[ Voor 6% gewijzigd door barfieldmv op 04-02-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
* Diminishing Returns have been removed from the Honor System. This now means that killing someone worth Honor will reward you with that Honor instantly, rather than each night during Honor calculations.

Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:13

vhal

ಠ_ಠ

De verandering dat Enchanters Void Crystals kunnen omzetten naar 2 x LPS heeft wat teweeg gebracht op de AH.
De VoidCrystals stegen van 10G naar 28G. De LPS bleven nog rond de 25G/st. Of de VoidCrystals zullen nog verder stijgen, of de LPS zullen nog verder gaan dalen..

Trouwens, dit is overigens de laatste keer dat ik een MD addon gebruik :( . Ik had dat ding ingesteld op de MT om 1 van de dragonhawks in Al'ars kamer te pullen. Cast ie doodleuk een MD op een van de mages....die dus ook dood ging. :| Hun naam beginnen beide met een F, maar omdat ze naast elkaar stonden zal het echt geen range issue kunnen zijn. LoS ws ook niet, want dan kan je hem uberhaubt niet casten. Ik vond het maar vreemd en aangezien het de 2e keer was dat deze addon compleet MD random castte, heb ik hem maar gedelete..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 85443 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:42:
[...]

Geen idee, ik heb het van mijn priestmaatje gehoord. Maar ik hoop dat cyclone en roots timers hetzelfde worden. Hij (de priest) zou weer gebuffed worden.

Het had iig niets met PvE te maken, dus maak je geen zorgen :P

[...]

Ik heb niets gelezen, maar ... maar.. fake? :(

Ik ben niet zo dat ik ga klagen of zeuren, maar de CC mogelijkheden zijn imho toch wel iets teveel van het goede. Als een druid mij gaat cc' en doe ik geen reet meer, terwijl mijn maat zwaar geraped wordt.

Achja, we zullen het wel merken. Ik hoop wel dat ze er iets aan doen.
ach ja , ik ben van de week nog als druid (feral pve spec dus niet bepaalt een op pvp druid :P ) door 2 rougues in de arena gestunlocked to death en ook ik kon geen fuck meer doen dus :+ .....
(nah , 1 bash en een magle/ lacerate of zo kon ik er nog uit krijgen 8) )

[ Voor 4% gewijzigd door dontcare op 04-02-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Dat is ZO leuk he, MD pullen op mensen die hem niet horen te krijgen :P Mensen die wel opletten klikken de buff weg en zien zo de hunter zichzelf overigens dood pullen, ook heel leuk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:36

William/Ax3

We are Starstuff

sn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:00:
Dat is ZO leuk he, MD pullen op mensen die hem niet horen te krijgen :P Mensen die wel opletten klikken de buff weg en zien zo de hunter zichzelf overigens dood pullen, ook heel leuk :Y)
Mja of je pulled naar mt en op moment dat je gaat schieten gaat die dood das ook heel leuk maar niet heus :).

Leukste vind ik nog als ik ff met iemand grind guards naar hem pullen daar schrikken ze ook altijd van echt grappig :).

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:52:
* Diminishing Returns have been removed from the Honor System. This now means that killing someone worth Honor will reward you with that Honor instantly, rather than each night during Honor calculations.

Nice :D
Cool dat betekend dat je gelijk je stuff kunt halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

barfieldmv schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:40:
[...]

Over die talents:
Is oppertunity het waard, 20% meer damage op rupture is nou niet fantastisch en alle andere skills gebruik je toch niet. Verder is 5 puntjes in master of deception voor pvp de moeite waard.

Verder zou ik zelf 3 puntjes uit lethality halen en 2 uit dirty deeds en dan voor mace spec gaan. Maar goed dat is vooral een eigen keuze :D

Trouwens leuk nieuws voor 2.4:

Nee, niet bepaald en dat is het klote uit die tree, maargoed +20% op rupture die je altijd gebruikt, of dikke stealth wat in PvE eigenlijk waardeloos is, das wel een makkelijke keuze voor mij. Met PvP in gedachten zou MoD zeker interessanter zijn, maar dan ga je toch weer richting een net niet build. Kan leuk meekomen met beide maar blinkt nergens in uit.

lethality is wel een must. +30% op je hemo crits of +5% critical damage + 6% kans op stun. Macespec is eigenlijk puur PvP, niet echt interessant voor PvE.

Dirt deeds vind ik persoonlijk meer waard dan de Macespec. Die -20 energy dat je garrote kost, geeft je toch net wat meer ruimte voor je ultieme cycle. Met mijn PvPspec kon ik makkelijk een 1s/3s/5r cycle runnen. Met imp Snd zou een 1s/5r cycle mogelijk moeten zijn. Het leuke is dat je die rupture van 3 cp's al kan doen. Dus mocht je niet constant kunnen dpsen kan je gewoon een 3cp rupture runnen. Vanaf 1 tot 3cp's wordt rupture per cp steeds beter, maar vanaf 3 t/m 5cp's scaled hij prima met je cp's. Hoe meer cp's hoe langer de duration, maar de tick blijft evenveel damage doen.

Maargoed hier profiteer je niet erg veel van, alleen bij de opener.

Die +20% damage die je specials doen, wegen wat mij betreft ook zwaarder dan de macespec. Voordeeltje tov Macespec is dat je attacks niet hoeven te critten.

Maargoed, bedankt iig voor je kritiek. Altijd fijn om zoiets vanuit andere invalshoeken te bekijken.

Interessante patchnotes trouwens ! Vooral die Void transform is interresant. Dalijk maar alle voids opkopen als het nog rendabel is. Die dingen gingen weg voor 15g ofzo. Dat honorgebeuren zou ook een hoop frustratie schelen :)
dontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:59:
[...]

ach ja , ik ben van de week nog als druid (feral pve spec dus niet bepaalt een op pvp druid :P ) door 2 rougues in de arena gestunlocked to death en ook ik kon geen fuck meer doen dus :+ .....
(nah , 1 bash en een magle/ lacerate of zo kon ik er nog uit krijgen 8) )
Haha je zegt het zelf al,maar imho is het gestunlocked worden door 2 rogues met een PvE spec wel iets anders :P

Ik heb zelf een PvPspec maar die druid blijft gewoon cc'en. Tuurlijk,als ik met nog 1 rogue was, zou hij kansloos zijn. Ik zou gewoon rustig mijn ding doen en op het moment dat die druid ontsnapt en begint met zijn cc-chain, zou Rogue #2 moeten shadowsteppen.

Het vervelende is namelijk dat hij de confrontatie net overleefd, en dat dan het healen + cc'en begint.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 04-02-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
sn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:00:
Ik heb een keer in AV een MD op me gehad omdat ik in bearform zat (ik had een NPC achter me aan). Hoppa, Vandarr op m'n dak. Erg 'behulpzaam' van die desbetreffende hunter ware het niet dat ik resto was en bovendien nog maar 2k health ofzo over had. *POOF*.

Maargoed, nu weet ik hoe de MD buff eruit ziet. Je moet alleen wel erg snel zijn met clicken wil je die buff eraf hebben.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo ik heb wow ook maar weer uit de kast gehaald. Lekker casual paar uurtjes per week :)
Grappig dat ik nog steeds de best gegearde tank ben uit het guild :P

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje
Iemand nog op of aanmerkingen? :) (ja het schild is niet de goeie, ik heb dat ding van Nightbane met +18 stam ding, dit is puur AOE grind schild :P)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:15:
[...]

Ik heb een keer in AV een MD op me gehad omdat ik in bearform zat (ik had een NPC achter me aan). Hoppa, Vandarr op m'n dak. Erg 'behulpzaam' van die desbetreffende hunter ware het niet dat ik resto was en bovendien nog maar 2k health ofzo over had. *POOF*.

Maargoed, nu weet ik hoe de MD buff eruit ziet. Je moet alleen wel erg snel zijn met clicken wil je die buff eraf hebben.
/cancelaura Misdirection

macrotje maken en klaar :) triggered geen global cooldown dus je kan hem ook samen met een andere veelgebruikte spel in je een macro gooien
Atlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:17:
Zo ik heb wow ook maar weer uit de kast gehaald. Lekker casual paar uurtjes per week :)

Iemand nog op of aanmerkingen? :) (ja het schild is niet de goeie, ik heb dat ding van Nightbane met +18 stam ding, dit is puur AOE grind schild :P)
welkom, terug (wie heeft de poule gewonnen? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Bokkie schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:26:
[...]

welkom, terug (wie heeft de poule gewonnen? :P )
Niemand, want ik had mijn gear niet ge-DE-ed :P

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Atlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:17:

LOLOL! Ik zie net dat schild van jou, doet 144 dmg. over 12 sec. Als je daar, cons., retri aura, die trinket van je en weet ik veel wat nog meer bij optelt... doe je behoorlijk wat dmg. als je tanked in MH. Enige wat wij altijd doen is namelijk de hardhitters van onze pally tank afhalen, alle normale mobs laat je op hem rossen. AoE erin en gaan :D Lijkt me wel is grappig om te kijken hoeveel dmg. het schild doet op een totale MH run.

Die trinket van mij deed van trash waves 2 t/m boss 4 zo'n 40k dmg. in totaal. (Ik ben warrior tank) En ik houd stukken minder mobs op me. Onze pally tank heeft vanaf vandaag als het goed is de trinket ook dus dat kan nog leuk worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

sn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:45:
[...]

LOLOL! Ik zie net dat schild van jou, doet 144 dmg. over 12 sec. Als je daar, cons., retri aura, die trinket van je en weet ik veel wat nog meer bij optelt... doe je behoorlijk wat dmg. als je tanked in MH. Enige wat wij altijd doen is namelijk de hardhitters van onze pally tank afhalen, alle normale mobs laat je op hem rossen. AoE erin en gaan :D Lijkt me wel is grappig om te kijken hoeveel dmg. het schild doet op een totale MH run.
Als ik aan het solo-en ben, trek ik ongeveer 5000-6000 threat per seconden over ~ 20 mobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Healertje erbovenop en je word weer vol gedumped met mana :D Ga echt ff onze pally tank schoppen om dat ding te halen, tis meer voor de lol dan dat het echt viable zal zijn, maar wil het gewoon is zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Atlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:47:
[...]

Als ik aan het solo-en ben, trek ik ongeveer 5000-6000 threat per seconden over ~ 20 mobs :P
nu nog een shield spikeje erop dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Eigenlijk zou je dat idd hier moeten doen, puur om voor de grap te kijken hoeveel dmg. je er nou uit kan gooien zonder zelf nog maar wat te doen. :P Zodra ik het daadwerkelijk bij ons heb kunnen laten uitvoeren zal ik is een WWS posten hier. Kijken wat de resultaten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 16:37

Tao

DPC DE_KOMETEN

Atlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:47:
[...]
Grappig om te zien dat ik ook op de Stormrage server zit (ook met een protpally, maar dan lvl 63) in de guild Amicus :)

Wat is jouw reden om toch in je build voor Reckoning te blijven kiezen ondanks (wat Ryack eerder aangaf) de afnemende opbrengst ervan bij steeds hoger wordende dodge/parry/block?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Tao schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:32:
[...]

Grappig om te zien dat ik ook op de Stormrage server zit (ook met een protpally, maar dan lvl 63) in de guild Amicus :)

Wat is jouw reden om toch in je build voor Reckoning te blijven kiezen ondanks (wat Ryack eerder aangaf) de afnemende opbrengst ervan bij steeds hoger wordende dodge/parry/block?
Tja reckoning proct toch wel als je 20 mobs aan het AOE-en bent, en dan komt de mana/ hp toch weer 2x zo snel binnen, wat ook niet verkeerd is bij het AOE-en. Voor bosses boeit het idd niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik wil eigenlijk eens Attumen met minder als 10 mensen proberen. Ik weet dat het ooit een paar met 5 gelukt is, maar die hadden natuurlijk gewoon super gear. Wat ik me alleen afvraag is met hoeveel man het mogelijk zou moeten zijn...

Misschien dat onze gear en/of skillz nog niet goed genoeg zijn (zitten halverwegen Kara), maar ik denk dat we met één Paladin tank, 2 healers en 3 of 4 dps best een goede kans maken.

Hebben jullie het al eens geprobeerd? Wat denken jullie?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:15
3 druids lijkt mij voldoende.
2 gaat te lang duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

OkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:44:
Ik wil eigenlijk eens Attumen met minder als 10 mensen proberen. Ik weet dat het ooit een paar met 5 gelukt is, maar die hadden natuurlijk gewoon super gear. Wat ik me alleen afvraag is met hoeveel man het mogelijk zou moeten zijn...

Misschien dat onze gear en/of skillz nog niet goed genoeg zijn (zitten halverwegen Kara), maar ik denk dat we met één Paladin tank, 2 healers en 3 of 4 dps best een goede kans maken.

Dit moet zeker lukken met de opstelling die je noemt, ik heb zelf als Paladin Tank ook Attumen en Midnight getanked zonder echte problemen met 2 healers die me op hielden. Op dat moment hadden we 6 DPS (niet geweldig gegeared), het gevecht duurde ongeveer 8 minuten :)

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250914

OkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:44:

Als je er een beetje tempo in wilt hebben moet je tank wel goed aggro kunnen houden ;) dan wil ik op Chi ook wel mee om het te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:30
MantaMania schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:53:
nu nog een shield spikeje erop dan ;)
Shield spike is voor een prot pala imo compleet oninteressant, doet geen damage (hooguit 3% op het totaal van concecration, Retri. auro, holy shield en sanctuary)
Bovendien is het white damage dus niet interessant voor threat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Heel Karazhan is gecleared door een groep met 2 tanks, 7 DPS en 1 healer. Uitzonderlijke gear? Absoluut niet, de groep was volledig gegeared in Karazhan Gear, Badges Gear en Heroic Loot. Het was namelijk een te kleine guild om 25 mans mee te doen.

Zodra je 1 tank eruit haalt, en 6 dps, kan je nog steeds Attumen doen, je zult alleen moeten zorgen dat je een decurser hebt, wat dus bijna automatisch betekent dat je een resto druid moet nemen. Willekeurige tank, alhoewel ik zelf voor een Feral druid zou gaan. Random DPS'er erbij en je kunt gaan. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Moet zeggen dat de trash voor attumen wel klote is.
vooral die paardjes: Charge en fear :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

sabriel schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:04:
[...]

Friendly : 1-2 groene gems
Honered : 2-3 groene gems (soms 1 blauwe gem = zeldzaam)
revered : 2 groene gems + 1 blauwe gem
exalted : 2-3 groene gems + 2 blauwe gems

Wat je krijgt zit ongeveer in deze range.
hmm klopt niet echt lijkt mij , vorige maand had ik 4 blauwe (oa 2 star of elune) en geen groene :/
nu 1 blauwe en wat groen , op revered btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:10:
Moet zeggen dat de trash voor attumen wel klote is.
vooral die paardjes: Charge en fear :X
Shackle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31
sn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:52:
Healertje erbovenop en je word weer vol gedumped met mana :D Ga echt ff onze pally tank schoppen om dat ding te halen, tis meer voor de lol dan dat het echt viable zal zijn, maar wil het gewoon is zien.
Arme Niel, nog meer opdrachten :P

En welk shield gaat het eigenlijkover? neem aan niet dat blauwe ding wat hij nu in zijn armory profile heb staan?
dontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:12:
[...]

hmm klopt niet echt lijkt mij , vorige maand had ik 4 blauwe (oa 2 star of elune) en geen groene :/
nu 1 blauwe en wat groen , op revered btw
dat is het minimale zo'n beetje, je kan altijd beter krijgen.

Ik had vorige maand ook 4 rare gems, deze keer had ik er maar 2 (exatled).

[ Voor 30% gewijzigd door Routed op 04-02-2008 13:16 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Routed schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:15:
[...]

Arme Niel, nog meer opdrachten :P

En welk shield gaat het eigenlijkover? neem aan niet dat blauwe ding wat hij nu in zijn armory profile heb staan?

[...]

dat is het minimale zo'n beetje, je kan altijd beter krijgen.

Ik had vorige maand ook 4 rare gems, deze keer had ik er maar 2 (exatled).
Jawel, dat blauwe ding met die deadly poison proc erop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

vassago schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:05:
[...]

Shield spike is voor een prot pala imo compleet oninteressant, doet geen damage (hooguit 3% op het totaal van concecration, Retri. auro, holy shield en sanctuary)
Bovendien is het white damage dus niet interessant voor threat.
Een spike die rond de 35dmg doet is volgens mij nog steeds interessant, white dmg is ook gewoon threat dus. Alles telt mee en veel kleine beetje maken een grote berg imo.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.