Err, wat is daar mis mee dan?Alexji schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:21:
[...]
Ouch, een tank die zn bindings op 1 tm 9 heeft zitten, ik zou die kara met je toch even overslaan ;x

Dat is mijn UI. ^^
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Err, wat is daar mis mee dan?Alexji schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:21:
[...]
Ouch, een tank die zn bindings op 1 tm 9 heeft zitten, ik zou die kara met je toch even overslaan ;x
Hij's naar een betere guild gegaan jaImdaMned schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:41:
[...]
Dat is weer SSC/TK runnen
Shammy met wow gestopt? of naar een "betere" guild gegaan?
Wat is er mis met bindings hebben op 1-9?Alexji schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:21:
[...]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik heb een WOS-post!
Ik snap zowiezow al dat gewhine over priests healing niet, een goede priest zal zonder problemen (in 25 man en zelfs 10 man) alle andere healing classes achter zich laten kwa effective healing..Ik heb even over gedramatiseerd . Ik sta op mijn priest ook altijd wel aardig hoog met de healing en shadow priests kunnen goed DPS doen en ze zijn nodig in 25 mans voor mana regen .
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Bij ons staat een resto shaman nog steeds ruim bovenaan, dan priests/resto druids, dan paladins. Hoewel het feit dat die shaman heel hoog staat er wel mee te maken heeft dat het atm de enige resto shaman is en dat ie meestal op raid healing zit. Zo gauw je een 2e shaman hebt zal de effective healing waarschijnlijk redelijk inzakken.blouweKip schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:52:
[...]
Ik snap zowiezow al dat gewhine over priests healing niet, een goede priest zal zonder problemen (in 25 man en zelfs 10 man) alle andere healing classes achter zich laten kwa effective healing..
Ik denk dat je meer richting het gebrek aan stackability aan t denken bent
Gief aura/totems/m0re buffs
Ik heb een WOS-post!
[ Voor 7% gewijzigd door blouweKip op 03-02-2008 15:20 ]
Anoniem: 237912
Anoniem: 237912
Hm met mijn resto shammie sta ik echt never nooit onder een priest.. Jullie hebben de shammie wel op de raid te chainhealen?blouweKip schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:20:
Resto shammies zijn bij ons een goede 2e ja, daarna pallies/druids
Jullie hebben net RoS down. met een beetje mazzel gaat illidan down voordat 2.4 er is. Ik zie het nut er dan ook niet van in. Enige reden die ik kan bedenken is dat hij niet honkvast is. aka guildhopper ; Psn0x0r schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:54:
[...]
Hij's naar een betere guild gegaan jaIeder z'n goed recht iig, dus ik heb geen haat jegens hem.
Vind het wel vreselijk jammer, want afgezien van het feit dat hij heel goed was (gegeared
) was het ook gewoon een goeie aardige kerel waar je lekker mee kon lullen, ook buiten de raids.
TBH zou ik zelf veel eerder twijfelen aan raiden met iemand die met z'n keyboard loopt dan met iemand die zijn keybindings op 1-9 heeft staan.....Technicality schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:27:
Probeer jij eens én te bewegen met awsd én je spell/attack die op 9 zit in te drukken, erg lastig.
Ik heb zelf 1-5 (6 voor wand en arc explosion) en dan QERX en shiftversies van alle voorgaande. Daarmee heb ik dus 20 acties binnen handbereik
Dat lijstje is heel leuk en aardig, maar hoe zoom jij in en uit tijdens een fight? Ok, niet dat het echt nodig is, maar kan soms wel eens handig zijn om verder uit te zoomen.Croga schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:58:
[...]
Maar in the end is het allerbelangrijkste dat alles zo geconfigureerd staat dat het voor jezelf prettig speelt. Je bindings zeggen niets over je abilities.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ik sta altijd maximaal uitgezoomd. Verder uitzoomen is nooit een optiejarnotjuh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:05:
Dat lijstje is heel leuk en aardig, maar hoe zoom jij in en uit tijdens een fight? Ok, niet dat het echt nodig is, maar kan soms wel eens handig zijn om verder uit te zoomen.
[ Voor 19% gewijzigd door Croga op 03-02-2008 16:31 ]
In je config even je max view distance verhogen naar 200 ofzo, dat werkt nog beterCroga schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:21:
[...]
Ik sta altijd maximaal uitgezoomd. Verder uitzoomen is nooit een optie
Daarnaast is dat gebonden aan page-up/page-down. Zolang als de muis niet in een chatvenster staat valt dat dus onder de "panic buttons"
Overigens is klikken geen optie meer op het moment dat je rondjes aan het rennen bent terwijl je instacasts moet gooien. Of als je buiten de GCD moet klikken. Maar dat zul je wel merken als er performance metingen gedaan worden op je groep.
Wanneer zou ik dat moeten merken dan?Croga schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:21:
[...]
Maar dat zul je wel merken als er performance metingen gedaan worden op je groep.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Klopt geen hout van imo... onze guild en tevens raidleader is een rogue en die gebruikt zijn muis om abilities aan te klikken en hij is bijna altijd eerste op de DPS meter.....Croga schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:21:
[...]
Overigens is klikken geen optie meer op het moment dat je rondjes aan het rennen bent terwijl je instacasts moet gooien. Of als je buiten de GCD moet klikken. Maar dat zul je wel merken als er performance metingen gedaan worden op je groep.
Anoniem: 121555
Wat een ongelofelijke hoop ongefundeerde onzin zeg. Hoe kan je dat nou zeggen zonder ook maar een halve seconde met die persoon samen gespeeld te hebben?Alexji schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:21:
[...]
Zo is dat.Croga schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:58:
[...]
Maar in the end is het allerbelangrijkste dat alles zo geconfigureerd staat dat het voor jezelf prettig speelt. Je bindings zeggen niets over je abilities.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 03-02-2008 17:58 ]
Ik zorg er altijd voor dat er een skill is die ik spam en dus ook hotkey.sn0x0r schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:59:
Hetzelfde geld voor mensen die anderen afzeiken omdat ze klikken in plaats van alles keybinden. Als dat ergens wel geen ruk uitmaakt is dat in PvE.PvP kan ik me nog iets voorstellen dat je een zekere snelheid zal moeten hebben en ik denk dat de klikkers daar echt wel nadeel van ondervinden.
YupT!m0n schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:33:
barfield, mail ontvangen?
[ Voor 9% gewijzigd door barfieldmv op 03-02-2008 20:41 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 03-02-2008 22:59 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
En dan zeg je er wat van in /1 en dan word je geflamed : (
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 63072
En vertel mij maar hoe ik een hele raid heal met alleen maar key bindingssn0x0r schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:59:
Hetzelfde geld voor mensen die anderen afzeiken omdat ze klikken in plaats van alles keybinden. Als dat ergens wel geen ruk uitmaakt is dat in PvE.PvP kan ik me nog iets voorstellen dat je een zekere snelheid zal moeten hebben en ik denk dat de klikkers daar echt wel nadeel van ondervinden.
[ Voor 21% gewijzigd door junglebeast op 03-02-2008 23:56 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 117852
Altijd, ze zijn dan ook een goede 2e (en 3e als we een 2e hebben), coh > chainheal bij veel encounters imho.Hm met mijn resto shammie sta ik echt never nooit onder een priest.. Jullie hebben de shammie wel op de raid te chainhealen?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Yep, bij ons ook hoor priests met Circle of Healing zijn in sommige encounters niet bij te houden. Al helemaal niet voor een priest zonder CoH zoals ik. (Ik ben 1 van onze 2 priests improved spirit buff, effectief is een van ons beide nl altijd mee) Ik sta in die gevechten ook achter de resto shamans.blouweKip schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:35:
[...]
Altijd, ze zijn dan ook een goede 2e (en 3e als we een 2e hebben), coh > chainheal bij veel encounters imho.
Net eindelijk door p2 op vashj gekomen, toen we van de verbazing bekomen waren nog tot 13% gekregeneindelijk wat progressie na de laatste week
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Moeilijk ? warlocks zijn gewoon vervelend in PvPKornflakes schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 21:27:
Het levelen stelt niet veel voor, maar in pvp is het toch behoorlijk gecompliceerd. Of ik maak het moeilijk, dat kan natuurlijk ook. Dan die skill weer gebruiken, dan die pet, dan dit doen etc.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Murmur lastig ??junglebeast schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:25:
Maare, heb nu 2 instances gedaan op 69, Old Hillsbarad ( http://www.wowhead.com/?item=27434 en http://www.wowhead.com/?item=27417 rijker) en net een SL run voor 1ste key part. (http://www.wowhead.com/?item=27468 mogen looten). Hadden 4 melee bij ons en Murmer was daarom wel wat lastig en die doe ik nog wel een keertje. Nog 35% te gaan...
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
o_O* Spell Haste: Spell haste now reduces the global cooldown on spells, down to a minimum of 1 second. This change does not apply to melee and ranged abilities
Ach, dat soort dingen blijf je altijd houden. En ik gok dat er in Sunwell iets beters gaat droppen. En dit was vast ook niet de laatste die Illidan in z'n kast had staan.Bokkie schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:35:
http://worldofraids.com/
[...]
o_O
damn had ik toch niet op Zhar'doom moeten passen
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Gisteren ook voor mij (niet voor de guild) eerste keer Nightbane. Leuk gevecht, maar na 5 wipes iets van tactiek veranderd (we hadden ook 2 maagdjes bij), war nb laten tanken en bij skels de pala die laten oppikken (daarvoor lieten we pala alles tanken en war dpsen). Men toffe collega hunter de laatste (goede try) trekt toch wel op 5% hp van Nightbane aggro, en doet FD net naast mij. Wie was na hem hoogste op aggrolist? Ik natuurlijkNeelon schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:05:
...
Toen een kleine discusse onder de officers, wat als volgende? Alleen Illhoof (geen locks of andere aoe in de raid, hebben zelfs geen raiding locks...) en Nightbane (nog nooit gedaan) over. We kiezen voor Nightbane.
We hielden een minuut of 10 pauze zodat iedereen de taktieken eens kon gaan lezen op wiki. Na de pauze, we gaan erheen, 3 man dood (twee hunters en een priest, maar we hadden 2 battle rezzes) en na een paar minuten was er alleen nog een smeulend karkas over. Tweede Guild First van de dag.
...
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
caster wapens in overvloed bij onsNeelon schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:51:
[...]
Ach, dat soort dingen blijf je altijd houden. En ik gok dat er in Sunwell iets beters gaat droppen. En dit was vast ook niet de laatste die Illidan in z'n kast had staan.
imo niet , juist degene die het meeste geinvesteerd hebben hebben meer recht want zij zijn degene die voor de progress zorgen , niet pietje die er alleen voor de bosskills is.Weakling schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:14:
[...]
Meetbaar wil niet zeggen eerlijk. Meetbaar maakt het alleen maar makkelijk, maar dat is wat anders.
[...]
Slackers die opvallen trap je natuurlijk uit je raid of zelfs uit je guild, maar je kan ook heel gemakkelijk onopvallend slacken of in ieder geval niet op je best spelen.
Ik vind het in ieder geval erg verkeerd dat lootrechten worden ontleend aan de hoeveelheid tijd die je hebt doorgebracht en niet aan hoe goed je hebt gespeeld of wie het meeste baat heeft bij een item en daarmee de guild progress als geheel vooruit helpt.
.Quod me nutrit me destruit.
Anoniem: 109086
Anoniem: 85443
Wel gek, als ik tank/dps (druid) dan klik ik, maar als ik heal, dan gebruik ik keybinds (1-3 lol).Anoniem: 63072 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:31:
[...]
En vertel mij maar hoe ik een hele raid heal met alleen maar key bindings
Klikken FTW!
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
als je healed moet je toch je targets selecteren en dat kan niet met 1-3 imoFireAge schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:38:
[...]
Wel gek, als ik tank/dps (druid) dan klik ik, maar als ik heal, dan gebruik ik keybinds (1-3 lol).
En het maakt inderdaad geen moer uit voor pve, alleen in pvp merk ik soms dat ik met keyboard turning in de problemen kom, en dat ik even moet switchen.
Zodra je in Tier 5 of equivalent loopt heb ik wel een guild voor je!Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:54:
zaterdag lvl 70 geworden met mn shammy, meteen reste specced en LW ingeruild voor herbing
en 6k gold uitgegeven![]()
nu nog wat betere gear voor mn shammy en ff kara attunement halen
Ik ken meerdere mensen die na een paar goeie leuke raids de verslaving van het PvE raiden, en zodoende dus ook de drang om meer te progressen, echt te pakken hadden.Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:58:
ehh lol ik speel helaas casualdus verder als kara/gruul zal ik niet komen
[ Voor 23% gewijzigd door Wognummer op 04-02-2008 10:04 ]
Zeg dat niet te hard. Wij spelen ook casual. We hebben echter zoveel members dat we toch redelijk progress kunnen doen (iets vertraagd doordat de loot over het dubbbele aantal mensen verdeeld wordt)Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:58:
ehh lol ik speel helaas casualdus verder als kara/gruul zal ik niet komen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
echt , mensen die niet kunnen begrijpen dat je je handen van de movement knoppen moet houden tijdens fw hebben imo geen fuck te zoeken in een raid , eerste keer kan nog maar op tries daarnaNeelon schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:58:
[...]
O o o wat klinkt me dit bekend.![]()
Vorige week tot 3 keer toe bij Aran iemand (of meerdere, ik weet niet wie het waren) bewegen terwijl:
a) de flamewreath te zien is op je scherm
b) het in de raidwarnings vermeldt wordt door mijn addon (BigWigs)
c) het op TeamSpeak gezegd wordt.
Vraag ik me toch af hoe je het kan missen dan. Volgens mij ben ik ook de enige die een boss-mod gebruikt, dus dat ik ook weer zoiets. Gisteren krijg je dan ook weer te horen bij Aran "maar ik zie die raid warnings niet in mn scherm komen...". Fijn zootje is het.
En dit gebeurt zo ongeveer iedere keer als we Aran doen.
"Don't let your dreams be memes"
Tja, good old times... De enige reden dat wij als casuals nu progressie hebben is dat we geen 40 man meer op de been hoeven brengen, wat niet lukte. Zijn in old content vrij laat begonnen en toen ZG gecleared en AQ20 op 1 boss na. Toen kwam TBC. Karazhan vrij vlot gecleared, maar duurde even voor we 25 man hadden met de gear om Gruul te gaan doen.Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:11:
mijn guild gaat ook al wel redelijk hard in ssc TK maar ik heb er echt gewoon helaas geen tijd voor,
ik ben overigens nadat ik kara in ben geweest wel beschikbaar voor dat soort raids.
het laatste setje wat ik bijna compleet had was T3 8/9 sigh good old times....
Dan heb je best hardcore gespeeld. ^^ Dat betekent dat je minstens met Sapphiron bezig bent geweest in Naxxramas, misschien zelfs wel hebt gekilled. Wellicht zelfs Kel'Thuzad en alleen nooit de ring hebt kunnen bemachtigen.Locks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:11:
mijn guild gaat ook al wel redelijk hard in ssc TK maar ik heb er echt gewoon helaas geen tijd voor,
ik ben overigens nadat ik kara in ben geweest wel beschikbaar voor dat soort raids.
het laatste setje wat ik bijna compleet had was T3 8/9 sigh good old times....
[ Voor 38% gewijzigd door Security op 04-02-2008 10:25 ]
Ik heb idd hardcore gespeeld en toen 2 dagen nadat TBC uitkwam trouwde ik... dus ja je moet wat hesn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:20:
[...]
Dan heb je best hardcore gespeeld. ^^ Dat betekent dat je minstens met Sapphiron bezig bent geweest in Naxxramas, misschien zelfs wel hebt gekilled. Wellicht zelfs Kel'Thuzad en alleen nooit de ring hebt kunnen bemachtigen.
Zou wel willen af en toe. Maar we zijn behoorlijk casual, en vaak zat komen we maar net aan 10 man met een fatsoenlijke verdeling van tanks, healers en dps.dontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:10:
[...]
echt , mensen die niet kunnen begrijpen dat je je handen van de movement knoppen moet houden tijdens fw hebben imo geen fuck te zoeken in een raid , eerste keer kan nog maar op tries daarna![]()
Aran is gewoon een retard check , remove die gasten die het presteren daar meerdere tries te bewegen en het maar niet leren.
Ik klik op de targets die gehealed moeten worden, en m'n healing spells zitten onder 1-5. Zo heb ik het altijd gedaan. En lopen doe ik met ESDF, no way dat ik ga lopen door beide muisknoppen ingedrukt te houden. Heb vroeger al last genoeg gehad van RSI, dat wil ik geen 2e keer.FireAge schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:38:
Wel gek, als ik tank/dps (druid) dan klik ik, maar als ik heal, dan gebruik ik keybinds (1-3 lol).
En het maakt inderdaad geen moer uit voor pve, alleen in pvp merk ik soms dat ik met keyboard turning in de problemen kom, en dat ik even moet switchen.
https://niels.nu
Over die talents:
[ Voor 6% gewijzigd door barfieldmv op 04-02-2008 10:40 ]
ach ja , ik ben van de week nog als druid (feral pve spec dus niet bepaalt een op pvp druidAnoniem: 85443 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:42:
[...]
Geen idee, ik heb het van mijn priestmaatje gehoord. Maar ik hoop dat cyclone en roots timers hetzelfde worden. Hij (de priest) zou weer gebuffed worden.
Het had iig niets met PvE te maken, dus maak je geen zorgen
[...]
Ik heb niets gelezen, maar ... maar.. fake?![]()
Ik ben niet zo dat ik ga klagen of zeuren, maar de CC mogelijkheden zijn imho toch wel iets teveel van het goede. Als een druid mij gaat cc' en doe ik geen reet meer, terwijl mijn maat zwaar geraped wordt.
Achja, we zullen het wel merken. Ik hoop wel dat ze er iets aan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door dontcare op 04-02-2008 11:00 ]
Mja of je pulled naar mt en op moment dat je gaat schieten gaat die dood das ook heel leuk maar niet heussn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:00:
Dat is ZO leuk he, MD pullen op mensen die hem niet horen te krijgenMensen die wel opletten klikken de buff weg en zien zo de hunter zichzelf overigens dood pullen, ook heel leuk
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Cool dat betekend dat je gelijk je stuff kunt halenLocks schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:52:
* Diminishing Returns have been removed from the Honor System. This now means that killing someone worth Honor will reward you with that Honor instantly, rather than each night during Honor calculations.
Nice
Anoniem: 85443
Nee, niet bepaald en dat is het klote uit die tree, maargoed +20% op rupture die je altijd gebruikt, of dikke stealth wat in PvE eigenlijk waardeloos is, das wel een makkelijke keuze voor mij. Met PvP in gedachten zou MoD zeker interessanter zijn, maar dan ga je toch weer richting een net niet build. Kan leuk meekomen met beide maar blinkt nergens in uit.barfieldmv schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:40:
[...]
Over die talents:
Is oppertunity het waard, 20% meer damage op rupture is nou niet fantastisch en alle andere skills gebruik je toch niet. Verder is 5 puntjes in master of deception voor pvp de moeite waard.
Verder zou ik zelf 3 puntjes uit lethality halen en 2 uit dirty deeds en dan voor mace spec gaan. Maar goed dat is vooral een eigen keuze
Trouwens leuk nieuws voor 2.4:
http://worldofraids.com/
Haha je zegt het zelf al,maar imho is het gestunlocked worden door 2 rogues met een PvE spec wel iets andersdontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:59:
[...]
ach ja , ik ben van de week nog als druid (feral pve spec dus niet bepaalt een op pvp druid) door 2 rougues in de arena gestunlocked to death en ook ik kon geen fuck meer doen dus
.....
(nah , 1 bash en een magle/ lacerate of zo kon ik er nog uit krijgen)
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 04-02-2008 11:27 ]
Ik heb een keer in AV een MD op me gehad omdat ik in bearform zat (ik had een NPC achter me aan). Hoppa, Vandarr op m'n dak. Erg 'behulpzaam' van die desbetreffende hunter ware het niet dat ik resto was en bovendien nog maar 2k health ofzo over had. *POOF*.sn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:00:
Dat is ZO leuk he, MD pullen op mensen die hem niet horen te krijgenMensen die wel opletten klikken de buff weg en zien zo de hunter zichzelf overigens dood pullen, ook heel leuk
https://niels.nu
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
/cancelaura MisdirectionHydra schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:15:
[...]
Ik heb een keer in AV een MD op me gehad omdat ik in bearform zat (ik had een NPC achter me aan). Hoppa, Vandarr op m'n dak. Erg 'behulpzaam' van die desbetreffende hunter ware het niet dat ik resto was en bovendien nog maar 2k health ofzo over had. *POOF*.
Maargoed, nu weet ik hoe de MD buff eruit ziet. Je moet alleen wel erg snel zijn met clicken wil je die buff eraf hebben.
welkom, terug (wie heeft de poule gewonnen?Atlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:17:
Zo ik heb wow ook maar weer uit de kast gehaald. Lekker casual paar uurtjes per week
Grappig dat ik nog steeds de best gegearde tank ben uit het guild
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje
Iemand nog op of aanmerkingen?(ja het schild is niet de goeie, ik heb dat ding van Nightbane met +18 stam ding, dit is puur AOE grind schild
)
Niemand, want ik had mijn gear niet ge-DE-edBokkie schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:26:
[...]
welkom, terug (wie heeft de poule gewonnen?)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
LOLOL! Ik zie net dat schild van jou, doet 144 dmg. over 12 sec. Als je daar, cons., retri aura, die trinket van je en weet ik veel wat nog meer bij optelt... doe je behoorlijk wat dmg. als je tanked in MH. Enige wat wij altijd doen is namelijk de hardhitters van onze pally tank afhalen, alle normale mobs laat je op hem rossen. AoE erin en gaanAtlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:17:
Zo ik heb wow ook maar weer uit de kast gehaald. Lekker casual paar uurtjes per week
Grappig dat ik nog steeds de best gegearde tank ben uit het guild
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje
Iemand nog op of aanmerkingen?(ja het schild is niet de goeie, ik heb dat ding van Nightbane met +18 stam ding, dit is puur AOE grind schild
)
Als ik aan het solo-en ben, trek ik ongeveer 5000-6000 threat per seconden over ~ 20 mobssn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:45:
[...]
LOLOL! Ik zie net dat schild van jou, doet 144 dmg. over 12 sec. Als je daar, cons., retri aura, die trinket van je en weet ik veel wat nog meer bij optelt... doe je behoorlijk wat dmg. als je tanked in MH. Enige wat wij altijd doen is namelijk de hardhitters van onze pally tank afhalen, alle normale mobs laat je op hem rossen. AoE erin en gaanLijkt me wel is grappig om te kijken hoeveel dmg. het schild doet op een totale MH run.
nu nog een shield spikeje erop danAtlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:47:
[...]
Als ik aan het solo-en ben, trek ik ongeveer 5000-6000 threat per seconden over ~ 20 mobs
Grappig om te zien dat ik ook op de Stormrage server zit (ook met een protpally, maar dan lvl 63) in de guild AmicusAtlas schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:47:
[...]
Als ik aan het solo-en ben, trek ik ongeveer 5000-6000 threat per seconden over ~ 20 mobs
Tja reckoning proct toch wel als je 20 mobs aan het AOE-en bent, en dan komt de mana/ hp toch weer 2x zo snel binnen, wat ook niet verkeerd is bij het AOE-en. Voor bosses boeit het idd nietTao schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:32:
[...]
Grappig om te zien dat ik ook op de Stormrage server zit (ook met een protpally, maar dan lvl 63) in de guild Amicus
Wat is jouw reden om toch in je build voor Reckoning te blijven kiezen ondanks (wat Ryack eerder aangaf) de afnemende opbrengst ervan bij steeds hoger wordende dodge/parry/block?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dit moet zeker lukken met de opstelling die je noemt, ik heb zelf als Paladin Tank ook Attumen en Midnight getanked zonder echte problemen met 2 healers die me op hielden. Op dat moment hadden we 6 DPS (niet geweldig gegeared), het gevecht duurde ongeveer 8 minutenOkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:44:
Ik wil eigenlijk eens Attumen met minder als 10 mensen proberen. Ik weet dat het ooit een paar met 5 gelukt is, maar die hadden natuurlijk gewoon super gear. Wat ik me alleen afvraag is met hoeveel man het mogelijk zou moeten zijn...
Misschien dat onze gear en/of skillz nog niet goed genoeg zijn (zitten halverwegen Kara), maar ik denk dat we met één Paladin tank, 2 healers en 3 of 4 dps best een goede kans maken.
Hebben jullie het al eens geprobeerd? Wat denken jullie?
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Anoniem: 250914
Als je er een beetje tempo in wilt hebben moet je tank wel goed aggro kunnen houdenOkkE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:44:
Ik wil eigenlijk eens Attumen met minder als 10 mensen proberen. Ik weet dat het ooit een paar met 5 gelukt is, maar die hadden natuurlijk gewoon super gear. Wat ik me alleen afvraag is met hoeveel man het mogelijk zou moeten zijn...
Misschien dat onze gear en/of skillz nog niet goed genoeg zijn (zitten halverwegen Kara), maar ik denk dat we met één Paladin tank, 2 healers en 3 of 4 dps best een goede kans maken.
Hebben jullie het al eens geprobeerd? Wat denken jullie?
Shield spike is voor een prot pala imo compleet oninteressant, doet geen damage (hooguit 3% op het totaal van concecration, Retri. auro, holy shield en sanctuary)
hmm klopt niet echt lijkt mij , vorige maand had ik 4 blauwe (oa 2 star of elune) en geen groenesabriel schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:04:
[...]
Friendly : 1-2 groene gems
Honered : 2-3 groene gems (soms 1 blauwe gem = zeldzaam)
revered : 2 groene gems + 1 blauwe gem
exalted : 2-3 groene gems + 2 blauwe gems
Wat je krijgt zit ongeveer in deze range.
Shackle.Wootlock schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:10:
Moet zeggen dat de trash voor attumen wel klote is.
vooral die paardjes: Charge en fear
Arme Niel, nog meer opdrachtensn0x0r schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:52:
Healertje erbovenop en je word weer vol gedumped met manaGa echt ff onze pally tank schoppen om dat ding te halen, tis meer voor de lol dan dat het echt viable zal zijn, maar wil het gewoon is zien.
dat is het minimale zo'n beetje, je kan altijd beter krijgen.dontcare schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:12:
[...]
hmm klopt niet echt lijkt mij , vorige maand had ik 4 blauwe (oa 2 star of elune) en geen groene
nu 1 blauwe en wat groen , op revered btw
[ Voor 30% gewijzigd door Routed op 04-02-2008 13:16 ]
Jawel, dat blauwe ding met die deadly poison proc erop!Routed schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:15:
[...]
Arme Niel, nog meer opdrachten
En welk shield gaat het eigenlijkover? neem aan niet dat blauwe ding wat hij nu in zijn armory profile heb staan?
[...]
dat is het minimale zo'n beetje, je kan altijd beter krijgen.
Ik had vorige maand ook 4 rare gems, deze keer had ik er maar 2 (exatled).
Een spike die rond de 35dmg doet is volgens mij nog steeds interessant, white dmg is ook gewoon threat dus. Alles telt mee en veel kleine beetje maken een grote berg imo.vassago schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:05:
[...]
Shield spike is voor een prot pala imo compleet oninteressant, doet geen damage (hooguit 3% op het totaal van concecration, Retri. auro, holy shield en sanctuary)
Bovendien is het white damage dus niet interessant voor threat.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq