Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 147 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.518 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:56:
[...]

Ik ga er vanuit dat de priest constant slowed is met een hamstring/poison/curse/wing clip/whatever en de druid heeft dit dus niet. (Tenzij je rogue dus op de druid gaat) Je kan als priest dus nooit een mana burn casten op een druid die weet wat hij doet, want hij kan nooit in LoS van die druid komen.
En zelfs als de druid een mana burn krijgt kan hij altijd nog chargen op de priest en 'm stunnen :)

Een priest/lock is een ander verhaal, want dan kun je de druid fearen en mana burnen.
Aah ok dan zijn we het eens :)

Nee, ik probeer de priest altijd zoveel mogelijk te beschermen. Dus stunnen en slowen van die warrior. Het valt niet echt mee, maar in de tijd dat ik dit doe, manaburned de priest. En zo krijgen we beetje bij beetje die druid oom.

Als de warrior gelijk de priest charged zijn de kansen inderdaad gelijk wat minder, maar meestal ga ik verkennen, en gelijk stunnen als het kan.

Priest is zo slim om gemount rond te rijden, totdat de druid tevoorschijn komt.
Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:59:
[...]

Geen wonder dat je verliest.

Als er iets kut is voor een druid is een rogue, en jij gaat de warrior 'bezig' houden. Daarnaast laat je de druid out of combat gaan zodat 'ie kan drinken. Een priest zal een druid niet goed kunnen manaburnen omdat het vrij simpel is uit los te rennen / te cyclonen / naar bearform shiften. Je kunt geen manaburnen als een druid niet in een mana form zit.

Rogues enorm kut voor druids. Met een rogue op je dak heb je maar 1 ding te doen en dat is wegrennen en jezelf healen.
Zoals ik al zei Hydra, werkt dit niet tegen goed gegearde druids. Druids in BG's stunlock je. Druids in arena is een ander verhaal. Ik heb dat namelijk ook geprobeerd.

Ik zal het even schetsen:

Ik sluip rond en ik zie de druid in kittyform. Ik stun, sla best wat van zijn hp eraf, denk 50 a 60%, dan komt hij uit de stun. Travelform en sprinten. Ik DT, switch naar caster, hots erop, switch naar Travelform en weer sprinten. Eruit, cyclone/roots, erin sprinten, heals erop, wegrennen.

Ik heb ooit tegen een rogue/druid team, 10 minuten achter een druid aangerend, terwijl hij bovenstaande truukje leuk herhaalde. Telkens had ik hem bijna dood. Bijna is niet genoeg, en zeker niet tegen een druid die je cycloned of root en ervolgens zich in een paar seconden naar full health health. Leuk ;(

Ondertussen, hakt of die warrior mijn priest neer, OF slowed hij mij dusdanig dat ik al helemaal niks begin.

Mijn conclusie: Druids met slechte gear is een free killing blow, druids met goede gear zijn een nachtmerrie. Niet eens omdat ze damage doen, want dat doen ze niet. Ze zijn bloedje irritant.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 16:16

Seraphin

Meep?

Over resto druids in arena: welke resto talents maken de druid zo lastig? Tree of Life? Ben zelf namelijk een Feral in hart & nieren. Wil alleen ook eens arena's gaan doen (tot nu toe 0.0 gedaan, maar wil het puur voor de lol, hoef geen hoge rating te halen oid).

wbt BM runs een stukje terug: Mage op add duty werkt bij ons perfect. Juist frost mages: aoe spam ftw. Tijdens 2nd boss doet de mage meestal ook gewoon de adds: blijft genoeg dps over om de boss snell neer te krijgen. Enige probleem daarbij kan zijn dat de andere 2 dps-ers zodanig hard gaan nuken dat je tank threat problemen gaat krijgen --> taunt immune. Heb daar zelf gelukkig geen last mee gehad (druid single target threat + hunter FD + rogue vanish = yum).

Chrono Beacons gebruiken we idd voor de laatste 5 trash portals, om zo relaxed & uitgerust aan de laatste boss te beginnen (ik heb nog nooit meegemaakt dat we de beacons echt nodig hadden, maar waarom het jezelf moeilijk maken? ;) )

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Druid/hunter, praat me er niet van... :x

Ik wordt nog steeds 's nachts badend in angstzweet wakker van de scattershot/cyclone/roots/entrapment/cyclone/roots/scattershot/entrapment/cyclone/roots achter elkaar. Meestal tegen een redelijke hunter/druid gespecced voor pvp kan ik ongeveer van de 3 minuten dat ik gecc'ed ben 20 seconden daadwerkelijk dmg doen. Dit alles terwijl de druid zichzelf kan innervaten, kan drinken, en nevernooit oom te krijgen is door een priest, terwijl ondertussen de hunter mijn priest kan mana drainen zonder ooit maar langer dan 2 seconden in los geweest te zijn.

Het is echt serieus te gestoord voor woorden, zowel mana drain als drinken moet uit arena's gehaald danwel fatsoenlijk gefixed worden want atm gaat het echt nergens meer over in 2v2.
En dan is het stom tegenover elkaar staan kijken wie het snelst iemand anders kan neerbursten? Nee, manaburn moet gewoon blijven omdat het een ability is van je class. Ja, drinken moet er uit, want ik dacht dat arena juist waren bedoelt als _korte_ potjes. Beetje raar als sommige potjes 40+ minuten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Seraphin schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:06:
Over resto druids in arena: welke resto talents maken de druid zo lastig? Tree of Life? Ben zelf namelijk een Feral in hart & nieren. Wil alleen ook eens arena's gaan doen (tot nu toe 0.0 gedaan, maar wil het puur voor de lol, hoef geen hoge rating te halen oid).
Het feit dat een pvp resto druid zowel ALLE goede healing talents voor pvp kan pakken, plus feral charge, plus improved cyclone. gg healer met een spell interrupt/snare op 30s cd en een amper te interrupten cyclone.

Dit in combinatie met het instant snare/root verwijderen van forms switchen, travelform, dash, roots, en het feit dat een druid dmv travelform spam iedere keer 2-3 ticks drinken kan krijgen voordat ie weer in combat komt zelfs tegen goede dps'ers. Doe dat 5x en je hebt weer een volle mana bar.

Daarentegen nerfed blizzard wel ar/prep "omdat het nooit de bedoeling is geweest dat mensen diep in meerdere talent trees speccen en ze mensen willen motiveren om hun 41pts talent te nemen".

[ Voor 16% gewijzigd door Hmzaniac op 31-01-2008 11:11 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Seraphin schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:06:
Over resto druids in arena: welke resto talents maken de druid zo lastig? Tree of Life?
Haha, nee man. ToL gebruik je niet in Arena's, je bent dan veel te traag. Resto druids in resto gear zijn goed omdat ze erg veel kunnen healen met instant HoTs. Verder heb je nog talents zoals swiftment en nature's swiftness die must-haves zijn. Typische arena resto builds hebben daarna ook feral charge uit feral en improved natures grasp uit balance.
Hmzaniac schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:10:
Dit in combinatie met het instant snare/root verwijderen van forms switchen, travelform, dash, roots, en het feit dat een druid dmv travelform spam iedere keer 2-3 ticks drinken kan krijgen voordat ie weer in combat komt zelfs tegen goede dps'ers. Doe dat 5x en je hebt weer een volle mana bar.
Een resto druid is een free kill 1v1 regen elke rogue, dus niet emmeren. Resto druids zijn pure healers, damage doe je gewoon niet. Ik vind het enorm typisch dat iedereen over druid/warrior en druid/hunter zit te zeiken, en dat het dan altijd de druid is die generfed moet worden. Hoeveel resto druids zie je het goed doen in 5v5 denk je?

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 31-01-2008 11:15 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Whoei, ik moet nog 2 levels en dan mag ik officieel Outlands binnen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:08:
[...]

En dan is het stom tegenover elkaar staan kijken wie het snelst iemand anders kan neerbursten? Nee, manaburn moet gewoon blijven omdat het een ability is van je class. Ja, drinken moet er uit, want ik dacht dat arena juist waren bedoelt als _korte_ potjes. Beetje raar als sommige potjes 40+ minuten duren.
Mana burn hoeft er niet zozeer uit, maar er moet wel wat aan gedaan worden. Hunter stings die zonder dat de hunter meer dan 1 seconde los moet hebben maar je wel voor bijna 2k drainen in 12 seconden zijn retarded. Overigens geldt hetzelfde voor bloodlusted shadow priests met imp mana burn. Hoewel je daar met een rogue nog wel wat aan kan doen (offhand met mind-numbing in je tas) ben je als dubbel caster team goed genomen. Als 2-3 van die mana burns landen (en ja, los is lastig met een 1.5s cast) ben je vrijwel gelijk de helft van je mana kwijt, plus nog eens een sloot damage die je krijgt ook.

De enige reden dat drinken nog zn plek heeft in arena is omdat anders lock/hunter druid/hunter priest/hunter priest/lock teams te gestoord voor woorden worden.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:10:
Een resto druid is een free kill 1v1 regen elke rogue, dus niet emmeren. Resto druids zijn pure healers, damage doe je gewoon niet. Ik vind het enorm typisch dat iedereen over druid/warrior en druid/hunter zit te zeiken, en dat het dan altijd de druid is die generfed moet worden. Hoeveel resto druids zie je het goed doen in 5v5 denk je?
Oh? IK heb als resto druid nog makkelijk de kans een rogue te verslaan hoor. :) Rogues zijn juist 1 van de makkelijke als resto druid, gewoon veel in bearform en dan lacerate spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Neelon schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:30:
Gisteren weer een nieuwe Kara.

Moroes, Opera (Wizard of Ozz), Maiden en Attumen one-shotted. En weer droppen Moroes (caster neck en shadow-cloak of dallaraan) en Attumen (handwraps of flowing thoughts) niet de dingen die ik al zo lang wil hebben... Heb nu nog 59 badges nodig voor de caster gloves, en die zal ik misschien wel eerder bij elkaar hebben dan die gloves van Attumen. Nadeel dan is alleen dat ik zal moeten gaan re-gemmen. :(

Owja, grats Skillz met je nieuwe bijl. 8)
Het was wel een goede run gisteravond.

En ik ben idd erg blij met de "Legacy" drop :)
en damn wat is dat ding GROOOT op een Tauren, dat ding in mijn poten is bijna goed voor een instant Intimidation / Fear :P

Alleen heb ik wat zitten lezen/number-crunchen/theorycraften en schijnt het dat de Sonic Spear op dit moment nog ietsje beter voor mij is omdat ik al laag in de +hit rating zat met de Sonic en ik met de Legacy weer eens +21(?) hit moet inleveren.

Ik kan natuurlijk ook de Legacy gebruiken en dan bij boss-fights de Sonic weer snel equippen.
Denk alleen dat 1 bepaalde hunter helemaal gaat freaken als ik nu nog met de Sonic Spear ga rondlopen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Dat ToL nutteloos is leek me al... maar omdat eerder "deep resto" werd genoemd dacht ik ff "WTF?"

Maar goed; zoiets als Deze Build moet dan dus een 'aardige' pvp druid build zijn? misschien dat ik daar eens een weekje mee ga pielen :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat ook niet om damage. Lees even naar wat iedereen zegt. Daarnaast vraag ik me af waarop je jouw ervaring baseert? Was jij niet erg undergeared? Tuurlijk ben je dan een free kill.

Nofi, maar ik denk niet dat jouw ervaring opgaat bij de hogere ratings. Ik wil hier niet mee zeggen dat ik op zo een supergoeie rating speelt, want 1657 zuigt ook, maar als ik mijn ervaringen + de ervaringen van alle anderen lees, en van 1 iemand die toevallig EN undergeared is EN op een lage rating speelt het tegenovergestelde beweert, weet ik wel welke conclusie ik kan trekken.

Daarnaast ging dit over Arena. Arena is niet 1vs1. Logisch dat een healer het van een dpsclass verliest. Zou raar zijn als dat niet zo was.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
[...]
Dan doe je echt heel erg wat fout als arena specced resto druid :)
Misschien is het je niet opgevallen, maar warriors zijn best hard generfed over de laatste patches en ja cyclone is absoluut absurd overpowered in lagere brackets.

Ja resto druids doen het minder in 5v5, maar zijn top tier in 2/3. Wat niet te zeggen is voor een groot gedeelte van andere class's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mensen beseffen eigelijk dat druids cyclone nodig hebben in bijv 3vs3 om een target op te houden die word genuked door 2 dps classes? Je houd je maatje echt niet op als er 2 dps classes voluit op gaan met alleen die hots hoor. Daarbij komt ook nog dat het je 4 á 5 seconden kost om al de hots op je target te doen. Ik denk dat vooral veel mensen dat vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

No way dat ik als rogue een goed gegearde resto druid 1v1 om kan leggen. Met heeel veel geluk is het mogelijk, maar als de druid enigzins verstandig is heeft ie altijd meer manieren om weg te komen dan dat ik hem kan cc'en. Sure, hij wint misschien wel niet, maar hij is ook niet dood.

En in het geval druid/hunter is het vooral de combinatie die gestoord is, druids kunnen gewoon te veel idiote cc toepassen. Warrior/druid, soit, dat is gewoon een eerlijk gevecht. Vaak zijn we outplayed doordat de druid op het goede moment weet te interrupten/cyclonen, heel soms winnen we wel eens omdat ik de resto druid in caster form weet te pakken met een stun.

Travelform, roots e.d. is allemaal best te doen, het zijn gewoon class abilities en met een beetje goed cooldowns gebruik kan je een druid best pakken. Het is meer dat een druid bijvoorbeeld mij kan cyclonen net op het moment dat mijn healer een heal wil landen, en hoppa. Mijn healer heeft mana verspild, een casttijd verspild (die langer is dan de cyclone casttijd naar alle waarschijnlijkheid) en ik ben gecc'ed. En de DR op cyclone is leuk hoor, maar door het te combineren met idioterie als scattershot kan je die compleet omzeilen.

Dat is het grote probleem van de huidige pvp specced druids. Het zijn healers met een dubbele mana bar die kunnen healen terwijl ze drinken (door hots), niet te interrupten zijn, en meer cc hebben dan welke class dan ook.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
OkkE schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:05:
Gister wat later thuis als ik verwacht had, en sowieso niet echt zin om veel WoW te spelen. Dus eerst opzoek gegaan naar iemand die Teardrop Living Ruby kon maken, niet gevonden. En daarna opzoek naar iemand voor Vitality enchant, ook niet gevonden. Vanavond opnieuw proberen. :)
Kun je het beste op wow-europe.com op het forum van je realm checken wie ze kan maken, namen noteren en ingame aan friends list toevoegen!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:22:
[...]

Dan doe je echt heel erg wat fout als arena specced resto druid :)
Misschien is het je niet opgevallen, maar warriors zijn best hard generfed over de laatste patches en ja cyclone is absoluut absurd overpowered in lagere brackets.

Ja resto druids doen het minder in 5v5, maar zijn top tier in 2/3. Wat niet te zeggen is voor een groot gedeelte van andere class's.
Rogues, warriors, warlocks, priests, mages. Volgens mij doen die het toch aardig in ELKE bracket hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren was er weer een raid naar Gruul geplanned dus om 20:00 uur stond iedereen gereed en was het tijd om te beginnen. We hadden voor de verandering allemaal guildies in de raid. Dus we hoefden geen extra mensen te inviten. Ik ging zelf mee op mijn mage. De eerste 2 tries op Maulgar bugde de shaman waardoor we wipeten, maar de volgende try ging hij neer.
Een paar mensen moesten ineens weer weg (grrr geef je dan niet op :() en met een paar nieuwe mensen gingen we op weg naar Gruul. De eerste try was een flinke verbetering tegenover vorige keer (30%), want we kregen Gruul op 15% :). De volgende try helaas 40% en die daarop was het 38% (geloof ik). Daarna moesten er teveel mensen weg waardoor we maar gestopt zijn.
Na de eerste try had ik echt het gevoel dat hij die avond neer zou gaan, maar helaas was dat niet het geval. Binnenkort zal hij wel neer gaan :).

Wowwebstats: http://wowwebstats.com/ev1y3kuiexloo?m

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 31-01-2008 11:38 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:00:
En begrijp me niet verkeerd, maar je moet toch eerst resto druid zelf hebben gespeeld en niet al te gauw OP noemen. Ik had namelijk heel wat makkelijker verwacht toen ik zelf nog feral was. Maar het is best pittig om je teammaatje even snel vol te healen van laag naar volle HP.
Ik speel geen Arena, alleen zo af en toe een potje BG. Verder ben ik full Resto (met boven de 1600 +healing) dus ik heb misschien iets meer mogelijkheden als jij, maar in BGs heb ik spelers toch best snel weer (bijna) full health.

Begin met een Lifebloom en dan een Rejuv. Dan is het kijken hoe snel de HP zakt, gaat het niet al te snel, dan een 2e en 3e Lifebloom. Zit-ie na de Rejuv al rond de 3k dmg dan is het een Regrow casten, of als het al over de 4k dmg is eerst een Swiftmend en dan de Regrow. Zit-ie al over de 5k dmg dan is het Nature's Swiftness met een Healing Touch. Tegen die tijd is het kiezen, of de Lifebloom af laten lopen of vernieuwen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:06:
Ik zal het even schetsen:

Ik sluip rond en ik zie de druid in kittyform. Ik stun, sla best wat van zijn hp eraf, denk 50 a 60%, dan komt hij uit de stun. Travelform en sprinten. Ik DT, switch naar caster, hots erop, switch naar Travelform en weer sprinten. Eruit, cyclone/roots, erin sprinten, heals erop, wegrennen.
Ik weet niet of dit echt het beste is, want dan gebruik je al je stuns voor wanneer die druid in cat form zit. Dan kan je priest niet mana burnen. Ik weet bijna zeker dat de warrior de priest eerder dood krijgt dan een rogue de druid. (bear ftw)

Of zie ik dit verkeerd?

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:27:
[...]

Rogues, warriors, warlocks, priests, mages. Volgens mij doen die het toch aardig in ELKE bracket hoor.
Rogues doen het qua class slecht in 5v5, mages in 2v2, puur op algemene ratings gebaseerd.

Warriors Warlocks priests zijn de enige 3 class's met algemeen hoge ratings.
De uitschieters van mensen daargelaten.
Onze vriendelijke hybdris klassen,shamans/paladins doen het tegenwoordig alleen goed in 5v5.
Dus nee ik denk niet dat het zo erg is sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Gisteren even AB(daily PvP) gedaan met 2 maten, een prot warrior, een holy priest en mijzelf als hybrid rogue.
eerste run was gewoon complete chaos(zoals vaak aan alli side), dus 2de run als BG leader zijnde maar even de groups wat gevormd(overal dps, healers) en strats doorgegeven.
Het ging gewoon super, naast dat we binnen notime 4 bases hadden, was het leukste toch wel dat we serieus 3-4 minuten met onze 3mans combo een mage en druid hebben bezig gehouden, geen doden aan beide kanten. Iedereen hield elkaar zo goed bezig en healde elkaar zo goed, maar het was gewoon zo leuk om te zien en te doen.
Nu ben ik echt geen goede PvP speler, mijn spec geeft me net genoeg in PvP om mee te kunnen doen en toch nog genoeg PvE dps om daar bij te blijven.
Mooiste vond ik gewoon dat na die 3-4 minuten de druid en de mage netjes op een afstandje gingen zitten en het gewoon werd geaccepteerd dat onze groepen te goed in balans waren om elkaar te kunnen verslaan. Ook wij hebben niet meer de moeite genomen om er nog achteraan te gaan, we hebben netjes onze base gedef'd tot we wonnen en met een voldaan gevoel nagenoten van een toch geweldig gevecht.
Nu aub niet gaan lopen zeggen dat 3vs2 niet eerlijk is, dat weet ik, en waarschijnlijk hadden we ze mogelijk zelfs moeten inmaken, het ging mij gewoon om de ervaring te delen, niet om mij- of onszelf de hemel in te prijzen. Het is zo veel leuker een lang gevecht te hebben zonder duidelijke winnaars dan een kort gevecht te winnen van tijd tot tijd.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Rogues doen het qua class slecht in 5v5, mages in 2v2, puur op algemene ratings gebaseerd.

Warriors Warlocks priests zijn de enige 3 class's met algemeen hoge ratings.
De uitschieters van mensen daargelaten.
Onze vriendelijke hybdris klassen,shamans/paladins doen het tegenwoordig alleen goed in 5v5.
Dus nee ik denk niet dat het zo erg is sorry.
Een protadin in 2vs2 erbij is anders wel fijn hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Seraphin schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:19:
Dat ToL nutteloos is leek me al... maar omdat eerder "deep resto" werd genoemd dacht ik ff "WTF?"

Maar goed; zoiets als Deze Build moet dan dus een 'aardige' pvp druid build zijn? misschien dat ik daar eens een weekje mee ga pielen :P
Dan ben je waarschijnlijk beter af met http://www.wowhead.com/?talent=0zjZVMhoZVVIhcq0xsx

Starlight wrath/imp moonfire zijn niet zo nuttig, je bent er toch niet voor de damage. insect swarm is grappig maar de vraag is of het waard is om de punten uit te geven om er te komen.

Feral is het een beetje de vraag of je betere stealth wil (leuk als iemand je gaat zoeken) maar als druid kan je toch achterblijven en wegrennen als ze in je buurt komen. 30% extra armour is daarentegen erg leuk als je naar de nieuwe s3 gear kijkt. Als je in bear form moet gaan tegen warriors/rogues is dat toch een leuke bonus.

Healing touch talents (naturalist, emp. touch) zijn waarschijnlijk niet zo nuttig aangezien healing touch zelfs met talents een 3s cast is, meer met tongues/mind-numbing op je. Dus zo vaak zal je die spell niet gebruiken behalve met een NS in noodgevallen.

Natural perfection wil je wel hebben tegen rogues/warriors/shamans, een permanente 15% dmg reduction is vrij imba, zeker als je ook nog eens naar bearform kan gaan.
Hoe ik in bg's met fatsoenlijke resto druids omga:

wounding MH, crippling OH, reserve OH met mind-numbing. open met een garotte en gelijk shiv crippling. 5cp krijgen (met shiv indien nodig, sprint gebruiken als ie weg komt, 5pts expose armour erop, 1cp shivven, kidney shot.

Als de druid niet slim is zal ie de kidney shot trinketen waarna je hem kan gougen en restealthen, vervolgens herhalen met een garotte/shiv/hemo/shiv. Als ie op lage health zit crippling shivven, wapen switchen en mind-numbing switchen zodat je echt 100% zeker bent dat je zelfs als ie een feral charge/cyclone doet je alsnog kan trinketen en zn regrowth kan kicken.

Voor noodgevallen of als ie weg komt shadowstep, blind, vanish+cs of vanish+garotte en prep indien nodig voor je sprint/vanish/shs.

Kost je inderdaad wel al je cooldowns om uberhaupt een goede resto druid om te leggen, maar het is het helemaal waard om je vieze schoenen aan hun harige aarsch af te kunnen vegen.

[ Voor 30% gewijzigd door Hmzaniac op 31-01-2008 11:47 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Arrahant schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:26:
Kun je het beste op wow-europe.com op het forum van je realm checken wie ze kan maken, namen noteren en ingame aan friends list toevoegen!
Helaas wordt dat topic niet echt goed bijgehouden. Maar ik heb gister wel een naam doorgekregen (via een ander) en nog even een mailtje gestuurd naar iemand in een high-end guild. We zullen zien. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Druid/hunter, praat me er niet van... :x

Ik wordt nog steeds 's nachts badend in angstzweet wakker van de scattershot/cyclone/roots/entrapment/cyclone/roots/scattershot/entrapment/cyclone/roots achter elkaar. Meestal tegen een redelijke hunter/druid gespecced voor pvp kan ik ongeveer van de 3 minuten dat ik gecc'ed ben 20 seconden daadwerkelijk dmg doen. Dit alles terwijl de druid zichzelf kan innervaten, kan drinken, en nevernooit oom te krijgen is door een priest, terwijl ondertussen de hunter mijn priest kan mana drainen zonder ooit maar langer dan 2 seconden in los geweest te zijn.

Het is echt serieus te gestoord voor woorden, zowel mana drain als drinken moet uit arena's gehaald danwel fatsoenlijk gefixed worden want atm gaat het echt nergens meer over in 2v2.
Ik kan het hier niet meer dan eens mee zijn. Mijn priest is binnen 1 minuut volledig oom (11k manapool)

En ik, achja, ik word rondgekite, geroot, gecycloned. Soms doe ik niet eens iets meer en geef ik het op. En dat komt echt nooit voor. Ik ga altijd door tot het einde, maar dit heeft gewoon geen zin. Verspilde moeite, en ik ga me alleen ergeren, aan die cyclones roots. Alsof die irritante laffe methode van hunters, niet vervelend genoeg is.
Katala schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Ik weet niet of dit echt het beste is, want dan gebruik je al je stuns voor wanneer die druid in cat form zit. Dan kan je priest niet mana burnen. Ik weet bijna zeker dat de warrior de priest eerder dood krijgt dan een rogue de druid. (bear ftw)

Of zie ik dit verkeerd?
Nope, dat zie je goed. Punt is alleen, dat die druid niet met mij gaat vechten. Hij gaat vluchten. En telkens heb ik hem net niet en als dat 10x achter elkaar gebeurt is dat erg erg vervelend.

Ging die druid maar in bear. Die krijg ik wel neer hoor. Ik kan zelfs onze MT die feral is best makkelijk hebben, en dat is 1 van de beste druids die ik ken. Daarnaast zijn er geen rogues die van hem hebben kunnen winnen. Bij hun blijft hij gewoon in bear en spammed hij 1 knopje (weet ff niet welke). Bij mij gaat hij altijd in cat, en op "wonderbaarlijke" weet hij ook altijd te openen.

Maar resto druids icm een warrior in Arena? Das meestal echt een nogo. Ik probeer die warrior maar zo hard mogelijk te pakken, en te hopen dat de priest de druid oom krijgt. De keren dat dit lukt, lukt het ook erg goed en zijn ze kansloos.

Helaas lukt het niet vaak omdat alles precies goed moet gaan. Ruimte voor fouten is er niet.
Hmzaniac schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:37:
Hoe ik in bg's met fatsoenlijke resto druids omga:

wounding MH, crippling OH, reserve OH met mind-numbing. open met een garotte en gelijk shiv crippling. 5cp krijgen (met shiv indien nodig, sprint gebruiken als ie weg komt, 5pts expose armour erop, 1cp shivven, kidney shot.

Als de druid niet slim is zal ie de kidney shot trinketen waarna je hem kan gougen en restealthen, vervolgens herhalen met een garotte/shiv/hemo/shiv. Als ie op lage health zit crippling shivven, wapen switchen en mind-numbing switchen zodat je echt 100% zeker bent dat je zelfs als ie een feral charge/cyclone doet je alsnog kan trinketen en zn regrowth kan kicken.

Voor noodgevallen of als ie weg komt shadowstep, blind, vanish+cs of vanish+garotte en prep indien nodig voor je sprint/vanish/shs.

Kost je inderdaad wel al je cooldowns om uberhaupt een goede resto druid om te leggen, maar het is het helemaal waard om je vieze schoenen aan hun harige aarsch af te kunnen vegen.
Klinkt als een erg solide tactiek. De reden dat ik ze stun is omdat ik hoop, dat als ze uit de stun komen en naar travelform gaan, ik ze kan slowen met DT, en dan de laatste hptjes eraf slaan.

Ik ga dit zeker eens proberen, want als ik het zo lees, kan het eigenlijk niet misgaan. True je moet geluk hebben, en het kost je waarschijnlijk veel cd's, maar ALS hij eenmaal neergaat, dan krijg je volgens mij de voldoening die te vergelijken is met dat je heel AC Milan ff in je eentje hebt opgerold >:)

Enja, zonder die druid is die warrior geen stuiver waard.

Trouwens, nu we het over genaaide dingen hebben. Wat vinden jullie van Ressen in arena?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:59:

Rogues enorm kut voor druids. Met een rogue op je dak heb je maar 1 ding te doen en dat is wegrennenkruipen en jezelf healen.
Fixed 8)

Als jij een rogue op je ass hebt zitten ren je niet zo makkelijk weg hoor, tenminste...als hij crippeling and wound/mind numbing gebruikt, is een druid echt kaasie voor een rogue. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:03:
[...]

Zou maar eens de rankings erop gaan nakijken dan, aangezien dat niet zo is. Sp rogue doet alsnog geen fluit tegen een goede druid. Elke SP cd is feral charge cd er ook, de druid zal 2 sec voor de SP cd simpelweg naar bear swappen met hots erop en op de sp feral chargen naar de wars target.
Daarna een cyclone/roots op de rogue en afhankelijk van de mana conditionering wraths op je wars target.
Hun/Dr doet het een stuk beter tov War/Dr maar heeft grote problemen vs andere combo's.
"deep spec"? 30 balance;D right, 9/10 keer krijg je als je zoiets voorsteld "why spec balance when a resto druid can do everything you do better.
Ik ken die rankings haast uit mn hoofd ;)

Balance neem je voor de Mana Regen. En Balance druid die dus Moonkin Form heeft een voor de rest alle Resto talents. Je hebt zo'n 150 Mp5 while casting meer, en je winst dus makkelijk de Mana War. Intercept de warrior je? Huppa, Moonkin form met weet ik het hoeveel armor en je cycloned hem. Het enige wat je mist is Feral charge. Ga nou niet zo doen alsof het niet werkt, doet het wel ;)
Rogue heeft echter wel wat PvE shit nodig in zn gear, anders doet Shadowstep gewoon tè weinig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Hmzaniac schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:37:
[...]

Dan ben je waarschijnlijk beter af met http://www.wowhead.com/?talent=0zjZVMhoZVVIhcq0xsx

Starlight wrath/imp moonfire zijn niet zo nuttig, je bent er toch niet voor de damage. insect swarm is grappig maar de vraag is of het waard is om de punten uit te geven om er te komen.

Feral is het een beetje de vraag of je betere stealth wil (leuk als iemand je gaat zoeken) maar als druid kan je toch achterblijven en wegrennen als ze in je buurt komen. 30% extra armour is daarentegen erg leuk als je naar de nieuwe s3 gear kijkt. Als je in bear form moet gaan tegen warriors/rogues is dat toch een leuke bonus.

Healing touch talents (naturalist, emp. touch) zijn waarschijnlijk niet zo nuttig aangezien healing touch zelfs met talents een 3s cast is, meer met tongues/mind-numbing op je. Dus zo vaak zal je die spell niet gebruiken behalve met een NS in noodgevallen.

Natural perfection wil je wel hebben tegen rogues/warriors/shamans, een permanente 15% dmg reduction is vrij imba, zeker als je ook nog eens naar bearform kan gaan.
TY for advice,

Was er zelf van uitgegaan dat imp stealth wel handig is in de beginfase; laat ze maar naar je zoeken :P Maar idd gewoon uit de buurt blijven is ws effectiever.

Enige talent die ik zelf niet zou nemen is Natural Perfection: waarom een talent nemen die alleen procced op het incasseren van een crit, terwijl je jezelf -lijkt mij- als eerste crit immune geared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

een BM hunter in onze guild had een tijdje terug iets over zijn 1 button all in one macro gepost (iets in de trend van "i only use 1 button lol"). Vandaag kwam de warlock NES-controller weer eens voorbij (die met DC, fear en DoT), dus na 5 min van MSpaint, kwam ik uit op het volgende..

Afbeeldingslocatie: http://i210.photobucket.com/albums/bb36/mvhal/BMhuntercontroller.jpg

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Daar is volgens mij ook een mooie warrior versie van, waarbij de rode knop "Mortal strike" is :P

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:34:
Ik speel geen Arena, alleen zo af en toe een potje BG. Verder ben ik full Resto (met boven de 1600 +healing) dus ik heb misschien iets meer mogelijkheden als jij, maar in BGs heb ik spelers toch best snel weer (bijna) full health.
Je kunt BGs absoluut niet met Arena's vergelijken.
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:20:
Het gaat ook niet om damage. Lees even naar wat iedereen zegt. Daarnaast vraag ik me af waarop je jouw ervaring baseert? Was jij niet erg undergeared? Tuurlijk ben je dan een free kill.
Tuurlijk gaat het jou niet om damage, als numme 1 damage dealer in het spel. Je moet wel even zien wat resto druids opgeven voor het zijn van top healer in de 2v2 bracket. In 3v3 is druids absoluut niet top trouwens, daar worden ze enorm snel neergenuked.
Nofi, maar ik denk niet dat jouw ervaring opgaat bij de hogere ratings. Ik wil hier niet mee zeggen dat ik op zo een supergoeie rating speelt, want 1657 zuigt ook, maar als ik mijn ervaringen + de ervaringen van alle anderen lees, en van 1 iemand die toevallig EN undergeared is EN op een lage rating speelt het tegenovergestelde beweert, weet ik wel welke conclusie ik kan trekken.
Hoeveel resto druids vinden zichzelf overpowered? Sorry hoor, maar mensen mekkeren altijd over de classes die hun targets healen, omdat ze dat frustrerend vinden.

En ik vind je commentaar over m'n rating een beetje cheap, ik ben niet de enige resto druid in onze guild. Ik zeg niet dat druids niet de beste 2v2 healers zijn, maar ik vind het geemmer van rogues dat druids overpowered zijn gewoon enorm sneu. Als er 1 class is waar druids moeite mee hebben zijn het wel rogues. Als je de warrior kunt CCen heeft de druid geen schijn van kans.
Daarnaast ging dit over Arena. Arena is niet 1vs1. Logisch dat een healer het van een dpsclass verliest. Zou raar zijn als dat niet zo was.
In 2v2 zal er altijd als eerste eentje doodgaan. Als je als resto druid de damage op je buddy niet kunt outhealen ben je gewoon de sjaak.
Hmzaniac schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:25:
No way dat ik als rogue een goed gegearde resto druid 1v1 om kan leggen. Met heeel veel geluk is het mogelijk, maar als de druid enigzins verstandig is heeft ie altijd meer manieren om weg te komen dan dat ik hem kan cc'en. Sure, hij wint misschien wel niet, maar hij is ook niet dood.
En laat het mekaar doodmaken nu net de bedoeling zijn in de Arena's.
En in het geval druid/hunter is het vooral de combinatie die gestoord is, druids kunnen gewoon te veel idiote cc toepassen. Warrior/druid, soit, dat is gewoon een eerlijk gevecht. Vaak zijn we outplayed doordat de druid op het goede moment weet te interrupten/cyclonen, heel soms winnen we wel eens omdat ik de resto druid in caster form weet te pakken met een stun.

Travelform, roots e.d. is allemaal best te doen, het zijn gewoon class abilities en met een beetje goed cooldowns gebruik kan je een druid best pakken. Het is meer dat een druid bijvoorbeeld mij kan cyclonen net op het moment dat mijn healer een heal wil landen, en hoppa. Mijn healer heeft mana verspild, een casttijd verspild (die langer is dan de cyclone casttijd naar alle waarschijnlijkheid) en ik ben gecc'ed. En de DR op cyclone is leuk hoor, maar door het te combineren met idioterie als scattershot kan je die compleet omzeilen.

Dat is het grote probleem van de huidige pvp specced druids. Het zijn healers met een dubbele mana bar die kunnen healen terwijl ze drinken (door hots), niet te interrupten zijn, en meer cc hebben dan welke class dan ook.
Sorry, ik vind dit weer een typische whine. Druids doen het goed samen met Hunters, dus moeten Hunters niet generfed worden maar druids wel? Hunters doen het, i.t.t. druids, helemaal prima in 5v5.

Ik snap niet dat mensen na al die fucking tijd nog steeds niet snappen dat 2v2 NOOIT maar dan ook NOOIT gebalanceerd zal zijn. Al dat 2v2 gewhine is ronduit triest. Blizzard heeft al gezegd dat 2v2 niet te balancen is zonder dat het compleet ten koste gaat van bepaalde classes, en ze het ook absoluut niet gaan doen. Deal with it, of cancel je account.
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:44:
Fixed 8)

Als jij een rogue op je ass hebt zitten ren je niet zo makkelijk weg hoor, tenminste...als hij crippeling and wound/mind numbing gebruikt, is een druid echt kaasie voor een rogue. :)
Inderdaad. Rogues hebben weinig te klagen wat betreft druids, ze zijn ongeveer de enige class waar je echt nauwelijks van weg kan komen, en die je bovendien in no time aan stukken hakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 31-01-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Enige wat je mist is feral charge , op dit punt was het al GG. Ik hoef niet te doen of het niet zo is, simpelweg de feiten. Doe jezelf een lol en kijk sk rankings na.
De mana war win je niet met dreamstate , die win je met de mogelijkheden om constant te drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:43:
En ik, achja, ik word rondgekite, geroot, gecycloned. Soms doe ik niet eens iets meer en geef ik het op. En dat komt echt nooit voor. Ik ga altijd door tot het einde, maar dit heeft gewoon geen zin. Verspilde moeite, en ik ga me alleen ergeren, aan die cyclones roots. Alsof die irritante laffe methode van hunters, niet vervelend genoeg is.
Komop Nawinthjug, jij zou beter moeten weten! Als rogue zijnde methodes van andere classes laf noemen :P Nee stealth/restealth, vanish, blind, gouge, slowing poisons, kidneyshot, shadowstep... nee jullie zijn lekker eerlijk 1-op-1 aan het vechten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Seraphin schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:19:

Check mijn build even. Afgezien van die punt in ToL is dat een min of meer standaard resto arena build. Ik heb ToL omdat ik ook instances wil healen, en dan is ToL gewoon enorm lekker. Vooral op bosses raak ik eigenlijk niet OOM.
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:55:
Komop Nawinthjug, jij zou beter moeten weten! Als rogue zijnde methodes van andere classes laf noemen :P Nee stealth/restealth, vanish, blind, gouge, slowing poisons, kidneyshot, shadowstep... nee jullie zijn lekker eerlijk 1-op-1 aan het vechten :P
Een equally geared rogue hakt 60% van m'n health af voordat ik goed en wel uit de stuns kom, dus nee, praat me niet over 'fair' knokken.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 31-01-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

[...]

100% mee eens.
En toch heb ik ook een rogue aangemaakt om deze mense lekker terug te pakken :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:52:
Enige wat je mist is feral charge , op dit punt was het al GG. Ik hoef niet te doen of het niet zo is, simpelweg de feiten. Doe jezelf een lol en kijk sk rankings na.
De mana war win je niet met dreamstate , die win je met de mogelijkheden om constant te drinken.
Blijf jij maar vrolijk naar die rankings kijken, ik ga verder met Warrior Druid combos verslaan op 2150 rating, ok? : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:43:
[...]

Juist voor een frostmage is het simpel :) Shield up en simpelweg bolts gooien op de grotere mannen en de groepjes van 3 simpelweg nova-en en daarna een CoC en dan eventueel nog een kleine blizzard of iets dergelijks. Het is echt niet zo moeilijk hoor ;)

Hoeveel spelldmg/crit heb je?
te weinig merk ik de laatste tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:51:
Je kunt BGs absoluut niet met Arena's vergelijken.
Zeker niet het zelfde inderdaad. Maar zolang ik niet CC'd ben, kan ik één medespeler redelijk eenvoudig full health krijgen, wanneer die aangevallen wordt door een paar andere. Ook regelmatig wanneer ik aangevallen wordt, lukt het nog goed. Mijn reactie was ook meer om mijn methode te posten, misschien heeft iemand er iets aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:59:
Blijf jij maar vrolijk naar die rankings kijken, ik ga verder met Warrior Druid combos verslaan op 2150 rating, ok? : )
Euh
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Trollbane&n=Mysteriouz

2v2 rating: 1878
Personal: 1783
OkkE schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:02:
Zeker niet het zelfde inderdaad. Maar zolang ik niet CC'd ben, kan ik één medespeler redelijk eenvoudig full health krijgen, wanneer die aangevallen wordt door een ander. Ook regelmatig wanneer ik aangevallen wordt, lukt het nog goed. Mijn reactie was ook meer om mijn methode te posten, misschien heeft iemand er iets aan. :)
Zolang ik niet geCCd wordt of aangevallen wordt kan ik prima 2 mensen in leven houden met lifebloom stacks, rejuv en swiftmend. Helaas wordt je in 3v3 op het moment dat je uit stealth komt kapotgemept door 2 van de 3 tegenspelers. Ik heb potjes gedaan tegen teams met 1 healer en 2 warriors. Probeer maar eens weg te blijven van 2 warriors, gaat je niet lukken :)

Verder is het in de BGs ook nogal afhankelijk van hoeveel damage iemand neemt. Ik kan met LB/rejuv/regrowth wel een warrior die midden in een groep charged in leven houden, maar bij een mage lukt me dat niet. In BGs kun je over het algemeen rustig 40yds verder op staan en mensen healen, in de Arena's kan dat gewoon niet. Daarnaast zijn mensen die Arena's spelen vaak gewoon betere PvPers dan AV honour grinders.

[ Voor 63% gewijzigd door Hydra op 31-01-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Tuurlijk gaat het jou niet om damage, als numme 1 damage dealer in het spel. Je moet wel even zien wat resto druids opgeven voor het zijn van top healer in de 2v2 bracket. In 3v3 is druids absoluut niet top trouwens, daar worden ze enorm snel neergenuked.
Wees blij dat je als druid ongeacht je spec nog arena kan doen, zelfs met specs als feral/oomkin moet je op een redelijke rating kunnen komen. Roll voor de grap eens eens een prot warrior :P
Hoeveel resto druids vinden zichzelf overpowered? Sorry hoor, maar mensen mekkeren altijd over de classes die hun targets healen, omdat ze dat frustrerend vinden.
Paladins heb ik echt 0.niets problemen mee, ik vind dat ze voor pvp zelfs wat buffs mogen krijgen. Holy priests zijn niet extreem moeilijk, disc priests zijn pittig maar als ze hun Pain supression en PI hebben gebruikt zijn ze niet meer een heel groot probleem. Goede resto shamans die heals weten te faken zijn naar maar niet onmogelijk.

Nu mist er nog 1 healer. Zie je het patroon?
In 2v2 zal er altijd als eerste eentje doodgaan. Als je als resto druid de damage op je buddy niet kunt outhealen ben je gewoon de sjaak.
En dat is het probleem. Druids kunnen met hots zelfs als ze gecc'ed zijn hun target nog goed healen. Dispel de hots en poef de lifebloom gaat af. En aangezien de beste manier om te winnen is door om iemand op lage health te brengen en vervolgens de healer te cc'en hebben druids hier een stuk minder last van.
Sorry, ik vind dit weer een typische whine. Druids doen het goed samen met Hunters, dus moeten Hunters niet generfed worden maar druids wel? Hunters doen het, i.t.t. druids, helemaal prima in 5v5.
Hunters moeten zeker gefixed worden. Entrapment/viper sting/concussive shot/de nieuwe arcane shot (oh hi lol i just dispelled your buffz!) zijn op dit moment vrij gestoord. Ik geef ook gelijk toe dat resto druids in 5v5 nooit een groot probleem zijn, je kan ze daar ook vrij goed bursten. Maar dat neemt niet weg dat resto druids in 2v2 gewoon gestoord overpowered zijn.
Ik snap niet dat mensen na al die fucking tijd nog steeds niet snappen dat 2v2 NOOIT maar dan ook NOOIT gebalanceerd zal zijn. Al dat 2v2 gewhine is ronduit triest. Blizzard heeft al gezegd dat 2v2 niet te balancen is zonder dat het compleet ten koste gaat van bepaalde classes, en ze het ook absoluut niet gaan doen.
Mag jij mij uitleggen waarom ar/prep generfed is. Dat was vast niet vanwege het feit dat een ar/prep rogue met dubbele cooldowns ongeveer 30 seconden een gigantische burst kon doen, waarna ie vervolgens ongeveer net zo veel dps deed als een natte drol, puur en alleen omdat ze niet de talents hebben voor sustained dps.

De enige reden waarom ar/prep rogues zo gestoord goed waren in 2v2 was omdat ze iedere maar dan ook iedere class compleet konden neerbursten, zelfs met een healer fulltime erop. En daar klaagden mensen over, inclusief rogues. En ze hadden groot gelijk, want ar/prep was een idiote spec waarbij je met 30 seconden op 2 knoppen kon rammen alles aan stukken scheurde. En doordat ar/prep zo gestoord goed was voelde iedere rogue zich verplicht om ar/prep te speccen voor arena's.

En resto druids zitten op dit moment in hetzelfde schuitje. control of nature en feral charge zijn gewoon te goed om niet in te speccen.

Zou me niets verbazen als in de toekomst beide talents ergens dieper in de desbetreffende trees komen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hmzaniac schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:05:
Hunters moeten zeker gefixed worden. Maar resto druids ook. Ik geef je gelijk toe dat resto druids in 5v5 nooit een groot probleem zijn, je kan ze daar ook vrij goed bursten. Maar dat neemt niet weg dat resto druids in 2v2 gewoon gestoord overpowered zijn.
Zegt de rogue...

Sorry, als je de healing van een geCCde druid niet kunt outdamagen doe je iets fout. Die lifebloom stack loopt na max 7 seconden af. Dat je dat niet wil dispellen is bullshit, die uiteindelijke bloom doet in verhouding tot 7 seconden 3 stacks healing gewoon heel weinig healing. Bovendien healed die stack sowieso wel, dus kun je hem net zo goed wel dispellen.

2v2 gaat niet gebalanced worden, deal with it. De reden dat ar/prep generfed is heeft niks met 2v2 specifiek te maken. De enige bracket waar druids goed zijn zijn is 2v2, en dan alleen als resto. Als je van een feral combo niet kan winnen ben je gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ga jij eens snel Super Mario Galaxy doen.. jij onruststoker! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze hele discussie slaat helemaal nergens op trouwens. Een Resto Druid is de sterkste van alle classes in 2 vs 2 en trouwens samen met Priest ook de beste healer in 3 vs 3. Als een Resto Druid een rogue niet aankan doet hij ook iets fout. Een resto druid mag gewoon niet klagen over hoe de staat van de class nu is, en al helemaal niet over rogues.

En nee, ze zijn niet overpowered die druids, dat zouden ze wel zijn als ze in 5 vs 5 de spot van Paladins overnamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:13:
[...]

Zegt de rogue...

Sorry, als je de healing van een geCCde druid niet kunt outdamagen doe je iets fout. Die lifebloom stack loopt na max 7 seconden af. Dat je dat niet wil dispellen is bullshit, die uiteindelijke bloom doet in verhouding tot 7 seconden 3 stacks healing gewoon heel weinig healing. Bovendien healed die stack sowieso wel, dus kun je hem net zo goed wel dispellen.
Je kan het wel outdamagen, maar ondertussen tikt de lifebloom/regrowth/rejuv wel door. Als vervolgens degene die je probeert te bursten nog enige vorm van cc heeft (scattershot/stun/aoe fear/deathcoil) is vervolgens je cc alweer bijna afgelopen. En iedere GCD die je moet verspillen aan een dispel is minder damage die je kan doen (natuurlijk, dat geldt alleen voor priests, maar dan nog wil je als priest waarschijnlijk liever mind blast/sw:d doen dan hots dispellen).
2v2 gaat niet gebalanced worden, deal with it.
Dus als resto druids eindelijk eens voor 5v5 gebuffed worden en naar hetzelfde niveau als priests/paladins/shamans gehaald worden voor 2v2 zou je daar absoluut geen probleem mee hebben.
De reden dat ar/prep generfed is heeft niks met 2v2 specifiek te maken. De enige bracket waar druids goed zijn zijn is 2v2, en dan alleen als resto.
ar/prep was anders ook 100% niet boeiend voor brackets buiten 2v2. In 3v3 en 5v5 was er te veel healing/cc om ervoor te zorgen dat je nooit de volle 30 seconden van je ar/prep afkreeg.
Als je van een feral combo niet kan winnen ben je gewoon slecht.
Waar heb ik ooit gezegd te verliezen van feral druids?

[ Voor 13% gewijzigd door Hmzaniac op 31-01-2008 12:22 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Hoeveel %hit heb je nu Skillz? Als ik het goed lees zou een Hunter rond de 6% goed zitten, is ergens rond de 80 hit rating denk ik.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Neelon schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:20:
Hoeveel %hit heb je nu Skillz? Als ik het goed lees zou een Hunter rond de 6% goed zitten, is ergens rond de 80 hit rating denk ik.
de hitcap is 142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde net iemand zeggen dat er een addon is die de target van je tegenstanders laat zien, iemand weet welke dat is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft altijd leuk die discussies over een bepaalde class, als je zelf ook z'n class hebt :)

Zo was ik gister nog ff een paar potje AB aan het doen, toen er steeds dezelfde BE pally mij probeerde te killen :)

Pally's zijn ook kaasie voor een rogue trouwens, en zo ook in die AB :)

Hij pikte mij constant er tussen uit, maar het wilde hem maar niet lukken me te killen..oh oh oh wat heb ik gelachen zeg..heerlijk :')

Hij heeft me 1 keer onder de 50% gehad, maar ook gewoon niet lager >:)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Meeste raidframes kunnen dat Akooi22, Proximo en Gladiator (arena addons) kunnen dat ook als ik me niet vergis en nurfed kan het sowieso.

btw, de huidige patch zou ook moeten werken aan balancing in lagere arena brackets ;) dus ja de intentie om 2v2 te balancen is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:16:
Deze hele discussie slaat helemaal nergens op trouwens. Een Resto Druid is de sterkste van alle classes in 2 vs 2 en trouwens samen met Priest ook de beste healer in 3 vs 3. Als een Resto Druid een rogue niet aankan doet hij ook iets fout. Een resto druid mag gewoon niet klagen over hoe de staat van de class nu is, en al helemaal niet over rogues.

En nee, ze zijn niet overpowered die druids, dat zouden ze wel zijn als ze in 5 vs 5 de spot van Paladins overnamen...
De hele discussie komt hierop neer:

Scissors is fine, nerf paper.
- Rock

Er zal _altijd_ een combo of class zijn die erg moeilijk te verslaan is. Wat verwacht je dan ook met 9 verschillende classes. En tegelijkertijd heb je combo's die voor jou heel makkelijk te verslaan zijn, zeg je dan ook dat je generfed wil worden? Of stop je dan ook met vechten omdat het eigenlijk te oneerlijk is voor de tegenpartij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

target of target, gewoon normale interface instelling...

en laat resto druids nou ook een keertje overpowerd zijn.. het is niet zo alsof de hele druidclass veel kan in arena, feral's zie je nergens en een kip alleen op de bbq

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:20:
Ik dacht met de Sonic Spear rond 78, dus daar gaat met de Legacy axe nog eens 21(?) hit vanaf...
Dan wordt het wel erg weinig.
Dat komt gewoon door mijn huidige gear/gems en ik wacht eigenlijk nu op wat leuke Kara drops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:26:
Ik hoorde net iemand zeggen dat er een addon is die de target van je tegenstanders laat zien, iemand weet welke dat is? :D
wat bedoel je?
In het interface menu heb je een optie "Show Target of Target", is het dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escape => interface => advanced options => show target of target => always

edit: misschien eerst eens refreshen :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Security schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:06:
Na wederom 3 pogingen voor BM begin ik het toch echt gehad te hebben.. Qua healings kan ik het prima bijhouden.. Maar adcontrol gaat nog niet zoals het zou moeten.
Iemand tips om er wel heelhuids uit te komen?
We komen elke keer bij de 2e baas dan gaat het mis.
Of het shield gaat down of onze ad controllers wipen...
Probeer eens met een paladin tank, als hij goed gepositioneerd is heb je geen eens een DPS-ers voor de adds nodig, in combinatie met rogue of dps-warrior een eitje.

De buff haste kan door een mage spell-stealed worden.

Ik had als pala-tank op de 2de boss wel LoH nodig gehad, healer zat een beetje te slapen volgens mij, maar voor de rest is het echt makkelijk.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
Skillz schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:32:
[...]

Ik dacht met de Sonic Spear rond 78, dus daar gaat met de Legacy axe nog eens 21(?) hit vanaf...
Dat komt gewoon door mijn huidige gear/gems en ik wacht eigenlijk nu op wat leuke Kara drops ;)
Sonic spear heeft 24 hitrating en zonder SS heb je 57 +hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Miles Teg schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:31:
[...]

De hele discussie komt hierop neer:

Scissors is fine, nerf paper.
- Rock

Er zal _altijd_ een combo of class zijn die erg moeilijk te verslaan is. Wat verwacht je dan ook met 9 verschillende classes. En tegelijkertijd heb je combo's die voor jou heel makkelijk te verslaan zijn, zeg je dan ook dat je generfed wil worden? Of stop je dan ook met vechten omdat het eigenlijk te oneerlijk is voor de tegenpartij?
Je raakt kant nog wal sorry, huidige situatie komt er op neer dat het juist niet een paper rock scissors model is. Mits dat het geval zou zijn zou er geen probleem zijn. Huidige problematiek is dat de spreekwoordelijke schaar de steen doorknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:15:
Ga jij eens snel Super Mario Galaxy doen.. jij onruststoker! :Y)
Zeg, ik zit niet te claimen dat class X overpowered is ofzo, dus waar je die QQ vandaan haalt snap ik niet. Ik ben dat geemmer over druids (vooral afkomstig van rogues) een beetje zat. Play more QQ less zegmaar :)

Maar ik speel voorlopig geen WoW meer hoor, dus van mij zul je minder last hebben dan normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:32:
[...]

Ik wacht er ook op, en ik gok erop dat ik dat na Attumen en Moroes van volgende week nog steeds doe. :p

Zit wel wat re-gemming aan te komen...

Maandag kan ik bij de Darkmoon Fair een nieuwe trinket halen (darkmoon card: crusade), en dan verlies ik mijn 22 spell hit trinket. Moet dus wat +9 gems gaan vervangen voor spellhit/spell-damage gems. Gaat me iets van 24 spelldamage kosten als Moroes (neck) en/of Attumen (gloves) volgende week weer voor gierigaard gaan spelen...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Jerry schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:27:
Een paar mensen moesten ineens weer weg (grrr geef je dan niet op :() en met een paar nieuwe mensen gingen we op weg naar Gruul. De eerste try was een flinke verbetering tegenover vorige keer (30%), want we kregen Gruul op 15% :). De volgende try helaas 40% en die daarop was het 38% (geloof ik). Daarna moesten er teveel mensen weg waardoor we maar gestopt zijn.
De mensen die "ineens" weg moesten, gewoon een raidban van 2 weken of zo, of kicken.
Dit zijn geen guildmembers, dit zijn mensen die easy epics voor geen moeite willen hebben, whiping kost te veel dus moeten ze "ineens" weg. Sta dit te veel toe en je komt in een situatie dat je nieteens meer een 25-man kan runnenn omdat je beste spelers naar guilds gaan waar geen "retards" zitten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:39:
[...]

Zeg, ik zit niet te claimen dat class X overpowered is ofzo, dus waar je die QQ vandaan haalt snap ik niet. Ik ben dat geemmer over druids (vooral afkomstig van rogues) een beetje zat. Play more QQ less zegmaar :)

Maar ik speel voorlopig geen WoW meer hoor, dus van mij zul je minder last hebben dan normaal ;)
Mij hoor je niet klagen hoor over droods..ik bedoel...Bring it on!! >:)

Ik had toen ik nog wat minder gegeared was als nu, toch wel redelijk problemen met prot warriors in duel's. :|

Vanwege hun hoge HP als prot, is het voor een rogue toch wel redelijk moeilijk om hem neer te krijgen.
Nu ik bijna full epic ben, gaat een duel mij toch wel goed af tegen een prot warrior, heb ze over het algemeen wel neer gekregen.
De HP van de veschllende warrior's lagen vanaf 15k en hoger.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sabriel schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:43:
De mensen die "ineens" weg moesten, gewoon een raidban van 2 weken of zo, of kicken.
Dit zijn geen guildmembers, dit zijn mensen die easy epics voor geen moeite willen hebben, whiping kost te veel dus moeten ze "ineens" weg. Sta dit te veel toe en je komt in een situatie dat je nieteens meer een 25-man kan runnenn omdat je beste spelers naar guilds gaan waar geen "retards" zitten.
Inderdaad. Dan heb je een harde kern spelers die het zat zijn, en vertrekken. Ik weet ook dat ik met m'n huidige horde guild nooit ver ga komen in PvE. Te veel mensen nemen het niet serieus genoeg (ik bedoel, raiden moet geen 'baan' zijn, maar inlezen en voorbereiden mag toch wel), en dan zie je dus fijn je prot maintank naar een raidcomm vertrekken. Kan hem geen ongelijk geven. Als ik nog wou gaan raiden was ik ook met 1 character naar een raidgroup vertrokken.

Je hebt guilds die een eind komen, en een hoop guilds die doordat de leader niet sterk genoeg is gewoon niet verder gaan komen. Voorbeeldje uit ons eigen guild: we hebben een mage, IRL een enorme emo /wrist muts, die veel betere gear heeft dan de andere mages en maar tussen de 50 en 100% van de damage van de slechter gegearde mages haalt. Zelfs ik kan d'r bijhouden, terwijl zij een raidspec heeft, en ik absoluut niet. En niemand die d'r wat van wil zeggen omdat we aardig tegen d'r moeten zijn omdat ze het in het echte leven ook al zo zwaar heeft. Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nummer 1 melee damage dealer ja. Ik moet in meleerange zijn om damage te kunnen doen. Laat dat nou net het probleem zijn. Even een sprong naar iets anders. Waarvoor denk je dat wij clos hebben gekregen? Juist :)
Dit is een goede. Helaas is het niet op waarheid te controleren dus je zal me op mijn woord moeten geloven. 2 druids die ik ken, geven toe dat zij OP zijn en dat het niet de vraag is OF ze generfed worden maar wanneer.

2 maten van mij (irl) zijn druids gaan lvlen omdat zij in hun visie zo OP zijn. En guess what, 1tje speelt naar tevredenheid zijn druid in atm 1900. De andere is nog aan het upgearen.
En ik vind je commentaar over m'n rating een beetje cheap, ik ben niet de enige resto druid in onze guild. Ik zeg niet dat druids niet de beste 2v2 healers zijn, maar ik vind het geemmer van rogues dat druids overpowered zijn gewoon enorm sneu. Als er 1 class is waar druids moeite mee hebben zijn het wel rogues. Als je de warrior kunt CCen heeft de druid geen schijn van kans.
Jij mag het cheap vinden, voor mij is het mijn persoonlijke ervaring. Druids in BG zijn meestal free killing blows, en in arena rond de 1500 rating zuigen ze ook. Waarom? Met deze setup kan je veel hoger komen (de top), dus als je rond 1500 zit doe je iets erg erg fout. Het is niet als persoonlijke aanval bedoelt, maar meer dat ik vind dat jouw ervaring niet representatief is in de hogere ratings.

Daarnaast zal ik de laatste zijn die gaat "whinen" of om nerfs gaat zitten bedelen. Ik speel het spel, ik accepteer hoe het is, alleen vermeld ik erbij dat ik het wel erg vervelend vind. Net als jij altijd over rogues klaagt. Daar zeg ik toch ook niks van ;)

Ik weet dat een goed gegearde rogue een minder gegeared iemand snel neerhakt. In AV geniet ik er ook altijd van als een warrior mij intercept en denkt dat hij die rogue ff afmaakt. Evasion, ghostly strike en hemo spam, expose armor, rupture. Moet je zijn leven eens omlaag zien gaan.
[...]

Bedankt Bram, op deze reactie zat ik te wachten. Ik kan ook zonder deze lame truukjes winnen. Ik kan mensen garotten en lekker met me mace op ze inhakken (hemo spam), met evasion. Dat win ik ook.

Daarnaast ga je voorbij aan het feit dat de dingen die je opnoemt onderhevig zijn aan een behoorlijke cd. Vanish (die wel eens bugged) 3.5 min op ze best (2 tp's). Blind 1.5 min (2 tp's), stuns 20 sec die gedodged/geparried/geblocked kan worden.

Gouge is leuk om het gevecht even te rekken maar echt vervelend is dat niet. Het duurt ook maar 5.5 sec als je hem imped wat 3 talentpoints cost. Daarnaast kan deze geblocked/geparried/gedodged worden.

Shadowstep is een 41 pt talent

Ik vind dit een kromme vergelijking :)

Wat overigens wel positief is, is dat de discussie met argumenten gevoerd wordt. Vooral Hmz doet dat netjes. Beter om te lezen dan " HAHA NOOB U SUCK" :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Tis een hobby mensen trekken er toch al snel 2 avonden voor uit, ik vergelijk het altijd met mijn vroegere voetbal elftal selectie.
Als je wat probs op school had ofzo dan waren mensen redelijk coulant etc. maar het hield op ergens, dan kwam je toch echt in een bank positie terecht of in een lager team.
Een guild is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ashilh schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:02:
Tis een hobby mensen trekken er toch al snel 2 avonden voor uit, ik vergelijk het altijd met mijn vroegere voetbal elftal selectie.
Als je wat probs op school had ofzo dan waren mensen redelijk coulant etc. maar het hield op ergens, dan kwam je toch echt in een bank positie terecht of in een lager team.
Een guild is niet anders.
Op wie reageer je nu?
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:59:
Jij mag het cheap vinden, voor mij is het mijn persoonlijke ervaring. Druids in BG zijn meestal free killing blows, en in arena rond de 1500 rating zuigen ze ook. Waarom? Met deze setup kan je veel hoger komen (de top), dus als je rond 1500 zit doe je iets erg erg fout. Het is niet als persoonlijke aanval bedoelt, maar meer dat ik vind dat jouw ervaring niet representatief is in de hogere ratings.
Ik reageerde op je omdat ik weet hoe rogues vervelend kunnen zijn voor druids, en jij het verkeerd aanpakt. Het is gewoon dom dat je voor de warrior gaat terwijl de priest probeert de druid te manaburnen. Doe er je voordeel mee. En ga niet zitten emmeren over m'n Arena rating als je zelf niet weet hoe je een warrior / druid combo aan moet pakken.

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 31-01-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:47:
Vanwege hun hoge HP als prot, is het voor een rogue toch wel redelijk moeilijk om hem neer te krijgen.
Nu ik bijna full epic ben, gaat een duel mij toch wel goed af tegen een prot warrior, heb ze over het algemeen wel neer gekregen.
De HP van de veschllende warrior's lagen vanaf 15k en hoger.. :)
<-- Prot paladin.

Bring it on mister rogue! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Je kunt het zoals in andere replies gezegd gewoon via de standaard interface opties doen: Show Target of Target.
Verschillende Unitframe addons, Pitbull, ag_uf etc etc hebben hier ook gewoon support voor.
Ik weet zeker dat je bij ag_uf zelfs ook Target of Target of Target kunt zien, wellicht dat dit ook voor andere unitframe addons geldt.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:07:
[...]

<-- Prot paladin.

<-- lock

Bring it on bubbleboi :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Ah op jou, sorry mistte de quote, als ze slecht presteert omdat ze wat probs heeft gaat ze dat zelf ook vervelend vinden als ze dat doorheeft.
Vriendelijk gesprek helpt meestal wel, vooral laten doorschemeren dat mensen toch wel verder willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:06:
Ik reageerde op je omdat ik weet hoe rogues vervelend kunnen zijn voor druids, en jij het verkeerd aanpakt. Het is gewoon dom dat je voor de warrior gaat terwijl de priest probeert de druid te manaburnen. Doe er je voordeel mee. En ga niet zitten emmeren over m'n Arena rating als je zelf niet weet hoe je een warrior / druid combo aan moet pakken.
Correctie. Jij weet hoe het is om tegen een full s3 rogue te vechten in minimale pvpgear (beetje overdreven, maar het punt is duidelijk). Doet me een beetje denken aan mensen die huilen omdat ze met een pve spec niks klaarspelen in pvp.

Daarnaast heb ik beide tactieken uitgeprobeerd, en het was zeker beter om de warrior, dan de druid te pakken. Omdat in de tijd dat ik achter de druid aanzit:

1. Mijn priest wordt vermoord
2. De warrior mij leuk slowed waardoor ik niks begin

Vergeet namelijk niet dat de druid nooit zichtbaar is in het begin. Met andere woorden. De priest (want ik ben ook onzichbaar) moet tegen de warrior damage doen voordat de druid komt. De priest kan dan al op 60% hp zitten. Nee jij gaat voorbij aan heel veel dingen. De situatie die ik schetste is nog de meest ideale. Dat je de druid ziet namelijk. Dat is 9/10 niet eens zo.

Jij vind mij dom, maar ik vind jou kortzichtig om te praten over iets waar je geen ervaring mee hebt. Dat je thuis een leuk netwerkje met 2 pc's hebt, wil ook niet zeggen dat je een een domein met 200 clients ff managed. Er komt namelijk meer bij kijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:59:
[...]

Nummer 1 melee damage dealer ja. Ik moet in meleerange zijn om damage te kunnen doen. Laat dat nou net het probleem zijn. Even een sprong naar iets anders. Waarvoor denk je dat wij clos hebben gekregen? Juist :)
Duh, om warlocks te fucken natuurlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:07:
[...]

<-- Prot paladin.

Haha dat wordt wat lastiger idd, maar zal ik ook zeker wel neer krijgen hoor, duurt alleen ff wat langer en zal al m'n CD's kosten maar hij zal stof happen (de straat kussen :) )!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

eendje schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:53:
3 weken wipen op vashj en dit hebben we gehaald: best try 3/4 generators op 2 verschillende avonden. een totaal van 5 wipenights waarvan er 3 met best try 1/4 waren.. het gaat zo geweldig goed.. niet te geleuven....

Wij hebben zulke problemen om zelfs 2 nachten op rij dezelfde mensen te krijgen... waardoor je elke nacht eigenlijk weer vanaf square 1 begint.. Telkens weer opnieuw de tactics, telkens weer opnieuw dezelfde fouten, telkens weer opnieuw wipen omdat de healers zitten te slapen als er een strider in hun buurt is..

ik weet dat vashj moelijk is en ik begrijp ook best dat niet iedereen zo fantastisch geweldig is als ik, maar ik heb gewoon 100% attendance op die wipetries en als dit nog langer zo doorgaat heb ik er ook geen zin meer in...
Wij hadden rond vashj ook wat attendance problemen maar toen we in mount hyal /black temple kwamen veranderde het we stopte met SSC/TK en focusde op Hyal/BT.
We hadden zo'n 30 signups per wipe raid op een nieuwe boss en netzoveel op farm bosses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

ImdaMned schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:22:
[...]

Duh, om warlocks te fucken natuurlijk !
Dat het maar even duidelijk is!

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:25:
[...]

Haha dat wordt wat lastiger idd, maar zal ik ook zeker wel neer krijgen hoor, duurt alleen ff wat langer en zal al m'n CD's kosten maar hij zal stof happen (de straat kussen :) )!! >:)
Erm dat wordt WAT lastiger? Als die prot pala ook maar een halve clue heeft dan heb jij je al doodgeslagen voordat hij in de gaten heeft dat een rogue op hem staat te hakken. Als prot pala aangevallen worden door warrior/rogue = instawin. Casters daarentegen maken je altijd dood, tenzij het volledige retards zijn.
Wootlock schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:13:
[...]

<-- lock

Bring it on bubbleboi :+
<-- Retpala

Bring it on faceroller! :+

[ Voor 60% gewijzigd door batsma op 31-01-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
@ Nawin: Beetje vreemd dat je op je Priest andere classes laf noemt als deze je kunnen locken / cc'en / wat dan ook. Je doet zelf namelijk niks anders op je Rogue. Zoals je aangeeft mogen die misschien dan op een heftige cooldown zitten, maar hoe vaak heb je de andere speler dan al niet dood over het algemeen? Geloof me, er is 1 class die ik haat in PvP, en dat is Rogue. Zodra je de Rogue namelijk ziet kun je je handen van het toetsenbord en de muis afhalen en ben je dood. Je hebt het over de laffe kiting techniek van Hunters, was jij ook niet de persoon die zo blij was met Shadowstep? Hoezo is dat dan niet laf? Hoe vaak hebben we je verhalen al niet mogen lezen over hoe je in PvP het goed timen van je skills / cooldowns je een overwinning geeft? Of blind / cannibalize?

No offense, het is alleen een beetje vreemd om te lezen van een Rogue in hart en nieren dat andere classes laf spelen. ;)

@ Akooi22: Er zijn addons voor maar zelfs in de WoW interface options zelf is het al aan te vinken zoals hierboven al is gezegd. Uit mijn hoofd staat het zelfs in de tips in je loading screen, beter opletten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:25:
[...]

Echt nooit dat je dat gaat lukken :) Block, block, block, block, miss, parry, dodge, miss, block, block, block en maar schade happen van het blokken :P En als je er doorheen komt dan heb je 15k hp te gaan (en als we CD vs CD gaan doen dan 15k * 2 want dan LoH ik gewoon :P).

Oh... en vs de lock. Ik heb nog nooit van een lock verloren op mijn paladin.
vice versa ook nooit gewonnen... stun en rennen (met talents altijd sneller dan jij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:36:
@ Akooi22: Er zijn addons voor maar zelfs in de WoW interface options zelf is het al aan te vinken zoals hierboven al is gezegd. Uit mijn hoofd staat het zelfs in de tips in je loading screen, beter opletten! :P
Dit is echter allemaal alleen voor het zien van jouw eigen target's target. Ik krijg het idee dat Akooi22 heeft gehoord dat er een addon is, die de targets van alle tegenstanders laat zien. Maar kan het natuurlijk mis hebben, als het inderdaad om ToT gaat is "beter opletten" wel op zijn plaats. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
eendje schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:31:
target of target, gewoon normale interface instelling...

en laat resto druids nou ook een keertje overpowerd zijn.. het is niet zo alsof de hele druidclass veel kan in arena, feral's zie je nergens en een kip alleen op de bbq
Hey, deze kip speelt ook gewoon 1850 hoor :( (met een PvE spec! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:36:
@ Nawin: Beetje vreemd dat je op je Priest andere classes laf noemt als deze je kunnen locken / cc'en / wat dan ook. Je doet zelf namelijk niks anders op je Rogue. Zoals je aangeeft mogen die misschien dan op een heftige cooldown zitten, maar hoe vaak heb je de andere speler dan al niet dood over het algemeen? Geloof me, er is 1 class die ik haat in PvP, en dat is Rogue. Zodra je de Rogue namelijk ziet kun je je handen van het toetsenbord en de muis afhalen en ben je dood. Je hebt het over de laffe kiting techniek van Hunters, was jij ook niet de persoon die zo blij was met Shadowstep? Hoezo is dat dan niet laf? Hoe vaak hebben we je verhalen al niet mogen lezen over hoe je in PvP het goed timen van je skills / cooldowns je een overwinning geeft? Of blind / cannibalize?

No offense, het is alleen een beetje vreemd om te lezen van een Rogue in hart en nieren dat andere classes laf spelen. ;)

Ja de verhalen lopen een beetje door elkaar, maar 1 vs 1 heb je in principe geen cooldowns nodig. Ik doelde in dat vb meer op 1 vs 1.

Ik zal de 1e die zijn die toegeeft dat rogues in BG's bloedje irritant zijn. Geen 1 class is zo vervelend als rogues. Lekker je low hp target uitkiezen en ff 1shotten. Maar hier ging het niet over. Want dan kan je het ook over locks hebben die iedereen voldotten, of mages die ff lekker gaan aoen. Het ging over arena en dit is compleet anders dan Bg's.

In arena gebruik ik vaak toch wel 3 a 4 cd's. Heel soms allemaal.

En waarom ik shadowstep niet OP vind is dezelfde reden waarom die 41er uit BM geen OP iets is. Elke 41er is sterk, en dat hoort imho zo.

En over dat lame. Ik weet dat rogues mss wel een tandje erger zijn wat laming betreft dan alle andere classes bij elkaar op druids na. Misschien wil ik daar wel het alleenrecht op, onderbewust ik weet het niet :P

En ander iets is dat je uit een roguestun/blind makkelijk trinket. Moet je toch weer 20 seconden/1.5 min wachten voordat het opnieuw kan. Als ik ff een druid als voorbeeld neem. Als ik uit cyclone/roots trinket/clos, kan hij me gewoon weer cyclonen/rooten daarna, en daarna. Daar gaat je 2 min cd trinket en je 1 min clos.

Terwijl als je uit een rogue iets trinket, je er wel wat aan hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:37:
[...]

Oh... en vs de lock. Ik heb nog nooit van een lock verloren op mijn paladin.
vice versa ook nooit gewonnen... stun en rennen (met talents altijd sneller dan jij :P)
SL/SL of Affliction lock > healing/prot pallies toch?

Iets met curse of exhaustion/tongues en fear + manadrainen maar : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:18:
Correctie. Jij weet hoe het is om tegen een full s3 rogue te vechten in minimale pvpgear (beetje overdreven, maar het punt is duidelijk).
Hoe weet jij wat ik weet? Ik vind het zo kansloos dat mensen anderen uit gaan sluiten omdat ze een bepaalde rating hebben.

Je taktiek klopt niet, punt. De warrior heeft veel meer mitigation dan jij. Je gaat never nooit niet een warrior kapotmeppen met een levende druid in de buurt, en je priest gaat die druid ook gewoon niet manaburnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Hydra. Leuk dat je niet op de rest van mijn argumenten ingaat (welke mensen die resto spelen vinden zichzelf OP bijv), maar geef dan antwoord op het volgende.

Waarom, waren de teams waarbij het wel lukte, compleet kansloos? Ik zal alvast iets verklappen. Nee zij zoogen niet. Wij hebben verloren van hun en zij van ons. Wij hadden gewoon meer geluk.

Leuk ook dat er ruimte is voor discussie. Wat jij zegt is de waarheid, terwijl je eigenlijk 0,0 ervaring hebt in arena.

Ik sluit jou ook niet buiten. Van mij mag je meepraten hoor, alleen moet je niet raar opkijken als ik die er wel ervaring mee heeft gehad, het er niet mee eens, en dat vertel. Als ik afga op de andere postings ben ik toch niet de enige die er zo over denkt, en die mensen spelen ook Arena. Goh wat toevallig.

Volgende keer ga ik de applicatiespecialist eens vertellen hoe het moet omdat ik de Computeridee heb gelezen

Of iemand die alleen 5 mans heeft gedaan inviten voor een raid.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:05:
[...]

SL/SL of Affliction lock > healing/prot pallies toch?

Iets met curse of exhaustion/tongues en fear + manadrainen maar : P
Iets met range vd fear + hammer & blessing of freedom / divine shield + rennen maar :P
Alsof ik ooit buiten Shattrah kom met shield op CD.

Overigens als beiden het doel hadden de ander dood te maken dan caster > prot pala. Eigenlijk melee = win, non melee = loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:14:
Waarom, waren de teams waarbij het wel lukte, compleet kansloos?
Omdat de Druid niet slim genoeg was om jou compleet te Rooten/Cyclonen zodat de Warrior de Priest compleet aan gort kon rossen?
Leuk ook dat er ruimte is voor discussie. Wat jij zegt is de waarheid, terwijl je eigenlijk 0,0 ervaring hebt in arena.
Vergeet niet dat Hydra ook ervaring heeft met BG's waar je bepaalde kennis kan halen en die kan gebruiken voor een stukje theorycrafting bij Arena's en de werking van skills kan inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:37:
Echt nooit dat je dat gaat lukken :) Block, block, block, block, miss, parry, dodge, miss, block, block, block en maar schade happen van het blokken :P En als je er doorheen komt dan heb je 15k hp te gaan
Idd, Rogue crits you for 169 rotfl >:)

<--- ook prot pala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:17:
[...]

Iets met range vd fear + hammer & blessing of freedom / divine shield + rennen maar :P
Alsof ik ooit buiten Shattrah kom met shield op CD.

Overigens als beiden het doel hadden de ander dood te maken dan caster > prot pala. Eigenlijk melee = win, non melee = loss.
Ik heb m'n puppy meestal rondlopen en die dispelled een hammer en blessing of freedom wel, daarnaast heb ik de pvp trinkets equiped. En is curse of exhaustion spammable. Ik weet het niet : P

We wel ik dat als ik affliction specced ben en een retri pallie me raken kan, dat ik de sjaak ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:14:
Ik sluit jou ook niet buiten. Van mij mag je meepraten hoor, alleen moet je niet raar opkijken als ik die er wel ervaring mee heeft gehad, het er niet mee eens, en dat vertel. Als ik afga op de andere postings ben ik toch niet de enige die er zo over denkt, en die mensen spelen ook Arena. Goh wat toevallig.
Zijn ook rogues bedoel je :) Punt is dat mensen niet zo moeten zeiken. Je ziet op de wow fora ook niks anders tegenwoordig, alleen nog maar geemmer over welke class wel of niet overpowered is. Die mensen moeten eens wat meer classes gaan spelen. Zie je dat 't allemaal wel meevalt.
RaseriaN schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:18:
Vergeet niet dat Hydra ook ervaring heeft met BG's waar je bepaalde kennis kan halen en die kan gebruiken voor een stukje theorycrafting bij Arena's en de werking van skills kan inschatten.
Dat, en aangezien we een PvP guild zijn doen we nogal PvP events, Gurubashi Arena bijvoorbeeld. Bovendien heb ik erg veel duels tegen guild rogues gedaan op m'n druid omdat dat voor mij de lastigste class is. Voordeel voor mij is dat ik mijn abilities versus rogues goed heb leren kennen. Voordeel voor hun was dat ze leerden hoe ze druids aan moesten pakken.

Ik vind het een beetje triest dat mij woorden in de mond gelegd worden, of dat Nawintjuh er maar vanuit gaat dat omdat hij veel op z'n rogue speelt ook meteens alles van andere classes weet. Je leert de zwakke plekken pas als je ook die andere classes speelt. Dat iemand loopt te roepen dat ik mijn mening alleen baseer op S3 rogues die ik bevochten zou hebben (ja, no shit dat je verliest van iemand met 400 resi ofzo) is gewoon in en in triest. Ik discussier liever op argumenten dan te moeten reageren op een authoriteitsdrogreden.

[ Voor 67% gewijzigd door Hydra op 31-01-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:28:
[...]

Ik heb m'n puppy meestal rondlopen en die dispelled een hammer en blessing of freedom wel, daarnaast heb ik de pvp trinkets equiped. En is curse of exhaustion spammable. Ik weet het niet : P

We wel ik dat als ik affliction specced ben en een retri pallie me raken kan, dat ik de sjaak ben.
Dispell heeft een CD en target niet een specifieke spell. In een best case scenario voor jou gebruik je je trinket EN dispellt je puppy mijn blessing. In dat geval gebruik ik mijn schild, avenger shield op jou en lachend wegrennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:38:
[...]

Dispell heeft een CD en target niet een specifieke spell. In een best case scenario voor jou gebruik je je trinket EN dispellt je puppy mijn blessing. In dat geval gebruik ik mijn schild, avenger shield op jou en lachend wegrennen :)
6 seconden is niet zoveel. Daarnaast heb ik consume magic (zo heet dat ding geloof ik) niet op autocast staan en gebruik ik een macro om of mijn tegenstander te dispellen, of om mezelf te dispellen.

Dus nogmaals, ik weet het niet : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
Evil_Kroki schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:58:
Zoals vele anderen met mij hier, ben ik sinds kort JC/ench zwaar aan het uitbuiten.
Nu blijf ik hier na mijn ringen en chains (heb de design voor Braided Eternium chain gisteren eindelijk voor 180g kunnen shizzlen) gemaakt te hebben, blijf ik met een paar ton Shadow Draenite en Flame Spessarite zitten... wat doen jullie daarmee?
Er zijn niet echt recipes die deze gebruiken en ik vind vendorren zo zonde :$
ondertussen helemaal ondergesneeuwd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:18:
[...]

Omdat de Druid niet slim genoeg was om jou compleet te Rooten/Cyclonen zodat de Warrior de Priest compleet aan gort kon rossen?
Nee, hij probeerde het wel, maar mijn priest cc' de hem goed, en ik had het het geluk dat ik uit zijn cyclone kon trinketen, en kon clossen/vanishen uit de roots + dat ik de warrior telkens net op tijd kon slowen zodat de priest uit range kon blijven.
En dit is dus precies wat ik bedoel. Iemand die iets kan inschatten moet er niet van uit gaan dat hij er alles van weet. Ikzelf heb er ervaring mee.

praktijkervaring weegt in het echte leven ook zwaarder dan theorie, toch (Om maar even niet in te gaan op het feit dat theorie al vaststaat en inschattingen fout kunnen zijn)?
Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:34:
[...]

Zijn ook rogues bedoel je :) Punt is dat mensen niet zo moeten zeiken. Je ziet op de wow fora ook niks anders tegenwoordig, alleen nog maar geemmer over welke class wel of niet overpowered is. Die mensen moeten eens wat meer classes gaan spelen. Zie je dat 't allemaal wel meevalt.
Hou je van fruit?

C/p eens ff een post van iemand die klaag dat rogues OP in arena zijn? C/p voor de gein ook eens de posts over druids. En dat sommige resto druids zichzelf al OP vinden, negeer jij ook compleet. "Het mag best wat minder" is wat ze zeggen. Als zij, net als rogues met AR/Prep dat toegeven zal er wel iets aan de hand zijn denk je niet?
Ik vind het een beetje triest dat mij woorden in de mond gelegd worden, of dat Nawintjuh er maar vanuit gaat dat omdat hij veel op z'n rogue speelt ook meteens alles van andere classes weet. Je leert de zwakke plekken pas als je ook die andere classes speelt. Dat iemand loopt te roepen dat ik mijn mening alleen baseer op S3 rogues die ik bevochten zou hebben (ja, no shit dat je verliest van iemand met 400 resi ofzo) is gewoon in en in triest. Ik discussier liever op argumenten dan te moeten reageren op een authoriteitsdrogreden.
Waar ga ik er vanuit dat ik veel van andere classes weet (over in de mond leggen gesproken)? Sterker nog: ik heb zelfs nog vaak genoeg gezegd dat ik niet echt veel van andere classes weet en dat ik blij ben dat ik hier af en toe wat lees.

En zei ik niet dat ik overdreef om mijn punt duidelijk te maken (jij zei zelf dat jij undergeared was, niet ik)?

En welke argumenten behalve "punt uit" heb jij aangedragen? En welke argumenten heb ik aangedragen?
Persoonlijke aanvallen even weggehaald, doe dat lekker niet ;) En zeur helemaal niet als je er dan een terug krijgt.

[ Voor 65% gewijzigd door TheZeroorez op 31-01-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:49:
[...]

ondertussen helemaal ondergesneeuwd :X
ik vind het ook zonde maar zelfs als je er nagenoeg niets voor vraagt op de AH, wil nog niemand heb hebben, dus heb ze maar in de Gbank gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:44:
[...]

6 seconden is niet zoveel. Daarnaast heb ik consume magic (zo heet dat ding geloof ik) niet op autocast staan en gebruik ik een macro om of mijn tegenstander te dispellen, of om mezelf te dispellen.

Dus nogmaals, ik weet het niet : P
Stun, trinket, shield, avengershield, 10,5 seconde over (shield is 12 seconde, niet 6) om ver weg te rennen waar je niks aan kunt doen (talented, 15% sneller dan jij) terwijl jij dazed bent. Echt, ik ontkom wel aan je tenzij je een sprint potion neemt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:53:
C/p eens ff een post van iemand die klaag dat rogues OP in arena zijn? C/p voor de gein ook eens de posts over druids.
Alsof whines over classes relevant zijn? Ik zei net nog dat mensen minder moeten emmeren over classes. Ik zeg ook niet dat resto druids slechte healers zijn, ze zijn by far de beste healers in 2v2 op dit moment. Ik vind het alleen triest dat een rogue zegt dat resto druids overpowered zijn. Als er 1 class is die goed werkt tegen druids dan is het de rogue wel.
Waar ga ik er vanuit dat ik veel van andere classes weet (over in de mond leggen gesproken)? En zei ik niet dat ik overdreef om mijn punt duidelijk te maken (jij zei zelf dat jij undergeared was, niet ik)?
Dat ik undergeared was, was sowieso toen ik begon met PvP op level 70. Tuurlijk verlies van met m'n 4 pieces S1 nu van een S3 rogue, maar ik heb meer dan genoeg ervaring tegen mensen van gelijke gear. Ik vind dat jij een erg simpel beeld schetst van druids, daaruit conclusies trekt die je nooit had getrokken als je de class eens had gespeeld.
En welke argumenten behalve "punt uit" heb jij aangedragen? En welke argumenten heb ik aangedragen?
Ik heb je verteld waarom jouw taktiek tegen een druid / warrior combo niet gaat werken. Lees terug. Ik kan je als druid vertellen dat een priest me niet gaat mana burnen. Punt uit. Dat WERKT niet simpelweg omdat je in bear en catform niet te manaburnen bent. En als je een paar hots op de warrior moet gooien kun je over het algemeen wel out of LoS gaan.

*knip, persoonlijke aanvallen*

Jij komt met een verhaal dat resto druids 'overpowered' zijn en geeft daarbij een voorbeeld waarin duidelijk wordt dat je die combinatie verkeerd aanpakt. Dat je niks aan wil nemen van iemand die daadwerkelijk in een warrior / druid combo speelt is verder je eigen zaak. Leer d'r van, of hou het lekker bij PvE.

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 31-01-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:14:
[...]

Stun, trinket, shield, avengershield, 10,5 seconde over (shield is 12 seconde, niet 6) om ver weg te rennen waar je niks aan kunt doen (talented, 15% sneller dan jij) terwijl jij dazed bent. Echt, ik ontkom wel aan je tenzij je een sprint potion neemt ofzo.
Ok : )

**edit**

hmmm

Jij : hammer
Ik : dispel magic van puppy
Jij : avenger shield
Ik: trinket

Wat heb je dan nog over om me te slowen?
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:23:
[...]

Niet dat het verder nou echt boeit :P
Overigens in Arena of BG zou je me afmaken. Gaan twijfel over mogelijk (voting for Inns in battlegrounds & arena to HS to!)
Wees daar niet al te zeker van, ik ben redelijk clueless in pvp, de theorie erachter lukt meestal wel, maar om het uit te voeren gaat het meestal fout : P

[ Voor 44% gewijzigd door ImdaMned op 31-01-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat het verder nou echt boeit :P
Overigens in Arena of BG zou je me afmaken. Gaan twijfel over mogelijk (voting for Inns in battlegrounds & arena to HS to!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Doe eens TR?

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 31-01-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:15:
[...]

Alsof whines over classes relevant zijn? Ik zei net nog dat mensen minder moeten emmeren over classes. Ik zeg ook niet dat resto druids slechte healers zijn, ze zijn by far de beste healers in 2v2 op dit moment. Ik vind het alleen triest dat een rogue zegt dat resto druids overpowered zijn. Als er 1 class is die goed werkt tegen druids dan is het de rogue wel.
Tuurlijk gooi het maar weer op de andere boeg. Punt is dat ik zei dat ik Druids OP vind. Jij zei op jouw beurt dat rogues dat ook zijn. Ik zei dat veel mensen hier beweren dat druids OP zijn. Jij zegt hetzelfde over rogues. Als ik vraag om de posts, geef je niet thuis. Duidelijk :)

De enige keer dat ik mensen over rogues heb horen klagen is wanneer AR/Prep nog bestond. Dat is ook vlug generfed. Wat is er precies OP aan ons in arena?
Dat ik undergeared was, was sowieso toen ik begon met PvP op level 70. Tuurlijk verlies van met m'n 4 pieces S1 nu van een S3 rogue, maar ik heb meer dan genoeg ervaring tegen mensen van gelijke gear. Ik vind dat jij een erg simpel beeld schetst van druids, daaruit conclusies trekt die je nooit had getrokken als je de class eens had gespeeld.
Zou ik dan niet hetzelfde kunnen zeggen van rogues? Dat jij de class moet spelen en dan een andere conclusie zou trekken? Jij hebt ook namelijk altijd over stuns, hoge crits, cloak of shadows en dan is het voorbij. Had jij het niet over drogredenaties en schets jij nu geen simpel beeld van de rogueclass??

Los daarvan blijft het speculeren. Voor hetzelfde geld bevalt het mij zo goed dat ik voortaan als resto door het leven ga. Zou zomaar kunnen.
Ik heb je verteld waarom jouw taktiek tegen een druid / warrior combo niet gaat werken. Lees terug. Ik kan je als druid vertellen dat een priest me niet gaat mana burnen. Punt uit. Dat WERKT niet simpelweg omdat je in bear en catform niet te manaburnen bent. En als je een paar hots op de warrior moet gooien kun je over het algemeen wel out of LoS gaan.
En toen ik vroeg waarom de keren dat het wel werkte zij kansloos waren hoorde ik je ook niet meer.
En hoe heal/cyclone/root je precies in bear en catform? Weer een teken dat je er niet echt ervaring mee hebt.

*knip* zie onder
Jij komt met een verhaal dat resto druids 'overpowered' zijn en geeft daarbij een voorbeeld waarin duidelijk wordt dat je die combinatie verkeerd aanpakt. Dat je niks aan wil nemen van iemand die daadwerkelijk in een warrior / druid combo speelt is verder je eigen zaak. Leer d'r van, of hou het lekker bij PvE.
Wederom, waarom zijn ze dan kansloos geweest met deze tactiek? Dat noem ik niet "duidelijk verkeerd".

Ik wil best wat aannemen. Als je goed had opgelet zag je dat Hmz zijn manier van druids pakken had gepost, en ik dat zou gaan proberen. Het verschil tussen jou en hem is dat hij er wel een realitisch beeld wat betreft arena erop nahoudt.

En misschien is de laatste opmerking meer van toepassing op jou dan op mij?

Om misverstanden te voorkomen. Ik haat je niet en ik val je ook niet persoonlijk aan. Ik ben het gewoon niet met je eens.

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 31-01-2008 16:23 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.