Aah ok dan zijn we het eensKatala schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:56:
[...]
Ik ga er vanuit dat de priest constant slowed is met een hamstring/poison/curse/wing clip/whatever en de druid heeft dit dus niet. (Tenzij je rogue dus op de druid gaat) Je kan als priest dus nooit een mana burn casten op een druid die weet wat hij doet, want hij kan nooit in LoS van die druid komen.
En zelfs als de druid een mana burn krijgt kan hij altijd nog chargen op de priest en 'm stunnen
Een priest/lock is een ander verhaal, want dan kun je de druid fearen en mana burnen.
Nee, ik probeer de priest altijd zoveel mogelijk te beschermen. Dus stunnen en slowen van die warrior. Het valt niet echt mee, maar in de tijd dat ik dit doe, manaburned de priest. En zo krijgen we beetje bij beetje die druid oom.
Als de warrior gelijk de priest charged zijn de kansen inderdaad gelijk wat minder, maar meestal ga ik verkennen, en gelijk stunnen als het kan.
Priest is zo slim om gemount rond te rijden, totdat de druid tevoorschijn komt.
Zoals ik al zei Hydra, werkt dit niet tegen goed gegearde druids. Druids in BG's stunlock je. Druids in arena is een ander verhaal. Ik heb dat namelijk ook geprobeerd.Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:59:
[...]
Geen wonder dat je verliest.
Als er iets kut is voor een druid is een rogue, en jij gaat de warrior 'bezig' houden. Daarnaast laat je de druid out of combat gaan zodat 'ie kan drinken. Een priest zal een druid niet goed kunnen manaburnen omdat het vrij simpel is uit los te rennen / te cyclonen / naar bearform shiften. Je kunt geen manaburnen als een druid niet in een mana form zit.
Rogues enorm kut voor druids. Met een rogue op je dak heb je maar 1 ding te doen en dat is wegrennen en jezelf healen.
Ik zal het even schetsen:
Ik sluip rond en ik zie de druid in kittyform. Ik stun, sla best wat van zijn hp eraf, denk 50 a 60%, dan komt hij uit de stun. Travelform en sprinten. Ik DT, switch naar caster, hots erop, switch naar Travelform en weer sprinten. Eruit, cyclone/roots, erin sprinten, heals erop, wegrennen.
Ik heb ooit tegen een rogue/druid team, 10 minuten achter een druid aangerend, terwijl hij bovenstaande truukje leuk herhaalde. Telkens had ik hem bijna dood. Bijna is niet genoeg, en zeker niet tegen een druid die je cycloned of root en ervolgens zich in een paar seconden naar full health health. Leuk
Ondertussen, hakt of die warrior mijn priest neer, OF slowed hij mij dusdanig dat ik al helemaal niks begin.
Mijn conclusie: Druids met slechte gear is een free killing blow, druids met goede gear zijn een nachtmerrie. Niet eens omdat ze damage doen, want dat doen ze niet. Ze zijn bloedje irritant.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 11:14 ]