Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 147 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.517 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:28:
[...]

Hahah inderdaaed dat zie ik een hope roques bij me doen alleen dan staan ze achter me en doe ik dragonsbreath :P en dan ren / blink ik weer weg :P

En ik ben zo'n Unreal Tournament Mage , Sprink Ren Blink Spring Ren Blink waarom geen idee kan niet still staan hahaaha jmmr nawie ik niet x met je kan duele lijkt me zo vet :D
Heheh Dragonsbreath is echt een dikke move idd :D

en UT mage, hoe kom je erop :') Weet wel wat je bedoeld hoor, ik ben ook zo bewegelijk in UT :+
Wel zonde idd dat wij niet kunnen duellen. Zou nu idd wat eerlijker zijn nu ik ook wat pvpgear heb :P
Proqzor schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:39:
ik heb even wat gepvped de afgelopen tijd en heb nu zo'n gladiator dagger (als het goed is iig, weet niet hoeveel er gister van de estimate is afgegaan maar ik had een 1k honor speling). Ik heb daarnaast een Emerald Ripper en wil dus mutilate speccen, ik heb deze build vroeger ook veel gespeeld en hij beviel goed. Ik vroeg me alleen af wat ik moest kiezen in combat, dual wield spec of dagger spec? mn gear is subpar en ik heb niet echt hoge crit chance, ik zat dus te denken of de added crit me meer zou helpen dan de extra offhand mutilate dmg.

deze build heb ik verder in elkaar geprutst: http://www.wowhead.com/?talent=fbe0oxxsidVoGcV0bx
Mutilate is erg fijn idd. Dual wield moet je eigenlijk hebben voor Mutilate dus er zit niks anders op dan Dagger spec op te geven.

Het gemis van crit, can je compenseren door goed te gemmen (8agi/8crit) en door pvpgear te regelen. Voor mutilate builds is het crit > hit, dus laat hit voor wat het is. Want met Precision zit je al op 5%. 2% hit is niet lastig om te halen, dus dat moet lukken.

Heb ook ff een template voor je gemaakt. Met jouw build gimp je dps teveel, nofi :).

- Imp evis is talentverspilling. Scaled te slecht met je gear, en sowieso ga je envenomen als Mutilator zijnde
- Vile ipv imp om je envenom te boosten + je deadly
- SS ga je niet gebruiken. Mocht je niet achter je target staan, moet je shivven
- Imp SnD is alleen handig voor raids.

Overigens zou ik wel voor de trage offhand gaan. Op het moment dat poison erop zit boeit het niet of je poison procced aangezien je toch wel de +50% bonus hebt, en aangezien je waarschijnlijk deadly op je MH hebt, zit dat goed :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Proqzor schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:39:
ik heb even wat gepvped de afgelopen tijd en heb nu zo'n gladiator dagger (als het goed is iig, weet niet hoeveel er gister van de estimate is afgegaan maar ik had een 1k honor speling). Ik heb daarnaast een Emerald Ripper en wil dus mutilate speccen, ik heb deze build vroeger ook veel gespeeld en hij beviel goed. Ik vroeg me alleen af wat ik moest kiezen in combat, dual wield spec of dagger spec? mn gear is subpar en ik heb niet echt hoge crit chance, ik zat dus te denken of de added crit me meer zou helpen dan de extra offhand mutilate dmg.

deze build heb ik verder in elkaar geprutst: http://www.wowhead.com/?talent=fbe0oxxsidVoGcV0bx
DW spec is altijd de hoogste dps. Als ik jou was zou ik zelfs gewoon voor een snelle offhand gaan. Je Mutilate hits zullen er amper onder leiden (je offhand hit voor bijna niets, of het nou een snelle of een langzame is, de bonus damage erop vanuit Mutilate is hoger), en je krijgt veel meer poison procs, wat weer helpt bij Mutilate.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
OkkE schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:41:
[...]

Soms heb ik ook het idee dat ik (samen met een paar) een totaal andere instelling heb, toch meer de hardcore raid instelling. Ik zou liever alle bosses die kunnen overslaan om zoveel mogelijk op Aran te kunnen oefenen, ik heb fishing geleveld voor de foodbuffs, ik heb first-aid maxed, sta (ruim) op tijd klaar, etc.
Andere vragen om foodbuffs, hebben geen bandages of kunnen ze niet gebruiken, komen pas op het laatst aan, etc. En sommige doen toch liever Attumen voor de Badge en een drop als een extra try op Aran.
Klopt, dat verschil is er ook wel degelijk. Is mij ook al eens opgevallen. Misschien is het toch een keer een idee om een aantal requirements te geven zoals potions, heavy netherweave bandages en raid addons. Buff Food dan daargelaten. Klinkt misschien wat grof maar dat is wel de manier om op te bouwen naar goede progression / teamplay.

Mensen die bijvoorbeeld idiote stunts uithalen als ninja-pullen (trash of boss maakt niet uit) of 'per ongeluk' als Hunter een MD op de Healer zetten, waarschuwing geven en daarna kicken als ze er mee doorgaan. Dan leren ze het wel af. Tuurlijk, het moet wel een leuke sfeer blijven en dat is misschien moeilijk op deze manier maar dat zie ik liever dan 1 persoon die 'per se' iets moet uitproberen en waar vervolgens 9 anderen de dupe van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:47:
[...]

Heheh Dragonsbreath is echt een dikke move idd :D

en UT mage, hoe kom je erop :') Weet wel wat je bedoeld hoor, ik ben ook zo bewegelijk in UT :+
Wel zonde idd dat wij niet kunnen duellen. Zou nu idd wat eerlijker zijn nu ik ook wat pvpgear heb :P
Hahah ja wist het eigenlijk niet anders te noemen :P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

OkkE schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:41:
[...]

Ik heb wel een idee wie de fouten maakte bij Aran, maargoed, ben er niet 100%% zeker van, dus wil het er verder maar bij laten.

Soms heb ik ook het idee dat ik (samen met een paar) een totaal andere instelling heb, toch meer de hardcore raid instelling. Ik zou liever alle bosses die kunnen overslaan om zoveel mogelijk op Aran te kunnen oefenen, ik heb fishing geleveld voor de foodbuffs, ik heb first-aid maxed, sta (ruim) op tijd klaar, etc.
Andere vragen om foodbuffs, hebben geen bandages of kunnen ze niet gebruiken, komen pas op het laatst aan, etc. En sommige doen toch liever Attumen voor de Badge en een drop als een extra try op Aran.
Ik speel voor de fun en laat de leader wel beslissen welke baas we doen :)
Foodbuffs heb ik zelf, moest gisteren wel een paar stacks arrows vragen aan mede hunter omdat ik toen ik online kwam, direct invite en summon voor kara kreeg en er geen bij ben kunnen halen :X
(4 wipes op prince voor hij down is vreet je arrows op als bm hunter, maar nog niet zo erg als toen k nog pre tbc met men hurricane rondliep (1.6 AS ftw!)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:32:
Ga vandaag respeccen naar:

http://www.wowhead.com/?talent=IZcxczIbzZEx0trhzhhV

Destruction 21/40.

Thoughts?

Ik doe alleen PvP. :)
Destruction PvP = 7/7/47 !

Voor template, zie mijn lock’s armory.

0/21/40 voor PvP is zelfmoord.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

deadsy33 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:19:
Kan iemand mij vertellen waarom Solarian zo achtelijk makkelijk is (geworden)? We lopen voor het eerst naar haar toe en we 3shotten haar gewoon zonder al te veel moeite. Eerste wipe was iemand die niet in de gaten had dat hij de debuff had, 2e wipe was een healing gevalletje en de 3e keer ging ze zonder problemen neer.

Nou begreep ik dat ze flink generfed is, maar kan iemand mij vertellen wat ze met Solarian hebben uitgespookt? :S
Omdat solarian pre-patch een vrij retarded fight was? Oh, kijk, neem 2 tanks in JURKEN die 10 minuten lang met hun vinger in hun aarsch mogen gaan zitten om debuffs op te vangen.

Firemaw in BWL was wat dat betreft voor de offtank al vrij suf (in het hoekje, uit het hoekje, debuff happen, terug in je hoekje), maar hij moest er in ieder geval nog wat voor doen. Pre-patch solarian kon je als tank op je plek gaan staan en letterlijk 10 minuten afk gaan.
rogue racial looks verhaal
En de beste rogue looks zijn nog steeds voor de gnome. Als je eenmaal met zo'n klein ettertje een gigantische koe aan stukken hebt gescheurd, of als je ziet hoe de sprint animation eruit ziet (beentjes naar vooren gooien en hupsen maar) dan wil je echt niet meer terug O+
Mensen die bijvoorbeeld idiote stunts uithalen als ninja-pullen (trash of boss maakt niet uit) of 'per ongeluk' als Hunter een MD op de Healer zetten, waarschuwing geven en daarna kicken als ze er mee doorgaan. Dan leren ze het wel af. Tuurlijk, het moet wel een leuke sfeer blijven en dat is misschien moeilijk op deze manier maar dat zie ik liever dan 1 persoon die 'per se' iets moet uitproberen en waar vervolgens 9 anderen de dupe van zijn.
Ik heb laatst nog op de lurker een shaman omgekocht om iemand op de laatste 10% een waterwalking te geven. Moet ik nou mezelf kicken? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Hmzaniac op 30-01-2008 13:22 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:45:
[...]

Zou je dat nou wel doen? Twee van de warlocks in mijn guild zijn deze spec, en ik hoor ze altijd klagen over dat ze waardeloos zijn in PvP. PvE is echt geweldig met die spec (8k Shadowbolt crits zijn geen uitzondering), maar voor PvP zijn ze veel te squishy. Als je per se Destruction PvP wilt doen zorg dan op zijn minst dat je Shadowfury hebt. Of gewoon gaan voor een Soullink build.
In arena zijn destro locks best waardeloos ja. Maar in world PvP / BG's kan het maar al te leuk zijn met die hoge crits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:17:
[...]

Ik heb laatst nog op de lurker een shaman omgekocht om iemand op de laatste 10% een waterwalking te geven. Moet ik nou mezelf kicken? :P
dat word gewoon een sport wanneer lurker eenmaal easy gaat...

alle shammy's gaan irriteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
[...]

Hey, das een leuk idee! Vanavond ook ff proberen dit geintje met onze GM uit te halen.. die zit altijd zo te zeuren op mensen die de Spout niet overleven.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

UTwizard schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:51:
Klopt, dat verschil is er ook wel degelijk. Is mij ook al eens opgevallen. Misschien is het toch een keer een idee om een aantal requirements te geven zoals potions, heavy netherweave bandages en raid addons. Buff Food dan daargelaten. Klinkt misschien wat grof maar dat is wel de manier om op te bouwen naar goede progression / teamplay.
Ga er binnenkort een topic over maken in het officerd forum. Eerst even kijken hoe hun er over denken. Opzich hebben we best wel een aardige hoeveelheid regels, maar er is op dit moment geen straf, en dat zou wel moeten denk ik.
BlaSfem0n schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:01:
Ik speel duidelijk ook voor de fun, en één van de dingen die ik leuk vind is een nieuwe boss killen. Wat ik niet leuk vind, is wipen omdat iemand ninja-pulled, iets anders doms doet, of geen potions/buffs mee wil* nemen.

* En ik zeg express wil, want hoe weinig tijd je ook hebt, je kunt altijd voor die spullen zorgen. Desnoods een keer
niet mee raiden.
Wanneer je een encounter al zo vaak gedaan hebt, dat 'ie saai wordt, of als iemand gewoon irritant is, vind ik het helemaal geen probleem om een geintje uit te halen. Maar wanneer je met zo'n geintje een wipe kan veroorzaken, en dat gebeurd, moet je ook niet raar op kijken als mensen je dat kwalijk nemen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 30-01-2008 13:47 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn build voor BG'S. En ik weet dat ik geen survivability heb, maar ik ben toch een dikke PvP noob (geen zin macro's te maken, en me spells dichtbij mijn vingers te binden), dus de build is eigenlijk meer om gewoon lekker damage te doen (mouseclicks ftw :P). Doe 99% van de tijd AV, dus het is meer PvE gerichte damage wat ik doe, in een PvP omgeving.

Ik ben wel toevallig nu 7/7/47, maar 21/40 lijkt mij lekkerder en spreekt mij meer aan. Maar voor PvP is dit dus niet de beste spec? En voor PvE? Is dit wel lekker? (instance/raids).

Edit: Ik heb nu nog Shadowfury, maar vind het een beetje een nutteloze talent. In AV met veel enemy's kan het wel wat nut hebben, maar over het algemeen ben ik niet erg onder de indruk ervan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

OkkE schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:44:
[...]

Ga er binnenkort een topic over maken in het officerd forum. Eerst even kijken hoe hun er over denken. Opzich hebben we best wel een aardige hoeveelheid regels, maar er is op dit moment geen straf, en dat zou wel moeten denk ik.

[...]

Ik speel duidelijk ook voor de fun, en één van de dingen die ik leuk vind is een nieuwe boss killen. Wat ik niet leuk vind, is wipen omdat iemand ninja-pulled, iets anders doms doet, of geen potions/buffs mee wil* nemen.

* En ik zeg express wil, want hoe weinig tijd je ook hebt, je kunt altijd voor die spullen zorgen. Desnoods een keer
niet mee raiden.

[...]

Wanneer je een encounter al zo vaak gedaan hebt, dat 'ie saai wordt, of als iemand gewoon irritant is, vind ik het helemaal geen probleem om een geintje uit te halen. Maar wanneer je met zo'n geintje een wipe kan veroorzaken, en dat gebeurd, moet je ook niet raar op kijken als mensen je dat kwalijk nemen. :)
Klopt, ben het er ook helemaal mee eens, zie het verschil tussen jouw gebeuren en een geintje zo nu en dan ook wel. We hebben het idd wel eens gehad, mensen die doodleuk de deur bij aran opendoen en doodleuk doorlopen terwijl ze de fight al 3-4x gedaan hebben, of bijvoorbeeld bij nightbane zonder hunter doodnormaal direct na de landing er 3 arcane blasts in raggen.

Straffen opleggen aan mensen werkt denk ik niet. Bedenk je wel, mensen spelen het nog steeds ook voor hun eigen plezier (en ja, daarbij horen ze wel rekening te houden met andermans plezier) en als ze opeens massaal op DKP gekort worden/gedemote worden/etc kunnen ze wel eens het idee hebben van "jongens, so long and thanks for all the fish" en dan ben je nog verder van huis.

Meestal nemen wij de mensen die niet heel erg helder zijn gewoon zo nu en dan mee op farm runs, en op progression worden ze thuisgelaten. Niet iedereen heeft dat even goed door en zeurt zo nu en dan nog wel eens "waarom kan ik nou nooit mee op nieuwe bosses" maar voor de meeste is het genoeg om ze blij te houden.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n tankje gaat richting deze build, iemand op/aanmerkingen? :P

Ik doe er voornamelijk mee questen, beetje pvp, zo nu en dan een instance (bij voorkeur als dps). Zeker niet raiden en ik heb een schijthekel aan langzame 2-handers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:09

Valkyre

Kitesurf FTW!

OkkE schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:44:
[...]

[...]

niet mee raiden.

[...]

hmmjah ik ken het wel hoor ik ben zelf ook RL op de progression raids, vanavond is de planning om maggy voor de 2de keer te slayen, en daarna door naar Gruul.

het verrot is dat je altijd mensen hebt die zeggen geen tijd te hebben om flask/buffs/gold the regelen, maar wel altijd op een alt zitten. ik ben teven ook nog Mage CL, en er zitten dus echt een aantal slackers in en probeer echt mijn best te doen om die mensen ook over te krijgen om wat meer hun best te doen. (vorige week heb ik screen dumps van de dmg meter gemaakt, en dat was toch wel bedroefend gebeurt dat vandaag weer dan ga ik als RL en CL echt maatregelen treffen)
PVP builds zijn gewoon not done by bijvoorbeeld maggy. (althans voor een mage oom/oom/oom/oom)

Probeer ze te laten merken dat ze het niet alleen voorzich zelf verzieken maar ook voor de andere 9/24 die wel buffed komen. (mocht er bij mij niks veranderen invite ik ze de volgende keer ook niet meer)

Edit: onze eerste maggy kill (ik ben spellhawk en heb ook moeten cube clicken)

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/9692/dmgmetermaggywp9.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 30-01-2008 14:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 16:16

Seraphin

Meep?

[...]
En de beste rogue looks zijn nog steeds voor de gnome. Als je eenmaal met zo'n klein ettertje een gigantische koe aan stukken hebt gescheurd, of als je ziet hoe de sprint animation eruit ziet (beentjes naar vooren gooien en hupsen maar) dan wil je echt niet meer terug O+
* Seraphin tells you NO. Not going to happen.

Weet niet wat voor BSE-koeien jij tegenkomt, maar als een rogue zo aardig is om voor mijn (druid) hoeven te gaan staan, ben ik uiermate (geen typo :P ) bereid te stampen ;)
LOL, dat ga ik volgende keer ook proberen..... :D (totdat die shaman natuurlijk zo lief is om stiekem mij die WW te geven natuurlijk).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:59:

Ik doe er voornamelijk mee questen, beetje pvp, zo nu en dan een instance (bij voorkeur als dps). Zeker niet raiden en ik heb een schijthekel aan langzame 2-handers. ;)
niet echt een tankje imho :). 3 volle punten in prot tree. Je gaat dus wel dual wielden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
Ik gebruik mijn build voor BG'S. En ik weet dat ik geen survivability heb, maar ik ben toch een dikke PvP noob (geen zin macro's te maken, en me spells dichtbij mijn vingers te binden), dus de build is eigenlijk meer om gewoon lekker damage te doen (mouseclicks ftw :P). Doe 99% van de tijd AV, dus het is meer PvE gerichte damage wat ik doe, in een PvP omgeving.

Ik ben wel toevallig nu 7/7/47, maar 21/40 lijkt mij lekkerder en spreekt mij meer aan. Maar voor PvP is dit dus niet de beste spec? En voor PvE? Is dit wel lekker? (instance/raids).

Edit: Ik heb nu nog Shadowfury, maar vind het een beetje een nutteloze talent. In AV met veel enemy's kan het wel wat nut hebben, maar over het algemeen ben ik niet erg onder de indruk ervan.
Shadowfury is absoluut geen slechte talent, alleen is het gebruik ervan nogal afhankelijk van de situatie.

Zonder Shadowfury is veel punten in Destruction stoppen nutteloos, voor PvP dan, je hebt die AoE stun echt nodig.

En 0/21/40 is prima voor PvE, maar in PvP is het gewoon echt jezelf gimpen, naar mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Wil toch wat reageren ook al zie ik zo niet veel ;)
Je kan eventueel improved WW nemen aangezien dat nu ideaal is voor dual wield (2 hits), aan de andere kant kan je weinig opgeven uit die tree, evt precision omdat je toch niet raid maar weet niet hoeveel hit je nu hebt. Tactical mastery zou je evt kunnen skippen en dan bv impale aanvullen, ik weet niet of je vaak stance danced maar als je voor dmg gaat zal je toch vaak in zeker stance zitten.
En waarom maak je btw impale niet vol ipv bv 1 punt in parrry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hmzaniac schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:58:
Straffen opleggen aan mensen werkt denk ik niet. Bedenk je wel, mensen spelen het nog steeds ook voor hun eigen plezier (en ja, daarbij horen ze wel rekening te houden met andermans plezier) en als ze opeens massaal op DKP gekort worden/gedemote worden/etc kunnen ze wel eens het idee hebben van "jongens, so long and thanks for all the fish" en dan ben je nog verder van huis.

Meestal nemen wij de mensen die niet heel erg helder zijn gewoon zo nu en dan mee op farm runs, en op progression worden ze thuisgelaten. Niet iedereen heeft dat even goed door en zeurt zo nu en dan nog wel eens "waarom kan ik nou nooit mee op nieuwe bosses" maar voor de meeste is het genoeg om ze blij te houden.
Straffen is misschien een groot woord, maar ik vind dat zulke stomme fouten gewoon gevolgen moet hebben. Wanneer dat niet gebeurd is er ook geen noodzaak het te verbeteren. Wat inderdaad een idee kan zijn, is die mensen dan een x aantal runs niet mee nemen.

Ik snap dat het zo zit hoor, we zijn een casual guild, en daar kan je ook geen die-hard mentaliteit verwachten. Als de rest van de officers het geen goed idee vindt, zullen we het niet doen.

Er bestaat inderdaad een kans dat er dan mensen zeggen "ik ben weg", dat kan. Maar ze hebben mij niet voor niets ook officer gemaakt (qua rank, ben geen RL (en CL hebben we niet)), als ik dan zie dat er verbetering mogelijk is, meld ik dat. Wanneer het echter zo blijft, voor lange tijd, dan zou het kunnen dat ik opzoek ga naar een andere guild. Ik wil graag weten hoe casual onze guild wil zijn, en hoeveel mensen er (ongeveer) het zelfde als mij over denken.
Gohan-san schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:04:
het verrot is dat je altijd mensen hebt die zeggen geen tijd te hebben om flask/buffs/gold the regelen, maar wel altijd op een alt zitten. ik ben teven ook nog Mage CL, en er zitten dus echt een aantal slackers in en probeer echt mijn best te doen om die mensen ook over te krijgen om wat meer hun best te doen. (vorige week heb ik screen dumps van de dmg meter gemaakt, en dat was toch wel bedroefend gebeurt dat vandaag weer dan ga ik als RL en CL echt maatregelen treffen)
PVP builds zijn gewoon not done by bijvoorbeeld maggy. (althans voor een mage oom/oom/oom/oom)
Dat bedoel ik. Als je "geen tijd hebt om te farmen" maar ondertussen wel op je alt kunt spelen, pech, maar wat mij betreft is dat je eigen probleem. Ik farm ook in de tijd dat ik misschien liever op een alt had gespeeld.

Over speccs; wij zitten dus nog maar in Kara, en elke spec is toegestaan. Maar ik merk wel dat de meeste mensen uit zichzelf wel opzoek gaan naar de beste PVE build. De een iets successvoller als de ander overgens. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:01

vhal

ಠ_ಠ

BlaSfem0n schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:01:
[...]

Foodbuffs heb ik zelf, moest gisteren wel een paar stacks arrows vragen aan mede hunter omdat ik toen ik online kwam, direct invite en summon voor kara kreeg en er geen bij ben kunnen halen :X
(4 wipes op prince voor hij down is vreet je arrows op als bm hunter, maar nog niet zo erg als toen k nog pre tbc met men hurricane rondliep (1.6 AS ftw!)
ik zie me nog lopen afgelopen weekend met een 20slot ammo pouch en een 20 slot bag vol met die op 1 na duurste ammo. Wat overigens maar net genoeg was voor 5/6SSC en 1/4TK.. mede dankzij enkele wipes :D

Gelukkig zijn er dingen zoals Mana/Health potion Injectors....scheelt tenslotte weer wat bagspace :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

OkkE schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:21:
[...]

[...]

Dat bedoel ik. Als je "geen tijd hebt om te farmen" maar ondertussen wel op je alt kunt spelen, pech, maar wat mij betreft is dat je eigen probleem. Ik farm ook in de tijd dat ik misschien liever op een alt had gespeeld.

Over speccs; wij zitten dus nog maar in Kara, en elke spec is toegestaan. Maar ik merk wel dat de meeste mensen uit zichzelf wel opzoek gaan naar de beste PVE build. De een iets successvoller als de ander overgens. :)
Wij verplichten ook geen specs en zijn ook geen HC raiding guild, maar des te meer moet je er alles aan doen om zo goed mogelijk je primaire taak uit te voeren. en die 3 mages onderaan vallen mij echt tegen. die lock had Banish/fear/cube duty dus daaar vind ik het minder erg van.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt On_E. :)

Ik laat Shadow wel liggen dan, omdat ik wel PvP doe, maar niet zo serieus dat ik mensen wil ownen. Zie me maar als een casual luie PvP/E Lock. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goede balance build (druid)? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:31:
61 punten in Balance. :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
even googlen kan geen kwaad: http://www.wowwiki.com/Druid_builds

http://www.google.nl/sear...ance+druid+build+leveling

[ Voor 15% gewijzigd door HanH op 30-01-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 16:16

Seraphin

Meep?

1 puntje balance, 60 feral ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
misschien vind je hier wel eentje...

edit:
mss wel een linkje voor de startpost? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Evil_Kroki op 30-01-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:20:
[...]
weet niet of je vaak stance danced maar als je voor dmg gaat zal je toch vaak in zeker stance zitten.
Jeps, maar ik maak wel veel gebruik van charge (stuk minder dan intercept) waarna ik naar zerker stance switch. :)
En waarom maak je btw impale niet vol ipv bv 1 punt in parrry.
Ja, goed punt. Ik was ook al even in de war dat ik zowel parry als imp.charge vol kon maken, maar dat gaat dus niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:30:
Bedankt On_E. :)

Ik laat Shadow wel liggen dan, omdat ik wel PvP doe, maar niet zo serieus dat ik mensen wil ownen. Zie me maar als een casual luie PvP/E Lock. :P
Als je lui bent en veel AV speelt, is een 43/7/11 build niet veel leuker dan ?

DOT > DOT > DOT > DOT > *gaap* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gohan-san schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:16:
ik vind wel Aran het meest gave gevecht en dan vooral de dialogen van Aran!
/y MY SON is powerfull, but i have POWERS OF MY OWN!!!

zijn die sounds files eigenlijk ergens uit de wow folder te leechen?
Dit zou ik ook wel eens willen weten. Mij is het in ieder geval nog niet gelukt. Wat wel kan is de muziek (MP3 formaat) uit het spel rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

hmmjah ik ken het wel hoor ik ben zelf ook RL op de progression raids, vanavond is de planning om maggy voor de 2de keer te slayen, en daarna door naar Gruul.

Probeer ze te laten merken dat ze het niet alleen voorzich zelf verzieken maar ook voor de andere 9/24 die wel buffed komen. (mocht er bij mij niks veranderen invite ik ze de volgende keer ook niet meer)

[afbeelding]
Ach, ze zitten iig nog boven de tanks. :X

Bij ons wel eens voorgekomen dat er dps-ers onder de tanks zaten, in Kara...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Slogra schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:51:
[...]

Dit zou ik ook wel eens willen weten. Mij is het in ieder geval nog niet gelukt. Wat wel kan is de muziek (MP3 formaat) uit het spel rippen.
Je kunt de audio-files van elke boss in de game aan je eigen spells koppelen met macro's.

Bv. BY FIRE BE PURGED als je een Soulfire schiet. ;)

Info : http://www.wowrush.com/forum/ftopic8921.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Neelon schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:53:
[...]

Lol dat gebeurt misschien als je wat alts aan 't gearen bent, of in een extreem casuals guild zit waarin het nichtje van je vriendin en haar vriendinnetjes meekunnen :P
Locks rogues en mages NET boven de MT... diep diep diep triest :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
Slogra schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:51:
[...]

Voor Attumen bvb zou dit ingame moeten werken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenDies01.wav")
/script PlaySoundFile("SoundCreature\AttumenTheHuntsman\AttumenDisarmed01.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenEnters01.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenEnters02.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenEnters03.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenMounts01.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenSlay01.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenSlay02.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenTaunt01.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\AttumenTaunt02.wav")
/script PlaySoundFile("Sound\Creature\AttumenTheHuntsman\MidnightSlay01.wav")

Ik denk dat als je effectief de wav's wilt extracten, je in de MPQ's zult moeten gaan neuzen met een tooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Neelon schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:53:
[...]

i know in kara ook met een paar dpsers gehad dat is wel heel erg hoor! dan zit ik als mage zijnde vaak boven de 30% dat is toch wel sick :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ooh net een keuze gemaakt om voor de maggy raid van vanavond maar eens full Frost te gaan.
echt since begin TBC ben ik geen frost meer geweest!

benieuwd hoe mijn dmg output op deze manier is :)

edit crap wat gaat dit topic langzaam vandaag!

[ Voor 26% gewijzigd door Valkyre op 30-01-2008 15:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:28
[...]

[afbeelding]
Hmm dat is wel heel erg moet ik zeggen..

Dmg meters zijn niet zalig makend, maar geven wel een indicatie inderdaad. Bij ons zit er nooit iemand met een ongeschikte spec in de raid en heeft iedereen de juiste pots/flasks/elixirs en buff food bij zich. Voldoet iemand niet aan deze 2 eisen, nemen we iemand anders mee die wel heel graag wil. Ook al is zijn gear iets minder goed, kan je altijd beter iemand hebben die gemotiveerd is. En als mensen blijken te zuigen hun best niet doen, worden ze desnoods tijdens de raid vervangen. >:) Dit lijkt heel hard en kost misschien wat tijd op dat moment, het signaal wat het afgeeft is heel erg duidelijk. Zodra iedereen weet dat dit kan gebeuren doen ze ook beter hun best.

Edit:
Disclaimer: Ik moet hier wel bijzeggen dat we een redelijk hardcore guild zijn en gaan voor maximale progress. Als je met ons wilt raiden moet je dus een redelijk hardcore speler zijn (3-5 avonden per week) We zijn wat later begonnen met TK en SSC (eind november) en hadden gister 1st kill op Vashj *O* en zitten op 3/4 TK. Dus de progress gaat redelijk snel. Hydross en Morogrim 1st kill op een avond en Leotheras en Karathress ook op een avaond 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Nivado op 30-01-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Evil_Kroki schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:59:
Ik denk dat als je effectief de wav's wilt extracten, je in de MPQ's zult moeten gaan neuzen met een tooltje.
'k Heb net deze wiki pagina gevonden met o.a. links naar tooltjes:

Wikipedia: MPQ - Wikipedia, the free encyclopedia

Ga ik thuis meteen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Nivado schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:11:
[...]

Hmm dat is wel heel erg moet ik zeggen..

Dmg meters zijn niet zalig makend, maar geven wel een indicatie inderdaad. Bij ons zit er nooit iemand met een ongeschikte spec in de raid en heeft iedereen de juiste pots/flasks/elixirs en buff food bij zich. Voldoet iemand niet aan deze 2 eisen, nemen we iemand anders mee die wel heel graag wil. Ook al is zijn gear iets minder goed, kan je altijd beter iemand hebben die gemotiveerd is. En als mensen blijken te zuigen hun best niet doen, worden ze desnoods tijdens de raid vervangen. >:) Dit lijkt heel hard en kost misschien wat tijd op dat moment, het signaal wat het afgeeft is heel erg duidelijk. Zodra iedereen weet dat dit kan gebeuren doen ze ook beter hun best.
Ik moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben. Bij ons gebeurt dit op dezelfde manier: als iemand zich niet wil inzetten (of er helemaal niet wil zijn) dan hoeft-ie ook echt niet in de raid te zitten.

Maandagavond op Kael´Thas nog: we namen 2 rogues mee (een officer en een andere, die niet de Raidmember rank heeft). Ik hoefde niet zo nodig, heb de loot niet meer nodig en had mijn MH attunement toch al. Die andere rogue had al eerder zichzelf tijdens een raid onaangekondigd buitengesloten in zijn eigen huis (!!!! hoe krijg je het voor elkaar?? :?) en daardoor drie kwartier AFK ging, dus de officers hadden al gezegd dat hij niet veel hoefde te doen om gekickt te worden. Toen ging hij wéér onaangekondigd voor een paar minuten AFK (vlak na het laatste buffen en de uitleg voor de boss, dus iedereen stond te wachten). Die werd dus gekickt, en ik mocht alsnog opdraven om Kael te slopen.

Kael´Thas wel dood trouwens die avond.. >:) tweede kill voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

porn* schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:58:
[...]

Lol dat gebeurt misschien als je wat alts aan 't gearen bent, of in een extreem casuals guild zit waarin het nichtje van je vriendin en haar vriendinnetjes meekunnen :P
Locks rogues en mages NET boven de MT... diep diep diep triest :P
Geen alt, een main (classleader nog wel), een van de oude rotten in de guild.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Neelon schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:40:
[...]

Geen alt, een main (classleader nog wel), een van de oude rotten in de guild.
Nou weet ik niet hoe ver je guild is, maar ik kan je wel vertellen dat dit soort mensen (hoe aardig ze ook zijn en/of hoe lang ze al in de guild zitten) op een gegeven moment je progress behoorlijk gaan tegenhouden. Op dat moment wordt het kiezen uit een van de volgende drie opties, welke eigenlijk allemaal vervelend zijn:

1) desbetreffende member proberen te leren hoe hij het wel moet aanpakken (erg veel werk, niet gegarandeerd succes)
2) je progress stoppen (guildkiller, mensen die wel progress willen zullen vertrekken)
3) desbetreffend member niet meer meenemen naar progress raids (aangezien hij een CL is zal dit moeilijk te verkopen zijn vrees ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:39:
Karathress Down! _/-\o_

Dat maakt 4/6 SSC, Leo & Vashj te gaan.
Toch wel mooi: casual guild met 2 raids per week (+ een derde farm raid op Gruul, Maggie & VR).
16-1 Morogrim first attempt (& kill), en gisteren Karathress second attempt & kill.

Ik denk eind februari Vashj plat :P
Gratz, wij zijn ook een casual guild aliance met 2 raids per week en hebben eerste avond Vashj snuffelen achter de rug, hopelijk zondag kunnen we zondag opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57

Je mist best een hoop belangrijke talent points met deze build en je kiest voor talent points die ik echt nooit zou pakken:

Arms
- 5/5 parry is echt niet nodig, 3/5 als max pakken, je hebt er pas echt wat aan als je echt gaat tanken, wat je obviously niet gaat doen met deze build;

- Imp. charge, echt niet nodig, als je goed met je rage omgaat (Lees: Geen execute gebruiken op een mob die 1% HP over heeft, want dan is het dikke overkill) heb je er weinig aan. Constant stance dancen is ook niet wenselijk ervoor en DPS'en doen we toch echt in Beserker stance, zeker met deze build;

- Imp Thunderclap: Deze snap ik niet, je hebt overduidelijk een DPS build maar Imp TC is een absolute tank skill, waardeloos voor PvP en questen/grinden, leuk in een 5 mans maar ook unimproved doet hij echt wel voldoende z'n werk, heel de talent niet nemen;

- 1/2 Impale: Zonde, deze zul je echt moeten maxxen, hoe, dat laat ik je zo zien;

Fury
- 0/2 Weapon Mastery, zonde dat je deze talent overslaat, heel goedkope manier, zeker als je nog niet in dikke Tier 6 gear loopt om wat minder dodges te krijgen, ook voor PvP heel handig omdat je de disarm tijd verkort, rogue's met riposte en andere warriors zijn je vijand hierin;

- 0/2 Imp Whirlwind: Talent die ik absoluut zou kiezen, evenals Piercing Howl, onmisbaar voor PvP de laatste;

Protection
- 3/3 Tactical Mastery: zou ik absoluut niet doen, zonde van 3 waardevolle talent points, want je hoort niet zoveel te stancedancen, en als je dat wel doet doe je het om te beserker rage'en tijdens het tanken, en dan is hij ook waardeloos imo :P Droppen dus.

Daarmee kom je uit op zoiets als dit:

- http://www.wowhead.com/?talent=LI0xzhbZVVzVxxRVuVo

Hierin zit dan Piercing Howl en 2/2 Weapon Mastery. Een duidelijk betere DPS build dan jouw huidig geposte versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
@sn0x veel mensen negeren die -2% enemy dodge van weapon talent, maar weet je hoe imba dat is? Tenzij je bakken expertise hebt is het een leuke dmg increase NAAST de defensieve -disarm tijd.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

sn0x0r schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:52:
[...]

Je mist best een hoop belangrijke talent points met deze build en je kiest voor talent points die ik echt nooit zou pakken:
- 0/2 Weapon Mastery, zonde dat je deze talent overslaat, heel goedkope manier, zeker als je nog niet in dikke Tier 6 gear loopt om wat minder dodges te krijgen, ook voor PvP heel handig omdat je de disarm tijd verkort, rogue's met riposte en andere warriors zijn je vijand hierin;

- 0/2 Imp Whirlwind: Talent die ik absoluut zou kiezen, evenals Piercing Howl, onmisbaar voor PvP de laatste;

Hierin zit dan Piercing Howl en 2/2 Weapon Mastery. Een duidelijk betere DPS build dan jouw huidig geposte versie. :)
Hij doet een beetje pvp en vooral quests en af en toe een instance dan heb je imo geen weapon mastery en piercing howl nodig. Impale zei die al een paar posts terug dat die wel vol had gemoeten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Precies :) Zeker als je ook nog wat minder +hit gear hebt maak je wel zo gruwlijk veel dodges.

En waag het is om te zeggen dat je dan minder Overpower kunt doen! :P
MantaMania schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:58:
[...]

Hij doet een beetje pvp en vooral quests en af en toe een instance dan heb je imo geen weapon mastery en piercing howl nodig. Impale zei die al een paar posts terug dat die wel vol had gemoeten idd.
In z'n post had hij het ook over PvP, en zelfs voor normaal grinden is de talent waardevol. Ga jij maar is een WWS'je draaien tijdens het grinden, wil ik zien hoeveel dodges ze halen. (Tenzij je voldoende hitgear hebt is het dus echt wel een waardevolle talent)

Maar goed, als je dus wel de hitgear hebt kun je gerust imp. WW of imp. Cleave pakken, laatste is alleen waardevoller als je Mount Hyjal doet imo. ^^

[ Voor 69% gewijzigd door sn0x0r op 30-01-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

sn0x0r schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:58:
Precies :) Zeker als je ook nog wat minder +hit gear hebt maak je wel zo gruwlijk veel dodges.

En waag het is om te zeggen dat je dan minder Overpower kunt doen! :P
5% van je attacks zal ie dodgen thats it das imo niet gruwelijk veel en als het een human met een sword of mace is dan is het nog minder.

ene je kan dan ook minder overpower doen ;)

Hit staat los van dodge dat is expertise.

[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 30-01-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:28
Idd dodge heeft niets met +hit te maken, en bovendien kan je in Zerkerstance niet overpoweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Nivado schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:10:
Idd dodge heeft niets met +hit te maken, en bovendien kan je in Zerkerstance niet overpoweren.
Sorry maar een dubbele: o'rly kan ik hier echt niet laten gaan... :X

Mijn referentie naar hit gear slaat ook echt puur op het feit dat als je hit maxed is dat je alleen nog een standaard dodge kans hebt, zijn je expertise EN hit rating echter aan de lage kant is het echt wel een waardevolle talent. (Lees: Lager dan 95 hit rating hebben zodat je specials niet meer missen)

edit: Ow ja, hit maxxen snap ik ook wel dat dat waardeloos is, maar ik heb het dan over de special attack hit rating.

edit2: Maar like i said, (In de eerste post al) Imp WW of whatever zijn evengoed waardevolle talents. :P

[ Voor 16% gewijzigd door sn0x0r op 30-01-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

3 weken wipen op vashj en dit hebben we gehaald: best try 3/4 generators op 2 verschillende avonden. een totaal van 5 wipenights waarvan er 3 met best try 1/4 waren.. het gaat zo geweldig goed.. niet te geleuven....

Wij hebben zulke problemen om zelfs 2 nachten op rij dezelfde mensen te krijgen... waardoor je elke nacht eigenlijk weer vanaf square 1 begint.. Telkens weer opnieuw de tactics, telkens weer opnieuw dezelfde fouten, telkens weer opnieuw wipen omdat de healers zitten te slapen als er een strider in hun buurt is..

ik weet dat vashj moelijk is en ik begrijp ook best dat niet iedereen zo fantastisch geweldig is als ik, maar ik heb gewoon 100% attendance op die wipetries en als dit nog langer zo doorgaat heb ik er ook geen zin meer in...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:53:
3 weken wipen op vashj en dit hebben we gehaald: best try 3/4 generators op 2 verschillende avonden. een totaal van 5 wipenights waarvan er 3 met best try 1/4 waren.. het gaat zo geweldig goed.. niet te geleuven....

Wij hebben zulke problemen om zelfs 2 nachten op rij dezelfde mensen te krijgen... waardoor je elke nacht eigenlijk weer vanaf square 1 begint.. Telkens weer opnieuw de tactics, telkens weer opnieuw dezelfde fouten, telkens weer opnieuw wipen omdat de healers zitten te slapen als er een strider in hun buurt is..

ik weet dat vashj moelijk is en ik begrijp ook best dat niet iedereen zo fantastisch geweldig is als ik, maar ik heb gewoon 100% attendance op die wipetries en als dit nog langer zo doorgaat heb ik er ook geen zin meer in...
Misschien is dat het probleem ? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

dekn het.. kheb volgende week late shift, wedden dat ie dan dood gaat :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Idd, bij vashj merk je pas goed wie de slackers zijn :S

Voor ons heeft het iig nog een voordeel, onze noodzakelijk recruitment classes zijn makkelijk: gewoon de classes die we missen voor vashj telkens, laat mensen maar eens merken hoe het is als we die nieuwe recruits ook voorrang geven bij farm runs :)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel als resto druid samen met een warrior in 2vs2. We blijken nogal veel problemen te hebben met teams die bestaan uit 2 dps classes. Iemand weet hoe je die als warrior druid goed kan aanpakken?

En sinds wanneer komen druids in normal form als ze nature's grasp gebruiken? Het is nogal irritant.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:05:
Ik ben een aantal dagen geleden getransferd met mijn mage van Lightning's Blade EU PVP naar The Maelstrom PVP. Dit omdat een RL maatje daar een lockje aan heeft gemaakt en flink aan het levelen is (momenteel lvl 44 en speelt nu een weekje ongeveer) En omdat blijkt dat hier ook een hoop oud klasgenoten zitten die ook dik in de gear zitten

Zooo wat een toffe server is dat zeg. Echt ontzettend veel mensen in Ogrimmar en buiten aan het duelen. Zeker het dubbele van op mijn oude server. Lekker veel world PVP bij elemental plateau enzo. En ook een hoop mensen die actief alts lvlen. Ik geloof wel dat niet heel veel mensen heel serieus met PvE bezig zijn. De nadruk ligt echt meer op PvP hier, maar er zijn wel 2 guilds die in MH - BT zitten heb ik mij laten vertellen
hmmm beter laten vertellen denk ik :p , 5 guilds staan op cleared afaik (horde:sanctum , Kill Loot Repeat , helion en ally: shadow ryders & dust to dust geloof ik) , en dan nog wat meer guilds progressing in bt / mh

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
daroy schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:43:Deze build heb ik bij elkaar gezocht om te lvlen, hij zal niet perfect zijn maar volgens mij kan ik zo wel een eindje komen: klik
Heeft iemand nog tips of aanmerkingen op mijn build?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

daroy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:36:
[...]

Ik zou iets meer in BM gaan, met wat MM talents.. Zie deze eens.49/12/0

Die andere build is wel leuk als eenmaal 70 bent..

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 31-01-2008 02:41 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Lief dagboek,

Gister dikke pret gehad in Shadowlabs. Een MS warrior uit de guild had het eerste KZ keypart nodig. Hij heeft een MS maatje (ook uit de guild) die eigenlijk altijd meegaat, dus dat waren drie ienie mienie warriors. Snoei koei ging mee op z'n shaman en een paladin healer. Ik had zoiets van we zullen zien hoe ver we komen, echt 0 crowd control als in een mobs ~20sec uit kunnen schakelen en Murmur zal wel een drama worden met 4 melee. Aan de andere kant iedereen heeft mail of plate aan dus we kunnen allemaal een tikje hebben.

Maar oh oh wat is het toch fijn als iedereen doet wat er van hem/haar gevraagd wordt. Bij die groepen voor die mr. Burgerking, uhm fat ogre baas heb je gewoon een MT voor 3 mobs en 2 offtanks voor de overige. De paladin moest wel wakker zijn, maar er is maar 1 maal iemand dood gegaan op die groepjes en de eerste felhound heeft de paladin 1 maal gesilenced.

Groepen voor de vorpil en murmur gingen ook prima. Toch wel fijn dat je voor murmer die MC dudes een klap met je schild/stun kunt geven om iemand uit MC te halen.

Al met al iets langer dan 2 uur onderweg geweest (paladin had een 10 minuten pizza break :P) en geen wipes gehad. Helaas geen leuke drops (schild of trinket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Gisteravond had ik en wat maatjes zin in wat anders.
We zijn een Undead gestart, best wennen als je altijd allied gespeeld hebt..
Na wederom 3 pogingen voor BM begin ik het toch echt gehad te hebben.. Qua healings kan ik het prima bijhouden.. Maar adcontrol gaat nog niet zoals het zou moeten.
Iemand tips om er wel heelhuids uit te komen?
We komen elke keer bij de 2e baas dan gaat het mis.
Of het shield gaat down of onze ad controllers wipen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Security schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:06:
Na wederom 3 pogingen voor BM begin ik het toch echt gehad te hebben.. Qua healings kan ik het prima bijhouden.. Maar adcontrol gaat nog niet zoals het zou moeten.
Een mage of hunter is vrij ideal om de adds te CCen mits je de hunter zijn pet ook healed, maar ik heb het ook met een destro warlock gedaan( wij waren wel zwaar overgeared toen)
Een feral druid is fijn om te tanken en ik healde en wat random dps(Holy priest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Security schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:06:
Eigenlijk moet 1 dpser (hunter, rogue, mage, warlock, feral, eigenlijk alles wel) gewoon de ads doen. De rest op de baasjes. Wat je ook kunt doen is alles op de baasjes, dan de adds, dan naar de volgende portal etc. Als je het niet haalt dan is je DPS simpelweg te laag en moeten ze upgearen of beter leren spelen (sorry).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh darn. Denk ik Lock weer een beetje leuk te vinden, begin ik toch weer mijn Draenei Mage te missen.

Mage is voor mij gewoon echt de leukste klasse, koste wel drie characters voordat ik hem gevonden had, maar dat terzijde. :P

Eerst Lock, toen Rogue, toen Hunter en als laatste Mage. Allemaal 70 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
shaman moet je ook es proberen. Enhancement shaman op lagere lvls is echt zalig. mijn twink lvl 49 shaman ownt bg's !

oja gister mn gladiator dagger + mongoose gehaald. Ben nu mutilate spec, ik heb mijn rogue-ik weer helemaal terug gevonden. Ik heb deze build nu: http://www.wowhead.com/?talent=fre0oxxsizVohfV0bV

remorseless is echt chill geworden sinds ik het voor het laatst heb gebruikt (4 maanden na release van WoW had ik remorseless nog). Deze build is echt super nice! Zelfs met mijn schrale blues kan ik nog prima meekomen in BG's. Vooral de zieke CP generation blaast de meeste classes weg.

Zoek maar op Proqzor op de armory site als je mn gear wil zien

[ Voor 70% gewijzigd door Proqzor op 31-01-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou ik ook eens doen, maar levelen kan ik niet meer. Dat trek ik niet. Ben dat echt zo extreem strontzat ondertussen.

Als ik een nieuwe char neem, dan ga ik mijn account ruilen. Maar mijn huidige account is te waardevol daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Proqzor schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:24:
shaman moet je ook es proberen. Enhancement shaman op lagere lvls is echt zalig. mijn twink lvl 49 shaman ownt bg's !
Erg leuke class en ja enhancement is leuk tot lvl60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:12:
[...]

Eigenlijk moet 1 dpser (hunter, rogue, mage, warlock, feral, eigenlijk alles wel) gewoon de ads doen. De rest op de baasjes. Wat je ook kunt doen is alles op de baasjes, dan de adds, dan naar de volgende portal etc. Als je het niet haalt dan is je DPS simpelweg te laag en moeten ze upgearen of beter leren spelen (sorry).
Bijna met je eenns ik als frostmage heb gewoon moeite met de adds omdat mijn dps niet zo lekker is als fire (ik ga daarintegen slecht dood ;) wat wel weer een voordeel is is een shammy daar die kan dat vrij simpel (elem of enh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locks schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:38:
[...]

Bijna met je eenns ik als frostmage heb gewoon moeite met de adds omdat mijn dps niet zo lekker is als fire (ik ga daarintegen slecht dood ;) wat wel weer een voordeel is is een shammy daar die kan dat vrij simpel (elem of enh)
Juist voor een frostmage is het simpel :) Shield up en simpelweg bolts gooien op de grotere mannen en de groepjes van 3 simpelweg nova-en en daarna een CoC en dan eventueel nog een kleine blizzard of iets dergelijks. Het is echt niet zo moeilijk hoor ;)

Hoeveel spelldmg/crit heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proqzor schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:24:

oja gister mn gladiator dagger + mongoose gehaald. Ben nu mutilate spec, ik heb mijn rogue-ik weer helemaal terug gevonden. Ik heb deze build nu: http://www.wowhead.com/?talent=fre0oxxsizVohfV0bV

remorseless is echt chill geworden sinds ik het voor het laatst heb gebruikt (4 maanden na release van WoW had ik remorseless nog). Deze build is echt super nice! Zelfs met mijn schrale blues kan ik nog prima meekomen in BG's. Vooral de zieke CP generation blaast de meeste classes weg.

Zoek maar op Proqzor op de armory site als je mn gear wil zien
Hehe, deze is beter dan je vorige build, maar toch heb ik het idee dat je niet erg veel met mijn suggesties heb gedaan, zonde :)

Imp evis is zoals ik al zei tp-verspilling en imp poison zou vile poison moeten zijn, omdat je met Mutilate envenom gebruikt en geen evis.

Je moet het zelf weten uiteraard, maar zo benut je nog niet het volle potentieel van mutilate, en ik denk dat je dat wel wilt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou voor klikz0r gaan daarmee heb ik eigelijk constant gespeeld als dps/offtank moet redelijk te doen zijn als je voor puur dps wilt gaan kan je altijd nog de 2/3 tactical mastery verandere naar 2/2 weaponmastery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
daroy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:36:
[...]

tijdens het (solo-)levelen zou ik deze build als basis nemen.
Op deze manier is je pet een vette tank en kan je met gemak meerdere mobs aan (neem een owl ofzo met screech voor AoE aggro)
Eens je 70 bent kan je een aantal points verschuiven. (Zie mijn build voor een eventuele lvl70 build)

edit:
Bewust slechts 4 punten in Frenzy, omdat 80% proc-chance genoeg is om de Frenzy-buff voortdurend up te houden

[ Voor 9% gewijzigd door Evil_Kroki op 31-01-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:36:
[...]

In het begin misschien, maar later ga je er waarschijnlijk toch spijt van krijgen. Waarom?

1. UD rogue animaties zijn by far het coolst
2. UD rogue stealthed het best
3. Armor staat het best op UD rogues.
4. De racials zijn goddelijk >:)

Ik moet soms wel lachen om de "wannabee's" als ik met ze raid (BE's, Trolls en Orcs). Het is het gewoon net niet, al zijn mijn mening niet subjectief objectief zijn ;)
Meh geef mij maar mijn NE female rogue.. :)
Ze loopt gewoon zo lekker te zwaaien met die zwaarden..heerlijk.. :)

Ik vind UD ook wel leuk maar NE leuker, maar begrijp me niet verkeerd het moet wel een female zijn.. :)
Een male NE rogue vind ik er zo lomp uit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
@ Black Morass verhaal: Let wel op dat je op de 2e en 3e boss geen mensen meer op de adds hebt zitten, daarvoor heb je je Relic. Bij de 2e en 3e boss moet je voluit nuken Naar mijn mening is de laatste boss moeilijker dan de 2e, iig met healen. De methode zoals ik het tot nu toe altijd heb gedaan en gehaald:
Phase 1-5: Hunter op adds, rest op Portals
Phase 6: Hunter nog steeds op adds, rest op Boss
Phase 7-11: Hunter op adds, rest op Portals
Phase 12: Relic neer, geen add duty en iedereen op Boss
Phase 13-17: Hunter opnieuw op adds, rest op Portals
Phase 18: Iedereen op Boss
Resultaat: 1 Relic gebruikt, Shield ~95%, attuned voor Karazhan

@ Shamans: O+ Ik heb nu 12 characters, waarvan 4 Shamans. Een derde van al mijn poppetjes is Shaman, whoops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:35:
Ik speel als resto druid samen met een warrior in 2vs2. We blijken nogal veel problemen te hebben met teams die bestaan uit 2 dps classes. Iemand weet hoe je die als warrior druid goed kan aanpakken?

En sinds wanneer komen druids in normal form als ze nature's grasp gebruiken? Het is nogal irritant.
Euhm.. problemen als resto druid/warrior combo ?

Dan doe je toch iets niet goed, want deze combo is zo goed als onverslaanbaar.

Het is heel simpel als druid zijnde. Belachelijk gewoon. Cyclone, cyclone, cyclone, roots, run away like hell in travel form, wacht ff, cyclone de andere, cyclone cyclone, roots. Run away like hell again.
In die tijd kan je warrior wel 20 dps classes killen.

Ik hoop dat ze die druids ZO erg nerfen binnenkort want het is gewoon belachelijk dat dit kan.

[ Voor 37% gewijzigd door ActualFantasy op 31-01-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister wat later thuis als ik verwacht had, en sowieso niet echt zin om veel WoW te spelen. Dus eerst opzoek gegaan naar iemand die Teardrop Living Ruby kon maken, niet gevonden. En daarna opzoek naar iemand voor Vitality enchant, ook niet gevonden. Vanavond opnieuw proberen. :)

Voor de rest alleen met mijn Warlockje bezig geweest. Wilde kijken of ik een level 30 Elite (Mor'Ladim) zou kunnen solo'en op level 28. Eerste try gelijk gelukt. Ik geef toe, een super prestatie is het niet, maar ik vond het toch leuk om te proberen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:12:
[...]

Als hunter neem ik meestal de adds op mij, en dat gaat zeer goed, zolang ze er geen uren over doen om de baas neer te meppen (maw als de DPS te laag is op de bazen). Hoe langer de baas leeft, hoe meer adds je krijgt en dus hoe lastiger het wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij deden het altijd als volgt... Hunter op adds en zijn pet ook op de baas.. en dan gewoon keihard nuken... we konden bijna tussen de portals door drinken etc etc terwijl ik vaak hoor dat mensen soms achter de feiten aanlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Die Beacons gooi je toch nooit neer bij de Bosses?
Gebruiken bij ons de meeste groepen na de 2e baas (13-17) zodat je redelijk full mana bij de laatste boss aankomt.

Als zo'n beacon boss maar durft aan te vallen is ie meteen weg, zonde van de beacon.
Gewoon 1 man op de adds (met af en toe een heal moeten de meeste classes dat prima kunnen. Met mijn Fury warrior in (goeie) pre-kara gear dat ook vaak genoeg gedaan) en de rest op de Riftkeepers of boss. Mochten er daarna nog adds rondlopen kun je daar even nog meehelpen.

Ook zelfs wel eens zonder beacons gedaan.
En meestal shield 97-100% op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:03:
[...]

Het is heel simpel als druid zijnde. Belachelijk gewoon. Cyclone, cyclone, cyclone, roots, run away like hell in travel form, wacht ff, cyclone de andere, cyclone cyclone, roots. Run away like hell again.

Ik hoop dat ze die druids ZO erg nerfen binnenkort want het is gewoon belachelijk dat dit kan.
Goh, iemand die ook dezelfde ervaringen heeft.

Ik speel met een priest samen, en de enige keren dat wij van deze combo kunnen winnen is:

1. Priest manaburned druid totdat hij oom is
2. Ik hou warrior bezig
3. CC druid zodat hij trinket (doet priest meestal) Blind
4. Warrior doodmaken

Dit is echt de enige manier, maar hier zitten zoveel nadelen aan.

1. Timing. Je moet de warrior eerst low HP krijgen voordat je druid blind. Buffer van 10sec daar moet je de warrior mee kunnen neer nuken.
2. Als een druid oom is, vlucht hij vaak ergens heen in TF en gaat hij drinken. Die zie je never nooit meer, pas als hij weer full mana heeft komt hij tevoorschijn.

Echt we hebben matches gehad waar de druid 2 keer ging drinken (Nelf druids zijn helemaal een ramp) en uiteindelijk wordt het een endurance match waar wij zwaar in het nadeel zitten. Langste match was een kwartier ofzo.

Ik denk dat wij 3/10 van de warrior/druid combo's winnen, terwijl andere setups niet echt een probleem zijn. Frappant is dat elke combo met een druid lastig is.

Lock/Druid, Rogue/Druid en Hunter/Druid.

Soms kan een Lock/Priest ook erg vervelend zijn met chainfears.
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:59:
[...]

Meh geef mij maar mijn NE female rogue.. :)
Ze loopt gewoon zo lekker te zwaaien met die zwaarden..heerlijk.. :)

Ik vind UD ook wel leuk maar NE leuker, maar begrijp me niet verkeerd het moet wel een female zijn.. :)
Een male NE rogue vind ik er zo lomp uit zien :)
Hmm, persoonlijk snap ik niet wat mensen in Nelfs zien. Ik vind het maar rare wezens :P Belfs zijn iets beter, maar ook verre van ideaal. Die gekke oren doen het hem vooral.

Voor een rogue vind ik een dwarf en gnome ook al niet echt geschikt. Beste vind ik toch een human.

Welke orc rogues ik trouwens wel cool vind, zijn die ene assassins uit ShatH. Die hebben wel een bruut pakje aan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ding 70 \o/

Vandaag me flying mount kopen en de laatste tailor puntjes tot 350 doen.
Daarna wat gold farmen in de 2 overgebleven gebieden en dan zorgen dat ik kara attuned raak :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is inderdaad heel lastig om een resto druid te killen, wel heel leuk als je een goede Resto Druid aan jou kant hebt. Het garandeerd als het ware dat je wint in WSG bijvoorbeeld, echt imba die druid in mijn guild.

Ik ben op het moment met retri aan het spelen, 26 crit en 1580 AP op het moment... alleen nog maar 90 resi, ik hoop dat ze eindelijk wat resi op Retri gear doen in 2.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Gisteren weer een nieuwe Kara.

Moroes, Opera (Wizard of Ozz), Maiden en Attumen one-shotted. En weer droppen Moroes (caster neck en shadow-cloak of dallaraan) en Attumen (handwraps of flowing thoughts) niet de dingen die ik al zo lang wil hebben... Heb nu nog 59 badges nodig voor de caster gloves, en die zal ik misschien wel eerder bij elkaar hebben dan die gloves van Attumen. Nadeel dan is alleen dat ik zal moeten gaan re-gemmen. :(

Owja, grats Skillz met je nieuwe bijl. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden had ik mijn engineering gemaxed door wat repairbotjes te maken. Nu logde ik gisteren weer in en mijn engineering stond op 373. Hebben hier meer mensen last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:21:
[...]

Ik speel met een priest samen, en de enige keren dat wij van deze combo kunnen winnen is:

2. Ik hou warrior bezig
4. Warrior doodmaken

1. Timing. Je moet de warrior eerst low HP krijgen voordat je druid blind. Buffer van 10sec daar moet je de warrior mee kunnen neer nuken.
2. Als een druid oom is, vlucht hij vaak ergens heen in TF en gaat hij drinken. Die zie je never nooit meer, pas als hij weer full mana heeft komt hij tevoorschijn.

Echt we hebben matches gehad waar de druid 2 keer ging drinken (Nelf druids zijn helemaal een ramp) en uiteindelijk wordt het een endurance match waar wij zwaar in het nadeel zitten. Langste match was een kwartier ofzo.

Ik denk dat wij 3/10 van de warrior/druid combo's winnen, terwijl andere setups niet echt een probleem zijn. Frappant is dat elke combo met een druid lastig is.

[...]

Hmm, persoonlijk snap ik niet wat mensen in Nelfs zien. Ik vind het maar rare wezens :P Belfs zijn iets beter, maar ook verre van ideaal. Die gekke oren doen het hem vooral.

Voor een rogue vind ik een dwarf en gnome ook al niet echt geschikt. Beste vind ik toch een human.

Welke orc rogues ik trouwens wel cool vind, zijn die ene assassins uit ShatH. Die hebben wel een bruut pakje aan.
Enige reeele optie om dit te winnen als de druid geen idioot is , zijn client te disconnecten ;)
Cyclone spam op target 1 tot diminishing returns met roots op nr 2 en dan een swap naar de andere met cyclone.
Je ziet niet voor niks elke nr 1 combo in 2v2 met deze setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Een beetje resto druid laat zich niet mana burnen door een priest. Je loopt gewoon uit LoS. Mana burn kan alleen als de rogue op de druid gaat (stuns), maar in dat geval kan de warrior vrij nuken op de rogue en dat dwingt priest tot healen, anders ligt de rogue zo plat... en in dat geval cyclone je de priest. Game over.

(Ik speel zowel priest/rogue als druid/warrior, en win zo goed als nooit van druid/warrior :P)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

2. Ik hou warrior bezig
4. Warrior doodmaken

Ik doe zelf arena's met een resto druid op m'n rogue, en als de druid een beetje wakker is, dan kunnen we het wel winnen.. :)

Helaas gebeurt dat niet zo heel vaak en verliezen we meestal.. :|

De druid CC't de 1 en de andere hou ik bezig, meestal ben ik shiv aan het spammen (crippeling poison ftw!) om hem van de drood af te houden :), en dat werkt meestal wel lekker. :)

De oren van NE of BE vind ik juist cool staan, ik vind humans weer niks als rogue.. :)
Een NE female is gewoon sexy, en die lichtgevende ogen vind ik heel cool staan als je aan het stealthen bent. :)
Ik weet het niet maar die oren maken het plaatje gewoon compleet, als je b.v. een set compleet hebt.
Zoiezo zijn NE altijd al een beetje mysterieus geweest en dat past ook wel weer bij rogue's. :)

Je zal bij ons (en ik denk op elke andere realm) weinig tot geen dwarf/human/gnome rogue zien.
9 van de 10 keer is het toch een NE female, alhoewel er ook wel veel van die lompe NE male rogue's rondlopen...bleh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:43:
[...]

Juist voor een frostmage is het simpel :) Shield up en simpelweg bolts gooien op de grotere mannen en de groepjes van 3 simpelweg nova-en en daarna een CoC en dan eventueel nog een kleine blizzard of iets dergelijks. Het is echt niet zo moeilijk hoor ;)

Hoeveel spelldmg/crit heb je?
Als frost mage viel de adds killen mij heel erg tegen. Als fire mage kon ik bij de portal gaan staan en de adds neer nuken en de baas neer nuken. En de adds gekilled en top dps halen is zeker goed te doen _/-\o_ . Ik heb ook meerdere keren halverwegen de agro van de boss gepulled.

Het werkt trouwens het beste als een hunter zijn pet op agressive op de adds stuurt zodat ze niet te ver weg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister maar weer eens mijn priest uit de stof getrokken.
Paar arena's doen 5v5 team afgezakt naar 1900 rating :< en me 2v2 naar 2005 rating :S slecht!

Maarja komt goed even deze week weer flink wat matches spelen had toch nog 5k arena points over.. Maar wat zal ik halen.. echt useless om de rest van de vengefull (S3) te halen want zoveel beter is het niet dan merciless... :S

dus watt tee doen.. gewoon care de arenapoints en alles laten vergaren en gewoon 5k laten staan? of onzin gaan kopen :S....

linkje :P
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Ramonster

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:35:
[...]

Enige reeele optie om dit te winnen als de druid geen idioot is , zijn client te disconnecten ;)
Cyclone spam op target 1 tot diminishing returns met roots op nr 2 en dan een swap naar de andere met cyclone.
Je ziet niet voor niks elke nr 1 combo in 2v2 met deze setup.
Ja dit doet de druid op mij dus, waarop de warrior naar de priest gaat.

Maargoed, ook druids hebben gear nodig, en als zij niet echt goed gegeared zijn, hak je daar echt zo doorheen (2k hemo crits ftw >:) ) mja, nu wij 1657 ofzo zitten, kom je toch echt goed gegearde mensen tegen. Over het algemeen ful s2, of deels s2/s3 of zelfs grotendeels s3.

Maarja, mijn priest heeft ook wat upgrades nodig. Merk dat hij nu wel de zwakke schakel is naarmate we hoger komen. Hij is full gladiator met s3 gloves. Mja, dat komt ook wel goed.
Katala schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:39:
Een beetje resto druid laat zich niet mana burnen door een priest. Je loopt gewoon uit LoS. Mana burn kan alleen als de rogue op de druid gaat (stuns), maar in dat geval kan de warrior vrij nuken op de rogue en dat dwingt priest tot healen, anders ligt de rogue zo plat... en in dat geval cyclone je de priest. Game over.

(Ik speel zowel priest/rogue als druid/warrior, en win zo goed als nooit van druid/warrior :P)
Ik vind dat dubieuze opmerkingen. Een beetje rogue stunlocked iemand. Een beetje lock cc'ed constant.

Je gaat hier compleet voorbij aan het feit dat het niet alleen om jou gaat. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ondanks de mijn priest een druid kan manaburnen, dat niet wil betekenen dat de druid zuigt. Voor hetzelfde geld is die priest gewoon erg goed.

Voorlopig kan de priest meestal manaburnen, tenzij de warrior op de priest gaat. Met harmstring en al die harde hits wordt het lastig ja.

Als rogue op een druid is over het algemeen echt niet slim. Hij heeft meer tools om te ontsnappen dan ik heb om hem te slowen. En denk maar niet dat die warrior denkt: Oh wacht, die rogue zit op mijn healer. Relaxed :z

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
item voor item is S2>S3 geen upgrade die je gaat merken , maar als gehele set wel. Ik zou toch even heel je setje kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resto Dr00d/ Warrior is niet meer de top combo, die plek heeft Hunter/Drood inmiddels. Wint makkelijk van Warrior + Druid. Owja, Shadowstep Rogue + Resto Druid wint ook van Warrior/Drood. Door elke cooldown naar de druid te ShSteppen krijg je hem veel makkelijker oom. (Je druid moet wel 'deep specc' zijn dan, iets in de richting van 3x0/0/x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:45:
Gister maar weer eens mijn priest uit de stof getrokken.
Paar arena's doen 5v5 team afgezakt naar 1900 rating :< en me 2v2 naar 2005 rating :S slecht!

Maarja komt goed even deze week weer flink wat matches spelen had toch nog 5k arena points over.. Maar wat zal ik halen.. echt useless om de rest van de vengefull (S3) te halen want zoveel beter is het niet dan merciless... :S

dus watt tee doen.. gewoon care de arenapoints en alles laten vergaren en gewoon 5k laten staan? of onzin gaan kopen :S....

linkje :P
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Ramonster
Gewoon onzin gaan halen, S3 halen voor de kleine upgrades (wie het kleine niet eert), desnoods wat offspec items (bestaan die?) en dan arena gaan minderen ;) en wat meer gaan raiden/grinden/alt lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben maar begonen met g sparen voor mijn epic flyer op Oak :)
Gister net begonnen en op mijn hunter ff wat Netherwing q's gedaan, toch wel lekker als je al eggsalted bent met netherwing, dat je nog wel gewoon de daily's kan doen :)

Daar is toch wel leuk gold mee te verdienen, gister op m'n hunter van 50g naar 150g gegaan in de tijd van een uurtje. ;)
Schiet natuurlijk nog niet echt op, maar elke beetjes helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:41:
[...]

Ik doe zelf arena's met een resto druid op m'n rogue, en als de druid een beetje wakker is, dan kunnen we het wel winnen.. :)

Helaas gebeurt dat niet zo heel vaak en verliezen we meestal.. :|

De druid CC't de 1 en de andere hou ik bezig, meestal ben ik shiv aan het spammen (crippeling poison ftw!) om hem van de drood af te houden :), en dat werkt meestal wel lekker. :)
Nice, ja ik kan ook niet wachten todat mijn maat gegeared is. Kijk er echt naar uit om eens rogue/druid te spelen. Dat moet echt heerlijk zijn.
De oren van NE of BE vind ik juist cool staan, ik vind humans weer niks als rogue.. :)
Een NE female is gewoon sexy, en die lichtgevende ogen vind ik heel cool staan als je aan het stealthen bent. :)
Ik weet het niet maar die oren maken het plaatje gewoon compleet, als je b.v. een set compleet hebt.
Zoiezo zijn NE altijd al een beetje mysterieus geweest en dat past ook wel weer bij rogue's. :)

Je zal bij ons (en ik denk op elke andere realm) weinig tot geen dwarf/human/gnome rogue zien.
9 van de 10 keer is het toch een NE female, alhoewel er ook wel veel van die lompe NE male rogue's rondlopen...bleh :)
Hehe, zo zie je maar weer dat smaken erg veschillen. Maargoed ook. Wat betreft dat mysterieuze heb je wel gelijk, maar ik heb liever echt een moordmachine.

Achja beter dit dan alleen maar UD en Nelf Rogues. Oh wacht... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:45:
[...]

Ik vind dat dubieuze opmerkingen. Een beetje rogue stunlocked iemand. Een beetje lock cc'ed constant.

Je gaat hier compleet voorbij aan het feit dat het niet alleen om jou gaat. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ondanks de mijn priest een druid kan manaburnen, dat niet wil betekenen dat de druid zuigt. Voor hetzelfde geld is die priest gewoon erg goed.

Voorlopig kan de priest meestal manaburnen, tenzij de warrior op de priest gaat. Met harmstring en al die harde hits wordt het lastig ja.

Als rogue op een druid is over het algemeen echt niet slim. Hij heeft meer tools om te ontsnappen dan ik heb om hem te slowen.
Ik ga er vanuit dat de priest constant slowed is met een hamstring/poison/curse/wing clip/whatever en de druid heeft dit dus niet. (Tenzij je rogue dus op de druid gaat) Je kan als priest dus nooit een mana burn casten op een druid die weet wat hij doet, want hij kan nooit in LoS van die druid komen.
En zelfs als de druid een mana burn krijgt kan hij altijd nog chargen op de priest en 'm stunnen :)

Een priest/lock is een ander verhaal, want dan kun je de druid fearen en mana burnen.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
Zoals vele anderen met mij hier, ben ik sinds kort JC/ench zwaar aan het uitbuiten.
Nu blijf ik hier na mijn ringen en chains (heb de design voor Braided Eternium chain gisteren eindelijk voor 180g kunnen shizzlen) gemaakt te hebben, blijf ik met een paar ton Shadow Draenite en Flame Spessarite zitten... wat doen jullie daarmee?
Er zijn niet echt recipes die deze gebruiken en ik vind vendorren zo zonde :$

[ Voor 6% gewijzigd door Evil_Kroki op 31-01-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
2. Ik hou warrior bezig
4. Warrior doodmaken
Geen wonder dat je verliest.

Als er iets kut is voor een druid is een rogue, en jij gaat de warrior 'bezig' houden. Daarnaast laat je de druid out of combat gaan zodat 'ie kan drinken. Een priest zal een druid niet goed kunnen manaburnen omdat het vrij simpel is uit los te rennen / te cyclonen / naar bearform shiften. Je kunt geen manaburnen als een druid niet in een mana form zit.

Rogues enorm kut voor druids. Met een rogue op je dak heb je maar 1 ding te doen en dat is wegrennen en jezelf healen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nouja, misschien ben ik niet zo goed in resto. :( In ieder geval, we verloren 2x achterelkaar van shadowpriest + mage. Warrior neemt dan echt belachelijk veel damage, en hij ging ook nog zeuren dat ik de mage steeds cyclonde ipv hem meer te healen. :? Dus volgende potje kwamen we weer tegen ze en deed ik maar de warrior zijn zin, ik cyclonde de mage maar niet. Toen was het helemaal gauw klaar, hij kreeg 3K frostbolts.

En begrijp me niet verkeerd, maar je moet toch eerst resto druid zelf hebben gespeeld en niet al te gauw OP noemen. Ik had namelijk heel wat makkelijker verwacht toen ik zelf nog feral was. Maar het is best pittig om je teammaatje even snel vol te healen van laag naar volle HP.

Anyway, ik kan er niet zo mee zitten dat we zo af en toe verliezen, maar mijn teammaat _moet_ zo graag zijn Vengeful mace hebben. Op den duur zaten we ook op 1860 rating, maar zijn personal was iets van 1837 omdat hij niet vanaf het begin in het team zat.

Nu zit ik er dus aan te denken me op 5vs5 te concentreren omdat ik me zelf niet zo goed vind in healen. En in 5vs5 doen we namelijk een setup met "3 healers" en 2 dps, dus dan kan ik wat terugvallen op de andere 2 healers. :) De setup is namelijk resto druid, holy pala, disc priest, rogue, lock. Ik (druid) CC vooral de melee classes, de priest manaburnt lekker veel, en pala doet vooral de grote heals. Dit heeft op 1 avond arena spelen geresulteerd in 20 wins en 6 losses > 1715 rating. Best heel lekker dacht ik zo. Enige combo waar we slecht tegen zijn is hunter, priest, lock, warrior, paladin. Die manaburnen ons nog wat sneller dan wij hun en hebben ook wat meer DPS. Maar dat nemen we maar voor lief, want met 3 healers spelen is lekker veel lamer. :D _/-\o_
Hydra schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:59:
[...]

Geen wonder dat je verliest.

Als er iets kut is voor een druid is een rogue, en jij gaat de warrior 'bezig' houden. Daarnaast laat je de druid out of combat gaan zodat 'ie kan drinken. Een priest zal een druid niet goed kunnen manaburnen omdat het vrij simpel is uit los te rennen / te cyclonen / naar bearform shiften. Je kunt geen manaburnen als een druid niet in een mana form zit.

Rogues enorm kut voor druids. Met een rogue op je dak heb je maar 1 ding te doen en dat is wegrennen en jezelf healen.
DIt klopt als een bus, wat zijn rogues irritant voor mij. :( We kwamen ook paar keer tegen shadowpriest + rogue combo. Rogue stunlockte me en priest hakte me zo neer. Ik wil niet veel zeggen, maar rogues kunnen er ook wat van in arena met 280x vanishen en opnieuw te gaan stunlocken. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:49:
Resto Dr00d/ Warrior is niet meer de top combo, die plek heeft Hunter/Drood inmiddels. Wint makkelijk van Warrior + Druid. Owja, Shadowstep Rogue + Resto Druid wint ook van Warrior/Drood. Door elke cooldown naar de druid te ShSteppen krijg je hem veel makkelijker oom. (Je druid moet wel 'deep specc' zijn dan, iets in de richting van 3x0/0/x)
Zou maar eens de rankings erop gaan nakijken dan, aangezien dat niet zo is. Sp rogue doet alsnog geen fluit tegen een goede druid. Elke SP cd is feral charge cd er ook, de druid zal 2 sec voor de SP cd simpelweg naar bear swappen met hots erop en op de sp feral chargen naar de wars target.
Daarna een cyclone/roots op de rogue en afhankelijk van de mana conditionering wraths op je wars target.
Hun/Dr doet het een stuk beter tov War/Dr maar heeft grote problemen vs andere combo's.
"deep spec"? 30 balance;D right, 9/10 keer krijg je als je zoiets voorsteld "why spec balance when a resto druid can do everything you do better.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Druid/hunter, praat me er niet van... :x

Ik wordt nog steeds 's nachts badend in angstzweet wakker van de scattershot/cyclone/roots/entrapment/cyclone/roots/scattershot/entrapment/cyclone/roots achter elkaar. Meestal tegen een redelijke hunter/druid gespecced voor pvp kan ik ongeveer van de 3 minuten dat ik gecc'ed ben 20 seconden daadwerkelijk dmg doen. Dit alles terwijl de druid zichzelf kan innervaten, kan drinken, en nevernooit oom te krijgen is door een priest, terwijl ondertussen de hunter mijn priest kan mana drainen zonder ooit maar langer dan 2 seconden in los geweest te zijn.

Het is echt serieus te gestoord voor woorden, zowel mana drain als drinken moet uit arena's gehaald danwel fatsoenlijk gefixed worden want atm gaat het echt nergens meer over in 2v2.

Ik heb een WOS-post!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.