Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 147 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.512 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Hey wow-ers

Ikke ook weer even shammy inmiddels level 70
Volledig resto gegaan nu bevalt me eigenlijk best wel.
Gisteravond nog even BM gedaan ( 16e probeersel :'( Wederom kapte het groepje na een paar wipes.. tekort aan DPS..
Is BM nou zo lastig of ligt het aan het groepje ?

Qua heals kon ik het prima bijhouden...
Laatste key voor kara.. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Security op 29-01-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteravond heb ik voor het eerst zelf illidan proberen te tanken.

Phase 1: ging eerst al goed, toen hebben we het lopen/verplaatsen van illidan versimpeld en meer ruimte gecreeerd voor de rogues/dps warrior/shaman.
Phase 2: Eindelijk eens een paar stabiele phase 2's. 1 van de tanks had wat problemen met zijn pc waardoor hij de vlammen/eyebeams niet goed kon zien (eye beams vind ik overigens niet toepasselijk ... die beam komt uit zijn mond zetten).
Phase 3: Is niet veel anders dan phase 1, maar door de aanpassing ging dit een stuk simpeler en sneller met minder stomme deaths van melee.
Phase 4: 1x geowned door een shadow demon omdat er niet opgelet werd. Jammer genoeg ging er hier nog weleens iets mis, ook bij 1tje ging de warlock tank eraan.
Phase 5: heb ik zelf 1x meegemaakt, kon alleen de trap niet zien dus hij ging in enrage... dat was pijnlijk. Moet wel te overleven zijn overigens, maar die keer even niet.

Vanavond gaat ie down ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
klein detail... de mensen die direct met ons mee zouden kunnen, gaan door naar de betere guild, die alles op farm heeft.. wij krijgen de "restjes", die we eerst MH en BT moeten attunen, terwijl we eigenlijk geen SSC/TK meer doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:56:
[...]

Werkt alleen tot een maximum van 5 mobs.
2-3 keer thunderclap meenemen in rotatie is voldoende om alle mobs op je te houden, uitgaande dat de healer in staat is om de tank op te houden.
Ja, maar hoe vaak vecht je nu tegen 5 mobs of meer. Meestal bestaan die groepjes wel uit ong 5 man. Soms net 1 of 2 meer, maar dat vangt hij prima op. Hij doet namelijk ook niet echt aan marken. Alleen skull.

Wat betreft healing. Ik ben eigenlijk altijd de enige nonguildie die meegaat, voor de rest zijn het zijn guildies. Dus dat is echt geen probleem. 9/10 keer een resto shaman en een moonkin. Los van het feit dat ze allemaal erg dikke gear hebben zijn het ook echt goede spelers. 1 + 1 = win
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:04:
[...]

Hij pulled ook met zijn schild? :P

Bij mij is het (indien CD beschikbaar) vleugeltjes uit en gooien dat schild! En de seconde dat het schild het target raakt begint de DPS meteen los te gaan. Ik release mijn seal op het maintarget (op dat moment volgens de threatmeter rond de 4.5k threat) en consecration+holy shield zorgen voor de aggro op de rest. Niks positioneren :P Dat moet ik maar regelen tijdens het tanken. Als ik een warlock bij heb dan begint die meteen met alles seeden en dan nog gaat het eigenlijk altijd goed. Een enkele keer ontsnapt er 1 target, maar met een stun of inverse-taunt is die meteen terug bij mij.

Meestal ziet het er gewoon erg rambo uit. Schild naar voren terwijl ik met vleugeltjes erin duik en consecrate. 1 uitzondering is ranged, indien mogelijk ren ik erop af, anders is het een Line of Sight pull en dan dient de dps uiteraard heel even te wachten (tenzij het er 3 zijn, dan is meestal avengers shield genoeg). Ik merk wel dat op deze manier direct dpsen pas mogelijk is nu ik een respectabele hoeveelheid spelldamage heb.
Hehe ik wist gewoon dat deze opmerking zou komen, daarom zette ik er ranged bij :P

Maar onze pala-tank doet ook precies hetzelfde, maar hij positioneert zeker wel. Dat is belangrijk om

1. Goed overzicht op de mobs te hebben, als in allemaal op een kluitje
2. Om niet uit Los te raken

Ik weet niet wat hier waar van is, omdat ik het niet verzonnen heb, maar dit is wat hij als argumentatie aanvoert als iemand vraagt waarom we ff moeten wachten.

Maar palatank is idd erg dikke shizzle. Zondag ook ff een heroic ShatH run gedaan omdat het de daily was. Was benieuwd hoe ik het zou doen met pvpgear en spec dus ik besloot niet te respeccen.

Was eigenlijk zoals ik al verwachtte, maar toch ook verrassend. Ik deed over de gehele run namelijk iets van 648 dps en ik had een mis van 20% op white damage. Dat is erg veel.

Ik keek daarna waaruit mijn damage precies bestond en dat was 60% white damage. Als ik dus mijn PvE gear aantrek, heb ik goeie hit, meer ap, alleen minder sta en crit. Dan zal ik de 700dps makkelijk halen, en dat is dan nog PvPspecced. Als ik dan een PvE hemo build neem, wil ik niet weten wat wat er gebeurt :/ (Ik heb het vermoeden dat ondanks mijn beide daggers beter zijn dan mijn maces zowel de damage 87dps MH 91 OH VS 91.9MH 97OH als enchants 2*20agi vs 2*Mongoose ik mijn comdat daggers al ga outdamagen met een PvE minded hemo build)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus iemand goeie externe link naar FULL update? NONE > TBC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:14:
[...]

Ja, maar hoe vaak vecht je nu tegen 5 mobs of meer. Meestal bestaan die groepjes wel uit ong 5 man. Soms net 1 of 2 meer, maar dat vangt hij prima op. Hij doet namelijk ook niet echt aan marken. Alleen skull.

Wat betreft healing. Ik ben eigenlijk altijd de enige nonguildie die meegaat, voor de rest zijn het zijn guildies. Dus dat is echt geen probleem. 9/10 keer een resto shaman en een moonkin. Los van het feit dat ze allemaal erg dikke gear hebben zijn het ook echt goede spelers. 1 + 1 = win
Daar heb je een goed punt. Meestal vecht je met 4 a 5 man tops. Soms heb je natuurlijk de pech (in mijn geval geluk, want dan kan ik lekker meekomen in de dps lijst :P) dat je er 'perongeluk'(:P) een groepje bijpulled, maar vooralsnog is dat goed te doen. En dan raussen we er zo lekker doorheen.

Ik ben na gistere dus eindelijk op 13k hp unbuffed uitgekomen (14k met kings). Hopelijk kan ik spoedig naar de 15k unbuffed toe, maar dan moet ik nog wel het een en ander upgraden :) Iemand mss een suggestie wat ik straks nog kan veranderen? (Argaii - darksorrow), los van chest en shoulders dan (goede shoulders zijn lastig aan te komen!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Owja afgelopen weekeinde even lopen etteren op the barrens..
Raid van 40 man vervolgens de Zeppelin genomen naar Scarlet en de Horde underground city.
Geweldig :D
Krijg je ervan als je ironforge / menethil onder vuur neemt.
Verder WSG weekeinde gehad.. sugt dik ingemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:05:
[...]

Interessant. Ook maar eens proberen. Ik ben niet zo op de hoogte van dat groene spul, maar de keren dat ik naar gems zocht om te kopen, zag ik echt een overvloed aan die groene ellende. En omdat er zo weinig marge inzit stel ik het echt zo lang mogelijk uit :P Maarja toch maar eens proberen.
Vaak staat er spul op wat geen roggel waard is, maar het is toch de moeite waard om even alle kleuren langs te lopen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:18:
Dat vroeg je 22 minuten geleden ook al... geef de mensen even de tijd om te reageren joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

OkkE schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:05:
[...]

Ja we moeten even kijken denk ik, welke classes we uiteindelijk hebben en hoe Aran gaat. Als het vanavond net als gister gaat, vraag ik me af of we wel voorbij Aran komen...

Maar mocht Chi niets te doen hebben, en we komen er niet uit dan kan ik d'r altijd even aanspreken. :) Succes met afronden van de studie btw.
Let bij Aran voornamelijk op de 3 specials (Flamewreath, Arcane Explosion en Blizzard), maar ook op je hoeveelheid DPS.

Je hebt geen tanks nodig hier (Aran heeft geen aggro table), alleen misschien in de Elementals phase (ligt aan je setup, 1 of 2 locks en die phase is ook meh denk ik, 2x banish 2x chain-fear).

Qua DPS, zorg ervoor dat de 40% hp en de 10-20% mp (laatste getal ben ik nog niet uit, ze zeggen 20 maar lijkt meer op 10 in mijn unit frames) niet te dicht op elkaar komen. Als je tegelijkertijd de poly-pom-mass pyro en de elementals op je plaat krijgt, ben je gewoon gezien. Wij doen het op de langzame manier, eerst Aran OOM laten gaan, veel vuur eten, healen en dan gas erop. We hebben namelijk niet genoeg DPS om het andersom te doen. En tja, het werkt, zolang mensen luisteren en opletten bij de specials.

Dit is eigenlijk een beetje als Maiden of Virtue. Een control fight, geen DPS fight.
Security schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:09:
Hey wow-ers

Ikke ook weer even shammy inmiddels level 70
Volledig resto gegaan nu bevalt me eigenlijk best wel.
Gisteravond nog even BM gedaan ( 16e probeersel :'( Wederom kapte het groepje na een paar wipes.. tekort aan DPS..
Is BM nou zo lastig of ligt het aan het groepje ?

Qua heals kon ik het prima bijhouden...
Laatste key voor kara.. >:)
Solide tank, goede healer, 3x goede DPS, gas erop. BM is alleen lastig als men niet weet wat en hoe te doen. Ik vind het een beetje een retard-check instance.

[ Voor 19% gewijzigd door Neelon op 29-01-2008 10:29 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* - voortaan gewoon zelf zoeken. Lui doen op dit forum hoort er niet bij

dat er echt nog mensen de moeite nemen KZ in te gaan ik snap het niet.. pak de craftables voor elke char en ren ssc/tk in ... KZ onzin damn... tijd verspilling

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

:X

Ik geef toe, het is ook heel lastig om 3 minuten op de wow-europe website te kijken, het is je vergeven.
http://wow-europe.com/en/burningcrusade/download/index.html

Zal vast niet gelijk de update naar 2.3.3 zijn, dus daar hebben we de Patch mirrors voor:
http://wowwiki.com/Patch_mirrors

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:29:
[...]
*knip*

dat er echt nog mensen de moeite nemen KZ in te gaan ik snap het niet.. pak de craftables voor elke char en ren ssc/tk in ... KZ onzin damn... tijd verspilling
Mwa, onzin? Ergens moet je beginnen met raids, classes leren kennen, gear verzamelen (ja, want met alleen craftables kom je er niet, en niet iedere caster is een tailor). Denk als je vanaf blues en craftables SSC/TK inrent dat je hard op je gezicht gaat. Mensen moeten ook leren samenwerken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 11:08 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb ik het dus vandaan :)

maar ik dacht eerst vraag planten en als ik het eerder heb dan boeienddd ;)

maar ik had em dus al anyway thnx

al gebrand ook ;D hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

http://a.wirebrain.de/wow

Volgende keer niet zo snel kicken en dit was ook gewoon op wowwiki.com te vinden :P

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:31:
[...]

Mwa, onzin? Ergens moet je beginnen met raids, classes leren kennen, gear verzamelen (ja, want met alleen craftables kom je er niet, en niet iedere caster is een tailor). Denk als je vanaf blues en craftables SSC/TK inrent dat je hard op je gezicht gaat. Mensen moeten ook leren samenwerken.
sja true..

Ik weet wel dat ik een zenuwinzinking krijg als ik nog 1x met me priest nog iets doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren wel lekker bezig geweest denk ik. Samen met wat maatjes door 2 keer door de deadmines heen gewandeld, toch nog 2 levels omhoog gegaan naar een whopping 13 :P . Is m'n alllereerste poppetje ooit (noob enzo).

Ik snap af en toe niet veel van dat vechten. Elke keer als ik met een poppetje aan het vechten was leek het alsof ik ze helemaal geen damage deed. Hoe zit dat? Verder wel al een hoop leuke nieuwe wapens en armor enzo die ik nog niet kan dragen :P .

[ Voor 5% gewijzigd door zwik op 29-01-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
[...]

Ja, want mensen die nog nooit hebben geraid en waardeloze gear hebben wil je gelijk in een 25-man raid droppen als SSC of TK. Dat is gegarandeerd succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

haha dat heet lui en ik heb ze al binnen :)

5gb

glasvezel opwerk ftw eh maar anyway..

Want mensen die uit de 5 mans komen stappen gelijk even ssc/tk in omdat ze al precies weten hoe hun class werkt.

Want er zijn zo ongelofelijk veel geweldige crafteables voor: prot warriors, fury warriors, prot paladins, holy paladins, resto shamans, feral druids, hunters.

Want als je mensen op vashj/kt meeneemt wil je dat ze met 5k hp ub rondlopen omdat ze alleen maar crafteables aanhebben.

Want als je ssc/tk ingaat wil je healers hebben die hun tank nog nooit meer dan 1k dmg hebben zien nemen van een instance boss.

Nofi hoor ramon, maar ben je altijd zo'n arrogante zak? Ik krijg hier een beetje het gevoel dat je echt op absoluut geen enkele manier beseft dat ook nog andere mensen buiten jezelf zijn...

edit:
Nevermind, ik denk dat de hieronder geposte quotes al genoeg zeggen, ik zal maar niet nog meer olie op het vuur gooien

[ Voor 18% gewijzigd door Hmzaniac op 29-01-2008 10:40 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Neelon schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:26:
Let bij Aran voornamelijk op de 3 specials (Flamewreath, Arcane Explosion en Blizzard), maar ook op je hoeveelheid DPS.
We hebben 'm al eens gekilled. Maar we hebben nu gewoon een groepje van een aantal spelers die (imho) hun class nog niet geheel begrijpt, en sowieso heel weinig raid ervaring hebben. Vandaar dat ik verwacht dat het vanavond zwaar gaat worden. ;)
Het is inderdaad onmogelijk dat er mensen zijn die het gewoon leuk vinden om zulke raids te doen. En ervaring met raiden heb je ook inderdaad niet nodig, gewoon naar 70 boosten, als een goldfarmer je mat voor craftables farmen en hop SSC/TK in. :X 8)7

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:30:
"Ka'el is niet makkelijker dan Vashj hoor Oo"

DUDEEE nog aan het whipen op kael.. damnnn zijn all 200+ clans die kael op farm hebben net als BT/MHJ enz... te easypeasy boring enz... blijven whipen op kael is zo nep.. dan moet je duidelijk de slackers uit je guild kicken..
Beetje jammer dat je je eigen zo de hele tijd tegenspreekt op alles en nog wat.
Achja, doe maar lekker verder trollen.. ik weet wel dat ik jou in elk geval niet meer serieus neem :/

@pron*
Ik zie jou nooit online @ Emeriss! Ik check constant Calamity en Doomsayer maar die zie ik nooit :(

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 29-01-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:34:
[...]

Ja, want mensen die nog nooit hebben geraid en waardeloze gear hebben wil je gelijk in een 25-man raid droppen als SSC of TK. Dat is gegarandeerd succes.
Als je in 70 levels nog niet weet wat je moet doen kan je beter stoppen.

Wanneer je raid allemaal luisteren, allemaal de juiste basic addons gebruiken

*x-perl (raid vensters MT targets enz) voor de hele raid hetzelfde
*omen (synced met alle threatmeters)
*BigWigs (DBM is klote tijden kloppen niet enz)

loopt alles soepel en dan hoef je alleen nog maar tactics uitteleggen special ability's enz en gaan pew pew tank tank ren tank tank pew pew dood.. :/

Ik snap niet hoe moeilijk het kan zijn maar anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:38:
[...]

[...]

Achja, doe maar lekker verder trollen.. ik weet wel dat ik jou in elk geval niet meer serieus neem :/

@pron*
Ik zie jou nooit online @ Emeriss! Ik check constant Calamity en Doomsayer maar die zie ik nooit :(
Dus wat wil je ermee zeggen? omdat ik een KZ comment maak kan ik niet in bt/mhj zitte LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn guild heeft ook zo'n periode gehad en toen hebben de officiers besloten om iedereen terug te zetten naar de rank trialee: bewijs de komende 4 weken maar dat je in de guild thuis hoort.

Dat heeft goed geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:39:
[...]

Want dat weet IEDEREEN immers die net lvl70 is en nog nooit van zn leven een instance gedaan heeft. Mensen die immers nog nooit iets anders hebben gedaan dan lvl70 worden met solo quests en misschien een deadmines hebben logischerwijs allemaal aangeboren ervaring waar je op moet letten tijdens raids, hoe je op threat let, wat bossmods zijn, hoe je op aoe moet letten, hoe je efficient met je mana omgaat tijdens een 10 minuten fight.
loopt alles soepel en dan hoef je alleen nog maar tactics uitteleggen special ability's enz en gaan pew pew tank tank ren tank tank pew pew dood.. :/

Ik denk dat hier maar 1 antwoord op is, en dat dat ook gelijk alles zegt. Fucking arrogante zak stront.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 29-01-2008 10:44 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 15:53
BM heb ik iig eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
Van het weekend 2x getanked zonder veel problemen.

1x (mijn eerste ever, van een run of 8-10....) gewiped en dit doordat de Mage (guildie die mijn tankkunsten wilde testen met pom-pyro) doodging en ikke daarna mezelf iets te vaak liet knockbacken door de 2e boss (even naam kwijt) en kwam dus te ver van de portal af. Hierdoor resette hij naar 50% en na een evade of 2 naar full health, toen waren we wel gezien. Na de respawn gewoon zonder problemen er door heen gerost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:37:
[...]

Want mensen die uit de 5 mans komen stappen gelijk even ssc/tk in omdat ze al precies weten hoe hun class werkt.

Want er zijn zo ongelofelijk veel geweldige crafteables voor: prot warriors, fury warriors, prot paladins, holy paladins, resto shamans, feral druids, hunters.

Want als je mensen op vashj/kt meeneemt wil je dat ze met 5k hp ub rondlopen omdat ze alleen maar crafteables aanhebben.

Want als je ssc/tk ingaat wil je healers hebben die hun tank nog nooit meer dan 1k dmg hebben zien nemen van een instance boss.

Nofi hoor ramon, maar ben je altijd zo'n arrogante zak? Ik krijg hier een beetje het gevoel dat je echt op absoluut geen enkele manier beseft dat ook nog andere mensen buiten jezelf zijn...

edit:
Nevermind, ik denk dat de hieronder geposte quotes al genoeg zeggen, ik zal maar niet nog meer olie op het vuur gooien
hehe ik vind je aardig

maar prepatch botanica(heroic) guardians hitte 4k op tank

en zo waren er nog veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:22:
[...]

Daar heb je een goed punt. Meestal vecht je met 4 a 5 man tops. Soms heb je natuurlijk de pech (in mijn geval geluk, want dan kan ik lekker meekomen in de dps lijst :P) dat je er 'perongeluk'(:P) een groepje bijpulled, maar vooralsnog is dat goed te doen. En dan raussen we er zo lekker doorheen.

Ik ben na gistere dus eindelijk op 13k hp unbuffed uitgekomen (14k met kings). Hopelijk kan ik spoedig naar de 15k unbuffed toe, maar dan moet ik nog wel het een en ander upgraden :) Iemand mss een suggestie wat ik straks nog kan veranderen? (Argaii - darksorrow), los van chest en shoulders dan (goede shoulders zijn lastig aan te komen!) :)
Aah das netjes :)

Ja met palatanks is er meer ruimte voor knullige foutjes omdat hij het meestal wel kan opvangen. Ik heb ook nog nooit een andere tank gezien die dpsclasses kan outdamagen. Bij die heroic ShatH run stond de pala op nr2 damage done :P

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt btw. http://eu.wowarmory.com/c...?r=Quel%27Thalas&n=Sardis

Onze pala MT. Er is er nog 1, maar ik vind deze wel de beste.
Jerry schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:24:
[...]

Vaak staat er spul op wat geen roggel waard is, maar het is toch de moeite waard om even alle kleuren langs te lopen :).
Ja, dalijk maar ff doen. Heb al aardig wat groene dingen, en elke G is er 1 :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:42:
[...]

Want dat weet IEDEREEN immers die net lvl70 is en nog nooit van zn leven een instance gedaan heeft. Mensen die immers nog nooit iets anders hebben gedaan dan lvl70 worden met solo quests en misschien een deadmines hebben logischerwijs allemaal aangeboren ervaring waar je op moet letten tijdens raids, hoe je op threat let, wat bossmods zijn, hoe je op aoe moet letten, hoe je efficient met je mana omgaat tijdens een 10 minuten fight.

[...]

Ik denk dat hier maar 1 antwoord op is, en dat dat ook gelijk alles zegt. Fucking arrogante zak stront.
haha dat zegt inderdaad genoeg..

dat je niet veel verschild van mij vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:44:
[...]

hehe ik vind je aardig

maar prepatch botanica(heroic) guardians hitte 4k op tank

en zo waren er nog veel meer
De meeste mensen die net lvl70 zijn hebben nog niet zo bijster veel heroics gedaan. En meestal ook geen botanica.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

[...]

loopt alles soepel ....
Ik heb zowel BW als DBM gebruikt en beide wijken wel eens af. (Gruul in het bijzonder (earthshatters..))
Beide zijn imho degelijke timermods, maar failsafe zijn ze zeker niet..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
[...]

Levelen naar 70 en 25-man raiden wil je dus met elkaar vergelijken?
- X-Perl: Werkt goed maar is iedereen bereid z'n interface zo vol te gooien met unitframes?
- Omen: Syncen betekent niet dat het feilloos werkt, ik heb Omen vaak genoeg zien falen tijdens bossfights.
- DBM werkt net zo goed als BigWigs.

Dus je durft hier te beweren dat je in al je uber imba raids nog helemaal nooit een foutje hebt gemaakt? Zeg eens, waar ben je zelf begonnen met raiden? Karazhan is blijkbaar onzin en DE standaard van tegenwoordig is SSC / TK. Teach us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 15:53
En het feit dat niet iedereen een bult ervaring meeneemt van andere (FPS) spellen en WoW wel zo'n breed publiek trekt dat niet iedereen een snel reagerende 16-25 jarige is......

Zitten ook nog brave kb-turnende huisvaders en moeders bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

zwik schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:33:
Gisteren wel lekker bezig geweest denk ik. Samen met wat maatjes door 2 keer door de deadmines heen gewandeld, toch nog 2 levels omhoog gegaan naar een whopping 13 :P . Is m'n alllereerste poppetje ooit (noob enzo).

Ik snap af en toe niet veel van dat vechten. Elke keer als ik met een poppetje aan het vechten was leek het alsof ik ze helemaal geen damage deed. Hoe zit dat? Verder wel al een hoop leuke nieuwe wapens en armor enzo die ik nog niet kan dragen :P .
Wat voor class ben je dan? sommige classes doen op lagere levels inderdaad vrij weinig damage en sommige classes kunnen vrij veel damage doen.

Overigens hoef je je daar nog geen zorgen over te maken, zo gauw je op de lvl20 komt krijg je de abilities die je class uniek maken en dan wordt het pas leuk.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:47:
[...]

Levelen naar 70 en 25-man raiden wil je dus met elkaar vergelijken?

[...]

- X-Perl: Werkt goed maar is iedereen bereid z'n interface zo vol te gooien met unitframes?
- Omen: Syncen betekent niet dat het feilloos werkt, ik heb Omen vaak genoeg zien falen tijdens bossfights.
- DBM werkt net zo goed als BigWigs.

[...]

Dus je durft hier te beweren dat je in al je uber imba raids nog helemaal nooit een foutje hebt gemaakt? Zeg eens, waar ben je zelf begonnen met raiden? Karazhan is blijkbaar onzin en DE standaard van tegenwoordig is SSC / TK. Teach us.
och och...

ok 1 ik zei het in de context dat wanneer iemand zijn char naar 70 krijgt hij behoort te weten hoe hij met zijn char moet omgaan en hij de keuze shadow/holy gemaakt heeft en dus weet wat hij moet doen.

ok 2 je omen gaat flippen als er ook maar 1 andere player in de raid zit die geen OMEN draait..... (maarja dat is met elke raid addon zo)

DBM / BW door elkaar gebruikt in raid blijft je BOSS mod hangen en moet je em handmatig resetten.. zal bij iedereen gebeuren :)...

ok 3 hmmm ik clearde KZ in januari ofzo vorig jaar nieuwe TBC server gejoined nadat we klaar waren in naxx 1 week voor release tbc nieuwe char gestart HORDE allie best zat dus tja vanaf daar verder binnen een week wel 70 ff paar dagen vrijgenomen en na 2 dagen 70 1e kara run... verder weet ik er weinig meer van wel dat ik niet langer dan maandje bezig ben gweest om wat keer te vergaren daar en daarna ssc (preQ) enz TK preQ enz bah...........

nu is het zo easy gemaakt anywayz dat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ok, ik heb nog nooit gereageerd op een onderwerp hier, maar ditmaal kan ik het niet laten...
Meen je nu echt wat je daar zegt? Een persoon die uit de 5 mans komt direct naar SSC of TK laten gaan? Als zo één persoon meegaat met een guild die SSC of TK al op farm heeft (of zo goed als) kan je dat mss maken, maar beeld je eens in dat 25 mensen die nog nooit een raid gezien hebben naar daar gaan? Ik denk dat ze nog niet eens voorbij de trash geraken. En een tank die enkel craftables (als er al goeie zijn...) en/of heroic/badge gear in combinatie met blues draagt, krijgt gewoon op zijn muil... Als het niet door de undergearde tank komt, dan komt het wel door de healers die niet kunnen volgen (iets als "OMFG, die boss hit je voor 6k wtf......") 6k valt mss nog mee :)
Anyway, just my opinion. Leuk forum trouwens, altijd aangenaam om te lezen (en vanaf nu ook te reageren ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:54:
[...]

Ok, ik heb nog nooit gereageerd op een onderwerp hier, maar ditmaal kan ik het niet laten...
Meen je nu echt wat je daar zegt? Een persoon die uit de 5 mans komt direct naar SSC of TK laten gaan? Als zo één persoon meegaat met een guild die SSC of TK al op farm heeft (of zo goed als) kan je dat mss maken, maar beeld je eens in dat 25 mensen die nog nooit een raid gezien hebben naar daar gaan? Ik denk dat ze nog niet eens voorbij de trash geraken. En een tank die enkel craftables (als er al goeie zijn...) en/of heroic/badge gear in combinatie met blues draagt, krijgt gewoon op zijn muil... Als het niet door de undergearde tank komt, dan komt het wel door de healers die niet kunnen volgen (iets als "OMFG, die boss hit je voor 6k wtf......") 6k valt mss nog mee :)
Anyway, just my opinion. Leuk forum trouwens, altijd aangenaam om te lezen (en vanaf nu ook te reageren ;) )
ja jij snapt het... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ lol

En ja dat gaat nu zo.. maar meestal zijn degene die TK/SSC in greenies meegaat gewoon een RL vriend van een guildie.. die we ff snel in een paar dagen naar 70 hebben gepushed en die dus gearen als een gek..... Dus total strangers komen er niet in...

oohjaa is natuurlijk ook nog zo dat ze KZ bij ons puggen... en er bijna geen guilds zijn die er nog komen :<

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

cannibal schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:48:

Zitten ook nog brave kb-turnende huisvaders en moeders bij.
Ik had in mijn vorige guild een (raidende) druid van een jaar of 65.. :+)
Die het overigens best wel goed deed..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja dat is mooi hij..

wij ook een aantal gasten "vader & zoon" als in 24 / 60 jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:26
Voor dat onderwerp kun je hier terecht: NED2 - Zembla: Gameverslaafd 27-01-2008 21:45

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:53:
ok 3 hmmm ik clearde KZ in januari ofzo vorig jaar nieuwe TBC server gejoined nadat we klaar waren in naxx 1 week voor release tbc nieuwe char gestart HORDE allie best zat dus tja vanaf daar verder binnen een week wel 70 ff paar dagen vrijgenomen en na 2 dagen 70 1e kara run... verder weet ik er weinig meer van wel dat ik niet langer dan maandje bezig ben gweest om wat keer te vergaren daar en daarna ssc (preQ) enz TK preQ enz bah...........

nu is het zo easy gemaakt anywayz dat dus
Gezien je houding hier kan ik me best voorstellen dat men je zat was en je dus een nieuw char moest aanmaken, jammer dat er toen geen name change nog was. Op basis van je houding + de manier waarop je dingen brengt (tank pew pew, heal pew pew, baas dood) kan ik me niet voorstellen dat je het spel nog leuk vind. Waarom speel je het eigenlijk dan nog als alles te simpel is? Sociaal contacten online kan ik me bijna niet voorstellen (zie mijn eerste regel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Lui als Ramon zie je vaak binnen twee maanden in 5 verschillende guilds. Meestal eerst in een redelijk raiding guild, waar ze zich met veel bombarie in hebben weten te lullen.
Na twee weken trial hebben die het wel gehad en schoppen ze hem er uit. Vervolgens zijn er altijd guilds die zo iemand dan aannemen "omdat ie uit een raiding guild komt :o ". Tot ze een maandje later beseffen dat zo'n vervelend persoon een enorm negatieve impact heeft op een guild en ze hem er weer uitschoppen. Dat lukt nog twee keer, en daarna eindigen ze meestal in een PVP guild en gaan vervolgens heel trots met hun welfare epics op forums andere mensen voor noob uitmaken.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg geliefd op mijn realm idd.. vorige ook daarom zijn we met ongeveer 25 man overgestapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:01:
[...]

ja jij snapt het... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ lol

En ja dat gaat nu zo.. maar meestal zijn degene die TK/SSC in greenies meegaat gewoon een RL vriend van een guildie.. die we ff snel in een paar dagen naar 70 hebben gepushed en die dus gearen als een gek..... Dus total strangers komen er niet in...
Want iemand die een RL vriend is van iemand anders weet wel hoe die zn class moet spelen in raids als ie naar de 70 is geramd zonder serieuze instances te doen. Dat is immers logisch.
oohjaa is natuurlijk ook nog zo dat ze KZ bij ons puggen... en er bijna geen guilds zijn die er nog komen :<
Bij ons puggen ze ook kara. Wat niet betekent dat mensen in half greens de 25 man raids in komen. Laat die eerst maar eens heroics doen voor gear en om te laten zien wat ze kunnen.

Mijn mening blijft: hou het netjes

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 11:27 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:15:
erg geliefd op mijn realm idd.. vorige ook daarom zijn we met ongeveer 25 man overgestapt :)
Dus je hebt 25 mensen die net zo'n "indruk" maken als jij om je heen weten te verzamelen? lol :D

Jammer dat je IRL geen reputatie kunt grinden hè? IRL is het nogal lastig om weer op te bouwen nadat je het verpest hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:15:
Lui als Ramon zie je vaak binnen twee maanden in 5 verschillende guilds. Meestal eerst in een redelijk raiding guild, waar ze zich met veel bombarie in hebben weten te lullen.
Na twee weken trial hebben die het wel gehad en schoppen ze hem er uit. Vervolgens zijn er altijd guilds die zo iemand dan aannemen "omdat ie uit een raiding guild komt :o ". Tot ze een maandje later beseffen dat zo'n vervelend persoon een enorm negatieve impact heeft op een guild en ze hem er weer uitschoppen. Dat lukt nog twee keer, en daarna eindigen ze meestal in een PVP guild en gaan vervolgens heel trots met hun welfare epics op forums andere mensen voor noob uitmaken.
lol dude jij snapt totaal niet waar ik over praat.. toen ik net 70 was .. moet je je craftables maken voordat je KZ in kon omdat kz niet generfed was en gewoon pittig was... nu loop je kz aoe'nd met een blinddoek voor in greenies zo generfed hebben ze het....

En ik ben geen guild geleaved.. alleen 1 disband gehad omdat mensen bleven migraten in de zomervakantie TBC Server ehhh.. verkeerder ratio al die kids een bloodelf aanmaken 90% belf van de hord population op onze server... 70/30 horde/allie

dus tja INDERDAAD! je heb gelijk man goeie redenatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:17:
[...]

Dus je hebt 25 mensen die net zo'n "indruk" maken als jij om je heen weten te verzamelen? lol :D

Jammer dat je IRL geen reputatie kunt grinden hè? IRL is het nogal lastig om weer op te bouwen nadat je het verpest hebt ;)
IRL gaat prima.. gelukkig versta in een fora niet als IRL wat jij waarschijnlijk wel doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:18:
[...]

lol dude jij snapt totaal niet waar ik over praat.. toen ik net 70 was .. moet je je craftables maken voordat je KZ in kon omdat kz niet generfed was en gewoon pittig was... nu loop je kz aoe'nd met een blinddoek voor in greenies zo generfed hebben ze het....
Grote jongen. Je bent vast heel erg trots op je e-peen achievement. Vroeger, toen de mannen nog van staal waren, het internet van hout en ramon nog met 1 hand op zn rug karazhan solo'de... maar nee, nu kan iedereen het! Stel je voor!

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:20:
IRL gaat prima.. gelukkig versta in een fora niet als IRL wat jij waarschijnlijk wel doet...
In mijn beleving is alles waarbij je met echte mensen te maken hebt "echt leven". Voor jou duidelijk niet, omdat je met elke post weer mensen beledigt. Heb je een link naar je armory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

"lol dude", dat ze Kara generfed hebben, zou kunnen, ik heb Kara nooit gedaan voor de nerfs. Daar gaat het ook niet om. Waar het vooral om gaat, is jou houding tegenover mensen die (nog) Kara doen om welke reden dan ook, en de manier hoe je jouw mening en ideeën post.
Ik hoop voor je, dat je IRL iets minder arrogant bent, en vooral ook iets beter in taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Zat ik ook aan te denken, maar volgens mij werd die niet gebruikt. Hoogste rank zou ook 43 dmg minder moeten zijn, geen 30.

Anyway, vanavond staat er ZA gepland, maar ik laat maar even schieten. M'n guild was vorig jaar in de zomer zo goed als dood (raidbreak ivm vakanties, paar core members waaronder de RL die stopte, en dat is toen opgepakt door een paar man die de rest meegekregen hebben. Recruit of tien erbij om de gaten op te vullen en we gingen weer. Eén van die jongens is gisteren uit de guild gestapt, deed dat vlak voor de eerste Bloodboil tries dus we waren niet echt gefocused. Niet echt zin om vanavond in ZA rond te gaan banjeren. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha ik vind het wel mooi hoe jullie er zo op in gaan..

mij boeit het totaal niet vind het alleen maar mooier :D

en armory link zekerrrr momentje heb me nick in een eerdere post al gezegt hoor maar anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Zou het allemaal weer iets vriendelijker en minder op de man gespeeld kunnen worden? Iedereen moet ondertussen toch wel weten dat dit het topic niet veel goeds doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* - zie de modbreak hierboven

Gister nog ff me S2 gloves gehaald.
Wist niet eens dat ik genoeg arena points had :), nu sparen voor de schouders.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:15:
Hahah. Echt waar, ik ken een paar mensen die zoiets gehad. Van guild naar guild, en uiteindelijk eindigen in een PvPguild die zuigt en dan pimpen met S1.

Nofi btw voor de serieuze PvPguilds. Hordeside hebben wij fearless. Gasten die in S3 rondlopen en waartegen je liever niet pvp' ed. Zijn erg goed.
Hmzaniac schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:23:
[...]

Grote jongen. Je bent vast heel erg trots op je e-peen achievement. Vroeger, toen de mannen nog van staal waren, het internet van hout en ramon nog met 1 hand op zn rug karazhan solo'de... maar nee, nu kan iedereen het! Stel je voor!
Gemiste kans. Ik begon met lezen en hoopte op een nostalgisch verhaal.. helaasch ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig snap jij niet dat er echte mensen zijn die posten. Dat het anoniem is wil nog niet zeggen dat je je zo moet gedragen.
En ik ben geen guild geleaved.. alleen 1 disband gehad omdat mensen bleven migraten in de zomervakantie TBC Server ehhh.. verkeerder ratio al die kids een bloodelf aanmaken 90% belf van de hord population op onze server... 70/30 horde/allie
Ook nu doe je karazhan niet in greenies. Misschien de dps wel, maar dat was pre-patch(es) ook.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:15:
Uhhuh.

Ik zag Terr's post net voor ik op versturen klikte, dus ik heb mijn post al behoorlijk geknipt. Maar echt, een betere attitude mag echt wel. Tuurlijk is alles makkelijker als je met Naxx epics karazhan gaat doen met mensen die snappen hoe end-game raiden werkt. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat weet; toen jij begon met MC was je vast ook niet de allerbeste wower en raiden is gewoon heel anders dan soloen of 5mannen. Dat kost tijd, en datzelfde geldt voor een hoop mensen die nog niet hebben geraid, besef dat nou eens. Het stuit mensen tegen de borst dat je alles too easy noemt terwijl zij er misschien avonden op hebben zitten wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:27:
hahaha ik vind het wel mooi hoe jullie er zo op in gaan..

mij boeit het totaal niet vind het alleen maar mooier :D

en armory link zekerrrr momentje heb me nick in een eerdere post al gezegt hoor maar anyway
http://eu.wowarmory.com/c...attered+Halls&n=Ramonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:26:
[...]
Niet echt zin om vanavond in ZA rond te gaan banjeren. ;(
Je zou 'es een altje moeten rollen, dolle pret! :P

Gister met m'n level 34 druid WSG in en het begon al goed met één of andere droplul die dan roept "low level leave BG". :O Vervolgens capped iemand hun vlag en weigert dat ding vervolgens te planten. Dan voel ik het alweer aankomen dat het verkeerd gaat gaan en inderdaad: een hoop nutteloze honor-midfield-farm-actie. Horde pakt onze vlag, pakt hun eigen vlag terug: 1-0. :(

Vervolgens pak ik hun vlag, ren terug langs de linkerkant en vraag tegelijk om hulp om te kunnen scoren. But noooo, ik krijg 4 hordes op m'n dak en uiteraard: dood.

Uiteindelijk pik ik nog een keer hun vlag en weer dood, verliezen kansloos met 3-0.

Waarom durft alliance, op onze server, toch niet verder dan midfield te komen? Het lijkt wel alsof er alleen maar mensen spelen wiens iq niet boven hun level uit komt, bah. Na ja, beetje rondstealthen is wel weer grappig en uiteindelijk wil ik alleen maar een mooi snel zwart paard en daarvoor heb ik die tokens nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:28:
[modbreak]Zou het allemaal weer iets vriendelijker en minder op de man gespeeld kunnen worden? Iedereen moet ondertussen toch wel weten dat dit het topic niet veel goeds doet.[/]
Ja ok.

Misschien een beetje op de verkeerde fout begonnen :$.

Misschien wat irritatie waarom ze alles zo nerfen... terwijl wij er wel voor hebben moeten werken...

sorry jongens! knuffel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:38:
[...]

Ja ok.

Misschien een beetje op de verkeerde fout begonnen :$.

Misschien wat irritatie waarom ze alles zo nerfen... terwijl wij er wel voor hebben moeten werken...

sorry jongens! knuffel
Ok, excuses aangeboden, lijkt me een mooi moment om het te accepteren dan ook, bij deze.

Over het nerfen, dat is een natuurlijk proces wat al zolang speelt. Dat was vroeger al. Wie herinnert zich niet wipe-avonden vanwege bugged Chromagus, Neferian die je 1x per 24 uur kon proberen, Vael die na 1 uur wegvloog, spawns in Razorgores kamer die veel sneller spawnen etc etc etc. Alles wordt generfed uiteindelijk om de rest van de mensen ook een stukje endgame mee te geven. Maar tegelijk, echte end-game wordt niet generfed (niet op dat niveau i.i.g.). Als je met je endendgame-guild in Sunwell straks zit is de rest nog druk bezig in SSC/MH of mss BT. Je blijft ze heus wel een stap voor, de nerfs halen je echt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Je zou 'es een altje moeten rollen, dolle pret! :P

<PvP verhaal>
51 priest, 28 shaman, 36 druid, 12 mage (horde \o/) en nog een paar. Heb er zat naast m'n pala en lock, alleen heb ik dus totaal geen zin om te gaan lvlen. Ga wel een beetje FM 2008 spelen ofzo. ;)

En over dat PvP verhaal, l2notpvpbelow70andonlydopremadesafter. ;) Of gewoon helemaal niet zoals ik. :P

En reageer 'ns op je DM man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nofi btw voor de serieuze PvPguilds. Hordeside hebben wij fearless. Gasten die in S3 rondlopen en waartegen je liever niet pvp' ed. Zijn erg goed.
Leuke naam ook voor een pvp guild trouwens, met allemaal gasten in S3. :)
Bij onze op de realm vind je niet zoveel pvp guild's, en al helemaal niet zo hardcore. :)

Toch overwegend meer PvE guilds.
Onze guild naam is en blijft echt geweldig vind ik zelf...Oiche Deithi, betekent nightsmokers in het iers :)
Is wel eens wat anders als al die guild's met b.v. <FBI get in the van> of <A Palladin stole my bike> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:45:
[...]

En over dat PvP verhaal, l2notpvpbelow70andonlydopremadesafter. ;) Of gewoon helemaal niet zoals ik. :P
Premades zijn wel leuk ja, tenzij je in AV tegenover een premade horde team komt te staan. 39 gasten van Shadowmoon, da's geen toeval meer. ;)

Kan me, met m'n priest, nog wel een paar hele korte premade AB's herinneren ja. Die duurden niet zo heel lang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 15:58
OkkE schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:25:
[...]
Ik hoop voor je, dat je IRL iets minder arrogant bent, en vooral ook iets beter in taal.
Tis een gezellige gozer hoor ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

@ Ramon, na je armory and wowjutsu guildstats gezien te hebben snap ik wel dat je denkt dat elke lvl 70 even SSC in kan hobbelen.

Succes met Vashj en Kael!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:46:
[...]

Bij onze op de realm vind je niet zoveel pvp guild's, en al helemaal niet zo hardcore. :)

Onze guild naam is en blijft echt geweldig vind ik zelf...Oiche Deithi, betekent nightsmokers in het iers :)
Is wel eens wat anders als al die guild's met b.v. <FBI get in the van> of <A Palladin stole my bike> :)
Idd een sterke naam :)

Onze guild heet <Toothless Donkeys> volledige nederlands :+

9 Februari eerste kara raid geplanned: Hopelijk ben ik op tijd 70 en attuned

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
MrOizo2005 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:52:
[...]

Tis een gezellige gozer hoor ;)
Ik zat gezien de armory link ook al te denken, die ken ik, nu jij post, weet ik het zeker.

De altijd cynische, grove, en stoonde Ramon :D Dacht dat die gestopt was met WoW vlak na TBC, speelde toen op Trollbane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:56:
@ Ramon, na je armory and wowjutsu guildstats gezien te hebben snap ik wel dat je denkt dat elke lvl 70 even SSC in kan hobbelen.

Succes met Vashj en Kael!
staat firestorm zeker.. kijk eens momentum

al tijdje niet gelogged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:58:
[...]

Ik zat gezien de armory link ook al te denken, die ken ik, nu jij post, weet ik het zeker.

De altijd cynische, grove, en stoonde Ramon :D Dacht dat die gestopt was met WoW vlak na TBC, speelde toen op Trollbane.
stoooooooooonde niet onder werktijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:00:

staat firestorm zeker.. kijk eens momentum

al tijdje niet gelogged
In dat geval heb je bijna net zoveel gezien als ik. Hoe deden de newbie lvl 70's met wat badgegear het tussen de striders? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:46:
[...]

Haha idd, erg toepasselijk. Zelf heet onze guild synergie. Niet echt bijzonder boeiend.

ik vind FBI get in the van wel droog. In onze battlegroup zitten wel eens mensen uit die guild. Ik krijg er altijd zo een beeld bij van een zwart busje, waar allemaal van die opsporingsbeambtenaars uitkomen met zonnenbrillen en je het busje in duwen via de achterdeuren.

Ik heb ook bij ons op de server een guild gezien die <OOps i stood on a gnome> heet. Ook grappig. <Aurora> hebben we ook voor de Char types (klinkt nogal zweverig :P )

Maar de beste namen die ik gezien heb zijn:

<Who needs a Life> en <Exalted with your mom> <Horderaisers> (knipoog naar Hellraiser :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:03:
[...]

In dat geval heb je bijna net zoveel gezien als ik. Hoe deden de newbie lvl 70's met wat badgegear het tussen de striders? ;)
newbie ligt aan de speler niet de gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:54:

Tevens speel ik al tijden wow en ben ik in TBC met me priest best ver SSC/TK klaar maar gewoon tijdje pauze genomen nu maar weer even spelen denk ik ;)
Voidreaver = best ver in TK?

Op shattered halls heeft niemand KT down.

Ga ergens de grote jongen uithangen waar je niet gecontroleerd kan worden. Misschien dat je dan wel geloofwaardig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Zelf zit ik in de guild: Amicitia, wat vriendschap betekent in het Latijn :). Toepasselijk, want alle mensen die geinvite werden/worden zijn vrienden (of familie) van elkaar.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:33:
[...]

Voidreaver = best ver in TK?

Op shattered halls heeft niemand KT down.

Ga ergens de grote jongen uithangen waar je niet gecontroleerd kan worden. Misschien dat je dan wel geloofwaardig bent.
Waaruit beredeneer jij dat?

momentum sinds 2 weken MHJ/BT
theory allang
genesis allang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:36:
[...]

Waaruit beredeneer jij dat?

momentum sinds 2 weken MHJ/BT
theory allang
genesis allang
http://www.wowjutsu.com/eu/shatteredhalls/Momentum

en

http://www.warcraftrealms.com/charsheet/53022419

Meer zeg ik er niet over. :)

Vooruit, nog één dingetje dan
25/1 Kael'thas Sunstrider killed and Momentum being the 2nd guild on the server with the attunemnt to Mount Hyjal completed!

We started our progress run on Kael'thas on Sunday and he ended up dead on Friday, now thats some fast learning curves, good job everyone! The most funny fight we have experienced yet, and now it's time to attune the rest of the guild so you will see us in SSC and TK some more than it's bye bye tier 5 and hello too tier 6!
http://www.m-guild.com/index.html

Misschien ook de progress-pagina 'es bijwerken of is 'ie wel up-to-date? :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok grappig ik weet dat theory dik in BT/MHJ zit .... (oeps)

ik weet dat genesis er zoiezo al rondloopt....

en dat momentum kael zoiezo down heeft...

theory update nooit hun kills omdat ze er niet mee willen pochen (denk ook dood) zie spelers uit theory nu in momentum en andere guilds zitten dus weet niet precies wat er gebeurd is om mijn realm.

misschien vanavond maar eens loggen xD

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
RaseriaN schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:38:

@pron*
Ja hey Pindle is nog steeds m'n main, gisteren nog een groot deel van de avond mee online geweest. :)
Magoed met de andere twee ben ik er ook regelmatig!

Hoe heet de jouwe op Emeriss dan?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ramon19840 kom eens met wat reacties die daadwerkelijk iets toevoegen aan dit topic.
Niet van de reacties van: "Mijn guild is al zover, jullie zijn allemaal noob"
Heeft niemand wat aan :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

deadsy33 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:01:
[...]

Ik had in mijn vorige guild een (raidende) druid van een jaar of 65.. :+)
Die het overigens best wel goed deed..
onze carlos (dps war) en neo (tank druud) zijn beiden ook tegen de 60 en doen niet onder voor de rest :p (maar zit dan ook in de guild de OUDERE gamers voor iets 8) )

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:45:
Ramon19840 kom eens met wat reacties die daadwerkelijk iets toevoegen aan dit topic.
Niet van de reacties van: "Mijn guild is al zover, jullie zijn allemaal noob"
Heeft niemand wat aan :+
dude lees eens terug..
achteraf geblaat hebben we weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Gisteren guild first Kaz'Rogal down, en nog een paar keer de volgende waves gedaan, komen we nou ook netjes door, volgende komt ook binnenkort wel goed :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:45:

Ja hey Pindle is nog steeds m'n main, gisteren nog een groot deel van de avond mee online geweest. :)
Magoed met de andere twee ben ik er ook regelmatig!

Hoe heet de jouwe op Emeriss dan?
Ze heet nog Cocos (lang verhaal) maar die gaat binnenkort een rename krijgen naar wat anders.
Zal Pindle volgende keer ook eens proberen, die was ik vergeten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even weer ontopic te gaan (en tegelijk m'n eigen vraag een bump te geven ^^)

Kan iemand die Supremus al voorbij is, me misschien iets meer uitleggen over Hateful strikes?
Kan de maintank geraakt worden als ie hoogste HP heeft, maar er wel andere melee in range zijn?
Is het altijd de gene met hoogste HP die zo'n strike krijgt? Of kan aggro ook een rol spelen?
Ik hoorde over een reset van de Hateful strike timer op het moment dat de boss een attack parried, hoe hier het best mee om te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 23:15
Hola all,

Vraagje,

Ik ben hard bezig mn shammy te gaan lvlen. nu wil ik resto gaan speccen als ik 70 ben,

is er nog ergens een gear check? (waar haal ik welke gear vandaan)

welke addons kan ik gebruiken (heb al eens rodgekeen maar nog niet echt wat gevonden)

of leuke linkjes daar ik nog nooit iets met resto gedaan heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Ramon19840 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:08:
ja hier ook..

maar wij multitasken ;)
Slashdot:Multitasking makes you stupid and slow

Nofi hé... ;)

Kon hem gewoon niet laten liggen.

Anyways. Nog één lvltje en dan is mijn pala main uiteindelijk 58, dan kan ik weg uit het uitgestorven Azeroth, en eens zien wat dat Outland nu helemaal is. NooB? But certainly!

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon19840 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:08:
ja hier ook..

maar wij multitasken ;)
Soms is het beter om niet het laatste woord te hebben.
Niet iedereen heeft hetzelfde werk, als hij ineens een half uur wegmoet vanwege bijv. een incident dan is dat nou eenmaal zo. Je opmerking doet het lijken alsof hij 'minder' is vanwege de onmogelijkheid om te kunnen multitasken tjidens werk. We zijn net al 5 pagina's over je verwoordingen gestruikeld, laten we dat niet weer doen ;)

Over hateful strikes op Supremus weet ik niet zoveel. Meestal vertrouw ik www.wowhead.com omdat eigenlijk elke patch er wel updates bij staan (indien abilities zijn bijgewerkt).

Nawantjuh (weer verkeerd gespeld vrees ik... had ik deze zomer ook al :P), bedankt voor de link, ik bekijk hem als ik thuis ben. Ik hoop wel dat hij een beetje haalbare gear heeft, want T5 of iets dergelijks zit er nog even niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 23:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister dikke pret op mijn 39 warlock in WSG,
Was aan het pvpen met 2 maten van me guild.
Ik ben een human warlock en bij de hordes
liep een orc hunter met Mongoose en ik denk
iets van 2000g aan enchants en epic gear..
Een guild maat van mij herkende hem,
en vertelde dat het echt een typische arro gast was die
dacht dat je met maar genoeg goud je skills kan kopen..
Het volgende was het gevolg van 10 keer dood gaan
door zo`n mongool die met een 39 hunter 800 - 1100 crits uitdeelt aan degene die in zijn buurt komt:

Ik kreeg hem niet kapot met alle dots en drain + mijn dps van minion..
dus was redelijk gefrustreerd.. Andere teammates van het Alliance team ergerde zich ook aan die gast die door zijn enorme Health sloot en aardig wat dps bijna niet klein te krijgen was, zeker omdat die vent een prive bubble healer rond had lopen..

Dus hebben we met ze 10`en de handen in elkaar gesloten.. en 45 minuten lang die gast met ze allen geganged tot hij waarschijnlijk zijn toetsenbord door ze bureau geslagen heeft. Ik heb min of meer niets tegen mensen die wat vette gear hebben op een level 39 character... maar als ze met level 70 enchants rondlopen en meer health en mana hebben als een level 55 speler.. Dan ben je van mij (en mijn guildies )

Ik heb nog nooit zo veel plezier gehad in pvp haha, elke keer als die gast die heuvel afsprong na de Respawn, zag je 10 man op die gast springen... Aan het einde vocht ie geen eens meer terug.. En maar blijven blaten op zijn Alliance twink (die gast schijnt er 3 te hebben) dat ie wel niet de beste pvp`er van onze realm is.. Moest nog het hardst lachen toen hij met zijn healer mij en 2 mages aan zag komen rennen de healer als de sodemieter zichzelf bubblede en heeeel erg rappies de tunnel terug naar zijn flagroom indook... Daar stond dan "de beste pvp`er" met zijn epic boog en pet voor de tunnel... Frost nova, 4 dots en heel wat AoE geweld later en daar stonden we weer om zijn corpse te dansen... De rest van het team was onze flag carrier aan het verdedigen terwijl Horde hun eigen flag carrier aan het verdedigen was...

Zo konden we ongestoord die Hunter (die stomgenoeg maar bleef spawnen en vervolgens weer naar mid rende) opsporen en gruwelijk hard slopen... Ik snap dat soort gasten echt niet... Ze stouwen zo veel gold en tijd in zo`n twink en ze blijven maar zuigen... Ik heb wel eens een pally gezien die geeneens zo gek ver getwinked was en die was bijna onverwoestbaar... die had gewoon voor elke situatie razendsnel door hoe te handellen... sommige van ons begonnen te /bow`en naar die gast.. was best gaaf om te zien... Daar heb ik wel respect voor... Maar zo`n kneus die twee duizend goud aan enchants en gear investeerd in zijn twink en vervolgens er echt niet mee kan spelen verdient een heerlijke gankfest als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo, gisteravond ingelogged om Arena's te doen, en meteen weer uitgelogged. Tijd voor een break :) Ik kom af en toe wel ff langshobbelen maar ik ga me voorlopig ff op Super Mario Galaxies storten, ff geen WoW meer voor me de komende maand ofzo. Die AV grind heeft m'n zin een beetje om zeep geholpen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
hmm.. 10 man versus 1 hunter.. ben je dan noob als je verslagen wordt....?

het feit dat iemand 2K gold in een twink gaat steken verpest imo het spel. het is zíjn gold, maar je verneukt wel het spel voor anderen..

imo zijn twinks alleen maar van mensen die fun hebben in spelbederf van anderen.. maar jouw verhaal is een beetje krom. 3 man had hij vast wel aangekund, maar 10 man tegen 1 is logisch dat je dat niet wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:13:
Om even weer ontopic te gaan (en tegelijk m'n eigen vraag een bump te geven ^^)

Kan iemand die Supremus al voorbij is, me misschien iets meer uitleggen over Hateful strikes?
Kan de maintank geraakt worden als ie hoogste HP heeft, maar er wel andere melee in range zijn?
Is het altijd de gene met hoogste HP die zo'n strike krijgt? Of kan aggro ook een rol spelen?
Ik hoorde over een reset van de Hateful strike timer op het moment dat de boss een attack parried, hoe hier het best mee om te gaan?
Volgens mij is het degene met hoogste hp in melee range, na de MT. Wij hebben altijd 2 ferals die om agro vechten op Supremus, dus geen last van parries helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat ie het nooit had kunnen winnen van ons 10`en... Daar ging het juist ook om...
iedere normale speler heeft ongeacht zijn skills geen kans tegen zo`n geval.. Daarom gaven we hem een koekie van eigen deeg.. Laat hem maar is voelen hoe het is om 10 keer achter elkaar te weten dat je zonder kans gaat sterven..

Later zijn we met ze 3`en doorgegaan met die hunter pesten, terwijl de rest zich bezighield met flagrunnen etc etc.. maar het was op /bg chat ook echt een feest... we werden constant gebuffed en aangemoedigd... was echt een onwijs prettige vibe gisteravond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Hmzaniac schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:51:
[...]

Wat voor class ben je dan? sommige classes doen op lagere levels inderdaad vrij weinig damage en sommige classes kunnen vrij veel damage doen.

Overigens hoef je je daar nog geen zorgen over te maken, zo gauw je op de lvl20 komt krijg je de abilities die je class uniek maken en dan wordt het pas leuk.
Ik ben een level 13 warrior dwarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:34:
Zo, gisteravond ingelogged om Arena's te doen, en meteen weer uitgelogged. Tijd voor een break :) Ik kom af en toe wel ff langshobbelen maar ik ga me voorlopig ff op Super Mario Galaxies storten, ff geen WoW meer voor me de komende maand ofzo. Die AV grind heeft m'n zin een beetje om zeep geholpen.
Hehe nice man, heb ook een break gehad (iig van raiden dan) maar ben nu weer helemaal terug.
Binnenkort heb ik ook een wii en dan moet ik SMG ook echt wel hebben.

Ik heb die wii gewonnen trouwens! 8)

maar toen we gister eerst Al'ar neer hadden en toen voor het eerst Solarian probeerden en die de 3de try neerkregen, moet ik toegeven dat bij mij de kippevel en de rillingen over mijn rug liepen...heerlijk gewoon. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Locks schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:17:
Hola all,

Vraagje,

Ik ben hard bezig mn shammy te gaan lvlen. nu wil ik resto gaan speccen als ik 70 ben,

is er nog ergens een gear check? (waar haal ik welke gear vandaan)

welke addons kan ik gebruiken (heb al eens rodgekeen maar nog niet echt wat gevonden)

of leuke linkjes daar ik nog nooit iets met resto gedaan heb ;)
ik gebruik op men sham:
ankhcooldowntimer
call of elements (continued)
totemtimers
decursive
grid

ge hebt onder andere nog totemus (vergelijkbaar met necrosis maar dan voor shams, maar k hou er ni zo van)
healing addons zoals rezz monitor, of mods die laten zien wie bezig is met healen op wie en dergelijke...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

zwik schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:46:
[...]

Ik ben een level 13 warrior dwarf
Ah, dat is inderdaad niet zo vreemd dat je nog niet veel damage doet. Op lvl20 leer je dual wield als warrior, tot dat moment is het het beste om met een grote 2h rond te rennen. (en eigenlijk zowiezo tot je outland in gaat)

Tenzij je natuurlijk aan het tanken bent, maar als tank moet je bedenken dat je er niet bent om damage te doen maar damage te nemen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hmzaniac op 29-01-2008 14:12 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:11:
[...]

Ze heet nog Cocos (lang verhaal) maar die gaat binnenkort een rename krijgen naar wat anders.
Zal Pindle volgende keer ook eens proberen, die was ik vergeten :Y)
Ik zal Cocos adden, moet je 't wel laten weten he als je d'r renamed ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren is onze guild bezig geweest in SSC weer en hebben ze Morogrim voor het eerst neergelegd.
We zitten nu op 3/6 en ik heb zo een vermoeden dat we SSC vrij snel door zijn als het zo doorgaat.
Dan gaan we op voor TK en onze MH attunements.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.