Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 147 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een beetje offtopic. Elke keer als ik op armory probeer te komen loopt mijn mozilla firefox vast. Iemand die weet hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:19:
[...]
Ja resto druids zijn super. Ik heb ze graag mee als healer. Een maat van mij is laatst ook begonnen met een druid (inmiddels 64) om arena met mij te kunnen spelen. "Zonde" dat druids generfed worden in 2.4. Achja, ze waren erg sterk in pvp. Goeie healing, goeie ontsnappingsmogelijkheden en het wel bekende "Cyclone > trinket > Cyclone > Cyclone > Cyclone *oh wacht immune* > Entangling roots :(
Generfed? Vertel op. :)

/edit
@ hierboven, Ja ik heb hetzelfde. Ook firefox idd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
cannibal schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:33:
misschien naam in het kort ofzo? het zal iig de naam van je school zijn, of je moet toen garbage hebben ingevuld ipv van een juist antwoord.

En even kort door de bocht, vraag je je wachtwoord (en log je in) wel op de juiste website, dus de europese (www.wow-eu.com www.wow-europe.com) ivp. www.worldofwarcraft.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nawin heeft de FAKE 2.4 Patchnotes gelezen en denkt nu dat ze echt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
sorry, speel op de us-servers ;) dus ga niet vaak naar die europese servers.
maar goed, het idee is duidelijk hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 09:41
jah alles al geprobeert afkortingen GLR zelfs met spel fauten geprobeerd. Zelfs me school wachtwoord.
normaal schrijf ik ook alles op van dat soort dingen in de boekjes van het spel.
En natuurlijk alleen bij dit weer vergeten XD.

En ik vraag het op bij de www.wow-europe.com dus dat kan he ook niet zijn :P

@AKooi22

hier ook het zelfde probleem. De ene keer werkt het wel en de andere keer niet.
IE7 loopt niet vast maar blijft doorladen, 1 keer 4 uur aangestaan en was nog niet geladen.

Er zal wel iets zijn met de eu.armory want er zijn ook aantal topic's over op het wow forum

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:37:
[...]

/edit
Geen idee, ik heb het van mijn priestmaatje gehoord. Maar ik hoop dat cyclone en roots timers hetzelfde worden. Hij (de priest) zou weer gebuffed worden.

Het had iig niets met PvE te maken, dus maak je geen zorgen :P
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:40:
Ik heb niets gelezen, maar ... maar.. fake? :(

Ik ben niet zo dat ik ga klagen of zeuren, maar de CC mogelijkheden zijn imho toch wel iets teveel van het goede. Als een druid mij gaat cc' en doe ik geen reet meer, terwijl mijn maat zwaar geraped wordt.

Achja, we zullen het wel merken. Ik hoop wel dat ze er iets aan doen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:19:
Maar euhm.. waarvoor teleporten? Mijn priest staat in org en die hoeft daar eigenlijk nooit weg. Ik heb daar alles. De bank, de AH en ik kan Hall of Legends in als ik snel ff wat wil checken.
Exodar voor JC, binnenkort Shatt als thuisbazig waarschijnlijk, de gebieden waar ik level (nog één leveltje) en af en toe IF of SW voor een enchantje. :)
Ja wordt steeds lastiger idd hehe. Maargoed, hou er rekening mee dat je 1 run erg snel kan doen. Ik doe er rond de 8 a 10 minuten over. Ach en met een rogue is het helemaal easy. Jij healen en hij tanken. Wel ff wachten met de aggro :+ Gaat dan ook nog sneller.
Misschien dat ik het ook inderdaad wel eens ga proberen. :)
Ja das erg leuk idd. Ik doe deed dat zelf ook altijd, een zooi mobs pullen en dan met blade furry afmaken. Grinden vind ik best leuk, maar als het snel gaat wordt het steeds leuker. Ook weinig downtime als je het een beetje goed doet. Ong om de 10 - 15 mobs ff cannabalizen en doorgaan.

Lang lang geleden probeerde ik ook iets geks. Ik zag Son Of Arugal rondlopen in Silverpine (?). Hij was elite, maar ok lvl 25. Moest wel lukken dacht ik.. nou mooi niet :')
Op level 27 (met +4 hit en +28 spelldmg) lukte het me niet om een level 30 Elite te killen, best logisch, maar nu level 28 en nieuwe spells, etc, dus ik ga het binnenkort nog eens proberen. Ja, grote kans dat ik dood ga, maar ik vind het gewoon leuk om te proberen af en toe. :)
Nu kan ik elite mobs van hetzelfde of iets hoger lvl wel solo' en. Vraagt ook erg goede timing, maar prima te doen. Casters pak je met instant/mind numbing en Melee met instant/crippling.
Kon het op mijn Druid ook, toen die nog Feral was, en afhankelijk van welke Elite/class/etc. Geeft toch wel een zekere kick.
Ja resto druids zijn super. Ik heb ze graag mee als healer. Een maat van mij is laatst ook begonnen met een druid (inmiddels 64) om arena met mij te kunnen spelen. "Zonde" dat druids generfed worden in 2.4. Achja, ze waren erg sterk in pvp. Goeie healing, goeie ontsnappingsmogelijkheden en het wel bekende "Cyclone > trinket > Cyclone > Cyclone > Cyclone *oh wacht immune* > Entangling roots :(
Worden wij in 2.4 generfed? Ik kan nergens officiele (ptr) patchnotes vinden, dus voorlopig wacht ik dat nog even af. :)
Nice, je zit er dicht bij. Als ik je een tip mag geven. Bijt nog ff door. Serieus, die epic is echt een verademing. Ik mount soms voor de gein wel es op dat 60% ding, maar daar ga ik me heel gauw aan ergeren. En op 4000 is 1200 niks. Als je zuinig aan doet heb je hem binnen 2 weken max. Desnoods vraag je of iemand je wat kan lenen. Dan kan je het rustig terugbetalen, maar geniet je wel van je swift flying form :)
True.

Ach ja, ik twijfel nog een beetje. Punt is, ik verdien gewoon niet veel gold op dit moment. Bijna alles wat binnen komt gaat weer op aan repairs, enchants, gems, buffs etc. Ooit komt die epic flightform er zeker, maar vooralsnog even rustig. Ik heb liever een nieuwe enchant als die form. :)

Lenen doe ik trouwens niet. Ik haat het als ik iets terug moet betalen: geef ik gelijk 100g terug als ik dat heb of koop ik er een enchant van? Mocht die ander opeens ik geldnood komen, ik kan het niet terug betalen, moet hij dan ook lenen? Nee, ik spaar wel en als ik het heb, koop ik 't. Net als in 't echte leven. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Locks schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:36:
Hallo,

even een vraagje die ik een aantal pagina's geleden voorbij zag komen, ik kon er alleen het antwoord niet op vinden, daar werd aangegeven dat het trashfarmen van HoD niet zou mogen. is daar een reden voor?
Ik gaf aan dat wij dat als guild niet mochten :)
Dat wil dus zeggen dat onze GM/officers bepaalt hebben dat onze guild dat niet gaat doen.

Natuurlijk mag je die gaan farmen als je dat wilt, daar is geen enkel bezwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:35:
Even een beetje offtopic. Elke keer als ik op armory probeer te komen loopt mijn mozilla firefox vast. Iemand die weet hoe dit komt?
Nee maar je bent niet de enige ik heb daar ook last van alsmede met IE7. :( Het lijkt alsof er teveel data verstuurt wordt naar je browser waardoor alles vastloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:37:
[...]

/edit
dat gaat over de niet officiele patchnotes waarin staat dat cyclone untalented een 15 seconden cooldown krijgt. met een talent kun je dit weer naar 0 brengen maar dan moet je het speccen.

Maar dit gaat vooralsnog over niet officiele patchnotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:40:
Ook de fake patchnotes (bron) vind ik niet echt een nerf..
Druids
• Alliance tree of life skin changed to those found within Darnassus to aid in distinguishing the difference between Horde and Alliance trees.
• Improved Faerie Fire moved to Feral Tree. Requires Faerie Fire (Feral).
• New Balance Spell: Seed of Life: Places a debuff on the target for 7 seconds. When the debuff expires, a reasonable amount of health is leached from the target. If this debuff is dispelled prematurely, it will drain mana/energy/rage instead. .5 second cast, 30 second cooldown. Druids seeking this spell should seek out the druids of Moonglade.
• Soothe Beast is now instant cast.
-- edit --

@an4rk1;
Klopt. Die ben ik niet tegen gekomen in fake patchnotes, maar dat zou voor PVP wel een nerf zijn. Ik speel alleen te weinig PVP om te zien in hoeverre het een terechte nerf zou zijn, iets waar we nu ook maar niet over moeten gaan praten, aangezien dit alles helemaal niet zeker is. :)

[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 28-01-2008 14:57 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, maar 15 seconds cooldown op Cyclone zou toch echt wel een nerf zijn op de situatie zoals die nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

ReCreator schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:41:
[...]
Bandagen heeft geen zin. Hij aggroed pas nadat hij ongeveer een seconde hangt boven de beginplek.
Dan gaat ook pas de threatmeting in. Maar met bloodrage aan en een sunder moet het al genoeg initial aggro zijn om hem in ieder geval op zijn plek te houden.
Ik heb nooit moeite gehad met Nightbane tanken, terwijl het misschien alweer 10 maanden geleden is de eerste keer :)
Ok dan weet ik dat voortaan :). Ty voor tip. Maar goed als ik erbij ben blijf ik gewoon fijn md gebruiken ofcourse ;).

We hadden vrijdag btw op laggerspine insane lagspikes + dc's was echt niet speelbaar eigenlijk. Wij kara in op Attumen mt naar paardje toe. Even later hop mt dc'ed hoppa 3 man dood dus verder met 6 man. Kregen hem nog plat ook ><. Daarna maar gekapt gelukkig was het rond 23.00 ineens weg en zijn we za maar ingedoken.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Rage pot + berserker rage + bloodrage zorgt iig voor voldoende threat om te beginnen, ga m vast hakken als hij ergens in de lucht hangt...

Beetje raidmoe aan het worden, al 6 raids op rij gelead en gister met alts/hangarounds naar SSC. Niet moeten doen, trage healing, lage DPS en alleen een degelijk gegearde MT (ik) en OT.

Avondraid maar over laten gaan, maar vanavond weer vol gas in de zwarte tempel :)

Ook mijn lock (4e char) aan het levellen, bijna 53 op de teller na iets minder dan 4 dagen played (omklooien in BG's ftlose) hup naar 58 en weer lekker casual met mn vriendin spelen (ze heeft nog een pre-tbc 60 shaman) om wat nieuwe professions en dus geld aan te boren.

Zij is overigens spellfire tailor/elixir master, iemand nog tips voor haar om wat cash mee te verdienen (die jaloerse blik op mijn JC alt kan ik niet uitstaan) naast :

- Golden spellthread (mits ze nethers heeft van badges/primals)
- Silver spellthread (mits de primal life goodkoop is of farmable)
- Elixir of mageblood (met voldoende markt/aanbod van mats)
- Alle major protection pots/cauldrons
- Ofc spellcloth, shadowcloth, mooncloth op cooldown

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
KeeZ schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:00:
Rage pot + berserker rage + bloodrage zorgt iig voor voldoende threat om te beginnen, ga m vast hakken als hij ergens in de lucht hangt...

Beetje raidmoe aan het worden, al 6 raids op rij gelead en gister met alts/hangarounds naar SSC. Niet moeten doen, trage healing, lage DPS en alleen een degelijk gegearde MT (ik) en OT.

Avondraid maar over laten gaan, maar vanavond weer vol gas in de zwarte tempel :)

Ook mijn lock (4e char) aan het levellen, bijna 53 op de teller na iets minder dan 4 dagen played (omklooien in BG's ftlose) hup naar 58 en weer lekker casual met mn vriendin spelen (ze heeft nog een pre-tbc 60 shaman) om wat nieuwe professions en dus geld aan te boren.

Zij is overigens spellfire tailor/elixir master, iemand nog tips voor haar om wat cash mee te verdienen (die jaloerse blik op mijn JC alt kan ik niet uitstaan) naast :

- Golden spellthread (mits ze nethers heeft van badges/primals)
- Silver spellthread (mits de primal life goodkoop is of farmable)
- Elixir of mageblood (met voldoende markt/aanbod van mats)
- Alle major protection pots/cauldrons
- Ofc spellcloth, shadowcloth, mooncloth op cooldown
Koop de transmute van die kleine mushroom mannetjes.
Primal earth->water voor iig 15 gold per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf een resto druid met 4/5 vengefull en 1 deel mercilles. Imo zou die 15-sec-cyclone-cd-nerf te overdreven zijn. Druids kunnnen alleen een target up houden door HUN maindps te cc-en. Zoals gister werd mijn huntermaat in full gladiator gewoon makkelijk genakt door warrior + rogue, omdat ik niet de tijd kreeg om er 1 te cyclonen. Ik had geen schijn van kans hem up te houden, kon simpelweg niet tegen de dps van rogue + warr aan healen.

En vinden jullie niet, dat melee classes per season veel meer worden gebuffed dan spelldmg/healing classes? Ik bedoel, sommige spelldmg classes gaan er maar 80? +dmg per season op vooruit. Een warrior gaat van 126.9 naar 134.2 dps. En daar komt ook nog is een smak met strenght en crit bij. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

barfieldmv schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Koop de transmute van die kleine mushroom mannetjes.
Primal earth->water voor iig 15 gold per dag.
Sporeggar. :)

Heb 'm ook, alleen de laatste tijd is de prijs van Water helaas wel wat gezakt bij ons. Die was tegen de 30g aan, en Earth zat op de 3g. Maar nog steeds leuk verdienen, zeker als ik er 2 of meer mag ontvangen per transmute. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:42:
[...]

Exodar voor JC, binnenkort Shatt als thuisbazig waarschijnlijk, de gebieden waar ik level (nog één leveltje) en af en toe IF of SW voor een enchantje. :)
Aah op zo een manier. Ja mijn priest ga ik waarschijnlijk niet lvlen. Ik heb ook alle gear verkocht die ik had + een HS destroyed. Geeft verder ook niet, ik had maar 1 greenie met 1spi dusja :)
Misschien dat ik het ook inderdaad wel eens ga proberen. :)
Hehe succes. Mocht je vragen of wat dan ook hebben, kan je ze stellen. Ik kan zo een filmpje maken mocht je er behoefte aan hebben.
Op level 27 (met +4 hit en +28 spelldmg) lukte het me niet om een level 30 Elite te killen, best logisch, maar nu level 28 en nieuwe spells, etc, dus ik ga het binnenkort nog eens proberen. Ja, grote kans dat ik dood ga, maar ik vind het gewoon leuk om te proberen af en toe. :)
haha, ja ik was geloof ik net 1 lvl hoger dan die Son, maarja, ik was ook niet echt goed in rogue spelen toen, dusja :P
Ben benieuwd of het je lukt. Schrijf maar een verslagje ofzo, altijd grappig om te lezen :)
Kon het op mijn Druid ook, toen die nog Feral was, en afhankelijk van welke Elite/class/etc. Geeft toch wel een zekere kick.
Zeker. Toen ik voor het eerst zo een lvl 71 elite had omgelegd in Barrier Hills had ik wel zoiets van: mwah dat heb ik wel mooi gedaan :) Was wel grappig dat sommige mensen ook gingen kijken hoe ik dat deed, waarschijnlijk met het idee: Dat lukt hem toch niet :P
Worden wij in 2.4 generfed? Ik kan nergens officiele (ptr) patchnotes vinden, dus voorlopig wacht ik dat nog even af. :)
Als dat al zo is, is het alleen PvP-gerelateerd. Hij kan het mis hebben hoor. Ik denk ook dat hij het mis heeft aangezien Mys anders beweert + dat toen ik zei dat de rogue cookiecutter build generfed zou worden hij zei dat het onzin was. Dus hij heeft het ook wel eens mis.
True.

Ach ja, ik twijfel nog een beetje. Punt is, ik verdien gewoon niet veel gold op dit moment. Bijna alles wat binnen komt gaat weer op aan repairs, enchants, gems, buffs etc. Ooit komt die epic flightform er zeker, maar vooralsnog even rustig. Ik heb liever een nieuwe enchant als die form. :)

Lenen doe ik trouwens niet. Ik haat het als ik iets terug moet betalen: geef ik gelijk 100g terug als ik dat heb of koop ik er een enchant van? Mocht die ander opeens ik geldnood komen, ik kan het niet terug betalen, moet hij dan ook lenen? Nee, ik spaar wel en als ik het heb, koop ik 't. Net als in 't echte leven. :P
Ja ik snap wat je bedoeld. Ik had zelf ook iets soortgelijks. Normaal deden 50g repairs me niet veel, maar toen deed het wel pijn :X

Ik heb de laatste 600g dan ook geleend. Ik was zelfstandig al op 4600g gekomen. In mijn guild zitten er wel van die rijke stinkerds waarmee ik het wel goed kan vinden. Toevallig ook Nederlanders dus dat is onbewust toch een voordeel.

Ik heb ook een gigantische hekel aan lenen, maar nog meer aan wachten. Die 600g had ik in 1 week terugbetaald omdat ik, ondanks hij zei dat het goed kwam en het geen haast had, ik me toch niet fijn voelde.

Later ook ff wat geld gefixed voor potency die ik wilde hebben en dat kreeg ik ook zonder problemen.

Ik heb er achteraf iig geen spijt van gehad van dat lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Toegevoegd aan de lijst ;)

Ze is overigens nu bezig met haar shaman mining/JC naar 300 te schoppen, zal wel weer wat gold kosten maar ja ;) Uiteindelijk levert het ook zeker verdienstelijk op.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

KeeZ schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:15:
Toegevoegd aan de lijst ;)

Ze is overigens nu bezig met haar shaman mining/JC naar 300 te schoppen, zal wel weer wat gold kosten maar ja ;) Uiteindelijk levert het ook zeker verdienstelijk op.
Het duurt nog even voor ik alle transmutes gedaan heb, die ik zelf nodig heb. Maar daarna ga transmuten zodat ik mats bij elkaar krijg voor de meta gems en primal mights. Ik ben dus Transmute master, waardoor er soms meer als één uit zullen komen, dat is ook best lekker winst maken denk ik. :) Maar ik heb dan ook ondertussen de meeste transmutes, waardoor ik bijna alles in alles kan transmuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagboek...

Na een paar raids over geslagen te hebben, ben ik nu toch wel weer terug in de game (zie mijn vorige post een paar pagina's terug, iets over mij en stoppen met WoW ;) )

Wij hebben nu met de andere officers besloten SSC even te laten voor wat het is, en ons nu weer ff op The Eye gaan richten.
Mss kwam het wel doordat we constant elke week het zelfde deden, dat ik wilde stoppen...who know's? :)

Zo gezegd, zo gedaan. Wij naar TE, kregen we niet eens al'ar neer terwijl we die een lange tijd terug al op farm hadden. :|
Maar een hoop nieuwe mensen, dus ik maak me niet druk ;)

Maar ik ben er vrijwel zeker van dat ze vanavond naar de eeuwige jachtvelden gestuurd gaat worden. :)

Ben ook ff aan het g grinden geslagen en heb een goeie inkomsten bron gevonden...Primal Fire ;)
Die gaan bij ons voor rond de 17-20g per stuk weg in AH.

Vanmorgen had ik er even 3 gefarmed in SMV en op de AH gesmeten, toen liep ik vanuit de AH (IF) naar de bank toen ik in m'n chat zag staan "a buyer has been found for your auction of Primal Fire" en ik was nog niet eens in de bank!! :) Hoppa..weer 62g erbij :)

Dat wordt dus veel, heeeel veel primal fire grinden voor mijn epic flyer op Oakfriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

William/Ax3 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:52:
[...]

Ok dan weet ik dat voortaan :). Ty voor tip. Maar goed als ik erbij ben blijf ik gewoon fijn md gebruiken ofcourse ;).

We hadden vrijdag btw op laggerspine insane lagspikes + dc's was echt niet speelbaar eigenlijk. Wij kara in op Attumen mt naar paardje toe. Even later hop mt dc'ed hoppa 3 man dood dus verder met 6 man. Kregen hem nog plat ook ><. Daarna maar gekapt gelukkig was het rond 23.00 ineens weg en zijn we za maar ingedoken.
Roll er een alliance op Ghostlands bij voor de fun ;) Je weet me te vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:42:

Ik ben niet zo dat ik ga klagen of zeuren, maar de CC mogelijkheden zijn imho toch wel iets teveel van het goede. Als een druid mij gaat cc' en doe ik geen reet meer, terwijl mijn maat zwaar geraped wordt.

Achja, we zullen het wel merken. Ik hoop wel dat ze er iets aan doen.
Das toch mooi man, en ik neem aan dat je vast ook wel eens Druid verslagen hebt ;)

Maar goed even weer een update over de gang van zaken van mijn druid, ik heb van het weekend niet echt door kunnen levellen, lag zaterdag de hele dag met griep op bed. :X Gisteren alweer een stuk opgeknapt en toch nog naar L66 kunnen levellen, terwijl mijn doelstelling eigenlijk 67,5 had moeten zijn. Tja en voor de rest is er eigenlijk niet veel gebeurt, vanavond maar weer verder met levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:29:
[...]
Roll er een alliance op Ghostlands bij voor de fun ;) Je weet me te vinden 8)
Hehe heb al amper tijd genoeg om mezelf van genoeg gold en stuff (epix arrows/food buffs/flasks/repairs) te voorzien voor raids :)

Zijn gisteren voor het eerst naar The eye geweest en hebben void revear tot 16% gekregen gingen nog net teveel dps dood om hem neer te rammen. Volgende keer meer mensen met wat arcane res en flasks en dan moet dat te doen zijn. Ging per keer in ieder geval beter met die bolts ontwijken.

[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 28-01-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:30:
[...]

Das toch mooi man, en ik neem aan dat je vast ook wel eens Druid verslagen hebt ;)

Maar goed even weer een update over de gang van zaken van mijn druid, ik heb van het weekend niet echt door kunnen levellen, lag zaterdag de hele dag met griep op bed. :X Gisteren alweer een stuk opgeknapt en toch nog naar L66 kunnen levellen, terwijl mijn doelstelling eigenlijk 67,5 had moeten zijn. Tja en voor de rest is er eigenlijk niet veel gebeurt, vanavond maar weer verder met levellen.
Slacker, lvl eens door, blaatjuh is ook al met 850 healing ofzo unbuffed SSC ingeweest. En jaja, 0 healer items gedropped. Ja plate / mail. Maar een druid heeft daar zo weinig aan : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
In een guide die ik onlangs heb binnengehaald vond ik een erg interresante manier van "heartstonen" naar je home inn. Met deze manier maakt het totaal niet uit hoeveel tijd je nog moet wachten totdat je heartstone nog kan gebruiken.

Let me explain:
- Zorg dat je in een party zit en niet de leader bent.
- Loop de dichtstbij zijnde instance in
- Verlaat de party of laat je kicken
- Je krijgt nu een message dat je niet in de group zit en na een tijdje wordt je automatisch naar je home inn getransporteerd.

Meer mensen die dit trucje al langer gebruiken?
note: heb dit overigens nog niet getest of dit nog steeds werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 28-01-2008 15:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

William/Ax3 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:33:
[...]
Hehe heb al amper tijd genoeg om zelf van genoeg gold en stuff te voorzien voor raids :)
Zijn gisteren voor het eerst naar The eye geweest en hebben void revear tot 16% gekregen gingen nog net teveel dps dood om hem neer te rammen. Volgende keer meer mensen met wat arcane res en flasks en dan moet dat te doen zijn. Ging per keer in ieder geval beter met die bolts ontwijken.
Mocht je echt veel problemen hebben met Voidreaver, dan kan je altijd de addon Voidreaveralarm gebruiken. Als de gehele raid deze gebruikt dan is het nog makkelijker dan voorheen. Zodra VR op iemand een bolt afvuurt en jij staat te dicht op de plek waar hij landt, dan wordt je scherm blauw. Je ziet ook een rangetellertje zodat het gewoon een kwestie is van lopen totdat je range > 15y. Easypeasy..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:43:
In een guide die ik onlangs heb binnengehaald vond ik een erg interresante manier van "heartstonen" naar je home inn. Met deze manier maakt het totaal niet uit hoeveel tijd je nog moet wachten totdat je heartstone nog kan gebruiken.

Let me explain:
- Je krijgt nu een message dat je niet in de group zit en na een tijdje wordt je automatisch naar je home inn getransporteerd.

Het werkt! Ik gebruik het al een jaartje of wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Let me explain:

Bekend en werkt nog steeds :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let me explain:

Dit werkt idd.
Gebruik het nog wel is als ik wat van de AH moet kopen maar terug naar Shatrath wil.

Gewoon naar SW, je ding doen, en daarna Stockades in en terug naar Shatrath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let me explain:

Yup werkt nog steeds.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol? als mensen dit niet weten rofl ik echt me stoel af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:50:
En dit slaat weer nergens op. Want toe jij net 1 dag speelde wist jij alles gelijk van wow he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:54:
[...]

En dit slaat weer nergens op. Want toe jij net 1 dag speelde wist jij alles gelijk van wow he?
Na 1 dag wist ik ook alles van WOW af. (beta II ofzo), je wil niet weten wat ik sindsdien allemaal vergeten ben :+

Num lock voor auto walk damn wat scheelt dat _/-\o_
Bij options click to walk damn die is goed

Anyway een maat van me ging op mijn rogue even gamen. Het is een Hemo rogue en wat vond ik op mijn specials bar -> Sinister Strike 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door barfieldmv op 28-01-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Het gebruikt trouwens wel je Hearthstone als deze up is.
Dus je kunt niet in SWC gauw dit trucje doen en dan evenlater ergens "in het veld" je hearth gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:50:
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:07:
[...]

Domme antwoorden zitten mensen zeker niet op te wachtten!

Ik heb al 7 jaar Chello/UPC en nog NOOIT een probleem gehad. Echter sinds korte tijd heb ik ook problemen met een aantal newsgroups en krijg gewoon geen data binnen. Verder nog nooit een storing of downtime gehad van mijn internet verbinding.

Dus gaarne je ondoordachtte en hersenloze comments voor je houden of in een ander topic plaatsen..

bvd..
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

69 gedingt in BEM
nog 2 gebieden om 70 te worden :o en het mooie is dat mijn laatste level geheel rested is ^^
Heb nu ook gemerkt dat mijn Tailoring eindelijk wat op begint de leveren: netherweave setje maken en op de AH gooien en flink wat gold incasseren :D
En zodra ik 70 ding een frozen shadowweave set maken + de gladiators war staff halen, mits ik genoeg honor heb :+

Ben ook gestart met me kara quest, morgen shadow labs in.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:41:
[...]

Slacker, lvl eens door, blaatjuh is ook al met 850 healing ofzo unbuffed SSC ingeweest. En jaja, 0 healer items gedropped. Ja plate / mail. Maar een druid heeft daar zo weinig aan : D
Tja volgende keer beter voor Blaatjuh. Maar hij was al 67 toen ik de invite kreeg he. Ik was geloof ik net 62 ofzo. En mijn rested bonus is nu op :/ Dus gaat het alweer stuk langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:30:
[...]

Haha ;) 1vs1 wel vaak, maar als wij een druid/warrior tegenkomen, probeer ik de warrior van de priest af te houden, wat niet meevalt met harmstring, maargoed, het is te doen. Vanish breekt movement imparing effects, crippling poison, deadly throw, dus ik heb wel wat tools om hem te slowen, maar... Als die druid mij op een dusdanige manier cc'ed dat ik die warrior niet kan bezighouden, vermoord hij de priest, en dan ben ik een easy target.

Vooral dat toyen is vervelend :( Mij laten vechten tegen de warrior, en als ik hem bijna dood heb ff een healtje ;(

1x had ik ze wel hard gepakt toen ze weer zo wilde toyen. Die druid had toevallig uit mijn blind getrinket, en toen ik met de warrior bezig was toen de priest dood was dacht ik van: wacht maar, dit keer pak ik je. Beetje rond de druid vechten, en toen ik hem zo met die armen zag bewegen, gelijk een blind (mijn blind 1.5 min cd, medallion 2min) en nog net die warrior kunnen slopen >:)

Let me explain:

Helaas werkt het niet meer zo goed als eerst. Ik had laatst mijn hs op 34 min cd. En ik dus dat truukje doen in RFC. Kom ik in shat aan, staat me HS weer op 60min.
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:48:
[...]

Dit werkt idd.
Gebruik het nog wel is als ik wat van de AH moet kopen maar terug naar Shatrath wil.

Gewoon naar SW, je ding doen, en daarna Stockades in en terug naar Shatrath.
Je kan dan beter in shat queuen voor AV (duurt nooit lang, althans bij ons <1 min) naar een city met AH gaan via portal en als je klaar bent AV joinen en leaven. Sta je ook weer in shat.
Gast wat is dat met jou. Jij weet altijd die quotes te vinden ergens :') Eigenlijk zouden ze een mini-topic moeten maken met dat speurwerk van jou. Vooral Tom moest het ontgelden _O- Hall of Pwnage lijkt me goede naam ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owned _/-\o_

nvm..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
ik verbaas me er elke keer weer over dat je zulke posts weet op te diepen... even in een sneltempo de vorige 146 threads doornemen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Weet je van iedereen wanneer die zulke tegenstrijdige berichten post, of toeallig alleen bij de mensen die het 't meest doen of er het felste op reageren. Valt me op dat je vaker redelijk scherp bent met zulke "Pwned" momentjes. ;)

-- edit --

LOL. Ik ben dus niet de enige bij wie het opviel. :D

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 28-01-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:17:
[...]

ik verbaas me er elke keer weer over dat je zulke posts weet op te diepen... even in een sneltempo de vorige 146 threads doornemen ofzo?
Die jongen heeft niets beter te doen dan GoT dus die weet alles wel waar het is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:22:
[...]

Die jongen heeft niets beter te doen dan GoT dus die weet alles wel waar het is. :+
Wacht maar.. Ik weet zeker dat hij nu op zoek is naar materiaal om jou te pwnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28
Wootlock schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:01:
69 gedingt in BEM
nog 2 gebieden om 70 te worden :o en het mooie is dat mijn laatste level geheel rested is ^^
Heb nu ook gemerkt dat mijn Tailoring eindelijk wat op begint de leveren: netherweave setje maken en op de AH gooien en flink wat gold incasseren :D
En zodra ik 70 ding een frozen shadowweave set maken + de gladiators war staff halen, mits ik genoeg honor heb :+

Ben ook gestart met me kara quest, morgen shadow labs in.
69 gedinged in deadwind pass 8) Heb nog een groot gedeelte van nagrand om 70 te worden en heel BEM/SMV en NS om gold te farmen :P

Verkopen de nw-setjes zo goed joh? Ik heb ze zelf nauwelijks gebruikt eigenlijk, toch maar eens kijken of er markt voor is dan.

SL party vinden is alleen best moeilijk als 69 Shadow priest zijnde :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Nivado schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:25:
[...]

69 gedinged in deadwind pass 8) Heb nog een groot gedeelte van nagrand om 70 te worden en heel BEM/SMV en NS om gold te farmen :P

Verkopen de nw-setjes zo goed joh? Ik heb ze zelf nauwelijks gebruikt eigenlijk, toch maar eens kijken of er markt voor is dan.

Maak er gemiddeld 3 per avond.
complete set kost misschien 3 a 4 gold om te maken en gaat voor 15 - 20 gold de deur uit ;)
SL doen we met de guild :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 18:46
Fixed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:28
Wootlock schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:30:
[...]

Maak er gemiddeld 3 per avond.
complete set kost misschien 3 a 4 gold om te maken en gaat voor 15 - 20 gold de deur uit ;)
SL doen we met de guild :p
Bedankt voor de tip! En de Guild is alleen niet echt geinteresseerd in SL normal aangezien we in SSC/TK zitten. Maar aangezien ik op mijn main genoeg alt geholpen heb met attunement, moet een beetje hulp uit de guild wel lukken (moeten ze alleen wel tegelijk kunnen..)
ok, Pwnd! ;)
Wat ik bedoelde is dat het voor een SP extra moeilijk is omdat ik geen CC-class ben, waar SL een van de meest CC dependend instances is naast SH.

[ Voor 10% gewijzigd door Nivado op 28-01-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:02:
[...]

[...]

Gast wat is dat met jou. Jij weet altijd die quotes te vinden ergens :') Eigenlijk zouden ze een mini-topic moeten maken met dat speurwerk van jou. Vooral Tom moest het ontgelden _O- Hall of Pwnage lijkt me goede naam ;)
lief dat je aan me denkt O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:22:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:53:
Hier is het noobje weer, sry jonges :)
sorry, was maar 1 minuutje zoeken : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

pwnage! ;)
vanaf deze week weer alle raids attenden, ik ben eens benieuwd.

[ Voor 112% gewijzigd door NoTimeRemains op 28-01-2008 17:44 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben nu flink aan het PvPen, ik heb net me 1e epic (S1 shoulders)

Het probleem is, ik krijg tijdens het knokken geen rage! ik gebruik Berserker rage en Bloodrage in Berserker stand en nog lukt het niet echt! (Arms tot MS, rest fury met TM)
tips? ik heb een langzame 2Haxe (Crystalforged)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Lol, staan klaar voor eerste Bloodboil pull. "MD and go". Hunter loopt naar beneden, schiet op Bloodboil, die naar hunter loopt en 'm oneshot. Priest dood, pala dood, toen had de tank 'm eindelijk.

"forgot to MD hack"

:D

Edit: Iemand enig idee waarom bloodboil nu maar voor 570 tickt? Heb niet gerespecced sinds gisteren, toen 't nog voor 600 tickte. Zit bij een lock, twee mages en een shaman in de groep.

[ Voor 30% gewijzigd door Exitium op 28-01-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Exitium schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:00:

Edit: Iemand enig idee waarom bloodboil nu maar voor 570 tickt? Heb niet gerespecced sinds gisteren, toen 't nog voor 600 tickte. Zit bij een lock, twee mages en een shaman in de groep.
Blessing of sanctuary / 5/5 Shadow Embrace (BB is physical)?

[ Voor 5% gewijzigd door Alexji op 28-01-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Sanctuary zeker niet (onze enige ret pala is holy gespecced vanaaf, tankadins hebben we niet), 5/5 SE zou kunnen alhoewel we dezelfde locks hebben als altijd en die respeccen zelden. Het is iets variabels in ieder geval, tickt vandaag af en toe ook voor 600 zoals het moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

[...]

Hmm bijna ding 67 in Terok. Met nog 10 quests te gaan daar. Dan beestjes killen(skinne) tot 69 in Nagrand. Dan wat Instances doen voor wat leuke gear hier en daar, hopelijk. En dan Nagrand, BEM, BS en SMV voor gold.

Waarschijnlijk ga ik toch Resto, aangezien we echt dringend healers nodig hebben. Heb wel wat ervaring met Resto Druids op 60, en met die lifebloom moet het wel wat verlichtend werken dacht ik zo.

Tja en dat E.r.w.i.n zo verlaagd is om een gnome te rollen.. dan ff kijken. Crulon=Human, Eleamar=Human, Brabonian=Human, Greywise=goh ook Human... :) (ik vergeet Buckwhead, gnome warlock, hehe... alleen weet z'n got nick niet)

"FOR PINK PONYTAILED OLITHIA" :) and her merry men..

EDIT: Ah jij ook weer boven me Exitium?

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 29-01-2008 01:59 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Kael'Thas dood, nu gaat het echte werk beginnen in de t6 instances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Bah net iets eerder dan ik :P Wij hebben net vashj down en volgende reset gaan we werken aan KT. Hopelijk gaat hij net zo snel dood als vashj (3,5 avonden) en lukken de attunement runs ook goed, want dan zitten we snel in T6. Alle andere bazen zijn tegenwoordig one-shots dus die gear komt wel, alleen die attunements moeten even gefixed worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Exitium schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:00:
Lol, staan klaar voor eerste Bloodboil pull. "MD and go". Hunter loopt naar beneden, schiet op Bloodboil, die naar hunter loopt en 'm oneshot. Priest dood, pala dood, toen had de tank 'm eindelijk.

"forgot to MD hack"

:D

Stone skin totem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd he,knuffellock dat je er bent :9

Gisteren waren trouwens al mijn gems verkocht. Ong 450g mee verdiend. Lucratief zaakje :)
Ik denk dat ik weer dailies ga doen als ze 30g per 1 geven. Dat zijn geen fake notes he? ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Eindelijk Kara binnen geweest gisteren. De guild had zondag al attumen/moroes/... gedaan, wij begonne met Opera: BBW. Eingelijk niet zo'n moeilijk gevecht, maar had wel geluk om nooit roodkapje hoeven te zijn B) . Daarna Curator. Relatief lang gevecht, maar eigenlijk enkel opletten wanneer er flares zijn, die snel neer te krijgen, ze hebbe zowiezo weinig health. Cura was neer net na 2de evo. Hop verder naar Shade. Toch wel de moeilijkste encounter van de avond. Meer zaken om voor op te letten. Gelukkig was iedereen attent genoeg om stil te staan wanneer het moest, enkel met de eerste Arc Expl van hem was gelijk men pet dood :(. Wel zeer leuk gevecht moet ik zeggen. Daarna als afsluiter nog chess gedaan. Had eerst niet door dat men pet bar veranderd was zodat ik men grunt kon controleren :p . Uiteindelijk had ik door hoet het zat, en met 2 grunts heb ik toch 2 footmen en een healer neergehaald en nog een beetje de king getickeld. Qua loot voor hunters viel er enkel bij BBW de schouders, maar die waren niet echt beter dan men huidige S1 schouders, en ook T4 gloves dropte bij cura, maar men dkp is nog te laag :(. Toch leuk avondje zo wanneer, alles goed gaat, alles 1-shot en ik nooit dood :p.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:16:
[...]

Altijd he,knuffellock dat je er bent :9

Gisteren waren trouwens al mijn gems verkocht. Ong 450g mee verdiend. Lucratief zaakje :)
Ik denk dat ik weer dailies ga doen als ze 30g per 1 geven. Dat zijn geen fake notes he? ;)
Hey Nawa,

Stel ik laat een stack van 20 adamantite ore prospecten ... hoe groot is de kans op gems die goed verkopen?
Gisteren ben ik trouwens ook MT in gegaan om de chest t farmen, ging prima. Alleen begon de raid dus ben maar 3 keer gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 01:04:
Bah net iets eerder dan ik :P Wij hebben net vashj down en volgende reset gaan we werken aan KT. Hopelijk gaat hij net zo snel dood als vashj (3,5 avonden) en lukken de attunement runs ook goed, want dan zitten we snel in T6. Alle andere bazen zijn tegenwoordig one-shots dus die gear komt wel, alleen die attunements moeten even gefixed worden :)
Heh. Wij hebben gisteren ook Vash voor het eerst plat gekregen. Dit was onze derde avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:43:
Wat ik bedoelde is dat het voor een SP extra moeilijk is omdat ik geen CC-class ben, waar SL een van de meest CC dependend instances is naast SH.
Bring paladin tanks!

Heerlijk om heroics zonder CC te doen :) Gewoon alles lekker kapotmaken terwijl ik prima alles aggro op behoud. Gisteren de paladin badge reward belt gehaald. Nu weer 74 badges te gaan voor de chestpiece. Dan nog een stapel voor de boots.

daarna verzamelen voor retri spul, de warrior badge rewards, om zodoende ooit nog eens alle quests een beetje doorheen te blazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff gisteren echt een OH shit...... moment.
Staan we in BT, trash gecleared tot Na'jentus. Raid gebuffed en al. Wil ff wat drinken pakken, op de 1 of andere manier krijg ik het voor elkaar auto-walk te activeren. En voor ik het weet pull ik de hele boel. :S Wipe uiteraard. :p

Nou ja, 4 (echte) tries later down gekregen iig. Erg leuk gevecht, wel zwaar voor de healers hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister week Kara in. Eerst naar Opera, weer Oz (we hebben nog nooit R&J gehad..), was een chaotisch gevecht deze keer, veel doden, maar uiteindelijk wel neer. Door naar Maiden, ook dit verliep niet echt lekker, o.a. de Priest dood, maar gelukkig hadden we 2x battle ress. Door naar Curator, ging opzich wel aardig. Als laatste toch Attumen maar gedaan, want er was geen tijd meer voor Aran. Vanavond dus Aran, Chess en hopelijk nog één.

Gister ook alle mats voor mijn weapon enchant bij elkaar en genoeg Badges voor de off-hand. Zit nu op de 1633 +healing unbuffed. Geen slecht getal vind ik zelf. Mis alleen weer wat +sta vind ik zelf. 7500hp unbuffed. Maar ben bezig voor de PVP head piece, waarmee dat wel opgelost wordt.

Zit er nu alleen toch wel sterk over te denken om de meeste van mijn Feral items eens te verkopen. Het zijn allemaal greens en helemaal niet goed, gebruik ze nooit en neemt alleen plek in. Wat doen jullie, bewaren jullie (de hybrids hier) allemaal een setje voor je offspec? Hoe slecht die ook is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Gisteren weer arena gespeeld, 3on3. Wat was dat frustrerend! Begonnen op 1854 rating die we vorige week gehaald hadden in 3 avondjes spelen (57 games). Gisteravond vol goede moed verder en kwamen wat relaxte setups tegen (oa. resto druid/rogue/warrior , resto druid/disc priest/warrior , ret pala/warrior/disc priest etc) die wil allemaal easy wonnen. Uiteindelijk 1949 en uitzicht op die 2k personal. Op 1949 kwamen we echt alleen maar disc priest/holy pala/ms warrior teams tegen, en dat werd win/loss/win/loss/win/loss/loss/loss. Uiteindelijk gestopt @ 1884. Kijken of we volgende week de 2k kunnen halen. Speel zelf in een ret pala/ms warrior/resto shaman team..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:55
ben vandaag met een vriend begonnen om pvp-arena's te doen, ik ben een holy palladin en hij een resto druid. betwijfel of dit wat gaat worden :S

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

!GN!T!ON schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:03:
ben vandaag met een vriend begonnen om pvp-arena's te doen, ik ben een holy palladin en hij een resto druid. betwijfel of dit wat gaat worden :S

:P
2on2? Ga je je tegenstander dood healen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:46:
[...]

Bring paladin tanks!

Heerlijk om heroics zonder CC te doen :) Gewoon alles lekker kapotmaken terwijl ik prima alles aggro op behoud. Gisteren de paladin badge reward belt gehaald. Nu weer 74 badges te gaan voor de chestpiece. Dan nog een stapel voor de boots.

daarna verzamelen voor retri spul, de warrior badge rewards, om zodoende ooit nog eens alle quests een beetje doorheen te blazen
Of je schopt je non-paladin tank dat ie van zn luie aars af moet komen, dan kan je het net zo goed zonder cc. Enige plek waar je cc nodig hebt is old hillsbrad en setthek halls, en daar wil je als pala tank net zo goed diezelfde cc.

[ Voor 8% gewijzigd door Hmzaniac op 29-01-2008 09:11 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:55
ja, daar kwamen wij ook achter na 5x verloren te hebben, zitten er nu aan te denken dat hij feral word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:37:
[...]

Hey Nawa,

Stel ik laat een stack van 20 adamantite ore prospecten ... hoe groot is de kans op gems die goed verkopen?
Gisteren ben ik trouwens ook MT in gegaan om de chest t farmen, ging prima. Alleen begon de raid dus ben maar 3 keer gegaan.
Nouja, groene gems krijg je altijd wel eigenlijk, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik daar mee doe. Ik denk dat ik die spaar tot ik er 20 heb, en dan die stack op de AH gooi voor een leuke prijs.

Wat betreft de blauwe gems. Als ik er 20 laat prospecten, zijn dat 4 prospects. Je hebt er namelijk 5 ores de prospect voor nodig. Elke keer dat ik er 20 liet prospecten had ik minimaal 2 blue gems.

Deze blauwe gems verkopen altijd goed. Het is een beetje genaaid als je Talasites krijgt want die gaan rond de 15g weg per gem.

Living Ruby, Nightseye en Noble Tropaz zijn interessant. Daar krijg je zo 50g voor.
Hmzaniac schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:07:
[...]

Of je schopt je non-paladin tank dat ie van zn luie aars af moet komen, dan kan je het net zo goed zonder cc. Enige plek waar je cc nodig hebt is old hillsbrad en setthek halls, en daar wil je als pala tank net zo goed diezelfde cc.
Inderdaad. Ik geef toe dat ze zeldzaam zijn, maar ik ken 1 troll warrior die net zo goed aoe kan tanken als onze beste pally in de guild.

Als ik een whispertje van hem krijg met de vraag of ik mee wil dan join ik altijd meteen, ongeacht. waarmee ik bezig ben. Maargoed zijn guild zit geloof ik in BT en daar is hij MT dus dan mag je wel wat verwachten ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

!GN!T!ON schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:08:
ja, daar kwamen wij ook achter na 5x verloren te hebben, zitten er nu aan te denken dat hij feral word :P
Kan jij beter ret gaan en de druid resto blijven.. je neemt anders allebij een spec die niet werkt in 2on2. Jij wordt zo hard gelocked dat je geluk moet hebben om er uberhaupt een heal uit te persen.
Je kan ook een MS warrior erbij zoeken en 3on3 gaan spelen, wel boring 2 healer 1 dps setups, maar het kan werken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uitleggen hoe de hateful strikes van Supremus werken? Ik lees nu al op 3 sites wat anders.

Wie krijgt nou zo'n hateful strike? Is dat de gene met de meeste current health? De op een na meeste health, Of aggro based?

bosskillers zegt hoogste current health
wowwiki zegt op een na hoogste health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo solarian down!! *O*

Wat een piss-easy gevecht zeg ongeloofelijk.
Al'ar was neer gister toen we wel ff een glauwtje bij sola gingen doen...1st try ooit 35%,... 2de try 25%...3de try...dood :)
Ze dropte hellaas geen staff maar wat een heerlijke guild moraal boost zeg.. O+

We zouden nog ff een kijkje nemen bij Keal, maar het was al laat dus dat ging niet door.
Ik heb toch ff een kijkje kunnen nemen bij keal, met behulp van mind vision...maar hij ziet er gaaf uit zeg :P
Voor de mensen die geen idee hebben hoe hij er uit ziet, je kon in Warcraft 3 Frozen throne extra hero's maken, en bij de humans (uit m'n hoofd) was dat een blood Mage...dat is precies Keal'thas :)

Gaat lekker met de progress btw..we zitten nu op 5/6 en 3/4, dus nog een paar weekjes en dan gaan we in MH aan de slag.
En dat voor een casual guild.. 8)

Gister ook me BT attunement weer een stapje verder geholpen, met de q van Al'ar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:08:
Inderdaad. Ik geef toe dat ze zeldzaam zijn, maar ik ken 1 troll warrior die net zo goed aoe kan tanken als onze beste pally in de guild.
Dan vraag ik me af hoe je dat doet eigenlijk... ik zou niet weten hoe ik in giga groepen aggro zou moeten houden met een warrior eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
[...]

Nouja, groene gems krijg je altijd wel eigenlijk, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik daar mee doe. Ik denk dat ik die spaar tot ik er 20 heb, en dan die stack op de AH gooi voor een leuke prijs.

Wat betreft de blauwe gems. Als ik er 20 laat prospecten, zijn dat 4 prospects. Je hebt er namelijk 5 ores de prospect voor nodig. Elke keer dat ik er 20 liet prospecten had ik minimaal 2 blue gems.

Deze blauwe gems verkopen altijd goed. Het is een beetje genaaid als je Talasites krijgt want die gaan rond de 15g weg per gem.

Living Ruby, Nightseye en Noble Tropaz zijn interessant. Daar krijg je zo 50g voor.
Ik denk dat er bij ons net iets teveel JC's zitten.
Talasites gaan zo rond de 5-10g weg en de rest van de gems voor 20-30g
Een stack Adamantite staat consequent voor 19g.
Het design voor Braided Eternium Chain heb ik ook nog nooit op AH zien staan.
Hard-knock life on Auchindoun :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:17:
Dan vraag ik me af hoe je dat doet eigenlijk... ik zou niet weten hoe ik in giga groepen aggro zou moeten houden met een warrior eigenlijk :)
Sowieso heb je meer tijd nodig om het voor elkaar te krijgen, maar Imp. Demo Shout en Imp. TC zijn sowieso erg goed om mee te beginnen.
Veel block hebben en een Thorium Spike op je shield is dan ook geen overbodige luxe.
Daarna ook veel en snel switchen tussen targets en je kan makkelijk 4 a 5 mobs aan hoor.

Meer wordt echt chaotisch omdat je dan moeite krijgt met selecteren, en tab werkt dan ook niet altijd even zaligmakend, imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]
Elke keer dat ik er 20 liet prospecten had ik minimaal 2 blue gems.
Dat gemiddelde gaat nog wel omlaag als je veel gaat (laten) prospecten. Het gemiddelde zit bij mij (na >100 stacks) iets lager dan 1 blue per stack.
Dan heb je nog mazzel op jouw server, bij ons ligt de prijs op 7G voor een talasite :(
Living ruby is de duurste bij ons, 60G is normaal en 66G als je mazzel hebt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

BlaSfem0n schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:28:
Gelukkig was iedereen attent genoeg om stil te staan wanneer het moest, enkel met de eerste Arc Expl van hem was gelijk men pet dood :(.
Psstt als je improved mend pet heb gelijk als je naar hem word getrokken en wegloopt en je pet op follow hebt gezet ff mend pet doen. Dat zorgt ervoor dat die debuff op je pet weggaat en hij dus snel genoeg met je meeloopt om de explosie te ontwijken.

Gisteren ook ff cura gedaan en kreeg ineens tellefoon tijdens cura. Nouja gelukkig hoef je daar niet te bewegen en kon ik dus errm met 1 hand alles doen haha geweldig. Toen de neer was. Ermm maybe i slacked a bit was on the phone. Reactie: on the phone? We didn't notice haha schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Ik houd eigenlijk altijd een set gear per spec die mogelijk is op dat karakter.
Mijn druid nu iig ook een set +dmg gear en een set +healing gear in de bank.
Was in het begin veel groen, maar nu met quests uit SMV krijg ik soms toch ook keuze uit blue items waarbij geen feral item staat wat ik nodig heb, dan pak ik toch een healing item (1e keus) of een +dmg item.

Mocht ik dan ooit (tijdelijk) willen respeccen hoef ik iig niet helemaal op nul te beginnen. En zo groeit het setje langzaam.

Op mijn priest nu iig ook een +1k healing set unenchanted.(is shadow momenteel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:17:
[...]

Ik zou je het niet durven zeggen. Wat ik wel weet is dat hij precies pulled zoals onze pala doet. We mogen ook niks doen totdat hij alles perfect gepositioneerd heeft.

In heroic ShatH pulled hij gewoon volle groepen met ranged, rent naar een hoekje, waarop hij omsingeld wordt door mobs. Op dat moment doet hij geloof ik een thunderclap, en dat is het teken. Dan mogen we volluit gaan.
Evil_Kroki schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:19:
[...]

Ik denk dat er bij ons net iets teveel JC's zitten.
Talasites gaan zo rond de 5-10g weg en de rest van de gems voor 20-30g
Een stack Adamantite staat consequent voor 19g.
Het design voor Braided Eternium Chain heb ik ook nog nooit op AH zien staan.
Hard-knock life on Auchindoun :'(
Zo dan, das nog eens een verschil. Mja, Hard-knock life is wel pro (dat liedje) :D
SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:22:
[...]

Dat gemiddelde gaat nog wel omlaag als je veel gaat (laten) prospecten. Het gemiddelde zit bij mij (na >100 stacks) iets lager dan 1 blue per stack.
Ah ok. Ik hoorde ook al dat een JC waar ik een tijd geleden zijn prof had gedropped omdat er een stealth nerf ( :? ) was geweest ofzo en waardoor prospecten niet meer de moeite waard was. Ik heb voorlopig denk ik zo een 20 stacks laten prospecten met over het algemeen nog steeds hetzelfde gemiddelde. 2 blues per stack. Maar wie weet veranderd dat later nog.
Dan heb je nog mazzel op jouw server, bij ons ligt de prijs op 7G voor een talasite :(
Aah, dat scheelt dan weer :)
Living ruby is de duurste bij ons, 60G is normaal en 66G als je mazzel hebt.
Ja bij ons zitten ze er ook zo rond die prijs alleen vraag ik er 50 voor. Mijn gems hebben altijd erg goed verkocht en aangezien het me zo weinig inspanning kost om die gems te krijgen zet ik ze er liever voor iets minder geld op met de zekerheid dat het verkoopt, als telkens maar op de AH gooien in de hoop van.

Wat ik net trouwens had joh :')

Project waar ik nu zit doe ik netwerkbeheer en een migratie van XP naar Vista. Al mijn collega's zitten in het buitenland dus ik ben de enige IT'er op de zaak. Word ik net gebeld:

"Jaa, ik zat zo naar me processen te kijken en dat Idle System Processes neem 90% van de CPU in beslag !! Is het een goed idee als ik die uitzet?"

Je kon me echt opvegen ;(

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Ik had (geloof ik) mazzel met het design voor de Braided Eternium Chain. Deze stond toevallig voor 100G op de AH. Die 100G heb je er wel weer uit als je eenmaal 4 shards verkoopt..
De Living Rubies, Dawnstones en Noble Topaz verkopen het best. De prijzen liggen rond de 40-60Gold.
De Talasites liggen rond de 10-12G per stuk wat het levellen een stuk goedkoper maakt als je eenmaal het design te pakken krijgt uit Halaa voor 4 tokens (of 80 Osh'gun dust). De Star of Elunes liggen weer rond de 30-40G en ik dacht dat er nog wel wat andere blue gems waren die rond de 25G kosten (die gele)
De prijzen voor Adamantite Ore per stack liggen rond de 20-25G. Ik moet zeggen dat mijn blue-gem-procc-rate niet tegenvalt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

Bij de groene kijk ik meestal even van welke gems er het minste op staan en die voor het meeste gold erop staat (meestal rond 3g). Deze maak ik dan en zet ik er voor 2.5g op :). Als je 10 gems erop zet is dat toch weer 25g :Y).
Gisteren had ik met prospecten wel een goede dag. De stacks van adamantite ore zijn bij ons rond de 30g, maar de gems zijn ook wat meer waard bij ons dus dat compenseert. 3 stacks gekocht en ik kreeg er 2 nightseye's, 1 star of elune en 1 noble topaz uit * Katching * :D. Nightseye's zijn uncut 45g, star of elune is 40g en noble topaz is 60g bij ons op de server :).
Later op de avond nog 3 stacks gekocht en hieruit kreeg ik 1 living ruby en 2 dawnstones. Voor de living ruby heb ik al een pattern (+8 agility) die ik gecut heb en waarvan er geen op de AH stonden (= 85g :P). De dawnstones zijn wat minder waard a 40g per stuk.
deadsy33 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:29:
Ik had (geloof ik) mazzel met het design voor de Braided Eternium Chain. Deze stond toevallig voor 100G op de AH. Die 100G heb je er wel weer uit als je eenmaal 4 shards verkoopt..
De Living Rubies, Dawnstones en Noble Topaz verkopen het best. De prijzen liggen rond de 40-60Gold.
Ja, die braided eternium chain probeer ik ook te pakken te krijgen, maar die is bij ons elke keer 475g of meer. Daar wacht ik nog even mee totdat ik wat meer geld heb verdient met de gems.

Nog even een lief dagboek stukje:

Gisteren verder gespeeld op mijn priest. Na een tijdje werd ik gevraagt voor Slave Pens als healer. Ging wel redelijk ook al hadden we een noob rogue bij ons die het concept sappen interpreteert als "pull the whole group". Gelukkig hadden we een paladin als tank dus die kon ze zo oppikken. Ik had wel iets meer moeite met mijn mana regen, bijna bij elke groep moest ik even drinken. Helaas niet de laatste baas neer kunnen krijgen, doordat ik te snel doodging door de poison. Maar toch nog de healing mace kunnen looten van de 1ste baas :Y). En weer lekker veel xp waardoor ik bijna op lvl 63 zit terwijl ik bijna nog alles quests in Zangarmarsh moet doen :P.

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 29-01-2008 09:35 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Lief dagboek,

Gister een drama KZ run gehad. We hadden al een wipe op de eerste ghost als je KZ binnengaat via de achteringang :S. Ja die loopt rond, dus buffed voor de deur niet erna :P

Curator geninjapulled. We gaan dus nooit weer die trash voor hem in zijn kamer nuken. Na de 2e officiele try neer. Snoei koei heeft nu nieuwe handschoenen. Andere item is geshard.

Nog geprobeerd om de trash voor Aran te clearen en door te gaan naar chess, maar het ging zo belabberd (ik als MT ben 2 keer dood gegaan op die robot patrouilles direct na Curator :P) dat we er maar een eind aan gemaakt hebben (de raid dan).

Eergister hadden we 2 pug plaatsen, gister volledige guildrun. Hmm ach ja zo een drama run moest er ook eens van komen, het ging zondag ook "veel te goed". Nu een raid break van ongeveer 2 weken door wintersport vakanties en verhuizingen.

Geeft ons mooi de tijd om wat meer mensen KZ te attunen en wat heroics te doen (nog 35 badges voor Unwavering Legguards http://www.wowhead.com/?item=33515)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

William/Ax3 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:23:
Psstt als je improved mend pet heb gelijk als je naar hem word getrokken en wegloopt en je pet op follow hebt gezet ff mend pet doen. Dat zorgt ervoor dat die debuff op je pet weggaat en hij dus snel genoeg met je meeloopt om de explosie te ontwijken.
Werkt als Druid ook door te shapeshiften, ben je de debuff ook kwijt. :)
Gisteren ook ff cura gedaan en kreeg ineens tellefoon tijdens cura. Nouja gelukkig hoef je daar niet te bewegen en kon ik dus errm met 1 hand alles doen haha geweldig. Toen de neer was. Ermm maybe i slacked a bit was on the phone. Reactie: on the phone? We didn't notice haha schitterend.
Hangt er natuurlijk ook vanaf welke class je bent en welke rol je hebt. Ik zit daar vaak op de MT of OT en dan kan je makkelijk met één hand spelen. Maar ben je dps-er die de Flares van je healers moet zien te houden en dood dps'en, dan lijkt het me al iets lastiger, zeker als je ook nog eens melee bent. :P
cannibal schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:24:
Ik houd eigenlijk altijd een set gear per spec die mogelijk is op dat karakter.
[...]
Mocht ik dan ooit (tijdelijk) willen respeccen hoef ik iig niet helemaal op nul te beginnen. En zo groeit het setje langzaam.
Sja, daar zit ik nu dus een beetje mee. Als ik al ga respeccen dan is het naar of een beetje Balance met Rest of heel misschien Moonkin. Maar Feral zal ik waarschijnlijk sowieso niet meer gaan. Ja, misschien later met WotLK, maar dan zal het denk ik dus Balance worden, en anders heb ik met de eerste paar quests wel Feral gear.

Punt is dat ik langzaam een beetje ruimte gebrek begin te krijgen. En ik heb wel twee alts, maar ik vind het gewoon irritant om te moeten loggen om even een gem of herb naar mijn main te moeten sturen. :) Ach, ik zal er nog eens over denken. Zolang het kan bewaar ik m'n Feral setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
OkkE schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:33:
Hangt er natuurlijk ook vanaf welke class je bent en welke rol je hebt. Ik zit daar vaak op de MT of OT en dan kan je makkelijk met één hand spelen. Maar ben je dps-er die de Flares van je healers moet zien te houden en dood dps'en, dan lijkt het me al iets lastiger, zeker als je ook nog eens melee bent. :P
bwah, als hunter heb je 2 macro's nodig:
code:
1
2
3
4
/cleartarget
/target Astral Flare
/stopmacro [nodead, harm]
/target The Curator

deze dus en je steadyshot macro.
In principe dus met 2 vingers te doen :+

edit:
ik denk dat dit wel geldt voor de meeste ranged classes btw :)

[ Voor 5% gewijzigd door Evil_Kroki op 29-01-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

OkkE schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:33:
Hehe als hunter is dat easy peasy. We hadden geen meelee op flares we hadden de ranged op de flares en meelee + lock de hele tijd op cura. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

True, als ranged dps'er heb je het op Cura ook nog wel easy en kan je het wel met één hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

William/Ax3 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:23:
[...]

...
heb geen improved mend pet :)
was eigenlijk gewoon te traag om men pet te laten followen 8)7

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Ruimte gebrek heb ik niet zo heel vaak (al doen die setjes gear overal wel aardig zeer).
Probeer op ieder karakter (bank maxed out) iig alle main mats voor zijn profession te houden en zijn gear + soulbound goodies. Met 16slots en wat 20+ bags voor professions is dit meestal geen groot probleem. Wel heb ik bijv. alle rep-items welke niet soulbound zijn al in mijn bank-alts guildbank staan enzo. En ook andere overschotten die ik nog niet wil verkopen gaan daar heen.

Soms moet je dan wel eens paar keer reloggen om wat speciaal spul bij elkaar te krijgen voor een item of quest, maar dat komt weer niet zo vaak voor dat het lastig is. Dagelijkse sleur na 70 is toch gear halen in instances, wat oude quests (of resterende) afronden of Kara (of verder) runnen.

Maar goed, daarom gister mijn lvl25 Shaman maar eens van stal gehaald (JC / Mining) en kan deze langzaam naar 70, toch weer wat afwisseling en deze heeft dus 1 van de weinige professions (op leatherworking na) waarvan ik nog geen skill 375 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Even een vraagje heeft iemand toevallig een goeie snelle link voor full update van wow? ik bedoel dan de volledige update van 1.0 (cd install tot TBC laatste update...) iemand hier een snel linkje voor?

Thuis een beetje gaar internet dus download het liever op me werk en brand het dan.

U word bedankt.

Tevens speel ik al tijden wow en ben ik in TBC met me priest best ver SSC/TK klaar maar gewoon tijdje pauze genomen nu maar weer even spelen denk ik ;)

Priest - Ramonster - Shattered Halls
Hunter - Djeeba - Shattered Halls

thnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:26:
[...]
In heroic ShatH pulled hij gewoon volle groepen met ranged, rent naar een hoekje, waarop hij omsingeld wordt door mobs. Op dat moment doet hij geloof ik een thunderclap, en dat is het teken. Dan mogen we volluit gaan.
Werkt alleen tot een maximum van 5 mobs.
2-3 keer thunderclap meenemen in rotatie is voldoende om alle mobs op je te houden, uitgaande dat de healer in staat is om de tank op te houden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 18:46
OkkE schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:02:
Gister week Kara in. Eerst naar Opera, weer Oz (we hebben nog nooit R&J gehad..), was een chaotisch gevecht deze keer, veel doden, maar uiteindelijk wel neer. Door naar Maiden, ook dit verliep niet echt lekker, o.a. de Priest dood, maar gelukkig hadden we 2x battle ress. Door naar Curator, ging opzich wel aardig. Als laatste toch Attumen maar gedaan, want er was geen tijd meer voor Aran. Vanavond dus Aran, Chess en hopelijk nog één.
Ik heb me niet gesigned voor vanavond vanwege tijdgebrek (iets met een eindpresentatie en studie afronden morgen) dus ik zal er sowieso niet bij zijn, misschien dat je Chiyu kunt vragen als het nodig is.

Wat betreft je Feral Set, ik denk dat je die beter kunt vervangen door in ieder geval een Blue setje, Arena Season 1 en 2 hebben ook een Feral Set dacht ik maar daar zitten geen stats op uit m'n hoofd. Het is altijd handig om een 'offspec setje' te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:26:
[...]

Ik zou je het niet durven zeggen. Wat ik wel weet is dat hij precies pulled zoals onze pala doet. We mogen ook niks doen totdat hij alles perfect gepositioneerd heeft.

Hij pulled ook met zijn schild? :P

Bij mij is het (indien CD beschikbaar) vleugeltjes uit en gooien dat schild! En de seconde dat het schild het target raakt begint de DPS meteen los te gaan. Ik release mijn seal op het maintarget (op dat moment volgens de threatmeter rond de 4.5k threat) en consecration+holy shield zorgen voor de aggro op de rest. Niks positioneren :P Dat moet ik maar regelen tijdens het tanken. Als ik een warlock bij heb dan begint die meteen met alles seeden en dan nog gaat het eigenlijk altijd goed. Een enkele keer ontsnapt er 1 target, maar met een stun of inverse-taunt is die meteen terug bij mij.

Meestal ziet het er gewoon erg rambo uit. Schild naar voren terwijl ik met vleugeltjes erin duik en consecrate. 1 uitzondering is ranged, indien mogelijk ren ik erop af, anders is het een Line of Sight pull en dan dient de dps uiteraard heel even te wachten (tenzij het er 3 zijn, dan is meestal avengers shield genoeg). Ik merk wel dat op deze manier direct dpsen pas mogelijk is nu ik een respectabele hoeveelheid spelldamage heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:32:
[...]

Bij de groene kijk ik meestal even van welke gems er het minste op staan en die voor het meeste gold erop staat (meestal rond 3g). Deze maak ik dan en zet ik er voor 2.5g op :). Als je 10 gems erop zet is dat toch weer 25g :Y).
Gisteren had ik met prospecten wel een goede dag. De stacks van adamantite ore zijn bij ons rond de 30g, maar de gems zijn ook wat meer waard bij ons dus dat compenseert. 3 stacks gekocht en ik kreeg er 2 nightseye's, 1 star of elune en 1 noble topaz uit * Katching * :D. Nightseye's zijn uncut 45g, star of elune is 40g en noble topaz is 60g bij ons op de server :).
Later op de avond nog 3 stacks gekocht en hieruit kreeg ik 1 living ruby en 2 dawnstones. Voor de living ruby heb ik al een pattern (+8 agility) die ik gecut heb en waarvan er geen op de AH stonden (= 85g :P). De dawnstones zijn wat minder waard a 40g per stuk.
Interessant. Ook maar eens proberen. Ik ben niet zo op de hoogte van dat groene spul, maar de keren dat ik naar gems zocht om te kopen, zag ik echt een overvloed aan die groene ellende. En omdat er zo weinig marge inzit stel ik het echt zo lang mogelijk uit :P Maarja toch maar eens proberen.
Hahaha, gruuwlijke shit die ghost. Ik heb zelf ook es zoiets gehad. Guild vroeg of ik mee wilde dpsen in kara. Nouja badges zijn altijd chill dus vooruit. Ze hadden al wat gecleared, maar volgens mij wilde ze eerst Aran doen. Dus wij Aran gedaan en toen wilde iemand Nightbane doen. Wij dus naar nightbane rennen en ik zat een beetje wedstrijdje te doen met een mage en een druid.

Wij rennen, en die lazy mage blinken, dus ik sprinten. Gaat een tijd goed en op een gegeven moment komen we bij die soort van trap (waar je beneden de side-entrance hebt), dus ik denk van: Weet je wat, ik spring gewoon (wie niet spring die.. he ;) ), spring ik zo in de armen van die ghost. Ik kon nog wegkomen, de 9 anderen helaas niet :')

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:57:
Ik heb me niet gesigned voor vanavond vanwege tijdgebrek (iets met een eindpresentatie en studie afronden morgen) dus ik zal er sowieso niet bij zijn, misschien dat je Chiyu kunt vragen als het nodig is.
Ja we moeten even kijken denk ik, welke classes we uiteindelijk hebben en hoe Aran gaat. Als het vanavond net als gister gaat, vraag ik me af of we wel voorbij Aran komen...

Maar mocht Chi niets te doen hebben, en we komen er niet uit dan kan ik d'r altijd even aanspreken. :) Succes met afronden van de studie btw.
Wat betreft je Feral Set, ik denk dat je die beter kunt vervangen door in ieder geval een Blue setje, Arena Season 1 en 2 hebben ook een Feral Set dacht ik maar daar zitten geen stats op uit m'n hoofd. Het is altijd handig om een 'offspec setje' te hebben.
Ja, de set die ik nu heb is gewoon echt waardeloos ook al ga ik terug speccen naar Feral, behalve dan mijn weapon en de idol + trinket. Misschien dat ik uiteindelijk toch voor de S1 Feral set moet gaan, maarja, echt super vind ik die nu ook weer niet voor (solo) PVE...

Nouja, ik ga er nog is over denken, maar als ik echt ruimte nodig heb dan ga ik gewoon wat van die greens de deur uit doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
gisteren naj'entus geprobeert met onze guild..

moraal ligt beetje laag de laatste tijd. we hebben een man of 10 erbij gerecruit, maar we slacken teveel.. als we in MH een wipe hebben, hebben we tussen de attempts gerust 20 minuten dat we wachten enzo. de een moet pissen, de ander moet zn kat voeren, weet ik het allemaal..

Dit is gekomen nadat onze oude GL een stap terug heeft gedaan. Nu heeft de druid CL de taak op zich genomen, maar er is té weinig inzet van de mensen.

raids beginnen te laat, mensen verlaten de raid ineens, allemaal van dat soort grappen.. gisteren hadden we niet eens 1 priest voor 21.00 uur (we beginnen om 18.45 uur normaal) dus gingen we maar BT. puntje bij paaltje.. man of 7 heeft niet eens 8500 hp. Uiteindelijk dus 3 attempts gedaan, waarbij de 1e werd verpest doordat de persoon die een speer had, deze direct in naj'entus gooide nadat hij zn shield popte, en dus 7 man nog te low hp hadden.. wipe

poging 2 stierf de MT ineens. geen crushing blow niets, gewoon plop dood

poging 3 ging al beter, 1e shield ging goed, 2e ging iets minder en we kwamen rond de 60% ofzo..

we komen er wel, alleen is de guild moraal erg laag. mensen twijfelen aan de guild.. ik wil niet weg, en zal ook niet gaan zolang er nog geraid wordt, maar er moet harder worden opgetreden..

Ik weet het allemaal niet meer. de guild is sinds het nieuwe jaar eigenlijk een beetje op een laag pitje komen te staan...

wat moeten we doen?

*big wall of text hits you for 8500 frost dmg. u phail*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 15:58
Meer mensen recruiten ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.