Ik gun je je raid van harte, evenals de loot en de voldoening. Grappig dat je mij nu aanspreekt over ieder zijn ding gunnen en in waarde laten, dat straalde je eerdere post toch helemaal niet uit.jarnotjuh schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:11:
[...]
Als ik zeg dat ik het misschien wel als een soort van 2e werk zie, lach je me dan uit? Ik zegt niet dat ubergoed wil zijn, of wil uitblinken tussen de anderen. Maar wat ik wel probeer is 24 andere medespelers verder helpen en gelukkig maken. Die doen er evenveel voor als ik(en Routed , en sn0x0r, en weet ik wie nog meer van denial hier mee lurken, hoi trouwes!), dat gun je ze toch? Als JIJ het niet kan opbrengen om zo te spelen voor een spelletje, fijn, NIET doen dan. Maar ga anderen er niet op afrekenen, wil je?
En als je dat doet wordt je hier weer bestempeld als n00b omdat je je epics makkelijker dan de raider hebt gekregen. Tis dus ook nooit goed.jarnotjuh schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:11:
[...]
Ik geloof dat we het er met zijn allen wel over eens waren dat inzet beloond wordt, en ik ga ook volledig in Routed zijn posts mee. Geen inzit, geen beloning. Weinig inzet, weinig beloning. Veel inzet, veel beloning. That's how it works. Kan je je hier niet in vinden, go pvp. Met 1 uur spelen kan verdomme even goeie epics halen dan iemand die 30+ uur focussed.
Je valt in herhaling, je stelt eerder dat je feitelijk een niet-raider het licht in de ogen nog niet gunt omdat ze niet op hetzelfde niveau als jou spelen. En vervolgens praat je hier over mensen in hun waarde laten, lastig hoor. Mijn replies op jou zijn overigens niet specifiek op jou gericht maar op een aantal mensen hoor, vat het vooral niet persoonlijk op.jarnotjuh schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:11:
[...]
Een guild hoeft helemaal niet hardcore te zijn om progress te boeken, hoef je mij niet wijs te maken. Maar zoals eerder gezegd gaan er in elke guild regels gebruikt worden, of je het er nou mee eens bent of niet. Kan of wil je er niet aan voldoen, dan speel je toch wat anders?
Andere spellen zat. De mensen die er voor willen gaan die doen hun ding, jij doet jouw ding. Iets met mensen in hun wezen laten, reken ze daar niet op af.
//einde
Punt is gewoon dat er een grote groep raiders zijn die mensen die niet op hetzelfde niveau WoW spelen, dan ook niks gunnen. En het zelfde gezeik elk topic weer opnieuw:
"Jij bent een n00b, want je loopt in S1 gear"
"Jij bent een n00b, want ik raid 5 avonden per week, en jij maar 1"
"Jij bent een n00b, want mijn guild zit in BT en jij in kara"
"Met jou ga ik niet een dungeon in, want je bent net 70 en je draagt green gear, n00b!"
Algemeen:
Gewhine hele dagen, zoals ik in een eerdere post zei: hou je in godsnaam met je eigen char bezig ipv je druk te maken over hoe iemand anders speelt. Voer hier eens een discussie over het spel zelf, en niet over jezelf en hoe je over andere mensen denkt.