Wat asociaal zeg, er werd ons verteld dat de snelheden omhoog gingen, maar over de prijs zeiden ze niks.
en wat blijkt, we betalen nu ruim 15 euro meer!
Mijn ma is meteen de helpdesk gaan bellen, heb ze zelf net ook aan de lijn gehad, en dat ging als volgt;
Mijn ma opende vandaag haar mail en zag daar dat ze een rekening had van 50 euro, inclusief telefoonkosten is dat 60 euro. dit abonnement is dus duidelijk in prijs gestegen, zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn gesteld. En volgens de telefonist hebben wij een nieuw abonnement aangevraagd?

en nu zitten we er ook nog eens een jaar aan vast?!!
En dat terwijl we graag over willen stappen naar een goedkoper alternatief, zoals Ziggo bijvoorbeeld.
Echt een slechte gang van zaken, en natuurlijk slechte communicatie. We kregen ook uit het niets een nieuw modem, en een aantal dagen daarna slechts een telefoontje dat de snelheden werden verhoogt (wat dus maar een halve mb hoger werd hier, betaal je ook nog eens veels te veel!)
De telefonist wist mij ook te vertellen dat ik het met en zonder splitter moest proberen, en dat heb ik dus allang gedaan.
Deze man wist mij ook wijs te maken dat de snelheid pas in stapjes hoger word als we de splitter ertussenuit halen..?
Maar goed, een slechte gang van zaken zo.
Nooit meer KPN!