Haha, voor zover ik mij kan herinneren was jij altijd al de unlucky rogue
Ik heb eigenlijk haast nooit pech, op die ring van curator na (die ik nu wel heb btw

), maar vaak als ik een " beetje pech" had, werd dat binnen mum van tijd ruimschoots goed gemaakt.
Trouwens best wel balen. Met die vindi boots, die overigens erg mooi zijn, ga ik een sloot aan hit verliezen. Ik heb geloof ik met die boots rond de 20hit, surefooted geeft mij 10 hit.
Denk dat ik voor pvp die ring van maggy ga vervangen door die van curator. Iets mindere stats maar wel +18hit en dan zit ik om en nabij de 7% als het goed is
Wel zuur trouwens. Ik ging pvpen omdat ik zo een dik wapen wil. Opeens maakte mijn guild een boost en hoeven ze alleen nog Vasj te downen voordat we in de T6 ellende terechtkomen.
Heb ik nu net fatsoenlijke pvpgear krijg je dit weer
ZIt erg te twijfelen wat ik nu moet doen. Mijn GM wil graag dat ik meega, mijn arenamaat wil graag met mij spelen, en telkens respeccen ben ik niet van plan.
Maar ik moet wel redelijk snel een keuze maken, want binnenkort, schat in 2 hooguit 3 weken, gaan we attunement runs doen en daar moet ik gezien mijn raidverleden ook bijzitten.
Wat betreft easy epics. Ik vind het prima. Voorlopig is het nog zo dat de skill de player maakt en dat gear een tool is. Ik vind het wel tegenstrijdig om greenies te zien, en in bepaalde slots, bepaalde epics, maargoed, het is ook leuk voor zulke mensen dat zij ook paarse spulletjes hebben.
Zo kwam ik laatst ergens in AV een hunter tegen. Ik had niet eens zin om hem aan te vallen (vreemd voor mijn doen) dus ik loop er gewoon langs. Begint die eikel op mij te schieten.
Dat pik ik dan niet, dus ik ga hem aanvallen, en bereid me al voor op wingclips, traps en nog meer van die irritante streken. Maar in plaats daarvan zit hij met zijn wapen te zwaaien als een malloot, maar omdat ik telkens achter hem probeerde te komen heeft hij mij niet kunnen raken en verliet ik met 98% hp het gevecht.
Hij had S2 gear, maar niet de skill om die gear een meerwaarde te geven. Het draaide zelfs met het keyboard.
Ik geef toe dat ik hem daarna geganked heb. Als iemand mij aanvalt, wordt ik altijd heel pissig en ga ik hem ganken. Alleen in bg's ofc.
[
Voor 103% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 24-01-2008 11:55
]