Als antwoord op mijn eigen vraag, hoeveel weegt dat ding eigenlijk met voeding?
Allen natuurlijk op een niet echt officieel digi weegschaal maar aan t eerste gewicht te zien wel aardig ok
Macbook Air 1.8 met SSD 1360gr
Superdrive 320gr
Voeding zonder verlengsnoer 190gr (alleen voeding en stekker)
Vliegtuig power adapter 70gr
Kabel Ethernet Adapter 22gr
VGA Adapter 22gr
DVI adapter 24gr
Afstandbediening 22gr
Verlengkabel Voeding 170gr
Heb hem gister ontvangen, 18 uur aan de lader (na ongeveer 6 uur groen lampje).
Vanmorgen aangezet, druk aan het overhevelen en installeren geweest. 3 uur en 30 min empty.
Weer 5+ uur aan de lader van 14 tot iets na 19. Groen lampje en zit nu al vanaf 20 te spelen en geeft nog 1:45 remaining bij normaal gebruik. Wel constant aan het surfen en Itunes mijn radio zenders zoeken en bij zetten incl mijn widgets.
Al met al ben ik zeer tevreden over de batt levensduur al is het laden wat traag. Heb wel gelezen dat dit na verloop van tijd beter wordt.
Tot nu toe zeker ook zeer tevreden over snelheid, al had ik de opstart snelheid nog hoger verwacht vanwege SSD. Maar nog steeds ongeveer even snel als de 2.4 iMac die ik heb (al moet die wel wat meer opstarten maar duurt ook een fractie langer dus zal nie veel schelen in een cleane config denk ik).
Nu nog een leuke sleeve, om alles in te vrotten, bedankt voor de ideeen.
Ik reis nogal veel dus ga zeker genieten... Heb eens de oude in de ene hand gehouden en de nieuwe in de andere
iMac, A1370, DS-412+, Yingli, Kostal, https://www.pvoutput.org/intraday.jsp?id=7287&sid=67244