[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste
Acties:
  • 197.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
H004 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:48:
Las t verhaaltje onder je eerste design (op DA). Kut man! Design is leuk, maar in mijn ogen nog niet af: de onderkant mist opmaak. De header (waar het om gaat) is wel top!
Ach ja, blijven kinderen heh.... :X
H004 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:48:
Over je 2de design: ziet er goed uit, maar heb wel wat puntjes: ik vind de header wat ver-jpeg-d overkomen, alsof het te gecomprimeerd is. Zonder dat relief is het denk ik mooier. Verder vind ik de uitlijning van de h1's ook een beetje storend. Ik zou die net zoals de teksten uitlijnen, en liever iets meer witruimte tussen de h1's en de gele tekst eronder. Verder zou ik de scrollbalk ook gewoon aan de rechterkant van het scherm plaatsen. Het bruine vlak zou ik gewoon naar beneden doortrekken, over de groene heen.
Dankje! Overigens is dit wel een Photoshop design en zeker nog geen HTML, dus daarom ziet het er waarschijnlijk nogal ge-jpegd uit. Nu ik er strakker naar kijk, heb je ook zeker gelijk daarin :) Daarnaast is de uitlijning helemaal niet definitief en verandert deze in HTML waarschijnlijk nog gruwelijk. Ben ik blijkbaar een beetje een mierenneuker in oid 8)7 .

Over dat bruine vlak heb je overigens een goed punt. Ik denk dat ik hem ga laten verdwijnen zoals ik dat ook met het menu heb gedaan bovenin. Bedankt voor de feedback!
Bozozo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:14:
Eigenlijk is de manier waarop CONCEPT te zien is achter de content (2e design) wel erg vet. Miscchien is het leuk om ook de twee groene divs een stukje door te laten lopen achter de content?
|:( watermerk anyone :9...

Verder lopen de groene div's al achter de content door, alleen zie je dat nu niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

offtopic:
Hmm. Waar slaat jouw ondertitel op, Alex3305 ? ;)
Woei! Ik had hem echt nog nooit gezien :D Dankje! :*

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Blue op 10-03-2008 23:13 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dark Blue schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:57:
offtopic:
Hmm. Waar slaat jouw ondertitel op, Alex3305 ? ;)
die heb ik er ingezet bij Miss GoT 2007 vorig jaar augustus oid... duss die heb ik al best lang, maar waar dat op slaat is denk ik wel duidelijk :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Bedankt voor de koeionerende opmerking. Wat ik bedoel is het volgende: de manier waarop het watermerk suggereert dat je content div transparant is, vind ik de tofste feature van de hele pagina. Het geeft diepte aan het geheel. Dat zou je uit kunnen buiten door het te verwerken in het uiteindelijke design.

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Alex3305 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:01:
[...]

die heb ik er ingezet bij Miss GoT 2007 vorig jaar augustus oid... duss die heb ik al best lang, maar waar dat op slaat is denk ik wel duidelijk :D 8)
gta 2 right ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dat ook al ja :P hahaha
Overigens is het nu akelig stil aan Dark Blue's kant :P
Bozozo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:34:
[...]

Bedankt voor de koeionerende opmerking. Wat ik bedoel is het volgende: de manier waarop het watermerk suggereert dat je content div transparant is, vind ik de tofste feature van de hele pagina. Het geeft diepte aan het geheel. Dat zou je uit kunnen buiten door het te verwerken in het uiteindelijke design.
Sorry, maar het kwam ook echt van "ehh vet man zo'n watermerk!" over :P Overigens bedankt nu je het uitlegt :) Hier kan ik inderdaad aan werken, maar zal ik waarschijnlijk niet doen omdat dat niet handig is ivm grootte IMHO.

Maar komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

versie 2 van mijn vorige post met enkele wijzigingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.nvsdesign.nl/download/madskillz_small2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

die foto doet het nog steeds niet voor mij. Kan je eens laten zien hoe het origineel van die foto eruit ziet? je zou hem namelijk ook in een 2-kleuren of zelfs maar 1 kunnen zetten met vectoren, dat past beter bij de typografie, die ik erg netjes vindt.

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Zelf vind ik de foto ook niet echt mooi, vooral de verschillende kleuren ben ik niet zo kapot van zeg maar. Verder vind ik eigenlijk de streepjes/dotted line ook niet echt super. Misschien proberen omdat weg te laten?

Verder is het wel een stoere poster :) Misschien kan er anders nog iets meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Zoals boven al gezegd wordt, de foto is niet mooi. Maar enkel het haar gedeelte van de foto. De rest ziet er wel goed uit. Probeer wat richting 1 kleur te gaan om het wat egaler te maken.

Voor de rest geen commentaar. Je poster is verder prima in orde. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

ook maar weer eens wat uploaden, it has been a while.

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2hci442.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2ldg5t4.jpg

en een wallpapertje

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/29pri20.jpg

linkje voor 1680x1050

fire away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:51

rGz

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:02:
versie 2 van mijn vorige post met enkele wijzigingen:

[afbeelding]
Is Madskillz nu met 1x de L of 2x? ;)
Nette poster verder! Hoe heb je dat gedaan beneden in? met die bolletjes in de randen van de vakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
rGz schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:35:
[...]

Is Madskillz nu met 1x de L of 2x? ;)
Nette poster verder! Hoe heb je dat gedaan beneden in? met die bolletjes in de randen van de vakjes?
Met dubbel, althans skills is met dubbel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Alex3305 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:18:
[...]
Dat ook al ja :P hahaha
Overigens is het nu akelig stil aan Dark Blue's kant :P
offtopic:
Nee, had nog gereageerd in m'n eigen postje :)

Main idea over jouw werk, Paul: het is allemaal een leuke oefening, maar nét niet. Even toelichten:
pauldegroot schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:34:
ook maar weer eens wat uploaden, it has been a while.

[afbeelding]
Leuk idee, schattig beertje, en dan zo'n grauwl. Maar het idee van wolf-in-schaapskleren kun je nog verder uitbuiten. Het beertje zit nu in het donker, maar wel helemaal in 'n hoekje gedrukt. De context is zeg maar een beetje weg. Waarom grauwlt dat beertje juist nú? Reageert hij op iets? Ik zou iets toevoegen, iets dat een hint geeft waarom hij dit doet. Of het beertje op een andere plek zetten waardoor hij meer dreiging lijkt uit te stralen, hij zit er nu zo gezellig bij zoals een teddybeer eigenlijk altijd zit. Misschien moet je dát juist versterken, of hem in een onverwachte positie zetten (in de nek van een mensensilhouet, of bij een slapend schattig meisje). Vertel iets meer, maar vertel ook niet teveel. ;)
Hier valt alles een beetje scheef. De schaduw onder de witte boog rechts is erg mooi, het geeft enorme diepte aan die plaat. Maar de computers maken het dan door hun tinten weer heel plat, je gaat zoeken naar contrasten en daardoor ga je teveel kijken waar je eigenlijk naar kijkt. De treinen rechtsboven zijn ook te moeilijk te herkennen als treinen. Daardoor ga je vormen proberen te ontdekken en dat leidt je aandacht helemaal van het idee af: een kleurstudie.
Verder zijn de woorden onder je plaatje heel ongewoon uitgelijnd, veel te wijd. Ook je naam eronder heeft diezelfde afstanden maar lijkt weer geen samenhang te hebben met de regel erboven. Wat was jouw doel daarbij?
Het vlak is toch veeeeel te groot voor die paar woorden, dus heb er vrede mee dat ze ergens een plekje moeten vinden, ipv. dat je nu schippert tussen uitsmeren en in een hoek drukken. Nu zweven ze maar wat.
en een wallpapertje

[afbeelding]
Ja leuk, simpel, beetje meegelift op altijd in de smaak vallende Snoopy plaatjes. Met welk doel heb je deze wallpaper gemaakt? En waarom heet het 'The Unseen' Peanuts? Is er iets ongezien aan dan? Leg uit! :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
probeer eens inderdaad zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/quick-edit-poster.jpg

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

i will explain.

plaat 1, dit is begonnen voor mij met het proberen te maken van een karaktertje, ik ben namelijk heel slecht in dat soort dingen, het feit dat hij in de hoek zit is omdat ik hem ook als wallpaper heb gebruikt. Dus al presentatieplaat is hij idd niet helemaal duidelijk.

plaat2, nouja, niks op te zeggen. thx, ik ga er nog even mee aan de slag en post mn resultaten wel weer.

plaat3 de titel is van een van de laatste peanutboekjes, idd lastig te weten. Doel is gewoon omdat ik zo af en toe een nieuwe wallpaper nodig heb, meestal zet ik ze wel op DeviantArt maarja dat is niet echt een site om meningen erover te krijgen. En misschien wil iemand hem wel graag als achtergrond .

Mijn DeviantArt is btw hier if you're interested.

Nogmaals bedankt voor het advies, ga nog even knutselen.

Ohja, trouwens. In de tweede ben ik ook nog een tijdje bezig geweest om die oude mac op te poetsen vanwegen een heel stuk dat ik erbij heb moeten maken vanwege een muis en toetsenbord die ervoor zitten. Namelijk deze orginele klik

Je ziet er alleen in de final nogal weinig van omdat ik hem al eerder een keer ge-edit had om te oefenen maar in de full size in het niet te zien dat er een tobo en muis voor zat, wat lastig was ivm de grain ed.

[ Voor 20% gewijzigd door pauldegroot op 13-03-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intro gemaakt in Flash.

Check de TS:

Aangezien we graag naar mooie vakwerk willen kijken, willen we vragen om geen 'kunstwerken' te posten die hooguit uit een paar filters bestaan en/of binnen een minuut of 5 inelkaar geflanst is.

en

In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URL's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

;)

Gallery m.b.v. Lightbox. Nog een beetje custom effect aan gegeven door het logo een z-index van 1000 te geven zodat het boven de lightbox komt.

[ Voor 52% gewijzigd door André op 17-03-2008 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:49:
Intro gemaakt in Flash.

...

Gallery m.b.v. Lightbox. Nog een beetje custom effect aan gegeven door het logo een z-index van 1000 te geven zodat het boven de lightbox komt.
Wat mij direct opvalt is dat de overlap van de arm aan de rechterkant een blurry rand heeft. Dat geeft de suggestie dat de arm out-of-focus is. Je hebt dan zeg maar dit: Depth of Field.
Maar dan kijk je verder naar dat lichaam en dat is weer scherp. Dus kies: of de rand van de arm scherp (vereist wat secuur knipwerk) of het lichaam rechts helemaal blurry. Er komen al genoeg lekkere mannen voorbij :9 in die filmpjes, dus ik zou voor de laatste optie gaan. :)

Verder, mooi sfeertje, heb alleen geen idee wat nou de inhoud van je portfolio is. Fotografie? Tassen? Jongens? :)

[ Voor 2% gewijzigd door André op 17-03-2008 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het is een website voor een kledingmerk. De intro moet een indruk geven van hoe hun kledinglijn eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:27:
Nee, het is een website voor een kledingmerk. De intro moet een indruk geven van hoe hun kledinglijn eruit ziet.
Kreeg ik er niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

<--

Mijn nieuwe user icon. Als je het schrijven van de ASCII converter mee telt heeft hij me ongeveer vier dagen gekost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Bedankt Bozo :(
Iedere keer als ik die bannaan heen en weer zie huppen schiet spontaan dat 'bananaphone' liedje in m'n kop... :/

:P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:38
White schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:41:
wip:
[afbeelding]

let niet op de text en hoe die daar staat.. daar ben ik nog mee bezig :)

zit erover te denken om in het midden nog iets prominents te plaatsen.. maar weet nog niet wat :)

C&C welkom uiteraard!
Ik heb anderhalf jaar geleden ook zoiets gemaakt. Platenhoes voor een band.

Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.com/fs20/i/2007/304/f/3/Wet_Nuns_album_cover_by_Sjoewe.jpg

Misschien kan je er nog wat inspiratie uithalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:00

Wok

Dakloos...

Ook maar eens posten hier :)

Gisteravond Illustrator maar eens even aangezwengeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.wmuller.info/web/CTI/cti_wip2.png

Is een overtrek van een foto met de Pen Tool gecombineerd met wat Wacom werk op details :) Is overigens nog work in progress. Gaat een logo/banner worden voor een clubsite.

Als ik het logo af heb (dat blijft line-art), ga ik de auto zelf misschien nog inkleuren. Is in ieder geval iets waar ik momenteel aan werk in 'verloren' uurtjes :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ wok,

Ziet er tot nu toe goed uit. Alleen wat te gedetaileerd voor een logo. Ik zou wat onbelangrijke lijnen weghalen. Zoals het peugeot logo, dat zie je echt niet als de boel verkleind naar een logo formaat.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:00

Wok

Dakloos...

Klopt :) Ik werk daarom ook met layers voor verschillende gradaties van detaillering. Voor drukwerk heeft mijn werk veel teveel details, maar het ziet er ook niet naar uit dat mijn werk zijn weg naar een drukker zal vinden ;)

't Is dan ook voornamelijk voor mezelf om mijn Illustrator vaardigheden op peil te houden. Dat er vanuit de club interesse is getoond om dit werk als sitelogo/banner te gebruiken is een leuke opsteker. Als ik er daadwerkelijk een logo van ga maken, laat ik wel wat detaillering achterwege, maar voor nu is het gewoon een projectje voor mezelf ;)

/edit:

Weer een stap verder:
Afbeeldingslocatie: http://www.wmuller.info/web/CTI/cti_wip3.png

/edit:

Voorlopig klaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.wmuller.info/web/CTI/cti_logo.png

Ben nog niet helemaal tevreden met dat '.nl' stukje. Ga ik later deze week nog even bijschaven denk ik :)

[ Voor 19% gewijzigd door Wok op 25-03-2008 02:00 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Die achterband is niet zo goed gelukt (heb ongveer eenzelfde vector gemaakt, waarin mij dat ook niet lukte)

Verder Is hij wel nettjes hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 14:34
Heb onlangs een digicam gekocht (samsung d850) en dit weekend een oude statief van me vader gekregen en heb daar beetje mee zitten spelen met oa dit als resultaat (icm photoshop natuurlijk). Ik weet niet of dit hier gewaardeerd wordt in dit topic want op zich is er niet veel geshopt aan maar ik vind het er wel grappig uitzien.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/p.vanderlaan/files/2D/photoshopped/mezelf%20x3/talk%20on%20bed%20600p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/p.vanderlaan/files/2D/photoshopped/mezelf%20x3/multiple%20gaming%20600p.jpg

Hier staan grotere versies tussen

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik denk dat er wel een verzamel topic voor dat soort gespeel is Hupie, bij de fotografie afdeling. Ik snap dat het tof is, als je er net achter komt dat dat mogelijk is. Maar, haal dit weg en maak er iets creatiefs mee. Buit deze techniek meer uit, ipv alleen maar een probeerseltje te posten.

--

Work in progress. Ben bezig mijn eigen font te maken, net voor het eerst een tekstje er mee gezet.

Afbeeldingslocatie: http://www.michaeldanker.nl/los/fontje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
normaal post in de 3D stuff, maar deze keer wat 2D werk van mijn kant.
Benieuwd wat jullie er van vinden als poster zijnde
Afbeeldingslocatie: http://www.jelmerverhoog.nl/forum/IO_bandcontestsmll.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Menesis op 28-03-2008 00:42 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
1e ingeving, die banner bovenaan past totaal niet in het totaalplaatje, mss kun je daar nog wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
tja... lang verhaal. Uiteindelijk was deze poster voor de studievereniging en die banner moet boven elke poster. Al mag je de kleur (behalve de witte dingen) zelf bepalen :/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 06:06
Inderdaad jammer van die banner bovenaan, maar soms moet gewoon duidelijk zijn dat het van de studievereniging is :)

Verder een erg nette poster! Het totaalplaatje is netjes en matched naar mijn idee ook met de IO-achtergrond van het event!
offtopic:
leuk dat het hier voorbij komt, misschien ga ik ook nog wel even langs :9 Ik had hem anders nooit gezien, maar zo zie je nog 's wat! ;)

[ Voor 19% gewijzigd door stevenP op 29-03-2008 11:59 ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Menesis schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:51:
tja... lang verhaal. Uiteindelijk was deze poster voor de studievereniging en die banner moet boven elke poster. Al mag je de kleur (behalve de witte dingen) zelf bepalen :/
Als je dan toch de kleuren zelf mag bepalen, zou ik eerder voor een blauwe achtergrondkleur van die banner gekozen dan een rode. Dat past veel beter bij de poster, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hello leute, kunstzinnig vraagje tussendoor: iemand enig idee wat voor stijl dit schilderij is? Dank!

Afbeeldingslocatie: http://tallman.nl/wp-content/uploads/2008/04/paintingpa-klein.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Polle op 05-04-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
Als in? lijkt beetje expressionistisch, kan alleen de naam niet lezen.. Maar als 't van de laatste 90 jaar is dan valt 't onder de van alles stijl, aangezien in 't huidige postmodernistische tijdperk de grafische stijl minder relevant is.. Of het valt in geen enkele stijl omdat daar niet over nagedacht is.

Maar ik ga voor expressionistisch, al is 't kleurgebruik niet echt expressionistisch.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

Dit kan overal onder vallen volgens mij... het is deels expressionistisch door vegen en het rommelige, deels impressionistisch omdat over kleur en lichtwerking nagedacht lijkt te zijn... het kan natuurlijk ook onder 'kleuterschildering' of 'vingerverven' vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
Laat ik ook maar weer eens iets posten.
Afbeeldingslocatie: http://tn3-1.deviantart.com/fs26/300W/i/2008/098/3/4/Free_by_lzfy.jpg

LINK (1920x1200) Stock van sxc.hu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaKK0 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:56:
Ik denk dat er wel een verzamel topic voor dat soort gespeel is Hupie, bij de fotografie afdeling.
(...)
Inderdaad Hupie, hier is het betreffende topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

De Hupie schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:31:
Heb onlangs een digicam gekocht (samsung d850) en dit weekend een oude statief van me vader gekregen en heb daar beetje mee zitten spelen met oa dit als resultaat (icm photoshop natuurlijk). Ik weet niet of dit hier gewaardeerd wordt in dit topic want op zich is er niet veel geshopt aan maar ik vind het er wel grappig uitzien.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier staan grotere versies tussen
Hé, campuskamer! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:46

Sharky

Skamn Dippy!

mavi schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:00:
Laat ik ook maar weer eens iets posten.
[afbeelding]

LINK (1920x1200) Stock van sxc.hu
De gespiegelde lucht valt nogal op (bij mij tenminste).

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen wat een geweldig topic is dit, jammer dat er niet veel gepost wordt. Maar je doet er wel veel ideeën op.

Een kameraad van mij heeft mij gevraagd om eens na te denken over een website voor zijn donkerbruine feest kroeg. Na een avondje in de weer te zijn gegaan is er dit uitgekomen.

Afbeeldingslocatie: http://xs226.xs.to/xs226/08154/website_de_hiel373.jpg.xs.jpg

Let nog even niet op de kwaliteit van het logo, die krijg ik nog digitaal aangeleverd, dus tijdelijk even dit knipsel. Uiteraard zal de content ook nog veranderen :9 :P

Ik ben er al wel tevreden mee, nog even afwachten wat mijn kameraad morgen zal zeggen.

Uiteraard zijn opmerkingen altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Laatst online: 08-09 21:51

rGz

Jammer dat de foto's van in de header niet mooi overlopen.

Op zich, erg "netjes" en overzichtelijk. Als je het mij vraagt net iets té netjes voor een Café ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:20:
[...]

Inderdaad Hupie, hier is het betreffende topic.
Hehe erg leuk topic is dat, ik heb hem net even doorgekeken. Jammer dat er al een tijdje geen nieuwe foto's meer gepost worden maar miss kan ik daar wel verandering in brengen :P .

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Sharky schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:39:
[...]

De gespiegelde lucht valt nogal op (bij mij tenminste).
Klopt, maar het was ook een half uurtje werk, dus daarom ben ik ook wel tevreden ermee.

Nog een WIP, een oefensite om mijn flash/html/css kennis op te krikken.
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/5607/gfxunigm2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
http://www.indev.nl/dev/iproxee/

Wat vinden jullie er van? Ik wou een 'lekker overdreven web 2.0' stijl.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
te weinig roze voor web 2.0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ZpAz schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:34:
http://www.indev.nl/dev/iproxee/

Wat vinden jullie er van? Ik wou een 'lekker overdreven web 2.0' stijl.
Ahh komop hey, lees even de S :X P
Websites:

In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URL's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
stevenP schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:31:
[...]

Ahh komop hey, lees even de S :X P
[...]
Alsof een background image niet is toegestaan, niets meer, niets minder. Vreselijk he. :> Het is toch niet een link naar een volledig werkende website, het is zelfs niet eens de link waar het op gaat draaien. Maar nee, nu de extensie .html bevat mag het niet, terwijl als ik hem .jpg had genoemd had het wel gemogen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Dan kom ik aardig in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Polle schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 21:14:
Hello leute, kunstzinnig vraagje tussendoor: iemand enig idee wat voor stijl dit schilderij is? Dank!

[afbeelding]
volgens mij komt het het dichtst bij Impressionistisch, maar er zitten duidelijke expressionistische elementen in.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 09:39
Mijn eerste werk wat ik persoonlijk wel mooi vindt waarschijnlijk hoog noob niveau aar wil wel een oordeel van de pro's hier

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/2940/sol3nf5.jpg

wel een verandering van 1920x1080 naar 800x450 :(

[ Voor 2% gewijzigd door djneo-nl op 14-04-2008 19:16 . Reden: bla bla bla lees jij dit ? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

ik denk dat het resultaat zelfs beter is als je het verder versimpelt. Vind namelijk die lichtgolven wel tof, maar heb niet het idee dat de rest veel toevoegt.

ook lijkt die aardbol wat te licht voor de omgeving, en die cirkel aan de rechterkant zou ik sowieso weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik vind dat zwart-glas idee erg tof mavi. Dat ga ik jatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Bozozo schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:13:
Ik vind dat zwart-glas idee erg tof mavi. Dat ga ik jatten :P
Hehe, leef je uit zou ik zeggen :9

Een update
Klik mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53
@mavi: Ik vind persoonlijk de lijnen rondom de navigatie te druk. Erg veel verschillende lijnen, die ook door de doorzichtige buttons heen lopen. Dit maakt het wat 'onduidelijk' (met name bij services)
Ik zou het op dat gebied dus óf iets eenvoudiger doen, óf ik zou iets met de buttons doen/anders plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arutha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Een website ontwerp voor men volleybalclub. Het logo voor de titel vind ik persoonlijk niet geweldig, maar dit is het vaste clublogo en moest bijgevolg wel worden gebruikt.
Zoals je kan merken is de startpagina als blog opgevat, waar alle nieuwsberichten over de club zullen verschijnen.

Opbouwende kritiek is welkom!

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/takie/David/Fotosoep/Volley_Lint_Small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ziet er leuk hip uit, maar doet me op de een of op de andere manier aan auto's denken.

De header is leuk qua opzet, maar nog erg leeg en.. en... leeg. Stop er iets in dat je meteen een volleyball gevoel geeft. Je kan nog steeds die *shudder* 2.0 look behouden, maar gooi er een vollayball of net of hand mid slam in met een freaky overlay effectje ofzo.

Het logo "volley lint" mist nog iets waardoor het eruit springt. Of de achtergrond iets veranderen qua kleur achter het logo of het logo iets veranderen als dan nog niet vast staat, zit nu een "vies" randje omheen. Staan ook twee verschillende logo's op de pagina. Gekke spelletjes spelen met je bezoekers is nooit leuk, okay wel leuk, maar verwarrend.

Typografie bij je "newsposts" zou ik zelf een tikkeltje kleiner doen of een ander lettertype. Arial op die grote komt zo, net niet hip leesbaar voor de massa, over. Tuurlijk wel leesbaar, maar niet wat je gewend bent van het internet.

Wel een leuke look, beetje strak techy misschien voor een volleyball club, maarja dat is smaak ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik krijg meteen een sterk Joomla-gevoel, maar de bezoekers van je site misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ja, wat ik me eigenlijk afvraag: had de volleybalclub al een logo of hebben ze dat bij deze site gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dark Blue schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:23:
Ja, wat ik me eigenlijk afvraag: had de volleybalclub al een logo of hebben ze dat bij deze site gekregen? :)
Arutha schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:20:
Het logo voor de titel vind ik persoonlijk niet geweldig, maar dit is het vaste clublogo en moest bijgevolg wel worden gebruikt.
Dus ik denk dat ze al een logo hadden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:32
Na een vraag om een foto in het zwart-wit te zetten, heb ik er een eigen projectje van gemaakt.
*don't blame me for the original* die heb ik nl niet gemaakt

http://img517.imageshack.us/my.php?image=anke2final2si9.jpg

origineel: http://img517.imageshack....ixdigitalcamera679qr4.jpg
groot formaat: http://img517.imageshack.us/my.php?image=anke2final2eo0.jpg

comments plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ondanks dat de foto wat lichter is geworden, vind ik dat er weinig verbetering aanzit eerlijk gezegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Laatst online: 09:12
Yellow|A schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:43:
[...]

Ziet er leuk hip uit, maar doet me op de een of op de andere manier aan auto's denken.
Aston Martin logo :)

Afbeeldingslocatie: http://collection.astonmartin.co.jp/images/amlapelpin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Was even met de photoshop brushes aan het spelen, en dit is er uitgekomen, is ie niet lieffff Afbeeldingslocatie: http://media.cuvedev.net/smilies/heart.gif

http://www.indev.nl/fuzzy_creature.jpg

Moet nog veel aan gedaan worden though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Afbeeldingslocatie: http://www.madwurmz.com/stuff/tumb-desk30-03-08.jpg

Moet nog 8 dagen wachten op de leverancier van m'n nieuwe Toshiba 40ZF355 LCD, ondertussen deze in Illustrator gemaakt. :9
2 uurtjes aan gewerkt. Ik begon eraan toen ik op internet geen goeie kwaliteit foto kon vinden voor desktop image, m'n link verwijst naar m'n uiteindelijke desktop image.

Ik had een bugje ofzo in Illustror CS3 waardoor ik m'n gradients niet op echt zwart kreeg, heb toen maar met mesh tool gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Affiche ontwerpje…
Stijl is mss al een beetje uitgemolken, maar vond het hiervoor wel nog passen.

Afbeeldingslocatie: http://nl.netlogstatic.com//p/oo/025/659/25659957.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:11:
Affiche ontwerpje…
Stijl is mss al een beetje uitgemolken, maar vond het hiervoor wel nog passen.

..
Die is lekker fris!
Heb ie ook een achterkant?
Als ik kritisch mag zijn zou ik zeggen dat er misschien wat weinig 'lucht' in het ontwerp zit.
Het grote tropicana is alleen maar dubbelop. mischien dat het nóg frisser wordt als je het logootje bovenin wat groter doet en de herhaling onderop weg laat. De dj namen kunnen dan wat zakken en ontstaat er wat meer rust...? edit: via fonts topic zie dat je enigszins in lijn wilt blijven met een serie, dan is m'n kritiek een beetje overbodig..

Verder leuk werk hoor, ik wou dat ik zelf nog flyer opdrachten had..

[ Voor 8% gewijzigd door madwurmz op 02-05-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Tjeemp schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:10:
Alleen dat lettertype waar "rumours..." in staat is echt heeeeeeel cliché en een ongelooflijke stijlbreuk met de rest van je ontwerp.

Ook zou ik al die herhalingen van dat ESN logo weghalen en alleen die onder de 'W' van 'Welcome' laten staan... verder opzich een prima poster
Even een zeeeer late reactie :P het "rumours" is een logo van de discotheek waar het feest is,
ik ben verplicht hem ongewijzigd te gebruiken :) altijd wel jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

idd erg late reactie, weet niet eens meer waar het over ging precies haha... zal vast 'alba' als lettertype zijn geweest... maar ja is idd altijd vervelend als je zulk soort dingen zo moet laten... kunt ze ook proberen weg te moffelen en door gewone tekst te vervangen hehe :P

--

Ook nog wat van mij... ben weer eens bezig met een nieuwe portfolio (zou mezelf beter portfolio designer) kunnen noemen ofzo...
Ben nu begonnen om alle losse pagina's te ontwerpen met in mijn achterhoofd al wel hoe ik ze ga animeren etc. maar daar kun je dus nog niks van zien.
Het is niet volledig 2D, doosjes gemaakt in 3DS Max (models door een vriend) en gerenderd met Vray.
Het wordt een combinatie van vooraf gemaakte 3D animaties en 2D flash animaties en overgangen.

comment: Ik ben ervan op de hoogte dat de gefade ondergrond nog niet naar echt zwart loopt, dus dat kan op sommige beeldschermen nog te zien zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.timovanderzanden.nl/portfolio/v3/front.jpg
De voorpagina, klik om hem in volledig zwarte achtergrond te zien

Afbeeldingslocatie: http://www.timovanderzanden.nl/portfolio/v3/page_resume.jpg
tekstuele pagina's zien er zo uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.timovanderzanden.nl/portfolio/v3/page_portfolio.jpg
de portfolio ziet er zo uit. Hiervoor verschuiven dus de menu elementen en dergelijke naar de onderkant van het scherm om zo meer ruimte te scheppen.

Ik moet alleen nog gaan nadenken hoe ik mijn werk zelf ga presenteren op deze zwarte achtergrond. Ik wil namelijk eigenlijk geen kaders daarvoor gebruiken, maar wil wel dat het afsteekt, maar daar bedenk ik nog wel wat voor denk ik. (Input hiervoor is ook welkom)

Zou graag wat over het ontwerp horen.

[ Voor 72% gewijzigd door Tjeemp op 02-05-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tjeemp (naamgenoot? =)), ik vind het echt een ontzettend leuk ontwerp, alleen ik denk dat het veel beter is als je op de dozen en cirkels laat zien waar je naartoe gaat als je er op klikt. Het wordt vaak onhandig en ongewenst gevonden als je eerst moet uitzoeken hoe de website werkt en je daarna pas op de content kan verdiepen. Dit wordt mystery meat genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

nou die doosjes aan het begin zijn dus een beetje een verrassingspakketje ofzo... op de pagina's die daar op volgen kun je dus gewoon via het menu links verder navigeren en bij die cirkels komt een soort tooltip die laat zien welk item dat is. dat was het idee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
Weer eens eentje van mij. C&C graag, hij hoeft pas ergens in augustus te hangen dus ik kan nu nog aanpassen wat ik wil :)

Afbeeldingslocatie: http://www.esn-leeuwarden.com/archive2/ARCHIVE/PR/Grafisch/2008/Posters/WTHsmall.jpg
*klikbaar voor groot

en ja, de datum klopt (nog) niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door happyguppy op 03-05-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Laatst online: 14:32
ff snelle reactie: het @ tekentje is niet "vintage" terwijl de rest dat wel is... miss een verbeterpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
Amplified123 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:25:
ff snelle reactie: het @ tekentje is niet "vintage" terwijl de rest dat wel is... miss een verbeterpunt?
True. Ik zal een ander font erbij pakken die wel het @ in zn vocabulair heeft :) Ik hou de rest wel gewoon hetzelfde, misschien rasterize ik dat @ ook wel ff en maak hem zelf ff vintage :)

thx! Als dat het enige commentaar is zit ik gebakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je kunt gewoon met een distorded brush als gum gebruiken en over het @-tekentje gaan. Dan heb je zelf het effect gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
Rakkerzero schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:42:
Je kunt gewoon met een distorded brush als gum gebruiken en over het @-tekentje gaan. Dan heb je zelf het effect gemaakt ;)
ja dat weet ik, je moet hem wel eerst rasterizen neem ik aan ;) maar ik heb daar in de loop van de tijd zelf wat brushes voor gemaakt, gekreukeld papier werkt prima als basis ;) gewoon met de opacity van het gummetje spelen voor het beste resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
gerbenvandijk schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:44:
[...]

ja dat weet ik, je moet hem wel eerst rasterizen neem ik aan ;) maar ik heb daar in de loop van de tijd zelf wat brushes voor gemaakt, gekreukeld papier werkt prima als basis ;) gewoon met de opacity van het gummetje spelen voor het beste resultaat :)
Ja, als je enkel het @-teken losmaakt van de tekstlaag dan kun je de tekstlaag houden voor wat ie is en hoef je enkel maar de laag van het @-teken te rasterizen. Zo voorkom je kwaliteit verlies van je tekstlaag ;)

@ hieronder,
Kan ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

je kunt toch ook met een mask wat er overheen brushen...? Dan hoef je hem ook niet te rasterizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

Leuk postertje!
De H in Holland lijkt een beetje op een K, misschien een beetje opknappen?
Zoals je zegt is dit nog niet ge-rasterized, dus die volgelopen 8 in het jaartal is geen foutje? Beetje apart, niet lelijk hoor, maar 't viel me op.. Wat mij verder opviel was dat de s van special iets te veel gespatieerd lijkt...
Tekstuele aanpassing: 24:00 naar 0:00 veranderen, of misschien zelfs voluit Midnight?
Of ga ik nou te ver? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
gerbenvandijk schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:23:
Weer eens eentje van mij. C&C graag, hij hoeft pas ergens in augustus te hangen dus ik kan nu nog aanpassen wat ik wil :)

[afbeelding]
*klikbaar voor groot

en ja, de datum klopt (nog) niet ;)
Okay ik zal even commentaar geven :)

Punt 1. De compositie. Het is een beetje en gekke mix geworden van een hoop dingen en verschillende stijlen. Je hebt getekende en fotografische bronnen door elkaar gebruikt en ik denk dat het plaatje overall sterker wordt als je het in één stijl houdt. Is het een feest met bands? Anders zou ik de gitaren weghalen, die hebben dan niks met het thema te maken of als het wel zo is zou ik er meer elementen in verwerken.
Bovendien heb je een aantal dingen een paar keer verwerkt, dat vind ik persoonlijk jammer, liever een beetje asymetrie maar dan wel net iets spannender plaatje. Knikker er dan een paar draaiorgelpijpen achter, en molens etc. Het is nu aardig, maar niet echt af of heel sterk. Er zit meer in

Punt 2. Ik ven het geheel erg donker, door de gradient die je er overheen hebt gelegd is het geheel behoorlijk donker geworden, terwijl je heel veel lichte kleuren hebt gebruikt ik zou dat juist benadrukken, en het vintage aspect benadrukken door er een gele laag overheen te leggen, dat versterkt het vintage gevoel. Maak er eventueel ook een oude 'fotorand' omheen

Punt 3. Als ik inzoom op je poster dan zien de tulpen er erg kartelig en geinterpoleerd uit.

4. Ik las aanvankelijk ook Kolland party. Dat font zou ik vervangen door een andere of de H zo bijwerken dat het geen K meer lijkt. En ik vind het font nu een beetje saai zo, de titel kan er nog veel meer uitknallen. Randje eromheen, klein beetje schaduw wat dingetjes eromheen die er de aandacht op vestigen.

Niet dat ik heel negatief ben trouwens, het ziet er al aardig uit, maar er kan wel meer uit gehaald worden. Zeker in het 'kneuterige retro thema aspect'. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
@ madwurmz:
De H is aangepast, en ik heb ff de 8 bijgegumd ;) het zat zo al in het font, die H was me nog niet eens opgevallen :) 24:00 kan ik niet veranderen, zo moet het van de grote baas ;)

@ Sjoewe:

Over de compositie: Het zijn geen fotos en tekeningen, maar tekeneningen en een paar vectoren. Ik zal die vectoren nog iets proberen te "agen" dan zien ze er niet meer zo vlak uit. De gitaren en speakers moeten vooral benadrukken dat het een muzikaal feest is, letterlijk alle stijlen komen voorbij. Misschien nog wat meer erin stoppen? Ik zal eens gaan nadenken over de symmetrie, ik vind het zelf juist het sterke punt van dit soort plaatjes.

De donkerheid zal ik thuis op de Eizo eens bekijken :P Laptopschermpjes in de zon.. ;)
Damn die tulpen zijn zo wel crappy inderdaad :P ik zal de vector eens wat groter importeren in PS, dankuzeer! Ik heb net de titel wat benadrukt met een schaduwtje, hij kan er misschien nog wel wat meer uitkomen.

Goed, nu ga ik even feesten, op naar Zwolle ;)

Morgen zal ik alles aanpassen en nog eens hier posten. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
gerbenvandijk schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:24:
@ madwurmz:
De H is aangepast, en ik heb ff de 8 bijgegumd ;) het zat zo al in het font, die H was me nog niet eens opgevallen :) 24:00 kan ik niet veranderen, zo moet het van de grote baas ;)

@ Sjoewe:

Over de compositie: Het zijn geen fotos en tekeningen, maar tekeneningen en een paar vectoren. Ik zal die vectoren nog iets proberen te "agen" dan zien ze er niet meer zo vlak uit. De gitaren en speakers moeten vooral benadrukken dat het een muzikaal feest is, letterlijk alle stijlen komen voorbij. Misschien nog wat meer erin stoppen? Ik zal eens gaan nadenken over de symmetrie, ik vind het zelf juist het sterke punt van dit soort plaatjes.

De donkerheid zal ik thuis op de Eizo eens bekijken :P Laptopschermpjes in de zon.. ;)
Damn die tulpen zijn zo wel crappy inderdaad :P ik zal de vector eens wat groter importeren in PS, dankuzeer! Ik heb net de titel wat benadrukt met een schaduwtje, hij kan er misschien nog wel wat meer uitkomen.

Goed, nu ga ik even feesten, op naar Zwolle ;)

Morgen zal ik alles aanpassen en nog eens hier posten. Merci!
Ik zou er inderdaad nog meer instoppen, en nog veel meer 'Holland' zegmaar. Ik mis bijvoorbeeld de driekleur nog en oranje. Twee gespiegelde molens op de achtergrond, achter het stelletje en de tuplen bijvoorbeeld. Draaiorgel doormidden knippen en er midden achter spiegelen?

Mja over de asymetrie, ik heb hier nog wel een oud voorbeeldje van mezelf, al vaker gepost :')
Maar kijk naar de dollars edn de speelkaarten:
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.com/fs20/i/2007/304/f/3/Wet_Nuns_album_cover_by_Sjoewe.jpg

Dat is opzich in de vorm symmetrisch, maar qua beeld niet. Dan heb je net iets spannender beeld. Zo bedoelde ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

@Denif, Dat heb je mooi gedaan!!
Welk font heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
Daar was ik weer. Even wat werk voor een klant van me, ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

http://www.dna-conference.eu/folder.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Hier op mijn mac (jn Preview) zie ik geen tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

kaassouffle schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:41:
Hier op mijn mac (jn Preview) zie ik geen tekst?
Ik zie in mn Preview alleen letters opelkaar gedrukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
gerbenvandijk schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:38:
Daar was ik weer. Even wat werk voor een klant van me, ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Afbeeldingslocatie: http://stevenp.nl/steven/tmp/Picture%202.png
..ziet er niet zo best uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet het prima hier op Windows XP, Firefox en Adobe plugin :P

Overigens, nette folder :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 21:10
Hier ook gewoon goed op windows xp met foxit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

ik vind de folder nou niet echt bijzonder moet ik eerlijk zeggen...
heeft een beetje het uiterlijk van een standaard powerpoint of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
gerbenvandijk schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:38:

Folder ziet er opzich wel goed uit. Tenminste de eerste pagina. Vanaf de tweede pagina wordt minder, omdat het er enorm saai uitziet en mij totaal niet uitnodigd om de tekst te gaan lezen. Wellicht 1 of meerdere illustraties of foto's toevoegen zou dit kunnen verhelpen. Mensen kijken graag plaatjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
En is het misschien een idee op de tekst in twee kolommen te plaatsen, met redelijk wat witruimte, dat leest imho namelijk een stuk prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
Tjeemp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:16:
ik vind de folder nou niet echt bijzonder moet ik eerlijk zeggen...
heeft een beetje het uiterlijk van een standaard powerpoint of iets dergelijks...
Haha, overdrijven is ook een vak :P
De kritiek van de rest neem ik serieuzer, alleen wil ik wel ff een en ander verduidelijken. De folder is op A5 formaat, ik was gebonden aan het aantal pagina's en de hoeveelheid tekst ;) was een hoop gepruts e.e.a. allemaal passend te krijgen. Ik zal kijken of ik nog ergens ruimte kan maken voor wat plaatjes, maar het is geen prioriteit voor me, aangezien het een programmaboekje is voor mensen die wel wat tekst gewend zijn (juristen). Ik zal eens even gaan prutsen met 2 kolommen overal :) Merci!

@stevenp: gewoon de officiele adobe software gebruiken voor de mac. Een maat van me had dit ook, hij gebruikte een andere PDF plugin/reader (ben de naam kwijt)

Misschien ook leuk om te zien, de onderliggende site is ook van mijn hand, lekker simpel gehouden, maar ben toch wel een beetje benieuwd stiekem ;) www.dna-conference.eu

[ Voor 17% gewijzigd door happyguppy op 10-05-2008 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien ook leuk om te zien, de onderliggende site is ook van mijn hand, lekker simpel gehouden, maar ben toch wel een beetje benieuwd stiekem ;) www.dna-conference.eu
Ik vind de site duidelijk en goed navigeerbaar, maar ook saai.

Bovenaan de pagina gaat het nog wel, maar daaronder is het een brei van tekst op een egaal grijze achtergrond. Om het minder saai te maken zou ik de koppen (die nu hetzelfde zijn als de tekst, maar dan bold) accentueren met een mooi en groter sans-serif font. De tekst in de header kan je misschien beter maken met html/css in plaats van een plaatje. Klein detail: underlining in het hoofdmenu is blurry, dat kan strakker.

Daarnaast zeg je leuk "xHTML 1.0 and CSS 2.0 valid", terwijl het niet valid is. Ik zou dat sowieso gewoon weglaten, gros van de bezoekers heeft daar geen boodschap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Opdrachtje voor school; Maak een logo voor een trein- of vliegtuigmaatschappij.

etvoila !
Afbeeldingslocatie: http://shrien.nl/vliegtuiglogo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dat logo moest full-color zijn? Dat is meestal nogal een kostenpost (hoewel dat voor sommigen niet kan jeuken :P ) en komt (bijvoorbeeld) in Fax communicatie (ja, dat wordt nog gebruikt) bagger door. Daarbij vind ik het nog erg leeg in het midden en weinigzeggend. Ja, ik zie wat landmassa's maar wat doen die witte strepen en die rooie vlakjes? Als ik het logo zo zie denk ik alleen maar; we brengen je maar naar tweederde van de mogelijke bestemmingen; de rest mag je zelf ontdekken. Kortom; ik mis een logische verklaring voor de elementen (laat staan die tacky spiegeling) en 'idee' of 'concept' erachter. Ik zie meer een 'ik heb alle hippe en trendy stijlen van de laatste jaren in een losse flodder' gegooid (spiegeling, 'glimmende bol', 'hippe lijntjes') en noem dat een logo :P

NOFI overigens, just my $0.02

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 12-05-2008 00:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

RobIII schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:23:
En dat logo moest full-color zijn? Dat is meestal nogal een kostenpost (hoewel dat voor sommigen niet kan jeuken :P ) en komt (bijvoorbeeld) in Fax communicatie (ja, dat wordt nog gebruikt) bagger door. Daarbij vind ik het nog erg leeg in het midden en weinigzeggend. Ja, ik zie wat landmassa's maar wat doen die witte strepen en die rooie vlakjes? Als ik het logo zo zie denk ik alleen maar; we brengen je maar naar tweederde van de mogelijke bestemmingen; de rest mag je zelf ontdekken. Kortom; ik mis een logische verklaring voor de elementen (laat staan die tacky spiegeling) en 'idee' of 'concept' erachter. Ik zie meer een 'ik heb alle hippe en trendy stijlen van de laatste jaren in een losse flodder' gegooid (spiegeling, 'glimmende bol', 'hippe lijntjes') en noem dat een logo :P

NOFI overigens, just my $0.02
Jeez..
Het was een klein huiswerk opdrachtje, er zaten weinig/geen eisen aan vast.
Ik vind 'm wel hip dus ik dacht ik post 'm even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik ken de opdracht en eisen niet; wat ik wou aangeven is dat de meeste logo's toch wel doordachter zijn en dat een logo ontwerpen (bijna?) een vak apart is. En, again NOFI, deze poging illustreert heel mooi hoe een ondoordacht en (in mijn ogen althans) fout logo er dus uit ziet.
To be clear; ik wil je echt niet afvallen of afzeiken, ik geef gewoon een mening waar je impliciet om vroeg door hier te posten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 12-05-2008 00:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die witte lijnen en de rode vlakken zijn overigens een deel van een vliegtuig ;)
Jaja scherpe ogen :D
Verder ziet het er wel ok uit, maar ook ik vind dat er wat ontbreekt... nvm, zitten geen eisen aan vast dus dan is die toppo! :>

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 00:48 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.