Ach ja, blijven kinderen heh....H004 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:48:
Las t verhaaltje onder je eerste design (op DA). Kut man! Design is leuk, maar in mijn ogen nog niet af: de onderkant mist opmaak. De header (waar het om gaat) is wel top!

Dankje! Overigens is dit wel een Photoshop design en zeker nog geen HTML, dus daarom ziet het er waarschijnlijk nogal ge-jpegd uit. Nu ik er strakker naar kijk, heb je ook zeker gelijk daarinH004 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:48:
Over je 2de design: ziet er goed uit, maar heb wel wat puntjes: ik vind de header wat ver-jpeg-d overkomen, alsof het te gecomprimeerd is. Zonder dat relief is het denk ik mooier. Verder vind ik de uitlijning van de h1's ook een beetje storend. Ik zou die net zoals de teksten uitlijnen, en liever iets meer witruimte tussen de h1's en de gele tekst eronder. Verder zou ik de scrollbalk ook gewoon aan de rechterkant van het scherm plaatsen. Het bruine vlak zou ik gewoon naar beneden doortrekken, over de groene heen.

Over dat bruine vlak heb je overigens een goed punt. Ik denk dat ik hem ga laten verdwijnen zoals ik dat ook met het menu heb gedaan bovenin. Bedankt voor de feedback!
Bozozo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:14:
Eigenlijk is de manier waarop CONCEPT te zien is achter de content (2e design) wel erg vet. Miscchien is het leuk om ook de twee groene divs een stukje door te laten lopen achter de content?

Verder lopen de groene div's al achter de content door, alleen zie je dat nu niet