Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.898 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59

Ryceck

Constants and Variables

QuarK schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:39:
Ik heb registratie kaarten gekregen bij mijn Wii + Wii Sports. Heeft het nog nut om me op te geven bij die elektronische service van Nintendo, of is dat toch alleen maar spam?
Die registratiekaarten geven je Stars welke je weer in kunt wisselen voor Wii Points. Dus ik zou ze zeker even registreren :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ryceck schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:45:
[...]

Die registratiekaarten geven je Stars welke je weer in kunt wisselen voor Wii Points. Dus ik zou ze zeker even registreren :)
Oja, gratis wii points? Da's fijn, toch vanavond maar even doen dan.
Hoeveel punten krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
250 per spel. 4 stars = 1 wii point. Je kan wii points per 100 kopen (dus minstens 400 sterren). Bij je Wii zat ook een registratiekaartje, krijg je 1000 stars voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is SSBB vooralsnog alleen in Japan te koop.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
Zou daar mee te maken hebben dat het een slot-in dvd-speler is?? Lijkt me sterk dat het door de dual layer dvd's komt, anders zouden we dat op de PC toch al lang hebben meegemaakt.. Zie af en toe nog wel eens PC's van familie langskomen voor reparatie en dan zijn zelfs de kabels binnenin vergeeld van de rook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei net 2 uur achter brawl gezeten.
eerste indruk, erg verwarrend. Half van de tijd weet je amper wat je aan het doen bent omdat je TE klein bent (lvl erg uitgezoomd) of we zitten allemaal op elkaar gepropt. Het laatste is wel goed als je een goed close smash move hebt :D
Spel is snel, imo sneller dan de cube
Controls zijn toch ff wennen. Ik speel op me wavebird is toch wel het lekkerst op een cube controller. Ik heb er iig moeite mee, wel raar sinds ik toch veel melee heb gespeeld :|
Characters zien er goed en mooi uitgewerkt. Pit (kid icarus) ziet er goed uitgewerkt uit vooral met vleugels uit :)
Suprise elementen zitten hier erg veel in, ga hier geen spoilers geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMM YOU!damm you to hell Zero00!!!

Je kon het niet laten he?denk je dat je ons hiermee jalloers krijgt?
Nou het is je gelukt....Damm you..

In Japan is smash brothers nog niet uit op de VC he?
wat met galaxy en mario 3 wel het geval was.

Mario kart op 10 april?
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/42336/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik heb net een Club Nintendo account aangemaakt, mijn 3 registratie kaarten ingevuld en 2500 stars gekregen.
Ik heb mijn Wii Shop gekoppeld aan mijn Club Nintendo account, en nu probeer ik mijn stars te converteren naar Wii points, maar dit laatste lukt niet.

Ik krijg een ERR-0300:
"Het zou kunnen dat je een typfout gemaakt hebt. Het kan ook zijn dat je Club Nintendo-account nog niet verbonden is met je account in het Wii-winkelkanaal. Wil je het nog een keer proberen?"

Duurt het een tijdje ofzo voordat de koppeling compleet is?

[edit]
Duurde gewoon een tijdje.
Maarre, WTF? Kan ik vandaag maar 100 points krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door QuarK op 05-02-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsjech@ schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:45:
[...]

Zou daar mee te maken hebben dat het een slot-in dvd-speler is?? Lijkt me sterk dat het door de dual layer dvd's komt, anders zouden we dat op de PC toch al lang hebben meegemaakt.. Zie af en toe nog wel eens PC's van familie langskomen voor reparatie en dan zijn zelfs de kabels binnenin vergeeld van de rook.
Komt denk ik meer omdat rook opstijgt en bij je PC je lens meestal aan de onderkant van een schijfje zit, terwijl ie bij de Wii vaak rechtop staat. De tweede reden is denk ik dat de Wii lezer gewoon erg gevoelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44

Smoonshine

Feyenoord!!

10 September dus voor ons Europeanen :).

Maar zonder gekheid, dat zou natuurlijk wel leuk zijn. Dan is het niet eens zo lang wachten tot de volgende potentiële Nintendo topper. Maar ik geloof het pas, als het daadwerkelijk bevestigd is voor Europa.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo vet dat ik bijna moet huilen omdat we nog zo lang moeten wachten :'(

http://www.gametrailers.com/player/30257.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Hoe zit het met de online mogelijkheden(met games en niet-games) met de Wii? Ik weet dat Xbox, Xbox Live! heeft, en de PS3 PSN, maar wat heeft de Wii precies?
Welke spellen zijn online speelbaar? En werkt het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:43:
Maarre, WTF? Kan ik vandaag maar 100 points krijgen?
even morgenochtend proberen, dan zijn er vast grotere kaarten beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Medal of Honor: Heroes 2 is uit! _/-\o_

Nu eindelijk een fijne online shooter? Morgen zal ik eens mijn ervaringen posten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:53:
Medal of Honor: Heroes 2 is uit! _/-\o_

Nu eindelijk een fijne online shooter? Morgen zal ik eens mijn ervaringen posten! :P
oe nice, hoorde dat hij ook zapper ondersteuning bied aan de hand van arcade mode ? :) Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hebben al veel mensen SSBB gespeeld? Ben wel benieuwd naar een review van een tweaker :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Gizz schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:47:
Hebben al veel mensen SSBB gespeeld? Ben wel benieuwd naar een review van een tweaker :)
10 posts terug? :+ Wat wil je verder horen? Een dikke 9,5 is niet misplaatst als we alle critics mogen geloven. Ik wacht keurig op de PAL.

Had honger en nog geen slaap... dus zo nog even MoH:H2 spelen vrees ik. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ben net thuis van werken :)
Ga weer ff door brawlen. Later zul je meer horen van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:32:
nou ben net thuis van werken :)
Ga weer ff door brawlen. Later zul je meer horen van me :)
Zet DM eens aan in je voorkeuren Zero00... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:39:
[...]

Zet DM eens aan in je voorkeuren Zero00... ;)
DM = Direct msg neem ik aan? Done maar wrom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Medal of Honor: Heroes 2
Wow wat een game. Eindelijk een lekkere online shooter op de Wii! Heb even een uur gespeeld, direct online gegaan, helaas nog erg weinig spelers... met 5 puntjes sta ik 22ste in de EA top 100. :+
Anyway, direct vanaf de start een goed shooter gevoel. Controls voelen prima, al heb ik nog niet in de options gekeken, hoop dat gevoeligheid ergens in te stellen valt, mag wel iets vlotter allemaal.

Direct al mooi wapen assortiment en een leuke eerste map om mee te beginnen. Na een tijdje kwam er zowaar iemand binnen die ik een aantal keer heb kunnen afknallen. Heerlijk gevoel.
Hopen dat het binnenkort lekker druk is op de servers. Er worden veel stats bijgehouden en je kan mensen opzoeken adhv nicks; en ze standard messages sturen.

Ben erg onder de indruk maar voordat mensen erover beginnen, het is een Wii spel he...? O+ Dus niets gaan vergelijken met de PC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Hoe vaak zijn er 500 point cards in te ruilen in de Wii Points Card Shop (voor 2000 stars)?
Gebeurt dit soms tussendoor, dus veel F5'en? Of moet ik nu toch een 300 pakken en later nog eens 2x 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Victorio schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 02:53:
Medal of Honor: Heroes 2
Wow wat een game. Eindelijk een lekkere online shooter op de Wii! Heb even een uur gespeeld, direct online gegaan, helaas nog erg weinig spelers... met 5 puntjes sta ik 22ste in de EA top 100. :+
Anyway, direct vanaf de start een goed shooter gevoel. Controls voelen prima, al heb ik nog niet in de options gekeken, hoop dat gevoeligheid ergens in te stellen valt, mag wel iets vlotter allemaal.

Direct al mooi wapen assortiment en een leuke eerste map om mee te beginnen. Na een tijdje kwam er zowaar iemand binnen die ik een aantal keer heb kunnen afknallen. Heerlijk gevoel.
Hopen dat het binnenkort lekker druk is op de servers. Er worden veel stats bijgehouden en je kan mensen opzoeken adhv nicks; en ze standard messages sturen.

Ben erg onder de indruk maar voordat mensen erover beginnen, het is een Wii spel he...? O+ Dus niets gaan vergelijken met de PC. ;)
Goed om te horen. Alleen ben ik wel bang dat het zo'n spel is dat snel in de vergeteldheid gaat raken, omdat (bijna) niemand het straks nog speelt. Daarom moet Nintendo zelf eigenlijk een keer met een goede shooter komen. Nintendo games verkopen praktisch altijd goed en als ze het dan in de markt zetten als dé online shooter voor de Wii, dan kan het niet mis gaan. Zie wat MS met Halo heeft gedaan. Ook voor CoD4 zijn we eerst met screens/filmpjes/impressies overladen, waardoor het toch een boel verkoopt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Smoonshine schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 08:37:
[...]

Goed om te horen. Alleen ben ik wel bang dat het zo'n spel is dat snel in de vergeteldheid gaat raken, omdat (bijna) niemand het straks nog speelt. Daarom moet Nintendo zelf eigenlijk een keer met een goede shooter komen. Nintendo games verkopen praktisch altijd goed en als ze het dan in de markt zetten als dé online shooter voor de Wii, dan kan het niet mis gaan. Zie wat MS met Halo heeft gedaan. Ook voor CoD4 zijn we eerst met screens/filmpjes/impressies overladen, waardoor het toch een boel verkoopt.
FPS is geen Nintendo genre, dus ervan uit gaan dat een Nintendo shooter direct top zal zijn is wellicht wat kort door de bocht. Potentie is er echter wel (kijk maar naar MP3) maar het is geen garantie.
Ik snap niet dat er meer 3rd parties met FPS en RTS games naar de Wii komen. Ligt volgens mij een hoop potentie en bijna geen concurrentie!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Deddiekoel schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:42:
[...]
FPS is geen Nintendo genre, dus ervan uit gaan dat een Nintendo shooter direct top zal zijn is wellicht wat kort door de bocht.
Och, toen myamoto zei dat hij halo makkelijk zelf had kunnen maken had het FPS publiek wat anders te zeggen. maar dat was toen.

Och, de toekomst laat komen wat er komen gaat. Ik denk dat we meer bezig gaan zijn met yoga en facetrainen dan met online shooters :+

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Deddiekoel schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 09:42:
[...]

FPS is geen Nintendo genre, dus ervan uit gaan dat een Nintendo shooter direct top zal zijn is wellicht wat kort door de bocht. Potentie is er echter wel (kijk maar naar MP3) maar het is geen garantie.
Ik snap niet dat er meer 3rd parties met FPS en RTS games naar de Wii komen. Ligt volgens mij een hoop potentie en bijna geen concurrentie!
Het probleem is dat 3rd party titels gewoon niet zo goed verkopen als Nintendo titels. Ubisoft had er één met potentie (Red Steel) die volgens mij wel aardig verkocht is. De userbase blijft op die manier gewoon te klein om een succesvolle online shooter op te zetten. De Wii heeft eigenlijk gewoon een ontzettend gehypte shooter nodig, waar niemand omheen kan. Op die manier creëer je een userbase die een volgend deel ook allemaal aan zullen schaffen. Een spel als BW heeft die potentie in mijn ogen wel (al is het geen 100% shooter) maar er is gewoon te weinig hype om het speel heen, waardoor velen het links laten liggen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
Smoonshine schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 08:37:
[...]
Goed om te horen. Alleen ben ik wel bang dat het zo'n spel is dat snel in de vergeteldheid gaat raken, omdat (bijna) niemand het straks nog speelt.
Waarom dan? SSBB komt hier zeker een half jaar nog niet uit en de line-up aan goede multiplayer games is bagger slecht. Nu is er eindelijk een multiplayer game die met meer als 20 man online gespeeld kan worden en zou niemand het willen spelen? Met 21 miljoen verkochte consoles is er markt zat en echt niet dat er straks 20 miljoen SSBB of Mariokart aan het spelen zijn, dat is onrealistisch en gaat echt niet gebeuren. Dit kan een succes blijven als er animo voor is en er moeten meer van dit soort games komen en gaan verkopen.
Daarom moet Nintendo zelf eigenlijk een keer met een goede shooter komen. Nintendo games verkopen praktisch altijd goed en als ze het dan in de markt zetten als dé online shooter voor de Wii, dan kan het niet mis gaan.
Nee dat moeten ze zeker dus niet doen, Nintendo moet imo ook niet meer genres gaan pakken (al mag een goede rts of rpg altijd). Third party gaat of de wii nog groter maken en als dat niet gebeurd eindigt de Wii net als de Cube destijds en dat wil je echt niet.
Dat Nintendo goed verkoopt heeft te maken met 2 dingen, matige third party (wat al een stuk minder is als een jaar terug) en nintendofans die nooit third party kopen, want niet ten goede komt van de kwaliteit van de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Weet iemand toevallig een winkel waar de GC versie van de Zelda Collector's Edition te koop is (dus Zelda 1+2, Occarina, Majora) in nederland?
Hij is wel 2e hands te koop via ebay en marktplaats, maar ik geef toch de voorkeur aan een nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

QuarK schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:13:
Weet iemand toevallig een winkel waar de GC versie van de Zelda Collector's Edition te koop is (dus Zelda 1+2, Occarina, Majora) in nederland?
Hij is wel 2e hands te koop via ebay en marktplaats, maar ik geef toch de voorkeur aan een nieuwe versie.
Wat denk je dat de "Collector's Edition" in de naam doet ;) Dat je 5 jaar na dato even de winkel in loopt en deze game koopt :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
disjfa schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:15:
[...]

Wat denk je dat de "Collector's Edition" in de naam doet ;) Dat je 5 jaar na dato even de winkel in loopt en deze game koopt :P
Hey, ik heb wel gekkere dingen in bargain bins gevonden....
Het is dus niet zo'n hele gekke vraag ;)

[ Voor 6% gewijzigd door QuarK op 06-02-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
QuarK schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:19:
[...]

Hey, ik heb wel gekkere dingen in bargain bins gevonden....
Het is dus niet zo'n hele gekke vraag ;)
De Collector's Edition heeft nooit in de winkel gelegen, die was alleen verkrijgbaar bij Nintendo zelf.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
MetroidPrime schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:20:
[...]

De Collector's Edition heeft nooit in de winkel gelegen, die was alleen verkrijgbaar bij Nintendo zelf.
Ah, ik las op wikipedia dat sommige winkels em wel op de shelves hadden liggen, zal dan wel een uitzondering geweest zijn.

Okee, dan ga ik toch voor tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

QuarK schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:22:
[...]
Ah, ik las op wikipedia dat sommige winkels em wel op de shelves hadden liggen, zal dan wel een uitzondering geweest zijn.
Welke je meer in de winkel ziet liggen is de windwaker/oot 2 dic editie. Maar tegenwoordig heb je geen echte cube games meer in winkels.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Relaxt, ff snel een 500 wii points card kunnen aanschaffen voor mijn overgebleven 2000 stars.
Heb nu dus 600 wii points, eens denken welke VC game ik ga aanschaffen om VC uit te proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door QuarK op 06-02-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel, ik heb mijn leren DS-tasje gekregen van mijn sterren. Heel stijlvol en het ruikt ook duur :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wiids.nl/article.php?id=24795
Mario Kart Wii scan en info
Edit: Betere scans toegevoegd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game shop twente in Enschede had hem laast wel liggen in de schappen.Moet je daar even een belletje heen doen.Wel 2e hands volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Nice echt zin in MK: Wii :)
Ook lekker veel banen sowieso een plus.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Even een Team DM server gestart in MoH:H2, werkte lekker. Ene "LOB Faker be" kickte kont in alle matches. Ik hoop snel meer GoTers tegen te komen online... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Victorio schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:50:
Even een Team DM server gestart in MoH:H2, werkte lekker. Ene "LOB Faker be" kickte kont in alle matches. Ik hoop snel meer GoTers tegen te komen online... :p
Moet je je wel normaal gedragen en me niet afschieten :P 3vs1

Speel je met zapper of?Heb 4min ofzo online gedaan daarna maar weer campaign :)

Hijs echt gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:46:
Wel, ik heb mijn leren DS-tasje gekregen van mijn sterren. Heel stijlvol en het ruikt ook duur :)
Wanneer heb je die besteld? Ik wacht nog op mijn Mario Kartjes namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
SaURoN schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:06:
[...]

Moet je je wel normaal gedragen en me niet afschieten :P 3vs1

Speel je met zapper of?Heb 4min ofzo online gedaan daarna maar weer campaign :)

Hijs echt gaaf :)
Hehe oh sorry in dat geval. Ja mijn team was lekker gezamelijk aan het maaien nu en dan. Vrij laf als je net binnen komt en maar even speelt. Maar wel leuk als je al een uur bezig bent en je reageert op elkaars messages. "Follow me!" :9
Ik speel zonder zapper, maar denk wel dat ik er ga halen, speciaal voor dit spel. Richt en vuurt net iets makkelijker hoop ik. Met m'n granades moet ik nog even oefenen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Mag ik vragen hoe online werkt met MoH:H2
Werkt het ook met friend codes of werkt het gewoon zoals pc games online.
ik zal eerlijk toegeven dat ik er niet opgezocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
UlyssesNL schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:16:
Mag ik vragen hoe online werkt met MoH:H2
Werkt het ook met friend codes of werkt het gewoon zoals pc games online.
ik zal eerlijk toegeven dat ik er niet opgezocht heb.
Werkt gelukkig zonder friend codes. De spelers waar je tegen gespeeld hebt in een match zie je in een overzicht en kan je een friend request doen om zo elkaar toe te voegen een je friends list.
In je friend list kan je zien welke friends online zijn en op welke servers ze spelen, of ze uitnodigen om op een bepaalde server te komen spelen. Je kan niet chatten maar wel standaard berichtjes sturen: "Great game", "Join me" etc etc... en je kan elkaar ook feedback geven. Dat is ook wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Victorio schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:24:
[...]

Werkt gelukkig zonder friend codes. De spelers waar je tegen gespeeld hebt in een match zie je in een overzicht en kan je een friend request doen om zo elkaar toe te voegen een je friends list.
In je friend list kan je zien welke friends online zijn en op welke servers ze spelen, of ze uitnodigen om op een bepaalde server te komen spelen. Je kan niet chatten maar wel standaard berichtjes sturen: "Great game", "Join me" etc etc... en je kan elkaar ook feedback geven. Dat is ook wel grappig.
Dank je voor de info.
Eindelijk een fantsoenlijk online spel op de wii.
Misschien moet ik deze ook maar aacnshaffen hoewel ik eigenlijk niet zon MoH fan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
UlyssesNL schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:26:
[...]
Eindelijk een fantsoenlijk online spel op de wii.
Misschien moet ik deze ook maar aacnshaffen hoewel ik eigenlijk niet zon MoH fan ben.
Ik herinner me net pas dat ik jaren geleden MoH Spearhead wel eens heb gespeeld via LAN.
( http://www.gamespot.com/p...fhonoralliedas/index.html )

MoH:H2 komt eigenlijk hetzelfde over, uiteraard geen super graphics etc, maar gewoon een leuke shooter. Enige wat ik vreemd vind is dat je niet kan springen, maar dat kom vrees ik door een button-tekort. Als je ze zapper gebruikt is er geen knop over voor een jump functie.

Iemand die al met een Zapper heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e hands heb ik m ook gespot hier bij de gameshop in enschede.
voor de rest nergens anders gespot.
ben bang dat je hem alleen nog maar 2e hands kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:09:
[...]

Wanneer heb je die besteld? Ik wacht nog op mijn Mario Kartjes namelijk.
Vlak nadat de nieuwe site gelanceerd werd (aangezien de spelcatalogus toen ook een update gekregen heeft). Heeft toch wel een paar maanden geduurd. Maar mij hoor je niet klagen als het me niets kost :)

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 06-02-2008 13:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Victorio schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:37:
[...]

Ik herinner me net pas dat ik jaren geleden MoH Spearhead wel eens heb gespeeld via LAN.
( http://www.gamespot.com/p...fhonoralliedas/index.html )

MoH:H2 komt eigenlijk hetzelfde over, uiteraard geen super graphics etc, maar gewoon een leuke shooter. Enige wat ik vreemd vind is dat je niet kan springen, maar dat kom vrees ik door een button-tekort. Als je ze zapper gebruikt is er geen knop over voor een jump functie.

Iemand die al met een Zapper heeft gespeeld?
Ja ik speel met zapper, werkt wel leuk alleen het bekende fenomeen , de A knop is lastig te bereiken :) Voor de rest speelt het fijner met zapper in campaign. Heb online alleen met zapper gespeelt dus weet niet of het zonder fijn is. Richten gaat wel goed. in campaign zit ik rond 70-80% accuracy dacht ik.

Maar wou ff online testen en zag GoT team staan, was wel ff leuk om te proberen, maar was een poosje 3vs1 dus had ik zoiets van ja doei :P Werd constant afgemaait van achteren en links en rechts als ik op iemand stond te schieten :D

Ga misschien vanavond nog wel ff online, nu eerst weer campaign mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
SaURoN schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:43:
[...]

Ja ik speel met zapper, werkt wel leuk alleen het bekende fenomeen , de A knop is lastig te bereiken :) Voor de rest speelt het fijner met zapper in campaign. Heb online alleen met zapper gespeelt dus weet niet of het zonder fijn is. Richten gaat wel goed. in campaign zit ik rond 70-80% accuracy dacht ik.

Maar wou ff online testen en zag GoT team staan, was wel ff leuk om te proberen, maar was een poosje 3vs1 dus had ik zoiets van ja doei :P Werd constant afgemaait van achteren en links en rechts als ik op iemand stond te schieten :D

Ga misschien vanavond nog wel ff online, nu eerst weer campaign mode :)
Ah ok... sja ik had auto balance wel aanstaan maar dat geldt alleen voor nieuwkomers. Dus als er een tijd niemand joint blijft het 3vs1.
GoT server is nogsteeds open zie ik... toch spelers die erin blijven zitten... alleen weinig GoT-ers/NL spelers geloof ik. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik ben met Wii Sports een beetje singleplayer aan het tennisen geweest en heb een steeds hogere ranking gekregen, en heb dus vervolgens moeilijkere tegenstanders gekregen.

Is deze ranking per Mii, of geldt deze voor al de Mii's die ik maak (zelfde creator)?
Maw, als ik deze Mii weg gooi, is mijn ranking dan ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:11:
Ik ben met Wii Sports een beetje singleplayer aan het tennisen geweest en heb een steeds hogere ranking gekregen, en heb dus vervolgens moeilijkere tegenstanders gekregen.

Is deze ranking per Mii, of geldt deze voor al de Mii's die ik maak (zelfde creator)?
Ja, maar waarom zou je hem weggooien je kunt hem gewoon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
QuarK schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:11:
Ja. Je profiel is gekoppeld aan je Mii. Bij het weggooien van je Mii ben je dus ook je profiel en de daarbij horende saves en scores kwijt...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:13:
[...]

Ja, maar waarom zou je hem weggooien je kunt hem gewoon aanpassen.
Yep, dat is dan de beste optie. Vroeg het me gewoon af, hoe het beste om te gaan met highscores en profiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik heb vandaag iets schokkends ontdekt. Op die witte klepjes, bovenop de Wii zitten gewoon echte brandplekken!!! :o Serieus, het is niks meer of anders dan een brandplek, op zowel dat klepje van de Memory Controllers als het klepje boven de memoryport. Gewoon echte heuze brandplekken, en geen kleine ook ze zijn echt zeer duidelijk zichtbaar. Zal straks even een foto plaatsen.

Ik vind dit nogal belachelijk, zo warm? Echt te vreemd voor woorden. De Wii werkt wel gewoon uren achter elkaar naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Hmm ben wel benieuwd naar de pic dan..
Zal ik van het weekend wanneer ik weer thuis ben ff kieken hoe dat bij mij zit :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Tjah, de wii kan niet zo goed tegen sigarettenrook :p

Maar ben wel benieuwd. Hoe heb je 'm staan? Op z'n kant? Voldoende ventilatie?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Cubic X schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:01:
Ik vind dit nogal belachelijk, zo warm?
Heb je je Wii rechtop staan? Klem tussen andere apparaten?

Bij mij zit er een sticker aan de binnenkant van het GC controller klepje: niks op te zien, en ook niks te zien bij het mem card klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

sjekneck schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:12:
[...]

Waarom dan? SSBB komt hier zeker een half jaar nog niet uit en de line-up aan goede multiplayer games is bagger slecht. Nu is er eindelijk een multiplayer game die met meer als 20 man online gespeeld kan worden en zou niemand het willen spelen? Met 21 miljoen verkochte consoles is er markt zat en echt niet dat er straks 20 miljoen SSBB of Mariokart aan het spelen zijn, dat is onrealistisch en gaat echt niet gebeuren. Dit kan een succes blijven als er animo voor is en er moeten meer van dit soort games komen en gaan verkopen.
Ik doel meer op het feit dat er totaal geen aandacht wordt geschonken aan MoH2. Het verschijnt geruisloos in de winkel en ligt er tussen de vele andere spellen. Als dit spel nu met een reclamecampagne werd neergezet als dé shooter voor de Wii en met een paar van die kartonnen borden in de winkels enz., dan krijgt het spel tenminste de aandacht die het verdient. Iets wat de kans op verkopen in ieder geval vergroot.
Nee dat moeten ze zeker dus niet doen, Nintendo moet imo ook niet meer genres gaan pakken (al mag een goede rts of rpg altijd). Third party gaat of de wii nog groter maken en als dat niet gebeurd eindigt de Wii net als de Cube destijds en dat wil je echt niet.
Dat Nintendo goed verkoopt heeft te maken met 2 dingen, matige third party (wat al een stuk minder is als een jaar terug) en nintendofans die nooit third party kopen, want niet ten goede komt van de kwaliteit van de software.
Ik denk juist dat heel veel mensen de Wii ook gekocht hebben om de Nintendo spellen. Dat denken 3rd party ontwikkelaars ook en daarom steken ze over het algemeen niet zoveel moeite in Wii spellen. Het gevolg daarvan is dat er nog weer minder 3rd party verkocht wordt.

Daarom denk ik ook dat het een uitkomst is als Nintendo zelf iets in het shooter genre uitbrengt. Dan krijg je in ieder geval een spel dat succes heeft en ook shooter fans richting de Wii trekt. 3rd party ontwikkelaars zien vervolgens dat zoiets kans van slagen heeft en zullen zelf ook aan het werk gaan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Victorio schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:25:
[...]

Heb je je Wii rechtop staan? Klem tussen andere apparaten?

Bij mij zit er een sticker aan de binnenkant van het GC controller klepje: niks op te zien, en ook niks te zien bij het mem card klepje.
Gewoon in de stander rechtop, volledig vrij en niet in een kast. Aan alle kanten kan de lucht er makkelijk langs/instromen dus koeling moet geen probleem zijn. Staan ook geen andere apparaten naast. Zowel de sticker aan de binnenkant als het plastic zelf zijn helemaal bruin/zwart rond de poorten. Lijkt mij echt een warmte probleem omdat het nergens anders op de Wii voorkomt.

Mijn vader rookt wel, maar het komt echt alleen aan de binnenkant van die klepjes voor. De buitenkant van de Wii zelf is niet verkleurd, tis echt puur en alleen in die klepjes. Zal vanavond even een picje maken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde Cubic X.
Daarom heb ik de wii maar zonder stroom staan nu als ik er niet op speel want ik vertouw het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:40:
Ik denk juist dat heel veel mensen de Wii ook gekocht hebben om de Nintendo spellen. Dat denken 3rd party ontwikkelaars ook en daarom steken ze over het algemeen niet zoveel moeite in Wii spellen. Het gevolg daarvan is dat er nog weer minder 3rd party verkocht wordt.

Daarom denk ik ook dat het een uitkomst is als Nintendo zelf iets in het shooter genre uitbrengt. Dan krijg je in ieder geval een spel dat succes heeft en ook shooter fans richting de Wii trekt. 3rd party ontwikkelaars zien vervolgens dat zoiets kans van slagen heeft en zullen zelf ook aan het werk gaan.
Het lijkt me eigenlijk juist geen goed idee als Nintendo dat doet. Als Nintendo een AAA+ FPS game uitbrengt van bijvoorbeeld Retro Studios dan hebben andere developers helemaal geen kans meer op de Wii. Third parties die vervolgens Nintendo nadoen verkopen weer niets omdat Nintendo hoogstwaarschijnlijk een betere game maakt. Aan de andere kant komt het gezeur van third parties me neus uit. Nintendo heeft ze niet gevraagd om Far Cry, Monster 4x4 en minigame compilaties. Microsoft krijgt toch ook geen gezeur omdat HALO 3 veel beter is dan Blacksite Area 51, integendeel Activision komt zelf met Call of Duty 4 aanzetten. Third parties leggen de schuld van hun eigen falen bij Nintendo. En zo te horen is Iwata helemaal niet blij met de output van third parties en heeft hij daarom: Fatal Frame 4, Monster Hunter 3 en Kingdom Hearts 3(gerucht) binnengesleept als exclusieve Wii titels. De third parties gaan het dit jaar nog veel moeilijker krijgen omdat Nintendo de Wii development achter de schermen flink heeft opgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:28:
Ik heb het zelfde Cubic X.
Daarom heb ik de wii maar zonder stroom staan nu als ik er niet op speel want ik vertouw het niet helemaal.
Als ik de foto's heb (doe ik vanavond want ben nog even niet thuis :> :P ) dan post ik ze hier en mail ik ze wel ter controle naar Nintendo. Misschien willen ze me Wii voor onderzoek wel hebben omdat het me niet echt gezond lijkt. Tis trouwens een launch Wii, misschien een slechte batch ofzo? :P
Zal ook de temperatuur eens een keertje meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:36:
[...]

Als ik de foto's heb (doe ik vanavond want ben nog even niet thuis :> :P ) dan post ik ze hier en mail ik ze wel ter controle naar Nintendo. Misschien willen ze me Wii voor onderzoek wel hebben omdat het me niet echt gezond lijkt. Tis trouwens een launch Wii, misschien een slechte batch ofzo? :P
Ik heb zelf ook een afschiet wii.Zou cool zijn als je me/ons hier even van op de hoogte houd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:32:
[...]

Het lijkt me eigenlijk juist geen goed idee als Nintendo dat doet. Als Nintendo een AAA+ FPS game uitbrengt van bijvoorbeeld Retro Studios dan hebben andere developers helemaal geen kans meer op de Wii. Third parties die vervolgens Nintendo nadoen verkopen weer niets omdat Nintendo hoogstwaarschijnlijk een betere game maakt. Aan de andere kant komt het gezeur van third parties me neus uit. Nintendo heeft ze niet gevraagd om Far Cry, Monster 4x4 en minigame compilaties.
Kleine correctie, Nintendo is deels dus echt wel verantwoordelijk voor de troep die door hun seal of aproval heenkomt. Ze keuren immers of de game waardig is om uit te komen op hun hardware en er zit soms zulke bende bij dat je je afvraagt of ze uberhaupt wel kwaliteit willen voor hun klanten. Maar voor een deel heb je zeker gelijk, al moet UbiSoft sowieso al hun best gaan doen want veel van hun releases van het afgelopen jaar beginnen erg op EA te lijken als het om kwaliteit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
@verbrandeklepjesmensen: Is aan je wii zelf ook niets te voelen dan? Die plekken moeten toch ergens vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.
Ik heb een probleem en weet niet of het aa nmijn wii ligt.

Ik heb een Wi-fi dongle van BigBen van de dixons gehaald.
Nou doet hij het een jaar goed en ineens niet meer.
De SSID word wel herkent op de Wii maar als ik verbindingstest doe doet hij het niet.
Ik kan er wel gewoon mee op het internet op een andere computer.
Kan dat aan de ontvanger van de Wii liggen? Het lijkt me raar omdat hij wel gewoon herkent word.
Misschien komt het omdat we sinds kort draadloos internet in huis hebben.
Via de draadlose router doet hij het ook niet maar ik weet niet of daar wi-fi in zit.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:58:
[...]

Kleine correctie, Nintendo is deels dus echt wel verantwoordelijk voor de troep die door hun seal of aproval heenkomt. Ze keuren immers of de game waardig is om uit te komen op hun hardware en er zit soms zulke bende bij dat je je afvraagt of ze uberhaupt wel kwaliteit willen voor hun klanten. Maar voor een deel heb je zeker gelijk, al moet UbiSoft sowieso al hun best gaan doen want veel van hun releases van het afgelopen jaar beginnen erg op EA te lijken als het om kwaliteit gaat.
Nintendo wil juist wel kwaliteit, Nintendo keurt het goed maar het zijn niet Nintendo's eigen games die wel meesterlijk zijn en goed verkopen. Nintendo heeft in het begin de third parties alle ruimte gegeven om games te ontwikkelen en dat liep dus uit op een fiasco(voor de third parties) het verschil in kwaliteit wordt alleen maar groter. Nu heeft men wat deals lopen met Capcom, SEGA(Mario & Sonic), Tecmo(Fatal Frame), Namco(Mario Stadium) en dit worden er in de toekomst veel meer. Ubisoft en anderen blijven wat dat betreft gewoon achter en vallen buiten de boot. Eigen schuld dikke bult, ik heb toch geen interesse in de "afdankertjes". Een third party bedrijf kan er nu eenmaal niet van uit gaan dat bagger kan concurreren met WiiSports, Wario Ware, Zelda, Mario Galaxy, Smash Bros. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb zelf ook wel een vaag iets met die Wii. Als ik een tijd de Wii uit heb staan, dan gaat het blauwe licht van de discdrive aan en begint licht te knipperen.
Verschrikkelijk irritant als je s'nachts probeerd te slapen en dat ding knippert. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Rakkerzero schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:32:
Ik heb zelf ook wel een vaag iets met die Wii. Als ik een tijd de Wii uit heb staan, dan gaat het blauwe licht van de discdrive aan en begint licht te knipperen.
Verschrikkelijk irritant als je s'nachts probeerd te slapen en dat ding knippert. :/
Dan heb je een berichtje ontvangen op je Wii. :) Je kan Connect24 uitzetten, dan gaat hij 's nachts ook helemaal uit (het standby lampje wordt rood ipv geel) en ontvang je ook geen berichtjes meer.

Dit staat volgens mij ook wel in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ChrisM schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:38:
Dit staat volgens mij ook wel in de handleiding.
Handleidingen zijn er om in de hoek te gooien :+

* Zeror kijkt nooit een handleiding van een spel of console, gewoon gelijk proberen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Rakkerzero schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:39:
[...]
Handleidingen zijn er om in de hoek te gooien :+
Je weet dat je dan ook een flutuser bent met een opmerking die al zo`n 30.000 keer is langsgeweest he :P Maar dat zal ook wel je bedoeling zijn!

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:36:
[...]

Als je Wii uit staat is het lampje dan geel of rood? Als ie namelijk geel/oranje is staat wiiconnect24 aan in standby modus, wellicht dat het daar dan mee te maken heeft omdat ie een stuk warmer wordt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Even een rechtzetting!
Ik maakte melding van brandplekken op de afdekplaatjes boven de GameCube Controller en MemoryCard slot, maar bij inspectie blijkt dit NIKS te zijn. Het is gewoon ingebrand stof, met een nat vaat doekje kan je het er na enig krabben afhalen. Het gaat niet er gemakkelijk eraf maar het lukt wel. Het viel mij op omdat ik de GameCube poorten en MemCard eigenlijk nooit gebruikt heb, tot gister avond. Maar door tijdsgebrek heb ik het niet grondig kunnen inspecteren. Nu heb ik net gekeken (voor de foto) en heb ik eerst geprobeerd het er met een nat vaat doekje af te halen, dit lukte. Het is dus gewoon 'ingebrand' stof dat er met enig krabben en een nat doekje wel af te halen valt.

Excuses voor de personen waarbij dit enige vorm van 'angst' (als je het zo mag noemen) deed opkomen. Er is waarschijnlijk niks ernstigs aan, wel wordt het warm bij die poorten maar zeker geen temperatuur waarbij plastic zal gaan verbranden.

Nogmaals mijn oprechte excuses en ik zal voortaan beter onderzoek doen voordat ik iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

disjfa schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:46:
[...]

Je weet dat je dan ook een flutuser bent met een opmerking die al zo`n 30.000 keer is langsgeweest he :P Maar dat zal ook wel je bedoeling zijn!
30.001ste keer kan dan vast geen kwaad toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Grmbl, dacht net even bij de MediaMarkt zo'n Thrustmaster controller te gaan halen, blijken ze die helemaal niet te hebben. Die verkoopkerel keek me echt zo glazig aan.
De rest is allemaal dicht (geen koopavond), dus morgen een nieuwe poging.

Welke winkel zou em wel hebben, Bart Smit / Dixons / Intertoys? Of toch een iets gespecialiseerdere gameshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:11:
Grmbl, dacht net even bij de MediaMarkt zo'n Thrustmaster controller te gaan halen, blijken ze die helemaal niet te hebben. Die verkoopkerel keek me echt zo glazig aan.

Welke winkel zou em wel hebben, Bart Smit / Dixons / Intertoys? Of toch een iets gespecialiseerdere gameshop?
Eplaza en de Bart smit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
QuarK schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:11:

Ik heb ze in ieder geval bij de Bart Smit gezien in Rotterdam. E Plaza zal ze dus ook wel hebben en ik vermoed Intertoys ook gewoon. Even bellen lijkt mij het beste, kunnen ze hem gewoonook even voor je apart houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMuchacho
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:48
Tijdens het spelen van Super Mario Bros. stuitte ik op een leuke verassing.

Als je tijdens het spelen de HOME button indrukt (pauze dus) kan je rustig je Wii uit doen.
Op het moment dat je hem weer aan zet en SMB aanzet, gaat het spel verder waar je gebleven bent.

Weet alleen niet of het ook op andere VC games werkt :+

Journey to the city unscathed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMuchacho schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:53:

Als je tijdens het spelen de HOME button indrukt (pauze dus) kan je rustig je Wii uit doen.
Op het moment dat je hem weer aan zet en SMB aanzet, gaat het spel verder waar je gebleven bent.

Dit werkt bij alle VC games behalve de N64 spelletjes die kun je saven namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Wat leuke Mario Kart dingen:
http://www.wiisworld.com/...in-mario-kart-on-wii.html

O.a.: eigen Mii rijden? World ranking... Gaaf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:22:
Wat leuke Mario Kart dingen:
http://www.wiisworld.com/...in-mario-kart-on-wii.html

O.a.: eigen Mii rijden? World ranking... Gaaf! :)
OUD!! ANTIEK ZELFS! zie 2 paginas terug.
/me let niet op mij ik ben extreem chagrijnig

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:53:
Even een rechtzetting!
Ik maakte melding van brandplekken op de afdekplaatjes boven de GameCube Controller en MemoryCard slot, maar bij inspectie blijkt dit NIKS te zijn. Het is gewoon ingebrand stof, met een nat vaat doekje kan je het er na enig krabben afhalen. Het gaat niet er gemakkelijk eraf maar het lukt wel. Het viel mij op omdat ik de GameCube poorten en MemCard eigenlijk nooit gebruikt heb, tot gister avond. Maar door tijdsgebrek heb ik het niet grondig kunnen inspecteren. Nu heb ik net gekeken (voor de foto) en heb ik eerst geprobeerd het er met een nat vaat doekje af te halen, dit lukte. Het is dus gewoon 'ingebrand' stof dat er met enig krabben en een nat doekje wel af te halen valt.

Excuses voor de personen waarbij dit enige vorm van 'angst' (als je het zo mag noemen) deed opkomen. Er is waarschijnlijk niks ernstigs aan, wel wordt het warm bij die poorten maar zeker geen temperatuur waarbij plastic zal gaan verbranden.

Nogmaals mijn oprechte excuses en ik zal voortaan beter onderzoek doen voordat ik iets post.
ik vermoed dat je hem ergens in een hebt staan en nu pas hebt gebruikt door een gc cntroller er op aangesloten hebt.
en die plekken vallen je nu pas op ;)

er zitten bij mij ook brandplekken op mijn wii ( helpt me herinneren om een asbak te kopen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:24:
[...]

[...]

OUD!! ANTIEK ZELFS! zie 2 paginas terug.
/me let niet op mij ik ben extreem chagrijnig
wtf echt, maar acht nieuwe banen, dan kan je het beter een remake noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:19
Vandaag de Thrustmaster T-Wireless gehaald

Afbeeldingslocatie: http://www.2dayblog.com/images/2007/september/thrustmaster_t-wireless.jpg

En dat is een absolute aanrader. Werkt perfect met gamecubegames en VC games.

Had eerst een Piranha Gamecube controller, maar Super Smash Bros Melee(op de kop getikt voor een tientje bij de Free Record Shop) was echt onspeelbaar. Met dit ding ben ik weer de Smash Bros-king zoals op de N64 :+ . Rumble is ook aardig stevig.
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:55:
[...]

Dit werkt bij alle VC games behalve de N64 spelletjes die kun je saven namelijk.
Bij Neogeo werkt het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:17:
[...]

16 nieuwe banen, 16 klassieke banen.

Er zijn er alleen pas 8 bekend gemaakt in het blad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Game Error schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:17:
[...]

Dit zijn tot nu toe alleen de banen van de Mushroom en Flower Cups. Ik zie nog nergens iets staan over de andere cups.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff, Zack en Wiki is soms nog best tricky :D

Maar wel een erg leuk spel, zelfs als ik de pijp uit ga is dat nog wel leuk omdat het op lollige manieren gebeurt :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Vergelijking tussen de US en de EU/JP versie van No More Heroes.

Dit scheelt toch wel heel veel, fucking bullshit dat wij de gecensureerde versie krijgen :X

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:14:
Hallo.
Ik heb een probleem en weet niet of het aa nmijn wii ligt.

Ik heb een Wi-fi dongle van BigBen van de dixons gehaald.
Nou doet hij het een jaar goed en ineens niet meer.
De SSID word wel herkent op de Wii maar als ik verbindingstest doe doet hij het niet.
Ik kan er wel gewoon mee op het internet op een andere computer.
Kan dat aan de ontvanger van de Wii liggen? Het lijkt me raar omdat hij wel gewoon herkent word.
Misschien komt het omdat we sinds kort draadloos internet in huis hebben.
Via de draadlose router doet hij het ook niet maar ik weet niet of daar wi-fi in zit.

Alvast bedankt!
Zo te horen ligt het niet aan je Wii maar moet je er gewoon ff iemand bijhalen die verstand heeft van draadloze netwerken. Een draadloos netwerk is hetzelfde als wifi (niet helemaal strikt waar, maar voor praktisch gebruik wel) dus je moet met alleen je draadloze router ook gewoon online kunnen. Wellicht moet je wel ff het MAC adres van je Wii aan de draadloze router toevoegen. Zoek ff iemand in je omgeving die weet hoe dat moet of zoek met google ff naar een beschrijving hoe dat moet met jouw router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Weet je zeker dat het wachtwoord van je beveiligde verbinding goed is?
Altijd even dingen proberen uit te sluiten: haal even de beveiliging van je router af en test dan even een nieuwe verbinding met je Wii.... misschien dat het dan wel werkt. Kan je daarna weer de beveiliging erop zetten. Ik had in het begin ook last met verbinden nml. Heb toen ook maar MAC adress filter erin gezet en toen deed ie het... weet ook niet waarom.

Maar over dat verhaal van die hitte. Had mijn Wii in het begin in een kastje onder de tv staan en toen ik de stereo een keer een dag aan had staan (kerst) en ik 's avonds de Wii aan wilde zetten was deze zo warm dat ie niet meer aan wilde. Toen even uit de kast gehaald en goed gekoeld.... Goed koelen en ventileren is dus idd rete belangrijk (wist ik natuurlijk al, maar schrok daar wel van)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
BarôZZa schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:19:

[afbeelding]

Had eerst een Piranha Gamecube controller, maar Super Smash Bros Melee(op de kop getikt voor een tientje bij de Free Record Shop) was echt onspeelbaar. Met dit ding ben ik weer de Smash Bros-king zoals op de N64 :+ . Rumble is ook aardig stevig.
Ik heb precies dezelfde gehaald gister, ligt redelijk in de hand, maar is iets te klein voor mijn handen. Verder vind ik dat blauwe ledje op de controller véél te fel en onder bepaalde hoeken verblind dat je bijna..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:02:
Vergelijking tussen de US en de EU/JP versie van No More Heroes.

Dit scheelt toch wel heel veel, fucking bullshit dat wij de gecensureerde versie krijgen :X
Echt triest dat.
Ik snap nog steeds niet dat wij hier ook de gecensureerde versie krijgen. En ik maar denken dat Europa vrijer was dan de US :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:19:

...komt er ook wel goed uit in reviews trouwens. Een aanrader dus ? Of zijn er ook negatieve punten aan dit apparaat (en dan mn tov de classic controller van Nintendo zelf...) ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
iMuchacho schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:53:

Kom op zeg dit staat gewoon in de handleiding dat bij elk VC spel geleverd word. Typisch geval van rtfm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Kiezen is moeilijk. Ik heb 600 wii points liggen, maar welk spel zal ik kopen.
Kan er natuurlijk wel 2000 bij kopen, maar dan moet ik nog steeds kiezen ;)

Wat zouden jullie als eerste <600 game kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat het spel maar komen :P
Darth Vader is in het begin van Star Wars: The Force Unleashed een speelbaar personage. In het eerste level zorgt de Sith Lord voor een spectaculaire binnenkomer wanneer gamers met zijn Force-krachten aan de slag kunnen.
nieuws: Darth Vader wordt speelbaar personage in The Force Unleashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
QuarK schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:44:
Kiezen is moeilijk. Ik heb 600 wii points liggen, maar welk spel zal ik kopen.
Kan er natuurlijk wel 2000 bij kopen, maar dan moet ik nog steeds kiezen ;)

Wat zouden jullie als eerste <600 game kopen?
Halo of Final Fantasy!!!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Na een aantal uurtjes MoH:H2 gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het een leuke game is. Eerlijk gezegd heb ik alleen nog maar online gespeeld maar dat werkt erg lekker. Geen lag, freezes of andere (verbindings)problemen. De graphics zijn natuurlijk op wii niveau, maar ik vind ze goed te pruimen. Ik ben al erg blij dat er een goede online shooter op de wii is.
Een groot pluspunt vind ik de stats die worden bijgehouden. Een leaderboard etc is altijd een erg leuke feature in een online game. Het maakt hem meteen ook verslavender omdat je in de top xxx wil komen. ;)

Ik vind dat er echter ook een aantal grote nadelen aan de game zitten. Ten eerste kan je niet (provisorisch)typen, erg zijn slechts een aantal kant-en-klare berichtjes die je kan versturen, maar die hebben weinig nut als je het mij vraagt.
Verder werkt de melee-mode (met je wapen slaan) voor geen meter. Wat ik ook probeer, in closecombat is het bijna onmogelijk om iemand een dodelijke klap te geven. En het schieten in closecombat werkt ook niet erg fijn, want ik heb dikwijls gehad dat ik en een vijand zo'n 20 seconden om elkaar heen liepen te rennen voordat we elkaar dood hadden. :|

Maar de pluspunten van deze game doen de nadelen een beetje wegvallen, al met al een erg vette game. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.