Meh, lolbroek.
Zo te zien zit er niets echt leuks tussen voor < 600 wii points. Wel enkele 800 of 1000 pointers, dus als ik 2000 points erbij koop kan ik 1x 1000 en 2x 800 uitgeven... Dat biedt meer perspectief.
Maar welke dan?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Meh, lolbroek.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 12:29 ]
Voor 500 punten kan je al bijv. 1 van de NES Mario's kopen. Ook de Turbografx-16 spellen zijn bijna allemaal te koop. Soldier Blade van de TG-16 is echt een aanraderQuarK schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:26:
[...]
Meh, lolbroek.
Zo te zien zit er niets echt leuks tussen voor < 600 wii points. Wel enkele 800 of 1000 pointers, dus als ik 2000 points erbij koop kan ik 1x 1000 en 2x 800 uitgeven... Dat biedt meer perspectief.
Maar welke dan?
Het klinkt allemaal erg leuk, ook vindt het goed gedaan dat ze de friendcodes een beetje achter wege hebben gelaten en meer een host - join systeem hebben gemaakt.monnick schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:06:
Na een aantal uurtjes MoH:H2 gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het een leuke game is. Eerlijk gezegd heb ik alleen nog maar online gespeeld maar dat werkt erg lekker. Geen lag, freezes of andere (verbindings)problemen. De graphics zijn natuurlijk op wii niveau, maar ik vind ze goed te pruimen. Ik ben al erg blij dat er een goede online shooter op de wii is.
Een groot pluspunt vind ik de stats die worden bijgehouden. Een leaderboard etc is altijd een erg leuke feature in een online game. Het maakt hem meteen ook verslavender omdat je in de top xxx wil komen.
Ik vind dat er echter ook een aantal grote nadelen aan de game zitten. Ten eerste kan je niet (provisorisch)typen, erg zijn slechts een aantal kant-en-klare berichtjes die je kan versturen, maar die hebben weinig nut als je het mij vraagt.
Verder werkt de melee-mode (met je wapen slaan) voor geen meter. Wat ik ook probeer, in closecombat is het bijna onmogelijk om iemand een dodelijke klap te geven. En het schieten in closecombat werkt ook niet erg fijn, want ik heb dikwijls gehad dat ik en een vijand zo'n 20 seconden om elkaar heen liepen te rennen voordat we elkaar dood hadden.
Maar de pluspunten van deze game doen de nadelen een beetje wegvallen, al met al een erg vette game.
Eigenlijk strafe je standaard. Met de nunchuck stick ga je naar voren/achteren en strafe je links/rechts. Met de wiimote bepaald je welke kant je op draait/kijkt. (Links/rechts/boven/onder)El_Quedro schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:09:
[...]
Het klinkt allemaal erg leuk, ook vindt het goed gedaan dat ze de friendcodes een beetje achter wege hebben gelaten en meer een host - join systeem hebben gemaakt.
Zou je misschien de controls kunnen verklappen? Want ik ben namelijk benieuwd of er nu een strafe-functie in zit. Aangezien deze vaak mist bij Wii-spellen.
Yeah ik ga idd Mario Kart 64 nemen. Ik zag wel dat deze niet de ghost mode ondersteunt, dus in je eentje track times verbeteren is minder leuk.ChrisM schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:28:
Mario Kart 64!!! Maar dan moet je eigenlijk ook 4 classic controllers (of van die Trustmasters) hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door QuarK op 07-02-2008 13:02 ]
Ik wil me niet al te veel bemoeien met je keuze (2 van de drie games, nml MK64 en SF2 zouden niet mijn keuze zijn). Toch heb ik een kleine tipQuarK schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:52:
[...]
Yeah ik ga idd Mario Kart 64 nemen. Ik zag wel dat deze niet de ghost mode ondersteunt, dus in je eentje track times verbeteren is minder leuk.
Denk dat ik ook R-Type ga nemen, af en toe even lekker dom schieten is leuk.
Ok, dit wordt het:
- Mario Kart 64 (1000p)
- Street Fighter 2 (800p)
- R-Type (800p)
Er zijn verschillende SF2 versies, welke kan ik het beste nemen, welke is het leukst?
[ Voor 8% gewijzigd door Whollabilla op 07-02-2008 13:34 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 13:54 ]
Niet kunnen springen, das toch wel een beetje knudde. Kon dat niet gedaan worden door met de nunchuck omhoog te zwiepen denk ik dan gelijk. Mis je het of went het snel?Victorio schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:20:
[...]
Eigenlijk strafe je standaard. Met de nunchuck stick ga je naar voren/achteren en strafe je links/rechts. Met de wiimote bepaald je welke kant je op draait/kijkt. (Links/rechts/boven/onder)
Verder kun je tijdelijk rennen met c, target locken met Z (campaign mode), inzoomen met A en schieten met B. Springen is niet mogelijk. Bukken met wiimote arrow down, herladen met up, en wapen switchen met links rechts.
Dat was het.
Ohnee, + voor een player overzicht online, 2 voor standaard berichten... en - en 1 weet ik even niet uit m'n hoofd.
Verwijderd
Ik mis het nog niet echt eerlijk gezegd. Er zal vast wel rekening mee gehouden zijn bij het maken van de maps. Daarnaast heb ik een bloedhekel aan van die happy jumpers die al je schoten al vrolijk springend ontwijken.sjekneck schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:41:
[...]
Niet kunnen springen, das toch wel een beetje knudde. Kon dat niet gedaan worden door met de nunchuck omhoog te zwiepen denk ik dan gelijk. Mis je het of went het snel?
Ja, je kan de snelheid van draaien instellen, gewoon in de multiplayer mode naar het pauzemenu gaan en daar naar 'settings'. Het kan ongetwijfeld ook vanuit het hoofdmenu.rowyroald schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:24:
Ik heb gister ook maar even MoH:H2 gekocht. Het online gedeelte ziet er na een half uurtje spelen wel leuk uit. Aan de campaign heb ik echt nog maar een kwartiertje gezeten dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Iemand al het arcade gedeelte uitgeprobeerd? Kan je trouwens instellen dat je sneller kan draaien met je cursor?
Zo erg had het niet hoeven te zijn... ik herinner me uit MoHAA:Spearhead dat je wel door ramen kon klimmen of van balkons af... ging niet snel en je was juist extra kwetsbaar natuurlijk... maar in een map als Village zou het wel handig zijn soms... als je in de val zit.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:32:
[...]
Ik mis het nog niet echt eerlijk gezegd. Er zal vast wel rekening mee gehouden zijn bij het maken van de maps. Daarnaast heb ik een bloedhekel aan van die happy jumpers die al je schoten al vrolijk springend ontwijken.
Arcade is wel grappig, maar na de eerste map heb ik het wel gezien denk ik... waarom Arcade spelen als je ook online kan?rowyroald schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:24:
Ik heb gister ook maar even MoH:H2 gekocht. Het online gedeelte ziet er na een half uurtje spelen wel leuk uit. Aan de campaign heb ik echt nog maar een kwartiertje gezeten dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Iemand al het arcade gedeelte uitgeprobeerd? Kan je trouwens instellen dat je sneller kan draaien met je cursor?
[ Voor 45% gewijzigd door Victorio op 07-02-2008 16:55 ]
Verwijderd
bedankt voor je reactie. ik zal eerst dat hele programma van de wifi dongle eraf gooien. en dan weer installeren. eens kijken of dat lukt. als dat niet lukt ga ik iemand erbij halen. dan komt het vast wel goed. hoop ik.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:15:
[...]
Zo te horen ligt het niet aan je Wii maar moet je er gewoon ff iemand bijhalen die verstand heeft van draadloze netwerken. Een draadloos netwerk is hetzelfde als wifi (niet helemaal strikt waar, maar voor praktisch gebruik wel) dus je moet met alleen je draadloze router ook gewoon online kunnen. Wellicht moet je wel ff het MAC adres van je Wii aan de draadloze router toevoegen. Zoek ff iemand in je omgeving die weet hoe dat moet of zoek met google ff naar een beschrijving hoe dat moet met jouw router.
Verwijderd
Ok. Dit is de eerste MoH die ik speel. Ik had die ervaringen met andere games op de pc.Victorio schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:47:
[...]
Zo erg had het niet hoeven te zijn... ik herinner me uit MoHAA:Spearhead dat je wel door ramen kon klimmen of van balkons af... ging niet snel en je was juist extra kwetsbaar natuurlijk... maar in een map als Village zou het wel handig zijn soms... als je in de val zit.
15, klasse. Volgens mij sta ik ergens achteraan aangezien ik gelijk online ben gaan spelen zonder helemaal door te hebben hoe het werkt.Inmiddels 11 uur online gespeeld zie ik, 15e in de ranking.Die paar potjes CTF in Sewers net waren best ok!
Volgens mij zit het ook zo. Op zich vind ik het wel fijn aangezien ik ook nog geen health pakjes ben tegengekomen.Wat ik nog niet snap is hoe het met Health zit...Op zich heal je steeds en je bent pas dood als je binnen een paar seconde teveel damage krijgt?
Grappig dat je dat zegt over dat Wifi logo... is Gamespot een beetje kort door de bocht hier?Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:49:
Ik heb Medal of Honor Heroes 2 net maar even gekocht.
Wat me opviel is dat de map waarin ik online speelde nogal donker was (persoonlijk hou ik daar niet zo van).
Wat ik veder vreemd vind is dat het Wifi logo niet op het doosje staat en dat je een EA account moet aanmaken om online te kunnen spelen.
Ja niks mis mee op zich, maar een kleine health bar was wel fijn geweest... dan weet je of je hem snel moet peren en dekking moet zoeken om weer op adem te komen na een paar flinke hits.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:58:
[...]
Volgens mij zit het ook zo. Op zich vind ik het wel fijn aangezien ik ook nog geen health pakjes ben tegengekomen.
[ Voor 10% gewijzigd door Victorio op 07-02-2008 17:05 ]
Verwijderd
Een bazooka zelf afvuren is ook wel grappig. Dan moet je de wiimote op je schouder leggen.Victorio schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:02:
Ik vind het trouwens heerlijk als er een granade/bazooka dichtbij afgaat, je beeld blurry wordt en je oren suizen... geeft een pittig gevoel...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 17:37 ]
Vanmiddag nog eventjes leuk met Victorio gespeeld. De map Sewers met CTF is goed te doen. Ik heb me vooral bezig gehouden met het snipen, dat is erg gaaf (in die map). Wat ze van mij hadden kunnen laten is het 'blurry' effect in de verte als iemand (een teamgenoot) vlak voor je scope langs rent. Beetje storend als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:32:
[...]
Een bazooka zelf afvuren is ook wel grappig. Dan moet je de wiimote op je schouder leggen.
Ik merk ook dat er nu al veel meer servers zijn als vanmiddag. Ik denk wel dat veel mensen zaten te wachten op een online shooter voor de Wii en dat deze nu als warme broodjes verkoopt.
Van enige vertraging nog niets gemerkt, alles loopt nog steeds zeer soepel.
[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 07-02-2008 17:37 ]
Dat betekent dat je laf vanuit een hoekje zit te snipen.monnick schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:36:
[...]
Wat ze van mij hadden kunnen laten is het 'blurry' effect in de verte als iemand (een teamgenoot) vlak voor je scope langs rent. Beetje storend als je het mij vraagt.
Volgens mij staat er nergens een wifi logo op. Misschien alleen bij de USA versie? Maar ja dat logo zegt verder niets... dus het betekent ook weinig als het er niet opstaat.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:32:
[...]
Hebben jullie dan wel het Wifi logo op het doosje? Ik denk idd dat ze in dat artikel wat kort door de bocht gaan. Ik heb dus ook geen Wifi logo erop staan maar kan wel gewoon online.
[ Voor 29% gewijzigd door Victorio op 07-02-2008 17:44 ]
Eigenlijk niet. Ik heb ook de Classic Controller maar ze werken beiden erg lekker.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:08:
[...]
...komt er ook wel goed uit in reviews trouwens. Een aanrader dus ? Of zijn er ook negatieve punten aan dit apparaat (en dan mn tov de classic controller van Nintendo zelf...) ?
Verwijderd
Dat logo is voor Nintendo WiFi Connection aangezien EA een eigen online service heeft opgezet voor de Wii staat er geen Nintendo WFC logo op het doosje.Victorio schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:42:
Volgens mij staat er nergens een wifi logo op. Misschien alleen bij de USA versie? Maar ja dat logo zegt verder niets... dus het betekent ook weinig als het er niet opstaat.
Verwijderd
Verwijderd
Echt apartninc schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:53:
Zo, vandaag gebeld met de technische dienst van Nintendo. Zeggen ze dat ik mijn wiimote gewoon moet opsturen. Vraag ik waarnaartoe, zeggen ze dat het op de achterkant van het boekje staat wat bij elke wii ding geleverd wordt. Heb ik zoiets van: help mij gewoon een beetje, maarja.
Ik heb mijn wiimote dus vandaag opgestuurd, hopen dat ze het repareren.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hmmm scherp. Zo had ik het niet bekeken.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:11:
[...]
Dat logo is voor Nintendo WiFi Connection aangezien EA een eigen online service heeft opgezet voor de Wii staat er geen Nintendo WFC logo op het doosje.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Er is iets geknapt bij Nintendo Nederland wij hebben ze altijd veel lof gegeven over de service. Eerst kon je langsgaan maar dat mag niet meer omdat er teveel mensen daar kwamen met hun klachten. "Nintendo service is goed" zien anderen als: "Daar ga ik misbruik van maken!"Willybubba schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:41:
[...]
Echt apart
Ik heb heel andere ervaringen met de Ninty Benelux technische dienst? Als ik jouw verhalen lees lijkt het wel alsof ze een stel lompe stagiairs hebben neergezet zonder training oid...
Welke van de eindes had je?Vanitas schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:29:
Zojuist Prince of Persia - Warrior Within uitgespeeld. En het was echt super leukSands of Time vond ik al geweldig en destijds ook WW op de PC gespeeld. Maar nooit echt ver mee gekomen omdat het zo fucking donker was. Maar op de Wii valt dat allemaal wel mee. Het nieuwe combat systeem is wel wennen, maar je kan coole combo's maken. En ook de speciale sand powers mogen er zijn.
Het mag dan allemaal wel niet meer zo origineel zijn als SoT maar ook WW zorgt voor veel lol. Nu nog eens ergens Two Thrones vandaan halen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Dat klopt, het lijkt me ook erg sterk dat ze echt zo gereageerd hebben. Misschien alsnog opsturen met een briefje erbij o.i.d misschien had degene aan de telefoon een slechte dag of zo.Willybubba schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:01:
@ NinteX: kan, maar blijft een slecht excuus om dan ineens maar k*tservice te geven...
Willybubba schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:01:
[...]
Welke van de eindes had je?
spoiler:Dahaka als eindbaas of Kaileena?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb ze maanden geleden eens iets geprobeerd te vragen via de mail. Of ze misschien ook een losse Wiimote strap tegen betaling konden opsturen naar mij. 2x geprobeerd, 2x geen mail terug gehad. Niet eens iets als "We hebben je mail ontvangen".Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:51:
[...]
Er is iets geknapt bij Nintendo Nederland wij hebben ze altijd veel lof gegeven over de service. Eerst kon je langsgaan maar dat mag niet meer omdat er teveel mensen daar kwamen met hun klachten. "Nintendo service is goed" zien anderen als: "Daar ga ik misbruik van maken!"
Een tijdje terug bestelde mensen nog veel meer Wiimote hoesjes en touwtjes dan ze nodig hadden of waar ze recht op hadden. Gewoon natuurlijk serie nummers invullen, 1 getalletje veranderen en hup weer 4 wriststraps erbij. Hierdoor heb ik er nooit een kunnen bestellen voor mijn Wii. Voor elk pieterpeuterig probleem werd Nintendo ingeschakeld. Ik weet dat ze altijd chagrijnig zijn aan de telefoon maar als er echt wat is helpen ze wel. Daarnaast moet je niet vergeten dat ze waarschijnlijk voor marktonderzoek op forums rondneuzen en als ze dan lezen:
"Ik heb me Wii Remote op tafel geslagen maar mijn rumble doet het nog niet!" dan is het snel einde verhaal natuurlijk.
Met zoveel Wii bezitters loopt het aantal klachten natuurlijk rap op en ik zou ook gek worden als ik om de vijf minuten gebeld werd waar en of de Wii's leverbaar zijn en waarom de WiiPoints zijn uitverkocht op de website.
Verwijderd
http://wii.nintendo.nl/6329.htmlWhollabilla schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:16:
[...]
Ik heb ze maanden geleden eens iets geprobeerd te vragen via de mail. Of ze misschien ook een losse Wiimote strap tegen betaling konden opsturen naar mij. 2x geprobeerd, 2x geen mail terug gehad. Niet eens iets als "We hebben je mail ontvangen".
Ik heb een serienummer waarbij ik niet de "veilige" straps kan bestellen, ik heb ze namelijk al. Maar bij 1 van de bandjes is het schuifje zo los, dat het bij bijv Zelda of Wii Sports Tennis helemaal losraakt, dat is echt enorm irritantVerwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:33:
[...]
http://wii.nintendo.nl/6329.html
Tenminste als je serienummer klopt enzo.
Verwijderd
Import of illegaal?irencus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:46:
zo net super smash brothers brawl gespeeld wat een heerlijke game is het toch. zo dope dat jullie hetzelf maar moeten gaan spelen. versus owned gewoon en de story mode al helemaal te def voor woorden.
[ Voor 34% gewijzigd door BarôZZa op 08-02-2008 00:17 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Whollabilla op 08-02-2008 00:44 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dat maakt voor de leukheid van het spel toch niet uit?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ja, want opscheppen met gecopiëerde games is vooral erg coolGizz schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:14:
[...]
Dat maakt voor de leukheid van het spel toch niet uit?
Als je hem vroeg genoeg preordered hebt is het nog mogelijk. Waar ik sneller over twijfel is dat diezelfde personen ook een Japanse Wii hebbenDurf trouwens te wedden dat de mensen hem hier niet legaal hebben. Waren al problemen met de levering in Japan zelf. Een half miljoen verkocht op de eerste dag.
[ Voor 72% gewijzigd door boe2 op 08-02-2008 09:37 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Dan heb je nog best een stukje spel te gaanVanitas schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:31:
[...]
spoiler:Ik had Kaileena als eindbaas. Ik had ook maar iets van 4 health updates gevonden, dus dat wordt nog veel zoeken
Ook had ik in de cave of wonders (oid) een lichtgevend zwaard gevonden, geen idee wat dat was. Hij deed vele damage, maar ik kreeg er zelf ook damage van.
wat zou dat uitmaken? qua spel ervaring doet het niet toe. het is alleen niet eerlijk naar de uitgever toe.
met andere woorden: je speelt illegaalDonnie Darko schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:06:
[...]
wat zou dat uitmaken? qua spel ervaring doet het niet toe.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dan doet het voor jou er toe, dat hoeft niet voor iedereen te gelden. ik koop zowel voor mn xbox 360, ps3, en wii games. als ik bij sommige games niet weet of ik ze wel of niet leuk ga vinden, of ze simpelweg nog niet te spelen zijn in Nederland dan wil ik nog wel eens wat downloaden.QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:11:
Qua spelervaring doet legaal of illegaal (import reken ik nu niet als illegaal) er zeker wel toe!
Als je 50 of 60 euro voor een spel hebt uitgegeven en verder niet bijzonder veel games hebt dan ga je anders om met die games dan als je nagenoeg onbeperkte toegang hebt tot alle games.
Ik heb bewust ervoor gekomen om mijn Wii niet te modden en ben blij met deze keuze.
Dus? Stel dat iemand een mod heeft en zo'n beetje elk beschikbaar spel download en speelt... ok, dan kun je verwachten dat hij de spellen die hij na een uur nog niet vind boeien direct links laat liggen. Als jij hetzelfde spel had gekocht zou je er meer tijd insteken, en wellicht is het spel pas na 2 uur spelen toch wel erg goed. Pech voor de mod-man dan.QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:11:
Qua spelervaring doet legaal of illegaal (import reken ik nu niet als illegaal) er zeker wel toe!
Als je 50 of 60 euro voor een spel hebt uitgegeven en verder niet bijzonder veel games hebt dan ga je anders om met die games dan als je nagenoeg onbeperkte toegang hebt tot alle games.
Ja dat is zo maar ik bedoelde meer het risico dat modden met zich meebrengt naar dit forum toe. Ik heb geen idee of het gebeurt maar met andere woorden: Meningen van mensen die een gekopieerd spel een half uurtje spelen (kost toch niks), het niks vinden, en het dan volledig af gaan zeiken in dit topic. Daar hebben we hier weinig aan natuurlijk.Gizz schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:43:
Of het uitmaakt qua spelervaring zal wel persoonlijk zijn. Ik heb gekopieerde spellen zoals Simcity 2000 echt honderden uren gespeeld, terwijl ik een gekocht spel als Bioshock of Supreme Commander beide na 10 uur al weer zat was. Het is meer iets wat je jezelf aanpraat "Oh ik heb iets gekocht, nu moet ik het wel uitspelen anders is het zonde".
Hehe, mooi gezegd.Overigens vind ik de mensen die menen dat je niets mag zeggen over hoe leuk je een gekopieerd spel vindt meer bezig met opscheppen dan iemand die gewoon niks zegt over de herkomst van zijn/haar spel.
Overigens wist ik niet eens met welke post deze discussie eigenlijk begon... deze dus. Sja, hebben we niet heel veel aan nee. Misschien dat je iets meer kan vertellen over de inhoud en gameplay irencus...? (lid sinds 2002 en 9 "berichten" gepost...)irencus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:46:
zo net super smash brothers brawl gespeeld wat een heerlijke game is het toch. zo dope dat jullie hetzelf maar moeten gaan spelen. versus owned gewoon en de story mode al helemaal te def voor woorden.
Maar het is ook wel belangrijk hoe iemand die mening uit... dat was maanden terug al een hele discussie.TheZeroorez schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:55:
[mbr]Patsen met warez is not-done, maar daar tegenover hoeft niet gezeurd te worden als iemand al een ervaring post natuurlijk ;)[/mbr]
[ Voor 25% gewijzigd door Victorio op 08-02-2008 11:17 ]
[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 08-02-2008 11:04 ]
NIET KOPEN. Heb een paar reviews voorbij zien komen en het zelf een demodisc kunnen proberen. De graphics zijn erg N64 niveau en de besturing is bijna erger als nfs carbon. Echt een waste of money.Deddiekoel schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:12:
Stond gisteren in de FRS en zag daar Nitro Bikes liggen voor 30 euro! Aangezien ik Excite Truck net helemaal uit heb gespeeld leek deze game me een leuke opvolger (mede vanwege online mogelijkheden). Heeft iemand deze game al geprobeerd?
Koop deze dan, goede online en kopers zijn over het algemeen erg te spreken.MoH:H2 staat ook op mijn lijstje, puur om EA te steunen in hun goede controls en hun online systeem! Krijg dit weekend ooke en zapper en zo heb ik weer een supported game ;-)
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 15:50 ]
Verwijderd
De laatste keer dat ik checkte kon je met de Japanse illegale versie Smash Bros. Brawl alleen VS. spelen.Donnie Darko schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:06:
[...]
wat zou dat uitmaken? qua spel ervaring doet het niet toe. het is alleen niet eerlijk naar de uitgever toe.
volgens mij was er met de dvd9 versie weinig aan de handVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:28:
[...]
De laatste keer dat ik checkte kon je met de Japanse illegale versie Smash Bros. Brawl alleen VS. spelen.![]()
Als je hem import hebben we veel meer aan je bevindingen.
Verwijderd
Dus gewoon de dual layer versie? Of mis je de cutscenes?Donnie Darko schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:36:
[...]
volgens mij was er met de dvd9 versie weinig aan de handtenslotte een exacte kopie van de originele japanse. dus wel degelijk hetzelfde. enige moeilijkheid die je hebt zijn de japanse menu's maar dat heb je dus ook met de import versie.
Ben het daar niet echt mee eens, m'n 360 en Wii zijn beide niet gemod en ik heb zat spellen die ik gekocht heb en of nog niet eens gespeeld heb of me gewoon niet genoeg kunnen boeien om ze verder te spelen. Dan boeit het me echt niet dat ik er geld aan uit heb gegeven, de spelervaring is precies hetzelfde. Het kan zijn dat sommige mensen er een goed gevoel bij krijgen dat het origineel is, maar heb dat zelf niet. Zelfde met muziek, daar geniet je van of het nu een gedownloade MP3 is of een gekochte CD en als het slechte muziek is maakt de legaliteit ervan niet uit voor het wel of niet genot ervan hebben.QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:11:
Ik heb bewust ervoor gekozen om mijn Wii niet te modden en ben blij met deze keuze.
Je mag het gerust niet met mij eens zijn, prima. Mijn ervaring is echter (na jaren van kopieren, downloaden en modden) dat ik een gekocht spel meer en dieper uitspeel dan gedownloade spellen.Walkman schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:48:
[...]
Ben het daar niet echt mee eens, m'n 360 en Wii zijn beide niet gemod en ik heb zat spellen die ik gekocht heb en of nog niet eens gespeeld heb of me gewoon niet genoeg kunnen boeien om ze verder te spelen. Dan boeit het me echt niet dat ik er geld aan uit heb gegeven, de spelervaring is precies hetzelfde. Het kan zijn dat sommige mensen er een goed gevoel bij krijgen dat het origineel is, maar heb dat zelf niet. Zelfde met muziek, daar geniet je van of het nu een gedownloade MP3 is of een gekochte CD en als het slechte muziek is maakt de legaliteit ervan niet uit voor het wel of niet genot ervan hebben.
Verwijderd
Ook dit ja. Ik stik bijvoorbeeld ook van de originele DVD's, ook vaak boxsets of collector's editions.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:39:
Ach ze moeten het zelf weten maar persoonlijk heb ik liever doosjes/collectors editions in mijn kast en garantie dan een schoenendoos vol blanco DVD's. Het verschil is dat wij gamen zien als een hobby en er veel serieuzer mee omgaan dan modders.
Voordat je alle medals en special maps unlocked hebt ben je wel even bezig denk ik.SaURoN schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:05:
Zo net even de 5e missie van MoH:H2 afgerond, maar zijn er intotaal maar 8 missies ofzo?Speel hem op medium moeilijkheidsgraad. Zou het wel jammer vinden als er maar 8 zijn, doe ongeveer 25 min per missie en om alles nog een keer te spelen op andere difficulty zie ik niet zitten
Klopt. Elk spel waar je rond de 15 uur of meer echt plezier aan beleeft is het geld wel waard.QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:46:
Stel dat ik Zelda 55 uur speel (heel lage inschatting) en ik heb hier 55 euro voor betaald. 1 euro per uur spelplezier... Koopje toch?
Stel dat je een spel maar 10 uur speelt en het kostte 50 euro... Da's alsnog even duur als de bioscoop, en je kan het spel gewoon ruilen met een vriend / 2e hands.
Mwa valt wel mee, zijn verschillende medals voor moeilijkheid, maar heb de meeste eigenlijk alVictorio schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:53:
[...]
Voordat je alle medals en special maps unlocked hebt ben je wel even bezig denk ik.
Verwijderd
Koop de draadloze Thrustmaster T-Wireless NW voor 20 euro. Dit is de beste GC + classic controller die ik gezien en gevoeld heb.Dancing_Animal schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:58:
Ik zoek een controller voor de GameCube, maar de originele kan ik bijna nergens vinden. Alleen bij die speciale gameshops en dan zijn ze gelijk €35 ofzo. Wat is een goed merk alternatieve controller die alle functies van de echte controller ondersteunt en ook een beetje degelijk is? Ik koop hem dan het liefst in een fysieke winkel, Bart Smit, Mediamarkt, you name it. Kwam de naam Big Ben en ik dacht ook Piranha een paar keer tegen.
Als iedereen die x had gedownload het gekocht had, dan was x miljonair. Die vlieger gaat simpelweg niet op. Er waren vele games die simpelweg beter verkochten dan Shenmue, daarnaast was Shenmue aan de prijzige kant ivm de 4 GD Roms.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:47:
Als Dreamcast eigenaar zul je toch moeten weten waar dat op af gaat. Als iedereen die Shenmue gedownload heeft de game gekocht had dan had SEGA de 70 miljoen terug verdiend die de game kostte en dan was Yu Suzuki niet van de aardbodem verdwenen. Tuurlijk er zijn meer redenen waarom SEGA ten onder ging maar de piraterij was toch wel de belangrijkste aangezien men gewoon geen geld meer binnen kreeg. Met de Wii zal het hopelijk niet zo lopen, modders zeuren dat games niet op tijd hier uitkomen. De vraag is dan of ze het wel gekocht hadden als het een weekje twee weken later kwam of zelfs tegelijk met Japan. Integendeel dan wordt gewoon de PAL versie gedownload. Ik begrijp best dat de verleiding groot is, 50 euro of een klik met de muis. Je kunt jezelf met de klik van de muis echter geen echte gamer noemen. Waarom heb je een Wii gekocht, juist om hem om te bouwen. De PS2 was hetzelfde verhaal en daarvoor de dreamcast de modders kopen echt geen Xbox 360 of PS3 omdat het vooral bij de PS3 veel moeilijker is om om te bouwen. Laat staan dat je geld hebt voor een Blu-Ray brander.
De hobby is gewoon veel leuker als je een kast hebt met mooie doosjes, collectors edities e.d.
De vergelijking van... je download toch ook films en muziek!! kan ik me ook nooit zo in vinden.
Ik download in ieder geval geen muziek of films maar men vergeet dat een film in de bios gedraait wordt en artiesten concerten geven om geld te verdienen. Games worden alleen op de consoles afgespeeld er is geen game-bioscoop in iedere stad en niemand betaald 80 euro om te zien hoe Miyamoto Super Mario speelt.
Sommige tweakers hier hebben een Japanse of Amerikaanse Wii dat is ook een oplossing waar vaak niet aan gedacht wordt. Het grappigste zijn nog wel de mensen die met een kapotte gemodde Wii om garantie gaan bedelen bij Nintendo. Hier in de buurt zit ook een modchip boer, het is allemaal op eigen risico. Er zijn al heel wat Disc Drives gesneuveld een maand na de ombouw. Vervolgens kloppen mensen aan bij Nintendo om garantie en worden ze boos als Nintendo het niet repareert omdat er mee geknoeit is. "Is toch mijn Wii, ik moet toch zelf weten of ik ombouw of niet!", anyway de modchip boer bouwt de chips in voor 5 tientjes en repareert de disc drive voor hetzelfde bedrag. Er zijn al heel veel mensen ingetrapt die dus 100 euro kwijt zijn.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
En bedraad?QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:08:
[...]
Koop de draadloze Thrustmaster T-Wireless NW voor 20 euro. Dit is de beste GC + classic controller die ik gezien en gevoeld heb.
Dan wordt het tijd om het online Leaderboard te beklimmen.SaURoN schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:32:
[...]
Mwa valt wel mee, zijn verschillende medals voor moeilijkheid, maar heb de meeste eigenlijk alTenminste die ik kan halen atm
Luilak ik sta altijdVictorio schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:50:
[...]
Dan wordt het tijd om het online Leaderboard te beklimmen.Ik ben helemaal happy met CTF vanaf de bank.
Dat hele No More Heroes heeft Nintendo geen reet mee te maken, dat is Ubisoft / de uitgeverij die dat besloten heeft. En, nogmaals, krijgen wij niet een gecensureerde versie maar krijgen de Amerikanen extra bloed. Wij krijgen dezelfde versie als in Japan. Vreemd, maar waar.BarôZZa schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:28:
[...]
Voor de rest noem ik me ook absoluut geen 'echte gamer'.Ik geef geen honderden euro's per maand uit aan computerspelletjes en dat zal ik ook nooit doen ook. Als ik echter weet dat er een leuke game uit is, dan wil ik hem simpelweg spelen. En geen half jaar wachten totdat Nintendo Europe een keer zin heeft om het hier uit te brengen(al dan niet in crappy vorm).
Nu heb ik m'n Wii overigens nog niet omgebouwd. Maar dankzij dat soort Super Smash Bros/No More Heroes grapjes zit ik er toch hard over te denken.
[ Voor 13% gewijzigd door BarôZZa op 09-02-2008 01:46 ]
[ Voor 8% gewijzigd door albert04 op 09-02-2008 12:02 ]
Ik snap jouw vergelijking wel maar ze klopt toch niet helemaal. Velen die films downloaden gaan niet of minder naar de bioscoop aangezien velen de film toch al gezien hebben voor ie in de bioscoop draait. En niet iedereen die een CD van een artiest koopt, gaat naar een concert.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:47:De vergelijking van... je download toch ook films en muziek!! kan ik me ook nooit zo in vinden.
Ik download in ieder geval geen muziek of films maar men vergeet dat een film in de bios gedraait wordt en artiesten concerten geven om geld te verdienen. Games worden alleen op de consoles afgespeeld er is geen game-bioscoop in iedere stad en niemand betaald 80 euro om te zien hoe Miyamoto Super Mario speelt.
Misschien toch iets om in de TS te zetten aangezien het om de -tig posts wordt gevraagdQuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:08:
[...]
Koop de draadloze Thrustmaster T-Wireless NW voor 20 euro. Dit is de beste GC + classic controller die ik gezien en gevoeld heb.
Het is niet het einde van de wereld, net als dat ombouwen dat ook niet is. Maar wat zijn de vele andere games die m'n geld waard zijn dan? Ik zie werkelijk niks wat ook maar in de buurt komt van Smash Bros.Laagvliegerke schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:02:
Maar ik snap al dit gezeur toch niet van games die maanden later uitgebracht. So what? Alle Europeanen moeten wachten, je bent heus niet de enige. Ik snap best dat het niet leuk dat een game waar je op wacht enkele maanden later uitkomt dan je gedacht had. Maar er zijn genoeg andere games waar je je mee bezig kan houden. En het is heus toch niet het einde van de wereld zeker? Komaan, wat zijn enkele maandjes nu?
Ja, ze hebben naast het bloed wat animaties eruit gepleurd, de filmpjes zijn aangepast etc.En over dat bloed in No More Heroes... Tja... Jammer... Maar als het verhaal en de gameplay goed zijn, denk je dan dat je dit echt zal missen in het spel?
Nog niet gehad. Ik heb hem op internet via een LAN adapter.albert04 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:00:
Ik heb sinds Donderdag Medal of Honor: Heroes 2 gekocht. Het is op zich een leuke game, vooral online. Alleen ik heb een klein vraagje. Hebben jullie ook wel eens last van "You have been disconnected from the network"? Soms gelijk bij het joinen van de server of na een poosje gamen in een server?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Die laadtijden daar erger ik me steeds meer aan hoe meer ik speel. Eigenlijk is het een beetje belachelijk dat ze dat niet gefixt hebben. De deur gaat open als alles geladen is, en het is blijkbaar mogelijk dat de twee kamers of ruimte's tegelijk in het geheugen zitten. Waarom al niet een gedeelte laden als je op een bepaalde afstand van een deur bent bijvoorbeeld?Cubic X schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:19:
Bij mij moet Metroid Prime 3 soms ook echt tering lang laden. Sta je dan voor een dichte deur en hoor je de Wii disc als een dolle spinnen, pas na 10-15 seconden gaat de deur dan open. Heb er opzich geen problemen mee, maar redelijk irritant is het wel als je steeds heen en weer moet
Vergeet niet als je hem ombouwd nog niet 100% games kunt spelen uit een andere regio. No more heroes ntsc versie gaat niet werken op een pal wii bv.BarôZZa schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:28:
[...]
Als iedereen die x had gedownload het gekocht had, dan was x miljonair. Die vlieger gaat simpelweg niet op. Er waren vele games die simpelweg beter verkochten dan Shenmue, daarnaast was Shenmue aan de prijzige kant ivm de 4 GD Roms.
Belangrijkste reden waarom Sega tenonder ging was gewoon het fiasco van de Saturn. Daarna was het vertrouwen weg bij de distributeurs(Dreamcast was hier vrijwel alleen in de gameshops te vinden). Ook qua reclame viel het erg tegen. Daarnaast wachtte iedereen op de Playstation 2.
Bij de PSX werd ook gekopieerd voor het leven, toch deed die console het een stuk beter dan de Dreamcast/N64.
De copy scene heeft de Dreamcast zelfs nog jaren in leven gehouden, waardoor er ook nog jaren na de dood van de console games werden uitgebracht. Sega heeft zelfs met haar laatste game(uit 2004 jaren na de dood) een klein cadeautje gegeven aan de moddingcommunity(aantonen dat je de achtergrond etc kon veranderen van het Dreamcast menu).
Voor de rest noem ik me ook absoluut geen 'echte gamer'.Ik geef geen honderden euro's per maand uit aan computerspelletjes en dat zal ik ook nooit doen ook. Als ik echter weet dat er een leuke game uit is, dan wil ik hem simpelweg spelen. En geen half jaar wachten totdat Nintendo Europe een keer zin heeft om het hier uit te brengen(al dan niet in crappy vorm).
Een Japanse en Amerikaanse Wii erbij kopen is alleen maar naaierij en een belachelijke optie. Nintendo had dat ding gewoon regiovrij moeten maken(net zoals Sony met de PS3 gedaan heeft qua games). Bovendien zit je dan nog steeds met de volgens jou zo belangrijke garantie die hier niet geldt (om nog maar te zwijgen over de meerdere sensorbars, gedoe met motes syncen)
Nu heb ik m'n Wii overigens nog niet omgebouwd. Maar dankzij dat soort Super Smash Bros/No More Heroes grapjes zit ik er toch hard over te denken.
Kortom: als Nintendo Europa haar klanten blijft naaien, dan kunnen ze straks mijn support ook niet meer verwachten
Die nummers zitten in de co-op campaign, kun je alleen unlocken door het spel met 2 spelers te spelen.Deddiekoel schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:03:
Ik heb net MoH:H2 en RE:UC gekocht, ben naar beide erg benieuwd. Krijg morgen de Zapper en ook daar benieuwd naar (heb dus meteen 2 games die hem ondersteunen).
Maarrr, ik zag ook de doos van Guitar Hero 3 liggen en daar op stond de de nummers Sabotage van de Beasty Boys en Ruby van de Kaiser chiefs in de game zaten. Nu heb ik Easy uitgespeeld maar ben ze volgens mij niet tegen gekomen?
Zitten deze tracks verborgen of zo? En als dit zo is hoe krijg ik ze dan speelbaar?
Maandaag de gitaar terug naar mijn collega en ik zou deze tracks graag eens spelen!
Omdat er meerdere kamers zijn met (veel) meer dan 1 deur; spel kan niet van te voren weten welke je gaat nemen waardoor 'ie toch weer teveel moet laden.Gerwin schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:05:
[...]
Die laadtijden daar erger ik me steeds meer aan hoe meer ik speel. Eigenlijk is het een beetje belachelijk dat ze dat niet gefixt hebben. De deur gaat open als alles geladen is, en het is blijkbaar mogelijk dat de twee kamers of ruimte's tegelijk in het geheugen zitten. Waarom al niet een gedeelte laden als je op een bepaalde afstand van een deur bent bijvoorbeeld?
Ik gewoon rechtstreeks van de accesspoint.Victorio schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 15:12:
[...]
Nog niet gehad. Ik heb hem op internet via een LAN adapter.
Ik speel hem regelmatig ook via een accespoint, maar heb nog niet de door jouw genoemde fout gehad.albert04 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:36:
[...]
Ik gewoon rechtstreeks van de accesspoint.
Leg de Wii eens plat, ik had dit met Paper Mario. Platte Wii = sneller laden bij sommige spellen.Gerwin schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:05:
[...]
Die laadtijden daar erger ik me steeds meer aan hoe meer ik speel. Eigenlijk is het een beetje belachelijk dat ze dat niet gefixt hebben. De deur gaat open als alles geladen is, en het is blijkbaar mogelijk dat de twee kamers of ruimte's tegelijk in het geheugen zitten. Waarom al niet een gedeelte laden als je op een bepaalde afstand van een deur bent bijvoorbeeld?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq