Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 96 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.905 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Meh, lolbroek.
Zo te zien zit er niets echt leuks tussen voor < 600 wii points. Wel enkele 800 of 1000 pointers, dus als ik 2000 points erbij koop kan ik 1x 1000 en 2x 800 uitgeven... Dat biedt meer perspectief.

Maar welke dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:48
Mario Kart 64!!! Maar dan moet je eigenlijk ook 4 classic controllers (of van die Trustmasters) hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al enige tijd te wachten op Medal of Honor: heroes 2 voor de Wii.
Waneer deze in de winkels ligt, daar verschillen de meningen nogal over. Veel winkels hebben als release date 7 januari, maar in de nieuwsberichten lees je ook dat de game is uitgesteld tot mei 2008 (was eerst november 2007).
Heeft iemand deze game al zien liggen, of misschien al gespeeld?

Edit: Laat maar, een aantal reacties teruglezen had me alle antwoorden kunnen geven. :$

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
QuarK schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:26:
[...]

Meh, lolbroek.
Zo te zien zit er niets echt leuks tussen voor < 600 wii points. Wel enkele 800 of 1000 pointers, dus als ik 2000 points erbij koop kan ik 1x 1000 en 2x 800 uitgeven... Dat biedt meer perspectief.

Maar welke dan? :D
Voor 500 punten kan je al bijv. 1 van de NES Mario's kopen. Ook de Turbografx-16 spellen zijn bijna allemaal te koop. Soldier Blade van de TG-16 is echt een aanrader :D (als je van shmups houdt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

monnick schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:06:
Na een aantal uurtjes MoH:H2 gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het een leuke game is. Eerlijk gezegd heb ik alleen nog maar online gespeeld maar dat werkt erg lekker. Geen lag, freezes of andere (verbindings)problemen. De graphics zijn natuurlijk op wii niveau, maar ik vind ze goed te pruimen. Ik ben al erg blij dat er een goede online shooter op de wii is.
Een groot pluspunt vind ik de stats die worden bijgehouden. Een leaderboard etc is altijd een erg leuke feature in een online game. Het maakt hem meteen ook verslavender omdat je in de top xxx wil komen. ;)

Ik vind dat er echter ook een aantal grote nadelen aan de game zitten. Ten eerste kan je niet (provisorisch)typen, erg zijn slechts een aantal kant-en-klare berichtjes die je kan versturen, maar die hebben weinig nut als je het mij vraagt.
Verder werkt de melee-mode (met je wapen slaan) voor geen meter. Wat ik ook probeer, in closecombat is het bijna onmogelijk om iemand een dodelijke klap te geven. En het schieten in closecombat werkt ook niet erg fijn, want ik heb dikwijls gehad dat ik en een vijand zo'n 20 seconden om elkaar heen liepen te rennen voordat we elkaar dood hadden. :|

Maar de pluspunten van deze game doen de nadelen een beetje wegvallen, al met al een erg vette game. :)
Het klinkt allemaal erg leuk, ook vindt het goed gedaan dat ze de friendcodes een beetje achter wege hebben gelaten en meer een host - join systeem hebben gemaakt.

Zou je misschien de controls kunnen verklappen? Want ik ben namelijk benieuwd of er nu een strafe-functie in zit. Aangezien deze vaak mist bij Wii-spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
El_Quedro schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:09:
[...]
Het klinkt allemaal erg leuk, ook vindt het goed gedaan dat ze de friendcodes een beetje achter wege hebben gelaten en meer een host - join systeem hebben gemaakt.

Zou je misschien de controls kunnen verklappen? Want ik ben namelijk benieuwd of er nu een strafe-functie in zit. Aangezien deze vaak mist bij Wii-spellen.
Eigenlijk strafe je standaard. Met de nunchuck stick ga je naar voren/achteren en strafe je links/rechts. Met de wiimote bepaald je welke kant je op draait/kijkt. (Links/rechts/boven/onder)
Verder kun je tijdelijk rennen met c, target locken met Z (campaign mode), inzoomen met A en schieten met B. Springen is niet mogelijk. Bukken met wiimote arrow down, herladen met up, en wapen switchen met links rechts.
Dat was het. :)
Ohnee, + voor een player overzicht online, 2 voor standaard berichten... en - en 1 weet ik even niet uit m'n hoofd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
ChrisM schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:28:
Mario Kart 64!!! Maar dan moet je eigenlijk ook 4 classic controllers (of van die Trustmasters) hebben. :)
Yeah ik ga idd Mario Kart 64 nemen. Ik zag wel dat deze niet de ghost mode ondersteunt, dus in je eentje track times verbeteren is minder leuk.

Denk dat ik ook R-Type ga nemen, af en toe even lekker dom schieten is leuk.

Ok, dit wordt het:

- Mario Kart 64 (1000p)
- Street Fighter 2 (800p)
- R-Type (800p)

Er zijn verschillende SF2 versies, welke kan ik het beste nemen, welke is het leukst?

[ Voor 16% gewijzigd door QuarK op 07-02-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
QuarK schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:52:
[...]

Yeah ik ga idd Mario Kart 64 nemen. Ik zag wel dat deze niet de ghost mode ondersteunt, dus in je eentje track times verbeteren is minder leuk.

Denk dat ik ook R-Type ga nemen, af en toe even lekker dom schieten is leuk.

Ok, dit wordt het:

- Mario Kart 64 (1000p)
- Street Fighter 2 (800p)
- R-Type (800p)

Er zijn verschillende SF2 versies, welke kan ik het beste nemen, welke is het leukst?
Ik wil me niet al te veel bemoeien met je keuze (2 van de drie games, nml MK64 en SF2 zouden niet mijn keuze zijn). Toch heb ik een kleine tip :P Er zijn 3 street fighters op de Wii, waartussen redelijk grote verschillen zitten. Kijk maar eens hier. Sommigen vinden SF2 Turbo het best, anderen SSF2.
Nog een 2e tip: koop geen R-Type. Het is echt belachelijk moeilijk. Je bent beter af met bijvoorbeeld Soldier Blade (600 punten) of Gate of Thunder (800 punten). Die twee zijn ook moeilijk, maar wel eerlijk. R-Type is echt frustrerend doordat je zo langzaam bent enzo.

edit: Over de Streetfighters: SF2: The World Warrior is niet zo goed, beide andere Streetfighters zijn beter dan die.
edit2: Kijk anders hier even: Which Streetfighter? @ VC-forums

[ Voor 8% gewijzigd door Whollabilla op 07-02-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Medal of Honor Heroes 2 net maar even gekocht. :)
Wat me opviel is dat de map waarin ik online speelde nogal donker was (persoonlijk hou ik daar niet zo van). Verder werkte het prima, de besturing was wel fijn en liep soepel. Maar ik denk dat ik nog even moet oefen voordat ik de online potjes echt mee kan doen.
Wat ik veder vreemd vind is dat het Wifi logo niet op het doosje staat en dat je een EA account moet aanmaken om online te kunnen spelen.
Ik vind het eigenlijk ook een beetje schandalig dat wij Wii bezitters zo lang hebben moeten wachten op een potje online knallen. Ik hoop dat er vanaf nu wat meer goede online titels naar de Wii komen, dan kan ik die PS3 ook uit mijn hoofd zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

ben gisteren wezen shoppen, en even fifa 2007 (GC aanbieding) en Super Mario Galaxy gekocht... wat een toffe game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:30
Ik heb gister ook maar even MoH:H2 gekocht. Het online gedeelte ziet er na een half uurtje spelen wel leuk uit. Aan de campaign heb ik echt nog maar een kwartiertje gezeten dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Iemand al het arcade gedeelte uitgeprobeerd? Kan je trouwens instellen dat je sneller kan draaien met je cursor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 17:07
Victorio schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:20:
[...]

Eigenlijk strafe je standaard. Met de nunchuck stick ga je naar voren/achteren en strafe je links/rechts. Met de wiimote bepaald je welke kant je op draait/kijkt. (Links/rechts/boven/onder)
Verder kun je tijdelijk rennen met c, target locken met Z (campaign mode), inzoomen met A en schieten met B. Springen is niet mogelijk. Bukken met wiimote arrow down, herladen met up, en wapen switchen met links rechts.
Dat was het. :)
Ohnee, + voor een player overzicht online, 2 voor standaard berichten... en - en 1 weet ik even niet uit m'n hoofd. :+
Niet kunnen springen, das toch wel een beetje knudde. Kon dat niet gedaan worden door met de nunchuck omhoog te zwiepen denk ik dan gelijk. Mis je het of went het snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:41:
[...]

Niet kunnen springen, das toch wel een beetje knudde. Kon dat niet gedaan worden door met de nunchuck omhoog te zwiepen denk ik dan gelijk. Mis je het of went het snel?
Ik mis het nog niet echt eerlijk gezegd. Er zal vast wel rekening mee gehouden zijn bij het maken van de maps. Daarnaast heb ik een bloedhekel aan van die happy jumpers die al je schoten al vrolijk springend ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
rowyroald schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:24:
Ik heb gister ook maar even MoH:H2 gekocht. Het online gedeelte ziet er na een half uurtje spelen wel leuk uit. Aan de campaign heb ik echt nog maar een kwartiertje gezeten dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Iemand al het arcade gedeelte uitgeprobeerd? Kan je trouwens instellen dat je sneller kan draaien met je cursor?
Ja, je kan de snelheid van draaien instellen, gewoon in de multiplayer mode naar het pauzemenu gaan en daar naar 'settings'. Het kan ongetwijfeld ook vanuit het hoofdmenu. :)

Reloaden in MoH met arrow-up is echt klote, een tikje met de wii-mote in verticale richting (OF naar boven OF naar beneden) doet ook reloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Zo, vandaag gebeld met de technische dienst van Nintendo. Zeggen ze dat ik mijn wiimote gewoon moet opsturen. Vraag ik waarnaartoe, zeggen ze dat het op de achterkant van het boekje staat wat bij elke wii ding geleverd wordt. Heb ik zoiets van: help mij gewoon een beetje, maarja.

Ik heb mijn wiimote dus vandaag opgestuurd, hopen dat ze het repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Zo, net even een net echt dvdhoesje voor Wii Sports gemaakt.
Covertje gedownload, geprint en in een WiI Points wit dvd doosje gedaan.

Staat toch een stuk beter zo, tussen de rest van de wii doosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:32:
[...]
Ik mis het nog niet echt eerlijk gezegd. Er zal vast wel rekening mee gehouden zijn bij het maken van de maps. Daarnaast heb ik een bloedhekel aan van die happy jumpers die al je schoten al vrolijk springend ontwijken.
Zo erg had het niet hoeven te zijn... ik herinner me uit MoHAA:Spearhead dat je wel door ramen kon klimmen of van balkons af... ging niet snel en je was juist extra kwetsbaar natuurlijk... maar in een map als Village zou het wel handig zijn soms... als je in de val zit. ;)

Inmiddels 11 uur online gespeeld zie ik, 15e in de ranking. :p Die paar potjes CTF in Sewers net waren best ok! Wanneer komen de eerste clan wars? ;) Jammer dat je niet kan spectaten, sommige lui zijn best goed en willen maar niet dood... hoe doen ze dat toch. :/

Wat ik nog niet snap is hoe het met Health zit... :? Op zich heal je steeds en je bent pas dood als je binnen een paar seconde teveel damage krijgt?
rowyroald schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:24:
Arcade is wel grappig, maar na de eerste map heb ik het wel gezien denk ik... waarom Arcade spelen als je ook online kan? ;) Arcade is overigens wel leuk om aiming te verbeteren en wat over de wapens te leren.
Zoals Monnick al zei, je kan bij options je rotating speed en je aiming speed apart instellen.

[ Voor 45% gewijzigd door Victorio op 07-02-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:15:
[...]

Zo te horen ligt het niet aan je Wii maar moet je er gewoon ff iemand bijhalen die verstand heeft van draadloze netwerken. Een draadloos netwerk is hetzelfde als wifi (niet helemaal strikt waar, maar voor praktisch gebruik wel) dus je moet met alleen je draadloze router ook gewoon online kunnen. Wellicht moet je wel ff het MAC adres van je Wii aan de draadloze router toevoegen. Zoek ff iemand in je omgeving die weet hoe dat moet of zoek met google ff naar een beschrijving hoe dat moet met jouw router.
bedankt voor je reactie. ik zal eerst dat hele programma van de wifi dongle eraf gooien. en dan weer installeren. eens kijken of dat lukt. als dat niet lukt ga ik iemand erbij halen. dan komt het vast wel goed. hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:47:
[...]

Zo erg had het niet hoeven te zijn... ik herinner me uit MoHAA:Spearhead dat je wel door ramen kon klimmen of van balkons af... ging niet snel en je was juist extra kwetsbaar natuurlijk... maar in een map als Village zou het wel handig zijn soms... als je in de val zit. ;)
Ok. Dit is de eerste MoH die ik speel. Ik had die ervaringen met andere games op de pc.
Inmiddels 11 uur online gespeeld zie ik, 15e in de ranking. :p Die paar potjes CTF in Sewers net waren best ok!
15, klasse. Volgens mij sta ik ergens achteraan aangezien ik gelijk online ben gaan spelen zonder helemaal door te hebben hoe het werkt. :) Ik zal zo eens kijken of ik er al wat beter in ben geworden. Maar ik denk dat dit spel wel een potentie heeft om vele Wii bezitters uren online te vermaken. Tot nu toe voelt het goed uitgewerkt.
Wat ik nog niet snap is hoe het met Health zit... :? Op zich heal je steeds en je bent pas dood als je binnen een paar seconde teveel damage krijgt?
Volgens mij zit het ook zo. Op zich vind ik het wel fijn aangezien ik ook nog geen health pakjes ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:49:
Ik heb Medal of Honor Heroes 2 net maar even gekocht. :)
Wat me opviel is dat de map waarin ik online speelde nogal donker was (persoonlijk hou ik daar niet zo van).

Wat ik veder vreemd vind is dat het Wifi logo niet op het doosje staat en dat je een EA account moet aanmaken om online te kunnen spelen.
Grappig dat je dat zegt over dat Wifi logo... is Gamespot een beetje kort door de bocht hier?
http://au.gamespot.com/ne...try.php?topic_id=26201109

Verder zijn de maps idd donker nu en dan, brightness valt niet in te stellen in het spel zover ik weet, het stoort me niet heel erg maar mocht dat wel zo zijn dan stel ik m'n tv wel even anders in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:58:
[...]
Volgens mij zit het ook zo. Op zich vind ik het wel fijn aangezien ik ook nog geen health pakjes ben tegengekomen.
Ja niks mis mee op zich, maar een kleine health bar was wel fijn geweest... dan weet je of je hem snel moet peren en dekking moet zoeken om weer op adem te komen na een paar flinke hits.
Of gaat het alleen maar om de mate waarin je beeld "rood" is. Als je goed geraakt wordt worden de hoeken rood, dat trekt dan langzaam weer weg. Maar ja, als je tegen iemand aanloopt met een M40 ben je sowieso in een seconde dood. :+

Ik vind het trouwens heerlijk als er een granade/bazooka dichtbij afgaat, je beeld blurry wordt en je oren suizen... geeft een pittig gevoel... :9

[ Voor 10% gewijzigd door Victorio op 07-02-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:02:
Ik vind het trouwens heerlijk als er een granade/bazooka dichtbij afgaat, je beeld blurry wordt en je oren suizen... geeft een pittig gevoel... :9
Een bazooka zelf afvuren is ook wel grappig. Dan moet je de wiimote op je schouder leggen. :)

Ik merk ook dat er nu al veel meer servers zijn als vanmiddag. Ik denk wel dat veel mensen zaten te wachten op een online shooter voor de Wii en dat deze nu als warme broodjes verkoopt.
Van enige vertraging nog niets gemerkt, alles loopt nog steeds zeer soepel.

Hebben jullie dan wel het Wifi logo op het doosje? Ik denk idd dat ze in dat artikel wat kort door de bocht gaan. Ik heb dus ook geen Wifi logo erop staan maar kan wel gewoon online. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:32:
[...]

Een bazooka zelf afvuren is ook wel grappig. Dan moet je de wiimote op je schouder leggen. :)

Ik merk ook dat er nu al veel meer servers zijn als vanmiddag. Ik denk wel dat veel mensen zaten te wachten op een online shooter voor de Wii en dat deze nu als warme broodjes verkoopt.
Van enige vertraging nog niets gemerkt, alles loopt nog steeds zeer soepel.
Vanmiddag nog eventjes leuk met Victorio gespeeld. De map Sewers met CTF is goed te doen. Ik heb me vooral bezig gehouden met het snipen, dat is erg gaaf (in die map). Wat ze van mij hadden kunnen laten is het 'blurry' effect in de verte als iemand (een teamgenoot) vlak voor je scope langs rent. Beetje storend als je het mij vraagt.
Ik had al een aardig goede k/d ratio toen ik vanmiddag speelde. Maar toen ik even later bij stats keek bleek dat ik 70 kills en 71 deaths had totaal, dus gisteren heb ik het aardig slecht gedaan.... :X

Nog steeds niet gemerkt van lag of wat dan ook, alles loopt soepel, het connecten gaat snel. MoH kan me erg vermaken. :)

EDIT: Oja, m'n username is Monnick, voor als mensen me in hun friendlist willen opnemen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 07-02-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
monnick schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:36:
[...]
Wat ze van mij hadden kunnen laten is het 'blurry' effect in de verte als iemand (een teamgenoot) vlak voor je scope langs rent. Beetje storend als je het mij vraagt.
Dat betekent dat je laf vanuit een hoekje zit te snipen. ;) :p
Heb ik ook een tijdje zitten doen, maar toen zag ik dat de rest van m'n team het compleet ver****te dus ben ik weer actief voor de vlag gegaan of langs de flanken gaan verdedigen. Het verschil tussen wapens is heerlijk.
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:32:
[...]
Hebben jullie dan wel het Wifi logo op het doosje? Ik denk idd dat ze in dat artikel wat kort door de bocht gaan. Ik heb dus ook geen Wifi logo erop staan maar kan wel gewoon online. :)
Volgens mij staat er nergens een wifi logo op. Misschien alleen bij de USA versie? Maar ja dat logo zegt verder niets... dus het betekent ook weinig als het er niet opstaat. :p

[ Voor 29% gewijzigd door Victorio op 07-02-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:41
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:08:
[...]
...komt er ook wel goed uit in reviews trouwens. Een aanrader dus ? Of zijn er ook negatieve punten aan dit apparaat (en dan mn tov de classic controller van Nintendo zelf...) ?
Eigenlijk niet. Ik heb ook de Classic Controller maar ze werken beiden erg lekker.

Het voordeel van de Thrustmaster is dat je hem ook voor Gamecube games kan gebruiken, hij draadloos is en er rumble inzit (itt de Wavebird, die ook een onhandigere knoppenindeling heeft voor VC games).

Misschien dat je de AAA batterijen als nadeel kan zien (alhoewel ik voor 4 euro 16 AAA'tjes bij de Aldi heb gekocht waarmee ik wel een tijd vooruit kan). En de ontvanger is misschien een beetje lomp. Die kan je aan de zijkant van de Wii plakken, maar ik laat hem wel uit de Gamecube port bungelen.

Het enige handige van de Classic Controller is dat de sticks in een 8 hoek vorm zitten, waardoor het makkelijker is om precies naar boven/beneden/links/rechts/schuin te bewegen. Maar ook daar heb ik nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:42:
Volgens mij staat er nergens een wifi logo op. Misschien alleen bij de USA versie? Maar ja dat logo zegt verder niets... dus het betekent ook weinig als het er niet opstaat. :p
Dat logo is voor Nintendo WiFi Connection aangezien EA een eigen online service heeft opgezet voor de Wii staat er geen Nintendo WFC logo op het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt inderdaad. Ook FIFA '08 bezit een online modus, die niet door middel van een Wi-Fi connection logo wordt aangegeven op de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus misschien ben ik wel enkele potentiële Wii online toppers misgelopen omdat ik elke keer naar de Wifi logo's op de hoesjes keek.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 16-09 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

ninc schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:53:
Zo, vandaag gebeld met de technische dienst van Nintendo. Zeggen ze dat ik mijn wiimote gewoon moet opsturen. Vraag ik waarnaartoe, zeggen ze dat het op de achterkant van het boekje staat wat bij elke wii ding geleverd wordt. Heb ik zoiets van: help mij gewoon een beetje, maarja.

Ik heb mijn wiimote dus vandaag opgestuurd, hopen dat ze het repareren.
Echt apart :?

Ik heb heel andere ervaringen met de Ninty Benelux technische dienst? Als ik jouw verhalen lees lijkt het wel alsof ze een stel lompe stagiairs hebben neergezet zonder training oid...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:11:
[...]
Dat logo is voor Nintendo WiFi Connection aangezien EA een eigen online service heeft opgezet voor de Wii staat er geen Nintendo WFC logo op het doosje.
Hmmm scherp. Zo had ik het niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Zojuist Prince of Persia - Warrior Within uitgespeeld. En het was echt super leuk :D Sands of Time vond ik al geweldig en destijds ook WW op de PC gespeeld. Maar nooit echt ver mee gekomen omdat het zo fucking donker was. Maar op de Wii valt dat allemaal wel mee. Het nieuwe combat systeem is wel wennen, maar je kan coole combo's maken. En ook de speciale sand powers mogen er zijn.

Het mag dan allemaal wel niet meer zo origineel zijn als SoT maar ook WW zorgt voor veel lol. Nu nog eens ergens Two Thrones vandaan halen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:41:
[...]

Echt apart :?

Ik heb heel andere ervaringen met de Ninty Benelux technische dienst? Als ik jouw verhalen lees lijkt het wel alsof ze een stel lompe stagiairs hebben neergezet zonder training oid...
Er is iets geknapt bij Nintendo Nederland wij hebben ze altijd veel lof gegeven over de service. Eerst kon je langsgaan maar dat mag niet meer omdat er teveel mensen daar kwamen met hun klachten. "Nintendo service is goed" zien anderen als: "Daar ga ik misbruik van maken!"
Een tijdje terug bestelde mensen nog veel meer Wiimote hoesjes en touwtjes dan ze nodig hadden of waar ze recht op hadden. Gewoon natuurlijk serie nummers invullen, 1 getalletje veranderen en hup weer 4 wriststraps erbij. Hierdoor heb ik er nooit een kunnen bestellen voor mijn Wii. Voor elk pieterpeuterig probleem werd Nintendo ingeschakeld. Ik weet dat ze altijd chagrijnig zijn aan de telefoon maar als er echt wat is helpen ze wel. Daarnaast moet je niet vergeten dat ze waarschijnlijk voor marktonderzoek op forums rondneuzen en als ze dan lezen:
"Ik heb me Wii Remote op tafel geslagen maar mijn rumble doet het nog niet!" dan is het snel einde verhaal natuurlijk.

Met zoveel Wii bezitters loopt het aantal klachten natuurlijk rap op en ik zou ook gek worden als ik om de vijf minuten gebeld werd waar en of de Wii's leverbaar zijn en waarom de WiiPoints zijn uitverkocht op de website. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vanitas schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:29:
Zojuist Prince of Persia - Warrior Within uitgespeeld. En het was echt super leuk :D Sands of Time vond ik al geweldig en destijds ook WW op de PC gespeeld. Maar nooit echt ver mee gekomen omdat het zo fucking donker was. Maar op de Wii valt dat allemaal wel mee. Het nieuwe combat systeem is wel wennen, maar je kan coole combo's maken. En ook de speciale sand powers mogen er zijn.

Het mag dan allemaal wel niet meer zo origineel zijn als SoT maar ook WW zorgt voor veel lol. Nu nog eens ergens Two Thrones vandaan halen :P
Welke van de eindes had je?

spoiler:
Dahaka als eindbaas of Kaileena?

@ NinteX: kan, maar blijft een slecht excuus om dan ineens maar k*tservice te geven...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:01:
@ NinteX: kan, maar blijft een slecht excuus om dan ineens maar k*tservice te geven...
Dat klopt, het lijkt me ook erg sterk dat ze echt zo gereageerd hebben. Misschien alsnog opsturen met een briefje erbij o.i.d misschien had degene aan de telefoon een slechte dag of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Willybubba schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:01:
[...]

Welke van de eindes had je?

spoiler:
Dahaka als eindbaas of Kaileena?
spoiler:
Ik had Kaileena als eindbaas. Ik had ook maar iets van 4 health updates gevonden, dus dat wordt nog veel zoeken :P

Ook had ik in de cave of wonders (oid) een lichtgevend zwaard gevonden, geen idee wat dat was. Hij deed vele damage, maar ik kreeg er zelf ook damage van.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:51:
[...]

Er is iets geknapt bij Nintendo Nederland wij hebben ze altijd veel lof gegeven over de service. Eerst kon je langsgaan maar dat mag niet meer omdat er teveel mensen daar kwamen met hun klachten. "Nintendo service is goed" zien anderen als: "Daar ga ik misbruik van maken!"
Een tijdje terug bestelde mensen nog veel meer Wiimote hoesjes en touwtjes dan ze nodig hadden of waar ze recht op hadden. Gewoon natuurlijk serie nummers invullen, 1 getalletje veranderen en hup weer 4 wriststraps erbij. Hierdoor heb ik er nooit een kunnen bestellen voor mijn Wii. Voor elk pieterpeuterig probleem werd Nintendo ingeschakeld. Ik weet dat ze altijd chagrijnig zijn aan de telefoon maar als er echt wat is helpen ze wel. Daarnaast moet je niet vergeten dat ze waarschijnlijk voor marktonderzoek op forums rondneuzen en als ze dan lezen:
"Ik heb me Wii Remote op tafel geslagen maar mijn rumble doet het nog niet!" dan is het snel einde verhaal natuurlijk.

Met zoveel Wii bezitters loopt het aantal klachten natuurlijk rap op en ik zou ook gek worden als ik om de vijf minuten gebeld werd waar en of de Wii's leverbaar zijn en waarom de WiiPoints zijn uitverkocht op de website. :P
Ik heb ze maanden geleden eens iets geprobeerd te vragen via de mail. Of ze misschien ook een losse Wiimote strap tegen betaling konden opsturen naar mij. 2x geprobeerd, 2x geen mail terug gehad. Niet eens iets als "We hebben je mail ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whollabilla schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:16:
[...]

Ik heb ze maanden geleden eens iets geprobeerd te vragen via de mail. Of ze misschien ook een losse Wiimote strap tegen betaling konden opsturen naar mij. 2x geprobeerd, 2x geen mail terug gehad. Niet eens iets als "We hebben je mail ontvangen".
http://wii.nintendo.nl/6329.html
Tenminste als je serienummer klopt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 19:34
zo net super smash brothers brawl gespeeld wat een heerlijke game is het toch. zo dope dat jullie hetzelf maar moeten gaan spelen. versus owned gewoon en de story mode al helemaal te def voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Ik heb een serienummer waarbij ik niet de "veilige" straps kan bestellen, ik heb ze namelijk al. Maar bij 1 van de bandjes is het schuifje zo los, dat het bij bijv Zelda of Wii Sports Tennis helemaal losraakt, dat is echt enorm irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irencus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:46:
zo net super smash brothers brawl gespeeld wat een heerlijke game is het toch. zo dope dat jullie hetzelf maar moeten gaan spelen. versus owned gewoon en de story mode al helemaal te def voor woorden.
Import of illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik ga denk ik maar m'n Wii betoveren(je moet er creatieve bewoordingen voor gebruiken hier) en in Japan de legale versie aanschaffen.

Nintendo Europe :(

Durf trouwens te wedden dat de mensen hem hier niet legaal hebben. Waren al problemen met de levering in Japan zelf. Een half miljoen verkocht op de eerste dag.

[ Voor 34% gewijzigd door BarôZZa op 08-02-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Vandaag zijn de nieuwe VC-games weer uit.

Nintendo is gul vandaag en brengt maar liefst 1 hele game uit. Lords of Thunder is de gelukkige game. Deze opvolger van Gate of Thunder is goede shmup voor de TG-CD. Normaal zou een TG-CD game 800 punten kosten, maar LoT kost (zegt men) maar 600 punten. Helemaal voor die prijs is het imo een erg goed spel.

edit: Het mocht niet zo zijn -> toch 800 punten voor Lords of Thunder inmiddels. Unfortunately peanut butter.

Toch is het jammer dan Nintendo gestopt is met meerdere games uitgeven op vrijdagnacht. Maar ach, ik zie het als nog een teken dat WiiWare er snel aan komt :D Dr. Mario FTW _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Whollabilla op 08-02-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
In Japan ja, wij hebben hier nog niet eens het kanaal gekregen met die DS demo's en gameplay filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Guitar Hero blijft me tegen mijn eigen verwachting in toch boeien. Ben nu met Medium begonnen en het is echt wel weer een tandje moeilijker. Niet alleen heb je ook de blauwe noten alles lijkt ook sneller te gaan. Denk wel dat ik deze game ga kopen maar heb ook nog een hoop andere games die ik wil kopen.

Stond gisteren in de FRS en zag daar Nitro Bikes liggen voor 30 euro! Aangezien ik Excite Truck net helemaal uit heb gespeeld leek deze game me een leuke opvolger (mede vanwege online mogelijkheden). Heeft iemand deze game al geprobeerd?

MoH:H2 staat ook op mijn lijstje, puur om EA te steunen in hun goede controls en hun online systeem! Krijg dit weekend ooke en zapper en zo heb ik weer een supported game ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat maakt voor de leukheid van het spel toch niet uit?

Zijn de import games ook niet illegaal trouwens? Op de doos van mijn Japanse wiimotes (gekocht bij een Chinese winkel) stond dat ze alleen in Japan verkocht mochten worden. Zou me niks verbazen dat zoiets ook op de games staat :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gizz schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:14:
[...]

Dat maakt voor de leukheid van het spel toch niet uit?
Ja, want opscheppen met gecopiëerde games is vooral erg cool 8)7
Durf trouwens te wedden dat de mensen hem hier niet legaal hebben. Waren al problemen met de levering in Japan zelf. Een half miljoen verkocht op de eerste dag.
Als je hem vroeg genoeg preordered hebt is het nog mogelijk. Waar ik sneller over twijfel is dat diezelfde personen ook een Japanse Wii hebben :|

[ Voor 72% gewijzigd door boe2 op 08-02-2008 09:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mwah, zo kan je alles wel als opscheppen zien. Hij is gewoon enthousiast over dat spel, en of hij het zelf nou heeft (al dan niet import) of dat hij het bij een vriend gespeeld, dat lijkt me niet boeiend?

Natuurlijk, een echt uitgebreide review is het zeker niet, maar moeten dit soort replies verboden worden omdat hij het spel misschien niet heeft geimporteerd? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vanitas schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:31:
[...]

spoiler:
Ik had Kaileena als eindbaas. Ik had ook maar iets van 4 health updates gevonden, dus dat wordt nog veel zoeken :P

Ook had ik in de cave of wonders (oid) een lichtgevend zwaard gevonden, geen idee wat dat was. Hij deed vele damage, maar ik kreeg er zelf ook damage van.
Dan heb je nog best een stukje spel te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:49
wat zou dat uitmaken? qua spel ervaring doet het niet toe. het is alleen niet eerlijk naar de uitgever toe.

ik heb hem gisteren ook ff gespeeld, vond het wel grappig maar smash bros is niet echt mijn ding verder, vind het jammer dat de wii mote functionaliteiten niet worden gebruikt. en je dus echt beter af bent met een gamecube controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Donnie Darko schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:06:
[...]

wat zou dat uitmaken? qua spel ervaring doet het niet toe.
met andere woorden: je speelt illegaal :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Qua spelervaring doet legaal of illegaal (import reken ik nu niet als illegaal) er zeker wel toe!
Als je 50 of 60 euro voor een spel hebt uitgegeven en verder niet bijzonder veel games hebt dan ga je anders om met die games dan als je nagenoeg onbeperkte toegang hebt tot alle games.

Ik heb bewust ervoor gekozen om mijn Wii niet te modden en ben blij met deze keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik zit met mij Wii ook 100% legaal, maar zoals Nintendo Europe met releases omgaat ben ik nu wel zwaar aan het overwegen om iets aan mijn Wii te doen, al is het maar om hem regiovrij te krijgen.

Als ze nu een beetje normale release dates hebben (stel een maand later in Europa is wat mij betreft ok), maar van SSBB word ik knap chagrijnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik hoop dat er een softmod komt die alle regio games toelaat op de Wii, dat zou idd wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:11:
Qua spelervaring doet legaal of illegaal (import reken ik nu niet als illegaal) er zeker wel toe!
Als je 50 of 60 euro voor een spel hebt uitgegeven en verder niet bijzonder veel games hebt dan ga je anders om met die games dan als je nagenoeg onbeperkte toegang hebt tot alle games.

Ik heb bewust ervoor gekomen om mijn Wii niet te modden en ben blij met deze keuze.
Dan doet het voor jou er toe, dat hoeft niet voor iedereen te gelden. ik koop zowel voor mn xbox 360, ps3, en wii games. als ik bij sommige games niet weet of ik ze wel of niet leuk ga vinden, of ze simpelweg nog niet te spelen zijn in Nederland dan wil ik nog wel eens wat downloaden.

als eenmaal het spel in de console zit dan doet het voor mij niet meer toe qua spelervaring ook al koop ik genoeg al is het maar om ontwikkelaars te ondersteunen.

overigens spoor ik niemand aan om zijn wii te modden. dat moeten we allemaal zelf weten.

ik gaf het alleen aan omdat elke keer als iemand hier aangeeft dat ze een spel hebben gespeeld wat nog niet uit is in Nederland meteen de vraag komt of het illegaal of import is. net alsof dat iets aan het spel zou veranderen.

wees blij dat iemand zijn ervaring wil posten, en probeer niet de internet politie uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Dus? Stel dat iemand een mod heeft en zo'n beetje elk beschikbaar spel download en speelt... ok, dan kun je verwachten dat hij de spellen die hij na een uur nog niet vind boeien direct links laat liggen. Als jij hetzelfde spel had gekocht zou je er meer tijd insteken, en wellicht is het spel pas na 2 uur spelen toch wel erg goed. Pech voor de mod-man dan.
Maar als dezelfde persoon een ander spel een uurtje heeft gespeeld en zeer positief is en erover ventileert op dit forum is dat toch voor iedereen een goede zaak?
Het zal mij persoonlijk een worst wezen of de Wii waarop iemand speelt gemod is of niet, zolang hij maar eerlijke en liefst beetje informatieve meningen post over games.

Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat een modchip / piraterij / nooit betalen voor spellen niet erg chique is tegenover de mensen die eraan zouden moeten verdienen. Maar voor die discussie is ruimte in een ander topic geloof ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Of het uitmaakt qua spelervaring zal wel persoonlijk zijn. Ik heb gekopieerde spellen zoals Simcity 2000 echt honderden uren gespeeld, terwijl ik een gekocht spel als Bioshock of Supreme Commander beide na 10 uur al weer zat was. Het is meer iets wat je jezelf aanpraat "Oh ik heb iets gekocht, nu moet ik het wel uitspelen anders is het zonde".

Overigens vind ik de mensen die menen dat je niets mag zeggen over hoe leuk je een gekopieerd spel vindt meer bezig met opscheppen dan iemand die gewoon niks zegt over de herkomst van zijn/haar spel. "Oeh, wij hebben alles legaal en een veeeel betere spelervaring dan jij, wat jij van een spel vindt doet er niet toe" :z Die gast zegt toch dat ie het een heel goed spel vindt? Als hij er wel €60 voor had neergelegd, dan had hij het opeens een heel heel goed spel gevonden? Kom nou zeg, laat iemand lekker z'n ervaring posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Gizz schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:43:
Of het uitmaakt qua spelervaring zal wel persoonlijk zijn. Ik heb gekopieerde spellen zoals Simcity 2000 echt honderden uren gespeeld, terwijl ik een gekocht spel als Bioshock of Supreme Commander beide na 10 uur al weer zat was. Het is meer iets wat je jezelf aanpraat "Oh ik heb iets gekocht, nu moet ik het wel uitspelen anders is het zonde".
Ja dat is zo maar ik bedoelde meer het risico dat modden met zich meebrengt naar dit forum toe. Ik heb geen idee of het gebeurt maar met andere woorden: Meningen van mensen die een gekopieerd spel een half uurtje spelen (kost toch niks), het niks vinden, en het dan volledig af gaan zeiken in dit topic. Daar hebben we hier weinig aan natuurlijk.
Overigens vind ik de mensen die menen dat je niets mag zeggen over hoe leuk je een gekopieerd spel vindt meer bezig met opscheppen dan iemand die gewoon niks zegt over de herkomst van zijn/haar spel.
Hehe, mooi gezegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Patsen met warez is not-done, maar daar tegenover hoeft niet gezeurd te worden als iemand al een ervaring post natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
irencus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:46:
Overigens wist ik niet eens met welke post deze discussie eigenlijk begon... deze dus. Sja, hebben we niet heel veel aan nee. Misschien dat je iets meer kan vertellen over de inhoud en gameplay irencus...? (lid sinds 2002 en 9 "berichten" gepost...) ;)
TheZeroorez schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:55:
[mbr]Patsen met warez is not-done, maar daar tegenover hoeft niet gezeurd te worden als iemand al een ervaring post natuurlijk ;)[/mbr]
Maar het is ook wel belangrijk hoe iemand die mening uit... dat was maanden terug al een hele discussie. 8)7
Patsen vind ik sowieso not-done eigenlijk... :/

[ Voor 25% gewijzigd door Victorio op 08-02-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Yes, ik heb nu ook net Super Smash Bros Brawl, maar ik kan voorlopig alleen vs mode spelen. Hoe dat komt, hoeven we niet op in te gaan, ik koop hem echt wel hoor. Maar het is echt een supervet spel. Het enige irritante is dat je bijvoorbeeld de final smash soms per see moet halen, wil je winnen. Deze is ook niet echt gemakkelijk te krijgen. Die ga ik denk ik ook dan mooi uitzetten in de PAL versie.

Ik vind alleen de secret characters wel tegenvallen. Veel daarvan waren ook secret character in Melee en ik vind dat ze daar wel wat nieuwe voor in de plaats hadden mogen doen. Ik heb die overigens tot nu toe allemaal gehaald met vs mode. Wat bewijst hoe verslaven het is. ;)

Het vechten is overigens nog helemaal hetzelfde als in Melee, als je die ooit gespeeld hebt, kun je deze ook gewoon gelijk goed spelen. En de graphics zijn super. Link heeft bijvoorbeeld meer details dan in Twillight Princess. Echt mooi. :) Wil het eigenlijk wel op een hd tv doen, dan komen die details beter uit.

De pal versie moet maar snel komen, want we worden dik genaaid. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 08-02-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 17:07
Deddiekoel schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:12:

Stond gisteren in de FRS en zag daar Nitro Bikes liggen voor 30 euro! Aangezien ik Excite Truck net helemaal uit heb gespeeld leek deze game me een leuke opvolger (mede vanwege online mogelijkheden). Heeft iemand deze game al geprobeerd?
NIET KOPEN. Heb een paar reviews voorbij zien komen en het zelf een demodisc kunnen proberen. De graphics zijn erg N64 niveau en de besturing is bijna erger als nfs carbon. Echt een waste of money.
Wat online betreft schijnt het ook niet jovel te werken, zeker als je met een vriend in 1 race wilt spelen wat bijna onmogelijk is om voor elkaar te krijgen.
MoH:H2 staat ook op mijn lijstje, puur om EA te steunen in hun goede controls en hun online systeem! Krijg dit weekend ooke en zapper en zo heb ik weer een supported game ;-)
Koop deze dan, goede online en kopers zijn over het algemeen erg te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Precies de reden waarom we dit soort mededelingen niet willen: het is offtopic en binnen de kortste keren is het niet meer actueel

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeej, mijn Mario Karts (sterrencatalogus-dingen) zijn bezorgd :D

Ze zijn echt HUUUGE!

...maar dan niet, wat een kleine dingetjes :P

Maar toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:06:
[...]

wat zou dat uitmaken? qua spel ervaring doet het niet toe. het is alleen niet eerlijk naar de uitgever toe.
De laatste keer dat ik checkte kon je met de Japanse illegale versie Smash Bros. Brawl alleen VS. spelen. :P

Als je hem import hebben we veel meer aan je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:28:
[...]

De laatste keer dat ik checkte kon je met de Japanse illegale versie Smash Bros. Brawl alleen VS. spelen. :P

Als je hem import hebben we veel meer aan je bevindingen.
volgens mij was er met de dvd9 versie weinig aan de hand ;) tenslotte een exacte kopie van de originele japanse. dus wel degelijk hetzelfde. enige moeilijkheid die je hebt zijn de japanse menu's maar dat heb je dus ook met de import versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:36:
[...]

volgens mij was er met de dvd9 versie weinig aan de hand ;) tenslotte een exacte kopie van de originele japanse. dus wel degelijk hetzelfde. enige moeilijkheid die je hebt zijn de japanse menu's maar dat heb je dus ook met de import versie.
Dus gewoon de dual layer versie? Of mis je de cutscenes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online

Ik heb bewust ervoor gekozen om mijn Wii niet te modden en ben blij met deze keuze.
Ben het daar niet echt mee eens, m'n 360 en Wii zijn beide niet gemod en ik heb zat spellen die ik gekocht heb en of nog niet eens gespeeld heb of me gewoon niet genoeg kunnen boeien om ze verder te spelen. Dan boeit het me echt niet dat ik er geld aan uit heb gegeven, de spelervaring is precies hetzelfde. Het kan zijn dat sommige mensen er een goed gevoel bij krijgen dat het origineel is, maar heb dat zelf niet. Zelfde met muziek, daar geniet je van of het nu een gedownloade MP3 is of een gekochte CD en als het slechte muziek is maakt de legaliteit ervan niet uit voor het wel of niet genot ervan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Walkman schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:48:
[...]

Ben het daar niet echt mee eens, m'n 360 en Wii zijn beide niet gemod en ik heb zat spellen die ik gekocht heb en of nog niet eens gespeeld heb of me gewoon niet genoeg kunnen boeien om ze verder te spelen. Dan boeit het me echt niet dat ik er geld aan uit heb gegeven, de spelervaring is precies hetzelfde. Het kan zijn dat sommige mensen er een goed gevoel bij krijgen dat het origineel is, maar heb dat zelf niet. Zelfde met muziek, daar geniet je van of het nu een gedownloade MP3 is of een gekochte CD en als het slechte muziek is maakt de legaliteit ervan niet uit voor het wel of niet genot ervan hebben.
Je mag het gerust niet met mij eens zijn, prima. Mijn ervaring is echter (na jaren van kopieren, downloaden en modden) dat ik een gekocht spel meer en dieper uitspeel dan gedownloade spellen.
Op mijn gloednieuwe Wii heb ik maar enkele spellen, waaronder Zelda: TP.

Stel dat ik een gemodde Wii had gehad en Zelda had gekocht. Ik zou toch erg snel geneigd zijn om enkele andere spellen even uit te proberen en vervolgens Zelda te laten liggen, hoe goed deze ook is.

Ik ken mezelf. Als ik mijn Wii zou laten modden dan zou ik veel minder games kopen dan nu ongemod.
En 99% van de mensen die claimt software makers te ondersteunen terwijl ze een gemodde console hebben die liegen dat ze barsten.
Maar ja, internet is relatief anoniem en iedereen kan claimen wat hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba agree.

Als ik 1 van mijn consoles zou modden, en derhalve ineens ALLES wat beschikbaar is zou kunnen spelen, speel ik uiteindelijk niks meer omdat ik van alles wat probeer en dan naar de volgende titel vlieg.

Ik heb een 360 en een Wii, beide ongemod, en dat blijft zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ze moeten het zelf weten maar persoonlijk heb ik liever doosjes/collectors editions in mijn kast en garantie dan een schoenendoos vol blanco DVD's. Het verschil is dat wij gamen zien als een hobby en er veel serieuzer mee omgaan dan modders. Die vinden games vaak te duur terwijl games in verhouding met het werk dat er in gestoken wordt relatief goedkoop zijn. Om nog maar te zwijgen over de hardware die onder de kostprijs wordt verkocht in het geval van Microsoft en Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Tja, een game kopen en spelen is over het algemeen een stuk goedkoper dan naar de bios gaan of een biertje drinken in de kroeg.

Stel dat ik Zelda 55 uur speel (heel lage inschatting) en ik heb hier 55 euro voor betaald. 1 euro per uur spelplezier... Koopje toch?

Stel dat je een spel maar 10 uur speelt en het kostte 50 euro... Da's alsnog even duur als de bioscoop, en je kan het spel gewoon ruilen met een vriend / 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zo net even de 5e missie van MoH:H2 afgerond, maar zijn er intotaal maar 8 missies ofzo?Speel hem op medium moeilijkheidsgraad. Zou het wel jammer vinden als er maar 8 zijn, doe ongeveer 25 min per missie en om alles nog een keer te spelen op andere difficulty zie ik niet zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JOTTUM!
call of duty 5 nieuws

http://www.wiids.nl/article.php?id=24831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:39:
Ach ze moeten het zelf weten maar persoonlijk heb ik liever doosjes/collectors editions in mijn kast en garantie dan een schoenendoos vol blanco DVD's. Het verschil is dat wij gamen zien als een hobby en er veel serieuzer mee omgaan dan modders.
Ook dit ja. Ik stik bijvoorbeeld ook van de originele DVD's, ook vaak boxsets of collector's editions.

Hobby, precies wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
SaURoN schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:05:
Zo net even de 5e missie van MoH:H2 afgerond, maar zijn er intotaal maar 8 missies ofzo?Speel hem op medium moeilijkheidsgraad. Zou het wel jammer vinden als er maar 8 zijn, doe ongeveer 25 min per missie en om alles nog een keer te spelen op andere difficulty zie ik niet zitten :P
Voordat je alle medals en special maps unlocked hebt ben je wel even bezig denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:46:
Stel dat ik Zelda 55 uur speel (heel lage inschatting) en ik heb hier 55 euro voor betaald. 1 euro per uur spelplezier... Koopje toch?

Stel dat je een spel maar 10 uur speelt en het kostte 50 euro... Da's alsnog even duur als de bioscoop, en je kan het spel gewoon ruilen met een vriend / 2e hands.
Klopt. Elk spel waar je rond de 15 uur of meer echt plezier aan beleeft is het geld wel waard.
(Exclusief de uren dat je zit te vloeken, je eventuele medespelers het ergste toewenst en het schijfje + Wii het raam uit wil smijten.)
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Victorio schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:53:
[...]

Voordat je alle medals en special maps unlocked hebt ben je wel even bezig denk ik. ;)
Mwa valt wel mee, zijn verschillende medals voor moeilijkheid, maar heb de meeste eigenlijk al :) Tenminste die ik kan halen atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Wat betreft modden en speelplezier... Ik heb m'n Wii niet gemod, maar het is momenteel wel de enige manier om importgames te spelen. Kortom, wil je geen half jaar wachten op Super Smash Bros Brawl of de niet-gehandicapte versie van No More Heroes spelen, dan ontkom je er niet aan. Om nog maar te zwijgen over de tig NTSC exclusieve games.

Of het het spelplezier bederft. Tsja, m'n good ol' Dreamcast hoefde je ook niet om te bouwen. Merkte dat ik een aantal topgames toch legaal had aangeschaft en veel gedownloade games ook grijs heb gespeeld. Veel van die games waren bovendien niet in Europa te verkrijgen en sommige daarvan waren zelfs behoorlijk zeldzaam. Ikaruga is bijvoorbeeld een enorm leuke game, maar op Ebay kan je er toch snel een dikke $130 voor lappen. Border Down zie ik nu voor $170 staan.
Voor de rest verdienen de makers er niets extra's mee als je er meer dan $100 extra voor moet lappen op ebay.
Natuurlijk heb je ook een hoop meuk dat je één keer opstart en vervolgens weglegt, maar die games zou ik bij voorbaat nooit aangeschaft hebben.

Dus ja, ik denk dat er toch wel behoorlijk wat voordelen aankleven. Zeker als je in Europa zit, waar de prijzen relatief hoog zijn en de helft van de games niet eens uitkomt(of veel later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Dreamcast eigenaar zul je toch moeten weten waar dat op af gaat. Als iedereen die Shenmue gedownload heeft de game gekocht had dan had SEGA de 70 miljoen terug verdiend die de game kostte en dan was Yu Suzuki niet van de aardbodem verdwenen. Tuurlijk er zijn meer redenen waarom SEGA ten onder ging maar de piraterij was toch wel de belangrijkste aangezien men gewoon geen geld meer binnen kreeg. Met de Wii zal het hopelijk niet zo lopen, modders zeuren dat games niet op tijd hier uitkomen. De vraag is dan of ze het wel gekocht hadden als het een weekje twee weken later kwam of zelfs tegelijk met Japan. Integendeel dan wordt gewoon de PAL versie gedownload. Ik begrijp best dat de verleiding groot is, 50 euro of een klik met de muis. Je kunt jezelf met de klik van de muis echter geen echte gamer noemen. Waarom heb je een Wii gekocht, juist om hem om te bouwen. De PS2 was hetzelfde verhaal en daarvoor de dreamcast de modders kopen echt geen Xbox 360 of PS3 omdat het vooral bij de PS3 veel moeilijker is om om te bouwen. Laat staan dat je geld hebt voor een Blu-Ray brander.

De hobby is gewoon veel leuker als je een kast hebt met mooie doosjes, collectors edities e.d.

De vergelijking van... je download toch ook films en muziek!! kan ik me ook nooit zo in vinden.
Ik download in ieder geval geen muziek of films maar men vergeet dat een film in de bios gedraait wordt en artiesten concerten geven om geld te verdienen. Games worden alleen op de consoles afgespeeld er is geen game-bioscoop in iedere stad en niemand betaald 80 euro om te zien hoe Miyamoto Super Mario speelt.

Sommige tweakers hier hebben een Japanse of Amerikaanse Wii dat is ook een oplossing waar vaak niet aan gedacht wordt. Het grappigste zijn nog wel de mensen die met een kapotte gemodde Wii om garantie gaan bedelen bij Nintendo. Hier in de buurt zit ook een modchip boer, het is allemaal op eigen risico. Er zijn al heel wat Disc Drives gesneuveld een maand na de ombouw. Vervolgens kloppen mensen aan bij Nintendo om garantie en worden ze boos als Nintendo het niet repareert omdat er mee geknoeit is. "Is toch mijn Wii, ik moet toch zelf weten of ik ombouw of niet!", anyway de modchip boer bouwt de chips in voor 5 tientjes en repareert de disc drive voor hetzelfde bedrag. Er zijn al heel veel mensen ingetrapt die dus 100 euro kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Ik zoek een controller voor de GameCube, maar de originele kan ik bijna nergens vinden. Alleen bij die speciale gameshops en dan zijn ze gelijk €35 ofzo. Wat is een goed merk alternatieve controller die alle functies van de echte controller ondersteunt en ook een beetje degelijk is? Ik koop hem dan het liefst in een fysieke winkel, Bart Smit, Mediamarkt, you name it. Kwam de naam Big Ben en ik dacht ook Piranha een paar keer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Dancing_Animal schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:58:
Ik zoek een controller voor de GameCube, maar de originele kan ik bijna nergens vinden. Alleen bij die speciale gameshops en dan zijn ze gelijk €35 ofzo. Wat is een goed merk alternatieve controller die alle functies van de echte controller ondersteunt en ook een beetje degelijk is? Ik koop hem dan het liefst in een fysieke winkel, Bart Smit, Mediamarkt, you name it. Kwam de naam Big Ben en ik dacht ook Piranha een paar keer tegen.
Koop de draadloze Thrustmaster T-Wireless NW voor 20 euro. Dit is de beste GC + classic controller die ik gezien en gevoeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:47:
Als Dreamcast eigenaar zul je toch moeten weten waar dat op af gaat. Als iedereen die Shenmue gedownload heeft de game gekocht had dan had SEGA de 70 miljoen terug verdiend die de game kostte en dan was Yu Suzuki niet van de aardbodem verdwenen. Tuurlijk er zijn meer redenen waarom SEGA ten onder ging maar de piraterij was toch wel de belangrijkste aangezien men gewoon geen geld meer binnen kreeg. Met de Wii zal het hopelijk niet zo lopen, modders zeuren dat games niet op tijd hier uitkomen. De vraag is dan of ze het wel gekocht hadden als het een weekje twee weken later kwam of zelfs tegelijk met Japan. Integendeel dan wordt gewoon de PAL versie gedownload. Ik begrijp best dat de verleiding groot is, 50 euro of een klik met de muis. Je kunt jezelf met de klik van de muis echter geen echte gamer noemen. Waarom heb je een Wii gekocht, juist om hem om te bouwen. De PS2 was hetzelfde verhaal en daarvoor de dreamcast de modders kopen echt geen Xbox 360 of PS3 omdat het vooral bij de PS3 veel moeilijker is om om te bouwen. Laat staan dat je geld hebt voor een Blu-Ray brander.

De hobby is gewoon veel leuker als je een kast hebt met mooie doosjes, collectors edities e.d.

De vergelijking van... je download toch ook films en muziek!! kan ik me ook nooit zo in vinden.
Ik download in ieder geval geen muziek of films maar men vergeet dat een film in de bios gedraait wordt en artiesten concerten geven om geld te verdienen. Games worden alleen op de consoles afgespeeld er is geen game-bioscoop in iedere stad en niemand betaald 80 euro om te zien hoe Miyamoto Super Mario speelt.

Sommige tweakers hier hebben een Japanse of Amerikaanse Wii dat is ook een oplossing waar vaak niet aan gedacht wordt. Het grappigste zijn nog wel de mensen die met een kapotte gemodde Wii om garantie gaan bedelen bij Nintendo. Hier in de buurt zit ook een modchip boer, het is allemaal op eigen risico. Er zijn al heel wat Disc Drives gesneuveld een maand na de ombouw. Vervolgens kloppen mensen aan bij Nintendo om garantie en worden ze boos als Nintendo het niet repareert omdat er mee geknoeit is. "Is toch mijn Wii, ik moet toch zelf weten of ik ombouw of niet!", anyway de modchip boer bouwt de chips in voor 5 tientjes en repareert de disc drive voor hetzelfde bedrag. Er zijn al heel veel mensen ingetrapt die dus 100 euro kwijt zijn.
Als iedereen die x had gedownload het gekocht had, dan was x miljonair. Die vlieger gaat simpelweg niet op. Er waren vele games die simpelweg beter verkochten dan Shenmue, daarnaast was Shenmue aan de prijzige kant ivm de 4 GD Roms.
Belangrijkste reden waarom Sega tenonder ging was gewoon het fiasco van de Saturn. Daarna was het vertrouwen weg bij de distributeurs(Dreamcast was hier vrijwel alleen in de gameshops te vinden). Ook qua reclame viel het erg tegen. Daarnaast wachtte iedereen op de Playstation 2.
Bij de PSX werd ook gekopieerd voor het leven, toch deed die console het een stuk beter dan de Dreamcast/N64.
De copy scene heeft de Dreamcast zelfs nog jaren in leven gehouden, waardoor er ook nog jaren na de dood van de console games werden uitgebracht. Sega heeft zelfs met haar laatste game(uit 2004 jaren na de dood) een klein cadeautje gegeven aan de moddingcommunity(aantonen dat je de achtergrond etc kon veranderen van het Dreamcast menu).

Voor de rest noem ik me ook absoluut geen 'echte gamer'.Ik geef geen honderden euro's per maand uit aan computerspelletjes en dat zal ik ook nooit doen ook. Als ik echter weet dat er een leuke game uit is, dan wil ik hem simpelweg spelen. En geen half jaar wachten totdat Nintendo Europe een keer zin heeft om het hier uit te brengen(al dan niet in crappy vorm).

Een Japanse en Amerikaanse Wii erbij kopen is alleen maar naaierij en een belachelijke optie. Nintendo had dat ding gewoon regiovrij moeten maken(net zoals Sony met de PS3 gedaan heeft qua games). Bovendien zit je dan nog steeds met de volgens jou zo belangrijke garantie die hier niet geldt (om nog maar te zwijgen over de meerdere sensorbars, gedoe met motes syncen)

Nu heb ik m'n Wii overigens nog niet omgebouwd. Maar dankzij dat soort Super Smash Bros/No More Heroes grapjes zit ik er toch hard over te denken.

Kortom: als Nintendo Europa haar klanten blijft naaien, dan kunnen ze straks mijn support ook niet meer verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

importen he.

Wist vantevoren al dat dit ook bij de Wii weer ging gebeuren heb dus bij de US launch een Wii deze kant op laten komen net zoals ik dat bij de Gamecube deed en nog geen moment spijt van gehad. Bovendien heb ik de games ook nog goedkoper en in 75% van de gevallen ook eerder.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:08:
[...]

Koop de draadloze Thrustmaster T-Wireless NW voor 20 euro. Dit is de beste GC + classic controller die ik gezien en gevoeld heb.
En bedraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
SaURoN schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:32:
[...]
Mwa valt wel mee, zijn verschillende medals voor moeilijkheid, maar heb de meeste eigenlijk al :) Tenminste die ik kan halen atm :P
Dan wordt het tijd om het online Leaderboard te beklimmen. ;) Ik ben helemaal happy met CTF vanaf de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Victorio schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:50:
[...]

Dan wordt het tijd om het online Leaderboard te beklimmen. ;) Ik ben helemaal happy met CTF vanaf de bank.
Luilak ik sta altijd :$

maarja misschien ga ik hem n og wel verder online spelen :) Eerst ff de campaign halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

BarôZZa schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:28:
[...]
Voor de rest noem ik me ook absoluut geen 'echte gamer'.Ik geef geen honderden euro's per maand uit aan computerspelletjes en dat zal ik ook nooit doen ook. Als ik echter weet dat er een leuke game uit is, dan wil ik hem simpelweg spelen. En geen half jaar wachten totdat Nintendo Europe een keer zin heeft om het hier uit te brengen(al dan niet in crappy vorm).

Nu heb ik m'n Wii overigens nog niet omgebouwd. Maar dankzij dat soort Super Smash Bros/No More Heroes grapjes zit ik er toch hard over te denken.
Dat hele No More Heroes heeft Nintendo geen reet mee te maken, dat is Ubisoft / de uitgeverij die dat besloten heeft. En, nogmaals, krijgen wij niet een gecensureerde versie maar krijgen de Amerikanen extra bloed. Wij krijgen dezelfde versie als in Japan. Vreemd, maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
No shit Sherlock(ik heb nergens beweerd dat Nintendo de schuldige is wat betreft het No More Heroes gedoe), feit blijft dat we hier genaaid worden.

En dat van dat de Amerikanen extra bloed krijgen is een fabeltje. Check de vergelijkingsfilmpjes op Youtube, dan zie je dat het verschil wel groter is dan alleen wat extra bloedspetters. Hele animaties zijn eruit geknipt.

[ Voor 13% gewijzigd door BarôZZa op 09-02-2008 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Heren/Dames,

Ik heb sinds Donderdag Medal of Honor: Heroes 2 gekocht. Het is op zich een leuke game, vooral online. Alleen ik heb een klein vraagje. Hebben jullie ook wel eens last van "You have been disconnected from the network"? Soms gelijk bij het joinen van de server of na een poosje gamen in een server?

Ik heb de porten zoals in de manual staat open gezet. Ook heb ik geprobeerd om zonder de firewall te gamen, maar helaas wou dat niet baten.

Ik kan er niet zo veel info over dit probleem op het internet vinden.

Hebben jullie hier ook last van?

Groetjes..

PS: Internet werkt gewoon op de Wii.. Ik kan gewoon op opera internetten, en ik kan de nieuwsberichten lezen.

[ Voor 8% gewijzigd door albert04 op 09-02-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:47
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:47:De vergelijking van... je download toch ook films en muziek!! kan ik me ook nooit zo in vinden.
Ik snap jouw vergelijking wel maar ze klopt toch niet helemaal. Velen die films downloaden gaan niet of minder naar de bioscoop aangezien velen de film toch al gezien hebben voor ie in de bioscoop draait. En niet iedereen die een CD van een artiest koopt, gaat naar een concert.

Maar ik snap al dit gezeur toch niet van games die maanden later uitgebracht. So what? Alle Europeanen moeten wachten, je bent heus niet de enige. Ik snap best dat het niet leuk dat een game waar je op wacht enkele maanden later uitkomt dan je gedacht had. Maar er zijn genoeg andere games waar je je mee bezig kan houden. En het is heus toch niet het einde van de wereld zeker? Komaan, wat zijn enkele maandjes nu? :)
En over dat bloed in No More Heroes... Tja... Jammer... Maar als het verhaal en de gameplay goed zijn, denk je dan dat je dit echt zal missen in het spel?
QuarK schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:08:
[...]

Misschien toch iets om in de TS te zetten aangezien het om de -tig posts wordt gevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Laagvliegerke schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:02:

Maar ik snap al dit gezeur toch niet van games die maanden later uitgebracht. So what? Alle Europeanen moeten wachten, je bent heus niet de enige. Ik snap best dat het niet leuk dat een game waar je op wacht enkele maanden later uitkomt dan je gedacht had. Maar er zijn genoeg andere games waar je je mee bezig kan houden. En het is heus toch niet het einde van de wereld zeker? Komaan, wat zijn enkele maandjes nu? :)
Het is niet het einde van de wereld, net als dat ombouwen dat ook niet is. Maar wat zijn de vele andere games die m'n geld waard zijn dan? Ik zie werkelijk niks wat ook maar in de buurt komt van Smash Bros.
En over dat bloed in No More Heroes... Tja... Jammer... Maar als het verhaal en de gameplay goed zijn, denk je dan dat je dit echt zal missen in het spel?
Ja, ze hebben naast het bloed wat animaties eruit gepleurd, de filmpjes zijn aangepast etc.

Kortom ze verzieken de stijl en je krijgt hier dus een gehandicapte versie terwijl ze in de VS een betere versie krijgen voor een lagere prijs. Kwalijke zaak als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 16-09 16:40
Mjah.. Die legaliteit discussies.. Ik download af en toe films, en muziek. Muziek die ik normaal gesproken nooit zou kopen (verbreden van m'n horizon :) ) en allicht wel zal kopen op het moment dat ik erachter kom dat ik het goede muziek vind. Voordat ik een album daadwerkelijk koop, down ik hem meest eerst om te kijken of er naast dat ene of die 2 nummers de rest van het album wel van waarde is. Zo ja, dan haal ik het album gewoon in de winkel. Zo nee, dan wacht ik tot ie in de budgetbak ligt of koop ik simpelweg de cd gewoon niet. Vroeger kocht ik cd's gelijk, resultaat is dat ik veel cd's niet meer luister vanwege 1 a 2 goede nummers en voor de rest fillers..

En de films die ik af en toe download, ach.. Een hoop films die ik gedowned heb, hadden m'n ouders (!) vroeger zelfs LEGAAL op videoband.. Gedowned vanwege jeugdsentiment. Wat ik dan niet begrijp is dat dezelfde film dan nu op DVD nog nieuw bijna 20 euro moet kosten. Bijna 15 jaar later. Zonder dat er nu nog reclame voor gemaakt wordt of whatever. Komt bij dat ik ook echt HEEEEEL regelmatig in de bioscoop terug te vinden ben en films huur. Dus ja, ben ik dan slecht voor de industrie met eens in de 2 maanden een film down of een cd down..? Denk het niet. Heb ik al verteld dat ik overigens m'n blanco media meestal in Nederland koop met alle heffingen e.d erbij? Slecht voor "de industrie"? Schei toch uit.

Bottomline; hoe dat Nintendo met hun Europese userbase omgaat is gewoon schandalig, echter, ik geeft dit systeem nog een paar jaar en dan is die regioverdeling er simpelweg niet meer.
Ik zou op dit moment m'n Wii niet ombouwen om 'm regio vrij te krijgen. Zou er echter een softmod uitkomen waardoor de Wii regiovrij wordt en deze mod niets afdoet aan de rest van de Wii (dus: geen pirated games kunnen spelen en veel belangrijker; dat de Wii gewoon update-baar blijft) dan zou ik het gerust doen.

Heb hier overigens wel een gemodde originele Xbox staan, en hier draait het fantastische xbox media center op.. Beter dan het origineel van Microsoft, maar dit was zonder de mod community ook niet mogelijk geweest. Tel daarbij op dat MS HEEEL snel afscheid genomen heeft van de originele xbox toen de 360 uit kwam en je hebt al bijna GEEN reden meer de console uiteindelijk niet te modden. Als de fabrikant geen rekening meer met jou houdt, tsjah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
albert04 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:00:
Ik heb sinds Donderdag Medal of Honor: Heroes 2 gekocht. Het is op zich een leuke game, vooral online. Alleen ik heb een klein vraagje. Hebben jullie ook wel eens last van "You have been disconnected from the network"? Soms gelijk bij het joinen van de server of na een poosje gamen in een server?
Nog niet gehad. Ik heb hem op internet via een LAN adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb net MoH:H2 en RE:UC gekocht, ben naar beide erg benieuwd. Krijg morgen de Zapper en ook daar benieuwd naar (heb dus meteen 2 games die hem ondersteunen).

Maarrr, ik zag ook de doos van Guitar Hero 3 liggen en daar op stond de de nummers Sabotage van de Beasty Boys en Ruby van de Kaiser chiefs in de game zaten. Nu heb ik Easy uitgespeeld maar ben ze volgens mij niet tegen gekomen?
Zitten deze tracks verborgen of zo? En als dit zo is hoe krijg ik ze dan speelbaar?
Maandaag de gitaar terug naar mijn collega en ik zou deze tracks graag eens spelen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Cubic X schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:19:
Bij mij moet Metroid Prime 3 soms ook echt tering lang laden. Sta je dan voor een dichte deur en hoor je de Wii disc als een dolle spinnen, pas na 10-15 seconden gaat de deur dan open. Heb er opzich geen problemen mee, maar redelijk irritant is het wel als je steeds heen en weer moet :P
Die laadtijden daar erger ik me steeds meer aan hoe meer ik speel. Eigenlijk is het een beetje belachelijk dat ze dat niet gefixt hebben. De deur gaat open als alles geladen is, en het is blijkbaar mogelijk dat de twee kamers of ruimte's tegelijk in het geheugen zitten. Waarom al niet een gedeelte laden als je op een bepaalde afstand van een deur bent bijvoorbeeld?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:00
BarôZZa schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:28:
[...]

Als iedereen die x had gedownload het gekocht had, dan was x miljonair. Die vlieger gaat simpelweg niet op. Er waren vele games die simpelweg beter verkochten dan Shenmue, daarnaast was Shenmue aan de prijzige kant ivm de 4 GD Roms.
Belangrijkste reden waarom Sega tenonder ging was gewoon het fiasco van de Saturn. Daarna was het vertrouwen weg bij de distributeurs(Dreamcast was hier vrijwel alleen in de gameshops te vinden). Ook qua reclame viel het erg tegen. Daarnaast wachtte iedereen op de Playstation 2.
Bij de PSX werd ook gekopieerd voor het leven, toch deed die console het een stuk beter dan de Dreamcast/N64.
De copy scene heeft de Dreamcast zelfs nog jaren in leven gehouden, waardoor er ook nog jaren na de dood van de console games werden uitgebracht. Sega heeft zelfs met haar laatste game(uit 2004 jaren na de dood) een klein cadeautje gegeven aan de moddingcommunity(aantonen dat je de achtergrond etc kon veranderen van het Dreamcast menu).

Een Japanse en Amerikaanse Wii erbij kopen is alleen maar naaierij en een belachelijke optie. Nintendo had dat ding gewoon regiovrij moeten maken(net zoals Sony met de PS3 gedaan heeft qua games). Bovendien zit je dan nog steeds met de volgens jou zo belangrijke garantie die hier niet geldt (om nog maar te zwijgen over de meerdere sensorbars, gedoe met motes syncen)

Kortom: als Nintendo Europa haar klanten blijft naaien, dan kunnen ze straks mijn support ook niet meer verwachten
Vergeet niet als je hem ombouwd nog niet 100% games kunt spelen uit een andere regio. No more heroes ntsc versie gaat niet werken op een pal wii bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:03:
Ik heb net MoH:H2 en RE:UC gekocht, ben naar beide erg benieuwd. Krijg morgen de Zapper en ook daar benieuwd naar (heb dus meteen 2 games die hem ondersteunen).

Maarrr, ik zag ook de doos van Guitar Hero 3 liggen en daar op stond de de nummers Sabotage van de Beasty Boys en Ruby van de Kaiser chiefs in de game zaten. Nu heb ik Easy uitgespeeld maar ben ze volgens mij niet tegen gekomen?
Zitten deze tracks verborgen of zo? En als dit zo is hoe krijg ik ze dan speelbaar?
Maandaag de gitaar terug naar mijn collega en ik zou deze tracks graag eens spelen!
Die nummers zitten in de co-op campaign, kun je alleen unlocken door het spel met 2 spelers te spelen.

Edit! Dat geldt alleen voor Sabotage; Ruby kun je in de shop gewoon kopen!
Gerwin schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:05:
[...]

Die laadtijden daar erger ik me steeds meer aan hoe meer ik speel. Eigenlijk is het een beetje belachelijk dat ze dat niet gefixt hebben. De deur gaat open als alles geladen is, en het is blijkbaar mogelijk dat de twee kamers of ruimte's tegelijk in het geheugen zitten. Waarom al niet een gedeelte laden als je op een bepaalde afstand van een deur bent bijvoorbeeld?
Omdat er meerdere kamers zijn met (veel) meer dan 1 deur; spel kan niet van te voren weten welke je gaat nemen waardoor 'ie toch weer teveel moet laden.

Denk ik tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Victorio schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 15:12:
[...]

Nog niet gehad. Ik heb hem op internet via een LAN adapter.
Ik gewoon rechtstreeks van de accesspoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
albert04 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:36:
[...]

Ik gewoon rechtstreeks van de accesspoint.
Ik speel hem regelmatig ook via een accespoint, maar heb nog niet de door jouw genoemde fout gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Gerwin schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:05:
[...]

Leg de Wii eens plat, ik had dit met Paper Mario. Platte Wii = sneller laden bij sommige spellen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.