"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
De feeling die het spel heeft is inderdaad fenomenaal. De besturing is vrijwel perfect, en de hoeveelheid en variatie is gewoonweg enorm. De online optie is misschien niet groots, maar toch zeker wel een hele leuke extra. Als Mario Kart: Wii gewoon MK:DS op de Wii wordt, met andere banen en opgepoetste graphics dan heb ik daar absoluut geen problemen.MetroidPrime schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:11:
[...]
Mario Kart DS is het beste spel in de Mario Kart serie. Het spel is zelfs beter dan Super Mario Kart en dat zegt toch wel wat. Het spel is misschien niet zo heel revolutionair, maar er zijn is geen enkele portable racer die er aan kan tippen.
De vorige keer heeft die wiimote een klap gekregen, zou het kunnen dat de tril functie in die wiimote het niet meer doet?? Enzo, kan ik dit met de garantie nog vergoed krijgen?
Ik heb geprobeerd te zoeken maar op internet staat alleen hoe je een wiimote moet sync-en.
Edit: Wanneer ik heel hard met de Wiimote mep op de tafel, en dan klik op tril aan, dan trilt ie heel zacht en stopt dan ook meteen, daarna doet ie het ook niet meer. ik vrees dus dat dit ding niet meer kan trillen.
[ Voor 16% gewijzigd door ninc op 01-02-2008 17:22 ]
Verwijderd
Misschien een idee om naar Nintendo te sturen en niet keihard te meppen op de tafel.ninc schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:08:
Heeft iemand ook het probleem dat de Wiimote niet meer trilt? Ik heb geprobeerd de Wiimote als 2de en ook een keer als eerste controller in te stellen, maar bij home, wii-afstandsbedieninginstellingen wanneer ik dan op tril aan klik dan trilt de ene wiimote wel de andere niet meer.
De vorige keer heeft die wiimote een klap gekregen, zou het kunnen dat de tril functie in die wiimote het niet meer doet?? Enzo, kan ik dit met de garantie nog vergoed krijgen?
Ik heb geprobeerd te zoeken maar op internet staat alleen hoe je een wiimote moet sync-en.
Edit: Wanneer ik heel hard met de Wiimote mep op de tafel, en dan klik op tril aan, dan trilt ie heel zacht en stopt dan ook meteen, daarna doet ie het ook niet meer. ik vrees dus dat dit ding niet meer kan trillen.

Verwijderd
Het is al bekend dat Q2/juni 2008 als placeholder stond, ze waren er snel bij om te zeggen dat dat niet de echte release datum was. Dus mijn verwachting/hoop is dat ze hem al wel eerder op de markt gooien. De andere toptitels kwamen allemaal snel achter elkaar op alle drie de regio's gereleased, dus waarom nu niet?BarôZZa schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:01:
[...]
No shit sherlock. Maar als het voor juni uitgebracht zou worden, dan zou het wel op het releaselijstje staan.
Of denk je nog steeds dat het mogelijk is dat het hier tegelijk wordt uitgebracht met de VS
Verwijderd
Het is inderdaad een rare situatie. Nintendo heeft overigens gister bekend gemaakt dat Harvest Moon Wii op 14 maart verschijnt(neemt de plaats in van Fire Emblem(verdwenen)), goed nieuws dus voor de fans(als die er zijn:P)Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:04:
[...]
Het is al bekend dat Q2/juni 2008 als placeholder stond, ze waren er snel bij om te zeggen dat dat niet de echte release datum was. Dus mijn verwachting/hoop is dat ze hem al wel eerder op de markt gooien. De andere toptitels kwamen allemaal snel achter elkaar op alle drie de regio's gereleased, dus waarom nu niet?
De laatste release lijst had een aantal spellen:
Mario Kart Wii, Harvest Moon, Iron Man(DS) etc. op "Q2 2008" staan.
Smash Bros. stond niet tussen het "nog niet bekend" rijtje voor Q2 2008 en ook niet op de lijst(releases tot en met begin maart) zelf. Het kan zijn dat Nintendo een datum geprikt heeft rond eind maart begin april en men die nog niet bekend wil maken of dat het spel daadwerkelijk is uitgesteld tot Q3. Het zal echter wel krom zijn als Mario Kart eerder verschijnt dan Smash Bros. Een release voor april zou helemaal zo gek niet zijn, gooi Mario Kart erachteraan in mei of juni en je hebt een dijk van een line-up in plaats van gaten kaas.
Echt ik snap niet dat jullie eerder naar mariokart kunnen uitkijken, een game waar je echt nog niks van weet. Dan een game die zoooooo vet is (ik weet het, ik heb het nog niet gespeeld, maar die blog op smashbros.com zegt mij genoeg) als Smash bros.... Nintendo-fans... ik zal ze nooit begrijpen
Verwijderd
Ik kijk uit naar Smash Bros. maar het is goed om te weten dat daarna(EERST SMASH BROS!! AUB) nog een leuke game uitkomt om ons bezig te houden.Tijn89 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 00:48:
het is nu al gatenkaas met die europese release, zolang ze er geen geitenkaas van maken ben ik blij...
Echt ik snap niet dat jullie eerder naar mariokart kunnen uitkijken, een game waar je echt nog niks van weet. Dan een game die zoooooo vet is (ik weet het, ik heb het nog niet gespeeld, maar die blog op smashbros.com zegt mij genoeg) als Smash bros.... Nintendo-fans... ik zal ze nooit begrijpen
Verwijderd
Ergens tussen april en juni komt ie. Als je een DS hebt kan je alvast beginnen met 'Let's Yoga!' om te oefenen
Verwijderd
Verwijderd
...heb je ook een bron ? ..en de DS is hier aanwezig, dus dat Yoga is te oefenenVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 08:24:
[...]Ergens tussen april en juni komt ie. Als je een DS hebt kan je alvast beginnen met 'Let's Yoga!' om te oefenen
Je moet ons ook niet proberen te begrijpen. Dat is te kostbare tijd om te verspillen. Spelen zeg ik je, spelen!!!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het is wel nintendo he. Van de zapper komen vooralsnog ook geen losse in de handel. Maar goed dit is wel met een volwaardig spel.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:57:
[...]
Het lijkt me wel, hoewel zo'n stuurtje niet zoveel voorsteld, je kan het ook met de classic controller geloof ik en natuurlijk gewoon met de Wii Remote zonder stuurtje.
Je noemt links crosbowtraining een volwaardig spel?jip_86 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:03:
[...]
Het is wel nintendo he. Van de zapper komen vooralsnog ook geen losse in de handel. Maar goed dit is wel met een volwaardig spel.
Ik denk dat ie doelt op Mario Kart..Tijn89 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:21:
[...]
Je noemt links crosbowtraining een volwaardig spel?Of bedoel je op de duurdere 'set' met ghost quad?
Verwijderd
http://www.wiids.nl/article.php?id=24638Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 10:10:
[...]
...heb je ook een bron ? ..en de DS is hier aanwezig, dus dat Yoga is te oefenen
WiiFit in juni volgens de Senior Director van Nintendo Japan(NCL). Het probleem is alleen dat voor Europa nu WiiFit, Mario Kart en Smash Bros. op Q2 staan. Een van die titels gaat een schop krijgen richting augustus.
Verwijderd
Dat berichtjes is gebaseerd op een foute vertaling, hier is een bron met correctie: http://games.fok.nl/news.php?newsid=23068Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:42:
[...]
http://www.wiids.nl/article.php?id=24638
WiiFit in juni volgens de Senior Director van Nintendo Japan(NCL). Het probleem is alleen dat voor Europa nu WiiFit, Mario Kart en Smash Bros. op Q2 staan. Een van die titels gaat een schop krijgen richting augustus.
De juiste datum is dus Q2 2008 en niet juni 2008. Verwacht hem maar iets eerder gecombineerd met een 'kilootjes eraf voor de bikini' reclame erbij.
WiiFit is voor de Touch! Generation gamers, smash bros voor de hardcore en mario kart er tussenin. Verwacht maar niet dat er eentje doorgeschoven gaat worden. Smash Bros is al gereleased in Japan, WiiFit al een tijdje geleden en moet ook echt voor de zomer uitkomen en Mario Kart is al zo lang geleden geshowed dat ie nu echt snel moet gaan komen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 20:09 ]
Verwijderd
Eerder later aangezien NoE never nooit Mario Kart, Smash Bros. en WiiFit in een kwartaal gaat uitbrengen. Reken er maar op dat een van die games wordt uitgesteld net zoals Fire Emblem ineens verdwenen is van de release lijst. (vervangen door Harvest Moon)Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:05:
[...]
Dat berichtjes is gebaseerd op een foute vertaling, hier is een bron met correctie: http://games.fok.nl/news.php?newsid=23068
De juiste datum is dus Q2 2008 en niet juni 2008. Verwacht hem maar iets eerder gecombineerd met een 'kilootjes eraf voor de bikini' reclame erbij.
NoE had er geen problemen mee om Super Paper Mario van juni naar september te verplaatsen, Fire Emblem van de lijst te halen en Battalion Wars 2 van Q4 2007 naar Q1 2008 te verplaatsen. Vergeet ook het uitstel van Zack & Wiki niet(marketing.. yeah right:P) en een berg andere games.Verwacht maar niet dat er eentje doorgeschoven gaat worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 20:21 ]
Iemand suggesties voor avonturenspellen die eenvoudig te besturen zijn, ook voor iemand die ruimtelijk inzicht mist?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Al geprobeerd inderdaad. Vind ze eentonig.Gizz schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 22:12:
Paper Mario al geprobeerd? Dat is helemaal 2d, op wat kleine stukjes na. Je hoeft in ieder geval niet ondersteboven op planeetjes te lopen
Ook spellen als rayman raving rabbits en zo geprobeerd maar geen succes. Het zou mooi zijn als er iets was zoals pandemonium van jaren geleden, of kirby 64. Het gevoel hebben dat je in een 3d wereld loopt, maar alleen links en rechts kunnen gaan.
Verwijderd
Iemand probeerde de muziek te rippen en is er achter gekomen dat er 287!!!! liedjes in het spel zitten. In totaal gebruiken deze zo'n 1gb aan disc ruimte. Smash Bros. is de eerste dual layer game en het spel zelf is 4.5 GB groot, de tweede laag is gevuld met CG filmpjes van de Subspace Emmisary.
Hmmm...Nomis schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:16:
[...]
Al geprobeerd inderdaad. Vind ze eentonig.![]()
Ook spellen als rayman raving rabbits en zo geprobeerd maar geen succes. Het zou mooi zijn als er iets was zoals pandemonium van jaren geleden, of kirby 64. Het gevoel hebben dat je in een 3d wereld loopt, maar alleen links en rechts kunnen gaan.
Deze schieten mij te binnen:
Crash Bandicoot, is meer een top-down view.
Sonic and the Secret of the Rings, opgezet als racespel, je bekijkt het van achter en je stuurt Sonic door de Wii Remote naar links of rechts te draaien. Het gaat wel vrij snel en is soms ook vrij pittig.
Nights Journey of Dreams, je kan alleen van links naar rechts bewegen maar tussendoor heb je wel een aantal echte 3D stukken. Daarnaast is het niet echt een platform game aangezien je constant aan het vliegen bent.
Het beste wat ze kan doen is blijven oefenen met Super Mario Galaxy, daarnaast komt dit jaar nog Super Smash Bros. Brawl. Die is precies opgezet zoals Kirby 64 en bevat naast de knokpartijen in arena's ook nog een grote story mode.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 23:48 ]
Zack & Wiki.Nomis schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:27:
Mijn vriendin wil graag een spel voor de wii dat voor haar ook goed te spelen is en ook leuk is. Ze vind Super mario galaxy helemaal geweldig, maar kan het zelf niet spelen. Ze krijgt het lopen met mario (in al deze soort spellen) niet goed voor elkaar en gaat dan altijd maar bij mij zitten kijken hoe ik speel.
Iemand suggesties voor avonturenspellen die eenvoudig te besturen zijn, ook voor iemand die ruimtelijk inzicht mist?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:33:
Het beste wat ze kan doen is blijven oefenen met Super Mario Galaxy, daarnaast komt dit jaar nog Super Smash Bros. Brawl. Die is precies opgezet zoals Kirby 64 en bevat naast de knokpartijen in arena's ook nog een grote story mode.

Ja, dat vinden vrouwen leuk

Hij moet gewoon de sims op haar pc zetten en niet meer naar haar gezeur luisteren.
zou leuk zijn geweest
ze zei: "Nu is het meer Sims van de pc op de wii, niks vernieuwend ofzo!"
Oh noes.. No more TreinTijden :(
An sich niet erg, alleen spoor je dan met je aankoop EA weer aan om NOG meer slechte crappy ports te maken. Ik bedoel, als je ziet hoe die game eruit ziet, ze hebben echt geen enkele moeite gedaan om de grafische engine ietwat op te poetsen.monnick schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:49:
Mijn zusje heeft de Sims 2: Pets en de Sims 2: Castaway op de Wii. Met Castaway heeft ze heel veel plezier beleefd en vind ze een erg goede game. Pets is volgens haar minder leuk. Dus, ik raad je aan: Sims 2: Castaways voor de vrouwelijke gamers.
Game lag gewoon nog op de plank als PS2 variant en die heeft men gewoon geport. Selcht imho.
Dus: Moet je de Wii opsturen en wil je de Mii's bewaren, dan moet je wel ze zelf, via een bluetooth adapter, op je PC zetten, zodat je uiteindelijk ook de Wii-creator-id kan aanpassen. Dus... ik ga binnenkort daar maar eens mee aan de gang.
De Wii heeft toch geen bluetooth, of moet je een bluetooth adapter op je Wii aansluiten zodat je via dat ding ze daar de PC kan sturen?ChrisM schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:35:
Dus: Moet je de Wii opsturen en wil je de Mii's bewaren, dan moet je wel ze zelf, via een bluetooth adapter, op je PC zetten, zodat je uiteindelijk ook de Wii-creator-id kan aanpassen. Dus... ik ga binnenkort daar maar eens mee aan de gang.
Hoe denk jij dat de wiimotes communiceren met de Wii?monnick schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:47:
[...]
De Wii heeft toch geen bluetooth, of moet je een bluetooth adapter op je Wii aansluiten zodat je via dat ding ze daar de PC kan sturen?
Juistem, via Bluetooth.
Je kunt heel gemakkelijk je Wiimotes coppelen aan je PC
De Wii zelf heb ik nog nooit geprobeerd.. maar dat zal ook wel kunnen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Haha, ja stom van me. Dat wist ik eigenlijk gewoon, niet over nagedacht. Hmm, ik heb hier een bluetooth dongle. Misschien maar eens wat proberen te verzenden of de wiimote op m'n PC aansluiten.Spike_wolf schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:49:
[...]
Hoe denk jij dat de wiimotes communiceren met de Wii?
Juistem, via Bluetooth.
Je kunt heel gemakkelijk je Wiimotes coppelen aan je PC
Mario Galaxy en Paper Mario gaf geregeld leesproblemen (melding op scherm).
Hiernaast soms het 'dreamcast effect' alsof het schijfje geraspt wordt door de speler. Dus extra lange laadtijden, ook tijdens het spelen.
Na de zoveelste read error heb ik de wii platgelegd, en sindsdien geen van deze effecten.
Hoe staat jullie wii, en is dit ook voorgevallen?
Verwijderd
Mijne staat gewoon rechtop en werkt als een zonnetje. Ik merk wel dat hij langer moet laden als je meer kanalen/VC games erop hebt staan. Daarnaast wil hij nog wel is lang over het laden doen als die een hele tijd uit is geweest.Vectrex Dude schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:11:
Even checken of dit bij meer voorkomt.
Hiernaast soms het 'dreamcast effect' alsof het schijfje geraspt wordt door de speler. Dus extra lange laadtijden, ook tijdens het spelen.
Na de zoveelste read error heb ik de wii platgelegd, en sindsdien geen van deze effecten.
Ja hoor, mijn vriendin in ieder geval wel. Maar blijf vooral generaliseren en hamers op je hoofd slaan
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Mariokart is ook echt een spel voor de vrouwen, probeer ergens double dash voor een zacht prijsje te pakken te krijgen of wacht (dat duurt altijd te lang) op de wii-versieGizz schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:22:
[...]
Ja hoor, mijn vriendin in ieder geval wel. Maar blijf vooral generaliseren en hamers op je hoofd slaan
Mwah, heb mezelf ook altijd vermaakt met mario kart heur. En laatste keer dat ik keek was ik toch echt geen vrouw..Tijn89 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:55:
[...]
Mariokart is ook echt een spel voor de vrouwen, probeer ergens double dash voor een zacht prijsje te pakken te krijgen of wacht (dat duurt altijd te lang) op de wii-versie

Ja, is wel geinig jaSpike_wolf schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:49:
[...]
Hoe denk jij dat de wiimotes communiceren met de Wii?
Juistem, via Bluetooth.
Je kunt heel gemakkelijk je Wiimotes koppelen aan je PC
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=jkX1oQsvNe0]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
LOL, ik zeg ook niet dt het een spel voor alleen vrouwen is. Ik bedoel dat het een spel is wat 'alle' vrouwen wel leuk vinden.xxxneoxxx schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:14:
[...]
Mwah, heb mezelf ook altijd vermaakt met mario kart heur. En laatste keer dat ik keek was ik toch echt geen vrouw..
[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 03-02-2008 17:45 ]
OMG lol

Die gast zet z'n Wii aan om de sensor bar te gebruiken

Prutz0r.. geeft je alleen maar het risco dat je wiimote weer overschakelt naar de wii, en kost een hoop onnodige stroom.
Zet er twee IR ledjes neer, of twee kaarsen en het werkt precies hetzelfde... de sensorbar is niks anders dan een aantal IR LEDjes...
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Inderdaad, en dan gebruikt het nog x watt extra ook. Die sensorbar kun je trouwens prima gebruiken, de stekker heeft twee aansluitingen, en zal gewoon op 5V oid gaan (even meten of opzoeken). Adaptertje eraan en klaar is kees.Spike_wolf schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:43:
[...]
OMG lol
Die gast zet z'n Wii aan om de sensor bar te gebruiken
Prutz0r.. geeft je alleen maar het risco dat je wiimote weer overschakelt naar de wii, en kost een hoop onnodige stroom.
Zet er twee IR ledjes neer, of twee kaarsen en het werkt precies hetzelfde... de sensorbar is niks anders dan een aantal IR LEDjes...
Dat WoW filmpje is imo trouwens niet enorm boeiend, dat filmpje van die Aziaat met al z'n mooie speeltjes (whiteboard op tafel, wiiremote op je hoofd, etc.) zijn pas écht gaaf
Verwijderd
Speelt de Wii Classic controller net zo prettig GC spellen als de originele controller? Kun je er gewoon alles goed mee spelen?
Het antwoord staat letterlijk in de FAQ in de startpost.QuarK schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:32:
Ik zit te twijfelen of ik een Wii Classic controller zal halen of een originele GC controller.
Speelt de Wii Classic controller net zo prettig GC spellen als de originele controller? Kun je er gewoon alles goed mee spelen?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik weet dat het technisch mogelijk is om de games ermee te spelen, het sleutelwoord in mijn vraag was ook goed. Ik heb de vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd dan: hoe speelt deze Wii Classic controller, hoe ligt hij in de hand vergeleken met de GC controller.MetroidPrime schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:33:
[...]
Het antwoord staat letterlijk in de FAQ in de startpost.
[ Voor 7% gewijzigd door QuarK op 03-02-2008 19:51 ]
Waarom ga je niet voor de Thrustmaster T-Wireless? Dan ben je tenminste echt draadloos bezig en dat ding krijgt hele goede reviews.QuarK schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:32:
Ik zit te twijfelen of ik een Wii Classic controller zal halen of een originele GC controller.
Ik zou de startpost nog eens goed lezen, als ik jou was. Met name het stukje in de FAQ onder de vraag "Ik wil Virtual Console/Gamecube spellen spelen op de Wii, welke controller heb ik nodig?". Het antwoord staat letterlijk in de eerste zin van dat stukje.QuarK schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:50:
[...]
Ik weet dat het technisch mogelijk is om de games ermee te spelen, het sleutelwoord in mijn vraag was ook goed. Ik heb de vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd dan: hoe speelt deze Wii Classic controller, hoe ligt hij in de hand vergeleken met de GC controller.
[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 03-02-2008 20:40 ]
Dit is de website van die aziaatTheZeroorez schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:46:
dat filmpje van die Aziaat met al z'n mooie speeltjes (whiteboard op tafel, wiiremote op je hoofd, etc.) zijn pas écht gaaf
Johnny Chung Lee's website
Okee sorry, ik heb het verkeerd gelezen. Mijn excuses.MetroidPrime schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:38:
[...]
Ik zou de startpost nog eens goed lezen, als ik jou was. Met name het stukje in de FAQ onder de vraag "Ik wil Virtual Console/Gamecube spellen spelen op de Wii, welke controller heb ik nodig?". Het antwoord staat letterlijk in de eerste zin van dat stukje.
Ik ben er vanaf het begin vanuit gegaan dat ik met de Wii Classic controller ook GC spellen kon spelen, daardoor heb ik die eerste zin verkeerd gelezen.
Zo te zien is die Thrustmaster T-Wireless NW controller een goede optie voor mij om in 1x klaar te zijn.
Ik heb hem ook rechtop staan en merk inderdaad af en toe bij het laden de titelschermen van games zoals mario of tennis op wii sports dat het beeld lang zwart blijft totdat de schijf plots weer gaat draaien.Vectrex Dude schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:11:
Even checken of dit bij meer voorkomt.
Ik heb slechts 1 Virtual game (Mariokart) en de Wii slechts een paar weken in mijn bezit. Ik zal vanavond eens de Wii plat leggen en kijken of het uitmaakt.
En dit is de allerallereerste keer dat m'n moeder, die niks van spelletjes e.d. moet hebben, zo veel lol had dat ze vond dat ze d'r ook een moesten hebben. Dus als m'n broertjes beiden de schoolonderzoeken doorkomen krijgen ze een Wii.
Ik vind dat ik een bonus moet krijgen van Nintendo
https://niels.nu
Mijn vader speelt 10 uur per week RE:UC. Het ziet er niet uit, want hij wordt er helemaal opgefokt door, maar hij kan zich wel lekker afreageren.
[ Voor 32% gewijzigd door Gizz op 04-02-2008 11:32 ]
Verwijderd
Waluigi Pinball - Mario Kart DS
King K Rool's Ship - Donkey Kong Country
Battle for Storm Hill - Donkey Kong Jungle Beat
Kirby Super Star - Gourmet Race
Star Fox Assault - Star Wolf Theme
F-Zero GX - Green Plant
Ook natuurlijk een hoop van Zelda, Mario, Kid Icarus, Metal Gear Solid, Sonic the Hedgehog(Sonic Boom, 7-rings in hand, Live & Learn, Green hill zone) echt geweldig, het zijn er in totaal zo'n 287
Ook ik heb wel eens read errors gehad en denk dat het idd door de ondergrond komt. Ik heb m'n Wii rechtop staan zonder voet. Gaat al een aantal weken ok nu. Met de voet eronder trilde hij net iets meer. Ook op een oude houten vloer kreeg hij liggend niet genoeg stabiliteit denk ik... Liggend, op een vlakke stabiele ondergrond zou geen problemen moeten geven.tsjech@ schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:35:
[...]
Ik heb hem ook rechtop staan en merk inderdaad af en toe bij het laden de titelschermen van games zoals mario of tennis op wii sports dat het beeld lang zwart blijft totdat de schijf plots weer gaat draaien.
Ik heb slechts 1 Virtual game (Mariokart) en de Wii slechts een paar weken in mijn bezit. Ik zal vanavond eens de Wii plat leggen en kijken of het uitmaakt.
Ze hebben niet altijd het beste materiaal gekozen, vind ik.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:37:
OMG, ik kon het niet laten en heb de soundtrack van Brawl binnen gehaald. Wat een geweldige composities. Echt geweldig hoe ze heel veel oude deuntjes ge-remixed hebben en ze hebben echt het beste materiaal uitgekozen. Een aantal songs waarvan ik de naam niet eens meer wist:
Waluigi Pinball - Mario Kart DS
King K Rool's Ship - Donkey Kong Country
Battle for Storm Hill - Donkey Kong Jungle Beat
Kirby Super Star - Gourmet Race
Star Fox Assault - Star Wolf Theme
F-Zero GX - Green Plant
Ook natuurlijk een hoop van Zelda, Mario, Kid Icarus, Metal Gear Solid, Sonic the Hedgehog(Sonic Boom, 7-rings in hand, Live & Learn, Green hill zone) echt geweldig, het zijn er in totaal zo'n 287
- Van Donkey Kong Country missen ze tracks zoals Industrial Fear
- Donkey Kong Country 2 had geweldige tracks zoals Red Hot Ride
- Metal Gear muziek, maar niet de MGS2 renditie van de main theme?? Veel beter dan 'Encounter' uit MGS1.
- Brinstar "Green Vegetation" komt in de vorm van de Metroid Prime 2 remix. Ik had liever een originele remix gezien.
- Ook met de Zelda themes hetzelfde verhaal: teveel 'original' tracks.
- Sonic: te weinig 16-bit themes and te veel van de latere generaties, waar toch weinig mensen geinteresseerd in zijn..
Maar...wat ben ik aan het klagen. Tracks zoals StarFox' Corneria, DKC: King K Rool en DKC2: Stickerbush Symphony zijn gewoon geweldig. Hoewel ik wel veel naar fan arrangements luister, en de nieuwigheid van Brawl's soundtrack wat dat betreft een klein beetje er van af is, ben ik diep onder de indruk van soundtrack. Ze hoefden de fans niet *zo* veel te geven, maar ze hebben uiteindelijk de ultieme natte droom voor de Nintendo Fanboy (tm) bezorgd.
A++ effort for Sakurai (Iwata get him back!).
[ Voor 5% gewijzigd door Kajun op 04-02-2008 14:38 ]
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Maar voorlopig vinden het ze het maar een stomme spelcomputer ("Want wat moet je daar nu mee??") dat teveel ruimte zou innemen als ie naast de TV in de huiskamer gezet zou worden en nog meer kabels. Mijn ouders gaan helemaal flippen als er ook maar 1 kabeltje verkeerd zit (bijv. als ik de wii even heb aangesloten...). Dus dan maar op mijn eigen kamer gezet, maarja vind ik niet erg met zulke onmogelijke ouders (af en toe)....
Super mario 1-3 van de NES
Maar mijn beeld is heel wazig, het lijkt op enorme ghosting.
Heb een JVC 37Inch LCD, WII aangesloten via component kabel en WII instellingen op 480P
Heb al 50HZ en 60HZ geprobeerd, maar niets helpt.
Iemand ook dit probleem?
Je kan hem wel op 480p zetten maar dit zijn nes games.Fatalharry schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:15:
Ik heb 3 Virtual consoles gekocht.
Super mario 1-3 van de NES
Maar mijn beeld is heel wazig, het lijkt op enorme ghosting.
Heb een JVC 37Inch LCD, WII aangesloten via component kabel en WII instellingen op 480P
Heb al 50HZ en 60HZ geprobeerd, maar niets helpt.
Iemand ook dit probleem?
Zie het maar alsof je je nes op je 37 inch lcd hebt aangesloten dat ziet er ook niet zo fijn uit

Je kan er weinig aandoen (correct me if im wrong)
Geef ik als antwoord dat wanneer die tril functie geen toegevoegde waarde heeft, waarom ze de tril functie dan erin hebben gestopt.
Paar keer even in de wacht gezet: krijg ik het advies om het niet op te sturen.
Mocht ik het wel willen opsturen kan, maar ik kan ook wachten tot ie helemaal kapot gaat. Lekker dus.
Nouja, een wiimote zonder tril dus voor mij.
Dat zou tikkie bizar zijn, want tegenwoordig is de marktpenetratie van grotere LCD televisies erg groot.UlyssesNL schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:22:
[...]
Je kan hem wel op 480p zetten maar dit zijn nes games.
Zie het maar alsof je je nes op je 37 inch lcd hebt aangesloten dat ziet er ook niet zo fijn uit.
Je kan er weinig aandoen (correct me if im wrong)
Dan zou dit meer moeten voorkomen en zouden we wel ergens kunnen lezen dat virtual consoles het niet doen op lcd's
Ik zou hem maar gewoon opsturen. Stelletje asociaaltjes daar.ninc schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:26:
Ik heb contact opgenomen met nintendo voor mijn Wiimote die niet meer trilt, krijg ik te horen: 'Als ie niet meer trilt en verder doet ie het gewoon dan hoeft u het niet op te sturen. De tril functie heeft geen toegevoegde waarde toch?'
Geef ik als antwoord dat wanneer die tril functie geen toegevoegde waarde heeft, waarom ze de tril functie dan erin hebben gestopt.
Mocht ik het wel willen opsturen kan, maar ik kan ook wachten tot ie helemaal kapot gaat. Lekker dus.
Euhm, nintendo is sinds de release van de wii aan het zoeken naar een oplossing voor de vc games op lcd tv`s. Zo kan ik ook nog steeds geen SMW of SM3 spelen op mijn componente kabel.Fatalharry schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:28:
[...]
Dat zou tikkie bizar zijn, want tegenwoordig is de marktpenetratie van grotere LCD televisies erg groot.
Dan zou dit meer moeten voorkomen en zouden we wel ergens kunnen lezen dat virtual consoles het niet doen op lcd's
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Heb je wel eens samen met ze getennist? SMG vonden ze ook niet meer dan 'wel grappig' hoor, maar vooral tennis vonden ze helemaal geweldig. Ze zijn vooral wel even zoet geweest met tennis en bowling, en golf vonden ze ook leuk. Toen ik m'n moeder vertelde over brain training en Wii Fit werd ze nog enthousiaster. Had het echt nooit verwacht!Rakkerzero schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:11:
* Hydra wou dat hij ook zijn ouders kon overtuigen van de Wii.
Maar voorlopig vinden het ze het maar een stomme spelcomputer ("Want wat moet je daar nu mee??") dat teveel ruimte zou innemen als ie naast de TV in de huiskamer gezet zou worden en nog meer kabels. Mijn ouders gaan helemaal flippen als er ook maar 1 kabeltje verkeerd zit (bijv. als ik de wii even heb aangesloten...). Dus dan maar op mijn eigen kamer gezet, maarja vind ik niet erg met zulke onmogelijke ouders (af en toe)....
https://niels.nu
Ok, en via scart werkt het wel?disjfa schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:34:
[...]
Euhm, nintendo is sinds de release van de wii aan het zoeken naar een oplossing voor de vc games op lcd tv`s. Zo kan ik ook nog steeds geen SMW of SM3 spelen op mijn componente kabel.
Anders moet ik ff een scart splitter scoren
Ook niet met de knoppencombo om te de-interlacen (of juist interlacen)? daarmee kreeg ik Super Metroid en de meeste andere first party Wii-VC_Games aan de gang.disjfa schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:34:
[...]
Euhm, nintendo is sinds de release van de wii aan het zoeken naar een oplossing voor de vc games op lcd tv`s. Zo kan ik ook nog steeds geen SMW of SM3 spelen op mijn componente kabel.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik zou meteen naar de leidinggevende vragen en desnoods een klacht indienen bij NoE.ninc schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:26:
Ik heb contact opgenomen met nintendo voor mijn Wiimote die niet meer trilt, krijg ik te horen: 'Als ie niet meer trilt en verder doet ie het gewoon dan hoeft u het niet op te sturen. De tril functie heeft geen toegevoegde waarde toch?'
Dit is echt super belachelijk antwoord - je product is defect en je krjigt te horen dat je maar niet moet zeuren. Het moet niet mooier worden.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Volgens mij is er iets geknapt bij Nintendo Nederland, in ieder geval is het niet slim om met je Wii Remote op de tafel te gaan hengsten.ninc schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:26:
Weet je overigens zeker dat je geen Sony hebt gebelt?
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 16:46 ]
Ik heb aanvankelijk twee Wii Classic Controllers gekocht, maar deze al na een paar weken vervangen door een paar echte GC-controllers (Wavebirds). Daarmee kun je ook GC-spellen mee spelen (met de Classic controller niet) en ik vind ze veel lekkerder in de hand liggen, door hun vorm. De Classic controllers is een kleine, platte ovaal waar ik vrij snel verkrampte handen van kreeg. De GC-controllers hebben daarentegen "handvaten" en dat geeft veel betere houvast.QuarK schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:50:
[...]
Ik weet dat het technisch mogelijk is om de games ermee te spelen, het sleutelwoord in mijn vraag was ook goed. Ik heb de vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd dan: hoe speelt deze Wii Classic controller, hoe ligt hij in de hand vergeleken met de GC controller.
Elke keer als ik naar Nintendo WFC ga, dan een profiel naam invul en vervolgens zeg dat mijn stats getrackt moeten worden dan krijg ik ALTIJD 'Server unavailable' melding... Het enige wat soms lijkt te werken is het tracking uitzetten. Vervolgens krijg ik dezelfde melding maar nadat ik het spel opnieuw opgestart heb staat mijn account erbij. Ik heb dan alleen dus geen GuitarHero.com code dus kan ik deze niet koppelen aan de website...
Heeft iemand deze problemen ook gehad en weten op te lossen?
Als ik nu bijvoorbeeld mijn zus haar Mii open bij bowlen in Wii sports, dan heeft ze 0 punten, terwijl ze al pro is. Zelfde geldt andersom voor mijn mii op haar systeem.
Of kan het te maken hebben dat ik op 60Hz 480i draai en zij op 50hz 576i?
Je migreert alleen de informatie hoe je Mii eruit ziet en de naam etc. De scores en andere voorkeuren zitten in het geval van Wii Sports in het Wii Sports savebestand op de Wii zelf. Daarin staat dus weer alleen de informatie "Nummer van de Mii", "Score", en "Scoreverloop" of iets dergelijks.tsjech@ schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:43:
Vanavond even met mijn zus wat Mii's uitgewisseld. Klopt het dat je niet je scores meeneemt wanneer je je Mii migreert?
Als ik nu bijvoorbeeld mijn zus haar Mii open bij bowlen in Wii sports, dan heeft ze 0 punten, terwijl ze al pro is. Zelfde geldt andersom voor mijn mii op haar systeem.
Of kan het te maken hebben dat ik op 60Hz 480i draai en zij op 50hz 576i?
[ Voor 7% gewijzigd door Whollabilla op 04-02-2008 22:49 ]
Dat is balen, niks is leuker dan elkaars highscores verbeterenWhollabilla schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:47:
[...]
Je migreert alleen de informatie hoe je Mii eruit ziet en de naam etc. De scores en andere voorkeuren zitten in het geval van Wii Sports in het Wii Sports savebestand op de Wii zelf. Daarin staat dus weer alleen de informatie "Nummer van de Mii", "Score", en "Scoreverloop" of iets dergelijks.
Besturing zal vrijwel hetzelfde zijn als die van excite truck.greatgonzo schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:56:
is al bekend hoe de besturing van mario kart zal gaan? Wordt dat vergelijkbaar met de koeienrace van Wii play? Want dat stuurt op zich best lekker weg
Zo'n stuurtje is volgens mij alleen maar lastig.
Voor excite truck had ik wel een controller grip wat wel fijn is, omdat met grote handen de wiimote horizontaal houden niet heel relaxed is.

Ps4/switch gamer
Ze zeggen dat het hetzelfde speelt als Excite Truck, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet.greatgonzo schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:56:
is al bekend hoe de besturing van mario kart zal gaan? Wordt dat vergelijkbaar met de koeienrace van Wii play? Want dat stuurt op zich best lekker weg
Hoewel ik de besturing van Excite Truck erg prettig vind klopt het niet met de WiiWheel addon.
Waar je bij Excite Truck de Wiimote met de knoppen naar boven (je kijkt naar de zijkant als het ware) bestuurt moet je Mario Kart waarschijnlijk spelen met de knoppen naar je toe...
Verder heb ik Guitar Hero III van een collega kunnen lenen en het is echt wel een lachen game. Heb Easy nu uitgespeeld en wil me aan medium gaan wagen maar ben erg bang. De track van Slayer was echt al tering moeilijk maar die heb ik wel weten te halen. Ben echt bang als ik met 4 'akkoorden' aan de gang moet.
Denk wel dat ik liever Rockband koop vanwege de grote co-op vreugde...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
lol wtf? Het is net als je een nieuw auto koopt en de radio/cd doet het niet. "het heeft toch geen toegevoegde waarde"?ninc schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:26:
SSBB is uit in japan en hier moeten we nog een aantal maanden lijden..
Slayer op easy is lastiger dan alle nummers tot Tier 8 op medium. Het is ook het enige nummer dat ik op easy niet uitgespeeld heb. Het gaat erg snel en als het dan ook nog eens in de categorie extreme herrie (persoonlijke mening) valt, dan is bij mij de motivatie snel weg. Medium is even wennen met 4 knoppen en ik raak nog regelmatig in de knoop, maar met een beetje oefening is het best te doenDeddiekoel schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:50:
[...]
Verder heb ik Guitar Hero III van een collega kunnen lenen en het is echt wel een lachen game. Heb Easy nu uitgespeeld en wil me aan medium gaan wagen maar ben erg bang. De track van Slayer was echt al tering moeilijk maar die heb ik wel weten te halen. Ben echt bang als ik met 4 'akkoorden' aan de gang moet.
Denk wel dat ik liever Rockband koop vanwege de grote co-op vreugde...
uhm...
Yep, hier kwam ik gisteren achter. Voor het eerst een Mii op de remote gezet en bij een vriend wezen gamen. Ik had het wel leuk gevonden om mijn 2272 punten te laten zien met Wii Tennis, maar helaas werkte dat dus niet. Het is overigens wel leuker om met je eigen character te spelen.tsjech@ schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:54:
[...]
Dat is balen, niks is leuker dan elkaars highscores verbeteren
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
kijk dit k*t kind trouwens.....Kan ik nou zo kwaad om worden he!!haha
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/135987.html
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 09:49 ]
Verwijderd
Het begin is gemaakt met medium en dat is erg wennen moet ik zeggen. Vooral het verschil tussen de moeilijkheid van de songs vind ik soms opvallend: Social Distortion red ik op medium in een keer op 5 sterren, maar bij bijvoorbeeld Mountain krijg ik niet meer dan 3 sterren gescoord.
Is er inmiddels eigenlijk al wat meer bekend over de aankomende DLC voor Guitar Hero III?
Of over de inruilactie van de mono variant naar een stereo variant?, want buiten wat info over het inruilen voor de amerikaanse markt kan ik daar weinig over vinden...
OMFG!Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:42:
Wacht maar tot je "Muse" op medium moet doen....Op hard kreeg ik hem zelfs met moeite uit gespeeld.Slayer is op hard al helemaal niet meer te doen.
kijk dit k*t kind trouwens.....Kan ik nou zo kwaad om worden he!!hahahij speelt Through the Fire and Flame" op expert.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/135987.html
Bizar, maar in het begin gebruikt hij de strum-button niet. Is die niet altijd nodig?
Hoe activeer je trouwens star power op de X360? Want dat vind ik wel cool aan de Wii versie dat je je gitaar moet tilten en dat zie ik dat joch niet doen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
De star power kun je activeren door de gitaar te tilten maar altijd als ik dat doe mis ik een paar noten.dus mijn tip is: druk gewoon op de select knop!

http://gonintendo.com/?p=34911
edit: hij draait nu alleen nog wat demofilmpjes. Net te laat ingeschakeld dus

[ Voor 50% gewijzigd door jip_86 op 05-02-2008 10:36 ]
Op de 360 kun je de gitaar ook tilten voor Star Power. Er zal daar een aparte gyroscoop in zitten die een knop simuleert of iets dergelijks. Het voordeel van de Wii versie is dat je geen extra batterijen hoeft te kopen.Deddiekoel schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:04:
[...]
OMFG!
Bizar, maar in het begin gebruikt hij de strum-button niet. Is die niet altijd nodig?
Hoe activeer je trouwens star power op de X360? Want dat vind ik wel cool aan de Wii versie dat je je gitaar moet tilten en dat zie ik dat joch niet doen.
uhm...
Er komt (voorlopig) geen DVD functionaliteit buiten Japan. De prijs zal ook niet zakken zolang Nintendo nog niet aan de vraag kan voldoen.M-ThijZ schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:55:
Is er eigenlijk al iets bekend over een mogelijke prijsverlaging of een wii met DVD functionaliteit? Ben van plan om binnenkort een Wii te kopen, maar ik heb er geen problemen mee om nog een paar maanden te wachten op een betere deal.
Verwijderd
De Wii is nog steeds overal uitverkocht, als de vraag daalt dan zal Nintendo de prijs verlagen. Reken er maar niet op aangezien de Wii nog steeds mateloos populair, zo populair zelfs dat de reclames een tijdje gestopt zijn. Ik hoor echter wel geruchten dat Microsoft op het punt staat om de Xbox 360 voor 199,99 euro te gaan verkopen. Er bestaat natuurlijk een kans dat men wel gaat verlagen als de concurrentie dat doet.M-ThijZ schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:55:
Is er eigenlijk al iets bekend over een mogelijke prijsverlaging of een wii met DVD functionaliteit? Ben van plan om binnenkort een Wii te kopen, maar ik heb er geen problemen mee om nog een paar maanden te wachten op een betere deal.
Verwijderd
Maar nu zit ik met een vraag. Als hij kapot is en je krijgt een vervangende wii, krijg je dan ook je gedwonloade games terug of ben je die kwijt?
Dragonforce heb ik na een flink aantal keren eindelijk 5 sterren gehaald (op easy), dit kwam mede omdat ik eindelijk een erg lang note streak had.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:57:
Heb ook sinds een week guitar hero... erg tof ! Ben nu zover dat ik easy gewoon goed onder de knie heb: alles op 5 sterren, behalve natuurlijk Slayer (kom echt niet verder dan 3 sterren) en Dragonforce (4 sterren, maar volgens mij lonkt de 5 sterren rating wel...)
Het begin is gemaakt met medium en dat is erg wennen moet ik zeggen. Vooral het verschil tussen de moeilijkheid van de songs vind ik soms opvallend: Social Distortion red ik op medium in een keer op 5 sterren, maar bij bijvoorbeeld Mountain krijg ik niet meer dan 3 sterren gescoord.
Is er inmiddels eigenlijk al wat meer bekend over de aankomende DLC voor Guitar Hero III?
Of over de inruilactie van de mono variant naar een stereo variant?, want buiten wat info over het inruilen voor de amerikaanse markt kan ik daar weinig over vinden...
Slayer heb ik nog op 4 sterren, zitten echt een paar rotstukjes in, weet iemand mischien hoeveel punten je voor 5 sterren moet halen op dat nummer?
Ps4/switch gamer
Nou inmiddels ruim getest en inderdaad de langere wachttijden met het laden van een titelscherm of terug gaan naar het Wii-menu zijn verholpen door de Wii plat te leggen.. staat wat lelijker naast mijn tv, maar werkt weltsjech@ schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:35:
[...]
Ik heb hem ook rechtop staan en merk inderdaad af en toe bij het laden de titelschermen van games zoals mario of tennis op wii sports dat het beeld lang zwart blijft totdat de schijf plots weer gaat draaien.
Wel slecht, want Nintenod laat op elke afbeelding de Wii staand zien.
De gedownloade vc-games kan je opnieuw downloaden, maar je hoeft ze niet opnieuw te kopen. Je nieuwe Wii wordt weer gekoppeld aan je winkel-account.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:08:
Gisteren deed mijn wii het opeens niet meer, liep vast. Heb de stekker eruit getrokken en daarna ging hij niet meer aan. Na veel prullen deed hij het opeens weer.
Maar nu zit ik met een vraag. Als hij kapot is en je krijgt een vervangende wii, krijg je dan ook je gedwonloade games terug of ben je die kwijt?
Dit topic is gesloten.
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.