Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Vooral Paper Mario is puur genieten. Een van de beste spellen van de GCVanitas schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:33:
Vandaag even wezen shoppen, kom ik bij Nedgame toch wat leuks tegen:
[afbeelding]
http://www.videogamesblog...rdi-and-mr-game-watch.htm

Ps4/switch gamer
Rob in smash brawl? Is dat niet de k*t robot uit mario kart ds? Snap niet wat Nintendo ermee moet, voegt totaal niets toe. (hoop dat het fake is)NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:28:
Ganondorf, captain falcon. falco, luigi, rob, marth en mr game en watch bevestigd for Super Smash!
http://www.videogamesblog...rdi-and-mr-game-watch.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heb vandaag Zelda:Twilight Princess en Mario Strikers Charged gekocht. Zelda speelt geweldig, alleen jammer dat je nu geen C-stick meer hebt om de camera te kunnen draaien.
Over Mario Strikers Charged ben ik ietwat verdeeld qua mening. Ik heb Mario Smash Football op de gamecube gehad en ken het hele spel, en ik vind dat Charged teveel op die gekke fratsen leunt. Maar ik ga morgen nog even spelen, misschien dat het toch meevalt.
Wikipedia: R.O.B. - Wikipedia, the free encyclopedia.ninc schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:07:
[...]
Rob in smash brawl? Is dat niet de k*t robot uit mario kart ds? Snap niet wat Nintendo ermee moet, voegt totaal niets toe. (hoop dat het fake is)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Zoals ik al had voorspeld (en heftige reacties losmaakte van mensen die beweerden dat de kans toch bestond dat we een gelijktijdige release zouden krijgen met de VSSteffy schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:33:
Ziet er leuk uit, ook bevestigd is dat Brawl niet meer in Q2 maar Q3 komt in europa
Europa wordt weer eens standaard genaaid en Nintendo maakt het steeds interessanter om je console enigszins aan te passen. De mensen die het allemaal lekker legaal willen doen moeten nu een half jaar wachten terwijl henk de ombouwer straks al lekker aan het gamen is.
Verwijderd
Ik hoor april en daar blijf ik bij.BarôZZa schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:55:
[...]
Zoals ik al had voorspeld (en heftige reacties losmaakte van mensen die beweerden dat de kans toch bestond dat we een gelijktijdige release zouden krijgen met de VS).
Europa wordt weer eens standaard genaaid en Nintendo maakt het steeds interessanter om je console enigszins aan te passen. De mensen die het allemaal lekker legaal willen doen moeten nu een half jaar wachten terwijl henk de ombouwer straks al lekker aan het gamen is.

Alleen Star Wolf en Jigglypuff nog
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 21:49 ]
Ik snap ook echt niet waar die pipo's mee bezig zijn. Als er één spel is dat sowieso wel verkocht wordt, dan is het Smash Bros. wel. En als er nu een paar hele goede titels in de buurt zijn gepland, maar dat is ook niet het geval. Het is jammer dat je als Nintendo gamer niet met zijn allen een statement kunt maken. Eigenlijk zou je uit protest het spel met zijn allen links moeten laten liggen en dan gewoon een half jaar later kopen. Misschien dat ze er dan eindelijk eens iets aan gaan doen. Ik heb het idee dat ze denken dat ze ons alles kunnen maken.BarôZZa schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:55:
[...]
Zoals ik al had voorspeld (en heftige reacties losmaakte van mensen die beweerden dat de kans toch bestond dat we een gelijktijdige release zouden krijgen met de VS).
uhm...
Verwijderd
http://www.videogamer.com/news/06-12-2007-7051.html
Smash Bros. komt dus waarschijnlijk eind maart of begin april.
Haters everywhere but I don’t really care
Dat soort acties zet toch geen zoden aan de dijk.Smoonshine schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:16:
[...]
Ik snap ook echt niet waar die pipo's mee bezig zijn. Als er één spel is dat sowieso wel verkocht wordt, dan is het Smash Bros. wel. En als er nu een paar hele goede titels in de buurt zijn gepland, maar dat is ook niet het geval. Het is jammer dat je als Nintendo gamer niet met zijn allen een statement kunt maken. Eigenlijk zou je uit protest het spel met zijn allen links moeten laten liggen en dan gewoon een half jaar later kopen. Misschien dat ze er dan eindelijk eens iets aan gaan doen. Ik heb het idee dat ze denken dat ze ons alles kunnen maken.
Overigens is dit niet de eerste keer. Bij de voorgaande delen van Super Smash Bros werd de Europese versie ook standaard 5 tot 7 maanden na de Amerikaanse release uitgebracht(alleen in de N64 tijdperk was het dus wel hip dat ik de allereerste was met een Mario vechtspel, aangezien ik de USA import versie had
Laat maar >_< Ik heb net bewezen dat stomweg knoppen rammen werkt....
Als je A en B tegelijk indrukt kan je je channels slepen en op een andere (lege) plaats neergooien... Weer wat geleerd
PS: Virtual Console rocks Niets beter dan op de bank draadloos Zelda: OOT spelen ^_^
[ Voor 81% gewijzigd door Ryceck op 30-01-2008 08:41 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Dat werkt overigens ook in je adresboek om je contacts te ordenen.Ryceck schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:38:
Als je A en B tegelijk indrukt kan je je channels slepen en op een andere (lege) plaats neergooien... Weer wat geleerd
Ziet er wel uit als een leuke game qua gameplay, maar goed, heft toch ook wel een hoog teletubbies gehalte imho..BarôZZa schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:43:
Opoona ziet er trouwens wel heel leuk uit
het filmpje
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierom.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:35:
[...]
Ik vraag mij af waarom er een gamecube controller op dit plaatje staat??
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Na Monster Hunter 3 nu ook Fatal Frame Exclusief naar de Nintendo Wii:
http://www.wiids.nl/article.php?id=24677

Release: Zomer 2008(Japan)
Publisher: Nintendo
Developer: Grasshopper Manufacture/Tecmo
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 20:36 ]
neem aan de topicwarning gaat over het kopen van points via een kaart oid?, als deze vraag niet mag, dan delete de post maar
Nee, dat gaat ook hierom. Lekkere attitude trouwens 'hier is mijn post en als het niet mag halen jullie het maar weg'
[ Voor 55% gewijzigd door TheZeroorez op 30-01-2008 21:25 ]
Verwijderd

Verwijderd
Als ik mij herrinner, was dat de Piranha waarop levertijd van min. 3-5 weken stond. De kans is dan natuurlijk al kleiner. Maar Bol.com, ik heb er nog nooit slechte ervaringen mee, alleen beetje hge prijzen.monnick schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:38:
Lekker is dat, bestel je op 12 december een GameCube controller bij bol.com, wacht je tot heden en vervolgens krijg je een mail dat ze hem moeten annuleren. Nooit slechte ervaringen gehad met Bol, maar ik vind dit echt niet netjes.
En wat kan bol.com hieraan doen dan om het netter te maken? Bol is een giga bedrijf (believe me) en als ze iets niet op vooraad hebben dan word het besteld bij de leverancier/importeur. Ze zijn noodgedwongen om te wachten op een reactie en nu blijkt dus dat ze het artikel niet meer kunnen krijgen. Tja jammer voor je, maar je had dit ook wel kunnen zien aankomen gezien de wachtijd.monnick schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:38:
Lekker is dat, bestel je op 12 december een GameCube controller bij bol.com, wacht je tot heden en vervolgens krijg je een mail dat ze hem moeten annuleren. Nooit slechte ervaringen gehad met Bol, maar ik vind dit echt niet netjes.
Als ik daar heel even op in mag gaan, ging het er meer over dat hij niet snapte wat niet beschikbaar betekende.greatgonzo schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:38:
[mbr]*[/mbr]
neem aan de topicwarning gaat over het kopen van points via een kaart oid?, als deze vraag niet mag, dan delete de post maar
[mbr]Nee, dat gaat ook hierom. Lekkere attitude trouwens 'hier is mijn post en als het niet mag halen jullie het maar weg' :o[/mbr]
Moet er een lichtje gaan branden na het horen van de naam fatal frame?Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:35:
Ander nieuws:
Na Monster Hunter 3 nu ook Fatal Frame Exclusief naar de Nintendo Wii:
http://www.wiids.nl/article.php?id=24677
[afbeelding]
[afbeelding]
Release: Zomer 2008(Japan)
Publisher: Nintendo
Developer: Grasshopper Manufacture/Tecmo
Die screens zien er wel héél goed uit! Eigenlijk te goed, dat kan eigenlijk alleen maar een 'cut-scene' zijn. Voor de rest lijkt t mij wel interessant ja
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Project Zero inderdaad, maar het is groot nieuws dat Tecmo, Nintendo en Grasshopper de handen ineen slaan. Vooral omdat Nintendo nu al:NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:52:
In europa is deze serie onder de naam project zero op de ps2 uitgebracht. Maar nooit echt een hit hier geworden geloof ik.
Monster Hunter 3, Fatal Frame, Dragon Quest en een aantal andere series exclusief heeft binnen gehaald.
En daarnaast ook met SEGA aardig samenwerkt: Mario & Sonic: At the Olympics.
Verwacht dus binnenkort meer van dit soort deals aangezien Nintendo teleurgesteld is in de third party support tot nu toe.
Hoewel het zeker waar is dat je als ombouwer vaak veel eerder kan spelen, is het zeker niet de enige mogelijkheid. Als je echt ongeduldig bent dan kan je het spel altijd USA of JAP spelen.BarôZZa schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:55:
[...]
De mensen die het allemaal lekker legaal willen doen moeten nu een half jaar wachten terwijl henk de ombouwer straks al lekker aan het gamen is.
Heb je geen zin om voor je zut te betalen prima, maar doe niet alsof je door Nintendo gedwongen wordt om omtebouwen.
[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 31-01-2008 02:38 ]
10 second ninja DONE
Sowieso heb je eigenlijk te wachten totdat het spel hier gereleased wordt. Maar ik kan me voorstellen dat iemand die zo'n spel eerder wil spelen eerder een mod-chip inbouwt, dan dat hij zowel een JAP als USA Wii erbij koopt. In dat opzicht is zo'n chip wel de enige mogelijkheid. Ik wacht zelf lekker totdat het spel uit is. Geen gesleutel aan mijn Wii!Sagat schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 02:36:
Moet toch even op die 'Henk de ombouwert' zin reageren.
[...]
Hoewel het zeker waar is dat je als ombouwer vaak veel eerder kan spelen, is het zeker niet de enige mogelijkheid. Als je echt ongeduldig bent dan kan je het spel altijd USA of JAP spelen.
Heb je geen zin om voor je zut te betalen prima, maar doe niet alsof je door Nintendo gedwongen wordt om omtebouwen.
uhm...
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Het plezier dat ik aan games beleef sinds ik ben gestopt met modchips in mijn consoles is zo toegenomen dat ik de boel lekker "legaal" blijf houden. Bovendien leren mijn kids nu ook dat je moet werken voor je games en dat je niet alle zomaar van het internet hoort te plukkenSagat schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 02:36:
[...]
Hoewel het zeker waar is dat je als ombouwer vaak veel eerder kan spelen, is het zeker niet de enige mogelijkheid. Als je echt ongeduldig bent dan kan je het spel altijd USA of JAP spelen.
Ik zit even te twijfelen of ik een 2e Wiimote + Nunchuk zal gaan kopen. Echt heel erg vaak zal ik niet multiplayer spelen denk ik.
Oh, en de Wiimote had een beschermhoesje erbij, maar de Nunchuk niet.. Kun je ergens een losse Nunchuk hoes (voor grip) kopen? Tot zover heb ik alleen setjes gezien.
Dat kan wel, maar Wii sports is juist leuk omdat je tegelijkertijd tegen mekaar kunt spelen. Ik raad je ook zeker aan meteen een 2e 'mote te kopen. 2e nunchuck heb je niet perse nodig (wordt bij sports alleen voor boksen gebruikt) maar zoveel kost 'ie niet, zelf wil ik er ook een bijhebben.QuarK schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:37:
Is het aan te raden om voor multiplayer Sports een 2e controller te hebben? Of kun je ook gewoon wisselen voor de sports die om de beurt zijn?
https://niels.nu
Ik neem aan dat de meeste amerikaanse tv's gewoon pal signaal kunnen verwerken.
De Ac adapter van de wii past zich aan aan het voltage, dus die zou gewoon moeten werken.
Ps4/switch gamer
Je kunt je wii wel meenemen, maar erg handig zal het niet zijn. Ten eerste zul je een tv moeten hebben met component onderteuning om goed weer te kunnen geven daar (anders krijg je ntsc/pal problemen). Daarnaast kun je geen Amerikaanse Wii games afspelen in je pal wii, dus zul je altijd wii games uit Europa moeten laten komen. Dit is dan weer niet handig, want in Europa komen er minder games uit en duurt het over het algemeen 3-4 maanden langer eer dat de games uitkomen.rst77 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:20:
Ik ga binnenkort naar Amerika verhuizen, kan ik mijn Wii + games meenemen of werkt dat daar allemaal niet (europese games vs amerikaanse games, ntsc vs pal etc)?
Wat misschien het beste idee is om je huidige wii met games te verkopen en daar weer opnieuw je verzameling op te bouwen. Gezien de grote vraag zul je met gemak vanaf kunnen komen en hoef je weinig verlies te maken, mits alles in goede staat is en je de aankoopbon nog hebt. Er gaan genoeg 2ehands wii's in de verkoop waar maar 20 euro minder betaald wordt als een nieuwe.
Neen dat kunnen ze meestal niet, zeker de wat oudere toestellen, pal heeft een hogere resolutie, maar een lagere refreshrate als ntsc en dit geeft problemen.Ik neem aan dat de meeste amerikaanse tv's gewoon pal signaal kunnen verwerken.
Klopt, maar je moet alsnog een omvormer hebben omdat ze daar andere stekkers gebruiken.De Ac adapter van de wii past zich aan aan het voltage, dus die zou gewoon moeten werken.
[ Voor 16% gewijzigd door sjekneck op 31-01-2008 12:53 ]
Verwijderd
Eigenlijk zou er een modchip moeten komen die alleen je wii regiovrij maakt. Ik heb iid ook dat probleem dat zodra je gaat downloaden je er veel minder plezier van hebt maar dat je soms maanden zit te wachten irriteert mij wel enorm, zeker aangezien er tegenwoordig gewoon geen reden is waarom er maanden tussen zou moeten zitten. Maargoed wat dat soort dingen betreft is nintendo echt dodelijk conservatief.Smoonshine schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:01:
[...]
Sowieso heb je eigenlijk te wachten totdat het spel hier gereleased wordt. Maar ik kan me voorstellen dat iemand die zo'n spel eerder wil spelen eerder een mod-chip inbouwt, dan dat hij zowel een JAP als USA Wii erbij koopt. In dat opzicht is zo'n chip wel de enige mogelijkheid. Ik wacht zelf lekker totdat het spel uit is. Geen gesleutel aan mijn Wii!
Yep, vooral zonde van alle Virtual Console games die ik heb gedownload...NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:49:
De wii is niet regio vrij, als je je wii meeneemt zal je dus alleen europese spellen op die wii kunnen spelen. Dat is best zonde, want amerikaanse spellen zijn en goedkoper en komen eerder uit. Als ik jou was zou ik er dus een amerikaanse wii kopen en de spellen die je nu hebt verkopen (heb je er veel of niet?)
Ik neem aan dat de meeste amerikaanse tv's gewoon pal signaal kunnen verwerken.
De Ac adapter van de wii past zich aan aan het voltage, dus die zou gewoon moeten werken.
Ik denk dat het dan een nieuwe Wii gaat worden. Bedankt voor de antwoorden.
VC-games kan je toch gewoon op een SD gooien en die op je "nieuwe" Wii terugzetten?rst77 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:32:
[...]
Yep, vooral zonde van alle Virtual Console games die ik heb gedownload...
Ik denk dat het dan een nieuwe Wii gaat worden. Bedankt voor de antwoorden.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Door middel van de encryptiesleutel die ergens in de Wii is opgeslagen.QuarK schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:06:
Hoe maakt de VC onderscheid tussen Wii's? De naam die ik aan mijn Wii heb gegeven of het serienummer?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het probleem is dan dat er scan lines in beeld komen, oftewel verticale lijntjes. Dit heeft overigens niets te maken met warmte problemen door het in standby zetten van de Wii.
Wat ik precies bedoel kun je lezen in het volgende topic, waarbij er ook afbeeldingen gegeven worden: Fuzzy vertical lines
Nu heb ik zelf ook die lijntjes op een LCD TV en zit er aan te denken om de originele component kabel van Nintendo te kopen, maar of het probleem daarmee opgelost zal worden is niet zeker.
Nu zag ik op ebay ook een mogelijkheid om het component signaal om te zetten naar HDMI
(Zie Component to HDMI Converter)
Zou zo'n converter het hele scan line probleem verhelpen denken jullie?
Of heeft iemand tips die dit probleem ook hadden en inmiddels opgelost hebben.
Ik kan je geen advies geven, maar ik kan je wel vertellen dat ik er geen last van heb.Gotharan schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:11:
Ik lees dat veel mensen "problemen" hebben met hun Wii aangesloten op een LCD en 480p.
Het probleem is dan dat er scan lines in beeld komen, oftewel verticale lijntjes. Dit heeft overigens niets te maken met warmte problemen door het in standby zetten van de Wii.
Wat ik precies bedoel kun je lezen in het volgende topic, waarbij er ook afbeeldingen gegeven worden: Fuzzy vertical lines
Nu heb ik zelf ook die lijntjes op een LCD TV en zit er aan te denken om de originele component kabel van Nintendo te kopen, maar of het probleem daarmee opgelost zal worden is niet zeker.
Nu zag ik op ebay ook een mogelijk om het component signaal om te zetten naar HDMI
(Zie Component to HDMI Converter)
Zou zo'n converter het hele scan line probleem verhelpen denken jullie?
Of heeft iemand tips die dit probleem ook hadden en inmiddels opgelost hebben.
Dit is mijn setup: officieele Ninty component kabel en een Sony Bravia HD-Ready tv.
Nu naar aanleiding van jouw vraag, heb ik ook gelijk een vraag. Ik ben namelijk van plan een component switchbox te kopen (ik heb dus een Wii en een Xbox 1). Maar nu wil ik niet dat dit probleem daardoor gaat optreden!
Gebruikt er iemand hier al een component switchbox tussen de Wii en je TV?
Je kunt toch overal van die hoesjes kopen?Er!k schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:11:
Gisteren post van Nintendo. Eindelijk mijn tweede beschermhoesje opgestuurd gekregen. Viel me niet tegen; had 'm een maand geleden besteld
Nee, je krijgt een hoes bij je controllers. En voor de controllers verkocht voor ze erbij zaten stuurde nintendo ze na. Dat wist je natuurlijk welQuarK schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:12:
[...]
Je kunt toch overal van die hoesjes kopen?
disjfa.nl
Je hoort vooral van deze problemen bij niet officiele kabels die voor een habbekrats gekocht kunnen worden. Een andere enkele uitzondering zijn lcd panelen die geen 480p resolutie ondersteunen, maar dit is terug te vinden in de specificaties van de tv.Gotharan schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:11:
Ik lees dat veel mensen "problemen" hebben met hun Wii aangesloten op een LCD en 480p.
Koop daarom nooit kabels waarvan onbekend is of ze goed zijn. Het loont in dit geval echt om de officiele te kopen, deze is welliswaar relatief duur maar je weet dan wel zeker dat het goed werkt.
Dit is nooit met 100% zekerheid te zeggen, dat hangt echt af van de kwaliteit van de switchbox. Als een switchbox geen degelijke afscherming heeft dan lekken de rgb lijnen door elkaar en krijg je vertekende beelden. Wat vaak wel vuistregel is is de prijs van bekabling e.d hoe duurder hoe beter het gebruikte materiaal is. Dit zie je ook bij scartboxen, goedkoop is prut en betaal je 5 keer meer werkt het wel goed. Kijk anders of er ervaringen zijn met de switchbox die je wilt kopen, dat is de enige manier om te weten te komen hoe goed het werkt.Nu naar aanleiding van jouw vraag, heb ik ook gelijk een vraag. Ik ben namelijk van plan een component switchbox te kopen (ik heb dus een Wii en een Xbox 1). Maar nu wil ik niet dat dit probleem daardoor gaat optreden!
[ Voor 24% gewijzigd door sjekneck op 31-01-2008 15:41 ]
Op dit moment heb ik de Nyko HD-Link kabel. De prijs was € 20,-. Voor ik die kabel kocht heb ik op internet gekeken naar ervaringen en daar stond dat de Nyko kabel ook goed zou zijn.sjekneck schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:33:
[...]
Je hoort vooral van deze problemen bij niet officiele kabels die voor een habbekrats gekocht kunnen worden. Een andere enkele uitzondering zijn lcd panelen die geen 480p resolutie ondersteunen, maar dit is terug te vinden in de specificaties van de tv.
Koop daarom nooit kabels waarvan onbekend is of ze goed zijn. Het loont in dit geval echt om de officiele te kopen, deze is welliswaar relatief duur maar je weet dan wel zeker dat het goed werkt.
M'n LCD TV heb ik pas nieuw. Is een LG en deze ondersteund 480p.
Op internet lees ik dat het bij allerlei LCD TV merken voor kan komen.
Het schijnt dat de klantenservice van Nintendo hier wel uitkomst kan bieden - als bijvoorbeeld je Wii overleden is. Wellicht gewoon ff belletje doen aan Nintendo?Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:58:
Dat kan niet. Virtual Console spellen zijn gebonden aan 1 Wii, en kunnen niet worden gekopieerd.
Zo zonde is het ook al weer niet.. die VC games horen bij je Wii en mogen dan toch ook wel een positieve invloed hebben op de verkoopprijs?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:26:
Waar is de WII op voorraad? Help
How hard can it be?
Waarom is alle leuke bb code trouwens uitgeschakelt?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 16:38 ]
Wat ik met het type tv bedoelde is letterlijk de 480p ondersteuning van de tv, sommige hebben dit niet en kunnen geven dus geen beeld bij de 480p instelling op het scherm (dit staat los van de strepen). De strepen bij jou strepen komen duidelijk door slechte kwaliteit bekabeling van de Nyko compent kabel. Niet officiele kabels zijn 9 van de 10 keer de boosdoener, echte kabel gaan kopen in jouw geval dus.Gotharan schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:08:
[...]
Op dit moment heb ik de Nyko HD-Link kabel. De prijs was € 20,-. Voor ik die kabel kocht heb ik op internet gekeken naar ervaringen en daar stond dat de Nyko kabel ook goed zou zijn.
M'n LCD TV heb ik pas nieuw. Is een LG en deze ondersteund 480p.
Op internet lees ik dat het bij allerlei LCD TV merken voor kan komen.
http://www.gametrailers.com/player/30102.html
Het ziet er zeker opgepoetst uit, maar het zal me niet verbazen als de Wii versie er net zo uit zal zien als de oude ps2 versie.
Het verbaasd mij wel dat Nintendo nog niets heeft aangekondigd over het Everybody's Nintendo Channel voor de rest van de wereld. Toen ik vanochtend het blauwe lichtje op de Wii zag branden, dacht ik meteen dat ze eindelijk het kanaal hadden gelanceerd, in plaats van een update uit te brengen voor het Mii Contest Channel.Vincent7 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:51:
http://ds.ign.com/articles/848/848553p1.html
Iedereen even op bezoek bij Captain N en ari3
Ik zeg niet dat je gedwongen wordt, ik zeg dat ze het steeds aantrekkelijker maken. Nintendo biedt je twee prachtige opties: of je wacht een half jaar of je koopt een tweede(of zelfs derde) Wii erbij. Belachelijke opties. Ze hadden de Wii gewoon regiovrij moeten maken, net zoals de PS3.Sagat schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 02:36:
[...]
Die wil ik ook. Zit er al heel lang op te wachten.
Net als overigens mijn tweede gitaar voor Guitar Hero III. Die zou vandaag gereleased worden volgens veel sites.
Van dit bericht wordt ik dan niet echt vrolijk. Nog een maand langer wachten
Verwijderd
Het feit dat er al Mario Kart Pre-order campagnes lopen in diverse landenHowever, Smash won’t come out in North America for a bit and sadly, Europe has an even longer wait until the game releases.

En men druk bezig is met het testen van de game:
En Europa sales-wise de grooste markt is voor Mario Kart.Nintendo WFC Activity
[WII] Mario Kart Wii - 4,410 connections
Mario Kart release: Q2 2008
Smash Bros. Brawl release: 2008
Lijkt het erop dat Mario Kart in april of mei al uit komt...
maar dat Smash Bros. pas in augustus hier verschijnt.
SSBB UK date a mistake, says Nintendo
Yesterday, the Internet was awash with fevered speculation after a date for Super Smash Bros. Brawl appeared on the official Nintendo UK Web site.
The listing originally gave the game a release date in the UK of June 1, 2008, but has since been changed to simply "2008." SSBB, which was released in Japan today and is due in the US on March 9, wasn't given a European release window in Nintendo's latest schedule.
When GameSpot called the Nintendo press office, they told us that the date was, alas, an error. A spokesperson said, "It appears to be the standard placeholder as it always falls to the middle of the year; June 1 is the central date. Also, we never release games on a Sunday."
Nintendo reiterated that the highly anticipated SSBB doesn't have a release date for Europe yet.
Kun je mij vertellen waar dat precies in die tekst staat?
Hint: het staat er niet.
Verwijderd
Hij staat ook niet op de releaselijst dus maart/april kunnen we wel vergeten.MetroidPrime schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:53:
[...]
No shit sherlock. Maar als het voor juni uitgebracht zou worden, dan zou het wel op het releaselijstje staan.MetroidPrime schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:53:
[...]
Of denk je nog steeds dat het mogelijk is dat het hier tegelijk wordt uitgebracht met de VS

Dat dat bij een NL-situatie mogelijk is, snap ik... maar ik ga naar de VS verhuizen, dan is het vast wat moeilijker om mijn huidige virtual shop account te koppelen aan een nieuw te kopen Amerikaanse Wii. Maar in je laatste punt heb je gelijk, het is positief voor de waarde van de console, alhoewel het allemaal games zijn die ik gedownload heb omdat ik ze vroeger zo leuk vond. Ik vraag me af of ze uberhaupt wel interessant zijn voor een eventuele koper van mijn Wii.tazzman schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:12:
[...]
Het schijnt dat de klantenservice van Nintendo hier wel uitkomst kan bieden - als bijvoorbeeld je Wii overleden is. Wellicht gewoon ff belletje doen aan Nintendo?
Zo zonde is het ook al weer niet.. die VC games horen bij je Wii en mogen dan toch ook wel een positieve invloed hebben op de verkoopprijs?
Verwijderd
Volgens mij mag je ze volgens de licentie voorwaarden niet eens meeverkopen met je Wii. Ik zou toch Nintendo maar eens mailen over de mogelijkheden...rst77 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:06:
[...]
Dat dat bij een NL-situatie mogelijk is, snap ik... maar ik ga naar de VS verhuizen, dan is het vast wat moeilijker om mijn huidige virtual shop account te koppelen aan een nieuw te kopen Amerikaanse Wii. Maar in je laatste punt heb je gelijk, het is positief voor de waarde van de console, alhoewel het allemaal games zijn die ik gedownload heb omdat ik ze vroeger zo leuk vond. Ik vraag me af of ze uberhaupt wel interessant zijn voor een eventuele koper van mijn Wii.
Verwijderd
Verwijderd
Het punt is dat Smash Bros. nu al in de winkel ligt in Japan en we nog bijna niets gezien hebben van Mario Kart. Het lijkt me dat NoE hier een fout begaat en NCL de game uitsteld.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:57:
Persoonlijk heb ik liever Mario Kart eerder dan Super Smash, maar dat zijn persoonlijke voorkeuren. Ik ben er dan ook niet rouwig om, jammer is het wel, dat Super Smash zo laat komt, die nooit echt heeft aangeslagen in mijn vriendengroepje. Het is natuurlijk wel weer dieptriest dat het spel pas zo laat na de originele launch uitkomt.

[ Voor 86% gewijzigd door Tijn89 op 01-02-2008 00:24 ]
Ik denk dat je daar, gezien Mario Kart DS, absoluut niet bang voor hoeft te zijn. Er moet wel iets heel geks gebeuren voordat Mario Kart Wii een slecht spel wordt.Tijn89 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:21:
Grmph.... Ik denk dat we nog ff moeten wachten op Smash Bros... Echt de domper van 2008 en we zijn net januari uit.. Moet heel wat gebeuren om die plaats over te nementenzij mariokart natuurlijk 10 keer niks blijkt te zijn... en daar ben ik dan ook weer bang voor...
Verwijderd
Tja, wat ik dus al aangaf, het is dieptriest te noemen. Met deE generatie consoles dacht ik eindelijk dat Europa wat minder werd achtergesteld. Dat er vrijwel nog geen beelden zijn van MK: Wii is matig, en raar, maar laat mij niet opeens bezorgd zijn. In dat spel heb ik gewoon heel veel vertrouwen, zeker na MK:DSVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:14:
[...]
Het punt is dat Smash Bros. nu al in de winkel ligt in Japan en we nog bijna niets gezien hebben van Mario Kart. Het lijkt me dat NoE hier een fout begaat en NCL de game uitsteld.
Of dat rechtsgeldig is wat Nintendo je oplegt is de vraag. Heb niet veel verstand van wetten enzo maar denk dat je wel degelijk de boel inclusief vc spellen mag doorverkopen alleen lopen ze dan potentiele verkopen mis en dat willen ze uiteraard niet. Gelden er andere regels voor downloadable content dan voor fysieke moet je jezelf dan afvragen, weinig verschil imo.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:53:
[...]
Volgens mij mag je ze volgens de licentie voorwaarden niet eens meeverkopen met je Wii. Ik zou toch Nintendo maar eens mailen over de mogelijkheden...
En hoe willen ze dit controleren laat staan vervolgen?
Any clues anyone? Ik heb er niet zo'n zin in om na aankoop meteen weer terug te gaan om m'n geld weer terug te eisen omdat die bug er nog in zit.
Er is nog niets bekend van activision dus wat denk je zelf.Jheroun schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 01:26:
Any clues anyone? Ik heb er niet zo'n zin in om na aankoop meteen weer terug te gaan om m'n geld weer terug te eisen omdat die bug er nog in zit.
disjfa.nl
Ik weet het niet, daarom vraag ik het. Als winkels denken dat een probleem is opgelost omdat ze lange tijd geen levering hebben gehad maar het niet zeker weten is dit forum meestal een goede plek om te vragen of er iemand meer weet. Er zijn legio mensen die niet geinteresseerd zijn of het ding mono of stereo is en hem toch kopen, die hebben wellicht info.disjfa schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 01:37:
[...]
Er is nog niets bekend van activision dus wat denk je zelf.
Ik verwacht echt geen nieuws van activision, die willen helemaal niets loslaten, alleen verkopen, die lui ervaren dit niet als een probleem maar als een minor puntje dat ze wel een keer oplossen.
Ok, dan heb ik je verkeerd begrepen. Een half jaar wachten is idd belachelijk, en ook ik dacht dat dit in deze day and age wel verleden tijd zou zijn (oke een paar dagen of desnoods 2-3 weken is imho te doen, maar maanden niet), net als het hele 50/60hz verhaal.BarôZZa schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:39:
[...]
Ik zeg niet dat je gedwongen wordt, ik zeg dat ze het steeds aantrekkelijker maken. Nintendo biedt je twee prachtige opties: of je wacht een half jaar of je koopt een tweede(of zelfs derde) Wii erbij. Belachelijke opties. Ze hadden de Wii gewoon regiovrij moeten maken, net zoals de PS3.
Wat ze met de ps3 hebben gedaan is echter ook niet zaligmakend, want voor zover ik het begrepen heb zit de regio locking nu gewoon in de games.
Hmmz net even bij play-asia gechecked en daar idd geen games gezien waarbij region protection on was (5 pages bekeken). Echter het feit dat het erbij staat betekent volgens mij wel dat regio locking bij sommige (toekomstige) games wel aan kan. Maar wederom mee eens dat het een beter systeem is dan bij Nintendo.
Vind dit trouwens wel zeer opvallend gezien hoe fel anti-import Sony normaliter is (lik-sang anyone?)
Over gh3 mono problemen, ik denk dat dit momenteel de beste info is:Jheroun schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 02:56:
Ik weet het niet, daarom vraag ik het. *snip*
http://activision.custhel...GFnZT0x&p_li=&p_topview=1
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 01-02-2008 04:51 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Vervolgen zullen ze het niet maar het maakt je punt wel sterker bij de helpdesk om te proberen het over te laten zetten naar je nieuwe US Wii.sjekneck schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 01:14:
[...]
Of dat rechtsgeldig is wat Nintendo je oplegt is de vraag. Heb niet veel verstand van wetten enzo maar denk dat je wel degelijk de boel inclusief vc spellen mag doorverkopen alleen lopen ze dan potentiele verkopen mis en dat willen ze uiteraard niet. Gelden er andere regels voor downloadable content dan voor fysieke moet je jezelf dan afvragen, weinig verschil imo.
En hoe willen ze dit controleren laat staan vervolgen?
Wat de rechtsgeldigheid betreft: Persoonlijke licenties zijn heel gebruikelijk bij software, bijvoorbeeld ook bij studentenlicenties en dergelijke. Alleen bij consoles is het extreem ongebruikelijk, behalve dan bij devkits bijvoorbeeld, die mag je ook niet doorverkopen. Je koopt niet de software maar een licentie om de software te mogen gebruiken op een bepaalde manier en onder bepaalde voorwaarden.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 08:23 ]
In plaats van meer games minder.. weer maar 1 release deze week.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Rockband komt ook naar de Wii, maar... ook hier weer geen releasedate. De verkoopaantallen van GH3 geven miss toch nog aanzat voor EA
bron: http://wii.ign.com/articles/848/848996p1.html
[ Voor 13% gewijzigd door Tijn89 op 01-02-2008 10:20 ]
[ Voor 7% gewijzigd door AlexR op 01-02-2008 11:18 ]
Lik-Sang was destijds erg belachelijk ja, maar het kan ook dat ze de PSP import hebben gebruikt als smoes om Lik-Sang ten gronde te richten(verkochten ook veel mod-spullen, backuptools etc)Sagat schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 04:50:
[...]
Ok, dan heb ik je verkeerd begrepen. Een half jaar wachten is idd belachelijk, en ook ik dacht dat dit in deze day and age wel verleden tijd zou zijn (oke een paar dagen of desnoods 2-3 weken is imho te doen, maar maanden niet), net als het hele 50/60hz verhaal.
Wat ze met de ps3 hebben gedaan is echter ook niet zaligmakend, want voor zover ik het begrepen heb zit de regio locking nu gewoon in de games.
Hmmz net even bij play-asia gechecked en daar idd geen games gezien waarbij region protection on was (5 pages bekeken). Echter het feit dat het erbij staat betekent volgens mij wel dat regio locking bij sommige (toekomstige) games wel aan kan. Maar wederom mee eens dat het een beter systeem is dan bij Nintendo.
Vind dit trouwens wel zeer opvallend gezien hoe fel anti-import Sony normaliter is (lik-sang anyone?)
Met de PS3 zijn ze gewoon van het regiogedoe afgestapt. Theoretisch gezien zal het nog wel mogelijk kunnen zijn om het te regiocoderen, maar tot nu toe maakt niet één game er gebruik van
en het overgrote merendeel zal dus ongetwijfeld regiovrij blijven.
Verwijderd
US boxart:

Release JP: Q1 2008
Release US: Q2 2008
Release EU: Q2 2008
Verwijderd

nu kan ik al helemaal niet meer wachten.
Dat stuur lijkt me helemaal niks trouwens.
Ben nog nooit een stuur fan geweest trouwens.
Geef mij maar wat knopjes.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 12:48 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Nu maar hopen dat die net zo goed wordt als Mario kart DS. De mission mode, retro cups e.d. voegden echt veel toe, Mario Kart Double Dash was ook een leuke game maar die had niet zoveel content om je bezig te houden.
Verwijderd
Het lijkt me wel, hoewel zo'n stuurtje niet zoveel voorsteld, je kan het ook met de classic controller geloof ik en natuurlijk gewoon met de Wii Remote zonder stuurtje.AlexR schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:56:
Komen er ook losse stuurtjes uit?
Dat je er dus 2 hebt om tegen elkaar te racen?
Dit topic is gesloten.
Beschikbaarheid van de Wii en Wii-points hoeft hier niet besproken te worden.